Ismét 18 évesnek éreztem magam

2011. augusztus 17. 07:28 - Panni CsP

„Kértem tőle egy utolsó találkozót, oda, ahol először találkoztunk. Ő sokkal érettebb volt, mint én, mert rögtön megkérdezte, hogy biztosan ezt akarom-e?” - Mennyire lehet tartós egy 35 éves férfi és egy 21 éves lány kapcsolata egy olyan világban, ahol a gyors, érzelemmentes szex és a mihamarabbi lelépés a divat? Hülye, aki szerelmes? Mai posztolónk szánalmasnak tartja magát, mert nem tud kiverni egy lányt a fejéből.

 

Hello! Nem tudom, hányan vannak itt olyanok, akik egyszer már megírták a történetüket, de sokat tétováztak a Küldés-gombnál, végül nem küldték be. Valamiért. Feltámadt a múlt? Újra szembesültek a hibákkal és kudarcokkal? Esetleg mi van akkor, ha a szóban forgó illető is olvassa? Hányszor írjam át, hogy ne ismerjen magára? stb. én is ilyen vagyok. De most beküldöm a rövidített változatot. 35 éves pasi vagyok, aki beleszeretett egy 21-es csajba. Eleinte nem szerelemnek indult, tudtam, hogy nem lesz hosszú dolog és csak addig kell örülni, amíg tart, nem törődni a holnappal.

Az érdeklődésünk különbözött, de mégis meglepően sok közös pontunk volt. Összemosolygások, félszavak. Eleinte csak játszottunk egymással, majd szépen lassan beleszerettem az alatt a 4 hónap alatt, amíg tartott a dolog. Egy nap ő közölte, hogy szép meg jó volt minden, de hagyjuk abba. Elfogadtam. De nem tudtam elfelejteni őt. Más nőre nem is tudtam ránézni. Szánalmas az ilyen, tudom. Manapság persze a gyors, érzelemmentes szex és a mihamarabbi lelépés a divat, és az a hülye, meg barom, akiben szerelem ébred. Nem tudom, ha lehetne szerelem ellen szedni valamit, azt tenném. Felhívtam. Kértem tőle egy utolsó találkozót, oda, ahol először találkoztunk. Ő sokkal érettebb volt, mint én, mert rögtön megkérdezte, hogy biztos ezt akarom-e? Mert nem fog jót tenni. Azt mondtam, igaza van, hagyjuk. Erre felajánlotta, hogyha ezt a találkozót egy hét múlva is így gondolom, és találkozni szeretnék vele, akkor részéről is rendben. De most mégis akarom őt utoljára látni… Tudom, hogy valahol még ott motoszkál bennem a remény, hogy ezzel a találkozással talán újra elindíthatjuk, ami kettőnk között egyszer már megvolt. Vele ismét 18 évesnek éreztem magam, és ennél az érzésnél még nem tapasztaltam jobbat a világon.

 
414 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr573159374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 07:46:33

Hová tűnt a hozzászólásom? :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 07:48:48

" Elfogadtam. De nem tudtam elfelejteni őt. Más nőre nem is tudtam ránézni. Szánalmas az ilyen, tudom."

Az.

"Vele ismét 18 évesnek éreztem magam, és ennél az érzésnél még nem tapasztaltam jobbat a világon."

Drogos, hogy tudna egy 21 éves férfiként tisztelni egy utána nyüszítő 35 éves szánalomtengert?

gfjfhj467676768 2011.08.17. 07:49:30

Ne tessék törölni mert nem szeretnék trollkodni. :)

BermudaRoby 2011.08.17. 07:50:39

hát,, ne foglalkozz vele, ne találkozz, felejtsd el. Mert később neked lesz rosszabb.

SciNu 2011.08.17. 07:52:04

Ejj ejj szar érzés ez. Én meg már azt bánom, hogy kihagytam egy ilyen alkalmat hülye elvek (nagy korkülönbség) miatt :(

Brigi1981 2011.08.17. 07:53:01

Valószínűleg nem élhetted ki magad fiatalkorodban és ezt most próbálod bepótolni. Ez egy ideig biztos jó, de aztán le kellene állni. Én biztos nem könyörögnék senkinek sem, a szerelem meg idővel elmúlik (főleg ha találsz egy megfelelő lányt). Merülj bele a munkába. Próbálj meg többet foglakozni magaddal. Külsőleg, belsőleg egyaránt. Tanulj új dolgokat. Nagyobb önbizalommal sikeresebb kapcsolataid lehetnek még.

Szöszi 28 2011.08.17. 07:54:31

Melyik korosztályból válasszak, ha a 35 évesnél egy 21 éves lány érettebb?? Kezd elkeserítő lenni a helyzet:D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 08:02:21

@Kata1987: nem érettebb csak jobban értékesíthető. Pinát ritkán látó harmincasról van szó, akinek még pénze sincs.

fumerin 2011.08.17. 08:09:22

Az utolsó találkozó nem biztos, hogy rossz ötlet.
Kérdés, mennyire kínozna majd az emlékkép vagy mennyire tudnád vele teljesen lezárni?
Ezt mindenki maga érzi:)

Flaggx 2011.08.17. 08:09:28

@Kata1987: Elég örökvesztes arc lehet ha 35 évesen 21 éves csajok után rohangál... Én már most tudom, 26 évesen, hogy 21 éves csajokkal tervezni 2 napnál tovább felesleges :) Ezért is nem keresgélek 24 alatt!

gfjfhj467676768 2011.08.17. 08:11:00

@Flaggx: szerintem nincs jobb mint egy érett hetvenes.

SciNu 2011.08.17. 08:13:04

@Kata1987: marad az 50-es az majdcsak érett már :D

@Flaggx: miért lenne? friss hús. komoly kapcsolatra persze inkább korabelit kell keresni, de rövid távra miért lenne gond?

A polcfúró 2011.08.17. 08:13:34

A többség véleménye, még nem jelenti azt, hogy feltétlenül az az igaz. Nem vagy szánalmas, mert vannak érzelmeid.
Teljesen érthető érzés, lehet adni jó tanácsokat, foglald el magad stb. de igazából, attól a szíved, lelked arra vágyik, hogy találkozz vele. A Te temperamentumod dönti el, hogy kibírod és megtagadod magadtól az érzést, vagy átengeded magadat neki. Jót fog tenni? Senki nem lát a jövőbe, lehet, h tényleg van esély még a helyrehozatallal, lehet, hogy ha most látod, már más lesz minden és megkönnyebbülsz, kicsit kiszeretsz belőle és lehet hogy szenvedni fogsz, mint a dög, mert még jobban vágyni fogsz rá...

Szerintem nem érettebb nálad, csak nem szerelmes (már?), ezért látja tárgyilagosabban a dolgokat...

Szép napot! :)

Szöszi 28 2011.08.17. 08:17:12

@Flaggx: Nincs azzal baj, illetve nem minden esetben. Ismerek olyat, ahol a csajszi 22 éves a párja pedig sokkal idősebb, mégis több éve boldogan élnek, és nagyon szeretik egymást. Csak az az ijesztő, hogy egy 35 éves érettebbnek titulál egy 21 évest:D Én se mondom egy 14 évesre, hogy érettebben viselkedik nálam:D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 08:18:41

@Regisztra: Nem szerelemnek indult. A dugópajtást kereső 21 éves elég beteg kis ribi lehet, biztos hogy sohasem volt belé szerelmes. Nem volt kapcsolat, nincs mit helyrehozni.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 08:19:46

@Kata1987: Pedig előfordulhat hogy érettebben viselkedik nálad egy 14 éves. Ez nem korfüggő.

Brigi1981 2011.08.17. 08:21:56

@Regisztra: "Eleinte nem szerelemnek indult, tudtam, hogy nem lesz hosszú dolog ." Szóval csak dugni akartak mindketten. Ha a posztoló ennek ellenére beleszeretett, elég gyenge lehet lelkileg.

JOKKA21 2011.08.17. 08:22:23

"Manapság persze a gyors, érzelemmentes szex és a mihamarabbi lelépés a divat, és az a hülye, meg barom, akiben szerelem ébred." Ez nagy igazság.A csaj ribi volt, azért volt veled, mert van egzisztenciád, ami a korban illőknek még nincs.

ati2 2011.08.17. 08:22:56

Hát kedves posztoló felejtsd el gyorsan a csajt, mert még jobban meg fogod ütni a bokádat.

JOKKA21 2011.08.17. 08:25:10

ami a korban hozzá illőknek még nincs.

SciNu 2011.08.17. 08:32:54

@Brigi1981: Nemhinném. Az, hogy beleszertsz a másikba nem teljesen irányítható dolog. Ha érzed, hogy kezd kialakulni és nem akarod hogy legyen akkor lépni kell. Vagy te ennyire tudod magad szabályozni, hogy most akkor szerelmes leszek vagy most épp nem leszek tovább szerelmes?

@JOKKA21: És ebben van igazság. Csak ők nem pénznek hanem biztonságnak mondják. Annakidején nekem is a fejemhez vágták hogy ő legalább már vitte valamire. Az a cirka 10 év amivel előrébb volt nem igazán érdekelte.

Nutshell 2011.08.17. 08:33:14

Óó, az ilyen utolsó találkozások sosem jók. Te reménykedsz, ő meg látja rajtad, hogy reménykedsz, hogy próbálod fürkészni a tekintetét, hátha...

@Kata1987: Az "érett" és a "pasi" nagggyon ritkán szerepel egy mondatban a "nem" szó nélkül :)

PanDaNaci 2011.08.17. 08:35:06

Azért tűnik érettebbnek a lány, mert nem szerelmes, tiszta fejjel gondolkodik, míg téged - beszűkült tudatoddal - csak egy vágy foglalkoztat.
Ha ő is benne van az utolsó randiban, hát használd ki a lehetőséget, amit felajánl. Fenékig.
A többiről ráér utána filózni.

tuli _ 2011.08.17. 08:37:16

A csaj nem volt szerelmes. Hiába motoszkál benned a remény,ez csak játék volt. Amint észrevette, hogy nálad több, le is lépett. legközelebb érett 16 évessel kell kezdeni, ha van kocsid, szeretnek felvágni az idősebb pasival, és mradnak is vagy 2-3 évig.
Nem szánalmas dolog az, ha valaki szerelmes. A világ legszebb dolga, ha megfelelő ember a szerelme.

A polcfúró 2011.08.17. 08:38:01

@gfjfhj467676768: @Brigi1981: Értem én, hogy nem úgy indult... Ki az különben, aki úgy indul neki egy ismerkedésnek, hogy ne én ebbe bele fogok szeretni? :D
Lehet a csaj tapasztalatlan, lehet csak kalandot kerestek mindketten, miért lenne gyenge jellem, hogy beleszeretett? Én úgy tudom az érzelmeket nem nagyon lehet akaratlagosan befolyásolni. Ha ismertek trükköket mondjátok, mert elkelne nálam is! :)

Ja, a megfogalmazás nem volt helyes, nem helyrehozni lehet, hanem létrehozni. De igazából, ha 4 hónapig együtt voltak, akkor volt kapcsolat, nem azt írja, h 4 hónapig dugogattunk... Nem szerelemmel indultak bele, nem terveztek hosszútávra egymással, de mégiscsak "jártak", nem ír arról, hogy milyen volt a kapcsolat jellege (eljárogattak ide-oda, barátok bemutatása stb), semmit erről nem tudunk, csak feltételezés, h csak dugó partnerek voltak... Ha tényleg csak azok voltak és semmi egyebet nem csináltak közösen, akkor nem is igazán szerethetett bele, mibe? egy punciba? ááááhhh

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 08:41:49

Nem az a baj, hogy szereted, hanem hogy melletted még négyen dugták/dugják.
Na, ugye hogy jobban érzed magad.

Brigi1981 2011.08.17. 08:50:15

@SciNuBob -I hear you, mon!-:Regisztra : Hát nálam már az első pillanatban kiderül, hogy lehet-e szerelem. Tehát az , hogy kibe szeretsz bele, már az elején tudod.
Ráadásul a lány kikötötte, hogy nem akar tőle semmit. A pasinak meg tetszett a lány, de nem volt bátorsága elküdeni, mert meg akarta dugni.

tuli _ 2011.08.17. 08:54:33

@Brigi1981: ami tabu az agyamnak, az tabu a lelkemnek is.

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
pont úgy lehet szabályozni, ahogy írtad. ha tudom, hogy tilospiros valami oknál fogva, akkor kerülöm az illetőt, mint a pestist. oszt mindjárt meg van oldva a kérdés.

tuli _ 2011.08.17. 08:58:11

@Brigi1981: nem hinném, hogy bátorság híján nem küldte el. kockáztatott, vesztett. tudta, hogy ez lesz a vége. csak abban bízott, hogy majd egyszer, valamikor, és nem hamarosan.

Brigi1981 2011.08.17. 09:01:19

@tuli _: Persze mert nem talált volna könnyen másik csajt. Már annyira ki volt éhezve a szexre, hogy ebbe is belement.

Fviktor76 2011.08.17. 09:04:10

Na, végre valami izgalmas történet...

1. Igen szánalmas. Vedd észre, hogy ez a hajó elment.
2. Nem érettebb. Ha te hosszabb távon, érzelmekkel együtt gondolkodol, akkor semmiképp se, mivel ebből alakul ki a családalapítási szándék.
3. Az nem állíthatjuk, hogy egy 21 éves csaj nem lehet érett ilyen szempontból, mert van aki ebben a korban is már tartós kapcsolat kialakítására törekszik,
4. Tartós kapcsolat kialakulhat:
- Megismerkedtek, egymásra hangolódtok, elkezdtek járni.
- Egy baráti társaságban vagytok, mindketten valami oknál fogva függetlenné váltok, még közelebb kerültök egymáshoz...stb.
- Egyéjszakás kaland 1x, majd még egy párszor egymással, aztán kialakul érzelem,...stb.
5. Sajnos ilyen esetekben, mint a tied, általában a pasiban alakul ki (előbb vagy egyáltalán) az érzelem. Ez érett dolog. De abból a szempontból érettebbé kell válnod, hogy elfogadd, hogy szép volt, jó volt, ennyi volt, hiszen tudtad ezt előre.

Egyszóval, őt most kukázd. Ha meg továbbiakban partnert találsz mérd fel a szándékait, és aszerint viszonyulj hozzá.
És, mint írtam a sokéjszakás kalandból is lehet életreszoló kapcsolat, ha úgy érzed átváltozhat, akkor is gyanakodj.
Vigyázni kell, mert az érzelem csalóka. Az igazi értettség megtanulni kontrollálni... Tökéletesen senkinek nem megy aki egy kicsit is érző lény... :-)

Sok sikert!

Füstleee 2011.08.17. 09:06:40

Figy öreg!

Gondold már végig! Elmész család látogatásra, faternak bemutat, rád néz levágja egyből h 35 vagy, apja lehetnél a csajnak. Ha szereted inkább ne égesd magaddal a csajt se a szülei előtt, se mások előtt, és magadat se ismerőseid előtt. Esti mesét olvastál neki? :D
Egyszer én is kavartam egy ilyen 10 évvel fiatalabb csajjal, mondjuk 5öt letagadtam koromból, amire azt mondta h túl nagy a korkülönbség köztünk. Na ilyet többet nem teszek. :)
Ideális esetben max 5-6 év, ott még nincsenek túl nagy különbségek és felfogás beli eltérések.

dr. gernika 2011.08.17. 09:09:48

Szerintem csak fájdalmat okozna, ő már biztos benne, hogy nem akarja veled folytatni. Esetleg megsajnálna és még egy kicsit veled maradna, de csak ideiglenesen. Ez is jó lenne? Engedd el szerintem.

SciNu 2011.08.17. 09:10:03

@Brigi1981: Én viszont szerettem már bele olyanba aki elsőre nem ragadott egyáltalán meg.

@tuli _: Ennyiből tényleg az ő hibája volt.

michaela77 2011.08.17. 09:11:18

Én nem vagyok benne biztos, hogy ez szerelem.
Ha csak dugásnak indult, akkor valószínűleg a csaj külseje volt a domináló. Aztán a posztíró megérezte milyen egy ilyen fiatal csajjal mutatkozni, ez legyezgette a hiúságát, és ezt könnyen összetévesztette a szerelemmel.
Van olyan 21 éves lány, akit az értékrendje, a tulajdonságai miatt szeretünk. De az valószínűleg van annyira érett, hogy nem bonyolódik szexkapcsolatokba. Így ez az egész kicsit sántít.
A lány nagyon csinos, nagyon fiatal, és kedves posztoló igen, jó lenne újra 18 évesnek lenni, de ez lehetetlen. Attól ez még nem szerelem.
Az utolsó találkozások pedig szerintem mindig azért vannak, hogy hátha változik valami, hiába magyarázza bele mindig mindegyikünk, hogy csak le akarja zárni. Ez csak bullshit.

Brigi1981 2011.08.17. 09:13:46

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Nem arról van szó, hogy azonnal megragad. De ha valakire ránézek, rögtön meg tudom mondani, hogy lehetséges-e később több is vagy nem. Ha előre undorodok tőle, később biztos nem szeretem meg.

SciNu 2011.08.17. 09:15:31

@Brigi1981: Na ja, ha már eleve undorodik tőle az ember akkor már csak a bankszámla szépíthet a dolgon :D

Brigi1981 2011.08.17. 09:17:34

@michaela77: Én mondjuk nem szeretnék 18 éves lenni. Annyira nekem nem volt jó akkor. Sokkal jobban érzem magam most 30 évesen.

indapass90210 2011.08.17. 09:18:26

@Füstleee: én szúrtam 30 évesen 18 éves csajt, de mondjuk én 5-6-ot simán le tudok tagadni, hogy meg 2-3-al többnek tűnt. Így jól elvoltunk. Kora ellenére életem egyik legnagyszerűbb felhasználói élménye volt egyébként.... de ez a kivétel, nem a szabály. Ezért is értelmetlen 25 alatti csajokkal kezdeni. 25 alatt akkor már inkább guminő, azt utána be lehet dobni az ágy alá, és nem zavarkolódik.

Szöszi 28 2011.08.17. 09:18:28

@Brigi1981: Nekem volt olyan, hogy a tök semlegesből alakult ki valami. Nem undorodtam tőle, nagyon kedveltem, mint embert, de nem mozgatott meg, mint férfi. Aztán 1,5 év után megváltozott bennem valami, ami számomra is elég nagy meglepetés volt:D

Brigi1981 2011.08.17. 09:22:50

@Kata1987: 1,5 év? Az már nekem elég túlérett ismerettség egy kapcsolathoz.
Lehet, hogy a pasi annyira megváltozott ennyi idő alatt?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 09:23:29

A csaj nem szerelmes, ennyi! Azért is mondta, hogy hagyjátok abba. Te meg beleszerettél, ő ezt érezte, látta rajtad. Nem feltétlenül játszott veled, csak esetleg várta, hogy nála is jönnek az érzések... és nem jöttek. Én totál megértem, van ez így.

@Füstleee: azért az apja mégsem lehetne, 14 évesen kevés emberből lesz apa. Nekem 12 évvel idősebb pasim volt, nem volt vészes a különbség. Mesét sem olvasott esténként. :D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 09:26:30

@Dövan: Nálam is hasonló volt a felállás. Én voltam 18, ő 30. 3 évig tartott majdnem. :D

SciNu 2011.08.17. 09:27:20

@Brigi1981: Nem is rólad beszéltem ;)

indapass90210 2011.08.17. 09:28:34

@Bundabandi: én is csak addig szoktam mesélni a csajoknak, amig nem nem csináltam őket!

Szöszi 28 2011.08.17. 09:28:44

@Brigi1981: Nem ő változott meg, inkább én:)

indapass90210 2011.08.17. 09:29:04

picsába, nem tudok me írni!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 09:29:08

@michaela77: Így van. Köszi, hogy leírtad helyettem.
:)

michaela77 2011.08.17. 09:29:18

@Kata1987: ez tényleg érdekes. És mi változott, ami ezt eredményezte? Eltávolodott tőled, vagy férfiasabb lett, vagy tett valamit, vagy mitől lehetett ez?

michaela77 2011.08.17. 09:30:03

@Köldökszösz (csodalampa): nagyon szívesen, a számlát majd küldöm:)

tuli _ 2011.08.17. 09:30:25

@Brigi1981: így gondolom én is. bár szerintem nem elsősorban a szex motiválta, hanem vonzóbb lehetett a lány, mint a többi a környezetében. avagy, csak ő állt szóba vele.
ha undorodsz tőle, valóban nem lehet belőle semmi. de ha egyébként kedvelsz valakit, soha nem tudhatod, hogy valaha, valamikor mit hoz a sors. ld. lenn.

@Kata1987: 20 éve jól ismertem valakit, akinél soha nem gondoltam volna, hogy átválthatnak az érzések. jóban voltunk, bírtam, de engem sem mozgatott meg, mint férfi. és életem szerelme lett belőle :)

indapass90210 2011.08.17. 09:30:54

@michaela77: biztos megmutatta a bankszámla-egyenlegét!

tuli _ 2011.08.17. 09:31:47

@Dövan: gyakorolj. látom, jó úton haladsz :D

michaela77 2011.08.17. 09:32:32

@Dövan: hát akkor belém soha nem lesz szerelmes senki:))) A bankszámlaegyenlegem mínusz sok:)

dr. gernika 2011.08.17. 09:35:53

@Kata1987: Én ismerek olyan párt, ahol 15 év a korkülönbség, a csaj (megtestesült Barbie baba) 20 volt, mikor összejöttek, most 25, összeházasodtak, nemrég született gyerekük, csillivilli boldogság.
Azt csak én tudom, hogy az ifjú férj majdnem egy évig nagyon szeretett volna engem megdugni, ezért aztán zavartalan az összkép. :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 09:37:57

@michaela77: A múltkori számlát el tudnád küldeni, mert javítani kellene. :P

michaela77 2011.08.17. 09:38:15

@gernika: eheh:)
Biztos csak előítélet, de én úgy gondolom, hogy ha valaki ennyire fiatal lányokra bukik a nagyobb korkülönbség ellenére, annak a külső fontosabb a belső tulajdonságoknál, ergo a legyet is röptében típus. De ez csak a magánvéleményem:)

SciNu 2011.08.17. 09:38:58

@michaela77: takard le a mínusz jelet mikor mutatod :D

michaela77 2011.08.17. 09:38:59

@Köldökszösz (csodalampa): sajnos storno számlát már nem tudok kiállítani, csak jóváírót:DD De azt meg nem akarok:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 09:39:02

@gernika: De végül sikerült, így most már nagyon boldogok. :DDD

michaela77 2011.08.17. 09:39:54

@SciNuBob -I hear you, mon!-: :) Kevesen kérték még a bankszámlámat:) Bár mikor a tigrám volt sokan bedőltek neki, aszitték drága autó én meg pénzes csaj vagyok:))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 09:40:32

@Dövan: nem nem! XD XD Freud bácsi erre járt!

SciNu 2011.08.17. 09:41:48

@michaela77: jöttek a gigolók, hogy majd kitartod őket? :D

Szöszi 28 2011.08.17. 09:42:03

@michaela77: Jó kérdések:D Tavaly a társasággal néztük a tűzijátékot, ott volt ő is, és végre eljutott az agyamig, hogy valami udvarlás félével próbálkozik:D Valószínűleg 1,5 év kellett hozzá, hogy felfogjam:) Nem azért, mert totál idióta vagyok, hanem azért, mert elég sok dolog volt ami miatt nem gondoltam, hogy ez lenne a helyzet.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 09:43:05

@michaela77: Na, ez se a kontírozásból vette azt a drága autót. Manci, te is láttad, hogy le van horzsolva a térde, ... :DDD

Puch Cavette 2011.08.17. 09:44:06

Szerintem merulj magadba: miert lehet, hogy 18 eves szeretnel lenni ahelyett, amennyi vagy. Nem a csajba vagy szerelmes, hanem ebbe az eletkorba. Ha megtalalod a valaszt, nem fogsz epekedni a csaj utan se.

michaela77 2011.08.17. 09:44:33

@SciNuBob -I hear you, mon!-: nem, de sajnos nagyon adakozó típus vagyok. Tipikus esete a jobb adni mint kapni frázisnak:)

@Köldökszösz (csodalampa): :DDDDD

@Kata1987: hát ettől se fog belémszerelmesedni senki, de köszi:D

SciNu 2011.08.17. 09:47:51

@michaela77: Ezzel a boxolók is így vannak. :D

Flaggx 2011.08.17. 09:48:56

@Kata1987: Itt nem is az érettség volt a lényeg, hanem hogy a muki szerelmes volt, a kiscsaj meg baromira nem!

Egyébként szerintem elég kiábrándító hogy mostanság "érettségben" már nincs túl sok különbség egy 16 éves vagy egy 21 éves csaj között, kevés köztük a megbízható nő, mint a fehér holló! :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 09:49:34

@gernika: nekem is van olyan barátnőm, akinél kb. 20 év a korkülönbség közte és a (már) férje között. Tök jól megvannak!

Én mondjuk abba szoktam belegondolni, hogy a tizen X év, most még ok... DE! A férfiak várható életkora egyébként is kevesebb, mint a nőké, plusz ez a nagy korkülönbség. Szóval öregkorukra azért nem lesz túl jó! Az esély arra, hogy egyedül marad 70-80 évesen a nő, elég nagy. Arról nem is beszélve, milyen lehet elveszíteni valakit, akit egy életen át szerettél... szörnyű lehet.

tuli _ 2011.08.17. 09:52:14

@Bundabandi: 70-80 évesen egyébként is nagy az esély, akkor is, ha nincs 20 év különbség.

Szöszi 28 2011.08.17. 09:59:09

@michaela77: Nem lett belőle szerelem, komoly kapcsolat sem, csak valami szex kapcsolat szerűség, pont azok miatt a dolgok miatt, ami miatt nem gondoltam, hogy jelezni próbálja, hogy tetszem neki. Hetente 1-2-szer találkozunk, volt egy wellness hétvégénk, nem fekszünk le egymáson kívül senkivel, mostmár 1 éve tart ez az állapot, sokszor megpróbáltuk lezárni, de nem igazán sikerült:D

A polcfúró 2011.08.17. 09:59:11

@Brigi1981: Szerencsés vagy, letisztultak lehetnek a dolgaid. Nem az undorról volt szó, de ránézésre mit lehet megmondani? Max, h tetszik vagy nem tetszik!!! Azt, hogy milyen ember, az csak hosszabb ismeretség után derül ki, ami szerelemnél nem mellékes. Én legalábbis nem egy szempárba, alkatba szoktam beleszeretni... (biztos, hogy 30 éves vagy :-D )
1,5 év túlérett? Lehet akár 5 év barátság után is beleszeretni valakibe! (bár ott a szikra biztosan korábban is megvolt)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:04:48

@Kata1987: Kényelmi kúrtárs. Kényelmes, csak kurva unalmas egy idő után, mert nincs meg a kapcsolat fíling.

michaela77 2011.08.17. 10:05:41

@Kata1987: pedig ehhez még túl fiatal vagy. Mondom én ezt vén fejjel:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:09:27

@Kata1987: Amikor már jobban szeretnél beszélgetni, mint búbolni. :)

Szöszi 28 2011.08.17. 10:15:49

@Köldökszösz (csodalampa): Na majd figyelem a jeleket:D De amúgy sokat szoktunk beszélgetni:) Mivel alapvetően barátok vagyunk és szeretjük tudni mi a helyzet a másikkal:D

lanyaholdrol 2011.08.17. 10:16:16

Miért kell ahhoz 21 éves csitrik után futkosni egy 35 éves pasinak, hogy 18-nak érezze magát? Ez korfüggő?

Aztán meg rinyál, mikor a picsa jól megszívatja, mert nekik még (általában, és persze van kivétel biztos) haverok, buli, fanta az élet. Felelősség? Ugyan. Érettebb lett volna? Ugyan... Akkor már bele se ment volna. Ezek semmi másról nem szólnak, mint nagyzolni a kortársaknek, hogy nekem ilyen meg olyan fickóm van.

Teggyük fel, komolyra fordul a kapcsolat, tegyük fel együtt is maradnak. Az a 15 év, ami még talán nem is tűnik soknak, sok lesz majd akkor, ha a nő már 35, a pasi meg már 50. Aztán nézheti, ahogy a kicsi asszonykája kufircol a "korban hozzá illőkkel", hozzá meg ápolónőt fogad...:)

Bocs, ha cinikus voltam, de rokonságban láttam ilyet... Gáz.

A polcfúró 2011.08.17. 10:16:26

@Puch Cavette: Ebben nagyon van valami!!! :) Lehet h csak az érzés, az amibe beleszeretett...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:18:18

@Kata1987: Akkor nem értem, miért nem lett belőle kapcsolat. Van barátnője? Vagy annyira randa vagy, hogy az utcán nem mer felvállalni? :DDD

Caddy 2011.08.17. 10:19:11

Kedves barátom azt mondta erre, nem akarok még egy gyereket felnevelni.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 10:21:52

@tuli _: ok! Nem akartam ennél kevesebbet írni, de végül is a 60 is sanszos!

dr. gernika 2011.08.17. 10:26:52

@Bundabandi: Ismerek egyet, akiből 15 évesen lett apa.
Igaz, csak biológiai.

Hurri Kán 2011.08.17. 10:27:41

"Ismét 18 évesnek éreztem magam"

Személyit kértek a posztertől a boltban, amikor venni akart egy doboz cigit? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:29:04

@gyvy: Nem, végre letudta az érettségit.

Szöszi 28 2011.08.17. 10:29:19

@Köldökszösz (csodalampa): Nincs barátnője, és nem vagyok ronda sem:D(Jó nem vagyok egy szépségkirálynő, de teljesen vállalható a külsőm:D) Azért nem lett belőle komoly kapcsolat, mert...tettünk olyan dolgokat az 1,5 év alatt, amin állandó feszkó lenne, ha együtt járnánk, és nem biztos, hogy felül tudnánk ezeken emelkedni:)

lanyaholdrol 2011.08.17. 10:30:26

@Kata1987: Hát nem csodálom, mert ez ritka. Az a jellemzőbb, hogy az embert elsőre beteszik egy skatulyába, és hiába szeretne átkerülni másikba, nem tud.

SciNu 2011.08.17. 10:31:11

@gyvy: a korai magömlése tért vissza :D

Hurri Kán 2011.08.17. 10:32:47

@Köldökszösz (csodalampa):
Várjáá, nem mindenkinek sikerül az olyan fiatalon...

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Az nekem most is van néha... amikor hajnalban dugok. :D

SciNu 2011.08.17. 10:33:34

@gyvy: ki korán kel aranyat lel?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:34:56

@Kata1987: Mondanám, hogy értem, de hazudnék. Faggatni nem akarlak, ezért inkább elfogadom. :D

Na, akkor most már beszélhetünk a hüvelygombáról. :P

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:35:52

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Vagy csak egy aranyeret, és inkább alszik tovább. :)

dr. gernika 2011.08.17. 10:38:55

@michaela77: Egyetemi tanár, megtehette. Levarrt még pár tanítványt is előtte.
@Köldökszösz (csodalampa): Nem sikerült neki. :) Közel került a célhoz, de megálltam. :)

Hurri Kán 2011.08.17. 10:39:16

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Hajnalban úgy is megy, hogy félig alszom közben ;)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 10:41:19

@gernika: Mennyire közel? Egy lukkal mögé? Ne hánykódjak kétségek közt, kérlek! :DDD

Most akkor megálltál, vagy nem álltál meg neki? :P

Szöszi 28 2011.08.17. 10:47:32

@Köldökszösz (csodalampa): Én az egyik (nagyon közeli) rokonával kavarodtam össze, ő pedig egy nagyon jó barátnőmmel, akik mind a társaságunk tagjai. Akkor nyilván még nem tudtuk, hogy köztünk lesz valaha is valami:)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 10:48:20

Ejj-ejj, te nem azt a lányt szeretted, hanem azt, hogy 35 évesként az alig húszévesek életét élhetted. Márpedig ilyenre hosszútávon nem lehet alapozni.

Hurri Kán 2011.08.17. 10:51:56

@Dr. Jula Watson:
Azt nem is, de ettől még jó... :D

Caddy 2011.08.17. 10:55:07

Azt azért nem nagyon értem, hogy miért kell egy 21 éves csaj ahhoz, hogy emberünk 18nak érezze magát?
Vagy csak nekem megy ez külső segítség nélkül? :)

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 10:56:22

Próbáljuk meg végre definiálni, mit jelent az hogy érett gondolkodású.
Hideg fejjel gondolkodik minden helyzetben?
Azaz impotens?

dr. gernika 2011.08.17. 11:01:03

@Bundabandi: Az ő barátaik is így gondolják, hogy tökjól megvannak. :)

Hurri Kán 2011.08.17. 11:01:10

@Caddy:
Nem, általában én is megoldom, akár egyedül is :D

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:04:20

@Caddy: Nem tudom, mert én nem tudom, milyen 30x évesnek lenni :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 11:04:54

Nem kell ezt túlbonyolítani.

Faszikámnak sajgott a bizsuja, a punetti meg rálelt egy hejjesspassseeera, és neki meg már arra bizsergett a monyója.

Faszikám legyártott egy kényelmes elméletet (A punetti nagyon érett gondolkodású, nem úgy mint én) hogy ne kelljen szembesülnie a rideg valósággal. A punetti nyerget, sőt lovat váltott.
Faszikám tett egy utolsó próbát, gondolván jó darabig nem lesz ilyen feszes cici a kezei között. Punetti ezt elkerülendő időt próbált nyerni. Nem nagyon akarta már azt a fonnyadó himbilimbit.

Faszikám este megríkatta a félszemű kobrát, elgondolkodott, kezdte összerakni a képet. De miután férfiból van, miután ismét sajgott a bizsu, újból fellángolt a "szerelem".

phaszfej 2011.08.17. 11:05:42

Na, a 35 éves óriáscsecsemőt felfalta a vagina dentata.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:08:54

Igencsak valószínű hogy a 21 éves csaj talált valami hejjespaseet, és a 35 éves hősszerelmest koptatta. Problem?

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:10:18

@gyvy: perszehogy :) Csak kár, hogy idővel ők is öregszenek, így gyakran kell cserélni őket :D

michaela77 2011.08.17. 11:10:59

@Burgenlandi opelos: szerintem érett gondolkodású, aki képes a pillanatnyi vágyainak gátat szabni és a társa értékeit szem előtt tartva, tisztelve őt élni. Mármint párkapcsolati szempontból.
Meg persze érett gondolkodású, aki nem egyik ágyból a másikba ugrik, hanem kapcsolatot keres. Meg még sok ilyet tudnék felsorolni. Mennyi időd van?:D

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:11:32

Amúgy meg nem értem, miért kéne elvárni egy 21 éves embertől, hogy "érett" legyen, és mindenképpen csak és kizárólag ásó-kapa-nagyharang témában gondolkodjon?

Hurri Kán 2011.08.17. 11:12:53

@Dr. Jula Watson:
Amit az ember nagyon akar, azt általában meg tudja oldani... ;)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:13:01

@michaela77: Én meg inkább azt mondanám, mindenki a maga korának megfelelően lássa és élje az életet. Egy 18 éves ne viselkedjen úgy, mint egy 35 éves, és fordítva.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:13:32

@gyvy: Néha azt is, amit nem is akar annyira ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:14:58

@michaela77:

Vagy épp hogy nem keres, mert ismeri magát, és inkább nem akar másnak problémát okozni.

@Dr. Jula Watson:

Azé' me a 35 éves tini friss sunát akar! Azé! :)

Hurri Kán 2011.08.17. 11:15:22

@Dr. Jula Watson:
Az is lehet... Aztán rájön, hogy jó az is, és onnantól akarni fogja... :)

michaela77 2011.08.17. 11:15:25

@Dr. Jula Watson: hát nem tudom. Szerintem meg nem hátrány, ha egy 18 éves olyan értékrendet lát a szüleitől, hogy már 18 évesen sem mászik egyik ágyból a másikba.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:16:15

@Nard: Na de pont ez a baj, a friss tini 5 év múlva már nem lesz olyan friss husi, akkor meg az a baj, hogy minek kapaszkodik még mindig :D

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 11:17:55

@michaela77: Van időm, bassza meg, egész nap itt kell rohadnom a gép előtt.

michaela77 2011.08.17. 11:18:15

@Nard: mivel ez a kérdés személyesen érint, ezért kicsit felháborodtam:) Mert szerintem aki érett, az ne azt csinálja, hogy nem keres kapcsolatot, mert nem való neki, hanem próbáljon meg fejlődni úgy, hogy való legyen. Szerintem az empátia, tisztelet, odafigyelés tanulható. De persze egyszerűbb azt mondani, hogy á, én kérem alkalmatlan vagyok egy kapcsolatra.
Aki ötvenévesen ezt kijelenti, ok. De aki egy-két kapcsolat után, lustaságból, mert nincs kedve semmiben kompromisszumot kötni, az szerintem nem érett. Persze, van ilyen is, meg el kell fogadni ezt is, de semmiképpen nem érett viselkedés.

dr. gernika 2011.08.17. 11:18:19

@Köldökszösz (csodalampa): Nem fogom pontosítani, hogy meddig jutott el. :)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:18:20

@gyvy: Ha már egyszer ott van, miért ne? :)

SciNu 2011.08.17. 11:20:03

@Dr. Jula Watson: Annyi idő alatt sokat változik még és ha szerencsés a pasi akkor magától eltakarodik a vénlány :D

Hurri Kán 2011.08.17. 11:21:43

@Dr. Jula Watson:
Persze, nincs értelme az üres időtöltésnek. :D

dr. gernika 2011.08.17. 11:24:03

@michaela77: Egy fokkal érettebb viselkedés, mint ugyanezzel a személyiséggel kapcsolatokból ki-be ugrálni, vetíteni mindenfélét amit az áldozat hallani akar, aztán sebeket hagyni maga után.

michaela77 2011.08.17. 11:24:56

@Burgenlandi opelos: no akkor vannak még közhelyeim:
érett gondolkodású, aki képes a jövőt is szem előtt tartani, de a jelenben élni. Érett gondolkodású, aki képes megoldani a problémáit ahelyett, hogy csak panaszkodna róluk. Érett gondolkodású aki nem mástól várja a megoldást. Továbbá aki ismeri, felismeri az emberi értékeket.
Tovább is van, mondjam még?:)

michaela77 2011.08.17. 11:25:57

@gernika: ok, igen, annál azért érettebb egy kicsit.
De nekem sajnos csak utóbbiban van tapasztalatom, hogy valaki széttárja a kezét, hogy megmondta, hogy neki nem való kapcsolat, és ezzel el is van minden intézve:)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:29:23

@michaela77: Szerintem meg az önismeret az nagyon fontos. Tudja valaki, hogy mit vár, és hogy ő mit tud adni. És így, ennek megfelelően alakítani a kapcsolatokat. Ha valaki tudja magáról, hogy képtelen a hagyományos kapcsolatra, az nem baj, ha ennek megfelelően él is, és így boldog. Az viszont baj, ha tudja magáról, közli a másikkal, mégis belemászik egy kapcsolatfélébe. Mert ezzel félrevezeti a másikat, és hamis reményeket ébreszt.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:29:39

@michaela77:

Ahogy vesszük, neked az fáj, hogy VELED nem volt hajlandó kompromisszumokra. Ha személyes érintettség van a témában. Az rosszabbul esne neked, ha pl mással sikerülne neki :) Nem kell ráfogni, hogy éretlen viselkedés, mert nem az. Lehet tényleg alkalmatlan rá, és igenis őszinte volt. Mondjuk lehet az is, amit mondtál. Mindkét eset szar ügy :) De ez van. Ne agyalj rajta, hanem lépj rajta túl.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 11:30:59

Na végre egy izgalmasabb történet. Sex, szerelem, korkülönbség, szakítás..

@Puch Cavette: szerintem ez a jóember nem élte ki magát fiatal korában. Vagy félénk és visszahúzódó volt, ezért nem voltak kalandjai, vagy pedig korán belement egy hosszú kapcsolatba, aminek nemrég lett vége, és most (vagy még közben) rájött, hogy mennyi minden maradt ki neki fiatalon.. Emellett ha jól nézett ki a csaj és a sex is jó volt vele, akkor simán el tudom képzelni, hogy beleszeretett. Nézze a jó oldalát a barátunk: jódarabig dugott egy fiatal csajt, elvoltak, stb.. Később lehet majd mesélni róla a Zunokáknak :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:31:30

Jelentem gernika nagyon nyomi. Épp próbál az ingemhez menő cuccot választani. Kegyetlen nyomi.

michaela77 2011.08.17. 11:32:39

@Dr. Jula Watson: igen, igazad van. Ha valaki tudja magáról, hogy nem alkalmas kapcsolatra, az szerintem mondjuk nem keres társat. Aztán meg ha mégis keres és talál is, akkor hiába mondja, hogy ő nem alkalmas kapcsolatra, hiszen a másik joggal gondolja, hogy ez csak valami védekező szöveg, és majd megértéssel meg szeretettel biztosan változik ez.

@Nard: lásd fentebb:) Ha tényleg úgy gondolja, hogy nem alkalmas rá, ne keressen párt...

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:32:41

Azt még hozzá tenném, nem várhatjuk el senkitől, hogy változzon, ha neki jó úgy, ahogy van, boldog, csak azért, mert mi másként szeretnénk őt látni. (Extrém esetekről most nem beszélünk)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 11:32:42

Nem azzal van a baj, aki szét tárja a karját, hanem azzal, aki ezeknek szét teszi a lábát. (Na, amjd én megmutatom, hogy de!)

Ketté kell választani a dolgokat:
- Van, aki nem tud párkapcsolatban élni, mert képtelen a másikhoz minimálisan alkalmazkodni, etc.
- Van, aki nem akar párkapcsolatban élni, mert a dugáson kívül nem tart igényt a másikra. Nem akarja hallgatni a problémáit, fosik rá magasról, csak egy pina, amit használ, ha kedve tartja.

Rebelde 2011.08.17. 11:33:01

nem tudom ki hogy van vele, de ha 35 évesen szerelembe esnék egy jóval fiatalabbal és azt élvezném benne a legjobban, hogy újra 18 évesnek érezhetem magam mellette, akkor én felkeresnék egy szakosodott intézményt

Szöszi 28 2011.08.17. 11:33:28

@Nard: De miért nem te választasz saját magadnak?:D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 11:33:51

@Nard: Ahhoz az inghez "menő cuccot"? Hol vásárol, Kanadában? :DDDDDDDD

Elnézést.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 11:34:38

@Kata1987: Mert az nem biztos, hogy tetszene gernika-nak. :DDD

Mekkora köcsedék vagyok ma!

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 11:34:50

@michaela77:
Én pont ilyen voltam tizenhúsz évesen.
Aztán történtek dolgok, amelyek más irányba vittek...
Erkölcs, jövő, megoldás, társam érdekei, blabla...
Beleverem a faszomat.

Hurri Kán 2011.08.17. 11:36:59

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Nők nagy része képtelen a reális helyzetértékelésre. :DDD

@michaela77:
No de ha ez így van, ráadásul előre be lett jelentve, de a másik úgy van vele, hogy na most majd ő "átneveli", és még sem sikerül, ne csodálkozzon az eredménytelenségen és legfőképpen ne siránkozzon a végén.

dr. gernika 2011.08.17. 11:37:06

@Kata1987: Úgy értette, adott hogy ő milyen ingben jön, én meg a saját ruhámat passzintom hozzá.

Szöszi 28 2011.08.17. 11:37:20

@michaela77: Na hát ezzel úgy vagyok, hogy a most nem akarok komoly kapcsolatot lefordítva azt jelenti, hogy velem nem akar komoly kapcsolatot. Az én olvasatomban a nem vagyok alkalmas egy párkapcsolatra is ugyanezt jelenti sajnos...

Hurri Kán 2011.08.17. 11:38:02

@Rebelde:
Még most sem késő... :D

dr. gernika 2011.08.17. 11:38:41

@michaela77: Nos, amennyiben ezt a kapcsolat megkezdése előtt mondja, semmi gond. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:38:41

@Kata1987:

Köldökszösznek van igaza. Nagyon tudományos munka ez, hogy megfelelő színvilág legyen. Mondjuk csak ő és a többi nő érti, tőlem jöhet amiben akar. :)

@Köldökszösz (csodalampa):

Jaja! :)

@Rebelde:

De még csak 16 éves vagy, öregítenéd magad 18nak? :D

Szöszi 28 2011.08.17. 11:39:06

@gernika: Áhhhááááá:D Ez elég általános szokás, csak Nard nem ért hozzá, ne törődj vele:)

michaela77 2011.08.17. 11:39:45

@gyvy: szó sincs átnevelésről meg változtatásról. Abban én sem hiszek. De abban igen, hogy be lehet engedni az életünkbe valakit, ha arra érdemes, és mellé még el is fogadja a hülyeségünk 90%-át, és csak abban a 10-ben szeretne valami kompromisszumot. Persze a 10% ne azt jelentse, hogy ha valaki életvidám akkor mostantól a kedvemért soha többé ne mosolyogj:))

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 11:39:48

@Kata1987: Érdekes hogy csak sex. Azt mondtad, hogy 1,5 évig semmit sem éreztél aztán igen. Akkor ha jól értem te azért szerelmes vagy belé, vagyis valami hasonló dolog alakult ki benned. Én baszott szerencsétlen vagyok ilyen téren, volt egy havercsaj akitől akartam volna valamit, de ő hárított az "elromlana a barátságunk" szöveggel. Miért van az, hogy én mindig csak hallok ilyen sztorikról? :)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:39:49

@Köldökszösz (csodalampa): Így van.
Az első tipussal nincs baj, ő nem is fog belemászni semmibe. A második viszont némi szexért képes belerángatni a másikat ebbe a helyzetbe, aki azt hiszi, hogy majd ő, meg miatta megváltozik, mert ez valami különleges.

Rebelde 2011.08.17. 11:40:47

@gyvy:

mivel a fentiek nem estek meg velem, így nem:)

a posztoló elpazarolt 17 évet, ez a sajnálatos, nem az hogy beült a hintába

dr. gernika 2011.08.17. 11:41:34

@Kata1987: Már igazán megszokhatta volna. :)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:42:19

@Kata1987: Ez is igaz. Ha valaki ilyet mond, akkor az az egy biztos, hogy _velem_ semmiképp sem akar.

Hurri Kán 2011.08.17. 11:43:55

@michaela77:
"hiszen a másik joggal gondolja, hogy ez csak valami védekező szöveg, és majd megértéssel meg szeretettel biztosan változik ez.
"
Én alapvetően ERRE gondoltam...

@Rebelde:
Te úgy érzed hogy elpazarolt, a posztoló meg lehet, hogy nem érzi úgy. Néha le kéne tenni a szemellenzőt. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.08.17. 11:44:00

@Dr. Jula Watson:

Ebben az is közrejátszhat, hogy nem mondtad el AZT annak idején valakinek. Pl nekem! Sosem késő, még megteheted! :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 11:46:24

@gernika: apám, ti még öltözködés közben is kommenteltek? Mekkora kockák vagytok :D

Szöszi 28 2011.08.17. 11:47:00

@Ape: Nem vagyok belé szerelmes, csak 1,5 évig eszembe sem jutott, hogy vonzódom hozzá:)

dr. gernika 2011.08.17. 11:47:16

Na, elkészültem, sziasztok!

SciNu 2011.08.17. 11:51:12

@michaela77: Igen, igen. Egyre jobban magamra ismerek :DD

@gyvy: @Dr. Jula Watson: Ha más nincs ki kell menni a csepeli erdőbe kicsit "elmélyíteni" a kapcsolatot :D

@Rebelde: Középiskolát ahol vannak fiatalabbak is? :D

@Burgenlandi opelos: gyakran én is így vagyok.

SciNu 2011.08.17. 11:54:30

@Ape: Mert rondák vagyunk. Ránk akkor fanyalodnak majd, ha már másnak nem kellenek. Addig van jobb is.
"elromlana a barátságunk" Remélem ezt a hülyeséget nem kajáltad be. Ez olyan mint a "nem akarok most kapcsolatot" szöveg.

michaela77 2011.08.17. 11:56:09

@Burgenlandi opelos: hát az szar ügy.
Én is kaptam már akkora pofonokat az élettől, hogy a fal adta a másikat, de valahogy még mindig ugyanabban hiszek meg ugyanazt akarom. Lehet, hogy nem is makacs vagyok, csak hülye:D

Szöszi 28 2011.08.17. 11:57:40

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Nem ezen múlik:) A srác akiről szó van, sok minden, de nem kifejezetten jópasi:) Pont azért tetszett meg, mert annál sokkal több, csak idő kellett, hogy erre rájöjjek:)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 11:57:48

@Nard: Nem hiszek a lassan kialakuló kapcsolatokban :D
Ráadásul makacs vagyok.

Rebelde 2011.08.17. 11:58:13

@gyvy:

ez miért szemellenzés?

35 évesen másként látja a világot az ember, mint 18 évesen, optimális esetben

különböző korszakában a szerelmeket is másként éli meg az ember,szerencsére hozzáteszem, az nem fejlődés, hogy a 18 éveseknek lenni hajdejó érzését hajkurássza valaki az évek múlásával is

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:00:46

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Na ezt most nem teljesen értem :)

@Rebelde: Egyetértek.

SciNu 2011.08.17. 12:01:34

@Kata1987: Ha pedig jópasi lett volna akkor már évek óta rájöttél volna, ugye?

Hurri Kán 2011.08.17. 12:02:12

@Rebelde:
De, az... Mert képtelen vagy elfogadni, ha valaki másként éli az életét, mint amit te helyesnek tartasz, hogy az is lehet jó...

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:02:15

@michaela77: Az nem baj, hogy hiszel a kapcsolatokban, az már inkább, hogy minden negatívum ellenére ragaszkodsz valamihez, ami tulajdonképpen nem jó neked.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:02:37

@Kata1987: Általános???? Soha eszembe nem jutott azért más ruhát felvenni, hogy menjen a pasim ingének színéhez. Nem oly mindegy? Nekem igen.

Sőt mi több...! Nekem inkább az jut eszembe róla, mikor nyaralni voltam és láttam párocskákat egyforma melegítőben. Most azt is miért kell???

Hurri Kán 2011.08.17. 12:05:01

@Bundabandi:
Há mer valahogy bizonyítani kell, hogy összetartoznak, érted... HA már máshogy nem megy, akkor így...;)

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:05:25

@Bundabandi: Háát, egy kiöltözős eseményen azért jól tud mutatni, ha harmonizálnak a dolgok.
Igazán egy húron pendülő pároknál ez megbeszélés nélkül is megy, úgy hogy nem is látják mit vesz fel a másik.

Szöszi 28 2011.08.17. 12:05:30

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Nem, pont, hogy akkor sosem jövök rá, hogy mennyire értékes ember.

SciNu 2011.08.17. 12:08:38

@Kata1987: Ezt most ne vedd zokon nem sértésként mondom, de hánynom kell ha lánytól hallom hogy egy fiúra mondja hogy "értékes ember". Ez kb a "kedves vagy " szinonímája.

Szöszi 28 2011.08.17. 12:10:24

@Bundabandi: Színes cuccoknál illik odafigyelni, hogy miben van az egyik és miben a másik, én már hallottam ilyesmiről, nem a hétköznapokra gondoltam, hanem alkalmi öltözetre.

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 12:10:32

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Köszöntelek a klubban.

@michaela77: Amíg csak a pofonokat kaptam, én is makacsul ragaszkodtam az Igazsághoz, a Becsülethez, stb.
Ezek szerint te még nagyon a folyamat elején jársz. Kitartás!

Rebelde 2011.08.17. 12:11:41

@gyvy:

jaj már:) tőlem úgy éli az életét ahogy akarja, ez csak a szerény véleményem a jelenségről, ennyi

michaela77 2011.08.17. 12:11:49

@Burgenlandi opelos: mit lehet még a pofonokon kívül kapni? Nemibetegséget?:D

Hurri Kán 2011.08.17. 12:13:27

@michaela77:
Fele királyságot, stb. ;)

Szöszi 28 2011.08.17. 12:14:02

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Az is:D Teljesen pozitív értelemben gondoltam, és nálam nem csak a kedvességét takarja az, hogy értékes.

michaela77 2011.08.17. 12:14:36

@gyvy: fele királyságtól még kevesen sokalltak be:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:15:17

@gyvy: Ez már a GÁÁÁÁÁZ kategória számomra. Nagyon LOL!

@Dr. Jula Watson: Nem szeretem a kiöltözős eseményeket!:D Meg egyébként sem vagyok az a típus, aki a cipő és a táska színét összehangolja, meg ilyenek pl. az összeöltözés. Nekem a táska is a cuccaim hordására szolgál! Az a lényeg, hogy tetszen. Na jó, azért arra ügyelek, hogy a ruhához passzoljon a cipő, meg a táska, de ennél több nekem nem is kell.

Hurri Kán 2011.08.17. 12:15:31

@michaela77:
Láttam már olyat, hidd el... Az a baj, hogy nincs baj, már ha érted, miről beszélek...

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:15:45

@Kata1987: Ez azért így sántít kicsit. Értékes ember, szexuálisan kevésbé vonzódsz, és mégis csak a szex oldala kell belőle, a kapcsolati meg, amihez kell az emberség, az nem?
Fura.

Caddy 2011.08.17. 12:16:35

Butaságokról vitatkoztok.
Akkor nem működik, ha két ember nem passzol,de mégis erőltetik.
Ilyen egyszerű. Ezt persze meg lehet ideologizálni,hogy ő nem képes kapcsolatra, vagy bla bla. Butaság.

SciNu 2011.08.17. 12:17:48

@Kata1987: Pontosítok ez azt takarja hogy: Nem kellesz nekem, de valamilyen szükségem miatt (szex/szórakoztatópartner/lelki/szemetes/pénzelő/ingyen szerelő) benntartalak a pasifelhőben. Az hogy kedvesnek tartanak meg értékesnek azzal kb ki lehet törölni a s*ggünket.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:18:25

@Bundabandi: Szereti, nem szereti az ember van, hogy részt kell rajtuk venni. És egy harmónikus összkép sosem lehet hátrány.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:18:49

@gyvy: Szeretnék egyforma zsebkutyát is!!!! Mer' az olyan cuki!

michaela77 2011.08.17. 12:21:52

@gyvy: nem értem, de egyszer szívesen kipróbálnám:))

Caddy 2011.08.17. 12:21:57

@Bundabandi: Bandikám a demonstrálás miatt. Hogy MINDENKI tudja, hogy ők egy párt alkotnak. Nyilván te azért nem öltöztél a pasidhoz, mert pont leszartad ki mit gondol. Na így értem már? :)

@Dr. Jula Watson: kiöltözős eseményen az Operabált értjük, ugye? :)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:21:57

@Dr. Jula Watson: a faszi tesója is belerakta a farkát a bajinőt meg kinyalta az ürge. Titokban dugnak mert megharagszik mindenki. Ciki és gyáva emberek.

Vita helyett nézzetek inkább vicces videokat:

VV laci szarráverése orvosi ellátással :D

www.youtube.com/watch?v=vklLTOC10OI

Sajnos nem látom itt a VVfan kommentelőket, de a helyzetkomikum így is élvezhető.

Hurri Kán 2011.08.17. 12:22:14

@Bundabandi:
Kizárólag nyakban hordva ér. Mer zsebben nem láccik, tehát nem lehet általa demonstrálni a zösszetartozást... :DDD

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 12:22:21

@michaela77:
Nemi betegséget?
Hahaha. Tudod, volt életemnek egy olyan szakasza, amikor még egy nemi betegségnek is örültem volna.
Nem.
Tudod az úgy volt, hogy találkoztam a buszon egy kedves...
De nem folytatom, mert Panni kiveri a faszomat, hogy kommentben lövöm le a lényeget.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:23:32

@Dr. Jula Watson: Annyira soha nem izgatott, hogy ruhában harmonizáljak a párommal, hogy pl: az inge színéhez válasszam a ruhámat. Azért van egy alap dolog, az igaz!

michaela77 2011.08.17. 12:23:55

@Burgenlandi opelos: jujj de jó lenne, ha holnap a te posztodat kommentelgetnénk:)

Caddy 2011.08.17. 12:25:44

@gyvy: aki nem tudta hol lesz a pótérettségi ....

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:27:34

@Caddy: "Na így értem már? :)"

Kérdőjel nélkül stimmel! XD

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:27:45

@Dr. Jula Watson: ez egy szép beszólás volt Nardéknak :DDD

Hurri Kán 2011.08.17. 12:28:35

@michaela77:
Van egy ismerősöm, elég jó helyen dolgozik, jó fizetésért, normális is emellett. Van neki egy felesége, most már két gyerekük, gyak. mindenük megvan, ami normális élethez kell, no anyagi meg ilyesmi probléma, ehhez képest asszony főállásban haldoklik és depressziós, hogy jujjdemilyenszarnekiés hogyfájazélet... Picológushoz jár, meg ilyenek, hogy a napi sok órában őt érő traumákat segíccsen neki feldolgozni, meg ilyesmi... Érted már? :)

@Caddy: Szerintem már érti. ;)

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 12:30:08

@michaela77:
Már többször is belengettem Panni előtt, de még dolgoznom kell rajta hogy Számotokra is átjöjjön a lényeg, nem csak annyi hogy egy féreg vagyok aki pusztuljon...

@gyvy: ...29 évessel.

Hurri Kán 2011.08.17. 12:30:09

@Caddy:
Lehet év vesztes, és még nem maradt le semmiről...;)

Szöszi 28 2011.08.17. 12:30:49

@Dr. Jula Watson: Na jó, ez kicsit magas:D Hol említettem olyat, hogy nem vonzódom annyira szexuálisan? 1 éve, hetente egyszer minimum találkozunk. Ha nem lenne átlagon felüli jó vele, akkor nem lennénk ennyit együtt. Ezek mellett pedig vannak olyan dolgaink a múltból ami miatt nem működne jól a kapcsolatunk.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:31:10

@Caddy: Nekem már egy öltönyös-kisruhás esemény is kiöltözésnek számít :D

michaela77 2011.08.17. 12:31:38

@gyvy: értettem én elsőre is, csak úgy nem jött ki a poén:)
Nagymamám erre azt mondta, hogy a kutya is jó dógában vész meg:)

@Burgenlandi opelos: pedig a férgeshez sokkal több komment lenne:)

tuli _ 2011.08.17. 12:32:33

@michaela77: nem nincs kedve, hanem nem szerelmes. ha szerelmes, nem keres kibúvókat.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:32:58

@Kata1987: leszoptad a tesóját vagy az apját. Nagy ügy.. vagy a gázsráccal csaltad meg a tesót? Na az tényleg ciki.

Szöszi 28 2011.08.17. 12:33:09

@gfjfhj467676768: Eltaláltad:D De nem feküdtem le a tesóval, ő viszont lefeküdt a barinővel. Viszont mindannyian tudnak mindent. Rögtön akkor megbeszéltük velük a dolgot, amikor rájöttünk valami lesz köztünk. A többi stimmel okoska:)

Hurri Kán 2011.08.17. 12:33:21

@Kata1987:
Semmi közöm hozzá, de szerintem túlmagyarázod. Nem egyszerűbb azt mondani, hogy néha összejárunk, mert jó, semmi több, és nem kell mindenféle ideológiát gyártani hozzá? :)

michaela77 2011.08.17. 12:33:29

@tuli _: én nem csak a szerelem alapú kapcsolatokban hiszek. Innentől meg nincs miről beszélni:)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:34:49

@Kata1987: leszoptad, elég az. Ha mindenki tud mindent akkor meg egymással van bajotok, túl gáz a srác vagy te vagy ronda de jó köpőcsésze..

Caddy 2011.08.17. 12:34:55

@gyvy: kollégám gyerekkori barátja nagykövet,van két gyerek, gyakorlatilag külföldön élnek folyamatosan. De úgy hogy Svédországból itthon töltött néhány hét után Ausztrália. Az asszony meg kesereg, hogy ő feladta a karrierjét. Itthon egy hivatalban dolgozott. Szerinted? Van akinek semmi nem elég.

@Burgenlandi opelos: ezt mindenképpen kihozzuk a sztoriból, bármit is írsz. :D

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:35:10

@gfjfhj467676768: Hupsz. Nem annak szántam, csak előjött néhány emlék, amikor jókat röhögtünk a hasonló ruházatunkon.

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 12:35:33

@michaela77: És beolvasnák a Sóher rádióban a Bocsi meg a Lajos,
nekem meg jönne a telefon hogy a kurva anyámat.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:36:30

@Dr. Jula Watson: Pedig az lett belőle.
Legalább megtudtam hogy még sohasem volt jó kapcsolatom :D

Hurri Kán 2011.08.17. 12:36:36

@michaela77:
Persze, utólag megmagyarázod, h értetted. :DDD

@Caddy:
Így van... Hozzáteszem, valamiért engem is nagyon utál ennek az ismerősömnek a felesége...;)

@Dr. Jula Watson:
Á, nem... :P

michaela77 2011.08.17. 12:36:46

@Burgenlandi opelos: akitől ilyen telefon jönne, az érdekel, hogy mit mond?

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:36:51

@Caddy: Sokmindenkinek az élete látszódhat cukormázasnak kívülről, és egészen más belülről megélni azt. És természetesen mindenkinek a saját baja a legnagyobb, és a másiké elhanyagolható.

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 12:37:31

@gfjfhj467676768:
A verés az nem ilyen. Ezt a faszt csak simogatják, hátha feláll.

SciNu 2011.08.17. 12:37:51

@Kata1987: Bocs az ingerült hangnemért de ez a dolog mindig kiakaszt :(

Caddy 2011.08.17. 12:38:16

@gyvy: miután a buszon a jóképű helyes pasi útbaigazította...

@Dr. Jula Watson: na de azért ez sem sűrű az életben, lássuk be. Mostanság már színházba se nem öltözünk ki, pedig.... na hagyjuk is. Valóban igazad van abban hogy passzolni kell, de nyilván ismerem a másik ruhatárát, és ha csak nem rendelkezik egy kisebb szobányi ruhával, tudom mit fog felvenni. Így én már könnyen vagyok. :)

@michaela77: én meg csak és kizárólag a szex alapúakban, és? :D

tuli _ 2011.08.17. 12:38:52

@michaela77: de azt el lehet fogadni, hogy nem akarja lekötni valaki magát ahhoz, akibe nem szerelmes. ez nem is olyan elfogadhatatlan. érthetőek ebben az esetben a kibúvók.

Hurri Kán 2011.08.17. 12:40:42

@Caddy:
Te tucc valamit, amit én nem...;)

michaela77 2011.08.17. 12:40:49

@tuli _: persze, ezt el lehet fogadni. Ha mondtam valahol olyat, hogy nem, akkor én kérek elnézést:D

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:40:50

@Kata1987: Te írtad, nem jó pasi, és nem is mozgatott meg. Egészen addig, "amíg nem jöttél rá, milyen remek ember". Valami ilyesmit írtál.

@gfjfhj467676768: Látod, hozzám bármikor fordulhatsz bizalommal. :D

Caddy 2011.08.17. 12:43:46

@gyvy: érthetetlen dolgok ezek. Szeretném tudni, hogy mi a baj azzal, hogy a gyerekek már most beszélnek három nyelven legalább,igazi kozmopolitaként nőnek fel, és nyilván nem elhanyagolható az életszínvonal sem, ami itthon kivitelezhetetlen lett volna. Hm.

@Dr. Jula Watson: ez persze tökéletesen így van, ezzel nem is tudok vitatkozni, csak tudod, ha nekem nem jó én nem csinálom. Cukormázzal se és anélkül se. Tudom a hülye horoszkópom miatt van, meg az önfejűségem miatt, persze persze... :D

Caddy 2011.08.17. 12:44:57

@gyvy: ááá csak másodállásban táverotikus előadóművész vagyok. :D

Madpapa 2011.08.17. 12:45:30

"Az érdeklődésünk különbözött, ..." - igen, valójában ő a huszonéves pasik iránt érdeklődött, te meg iránta. Elég zárkózott és fegyelmezett életet élhettél fiatal korodban, ha a 18as fíling hiányzik. Gondolom sokat tanultál, állandóan a könyvek felett görnyedtél, csajozni sem volt időd, meg félszeg is voltál a sok elutasítás miatt. Mostanra talán megfelelő egzisztenciát sikerült összelapátolnod, amivel eleinte viríthattál a kislány előtt. De valószínű, hogy miután jobban megismert emberileg, nem látott mást mint egy görcsöt, akivel nem biztos, hogy össze akarja kötni az életét. Egy kaland voltál. Örülj neki és lépj tovább! Biztosan nehéz, de igazából felesleges erőltetned a találkozót. Csak a sebeket szaggatod fel feleslegesen.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:46:34

@Burgenlandi opelos: ez benne a lényeg. A Golán-fennsík ragadozója, a kommandós idegileg kikészül pár pacsitól. Ki bízna rá egy tesco-s biztiőr állást? :D

Hurri Kán 2011.08.17. 12:46:42

@Caddy:
Nekem semmi bajom nem lenne, csajnak se volt nyilván kötelező beleugrani, nem szorítottak pisztolyt nyilván a fejéhez, de hát télleg van úgy, hogy valakinek semmi nem jó...

Hurri Kán 2011.08.17. 12:49:26

@Caddy:
Ilyen nullahatkilenszvenes sztori? :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:55:33

@Burgenlandi opelos: az eredményhirdetés nélkül tényleg nem az igazi :D

www.youtube.com/watch?v=qCNgdh89vWo

5. dan :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.08.17. 12:57:27

@Kata1987: És ez miért akkora probléma, hogy megakadályoz benneteket az együtt járásban? Nem értem! Szerintem csak belemagyarázod/zátok, hogy emiatt.

Nem lehet inkább, hogy csak a szex a jó vele, de mondjuk ciki vele mutatkozni? Vagy nem tudom...ilyesmi.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 12:58:25

@Bundabandi: én is ezt mondtam. Nem kerek a történet.

SciNu 2011.08.17. 12:58:29

@gfjfhj467676768: Ahogy mondani szoktam, azt szívatják aki hagyja, úgyhogy megérdemeltem. De legalább tanultam belőle. Nem kell kedvesnek lenni mással meg magunkon kívűl bízni sem szabad senkiben. A minden nő egy büdös kurva szakaszon már legalább túlvagyok :D

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 12:58:33

@Caddy: Vannak akiknek lételemük, hogy sajnáltassák magukat, mert azt hiszik így tudnak figyelmet kicsikarni. Ismerek ilyet, nem egyet.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 13:02:11

@gfjfhj467676768: Na ne hogy már, mi most egyetértünk? :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:03:28

@Kata1987: öcsém itt mindenki kefél fűvel fával csak engem néznek bokornak? Nekem mi a faszért nincsenek ilyen nő ismerőseim? Igazságtalan az élet..

Hurri Kán 2011.08.17. 13:06:30

@Ape:
Rossz tóban horgászol...;)

SciNu 2011.08.17. 13:07:19

@Dr. Jula Watson: Még pár nagyszerű történet és visszaesek :D

@Ape: Ha találsz ilyeneket szólj nekem is :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:10:49

@Ape: csak neked nincsenek. Fiatalabb koromban csak lementem szórakozni és jöttek felszedni a nők. Szar ügy! :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:13:38

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Tudod van férfi büszkeség is! Ha most nem kellek, akkor később se kelljek! Kúrják magukat vibrátorral!

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 13:13:54

@Ape: még egy panaszkodós... :D

@gfjfhj467676768: Nehéz lesz, de valahogy csak visszatartom majd :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:17:31

@gyvy: erre én is rájöttem... mondd csak mit tudsz? :) Hol van jó horgászhely?

Hurri Kán 2011.08.17. 13:19:13

@Ape:
Nincs általános recept... van, akinek szinte minden horgászhely jó, van, akinek semelyik. ;)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:19:57

@gfjfhj467676768: Persze én meg Satoshi Furukawa vagyok az ISS-ről!

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:21:51

@Ape: neked is szar életed lehetett ha ezt nem tudod elhinni :D
Gruppenbe sem hívtak még csajok ugye?

SciNu 2011.08.17. 13:24:34

@Ape: Get out of my mind! :D BTW Ne keverd a szexet és a kapcsolatot. Hosszútávra ne kelljenek, dugni ugyanúgy jók. Meg nem is lenne igazán kibaszás hogy velünk nem engedjük mert arra találnak egy halommal. Komolyra ne kelljenek azt nehezebb találniuk.

@Dr. Jula Watson: Panaszkodni lehet! Alkotmányos jogunk van hozzá :D

Caddy 2011.08.17. 13:24:35

@gyvy: azaz. :D

@Dr. Jula Watson: valószínűleg ez is benne van a pakliban, hogy figyelemfelkeltés.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:25:10

@gfjfhj467676768: nem szar az életem :) Elég nagy haveri köröm van, de kb. 1 embert ismerek akire a csajok nyomultak és nem fordítva. Olyat meg egyet sem, akit grupenbe hívtak volna :) Szóval elég az esti meséből ;)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:27:29

@Ape: :DDD
Korpásba se nyomtál még csaj ugye? :D Mikor voltál nővel legutóbb? Hány éve? Kockák vagytok vagy metálosok? :D

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 13:27:45

@michaela77:
Ő már nem annyira érdekelne. De azért annyi jóérzés még maradt bennem, hogy a férje és a kislánya, akik nem tehetnek semmiről, jobb ha nem tudják meg a mi kis románcunkat, de már megint többet mondtam el a kelleténél.

Hurri Kán 2011.08.17. 13:30:58

@Caddy:
Akkor jó... csak mer nem szeretek sötétben tapogatózni. :DDD

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 13:31:12

@gfjfhj467676768:
Ezt a tekintetet. Ez egy állat. Egy riadt kisegér, nagyban.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:31:36

@gfjfhj467676768: Korpásba? WTF? Magyarul sóderolj ember! :D Hány éve voltam nővel? Pff legalább 4 :D :D ;) És mind2!

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:32:53

@Burgenlandi opelos: :D

@Ape: Úgy értettem nem basztál még senkit seggbe.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:34:46

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Pont úgy értem, és persze nőt férfi felállásban :D

Hurri Kán 2011.08.17. 13:35:14

@Ape:
Önmagában a csajok szinte senkire sem nyomulnak... De ha már ott vannak, elkergetni sem kell kell őket. :)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 13:36:27

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Na ma is tanultam valamit. Hihetetlen, hogy kulturálódik itt az ember :) Miért hívják korpásnak?

SciNu 2011.08.17. 13:38:21

@gfjfhj467676768: áhh leölted a poénom :(

@gyvy: nono, és a hejjesspasee? :D

@Ape: Ezt sajna nem tudom. De hátha gfj... felvilágosít minket :)

Caddy 2011.08.17. 13:38:47

@Ape: bazzz te kockametálos vagy????? Aztaaaaa. :D:D:D

@gfjfhj467676768: el merjek menni a desszertemért, vagy megint gusztustalan leszel? :D

Nutshell 2011.08.17. 13:39:09

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Akarsz róla beszélni? :)
Amúgy ezt én nem pejoratívan használom, nálam abszolút pozitív jelző.

@Burgenlandi opelos: Mond, mit tettél? :)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:40:52

@Caddy: ma gyenge napom van, nem fogom hozni a formám. Egyél csak!

michaela77 2011.08.17. 13:41:27

@Burgenlandi opelos: szóval majdnem szétdúltál egy családot. És ezt a sztorit tudod addig pofozgatni, amíg nem te leszel a féreg?:))
Á, amúgy nyugodtan küldd be, itt általában a csajokat kiáltjuk ki bűnösnek... Főleg ha férjezett:)

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 13:41:34

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Kérdezzétek Nyelvész Józsit. Ha ő nem tudja, akkor senki.

Caddy 2011.08.17. 13:41:50

@gyvy: na ezt meg nem hiszem el,ez szemen szedett hazugság, hogy te ezt nem szereted. :D

Hurri Kán 2011.08.17. 13:43:45

@Caddy:
Miért van az, hogy amit félre lehet érteni, egyesek félre is értik? :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 13:44:29

szleng.blog.hu/2008/12/06/korpas_1

Az első komment a magyarázat. A többit is érdemes elolvasni.

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 13:45:32

@michaela77:
Még ha csak EGY családot dúltam volna szét. De kettőt!
De lehet úgy is pofozgatni, például kihagyok belőle elemeket, de akkor nem értenétek, miért is kellett rejtőzködni.

michaela77 2011.08.17. 13:47:17

@Burgenlandi opelos: te most szándékosan csigázod az érdeklődést?:)
Olyan vagy, mint egy jó show beharangozója... Lesz itt megcsalás, szétdúlt házasságok, menekülés, rejtőzés... Kedves nézőink, ne hagyják ki a holnapi posztot:)
Már persze ez csak így kívülről vicces, benne biztosan szar volt, úgyhogy ezennel elnézést is kérek.

Caddy 2011.08.17. 13:49:25

@gfjfhj467676768: :*

@gyvy: mert egyesek különbek. :D

@Köldökszösz (csodalampa): minden nap tanulok valamit. :)

@Dr. Jula Watson: ááá (unottan legyint) :D

SciNu 2011.08.17. 13:49:58

@gyvy: Igaz.:)

@Nutshell: Az elejéről kezdtem. Kezdetben volt a semmi. Aztán jött a nagy bumm és így elkezdett kialakulni a világyegyetem az apr...
[click here to read more]
...velem. És végül ezért döntöttem úgy, hogy ilyen leszek inkább.
Remélem így már érthető volt. :D

michaela77 2011.08.17. 13:51:24

@SciNuBob -I hear you, mon!-: a semmiből nem lesz valami. Úgyhogy én nem hiszek neked.

SciNu 2011.08.17. 13:51:41

@gfjfhj467676768: "megvan a barna szoba kulcsa... " Ezt még nem hallottam :DDD

Hurri Kán 2011.08.17. 13:54:19

@Caddy:
Annyira örülök, hogy ilyen kiváló emberekkel vagyok körülvéve :)

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
No látod. Tucc Te , ha akarsz :)

SciNu 2011.08.17. 13:55:21

@michaela77: Dehogynem, csak közben negatív valaminek is kell keletkeznie. :D És kikérem magamnak hogy életem történetét megosztom és hazugnak nevezel!

michaela77 2011.08.17. 13:56:38

@SciNuBob -I hear you, mon!-: a negatív valamik lettek az emberek? Így már stimm:)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 13:59:23

@SciNuBob -I hear you, mon!-: nekem ez tetszett: leány paplikának toszása

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 14:00:43

@michaela77: Kezdetben vala a semmi. Majd az Úr mondá: Legyen világosság! – s továbbra is vala a semmi, de már látni is lehetett azt.

SciNu 2011.08.17. 14:01:27

@michaela77: Azok a fekete lukak lettek. Ott negatív világ van. De az is lehet hogy a világegyetem shortolással hozott létre mindent.

SciNu 2011.08.17. 14:02:06

@Köldökszösz (csodalampa): És Chuck Norris mondta: kérd szépen!

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 14:02:07

@Caddy: :D

@gfjfhj467676768: ne sajnáltasd magad :) Tényleg ki vagy fordulva önmagadból.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 14:03:32

@Köldökszösz (csodalampa): ezt a gyöngyszemet neked köszönhejtük.. :D ->
De hadd osszak meg önökkel egy tréfás urban legend (village legend?)-et, amivel unatkozó napszámosok sokkolják leendő unatkozó napszámos tizenéveseket:
"Ha a korpásába vered egy szűzlánynak, utána odakulázik. Az biztosigaz."

Nutshell 2011.08.17. 14:11:18

@SciNuBob -I hear you, mon!-: Basszus, ez tényleg durva. Tényleg, így már teljesen érthető minden. De büszke vagyok rád, hogy eljutottál odáig, hogy ma már így gondolkodsz :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 14:12:22

@Ape: Benne van a pakliban, hogy látsz egy csokimikulást, ha nem vigyázol! :DDD

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 14:15:14

@michaela77:
Sok minden volt, de "belülről szar" az semmiképp. Akkorákat élveztem, hogy azóta is takarítom a nyomait.
Inkább utólag feldolgozni, mi is történhetett valójában, az a szar.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 14:17:46

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 14:12:22

@Ape: Benne van a pakliban, hogy látsz egy csokimikulást, ha nem vigyázol! :DDD

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 14:15:14

@michaela77:
Sok minden volt, de "belülről szar" az semmiképp. Akkorákat élveztem, hogy azóta is takarítom a nyomait.
Inkább utólag feldolgozni, mi is történhetett valójában, az a szar.

Ez a két hozzászólás így együtt nagyon ütős, dőlök! :DDD

Burgenlandi opelos 2011.08.17. 14:22:21

Háháháhá!

Akkor mutatok én is ilyet:

SciNuBob -I hear you, mon!- 2011.08.17. 13:34:05

@Ape: Úgy érti seggbe.

Dr. Jula Watson 2011.08.17. 13:34:32

@gyvy: Pedig néha jó az ;)

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 14:34:23

@gfjfhj467676768: melyik nem? :D Még a főiskolán volt egy szobatársam, ő mondogatta mindig a csajoknak, hogy: "csak seggbe bébi" :)

Hurri Kán 2011.08.17. 14:35:44

@Ape:
És akkor a csajok rögtön hozták a felcsatolhatót? :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 14:44:20

@Kata1987: állítása szerint igen. De én nem tartottam nekik a gyertyát elhiheted... viszont volt hogy egy buli után felhozta a csajt (én már aludtam) és nagy nyőgésekre ébredtem és puncicuppogásra ébredtem. Felnéztem és majdnem leestem az ágyról. Se takaró, semmi nem volt, mindent láttam :D Mondjuk akkor nem seggbe tolta :) szóval a "CSAK seggbe" állítása az mindenesetre megdőlt.. És TE csipázod ha korpásba tolnak? :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 14:44:26

@Ape: Ebből látszik az amatőrség :D
Sok nem szereti, sőt.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 14:49:21

@gfjfhj467676768: Nem így van ez, csak sok faszi nem tud dugni.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 14:52:31

@Köldökszösz (csodalampa): pontosan. Én is hallottam már csajoktól, hogy a partnertől függ minden ;) Ha jól fel tudja izgatni (testileg, lelkileg) akkor jöhet szinte bármi.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 14:53:48

@Köldökszösz (csodalampa): :D Ja persze! Ha elég kicsi a faszod akkor elhiszem hogy érezni akarnak valahol valami feszítést, különben még a lassú óvatos se jön be a többségnek.

Szöszi 28 2011.08.17. 14:54:16

@Ape: Nem próbáltam, úgyhogy nem tudom szeretem e vagy sem. De nem vágyom rá különösebben, hogy kipróbáljam.

Caddy 2011.08.17. 14:54:38

Cukik vagytok, ahogy megbeszélitek ezt "férfiak egymás közt",de tisztában vagytok vele,hogy a teljes igazságot soha nem fogjátok megtudni? :)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 14:55:06

@Ape: kulcsszó: hallottam :DDD

Lányok, tegye fel virtuálisan a kezét aki rajong a korpásba-rakásért? :D

Hurri Kán 2011.08.17. 14:56:07

@gfjfhj467676768:
+1...

@Kata1987:
Akkor honnan fogod megtudni, hogy jó -e? :P

@Caddy:
Teljes igazság nem létezik... :)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 14:56:17

@Caddy: Aki szart már nagyot és keményet az azért sejti miért óvatosak ezzel a nők :D

Hurri Kán 2011.08.17. 14:57:27

Van még, aki nem ebédelt? :DDD

Brigi1981 2011.08.17. 14:58:11

@Ape: Hát nem egészen. Hiába vagyok felizgatva, a fenékbedugáshoz több előkészület kell.

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 15:03:14

@Brigi1981: A Pierre Woodman biztos jól elintézne, nála senki sem szokott panaszkodni :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 15:04:08

@gyvy: olyan nincs, de még nem vacsoráztam. De szeretnék... :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:04:15

@gfjfhj467676768: Hiába van óriáskígyód, ha mindig alszik.

Hurri Kán 2011.08.17. 15:04:39

@Ape:
Mivel Deák Ferencre gondolnak közben...

Brigi1981 2011.08.17. 15:04:44

@gfjfhj467676768: Ja. Csak ilyenkor nem kifelé jön valami, hanem befelé.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:04:52

@Ape: csak visítani. Vagy azt hitted élvezik? :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:06:20

@Brigi1981: és reflexes az ellenállás :D

@Köldökszösz (csodalampa): alvásról szó sem volt :D

Caddy 2011.08.17. 15:08:12

@gyvy: na többek között ezért sem tudjátok meg. :)

@gfjfhj467676768: jajj, de tudod, hogy az más, az a saját tapasztalás, úgy vannak ezzel, hogy nekik ez jó, meg azért még mindig olyan tiloskás,meg járatlan,és ez fejben dől el, mint minden. Innentől pedig jó és kész, meg lehet nagy hangon fröcsögni, hogy seggbe basztam az asszonyt!

Szöszi 28 2011.08.17. 15:08:32

@gyvy: Még terveztem el:D Dehát még van időm kísérletezgetni az ilyen dolgokkal:D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:08:47

@Köldökszösz (csodalampa): ja. És ha a szájukba nyomod akkor már torokba is élvezik :D. Ez is egy felfogás, de nem volna egyszerűbb leszedálnod őket hogy élvezkedhess a testükön? Akkor nézniük sem kellene téged :D

Hurri Kán 2011.08.17. 15:10:49

@Caddy:
Én nem is akarom megtudni... Ha tudnám, jobb lenne tőle? Nem hiszem... Akkor meg minek? :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:10:49

@gfjfhj467676768: Halottakat leszedálni? Hát szerinted a legyek hordják haza morfiumot, hogy pocsékoljam?

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:13:00

@Köldökszösz (csodalampa): Ja értem, a lidokain a farkadra kell mert rossz a síkosítás.. használj gázolajat. Ha kívülről is meglocsolod és rágyújtasz fázni sem fogsz bent.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:14:58

@gfjfhj467676768: Rohangáljak vele, mint az olimpiai lánggal?

Brigi1981 2011.08.17. 15:15:20

@gfjfhj467676768: Nem mondtad neki, hogy ilyenkor inkább kifelé nyomjon? Akkor kisebb az ellenállás.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:16:17

@Brigi1981: Csak vigyázzon, ne nézzen bele, mert szembetalálja egy mogyoró! :DDD

Caddy 2011.08.17. 15:17:30

Két megjegyzésem van:
a rádióban éppen a Maximális extázis című nóta szól :D:D:D:D
a másik meg, hogy ha ekkora sikere van ennek a témának, akkor én szívesen vállalom a férfiak beavatását aztán majd megbeszéljük utána a tapasztalatokat.

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:18:07

@Brigi1981: ne aggódj meg volt oldva. Csak azt mondtam hogy mi a reakció.

SciNu 2011.08.17. 15:18:20

@Brigi1981: hozok vazelint, az elég előkészület? :D

Caddy 2011.08.17. 15:18:40

@gyvy: na erről beszélek. Beszari alakok vagytok. :D:D:D (itt lenne megint az a Freud nevű alak?) :)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:19:08

@Köldökszösz (csodalampa): biztosan izgalmasabb mint ha csak ott fekszik mint egy darab fa.. vagy már mozognak maguktól?

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:20:18

@Caddy: kedves tölled hogy közösbe dobnád a popód, hány darabra vagy hitelesítve?

Hurri Kán 2011.08.17. 15:21:04

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
Meg virágot is :DDD

@Caddy:
Nagyonhüjjjje :DDDDD :DDDDD

És most megebédelek :DDD

@Brigi1981:
Végre egy témában jártas.. :DDD

Caddy 2011.08.17. 15:22:19

@gfjfhj467676768: rosszul értetted, én leszek a domina, aki beavatja a kíváncsi férfiakat akik itt verik magukat. "Ezek után pedig kötetlen beszélgetés a témáról." :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:22:31

@gyvy: Mi lesz az ebéd? Marhafartő barna mártással? :P

Hurri Kán 2011.08.17. 15:23:51

@Köldökszösz (csodalampa):
Kolbásszal töltött nyúl hátulja :D

SciNu 2011.08.17. 15:24:12

@Caddy: Hol kell jelentkezni? :D

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:24:30

@Caddy: hát, a latens buzik biztos írnak majd neked privátba.

@Köldökszösz (csodalampa): tedd őket formalinba.

Caddy 2011.08.17. 15:24:46

@Köldökszösz (csodalampa): @gyvy: és én vagyok lehülyézve. Aha. :D
Stefánia vagdalt. :D

michaela77 2011.08.17. 15:25:23

Sajnos azt látom, hogy a férfiak nagy többsége még alapvető anatómiai ismeretekkel sem rendelkezik:)
De Brigi hozzáértése elismerendő:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:26:35

@gfjfhj467676768: Minek, jön a következő.

Már szakítós szövegem is van: Na, oszoljunk!

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:27:13

@Caddy: Abba már a tojást is belegyömöszölték, ugye? :DDD

Hurri Kán 2011.08.17. 15:27:21

@Caddy:
Jah... széles metélttel... :D

SciNu 2011.08.17. 15:27:59

@gyvy: Minek a virág? Nem romantikázni megyek! Majd küldök e-card-ot. :)

Caddy 2011.08.17. 15:29:00

@SciNuBob -I hear you, mon!-: fényképes CV egyértelmű. s küld csak Panninak, majd ő továbbítja nekem. :D

@gfjfhj467676768: már alig várom. :)
(meg hát ugye kiderül az igazság, hogy ki a buzi)

gfjfhj467676768 2011.08.17. 15:29:31

@michaela77: Idáig még nem sokat mutatott, csak annyit hogy volt már nagydolga és beöntése.

@SciNuBob -I hear you, mon!-: neked már mindegy, egy kis análerőszak ide vagy oda?

@Köldökszösz (csodalampa): óvszert azért használj..

Caddy 2011.08.17. 15:31:01

@Köldökszösz (csodalampa): látom gasztróban (is) otthon vagy. :)

@gyvy: ez egyre rosszabb. :D

Hurri Kán 2011.08.17. 15:32:51

@Caddy:
Desszertnek meg az elmaradhatatlan túrós batyu... :DDD

SciNu 2011.08.17. 15:33:16

@Caddy: És a fénykép rólam készüljön vagy jó lesz valaki másé is? :D

@gfjfhj467676768: Mikor írtam még nem láttam hogy a dolgok rossz felén lennék. :D
Dehát ahogy a mondás is tartja: Mindig bánj úgy másokkal ahogy szeretnéd hogy veled is bánjanak. Úgyhogy ha fenékbe akarom egy lánynak rakni akkor muszály lesz nekem is beszállni :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:33:33

@gyvy: Fogyókúra esetén egy korpás keksz. :DDD

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 15:33:41

@Caddy: baszki azért benned is vannak ám ferde hajlamok :D Remélem nem kerülök a kezeid közé mostanában :)

Caddy 2011.08.17. 15:37:49

@SciNuBob -I hear you, mon!-: hát nem tudom, több kis barátodat is szeretnéd benevezni? :)

@Köldökszösz (csodalampa): ez jó. :) Ez most úgyis menő. :)

@Ape: hát ha nem lennék finnyás meg öreg akkor azt válaszolnám,hogy időnként vannak bennem ferdék is meg hajlamok is.:D
De mivel úrinő vagyok,sajnos el kell utasítanom közeledésedet.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:42:05

@Caddy: "hát nem tudom, több kis barátodat is szeretnéd benevezni?"

Ez olyan tipikus Jutkanénis volt. Szinte látom a 2 centis hamus cigit égni a kezében és érzem az erős mentolos cukorkán is átütő alkohol szagot a lehelletében.

SciNu 2011.08.17. 15:42:10

@Caddy: Hát van egy barátom akit beneveznék de vele születésem óta össze vagyok nőve, úgyhogy csak eggyütt mehetünk :D

@Köldökszösz (csodalampa):
A végén meg egy teabagging? :D

Anakin Solo (a.k.a. Ape) 2011.08.17. 15:44:09

@Köldökszösz (csodalampa): :D ez mekkora volt! :) De akkor most kifugázod Jutkanéni púzóját vagy sem? :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:46:59

A teabagging során találtam eme remek gyöngyszemet:

"Ez nem rossz, bár szerintem a "holland kemence" arat!
Jelentése: Aktus közben a jány a takaró alatt szaxizik, mire
te egyet beszellentesz és leszorítod a takarót, hogy ne menekülhessen....:)"

Caddy 2011.08.17. 15:48:36

@Köldökszösz (csodalampa): a mentolos cukorka kivételével a többi stimmel. :D

@SciNuBob -I hear you, mon!-: gyertek csak, gyertek. :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.08.17. 15:49:51

@Caddy: Akkor azért volt ez ilyen ótentikus. :D

SciNu 2011.08.17. 15:59:39

@Köldökszösz (csodalampa): XDDD

@Caddy: És mi lesz a program? A barátommal kissé meg vagyunk szeppenve. Új ez még nekünk. Lehetne hogy előbb a domina úrhölgyön teszteljük hogy valóban jó lesz-e nekünk is majd? :D

Caddy 2011.08.17. 16:03:29

@Köldökszösz (csodalampa): naná hogy! :D

@SciNuBob -I hear you, mon!-: hát barátocskám az avatorodból kiindulva rajtad több a luk. :D:D:D

Hurri Kán 2011.08.17. 16:04:41

@Caddy:
És? Van elég seGGédeszközöd, nem? :D

Caddy 2011.08.17. 16:13:33

@gyvy: de ha mégsem, akkor segítségül hívom alfonzina művésznőt. :)

Hurri Kán 2011.08.17. 16:18:11

@Caddy:
Az lenne ám a műsor... :D De hát mindent a kedves vendég kielégedettségére. :D

SciNu 2011.08.17. 16:21:13

@Caddy: Azok csak szeplők de ezt csak 4 szem közt lehet bebizonyítani élőben! De amíg nem tudom mit kapok addig nem merek elmenni az úrnőmhöz. :)

Hurri Kán 2011.08.17. 16:25:27

@SciNuBob -I hear you, mon!-:
HA tudnád, mit kapsz, még úgyse mernél elmenni :D

SciNu 2011.08.17. 16:29:55

@gyvy: Bátor vagyok és kemény! (ameddig csak a szám kell járatni :D )

dr. gernika 2011.08.17. 18:53:11

@Bundabandi: Az egyenmelegítő vérciki, de azért nem baj az, ha színben harmonizálunk. :)

Virgo1975 2011.08.17. 20:41:28

@Flaggx: én ismerek olyat, aki 30 évesen 16 évessel járt. és nem látott benne semmi rosszat...

Virgo1975 2011.08.17. 20:48:13

@Kata1987: nekem az első nagy szerelmemnél három évig tartott, mire beleestem...addig eszembe se jutott, haver volt, ennyi. de másoknál is legalább 1-1.5 év eltel, én első látásra soha nem szerettem bele senkibe.

egyhazafi 2011.08.18. 14:25:02

A kedves postolónak:

35 évesen nem érted meg, hogy vége akkor komoly gondok vannak.
Ne találkozz vele és kész. Ajánlom a videkil....hu t. vagy hasonló oldalakat.
Inkább mint a találkozást.

Majd találsz egy másik lányt. Lehet fiatal akivel megértitek egymást és nem akar majd lelépni pár hét múlva. Viszont a nyavajgást, nyüszítést és túlzott mértékű kitárulkozást hanyagold ha lehet.

Kitartást és sok sikert!

Joe69 2011.08.19. 02:06:17

A posztolónak ld. @egyhazafi, továbbá még annyit, hogy jóval fiatalabb és föleg húsz körüli csajjal csak akkor szabad foglalkozni, ha magától jön és nyomja a dolgot ö is. És nem szabad sokat feltenni rá így sem.

Amúgy szánalmasnak tartom a korkülönbséget szivató kommenteket - valaki, hogy az apja lehetne, baszki 14 évröl van szó a posztban ! És nem 14 éves csajról meg 28 éves pasiról, nem Lolitáról ! Aki ezen képes rágódni, az a kortól magától, nevezetesen a saját korától fosik,attól, hogy majd ö is lesz ennyi, és esetleg több is, és leendö sajátmagával szembeni frusztrációját ereszti ki ilyenkor. A Cosmo kettö és fél pluszt enged meg a pasiknak, a sok hülye harmincas szinglicsaj például ezért van ott, ahol.

A sztori egyébként rém egyszerü: pasi beleesett csajsziba, vice versa nem megy a dolog, de csajszi máját azért hízlalja, hogy pasi rá van kattanva, és hintáztatja egy kicsit, mert miért ne, a barátnök irigykednek egy kicsit, és igenis, lehet, hogy a korosztályos farkak jobban tetszenek neki, de a korosztályos pasik döntö többsége emberileg használhatatlan a számára.

Kendan 2011.08.19. 09:50:38

Kedves posztoló, szerintem találkozz vele. Annyiban hasonló cipőben jártam mint te, hogy sokáig nem bírtam kiverni a fejemből egy csajt, pedig nem is volt különösebben jó vele. Nem tudom hogyan szakítottatok, de nekem az segített túllépni rajta, hogy találkoztunk és szemtől szembe megmondta, hogy vége. Így már nem csak az agyam fogadta el...

kovászosUbukla 2011.08.23. 17:28:03

te hülye vagy ember, de valszeg ott basztad el hogy nem dugtad meg az első héten és nem verted át mindjárt az első nap.
Ezt várta volna el tőled, akkor fordítva történt volna, utána ő kajtatna teérted nem fordítva. De sajnos ez így szánalmas...
süti beállítások módosítása