Nem akarok cserben hagyni egy depresszióst

2020. december 15. 07:27 - csajokespasik

       

               „Volt, hogy kerek 1 napig nem szólt hozzám, azt hittem, haragszik, de csak el volt a saját sötét lelki tereiben” – Amikor a párod nem akarja, hogy segíts rajta, minden nap csak elvesztegetett idő. Biztosan létezik olyan pasi, aki mellett érdemes kitartani és jobban megbecsül.          

 
       

               Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Voltál már olyan helyzetben, hogy együtt éltél egy olyan emberrel, aki állandóan lehangolt? A barátom nagyon hosszú ideje a depresszió tüneteit mutatja, de tagadja, nem fordul szakemberhez, mert szerinte azok csak lehúzzák. Több felvonást megéltünk már. Amikor megismertem, nem ilyen volt, ezért tud meggyőzni, hogy nem nagy ügy, átmeneti állapot. De néha csak mered maga elé, és az arcán olyan szomorúság vagy épp üresség van, ami magáért beszél. Pedig nincs oka rá. Ugye, ez nem olyan, mint a cukorbaj, hogy meghatározott gyógyszert lehet rá szedni. Lelki dolog, amit tud palástolni, el tudja játszani, hogy jól van, pl. amikor feljönnek a haverjai, 10 mp. alatt kicserélődik és felélénkül.        

       

                Volt, hogy kerek 1 napig nem szólt hozzám, azt hittem, haragszik, de csak el volt a saját sötét lelki tereiben. Később azt felelte, hogy én sem szóltam hozzá. Nem akarom cserben hagyni, de amikor ilyen, megfordul a fejemben, hogy nekem ezt nem kell elviselnem, ha nem akarom, és bármikor elmehetek. Csak megbecsülésre vágyom és arra, hogy ne úgy érezzem magam a párom mellett, mintha egy múmiával laknék együtt egy piramis mélyén. Nincs értelme. Nem őszinte velem, ez is fáj. Amikor szóba hozom, mostanában elég sűrűn, leint, hogy hülyeségeket beszélek, ő nem ilyen, és tabutéma. Nem látom benne, hogy fejlődni akarna, de azt igen, hogy baja van. És ezek szerint alig ismerem. Én nyitott könyv vagyok előtte, de fordítva nem igaz. Ha velem van baja, azt meg nem mondja. Én nem függök tőle, de ő szerintem nagyon is függ tőlem, még ha nem is mondja.          

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7616340034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása