Szeretőtartás okosan

2020. június 09. 08:09 - csajokespasik

       

               „Sajnálom, amikor azt látom, hogy úgy megnéz mindenféle nőt, hogy szinte a szemével ejti teherbe őket” – Posztolónk ismerőse nyolc év után elvágyódik a párja mellől, aki már nem igényli annyira az együttléteket. De hogyan lépjen félre ügyesen? Jó tanácsot ugyanúgy elfogad, mint neten keringő zagyvaságokat.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Nem rég érdekes helyzetbe kerültem. Egyik ismerősöm, aki egy 8 éves kapcsolatban él, a tanácsomat kérte – amivel nem tudtam szolgálni -, és 3 sör meg néhány feles után megtudtam róla olyanokat, amiket nem sejtettem, mert azt hittem, hogy ők a mintapár, akik harmóniában megvannak. Nem tudtam mit mondani, mert ilyen helyzetben nem voltam még. Se szeretőtartó, se olyan, aki szerető volt.

A párjának eltűnt a szexuális étvágya. Nem aszexuális, de ritkán van szex, az se a legjobb. Orális dolgokról már nem is álmodik. Szeretik egymást, jól működik a kapcsolat a többi szempontból. Azt mondta, hogy a nőjétől várja, hogy azt mondja neki, hogy akkor keressen valakit... Szerintem erre várhat. A lényeg, hogy az okos szerető tartás titkai iránt érdeklődött, de persze szigorúan csak elméleti szinten.        

       

               Olyanokat mondott, hogy neten olvasta: +1 telefon kell, meg előre gyártott alibik, hogy ott volt, ahol nem volt...mit tudom én, lényegében megválaszolta a saját kérdéseit, de kiegészíteni nem tudtam azokat.

Nem szeretné elhagyni a párját, mert minden más szempontból működik a kapcsolatuk. Én meg sajnálom, amikor azt látom, hogy úgy megnéz mindenféle nőt, hogy szinte a szemével ejti teherbe őket. Amikor együtt mentünk egyszer vásárolni, a kasszás csajnak olyan szánalmas szöveget nyomott, hogy csak pislogtam. Tehát innen is sejtem, hogy komoly a hiány. Nekem viszont nincs olyan című könyvem, hogy a Megcsalás szabályai, de szeretnék neki segíteni valahogy.

Mondtam, hogy vezesse rá a párját a nyitott kapcsolat lehetőségére (bár ha neki senki mással sincs igénye a szexre, az macerásabb), ne lépjen csak úgy félre, mert az sehogy sem lenne tisztességes. A témában valahogy odáig jutott, hogy a kicsit molettebb nőkkel érdemes viszonyt kialakítania, mert hálásak, és a lebukás veszélye is kisebb (ezt nem tudom, miből gondolta) és találgatta, hol lehetne keresni ilyen kapcsoltra egy lányt (gondolom diszkókban felszedhető lányokra gondolt) viszont egy éjszakás kapcsolatot nem akar. A diszkóban való ismerkedés sajnos nem az ő műfaja, mert elmúlt már kicsit 40, erről már lekésett... Tehát használható tanácsokat nem tudtam adni, ezért is írtam le mindezt, hogy hátha vannak tapasztaltabbak, akik ilyen helyzetet is meg tudtak oldani.

M.          

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2015756184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása