Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kifacsart a negyvenes asszony

2012. február 06. 07:50 - csajokespasik

„M.-né minden alkalommal valósággal kifacsart az ágyban, és nem azért, mert rossz házasságban élt” – forró sztorival törjük a jeget. Peti arról mesél, hogy M.-né, a jelentős korkülönbség ellenére, tisztességesen kivégezte az ágyban. A talpraesett, nagyszájú mama nem csak ágyékban, de dumában is erős, ugyanis akármikor képes lerendezni egy pimasz pincért.

 

Hello! Olvastam a múlt heti posztot, amiben egy negyvenes nő és egy tizenéves srác romantikázik, de végül nem jutnak el az ágyig. Annyit tennék hozzá, hogy én voltam a másik oldalon. Amikor 25 éves voltam (4 évvel ezelőtt) dolgoztam egy cégnél. Jöttek-mentek a lányok, flörtöltem is velük, de nem sok sikerrel. Aztán jött M.-né. 40-es évei elején járó, alacsonyka, de igen csinos, jól karbantartott asszony volt. Legalábbis nekem tetszett, talán még az utcán is utána fordultam volna. Ráadásul ő kezdeményezett: mikor beszélgettünk, elég pajzán megjegyzéseket tett, amik eleinte még viccesek voltak, majd elkezdtem a pikáns beszólásait komolyan venni. Egyszer visszareplikáztam neki az egyik szövegére (most majd kiderül, komolyan gondolja-e, vagy csak szórakozik.)

Nem jött zavarba, azonnal vette a lapot. Hát, azon a hétvégén randiztunk. Fél órát ültünk csak egy bárban, majd felhívott magához. Mindketten tudtuk, mi következik, és ez annyira izgalmas volt nekem, mintha újra 18 éves lennék és az első csajomra készülnék. M.-né elmesélte, hogy 7 évig volt férjnél, most külön élnek, de azt is elárulta, hogy a pasinak még szabad bejárása van ide, a kulcsa nyitja az ajtót. Gyerekük nem volt. Most, hogy mindezt elmesélte… azért elkezdtük a témázást. Nagyon jó volt vele, annyit elárulok, hogy sok nádszálvékony, hidroszőke plázalányt kenterbe vágna… Rendszeresen feljártam hozzá, volt egy olyan érzésem, hogy izgatja, hogy bármikor bejöhet a férje. Ezért jobban szerettem, ha nálam voltunk. Ami még külön tetszett nekem benne, a nagyszájúsága volt, mint valami nagy feka mama: egyik este betértünk egy belvárosi sörözőbe. Hangsúlyozom, hogy a „Söröző” is ki volt írva az „és étterem” mellett. Amikor belépünk, máris elénk toppan egy pincér. Mondjuk neki, hogy egy 2 fős asztalt szeretnénk. Vonakodva, savanyúan visszakérdez, hogy enni kívánunk-e? Mondom nem, csak 2 kori sört fogyasztanánk. Nem látta meg benne a bizniszt, mert lassan kibökte: akkor nincs számunkra asztal. Erre M.-né bepörög, és leüvölti a fejét, hogy pénzéhes bunkó ez és ez a baj a magyar vendéglátással stb. A pasi vörös fejjel kísér minket egy asztalhoz. M.-né végignézi, majd kijelenti, hogy szörnyű pocsék a hely, és mint egy dáma kivonul… ez a stílus és elegancia! : ) (Egyébként tök üres volt a csehó)

1 évig ment ez, majd ő dobott. Jól időzítette, mert úgyis akkor akartam éppen kilépni arról a munkahelyről. Nem tudom, miért ejtett, lehet, hogy egy fiatalabbért. Azt sem tudom, egyáltalán pasiért dobott-e. Annyit még szeretnék megjegyezni, hogy M.-né minden alkalommal valósággal kifacsart az ágyban, és nem azért, mert rossz házasságban élt, a vágya nem frusztrációból eredt, hanem éppen ellenkezőleg: megvolt a szabadsága. És szerintem ezért volt vele olyan jó, mert ő alapvetően ilyen volt. Ma annyiban tartjuk a kapcsolatot, hogy a szülinapkor, ünnepekkor rövid üdvözleteket küldünk egymásnak, sms-t vagy mélt.

Most, hogy ennyire felelevenítettem a közös dolgainkat, lehet, hogy újra felhívom. Kíváncsi vagyok, mennyiben változott, sikerült-e tartani magát. Azóta sem volt ilyen nőm… : ) Üdv: Peti

 

 
870 komment
Címkék: szex emlék sms anyuka

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr674071072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almandin 2012.02.06. 19:31:43

@JOKKA21: Nekem több kapcsolatom volt már, de egyik pasit se csaltam meg, nem semmiztem ki és nem tettem tönkre. Ez jellem kérdése, és kész. Sok jellemtelen nőtársam van, az biztos, de nem szabad általánosítani.

JOKKA21 2012.02.06. 19:33:10

@Almandin: Majd nem általánosítok, ha lesz egy azaz 1 csaj, aki nem lesz geci és akinek jó leszek.

mütyür 2012.02.06. 19:34:49

@JOKKA21: vagy el kellene gondolkodnod, hogy rosszul állsz hozzá a kutyákhoz, ezért támadnak, hm? vagy ha szeretnél kutyát, akkor óvatosan, reagálva, mire mit tesz és így ismerkedsz vele?

@Almandin: ráadásul nagyon sok:(

Almandin 2012.02.06. 19:35:01

@JOKKA21: Sejtettem, hogy a rossz tapasztalatok tettek olyanná, amilyen vagy. A hasonlat nagyon jó. Sokan tartanak kutyát anélkül, hogy azok megharapnák őket. A pakliban benne van a harapás, de az állatok kiszámíthatalanok, így egy szelíd eb is haraphat.
Vagy: ha többször majdnem elüt egy autó, többet nem mész ki az utcára?

mütyür 2012.02.06. 19:36:14

@JOKKA21: btw, ha igaz nagy magyar lennél, nem ilyen lenne az avatarod...:)

mütyür 2012.02.06. 19:37:50

@Almandin: vagy elgondolkodsz, hogy túl sok piroson mentél át? erről van szó, kb.

tessékcsaktessék, Jokka vs érzőnők

tegyék meg tétjeiket

Luzercica 2012.02.06. 19:38:58

@flowerlikeityounger: Mit? Hogy férfi vagy nő vagyok?
Nem tudom sem bizonyítani, sem cáfolni egyiket sem.
Nő vagyok. De ezt egy férfi, egy igazi még nem erősítette meg.

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2012.02.06. 19:39:03

@phaszfej:

Nomen est omen.
A lúzer, puhapöcsű okostojások nem érdekelnek.
Mert Te az vagy.

@mütyür:

Szerinted.
Van egy mondás.
Amelyik pinát kihagyod, azt a másvilágon az orrodra húzzák.

Én nem bizonygatok semmit, pusztán tényt közöltem.
Ne engem fikázz. A posztoló égette magát.
Egyébként meg nem sok 49 éves pasi szexel naponta.
A pasik 30 százalékánál fél-hat van már 40 éves kor előtt, köszönhetően a tespedésnek, a dohányzásnak és az alkoholnak.

Na erre varrj gombot...

mütyür 2012.02.06. 19:41:16

@Metálszív: hát azt hittem, vmi okosat írsz, leállítottam a SB-t. de ezek szerint nem. my fault. szia.

mütyür 2012.02.06. 19:44:36

@Luzercica: na! kezdesz alakulni! :))

Almandin 2012.02.06. 19:45:16

@JOKKA21: Meggyilkolni bármilyen etnikumú ember meg tudja a párját. Itt van pl. egy eset, ahol egy magyar, szélsőjobboldali eszméket valló férfi gyilkolta meg a párját brutálisan:
www.nepszava.hu/articles/article.php?id=275641

Mielőtt jönnél azzal, hogy baloldali újságból idézek, közlöm, hogy a kereső most ezt dobta ki, mert több évvel ezelőtti bűntényről van szó. Máshol olvastam ezt eredetileg, talán a Zsaru magazin online változatán, de már nem biztos.

Mindenesetre én pl. muzulmán férfihoz nem mennék hozzá, mert többnyire ők azok, akik bezárják, elnyomják asszonyaikat, és féltékenységből megölik (vagy a család becsülete miatt). Muzulmán pedig akad fehér, fekete, sárga kiadásban egyaránt, tehát ott sem a bőrszín a mérvadó, hanem a kultúra, a szokások.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.06. 19:47:21

@Metálszív: Ne égesse már itt magát a bácsi! Az meg rémisztő, hogy naprakész statisztikája van a 40 éves férfiak merevedési zavarairól!

20 évesen sem mentem volna 5 km-t a pináért, nemhogy 49 évesen!

mütyür 2012.02.06. 19:48:50

@Almandin: így van. a neveltetés a lényeg. állítólag Czeizel Endre propagálja/propagálta a nemzetközi örökbefogadást. ezt kellene csinálni. egy kisebbségi itt csak kisebbségi, még ha csak csecsemő is. dél-amerikában, spanyolországban szerető otthonra találhat.

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.06. 19:51:26

@mütyür: Ja így már értem! Én tegnap megnéztem. Türelmetlen vagyok, na! :)

Köldökszösz (csodalampa) 2012.02.06. 19:53:06

@Zsit (nyau és rémizé): Hát, Q ezt ezerszer élvezhetőbben adja elő. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 20:19:52

@JOKKA21: Rossz a példa. Engem 3 kutya támadott meg 1xre, elég durva volt. És mégis imádom a kutyákat. Mert 1. nem minden kutya vad, 2. a kutya gazdája tehetett róla.

Nem minden nő geci! Nem minden néger gyújtja fel a csaját...

Jokka te a rossz tapasztalataidat ráhúzod mindenkire. Azzal, h általánosítasz mindig, mindenkire, azzal a saját lehetőségeidet korlátozod.

Sajnálom ezt, mert én komolyan nem hiszem, h hülye vagy. Csak megkeseredett, feleslegesen gyülölködő.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 20:26:27

@mütyür: Figyi. Kérdezném, mi van az utazással? Mit tudtak segíteni és kik? Sikerült repjegyet váltanod?

mütyür 2012.02.06. 20:28:06

@Picicsibe a szexistennő: semmi. minden ugyanaz, semmivel semmit.

Father Justice (törölt) 2012.02.06. 20:28:11

Nem szabad általánosítani. Manapság mindenki azt csinálja.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 20:28:55

@mütyür: De már intézkedtél? Vagy még nem volt időd foglalkozni ezzel?

mütyür 2012.02.06. 20:31:16

@Picicsibe a szexistennő: ehgen foglalkoztam. semmi eredmény:)

mütyür 2012.02.06. 20:32:32

@Picicsibe a szexistennő: de azért kösz, hogy kérdezed.... te vagy az egyetlen.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 20:37:13

@mütyür: Perszehogy! Érdekel. Egész hétvégén erről olvastam. Nagyon durva amúgy is... De a rengeteg cserbenhagyott utas... Fú, borzalmas idegesítő lehet! :/

Gondoltam sínen az ügy, mert azt írták, h a fapadosok már lecsaptak a lehetőségre... De gondolom az adminisztráció lassú, mert nagyon sok. :S

flowerlikeityounger · http://flowerlikeityounger.blog.hu 2012.02.06. 20:48:30

@Luzercica: "De csak 18 és 22 között. Utána nyugodtan főbe lőheti magát, mert szex nem lesz. " Kinek nem lesz? Valamiféle elmeroggyant vagy? Mert akkor nem pazarlom az időmet :)

mütyür 2012.02.06. 20:49:05

@Picicsibe a szexistennő: semmi sincs sínen, maradjunk ennyiben:)

fumerin 2012.02.06. 21:00:16

Az abszolút feledékeny az , aki azért szed Cavintont, hogy el ne felejtse , miért szed Viagrát !
:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 21:06:32

@fumerin: Ez már nem feledékeny, hanem agyhalott! :))

JOKKA21 2012.02.06. 21:07:29

@Picicsibe a szexistennő: Én nem akarom megharaptatni magam megint.

@Almandin: Négerek között is van muzulmán.
Igen fehér is gyilkol, kedvenc libsi példátokat nem írtad, mórt, de az arányokat is nézd meg, hogy hány fehér öli meg a feleségét és mennyi fekete.

@mütyür: Igaz magyaroknak milyen az avatarjuk?

JOKKA21 2012.02.06. 21:11:27

@flowerlikeityounger: Nem elmeroggyant, ezt élvezi, van 3-4 neve itt és mindegyiken más szerepet ad elő, egyiken pénzéhes karrierista picsa, másikon pösze kislány, harmadikon menő plázapicsa és ezen meg lúzer picsát játszik, akit az áram sem baszna meg, valami cociológus hallgató lehet, aki teszteli a népet.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.06. 21:13:25

@Köldökszösz (csodalampa):
de nem is futkározik kocsmárosné stílusú nőkkel, neki más típus a célcsoportja :)

Elemózsia 2012.02.06. 21:13:31

Sziasztok!

JOKKA, imádom a stilusodat!!!

"...Hülyék a nők.
Novodomszky Évit nézem most a tv-ben, legszívesebben megpuszilnám tv-n keresztül.
Gecik a nők ezt..."

Ha nem volnál, ki kéne találni téged! :-DDD

Ezennel gyűjteni fogom a Best Of Jokka szövegeket, ok?

Elemózsia 2012.02.06. 21:14:21

@Elemózsia: Ja, ennyit tudtam hozzászólni a poszthoz.

Elemózsia 2012.02.06. 21:17:09

@Zsit (nyau és rémizé): Nem kocsmárosné, csak szimplán mint vendég leorditotta a pincér fejét. Szépen, elegánsan. :-DDD

JOKKA21 2012.02.06. 21:21:56

@Zsit (nyau és rémizé): ?

Hülye vagyok, hogy felbaszom magam ezen, hogy a sok buta libának egzotikus kan kell.
Bárcsak regisztrálna az a picsa, akit egyiptomból kellett kimenteni és elmondaná nektek, hogy mit élt át..Vagy az a picsa, akinek a gyerekét elvitte a török férj törökországba és nem láthatja...Ti életetek..Már írtam..Legalább nem magyar faszikkal basztok ki, ha külföldieket cumiztok.

Elemózsia 2012.02.06. 21:23:00

@Zsit (nyau és rémizé): Jaj, én is voltam már minden. Náha csak ámulok és bámulok az emberi fantázián. :-)

@Father Justice: :-D Jaja, hát nem szörnyű?

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 21:23:59

Nocsak jokka footfétishelt csibével?:D

Elemózsia 2012.02.06. 21:25:20

@Bohumil Stejskal: Szia! Na, kávézás Prágában?

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 21:28:09

@Elemózsia: Miért pont ott? Nem kávézom amúgy sem.

Чапаев 2012.02.06. 21:33:09

@Elemózsia: Ehh, Rómába se sörözni megy a zember... ;)

Hurri Kán 2012.02.06. 21:35:21

Minden út Kómába vezet...

Elemózsia 2012.02.06. 21:44:34

@Bohumil Stejskal: Aszittem, ott laksz. De azért én kávézhatok ha te nem ugye?

Almandin 2012.02.06. 21:51:38

@JOKKA21: Nekem is hasonló a véleményem a muzulmánokkal házasodást illetően. Az iszlám kultúrkörben nagyon alárendeltek a nők, ezért gyakran lesz tragédia muzulmán férfiak és európai nők házasságából. Viszont miért zavar, hogy sok nőnek külföldi párja van? Hol van az kőbe vésve, hogy magyar csak magyarral házasodhat? A külföldi meg lehet bármilyen európai (német, lengyel, angol, stb...) is. Európai népek közt kevésbé problémás a dolog, mert vannak ugyan szokásbeli különbségek, de szeretettel azok áthidalhatók. Amúgy általában azok a férfiak szidják a külföldit választó nőket, akik sikertelenek a kapcsolataikban, ezért bűnbakokat keresnek. Amúgy azt is elítéled, ha magyar férfinak külföldi párja van? Én arra is ismerek példát.

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 22:02:48

@mütyür: Akkor a pasid menőnek hiheti magát, hehe :)

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 22:05:17

@Elemózsia: Ott? Morvaország-Szilézia fővárosa Brno.

Persze, te bármit csinálhatsz:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 22:08:00

@Almandin: A fajgyűlölet is csak egy kivetítés. Saját problémáik, kudarcaik miatt másokat hibáztatnak. Az egyszerűbb, mint szembenézni, tenni valamit.

Almandin 2012.02.06. 22:12:14

@JOKKA21: Ha magyar csak magyarral házasodna, egy idő után beltenyészet alakulna ki annak minden negatív következményével.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.06. 22:21:05

@JOKKA21:
nem baj, vedd elő a Nemzeti Sportot inkább

@Elemózsia:
ettől szép a dolog :D

Elemózsia 2012.02.06. 22:34:38

@Bohumil Stejskal: Jaj, de buta vagyok!
De arra azért ráéreztem, hogy a fővárosban laksz.

