Neki ez a kapcsolat nem túl fontos

2019. augusztus 09. 07:39 - csajokespasik

„Nem tudok csak létezni valaki mellett. Össze tudnánk költözni, simán megoldhatnánk, de neki az úgy nem megfelelő” - a barátnő szerint a pasija számára ez a kapcsolat csak egy társadalmi kellék, egy háttérben futó alkalmazás, így nem tud komolyabban tervezni vele.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Háttérsztorinak annyit, hogy nem élünk együtt, októberben leszünk együtt két éve. Azt érzem, hogy a párom nem képes megváltozni, néha fel sem fogja a szavainak, tetteinek a súlyát. Minden héten péntek délutántól együtt vagyunk hétfő reggelig, de nekem ez nem elég. Neki igen. Neki nagyobb a szabadságigénye, én meg minden időmet vele akarnám tölteni. Szerintem ha két ember szereti egymást, nincs olyan, hogy sok a másik. Néha azt érzem, hogy neki a kapcsolat egy háttérben futó valami, ami minden embernek szükséges, vagy így, vagy úgy, csak legyen egy. Akkor kerülnek majd homokszemek a szisztémájába, amikor egyszer csak egyedül találja magát.

Én sosem voltam a problémák elől elmenekülő. Megoldani szeretem őket. De ennek csak akkor van értelme, ha a másik is hajlandó. Nem szenvedek vele, de nem is érzem teljes értékűnek a kapcsolatot. Ha úgy adódna neki, lehet, hogy könnyebben elhagyna, mint én őt. Volt, akivel emiatt szakítottam, majd újra próbáltuk, de nem működött, mert ugyanez volt mögötte. Nem tudok csak létezni valaki mellett. Össze tudnánk költözni, simán megoldhatnánk, de neki az úgy nem megfelelő. Azt mondja: most nem jó. Akkor mikor?? Nem tudom, mit lehetne tenni, szerintem a magától megoldódás nem természetes dolog, várni sincs értelme.

Az egyik barátnőmnek idén született gyereke, és kicsit irigylem. És irigylem mindazokat, akiknek sikerült időben és simán sínre tenni az életüket. Nem tudom, nálunk miért nem megy ez egyszerűen.

 
84 komment
Címkék: panasz

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6815001936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heinrich Spitzvogel 2019.08.09. 08:07:11

Mint valami nyomorult parazita

8cmYUMYUM 2019.08.09. 08:41:42

Azt jelenti, hogy nem vagy neki elég jó, és nem akar téged elviselni nap, mint nap.

Nyomasztó Fingszag 2019.08.09. 08:43:59

Óóó de ismerős történet, szinte pontrol pontra. Ugyanezt átéltem csak a másik oldalon a párommal. Pár szubjektív meglátás.
A párod intimitáskerülő, te intimitásigenylo.
Valamiert felhuz egy falat, nem mer elkotelezodni es felelosseget vallalni melletted a párod. Nem is nyílt meg teljesen neked. Pl a felelossegvallalas kerulese nagy problema nalunk ferfiaknal. Talan attol fel hogy valamit elveszit ha elkotelezodik jobban. A szabadsagat. Hogy valamiből kimarad. Nincs megerve egy komoly kapcsolatra (még).
Reszedrol apa-lanya kapcsolat erdekes lehet, errol mar volt szo korabban egy masik posztnal. Ebbol fakado tulzott ragaszkodas, amivel megfojthatod, sőt meg is ölheted pl. a nemi vágyat. Saját programokra, enidore szukseg van mindkettotoknek, hogy tudjatok külön is töltődni.
A szemelyes tapasztalatom hogy van kiút belole. De bizony kemény dió, és sok kitartasra lenne szukseg. Mindkettotoknek kozosen kene dolgozni az ugyon, ne erezze egyikotok se hogy olyat vállal be amit már nem akar. Beszélni kéne őszintén egymással és nyitottan minden eletteruletrol, mik az elkepzelesek, nemcsak csalad, munka, saját programok teruleten de a szexet illetoen is... Es aztan gyakorlatban alkalmazni.. Fel kene tornod valahogy a zarkozottsagat. Sajnos azert nehez ez mert a szemelyiseg ha eretlen, akkor ez nagyon lassan megy, évekbe telhet. Lennenek konfliktusok dögivel. Magatok fejlesztésével is kéne foglalkozni.
Ha vállaljátok és van kitartásotok, sikerülhet. Ha nem, akkor kidobtok értékes időt, éveket az ablakon ha egymás mellett vagytok. Viszont nagy valostinuseggel ebben az esetben kezdődik minden elölről, valaki mással... Sok sikert!

Tata_ 2019.08.09. 08:51:38

Szegény fickó! Kár, hogy nem ő posztolt, egy szóban leírható a tanács: menekülj!!4!

Kedves Poszterina!

A barátod a leírtak szerint úgy működik, mint egy normális ember. Ne fojtsd meg! Minden egészséges embernek van magányigénye, ha a palid introvertált, akkor sokkal több, mint az átlagnak. Kapcsolatfüggő vagy, hogy minden percedet vele töltenéd? Nincs saját életed, saját hobbid, saját baráti társaságod?

"Szerintem ha két ember szereti egymást, nincs olyan, hogy sok a másik." Rosszul gondolod. A szerelem/szeretet nem jelenti azt, hogy feladja önmagát és eggyé válva szelitek a habokat a Titanic orrában halálotokig.

Úgy tűnik, hogy neked egy feminin, önmagát teljesen feladó "férfi" kell, de a barátod nem ilyen. Ha téged ez zavar, akkor keress olyan egyedet, aki belefér a skatulyádba.

A posztod végén pedig ott villog a biológiai óra ketyegésétől berezelt nőre figyelmeztető sziréna. Jajj.

2019.08.09. 08:59:54

Minek a faszé' kellene upgradelni a lehető LEGTÖKÉLETESEBB PÁRKAPCSOLATOT???

Ha igazán szeretnéd, akkor elfogadnád úgy, ahogy van, és nem önző módon a saját vágyaiddal törődnél , és beletörődnél, hogy senki nem köteles azzal foglalkozzon, hogy te mit akarsz, nem kényszeríthetsz te senkit semmire, főleg nem elköteleződésre.
A srác jól csinálja, fix punci hétvégente, alkalmiak hétköznapokon. Tuti, hogy valamelyik volt tanítványom:)

2019.08.09. 09:20:19

Két év alatt sem sikerült megugrani az összecuccolást, pedig te családot, gyereket akarsz. Egyértelmű választ kaptál, hogy ez nem is fog változni.
Nyilván az a megoldás, hogy nekifekszel és megpróbálod megváltoztatni őt.
Még véletlenül sem az, hogy magadba nézel és kideríted, miért elégedtél meg a hétvégi puni szerepével...
Kapd össze magad. Ha egy férfi családot akar, lépni fog, pláne ha veled akarja. Ha nem, lehetsz te akármekkora csillámpuki hercegnő, sosem lesz kész rá.. Végignézni ahogy beújít egy fiatalabb csajt és azonnal eljegyzi - nem szeretnéd na.. :))

EGY a Queen 2019.08.09. 09:30:06

Na..Az ilyen nők miatt van rossz hírünk a világban...Nem,nem kell minden időt együtt tölteni.Nem,valóban nem szerelmes beléd,mert akkor nyilván többet lenne veled. De az ilyesmit nem lehet kierőszakolni,vagy ha mégis,abban nem lesz köszönet. Ez meg,hogy kinek született gyereke,meg kinek nem..hogy jön ide? Tudod te ,mi van a háttérben? Én is ismerek olyat,akinek nemrég született gyereke,kb. ugyanilyen kapcsolatba,mint a tied.A csávója meg most azon agyal,hogy tud úgy dobbantani a szeretőjével,hogy azért minimalizálja a fesztivált..a Facebookon ez nincs ám fenn,csaxólok.
Ha nem tetszik a felállás,szépen odébb kell állni,nem a másikat akarni megváltoztatni ,főleg nem kényszerhelyzetbe hozni,meg a szarjaiddal nyomasztani.. legyen már bennetek tartás,lányok!!!

2019.08.09. 09:44:03

Hi

Tegnap nem értem rá olvasgatni, és a mai poszt is kimarad. Történt valami érdemleges a komment szekcióban? Csabi még mindig meleg, vagy már impotens? 30+ agyhalottak: Van akire rátalált a szerelem tegnap? Kitartottak: Most hó elején leszedtétek a sápot rendesen a gazdatestről?
Köszi

Heó heó Heó Heó Sziasztok!

God Harald 2019.08.09. 10:00:43

Hány évesek vagytok? Mert tizenévesen, huszonegynéhány évesen még sok minden időt akar tölteni az ember a másikkal. Mondjuk két év alatt azért lecseng. Ha az elején sem akart, akkor ő ilyen. Két év után már minek erőlteted? Ha teljesen más az elképzelése a közös életetekről, akkor meg kell hozni a fájdalmas döntést. Később még kisebb lesz a hajlam:)

Rita Vrataski 2019.08.09. 10:06:50

A múltkor egy srác is össze akart cuccolni a nőjével. Az még válaszra sem méltatta, csak sunyított. Ez a pasi válaszolt: "Most nem jó". Fantasztikus. Mi a búbánatos fenéért nem lehet megmondani az igazat? Miért nem lehet gerincesnek lenni, és nem rabolni a másik idejét, aki többet akar, és többet is képzel bele 2 év hétvégi összejárósdiba?
"Szerintem ha két ember szereti egymást"
"a párom nem képes megváltozni, néha fel sem fogja a szavainak, tetteinek a súlyát".
"Neki nagyobb a szabadságigénye" És még ilyen szarságok.
Ószinteség magaddal. Öszinteség a pároddal. Nem egy atomfizika.

Elementáris 2019.08.09. 12:38:25

Nagyon kevés ember tud változtatni a természetén/ a berögződéseken- mindig hiba, ha úgy indulsz egy kapcsolatba, hogy majd Te megváltoztatod. Vagy majd megváltozik a hatásodra- ez a legkevesebbszer történik meg. Elfogadod, alkalmazkodsz, kicsit idomulni fog, de sosem lesz olyan amilyennek szeretnéd, ha teljesen különbözőek vagytok.

PPK™ 2019.08.09. 13:03:58

Ilyen szituációk kétféle forgatókönyvet feltételeznek:

1. a csóka már az elején megmondja Julisnak, hogy csak laza, kötetlen, hétvégi kapcsolatot akar. Ezt persze a nő el is engedi a füle mellett a picsába és - tévesen - azt gondolja, hogy ő majd jól magába bolondítja a Józsit és majd szintet lép a kapcsolat és lesz összebútorozás, meg csimota, meg minden földi jóság. A gond akkor van, ha az ördögi terv nem válik be és Józsit nem lehet rávenni arra, hogy átkonvertálja a kapcsolatot

2. ugyanaz, mint az első pontban azzal a kiegészítéssel, hogy Józsi belengeti már a kapcsolat elején azt, hogy majd valamikor lehet összebútorozás, meg csimota, meg minden földi jóság. Csak nem most. A suna persze elhiszi, mert el akarja hinni, ami önmagában nem gond, a gond a gáré részéről az, hogy 2 év után sem jön le neki, hogy Józsi részéről az egész nem volt más puszta blöffölésnél és valójában esze ágában sincs elmozdulni erről a pontról. Sem most, sem semmikor.

Ha csak pusztán a nő által leírtakat vesszük figyelembe, akkor itt jó eséllyel a 2. pont valósult meg. Természetesen ez a húzás Józsi részéről köcsög dolog, mert ha növesztett volna gerincet, akkor már az elején tiszta lapokkal játszana és nem a (vélhetően) 30+-os, már nagyon lebabázni akaró naiv suna idejével.

Viszont ha figyelembe vesszük, hogy egy nő írta a sztorit, akkor joggal feltételezhetjük azt is, hogy az első pont valósult meg és az összebútorozást feszegető kérdésekre kapott válasz valójában a "most SEM jó".

Akárhogy is, MÉG MA kezdj el új lián után nézni, mert ebből lófasz se lesz Józsival főleg nem családalapítás, az időd pedig vészesen fogy.

EGY a Queen 2019.08.09. 13:08:33

@Captain Admin: jelentem,sáp leszedve.mondjuk egy kicsit többre számítottam,de majd csak meg leszek valahogy.. :(

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2019.08.09. 13:34:33

Hosszú hallgatás és néhai olvasgatás után jöttem, hogy írjak (itt) valami kevéssé népszerűt, de semmi ilyen nem jutott eszembe, meg aztán a visszatérés mellett szólt az is, hogy szerencsére azért nem egysíkú a komment szekció. Jön, és erősít a nem kapitány-féle tábor!Addig is:

1. Előttem elmondták, sosem volt többre igény. Viszont ez a felállás ha nem is holtodiglan-holtomiglan, de el lehet lenni benne. Míg a korábbi posztban, ahol a nő a viharra hivatkozva menekült haza, úgy kifarolt a kapcsolatból is, csak úgy porzott utána minden.

2. Kisebb az esély, de elképzelhető egy olyan változat is, hogy a főhős a szürke hétköznapokon elrendez mindent, még a házimunkát is, hogy hétvégén már csak a főhősnő(poszt beküldője maradjon. Ez elég mesterséges felállás, hiszen 3 nap alatt az együttélés konfrontációi nem jelennek meg, és ezt az idillt őrzi a "csóka".
2/a befelé forduló, ennyi a társaságigénye, így a csókának kell megérteni, hogy ideje szintet lépni, vagy 2-3 évente ott fogják hagyni. Bár az 1. pont alapján ez még mindig jobb választás, de messze nem tökéletes felállás.

2019.08.09. 14:15:30

@Névtelen betelefonáló: ez érdekes...
Mit kupit tud egy egyszemélyes férfiháztartás, ami miatt poszterina négy napig oda se menjen? :DD

Tata_ 2019.08.09. 14:51:13

@TSEPKE: egy jól és burokban nevelt leányzó elképzelni sem tudja, hogy milyen egy fiatalember legénylakása. Nem túl vidám, amikor másnaposan falat festesz egy-egy túl jól sikerült buli után, hogy legalább mérsékelten fogadóképes legyen a lakás. De legalább megtanultam, hogy mikor van értelme ecettel felmosni és azt is, mikor érdemes a ruhákat/függönyöket/ágyneműt a mosógép helyett a szemetesbe szuszakolni.
Örök kockázat az elhagyott melltartó vagy bugyi a legképtelenebb helyeken, illetve a hajszálak mindenfelé. De rég volt... :(

PPK™ 2019.08.09. 14:54:29

@Egy se kurva, mind kiralylany: erre írná Zsuzska, hogy csináltassa fel magát és problem solved :)

Te meg ne jáccad az alfát :(

2019.08.09. 15:07:20

@Tata_: kellően szerelmes leány akkor se találja meg azt a bugyit ha elbotlik benne..mással meg nem érdemes kezdeni.
Világ tört össze bennem, azt reméltem ilyen hadiállapot csak koleszban van :P

Tata_ 2019.08.09. 15:24:18

@TSEPKE: a szerelmes lánynak sasszeme van, épp ezért kellett a 3 körös szabály. A takarítás után minimum 3 alkalommal kell körbejárni a lakást, hogy eltüntesd a fennmaradó nyomokat. Ha az utolsó körön még mindig találsz valamit, amin bebukhatsz, jöhet a 4. kör. Másnaposan nehezebb észrevenni mindent. Úgysem hitte volna el, hogy a széthagyott fehérneműkhöz nincs közöm, a barátaim női hagyták szerteszét.

2019.08.09. 15:26:43

@Tata_: értem.. ezek a szétszórt haverok, csak a gond van velük.. Egyszerűbb lett volna nem hazavinni a másik csajt, hm?:))

Jumpin Jack Flash 2019.08.09. 15:49:43

@Tata_: a szerelmes lánynak bármit beadhatsz. azt is, hogy a bugyit a szél fújta be az ablakon :)

2019.08.09. 16:04:21

@PPK™: megsütött a nap? Vagy mivan? Ki jácca az alfát? Asse tudom milyen egy alfa

Tata_ 2019.08.09. 16:11:36

@TSEPKE: mivel én sosem voltam az itt olvasott szabályrendszer szerinti ismeretlen seggfogdosó, análfixált megagigaalfa, és zavart volna állandóan ismeretlen nő(k) mellett ébredni (őszintén szólva erre nem is lett volna sok esélyem), ezért törekedtem a megfelelő nővel kialakított állandó kapcsolatra.

@Jumpin Jack Flash: persze, próbálkozhattam volna, ha lebukom, de minek? Tényleg nem volt közöm hozzájuk. :)

PPK™ 2019.08.09. 16:13:07

@Egy se kurva, mind kiralylany: a kérdéseiddel is csak játszott az alfát :(

:D

2019.08.09. 16:15:29

@Tata_: jól van, nem kell rögtön megsértődni...

Tata_ 2019.08.09. 16:20:50

@TSEPKE: Dehogy, csak beszélgetünk. :)

PPK™ 2019.08.09. 16:31:57

@Egy se kurva, mind kiralylany: engem az érdekel, hogy honnan tudod, hogy járok a Cseppecskével? :-|

Tata_ 2019.08.09. 16:46:38

@Egy se kurva, mind kiralylany: ó, a francba! Ezek szerint eltévedtem, nem tudtam, hogy ez társkereső blog. Oh, wait... :)

Rita Vrataski 2019.08.09. 16:55:04

@God Harald: Szerintem ez nem korfüggő. Csak tizen-huszonévesen akarunk sok időt tölteni a másikkal? Mikor nősültél? :)

2019.08.09. 16:56:26

@PPK™: ezért nagyon ki fognak röhögni.. Csaxólok..'-)
@Tata_ : játszótér... nem kérted el a kislapátot ))

God Harald 2019.08.09. 17:00:26

@Rita Vrataski: úgy értettem hogy sülve főve, éjjel nappal, földön égen. Szóval állandóan:)

Rita Vrataski 2019.08.09. 17:30:05

@God Harald: Értettem elsőre is. :) De ez baj ha ez van? Mit mond a kódex? Erre vonatkozó paragrafusa

Jumpin Jack Flash 2019.08.09. 17:35:33

@Tata_: jó, oké, amúgy is görénység ilyet csinálni. de attól még működik :)

God Harald 2019.08.09. 18:04:23

@Rita Vrataski: nem baj, csak nem jellemző. Meg hát idővel ez is “rendeződik”. Az emberek általában jó sokat dolgoznak, gyereket nevelnek, külön hobbijuk van, külön sportolnak. Idő meg kevés van. Jó ha a két fél hasonló beállítottságú, van közös hobbi, pl. utazás és odafigyelnek a fenti dolgok egyensúlyára. Nem könnyű, sok kompromisszum kell hozzá. Meg a mélypontokon túl kell lendülni.

TheKillers 2019.08.09. 20:12:39

sziasztok, régóta olvasom a kommenteket, üdv mindenkinek

El Amante 2019.08.10. 03:41:53

Nem értem ezt a levelet. Vázolod a problémát, kedves, megadod magadnak a válaszokat, sőt kijelented, h nem vagy problémakerülö ember, és szereted megoldani őket. Ennek ellenére idejössz a pofonért (mondjuk, meglepetésemre, elég korrekt válaszokat kaptál). Hogy mikor költözik, ha most nem, azt itt sajnos senki nem fogja tudni megmondani, csakis az érdekelt. Amivel elkerülheted, h tovább lebegtessen, az az, h pontos választ kérsz. Ennek függvényében már tudsz dönteni.

A non-stop együtt dologgal tényleg vigyázz, nagyon kevesen alkalmasak erre, és az is kiderülhet, h te sem vagy az.

exilis 2019.08.10. 07:01:44

Én máshogy látom. Tegyétek a szívetekre a kezet kedves családosok, melyik fél volt az aki előremozdította a kapcsolatot? A nő felelőssége és feladata a családot felépíteni, mi férfiak nem vagyunk erre alkalmasak. Mi arra vagyunk programozva, hogy kötődjünk hozzátok, ha megkapjuk azt a kedvességet és törődést, amiről úgy gondoljuk, hogy mástól nem, és amiről úgy érezzük, hogy életünk végéig szükségünk van rá. És itt van elásva a kutya. Ha te előre akarsz lépni, akkor nem harcolnod kell, hanem őt boldoggá tenni annyira, hogy veled akarjon lenni többet. Ha hisztériázol és követelőzöl, akkor csak az ellenkező hatást váltod ki. Ezt a legtöbb nő tudja, nem véletlenül hallani azt a sok férfi panaszt, hogy a "cél eléréséig" azaz a házasság-gyerek felállásig az asszony tündér volt és szexistennő, utána meg frigid sárkány. Még ezek a nők is felismerték, mit kell ahhoz hazudniuk, hogy a férfi elhiggye, neki ez az élet tökéletes lesz, ezzel a nővel akar boldogan élni, gyerekekkel, szerető családdal. Szóval, én azt mondom, hogy te valamit nagyon rosszul csinálsz, ha két év alatt sem tudtad azt elérni, hogy úgy gondoljon rád, mint aki nélkül üresebb lenne az élete, mint aki miatt mindent feladna.

Én simán így voltam az exfeleségemmel, és utólag látom milyen ügyesen alakított mindent, milyen gördülékenyen építgette felfelé a kapcsolatunkat, apránként, és soha nem követelőzve, sokszor olyan ügyesen, hogy én úgy éltem meg, hogy az saját ötletem (pl. a gyerekvállalás). Ha úgy néz ki, hogy ezzel a nők ellen beszélek, nem, ezt tök jól csinálta, magamtól lehet, hogy soha nem léptem volna tovább a kényelmes helyzetekből, mert egy kényelmes, lusta fasz vagyok.

TheKillers 2019.08.10. 08:28:23

Szoval nem biztos, hogy nem szereti a ficko, vagy félrerakja a kagylot, lehet hogy neki ilyen egy kapcsolat, mert ezt látta otthon, vagy nem akarja egyedül fizetni az albit, a rezsit, esetleg az esztelen vásárolgatásokat, esetleg engedélyt kérni mindenre ami jol esik, --> ezek egy ilyen akaratos királylányban simán benne vannak.. és itt jön a gond: gyereket családot szeretne a királylány, mert neki az JÁR. a királyfi majd megold mindent. de épeszü fickok nem mennek egyedül ebbe a csatába, ide erös nö kell, aki tesz, megold, harcol nem csak elvár. a faszi nincs kész még erre, de ez idövel változhat. posztolo hozzáállása viszont csak legritkább esetben változik, ilyenkor egy barátnö rábeszél a szakitásra aztán mehettek együtt topogni valami szorakozohelyre és kezdheti elölröl.

erkölcsi hulla 2019.08.10. 10:41:38

@exilis: Most meg már egy kényelmes, lusta fasz, gyerekes, elvált hétvégi apuka :D
Végiül is, hívhatjuk fejlődésnek?

exilis 2019.08.10. 13:44:30

@erkölcsi hulla: Nem a jelenlegi státuszom a lényeg, mert most arról beszélünk, mi az az út, ami egy férfit addig eljuttat, hogy családja lesz. Az, hogy nekem befuccsolt, az nem azért volt, mert lustább, kényelmesebb vagy rosszabb voltam, mint mondjuk te, vagy az átlag férfi. Én azt gondolom, ez általános fiatal férfi tulajdonság, mi nem azzal kezdtünk egy kapcsolatot 20 éve, hogy feleséget kerestünk, egyszerűen jókat akartunk dugni valakivel. Ezt magyarázom állandóan a környezetemben lévő olyan nőknek, akik évekig egyedül vannak, és nem mennek bele bizonytalannak tűnő kalandokba, merthogy a pasik csak dugni akarnak, igen, dugni akarunk, de bazz. ha kurva jól csinálod, akkor már nem csak azt fogjuk akarni. Ha jól dugsz, jó veled lenni, megvan benned a női lágyság (ez kb. kiveszett az utóbbi 20 évben), nem erőszakos, önfejű, makacs, akaratos egocsirke vagy, akkor attól, hogy csak dugni akartunk egy jót pillanatok alatt el tudunk jutni az együtt élésig és akár tovább. De ehhez az kell, hogy érezzük azt, hogy ez egyedi, kaptunk valamit amit nem lenne jó elveszíteni. Ez a recept kb. így működik 30 éves korig, utána már jönnek a pofonok, meg a felismerések, és elkezd az egész jóval racionálisabb döntési síkre terelődni.

Tata_ 2019.08.10. 14:05:13

@exilis: többé-kevésbé egyetértek.

"Ezt a legtöbb nő tudja, nem véletlenül hallani azt a sok férfi panaszt, hogy a "cél eléréséig" azaz a házasság-gyerek felállásig az asszony tündér volt és szexistennő, utána meg frigid sárkány" - ezt viszont megpiszkálnám kicsit, mert az esetek többségében nem véletlenül lesz az asszony frigid sárkány. A gyerek születésével egyszerűen kurvasok olyan feladata lesz, ami korábban nem volt, és legyünk őszinték, a férfiak többsége nem veszi át (legalábbis hosszú távon nem) a feladatainak egy részét. A férfiak továbbra is élnék a jól felépített és kielégítő életüket, de a gyerekből csak nagyrészt a pozitív dolgokat kapják meg, a nők pedig a pozitív dolgok mellett az összes kemény melót is. Még élénken emlékszem rá, hogy a feleségem milyen zombivá vált a kialvatlanság miatt, pedig igyekeztem tehermentesíteni. Csoda-e, ha nem lesz kedve hancúrozni (+a testük is változik, ha nem is annyira, mint ők ezt beképzelik maguknak), és ingerlékeny a kevés alvástól?

2019.08.10. 14:43:24

@Tata_: cirka te vagy az első, aki ezt itt normális hangnemben leírta... Még olvasni is ijesztő :))

exilis 2019.08.10. 14:43:25

@Tata_: Ebben nem tudok érdemben nyilatkozni, mert nálunk semmi nem változott, a feleségem előtte, közben (8 hónapos terhesen sem volt gond), és utána is szexmániás volt, ezért én hajlamos vagyok azt hinni, hogy ha egy nő szeret szexelni, akkor a sok teher mellett is szeret, ha előtte csak megfelelésből "szeretett" dugni, akkor jön elő, hogy ehhez most nincs kedve.

exilis 2019.08.10. 17:58:58

"közben tolja a szarságot az arcodba, hogy milyen lenéző, meg lekezelő vagy vele, képes ellenségnek nézni, mert nem asszisztálsz a finghámozásához, amit a gyerek háta mögé bújva szemrebbenés nélkül gyakorol, te meg csináld amire felesküdtél természetesen"

Ezt a mókát én is megismertem később...

Tata_ 2019.08.10. 19:51:51

@TSEPKE: ennyire azért nem lehet rossz a helyzet, bárki, aki nem csak képről látott nőt, esetleg feleségül is vett egyet-kettőt, az tapasztalta.
De nem beszéltünk még a szülés utáni depresszióról, az első gyerek utáni önbizalomhiányról ("jó anya vagyok???"), az önvádról ("nem bírom már, miért is szültem? De hogy gondolkodhat így egy anya? Szarember vagyok!"), és az össze többi automatikus vagy esetleges velejárójáról az anyaságnak.

2019.08.10. 20:07:12

@Tata_: olvasgass.. Vagy inkább ne.
A frigid nőkről akik csak szülésig szexelnek, mármint az elsőig (mégis hármat szült az a dög DD), mind pucér popival ment férjhez, mind max bolti eladó.. Soroljam?
Itt még egy férfi se írta le, hogy hát na, nem gondoltam, hogy nehéz lesz a folyton ordító gyerek mellett, nem gondoltam, hogy nem kívánom a feleségem miután bálna méretű hasa lett, nem gondoltam, hogy kikapcsol a vágy már a szoptatás látványától is, nem gondoltam, hogy a mindig pörgős, vidám feleségem bedilizik, hogy nem lesz elég neki az ABC - játszótér - babaúszás és mivel szarrágó voltam és úgyis én dolgozok, nekem jár a buli a haverokkal, ha nem tud jönni a gyerekek miatt magára vessen...
A mi kultúránkban a házasság két szereplős történet - mégse sikerül beismerni egyik oldalon sem, hogy ketten is cseszik el a végére.

Tata_ 2019.08.10. 20:42:06

@TSEPKE: sejtem, hogy mire gondolsz, de ma délután elég korrekt véleményeket és vitákat olvasok itt a blogon intelligens figuráktól.

Oké, akkor törjük meg a jeget :)

Nem gondoltam volna, hogy ennyi lemondással jár a gyerekvállalás.
Nem gondoltam volna, hogy az "én"-t és a "mi"-t ennyire háttérbe szorítja egy nyivákoló pelenkacsomag.
Nem gondoltam volna, hogy a feleségem 0-24-ben heti 7 nap a gyerekkel (gyerekekkel) lesz, és nincs lehetősége kimozdulni, nem tud egész nap felnőttekkel, az őt érdeklő dolgokról kommunikálni, a játszótéren is csak a gyerekekről, a rémtörténetekről és a tökéletes anyukákról folyik a szó (Tökéletes Anyuka: "az én gyerekem egy angyal, végigalussza az éjszakát, és a nap nagy részét is, sosem beteg, stb.", miközben a nejem a fáradságtól égő szemét próbálja nyitva tartani).
Nem gondoltam volna, hogy valaha is látom az arcán a csendes kétségbeesést, amikor huszadjára kel ki az ágyból éjjel a babát felvenni és ringatni, mert csak anya tudja megnyugtatni a babát.
Nem gondoltam volna, hogy egy babát ringatni a kézben egy órán keresztül fizikailag ennyire megterhelő, és basszus, a nők ezt egész nap csinálják!
Nem gondoltam volna, hogy a leginkább vágyott és remélt dolog az életében egy kiadós, zavartalan alvás.
Lehetne még hosszasan sorolni. De ha ezekkel egy férfi tisztában van, akkor tudja, hogy nem a válás, a beleszarás vagy a követelőzés a megoldás, hanem a segítség. Szerintem.

2019.08.10. 20:47:43

@Tata_: a többség nincs tisztában vele, látják a fotókat, hallják az édes sztorikat és a válásra legyintenek, áhh mi jobbak leszünk. Beteg gyerekek eldugva a világ szeme elől - mi különben is jártunk szűrésen, nem lesz gond, nem kézzel kell mosni a pelenkát, menni fog ez mint a karikacsapás.
Írhatnék még hosszan, de hiába nyári szünet, ki kell szednem a manókat a kádból, mielőtt kopoltyút növesztenek '-))

God Harald 2019.08.10. 23:58:42

@Tata_: így van. Meg ugyebár a fránya gyerekek szeretnek betegeskedni. Na ki szokott a kisgyerekkel, csecsemővel bent lenni a kórházban? Ki alszik a gyereke mellett széken, földön? Ki hallgatja a másik tíz csecsemő sírását a kórteremben egész éjszaka? Ki tűri el a frusztrált, tahó egészségügyi dolgozók viselkedését? Úgy van: anyuci! Ki lehet csapni a fizut az asztalra és büszkélkedni. Lehet ezt sorolni...

exilis 2019.08.11. 07:08:00

@God Harald: Csak a saját példám, és szerintem rengeteg férfi ilyen. Leírtam, hogy én alapvetően lusta, kényelemszerető ember vagyok, de mégis, amikor megjött a gyerek: Én keltem éjszakánként, én vittem oda a gyereket az alvó feleségem mellére, majd vissza a kiságyba, mert ő a nagy anyai ösztönével fel sem ébredt a gyereksírásra. Én fürdettem. Én pelenkáztam ha otthon voltam, mert a drágám úgy öklendezett a kakis fenéktől, hogy rossz volt nézni. Én hordtam a gyereket mindenhová, én aludtam bent a kórházban is vele. Én voltam az állandó taxi, vittem asszonyt boltba, gyereket iskolába, orvoshoz stb, és persze közben én voltam az, aki reggel munkába indult és 5 után hazaért ezek mellett, majd bekapott két falatot, és vitte a gyereket a játszótérre, hogy anyu tudjon pihenni kicsit. Ti folyamatosan úgy beszéltek a férfiakról, mintha 50 évvel ezelőtt élnétek. Mennek a sírások a semmire. Mennyit kaptam én is az exemtől, hogy takarít, mos, vasal, mosogat, és ő házi cseléd, miközben én pedáns vagyok, nem hagytam szét soha semmit a lakásban, főzni, porszívózni, mosogatni meg szeretek, mert megnyugtatnak. Na, amióta szétmentünk, azóta valahogy koszfészek lett a lakásából, pedig ott se vagyok, hogy szegénynek az én kupimat kelljen takarítania. Ja, és persze mióta egyedül vagyok, már látom mennyi energia kell ahhoz, hogy a 21-ik századi eszközökkel tip-top legyen a lakás, meg a ruhatár (max 2 óra/hét - nálam, és ez tényleg rendet jelent).

Én úgy látom, hogy a nők nagyon jók abban, hogy nagy sztorit kerítsenek az köré amit csinálnak, felnagyítsák a szerepüket a dolgokban, a saját fontosságukat hangsúlyozzák és kidomborítsák. Ez valószínűleg az állandó női kisebbrendűségi érzés kompenzálása, ez a saját fontosságuk és beletett energiájuk kihangsúlyozása, állandó felhánytorgatása, felemlegetése, miközben mi férfiak pont az ellenkezője vagyunk, megcsináljuk amit kell és kész, letudtuk, nem beszélünk róla, nem rajzolunk utána glóriát a fejünk fölé minden beszélgetés során.

2019.08.11. 08:10:04

óó hát ez nem korrekt így, hogy ti itt normális emberkként írtok. Ide gumicsonttal örjöngeni szoktunk jönni :-)

2019.08.11. 08:17:24

@exilis: hogy is volt az elhagytak és most azt kiabálod a kis odúdból, hogy minden férfi szemét sztorival? :-))

God Harald 2019.08.11. 10:56:15

@letmebreakitdown: ennek tükrében azelőtt is zömmel nők voltak bent a gyerekkel. Nincs semmi baj a hozzászólásommal.

2019.08.11. 11:16:12

@letmebreakitdown: mert proli ország vagyunk, földön, kisszéken alvó szoptatós anyákkal, egy mosdó - zuhanyzóval a folyosón.
Egy távoli galaxisban ezért cirkusz jár és tüntetés a változásért, másik bolygón megköszönik az anyáknak ezt a mérhetetlen szívást... Nálunk vállat vonunk, te akartál szülni.

God Harald 2019.08.11. 15:16:45

@letmebreakitdown: hidd el, nem rajtam múlik. Néha politikusokat is elküldök az anyjukba közösségi oldalukon, e-mailben. De hát az átlagos magyar szavazópolgár menthetetlenül hülye.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.11. 15:41:24

@TSEPKE: Tsepke az enyém még mindig(hogy el ne felejtsd). Hogy kerültek oda? :)

2019.08.11. 15:47:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Fehér ember nem felejt '-))
Kik, hová?....

TheKillers 2019.08.11. 21:30:15

@God Harald: most tényleg az az odaadás netovábbja, hogy 18 év alatt, ami 6500 nap kb mondjuk 4et bent kell tölteni a korházban egy széken ülve? ettöl jo egy anya?

nálunk a családban anya esett ki a munkábol fél évre, komoly mütéttel, mindent megoldottam ahogy kellett, nulla rinyával.

gyerekkel kapcs. teendön rinyálni egyébként is visszataszito, nötöl és férfitol egyaránt, tekintve a gyereket nem szülteket, meddöket, lombikosokat és elváltakat.. nem kevesen vannak

God Harald 2019.08.11. 22:57:46

@TheKillers: senki nem rinyált. Csak példának említettem.

Tata_ 2019.08.12. 10:14:29

@TheKillers: Rinya? Ezek tények egy nehéz időszakról, amin semmit sem befolyásol az, hogy nem érint mindenkit, akár önhibájából, akár azon kívül nem születik gyereke.

2019.08.12. 13:29:35

@TheKillers: 4-et.. Jól van..
Nem rinya, tények. Az a barátnőm se rinyalt, aki majd tíz hónapot ingázott a leukémiás gyereke mellől minden nap a családhoz. Apa se rinyalt, tette a dolgát mindenki. Ettől még tisztelem mint férfit, hogy azt mondta a felesége egy hős, hogy ezt így végigcsinálta. Nem jött agyfac menő dumával, hogy úgyis otthon van, ez a dolga..

Tata_ 2019.08.12. 13:52:01

@TSEPKE: Te Tsepke, nekem nagyon gyanús vagy! Nem lehet, hogy Te én vagyok, csak elfelejtjük bevenni a skizofrénia elleni bogyót? :D

TheKillers 2019.08.12. 13:54:56

@TSEPKE: le a kalappal de nem ez volt a téma. kirivo példát én is tudok, meg bárki

2019.08.12. 13:56:45

@Tata_: honnan tudnám te ki vagy, ha azt se tudom én kivagyok '-))
(standard kérdés itt :te az a csepke vagy?.. Nem tudom mit írkálok, mikor az a csepke vagyok, de úgy látom olyankor még a tűsarkú is működik DD)

2019.08.12. 14:00:10

@TheKillers: akkor mi nem érthető?
Kölcsönös tisztelet lett volna a téma, amire az "otthon ülnek, nem csinálnak semmit" és a "férfimunka ugyanmár, füvet nyírni én is tudok" szintig sikerült eljutni..
Majd jössz és leírod, hogy ezt te is simán, fél évig... Igen? És és és?

TheKillers 2019.08.12. 14:06:55

@TSEPKE: juj, jaj, nöi logikával füszerezett sértettség a semmin.

2019.08.12. 14:17:12

@TheKillers: akkor áruld el min rinyálhat szerinted egy nő, aki otthon van a 3-4 gyerekkel X évig? Ez nem rinyálás, ezek a hétköznapok. Ahogy egy férfi se szórakozni jár be a munkahelyre, úgy egy háztartás - gyereknevelés tengelyen is adódhat nehéz időszak. Ezt miért kell rinyálásnak nevezni?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.08.20. 12:00:29

@TSEPKE: A manók a kádadba, eddig úgy jött le, hogy nincs saját :)

Frh 2019.08.23. 12:28:36

Ennek a fickónak sose lesz jó az időpont. Mást akartok. Keress mást, akivel ugyanazt szeretnétek!
süti beállítások módosítása