„Legyél szép, a többi mindegy”

2024. február 27. 07:33 - csajokespasik

       

               Egy felszínesen induló, nem sokat ígérő randinak is lehet pozitív kifutása. Posztolónk megismert a neten egy látszólag flegma pasit, akivel nem is akart találkozni, de mivel jobb dolga nem akadt, hát belement. Mit veszíthet? ...Vagy mit nyerhet?        

 
       

               Fedezd fel és használd! Érezted már igazán felszabadultnak magad társkeresés közben? Lépj be a Csajok és Pasik közösségébe, hogy az ismerkedés igazán könnyed legyen! Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Előzmények: friss szakítás után elkezdtem ismerkedni a neten: levelezések, majd chat, pár emberrel. Csak le akartam kötni a gondolataimat, nem terveztem. Aztán rám írt egy fickó, velem egyidős, az adatlapja sem volt túl ígéretes. Le akartam rázni, mert olyanokat írt, hogy a mai nők milyen felszínesek, nem feleségnek valók, és „Legyél szép, a többi mindegy”. Aztán volt egy téma, amit én dobtam be, és olyat válaszolt rá, hogy felcsillant a szemem. Úgy gondoltam, találkozom vele. Én nem is akartam annyira, ő erőltette, meg közben kicsit vissza is vett az arcából. Jobb dolgom nem volt. Egy délutánt megér. Fényes nappal. Nyilvános helyen. Mi baj lehet?        

       

               Ülök, várok. Késik. Végül egy jóképű, kulturált férfi jelent meg. És pár perc alatt egy iszonyú intelligens, humoros, művelt embert ismertem meg benne, akivel rengeteg közös témát találtunk, és a randi, amit max. 1-2 órásra lőttem be, estig elhúzódott (és még több is követte). Elmondta, hogy ő alapvetően nem ilyen és bocs a stílusért (tehát ő is érezte, hogy nem épp úriemberként jelentkezett be) de annyit csalódott már ebben a műfajban, hogy ráragadt egy flegma póz, úgy érezte, kár energiát fektetni ebbe, reménytelen ügy... Azóta harmadik éve vagyunk együtt. Tanulság az lehetne, hogy ha van egy megérzésed, érdemes annak is esélyt adni, akire nem is gondolnál.          

 

 

13 komment
Címkék: happyend

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr6318340345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lorrh 2024.02.27. 07:46:36

"Aztán volt egy téma, amit én dobtam be, és olyat válaszolt rá, hogy felcsillant a szemem."
Ebből látszik hogy hamis hazug kitalált történet és a poszt írónak nincs fantáziája, hogy ezt kifejtse. Mert ez lett volna a lényege a posztnak.
Még kell járnia pár évet az írás kurzusra.

God Harald 2024.02.27. 08:10:43

@Lorrh: ma már úgy is lehetsz író, ha se technikád, se érdekes témád, de még jó helyesírásod sincs!

Motorogre 2024.02.27. 13:08:49

Nem akkora téma, nyugi. Ahogy az sem, hogy lementem a másodikra a diáklány mosógépét segítettem beindítani. A piros a pólómon gépzsír, a karmolás a hátamon a macska. A cipőmért majd lemegyek később.

Lorrh 2024.02.27. 13:17:24

@Motorogre: én műkörmös csajjal szoktam dugni és ők féltik a körmeiket, szóval nem karmolnak.

RoKK 2024.02.27. 19:45:55

"Aztán volt egy téma, amit én dobtam be, és olyat válaszolt rá, hogy felcsillant a szemem"
Mennyi a fizud?
Sok. Eredmeny: *.*

Burgermeister 2024.02.27. 21:47:27

ez sem egy sikertortenet...terjunk vissza ra 2 ev ulva (asit)

body_andras 2024.02.28. 08:12:52

@RoKK: milyen kocsid van?
háát, a lambó most szervízben van, addig kénytelen vagyok a porschéval elpöfögni.

Sadist 2024.02.28. 09:09:55

@body_andras: Fun fact: a Porsche még régebben az 50-es évek közepéig, a Lambo pedig a mai napig gyárt traktorokat.

Motorogre 2024.02.28. 18:07:36

@Lorrh: lehet betéptem állatian, de mintha a kommentek rodáznának a posztok között... no sebaj.
Neked : ott a Pont ! :)

jajnemár 2024.02.28. 19:27:46

Három éve együtt? És még semmi komoly elköteleződés még? Halott ügy, jövőre elkezdesz te is agyalni, miért nem kérte még meg a kezed....

szeme közé, laposan! 2024.02.28. 20:55:18

Hihetetlen, micsoda sztori... épp egy szakításból, uncsikázásból, meg hogy miért is ne, elment egy randira, amire nem akart, hátha egy kúrással megússza a dolgot és attól majd jobb lesz. Gondolom, ilyet már csináltál korábban is, szóval várjuk a következő ugyanilyen sztorit, csak előtte írd majd meg azt is, hogy milyen sokat szenvedtél amiatt, hogy 3 éve után sem alakult igazán komolyan a kapcsolat, és hogy mennyire fájt, hogy akiben ennyire bíztál és minden rendben lévőnek látszott, stb. stb. és mégis vége lett.

Sztravinszka 2024.02.28. 21:35:56

Mázlista :))) ja és ne reklámozd, mert még elviszik

body_andras 2024.02.29. 08:32:07

@Sadist: tehát a csávó minden képzeletet felülmúlóan gazdag.
süti beállítások módosítása