A legrémesebb hármas: Bambi + csajom + Józsi

2022. május 02. 07:30 - csajokespasik

„Élvezi a férfiak figyelmét, szereti, ha valaki rajtam kívül még rajong iránta, dicséri, vagy józsik olcsó bókokkal halmozzák el” – Mindig nyugtalanító, ha a barátnőnek pasihaverja van. Hiába mondja, hogy semleges neki, mert legyen akármilyen jófej, ha az úr tapadós és rendszeres barát, a helyzeten mindez csak ront.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Üdv,

38 éves férfi vagyok és van egy velem egyidős barátnőm. Ő jobban szeret eljárni helyekre és bárkivel ismerkedni, mint én, és felszedett tavaly egy nála idősebb pasihavert (legyen Józsi, mert szerintem józsifeje van) azóta is tart, mondván, milyen érdekes személyiség, jó dumás, de nyugodjak meg, egyáltalán nincsenek tervei vele, nem az esete, de nagyon szórakoztató ember. Neki lehet, hogy az, nekem nem. Egy Bambi nevű helyen találkoztak, és azóta ott zajlanak a rendszeres találkozóik.

Elmondta, hogy Józsi különben is házas ...ami megint nem jelent semmit, mert a lába között ugyanaz van, mint minden férfinak, és azon nincs ez a státusz feltüntetve, se bármilyen blokkoló nem játszik szerepet... a kapuzárási pánik pedig népbetegség.

Akármit is gondol a barátnőm, voltunk már együtt vele, látom, ha valaki folyamatosan nyomul. A nála jóval fiatalabb barátnőm - aki amúgy még így is benne van a korban -, élvezi a férfiak figyelmét, szereti, ha valaki rajtam kívül még rajong iránta, dicséri, vagy józsik olcsó bókokkal halmozzák el, ő meg szomjazik rá. Azt már nem is említem, hogy naponta írogatnak egymásnak, csippan a telója, és tudom, hogy kb. ki az... Mindezt a rutint olykor megtörik a számomra nyugtalanító "bambizások", amire én nem mindig vagyok hivatalos. Mondtam neki, hogy zavar a Józsija, de csak legyintett és kinevetett.

Szerintetek csak a férfinak kell egy komoly kapcsolathoz úgy éreznie, hogy az alapok a helyükön vannak? Miért érzi azt egy kapcsolatban élő nő, hogy ennyi belefér? Vagy nekem kéne elnyomnom az ellenérzéseimet?

 
68 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2817821589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2022.05.02. 08:14:13

Ragyogóan jó irritálóra sikerült poszt. Sikerült egy annyira béna balfasz szituációt bemutatnod, amire ugrani kell a kommentelőknek habzó szájjal.
Megvan az írásbeli érettségid mára posztírásból, ügyes!

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.02. 08:44:16

@Lorrh: Tele van triggeres kiszólásokkal, meg egy kis posztkádári romantikával :)

bordon 2022.05.02. 10:45:47

A posztoló nőjét fejben már kúrogatja a pasihaverja. A posztoló nője egyszer csak rájön, hogy a posztoló nem érdekes személyiség. Nem egyből a Józsihoz csapódik, hanem elkezd "élni". Aztán lassan rátalál a Józsira.

Aki 38 évesen ekkora hülye picsa, hogy nem lát át a bókokon, meg a szárazbarátokból álló háremet igényli, azzal csak szexkapcsolatot szabad fenntartani, annyi elköteleződéssel, hogy a pasi egy fogkeféjét esetleg ott hagyhatja a nőnél, de fordítva ezt már nem szabad megengedni.

Almandin 2022.05.02. 12:24:00

@bordon: A legjobb barátaim életemben férfiak voltak. Többségükkel nem bonyolódtam volna nemi kapcsolatba. A barátság és a szerelem két különböző érzés.
Az, akit zavar, hogy a párjának ellenkező nemű barátai is vannak, az betegesen féltékeny. Olyan, mint valami arab. Munkakapcsolatban is van az ember ellenkező neműekkel. Az olyan embert, mint te, már az is zavar, ha a párja a munkahelyén a szünetekben ellenkező nemű kollégákkal is beszélget. Legszívesebben bezárná egy hárembe, ahol csak azonos neműekkel meg eunuchokkal találkozhatna.
Amúgy sok a leszbikus meg a biszex nő is. Tehát nem lehet tudni, hogy két barátnő is mit művel egymással titokban. Sokan viszont nem számolnak ennek lehetőségével, pedig lehet valakinek azonos nemű szeretője is.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.02. 12:32:14

@Almandin: az nem hiszem, hogy zavarná az említetteket :)))

body_andras 2022.05.02. 13:31:16

Haver, téged RÉG felszarvaztak, és még a pofádba is hazudnak. Ha te lennél a fontos, nem szervezne találkozókat a Józsival.

body_andras 2022.05.02. 13:37:21

@Almandin: Stimmt, egy kapcsolatnak főleg a kezdeti, még csupaszív szeretet fázisában, egészséges önbizalommal, normális ember nem féltékenykedik ha a párja rajta kívül mást is lát, netán szóba is áll vele.
A baj nyilván ott kezdődik ha beindul a flörtölgetés és az ember párja ezt látványosan élvezi, sőt meg is sértődik ha az embernek ez nem tetszik. Nyilván ha régi barátja jól belecsap a seggébe, az oké, hisz régebb óta haverok, de a vadonatúj "haver" szavakkal is tud már pofátlanul smúzolni, az olyasmit 1-2 alkalom után kulturáltan is lehet jelezni, hogy figyi, idehaza is hízelegve van neked eleget, és ha Eztán továbbra is igényli a smúzer társaságát, ott már nyilvánvaló, mire megy ki a játszma.

Gukker 2022.05.02. 13:54:21

@Almandin: Az alapvető probléma az, hogy te mint általában a nők, azt hiszed, hogy lehet őszinte barátság férfi és nő közt. De mi férfiak nagyon is jól tudjuk, hogy ez nem igaz. Egy férfi csak akkor barátkozik nővel, ha többet is akar tőle. Minden másra vannak másik férfi haverok is.
De ezt te is jól tudod. Az összes férfi barátod csak azért a barátod, mert TE nem akarsz lefeküdni velük, hanem hagyod őket tengődni a barátzónádban. Ami persze neked jó és kényelmes, ingyen kapsz figyelmet, megerősítést meg csomó segítséget. Ezért nem is érdeked felbontani ezeket a "barátságokat".
De az a férfi, akinek az önbecslése kicsit is magasabb, az amúgy sem megy bele ilyen kapcsolatba. És a nőjével szemben is eszerint határoz meg kívánalmakat. És ennek semmi köze a féltékenységhez. Ez egyszerű elővigyázatosság. Az autódat sem hagyod ott rossz hírű környéken éjszakára, hiába bízol meg a tökletes riasztó rendszerében.

dekás dezső 2022.05.02. 13:55:19

Ma Bambi, holnap limbó, himbilimbi,aztán tilitoli:D
Nincs semmi gond, nyugodtan találkozgass te is a havercsajokkal kettesben.

dekás dezső 2022.05.02. 14:05:29

@Gukker: Ez csak részben igaz, jó pár barátnőm van aki egyáltalán érdekel szexuálisan, de nagyon jól érzem magam a társaságukban.
Viszont az is igaz, hogy régebben próbáltam barátságot színlelve minél közelebb férkőzni az elérhetetlen, ámde nagyon vonzó nőhöz, manapság már inkább kihagyom az efféle játszmázásokat:D

Gukker 2022.05.02. 14:12:47

@dekás dezső: "de nagyon jól érzem magam a társaságukban"
OK, de azért te sem mész el vele mondjuk kettesben moziba vagy koncertre, ha van barátnőd/feleséged, ugye?

"manapság már inkább kihagyom az efféle játszmázásokat"
Nem csoda, hiszen gyakorlatilag _soha_ nem jön be. A barátzónából szinte lehetetlen kikerülni. És ismerek olyat, aki évekig, horribile dictu évtizedekig bennragadt.

ne olvasd el 2022.05.02. 14:55:55

hát én (ff) sokszor próbálkoztam már azzal hogy legyen nő barátom, de mindig rá kellett jönnöm hogy csak meg akarom dugni a csajt. eleve nincs kedvem olyanokkal barátkozni akik nem szimpik, akik meg szimpik annak meg nyilván beraknám, persze csak ha nő :)

Szalay Miklós 2022.05.02. 15:21:23

Hogyan működik a szerelem, szeretet és barátság:

egyvilag.hu/temakep/054.shtml

Ajánlom különösen a 4-es pontot, a szerelem tényezőiről, itt:

egyvilag.hu/temakep/054.shtml#p12

antisocialnetwork 2022.05.02. 15:25:59

Házas Józsi, Bambi nevű szórakozó hely, kész 80-as évek elején játszódó magyar film.

body_andras 2022.05.02. 15:56:52

@antisocialnetwork: képzeld mennyi mellszőr, pajesz és mikrofonfrizura van a sztoriban, a forrónaciról nem is beszélve...

MsIreneAdler 2022.05.02. 16:19:54

Lessük meg együtt Józsit, ahogy nyomul!

m.facebook.com/bambieszpresszo/

Almandin 2022.05.02. 16:43:22

@Gukker: Egy barátságban nem a másik neme számít. Nős barátaim is voltak, olyanok, akik meg voltak a párkapcsolatukkal elégedve. Gondolom, azért hiszed, hogy egy nővel nem érdemes barátkozni, mert azt gondolod, hogy egy férfi barátságban és egy női barátságban más témák vannak. Nos, egy bizonyos műveltségi szint felett ez már nem számít. Kevésbé művelt embereknél valóban, egy férfi a sportról meg az autókról tud beszélgetni, a nők meg a divatról, receptekről és szappanoperákról.
Pont az olyan barátságaimat építettem le, ahol azt éreztem, hogy egy bátortalan férfi nem mer udvarolni, hanem barátság leple alatt próbál közelíteni. Ez nagyon szánalmas, menjen máshova az ilyen.
Az még nem baj, ha a férfi és a női barát esetleg bejön egymásnak. Ha ez nem szerelem, vagy elementáris nemi vágy, még megmaradhat a barátság. Ha függetlenek és több lesz belőle idővel, az mindkét félnek tiszta nyereség. Jó alap egy tartós kapcsolathoz, házassághoz. Ha csak kisebb a vonzalom, akkor nem zavarja a kapcsolatukat. Nekem is volt olyan férfi barátom, aki, ha nem lett volna nős, alakulhatott volna másképp is, szerintem én is tetszettem neki. Nem emiatt lett vége a barátságnak, sajnos idővel súlyos jellemhibák jöttek ki a pasin és eltávolodtunk egymástól. Össze sose vesztünk. De volt olyan férfi barátom is, aki egyenesen taszított szexuálisan. Attól még jól lehet beszélgetni. Vele pl. azonos szakterületen diplomáztunk és mivel nemcsak a papírra hajtottunk, hanem érdekelt az a szak is, ahova jártunk, sok tudományos témáról beszélgettünk, de kedvenc téma volt a világpolitika is.
Vannak szomszédaim, egy pár és egy szingli pasi, akik jó baráti kört alkotnak hárman, nyári estéken éjszakába nyúlóan traccsolnak a kertben. Ott se féltékeny szerintem a pasi a nőjére, a nő se hajt rá a szomszédjára.

Burgermeister 2022.05.02. 16:44:23

@body_andras: pontosan, itt mar kuretti program fut, az is lehet hogy jozsi mellett vagy egy béla is
poszternek uzenem hogy kibaszni a csajt a picsaba

Gukker 2022.05.02. 17:06:06

@Almandin: Mindenekelőtt köszönöma kultúrált választ.

"Egy barátságban nem a másik neme számít."
Dehogynem. Abszolút, hogy számít. Te is másképp viszonyulsz a barátnőidhez, mint a férfiakhoz, akiket a barátzónádban tartasz. És a férfiak is másképp viselkednek a haverjukkal, mint a nőkkel, akiknek a barátzónájában ragadtak.

"Gondolom, azért hiszed, hogy egy nővel nem érdemes barátkozni, mert azt gondolod, hogy egy férfi barátságban és egy női barátságban más témák vannak..."
Igen, alapvetően más az érdeklődési kör. A férfiakat inkább a dolgok érdeklik, a nőket meg az emberek. Lehet-e átfedés? Persze, hogy lehet. De attól még, hogy esetleg egy témáról elbeszélget valaki ellentétes nemű személlyel attól az még nem barátság.

A példák, amiket személyes tapasztalaidból hozol fel, meg pont azt erősítik, hogy a nők mennyire vakok a férfiak problémáira. Ezt nem sértésként mondom, ez egy teljesen természetes dolog.

"Vannak szomszédaim, egy pár és egy szingli pasi, akik jó baráti kört alkotnak hárman, nyári estéken éjszakába nyúlóan traccsolnak a kertben. Ott se féltékeny szerintem a pasi a nőjére, a nő se hajt rá a szomszédjára."
De azért a szingli pasi nem megy el kettesben a másik férfi asszonyával moziba vagy kocsmába, ugye? Ha meg ezt mégis rendszeresen megtennék, ugye azért a férj csak szóvá tenné?

Infomaniac 2022.05.02. 19:09:54

@body_andras: süt a korlátoltság és a rosszindulat a szavaidból.
Vagy hát a saját erkölcseidből indulsz ki.. Szomorú mindenképp.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.05.02. 20:41:52

"Vagy nekem kéne elnyomnom az ellenérzéseimet?"

A béke kedvéért lehet, hogy így kellene tenned. De ez egy vesztes helyzet. Ha a nőd nem veszi komolyan az egyelőre illedelmes tájékoztatást a féltékenységedről, akkor téged néz le, ennyit törődik veled, bármikor kiadhatja az utadat. Ha lezárja a barátságot, engedve neked, akkor pedig ezt fogod hallgatni tőle, amikor éppen rosszabb viszonyban lesztek, átmenetileg.

Én, megpróbálok őszintén végignézni az életemen, sok lánnyal és asszonnyal voltam baráti viszonyban. Az az érzésem, hogy kevesen lehettek, akiket kirugdostam volna az ágyamból, ha úgy fordul a helyzet. És aki tetszett, annak, ha ezzel nem tapostam valaki lelkébe, érezhetővé tettem ezt, mértéktartóan, udvariasan, kimagyarázhatóan. De egy kis óvatos flört mindig jól esett, és jól esett a másiknak is. Ha nem, akkor ott már el sem jutottunk idáig. Józsi, ha hasonlít rám, már csak rutinból is tűzben tartja a vasat, anélkül, hogy ennél jobban nyomulna. Ha egy kicsit is melegedni kezd a helyzet, azt majd megérzi időben. És kis esélyt adok arra, hogy akkor majd ő fog kihátrálni.

A barátnőd már olyan korban van, amikor különösen jól tud esni valaki bókja. Nem írtad, hogy mennyire stabil és kielégítő egyébként a viszonyotok, lehetséges éppen az is, hogy egy kicsit már kifulladóban levő viszonyban vagytok, amikor ő hirtelen ráébredhet arra, hogy ő még mindig milyen vonzó nő, lám csak, és nem fogja az egész életét egy magadfajtára pazarolni, mert íme, még két kézzel kapkodnak utána. Lehet persze ezzel tévedésben, nagyon is, de ha kiformálódik a fejében egy efféle nézet, akkor a viszonyotoknál elindult a visszaszámlálás. Ha nem akarod elveszíteni, akkor én megpróbálnám a barátot lerázni és kis figyelmességekkel megvigasztalni a nőt, ebben van a legkisebb kockázat.

szaletli 2022.05.02. 23:53:11

@Gukker: "Lehet-e átfedés? Persze, hogy lehet. De attól még, hogy esetleg egy témáról elbeszélget valaki ellentétes nemű személlyel attól az még nem barátság."
Barátság az, ahol két ember nem akar dugni egymással, de szívesen vannak együtt, a témájuk nem a saját sanyarú sorsuk és a másik partnere, nem éreznek zsigeri késztetést, hogy éjjel-nappal egymással legyenek elfoglalva, és bármelyik fél partnere bármikor becsatlakozhat. Hasonlít a testvérek közti kapcsolatra. Van olyan férfibarátom, hogy évente egyszer találkozunk, akkor átdumálunk három napot, aztán egy évig max. szülinapi üdvözletet küldünk egymásnak. Van olyan is, akivel havonta-kéthavonta ülünk le. Volt olyan is, hogy mindig az tolta haza a kocsmából talicskán a másikat, aki józanabb volt. (A barátság megmaradt, a berúgás már életkorilag nem megy (: (: (: ) Azt mindig lehet tudni, ha a "barátok" gerjednek egymásra, egyenlőek közt nem gond (de ekkor nem barátságról beszélünk, hanem egészséges flörtölésről), undorító formát akkor ölt, ha valaki a gyengébb gerjedelmét gátlástalanul kihasználja.

bordon 2022.05.03. 02:46:09

@Almandin: A biszex és leszbi kalandokat szerintem a férfiak 99%-a elnézné a nőjének. Már amennyiben nem egy gusztustalan, agresszív, manipulatív, férfigyűlölő leszbika a harmadik, a leszbi fél. Mert sok ilyen van sajnos, ők áskálódnak a férfiak ellen, befolyásolható nőket környékeznek meg, próbálják elidegeníteni őket a párjuktól, majd lepattanóra menni. Nekem volt kapcsolatom, amiben bevettük a főiskolás barátnőm szobatársát is. Nem volt ellene kifogásom, hogy a két lány összemelegedett.
Én is voltam harmadik pároknál. Azok a párok, akik nyíltan keresnek beszállót, harmadikat, házibarátot a feleség számára, ezerszer tisztességesebbek, normálisabbak, őszintébbek, mint az olyan emberek, akik a párjuk háta mögött járnak el bambizni (meg töcskölni) másokkal.

Én sose csináltam olyat az aktuális párom háta mögött, amit a szeme láttára ne tettem volna meg. Mindent meg lehet beszélni, de a másik megtévesztése számomra visszataszító. Nem csak félfelépésről beszélek, hanem a párod háta mögötti kibeszélés, ócsárlás, panaszkodás, vádaskodás is ide tartozik. Aki a párjával nem tud őszinte lenni, az szarember.

bordon 2022.05.03. 02:49:55

@Almandin: A férfi barátaid azért csak szárazbarátok, mert te nem akarsz velük szexelni. Háremet tartottál szárazbarátokból. Ha rajtuk múlt volna, akkor ők nagyon megpocsékoltak volna.

body_andras 2022.05.03. 08:14:44

@Infomaniac: A kép kicsit árnyaltabb, elég ha csak egy kommentet lejjebb görgetsz. Mindenkit megillet az ártatlanság vélelme, de a Józsi sztori olyan mintát követ, amiből láttam már néhányat, és minden esetben félrekúrás történt.
De ha már személyeskedünk és erkölcsről prédikálunk: szerintem is hülyeség féltékenynek lenni mindenkire aki a párral szóba áll és aki arab/cigány normák szerint ketrecben tartaná a nőjét abból nemcsak az egészséges önbizalom hiányzik, hanem a szeretet is, innentől meg érthetetlen minek vannak még együtt. Mindezek után kissé buta meglátás hogy biztos azért tippelek félrekúrásra, mert én is olyan csapodár disznó lennék.

Infomaniac 2022.05.03. 08:49:06

@body_andras:
Nekem nincsenek kiterjedt ismereteim. Ámde azt tudom, hogy általában szívesebben szexelnék egy 38 éves pasival, mint egy 50 felé járóval. Beszélgetőtársnak jó az idősebb, de pont elég lenne így párhetente, meg közben üzik, oké. De allandóra nem kéne, és nem érné meg veszélyeztetni a kapcsolatom miatta. Szóval itt gond van az önbizalommal a posztoló részéről.
Modjuk arról a fontos körülményről nem esik szó, hogy mi van tervben gyerek-ügyben.
Mondjuk sajnos nem tudom replikálni az átlagnők gondolatmenetét, ezért nem biztos, hogy általános érvényű, amit saját meglátásként írtam...

kenyércsücsök 2022.05.03. 09:59:17

@Gukker: "Egy férfi csak akkor barátkozik nővel, ha többet is akar tőle."
Hát, ez elég siralmas.
Amúgy azt nem vágom, hogy miért a férfihavertól kell annyira rettegni. Ha a nő félre akar lépni, azt megteheti olyannal is, akit a poszter nem ismer.

kenyércsücsök 2022.05.03. 10:02:52

@Androsz: "A barátnőd már olyan korban van, amikor különösen jól tud esni valaki bókja."
Édes istenem. Mintha hetven és a halál közt lenne.
Milyen harmincas nőket ismertek ti?

kenyércsücsök 2022.05.03. 10:08:33

@Gukker: "A férfiakat inkább a dolgok érdeklik, a nőket meg az emberek."
Tévedés. A szellemileg gyengén bútorozattakat érdeklik kizárólag az emberek (jellemzően kibeszélés, pletyka formájában).

kenyércsücsök 2022.05.03. 10:13:23

@Gukker: "És a nőjével szemben is eszerint határoz meg kívánalmakat. És ennek semmi köze a féltékenységhez. Ez egyszerű elővigyázatosság."
Kívánalmakat, jaj. Meg nem féltékenység, aha. Ez a kisebbrendűségi komplexus egy formája.
Ugyan mi akadályozza meg a nőt abban, hogy félredugjon random jóskapistával a barátnős partyn, vagy egy kollégájával, ha akar? Semmi. Ha akar, akkor félredug, ha nem akar, akkor meg a titokban nyálcsorgató férfihaverral se fog.

Gukker 2022.05.03. 10:20:02

@szaletli: "Barátság az, ahol két ember nem akar dugni egymással, de szívesen vannak együtt"
Ez teljesen igaz, de mivel te női szemmel nézed a dolgokat, vak vagy az iránt, hogy a férfi barátaid igenis dugni akarnának veled. Akár tetszik ez neked akár nem.

@kenyércsücsök: "Hát, ez elég siralmas." Én nem ítélkezem, ezek csak tények. Tetszik vagy sem.

"Amúgy azt nem vágom, hogy miért a férfihavertól kell annyira rettegni." Ez nem rettegés. A férfiak territoriálisak. Nem szeretik, ha a dolgaikhoz piszkálnak.

"A szellemileg gyengén bútorozattakat érdeklik kizárólag az emberek (jellemzően kibeszélés, pletyka formájában)." Megint az ítélkezés és minősítés. Egyrészt nem azt írtam, hogy kizárólag, hanem hogy "inkább". Másrészt nem a kibeszélés és pletyka a téma, hanem az emberekkel való foglalkozás.

"Kívánalmakat, jaj. Meg nem féltékenység, aha. Ez a kisebbrendűségi komplexus egy formája."
Már megint, SIGN language. Fura, hogyha egy nőnek vannak kívánalmai egy férfival szemben (legyen magasabb nálam, keressen többet nálam, legyen nagy farka, legyen kisportolt, határozott, magabiztos, céltudatos), az teljesen rendben van. Viszont amint a férfiaknak vannak (egyébként teljesen jogos és érthető) feltételei, azok azonnal felháborodást keltenek.

szaletli 2022.05.03. 11:00:44

@Gukker: Az a gond, hogy körbe megyünk, mert az az alapfetételezésed, hogy mindenki vak, aki nem azt gondolja, amit te (: Vannak olyan barátok, akik nem akarnak dugni. Vannak olyanok, akik akarnak (ezek nem barátok). A különbség igen könnyen észrevehető (jóllehet senki nem írja ki a homlokára, hogy "dugnék" (: (: (: ) Más kérdés, hogy valaki bevallja-e magának, hogy észrevette a barátnak tekintett fél gerjedelmét (mely esetben vagy le kell építeni a barátságot, vagy flörtölésnek kell tekinteni, ennek megfelelően irányítva a beszélgetés tartalmát, vagy ki kell hagyni 20 évet, amíg mindenki lenyugszik, és idős korra némi nosztalgikus merengést is magában foglaló tartalmas barátsággá alakítani a dolgot (: ) Megint más kérdés, hogy van az a társaság, ahol valaki (akár nő, akár férfi) szégyelli bevallani, hogy a másik nemből származó barátja van, és mellét döngetve üvölti, hogy demegdugnám.

Gukker 2022.05.03. 11:18:15

@szaletli: Ha kíváncsi vagy rá, tényleg a barátod-e, a megoldás nagyon egyszerű. Egyik kora este hívd fel a barátodat és panaszkodj neki pl., hogy a mostani pasid milyen szemét. Vagy ha nincs pasid, sóhajtozz neki milyen rossz dolgod van, mert olyan magányos vagy, jöjjön át és vigasztaljon meg. Sejtesd vele, hogy szexelni akarsz. A lényeg, hogy legyél meggyőző.
- Ha elküld a fenébe és azt mondja szedd össze magad, akkor a barátod.
- Ha elbizonytalanodik és azt mondja, most épp nem jó, itthon a felesége/barátnője, nem lehetne-e holnap. Nem a barátod.
- Ha elbizonytalanodik és egyből gyanakodni kezd, hogy nem átverés-e, akkor nagyon jól tudhatod, hogy igenis le akar veled feküdni, de olyan régóta van a barátzónádban, hogy (teljes joggal) nem hisz neked. Nem a barátod.
Ha átmegy hozzád, finoman kezdeményezz szexet.
- Ha bele megy, nem a barátod.
- Ha elbizonytalanodik és egyből gyanakodni kezd, hogy nem átverés-e, akkor nagyon jól tudhatod, hogy igenis le akar veled feküdni, de olyan régóta van a barátzónádban, hogy (teljes joggal) nem hisz neked. Nem a barátod.
- Ha ekkor küld el a fenébe és azt mondja szedd össze magad, akkor a barátod. De ilyen nem lesz.

szaletli 2022.05.03. 11:48:05

@Gukker: Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy a macskáról úgy lehet bebizonyítani, hogy él, hogy vízbefojtom, és ha megdöglött, akkor bizonyára élt (: (: (: A barátság pont olyasmikből látszik, hogy a felek nem sóhajtoznak célzatosan a másiknak, hogy milyen magányosak vagy milyen szar a partnerük, ha bármilyen hírük van, nem kötelező jelleggel a másiknak mondják el először, nem keresik ok nélkül és éjjel-nappal a másik társaságát, a kezdeményezett találkozót vagy elfogadják, vagy nem érnek rá, utóbbi esetben nincs se sértődés, se mindenáron átszervezés, adott esetben simán elküldik egymást (és nem csak az egyik a másikat)a p-ba, ittas állapotban nem sóhajtoznak, meresztgetik a szemüket, dörgölődznek óvatosan, vagy épp húzódnak elfelé görcsösen tettetve az érdektelenséget, tudnak beszélni a szexről úgy, hogy közben nincsenek indokolatlan hangerő- és hangszínváltások, pirulások és hasonlók, búcsúzás után nem bámulnak egymás után, mint a bornyú, a strandon a férfi félnek nem áll fel a farka. Satöbbi. A szexuális vágynak millió egyértelmű jele van. (Továbbra is megengedve, hogy nagyon sok szexmentes férfi-női kapcsolat flörtölés alapú, és nagyon sok szimpla rabszolgatartás)

Gukker 2022.05.03. 11:54:10

@szaletli: "Ez kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy a macskáról úgy lehet bebizonyítani, hogy él, hogy vízbefojtom, és ha megdöglött, akkor bizonyára élt (: (: (:"
Csakhogy te nem azt mondod, hogy a macska él, hanem hogy halhatatlan. És vagy megpróbálod megölni (mi baj lehet, hisz úgyis halhatatlan, nem?), vagy vársz 20 évet, kimúlik-e. Vagy elfogadod, hogy nincsenek halhatatlan lények.

Lorrh 2022.05.03. 12:53:09

@Gukker: nagyon vicces vagy! Ezt a rádiókabaréba szántad? Vagy okos hozzászólásnak?
úgyelvagyokmostbizonytalanodva...

Gukker 2022.05.03. 13:37:03

@Lorrh:
Sajnos ez így túl általános. Melyik hozzászólásomra gondoltál? És konkrétan mi a problémád vele? Így sajnos nem tudom feloldani a bizonytalanságodat.

Almandin 2022.05.03. 14:43:46

@bordon: Az emberek többsége azt hiszem, nem ennyire szabados erkölcsű, mint azt gondolod. Magadból indulsz ki, hernyókám.
Sok férfit undorítanak a leszbik. De pl. azt én se tolerálnám, ha egy férfi, akivel együtt vagyok, egy férfival lépne félre. Barátságot el tudok képzelni egy buzival vagy biszexszel, de párkapcsolatot nem. Egy nővel való kilengést jobban el tudnék nézni.
A hármasszexet se szereti mindenki. A csoportszex nem intim helyzet lelkileg, azoknak való, akik szeretik a személytelen szexet. Szerintem a pornó hozta divatba, mint pl. a szado-mazo szexet is.

Chendrys19 2022.05.03. 14:58:42

@Almandin: Hmmm... biztos az ókori görögök és rómaiak is sok pornót nézhettek, hogy olyan gyakran rendeztek orgiákat.

szaletli 2022.05.03. 15:49:59

@Gukker: Próbálom másképp. Tegyük fel, hogy én azt mondom, hogy minden férfibarátság voltaképp homoszexuális vonzalmon alapul. Amikor te erre kétkedésed fejezed ki, azt mondom neked, hogy tedd csak nyugodtan próbára férfibarátaidat, vagyis egy szép estén hívd fel valamelyiket, panaszkodj neki a magányról stb. (: (: (: Azt fogod mondani, hogy eszedbe sincs ezt tenni - és joggal, hiszen valószínűleg alapból nem viselkedsz úgy, mint aki férfipartnert akar, illetve ha rád mozdul egy férfi, azt elhessegeted.
Az én barátságaim szintén nem szexuális vonzalmon alapulnak, nem tesztelhetem őket olyan viselkedéssel, ami egyébként alapból abszolúte nem jellemző rám. És mivel nem jellemző, ezért vannak barátaim (nem tucatokról beszélünk, hanem megbecsült nagyon kevésről), nem pediglen felhőztetett nyálcsorgató idióták. (Jegyzem, leszbikus nő mozdult már rám. Igen korai szakaszban hessegettem el a "barátságot", mert valami furcsa volt, és később derült ki, hogy valami tényleg igen-igen furcsa volt (: )
Még egy megjegyzés: úgy írsz, mintha a reménytelen vonzalom a másik iránt és a felhőben töltött idő a férfiak sajátja lenne. Nem az. Volt olyan férfi az életemben, hogy majd' megvesztem érte, és miközben remekül éreztem magam a társaságában, igencsak vártam, hogy hátha lesz valami. Nem lett, mert nem voltam az esete, ugyanakkor remekül szórakoztunk (mivel a találkozókat nem mindig én kezdeményeztem, szerintem ő is). Nekem nem derogált, hogy nem kellek, ő meg lehet, hogy mindenféle hülye picsának elmondott a hátam mögött, de még ez se 100% (: (: (:
Macskából van ezerféle típus, a Rex szőrű macska elég ritka (én speciel még sose láttam), de azért nem lehet kijelenteni, hogy nincs olyan (:

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.05.03. 15:58:32

@kenyércsücsök: "Amúgy azt nem vágom, hogy miért a férfihavertól kell annyira rettegni. Ha a nő félre akar lépni, azt megteheti olyannal is, akit a poszter nem ismer."

Ahhoz, hogy egy férfi bárkit/mindenkit megdugjon, technikailag két problémát kell megoldania: valahogy összeismerkedjen a nővel és valahogy kettesben maradjon vele. A "férfihaver" ezeken már túljutott, kapun belül van. És igen, a nő megteheti mással is, de a férfihaver már kapun belül van, adott a lehetőség.

"Édes istenem. Mintha hetven és a halál közt lenne. Milyen harmincas nőket ismertek ti?"

Speciel én megfigyeltem, hogy egy csomó csinos nő kb. 32 évesen a legvonzóbb nekem. Persze, szeretem a fitalabbakat is, vonzó lehet az idősebb is, de ez a kor valahogy kihozza a nőiességet, talán. 38, az már más. Akkor már a nő bizonytalanná válik, már nem lehet elrejteni a szarkalábakat, a cickó sem olyan fickós már, esetleg már felment egy kis zsír is derékra, és véletlenül sem azt mondom, hogy egy férfinak a nő nem lehet ezekkel együtt is igazán kívánatos, bánja kutya azokat a szarkalábakat és párnácskákat, én csak azt mondom, hogy a nő ekkor már gondolkodni kezd azon, hogy kívánatos-e még. Itt most erről beszéltem. És ha jelzést kap a férfitól, aki, ugye, már a kapun belül van, akkor az a szilárd haverság könnyen vonzalommá puhulhat. Az, aki ennek a nőnek a hűségét szeretné magáénak tudni, ezen már joggal kezd el aggódni. Mondtam, ha én lennék az a haver, akkor tuti.

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2022.05.03. 16:04:53

@Chendrys19: "biztos az ókori görögök és rómaiak is sok pornót nézhettek, hogy olyan gyakran rendeztek orgiákat."

Bizonyára te is láttad már azokat a görög festett vázákat és római mozaikokat, amelyeket az anyukák nem szívesen mutatnának be a gyermekeiknek. Tekintve, hogy viszonylag sok fennmaradt belőlük két évezreden át, akkoriban elég sok ilyen lehetett szem előtt. A pornóhoz nem kellett feltalálni a videókamerát.

Gukker 2022.05.03. 16:08:45

@szaletli: A probléma az, hogy nem a kivételek határozzák meg a szabályokat, hanem a jellemző tulajdonságok. Te a kivételeket nézed, nem az általánost, a jellemzőt, a gyakorit. Homoszexuális vonzalom előfordul barátok közt? Persze, de nem jellemző, abszolút kivétel. Ugyanez vonatkozik a férfi-nő barátságra is. Előfordul 1000-ből egyszer? Persze, de hajjaj, korántsem jellemző. A jellemző az, hogy az egyik le akar feküdni a másikkal.
"úgy írsz, mintha a reménytelen vonzalom a másik iránt és a felhőben töltött idő a férfiak sajátja lenne." Lásd fent. Előfordul? Elő. De nem jellemző, nem tipikus, nem ez határozza meg a szabályokat.
"de azért nem lehet kijelenteni, hogy nincs olyan (:" De, igen, ezt hívják általánosításnak, és akár tetszik, akár nem, a hétköznapi, nem tudományos jellegű társalgásban teljesen természetes és elfogadott kifejezési forma. Ha ez nem lenne, minden egyes beszélgetés legalább háromszor-négyszer annyi ideig tartana, mint normális esetben, mert le kéne tisztázni minden egyes alkalommal, hogy éppen akkor ki mire gondol pontosan.
Nem fogja senki sem minden egyes alkalommal azt mondani, hogy ez meg ez a szabály, ami alól persze vannak kivételek, de... magyarul azt, amit fentebb is írtam.

Reactor 2022.05.03. 16:10:29

Sz'tem van igaza Gukkernek és szatelitnek is sok dologban, nehéz patikamérlegen adagolni az igazságot, pláne hogy a "barátság extrákkal" intézménye is árnyalja a képet (ha az ember nincs kapcsolatban, igazság szerinte ebben nem látok kivetnivalót). Nékem is van lánybarátom; külsőre nem jövünk be egymásnak abszolút, de közös témánk rengeteg van, és élmény vele beszélgetni. Elég ritka ám az olyan lány, akinek nem annyiból áll az érdeklődési köre, hogy milyen színű rúzs illik a narancsbőrhöz, vagy hogy a Cosmopolitan szerint hogyan fejlessze orgazmus-készségét, meg kell becsülni az ilyet.

MsIreneAdler 2022.05.03. 19:33:10

@Gukker: abban szerintem igazad van, hogy ellenkező nemű felnőtt emberek ritkán akarnak kizárólag csak barátkozni egymással. Legalább is én őszintén megdöbbennék, ha egy velem egykorú nem meleg férfi szoros barátságot akarna velem kialakítani. Jófej vagyok, meg minden :), de minimum gyanús lenne, hogy itt más a szándék. Egyébként nekem is van ellenkező nemű barátom, igaz csak egy darab, nagyon régről, szinte gyerekkoromból. Soha nem akart megdugni, fel sem merült, én sem akartam vele lefeküdni, pedig alkalom lett volna bőven. Szerintem itt az a baj, hogy a barát szót túl könnyen rámondjuk a kábé 5 perces kapcsokatra is. Lehet én vagyok antiszoc, de nagyon kevés emberre mondom hogy a barátom. Visszatérve a posztbéli Józsihoz, nagyon valószínű, hogy ő is belógatná a répát, ha lehetne.
Amiben viszont tévedsz, hogy a genyóság nemi jellemző. A férfiak ugyanolyan gyakran használják ki a nőket, mint fordítva, igaz máshogy és "másra". Az egyik kommentedből, mintha azt vettem volna ki, hogy ez nem általános, inkább amolyan kivételes eset...hát szerintem meg nem.

Gukker 2022.05.03. 21:22:28

@MsIreneAdler: "Soha nem akart megdugni, fel sem merült, én sem akartam vele lefeküdni, pedig alkalom lett volna bőven."
El sem tudod képzelni, mit tud művelni egy pasival a hosszú évekig a barátzónában lenni. De mondom, csináld meg a tesztet amit fent említettem. Kíváncsi lennék.

"Szerintem itt az a baj, hogy a barát szót túl könnyen rámondjuk a kábé 5 perces kapcsokatra is." Ezzel teljesen egyetértek.

"Amiben viszont tévedsz, hogy a genyóság nemi jellemző."
Nem állítom, hogy nemi jellemző. A nőknek egyszerűen nagyságrendekkel több lehetőségük van rá, mint a férfiaknak. Egy nőnek ahhoz, hogy kihasználjon egy férfit semmit nem kell tudnia, egyszerűen csak léteznie és akarnia. Egy közepes szintű nő is ki tudja használni a pasik tetemes részét.
Ahhoz viszont, hogy egy pasi ki tudjon használni egy nőt, ahhoz tudni kell valamit. Ahhoz lenni kell valakinek. Az nem megy csak úgy magától, mint a nőknek. A férfiaknak csak nagyon kis százaléka képes erre. Márcsak azért is, mert a nők számára (szexuális értelemben) a férfiak kb. 80%-a egyszerűen láthatatlan.
Gondolj a Tinder-csalóra. Ilyet azért nem akármilyen férfi tud megcsinálni. És gondolj bele, ha a Tinder-csaló nő lett volna, kutyát sem érdekelné. Hiszen az naponta több százszor történik meg a Tinderen.

Almandin 2022.05.03. 21:25:46

@Reactor: Ez az, amit sokan nem tudnak megérteni. Azt, hogy lehet emberi szimpátia két ember közt nemi vonzalom nélkül is, valamint nemi vonzalom nem keletkezik automatikusan minden ellenkező nemű ember irányába.

Infomaniac 2022.05.03. 22:47:50

@MsIreneAdler: szerintem meg az a gond, hogy nem létezik elég különböző szó a barátságok kategorizálására, és egyet kell használni (oké, plusz haver szó), és túl szigorúan bánunk ezzel. Különféle barátságok vannak, szoros, nem szoros, de nekem még az is lehet barátság bizonyos szinten, mikor egyik akar valamit a másiktól, de megelégszik azzal is, hogy jóban legyen vele a személyisége miatt és azzal, hogy törődnek egymással. Meg az is, ahol néha akár szex is lehet, ha épp mindkettőnek van kedve. Esetleg akár az is, ahol soha nem volt szerelem, csak jó szex, és ezáltal alakul ki kapcsolódás.

Real_Time 2022.05.04. 06:46:47

@Infomaniac: Már hogyne létezne erre szó, a barátzóna. Persze ehhez egy kellőképpen balfasz férfi is kell, na meg az is hogy tényleg ne akarjon az nő egy kicsit se semmit. Mert például egy kis italozás után esetleg a nő is megfeküdhet, aztán a haverságnak is vége.

moonshadow 2022.05.04. 07:37:55

"de csak legyintett és kinevetett."
A helyedben én is ezt tenném és tovább lépnék. :)

MsIreneAdler 2022.05.04. 08:57:26

@Infomaniac: igen, lehet én bánok túl szűkmarkúan ezzel a kifejezéssel :). Aki szimpi, lehet vele beszélgetni vagy jó vele a szex, az nálam még nem barát. Az kedves ismerős, haver vagy szerető. Azt viszont semmiképpen sem tudnám barátságnak tekinteni, ha az egyik fél többet akar. Soha nem tudtam vagy akartam megtartani "csak" barátnak, akinek tetszettem. Lelkiismeretfurdalásom volt, hogy táplálnám benne a reményt ezzel, hogy majd lesz valami, ezért ezeknek a kapcsolatoknak véget vetettem.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.04. 09:42:24

@MsIreneAdler: @Infomaniac: @Almandin: Szerintem az van, hogy jól ki lehet jönni ellenkező nemű emberekkel, nemi vágy nélkül is. Sőt, még azzal is, ha pl. azt, hogy ha az ember úgy van vele, hogy "jó, hát ha rám ugrik, akkor oké", azt nemi vágynak nevezzük. Bár ezt inkább nem nevezném annak.

A legtöbb ember, akivel jóban vagyunk, akár a saját nemünkből is, nem a barátunk. Egy embernek, ha szerencsés, néhány barátja van csak, egy kezén is össze lehet számolni. Ismerősökből, haverokból lehet sok :)

Lorrh 2022.05.04. 09:48:46

@Gukker: naponta több százszor történik meg a tinderen, hogy egy csaj több millióra lehúzza a pasit hogy az hiteleket vesz fel és egy életre eladósodik ?

Az volt a vicces a kommentedben, hogy ilyen matematika szerű sakk feladványt csinálnál egy barátságban, hogy próbálja elcsábítani és a másik mennyire marad hűséges. Hát az élet nem így működik!
Az már eleve súlyos határátlépés ha csábítgatni akarja. Már ő szegte meg a barátságot ezzel.
Attól marad CSAK barátság valami hogy mindketten megtartják a határokat.

MsIreneAdler 2022.05.04. 11:07:27

@Gukker: valóban szuper ötlet lenne így több mint 20 év után rámászni a jóbarátomra, akiről tudván tudom, hogy nem vagyok az esete... Ennyi erővel mindig, minden barátot tesztelni kéne erre, arra, pl otthagyok egy tízezrest a konyhapultján, elteszi- e satöbbi :) Az nem lényeg, hogy akkor nem lennénk barátok, ha el tudnék róla képzelni ilyesmit...
Ez megint furán "hangzott", amit leírtál, nekem az jön le, hogy egy nőt átverni teljesítmény, ami már már elismerést érdemel, míg egy férfit átverni sokkal nagyobb bűn, hiszen amögött nem kell, hogy kemény munka álljon. Nyilván így a vaslogika azt diktálja, hogy pont ezért az utóbbi történik gyakrabban, de kikövetkeztethetjük azt is a te fonaladat követve, hogy a pasik egyszerűen hiszékenyebbek, bambábbak, könnyebb átejteni őket...(én nem gondolom ezt). De ha picit elszakadunk a Tindertől, mert az élet javarésze azért nem ott történik, bőven láthatunk átvert, kisemmizett, otthagyott, beígért szerelem helyett csak pár dugást kapott nőket. Persze értem én, hogy amit a szem nem lát, azért a szív nem fáj ;)

Lorrh 2022.05.04. 11:59:19

@MsIreneAdler: "pl otthagyok egy tízezrest a konyhapultján, elteszi-e"

:-))))

nekem egy százeuróst hagyj ott kérlek, már jobban járnék :-)

MsIreneAdler 2022.05.04. 12:00:40

@Lorrh: hát neked ennyit ér a barátságunk????
Na szép :)))))

Lorrh 2022.05.04. 13:50:36

@MsIreneAdler: ugggyeeee!? :-)

pedig a konyhapult nem is pénz tárolására szolgál, hanem dugásra, ugyebár?

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.04. 13:59:20

@MsIreneAdler: ó én látom ezeket a nőket... főleg félálomban, mikor a tudatalatti keveredik a valósággal

MsIreneAdler 2022.05.04. 15:12:27

@Lorrh: tesztelés netovábbja, figyelj! Felülök én is a konyhapultra. Ha elveszed a tízest, de nem dugsz meg, akkor még lehetünk barátok :))))! Na ki az agyafúrt? :))

@Puerto Prince: ébren már nem is látod őket :)?

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.05.04. 15:15:03

@MsIreneAdler: igen, pl egy időben én is logtam együtt srácokkal, de egyik sem volt a barátom.

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.05. 00:19:00

@MsIreneAdler: a szívemmel látom őket, amikor a szemem csukva van... és én vagyok a történetben én vagyok a gonosz

Infomaniac 2022.05.05. 08:09:16

@Puerto Prince: ismét azt mondom, hogy túl szigorúak vagytok a barát szóval. Az a közeli barát, akiről te is beszélsz.
Az ismerős az mondjuk egy volt kolléga, vagy 20 éve nem látott iskolatárs, akivel saját indíttatásból sosem találkoztál, szabadidődben sosem beszélgettél, vagy max a boltban véletlenül összefutva.
Ami a kettő között van, azt hogy hívjuk akkor? Akivel már töltöttél szabadidőt, vagy néha megkérdezed, hogy hogy van, mert érdekel?

Az amcsiknak tuti az is a friends kategória..

MsIreneAdler 2022.05.05. 08:46:51

@Peni a Valdes: akkor mik voltak?

@Puerto Prince: ezt a szálat a múltadban, mármint, hogy gonosz is voltál mindig hajlamos vagyok elfelejteni veled kapcsolatban.

@Infomaniac: az amcsiknak mindenki friend:). Nálam ez a jó ismerős, haver, volt osztálytárs, kolléga kategória. Persze abszolút megértem, ha ezt valaki lazábban kezeli egy bizonyos határig. De pl 2 perc után még valaki nem a barátom, ha meg dugtunk, akkor meg már nem a barátom :)

Puerto Prince · cococrunch.blog.hu 2022.05.05. 08:51:24

@MsIreneAdler: a gonosz talán nem is jó szó... inkább nem foglalkoztam a következményekkel, csak magammal
süti beállítások módosítása