Mióta felmerült az összeköltözés, kerül engem

2019. augusztus 06. 07:51 - csajokespasik

Létezik olyan, hogy egy nőt annyira elrémít az összeköltözés gondolata, hogy azonnal bontja is a kapcsolatot? Levélírónk erre gondol, ugyanis mióta bejelentette elképzelését, a barátnő bezárkózott és szinte elmenekült a helyszínről. Talán egy új autó majd megvigasztalja...

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok! Mi közel 1 éve vagyunk együtt a barátnőmmel. Részemről még jócskán megvan a tűz, talán erősebben is, mint az elején, amikor pár nap után már úgy hittem, hogy jobban megismertem őt, mint akár évek alatt lehetséges lenne. Én mindig is romantikusabb voltam az eddigi partnereimnél, szeretem a másikat meglepni, gyertyafényes vacsorákkal, ilyesmikkel, amikre már volt olyan reakció, hogy szinte leb*sztak miatta, és volt könny is.

Most kicsit más a helyzet, mert kiismertem annyira, hogy tudjam, mikor minek örül és mit lehet és mit nem. De nem rég megváltozott a dolog, ugyanis felvetettem az összeköltözést. Akkor nem mondott semmit, csak láttam, hogy iszonyúan zavarba hoztam.

Tudja, hogy veszélytelen vagyok, annyira, hogy az sem zavar, amikor a férfi kollégáitól virágot kap, és azzal állít be hozzám, vagy épp egy megtömött hátizsákkal, amiről nem firtatom, hogy honnan jött, vagy hova készül így felszerelkezve?

Szóval, a javaslatot, hogy költözzünk össze, egy éttermi vacsorára időzítettem, és enyhén szólva nem láttam rajta nagy örömöt. Utána végig zárkózott volt, és az arcomra adott a végén egy puszit, így váltunk el, ment haza. Azt mondta, vihar lesz, mindjárt ideér, sietnie kell haza, bár a vihar elől be is ülhettünk volna valami fedett helyre, vagy vissza is mehettünk volna, oda ahonnan kijöttünk. Ezek nem jutottak eszébe, ami szomorú és sokat elárul. Semmi dolga nem volt otthon, de a vihar az fontos tényező volt akkor számára. Utána nagyon nehéz volt időpontot egyeztetnem vele, egyszer találkoztunk, közben a telefonját nyomkodta meg a munkájáról beszélt, hogy fizuemelést kap, aztán vesz majd új kocsit, valami egyszerűt akar, csak munkába menéshez. ...Én jobban figyeltem akkor rá, mint ő rám, ha akkor visszakérdeztem volna, hogy miről is beszéltem az elmúlt egy órában, mondja el vázlatosan, biztos nem tudta volna. Szóval, meglátásotok szerint, hol hibáztam?

 
273 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2114997226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PPK™ 2019.08.06. 21:45:33

@Captain Admin: :D

Vannak értelmes nők, akik látják, hogy ugyebár ma már nem egyenjogúságért való küzdelmet jelent a feminizmus, hanem a férfiakkal szemben előnyök kierőszakolását. És nem csak látják ezt, de a férfiak mellé állnak. Na, ilyenek is vannak a filmben, őket neveztem úgy gyűjtőnéven, hogy férfihang-támogatók :)

Ha lebuzizod a férfihang-szerkesztőt akkor jó, hogy kitilt a picsába :D

2019.08.06. 21:52:11

@PPK™: dehogy buziztam le. Rákérdeztem a férfihang 8 év alatt elért komoly eredményeire, amire nagyon büszkék. Esküszöm én 20 éve keresem a szakirodalmat, de bmeg a férfihangról Csides Kata Ámor című műsorában hallottam először. :)

Nagyon előre tört a buzilobbi, lassan tényleg azért kell orbánék hatalomban maradásáért reménykedni, hogy megússzuk azt a szélsőliberális agymenést ami pl a svédeknél van homár fronton, legqalább addig, amíg a migránsok lekaszabolják őket ha már annyian lesznek.

PPK™ 2019.08.06. 22:00:52

@Captain Admin: sírok a röhögéstől :D Először elképzeltem, ahogy hát te csak rákérdeztél a szerkesztőnél ártatlanul, aztán rákerestem erre a Csides Katára, végül meg kiderült, hogy minden bokorban buzit látsz :D

Folyik a könnyem, meg a taknyom is :D :D :D

2019.08.06. 22:08:04

@PPK™: esküszöm! Egy időben háttérzajként végighallgattam évekre visszamenőleg. Amit mond azzal nem értek egyet többnyire, nő párti természetesen, de nem feminista. Azt nagyon bírom benne,h kurvára egyenes, vehemens, nem játsza meg magát és nem kertel. :) Simán leülnék vele egy vitára még a tv műsorban is, de megverne bazdmeg ha eljaoja a gépszíj. :D

Aztán egy nő írt neki levelet, mert akivel összejött faszi, az a férfihangon szokott cikkeket írni és nem tudja eldönteni,h mi legyen. Ez 2-3 éve volt adásban.

A másik. Jó, hát azt az oltást nyilván nem hagyod ki egy vén buzinál aki büszke a nemlétező eredményeire, hogy a szerintük kegnagyobb online férfimagazin fb követői nem érik el a wmn követőinek a 4%-át sem. :D Paff, el is gurult a gyógyszer. :D

2019.08.06. 22:11:30

@Captain Admin: végigröhögtem:)
Túljátszottad te is magad, mikor láttad, hogy a magukról kialakított támadhatatlan ,hibátlan nézőpontú, pszeudo intellektuális manginák, akik alfáknak akarnak látszani, könnyen összezavarodnak, csak annyi kell hozzá, hogy debilekként kezeld:)
Nem a mondvacsinált okok miatt raktak ki, hanem kihívtad őket, leromboltad az alfavezéri hitüket:)
Óvoda bazdmeg:)

PPK™ 2019.08.06. 22:19:28

@Captain Admin: nem tartana sokáig az eszmecsere :D jönnél neki a "30-as értéktelen agyhalott ribancok"-szöveggel és úgy megverne, mint a szél :D

i.ytimg.com/vi/C8UZUEaU1r0/maxresdefault.jpg

Ez a kép baszki :D mi az a "gy"-betű? :D lenyomná a torkodon az összes filctollat :D és jobb felső sarokban a címek: lélektv, lélekmagazin :D

Gondoltam, hogy nem csak simán rákérdeztél normálisan a dolgokra... :D

Kijöttem rágyújtani, de még mindig sírok a röhögéstől, erre pár perccel később kijött a szomszéd, hogy mi ez a vonyítás, szerintem alig nézett hülyének :D

2019.08.06. 22:22:31

@Csodor aki meghagja a vilagot: teljesen komolyan mondom, hogy nem véletlen van(nak) mangina balfasz egy elvileg antifeminista online újság szerkesztői között.

Emlékszel a jobbikra, hogy erőre kaotak egyszer csak a semmiből? Nem lehetett kockáztatni, robbantották a beépített bombát. Kiderült,h a leghangosabb antiszemita szónokuk zsidó. Mi mással lehetett volna nagyobb kárt okozni.

Az életem ráteszem, hogy ezeknél meg legalább egy buzi be van épülve és ott ketyeg időzitett bombaként, ha a másiknoldalról egyszer csak problémát látnának bennük. És mi más rombolna a legjobban, ha nem az,h ehy antifeminista író/szerkesztő valójában egy ratyi? Ráadásul korábban már sok karakán szerzőt is kiraktak.

Élőben amúgy ugyanez megy. A balfaszok és a buzik egyből elkezdenek furkálódni mögötted, ha már látják,h tarthatnak tőled. Persze addig jó amíg ez a felállás. :)

Hobo Fischer 2019.08.06. 22:24:41

@PPK™:
"1. egy feminista nő ül le a férfimozgalmak résztvevőivel cseverészni, aki kivételesen van annyira értelmes és flexibilis, hogy meghallgatja és megpróbálja megérteni őket"
Itt pedig meg lehet nezni a rendezo feminista picsa, Cassie Jaye TEDx eloadasat az eloiteleteirol, a film utozengeirol es sok egyeb erdekessegrol:
www.youtube.com/watch?v=3WMuzhQXJoY&t=697s
MEETING THE ENEMY A feminist comes to terms with the Men's Rights movement | Cassie Jaye | TEDxMarin
Ha valakinek van ideje es turelme akkor erdemes beleolvasni a kommentekbe is. Mindettol fuggetlenul en mar nem bizom egy noben sem. :)
---
Világ proletárjai egyesüljetek! :)
"But I'm still a refugee, won't you say a prayer for me?
'Cause sometimes even the strongest soldier falls "
(Julie and Steven P. Miller)

2019.08.06. 22:25:56

@PPK™: ki az a manus bazdmeg?

2019.08.06. 22:27:11

@PPK™: örülök ha jót nyerítettél, de tudod mit mondok? Bmeg, Csides Kata férfiasabb, karakánabb mint a férfihang szerkesztője. Ha nem tudnám a nemét, eskü faszagyereknek tartanám, hogy így kiáll a saját véleménye mellett. :D

2019.08.06. 22:30:22

@Csodor aki meghagja a vilagot: vegyé vissza! Tudod jól, hogy buziság egy idős hölgyet a külselyével basztatni. Ez nem egy 30as agyhalott. Ráadásul agya is van.

PPK™ 2019.08.06. 22:42:15

@Hobo Fischer: ha jól értem, azt mondja onnantól, ahonnan belinkelted, hogy nem feminista már (ez el is hangzik a film végén), de nem is lett antifeminista. Meg a szokásos duma a másik megértésének szükségességéről. Az meg, hogy ellenségnek nevezi a film szereplőit, az meg úgy értendő, hogy feministaként még úgy ült le, hogy az ellenséggel fog cseverészni.

De félreértés ne essék, én sem piedesztálra emelem a muffot, csak már az önmagában földöntúli bravúr egy feministától, hogy egyáltalán leül az ellenséggel és végighallgatja.

2019.08.06. 22:44:07

Na , mára bezárom az internetet...
Christian bohóc, buzi Férfihang szerkesztő, lélekTV, Szomszéd meg lehölgyezett valakit...

PPK™ 2019.08.06. 22:45:31

@Captain Admin: én a Férfihangról is összesen ha elolvastam két cikket, szóval nem tudom, mi zajlik ott, meg ezt a Csidest meg nem tudtam ki, vagy hogy milyen karakán :)

PPK™ 2019.08.06. 22:48:23

@Csodor aki meghagja a vilagot: termékeny napunk volt és még a Fradika is 1:1-gyel jön haza Horvátországból :-)

2019.08.06. 22:53:38

@PPK™:az utóbbi egy évet kihagytam, de komolyan olyan,h elkezded nézni nem bírod abbahagyni. :)

Hatalmas a koncepció amúgy. Egy ilyen wehemens nővel szemben egy mangina képviseli a ferfiakat. Vagyis a faszt, ő is a nőket. :D
youtu.be/5eUgzvVJ81A

PPK™ 2019.08.06. 23:08:50

@Captain Admin: ez jó, tetszik a habitusa, kamázom az ilyen embereket :) Aszongya falloszközpontú társadalom :D Nagy forma az öreglány, holnap megnézem tuti :) Én is bezárom az internetet :)

2019.08.07. 08:32:46

@PPK™: ki ne találd már,h egy laza pipa nem fért volna bele?

Elég durván alakul ez a hét. A férfihangon meleg az egyik szerkesztő, összebuzizták a kólát, 720 ezerre szökött a seggfogás darabja, te meg nem szopatod meg a kolléganődet.

Legalább a videókat felbasztad a napiszarra?

Christian Smith 2019.08.07. 09:21:25

@Csodor aki meghagja a vilagot: Azt mondja csödör. Pedig nekem inkább egy növerö hözöngö vidéki alkesz sztereotipiája jön le rólad. Igazán azért vagyok 100%- ig biztos, hogy még nöd sem volt, mert pár ideges apuka már vascsövel befenyitett volna. Csödör? Ugyanmár, te egy paripa vagy

Christian Smith 2019.08.07. 09:28:25

@Csodor aki meghagja a vilagot: Amugy két kislány apja vagyok. De legyen ahogy mondod. Meleg vagyok , mint a téli radiátor.( Kikapcsolt fütéskor) . A nök,hölgyek sajnos pont a hozzád hasonlóakra mondják, hogy egy kis buzi. Mert megdugni nem tudja öket, és megvédeni sem. Esetleg megverni egy 30 kg-mal könyebb embert(nöt) Hát öcsém te az igazi puhapöcs arheotipiája vagy. És amig nem érted meg, hogy a veled egy súlycsoportban lévö emberekkel sem verekszünk okok nélkül, egy luzer vagy és az is maradsz.

2019.08.07. 09:39:07

@Christian Smith: "Amugy két kislány apja vagyok."

Így már érthető a sérültseged. Azt azért elárulhatnád, hogy sikerült így elbasznod, hogy még második alkalomra sem tudtál úgy dugni, hogy fiad legyen? Egyáltalán a te cuccod tapadt meg a nődben?

Mondasz pár szót arra az időszakra vonatkozóan, amikor majd dugni kezdik a lányaidat, te addig mivel ütöd majd el az időt otthon? Na és ha pl egy hozzám hasonló kezelgeti majd a kis tündérkédet, aki ezért még szeretni is fogja a palit, de azért ismerősöktől majd el-el jut hozzád pár infornlmáció morzsa, hogy a lányod eléggé bírja a kiképzést? :D

Remélem nem az alkoholhoz menekülsz majd te is, mint az összes hozzád hasonló balfasz ilyen helyzetben! :D

Christian Smith 2019.08.07. 09:47:47

@Captain Admin: Egyrészt a hozzád hasonlo lepukkant idiótáknak, hogy célkeresztbe kerüljenek, hát a nullához konvergál az esélye. Te nem tudsz magyaron kivül semmilyen nyelven, ök meg magyarul nem beszélnek. És nem a tehén segge a radiátoruk, mint pl. neked. Innentöl eljátszadozhatsz a gondolattal, de max Kiszel Tünde 20 évvel késöbb pálya neked. Egyrészt ti annyira vagytok férfiak , férfiasak mint a máltai szeretetszolgálat ingyenruhái. Másrészt kicsit más környezetben szocializálónak. Igy te mit tudnál nyujtani? Szintezz még egy kicsit. Olvass könyveket, tanulj, gyüjts pénzt,tanulj nyelveket és néha mozdulj ki az aszfaltos útra is. Hidd el teljesen más világ van a számitógépen kívül.

PPK™ 2019.08.07. 09:51:03

@Captain Admin: nem akarok köcsög lenni, de olyan feje volt, hogy kockacukorért kiáltott :(

PPK úriember kérlek szépen, aki sose adja ki a csajokat :)

@Christian Smith: már csak te hiányoztál baszki, hogy hajnalban benyomva itt fárasszál minket a baromságaiddal :D

2019.08.07. 09:52:25

@Christian Smith: jó, ha úgy neked könnyebben emészthető, akkor ne ragaszkodjun a fehér bőrszínhez! ;)

Ha egy feka fogja kezelgetni a lányaid? Te addig....

Tényleg érdekel, ezért csak semmi sumákolás. Ez egy befogadó, támogató közeg, bárkinek aki ekkora balfasz támaszt nyújtunk ha ilyen igazságtalan helyzetbe kerül.

2019.08.07. 10:11:06

@Captain Admin: kezdtek lemenni a haveroddal undorító szintre. Ez várható volt. Mára bezárjuk a zinternetet.

Christian Smith 2019.08.07. 10:12:14

@Captain Admin: Van egy rossz hirem. Pl. Magyarországon százalékosan több afrikai él, mint Németországban. Te tényleg nagyon vidéki vagy

2019.08.07. 10:14:44

@Daenerys Targaryen: Látod, ez a kommented önmagában bizonyít minden redpill és szintelméleti alapvetést. Ha egy férfi segítő kezet nyújt egy elesett, szerencsétlen, balfasz férfitársának (akit ti nők semmibe sem néztek), az nektek már undorító, mert ti legszívesebben eltűntetnétek őket a föld színéről, hogy csak az alfák közül kelljen mazsolázgatnotok.

Szép, mondhatom...

2019.08.07. 10:24:33

@Captain Admin: átléptél egy határt.
Kár...

2019.08.07. 10:41:19

@Frau Untermensch4: egyáltalán nem. Férfi oldalról valós problémára, aggályra kérdeztem rá. És arra, hogy ezt hogyan fogja majd magában érzelmileg kezelni. Vagy azt állítod, hogy a lányos apák repdesnek az örömtől ,amikor baszni viszik a tinédzser lányukat? Akivel legutóbb melóban napi szinten kapcsolatban voltam, konkrétan belebetegedett az ember, egész nap ezen idegeskedett, pláne nyári szünetben. Már rettegett reggelről, hogy mikor hívja a 17 éves lánya megint, hogy ma épp milyen programot talált ki, hova megy majd este. "De kivel? Ki az? Volt már nálunk? Jajj tudom. De most megint vele találkozgatsz? Mikor lesz már elég, nem elég, hogy tegnap is éjfélre jöttél haza, nem tudsz nyugton maradni?!" :D És ez ment egész nap nyáriszünetben.
Szerinted a kollégáktól mit kapott? A beosztottjaitól? Rörm vlt úgy melóba járni komolyan mondom. Amikor beértem már láttam,h full vörös a feje, szívja a cigit ész nélkül,a többiek meg köszönni nem tudtak, mert ha nyitni kezdték volna szájukat, azonnal felvihognak. :D

A legkomolyabban mondom, hogy azt az időszakot az ellenségemnek sem kívánom. És még csak egy normál esetet alapul véve sem, nemhogy pl azt, amit az én első barátnőm apja kapott.

PPK™ 2019.08.07. 10:42:24

@Captain Admin: a gyerkőcöket tényleg hagyd már ki a buliból, akármekkora veréb is ez a csávó. De tök mindegy, hogy kinek a gyerekei, tényleg faszparaszt dolog ebből az irányból támadni.

A nőknek miért lenne jó, ha eltüntetnék a Föld színéről a balfasz "férfiakat"? Most sem ignorálják őket, mert az az érdekük, hogy legyenek a tarsolyban ilyenek is. Húzogatják előttük a mézesmadzagot, felhőben tárolják őket, egonöveléshez kiválóak és ha nem sikerül meglasszózni a nagytutit 30-on túl, akkor hozzámennek az egyikhez. Magukkal basznának ki, ha eltüntetnék őket.

2019.08.07. 10:43:58

@Captain Admin: segítő kéz felvázolni, hogy bármit tesz, kurvaként kezelik majd a lányait?
Tekintsünk el attól, hogy vannak normális nők is - még ha ez számodra elképzelhetetlen utópia is - mit tudsz segíteni? Ajánlasz egy jó zárdát?

Christian Smith 2019.08.07. 10:47:50

@PPK™: Nézd, én ezért is nem reagálok, mert az ilyen nagyszerü emberek a por ocsatornán BBC- t keres és kisebbségi komplexusban szenved. Amugy jöhettek a nagy h(l)óditó szöveggel, megnézném bármelyik ex barátnömhöz hozzá mernétek-e szólni egyáltalán.

2019.08.07. 10:47:51

@TSEPKE: nagyon jó italokat. ;)

De ne félts, volt már sikeres beszélgetésem tinilány apukájával, ahol megértettem vele elég hamar, hogy miért jár jobban akkor, ha én dugom a lányát, nem pedig más(ok). Azóta csak ütősebb érveim letek. :D

2019.08.07. 10:50:56

@Captain Admin: nem tinilányai vannak. Amit most írsz, szimplán parasztság, személyeskedés. Ennyire ne süllyedj már le...

2019.08.07. 10:51:29

@PPK™: ne nyírj már ki! Ez előtt senki nem húz semmilyen mézes madzagot. Egy nő milyen térsasággal megy inkább közösen bulizni? Pl 3 balfasz kollégával, vagy 3 alfával? Naugye.

2019.08.07. 10:55:27

@TSEPKE: "nem tinilányai vannak."

Akkor a probléma meg is oldva, hiszen nem is lesznek tinik azok a lányok soha. :)

PPK™ 2019.08.07. 10:58:13

@Captain Admin: bulizni nyilván nem a nerdek halmazából hívnak delikvenseket péntek este.

Legombolni pénzzel viszont kit tudnak két szempillarebegtetéssel? Az alfa csávókat, akik már akkor röhögve kibasszák őket, ha megneszelik az aranyásás fuvallatát is, vagy az ilyen hölgyező white knightokat? Naugye.

2019.08.07. 10:59:40

@Captain Admin: Hagyd ki a gyerekeket a "buliból"
Amit írtál, kezdve onnan, hogy nem tud más neműt, odáig, hogy nem ő az apja, és ki hogyan vele majd.
Szerintem érzed te, hogy ezt nem kellett volna, más is jelzi feléd.
Csak sajnos cikinek érzed, visszaszívni. Pedig hibát követ el az ember, nincs azzal baj, csak legyen vele tisztában és tudjon bocsánatot kérni.

Ha rosszul érzem, és nem látod, hogy nem kellett volna, akkor egyszerűen "csak" csalódtam benned.
Persze ez sem jelent semmit ...

2019.08.07. 10:59:42

@PPK™: szervezz má'egy blogtalit, lássambez kicsirigó élőben is ilyen retardált-e:)

PPK™ 2019.08.07. 11:04:29

@Csodor aki meghagja a vilagot: kibaszott jó buli lenne, csak szólok.

Az ilyen madaraknak lenne vattacukor, (csicska)lángos... :D

A csajok kapnának aranyból készült kisásó-kulcstartót, lenne (fasz)körhinta, az LMBTQ-tagoknak kóla... :D

Olyan jól éreznénk magunkat, hogy a nyakamon maradna mindenki, hazazavarni se tudnálak titeket :D

2019.08.07. 11:05:04

@Frau Untermensch4: "Szerintem érzed te, hogy ezt nem kellett volna, más is jelzi feléd."

Egyáltalán nem érzem. De érteni sem értem, mit kifogásoltok, AMENNYIBEN nem alkalmaztok kettős mércét. :) Intézett nekem 2 tucat kommentet, válaszoltam 2-vel. Mi a gond? Ráadásul csak kérdéseket tettem fel szinte.

Ez egy stratégia, amit tudhatnál, ha olvasnál szakirodalmat. ;)
szomszedhaboru.blog.hu/2015/12/19/visszatamado_strategia

Tata_ 2019.08.07. 11:08:58

@Captain Admin: "Azóta csak ütősebb érveim letek. :D"

A legütősebb érved: imgur.com/a/NHyeR6v
Így már valóban nem kell a lányokat félteni tőled... Jajj, az a fránya szórend! Helyesebben: Így már valóban nem a lányokat kell félteni tőled... :D

Úgy tűnik, itt senki sem veszi fel a kesztyűt az ordenáré modorod és hányadék stílusod ellen, talán tartanak tőle, hogy csoportosan bárkit lenyomtok. De valóban átléptél egy határt, lássuk, követnek-e oda is téged.

2019.08.07. 11:08:58

@PPK™: amúg yén komolyan nem is értem, hogy miért nem szervezte le még valamelyik ezzel foglalkozó platform, hogy egy kerekasztal beszélgetésen közönség előtt összeeresztenek feminista és red piller véleményvezéreket? Nagyon mennek ezek most szerencsére. Puzsér meg moderálhatna,m túl tud ordítani mindenkit. :D

2019.08.07. 11:15:44

@Tata_: régebben sem aratott nagy sikert ez a poén. De senki nem is számít másra tőletek, mivel a humorhoz intelligencia kell.

Amúgy te miért írogatsz nekem? Esetleg nem egy lányos apát....,öööö akarom mondani balfaszt tisztelhetek személyedben? Tőled is elfogadom a válaszokat a fentebbi kérdésekre, ami mint látszik, többeteket is érdekel. Szóval...?

2019.08.07. 11:17:31

@Captain Admin: Édes Cica, arról írtam, ne keverd bele a gyereket.
Nem támadásról és visszaverésről.
Hagyd mások gyerekét.
A szülő aki itt van a "felület".
A család, aki nincs itt, az tabu.
PPK is ezt írta neked.

God Harald 2019.08.07. 11:24:29

@Tata_: hát persze! Lófaszlyóska és a felszopó kislányok:)))

2019.08.07. 11:25:22

@Frau Untermensch4: sajnos tévedsz tündérbogyó. :( Nem tabu itt a gyerekei. Velük érvelt.

"Christian Smith 2019.08.07. 09:28:25
@Csodor aki meghagja a vilagot: Amugy két kislány apja vagyok."

PPK™ 2019.08.07. 11:27:11

@Captain Admin: "Puzsér meg moderálhatna,m túl tud ordítani mindenkit"

Te se hallottál még rikácsoló feministát :)

2019.08.07. 11:29:07

@PPK™: na dobj egy linket még ebéd előtt! Hadd nézzem! :)

PPK™ 2019.08.07. 11:32:46

@Captain Admin: csomó ilyen jelenet van a Red Pill-ben is például. Üvöltenek torkuk szakadtából bele a másik arcába, vagy síppal a szájukban nyomják el a férfihangokat. Náluk ezt jelenti a "kerekasztal beszélgetés" :)

Szóval elég egyoldalú lenne a műsor :D

2019.08.07. 11:36:18

@PPK™: Jó, hát a férfihangot nem nehéz elnyomni bmeg, ha a szerkesztők félnek a feminista kommentelőktől. :D

2019.08.07. 11:39:35

@Captain Admin: az, hogy kijelenti van két gyereke (érvként, nem tudom mire) = nem képes más neműt nemzeni, nem az övé, stb?
Ő említi a gyerekét, ahogy én az enyémet, te a tiédet vmilyen példaként adott témához.
Ez nem ugyanaz, mint mikor más "szól" be a más gyerekének/ről ráadásul ilyen nexusban, ahogy te tetted.
Érted Bogaram? :)

PPK™ 2019.08.07. 11:40:33

@Captain Admin: igen, igen, mert ott vannak már a beszivárgó buziegységek, akik csak parancsra várnak, tudjuk Kupak :D

2019.08.07. 11:41:12

@PPK™: :D:D:D
Elfelejtetted a tojáslikőrt balfaszcsabinak és co. :)
Amúgy helyileg hol lenne? Nem megyek ám vidékre

2019.08.07. 11:45:12

@Frau Untermensch4: csinálhatjuk ezt, de már nem tudsz jól kijönni ebből.

Azt írta, hogy 2 lánya van. Nem azt, hogy van 2 lánya. 2 gyereke van, mind a kettő lány. Szerinted tud fiút csinálni? Nem. Ha tudna, legalább az egyik az lenne.

Állítottam valami valótlant? Nem. Kérdéseket tettem fel. Nekünk már kérdezni sem szabad, vagy hova szeretnél ezzel kilyukadni? Azt,h lányos apáknál tabu ez a téma és felbassza őket ez érthető. De téged miért helyez komfortzónán kívülre a téma? Talán mert a saját lánykori emlékeid alapján tudod jól,hogy igaz a felvetésem? :)

2019.08.07. 11:46:06

@Tata_: "Úgy tűnik, itt senki sem veszi fel a kesztyűt az ordenáré modorod és hányadék stílusod ellen, talán tartanak tőle, hogy csoportosan bárkit lenyomtok."

Kapitányra (meg úgy mostanában az itteni jelenségekre) egyre inkább illik a közmondás: vakok között félszemű a király.

2019.08.07. 11:51:10

@Captain Admin: :D
Imádlak :)
A lánykakorom is tabu ;)

PPK™ 2019.08.07. 11:52:18

@Csodor aki meghagja a vilagot: az is lenne, vedelhetnék Moser pohárból két pofára :D

Nincs olyan nagyon messze, de opcionálisan küldhetek limuzint ribancokkal, meg pezsgővel a "hosszú" útra. Meg lesz egy pakli kártya is a kocsiba', ha inkább pókereznél. Köll? :D

Tata_ 2019.08.07. 12:08:07

@Captain Admin: igazad van, megkövetlek, nem illik viccelődni a szexuális orientációddal. Semmi bajom veletek, melegekkel, amíg nem az én seggemet akarod tapogatni.

Miért, ez egy zárt fórum? Tagdíjat kell fizetnem, vagy engedélyt kell kérnem valakitől, hogy írhassak ide? :DDD

Lányos apa vagyok, eltaláltad. Bár kötekedni akarsz, mégis őszintén válaszolok.
Tudom, hogy eljön az idő (5-6 év), amikor megjelennek a fiúk a lányom életében. Korábban, amikor baráti körben erre terelődött a szó, azon az állásponton voltam, hogy vadászpuskával várom a kis gyökeret, aki randira vinné a lányomat. Viccelődtem azzal, hogy elég nagy a kertünk, lesz hová elásni. De ezt a viccelődést a félelem szülte. Attól féltem, hogy egy olyan fiúba lesz szerelmes, amilyen én is voltam fiatalon, egy szoknyabolond élvhajhász. Én nem ilyen embert akarok a lányom mellé!
De tudod mi volt a nagy tévedésem? Az, hogy a lőtéri kutyát sem érdekli, hogy én mit akarok, hanem az a fontos, hogy a lányom mit akar. Szar kimondani és leírni, de ez a lányom élete, az ő döntése, mint ahogy a döntésének a következményeivel is neki kell élnie. Én maximum annyit tehetek, hogy felkészítem arra, hogy mi várhat rá. Próbálok normális értékrendet átadni neki. Kiépítem folyamatosan a bizalmat, hogy bármi baja van, tudjon, merjen és akarjon is hozzám fordulni, akármi történik.
Mielőtt az alfa néger neandervölgyi dumáddal jönnél, megelőzlek: ha ilyen embert akar, nem fog tetszeni, el fogom mondani a véleményem, de nem szólhatok bele. Szar lesz nekem? Igen. De nem lesz boldog ember a lányomból, ha megpróbálnám erővel befolyásolni a döntéseit, márpedig egy szülőnek a boldog utód a célja.

2019.08.07. 12:11:59

@Tata_: "Lányos apa vagyok, eltaláltad'

Eddig olvastalak. A többi nyomorod nem érdekel. További boldog életet kívánok, és kielégítő szexuális életet a lányaidnak! :D

És már megint betalált a balfasz radar. :D

2019.08.07. 12:13:09

@PPK™: ööö, zsófika aszonggya letépi tökeimet, majd tiédet is, és fülbevalóként használva fog bevonulni partyra

Tata_ 2019.08.07. 12:21:09

@Captain Admin: :)

Nem is vagy te olyan hülye, mint amilyennek előadod itt magad. Szépen kitáncolsz bármiféle dialógusból, annak ellenére, hogy Te kérted válaszokat a kérdéseidre. Megadtam, de nem tudsz érdemben reagálni rá.

Gyengékbe bátran beleszállsz a hódolóiddal, de vesztes csatát nem vállalsz fel.

Ennyit rólad. :)

2019.08.07. 12:28:09

@Tata_: igazad van, lányos balfasz apaként csak nyertes lehetsz az életben bármilyen szituációban. Most is nyertél. :D Annyira balfasz vagy,h elolvasásra sem tartalak érdemesnek. Aztán felőlem azzal vígasztalod magad, amivel csak akarod, ha már dugni nem tanultál meg rendesen és elbasztad a gyerek projectet is. :D

Vagytok itt páran, dumcsizzátok meg egymással, hogy mit kellene majd kezdeni a lányaitokkal ha majd beindulnak a hormonok. :D

Én is készítem fel lassan a fiam erre az időszakra. ;)

PPK™ 2019.08.07. 12:28:18

@Csodor aki meghagja a vilagot: :)

Találj ki valamit és ha tőlem kérdezné, hogy ugye nem bulizni ment oda?! Akkor úgy csinálok, mint akinek fogalma sincs semmiről... :)

Persze ha csalódást akarsz okozni, akkor jöhetsz vele is, nem gond, legfeljebb elleszel a tojáslikőrös brigáddal :D

Tata_ 2019.08.07. 12:40:05

@Captain Admin: erőlködj csak, bár izzadságszagú, de legalább vicces. Apropó, létezik olyan férfi, aki használja a "dumcsizzátok" kifejezést? :D Vadász, vadász...

Egyébként van egy fiam is, nem mintha ezt befolyásolni tudtam volna, bár ezt te is tudhatnád, ha tanultál volna biológiát.

A lányos apákra én is kíváncsi lennék, hogy mit gondolnak a serdülőkorról.

2019.08.07. 12:41:00

@Frau Untermensch4: nem érti. Egy szellemi toprongy.
Negligálni kell, az a halála.
Amíg etetik a trollt, addig lubickol.

2019.08.07. 12:42:29

@Tata_: dumcsizni a nők és ti balfaszok szoktatok egymás között. Ezért tanácsoltam, hogy velük dumcsizd meg a kínod, ne nekem csipogtasd ezt a szart feleslegesen.

2019.08.07. 13:10:54

@Daenerys Targaryen: "Negligálni kell, az a halála.
Amíg etetik a trollt, addig lubickol."

Womb Raider 2.0, férfi kiadásban :D

2019.08.07. 13:38:40

@Béci_ma_ne_lécci: ez a csávó nem jól lett nevelve. Ahhoz, hogy hallgasson rád a fiad (pláne, hogy fel is nézzen rád) elsősorban hitelesnek kell lenned, amihez az kell, hogy saját jó példár tudj mutatni.

Nem írtál részleteket, de pl könnyen lehet,h sem a te egyik nőd, sem az apja egyik nője sem még csak meg sem közelítette ezt a 3 gyerekes agyhalottat. Abban meg biztos lehetsz, hogy egy ilyen az agyát leszívta a farkán keresztül minden nap. Úgy meg nehéz reálisnak maradni 23 évesen. :)

Én teljesen nyugodt és magabiztos vagyok a fiammal kapcsolatban, mert tudatosan és sok mindent neki alárendelve alakítottam a kritikus időszakban, ami a 2-7 éves kor között van. Szerencsére semmi aggodalomra okot adót nem látok, helyes, okos, jó kiállású kisgyerek, brutál dumával. :) Kicsit szociálisabbnak látom a kelleténél, de lehet csak mert magamhoz mérem. Nem foglalkozok ezzel, majd ahogy kap 1-2 pofont az élettől, ez változni fog magától.

A lényeg az,h meló nélkül ez sem megy. Aki nem foglalkozik érdemben a gyerekével amikor kell, az megérdemli később. Egy munkamániás mérnök házaspár ismerősömék éjjel nappal dolgoztak mindig, a fiuk egy állandóan kockuló balfasz lett, a lányuk meg egy emós punk ribanc vagy miafasz. Aztán nem emértik hol rontották el, hiszen mindent megadtak nekik mindig. :)

2019.08.07. 13:41:46

@Béci_ma_ne_lécci: ááá ez nem érinti őt meg. Neki szupermacsó alfaultra fia lesz. A balfaszok nevelnek csak olyan lúzert mint aki a példádban szerepel. Ő már korán megtanítja a fiának hogyan kell bánni a csajokkal. Aztán persze ilyenekből lesznek a homokos fiúcskák. De pssszt, ezt ne áruljuk el neki előre!

@Dolus directus: na igen, ezt jól mondod!

2019.08.07. 14:06:17

@Daenerys Targaryen: legalább egyszer is megtörtént, hogy saját szavaidhoz következetes voltál?
"Negligálni kell", mi lenne ha első lennél, saját tanácsodat megfogadnád?:)
Delfineknek is több a logikájuk, mint az itteni ribancoknak összesen

2019.08.07. 14:09:12

@Csodor aki meghagja a vilagot: nem vele beszélgettem szépszerelmem, hanem más emberrel. De ne zavarja ez meg a te valóságodat.

PPK™ 2019.08.07. 14:09:47

@d4n13l: Én veled értek egyet.

PPK™ 2019.08.07. 14:17:21

@Daenerys Targaryen: természetesen bele kell ugatnom :)

A negligálás nem csak annyi, hogy nem szólsz közvetlenül hozzá, hanem hogy teljesen figyelmen kívül hagyod; vagyis nem is veszed a szádra és el sem olvasod amit ír.

Ha bármilyen alapvető fogalommal nem vagy tisztában, fordulj hozzám bizalommal.

Nyihihi

PPK™ 2019.08.07. 14:20:20

@Csodor aki meghagja a vilagot: mondjuk így jobban belegondolva ezt a negligálást másnak tanácsolta, szóval ő attól még foglalkozhat az alannyal és akár szólhat is hozzá :)

Szerintem szerelmes Kupakba és így akarja kisajátítani, le akar építeni róla mindenkit. Teljhatalommal akar rendelkezni felette és ez a nulladik lépés.

Ez mindent megmagyaráz.

2019.08.07. 14:25:24

@PPK™: logikus.
egy férfi logikájánál sosemvoltjobbsemmi.

2019.08.07. 14:29:11

@Csodor aki meghagja a vilagot: faszba! Pedig már reménykedtem, hogy végre élőben is láthatok renault jelet. :(

2019.08.07. 14:31:43

Mindeközben:
visszahátrált a buzikóla kampány.
index.hu/kultur/2019/08/07/coca-cola_kampany_plakat_kola_homofobia_homoszexualitas/

TOVÁBBRA IS TELJES BOJKOTT!!!

PPK™ 2019.08.07. 14:40:50

@Csodor aki meghagja a vilagot: pedig akár viselkedhetnénk úgy, mint a nők. Itt nyomatnánk a "Jajdecukikvagytokegyütt" , " sokboldogságot" etcetera szövegeket, a háttérben meg pocskondiázzuk őket :)))

Jumpin Jack Flash 2019.08.07. 14:43:02

@Captain Admin: szerintem levegőt se vegyél, mert a homokosok is vesznek!

PPK™ 2019.08.07. 14:52:05

@Daenerys Targaryen: ez így igaz. Ezért is kerülnek ki közülünk a győztes hadvezérek, feltalálók, tudósok, a Nobel-díjasok döntő többsége... és azért van a kezetekben a telefon is, amit egész nap simogattok és/vagy lövitek vele a szelfit :-)

Na, most tök komolyan.

Tök aranyosak vagytok amúgy, ahogy itt nyafogtok.

Ne foglalkozz velük,
hülye szemetek,
hülye pedofilok,
hülye narkósok,
hülye sittesek,
hülye pszichopaták,
brühühü,

sírtok itt egész nap baszki :)

Lazítsatok, jót fog tenni.

PPK™ 2019.08.07. 14:55:31

@Captain Admin: a hetero plakátra felállt egy kicsit, szóval én nyugodt vagyok.

:D

2019.08.07. 14:58:50

@PPK™: én egy 59 éves kényszernyugdíjazott kohómérnök vagyok Felsőzsolcáról. Az asszony lelépett egy jampival. Unatkozok egyedül és imádok női fotó mögül nézni titeket kismajmokat. Akik persze győztes hadvezérek.
Nagyon tetszik!

2019.08.07. 15:03:25

@PPK™: az hogy van, hogy ha a Love is Love, a melegek és a leszbik mégis nagyságrendekkel több szexpartnert fogyasztanak mint a normális, hetero nők és férfiak? Ezek már a szlogenben is hazudnak. Kemény. :D

PPK™ 2019.08.07. 15:04:09

@Daenerys Targaryen: elhiszem, hogy tetszenek a nálad 20-25 évvel fiatalabb csávók, azért becézed úgy őket, hogy szerelmem, meg ilyenek :-)

Nem csoda, hogy lelépett az asszony... :-)

De én elfogadó vagyok, elférsz itten, ne menj sehova hülyepicsa :-)

PPK™ 2019.08.07. 15:10:23

@Captain Admin: nem tudom, nem értek hozzájuk. De ugye megállapítottuk - nagyon helyesen -, hogy a gádzsik majmolják egymást és a divatleszbizés is egy létező fogalom, ami felsrófolja a statisztikai adatokat.

A meleg csávókat nem tudom miért kurválkodnak annyit... ha egyáltalán.

2019.08.07. 15:29:46

@PPK™: a divatleszbikkel semmi gond. A többi degenerált a probléma.

PPK™ 2019.08.07. 15:32:03

@mi szél hozott?: ettől még az állításom igaz marad, de köszi.

Jumpin Jack Flash 2019.08.07. 16:59:50

@Captain Admin: neked nem jut elég nő vagy mi a probléma velük?

2019.08.07. 17:50:31

@Daenerys Targaryen: Nem fogom negligálni, mert mint már többször hangot adtam neki, én kedvelem és elfogadom. A stílusa bicskanyitogató, de találkoztam én már sokkal rosszabbal is, akiknek még értelme sem volt a mondanivalójának. Adminénak sokszor van. Nem értek vele mindig egyet, de tőle valamiért elfogadom, ő így látja. Mivel nem fogunk soha semmilyen körülmények között találkozni, még csak nem is hat az életemre és én sem az övére.

Máskor is megmondtad már, hogy kihez ne szóljak, ahogy olvastam másnak is adtál már ilyen tanácsot -aztán te folytattad- bocs, de engem ez nem érdekel.
Felnőtt nő vagyok, hol elbaszok dolgokat, hol jól csinálom, de ÉN csinálom, nem más mondja meg. És ez így lesz a jövőben is.

Ők hárman hergelik a társaságot és élvezik, nekem ezzel nincs bajom, a gyerekek említése miatt írtam azt, hogy túllépett egy határt, ami nekem határ. Mint írja, neki nem az. Ez van.

Erre te mit írsz neki?
"én a gyerekek említése miatt írtam, amit írtam.
Neki szupermacsó alfaultra fia lesz. A balfaszok nevelnek csak olyan lúzert mint aki a példádban szerepel. Ő már korán megtanítja a fiának hogyan kell bánni a csajokkal. Aztán persze ilyenekből lesznek a homokos fiúcskák."

És így az én szememben te is túllépted a határt, belekeverted a gyerekét.
Mivel is vagy különb akkor, ebben az esetben?

2019.08.07. 17:56:14

@Frau Untermensch4: semmivel. Miért is lennénk egymásnál különbek? Sosem mondtam magamról ilyet.

2019.08.07. 18:46:00

@Frau Untermensch4: "találkoztam én már sokkal rosszabbal is, akiknek még értelme sem volt a mondanivalójának. Adminénak sokszor van. "

www.youtube.com/watch?v=YwKxPaKfCxs

2019.08.07. 19:09:49

@Dolus directus: ez nem igazán csalt még mosolyt sem a számra, neked tetszik?

én az ilyen igazit szeretem:
www.youtube.com/watch?v=o0WLw2MiXNk

d4n13l 2019.08.07. 20:59:39

En csak annyit fuznek hozza - na, nem a poszthoz, mert az eleg egyertelmu, hanem a seggfogdosashoz -, hogy suldo koromban a diszkoban a csajokhoz ugy_volt_szokas_odamenni, hogy fogtad magad, odalibegtel, hatulrol hozzaerintetted agyekodat a fenekekhez es elkezdtetek egyutt tancolgatni.

A prudebbje azonnal hatranezett, ha nem tetszettel neki, akkor mindenki jol jart, mert a prudekkel csak a gond van, de a jellemzo sokkal inkabb az volt, hogy hatra se nezett, hanem hagyta, hogy tedd a dolgod. Aztan mitommen, eltelt fel perc es utana nezett hatra es ha tetszettel neki, akkor gol, ha meg nem, akkor non-verbaliasan jelezte, hogy tipli, viszont rendort vagy epp szekust egyik se hivott.

Ha csaj vagy es veled ilyet nem csinaltak, akkor gondolkodj el rajta, hogy miert nem.

A szexualis zaklatas tovabbra is az, ha egy, a nonek nem tetszo kan csapja a szelet, egyebkent udvarlasnak hivjak. Pont.

2019.08.07. 21:40:40

@Daenerys Targaryen: Igen :)

Ne hagyd abba (olvastam "ott") Egy egyedi és különleges láncszem vagy egy nyakláncban, ami más lenne nélküled. Szegényebb...

2019.08.07. 21:41:30

@Dolus directus: köszi :)
Szeretem a nevetést. Nagyon.

2019.08.07. 21:51:38

@d4n13l: üdvözöllek a szexuális ragadozók táborában! A címet kiérdemelted azzal, hogy kisiskolás korodban sulidiszkóban nem előre kinyomtatott, névre szóló aurába közeledési kérvénnyel érkeztél a hölgyekhez.
süti beállítások módosítása