120 kilométer egy numeráért

2012. április 27. 06:55 - csajokespasik

„Hajnali kettő felé baktatunk haza és elérkezett az én időm. Megcsókoltam. Nem volt ellenére” – ha egy pasi rettenetesen kíván egy nőt, akkor nincs az a távolság, amit ne tudna áthidalni. Levélírónk egy komplett csapatépítő tréninget hagy ott, hogy villámrandit bonyolítson álmai nőjével, akit meg is kísérel felcsábítani magához.

Csókolom! Vascsőért szeretnék sorba állni! Mert nagy hülyeséget csináltam. Chat-en ismertem meg Sz.-t. Nagyon helyes lány. Hamarosan találkoztunk is. Sokáig beszélgettünk, erről-arról, és amikor elbúcsúztunk, kapom tőle az sms-t, hogy nagyon tetszem neki és nem gondolta volna, hogy ilyen jól sikerül ez a tali. Ez jól esett. A második randi bajosan ment volna, ugyanis az első után nem sokkal részt kellett vennem egy vidéki helyszínen zajló, 5 napos csapatépítő tréningen. Nem tudom, miért, de nem akartam ezt elmondani Sz.-nek, nehogy leléceljen, vagy tudom is én, éppen miért döntöttem így. Hülyeségből, azt hiszem.

Beültem a céges buszba és mentünk. Az első nap jön az sms Sz.-től: találkozzunk másnap. Na, meg lettem lőve. Mit csináljak 120 km.-re a fővárostól? Ha az igazságot mondom el, az nagyon lerázós szövegként hatott volna – legalábbis akkor ezt gondoltam. Hiszen eddig miért nem szóltam neki? Visszaírtam, hogy oké. Hely, időpont stb. Kivitelezés: elkéredzkedtem a főnöktől, hogy családi okok stb. a reggeli vonattal holnap hazamennék, de a rákövetkező nap már itt is vagyok, délután. Jól van. Másnap reggel fel a vonatra, délutánra Budapesten vagyok. Hazarohanok átöltözni, elő a legjobb ruhám, majd rohanok, hogy időben odaérjek. Minden rendben. Ő nagyon csinos. A délutáni programba váratlanul bevesszük az éjszakázást is. Este 10 körül betérünk egy szórakozóhelyre. Sokat ittunk, és fogyóban volt a pénzem, mire a lány kitalálta, hogy cigizni akar, de nem fussa rá. Ugye, erre nem azt mondtam, hogy nekem sem, hanem megoldottam a helyzetet: azt mondtam, ne vegyünk egy dobozzal, mert akkor elszívjuk mind, és másnap köhögni fog - lementem pronyóba és egy nőtől lejmoltam 2 szálat, hát elég csúnyán nézett, de udvariasan adott, én meg égtem közben. Jól van, kimentünk és elszívtuk. Na, hajnali kettő felé baktatunk haza és elérkezett az én időm. Megcsókoltam. Nem volt ellenére… és megkérdeztem, nem lenne-e kedve feljönni hozzám, csak egy kicsit kéne éjszakai buszozni. Azt mondta, nem, fáradt és haza akar menni. Elbúcsúztunk. Hazamentem, ruhástul aludtam. Reggel magamhoz vettem egy kis lóvét, és a nagy rohanásban, hogy elérjem a vonatom, nem az edzőcipőm vettem fel, amiben érkeztem, hanem a bőrcipőm, amit a randira vettem fel előző nap. Ezt csak félúton fogtam fel. Hát, abban a cipőben kellett túráznom az előttem álló napokban… Utólag már bevallhatom: a szexért utaztam 120 km.-t… nagyon kívántam őt. De a zárópoén: a lány a vidéki kiruccanásom alatt nem jelentkezett többet (szerencsére) – én sem, azért, mert ha megint találkozni akarna, amíg én vidéken vagyok, többet nem játszhatnám ezt el. Amint véget ért a tréning és hazahoztak minket, első dolgom volt e-mailt írni neki. 1 hét múlva válaszol rá, hogy nagyon nincs ideje, sajnálja, hagyjuk abba. Ennyi. Most lehet kifütyülni! :DD

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.