A pénz bármilyen rossz házasságot összetart

2019. október 18. 07:45 - csajokespasik

       

                Régen úgy volt, hogy egy családos ember maximum más családos emberekkel járt össze egy-egy kerti partira, nem pedig egyedül, napokra lelépve a haverokkal. Levélírónk a konzervatívabb kapcsolatok híve, így nem érti kolléganőjét, akinek megszűnik az önbecsülése, amíg a kalandozó férjecskétől dől a lé.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Ez szerintetek mennyire átlagos ma?

Egyik kolléganőm házasságáról van szó, amiről akarva-akaratlan is hallok. Elég szépen el vannak eresztve anyagilag, mármint a férj nagyon szépen keres. De a szabadidejükben (bár családosoknál nem beszélhetünk nagyon ilyesmiről) férjecske is külön dolgokat csinál és a feleség is külön utakon jár. A nő a vidéken lakó szüleit már csak egyedül látogatja, és a gyereknevelés is teljesen őrá hárul, akárcsak a férj kutyáinak ellátása. Együtt nem járnak az évente egyszer esedékes nyaralásokon kívül sehova.

Megsajnáltam, mondom neki nyáron, hogy menjünk el egy fesztiválra ketten, jó lesz, de azt mondta, ebből ő már kinőtt – én meg úgy értelmeztem, hogy gyerekesnek tartja már ezt, mert jobb helyekhez szokott. Neki ez már rangon aluli. Többet nem is hívtam sehova.        

       

                És csak hallgatom, hogy hova ment a férje nélküle: áprilisban Spanyolország, májusban szakmai wellness, július Balaton, szeptemberben osztrák hegyek haverokkal, akik közt sok nő is akad. Mintha nem is lennének házasok.

Mivel beszél róla, valahol zavarja a dolog, még ha könnyedén, mosolyogva és sztorizósan is teszi. Amin csodálkozom: van olyan, hogy egy feleség az anyagi biztonságért bármit beáldoz, bármit elnéz a férjének? Magyarán: bármilyen rossz házasságot összetart a pénz? Ennyi a nagy titok?

És ha hirtelen kirúgnák a pasit, akkor jön a válás? Én azt hittem, hogy családos emberek max. más családokkal járnak össze, pl. a kertben grillezni, közös strand, meg ilyesmik és annyi. Nekem ez egy felfoghatatlan helyzet.

Kérdezem, nem vagy féltékeny? Válasz: á, nem, úgyis azt csinál, amit akar...

Nem tudom, mi ütött belé, és mikor, hogy ezt így elfogadta. Nem megalázó ez egy nőnek, pláne a mai mindenért belázadós világban? Azt elhiszem, hogy ő elhiszi, hogy ebben boldog          

 

 

244 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5415230966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exilis 2019.10.18. 21:21:01

Félreértettetek. Nem a szép nők vs. csúnya pasikról írtam, hanem arról, hogy szép nőként könnyű nem érteni a CSÚNYA nők problémáit, könnyű elítélni azokat a nőket, akik benne ragadnak hosszabb ideig olyan kapcsolatokban amik messze nem ideálisak. Nem lelki defektből teszik, hanem azért mert az ő külsejükkel nincs meg az a merítés, ami Egy a Queen-nek (aki gyönyörű, ráadásul még okos is) megvan. Ő soha nem fogja átélni azt amit egy átlag alatti külsejű nő, hogy neki az elérhető legjobb az sokszor mondjuk az az 1 pasi aki az utóbbi tíz évben nőként nézett rá legalább néhanapján, lekapcsolt villany mellett. Sarkítok, de sok nőnek kb. ennyi jut, és jóval többnek, mint amennyit az itt író hölgyek gondolnak, pl. tavaly kelt el egy 35 éves SZŰZ kolléganőm, aki mindent, de mindent megtett, hogy pasit szerezzen, társaságba járt, folyamatosan akarta, de addig se jutott el, hogy valaki randira hívja, és van egy 40 éves kolléganőm aki szűz, és már fel is adta. Mindkettő olyan nő, hogy egy normális pasi átnéz rajtuk, egyik kis mulya (ő kelt el), a másik meg férfias. Na, és most ha a mulya kolléganőmnél pár év múlva kiderül, hogy a férje többet akar a haverokkal lógni, és évi ötször azokkal megy kiruccanni, akkor hagyja ott? Soha nem fog még egyet találni. Nincs opciója, vagy egy kompromisszumos párkapcsolat, vagy a macskák.

Tata_ 2019.10.18. 21:46:30

@EGY a Queen: az arányokon vitatkoznék, jó lesz az 50%-nak is, a többi menthetetlen.
Egy genetikailag kövér, rossz szemű, himlőhelyes, seszínű hajú, korán kopaszodó, aszimmetrikus arcú, szőrmók, izzadékony, alacsony introvertált ürge a büdös életben nem fog nőket hódítani. Ezekből a tulajdonságokból elég csak hármat kiválasztani, máris kész a "vesztes" típus.

De továbbmegyek: aki csúnya, gyerekként is az volt. A kortársak hathatós segítségének hála olyan önbizalomhiánnyal és sérült lélekkel kezdi a felnőtt életét, amit kevesen tudnak feldolgozni (megvan még általánosból vagy gimiből a vézna nyeszlett okostojás vagy a hízott sertés karakter?). Nem életszerű, hogy 22 évesen sebészkés alá fekszik, vagy gyomorgyűrűt rakat, esetleg nagy dumássá neveli át magát. Arról nem is beszélve, hogy az átváltoztatás projekt nem kevés pénzbe kerülhet, ergo sokaknak nem elérhető, főleg pályakezdőként nem. Azok a nők pedig, akiket esetleg elérhetne, ha mégis áldoz a ruházkodásra, edzőteremre, táplálékkiegészítőkre, egyéb firlefrancra, azok pedig 'Brad Clooney'-t tekintik célcsoportnak, így pattintva le a szerencsétlent.
Ilyen múlttal és sérült személyiséggel nem lesz sikeres a nőknél. Te csinos nő vagy, fogalmad sem lehet, hogy micsoda lelki poggyászt cipelnek ezek az emberek.

Almandin 2019.10.18. 21:53:51

Érdekes felfogás az a posztolótól, hogy egy házaspárnak már csak hasonlókkal lehet együtt grillezni meg strandolni. Éljen a jó unalmas nyárspolgári lét!
Egy ilyen kapcsolat hátterében sok minden állhat: eltérő érdeklődési kör, anyagi érdekből együtt maradás, nyitott házasság. Nem érdemes ítélkezni.
Magyarországon az a tévhit, hogy egy párnak állandóan egymás nyakán kell lógni, mindent együtt kell csinálni, egy franciaágyban kell aludni, stb. Pedig sokszor attól megy tönkre a kapcsolat, hogy nincs külön életük, privát szférájuk.

Tata_ 2019.10.18. 21:55:48

@Daenerys Targaryen: értem és elfogadom, hogy a szép nőknek sem fenékig tejfel az élet. De ha választanod kellene a szép vagy a ronda nő / jóképű alfa vagy randa béta életútja között, nincs kétségem, hogy melyiket választanád. Ezerből ezren a szépségre vagy jóképűségre voksolnának. Tévednék?

Tata_ 2019.10.18. 21:57:39

@exilis: :D
Megint felületesen futottam át a kommenteket, eléggé félrevittem a dolgot. :)

Almandin 2019.10.18. 22:19:18

@Tata_: Nem minden csúnya gyerekből/kamaszból lesz csúnya felnőtt. A serdülés sokaknál átmeneti csúnyulással jár. A sovány gyerekek a kamaszkor előtt általában szépek, utána túl sovány kamaszok, ilyenkor tényleg nehéz elhinniük, hogy lesz jobb is. De ha felnőttként eleget mozognak, kicsit felszednek magukra, megszépülhetnek. Belőlük lesz a 40 évesen 25-30-nak kinéző, későn öregedő férfi vagy nő. Az élet ilyenkor visszaadja, amit kamaszkorban elvett. Az egykor szép tinik már látványosan öregednek, csúnyulnak, ráncosodnak.
A kövér kamaszok is, hacsak nem komoly anyagcserezavar van a háttérben, később lefogyhatnak, pontosabban izommá alakíthatják a hájat. Megfelelő táplálkozással és kellő mozgással akár szép emberekké is válhatnak, vagy legalábbis nem csúnyákká.
Az embereknek maximum 5-10 százaléka olyan, hogy annyira ronda, hogy azon nem lehet javítani. Ők általában valami komoly betegséggel is rendelkeznek, vagy idősebb korban pl. alkoholizmus miatt tették tönkre magukat. Az alkoholisták nagy részének egy idő után már csak az ital jár a fejében, elhanyagolják a tisztálkodást, büdösek, koszosak lesznek, egy idő után munkaképtelenek is, és emiatt a többségük anyagilag is lecsúszik, nem tudnak elég pénzt keresni, innen jön a fogatlanság meg társai is.

Almandin 2019.10.18. 22:24:46

@Tata_: Miért van az, hogy manapság egyre többen csak végleteket látnak, ha pl. a férfiakról beszélnek? Mintha csak jóképű, nőcsábász alfa meg szerencsétlen, bűnronda béta létezne, aki vagy szűz marad, vagy papucsférj lesz belőle. A férfitársadalom jóval összetettebb ennél. Az általam ismert férfiak többsége egyik végletet se képviseli.

EGY a Queen 2019.10.18. 22:33:03

@exilis: figyelj.Én teljesen értem,hogy mit mondasz,előtte is értettem,bár szerintem a felhozott példák elég kirívóak,azért az nagyon ritka,hogy egy nő ennyire láthatatlan legyen a férfiak számára.Viszont,egy szép nő sem úgy megy bele a házasságába ( már ha kicsit is normális),hogy ha nem működik,nem baj,majd lesz másik. Te azt az ember szereted,vele akarsz minden este vacsorázni,mellette akarsz reggelente felkelni,azt akarod,hogy VELE működjön. Én csak azt mondom,hogy ennek viszont az előnyös külsőhöz semmi köze. Sokszor még szexuálisan sem,sajnos elég sok példát látok arra,hogy pont a szép nőjét nem dugja aptyuk.
A másik,amire ki szeretnék térni,hogy nem korrelál a külső az empátiával hiányával. Azért,mert velem személy szerint valami nem történt meg,miért ne tudnám átérezni,hogy mit élhet át,akivel meg de? Mindenkinek vannak/voltak kudarcai az életben (ha nem a külsejével kapcsolatosan,akkor mással), mindenkinek vannak félelmei,kétségei stb. Van gyerekkori traumád,van csúnya(bb) baratnőd,testvéred,szomszédod,látod,érzed,vigasztalod,ezek szintén beépülnek a szemelyiségedbe.
Sok mindent át tud erezni az is,akivel valami,ha személyesen nem is történt meg,de vannak érzései,tud kapcsolódni.

Tata_ 2019.10.18. 22:36:40

@Almandin: Nem végletekben gondolkodom, az 50% a már eleve csúnya palik halmazából a menthetetlen, olvass vissza; tippre a férfinépesség 30%-a csúnya, azaz 15%, akikről írtam. A nagy többség nyilván átlagos, egy kis részük pedig nyertes a génlottón.

Tata_ 2019.10.18. 22:42:55

@EGY a Queen: lehetek gonosz egy kicsit? Ha már az előbb végletekben való gondolkodással "vádoltak" meg, akkor legyen: lehetsz baromira empatikus, de egy születése óta vak ember bőrébe sohasem fogsz tudni belebújni. Ha Exilis skáláját elfogadjuk, akkor 8/10-es nőként egy 3/10-es bőrébe nem fogsz tudni belebújni, túl nagy a szakadék.

EGY a Queen 2019.10.18. 23:04:54

@Tata_: először is,Exilis túl nagyvonalú,nem vagyok 10/8-as külsőre.
Másodszor.Az én személyem lenyegtelen az ügyben,általánosságban beszéltem emberekről,de ha már pont én vagyok a téma,én spec. kurva randa tini voltam,szóval hidd el,ha valaki tudja,milyen 3/10-esnek lenni,az én vagyok. :D

El Amante 2019.10.18. 23:10:37

@exilis: ha a kapcsolat egyébként oké, sztem nincs abban semmi, ha eseteként vki félrelép. Megegyezés kérdése valójában. De azzal vitatkoznék, h ha a szitu megalázóvá, rombolóvá válik, nincs más választás. Még egy kevésbé kapós nőnél is van az a helyzet, h inkább a macskák. Persze ez azon is múlik, min méri az önbecsülését.

exilis 2019.10.18. 23:23:46

@EGY a Queen: Pedig most is látványosan nem érted :)

"Viszont,egy szép nő sem úgy megy bele a házasságába ( már ha kicsit is normális),hogy ha nem működik,nem baj,majd lesz másik. Te azt az ember szereted,vele akarsz minden este vacsorázni,mellette akarsz reggelente felkelni,azt akarod,hogy VELE működjön. Én csak azt mondom,hogy ennek viszont az előnyös külsőhöz semmi köze. Sokszor még szexuálisan sem,sajnos elég sok példát látok arra,hogy pont a szép nőjét nem dugja aptyuk."

A szép külső arra jó, hogy a döntés a te kezedben legyen, és nem, nem a házasság a lényeg, hanem az előtte rész, a választás szabadsága. Te, ha jól csinálod, jól felméred az embert akivel hosszabb távra tervezel, te magad is szerethető jellemű vagy, és képes vagy megadni a másiknak amit ő szeretne, és ő is neked, akkor minden happy. De, ez a szép emberek története, ez az a történet, ami előtt te bemész egy plázába, és óriási árubőségből kell választanod. Van ilyen is, olyan is, kipróbálod, majd megtalálod az igazit, és örülsz neki.

Egy átlag alatti nő - képletesen - nem a plázába megy be, hanem a falusi kisboltba. Van jó esetben 2-3 girbegurba portéka amiből választhat, és csak a filmeken látja azt a lángoló szerelmet ami neked ("Te azt az ember szereted,vele akarsz minden este vacsorázni,mellette akarsz reggelente felkelni,azt akarod,hogy VELE működjön") természetes. Captain erre mondta okosan, hogy maradékelvű kapcsolat, és a kapcsolatok nagy százaléka az. Persze megvan a szerelem, de mindig benne van, hogy szeretem Józsit mert .. Mindig ott lesz, hogy kell lennie egy indoknak, szeretem mert olyan jó ember, szeretem mert ő is szeret, szeretem mert jól keres és mindent megad stb. Nálad gyanítom nincsenek ilyen kényszeres szeretem mert, mondatok, mert megengedhetted magadnak azt a luxust, hogy tényleg olyan férfi mellett élj, aki fizikailag és szexuálisan vonzó számodra. És persze, innen is el lehet rontani, csak nem mindegy, hogy te a hegy csúcsáról indulsz neki az elrontásnak, vagy úgy hogy valójában sose értél fel csak a közepéig.

TheKillers 2019.10.18. 23:26:44

mielött 1 kommentet elolvasnék, el kell mondjam hogy rendesen felbasz ez a poszt.. mi a f*szért ne mehetne el a nöje/pasija nélkül valaki akárhova? ez mi? pincsi a másik, üljön otthon mint öreganyám a buboskemencénél és nézzen maga elé? pff

El Amante 2019.10.18. 23:30:26

@EGY a Queen: “Sokszor még szexuálisan sem,sajnos elég sok példát látok arra,hogy pont a szép nőjét nem dugja aptyuk.“
Ez milyen igaz! A ffiak (akikkel nekem volt szerencsém) választása egyáltalán nem volt ilyen szempontból következetes. Nem éreztem, h klasszisokkal jobb nő lennék a volt/aktuális nejeknél. Az egyik mostani sz-em neje kifejezetten jó nő, olyan, amilyen a legtöbb nő vágyna lenni, oszt tessék, apjuk velem (is) múlatja az időt. Nem a szépségen múlik, vagy legalábbis nem nyom annyit a latba, mint ahogy itt megnyilvánul.

TheKillers 2019.10.18. 23:59:55

azt még megértem, ha a nök szépségéröl megy az elmélkedés, mert ez társadalmi nyomás ujszülött kortol hogy egy nö legyen elsösorban szép, de kajak a fickok szépségéröl? gyurjál, öltözzél, legyen jo magas célod (ami nem egy nö magad mellé), küzdjél érte, azt vigyorogjál ha jol haladsz. esetleg szerezz pénzt.

Örömhernyó 2019.10.19. 07:43:28

Ez van. Főleg ha a nő már nem mai darab, a gyerekek le vannak szülve, ez kipipálva, nincs már esélye nagyon új életet kezdeni mással, mert a méhe szavatossága lejáróban van a menopauza közeledtével, saját egzisztenciát ha eddig nem tudott összehozni, akkor ezután se fog, válás esetén elesne a férj bevételeitől. Ilyen helyzetben a legtöbb nő elvisel bármit, ha nem alázzák meg nyilvánosan vele (márpedig a posztban szereplő férj diszkréten csinálja az "utazgatást"). A házasságok jó része pont ide jut el 10 év alatt, csak még az sincs, hogy a férj jól keresne.
Megjegyzem anyám is ilyen volt, inkább velünk, a gyerekekkel foglalkozott, külföldre utazni nem szeretett, faterom vitt minket, gyerekeket külföldre, addig anyám otthon maradt. 10-15 év alatt minden kapcsolat eljut oda, hogy egyre inkább egymás mellett élnek, mint együtt a felek.
Nők ilyenkor gyereknevelésbe, vallásba, ezotériába, bulvárpszichológiába, önsegítő tanfolyamokba, kertészkedésbe menekülnek a valóság elől. A férfiak meg élvezik, hogy 50 éves kor körül még elég potensek fiatalabb nők döngetéséhez, anyagilag a csúcson vannak, a gyerekekkel már nem kell foglalkozniuk, élik másodvirágzásukat.

Somogyi József 2019.10.19. 07:43:53

@El Amante: Most férfi vagy nő vagy?
Mert eléggé zavaros amit leírtál.

Örömhernyó 2019.10.19. 07:52:40

@El Amante: Nem a szépség dönt, a legszebb nő mellett is vágyik az újdonságra a férfi. Ami vonzó a szexpartnerben, az az, hogy más, mint az állandó partner, hogy benne van a dologban, hogy vágyik rád és te is vágysz rá.

MsIreneAdler 2019.10.19. 09:03:09

Érdekes ez az elmélkedés a szépségéről.

@exilis: teljesen igazad van abban hogy jobb döntési helyzetben vannak azok, akik előnyös külsővel rendelkeznek. Ez viszont, tényleg csak akkor jelent óriási előnyt, ha van annyi agya, hogy éljen vele. Mert ugye azt is megteheti, hogy minden héten kiválasztja a legjobbat :D, semmivel nem lesz előrébb, mint a "randa" társai.

A genetikáról meg annyit, hogy az igénytelenség nincs kódolva a génekben. Ha valaki nem törődik magával, annak viszont tök jó alibi, hogy hát istenem, ezt dobta a gép.

@Tata_: egy férfi külseje kevésbé fontos egy nőnek, mint a nőjé egy férfinek. Egy férfi, ha csupán csak ápolt már nem veszett fejsze nyele. Mondjuk lehet csak én gondolom így, de a humor, a szöveg nálam mindig is többet nyomott a latba.

Tata_ 2019.10.19. 10:06:50

@MsIreneAdler: "Egy férfi, ha csupán csak ápolt már nem veszett fejsze nyele." - Ezt kiegészíteném, ha megengeded: Egy átlagos férfi, ha...

Ahhoz, hogy a szövege és a humora érvényesülhessen, szóba kell vele állnod. Ez egy ronda palival kevésbé esélyes. A fiatalkori traumák miatt ezek az emberek általában nem szövegládák, persze akadnak kivételek.

MsIreneAdler 2019.10.19. 11:21:37

@Tata_: igen, igazad van. Annyit tennék hozzá, hogy lényegesen kevesebb alapból ronda ember létezik, mint igénytelen. Ebben a Queennek van igaza.
Azok, akik annyira nem adnak magukra, hogy pl ne zsíros hajjal, bűzös testtel menjenek emberek közé szerinted ugyanúgy megérdemelnének egy esélyt? Tudom (illetve már nem vagyok a piacon, így csak gondolom), hogy nehéz párt találni. Pont ezért nem kéne olyan dolgokkal rontani az esélyeket, ami ellen lehet tenni (testsúly, tisztálkodás, öltözködés stb.).

El Amante 2019.10.19. 11:29:55

@Örömhernyó: pont erről van szó, és ezért butaság kizárólag a szépséggel párosítani a szexuális vonzerőt. Az igaz, h első ránézésre ill felszínesen választva szempont lehet , h hogy néz ki valaki, de hogy végül milyen lesz az ágyban, ill élni vele, az már egészen más téma.

El Amante 2019.10.19. 11:37:16

@Somogyi József: mi a zavaros abban a mondatban, h pl nem éreztem, h klasszisokkal jobb nő lennék a nejüknél? Most tényleg elkezdjük az alany, állítmánynál?

EGY a Queen 2019.10.19. 11:48:23

@Örömhernyó: pontosan! Mi is ezt mondjuk El Amante-val.A világ legszebb nője lehetsz a világon a legjobban is dughatsz..egy idő után mégiscsak a “ más” az érdekesebb,vonzóbb lesz. Ahogy Barney mondja:az új mindig jobb. :D
Aztán,hogy ez a szexuális kíváncsiság manifesztalodik-e,vagy csak megmarad ábrándozás szintjén,az megint egy másik történet.

EGY a Queen 2019.10.19. 12:02:28

@exilis: sokkal több tényezős ez a párválasztásos játék,mint ahogy te levezeted.
Ahogy Irén is mondja,eleve nem mindegy,hogy egy szép nőnek van-e agya,mert anélkül kurva könnyen egy “nagymenő” agresszív barom mellett találja magát,akinek csak trófeának kellett. Valóban nagyobb a merítési lehetőség,én ezt sosem vitattam,de nem egyenes az út a boldogsághoz,csak azért,mert szép valaki.Én erről beszélek.

Almandin 2019.10.19. 12:18:44

@EGY a Queen: Ezért jutottam én is arra a megállapításra az élettapasztalataim növekedésével, hogy a szigorú monogámia egy becsődölt modell, ami eleve csak kevés embernél valósul meg, és ott is csak nagy elfojtások árán. Olyan szinte senkinél nem létezik (vagy csak nagyon kevés embernél), hogy valaki évekig, évtizedekig csak egy embert kívánjon.

MsIreneAdler 2019.10.19. 13:52:12

@El Amante: a megmagyarázhatatlan vonzerőről mindig egy tanárom jut eszembe. Alacsony, vékony, szemüveges fazon (olyan Woody Allen típus), de olyan kisugárzása volt, hogy tátott szájjal hallgattuk. A csilláron is lógtak a diákok az előadásain. Nem csupán mert mondjuk vicces volt, hanem, mert még valami olyan férfiasság áradt abból a muksóból, hogy kész, máig nem tudom a titkát :)

Almandin 2019.10.19. 14:16:47

@MsIreneAdler: Én is épp ezt akartam írni. Vannak csúnya férfiak, akik a kisugárzásukkal képesek vágyat kelteni, ami ellensúlyozza előnytelen külsejüket.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.10.19. 14:31:40

@MsIreneAdler:Pedig egyszerű, tudatküszöb alatti filmekkel bombázott.

El Amante 2019.10.19. 15:10:43

@Somogyi József: még véletlenül sem, csak felajánlottam a segítségem, ugyanis emberbaráti feladatomnak érzem a gyengébb képességűek segítését.

El Amante 2019.10.19. 15:18:20

@MsIreneAdler: ismerős:) sőt, nővel is történt velem ilyen, pedig nem játszom azonos oldalon.

Somogyi József 2019.10.19. 15:22:29

@El Amante Előszór néz tükörbe ;)

El Amante 2019.10.19. 15:57:25

@Somogyi József: látom, ahogy szövegértelmezésben, úgy a vitakészségben is kihívásokkal küzdesz. Ha nem kell a segítségem, hát nem, spongyát rá!

Somogyi József 2019.10.19. 16:06:38

@El Amante: Gyenge vagy kislány, de hát tudod, hogy van ez akit csak ürítő edénynek használnak házas férfiak :)

El Amante 2019.10.19. 16:20:50

@Somogyi József:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes és a.te.ervelesi.hibad.hu/hamis-okozat olvasgass csak kisfiú, hátha rád ragad valami, bár ugye az a fránya szövegértés... Na, mindegy is, szívesen!

God Harald 2019.10.19. 16:41:21

@El Amante: ez itt visszatérő motívum. Mert a szerencsétlen lúzerek felszopják egymást és magukat alfává:))

MsIreneAdler 2019.10.19. 20:08:47

@Almandin: és nem is tudom teljesen pontosan megfogalmazni, de valami olyasmit érez az ilyen kisugárzású pasik közelében az ember, hogy "na ez tudna mit kezdeni velem az ágyban" :) Ezt az üzenetet küldi, minden fizikai hátránya ellenére :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hmmm lehet benne valami, marketinget tanított :)

@El Amante: nőben is van ilyen bizony, de még mennyi...:)

2019.10.19. 22:10:08

@Almandin:

"monogámia egy becsődölt modell, ami eleve csak kevés embernél valósul meg, és ott is csak nagy elfojtások árán."

Azért kell jót találni, de ez nehéz dolog. Én hiszek benne, csak abban nem hogy nekem sikerülni fog. Ez ilyen. Jajj valami cukorfalat kéne...

Almandin 2019.10.19. 22:15:17

@MsIreneAdler: Még szerencse, hogy vannak ilyen férfiak, mert különben kihalt volna az emberiség. Nagy baj lenne, ha csak a szépeknek jutna partner.
Amúgy manapság tényleg arra megy a világ, hogy túlzottan előnybe kerülnek a szépek, mert a fogyasztói társadalom gyerekkortól a nagyon szépeket tolja az emberek arcába, ők szerepelnek a reklámokban, a filmekben. Emiatt elszálltak az igények is.

Almandin 2019.10.19. 22:36:50

@Gömbölyű Csoki: Erről tipikusan máshogy gondolkodik egy olyan ember, aki még fiatal és nem volt tartós kapcsolata, és másképp egy középkorú, akinek már akár több hosszú távú kapcsolat vagy egy több évtizedes házasság van a háta mögött. Ennek ellenére a fiataloknak ők is az illúziókat tolják, mert a mai magyar átlag értékrend erősen a monogám házasságot preferálja. A fiataloknak meg csali kell, el kell húzni előttük a mézesmadzagot annak ellenére, hogy a szülők is vagy némán szenvednek, vagy titokban félrelépegetnek, vagy már el is váltak hűtlenségi ügy miatt.
Nem tagadom, sikerülhet magát a monogámiát összehozni, nem keveseknek sikerül is, de milyen áron? Szerintem az, hogy egy pár 50 évig folyamatosan lángol egymás iránt, nincsenek válságok, és főleg nem lép be az unalom, nem létezik, vagy több ezer párból egynél talán megvan, de kétlem. A monogám modell lemondásokkal tud csak működni. Sok előnye is van. De szerintem kísértései mindenkinek vannak, amit a hűséges ember megszenved. Nem lép félre, de szenved. Tisztelem azokat, akiknek megy (én is monogám módra élek amúgy), de a többség előbb-utóbb elbukik. Utána a legtöbb magyar általában a titkolózást választja. Ha kiderül a dolog, a felszarvazott fél általában minden szemétnek elmondja és galád emberként kezeli a vétkezőt, miközben neki is megvoltak a saját kis kísértései, sőt, akár félrelépései is, de azok nem derültek ki, és itt a lényeg, a magyar társadalom nagyon képmutató ez ügyben.
A nyitott házasságnak/kapcsolatnak vannak előnyei. Tény, hogy olyan emberek kellenek hozzá, akik nem féltékeny típusok. Előny pl. a poliamoriával szemben, hogy van egy stabil pont, az összetartozó pár, mert az embernek fix pontra is szüksége van. A zárt házasságoknál az esetek többségében vagy elviselhetetlen unalom és egyik vagy mindkét fél elhanyagolása következik be, vagy pedig egyik vagy mindkét fél titokban félrejárogat, közben meg eljátssza a hűségest. Ezért egy idő után borul a bili és az ilyen házasságok többsége kudarcba fullad.

2019.10.19. 23:22:45

@Almandin: Ha egy hosszútávú kapcsolatot érdemes megtartani, ott nem hiszem hogy hú de nagy áldozat hűnek maradni. De ahol racionálisan jobb a kapcsolatot befejezni, ott már bajok vannak.
A fiatalok meg még természetesen nem foglalkoznak azzal, ami kb. 30 körül már dereng, hogy mi lesz még kb. 20 év múlva. Ami fiatalként még idegesítő bunkóság, figyelmetlenség, az egy idő után már súlyos problémákat okozhat.
Van aki nem tud mit kezdeni az ellenkező nemmel, van aki mindig újat akar, van aki monogám. Az első két csoportnál nem az a baj, ha félrelép, hanem az, hogy egyáltalán hosszútávú kapcsolatba kezdett. Egy monogám kapcsolatra alkalmas ffi-nél ha kb. 20 év után előfordul (én kis naiv?), az azért elnézhető. De senki nem örül.

2019.10.19. 23:25:33

@God Harald: mert már kezdem azt hinni, hogy a végén egyedül fogok megrohadni :D nem érzem olyan fényesnek a jövőt.

2019.10.19. 23:35:49

@God Harald: Frissen, de megérkezett a hanyatlás kora.

Almandin 2019.10.19. 23:42:09

@Gömbölyű Csoki: Minden kapcsolat változik idővel. A változatosság, újdonság iránti igény az emberek nagy részében felmerül idővel. Az ember olyan faj, amelynél két ellentétes késztetés harcol egymással, az állandóságra és a változásra való igény. Vagyis a párkapcsolat nyelvére lefordítva a monogám és a poligám hajlam. Szerintem vegytisztán az egyik vagy másik típusba tartozó ember ritka.
Hogy egy poli hajlamú ember miért kezd hosszú távú kapcsolatba? Egyrészt szerelmes, másrészt az állandó társigény többnyire nála is megvan. A harmadik ok a szocializáció. Ha valaki egy olyan társadalomban nő fel, ahol a monogámia az egyetlen elfogadott kapcsolati modell és minden mást erkölcstelennek tartanak, akkor ezzel nagy eséllyel azonosul. Sokszor a neveltetés miatt nem is tudatosul benne, hogy poligám hajlamú. Sok ember csak évek, évtizedek után szembesül e hajlamával. Az, hogy utána mit kezd vele, az ő dolga, választhatja a monogám életvitelt is, ez neki nehéz lesz, de sokaknak megy.

2019.10.19. 23:43:08

@God Harald: Annyira ne akarj számolgatni :D
Nem hiányzik hogy nekemszólóan elemezgessenek ki, elég ha olvasom a sablonokat.

Almandin 2019.10.19. 23:44:28

@Gömbölyű Csoki: Ha elengeded az illúzióidat, nagyobb az esélyed, hogy lesz egy működő párkapcsolatod. Ha maradnak az illúziók, vagy egyedül maradsz, vagy nagyon nagy csalódást fogsz átélni, ha jönnek a problémák a kapcsolatban.

2019.10.19. 23:47:18

@Almandin:

"A változatosság, újdonság iránti igény az emberek nagy részében felmerül idővel." Foglalják le magukat valamivel, erre szokták mondani, hogy csak a hülék unatkoznak. Értem mire gondolsz, de ha valaki unatkozik, akkor lamentáljon valami érdekes témán stb. Szerintem ha megvan az alap törődés, akkor ez nem probléma.

2019.10.20. 00:56:49

@Gömbölyű Csoki: Az lehet, de az együttélés nem arra való, hogy az embert apránként lenyomja, vagy az idegeskedésekkel vagy azzal, hogy az önbecsülését rombolja.
Nem tudom de különben nem baj, miért írod mindig ezt. Nem engedek ebből, ez így működőképes vagy sehogy. Aki úgy érzi hogy neki nem megy az szerintem gondolkodhat rajta érdemes-e belefogni. Elképzeltem hogy megy:
"-Te Julis ezen a héten megrakhatom a Marist? Ez belefér vagy nem?
-Hát nem tudom, majd meglátom hogy bírom, elviselem-e vagy sem.
De lehet hogy előtte meghívjuk vacsorára, azt eldöntöm"
Szerencsére ilyen szitukban nem volt részem de nem is akarom megkóstolni.

2019.10.20. 01:16:19

@Almandin: És még mindig úgy vagyok vele hogy nem kötelező így élni. De ha vki állandóan újdonságra vágyik vagy szobakelléknek tekinti a másikat, az ne csodálkozzon, ha nem fognak ehhez valami szent szűz módjára hozzáállni. Azt mondom mint a másik oldal: lehet erőltetni csak akkor viseljük a következményt.
Szerintem minden nő úgy van vele, hogy ha lesajnálják a lelkivilágát, akkor viszketni fog neki. Kivéve azokat, akiknek ez jó.

Összefoglalva: leírtam mi szükséges egy kivitelezhető hosszú együttéléshez, és nem kötelező így élni mindenkinek.

God Harald 2019.10.20. 01:23:57

@Gömbölyű Csoki: szerintem ez a monogám-poligám dolog túl van lihegve. Amikor fiatal vagy, a legyet is röptében. De szerelmes vagy, lelkes vagy és hajkurászod a nagy Őt. Aztán idősebb leszel és annyi mindent kell csinálnod, hogy a punci csak a finom örömök közül egy tétel. Finom ételek, kellemes italok, élvezetes szivarok, izgalmas punci... Nem baj ha ezek régi ismerősök.

2019.10.20. 01:29:30

@God Harald: Hirtelen nem tudtam mivan, miről van szó.
Túl sok ffi magazin+kapuzárási pánik :D
Ok, kinek mi :)

God Harald 2019.10.20. 01:36:55

@Gömbölyű Csoki: persze garancia nincs semmire:)
Nem kirakat életet kell élni, egyszerűen csak élni és örülni minden napnak.

God Harald 2019.10.20. 01:40:35

@Gömbölyű Csoki: nem kapuzárási pánik. Csak tartalmasabbá válik az élet:)))

2019.10.20. 01:48:19

@God Harald: Két külön dologról beszélsz először az élvhajhász életmódról, aztán a hétköznapi örömökről.
Aztán gondoltam rá, hogy kicsit lesajnálósra sikerült. Mint írtam, kinek mi.

God Harald 2019.10.20. 01:57:52

@Gömbölyű Csoki: nem két különböző. Amikor idősebb leszel, minden hétköznap különleges is egyben. Mert úgy éled meg. Kidomborítod benne a jót. Az nem élvhajhász életmód.

2019.10.20. 06:08:59

@God Harald: Ezzel az elvont elképzeléssel nem tudok mit kezdeni. De különben azt sem értem miért nekem írod hogy viszonyulsz a p-hoz, mikor nekem nincs dolgom p-val...
Meg még amit nem értek hogy jött képbe a kirakatkapcsolat...

@Almandin: meg azt sem értem mi neked ebben az illúzió, mert akkor ezzel most "belátod" hogy nem mindig a nők tűrőképességének hiánya miatt fuccsol be a kapcsolat. 2 dologra tudok gondolni: nőként itt nyomatod hogy a másik is érje be annyival mint te / ffi vagy aki hazabeszél (ez azért vmivel szimpibb lenne :))

Hát azt hiszem mindent kiírtam magamból amit szerettem volna.

MsIreneAdler 2019.10.20. 11:38:11

@Almandin: az igények az egekben vannak és az ego is. Mindenkinek minden jár. Alapból. Amikor meg kezdik kapizsgálni, hogy ez nem teljesen úgy van, mint a hálivúdi filmekben, hogy a szürke kisegérért eleped a jóképű milliárdos, a suli legbénább csávóját meg kiválasztja a pompon lány, na akkor meg jön a tombolás. A minden férfi egyforma/hülye és az MNK. (ez utóbbiakat, azért néha megkérdezném, hogy ugyan potyognak-e a könnyei, amikor nőt dug, amiért a föld ilyen silány teremtményével kell hálnia, vagy valahogy máshogy oldja fel ezt a feszültséget önmagában :).)
Érdekes, amit monogám és poligám kapcsolatokról, hajlamokról írtál. Alapvetően igazad van. Annyit tudnék még hozzátenni, hogy szerintem a monogám kapcsolat kevésbé "megerőltető", ha a kapcsolatot megelőzően a feleknek voltak már vegyes tapasztalatai a másik nemmel. Így könnyen "megtanulja" az ember, hogy a partnerek lába között nagyjából ugyanaz található, csak a körítés a fontos,valamint hogy az újdonság varázsa mindig elmúlik egy idő után. Ez persze nem garancia arra, hogy ne csábuljanak el, csak ad egy alapot a mérlegeléshez. Ja, és persze a jó választás nagyon fontos (ezt kb ezerszer leírtam már :D)

Almandin 2019.10.20. 12:46:55

@Gömbölyű Csoki: Az illúzión azt értem, hogy valaki azt hiszi, létezik olyan tökéletesen monogám kapcsolat, amiben valaki még csak meg se kíván mást 50 évig, a szerelem nem múlik el és nem fogja átélni a beszürkülést, harmónia lesz végig. "Csak meg kell találni"-hiszik.
Természetesen létezhet monogám házasság, de azzal válságok, komoly nehézségek is együtt járnak. Ezt kikerülni nem lehet szerintem.
Nő vagyok, és nem biztatok senkit arra, hogy kevéssel érje be. De 42 év élettapasztalata megtanított arra, hogy az idealista gondolkodás csak szenvedésre vezet, mert az élet egyszerűen nem úgy működik. Ha sok elvárást lélekben el tud engedni az ember, realistábban látja a párját és az életet is, kevesebb csalódást fog megélni.

2019.10.20. 13:25:41

@Almandin: Nem rosszindulatból írom, de kikészítesz :D
Miről mondjak le? Mások hülyeségéről? Vagy most mi? Összevissza bni sem az én világom, 2 évente mással tinglitanglizni sem, és akkor egy monogám kapcsolatban is rajtam múljon mi lesz? Valahol ez már kezd nevetséges lenni. Honnan tudni hogy ki fog bírni a f-val vagy sem? Aki megeteheti mert csimpaszkodnak rá a nők az azért, aki nem teheti meg annak is adódik lehet aki fogja azt az ölébe ül, vagy cupido gonoszkodik. Önuralom. Azt meg honnan tudni kinek lesz? Honnan látni előre? Úgy írod, mintha az átlag, én pl. meg tudná vizsgálni a pasit, hogy aztán 20 évre előre lásson. Mert ott van ha hagyod hogy tiszteletlen legyen veled, akkor annyit érsz, ha azt mondod eddig bírtad akkor meg komolytalan? Azért azt mégis túlzás lenne elvárni, hogy egy nő mindenre azt reagálja, hogy bölcs, szerelmetes tekintettel kötögessen és bárgyún nyugtázza, hogy lám-lám milyen becsü dolog okosan szépelegni.
Harmónia meg a nagy kezdeti lamúr után is lehet csak nem kell hülyének lenni.
Hosszútávúra vagy alkalmas, hajlandó vki vagy nem.

2019.10.20. 13:28:32

@MsIreneAdler:

"Mindenkinek minden jár."
Ezt nem mondanám, de ha a silányabbnak "jár", akkor a jobbnak is "jár"
Az hogy ki a jobb és ki kevésbé, azt meg nem 1-2 jellemző határozza meg, hanem az összkép.
Ennyi

2019.10.20. 13:36:04

@MsIreneAdler: Azt nem hiszem hogy bárki arra gondolna hogy neki vmi jár, de örülni senki nem fog ha nem jut.

2019.10.20. 16:52:18

@Captain Admin:
te még élsz te díszfasz?!

2019.10.20. 17:16:35

@Rita Vrataski:
jajj téged is megkérdezhetnének erről rituska, te ócska csontos fapina, te is ugyanúgy a hapid faszán át fejed a férjed bukszáját, de ugyanúgy a magyar nők többsége szintén zenész.
ezen ebben a gané szarra való nemzet női tagjai közt nem is értem mi a meglepő?

2019.10.20. 17:26:06

@EGY a Queen:
viszont legalább a randa magyar nők 99%-a valóban kurva randa, ocsmány nőietlen arc, aszimmetrikus vonások, amit pl az öregapjuktól örököltek, hányinger 18 évesen is vállalhatatlan test, de leginkább kibírhatatlanul primitív mentalitás.

Az igénytelenséget meg inkább hagyjuk is mikor a legtöbb magyar nő inkább bele hízik az ajtófélfa közé és óbégat hogy ez így természetes és ezzel kell elfogadni őnaccságát, akinek ez nem megy ne is akarja a kifli méretűre hízott pinnáját megbaszni!
És a vicc hogy a legtöbb ilyen még a szülés gondolatáig se jutott el és máris bálnává hízott, szóval elmehettek ti a bús rabok faszára.

MsIreneAdler 2019.10.20. 17:46:04

@Gömbölyű Csoki: szerintem meg azért csalódnak, azért megy a panaszkodás, a szomorkodás, mert sokan igenis elvárták a tökéletes partnert az élettől. Mikor meg nem jutott olyan nekik, akkor magukba néznek? Á dehogy. A másik nemet okolják, mennek nyígni a különböző femi blogokra meg a férfihangra. Ez van.

El Amante 2019.10.20. 18:04:48

@Gömbölyű Csoki: minden tiszteletem mellett: naiv vagy.
Teljesen leegyszerűsítve a dolgot, az ember nem monogám, és a hűség/hűtlenség egyszerűen egy döntés. Bárkivel ki tudsz alakítani párkapcsolatot, ha mindketten akarjátok, és tesztek érte. Lángoló szerelem sem kell hozzá, bár a jó kommunkáció és a kémia sokat nyom a latban. A romantikus, idelista képzelgések a sírig tartó kizárólagos szerelemről károsak, és csak szenvedést okoznak hosszú távon. Ne hidd, h azért mert egy pár még 90 évesen fogja egymás kezét, az azt jelenti, hogy boldogok (voltak egész életükben), lehet, h csak eldőlnének, ha nem lenne ott valaki.
A "jól választani" nem a jövőbe látás képességét jelenti, hanem mindössze annyit, h akard megismerni a másikat, és ne egy álomképbe kapaszkodj vele kapcsolatban. Így elkerülheted, h 2-5 év múlva feltedd a kérdést: kihez mentem hozzá?

EGY a Queen 2019.10.20. 18:23:16

@Kritikus Intrikus: he???
Mijafasz közöm van nekem ahhoz,hogy ki mennyire van elhízva,te barom?
Én nem szóltam hozzád egyszer se,te erőlködsz nálam most már sokadszorra.
Na,hesspicsába, ne nekem fröcsögtesd a szart.

Tata_ 2019.10.20. 18:24:34

@Kritikus Intrikus: Exilis értékítéletét fogadtam el, de ízlés kérdése, a facebook profilja alapján szerintem is csinos. Bár ezen a blogon ez számít a legkevésbé. Ha egy öreg, 120 kg-os, szódásszemüveget viselő nő lenne, akkor is érdeklődve olvasnám a posztjait. Tudod, ő tud észérveket használva vitatkozni, nem annyiból áll a pályafutása, hogy lefaszoz és elküld a picsába mindenkit, mint pl. ahogy Te teszed.

2019.10.20. 18:37:40

@El Amante: Bocsi de már kifogytam a szuszból :D Nekem ennyi elég is volt :)

2019.10.20. 18:38:25

Mi ez a majomketrec tejóisten?

Almandin 2019.10.20. 21:40:01

@El Amante: Majdnem mindennel egyetértek, amit írsz. Viszont azt cáfolom, hogy bárkivel ki lehetne alakítani jól működő kapcsolatot. Egyrészt van a fizikai vonzás vagy taszítás. Nekem még a baráti körömben is van olyan férfi, akitől undorodom testileg, hiába barát, nem tudnék lefeküdni vele. Fizikai vonzás több szinten létezhet. Nemcsak a lilaködös szerelem tartozik ide, van alacsonyabb hőfokú vonzás is, de a lényeg, hogy tartsd őt testileg valamennyire kívánatosnak. A másik a lélek. Hiába a nemi vonzás, ha a személyiség taszító. Ha pl. vallási fanatikus, miközben te ateista vagy. Vagy mindenkit lenéz maga körül. Vagy fanatikus híve annak a pártnak, amit te gyűlölsz és éjjel-nappal meg akar győzni az igazáról. Más téren is lehetnek áthidalhatatlan ellentétek, pl. egy hagyományos gondolkodású férfi, aki szerint a nő legyen háztartásbeli és alá legyen rendelve neki nem illik össze egy emancipált nővel. A sor még folytatható.
Természetesen nincs két teljesen egyforma világnézetű ember, kisebb különbségeket lehet tolerálni, a szeretet ereje azokat még át tudja hidalni. De ha mondjuk egymásba szeret egy soviniszta magyar és egy soviniszta román, azok pl. ha összejönnek, egy idő után tuti kinyírják egymást (jó esetben csak átvitt értelemben véve).

2019.10.21. 00:05:17

@Almandin:

"pl. egy hagyományos gondolkodású férfi, aki szerint a nő legyen háztartásbeli és alá legyen rendelve neki nem illik össze egy emancipált nővel."
És mégis azzal kínlódnak, mert jó ha pénzes a buxa.

Aztán úgy tudom a politikáról régen nem beszéltek a ffi-ak asszonyaikkal, mert...Engem nem érdekel max nagyvonalakban és hülye is vagyok hozzá. Ez a nőket nem érdekli kész, ha meg igen csak azért mint a foci (rossz vicc), nagyobb a merítés kukihoz jutni.

2019.10.21. 00:06:44

@Kritikus Intrikus: Bele is halnál ha egyszer beléb is kötnél néha mi? b+ :D

El Amante 2019.10.21. 08:15:14

@Almandin: sztem odaírtam, h nem árt, ha van jó kommunikáció és kémia :) Kommunikáció: h kiderüljön mindaz, amit te részleteztél, ill a kémia dettó. Egyebekben igen, amit leírtàl az így van, ill így kellene.

El Amante 2019.10.21. 08:21:15

@Gömbölyű Csoki: azaz elfogytak az indokaid/érveid, királylány. Nem muszáj egyébként bármit is elfogadni abból, amit itt olvasol, sőt, csak hát te kezdtél bele olyan téma fejtegetésébe, amiben nulla tapasztalatod van ;)

EGY a Queen 2019.10.21. 09:18:23

@Gömbölyű Csoki: “Aztán úgy tudom a politikáról régen nem beszéltek a ffi-ak asszonyaikkal, mert...Engem nem érdekel max nagyvonalakban és hülye is vagyok hozzá. Ez a nőket nem érdekli kész, ha meg igen csak azért mint a foci (rossz vicc), nagyobb a merítés kukihoz jutni.”
Édesfaszom!
Hát persze.Ha TÉGED nem érdekel a politika,közélet,foci stb,meg TE hülye vagy hozzá,akkor nyilván nőt ez nem érdekelhet,csak megtévesztésiből,hogy faszt fogjon magának,ugye?
Nos,elárulom,annak,hogy egyedül vagy,annak oka van. Igényes,intelligens férfiak igényes,intelligens nőt keresnek maguk mellé,akivel lehet beszélgetni,van véleményük,széleslátókörűek,érdekesek stb. Ha szerinted a világra való nyitottság csak faszfogásra alkalmas,akkor nem véletlenül olyan a merítési lehetőséged,amilyen. És nem véletlenül hordasz itt össze mindenféle badarságot. Olvass! Tanulj! Művelődj!

exilis 2019.10.21. 09:34:51

Főleg nőktől hallom ezt az "igénytelenség", meg zsíros haj stb dolgot, pedig nem erről van szó. Konkrétan a nők fele nem kívánatos, nem vonzó a másik nem szemében, és amennyire tudjuk a két oldal közötti különbségeket, a másik oldalról még nagyobb lehet az arány. Ők is megtalálják a párjukat, de ők azok, akik csendesen összejönnek, és elvannak. Azt amit itt feszegettek, szerelem, és valódi testi vonzalom, lila köd stb. azt ezek az emberek kb. soha nem élik át, legalábbis nem beteljesült formában. Fiatalon a csúnyább nők legalább eljutnak addig, hogy a kiszemelt, valóban bizsergető palikból kifognak egyet-egyet akinek megteszik pár alkalmas ürítésre, de az átlag alatti pasik, bármilyen tiszták és ápoltak, max. fizetős nőt kapnak ebben a korban abból a halmazból, amire valóban gerjednének. Később a pasiknak annyiban azért még mindig jobb, hogy anyagilag kikupálódva, nem csak a testi vonzerejükkel hódíthatnak, de a nőknél innen csak lefelé tart a pálya.

Rita Vrataski 2019.10.21. 10:06:59

@Kritikus Intrikus: Technokol rapid. A guminődre. És megnyugszol. Azt a 3 tolást ki fogja bírni. :)

2019.10.21. 12:38:28

@El Amante: Ha tapasztalat alatt a fkörhintát érted akkor igazad van. Nincs mit mondani erre.

2019.10.21. 12:40:24

@EGY a Queen: Jólvan lehet téged biztos nagyon érdekel a foci stb. amenyiben rengeteg "kellemes" élményed fűződik hozzá. Nehogy felizgasd magad

2019.10.21. 12:46:30

@EGY a Queen:

"akivel lehet beszélgetni,"
A bónusz: Einstein mondta vala, mindent egyszerűsíteni! Nem kell annyit locsogni

Almandin 2019.10.21. 13:19:04

@EGY a Queen: Buta nőnek buta férfi a párja.

EGY a Queen 2019.10.21. 14:06:07

@Almandin: nincs ezzel baj,de ne csináljon már úgy,mintha az,hogy valaki szellemileg igényesebb egy aranyhalnál,az csak mese lehet vagy férjfogó hadművelet.

El Amante 2019.10.21. 14:06:29

@Gömbölyű Csoki: :D :D :D Na, jól van, egyem a kis finom lelkedet. Nem a szexről beszéltem egyébként (úgy látszik, neked mindenről az jut eszedbe), bár lényeges, és abban sem árt a tapasztalat. @EGY a Queen: megmondta, mit kell tenned. Amíg itt csipogsz, addig is ketyeg az időd. Tanulj, művelődj, szerezz tapasztalatot, elméletben mindenki is tudja, mit kell tenni. Aztán amikor ott van, h csinálni kell, áll, mint lófasz a hideg vízben. Ha az esküvőre tartogatod magad, úgy is jó, csak aztán ki ne derüljön, h nem passzol lego.

El Amante 2019.10.21. 14:08:33

@EGY a Queen: sztem egyébként trollkodik, vagy nagyon butuska.

2019.10.21. 14:20:46

@El Amante:

"butuska." az nem zavar senkit, úgy lehet szép bambucin nézni

"megmondta, mit kell tenned. Amíg itt csipogsz, addig is ketyeg az időd. Tanulj, művelődj, szerezz tapasztalatot, elméletben mindenki is tudja, mit kell tenni. Aztán amikor ott van, h csinálni kell, áll, mint lófasz a hideg vízben. Ha az esküvőre tartogatod magad, úgy is jó, csak aztán ki ne derüljön, h nem passzol lego."
Hát nem is tudtam ebből mit emeljek ki, de a kioktatást tarstd azoknak a bambuci szgépeknek akikre buksz.

El Amante 2019.10.21. 14:46:33

@Gömbölyű Csoki: csak néhány jótanács: húzd ki a fejed a seggedből, talán legyen ez az első lépés, utána gondolkodj el rajta, te mit tehetsz magadért. Második lépésként figyelj arra, akivel beszélsz, és próbáld értelmezni a mondandóját. Amíg csak ostoba, szemellenzős lózungokat röptetsz, nincs értelme komolyan venni téged. Sem nőnek, sem férfinak.

Rita Vrataski 2019.10.22. 11:07:23

@Kritikus Intrikus: Szórakoztató vagy. Kifejezetten. :) a régi fészbukoson is rajta voltál? Ilyen mocskosszájúra nem emlékszem... Valakit utánozni próbálsz, de annyira ez még nem megy... :)
süti beállítások módosítása