Jól megbámult a haverja, de őt nem zavarta

2023. augusztus 04. 07:53 - csajokespasik

       

               „A pasas végig engem stírölt gusztustalanul, és amikor később ezt elmondtam a páromnak, két mondattal „vigasztalt” : 1. „Azt te csak úgy érezted” 2. „Örülj neki” – Örök dilemma, hogy mennyire érdemes tolerálni párunk haverjait, illetve az általa tervezett olyan programokat, amik jobbára csak őt érdeklik.        

 
       

                Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Sziasztok,
A barátom sok olyan programot szervez, ami főleg csak őt érdekli, (pl. egy motorostalálkozó kevés nőt villanyoz fel...) . Nekem kínos, ha mindig meg kell magyarázni, miért nem megyek vele olykor. Nem tartozom neki elszámolással, de ha megmondom neki, hogy nem akarok olyan helyre menni, ahol senkit se ismerek, akkor azt mondja „majd megismered őket” – erre voltak kísérletek, és nem ment nekem. Ő nálam idősebb, és a barátai érdeklődései is teljesen mások, mint az enyém. Én elmondom neki, ha külön megyünk el, mivel töltöm az időm, kivel és hol vagyok, tehát így is megoldhatnánk. Csak kis szorongással tölt el, ha nincs közös nevező.        

       

               Nem akarom, hogy miattam találkozókat kihagyjon, de csinálhatna velem is programot olykor, amiben én is szívesen részt veszek, nem kell átutazni hozzá a fél országot, és nem hagy magamra idegenek közt, míg ő lefoglalja magát.
A másik, hogy ő egy spontán összefutásból is programot csinál, ha valakivel találkozunk, akkor rögtön be kell ülni vele valahova. Ez alól pedig nincs kibúvóm, hisz már eleve ott voltam. Legutóbb egy ilyennél el kellett játszanom, hogy fontos üzenetem jött, és mennem kell. Mert ha csak ott ülök bután és csendben órákig, az nekem értelmetlenség. Volt egy olyan eset pár hete, amikor egy izzadt, hájas, nem túl kifinomult modorú haverjával futottunk össze, akit 5 éve nem látott... és egy olyan lepukkant kocsma esett épp útba, ahova nagyon be kellett ülni azonnal, hogy nem hittem el, hogy ilyenek még léteznek: félhomály, ...áporodott, dohos szag... torokhangú dörmögések konstans háttérzajnak... lepusztult zombialkeszek, és egyéb emberi roncsok... én itt nem megyek vécére, az biztos. 10 percet bírtam ki, amúgy a pasas végig engem stírölt gusztustalanul, és amikor később ezt elmondtam a páromnak, két mondattal „vigasztalt” : 1. „Azt te csak úgy érezted” 2. „Örülj neki” -... nem örültem neki.         

 

 

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9618185893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2023.08.04. 09:34:07

Valami miatt mély nyomot hagyott benned, hogy a haverja megbámult....

Lorrh 2023.08.04. 12:37:34

@Peni a Valdes: bankodik miert nem konkretan hagyott mély nyomot benne

body_andras 2023.08.04. 13:20:57

Valószínűleg nem illetek össze, és a hapsinak esze ágában sincs megállapodni és ennek oltárán bármit is feláldozni, avagy parkolópályára tenni.
Megbámulás nincs eléggé kifejtve: nyálcsorgatva jojózott a szemeivel a dekoltázsban? Vagy csak pironkodva ránézett amikor úgy látta, nem nézi senki?
"ő egy spontán összefutásból is programot csinál, ha valakivel találkozunk, akkor rögtön be kell ülni vele valahova" - NAGYON együttérzek. Duplán szar amikor olyannal futunk össze akivel nem is tartja a kapcsolatot és 20 éven belül 99% hogy nem is fogjuk látni, mert csak valami jelentéktelen rokoni vagy kollegiális szálon kötődnek egymáshoz. És baßßuk el vele a napunkat jófejségből.
Egyébként, a spontán progiknál nyugodtan bele lehet súgni az illetékes fülébe, hogy bocsi én ebben nem akarok részt venni, mondjon egy szokásos fedősztorit, azzal elköszönsz és mehetsz a dolgodra. Ha ezt nem tolerálja a pár akkor lapát.

Sadist 2023.08.04. 17:14:51

Baszki, mégis miért vagy vele? Ja, persze, magas, hejjes, laza, extrovertált, meg bőrdzsekiben a motorján olyan rosszfiús jelenség, amitől rögtön nedvesedsz.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2023.08.04. 20:09:41

@Peni a Valdes: @Lorrh: @Sadist: Itt egy számotokra csak pár szónyi írásból ismert nő, akiről semmit sem tudunk, és ti rögtön rosszindulatú, sutyerák szöveggel támadtok neki. Helytelen. Menjetek kocsmába, ott menő ez a stílus.

body_andras 2023.08.04. 21:27:08

@Androsz: és velem mi lesz? kiszavazol a kocsmából? :)

Lorrh 2023.08.04. 22:44:44

@Androsz: cicatündérem, nehogy már vérkomolyan vegyél egy kamublogot, ezek nem igazi szereplők, csak a fantázia szülöttjei. Szóval ne repülj rá a takarmányra ilyen lelkesen. Csók a család!

VOGAben 2023.08.05. 07:29:29

Jajj, hát nekem is van egy régi motoros cimborám, aki a közepeske csaja hatására a Ducati Panigale V4-ről átült egy csillámpónis nyuszimotorra! Most a járdákon gurulgat sikongatva.

antisocialnetworkagain 2023.08.05. 07:47:30

Egy kis hasznos:
A stíriai metélt tulajdonképpen a magyar vargabéles osztrák testvére. A vargabéles Erdélyből, a stíriai metélt Stájerországból származik. A vargabéles rétestésztalapok között megsülő cérnametélt túróval és mazsolával. A stíriai metélthez viszont a tésztába gyúrjuk bele a túrót, és rétestészta sem kell a tetejére.

szeme közé, laposan! 2023.08.05. 09:59:30

Gondolom, esténként azért rendesen ronggyá kúr, és inkább téged, mint valami másik nőt… nem? Mert ha tartanád magad valamire, akkor lelépnél ennek ellenére is és nem sajnáltatnád magad.

Supergranat az igazságosztó 2023.08.06. 06:48:06

Esküszöm talán még évekkel ezelőtt sem voltak ennyire zárkózottak a nők!

Az élet nagy problémái!

Gondolom ha valami izmos pénzes menő pasi lett volna egyből mosolyognál mi? Akkor meg sem született volna ez a poszt!

fkv.119 2023.08.06. 11:08:31

"a pasas végig engem stírölt gusztustalanul, és amikor később ezt elmondtam a páromnak, két mondattal „vigasztalt” : 1. „Azt te csak úgy érezted” 2. „Örülj neki” -... nem örültem neki."

Miért nem? Le is szophattad volna, hadd örüljön a csávód is.

Diorella Queen 2023.08.07. 08:08:24

Hülye picsa!
Be nem ülnék semmilyen lepukkant helyre,kocsmába, senki ( még a pápa ) kedvéért sem!
Nemet tudni kell mondani hülyeségekre és kellemetlen dolgokra!

Diorella Queen 2023.08.07. 08:10:01

@Supergranat az igazságosztó: Izmos , pénzes, menő pasik, mindig csórók.
A zsíros, hájas, kopasz malacok, mindig gazdagok.
Miért van ez?

Lorrh 2023.08.07. 10:26:36

@Diorella Queen: pénzes pasi csóró???? valamit túltoltál. van gazdag fiatal izomospasi is: bármelyik sztárfocista.

God Harald 2023.08.07. 11:00:02

@Lorrh: “Egyetért ön az óvodáskorú gyermekek sztárfocistává műtésével?”

Lorrh 2023.08.07. 11:58:39

@God Harald: :-)
naná! én mindennel is egyetértek. csak hozza a postásbácsi azt a 15.havi nyugdíjat is.

God Harald 2023.08.07. 12:06:31

@Lorrh: idén nem lesz karácsony! Most további 30-40 Pénztáros Lőrincre gyűjtünk. Ez ugyanennyi Andikát is jelent. Most nem aktuális a nyugdíjas simogató:(

Lorrh 2023.08.07. 15:59:52

@God Harald: na jól van! Tudom én a klárikára is tenni azt a zikszer ám!

God Harald 2023.08.08. 23:40:03

@Lorrh: a dollárbaloldalra???!!!

Lorrh 2023.08.09. 17:32:30

@God Harald: svájcifrankcentristák, rubelfidesz, svédkoronásmihazánk, mongoltugrikelempé

2023.09.10. 13:13:59

Kérem Napóleon itt van?
süti beállítások módosítása