Nem képes a volt nejétől szabadulni

2019. július 25. 07:49 - csajokespasik

„ Azt sem értem, hogy miért képes fél órákat telefonálni a volt nejével? Miről?? Hogy javítsa meg a csapot, arra ott az új krapekja!” - Az elvált pasik a legnehezebb esetek tudnak lenni, ha nem képesek egy egészséges arányt kiépíteni a volt feleség, a gyerekek és az új barátnő között.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Meglehetősen összetett a problémám, de megpróbálom rövidre fogni. Szóval, három éve van egy férfi az életemben. 42 éves, én 31 vagyok. Ő már elvált a feleségétől, legalábbis papíron, mégis még mindig fontosabb ő, mint én. Nekem panaszkodik, hogy hisztis, neveletlen gyerekei vannak, akik bármit követelnek, megkapják, vagy az anyjuk, vagy az ő révén. A volt neje meg olyan, hogy felad mindent, amibe belekezdett, ha az nem az ő érdekét szolgálja, vagy macerás, vagy kicsit is kényelmetlen. És ha nem úgy történik minden, ahogy ő akarja, jön a hiszti. És nem értem én ezt, hogy együtt elkezdhetnénk egy új életet, miért nem a helyén kezeli a volt nejét? A válás akkor nem is válás? Akkor kár volt belevágni...

A gyerekek ügyében nyilván, amíg fel nem nőnek, legyen velük az apjuk, de nem értem, hogy miért az én páromat rángatják még mindig, amikor a nőnek új pasija van! Ezt nagyon egyszerűen szabályozni lehetne.

Tőlem kért gyereknevelési módszereket – tőlem, akinek NINCS gyereke. Azért ez valahol röhej. Szuper apa lehetett „- Szívem, az anyjuk eddig mi a jó francot csinált??” - ha nem neveled őket életre, az rájuk is csak káros lesz. A válás is betett nekik nyilván, és a párom a bűntudat miatt nem mer velük bensőségesen, nyíltan beszélni, én meg mondtam neki, hogy vegye rá magát, mert a megfelelő érzelmi fejlettség nélkül szociopaták lesznek, akik azt hiszik, nekik minden alanyi jogon, csak úgy jár és csakis az élet legjava... Belőlük meg már van épp elég.

Azt sem értem, hogy miért képes fél órákat telefonálni a volt nejével? Miről?? Hogy javítsa meg a csapot, arra ott az új krapekja! Vagy lelkifurdalása van, azért pattan neki mindig? Akkor kár volt elválni.

Én nem követeltem soha azt, hogy 100%-ban felejtse el a volt családját, nem kisajátítani akarom, csak annyit, hogy legyen némi értelmes, arányos beosztás, egyensúly, de a volt feleség részéről ez kivitelezhetetlen. És én is kevésbé látom őt férfinak, amikor rinyál a nő, panaszkodik mit tudom én miről, ő meg lemegy pincsibe és rohan hozzá. Vagy tőlem akarja hallani, h. álljon a sarkára? De hányszor még? Normális életünk soha nem lesz, ha nem tud néha nemet mondani neki és a gyerekeknek (és ő tud róla, mert azt mesélte, hogyha új kabátot, bringát, vagy telót, vagy bármit akarnak a kölykök, úgy zsarolják ki, hogy tönkreteszik a régit... az eszem megáll. Hol élünk? Mi lesz ezekből így, ha felnőnek?) Fontosak a gyerekek, persze, és felelősséggel tartozik értük, de milyen emberek lesznek, ha ő bűntudatból elkényezteti őket – azt hiszi, ez könnyít a lelkén és vigasztalja a kölyköket - és ezt szokják meg? Az apaképük csak annyi lesz, hogy tátják a szájukat, mire jön a kívánságteljesítő dzsinn és hozza a cuccost, megold mindent : D

 
82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2114979566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter Smeaton 2019.07.25. 08:21:59

Uncsi.
Amúgy örülhet a poszterina, ha csak ez a problémája a pasijával.

2019.07.25. 08:35:57

Jajj egyelek meg. Mégis mit gondoltál,amikor találtál egy lehúzható balekot,hogy csak te fogod kihasználni ezentúl? :)

A balek is megérdemli a sorsát és te is. Ha jobban ügyeltél volna a külsődre, akkor férfit is találhattál volna. Lusta voltál, így csak ilyen jutott. Valamit, valamiért.

VOGAben 2019.07.25. 09:03:18

Ebben a sztoriban mindenki szerencsétlen. Az új krapek tudhat valamit, hogy még
ennyi minden az apucira hárul! Mondjuk egy főnyeremény ő sem lehet akkor, ha kizárólagosan egy kétgyerekes szivolára szorul. Amúgy én is ismerek olyan harmincas, három(!)gyerekes elvált anyucit, aki álmaiban egy orvosdinasztia kicsi fiát pécézte ki magának. Ehhez már pofa kell...

Sólyom Tomi 2019.07.25. 10:29:00

@VOGAben: "Az új krapek tudhat valamit, hogy még
ennyi minden az apucira hárul!"

Nem is olyan nagyon régen volt olyan poszt, ami arról szólt, hogy az új krapek kifogásolja, hogy a nője még mindig az exférjét hívja megszerelni a vízcsapot, mintha ő nem is lenne a világon. Szal nem biztos, hogy az új krapek élvezi ezt a helyzetet.

Janed0e 2019.07.25. 11:41:59

31 évesen miért egy negyvenes, 2 gyerekes zűrös családi hátterű apukaval élsz? Tenyleg nem találtál jobbat? Persze nekem innen könnyű papolni... Nem lehet egyszerű, kitartást.

2019.07.25. 12:01:35

@Janed0e: Azért, amit mindig magyarázok itt is. Ha egy nő 28-30 éves korára nem tud komoly kapcsolatot kialakítani, akkor onnantól màr lehetetlen küldetésbe vált át ez a project.

Ennek több oka van. Egyrészt a piacképes pasik ekkorra a számára célcsoportot jelentő korosztályban már foglaltak, 35 fölött pedig jó részük már el is vált, lásd a mai példát. Másrészről pedig a 30+ nő jelentősen értéktelenebb férfi szemszögből mint a 30 alattiak.

2019.07.25. 13:33:07

@Captain Admin: barátnőm 49 és egy 62 éves kétszer elvált pasival akar családot. Mert a pasi beígérte neki a babát. Nem merem lehülyézni, mert megbántom szegényt. Mert nagyon vágyik családra, ami eddig nem volt neki, hajadon. Amúgy világszép királykisasszony (volt (?)

2019.07.25. 14:03:10

@Daenerys Targaryen: 49 évesen kb 20% az esélye annak,hogy egyáltalán teherbe essen. Ha ez megtörténik,akkor annak az esélye,hogy egészséges lesz az utód,kb a 20% 20%-a.

Annak ellenére sem kötnék arra fogadást,hogy egészséges gyereke legyen a barinődnek,hogy ha én dugnám meg,pedig nekem eléggé minőségi spermám van. :)

2019.07.25. 14:07:52

@Captain Admin: szerintem sokkal sokkal kisebb az esélye, ráadásul a down kóros gyerek esélye 1:30, ami durván nagy szám tekintve hogy fiatalon 1:1000 ez az arány.

2019.07.25. 14:11:54

@Daenerys Targaryen: mi az, hogy nem mered megbántani? Fogjad a haját és teljes erőből verjed a fejét az asztalba: -Hülye kurva, gondolkozni meg ki a faszom fog?
Hálás is fog lenni:)

PPK™ 2019.07.25. 14:21:32

Mindent elmond a történet felnőtt szereplőiről, hogy a csemetékkel alsó hangon 4 felnőtt is foglalkozhatna, de mivel kurva gázul viselkednek, így nyilvánvaló, hogy nevelést egyiktől sem kapnak.

PPK™ 2019.07.25. 14:27:14

@Daenerys Targaryen: a barinők mindig azt hiszik, hogy attól fasza barinők, ha mindig, minden körülmények között csak és kizárólag a buksisimiket osztják ki, meg akármekkora faszságot csinál a másik, ahhoz is bólogatnak, mint a kiskutyák.

Mondd el neki azokat, amiket ide leírtál a többszörösen veszélyeztetett terhességtől kezdve odáig, hogy örülhet, ha még mosolyoghat majd a gyereke érettségijén készült fotón.

Egyébként mi a lófaszt csinált a barinőd az elmúlt ~20 évben? Komolyan két évtizeddel sikerült kitolnia a fasztengerben való lubickolást és most jött rá, hogy gyereket akar?

2019.07.25. 14:28:35

@buttercup13: minden egyben. Egészen elvarázsolt full irreális világképe van. Saját buboréka, amiben ő áldozat.

2019.07.25. 14:30:09

@PPK: egyáltalán nem fasztenger. Nem lehet az ilyen mély rétegben meglevő problémákat egy fejbeveréssel elintézni. Pszichóhoz jár sok éve. Annak se sikerül ezek szerint a realitásra rávezetnie.

Janed0e 2019.07.25. 14:30:31

@Captain Admin: ez egyszerűen nem igaz. Egy helyes, csinos nőre 30, 35, 40, stb év felett is mindig van kereslet és nem csak szexre. Ha a te elméleted igaz lenne, akkor nem látnánk sose 30 év feletti ujrakezdőket, akik mégis megtalaljak a párjukat (értsd nem dugopajti). Márpedig sok ilyen van. Furcsa, h te egyetlen ilyen embert sem ismersz.

2019.07.25. 14:35:25

@Janed0e: olyan sok ilyen van,hogy az összes társkereső szingli nőkkel van tele, plusz minden poacképes 20as srác elsődleges hobbija a 30+ nők kötetlen kúrogatása.

Természetesen vannak akik sikeresen újra tudnak kezdeni. Egy maradékelvű kapcsolatban...

PPK™ 2019.07.25. 14:39:40

@Daenerys Targaryen: értem. Mi a kukit csinált az elmúlt 20 évben?

Menthetetlen a barinőd. Kurvára elkésett ezzel a babaprojecttel, csak ő ezt nem hajlandó tudomásul venni. Ennyi a kérdéskör.

Ha a pszichó óradíjas, akkor nem érdeke, hogy 3 mondatban arcon bassza a barátnődet a valósággal, így elcseverészik vele sok-sok időt erről a "mély rétegben meglevő problémáról".

Anita Nagys 2019.07.25. 14:53:59

@Janed0e: Igazad van. Én is 45 évesen találtam meg a férjemet. Egyikünk sem “maradék” és nagyon jól vagyunk.

PPK™ 2019.07.25. 14:54:27

@Captain Admin: a fordítottja sem éppen ideális. Semmivel nem jobb az a 40-es, aki ~25 évesen alapított családot, majd 40+-osan rázza a seggét a Soundon, hogy megfarkalja egy jóképű, jótestű sunátor, mert ő most jött rá, hogy hát ő még élni akar. Sőt, neki ez a konkrétan JÁR. A férj meg rágja a gittet otthon. Ez gyakorlatilag a halmaz tagjainak ~97%-áról elmondható és jóval többen vannak, mint a 30-as szingli csajok.

2019.07.25. 15:03:06

@buttercup13: nem lehet ezt ilyen durván az arcukba mondani, mert csak sértődés és bezárkózás a hatása. Pasik ezt nem értik. Azt hiszik minden a proletár őszinteség. Nagy frászt!
Én már kerülöm inkább ezt a barátnőmet, mert fájdalmas hallgatni a reménytelenségét.

PPK™ 2019.07.25. 15:12:08

@Daenerys Targaryen: "csak sértődés és bezárkózás a hatása. Pasik ezt nem értik."

Azért nem értjük, mert nálunk ez kábé úgy működik, hogy a másik átgondolja a dolgokat, azt' felhív 1 héttel később, hogy "tesa baszd meg, átgondoltam, kurvára igazad van. Este átgurulok sörrel, megnézzük a meccset, közben segíts má' tervet kovácsolni a továbbiakra. Ja, és kösz még egyszer". De nektek nőknek ez sci-fi, ti nem így viselkedtek, ezért nem értitek.

Mi a száraz tények, az egyszerű őszinteség hívei vagyunk a fejünkben renddel, ti meg a képmutatás, az álszent viselkedés, meg a mellébeszélés megtestesítői, és az ezekből fakadó kupleráj tetején picsogtok.

2019.07.25. 15:17:54

@PPK: nyilvánvaló a férfiak felsőbbrendűek. Dugjatok akkor egymással, két sör között tesa :-))))

2019.07.25. 15:19:07

@Daenerys Targaryen: azért.. Én örökre hálás leszek a barátnőmnek, aki vinnyogva kiröhögött anno, mikor túl a harmincon, egy francért se jön a baba ügy miatt kipurcant tizenéves kapcsolat után közöltem, hogy most kicsit pihizek, nyalogatom a sebeimet, nem megyek el randizni a sráccal aki elhívott kólázni...
Röpke egy óra durcimba került neki, hogy megértsem, olimpia előtt nem pihizünk... Baszd csak oda az orra alá, hogy hülye, pár év múlva hálás lesz érte.

PPK™ 2019.07.25. 15:19:42

@Daenerys Targaryen: jól írtad, tényleg sértődés lett a vége :) Most jön az, hogy be is zárkózol, tesa? :)

PPK™ 2019.07.25. 15:25:25

@TSEPKE: tehát ha jól értem, a barinődnek úgy kellett rábeszélnie téged, hogy ugyan menj már el a jóképű csávóval randira, úgyis 30+-os szingli vagy, mégis mi baj történhet...? :) Jól értem, erről van szó? :)

2019.07.25. 15:30:24

@PPK: fel is csatoltam az erényövet.

2019.07.25. 15:30:55

@PPK: nem vagyok egy zseni párkapcsolat ügyben, ezt a múltkor már kifejtettük, nem ragoznám újra..
Röviden :igen, így volt.. Hálából ő volt az esküvői tanúm :D

PPK™ 2019.07.25. 15:36:25

@TSEPKE: jó, de én akkor még nem voltam itt, azért értetlenkedem :)

De azért elképzeltem ám, hogy milyen brutális erőfeszítéseket kellett tennie a barinődnek, hogy végre elmenj "kólázni" a csávóval este :)

2019.07.25. 15:40:42

@PPK: délután.. ráadásul..
Napokig szitkozódtok, hogy nulla logika a nőkben, erre most is azt keresed. Logikus))

PPK™ 2019.07.25. 15:45:36

@TSEPKE: én ott is logikát keresek, ahol vélhetően nincs, vállalom :) Ti frankón már délután szívtátok a kokaint? Vagy nem úgy értendő a "kólázás"...?

2019.07.25. 15:49:33

@PPK: nem egy pályán játszunk szerintem... Egy sima két decis kóla, a romantikus kisüveges. Egy óra múlva elkísért a metróig. Sci-fi mi? :P

moonshadow 2019.07.25. 15:55:11

Szerintem a faszi nem a párod, csak azt gondolod, és fontosabb neki az exe igényei mert az ex tudja őt zsarolni a gyerekei láthatásával, te meg dugni kellesz neki, és ennyi.

PPK™ 2019.07.25. 15:57:25

@TSEPKE: micsoda szaftos sztori... :)

Basszus, hát ebből elég nehezen lehetne kihozni egy bestsellert :)

Nem vitt haza kocsival? Hogy a picsába mehettél hozzá? Baromi jóképű gyerek volt, mi? :)

2019.07.25. 16:08:37

@PPK: az, és még esze is volt, hogy száradjon kicsire :) ... tündérmese, aztán felébredtem, ahogy azt kell.

2019.07.25. 16:13:03

@PPK: Azért ebben van egy kis túlzás, hogy mi férfiak mindenben (főleg párkapcsolati témákban) vaslogikával gondolkodnánk, ha ez így lenne akkor annyi elcseszett kapcsolat se létezne..

Sok esetben még talán idealistábbak is vagyunk, szemben a nők realitásával...csak ők ezt így nem hangoztatják, mindent a szeszélyes érzelmekre fognak, de valójában nagyon is tudják mit miért csinálnak :D Az más kérdés, hogy néha nekik se jön be hosszútávon a számítás, és itt a blogon legtöbbször csak ilyen helyzeteket olvashatunk, ezért csalóka a dolog.

PPK™ 2019.07.25. 16:30:20

@TSEPKE: ó... már azt hittem, hogy te is előadod itt, hogy tökéletes párkapcsolatban élsz a tökéletes csávóval :)

@Dolus directus: ne keverjük a férfi fogalmát azokkal a balfaszokkal, akikre rápislog két bociszem és máris sutba dobja a vaslogikáját - már ha egyáltalán volt neki. Egy férfi a realitások talaján mozog és ésszel játssza a párkapcsolatnak nevezett társasjátékot IS - és tisztán látja, hogy a nők mikor cselekszenek ösztönből és mikor érdekérvényesítenek.

Akik ezeket nem látják (egyre több ilyen kretén van) azok szoktak papolni párás, üveges tekintettel arról, hogy nem értik - az egyébként faék egyszerű - nőket.

2019.07.25. 16:37:43

@Dolus directus: akkor spuri.. Mert max 45 év korkülönbség engedélyezett.

2019.07.25. 16:41:00

@Anita Nagys: "Én is 45 évesen találtam meg a férjemet. Egyikünk sem “maradék” és nagyon jól vagyunk"

Vajon ha te is maradéknak éreznéd a párod, bevallanád bárkinek is? :D

Reactor 2019.07.25. 16:44:40

@Daenerys Targaryen: Az az érdekes amúgy, hogyha egy pszichológushoz képesek évekig járni, és iszonyatosan sok pénzt elkölteni, hogy ugyanazt a választ kapják meg (némileg cizelláltabban), mint egy pasastól.
Lehet, hogy csak én vagyok nagyon hülye (sőt!!!), de nem jobb, ha egy pasas ingyen és bérmentve, azonnal elmondja azt, amire a pszichomókus hosszú évek és sok-sok elköltött pénz után szánja rá magát?

2019.07.25. 16:45:54

@Csodor aki meghagja a vilagot: én is lemaradtam akkor.. Mik derülnek ki '-))

2019.07.25. 16:47:13

@Reactor: pszichológus sose mondja el, mert rábaszná az ajtót és ugrott a lóvé.. Trust me..

PPK™ 2019.07.25. 16:47:14

@Csodor aki meghagja a vilagot: nézem a neved, mondom milyen csador kúrja a világot....? Aztán látom, hogy az csődör lesz baszki :D

Akkor szedd össze magad bro, mert már szerintem beszélt is a barinőjével, hogy beszélje őtet arra rá, hogy ezzel a most felbukkanó (velem) másik 30-as szemtelen(ül) jóképű csávóval elmenjen-e romantikus kisüvegezni, ha esetleg úgy alakul, hogy elhívja? :))

2019.07.25. 16:54:27

@Csodor aki meghagja a vilagot: ne rontsd már el, olyan jókat röhögök itt :D

PPK™ 2019.07.25. 16:57:10

@Csodor aki meghagja a vilagot: nem azt mondtam, hogy a nevemre veszem, meg összehozunk egy csimótát :)

...különben is, mi baj lehet egy kis esti kólázásból, nem igaz? :))

2019.07.25. 17:04:27

@Csodor aki meghagja a vilagot: mondja ezt a villogtatni szánt escortfiú.. Szép kis csapat vagytok ti ))

PPK™ 2019.07.25. 17:08:00

@Csodor aki meghagja a vilagot: aljas, minden bizonyítékot nélkülöző rágalmak ezek :(( ilyen légből kapott baromságokat én is tudnék pufogtatni :((

@TSEPKE: ne vegyél egy kalap alá ezzel a léhűtővel, akinek minden szava hazugság! :))

PPK™ 2019.07.25. 17:11:18

@Dolus directus: így van, ezek vannak többen. És így van, ezért is van egyre több hulladék párkapcsolat. Ugyanarról beszélünk, csak én ezeket veled ellentétben nem tartom férfinak, egyedül itt különbözik a véleményünk.

De ha megkérdezel egy őszinte nőt, ő sem tartja ezeket a pincsiket férfinak, mint ahogy a poszterina is leírja ezt szinte szóról szóra.

2019.07.25. 17:15:09

@Reactor: hogyan fogsz megkúrni egy vadidegen nőt hamarabb? Ha őszinte vagy vele,vagy ha azt mondod amit hallani akar?

PPK™ 2019.07.25. 17:54:36

@Dolus directus: felejtsd el azt a sok faszságot, amit itt összehordtam, a Kapás Bogiba lettem szerelmes, elvenném feleségül és életem végéig egész nap fésülgetném, meg puszilgatnám :D

PPK™ 2019.07.25. 17:56:17

@Captain Admin: kár, hogy nem a blog pincsikutyáját kérdezted meg, mert ő rávágná csípőből, hogy az utóbbi és különben is pszichopata vagy, meg különben is minden nő finomlelkű hölgy :)

Reactor 2019.07.25. 18:06:47

@Captain Admin: Ez vicces lesz, de én mindig őszinte vagyok hozzájuk :) tadadadammm, ezért is vagyok egyedül :D
Szokás mondani, hogy az igazság fájdalmas. Hát...ez nemcsak afféle közhely.

diliba 2019.07.25. 18:41:53

Elég szomorú, hogy az elvált szülők gyerekei nemcsak az összetartozás érzést, a párkapcsolatokkal kapcs-ban a bizalmat vesztik el. Abban is sérülnek, ill. kevésbé szerethető emberek lesznek, hogy - általában - a szülők viselkedése a válás után elhúz a kompenzálásba, a szülői bűntudat csökkentésébe. (Még) több játék, több engedmény, kevesebb szigor, kevesebb elvárás, esetleg még versengés is a két szülő között, hogy a gyerek őt szeresse jobban. Ezek egész biztosan nem a gyerek javát szolgálják, és nem lesz ezektől boldogabb az élete. Sőt...

God Harald 2019.07.25. 20:35:37

Jaj te lány! Hát nem találtál egy hozzád illő harmincast???!!!! Bár az sem könnyű. Három fő csoport van abból is: elkelt, no comment. Elkelt, elvált, lelkibeteg, nyomorék. Nem kelt el, nem is fog, anyuci hülyegyereke, viselkedni nem tud, egoista kis pöcs, párkapcsolatra, munkára alkalmatlan. A maradék szűk réteget kell megtalálnod!:)))

acycloren 2019.07.26. 12:52:58

30 évesen már a saját gyerekeidet kellene terelgetned. Ezzel a balekkal sose lesz családod, mert a volt feleség és a gyerekei is szívják a vérét.
Ez sose lesz jobb, ha ő ezt nem látja úgy át, ahogy te átlátod.

Nyilván van olyan, hogy elvált pasassal örök boldogságra lel az új párja, de ez a ritkább.

acycloren 2019.07.26. 12:57:58

Az elváltpasi már letette a magáét, nemzett pár utódot, akik élete végéig fogják szívni a végét, pénzét, energiáit. A 31 éves hölgy meg sose fog vele családot alapítani, mert az neki már van, csak a gyerekek anyjától technikailag elvált, valójában láthatólag nem. Mit is csinálnak akkor ők együtt? A pasi elfoglalja magát a régi családjával, de mit csinál és milyen jövőt tervez az új nőjével?

Almandin 2019.07.26. 14:11:55

@acycloren: Miért kellene minden nőnek szülnie? Ez egy ilyen magyarországi mentalitás, miszerint a nő dolga a szaporodás, amit le kell tudni x éves korig, különben selejt.
Miért, a nő nem ember, az egyetlen értékét az adja, hogy szaporítja a társadalmat?

Almandin 2019.07.26. 14:16:03

A poszthoz annyit: szerintem a probléma fő gyökere, hogy a férfi lelkileg nem tudott elszakadni a volt nejétől. Túl korán új kapcsolatba kezdett, ezzel túlbonyolította mindannyiuk életét. Nagy eséllyel éveken belül újra kiköt a volt feleségnél, ciklikus kapcsolatnak tűnik az övék. Erősebb a kötődése a volt feleséghez, mint az új párjához.

2019.07.26. 15:16:37

@Almandin: az, hogy esetleg poszterina kevésnek bizonyult menet közben, de fix tartozéknak jó lesz az fel se merült?
Fontosak a gyerekei, tanácsot kért a barátnőjétől, ő meg puffog, konkrétan kiröhögi. Mennyivel érettebb, kiforrottabb személyiség lehet, tényleg :D

acycloren 2019.07.26. 15:46:29

@Almandin: Egyetértek, nem kell minden nőnek szülnie, sőt, én örülnék legjobban, ha sok nő inkább elvetélne, de nem fosna a világra idióta fattyakat.

De a posztban szereplő pasas exfelesége leszült már pár kölyköt és ez láthatólag az elvált pasast is teljesen leköti még válás után is. Tehát ha az új nő akarna is szülni, nem kapna ehhez stabil, állandó, minden energiájával ráfigyelő partnert.
A posztból kiderül, hogy a posztolót még úgyis zavarja, hogy a pasija az exével és a gyerekeivel sokat kommunikál, rájuk költ, hogy nekik nincs közös gyerekük.
Úgy látszik az exfeleség sikeresen tartja az exférj tökeit a markában és ennek eszközei részben a gyerekek.
Tehát szülni nem kell minden nőnek, de láthatólag akik szülnek, azok tovább (válás után is) számíthatnak a gyerek apjának figyelmére.
Ennyikeh

Nekem nem fáj, ha a posztolónak nem lesz gyereke ezzel a jóemberrel. De akkor mégis mit fognak ők együtt csinálni? Mert a pasasnak láthatólag fontosak a gyerekei (akármilyen kis gecik is ők), tehát ő családapa elsősorban, elváltként is.
Mit csinál akkor a posztoló vele? Mi a terv a jövőre nézve?

Felsőmocsoládi 2019.07.26. 17:41:11

Tudod kinek kellene egy ilyen levitézlett, más által elhasznált/kihasznált töketlen balfasz.
Te nőként miért éred be egy ilyennel?

Almandin 2019.07.26. 21:23:46

@buttercup13: Szerintem nem elsősorban a szaporodás az élet értelme. Valamennyire az is, hiszen ha az élőlények nem szaporodnának, az élet megszűnne. Ez tény, de az emberiség egyrészt nem fog attól kihalni,ha egyesek nem szaporodnak (vagyunk elegen), másrészt nem hiszem, hogy értelmetlen lenne az az élet, ami nem folytatódik. A gyermektelen ember ugyanúgy képes élvezni az életet, dolgozni, sőt, a történelemben sok olyan jeles személyiség volt, aki gyermektelen volt, de sokat adott az emberiségnek. De ha csak simán, csendesen le is éli az életét valaki, nem értelmetlen az élet gyerek nélkül. Ha meghalunk, úgyse valószínű, hogy bármit érzünk, ebben nincs különbség az utódot hátrahagyók és az utód nélküliek közt. Szokták mondani, hogy az ember génjei élnek tovább...nos, ha lesz is valakinek utódja, a 10. generációban már csak nyomokban lesznek meg a génjei. A gyermekvállalásnak inkább az az öröme, hogy az embernek legyen társasága idősebb korában, akikkel a vérség köti össze, tehát nagy eséllyel tartósabbak, mint a nem vérségi baráti vagy párkapcsolatok.
Másrészt te is csak a nőket emlegeted. Egy férfinak miért nem elsődleges feladata a szaporodás? Náluk miért elfogadhatóbb szerinted a gyermektelenség?

Janed0e 2019.07.27. 14:26:09

@acycloren: Nekem nem fáj, ha a posztolónak nem lesz gyereke ezzel a jóemberrel. De akkor mégis mit fognak ők együtt csinálni?
Mit csinál akkor a posztoló vele? Mi a terv a jövőre nézve?

Azt ugye tudod, h ezzel bevallottad, h te és a házastársad gyakorlatilag nem tudtok egymással mit kezdeni, csak a gyerek tart benneteket össze. Őszintén sajnállak. Most én kérdezem, mégis mi a faszt fogtok ti egymással kezdeni, ha kirepulnek a gyerekek? Vagy inkább mamahotelben tartjátok majd őket, csak nehogy kettesben kelljen maradnotok? Lehet, h ez neked fantasy, de képzeld, rengeteg dolgot lehet gyerek nélkül (főleg úgy) csinálni.

acycloren 2019.07.27. 15:15:17

@Janed0e: A posztoló pasijának láthatólag igen fontos a kapcsolata a volt feleséggel és elsősorban pont a gyerekek miatt. Lehet mást is kezdeni gyerekcsináláson túl, csak akinek már vannak gyerekei, azokkal tartja is a kapcsolatot, az egy elég erős jel, hogy neki a család, gyerekek fontosak. És láthatólag a posztoló pasija nem nagyon változik ezen a téren.
Lehet, hogy a posztolóval nem lesz gyereke, de akkor mef tudomásul kell venni, hogy a már meglévő gyerekei mindig ott lesznek a háttérben, sőt, sokszor előtérben.

Nekem is rengeteg kapcsolatom, szexpartnerem volt már, akikkel nem lett gyerekünk. De nem is tekintettem őket másnak, mint szexpartnernek, átmeneti kapcsolatnak, akkor is ha évekig tartottak.
A házasság az egy papír számomra, de a gyerek az vérségi kötelék.

acycloren 2019.07.27. 15:20:29

@Felsőmocsoládi: Te nem érted a nőket. A nők olyanok, mint a gyerekek. A gyereknek (és a nőnek) az kell, ami másnak is kell. A nőknek az a pasi kell, aki egy nő oldalán van. Sőt, kisgyerekkel a karodon, babakocsit tolva sokkal könnyebb csajozni, mint kigyúrva feszengeni egy diszkóban szingliként. A nők arra mennek, aki már bizonyított más nőknél, aki csinált már gyereket.

A szemedben ez egy elhasznált pasas. A nő szemében egy potens, már lenyugodott, érett férfi, aki már csinált gyereket, tehát kellett egy nőnek.

2019.07.27. 20:26:25

@Daenerys Targaryen: de nyugodtan hülyézd le, fel se fogja majd miért gondolod ezt, neked is könnyebb, az a barom se sértődik be és még enyhén fejezted ki magad

2019.07.27. 20:27:59

@Captain Admin:
ezt ki mondta neked te balfasz? :D
ekkora idiótától csak még rosszabb kölök születhet...

2019.07.27. 20:32:28

@Janed0e:
hogyne találnák meg újra a párjukat 30 felett, annyi büdös nyomorék van a magyarok közt még így is van miből válogatni, elvégre azok a balfasz exférjek se érnek többet az ilyen 30 felett is nulla életű parlagon maradt nőknél, tehát ezeknek jutnak az ilyenek, megtalálja a zsák a foltját.
De attól még ugyanolyan tragédia mindkettő élete, és attól nem lesz szebb és jobb mert össze is keverik a két szart egy fazékba.

2019.07.27. 20:37:36

@PPK:
egy sarokban egyedül vonyító szétesett életű 30-as nőnél talán csak egy szánalmasabb van, a 40+ korban magát örök fiatal tini ribancnak képzelő "élni akaró" szottyadt ráncos képét vastagon vakolt vén kurvák.
Ez is csak azt bizonyítja hogy a nőknek korral se lesz több esze, legfeljebb randább és idegesítőbb lesz a többség.

2019.07.27. 20:41:49

@TSEPKE:
csak mondd hogy az a balfasz se csinált neked kölyköt :D
süti beállítások módosítása