Minden nő házasságban gondolkodik?

2021. október 15. 07:59 - csajokespasik

Posztolónk eltöprengett rajta, hogy mit is jelent ma a nőknek a házasság. Az kevés indok, hogy „erős kapocs”, mert előreláthatatlan, mi lesz majd 5-10 év múlva, válás után pedig újra egyedül lesznek a felek.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Sziasztok. Lehet, hogy hülye kérdés lesz, de így név nélkül vállalom : )

szóval adott egy 26 éves férfi (én) és egy vele egyidős nő, együtt vannak régóta, és teljes az összhang. Viszont a barátnőm mostanában elejt pár olyan megjegyzést, amiből én arra következtetek, hogy már esküvőről álmodozik. Ezt ugye meg kéne, hogy előzze az eljegyzés, meg mi egymás, ami az én dolgom lenne. Viszont én erre még nem állok készen, nagyon nem. Nem a szabadságomat féltem, nem jártam soha sem éjszakába nyúló bulikra, ahol a bódulásé a főszerep, és az olyan kapcsolatok sem érdekeltek, amik ebben a közegben köttettek.

Mi a neten jöttünk össze, és neki amúgy még megvan a regisztrációja, nem akarnám, hogy újra használja. De úgy sem akarok járni, mint az egyik haverom, aki miután szinte a nő kérte meg az ő kezét, közölte, hogy nem, és utána a nő egyre visszahúzódóbb és ridegebb lett, végül kitalálható, mi is lett az egészből.

Gondolkoztam rajta, mit is jelent a házasság, és a nők talán azt mondanák, hogy erős kapocs, egy biztonságérzet, nem lesznek egyedül többé. Igen, de az a kapocs nem igazán garancia semmire, ha évek múltán úgy döntenek, mégse együtt, és elválnak, akkor megint egyedül lesznek mindketten. Miért olyan fontos a nőknek a házasság? A papírért? Vagy biztonságosabbnak gondolják bármi más formánál? Félek, ha ezt így megmondom neki, biztosan félreértené.

 
32 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr5516721836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nevem Senki Most 2021.10.15. 09:54:49

Mi akadályoz meg abban, hogy ezeket a kérdéseket vele beszéld meg? Ha teljes az összhang, akkor hogy lehet, hogy a jövőbeli tervek eddig nem kerültek szóba? Miért morfondírozol, ahelyett, hogy megkérdeznéd?

Amúgy meg, ha a csaj házasodni meg családot akar, akkor két út van előtted:
1. elveszed és lesz család
2. szakítasz és nem rabolod az idejét

Igazad van, a házasság sem garancia semmire, meg semmi sem garancia semmire, ha kifogsz egy lehúzós vagy hibbant nőt, akkor megszívod. Ez van.

név jelenik meg 2021.10.15. 12:14:56

Garancia egyvalamire van az életben. Ha megszülettél, megfogsz halni.

Motorogre 2021.10.15. 12:26:06

Jó poszt, valós helyzet. A nők azért hajtanak a házasságra, hogy a barátnőik előtt ki tudjanak tűnni: Nekik Sikerült !!
Settenkedj csak az esküvőkön a koszorúslányok körül, mit fogsz hallani: "Sikerült végre elvetetni magad?"
A papírtól nem lesz tartós a kapcsolat, sokan élnek élettársként és tisztességesen nevelik a gyerekeket.

És igen, mi a Döntési Pont (amiben Te férfiként alig játszol szerepet): a GYEREK !
A sz@r kocsi, a rossz ingatlant, lassú hajót el lehet adni, a nejtől el lehet válni - de a Gyerek örökre a tiéd, nincs próbaidő.
Erre is gondolj - sok sikert !

szeme közé, laposan! 2021.10.15. 12:45:09

1. Az ún. biológiai óra.
2. A barátnődet valószínűleg valaki kóstolgatja a melóhelyen (vagy akörül), komolyabb szinten, és ez neki tetszik, de előbb kíváncsi arra, hogy te mennyire gondolod komolyan kettőtök dolgát. Mert ha annyira nem, mint ő maga, vagy az a Rómeó, akkor előbb-utóbb megadja magát neki, te meg ki leszel dobva.

Tekintettel arra, hogy te mennyire érzed komolynak a szándékaidat, válassz a fenti 2 lehetőség közül, hogy melyik a valószínűbb.

szeme közé, laposan! 2021.10.15. 12:51:47

Ja még valami: a nők ovis koruk óta AZ esküvőről álmodoznak, ezt azért illene tudni minden 26 éves "férfinak"...

Olasz Bazsa 2021.10.15. 13:30:52

Ketyeg az órája. Nem véletlen a mondás sem, hogy az okos nő jól házasodik, a még okosabb jól is válik.
Így 44 évesen csak annyit mondanék a 26 éves önmagamnak: NE!

Rubasov nertárs 2021.10.15. 13:38:28

Egy (jól működő) kapcsolatnak van egy íve és ebben benne van a házasság+gyerek(ek). Itt az a kérdés, hogy annak ellenére, hogy -legalábbis a saját bevallásod szerint- minden klappol köztetek miért nem akarsz továbblépni, annak ellenére, hogy nem te vagy az éjszaka császára.
A megfejtés nem olyan nehéz, mint elsőre tűnik: egy intró srác ma nem igazán rúg labdába a húspiacon, kivéve persze ha lejjebb ad az elvárásaiból és a nála 2-3-mal alacsonyabb ligából választ. És itt gyökerezik a gond: abban reménykedsz, hogy egy szép napon belebotlasz egy veled egy szinten lévő csajba, aki nem fog fennakadni a ma nem éppen előnyös introvertáltságodon.
Rossz hírem van: arra, hogy ilyet találj az esély kb. annyi mint hogy megnyerd a lottóötöst. Azaz gyakorlatilag 0.
A megoldás ennek tükrében nyilvánvaló: ahogy a melóhelyedet sem hagyod ott arra apellálva, hogy majd megnyered a lottót így barátnődet sem kéne otthagyni erre számítva.

Rubasov nertárs 2021.10.15. 13:59:37

@Olasz Bazsa:

Lehet házasodni - ésszel. Például ha egy férfinak van egzisztenciája, akkor ruppótlan csajt nem vesz feleségül.
A környezetemben lévő okos fickók mind olyan nőkkel házasodtak akiknek van saját tehermentes lakásuk.

arandanos 2021.10.15. 14:45:50

@szeme közé, laposan!: Hát én baromira nem. (Nő vagyok.)

Örömhernyó 2021.10.15. 14:50:29

@Rubasov et.: Így van, ritka az olyan nő, aki nála csóróbb és/vagy iskolázatlanabb faszihoz hozzámegy. A férfiak jó része meg örül, ha egy alsópolcos, minimálbéres tyúk széttedzi nekik a lábát.
Én is voltam ilyen kis farokvezérelt egyetem alatt, amikor olyan lányokkal is szexeltem, akiket otthon sose mutattam volna be. Igénytelenség ez, de ha csak szexkapcsolat, akkor megbocsátható. De házasságra lépni nem kéne.
Sajnos egyre inkább azt tolja a társadalom a férfiak fejébe, hogy nekik elvárásaik nem lehetnek, nem akadhatnak ki azon, hogy a huszonéves lánynak 10+ pasija volt (plusz a fesztiválokon beleverő holland, francia, angol paseeeek), hogy több abortuszon van túl, hogy keresete a hideg vízre elég, mert egy büfészakot végzett. Így kell elfogadni a nőket. LOL

A posztoló ha nem akar, ne házasodjon. Legyen autentikus önmaga, ha neki ez nem fekszik, ne is hozza szóba a témát. Ha a nője sarokba szorítja, akkor fejtse ki, hogy szerinte a papír nem fontos, attól még ugyanúgy 50% az esély a válásra, hogy gyűrűt húztak egymásra.

A nők jó része a házasságba szerelmes, nem az aktuális férfibe. A férfi csak egy mellékszereplő, aki beteljesíti a nő álmát és asszonyt csinál belőle.
A házasság a nőnek szól és a társadalomnak, a környezetének. Kipipálandó dolog, felmutatható álteljesítmény.

Ha majd egyre kevesebben házasodnak, akkor egyre kisebb lesz a nyomás is ebbe az irányba. Sajnos a keresztényfasiszta pártok perverz módon rajonganak a házasságért, hitelt is tolnak a pár alá, ha meggyűrűzik egymást.

arandanos 2021.10.15. 14:54:49

@Motorogre: "amiben Te férfiként alig játszol szerepet" ?

arandanos 2021.10.15. 14:59:08

@Örömhernyó: "nem akadhatnak ki azon, hogy a huszonéves lánynak 10+ pasija volt"
Te is megdugtál mindenkit, akit sikerült, azt is, aki annyira nem is jött be, csak legyen meg a rendszeres "betevő". Akkor miért is kellene kiakadni azon, ha egy nő nem élt szűzi életet?
Kettős mérce?

Örömhernyó 2021.10.15. 15:28:17

@arandanos: Hoppá, mindenkinek megvan a mércéje, nekem ez. Én a múltamat vállalom, ellenben sok nővel, akik letagadják az exek valós számát.
Ha egy nőnek nem jön be, hogy annak idején élveztem az életet, akkor nem egymást keressük. Nálam nem kell tippelgetni a számot, mert kérdésre elmondom. Nőknél pont ez az őszinteség hiányzik és ez a baj. Mert ha 20 expartner után keresnek balekot, és ennek érdekében visszatekerik a pinájukon a kilométerórát (hazudnak) az gáz.
Volt olyan katolikus csajom, akiről a megismerkedésünk után tudtam meg, hogy ki mindenki fordult meg benne, aztán amikor lecsúszott a gumi, rutinból ment esemény utáni tablettáért (én fizettem). Nem az volt a fő baj, hogy könnyűvérű volt, hanem hogy előadta a szentet, hogy magasabb státuszú pasit foghasson.

szeme közé, laposan! 2021.10.15. 16:24:21

@arandanos: jó, senki nem lehet tökéletes archetípusa saját nemének. De amíg 90%-ára igaz, addig nyugodtan vehetjük alapigazságnak, mint ahogy a nők is úgy tudják, ha egy férfi nem kap szexet otthon 1 napig, akkor kurvázni kezd.

Motorogre 2021.10.15. 17:59:40

@arandanos: Nem gépelési hiba: a hím átadja az örökítőanyagát és kész. Arról hogy lesz-e utód (s mikor) a nő dönt. A férfinek egy lehetősége van: soha nem adja át.

gyalogbaka 2021.10.15. 18:39:42

@Motorogre:
Na igen. Azt hogy mikor van szex, a nő dönti el.
Azt hogy mikor van házasság, azt meg a férfi.
És amikor túl a 40 000 Km faszkörhintán megkérdezed tőle hogy mégis mit kínál neked amit még nem adott oda INGYEN oly sok másnak, na akkor jön a meglepetés, meg a hebegés habogás.
Mert a fiatalságát és a szüzességét azt nem te kapod, nem te élvezed, viszont az öregasszony az rád marad az összes bajával meg rigolyájával.
Meg azt is megkapod, hogy nálad sokkal jobb pasyk dugták meg sokkal jobb minőségben mint arra te valaha is képes leszel.

oassasa 2021.10.15. 19:49:50

Engedd el !

Neked egy piroslámpás házra van szükséged, amit én fontosnak tartok és támogatok.

Férfiak később érnek, számodra ez akkor lesz lényeges amikor a barátnődet tudod annyira szeretni, hogy egy olyan gyereket szeretnél amilyen Ő volt kiskorában.

Minden nő királykisasszony és az ő hőn szerelmes királyfiját keresi.

Jelenlegi párodat nem tudod annyira szeretni, akkor keress mást.

Almandin 2021.10.15. 23:22:29

@Rubasov et.: Miért nem introvertáltakkal ismerkedik az introvertált? Egyáltalán, miért kell szégyellni az ilyesmit? Két introvertált jó párost alkothat, főleg, ha az érdeklődési körük is hasonló.

|||| 2021.10.16. 01:28:01

Nem akarod feleségül venni, de azt se akarod, hogy elhagyjon ezért, eközben olyan faszságokba kapaszkodsz, hogy a "nők" miért akarják ugyanazt, miközben ez sem igaz.

"teljes az összhang"
Az, bazmeg. :D

csakférfi 2021.10.16. 06:46:17

Haláli!
De komolyan.... mit képzelsz? Mi az élet?
Jacht klub? Professzori fokozat? Pazar villa, miiliós audiofil hifi?Sportkocsi?Luxus kurvák?.... stb.
Mekkora lúzer vagy kicsim.!
A nő biztonságra vágyik. Anyagi és érzelmi szempontból.
Az élet a gyerek születése... felnevelése... család... szeretet, szerelem, hűség, bizalom, becsület!
Ez mind benne van a házasságban. Holtomiglan-holtodiglan.
Ezt nem veszed meg a tescoban.
Kétkiló becsületet és 3 kiló szerelmet csak az elmeosztályon kérnek.
Anyám borogass. Mégis mitől lennél férfi?
Attól hogy szeretsz egy nőt,
A nő meg attól nő hogy szeret egy férfit.!
55 vagxok 30 év házasság... az első 20... a második 10 éve.
Két nevelt gyerek 20-22 évesek. Egy saját 21 éves.
Meg van mindenünk 2 autó 2 ház kutya... macska... ketr... föld... eszközök... stb.
Neked csak a bizonytalanság!
Mekkora egy balek vagy öregem!
Szeret egy nő és te meg a neten nyarvogsz.... még csal dönteni sem tanultál meg!
Légy férfi és kérd meg a kezét vedd el feleségül legyen saját családod, ez az élet.... a folytonosság!
Nekem nem jött össze elsőre, de tanultam belőle, okultam.
Mert ember vagyok, nem isten... csak egy férfi.

csakférfi 2021.10.16. 07:06:14

@||||:
Megnevettettél korán reggel!
Ott a pont!
:) :)

semmi hatalmat senkinek 2021.10.16. 09:51:09

"Minden nő házasságban gondolkodik?" - szerencsére nem. MI a 25. évünket töltjük együtt a párommal, és szóba sem kerül a házasság... szerencsére.... egyikünk sem nagy barátja ennek az intézménynek...

Kovács Tibor111 2021.10.16. 12:00:20

"Miért olyan fontos a nőknek a házasság?

Kovács Tibor111 2021.10.16. 12:00:58

Miért olyan fontos a nőknek a házasság?

Kovács Tibor111 2021.10.16. 12:07:20

Miért olyan fontos a nőknek a házasság?
Mert alanyi jogon szeretnék megkapni a férfiak erőforrásait, amiért eddig törődéssel, gondoskodással, és szex-el "fizettek", hogy majd emelhessék a tétet, és a férfinak még többet kelljen dolgoznia, hogy a nő dicsekedhessen a rivális nőknek a helyzetével, a pasija pénzével, státuszával, gyerekkel, és a talmi dolgokra elégetett pénz mennyiségével.
Mindezen túlmenően ez egy teszt is, hogy a férfi tudatát sikerül-e a kézivezérlés szintjén uralni, hogy mindebbe belemegy. :)

Almandin 2021.10.16. 12:48:08

@Kovács Tibor111: A pszichopata nőknek nyilván ezért fontos. Viszont nem mindenki érzelemmentes robot.

Ekrü 2021.10.16. 15:29:54

Ha régebb óta együtt vagytok akkor teljesen normális ha egy nő házasságban gondolkodik,főleg ha már 26 éves. Mert ugye ő most a legjobb időben van,de ha vár pár évet és esetleg szétmentek, (amire elég nagy az esély)akkor ő 30 évesen kezdheti elölről a párkeresést,ami valljuk be ekkor már nehéz dolog.
Ami elgondolkodtató az az ,hogy saját bevallásod szerint,bár régóta együtt vagytok és jól megvagytok mégsem akarod elvenni.Akkor valószínű neked ez a nő egyszerűen annyira nem fontos.Tapasztalatom szerint, egy férfi ha nagyon akar egy nőt, akkor elveszi még pár hónap ismeretség után is.
Viszont ha csak jól elvegetál vele akkor esze ágában sincs nősülni meg családot alapítani.
Elég sok olyan történetet láttam ahol a párok eléldegéltek egymás mellett 8-10 évig gyermek,esküvő nélkül,majd mikor szétmentek az a pasi aki addig foggal-körömmel a házasság ellen agitált, egy éven belül megnősült.

Chendrys19 2021.10.18. 17:55:47

@csakférfi: Aha... csakhogy a házasságok nagy része nem a "szeretet, szerelem, hűség, bizalom, becsület" szerint, hanem kőkemény érdekek alapján működik. A nő biztonságot akar magának és az utódainak, a férfi meg azt, ami a nő lábai között van... lehetőleg minél gyakrabban. De tudod mit?! Próbáld ki, hogy vajon akkor is szerető társad lenne-e a feleséged, ha hirtelen tönkremennél...

Amúgy valóban igazán "férfias" dolog más férfi gyerekeit pénzelni... ;)

szeme közé, laposan! 2021.10.19. 11:40:34

@Ekrü: "Elég sok olyan történetet láttam ahol a párok eléldegéltek egymás mellett 8-10 évig gyermek,esküvő nélkül,majd mikor szétmentek az a pasi aki addig foggal-körömmel a házasság ellen agitált, egy éven belül megnősült." - > Azért az is elképzelhető, hogy a delikvens 8-10 évig rossz nő mellett volt, nem?

fkv.117 2021.11.03. 20:51:34

@Nevem Senki Most: Ez egy nagy hülyeség! A 3. út a nyerő: hitegeted hogy persze lámúr meg romantika, meg majd jól elveszed, addig is kúrogatod egy ideig, aztán amikor a csaj végképp megunja, akkor dobod ki. Most gondolj bele, ott egy csaj akit már megszereztél, lehet kúrni, minek kidobni amikor épp le lehet aratni a befektetett munka gyümölcsét? Majd aztán ha visszajött az ára. :) A csajok is így csinálják, nem kell nagyon sajnálni egyiket se, kölcsönkenyér visszajár, jöjjenek csak sírni nyugodtan, hadd röhögjünk rajtuk. :)

fkv.117 2021.11.03. 20:53:36

@Olasz Bazsa: Házassági szerződést kell írni, hogy ne vihessen többet mint amennyit hozott, ennyi a trükk. Ha nem megy bele, értelemszerűen aranyásó, és lapát...

fkv.117 2021.11.03. 20:55:20

@Örömhernyó: Ma már úgysem ez a divat, hanem a buzulás, megoldódik a probléma magától. :D
süti beállítások módosítása