Akarok én lelki szemetesláda lenni?

2017. június 13. 07:55 - csajokespasik

A nő eleinte szófukar, majd az első találkozót követően kibővülnek a tőmondatos levelek és elkezd magáról ömlengeni. Csak az a baj, hogy a sok-sok téma Posztolónknak mind teljesen érdektelen és lassan el kell döntenie, hogy a lélektrénere kíván lenni, vagy egyéb.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Helló,

A neten ismertem meg ezt a hölgyet. Eleinte kiábrándító volt, és már őt is bekategorizáltam egy bizonyos körbe, mert amikor vele leveleztem és kérdeztem, ő visszaválaszolt, de vissza nem kérdezett. Így, gondoltam, érdektelen irányomban. Aztán ez egycsapásra megváltozott később. Talán mert egy ideig hanyagoltam és ettől felbátorodott. Zavart, hogy nem tudja, mit kérdezzen, és vártam az „írjál magadról”-t. A lényeg, hogy találkoztunk. Külsőleg nem volt vele semmi baj, csak azt éreztem, hogy itt most nekem kell teljesítenem. Sok nő várja el a férfitól azt, hogy ő legyen a szórakoztató központ, sőt: gondolatolvasó, aki mindenre ráérez és viszi a társalgást.

Hát, így éreztem magam. A levelezésben kevés nő erős, 10-ből 2 képes talán arra, hogy normálisan kommunikáljon, ne csak igen + nemmel vagy tőmondatokban. A személyes találkozón végül is beindult aztán, lassan, de amiről beszélt, az tartalmilag főleg panaszkodás volt. Kifakadt, hogy miért van az, hogy a 35-38 éves férfira még azt mondják, hogy fiatal és előtte az élet, de egy hasonló korú nőre már azt mondják, hogy kifutott az időből. Erre mit lehet felelni? Mindezt úgy, mintha ezt a dolgot én találtam volna ki! Ő 34 éves, én 36, és hogy ki, mennyire futott ki és miből, az megint egy szubjektív dolog. Mégis, a találkozót összességében jónak ítéltem. Na, a levelezés innentől új irányt vett... Elkezdett bővebben írni, viszont már csak a lelki dolgairól meg a félelmeiről. Írt a családjáról, meg az exeiről, meg egy csomó olyan dologról, ami engem, egy alakuló kapcsolatnál, nem érdekel még, talán később. Miért érzi szükségét beavatni ebbe? Nincs barátnője, akivel ezt megbeszélhetné?

(*Csak 1 téma tőle: azt is megkérdezte, hogy szerintem mivel tud többet egy 500 forintos arckrém a 3ezer, meg egy 9ezres arckrémnél, és ő milyet használ*) - ott vagyok, hogy most el kell döntenem, hogy a lelki beszélgetőpartnere akarok lenni, vagy egyéb, vagy a kettő együtt, ez sincs kizárva, de az nekem már talán sok lenne : D

 
Szólj hozzá!
Címkék: csaj randi pszicho

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr1212589131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása