Csikorogva röhögnek és rosszak az ágyban

2013. február 19. 07:25 - csajokespasik

Levélírónk kínosan bár, de mégis kimondja: ezek a mai fiatalok! Ugyanis valamiért tapadnak rá a tini lányok, noha ő már régen kinőtt abból a korosztályból. Csak annyi zavarja, hogy ezek a lányok már nem azok a lányok, ezek már csak divatmániás látványlotyók, akikkel minden kommunikáció zátonyra fut. Sokat isznak, és nagyon nem tudják, mit is akarnak.

 

Jó reggelt!

31 éves vagyok és azt figyeltem meg, hogy egy ideje ezeket a 16-17 éves, vihogó kislányokat érdeklem. Már kerestem magamon a magyarázatot, mi az, ami ennyire beindítja őket. Nem vagyok túl lehengerlő, gitáros sem vagyok, ellenben valamennyire sportos, munkámból kifolyólag, kell is. Foglalkozásomat tekintve vagyonőr vagyok, és én vagyok az élő példa, hogy nem minden vagyonőr vagyonos - tehát nem tudom, mivel vonzom őket, mert a pénzzel nem. Úgy hangzik, mintha panaszkodnék, pedig sokan irigyelnének, de nincs okuk rá.

Jó pár ilyen fiatal csajjal jártam (és őket a csaj jelző tökéletesen lefedi: se többek, se kevesebbek) az időtartam viszont kb. hetekben volt mérhető csak. Általában én mondtam ki a nemet, ritkábban ők. A leghosszabb ilyen kapcsolatom 3 hónapos volt, egyszerűen nem fértünk össze. A másik, ami zavart – az éretlenségen túl – az a magukra erőszakolt vágy, a pánikszerű pasi-igény, ami nem ritkán közönségességgel társul. Tele vannak frusztrációval, kíváncsisággal, de nem tudják, hogyan kezeljék magukban és általában a rossz úton indulnak el, egy globális félreértés miatt. Nem általánosítok, nekem ez a tapasztalatom. Amikor elmentünk az egyik csajjal valamelyik plázába, bemutatott a vele egy típusú barátnőinek és elég kellemetlenül éreztem magam, úgy, mintha engem, mint egy ritka állatfajtát mutogatna nekik. Mintha velem dicsekedne, „nézzétek, mit szereztem, érett vagyok, hiszen vele járok” hogy ő után ennyi idős faszik futnak. Úgy 5-6 csaj volt vele és a mozi után úgy viselkedtek, mint a dedósok, lökdösték egymást, sugdolóztak a hátam mögött, és csikorogva röhögcséltek, idétlenül vihogtak, égett a fejem rendesen. Korán érnek, szeretnék mihamarabb elkezdeni az nemi életet. A mai fiatal csajokból teljesen kiveszett a nőiség, nem tudják, hogyan legyenek nők, és ez nagyban az oktatási rendszer hibája. Mert a hülye tévé meg a divat egész mást hangsúlyoz: azt, hogy hogyan legyen látványlotyó. Beszélgetni semmiről nem tudtam vele, mert amit mondott a feléről nem is hallottam, vagy olyan témákat hozott, ami 1. nem érdekelt, 2. nem tudtam hozzászólni – ilyen volt, hogy milyen a suli, milyen szemét a föcitanár, és megint hova nem engedte el az apukája... Ami működhetett volna köztünk az csak a szex lett volna, csakhogy az sem ment, én is, ő is kíváncsiságból mentünk bele, ők viszont mindent tőlem vártak. És én újra és újra belementem - én hülye - ezekbe a kapcsolatokba, hátha ezúttal más, jobb és tartalmasabb lesz. De eddig ez nem történt meg. Ha én dobom őket, az azért van, mert nem bírom tovább a geilt. A másik meg az, hogy korán érnek, és nem tudnak mihez kezdeni magukkal. Az én időmben - szörnyű ezt leírni, mint egy vénember, de ez van – egy 17 éves lány még jóformán egész mással volt elfoglalva, mint azzal, hogy mindenkivel megcsináltassa magát, ribancnak öltözzön és úgy is viselkedjen. Volt tartásuk. Sőt, ők még öltözni is tudtak, saját stílust alakítottak ki, a mai lányok meg azt veszik fel, amit a videoklipben az a vonagló csaj is visel, akinek a lába közé nézve megpillantod a manduláját is, mert azt hiszik, attól ők is kívánatosak és könnyűvérűek lesznek. A 19-20-21 évesek pedig rengeteget isznak, az egyik jobban bírta, mint én, pedig engem sem kell félteni, de ő simán az asztal alá tudna inni, ha akarna, gondolom egy acélos fiatal test még mindent kibír. Valami felborult a világban. Nem tudom, zajlik e nemi (meg érzelmi) felvilágosítás ma az iskolákban, de ha igen, az nagyon felszínes lehet. Nem nagyon látom, hogy nagyon tudnák, mit is akarnak. Olyan, mintha muszájból, égető szükségből és divatból játszanák a lotyót. Nehogy lemaradjanak a barátnőiktől és kinézzék őket. Néha úgy tűnik nekem, mintha versenyeznének egymással, ki a nagyobb lotyó. Ezt látom. Lehet ez? vagy én látom rosszul? Azt a kérdést már fel sem teszem, hogy kinövik-e ezt a stílust, illetve, milyen felnőtt nők lesznek… Van most egy 19 éves lány, vele már tudok miről beszélni, okos és szép is, egy kicsit talán molett, de nekem így tetszik… A szex is megy. Viszont mégis nagy a korkülönbség és nem tudom, tervezhetek-e vele komolyabban, vagy ez hülyeség lenne részemről.

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr135088163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása