A családja teljesen kikészíti

2017. december 05. 07:42 - csajokespasik

Levélírónk beleszeretett egy zaklatott múltú pasiba. Barátai azt mondják, hagyja őt, ne vesződjön vele. Azonban kis hazánkban ez a „hagyjad már, nem a te dolgod” - mentalitás annyira beleette már magát a köztudatba, hogy a barátnő csak azért sem szeretné ezt az utat választani.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok. Az én történetem nem annyira bonyolult, viszont a megfelelő megoldáshoz egyedül kevés vagyok. Van egy fiú, akivel elég jóban vagyunk. Történt is már köztünk pár dolog. Viszont valami akadályozza, hogy ez a kapcsolat normálisan elinduljon. Én nagyon szeretem őt, ugyanakkor sajnálom is, mert eléggé megtépázta az élet. A családjában volt már öngyilkosság, és pár börtönviselt családtag is van, és elég szörnyű dolgokat mesélt. Ez meg is látszik rajta, mert visszahúzódó, elnyomott és csendes. Nagyon nehezen kezdeményez az élet minden területén.

Segítséget nem fogad el. Ha én nem keresem, ő nem keres, hajlamos begubózni. Barátaim azt mondják, hogy hagyjam őt, de kis hazánkban ez a „hagyjad már, nem a te dolgod” mentalitás annyira jellemző ránk, hogy ezt elvből szeretném kihagyni. A legkényelmesebb cserben hagyni valakit, de engem nem így neveltek. Látom, hogy szüksége van rá. Arról nem is beszélve, hogy tudom, mennyire szeret, ahogy én is őt, jó ember, nem ezt érdemli. Soha nem voltam olyan boldog, mint vele. Összeillik a személyiségünk, pár dologtól eltekintve, sok bennünk a közös, számos téren is egyeznek az igényeink. De sok időt nem tudunk együtt tölteni, mert elnyomják a gondjai és inkább van egyedül.

Javasoltam, hogy költözzön hozzám, de azt nem, mert az anyját nem akarja otthagyni a bolond apjával. Ha nem szakad ki onnan, rá fog menni. Bele fog betegedni, és az is már ennek a tünete, hogy nagyon gyakran jár vécére, a gyomrára ment ez az egész, vagy nem tudom. Új életet kéne kezdenie, de ahhoz ki kéne abból a környezetből szakadnia nagyon gyorsan.

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8113436465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása