Legközelebb nem az ajtóba fog rúgni

2011. december 20. 07:26 - csajokespasik

Úgy tűnik, egy párkapcsolatból már soha nem lehet barátság: ez a rendszer nem működik. Levélírónkat a volt barátja még mindig szerelmes levelekkel bombázza - de hiába, mert neki már más pasi van az életében. A sértett ex egyik este úgy dönt, szó nélkül beállít a volt nőjéhez. Mivel annyira nem sikerül berúgnia, hogy rumlit csináljon, inkább az ajtót rendezi le.

 

Sziasztok! Lány vagyok, 29 éves. Volt egy komolynak mondható kapcsolatom, aminek úgy 1 éve vége szakadt. A barátom 31 éves. Közösen döntöttünk úgy, hogy elég volt. Főleg miatta, mert nagyon hamar belelazult a kapcsolatba, természetes volt, hogy én mosok, én rohangálok mindenért, csekkek stb., ha nem jó valami, reklamálni, az ő ügyeit intézni. Miután szétmentünk hónapokig nem hallottam felőle, nekem pedig hamarosan egy új férfi lépett az életembe. Vele vagyok most is. Úgy fél éve bejelentkezett az exem. Elkezdett szerelmesleveleket írni, hogy kezdjük újra, megváltozott stb.

Nagyjából minden levelére ugyanazt írtam: „megpróbáltuk, nem ment, ne melegítsük fel újra és foglalt vagyok”. De a levelek csak jöttek. Egyszer csak az egyik közös barátunktól azt hallottam vissza, hogy ezt állítja: „tudom, hogy van új barátja, de azért udvaroltat magának”. (!?) Nem udvaroltatok magamnak: magadtól írogatsz, nem kértem! De a legdurvább rész: egyik este szó nélkül feljött. Azt mondta, itt maradt egy fejhallgatója. Szerencse, hogy a párom fél óra múlva állított csak be, nem akkor. Az exem mintha kicsit ittas lett volna. Mondtam, amit keres, biztos hogy elvitte, mert itt már semmije nincs, egy doboz gyufa, annyi se. Elköszöntem tőle és becsuktam az orra előtt az ajtót. Nem hiányzott nekem, hogy betörjön és nem tudom, mit csináljon, jobb bele se gondolni, (utólag, meg minek, csak ijesztgetném magam). Lehet, hogy nem csinált volna semmit, lehet hogy csinált volna egy kis rumlit. 10 perc csönd, majd egy nagy koppanás az ajtón. Nem csináltam semmit csak reggel láttam a cipőnyomot az ajtón. Belerúgott. Letakarítottam. Nem szóltam róla a barátomnak. Nem is vette észre a foltot, nem fehér az ajtónk. Azt hittem, ennek a közjátéknak annyi eredménye lesz, hogy legalább megszűnnek az exem levelei. De nem, ugyanúgy jöttek, csak most a „Kezdjük újra”-téma mellé bejött az is, hogy „Legközelebb nem az ajtóba fog rúgni”. Hallottam már, hogy egy kapcsolatból már sosem lehet barátság. Nem számítottam rá, hogy barátság lesz, de arra sem, hogy így betámad.

 
682 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr953477242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fumerin 2011.12.20. 18:47:55

Férfi-nő barátság télleg nincs.@Picicsibe a szexistennő: igaza van.
Ha megpróbálod, akkor vagy az lesz a vége, hogy sértődés, faszkodás, vagy dugás.
Ennyi...

Muha 2011.12.20. 18:50:07

Skacok!

Nekem fel kell tennem egy kérdést, mert érdekel, de természetesen válaszolni nem kell rá.

Mégis mijafaszom a célotok az életben, természetesen párkapcsolati szempontból. Mi motivál, mit szeretnétek?

JOKKA21 2011.12.20. 18:54:54

@Muha: Én egy jó sunát, aki nem basz át és félre.

Kytia 2011.12.20. 18:55:09

@Father Justice: Tőlem nevezhetjük akárhogy.:) A balekok meg lehet, hogy azért nagyon boldogok, hogy egy exbombázó is jut így, a végére, akár örökre, ha már fénykorában lévő bombázóból úgysem jutna soha. Nem kell őket sajnálni. A 30 körüli keresletcsökkenést azért tudom kevéssé értelmezni, mert azért egy nőnek sem kell ahhoz 100 pasi, hogy párt találjon. Elég hozzá egy.:)
A videó? Nos, egyrészt mert egy ilyen komédiában ismerősömék is felléptek, még a Mónika-show fénykorában. Engem a Claudia-show-ba akartak hívni kamuvitázásra, de nem mentem. Másrészt meg te, a "nagy emberismerő", legalább észrevehetnéd, hogy a két fickó viselkedése nyomokban sem hasonlít valódi helyzetre, keresik a szavakat, nem tudják, hogyan kéne tovább vinni a cselekményt, ezért elismételik a szitut kétszer. Már lezongorázták, mégis újra belekezdenek, abban a reményben, hogy a másiknak majd lesz egy jobb ötlete a folytatásra. Az első elbaltázott kör után ezért újra felteszi a kérdést: "szóval mit csináltál?". Mire ismét jön a válasz: "Megdugtam a barátnődet." Erre már megpróbál jobban felháborodni, de ismét semmi épkézláb ötlete nincs (talán mert 14 és fél évesen nehéz beleélnie magát, hogy felszarvazták, főleg, hogy a fal mögött ülő lányt a show előtt fél órával mutatták be neki, és különben is mi van, ha holnap majd a szereplése miatt rajta röhög az egész osztály) végül Balázsnak kell közbeugatnia, annyira kínossá válik, hogy nem sikerül hiteles indulatot kipréselni. Egy ponton egyébként beugrik az egyiknek, hogy a kezdeti instrukciókban azt adták meg, hogy verekedést kéne generálni, ezért egy reflexes mozdulattal felgyűri a karján az inget, de tényleges indulat hiányában pillanatok alatt elfelejti a dolgot. Rendkívül gyenge improvizációs gyakorlat, bohó fiatalkorom színistúdiós élményeire emlékeztet, amikor a fantáziátlan palánták csak toporogtak a színpadon, semmi értelmes nem jutott eszükbe, végül a tanárnak kellett bekiabálni, hogy "Zsuzsi, ne szarakodjatok már, kérdezd meg, hol van a kutya, vagy valami, mi ez a bénázás?!".
Szomorú, hogy épp te, aki az Igazság Atyjának tartod magad, a legalapabb jeleket nem ismered fel. Javaslom, guglizz ki néhány részt a Beugró című műsorból, helyenként rosszabb passzban vannak a színészek, olyankor hasonló színvonalat produkálnak, mint ez a két gyerek, bár még azt is sokkal jobban, hisz végtére is ők profik.
Egyébként a Mónika- és Balázs-show-kban valóban lezajlottak valódi élethelyzetek, kb a sztorik 50%-a volt ilyen, a másik fele ehhez hasonló improvizáció, statisztákkal. Szóval akár lehetne igazi is, de azért ismerjük már fel, ha totális bénázásról van szó.
Ha egy ilyet beveszel, akkor bármit beveszel. Vagy épphogy mindenkiben a hazugot feltételezed, mert nem tudod olvasni az árulkodó jeleket.
A másik videót nem tudtam megnézni.

fumerin 2011.12.20. 18:55:18

@Muha: Semmit nem szeretnék, pl. én.
Ami jön, vagy megbecsülöm, vagy leszarom.
Vakarózhatok előtte, utána.
Kit érdekel, mi a jövő. Azt kell megoldani, ami épp van.
Ha új tollat kapok, akkor is folytatom emlékkönyvem, csak más színnel.
Nincs cél, csak szándék.
Nincs értelem. Ha meg akarja valaki érteni, már baxhatja. Ha elmúlik gyászolom, vagy örvendek.
Ez ojjjjan hüjjje kérdés volt, hogy csak egy baromökörállat válaszol rá....

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 18:58:10

@Muha: Én azt ami van. Férj, gyerekek.

De el tudom fogadni, h valaki csak kefél mindenkivel aki teccik neki.

Csak szerintem az mindig magányos lesz, akkor is ha mindig van mellette valaki.

1x élünk. Van aki úgy fogja fel, ki kell használni, sok pina, sok fasz, sok szex...
Van aki meg úgy, ha megtaláltam a szerelmem, azt az egy kurva rövid életem vele szeretném leélni.

Én lenni utóbbi. :)

Muha 2011.12.20. 19:02:54

@JOKKA21: köszönöm a válaszod.

@fumerin: szerintem nem volt hülye kérdés, főleg, hogy nincs hülye kérdés. legalábbis szerintem.

@Picicsibe a szexistennő: neked is köszönöm a választ.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 19:05:38

@Muha: Nincs mit.
De van jó vagy rossz válasz? Jahajj, úgy izgulok az enyim jó e! :P

És te Muhácska, válaszolsz e a kérdésedre? :)

Kytia 2011.12.20. 19:05:43

@Muha: Ó, nem. Én is úgy fogtam fel, hogy véges a keret. 00:00-tól szánsájn, 14:00-tól nagyjából oké, 19:00-tól meg meredeken lefelé, aztán finito. Az idő nagyon is véges, de az addigi javak nem. Pl. 14:00-ig lehet, hogy napi 50 pasiból/nőből válogathatsz, utána évi 2-ből, aztán a végére vagy marad valaki, vagy nem.:) Persze sarkítok.

nekem párkapcsolati szempontból olyasmi célom van, amiket Pál Feri ír a könyvében (A függéstől az intimitásig).
Átélni valakivel a nagytuti összetartozást, lehetőleg holtomiglan, de minimum addig, ameddig lehet.

Hurri Kán 2011.12.20. 19:08:09

Én nem tudom. Az élet olyan, mint a nyári ruha mellénye. Rövid, és céltalan. :D

fumerin 2011.12.20. 19:08:12

@Muha: A kérdés sosenem hüjje. A válasz ojjan, ami hüjje is lehet, meg nem is, csak nem mindegy, honnan nézzük. Ha napos ódalrú, akkor persze jogos, ha sötét a világítás, kiesett a lencse, akkor faszt senem érdekli.
Mindig van holnap...amíg él a hulla...:D

Father Justice (törölt) 2011.12.20. 19:08:26

@Muha: Én 25 évesen jöttem rá, hogy párkapcsolati szempontból nem akarok párkapcsolatot.

Kytia 2011.12.20. 19:10:24

Úristen végignéztem! A VILÁG leggyengébb színészei!:))

fumerin 2011.12.20. 19:15:59

@Father Justice: Durva.
25 évesen nem temettem el magam, ha igen, mégis kiástam.
Nem tuom, mit fog takarni Neked a karácsony, bár szerintem rejtegetni valód amúgysenem nincs...

Muha 2011.12.20. 19:16:03

@Picicsibe a szexistennő: Nem, nincs jó vagy rossz válasz, legalábbis szerintem. Egyik sem jobb, egyik sem rosszabb. Ki-Ki a maga ízlése szerint válogat.

Válaszolok a kérdésre.
Sokkal távolabbi célom van, mint Jokkáé.
Nem akarok carpe diemet, mint fumerin,
A tieddel pedig azonosulok.

Ha bárki véleményét rossz kategóriába soroltam volna őszerinte, akkor hangsúlyozom, ez az én véleményem. Nem értékelés, nem bírálat, nem véleménynyílvánítás abban az értelemben, egyszerűen csak egy érzés, ami kiváltódott bennem az olvasottak alapján.

Kytia 2011.12.20. 19:18:34

@Father Justice: Volt egy ilyen érzésem, de tudod, még most sem, vagyok teljesen biztos benne.:)
Egyébként ebben a részben Balázs is gyalázatosan alulteljesített, de hát rossz alapanyagból, ugye...:)

@fumerin: És ha nem azért nem akar, mert eltemette magát, hanem tökre másért?:)
Father, jöjjön a kámingáut, miért nem akarsz?:)

fumerin 2011.12.20. 19:18:37

@Muha: Félreértesz.
Nekem nincs választásom.
Ezt kell elfogadnom, és örülnöm neki.

Muha 2011.12.20. 19:20:54

@fumerin: Persze. Ha azt mondod, Muha, de hülye vagy, máshogy élem meg, ha jó napom van, és máshogy, ha szar. Jogos.

fumerin 2011.12.20. 19:22:39

@Muha: Muha nem hüjje. Muha nagyon okos és nagyon más.
Muhát nem lehet sematizálni.
Nahhh, elég volt a sztárolásból, arra vannak ropiseggek :D

Muha 2011.12.20. 19:23:02

@fumerin: Ha jobban ismernélek, kevésbé értenélek félre. Tartja az ősi mondás. Ezért is volt az epilógus. Isten ments, hogy bárkit is bántsak.
Csak kiváncsi voltam.
:D

Kytia 2011.12.20. 19:24:28

@Muha: Nekem sincs gondom azzal, hogy mindenki máshogy képzeli, de tudod, mivel van gondom (itt)? Amikor valaki döntött egy verzió mellett, de nem hajlandó azt felvállalni, mondván, "úgy látszik, én ilyen vagyok", hanem folyamatosan a másik félre fogja: "mert azok mind szemetek". Ez gerinctelenség szerintem, de ne kérdezd, miért zavar, nem tudom én sem, csak észrevettem, hogy felmegy tőle a vérnyomásom.

Father Justice (törölt) 2011.12.20. 19:27:50

@Kytia: Aki rájön, hogy sosem akar kamukapcsolatot felerezsivel úgy, hogy az átlagnő maradékelven leereszkedik hozzá mennyei trónusáról, az eltemette magát. Mit nem lehet ezen érteni? :)

Azért van olyan videó, amit szerintem nem minősítenél féknek:
www.youtube.com/watch?v=sPZFX8mmgTs
Mi a véleményed?

fumerin 2011.12.20. 19:29:53

@Muha: Tuom...nem szándékos semmisenem, fíííling :D

@Picicsibe a szexistennő: Kérdezzé mán direktbe, ne tippelj :D
Vállalom :D

Hurri Kán 2011.12.20. 19:30:39

@Father Justice:
Azon még nem gondolkoztál el, hogy hogy rossz tóban horgásztál, rossz eszközökkel?

Muha 2011.12.20. 19:30:47

@Kytia: A probléma felvetéssel egyet értek, a következtetés levonással már nem.

Hányszor szaladtam én már bele abba, hogy te vagy a genya önvédelemből, miközben tudtam, hogy nagyon is én vagyok a hunyó. hmmmm....

Nem gerinctelenség ez, csak amolyan legyen már nekem is igazam feeling.

fumerin 2011.12.20. 19:33:26

@Muha: Bazzzz, remélem eccer sörözünk, mert rájössz, naon hasonló állatok vagyunk...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 19:40:43

@fumerin: Mindig, minden körülmények között...

De hogy én? :D

Чапаев 2011.12.20. 19:40:57

@fumerin: Te, még nem jöttél rá, hogy a jutalmakat sosem az érdemek szerint osztogatják?! ;)

Muha 2011.12.20. 19:44:33

@Father Justice: Bíztatnálak. A gödör mélyéről. :)

Чапаев 2011.12.20. 19:52:04

@fumerin: Irkálj csak ilyeneket, majd jól rád kattan itt valami nekrofil! xD

Чапаев 2011.12.20. 19:55:43

@Muha: ... "epilógus" ... aha... rákérdezek: szőrtelenítő szerek katalógusa?

Kávét. Vodkával. Most.

Muha 2011.12.20. 20:00:05

@Чапаев: Tudatosan próbálom kerülni a rövideket. Csak a baj van vele. :D

@Picicsibe a szexistennő:
1. A férfiak így képzelik.
2. A lányok így adják elő.
3. A valóságot a képzelet szüli. :D

Muha 2011.12.20. 20:07:08

@Picicsibe a szexistennő:

-egy kúrás legyen olcsó
-egy kúrás legyen finom
-egy kúrás legyen olcsó
-egy kúrás legyen finom
...
..
.

Kytia 2011.12.20. 20:07:47

@Father Justice: Nem tudom.:) A faszi gyanúsan passzív, szerintem most látja először a kiabálós nőt.:)
Mindazonáltal olyan esetről is tudok, hogy egy valódi szerelmi háromszög két szereplője elment a show-ba, a harmadik viszont nem, így az ő szerepét statiszta játszotta, ráadásul ő beszélt legtöbbet (kompenzálás, ugye:)). Szóval a nő indulata akár őszinte is lehet a másik nő felé, míg a pasi szerepére találtak egy vadidegent.:))
A komment első felére a választ kettővel a tied fölött olvashatod (eredetileg Muhának írva).:)

@Muha: Na jó, egy-egy esetben igen. De amikor általánosan kiterjesztik mindenkire...

Kytia 2011.12.20. 20:09:36

@Picicsibe a szexistennő: Ennek van fordított verziója.:)) A lányok hogy képzelik a kanbulit és ott csupa vetkőzőlány van a pasijaik ölében, meg spriccel a pezsgő mindenfele, a valóságban meg ülnek a földön és nyomják a play station-t, egy-egy sörrel a lábuknál.:DD De nem találom.:(

Muha 2011.12.20. 20:09:53

@Kytia: az általános kiterjesztés rossz. Az általános kiterjesztés bűnös.
Hibás is.

Muha 2011.12.20. 20:20:20

hú megöltem.

megígérem ma már nem írok. Jó?

jóéjt.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 20:26:00

@JOKKA21: Ó! Csak most látom! De drága vagy! Tőled ennél szebb bókot asszem már nem kaphatok!

Cupp-cupp! :D

fumerin 2011.12.20. 20:28:41

@Чапаев: Rám?
Huhúúúúú....rám a rézfaszú bagoly kattan :D Más nem :D

fumerin 2011.12.20. 20:30:14

@Picicsibe a szexistennő: Csibe, Neked bármit, bárhol, bármikor....:D Mert tök jóóóóóóóóóóóóó :D

fumerin 2011.12.20. 20:31:11

@Muha: Hijjjányzol, de darab-darab :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 20:34:18

@Kytia: Jó a fantáziám. Mind2t el tudom képzelni. :D

Father Justice (törölt) 2011.12.20. 20:36:09

@Kytia: Szóval ez is két átverés? A végén kiderül, hogy az összes talkshow videóval becsaptak, és újra kell értékelnem a szikár igazságot. :)

A Muhának írt válaszod jó válasz az én kérdésemre is, de azért kicsit korrigálnék: én sosem neveztem a szintező nőket szemétnek. Ahogy te is kifejtetted, ezt a jól megfontolt érdekük - miért is tennének másképp? Szerintem az emberek kisebbik hányada választ elsődlegesen érzelmi / emberi szempontok alapján társat, a többséget a nettó érdekeik vezérlik. De ettől még nem nevezem szemétnek az érdekelvű nőket - ezt meghagyom Jokkának -, csak ismertetem a jelenséget, ami miatt nehéz _valóban_ érzelmi alapú párkapcsolatot kialakítani. Legalábbis ha az ember tényleg komolyan gondolja, és nem felerezsire és / vagy ingyensunára vágyik.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 20:39:36

@fumerin: Hú. Ma milyen szépeket mondanak nekem! :D

Köszi! <3

fumerin 2011.12.20. 20:41:55

@Picicsibe a szexistennő: Én is szeretlek, jupííí, mán másoccor írom le :D

Hurri Kán 2011.12.20. 20:42:40

Nahát. Tiszta hippulás van itt. Mindenki szeret mindenkit... :DDD

fumerin 2011.12.20. 20:46:08

@gyvy: A nőket eccer, férfiakat többször is :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 20:47:45

@fumerin: Nem baj. Raktározom elfele. Jó lesz ínséges időkre. :))

fumerin 2011.12.20. 20:49:10

@gyvy: Hmmmm...osztom és uralom, kérdés? :P

@Picicsibe a szexistennő: :D OK :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 20:49:29

@gyvy: Téged is szeresselek. De csak mint egy barátot.
Fiú-lány barátság... Tudod! ;))

Hurri Kán 2011.12.20. 20:50:04

@fumerin:
Attól függ, kinek mit osztasz. :D

fumerin 2011.12.20. 20:52:45

@gyvy: Hüjjje, kártyában senem csalok! :D

Hurri Kán 2011.12.20. 21:02:23

@fumerin:
Nem is feltételeztem se ijjjent :D

fumerin 2011.12.20. 21:03:54

@gyvy: Tuom, de attól még szeretek pókerezni ;)

cyd 2011.12.20. 21:32:07

@Picicsibe a szexistennő: A f@szom! Túl hosszú lett, megkaptad mail-ben.
nő-ffi barátság pedig van :)

Hurri Kán 2011.12.20. 21:33:27

@cyd:
Levágtad, és elküldted? :DDD

fumerin 2011.12.20. 21:36:07

De szar szöveg lett volna tőlem: lány vagyok, 29 éves :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.12.20. 21:54:36

@Muha:
ehhhe
Együtt tolni a szekeret.
Aki csak sétál mellette, vagy visszafelé rugdossa, az nem tolja, ugye, az menjen már a fenébe.
Aztán mikor pihenő van időnkint, akkor össze lehessen vele borulni, kosztól és helytől függetlenül.

Ha nincs ilyen, akkor inkább egyedül, az hatékonyabb :)

(ez így rövidebb volt, remélem érthető, a felerezsi nem pálya :D)

Чапаев 2011.12.20. 21:55:14

@fumerin: Kizárt, az védett állat, nem pedig hülye! xD

Чапаев 2011.12.20. 22:02:43

@fumerin: A "lány vagyok, és kortalan" sokkal szarabb lett volna amúgy... :D

Чапаев 2011.12.20. 22:04:02

@fumerin: Ebből mire következtethetünk, a második sörödnél tartasz? ;)

cyd 2011.12.20. 22:06:49

@gyvy: Óbazmeg! Így olvasva kicsit más :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 22:13:22

@gyvy: Tiszta csalódás! Csak egy csomó betű volt... Ehh! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 22:16:41

@cyd: Akár hányszor elolvasom... Röhögök nagyon! Ez a 3 mondat így egyben! Ez kész!
:DDD

cyd 2011.12.20. 22:18:04

@Picicsibe a szexistennő: Ja még használati utasítást is adjak hozzá? Ehh, nők!

Hurri Kán 2011.12.20. 22:20:40

@cyd:
Ugyeugye? :DDD

@Picicsibe a szexistennő:
Legalább egy 3D-s mélt küldött volna :D

cyd 2011.12.20. 22:33:29

@Picicsibe a szexistennő: Ó már túl is voltam rajta mielőtt újra megjelentem itt, de mára már nem ígérek érdemi - ergo semmilyen - választ

cyd 2011.12.20. 22:35:27

@gyvy: Kinyomtatja és azt hajtogat belőle, amit akar, csak fantázia kérdése...

Hurri Kán 2011.12.20. 22:40:46

@cyd:
Azért nem ugyanaz, hogy neked magadnak kell valamit megcsinálni, vagy megcsinálják neked.:D

cyd 2011.12.20. 22:42:24

@gyvy: Hja, akinek nincs 3D nyomtatója...

"Szép álmokat!"
Mondom: érdemi válasz nem lesz ma :)

Hurri Kán 2011.12.20. 22:43:51

@Picicsibe a szexistennő:
Ehhh... egyesek így állnak hozzá, aztán csodálkoznak, hogy nem állnak velük szóba a nők. :DDD

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 23:04:43

@gyvy: Vagy csak barátkoznak velük! Bruhahahahaaaa! :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.12.20. 23:27:51

@gyvy: És a nap utolsó félórájában a végső konklúzió:

Nincs fiú-lány barátság, hacsak a fiúnak nincs hozzáÁLLÁSA! :DDD

Hurri Kán 2011.12.20. 23:31:43

@Picicsibe a szexistennő:
Az biztos, a megfelelő hozzáÁLLÁSon sok múlik. :DDD

Joe69 2011.12.21. 16:28:30

@Father Justice:
"Szerintem az emberek kisebbik hányada választ elsődlegesen érzelmi / emberi szempontok alapján társat, a többséget a nettó érdekeik vezérlik."

Bingó.
süti beállítások módosítása