Nem nagyon érdekli, hogy már elmúlt 40...

2022. december 05. 07:49 - csajokespasik

       

               „Mennyi bizalmat érdemel egy ilyen férfi? Fog változni, vagy csak majd az első májátültetés vagy agyvérzés után?” - Levélírónk pasija tagadja az éveket, nem hisz az öregedésben, ami életigenlő filmekben még jól is mutatna, de a valóság az, hogy negyven fölött kevesen viselik könnyedén a strapát és a másnaposságot. Melyik életkorban virágzik ki a kulturált és észszerű szórakozás iránti igény?        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Jelenleg egy olyan férfival vagyok, akinek 40+osan még mindig fontosabb a hétvégézés, mint én. Az, ha eljár néha a haverokkal és időben hazajön, nekem belefér, de neki egy-egy buli napokig tart, és gyakran nem is alszik itthon, hanem valakinél eldobja magát. Úgy vélem, kinőhette volna már, hogy ennyi idősen rendszeresen eljárjon inni a haverokkal, mert csak ez a program olyankor. Találhatna más hobbit. Tudom, hogy ez neki alap, mert amikor megismerkedtünk, már az első napon megmondta, hogy neki ez fontos, és nem nagyon akarna ezen változtatni senki miatt. Vagy elfogadom, vagy nem. Először elfogadtam, de amikor láttam, hogy csak magára erőlteti ezt az életmódot a csordaszellem miatt, nem tudtam benne támogatni, vagy örülni neki. Az ő érdekében sem.        

       

               Merthogy nem bírja a másnaposságot, olyankor nagyon brutálisan néz ki, szenved, és hiába mondom neki, hogy értse meg, hogy amit 20 évesen simán kibírt, arra már egy idősebb szervezet nem jól reagál, hiába hiszi azt, hogy az idő rajta nem fog. Amúgy fiatalosnak tűnik, de ez csak a látszat és születési adottság, és ő most ezzel él vissza. Azt mondja, miért kell nekem korlátoznom őt az örömeiben...? Csakhogy ezek nem örömök, hanem olyan, amire rá fog menni az egészsége, és idejekorán kiég. Régi sporttársakkal lóg, tőlük sem várhat támogatásra, ők viszik ebbe bele mindig. Tudom, ez nem egyedi jelenség, mert ismerek olyat a családomból is, aki ezt 58 évesen is így tolja, és gyakran esik el, vagy kerül kórházba emiatt, de nem veti vissza.
Nem fiatal már, még ha úgy is érzi néha... azokat a bullshiteket meg nagyon nem bírom, amiket a magazinok nyomnak, hogy az életkor csak egy szám... és mindenki annyi idős, amennyinek érzi magát. Én is tapasztalom a saját testemen, hogy nem így van.
Minden hétvégét így tölt, de néha a szerdát is beiktatja, ha olyan a beosztása, de a péntekek, szombatok biztosak, erre mennek el, és ha épp nem gyűlik össze elég ember, elmegy a haverjához és ott iszogatnak. Persze nekem nem mindig mondja, hogy mikor, hol, ennyi erővel nőnél is lehet. Ezért se tetszik ez. Otthon egyáltalán nem iszik, tehát nem alkoholista. Ha ezeket a kicsapongásait legalább ellensúlyozná valamivel, egészséges kajával vagy gyógynövényekkel, akkor valahol elnézném, de ezeket mind hülyeségnek tartja.
Mennyi bizalmat érdemel egy ilyen férfi? Fog változni, vagy csak majd az első májátültetés vagy agyvérzés után? Ha ritkábban csinálná mindezt, esküszöm nem szólnék érte, elfogadnám. Eleinte engem is hívott, de láttam, hogy nem az én terepem, se társaságom, így nem járok már vele, nem is hív. Ő elég népszerű ember, mindenki imádja, sok barátja van, nők is, akik engem levegőnek néznek, ha épp ott vagyok...          

 

 

67 komment
Címkék: buli ital gyanakvás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr7317994908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

body_andras 2022.12.05. 08:45:40

1. Ha nem hagyja abba a vedelést, bele fog dögleni.
2. Régóta be van arra rendezkedve, hogy nem kell az asszonyhoz hazajárni, úgy tűnik nem éred el azt a szintet, amiért ezen változtatna.
3. Egyáltalán nem szereted, mégis mit csinálsz?

Lesbőltámadó Szárítókötél 2022.12.05. 10:13:25

Egy főnyereménynek tűnik, biztos sok nő számára vonzó:)

Real_Time 2022.12.05. 11:04:37

Ez a "régi sporttársak" vajon mire vonatkozik, fedettpályás kocsmában ülés? Azért negyvenesként még korai felhagyni a sporttal ha volt valaha is egyáltalán, ez úgy hangzott inkább mintha hetvenéves emberről lenne szó.

body_andras 2022.12.05. 11:47:33

@Real_Time: A régi kúrópajtik, akikkel még a vadkempingben tudtak csajozni, csak időközben a prédaállományuk felnőtt és családot alapított, ők meg ott maradtak a vadonban sörhasat növeszteni és horgászni. Ez volt a "sport", mármint amivel a hobbi eredetileg indult.

színestintákrólálmodom 2022.12.05. 13:18:16

Nem csak az alkoholista, aki mindennap iszik. A posztoló párja is kimeríti ezt a fogalmat.
Nem is értem mit akar tőle?? Világosan megmondta, hogy neki ez az élete. Fuss és vissza se nézz. Csak az idődet pazarolod.

inebhedj - szerintem 2022.12.05. 13:54:02

Szerintem pedig elég jól jár, akinek nem kell egy másik, az ideáltipikus élettartamát (65-68 év) túlélő emberrel nyugdíjaskodnia még 20-30 évet... Inkább csatlakozni kell az érintetthez, mint sem szörnyülködni, hogy az életvitele alapján nem akarja megérni a hamu helyett mamu kort.

antisocialnetwork 2022.12.05. 15:57:00

Tudtam, hogy hétfőn, furcsamód írni fog valaki egy posztot, ami megjelenik a címlapon. De azt kérdezném, kit kell feljelenteni, és hol a kattintás vadász kamu "hír" címadásért? A legalja..

Lorrh 2022.12.05. 17:30:34

@antisocialnetwork: feljelenteni? ez a feljelentők országa. Lehet menni a gestapohoz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.05. 17:39:31

"Otthon egyáltalán nem iszik, tehát nem alkoholista."

Dehogynem. A leírás alapján egyértelműen az.

Chendrys19 2022.12.05. 21:07:15

Tudat alatt pontosan attól vonzódsz Hozzá, amiért ilyen. 40+-osan sem "állt be a sorba", hanem továbbra is hozza a "lázadó rosszfiú" karakter, aki nem csicskul be az óhajaidnak. Ha nem ettől nedvesedne a bugyid, már rég nem lennél Vele...

VOGAben 2022.12.05. 23:08:05

De de! Ez már masszív alkoholizmus! Az is alkesz, aki végigbrusztol egy hetet de a péntek estéből csak szombat reggelre tántorog haza. A másik, aki csak 1-3 sört kap be de azt mindennap, detto. Ennyiből én is alkesz vagyok! Sajnos ez hagyomány, egy súlyos örökség. És!!!! Mindenkinek a saját döntése! Jó nagy adag gyengeséggel karöltve. Ez a kibebaxott covid is a zugivók malmára hajtotta a vizet. Ezt a tábort elsősorban a nők erősítik ma is, ahogyan régen is volt. Kezdődik valami édeskével, kis töménnyel, aztán az üveg bor már napi dózis lesz+ a többi szesz. Ezt még megkeverik némi benzodiazepinnel és kész is az időzített bomba anyuci. Reggelre kialusszák, közben a kívülálló mit sem sejt. Már ötévesen láttam a példákat. A szomszéd dokinéni izomból nekihajtott a csukott garázsajtónak a VW bogarukkal, fényes délután... Másik "doktorgyereklány" sebbenzines vattát szippantott. Számos katonatiszt salakrészegen mászott haza. Hála az égnek, akkoriban apámat talán egyszer láttam maxosan hazatérni de emlékszem így 40 év távlatából is!!! Piál a föld! Bruti örökség ez. Fontos: Nincs működő alkoholizmus! A számlát sokáig csak a főúr hozza elibénk, aztán meg a kezelőorvos, végül a kaszás!!! Az élet meg a veszély így működik. Az igazi horror-veszély a részegen csajozás! Az egy önálló regény témája lehetne, ide nem fér ki... Egészségünkre!

Csíkosmami 2022.12.06. 00:25:42

És neked ebből a kapcsolatból mi hasznod származik? Miért vagy vele?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 00:43:33

@VOGAben:

"Ezt még megkeverik némi benzodiazepinnel és kész is az időzített bomba anyuci."

Ismerek 50 éves alkoholista nőt, 19 éve keményen iszik. Napi adagja 4-8 feles vagy rögtön egyben a fél liter pálinka, 2-4 liter műanyag flakonos bor és alkalmanként némi sör. Viszont nem édeset iszik, hanem pálinkának csúfolt "gyümölcsízű szeszes italt". Időnként ehhez jön a Rivotril vagy Xanax, mikor melyikhez fér hozzá.

"Reggelre kialusszák, közben a kívülálló mit sem sejt."

De nem úgy van az, hogy reggelre kialussza. 3-4 óra hosszat KO, aztán felébred, és nem tud visszaaludni. Valahol olvastam, milyen vegyület keletkezik ilyenkor a szervezetben, amitől nem tud aludni, mindenesetre éjjel felébred, és nekiáll pl. mosni, takarítani vagy éppen tovább inni - de pár éve éjjel részeg kómából ébredve kifestette az előszobáját.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 00:45:03

@VOGAben:

"Számos katonatiszt salakrészegen mászott haza."

Amíg nem lövöldöznek, addig nincs baj.

Reactor 2022.12.06. 05:08:59

Szerintem is alkesz - attól, hogy nem a klasszikus kocsmai bútordarab, még simán annak számít (orvosilag, asszem, öt kategóriája van az alkoholistáknak). Azzal mondjuk vitatkoznék, hogy a "vájrösz" miatt van ilyen sok az üveget barna papírzacskóban dugdosó iszákosokból - a számuk vidáman nő bármiféle távol-keleti vírus nélkül is.
A régebbi időkben még érthető volt a dolog - nem volt víztisztítás, klórozás, a vízben ötvenféle kórokozó tenyészett, és akkoriban ha az ember összeszedett egy vérhast, már áshatta is a sírját. Az alkoholban meg ugye, elpusztultak a kórokik. Manapság (minálunk legalábbis) nem kell ilyentől tartani, vagy az akolmelegért szoknak rá az ivásra, esetleg követik az otthoni rossz példát, vagy egyszerűen csak "menő" dolognak tartják a hajnalig tartó ivászatot, aztán az egészet megkoronázzák azzal, hogy hazafelé összehánynak minden kapualjat, poénból szétrúgják a kirakatokat, miközben üvöltenek mint a vadállatok az erdőben. Először a pénzüket isszák el, aztán az eszüket, végül a májukat is.

dekás dezső 2022.12.06. 07:53:22

Negyven felett necces minden hétvégén ilyen szinten bekészülni. Az, hogy mennyire cefetül másnapos tud lenni az ember, pont jó ok a piálás/mindenezés elhagyására. Ezek egyértelmű jelzések a szervezettől, persze lehet gyógysörrel, csodaszerekkel gyógyítgatni és gúnyosan tagadni a valóságot, de sajnos pár cimborám emiatt az életmód miatt nem élte meg az ötvenet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 08:45:22

@dekás dezső:

Ingyenessé kellene tenni az alkoholt, a dohányt és minden kábítószert, viszont meg kellene szüntetni az ezek okozta betegségek gyógyítását.

A természetes szelekció elvégezné a többit.

Sztravinszka 2022.12.06. 09:30:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A nácik is próbálkoztak ilyen-olyan szelekcióval. Nem túl humánus elképzelések egy magát az állatvilágnál fejlettebbnek valló fajtól.

Olasz Bazsa 2022.12.06. 09:57:27

"mert amikor megismerkedtünk, már az első napon megmondta, hogy neki ez fontos,"
Ennyi. Eddig tartott a poszt érdemi része. Mégis bevállaltad, mostmár edd amit főztél.

Tipik melléfogás:
- A férfiak bíznak benne, hogy az aranyos, kedves , mosolygós lány nem fog megváltozni az összeköltözés után sem.
- A nők pedig abban bíznak, hogy a férfi majd meg fog változni az összeköltözés után.

*spoiler*
Rendre pofára esik mindkét oldal.

Lorrh 2022.12.06. 09:57:55

@Sztravinszka: nagy különbség hogy a nácik kívülről, más embert próbáltak szelektálni.
Itt meg ugye arról van szó, hogy olyan hülye az egyén hogy elpusztítja saját magát és ezt nem kell megakadályozni.
Érzed a különbséget?

Sztravinszka 2022.12.06. 10:07:01

@Lorrh:
Nem, nagyon nem érzem a különbséget, és ezt nagyon nem tudod kimagyarázni, bárhogy is erőlködsz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 10:09:27

@Sztravinszka:

Az alkoholizmus, a drogozás sem túl értelmes viselkedés egy magát az állatvilágnál fejlettebbnek valló faj egyedeitől.

A lényeget meg már világosan leírta @Lorrh: . Nagy kár, ha nem látod a különbséget.

Bár szerintem látod, csak ürügyet kerestél, hogy belém köss. Les petits plaisirs de la vie, ahogy a művelt orosz mondja.

Sztravinszka 2022.12.06. 10:12:38

@Olasz Bazsa:
Egyetértek. A legszánalmasabb, amikor valaki az elején nyíltan, őszintén közli, hogy vele ez jár és jön, a másik meg belegebed, lázad, panaszkodik, hogy az a rohadék nem akar megváltozni.

Nagy kérdés a poszter felé, hogy mit akar ettöl a férfitól, és miért van vele. Mert sokminden süt a posztból, csak az nem, hogy egyáltalán kedveli-e ezt a férfit. Vigaszágon nem maradt más? Vagy nyomokban még mindig hejjes paseee?

Sztravinszka 2022.12.06. 10:15:04

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem kötöttem beléd. Mélyen megdöbbentett, amit olvastam tőled, ilyesmit nem szoktam szó nélkül hagyni.

Mindazonáltal nem kell mindenben egyetértenünk.

Lorrh 2022.12.06. 10:38:49

@Sztravinszka: dehogy erőlködök!
csak lazán.
A németek erőszakkal egy másik embert pusztítottak el, aki élni akart.
Az alkoholista meg saját magát pusztítja, öngyilkos mentalitás és ehhez minden joga és eszköze megvan.

másik ember <-> sajátmaga.

ez a különbség.
szívesen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 10:40:53

@Sztravinszka:

Ne aggódj, senki nem erőlködik, hogy bármit megértessen veled. Ha nem értetted a hozzászólásom mondanivalóját - ami nem az, amit belegondolsz -, akkor már így fogok meghalni. :(((

youtu.be/7-9wXQpzESo

De semmi gond, mert van feltámadás:

youtu.be/4MPuoOj5TIw?t=97

]{udarauszkasz 2022.12.06. 10:47:39

Siman alkesz a foszer.
Masreszt viszont,attol,hogy valaki elmult 40, meg nem ven trottyos.
Felesegem is nyavalyog allandoan,hogy nyaranta folyamatosan kajakozom hetvegen.... Egyszer viszont a Mosoni Dunan szembe jott velem egy olyan szinten kigyurt 65 koruli ipse,hogy csak pillaztam.... Csak 20 evvel volt idosebb nalam.

Sztravinszka 2022.12.06. 10:51:14

@Lorrh:
Szerintem erőlködsz, de legalábbis máshogy látjuk.

Az alkoholizmus betegség, nézz utána.
Már csak ezért is durva és embertelen ez itt lent, totál náci gondolatok.
Magára hagyni a társadalom kvázi beteg tagjait (orvosi értelemben beteg, ahogy fent írtam), megvonni tőlük bármilyen orvosi ellátást, akár az alapbetegségben, akár a szövődményeket illetően, szimplán náci gondolatmenet. Likvidálás. Ez itt lent arról szól, hogy a társadalom gyenge láncszemeit iktassuk ki, hagyjuk őket megdögleni. Sőt, segítsük elő a halálukat az ingyenessé tétellel. Nem tudod kimagyarázni ennek a gondolatnak a gusztustalan, embertelen, kegyetlen voltát. Végeztem, vitát részemről lezártam.

"Ingyenessé kellene tenni az alkoholt, a dohányt és minden kábítószert, viszont meg kellene szüntetni az ezek okozta betegségek gyógyítását.

A természetes szelekció elvégezné a többit."

body_andras 2022.12.06. 11:29:22

@Sztravinszka: Nem olyan szörnyű ez, csak abszurd.
A dohány, pia, drog = üzlet, senki nem fogja ingyen megtermelni.
Ezeknek gyógyítása, meg úgy általában minden ami közegészségügy, szépen lassan összeomlik; aki teheti az magánban kúráltatja magát, a többi meg "szelektálódik". Szóval amit a csúnya rossz kommenttárs írt az valójában megtörténik, csak akinek van sok pénze szimultán pusztítani és életben tartani magát, az egy darabig megússza.
Abban mindenkinek igaza van hogy poszterina valahol nagyon eltévedt a címeres faszagyerek keresésben és véletlenül talált egyet a járulékos deficittel.

Sztravinszka 2022.12.06. 12:06:22

@body_andras:
Attól még a gondolatmenet és megközelítés náci. Ez van, ilyennek is kell lenni.

Lorrh 2022.12.06. 12:06:29

@Sztravinszka: a halál most is ingyenes: barki leugorhat a gellert hegyröl.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 12:12:09

@body_andras:

Az alkoholisták gyógyítása kidobott pénz. Két éve egy idült alkoholista barátnőmet - róla pár napja írtam, napi adagja 4-8 feles, 2-4 liter bor és hozzá némi sör, időnként megfűszerezve pár tabletta Rivotrillal vagy Xanaxszal, mindez egy 45 kilós nőbe - elvittem az addiktológiára. A végén megkérdeztem a doktornőt, mennyire eredményes az elvonókúra. Azt válaszolta, hogy 95 százalékuk nagyon hamar visszaesik. És itt azokról beszélünk, akik legalább megpróbálnak leszokni - tudjuk, hogy az elvonókúrát vállalók egy törpe kisebbség.

Vannak olyan ún. extrém sportok, amelyek során bekövetkező sérülések kezelését a társadalombiztosítás nem finanszírozza (csak a sürgősségi ellátást). Ha ez nem nácizmus - jaj, de divatos mindenre ezt ráhúzni -, akkor ugyan mitől lenne nácizmus az, hogy az alkoholizmust, a drogozást és az ezekből származö betegségek kezelését se fizesse a TB? Ahogy az extrém sport űzése az egyén szabad választása, ugyanúgy szabad döntés dolga a piálás és a drogozás is.

Sztravinszka 2022.12.06. 12:20:53

@Lorrh:
A Tajgetoszról meg lelökték a kiszelektálandót. Itt most erről van szó, nem az önkéntes alapú, legális szerek fogyasztásáról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 12:20:58

Ettől még szegény alkoholisták és drigosok nem maradnának ellátatlanul. Ahogy az extrém sportolók köthetnek kiegészítő biztosítást, úgy a biztosítók minden bizonnyal a piásoknak és drogosoknak is kínálnának ilyen biztosítást, amely fedezné pl. a májátültetés vagy drogtúladagolás esetén a temetés költségeit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 12:24:42

@Sztravinszka:

"A Tajgetoszról meg lelökték a kiszelektálandót"

Olvass, művelődj, akkor nem írsz majd butaságokat. Senki nem lökte le őket, ez egy elterjedt tévhit. Kitették őket, aztán aki megkönyörült rajtuk, az elvitte őket.

Sztravinszka 2022.12.06. 12:49:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Tökmindegy, nem változtat a jellemeden.

Andy73 2022.12.06. 13:23:54

Én bele sem kezdtem volna egy ilyen kapcsolatba. Ha minden héten ezt csinálja, akkor alkoholista, akkor is, ha közben vannak józan napjai. Ebben a korban már régen családapanak kellene lennie, beteges dolog, ha valaki középkorúan is inkább a haverokkal tölti a szabadidejét, nem a saját családjával és gyerekeivel. A probléma sajnos nem ritka, de a levél lehet, hogy megint fantázia szülötte, a bulshittes fogalmazás a múltkori goldiggeres folytatása is lehet.

luis5 2022.12.06. 13:49:17

Megmondta az elején hogy kicsoda és hogy él.
A nők jelentős része ott fog mellé hogy "na majd én megvaltoztatom, én különleges vagyok. ".
Nem vagy.
Fuss amíg tudsz....

body_andras 2022.12.06. 14:19:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kötelező Szeszkazán Felelősségi Biztosítás, benne lehet a pia árában, rögtön az ÁFA és a jövedéki adó után.

@Andy73: Ha már a gyerekek elég nagyok, hogy egyedül eljussanak a suliba, onnan edzésre meg haza, közben válnak lumpenné, az asszonynak pedig megvan a maga klubja a körmös és a fodrász között félúton, akkor még belefér hogy a hapsik összejárjanak a hobbijuk űzésére és közben letoljanak pár sört.
Egy ilyen felállásban még le is lehet élni egy egészséges életet. Kicsit filmszerű idill hogy a felső-középosztály családapukái összejárnak kártyázni meg grillezni.
A gond az hogy jó dolgában az ember már huszonévesen rászokik a rendszeres piapartira, és már a családalapítás gondolatának írmagvát is kiirtja a fejéből - pláne, hogy össze se tud jönni valakivel hosszabb időre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.06. 15:51:06

@Sztravinszka:

Az én jellememen miért is változtatna a te műveletlenséged? :DDD

Lorrh 2022.12.06. 16:04:23

@Sztravinszka: Te tényleg teljesen tagadod az egyén felelősségét a sorsa irányításában? Hogy az alkoholizmus betegség és hajrá, akkor csak igyanak bátran.

A kanyaró és a mellrák is betegség, ők tényleg nem tehetnek erről. Ez pokoli messze van az alkoholizmustól.
Nekem nem tetszik a te felfogásod egyáltalán.

Real_Time 2022.12.06. 18:05:52

@Lorrh: Olyan is van ám hogy prevenció. Amúgy kedvenc témátok a szegény feleségek, hát elárulom hogy a családon belüli erőszak eseteiben 99.9%-ban közrejátszik valamilyen tudamódosító. Ezért jobb helyeken a prevencióra költenek, nem egyből a májátültetésre.

Lorrh 2022.12.06. 22:24:43

@Real_Time: melyik a jobb hely? Mert például a példaképnek tekintett északi jóléti társadalmak full alkoholisták.
Nem tudok a világnak olyan táját mondani ahol nem nyomnák fullba a cigit-piát-narkót.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.07. 00:15:27

@Lorrh:

Már maga az "alkoholbetegség" elnevezés is az egyén felelősségét maszatolja el.

Megértem én, hogy genetikai adottság is, kinél milyen könnyen és milyen erős függőség alakul ki. Én pl. szerencsés vagyok, a bagóról még egyetem előtt, 4 év után 2 nap alatt végleg leszoktam, a piára rá sem szoktam, most is teljesen absztinens vagyok, drogot meg soha nem is próbáltam. Elhiszem, hogy vannak, akiknek nehezebb.

Na de egy "az állatvilágnál fejlettebb faj" egyedeitől - hogy egy itt kommentelő klasszikust idézzek - elvárható lenne az önuralom, a belátás, a következmények felmérése és az akaraterő.

Az előszobatükrömre hosszú évekig rá volt ragasztva egy szamarat ábrázoló címke, rajta ezzel a felirattal:

"A szamár nem dohányzik. Neki több esze van?"

Lorrh 2022.12.07. 11:32:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a liberalisták sosem nézik az egyén felelösségét. Mindenröl a gonosz patriarchatus meg az elnyomo rendszer tehet.

Sztravinszka 2022.12.07. 18:24:31

@@Lorrh:
Ezt nem tudom, miből gondolod, semmi hasonlót sem írtam. Ellenkezőleg, meggyőződésem, hogy mindneki felelős a sorsáért. De ez nem jelenti azt, hogy ilyen-olyan személyes preferenciák alapján válogatnék a társadalom tagjai között, hogy ki milyen ellátásban részesüljön, vagy csak simán bevésem névtelenül egy kommentmezőbe, hogy ki hogy dögöljön meg, mert nekem nem tetszik az életvitele. Ez pont olyan, mint amikor idióták azt fogalmazzák meg, hogy a szavazati jogot IQ-hoz kötnék. Pia és alkohol témában azt tartom sajnálatosnak, sőt, az amerikai intézményes zabáltatást is idesorolom, hogy rohadt nagy kaszagép a gyártóknak, és sikeresen letolták több generáció torkán mindkettőt, pont telibeszarva, hogy milyen egészségkárosító hatásuk van. Szinte nincs olyan film az ötvenes, hatvanas évekből, sőt hetvenes, ahol ne innának, bagóznának orrba-szájba, cigifüst nélkül nincs is mozi ezekből az évtizedekből. Rakd hozzá, hogy milyen gyenge, befolyásolható, manipulálható az átlagember + kulturális elfogadottság + genetika + legális stresszoldószer (nem csak személyes, de bőven társadalmi szintű problémákra is!), szóval szépen összeadódik mindez és nem azt mondom, hogy ezek enyhítik az enyéni felelősséget, de bőven adnak okot arra, hogy ne kegyetlenül ítélkezzek a függőkön, hanem kicsit tágabb megvilágításban is nézzem a helyzetet. A drogot már meg sem említem, ott már elvesztettem a fonalat.

Real_Time 2022.12.07. 18:53:16

@Sztravinszka: Pontosan, többek közt a köztévében is bagóztak anno. Na de hát a média ugyebár, pedig pontosan így alakult ki a modern kori buziáradat és a feminista kondícionálás is a mainstream részéről.

Sztravinszka 2022.12.07. 19:00:06

@Real_Time:
Buzilobbiról, feminácikról a rohadt hangos, ellenben parányi kisközösségek működése ugrik be. Hogy ezek mennyire károsak, azt döntse el mindenki maga :)

látjátok feleim szümtükkel 2022.12.07. 22:00:31

@Lorrh:

Mi bajod van a liberalistákkal? Azok nem mondják senkinek, hogy legyenek alkoholisták, csak azt mondják mindenki döntsön a saját sorsáról, életéről. Egyébként az alkoholisták nem annak születnek, később szoknak rá az ivásra, elég sokáig dolgoznak, adóznak, majd amikor már betegség szintű az alkoholizmusuk, igénybe veszik a befizetett járulékaikat. Mi ezzel a gond? Ha meg már olyan stádiumban van valaki, hogy orvosi segítségre szorul, akkor lökjük ki az utcára, hogy ott dögöljön meg, mert te nem vagy liberalista?

látjátok feleim szümtükkel 2022.12.07. 22:03:44

@Real_Time:

Mi az a "modern kori buziáradat és a feminista kondícionálás "? Volt nem modern kori is? Érted, hogy mit beszélsz?

Real_Time 2022.12.08. 07:40:31

@Sztravinszka: Hát így talán kevésbé károsak, hogy az iskolákból kitiltották őket. Igazából az egész lakosság 10-15%-át érintő dolgok ezek az tény, még azt se írom hogy probléma, mert nem az, csak azt csinálnak belőle. Sajnálom hogy az emberek már csak azt veszik propagandának amiről valamelyik médium azt mondja hogy az, mindezt úgy hogy ők meg eközben egy ugyanolyan propagandát hirdetnek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.08. 09:26:42

@Real_Time:

Egyszer végre világosan ki kellene jelenteni, akár az alkotmányba is bevenni, hogy a heteroszexualitás az egyetlen társadalmilag hasznos nemi irányultság. Elég baj, hogy kezd olyanná alakulni a világ, hogy ezt alkotmányban kell(ene) rögzíteni - mint azt a triviális dolgot, hogy az apa férfi, az anya nő.

Mert ennek alkotmányba foglalása nem ránk nézve szégyen, hanem arra az önmagából kiforduló világra, amelyet már a mindenféle aberrációk kisszámú, de annál hangosabb és erőszakosabb képviselői irányítanak.

Természetesen nem szabad őket bántani, de el kell tiltani őket a kiskorúak bármilyen módon való elérésétől.

Lorrh 2022.12.08. 09:52:40

@Sztravinszka: jaja így értelek.
Valóban ez a "legyen ingyen de ne legyen gyógyellátás" elég szélsőség. Sajnos a szenvedélybetegek is szélsőségesek.
A te kedves megértő simogató módszered nem jelent megoldást emiatt.
Radikálizmus for prezident.

Lorrh 2022.12.08. 09:57:21

@Kovacs Nocraft Jozsefne: azt nézzük inkább meg hogy a kisszámú aberráció hogyan képes a többségi társadalmat irányítani? És miért adja fel az önvédelmet a társadalom?
Mi ez az öngyilkos mentalitás?
És vajon tényleg baj-e ez?
Egy apokalipszis felé rohanó világban jobb előbb meghalni mint sokat kínlódva hosszú ideig agonizálni.
Az aranykor - amire a konzervatívok vágynak - már sosem tér vissza.
Alkotmányba írni ez a feladás első jele, mert azzal segget lehet törölni, semmi súlya nincs. Ha a normalitást már alkotmányba foglalják, ott elismerik hogy erre már szükség van, olyan mint amikor keresztbe fekszenek a tank előtt: az erőtlen agónia kezdete. Annak beismerése hogy elbuktunk, nincs eszközünk ellenük.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.08. 10:53:56

@Lorrh:

Sajnos nagyon jogos, amit írsz. Az egész olyan, mint az AIDS. A társadalmat megtámadó vírus ezernyi mutációt hoz létre, és ezzel megbénítja az immunrendszert. Annyival veszélyesbb a HIV vírusnál, hogy itt a szervezet (a társadalom) nemhogy nem védekezik, de még utat nyit a kórokozóknak.

OK, talán kicsit durva a példa, de nem magukat a homokosoat, leszbikusokat stb. értem a víruson, hanem az őket agressszívan képviselő aktivistákat.

látjátok feleim szümtükkel 2022.12.08. 12:33:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Mert ennek alkotmányba foglalása nem ránk nézve szégyen, hanem arra az önmagából kiforduló világra, amelyet már a mindenféle aberrációk kisszámú, de annál hangosabb és erőszakosabb képviselői irányítanak."

Ennek tükrében vajon a Szájer családban ki az apa, és ki az anya? Vagy ezt az alkotmányba foglalás nélkül is lehet tunni?
Szoktatok ti néha gondolkodni?

Sztravinszka 2022.12.08. 12:56:41

Beugrik, amikor pár hete Brüsszel EU negyedén áthajtva azon tanakodtunk, vajon merre van a Szájer-féle ereszcsatorna. Nem szekunder, primer szégyenérzet ennek kapcsán magyarnak lenni. Hol van ettől egy bármilyen okból lecsúszott pitiáner alkesz? Az amúgy is alkoholisták országában? A fasorban sem. Csak beugrott.

body_andras 2022.12.08. 13:08:00

@Sztravinszka: Senkit nem érdekel Brüsszelben Szájer, meg az ő eresze.
Ott folytatódnak a bulik ahol a lockdown idején "abbahagyták", senki nem emlékszik már rá hogy egyszer egy képviselő milyen akcióval próbált elslisszolni. Pláne fogalmuk sincs arról, ki ő és nálunk mi a jelentősége. Leszarják.

Lorrh 2022.12.08. 13:11:02

@body_andras: Leszarják.
és nagyon helyesen teszik.

Sztravinszka 2022.12.08. 13:18:48

@body_andras:
Engem meg a brüsszeliek nem érdekelnek. Szájer viszont magyar, ahogy én is. Nem kellene elbagatellizálni, legyinteni erre az ügyre, nagyon is beszédes.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.08. 13:31:30

@body_andras:
@Lorrh:

Attól, hogy valaki homoszexuális, biszex vagy akármi, még nem feltétlenül helyesli az LMBTQ-nyomulást.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.08. 13:38:12

Én Szájert sem azért ítélem el, mert biszex, még azért sem, hogy ezt nem verte nagydobra - a nyilvánosságnak ehhez semmi köze -, hanem azért, mert megcsalta a feleségét.

Lorrh 2022.12.08. 16:02:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "megcsalta"?? dehogyis! közös megegyezés volt, tudott róla. Látszatházasság volt.
Én inkább azért ítélem el mert szemforgató álszent. Hogy ő részese és aktív tapsolója ennek a homofób autokratikus kollégiumi bűnbandának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2022.12.08. 16:32:50

@Lorrh:

"közös megegyezés volt, tudott róla."

Aha! Ezt nem tudtam, annyira nem foglalkoztam az üggyel. A Wiki szerint 1987-ben született egy gyereke, de nem ritka, hogy a férfiak idősebb korukra "melegszenek" be.

Mondjuk igazad van, az ilyesmit otthon nehezen titkolhatta volna el. Persze semmi közöm hozzá.

látjátok feleim szümtükkel 2022.12.08. 18:03:28

Na, akkor miért is van beírva az alkotmányba ( ami mellesleg nincs is, mert az alaptörvény nem alkotmány ) , hogy ki kicsoda? Ha már mindenki leszarja, hogy ki meleg, meg ki nem, akkor kinek írják a törvényt? Nem értem miért másra szégyen ennek a törvénybe iktatása, és miért nem ránk, magyar népre,? Hát ennyire buta nép vagyunk, hogy tövénybe kell megmagyarázni nekünk, ki kicsoda??? Mondjuk a gondolkodás sok energiát igényel, és mi spórolós nép vagyunk ha nem rajunk köszörülik a nyelvüket, hanem mi másokon?

Real_Time 2022.12.08. 18:18:53

@látjátok feleim szümtükkel: Annak a törvénynek tényleg nincsen nagy jelentősége, a következősorban már le is nullázza gyakorlatilag a férfiak szerepét, hiába ismeri el apának. A nők és a gyerekek ugyanis többletjogokkal rendelkeznek, amit szintén ezen alkotmány rögzít. A gyerekek része még érthető is, de akkor itt is adódik kérdés hogy a nőket is gyerekként kezeli? Csak utóbbiból egyre több van felelős pozíciókban, de a minisztériumukban is, szóval nem lenne egészen mindegy.

Lorrh 2022.12.08. 18:22:57

@látjátok feleim szümtükkel: ez egy troll alkotmány, a buta népnek szól hogy ők megnyugodjanak mennyire megvédik őket a hatalmas döbrögi nagyuraságok.
A század legzseniálisabb jövőbelátója már hogy megmondta mennyire lecsökken az intelligencia és már csak ilyen üzeneteket kell mondani, hogy "két láb rossz, négy láb jó". Tiszta állatfarm.
Pont ide jutott a magyar nép átlag intellektusa.
süti beállítások módosítása