A férfi-energiák és a nagy szavak

2014. október 22. 07:32 - csajokespasik

„Szerinte természetellenes, ha elmegy egy esti szórakozóhelyre, ahol rámozdul egy csinos nő, ő meg fabábu” – a pasi ezo könyvekből összeszedett dumával próbálja megmagyarázni, miért nem bír magával. Vannak férfiak, akik bármiről képesek meggyőzni magukat, mert tudják, hogy mindig igazuk van.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Új tag vagyok itt, és mostanában fedeztem fel a blogot. Sok hasznos történetet olvastam, amik azért jók, mert más már nem esik ugyanabba a hibába, vagy óvatosabb lesz. Hát, történeteim nekem is vannak, az egyik legdurvábbat mesélném el. Sajnos nem elég régen történt! Együtt voltam egy férfival, úgy 2,5 évet. Egyszer csak azzal áll elő, hogy ne kössem meg, ő szabad akar lenni. Szeretne más nőkkel is találkozni, mert az szerinte természetellenes, ha elmegy egy esti szórakozóhelyre, ahol rámozdul egy csinos nő, ő meg fabábu.

Azt mondta, nyissunk mások felé is, ő mindenképpen nyitni fog, még ha én nem is. Még hozzátette, hogy egy ilyen „bizalmi” beavatás után csak jobban fog szeretni engem, és mindketten érettebbé válunk – képes volt megmagyarázni, azt hitte, teljesen madár vagyok. Mindezt úgy próbálta beadni, hogy nem tehet róla ő sem, megszállta a természet, tulajdonképp ő is áldozat. Ő nagyon megmagyarázta energiákkal meg nagy szavakkal, hogy a férfi-energia olyan, ami sajnos mindig ki akar törni, sajnos nem tehet róla, ezt el kell fogadni stb. Elolvasott pár okos new age könyvet és azokban találta meg a felszabadulás útját (pontosabban egy ostoba ürügyet, amire rákenheti ezt az egészet).

Amikor magamhoz tértem, azt mondtam, rendben, élje ki a férfi-energiáit, én most megyek, a cuccaimért visszajönnék később. És ő komolyan fel volt háborodva, hogy miért nem értem meg és fogadom el és szeretem őt továbbra is. Vannak olyan férfiak, akik bármiről meggyőzik magukat, hogy igazuk van, mert ők mondták, akkor is, ha annyira átlátszó. És neked ott nincs vétó jogod. Nem akartam hozzá feleségül menni, csak valami normális kapcsolatfélét valakivel, és 2,5 év után azt hittem, van már, de még ekkor is jöhet meglepetés.

Zárópoén: összefutottam vele egyszer egy szórakozóhelyen, ahova közösen jártunk. Folyamatosan környékezett, bókolt, próbált megcsókolni, aztán leállítottam, …. Na, mi van azzal a szuper férfi- energiával? Hova csordogált el?? Hol a nőcsokor, ami csak a te energiádra éhezik? De úgy láttam, hogy az energiáját akkor csak piálásba fektette : )

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr776815963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása