Azt hittük, meleg vagy impotens a pasi

2012. június 22. 07:31 - Panni CsP

„Kérte, hogy lépjek én, mert ez az illető egy mulya ember, napi 20 órát dolgozik, fél a nőktől, nincs senkije” - a pasinak csak szemezésre futja, lépni már nem mer. A lány elszánja magát, hogy akkor majd lép ő, és megszerzi a célpont számát. Kár volt…

 

25 éves Lány vagyok. Idén április elején egy rendezvényen nagyon nézett engem egy férfi (35 éves, nem nős, nincs barátnője, ezt már kiderítettük róla), ezt értsétek úgy, hogy 5 óra hosszat bámult, gyakorlatilag le se vette a szemét rólam. Ez a környezetének is feltűnt, mert ő nem csajozott soha, még szemezésen se kapták rajta. (már el is terjedt róla emiatt a cégén belül, hogy ratyi vagy impotens). Nagyon oda akart jönni hozzám, de nem volt rá lehetősége. Én se voltam egyedül, bátyámmal voltam, aki átölelt engem, lehet, hogy ezt félre is értette, de az illető is hivatali kötelezettségének tett eleget és több férfi kollégájával volt ott. Nem tudtunk odamenni egymáshoz, bár láttam rajta, hogy jött volna, ha tehette volna.

Ugyanez ismétlődött meg májusban is, amikor észrevett engem, felvidult az arca, de sajnos nem tudott lépni...Vad szemezések, mosoly megvolt. Ezek véletlen talik voltak, de május végén már tudatosan mentem el olyan helyre, ahol tudtam, hogy ő is ott lesz. Szintén a tesóm vitt le, de már mondtam neki, hogy ne ölelgessen, legyen tőlem távol. Újra szemezés, bámulás, órák hosszat, majd a rendezvény végén, amikor látta, hogy megyünk el, ő is sietve elkezdett búcsúzkodni mindenkitől és sietett utánunk. Mi meg lassítottunk, hogy utolérjen, jajdejó, gondoltam, utolér, és akkor lehetünk kettesben, bátyust előre küldtem, néha visszanézett és a foga közül sziszegte, hogy csak engem néz hátulról. Igen ám, de ekkor futni kezdett utána 2 kollégája, hogy „jaj, még ezt meg szeretnénk kérdezni”, így mire utolért volna minket, már 2 férfi fogta körül, majd ült be az autóba. Bátyám is azt mondta, meg több ismerős, aki ott volt, hogy ne legyenek kétségeim, ez a férfi nagyon odavan értem. Szemezés, mosoly, jött utánam, amerre mentem, arra jött, ha kiestem a látóteréből, kétségbeesetten keresett. Belenyugodtam, hogy ennyi volt. Hisz még a nevemet se tudja, hol keressen? Aztán egy ismerősnek elmeséltem a sztorit, aki megadta nekem a férfi számát és kérte, hogy lépjek én, mert ez az illető egy mulya ember, napi 20 órát dolgozik, fél a nőktől, nincs senkije, de ha én lépek, akkor talán ő is mer lépni. Ez ellenemre volt, mert nő létemre még sosem kezdeményeztem, de végül is miért ne, vannak mulya férfiak, akiknek ez kell és mit veszíthetek vele... Szóval nem akartam, de addig beszéltek, győzködtek, amíg 2 hete elküldtem az sms-t, hogy tetszik nekem, aláírtam, de mivel a nevem nem mond neki semmit, leírtam azt is, hol, mikor találkoztunk. Sms elment, a telefonom szerint meg is kapta... vártam a választ, de semmi. Ennyire nem érdeklem? 20an is félreértettük és mégse akar semmit, nem tetszem neki? Nem kapta meg? Más olvasta? Mert én úgy gondolom, ha egy férfi kap ilyent egy nőtől (és most mindegy, hogy előtte volt-e köztük valami, vagy vadidegentől kapja), akkor 2 válasz van: 1. Igen, talizzunk, 2. Kedves XY! köszönöm a rajongását, de a munkám, családom blabla... nem teszi lehetővé… Eddig bármelyik férfitől kérdeztem, ha ő ilyet kapna, mit tenne, mind azt mondta, hogy 100%, hogy válaszolna, még vadidegennek is, és a fenti válaszok egyikét, vagy más hasonlót, de mindenképp menne válasz. Most tisztára kivagyok, mert majmot csináltam magamból, égettem magam, plusz mindenki értetlenül áll azelőtt, hogy semmi válasz, ennyi szemezés, flört után se, és oké, van gyáva, meg ijedős férfi, meg olyan is, aki semmit se akar, de ha intelligens, valamit írt volna rá... legalább egy udvarias elutasítást. Az is érdekes, hogy az sem érdekli, honnan tudom a számát, pedig elég zártkörű a száma, nem sokan ismerik. Veronika

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr154603966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása