Fél év után gyereket akar

2022. március 08. 07:55 - csajokespasik

„Valójában neki mindegy, kivel, csak legyen már valami, ami eddig kimaradt nála, és a korkülönbség fölött is elsiklik” – A pasinak eddig mindig nála idősebb barátnői voltak, de még sosem találkozott azzal, hogy fél év után a párja azonnal és mindent akarna. Nőnapi posztunkban a negyven felé közeledő, kapkodó üzletasszonyok tempójának egészséges ritmusát keressük.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdvözletem,

27 éves vagyok, a barátnőm, akivel fél éve vagyok együtt, 38. Igen, a korkülönbség elég nyilvánvaló, de engem nem zavar, az már inkább, hogy fél év után feldobta nekem a gyerektémát. Nem értem, miért akarna gyereket szülni egy nála jóval fiatalabb férfinak? Mindössze fél év ismeretség után? Nekem általában nálam valamivel idősebb barátnőim voltak eddig, de ezzel a szituval még nem találkoztam. Ő amolyan karrierista és sokat melózik, mi is ezen az úton jöttünk össze.

Elmondta, hogy nincs ideje ismerkedni. De nekem úgy tűnik, most hogy összejött valami, iszonyú sebesen akar bepótolni dolgokat, és felgyorsítani az eseményeket, amiknek megvan a maguk normál menete. Nyilván ennek is két oldala van, de én még erre abszolút nem állok készen, nem is gondolkodtam ezen, valahogy úgy érzem, hogy valójában neki mindegy, kivel, csak legyen már valami, ami eddig kimaradt nála, és a korkülönbség fölött is elsiklik, na meg afölött is, hogy alig ismer, vagyis annyira azért nem, hogy ilyen szinten elkötelezze magát valakivel. Igen, benne van a korban, tudom, sok minden már elég aktuális lenne nála, de ez a kapkodás nem jó neki se. Hogyan mondjam meg ezt neki úgy, hogy ne bántódjon meg (sajnos iszonyú sértődékeny, és sok mindent magára vesz)

 
95 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6517775074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Real_Time 2022.03.08. 08:47:22

Boldog Nőnapot! Mielőtt elfelejtenétek a nők kevesebbet keresnek LoL. Bár nehéz lehet elfelejteni így hogy a média minden évben "megemlékezik" erről. De legkésőbb majd férfiak napján bepótoljuk. Ja, mégsem.

_krampampuli_ 2022.03.08. 09:03:00

Kedves posztoló, szakíts a nővel.
Neki természetes igénye, hogy nagyon szűkös időn belül szülni szeretne. Ehhez te még gyerek vagy, így hát hagyd őt, hogy édesanyává lehessen.

nOniCk 2022.03.08. 09:13:00

Azért sértődékeny, mert érzi, hogy rohamosan fogy az idő. Könnyen lehet, hogy nem elköteleződni akar, csak egy gyereket, magának. Te meg épp ott vagy.

Lorrh 2022.03.08. 09:29:40

@_krampampuli_: Milyne rossztanács ez? Hogy legyen anya ha szakít vele??? Pont hogy gyereket kell csinálnia a csajnak, akkor lesz anya.
Ált.isk. biológia könyv :-D

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.08. 10:56:44

Szerintem vállald be a gyereket, sőt, rögtön hármat is. Ezzel mindenki jól járna. Egyrészt te, aki úgy csinálod meg a gyereket, hogy nem is akarod; aztán a csajod is, aki csak azért csinálja, mert már öreg; jha és persze a gyerek(ek), akik majd végignézhetik a válásotokat pár év múlva. De legalább kaptok ingyen tankönyvet meg kedvezményes hitelt, vagy mi a faszt :)

Lorrh 2022.03.08. 11:17:58

@Puerto Prince: nem biztos hogy érti az iróniát. Ahhoz kell már valami intelligencia :-D

_Amatőr_ 2022.03.08. 13:28:21

Öregedő karrierista csajszi kutyáját/macskáját gyerekre cserélné :D

Cirigli Jenő 2022.03.08. 13:54:04

@Puerto Prince: nem feltétlenül válás. Ha a férfi főhős jámbor lélek, akkor működhet hosszútávon. Anyu karrierista, nincs ideje babázni! Félév, aztán megy vissza pénzt keresni. Poszter 27 évesen még csak elkezdett botladozni a munka rögös talaján. Majd ő otthon marad a gyerekkel. Bébiszittyó hómofiszban. Három év múlva jelentkezik valami részmunkaidőre, mint túlkoros gyakornok. Több gyerek úgyse lesz, neki meg lesz bőven ideje dolgozni. Sőt, amikor anyu nyugger lesz, ő majd egész nap dolgozni fog, hogy ne kelljen hazamenni a sárkánytanyára!:)))

Cirigli Jenő 2022.03.08. 14:35:27

@Puerto Prince: jó…hát ilyen ez a szelávi!

exilis 2022.03.08. 14:59:32

Vele tervezed az életed életed végéig? Ha nem, akkor hagyd ott, hadd keressen mást, olyat aki örömmel családot alapít. Húzni az idejét, amikor már csak percei vannak hátra a termékeny korából, görénység.

Cirigli Jenő 2022.03.08. 15:03:44

@Lorrh: köszönöm! A tanácsadáson kívül van még a repertoáromban sorskorrekció és pszi-sebészet is!

exilis 2022.03.08. 15:13:07

@exilis: Bár ő is megéri a pénzét, hogy azt gondolja, hogy majdnem negyven évesen egy huszonéves kölyök fog neki örömmel apukának ugrani.

Infomaniac 2022.03.08. 17:11:58

Elég alapvető kéne legyen, hogy 35 feletti nőket, akiknek még nem teljesült a gyermek(ek) iránti vágyuk, nem ildomos "feltartani" hosszú időre. Ahogy a 40+-os gyermekre vágyó pasikat sem.
Nekik engedni kell, hogy megtalálják a párjukat a családalapításhoz.
Szóval az ő érdekében szakíts vele, ha nem állsz készen a dologra.

Reactor 2022.03.08. 18:29:14

@Cirigli Jenő: Whehehehe, ez jó volt :D és sajnos életszerű is.

antisocialnetwork 2022.03.08. 19:11:14

Tisztelt poszter. Magának akar szülni a 35+ os nem neked, te idióta. Te csak a magodat adnád. Húzz el onnana minnél előbb. 38-as meg keresgéljen tovább, ha eddig nem akadt donorra, már nem sok esélye van. Piacról, már rég kikopott. Ja, Boldog Nő Napot4 :D

Lorrh 2022.03.08. 19:18:05

@Cirigli Jenő: aranyeret is gyógyítasz?

a vonatkozó vicc:
A öregbácsi vonaton utazik. A mellette levő ülésen egy fiatal pár ül. Egyszer a lány így szól a fiúhoz:
- Úgy fáj a homlokom.
A fiú megcsókolja a lány homlokát, mire a válasz:
- Már nem is fáj.
Kis idő múlva a lány ismét rákezd:
- Úgy fáj a fogam.
A fiú szájon csókolja a lányt, mire a reakció:
- Már nem is fáj.
A lány tovább kacérkodik:
- Úgy fáj a vállam.
Újabb csók, újabb válasz:
- Már nem is fáj.
Odafordul az öregbácsi a fiúhoz:
- Elnézést, doktor úr, aranyeret nem gyógyít?

Cirigli Jenő 2022.03.08. 19:29:33

@Lorrh: :)) Azt nem, csak aranylázat!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.03.08. 21:08:54

A kapuzárásos meg az éretlen....szép pár

VOGAben 2022.03.08. 21:15:10

Nem merek érdemben hozzászólni. Durva lenne cseppet. A végén még a Zoltánokat is megsérteném...

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.03.08. 21:21:24

Bár azt nem tudom hogy mi a normál menete a dolognak. Hany év után lehet ilyenről beszélni. . ..

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.08. 21:32:00

@Infomaniac: hát ja csak ez legtöbbször nem így indul, hanem laza, kötetlen dologként, ami amint elég stabilnak látszik, ...

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.08. 21:37:12

@Peni a Valdes: ez szerintem változó. Fiatalon nem árt akár 3-5 évet is együtt lenni szerintem, mert akkoriban az ember gyorsan változik. Harminc fölött szerintem egy év aktív együttélés után már lehet ilyesmiket mondani, pláne, ha az elejétől fogva világos volt a szándék. Sokat várni nincs értelme, mert egyrészt lehet, hogy nem is jön össze egyből a gyerek, másrészt meg bizonyos fokú irracionalitás kell a dologhoz. Ábrándok, pozitív családkép, párkapcsolatok elejére jellemző extra energia... csak tudni kell okosan kezelni a szülés körüli zuhanást

MsIreneAdler 2022.03.08. 21:37:45

Ki hallott már ilyet? Nő közel a negyvenhez gyereket akar? Á én sem találkoztam még ilyennel :))))

Cirigli Jenő 2022.03.08. 21:40:21

@Infomaniac: én világéletemben udvarias, ildomos gyerek voltam! Bő húszévesen, vitatható körülmények között összejöttem egy 24 éves csajjal. Már készültem a negyedik randira egy sorozat óvszerrel, amikor is közölte, hogy ő hosszútávú kapcsolatra vágyik. Mondom: én is! Láttam benne akár fél évet is. Bár olyan még nekem nem volt. Erre hozzáteszi, hogy örökre, család meg minden. Megértő voltam és nem raboltam többet az idejét.:)))

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.08. 22:21:36

@Cirigli Jenő: csacsi voltál, nem megértő :)
Akarni sok dolgot lehet, mondani meg méginkább. Meg kellett volna adnod neki az esélyt, hogy szerelmesre keféljen!

Cirigli Jenő 2022.03.08. 22:37:38

@Puerto Prince: annyira azért nem volt jó csaj:) Na meg belenéztem a szemébe…és semmi. Kizárt, hogy megszerelmesedtem volna! Ráadásul egy korábbi disznóságom miatt bűntudatom lett volna, ha a megállapodott futamidő előtt kiszállok a lízingből.:)

kenyércsücsök 2022.03.08. 23:57:51

@antisocialnetwork: Nem kopott ki, ha összejött egy 27 évessel...

Real_Time 2022.03.09. 07:09:56

@Infomaniac: Szerintem meg pont hogy a 35+-os nőhöz inkább pont hogy inkább a 40+-os férfi illene, tehát ezt a két halmazt kéne akkor inkább összehozni. Ez hogy majd fiatalabb férfival tervezgessen gyereket egy idősebb nő, ez megint csak egy modern kori feminista mese. Elméletben működik meg a laborban, de legkevésbé a való életben.

body_andras 2022.03.09. 07:57:18

Pajti, a gyerekvállalás szuper dolog, vágj bele nyugodtan! DE. Előbb hívj ügyvédet és írjatok egy bombabiztos szerződést (akár házasságra, akár élettársi kapcsolatra), hogy se a gyereket, se a vagyonodat ne tudja ellopni a csaj.

body_andras 2022.03.09. 07:59:39

@Real_Time: A 40+ férfiak friss 20+os husira vágynak,
a huszonéves kanok pedig 35+ tapasztalt milfekre.

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.09. 08:09:44

@Peni a Valdes:

Igen.
Most 90 felé jár az anya, és a férje minimum 1 évvel fiatalabb. Valamikor régen egy időben szül az anya és a lánya. Egy nagyon szép ás kiegensúlyozot család még ma is. Ja és a fiatalabb férj karriert csinált az öregebb feleség mellett.

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.09. 08:13:46

@kenyércsücsök:

Lehet, hogy a 27 éves fog kikopni, és ráfaragni? Előferdülhet, hogy majd amikor ő akar családot egy tőle fiatalabb nővel, akkor majd az is így viszonyul hozzá?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.03.09. 08:31:46

@body_andras: ez így van, ahogy közeledtem a harminchoz úgy jelentek meg a fiatalabb férfiak

Real_Time 2022.03.09. 08:35:38

@body_andras: Aha, csak nem azért hogy 30+-osnak gyereket csináljanak, hanem kúrni. Mivel a korabeli lányok nem kúrnak velük a hiányzó egzisztencia miatt.

Cirigli Jenő 2022.03.09. 08:48:33

@Real_Time: persze, mert a huszonéves pénzéhes kis cafkák negyvenes perverztatákkal kúrnak! Természetesen egy hivatalos NAV vagyonosodási vizsgálati jkv bemutatása után.

Infomaniac 2022.03.09. 08:59:27

@Real_Time: egyetértek, ez a két halmaz egymást kéne keresse.
Nem is állítottam, hogy a nő agysebész itten..

Infomaniac 2022.03.09. 09:00:50

@body_andras: igen, ebben van igazság, bár nyilván nem okos általánosítani

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.09. 09:06:20

A 27 éves figyelmébe ajánlom, bár másoknak sem árt meg, mert jó azt tudni, ha nem élünk nyitott lélekkel, szemmel, elszalad mellettünk az élet és a saját boldogságunk.:

www.youtube.com/watch?v=m_yKtfDbJnE

MsIreneAdler 2022.03.09. 09:08:04

Szerintem meg 30 fele ne pillogjon senki, se férfi, se nő a gyerek témára nagy bociszemekkel, mintha 16 lenne....
Mi olyan fura ezen, hogy az emberekben ennyi idősen felmerül, hogy komolyabban tervezzen? A férfiak azt hiszik, csak a nőknek kell sietniük. Azt elfelejtik, hogy a "jóravaló", családot akaró nőket bizony 30 alatt elkapkodják. Tehát amíg lenne lehetőségük egy ilyet beszerezni, nem teszik meg, nem akarnak elköteleződni, 40 felett meg bámulnak bambán azokra a nőkre, akik maradtak nekik: aranyásók, sárkányok, esetleg ezek hibridjei. Nyilván ilyennel nem érdemes családot alapítani.
Persze ez nem is kötelező, de ha az ember vágyik erre, jobb, ha még időben tesz is érte.

Real_Time 2022.03.09. 09:14:41

@Cirigli Jenő: Azon túl azért egy 40+-os is szívesebben csinál gyereket egy 25 évesnek mint egy 35+-os nőnek. A természetes világban ott van ugyanis a metszéspont, nem úgy mint a feminista hazugságok által kreált világban.

Cirigli Jenő 2022.03.09. 09:25:50

@Real_Time: ühüm, elég izgalmasan hangzik. Belegondolok, hogy milyen vagány lenne a gyerekem bölcsis csoporttársának gyereket csinálni…:)))

Real_Time 2022.03.09. 09:32:09

@Cirigli Jenő: Egy huszonéves srác jó eséllyel nem is akar még gyereket csinálni, mivel az egzisztencia ahhoz is kéne, sőt még több is mint a csajozáshoz. Az egyedülálló anyukák által felnevelt fiúk milyen egzisztenciával lépnek ki az életbe szerinted? Mindeközben lassan ez a családmodell a többség. Az állambácsi meg a nőket fogja támogatni mivel hogy ők fognak majd ugye szülni. Ja hát ez a része igaz is. Ebben az országban se hiányzik más mint a logikus gondolkodás, de az a politikától kezdve minden téren lassan.

Cirigli Jenő 2022.03.09. 09:50:32

@Real_Time: kicsit túl vannak misztifikálva az anyagiak. Huszonéves voltam, amikor megszületett a gyerek. Nem volt lakásunk, de ahogy az lenni szokott, béreltünk. Volt diplománk, volt egy nem túl jó kezdő fizetésünk. Meg volt ambíció, tudtuk, hogy egyre jobban fogunk keresni. Ami be is jött: akkor 5 számjegyű volt a fizum, most hét. Persze nem kevés inflációval:) Vállaltam némi fizikai pluszmunkát. Nem féltem az élettől, már 18 éves korom előtt eltartottam magam. A gyerekek születésétől tettünk félre nekik pénzt. Gyerekholmit nem csak a Brendonban árulnak!

Real_Time 2022.03.09. 09:59:26

@Cirigli Jenő: Te figyelj ide, a lőtéri döglött kutyát nem érdekli már mi volt 83-ban. Ahogy a nőknél kitolódott a gyerekvállalás az anyagiak és a hosszabb tanulási idő miatt, pont így a férfiaknál is, és pont ugyanezen okok miatt, akkor is ha utóbbiról nem hajlandó beszámolni a média.

Lorrh 2022.03.09. 11:06:28

@Cirigli Jenő: a napokban mondta a lányom, hogy az én generációmnak mennyire könnyű volt az élete. Nem volt életünkben háború - nem úgy mint a szüleinkében. A mai fiataloknak meg a durva versenyhelyzet a problémája és hogy nem találják az útjukat. Mart annyi rengeteg információ bombázza őket, annyi lehetőség van.

Szóval óva intelek a "bezzegamiindőnkben" szövegektől.

Infomaniac 2022.03.09. 11:16:53

@Real_Time: nem ott van a metszéspont igazából. Mármint csak akkor, ha vak szerelem van mindkét oldalon.
Ugyanis ha nem egy lelketlen frigid és erintéseket nem igénylő p kell, akkor figyelembe kell venni, hogy a pasik átlagéletkora alacsonyabb és általában sokkal előbb epülnek le. És egy érző nőre nem kéne ráerőltetni 10 év rokkantápolást és aztán 15 év özvegységet..

Infomaniac 2022.03.09. 11:22:24

@Real_Time: nézd, nagyon sok, túl sok felelősséget nem vállalni akaró férfinek nehezen nevezhető lény mászkál a világban. De a nők egy része szerencsére még így is akar szülni, amíg teheti. Ezért kell állambácsi segítsen, mert ezek a pasik kasztrálták önmagukat, mármint a spermájukon kívül eső férfi mivoltukat és átadják azt az államnak.

Billy Hill 2022.03.09. 11:38:48

Azért azt ne vessük már "a nők" szemére, és ne vegyük aranyásásnak, ha olyannal együtt szeretnének lebabázni, akiből azt nézik ki, hogy nem lesznek majd megélhetési gondjaik... A nagydumájú vagány csávóval vagy az érzékeny művészlélekkel a gimiben még összejön a jócsaj, de 30 felett már kell "a biztos háttér". Ez természetesen eltérő mértékű lehet, de ugye ex nihilo nihil fit, tehát szükség van alapokra.

Tovább megyek, egy 40+ férfi számára is - ha nem kizárólag dugogatásról van szó - vonzóbb egy olyan 30+ nő, akinek van valamilyen karrierje, egzisztenciája, mint egy olyan nő, akin látszik, hogy ő is meg a leendő gyerek is szinte 100%-ban tőle fognak függeni, csak az általa apportált vagyontárgyakra és bevételre lehet majd alapozni a következő 18-25 évben.

U. i. Valóban nem célszerű keverni a 20-as éveket a múlt század 80-as éveivel, amikor két fiatal anyagi háttér nélkül összeállt, és simán tolta a beat-et a tanácsi lakásban meg néhanapján a SZOT üdülőben. Nem gond nélkül akkor sem, de kevesebb fejfájással, mint ma. (A második világháborút, 56-ot megélt generáció megint egy más tészta, nekik is "totál szívás" volt az élet...)

Billy Hill 2022.03.09. 11:40:16

@Infomaniac: "Ezért kell állambácsi segítsen, mert ezek a pasik kasztrálták önmagukat" - simán csak toxikus volt a maszkulinitásuk, de ez mára megoldódni látszik; nem ez volt a cél? :-)

Cirigli Jenő 2022.03.09. 11:40:35

@Lorrh: miért, gondolod hogy a kilencvenes évek végén nem volt versenyhelyzet? Amikor még nem volt munkaerőhiány?! Gondolod, hogy nekem könnyebb fizikailag ugyanazt teljesíteni mint amit huszonéves kollégáim teljesítenek? Nekem is ugyanazokat a képzéseket kell végigcsinálni, mint a fiatalabbaknak.
Valóban nem könnyű nekik. De most sokkal több a lehetőség is. Támogatjuk a gyerekeinket, de van amit nekik kell megoldani. Szerényebb körülmények között élő családból jövő fiatalnak többet!

Cirigli Jenő 2022.03.09. 11:42:50

@Billy Hill: amiről én beszéltem az a kétezres évek voltak! Szigorúan piaci alapon:)

Real_Time 2022.03.09. 11:47:56

@Infomaniac: Fordítva ülsz a lovon, a kasztrálást a femkó rendszer okozta/okozza a mai napig. Az is vitatható hogy a férfiak öregszenek hamarabb vagy a nők. Nézz meg egy 20 és egy 40 éves férfit mi a különbség, majd ugyanezt nőbe is.

Andy73 2022.03.09. 11:50:23

"Mindössze fél év ismeretség után?"

Régebben gyakran fél év sem kellett az eljegyzésig, az esküvő kitűzéséig - persze általában akkor is előbb az esküvő jött, csak utána a gyerek. Ma meg gyakran épp fordítva van, sokaknál előbb jön a gyerek, utána az esküvő, vagy utána sem.