Köszi, igazi férfi vagy! :-)

_Ω_ 2012.02.06. 22:40:34

@Elemózsia: Aranyos :)
Csak annyi volt a tévedés, hogy "melyikben"... :P

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 22:41:23

@Elemózsia: Szóval az igazi férfi az, aki bármit ráhagy a nőre? Ma is tanultam:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2012.02.06. 22:49:00

@Elemózsia:
Morzsikám, mostmá' ismerd fel a Bohumilt, lécci, ő is azt akarja, hidd el, tisztára kínos neki Bohumilkodni, mikor pedig más is lehetne :)

Elemózsia 2012.02.06. 22:49:59

@Bohumil Stejskal: Na, azért nem bármit, de nagy vonalakban igen. :-) Persze csak az önálló nőkre. :-DDD

Elemózsia 2012.02.06. 22:53:53

@Zsit (nyau és rémizé): Nem megy... Na, áruljátok el könyörgöm, ne hagyjatok hülyén meghalni!

Αphelion 2012.02.06. 23:04:41

@JOKKA21: LOL ... Kozlom h Luzercica nem en vagyok, en olyan nicket nem hoznek letre, valoszinuleg kamu o is, de valaki masnak a muve :P

Elemózsia 2012.02.06. 23:09:14

@Aphelion: Luzercica ÉN vagyok. :-)

Elemózsia 2012.02.06. 23:15:49

Na, jóéjt népek, megyek aludni kis elemózsiás kosaramba...

Luzercica 2012.02.06. 23:22:44

Akkor ki is most itt a Luzercica?

Bohumil Stejskal 2012.02.06. 23:23:56

@Zsit (nyau és rémizé): Nekem nem kínos, jó vagyok így Bohumilként, és nem kell elárulni:)

_Ω_ 2012.02.06. 23:27:36

@Luzercica: Még simán lehet Elemózsia, nem olyan régen búcsúzott el... :P

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.06. 23:40:20

@Aphelion: Én tutira tudom, h nem te vagy. Lúzer szerepét te fel nem veszed! ;))))

tőzegmalac 2012.02.07. 00:04:52

"visszareplikáztam" heee?

na ezt tovább nem olvasom.

tőzegmalac 2012.02.07. 01:31:47

@Luzercica: csak velem bánsz ilyen mostohán :P
:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2012.02.07. 03:30:52

@tőzegmalac: Olyan vagy! Írtad volna inkább, h mi jó! Amit linkeltem? :))

JOKKA21 2012.02.07. 08:50:57

@Almandin: Az biztos jobb, ha minden arabbal, négerrel és ázsiaival dugtok.

@Zsit (nyau és rémizé): Te meg nyauzz whiskasért.

@Aphelion: Minek kellenek ilyen kamu nickek?Kurvára poénos.

barumka 2012.02.07. 17:14:18

Anyám. Ide mennyi kis puha pöcs jár. Nem tudtok a témához hozzászólni, ezért beszéltek hülyeségekről. Nem baj. Kellenek a selejtek is erre az oldalra, mert azt ugye tudjátok, hogy degenerált selejtek vagytok, akiket egy vezér már elégetett volna??Egész nap a gép előtt ültök, ahelyett hogy csajoznátok, vagy ismerkednétek. ja. vagy nem megy, mert pattanásos kis buzik vagytok?? Erről nem tehet más csak ti, meg az aki ilyen selejtet összehozott egy alkoholos éjszakán....

barumka 2012.02.07. 17:15:44

Anyám. Ide mennyi kis puha pöcs jár. Nem tudtok a témához hozzászólni, ezért beszéltek hülyeségekről. Nem baj. Kellenek a selejtek is erre az oldalra, mert azt ugye tudjátok, hogy degenerált selejtek vagytok, akiket egy vezér már elégetett volna??Egész nap a gép előtt ültök, ahelyett hogy csajoznátok, vagy ismerkednétek. ja. vagy nem megy, mert pattanásos kis buzik vagytok?? Erről nem tehet más csak ti, meg az aki ilyen selejtet összehozott egy alkoholos éjszakán....

Luzercica 2012.02.07. 18:31:37

@tőzegmalac: Te hogy érzed, miként bánok veled?
A mostoha nem csókolgatni, ölelgetni szokta a picikéjét?

Joe69 2012.02.08. 08:33:52

Gratula a posztolónak. Sok kis pisis ribanccal kínlódó kortársa irigyelheti:))) Ez a legjobb kapcsi egy pasinak ebben a korban !:)

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2012.02.12. 22:37:50

A szabadság, az valóban fontos.

Csöpp (the one and only) 2012.02.15. 14:12:31

@JOKKA21: Amíg így gondolkodsz ne is várd, hogy olyan lányba botlasz, aki nem striciként bánik veled. És tudod, hogy miért? Mert megérdemled, ha így állsz a nőkhöz...
süti beállítások módosítása