Az anyuka ajánlatot tett nekem

2012. május 09. 07:36 - Panni CsP

„Nem felnőtt nőként és felelősség teljes anyaként viselkedett, hanem szédült tinédzserként… hát, kimondom: szőkén” – Ákos egy igazi mázlista: egy szőke anyuka tesz neki árnyaltan ajánlatot, de ő bátran nem él vele. Ákos második sztorija érkezik.

 

Volt már olyan, hogy véletlenül összefutottatok a város kellős közepén egy régi ismerőssel, ex osztálytárssal vagy munkatárssal, és onnantól kezdve az illető valamiért nem volt hajlandó lekopni? Hívogatott, bejelölt, ahol tudott, éppen csak képeslapot nem küldött? Én pontosan így jártam, úgy 1 hónappal ezelőtt. A Deák téri mozgólépcső tetején, ahogy várok valakire, megáll előttem egy nő. Kellett egy kis idő, míg felismertem, de még akkor is csak sejtéseim voltak. Aztán amikor látta, hogy nem megy, bemutatkozott. Általános iskolai osztálytársam volt. Tátott szájjal nézett rám, mint valami bohóc, egyszerre próbált nevetni és hüledezni. Mondta, hogy mennyire megváltoztam (még jó hogy, hiszen eltelt közben egy kis idő) de ő felismert.

Azonnal elkérte a számom, mert sietnie kellett. Este már be is jelölt fészen. Hurrá. Sokat írt és muszáj volt neki válaszolni valamit, még ha csak tőmondatokat. Megtudtam, hogy van egy 5 éves fia, jó munkája van, nem tehetős, de nem is szűkölködik. A férje most külföldön dolgozik. Azt kérdezte, hogy emlékszem-e, amikor megkarmolt engem az iskolába, meg arra, hogy sárral dobáltam meg valamelyik tanár parkoló kocsiját… De hát nem emlékeztem… én olyan vagyok, hogy az egyáltalán nem fontos gyerekkori hülyeségeket szépen kipergetem a winchesteremből, hogy ne foglalja fölöslegesen a tárhelyet. De ez a csaj basszus, jobban tudta, hogy mikor és miből buktam X osztály X félévekor, mint én. Ilyet írt: „neked mindig is nagy orrod volt és ez most is megmaradt” Hát, ja… most erre mit mondjak az okos nőnek? Aztán jöttek a kéretlen intim dolgai, amibe nem tudom, miért avatott be. Leírta, hogy régebben szeretőt tartott, mert magányosnak érezte magát, de ma már nincs meg az illető. Nem tudom, minek mondta el ezt. Nem kérdeztem, milyen a szexuális élete. Úgy éreztem, ez nem tartozik rám. Nagyon sok mindent leírt nekem, nem győztem törölni a méljeit, pláne elolvasni… Azt javasolta, találkozzunk. Hát találkoztunk. Van az a fajta ember, aki mindenkit rögtön lecsókol, ha találkozik vele, 2 vagy 3 puszi-puszi az arcra, üdvözlésképpen. Én ezt egy idő óta már nem csinálom, mert nagyon idétlen, és tudják is rólam, hogy ez a szokás nálam nem játszik. Hát, ő is ilyen volt, nem akartam udvariatlan lenni, így amikor dugta felém a fejét, hát tettem a dolgom, túléltem. Gondoltam rá, hogy kiselőadást tartok neki a haverok közti üdvözlőpuszi hülyeségéről, de elvetettem az ötletet. Különben sem bevágódni akartam nála, hanem túlélni őt. Nem bírtam felülkerekedni azon a gondolatomon, hogy „Istenem, ennek a lánynak annyira ostoba az ábrázata…és kínos vele lenni. Nem bírom, ahogy néz, szinte átvilágít. Ugyanis állandóan méregetett és sejtettem, hogy az szórakoztatja, ahogy a gyermek-énemet meg a mostanit hasonlítgatja - és ezzel képtelen betelni. Kérdezte, miért nem nősültem már meg (egyébként ezt már korábban is kérdezte mélben). Azt mondtam, azért, mert nem érzem, hogy eljött volna az ideje. Erre felnevetett. Elmesélte, mennyire sokat szenvedett, amikor a gyereke még csecsemő volt, alig aludt, a melle meg sajgott. Másfél órát bírtam ki vele, aztán mondtam, hogy most már mennem kell, még dolgom van. 3 napig nem jött tőle semmi. Egy kicsit fellélegeztem. Amikor is írt egy mélt. A lényege ez volt: Milyen furcsa lenne, ha lenne köztünk valami. És neki nem is lenne ellenére. Nem felnőtt nőként és felelősség teljes anyaként viselkedett, hanem szédült tinédzserként… hát, kimondom: szőkén. A neve is szőke volt (nem írom le, de tippelni ér). Ha jól emlékszem, ő már a suliban sem volt túl bonyolult szerkezet. Erre elkezdtem neki nem válaszolgatni és ezen még ő volt megsértve. Azt írta az utolsó (?) leveleiben, hogy nyugodjak meg, nem fog sokat keresni, és nem gondolta komolyan az ajánlatát, bár nem tudná meg senki,… és csupa ilyen sületlenséget. Nem mondom, hogy nem volt jó nő… de ez így még egy menetet sem ért meg nekem. Valahogy nem éreztem rá ingert.

 
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr104497549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MissX 2012.05.09. 09:11:47

most nem tudom, hogy dicsekszel vagy sajnaltatod magad.. amugy meg ha terhes volt a viselkedese, minek alltal ke vele levelezni? ezekre a legjobb megoldas a tiltas funkcio.
süti beállítások módosítása