Egy 27 éves férfi már készen állhat a családalapításra, de ha te nem, akkor mondd meg neki sürgősen, és ne rabold az idejét. Ekkora korkülönbség nem szerencsés egy komolyabb kapcsolatban, csak fordítva lenne normális - de te nyilván nem is gondolod komolyan.
Valószínű, hogy az idősebb, karrierista nő nem csak szexszel, hanem anyagilag is kényeztet - te pedig csak kihasználod őt.
Egyébként ez az írás is elég kamuszagú - ahogy mások is jelezték, ugyan mi a meglepő abban, hogy egy negyvenhez közeledő nő gyereket akar? A 24. órában van, már egyáltalán nem biztos, hogy összejön neki a dolog.

Andy73 2022.03.09. 12:27:20

Egyébként nem túl kedves a blog a nőkkel a nőnapon, hogy ezt adja nekik ajándékba.

Igen, nyilván ez is egy tipikus eset manapság, sok nő szeretne 40 felé anyává válni, és ezért kétségbeesetten kapkod. Viszont sok olyan nő is van, aki ekkor már többgyerekes családanya - persze ők nyilván nem a csajok és pasik blogban, hacsak nem az elvált nők klubjában.
És olyan nő is van, aki válogathat a férfiak, kérők és apajelöltek között. Persze az is lehet, hogy a posztban szereplő nő is ilyen volt egykor, csak túlságosan válogatós volt, túl sokáig válogatott, és most már kapkodnia kell. Ebből a szempontból esetleg ez egy tanulságos poszt lehet, hogy a fiatalabb nők igyekezzenek elkerülni és megelőzni ezt a helyzetet.

Billy Hill 2022.03.09. 13:03:29

@Andy73: "Ebből a szempontból esetleg ez egy tanulságos poszt lehet, hogy a fiatalabb nők igyekezzenek elkerülni és megelőzni ezt a helyzetet."

Ez mind igaz, csak az sem működik, hogy adott nő egy erősen kompromisszumos jelölt mellett horgonyozzon le, csak azért mert X éves lett, és "már nincs tovább". Azt nem lehet már elvárni senkitől, hogy a következő mondjuk 40 évét olyan mellett élje le, akivel csak azért van együtt, mert bizonyos határidőig nem jött jobb.

Akkor sokan inkább maradnak egyedül, és ez bizonyos nézőpontból érthető is. (Nem lett család, hát nem lett, ez van. De legalább rossz kompromisszum miatti rosszkedv sincs...)

Josagos 2022.03.09. 13:05:11

@MsIreneAdler: 40 évesen vettem el egy 29 éves lányt. Szerintem kiváló megoldás. Még arról is meggyőzött, hogy jó dolog a gyerek, mert szerinte kiváló apa leszek. És tényleg fun, de csak egyet akartam, annyi is lett.

Andy73 2022.03.09. 13:37:57

@Billy Hill: erősen kompromisszumos valakivel egyáltalán nem kell kezdeni senkinek semmit. Viszont ha van egy jó lehetőség, akkor azt meg kell ragadni fiatalabb korban, nem halogatni addig, amíg esetleg már késő.

Andy73 2022.03.09. 13:40:03

@Josagos: pedig több gyerek több öröm, a szülőknek is, meg a gyerekeknek is, ha van testvérük. Tapasztalatból mondom.

Josagos 2022.03.09. 14:41:26

@Andy73: Nekem az egyre is rábeszélés kellett, mert pont olyan volt az életem, ahogy szerettem. Láttam párat, ahol több gyerek van, a feleségemék hárman vannak, felnőttként nem érzem, hogy annyira jó nekik. De van háromgyerekes mostani generációs rokon is. Nem vagyok meggyőződve a több örömről. Más, az biztos, és rengeteg gond, főképpen anyagiak.
Az is biztos, hogy lényegesen drágább és több időbe kerül. Meg nagyobb házba, ott nem tudtam volna elsunnyogni a kertesházat meg a kutyát, amit így sikerült :)

Megmaradt majdnem ugyanaz az életem, ami huszonévesen volt, napi sport, haverok, hétvégi túrák akár egyedül is részben. Ez nekem ezerszer fontosabb, mint a hatalmas feladatmennyiség, ami a gyerekek számával sokszorozódik.
Dehogy akarnék ennél nagyobb kötöttséget az életemben. Van egy gyerek, akit haverként kezeltem kiskorától és mostanra belenőtt, önálló, sikeres.

Andy73 2022.03.09. 14:56:59

@Josagos: kinek mi fontos. Én is szeretek sportolni, de tudok három gyerek mellett is. Kirándulni a családdal is lehet, a haverok meg nekem nem olyan fontosak, nem nyújtanak annyi örömet, mint a gyerekek. Az biztos, hogy foglalkozni kell velük, de ez több öröm, mint gond, legalábbis jó esetben.

MsIreneAdler 2022.03.09. 16:52:29

@Josagos: ez mind szép és jó, de vajon arra van több esély úgy nagy általánosságban, hogy a 40 feletti pasikat a huszonéves szülni tudó és akaró nők várják tömött sorban, vagy arra, amit én írtam :)?

@Cirigli Jenő: abszolút egyetértek. Túl sok mindenről hitetik el velünk, hogy kell, elengedhetetlen a gyerekvállaláshoz. Ezek általában anyagi dolgok. Ami meg igazán de igazán fontos pl a biztos érzelmi háttér ,arról kevés szó esik. Mindezzel együtt: anyagilag soha nem éri meg az utódnemzés... Aki ezt gondolja, csalódni fog.

@Peni a Valdes: ez már ilyen népmesei elem :))

Cirigli Jenő 2022.03.09. 17:25:41

@Puerto Prince: félig mint a 69: a nő lepippant, te meg jössz neki eggyel!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.03.09. 22:32:07

@Cirigli Jenő: én úgy vagyok a szopatással, hogy ha jönni kell érte eggyel, akkor ne csinálja... én sem ajándékból nyalok puncit, hanem mert nekem jól esik. Aztán ha előkapom a plajbászom, akkor sikkantson csücsörítő szájjal, és csapjon gyöngéden az arcocskáira az apró kezeivel... én meg mondjam: ejnye, no, meglóbálnám, halacskázva az orra előtt; HAMM-HAMM! Aztán a fogadat ne használd, te beste!

Már ha mernék fehér nőknél is próbálkozni, tuti így csinálnám... :)

VOGAben 2022.03.10. 00:31:34

Na jó. Itt a nő felelőssége már megint hová sikkadt? Talál egy balekot, kefélget vele egy ideig, aztán lesz ami lesz??? Ezt miért nem lehet tisztázni még idejében? Főleg, ha fogy az idő! Egy életen át szívhat az a szerencsétlen. A gyerek is, bár ő kevésbé. Ez megy. Már bocs de ez undorító! Áldom az eget, hogy ezen már túl vagyok. 40+ kurvára nem kívánok megint kispapa lenni. Sem 21 sem 50 éves tarisznyáktól. Mindennek meg van a maga korszaka...

Lorrh 2022.03.10. 07:59:24

@Cirigli Jenő: igen, sokkal több a lehetőség... arra hogy netfüggő, instafüggő, mobilfüggő, xboxfüggő legyen. A kábszerről ne is beszéljünk. És pokoli sok fiatal besétál ebbe a kelepcébe.

Cirigli Jenő 2022.03.10. 08:14:19

@Lorrh: nem ezekre gondoltam. Hanem pl. a képzésekre és a munkalehetőségekre. Kitárult a világ.

Lorrh 2022.03.10. 08:16:32

@Cirigli Jenő: Így van! Akik tudnak élni ezekkel a lehetőségekkel azok fényévekre elhúznak a szenvedélybeteg tömegekhez képest. Szélesre nyílik az olló: vannak csekély számú tehetséges és szorgalmas fiatalok, és van a tehetetlen nagy massza, az agymosott zombik tömege, akik bukdácsolnak egyik keresztfélévről a másikra és 30 évesen is mamahoteleznek.

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.10. 08:47:10

@VOGAben: "Mindennek meg van a maga korszaka..."

Ezt a régi emberi megfigyelés úgy foglalta össze, hogy mindennek meg van az ideje, mint tavasszal a pitének.

Egyébként teljesen igazad van. Mert abba nem gondol bel az "okos" szülő, hogy vajon mit gondol az 50-60 éves anyjáról, apjáról a tizenéves gyerek ha arra gondol, vajon meddig élnek a szülei? A szülő vajon gondol arra még nem szülő korában, hogy az őszíkét ki fogja halála esetén felnevelni? Mert utódot azért nemz az ember, hogy maga felnevelje, és úgy adja át a társadalomnak. De ugye a genderelmélet az ördögtől való. A fiatal meg nem tudja, hogy mi vár rá a korosodás során.

Real_Time 2022.03.10. 09:11:45

@látjátok feleim szümtükkel: Aztán a genderelméletnek ehhez mi köze van? Most se nagyon látok LMBTQ tömegeket az ukrán fronton ami azt illeti, mint mondjuk a Pride-on. A gyereknevelés működött eddig is, gender nélkül is.

Josagos 2022.03.10. 11:46:38

@MsIreneAdler: szerintem csak elég jónak kell lenni. És akkor van kiből válogatni. Annyira alulteljesít az életben mindenki, hogy ez nem hatalmas teljesítmény.

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.10. 11:47:32

@Real_Time:

No belőled is kibújt a fejetlen szög. A genderelmélet nem csak a nemiségről szól. Az embert nem csak a nemiség, hanem azon túl sok más körülmény határozza meg. Olvass többet, hogy kinőjön a szöged feje!

Josagos 2022.03.10. 11:56:33

@Andy73: azt látom a legtöbb gyerek esetén, hogy kipipálandó pontok egy csekklistán, de onnantól, hogy nem automatizmus kell hozzájuk, pelenákázás, büfizetés, legkésőbb 3-4 év felett, a legtöbb szülő fogalmatlan a teendőkkel kapcsolatban, zavarja őket a gyerek és messze a gyerekben rejlő lehetőségek alatti életre lesznek képesek emiatt.
Még ott is, ahol mérhető a dolog, de ott, ahol nem ott meg rettenetesen eszköztelenek. Elég csak a gimis felvételik átlagát nézni, ami alapján a nyolcadikosok 70%-a idióta, vagy azt, hogy hogyan ordítanak szülők teljesen normális gyerek-viselkedés miatt (szaladgál), vagy mennyire leszarják a gyerekeket.
Épp a hétvégén utaztam vonaton két megállót. Volt ott egy pár egy babával. A pasi tíz percet telefonált egy haverjával jópofizva, aztán leordította a feleséget, hogy mekkora hülye picsa. Közben a féléves gyerek érdeklődve nézegetett, vigyorgott, mozgott - és hozzá sem szóltak - pedig itt dől el, hogy érdeklődő vagy totál tompa lesz, mint a legtöbb ember. És a legtöbb gyerek ilyen szülőkkel nő fel, de legalább ketten, vagy többen vannak.

Real_Time 2022.03.10. 11:57:58

@látjátok feleim szümtükkel: Kb. pont ilyen semmitmondó válaszra számítottam.

Real_Time 2022.03.10. 15:06:31

@látjátok feleim szümtükkel: Óh a velvet mint tudományos magazin bmeg, így már mindent értek, nincsen több kérdésem :D :D :D

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.10. 15:15:40

@Real_Time:

Nem a magazin, hanem a nyilatkozó az érdekes, és a lényeg. Akár a Prosti Srácoknak is nyilatkozhatta volna. Hátha akkor még jobban értenéd.

MsIreneAdler 2022.03.10. 17:16:27

@Josagos: ja végül is elég, ha valaki a vakok között a félszemű császár :)

Lorrh 2022.03.10. 17:49:33

@látjátok feleim szümtükkel: jó, de ez egy lelkileg kificamodott nyomorék csaj.

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.11. 15:34:54

@Lorrh:

Ha te mondod dr. pszicho, akkor biztosan az. Lehet, hogy hasonlít is rád?

Szégyeld magad!

Lorrh 2022.03.12. 08:57:35

@látjátok feleim szümtükkel: Rendben! Ma lesz fél12-kor negyed óra szabadidőm. Akkor majd szégyellni fogom magam.
Köszönöm a program ajánlót!

Cirigli Jenő 2022.03.12. 09:38:35

@Lorrh: nem azt kérte, hogy szégyelld magad! Annál kevesebbet.:)

látjátok feleim szümtükkel 2022.03.13. 08:07:05

@Cirigli Jenő:

Dr.pszichpnak egy is elég. Neked nem?
Vajon ha a ti lányaitokról, nőitekről beszélnének így, minden ismeret nélkül, az tetszene?

Lorrh 2022.03.14. 09:44:18

@látjátok feleim szümtükkel: tudod cicamica, aki nagypofával kiáll a világelé oltani mindenkit, az vállalja, hogy ő is megkapja a magáét.
win-win.
süti beállítások módosítása