Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem akarom, hogy hallják, mikor szexelünk

2020. szeptember 04. 07:55 - csajokespasik

       

               Amikor egy pár összeköltözik, az már egy komolyabb lépés, de bizonyos körülmények akár vissza is vethetik a kapcsolatot. Levélírónk harmadik hónapja él a párja szüleivel, és folyamatosan megfigyelve érzi magát, így a szex sem lehet annyira önfeledt.          

 
       

                Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Összezártság

Harmadik hónapja élek a párom szüleinél. Így tudtuk megoldani. Egyelőre mihamarabbi változásnak nem sok esélyét látom. Az egy dolog, hogy nincs elég mozgásterem, gyakorlatilag nulla, de még mindig nem tudtam megszokni, mint ideiglenes otthont. Persze, becsüljem meg, hogy ilyen rendesek és én meg is becsülöm, meg szeretnék felelni nekik, besegítek ebbe-abba. Nem kellemetlen emberek, de akkor sem látom bennük a családtagot és én se érzem annak magam. A párommal jól kijövök, ettől eltekintve.

Ők hajnali ötkor kelnek, hétvégén is, és utána nekem sincs már pofám tovább nyomni az ágyat.        

       

                Én is felkelek, ha nem is tudok mit csinálni, régen cigiztem, ha újra felvenném a szokást, valószínűleg most is azt csinálnám ilyenkor. A barátom itt otthon van, ő könnyen fogja fel ezt, neki nem kínos semmi, megszokta. Itt nekem kell alkalmazkodni. Most ott tartok, hogy nem vagyok oda annyira a jelen helyzetért, inkább csak annak a reményében viselem el, hogy a közeljövőben változni fog. A fürdőszobájukat sem merem úgy használni, mint otthon, egyszerűen az mindenkinek egy privát tér. Ők nem zavartatják magukat, de nekem ez nem az otthonom, nem érzem annak. Arról nem beszélve, hogy a szex sem megy részemről önfeledten, mert nem egy nagy házról van szó, nem tudom, mi hallatszik ki. Még ha nem is így van, folyamatosan úgy érzem, mintha figyelnének, maguk közt biztosan beszédtéma vagyunk.          

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr9416188618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása