A lotyók néha bejönnek, de az apácák húzósak

2011. szeptember 20. 07:29 - csajokespasik

„Amikor beszélgettünk és úgy nézett ki, hogy összejövünk, azt mondta, hogy ő nem hűséges típus, és nem szereti a turbékolást sem” – Lotyó vagy Apáca: a két örök szélsőség. Az egyik túlságosan nagyszájú és szeret rugdosódni, a másik pedig prédikál, majd félrekúr. A kellemes csalódást mindig azok a nők tartogatják, akiktől a legkevésbé várnád. Levélírónk mindkét típust kipróbálta.

 

Sziasztok! Szeretnék igazolni egy legendát, miszerint az erkölcsösködő, szenteskedő lányok a legnagyobb lotyók, és a k*rvásan viselkedő, látszólag nagymenő lányok a legjobb partik. Régebben mindkét típushoz volt szerencsém. Kezdjük Apácával: egy koncerten ismertem meg, fekete feszülős nadrágot viselt népművészeti magyaros blúzzal. Úgy alakult, hogy az én társaságom meg az ő 4 főből álló kísérete összeverődött és beültünk valahova. Jól elbeszélgettem vele és hipp-hopp teloszámcsere stb. hamarosan felhívtam és 2 randi után összejöttünk.

Én átlagosnak tartom magam, és józan gondolkodásúnak: nem vetítek rá egy helyzetre olyat, ami nincs ott. De amikor ott van előttem a tény, azt kőkeményen tudomásul veszem. Apáca állandóan a tökéletes férjről és a szentségben történő házasságról magyarázott, még a csengőhangja is valami gregoriánus rémület volt. Állandóan azt kérdezte, hogy szeretem-e, majd a választ meg sem várva rávágta, hogy tuti nem szeretem. Ilyen szavakat használt nyafogva, hogy „beledepressziósodtam” (mármint ebbe a kapcsolatba) meg „őszintétlen” vagyok vele. Ha a konyhában talált valami kis vizet a padlón, akkor rám szólt, hogy: „már megint mit öntöttél ki?” Miért én öntök ki mindent? Egyébként a hűtőből folyt ki. Arról beszélt, hogy nem érti, miért fut mindenki a szex után, az ember gyarló, és ez lesz a veszte stb. - ha csörgött a telefonom, utána ugrott rám, hogy ki volt az? Ki volt az? Valami nő, mi?? 3 és fél hónapig jártunk. Igazából nem én szakítottam vele, hanem ő, miután megtudtam róla, hogy 2 pasival is csalt egyszerre. Az egyik mérgében felkeresett engem, mert egy szex után kukázta őt. Amikor Apáca is megtudta, hogy én megtudtam, már nem volt arca elém állni többé. Nem kerestem, ő sem engem.

A másik lány neve ne Lotyó legyen, mert végül is az a csattanó, hogy nem volt az, legyen csak Csaj 2: szintén szórakozóhely, de őt már ismertem régebbről, beszélgettünk párszor. Egyszer az egyik srác viccesen megcsapta a fenekét. A lány nem mozdult. Amikor a pasi már elfelejtette az incidenst és éppen háttal állt neki, a lány irgalmatlanul fenékbe rúgta őt, a pasi kis híján ráhasalt az asztalra.

Amikor beszélgettünk és úgy nézett ki, hogy összejövünk, mondta, hogy ő nem hűséges típus, és nem szereti a turbékolást sem (dehogynem!) ilyesmit ne várjak. Csaj 2 igazi nagyvilági jégcsap, nagyszájú, megmondós nőnek tűnt, de ha nálam volt, lehiggadt, és levette a jelmezét – turbékoltunk, bizony. Kérés nélkül kitakarított, mosott-főzött rám és a felvett póz gyökeresen felülíródott nála. Csaj 2 egyetlen hibája az volt, hogy minden randiról félórákat késett, de ennyit elnéztem, a pozitív tények tükrében. Szóval a magukat lotyónak képzelő csajok néha bejönnek, de az apácák húzósak. Vele kb. 2 évig jártunk, ami elég szép, majd ő gyereket akart, de én nem – és hát szétváltunk. Szóval ennyi, lehet mérlegelni.

 

 
354 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr793240074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

michaela77 2011.09.20. 15:14:06

@gernika: támogatom az ötletet és természetesen a legteljesebb mértékben egyetértek.
Ma még nem is beszéltünk a fogyásról, eheh.

michaela77 2011.09.20. 15:14:46

@Frigyesur: nekem fizikailag adva vannak fehérneműim.

Frigyesur (törölt) 2011.09.20. 15:17:46

@michaela77: Ahh, pedig adta volna magat a kerdes, hogy mikent velekedsz a fehernemu nelkulisegrol, szoktal-e igy pajkoskodni az irodaban egy ertekezlet alatt.

@Nard: Te kis mindenevo! :))

dr. gernika 2011.09.20. 15:18:25

@michaela77: :))) Súlyban nem fogytam az elmúlt héten, ellenben centiben igen, épp tegnap este mutattam Nardnak, hogy ismét fel tudom venni azokat a nadrágokat, amiket akkor hordtam, mikor megismert. Á, és korareggel isteni sonkás-sajtos U1 muffint sütöttem, nyami.
;)

michaela77 2011.09.20. 15:18:58

@Frigyesur: természetesen arról is tudnék mesélni, vagy arról az érzésről, amikor először kezdtem el tangát hordani, de megvárom amíg több hím figyel ide, majd akkor.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 15:19:37

@Frigyesur: Miért beszélnék egy vadidegennek a perverziómról? Azért mert te egy szál sisakban fotózod magad, és telekürtölöd vele az internetet?

michaela77 2011.09.20. 15:20:20

@gernika: grat:) Én hétvégén két nadrágomat mutattam a páromnak, hogy milyen jó, alig jött rám, most meg csak övvel tudom már hordani, mire azt mondta jól van már, ne legyek már ilyen gyerekes, hogy ezt mutogatom:)
A muffint meg sem hallottam:)

Frigyesur (törölt) 2011.09.20. 15:21:39

@michaela77: @Köldökszösz (csodalampa): Ahh, legyetek mar kicsit lazabbak. Vegyetek peldat Nardrol, o mindent elmesel, es milyen jol lehet rajra mulatni! :))

Kytia 2011.09.20. 15:21:54

@gernika: Fujj, sütés. Fujj, korareggel.:)

@michaela77: Most nem figyelnek a hímek? Akkor beszélgessünk a hüvelygombáról.:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 15:23:03

@Frigyesur: És neked még mindig tart a harisnya-imádatod? Csak mert a fotón pucifenékkel vagy? :P

michaela77 2011.09.20. 15:23:49

@Kytia: na az még az a dolog, amiről a pajkoskodáson kívül tudok mesélni:D

Чапаев 2011.09.20. 15:24:54

@michaela77: Biztos lopakodó muffin volt... :D

Чапаев 2011.09.20. 15:26:36

@Csibu78: Elvtársnő, ezt meg ne halljam így még egyszer, ez entellektüel nyafogás! :D

Frigyesur (törölt) 2011.09.20. 15:28:50

@Köldökszösz (csodalampa): Nekem nincs harisnya imadatom. Azt viszon sosem tagadtam, hogy szamomra lasagne az afrodiziakum.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.20. 15:29:08

Valaki megtenné, hogy összeszedi nekem ezeket a női alaptípusokat? Tudjam már, melyik kosárba tartozom. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.09.20. 15:29:39

@Frigyesur:

Értekezletek alatt a pajkoskodás az, hogy ki tudja hangosabban kimondani hogy pöcs, úgy hogy ne szúrják ki. :) Ez fun.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 15:30:57

@Frigyesur: Ennél szaftosabb részletet nem is árulhattál volna el magadról.

michaela77 2011.09.20. 15:32:20

@neccharisnyás útonálló: alapvetően kétféle női típus van:
1. akit érdekel az adott férfi
2. akit nem érdekel az adott férfi

A 2.-t k*rvának szokták hívni, az 1.-t pénzéhes hárpiának.

Frigyesur (törölt) 2011.09.20. 15:36:25

@Nard: Aaa, azt hittem legalabb valami kis nemet incselkedes a halozatepites kapcsan.

@Köldökszösz (csodalampa): Hat nem. Es akkor meg nem is irtam, hogy szeretem elkeszitve.

Чапаев 2011.09.20. 15:37:21

@neccharisnyás útonálló: Ööö ... először is tisztázni kéne, hogy konkrétan az úton rajta, vagy csak úgy mellette álldogálsz?
Előbbi esetben a (megélhetési) bűnözők körébe, az utóbbi esetben viszont feltétlenül a munkásosztályhoz tartozol! ;)

A definíció további finomítását már másokra bíznám! :D

dr. gernika 2011.09.20. 15:38:12

@michaela77: Aha, szerintem mostmár úgyis elég csini leszel, hogy röhögve lecserélhesd a skorpinyót egy olyanra, aki ezt értékeli is. :)
@Kytia: Amíg a sütés annyiból áll, hogy az alkotóelemeket összekeverem, bedobálom formába és 20 percig rá se kell nézni, nem bánom. Bonyolultabbat én sem vállalok. És tökjó volt frissen azt reggelizni. :)

Hurri Kán 2011.09.20. 15:38:57

@Чапаев:
A képet tovább árnyalja, hogy a neccharisnya hol, melyik testrészen van viselve...

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 15:43:07

@Frigyesur: Ha említésre méltó a recept, mindenképp oszd meg velünk. Amennyiben az elkészítés módja a különleges, akár azt is.

michaela77 2011.09.20. 15:47:41

@gernika: amúgy mitől U1 egy muffin? Én is akarok olyat sütni.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 15:55:55

@gernika: @michaela77: Ha agyonlőnek sem jutott volna eszembe, hogy Update 1 :)

michaela77 2011.09.20. 15:57:25

@Köldökszösz (csodalampa): hát azért ki kellett volna próbálni, hátha agyonlőve mégis...:)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 16:01:02

@michaela77: Akkor még ennyire sem fog az agyam! Vagy csak akkor fog igazán! Legalábbis a kanapéból nehezen jön ki az fix! :D

Másrészt köszönöm a kedvességed!

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.20. 16:01:03

@michaela77:
Az egyes pont elnevezése mennyiben módosul, ha a pasas csóró?

@Чапаев: @gyvy:
Sírok! :D

Чапаев 2011.09.20. 16:01:12

@Köldökszösz (csodalampa): Á, ez dezinformáció! Az U1 volt a német birodalmi flotta legtúlsúlyosabb tengeralattjárója, egyetlen próbamerülése volt 1909-ben, azóta nem látták feljönni! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 16:06:47

OMG! Én vagyok a női nem szégyene! :D
Amúgy sajnálom ha bárkinek beletapostam a lelkébe! Bűnbánóan lehajtom a fejem! Valószínű az a baj, h egyetlen gyülekezetnek sem vagyok tagja. De megyek és orvosolom a hiányosságaimat! Ha megtisztultam visszajövök, finomabbnál finomabb receptekkel és magvas gondolatokkal...

JOKKA21 2011.09.20. 16:08:27

Mondasz valamit jóember, lehet én is valami lotyót keresek majd.

michaela77 2011.09.20. 16:09:14

@Köldökszösz (csodalampa): bármikor számíthatsz rám:)

@neccharisnyás útonálló: akkor egy ronda bálna vagy, aki örül, hogy kifogott egy helyespasit, ezért lóg rajta és mindent elnéz neki.

Чапаев 2011.09.20. 16:17:52

@Csibu78: Elvtársnő, valahol logikai ellentmondást érzek szavaiban! Ha egyszer Ön abszolúte szégyentelen, hogy lehetne bárminek a szégyene? :D

A hiányosságok orvoslása megfelelő injekciók általi kúr-ával fog megtörténni? Hiba, a modern orvostudomány... ;)

dr. gernika 2011.09.20. 16:22:18

@michaela77: Legalább a fele Master Mix-el készül, ami növényi fehérje, így a keverés arányától függően csökkented a szénhidráttartalmat. Persze ha dupla annyit zabálsz fel belőle, akkor ugyanott vagy, de elég jól laktat, szóval nem lesz ebből gond. :)
Itt a recept, én nem tettem bele petrezselymet.
www.hoxa.hu/?p1=recept&p2=24313

michaela77 2011.09.20. 16:26:10

@gernika: köszi! Azért ha kiszámolnám a kalória értékét, nem hiszem, hogy most ennék, de majd fogyókúra után mindenképpen kipróbálom.
12 db-os muffin sütő lesz vele tele?

dr. gernika 2011.09.20. 16:27:00

@Csibu78: Senkinek sem tapostál a lelkébe kiscsillag, csak kezdted irritálni a közízlést és szóltunk.

Чапаев 2011.09.20. 16:37:10

@gernika: Közízlés? Közízlés. Közízlés! Ó, semmisemmi, csak barátkozok két, egymással feloldhatatlan ellentétben álló kifejezés szókapcsolatával... ;)

dr. gernika 2011.09.20. 16:38:33

@michaela77: Nekem nem csak hogy tele lesz vele, de még muszáj használnom ilyen kis alufólia-formákat is, amik nagyobbak, abból 3 még elmegy. Ha csak magadnak készíted, csináld meg a 2/3-át.

dr. gernika 2011.09.20. 16:40:00

@Чапаев: Örülök, hogy ma is újat mutathattam. :)

michaela77 2011.09.20. 16:42:19

@gernika: én igazán örülök, hogy nem hazudtoltam meg magam és én voltam az első, aki szóvá tette nemtetszését:) Így én lehetek a főgonosz:)

A muffin ha olyan sok lesz, akkor talán nem is olyan sok kalória egy darab. Na majd otthon jól kiszámolom és talán sütök.

Чапаев 2011.09.20. 16:42:23

@gernika: Bakker, most nézem, hogy ez a muffinn egy süti! Eddig azt hittem, ez valami feministák által üzemeltetett szállodalánc-féle, olyasmi, mint a Holiday Inn, mondjuk! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 16:45:32

@gernika: Köszönöm kedves szavaid! Viszonzom is. Én hívhatlak aranymókusnak?
Íme:
Egy kedves barátnőmtől, Noémitől kölcsön kaptam 2 szuper muffin rcepetes könyvet. Jobbnál jobb receptek vannak benne. Az Ő javaslatára készítettem el ezt a Stahl receptet, mert az Ő Zsombi kisfia nagyon szereti. Mit mondjak? Nem meglepő, hogy nálunk is nagy sikert aratott. Nagyon puha a tésztája. Bogó és az unaktesója is nagy örömmel falatozták velünk együtt.

Hozzávalók: (12 darabhoz)
10 dkg vaj
10 dkg tejcsokoládé
25 dkg liszt (lehet 10 dkg ebből teljes kiörlésű is)
2 kk sütőpor
1,5 kk szódabikarbóna
1 kk őrölt fahéj
1 csipet só
1 nagyobb érett banán
1 tojás
2,5 dl tej
15 dkg cukor

A vajat (vagy margarint) megolvasztjuk. Amíg kihűl, addig a csokit apróra daraboljuk.
A lisztet, a sütőport, a szódabikarbónát, a fahéjat, a sót és a csokit összekeverjük.
A banánt pépesre összenyomjuk egy villával. 
A tojást, a tejet, a cukrot, a kihűlt olvasztott vajat egy habverővel símára kikeverjük.
A lisztes keverékhez hozzákeverjük a tojásos keveréket, majd belekeverjük az összetört banánt is és összekeverjük a tésztát.
A tésztát papírral kibélelt muffintepsi mélyedéseibe kanalazzuk és 170 fokra előmelegített sütőben kb 25 perc alatt megsütjük őket.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.09.20. 16:46:36

@gernika: persze oszt engem meg leszóltok, mert nem érdekel a fogyózásotok, meg Ape szexuális élete! Kata szerintem sokkal idegesítőbben nyomta magát a kanoknak, szóval... :P :P :P :P

@Csibu78: Így látatlanban is bírlak! ;D Csak így tovább! XD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 16:46:54

@Чапаев: Igaza van elvtárs! Már teljesen össze vagyok zavarodva! Szégyellem, h szégyentelen vagyok. Olyan nagyon szeretnék mindenkinek megfelelni... De már az édesapám is megmondta, h ez lehetetlen... aztán átoperáltatta magát nővé! 

Eddig is próbálkoztam már különböző megtisztuló eljárásokkal. Mostanság gyakran az ön által említett "injekciók általi kúr-ával" próbálkoztam, de mint látható nem igazán volt eredményes. De mostanság hallottam egy közvetlen szájon át adagolt orvossagról...gondoltam kipróbálom azt is. Már nincs veszíteni valóm! ;)

hany eves a kapitany 2011.09.20. 16:48:11

@gernika: @michaela77: Annyira tipikus, hogy azonnal leteremtettétek csibut:D megjegyzem, szerintem rajtatok kívül senki mást nem irritál.

Чапаев 2011.09.20. 16:49:07

@Csibu78: Elvtársnő, őszintén, Ön most milyen tudatmódosító szer befolyása alatt írogat? Kérdezhetném azt is, lakonikus tömörséggel, hogy : "Mit szív?" , de ezt egyes, rosszindulatú elemek még félre értenék, és az semmiképp nem akarom, hogy itt nyelvükre vegyék a népek, még akkor sem, ha Ön ezt piszkosul élvezné! :D

Köldökszösz (csodalampa) 2011.09.20. 16:50:45

@Чапаев: A szexualitást hagyjuk meg a hanyatló nyugat ópiumának!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 16:52:24

@hany eves a kapitany: Miattam ne veszekedjetek! :) Néha bedobok majd egy-két receptet, azzal ellesznek majd egy darabig...

De am igazán kedves vagy! :D

Чапаев 2011.09.20. 16:53:29

@Csibu78: Elvtársnő, na netán semmilyen kúr-a nem segítene, felajánlhatom szolgálataimat! Bár nem a Lomonoszovon végeztem, családunk évszázadok óta tele van parafenoménekkel, sőt, köztünk legyen szólva, például majd minden generációban felbukkan egy varázsvesszős ember is! ;)

Чапаев 2011.09.20. 16:56:58

@Csibu78: Te, az az "aranymókus" nem valami bolhás kis dög, ami ráadásul a pestist is terjeszti Belső-Mongóliában? Persze lehet, hogy keverem a tarbagánnal... :D

michaela77 2011.09.20. 16:57:06

@hany eves a kapitany: hát akkor kérlek el kellett volna minket nyomni, mer a demokrácia az demokrácia:)
Egyébiránt kitiltani nem tudom innen, a véleményemet pedig pont a demokrácia miatt kifejthetem:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 16:57:46

@Чапаев: Remélem elvtárs Ön a varázsvesszős ember! :D

Чапаев 2011.09.20. 16:57:47

@Köldökszösz (csodalampa): Te, tudod, hogy a drogbizniszben mennyi pénz van? ;) OK, legyen az övék, de tőlünk vegyék! :D

michaela77 2011.09.20. 16:58:28

@gernika: te, figyimá, alapítsunk valami klubot?:D Ki lészünk innen utálva:DD

dr. gernika 2011.09.20. 16:58:47

@michaela77: :)
@Bundabandi: Én téged ezért nem teremtettelek le, szerintem valami összezavarodhatott a fejedben. Engem az irritált, hogy nem bírtál leakadni Katáról 20 kör után sem, amúgy őt sem csípem különösebben. De szerintem ő nem tolta magát a pasiknak, azok kattantak rá poénból mikor megtudták, hogy lakása van.
De azért nesze vissza: :PPP
@Csibu78: Ez már nekem macerás recept, de talán egyszer, ha lesz hozzá humorom, megvariálom, hogy diétás legyen.
@hany eves a kapitany: Mitől tipikus? Nem azonnal, napokig néztük a nyáladzást, többnyire áttekertem, ma szóltam először. Ja, és az hogy _téged_ nem irritál, nem azt jelenti, hogy csak minket. Frici is agyfaszt kapott már tőle.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:01:06

@Чапаев: Szerintem tudja jól, h mit szívok! A G-vitamin az embert felpörgeti. Mondanám hogy próbálja ki... :)))

dr. gernika 2011.09.20. 17:03:13

@michaela77: Faszt leszünk kiutálva. Nem voltál itt, mikor átköltözött a csapat a szakítósról. Marha idegesítő, agyatlan banda bénázott itt. Na, azokat MI kiutáltuk, talán Zsu maradt itt egyedül, aki egész szépen felhozta magát a jó példa hatására. :)

Чапаев 2011.09.20. 17:03:45

@Csibu78: Ezt nyilvánosan sosem fogom bevallani, semmi kedvem Szibériában ólmot bányászni, lévén a Párt az okkult tudományok körébe sorolta az ilyen dolgokat. Persze négyszemközt... ;)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:05:27

@Чапаев: Jaj ne! Megint elszúrtam! Még a recept se volt diétás, meg a becenév is... Sose fog már szeretni! Ehh

Чапаев 2011.09.20. 17:06:19

@Csibu78: Ejnye, Elvtársnő, ennyi volt a nyilvános önkritika és a töredelmes beismerés hatása!? Vigyázzon, miket vesz a szájára! :D

Чапаев 2011.09.20. 17:07:36

@Csibu78: Rá se rántson, Elvtársnő, kéz a kézben megyünk Szibériába! Ööö ... persze pár opciót még el tudnék képzelni ... :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:08:32

@gernika: Bocsánat figyelmetlen voltam! Itt egy diétás:
Hozzávalók:
1 egész tojás
10 dkg szójatejpor
4 db meggy
canderel
víz
Elkészítés:
A tojást összedolgozzuk a szójatejporral, a canderellel és végül vízzel tésztává gyúrjuk. Beletesszük a meggydarabokat. Előmelegített sütőben, enyhén kivajazott muffin sütőformában megsütjük.

Megjegyzés:
Én nagyon édesszájú vagyok, de nagyom vigyázok az alakomra, és ez a süti kielégíti a süti után a vágyamat.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:13:18

@Чапаев: Önnel drága Elvtárs bárhova, bármikor, bárhogyan... :)

dr. gernika 2011.09.20. 17:15:18

@Csibu78: Pfej. Hozzáteszem, életemben először tettem be receptet Michaelának, azt is linken, azt ne mondd már, hogy az volt olyan mértékben irritáló, mint a te többnapos virtuális csöcsidobálásod az arra fogékony kanoknak.

Чапаев 2011.09.20. 17:20:14

@gernika: "csöcsidobálás" , behalok.... :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:22:12

@gernika: "azt ne mondd már, hogy az volt olyan mértékben irritáló"
Dehogy mondom bungyur virág! Engem nem irritál...nem is olvasom amiket írsz! Csak kedves akartam lenni! De látom neked semmi se jó!

dr. gernika 2011.09.20. 17:22:43

@Чапаев: Most már lassan biztos vagyok benne, hogy kommentelés közben vicces cigit szívsz. :)

dr. gernika 2011.09.20. 17:32:26

@Csibu78: Úgy akartál te kedves lenni, ahogy Muha szűzlány. :) Nekem már az is jó, ha leállsz az önérzeteskedéssel és a live sex chat-et áthelyezed egy másik vonalra.

Most lépek, sziasztok.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 17:46:33

@gernika: Akkor ne küldjek több receptet? Oh! Na majd kitalálok valami mást! Hmm...házi praktikák?

Hurri Kán 2011.09.20. 17:50:23

@Csibu78:
Hát, egy kis xanax vagy válium nem ártana... :D

Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2011.09.20. 18:35:50

Én vagyok a legperverzebb, ez nem vitás:D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.20. 18:43:23

@michaela77: Apics! Lebuktam! No irány vissza Sea Worldbe. :D

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2011.09.20. 18:52:23

@gernika: "Úgy akartál te kedves lenni, ahogy Muha szűzlány. :)" Ezt a kijelentést a lányra ledegradálhatjuk:
Úgy akartál te kedves lenni, ahogy Muha lány

@Csibu78: szájon át adagolja a G-vitamint? Úgy hallottam annak nem jó az íze :D Ön cáfolja ezt elvtársnő?

shakeit · http://sunavadasz.blog.hu/ 2011.09.20. 19:01:17

@Bundabandi: Ape, Ape.. minden nap felemlegeted szegényt, csak nem odavagy érte? Vagy csak nagyon viszket már a pókhálós? :D

Virgo1975 2011.09.20. 20:09:16

@Dövan: én már azt sem értem, hogy házasság előtt szex? meg főleg, megcsalás? ez hogy fér bele az ájtatosságba?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.09.20. 20:11:27

@Virgo1975:
Na a hasonlók miatt akadtam fenn a kereszténységen, mint modern kori életmódon.

Чапаев 2011.09.20. 20:35:56

@Virgo1975: Már miért ne lehetne ájtatosan és szemforgatva kefélni esküvő előtt? Ott a vasárnap, oszt' meg lehet gyónni! ;)

Virgo1975 2011.09.20. 20:51:00

@Чапаев: mondjuk, igazad van. én is ismertem valakit, a hittantanár, és gyakorló vallásos létére melegváltásban fogadta a fiúkat az ágyában. vasárnap meg elment gyónni.

dr. gernika 2011.09.20. 21:10:26

@gyvy: Idegesnek tűnök?
@shakeit: Ledegradálhatjuk, de annyira szokta hangsúlyozni, hogy ő még érintetlen, gondoltam így lesz korrekt a hasonlat.

Чапаев 2011.09.20. 21:18:35

@Virgo1975: Csak halkan merem megkérdezni, férfi vagy nő volt az illető? ;)

Чапаев 2011.09.20. 21:26:01

@gernika: Felesleges, csak kinyitom az iroda ablakát, és beleszippantok a kávéházak teraszai felől felszállingózó füstbe! :D Ez a "nép ópiuma", nem a vallás, tovaris Marx mellélőtt! :D

dr. gernika 2011.09.20. 21:55:09

@Чапаев: Áhá mindent értek, Amszterdamban van az irodád. :)))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 22:20:57

@shakeit: hány éves vagy gyermekem? minek nézel engem tanítónéninek? :)

Чапаев 2011.09.20. 23:35:40

@Csibu78: Hát, ha annak nem is néz, szoptatós dajkának mindenképp! Tudod, CSÖCS... ;)

Чапаев 2011.09.20. 23:37:01

@gernika: Amszterdam néha közelebb van, mint gondolnád! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.20. 23:49:03

@Чапаев: már válaszoltam neki, mert tanulni vágyik a gyermek...én nem fosztom meg ettől
de bazdmeg már meg vagyok félemlítve itten, aztán inkább máshova véstem be! :)

dajka, az! pfff

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 00:50:46

@Чапаев: Elvtárs, itt vagyok sikeres megtisztulás után. Picike hamvas csibe. Tán már nem bántja majd senki! :D

Чапаев 2011.09.21. 00:58:25

@Picicsibe: Hamvaaak? Jesszus, nem kenyerem a nekrofília! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 01:01:20

@Чапаев: áhhh! csinálhatok magammal bármit...nem leszek jobb! :D

Чапаев 2011.09.21. 01:03:11

@Picicsibe: A csibe, az kérlek pihés. Ja igen, mint .... öööö ... némelyik pina! Például angyalpina, na, az kiváltképp! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.09.21. 01:36:44

@Чапаев: Angyal... egen! Na ha valami biztos, az az, h én egy angyal vagyok!;)

Virgo1975 2011.09.21. 20:02:31

@Чапаев: nő. hittantanári végzettség, otthon fiúbarát, a másik városban, ahova egyetemre járt, ott meg két-három egyszerre, meg még felszedette magát párral. vasárnaponként templom.
süti beállítások módosítása