Amikor elfogyott a pénz, elfogyott a szerelme is

2018. szeptember 11. 08:10 - csajokespasik

„Amíg eltartottam, nem érdekelte, honnan van a pénz, amíg volt” - Levélírónk kissé megharagudott egyik barátjára, amikor a szakítása után közölte vele, nem tud sajnálni egyetlen felnőtt embert sem azért, mert szabad akaratából darázsfészekbe dugja a cerkáját... Ma már belátja, mennyire igaza volt.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok,

A sorozattal kapcsolatban, én már sejtem a végét az eddigiek alapján. Saját sztorim: 38 éves vagyok, az említett lány 26 volt akkor, természetesen igen csinos (a kedvességet, intelligenciát, tájékozottságot, kiegyensúlyozottságot és a társasági mosolygást meg ügyesen szintetizálni tudta). Két évig voltunk kapcsolatban, nálam lakott, mindenét én fizettem, a ruháit, a közös nyaralásokat, kozmetikát és fodrászt is én álltam + új telefon.

Amikor a cég, ahol dolgoztam, egyik napról a másikra megszűnt, és munka nélkül maradtam, neki két hét elég volt ahhoz, hogy bejelentse, elmúlt részéről a szerelem.

Szerintem meg nem múlt el a szerelme, csak nem rám vonatkozott addig se, hanem arra a bizonyos életszínvonalra és a vele járó mindenfélére, amit biztosítottam neki. Amíg eltartottam, nem érdekelte, honnan van a pénz, amíg volt. A végén, amikor már mást boldogított, azt mondta, ha beszélni akarok vele – leereszkedik a kedvemért – akkor ő eljön hozzám, feltéve, ha fizetem a taxit. És itt szállt el az agyam, nagyon csúnyán letorkoltam, csak nagy hallgatás volt a vonal végén, szerintem még a mellette állók is hallották, ha voltak. Kijózanodva és visszagondolva, voltak előjelek: egyszer megjegyeztem, hogy anyukám évek óta depresszióban szenved és milyen pirulákat szed, erre ő: „depis? Akkor mér nem iszik? ha-ha”. De akkor még elsiklottam ilyenek felett, ...fiatal, próbálgatja a humorát, de ennél súlyosabb elszólása azért nem volt, így persze, hogy elfelejtettem, elnéztem neki, nem gyűlt fel bennem többedjére. Ugye, amikor a férfi befolyásolva van, elhülyül a női drogtól. Olyan nincs, hogy megjavult rossz lány, legfeljebb olyan, hogy elfáradt rossz lány, aki már csak kényelemből hűséges, vagy épp a korából adódóan, amikor belátta, hogy ez a megfelelő túlélőstratégia.

Egy jó barátomra kissé megharagudtam a szakítás után, amikor egy érzékeny pillanatomban pont azt közölte egy panaszáradatomra, hogy ne haragudjak, de nem tud sajnálni egyetlen felnőtt embert sem azért, mert szabad akaratából darázsfészekbe dugja a cerkáját... Pláne, ha magához is költözteti Miss. Pi....át. És ismer engem régóta, tudja, hogy nem vagyok se vak, se naiv, csak túl sokat láttam ebbe az egészbe bele. Botlás volt. Most már belátom, teljesen jól nézte a dolgokat kívülállóként is.

Azóta van másik munkám, bár közel sem fizet olyan jól, mint az előző, de ebben a kapcsolatban, amiben most vagyok, ez nem is elvárás. Jelenleg boldogan élek egy olyan nővel, aki az ő ellentéte - kivéve szépség – és lassan többet keres már nálam.

- Tibi -

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6314233949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása