Droggal tömött, meglopott és eltűnt

2009. október 15. 07:49 - Panni CsP

„Egymás szemébe néztünk, és ott elkezdődött valami.” Az alábbi történet szenvedő alanya egy különös sráccal kavar, aki drogot csempész a lány italába. Csak találgatni tudunk, hogy buta tréfa vagy szándékos mérgezés volt a célja. Később a fiú eltűnik a képből, és nem derül ki, mi lesz vele. A buli elszédít – a fejetlenség marad.

 

A történetem egészen 3 évvel ezelőttre nyúlik vissza, amikor is együtt dolgoztam egy számomra tetszetős fiúval. Egy üzletben dolgoztunk éjjel-nappal. Bizonyos idő elteltével fény derült kisebb-nagyobb sumákolására, és én egyre többet kezdtem tudni. Ez magával vonta azt, hogy vagy azonosulok, vagy kívül tágasabb. Kívül tágasabb volt, és átkértem magam másik üzletbe. Azóta eltelt 1 év, újra ellátogattam ebbe a bizonyos üzletbe - egy másik ex-kollégámat meglátogatni - és ott volt épp a fent említett fiú is. Egymás szemébe néztünk, és ott elkezdődött valami.

Annak ellenére, hogy az említett előzmény azt is maga után vonta, hogy kirúgattak a boltból, mert sokat tudok, és elintézték azt is, hogy mivel nem vállaltam balhét, kirúgattak a főiskoláról is (itt már felsőbb vezetői érdek is benne volt). Szóval elkezdődött valami: számot cseréltünk, több órás beszélgetések, randevúk. És elvileg a múlt sérelmeit is tisztáztuk. Azután jött az első közös buli, egy egészen közkedvelt szórakozóhelyen. De ez a buli valahogy más volt mint a többi, nem tudtam miért, de sokkal jobban pörögtem, mint a többin, és szárnyaltam. Csak miután hajnali 4-kor mintha lemerült volna az elem és kezdtem lefordulni a székről, akkor kezdett gyanússá válni a dolog. Ezzel a lendülettel kezdtem zavarttá válni és nem tudom, hogyan, de kipattantak a szemeim és mint aki kialudta magát újra életre keltem. Nem aludtam még másnap sem, de egy idő után a rosszullét is társult ehhez a szárnyaláshoz. Hozzájuk mentünk haza és ő közbe, még melózni is volt azon a bizonyos másnap, és mikor hazajött és mondtam neki, hogy rosszul vagyok, hozott "kólát". Idézőjelesen írom, mert ez sem volt tiszta, mint kiderült utána, hisz tök véletlen újra felpörögtem. Hadd említsem meg, hogy a srác nagyon jól tudta, hogy szívritmuszavarom van és nem szabad ilyen dolgokat csinálnom, de úgy látszik, nem vette figyelembe, hogy ezzel ott is maradhattam volna. Vagy pont ez volt a szándéka? Ezek után egyik napról a másikra nem lehetett elérni őt, és a DVD hengeremet azóta sem láttam. A többi cuccomért is nekem kellett elmenni úgyhogy az édesanyját kellett felhívnom, mert őt nem lehetett elérni. Mikor elmentem a dolgaimért, akkor már nem volt ott a henger, és valószínűleg egy másik csajjal nézték, amit én vittem előtte pár nappal. Hát köszönöm szépen, igazán rendes tőle! És ezzel még nincs vége, mivel a srác tart attól, hogy kitálalok a rendőrségnek, hogy milyen törvénytelen dolgokat csinál így csak ezért volt az egész "boldog vagyok veled" színjátszás, hogy kifaggasson vagy befolyásoljon. A szüleit becsülöm csak ebből az egészből - amikor mindezt végignézték, úgy összevesztek vele, hogy kirúgták otthonról, de erről csak úgy informáltak. De egy biztos, már nem otthon lakik azóta, nem gondolnám, hogy más oka lenne ennek. Szóval, aki teheti, nagyon figyeljen ezekre a dolgokra, mert nagyon tönkre lehet tenni ezzel bárkit. Üdv: Dia

 
149 komment
Címkék: drog csaj pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr631433314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GAbica 2009.10.15. 09:59:26

@vagány csaj: menő gyerek, biztos bejön a többi biznicén a dolog :D

GAbica 2009.10.15. 10:03:19

@Igazság Atyja: én is csak a Kálminál láttam, de beszélj vele :)

Igazság Atyja 2009.10.15. 10:03:37

@vagány csaj: Ellenkezőleg. A telefont megvásárolják - ebből én jutalékot kapok a főnöktől. A különböző drogok hatásairól is minden esetben részletesen beszámolok neki, ő pedig ilyen témában tart előadásokat a Kriminalisztika Tanszéken. Ezért szintén extra zseton üti a markom.

boss888 2009.10.15. 10:04:37

@Igazság Atyja: Eszembe jutottak a régi szép idők! Amikor Siófokon, valami vitamin tablettát adtunk el az NDK-ás turistáknak party drogként....:D

vendriner aladár 2009.10.15. 10:05:56

Hogy valami konstruktív hozzászólásom is legyen, tényleg nagyon veszélyes a GHB és sajnos ismeretségi körömben hímneműek is kaptak tudtuk nélkül ilyet és bizony másnap kizsebelve tértek magukhoz nagyon messze a bulihelytől. És igen a sörbe tették, mert letették, míg elmentek táncolni.
A kishölgy, aki írta sztorit szerintem maga sem tiszta, olyan ködös ez a sztori, hogy nem lepődnék meg a teljes fikción sem.

TBal 2009.10.15. 10:06:52

@Gabica [a legboldogabb]: @Caddy: Tudom, hogy most le leszek szólva, de nem lehetne a privát traccspartit a szakítósra hagyni? Ott van ennek hagyománya. Ennek a hiánya szerintem befolyásolja a blog hangulatát.

Szal, nem azt akarom mondani, hogy a szakítósosok ne jöjjenek ide, mert végülis rokon oldal, csak hogy ne legyen ebből szakítós 2.

De ez csak egy vélemény, le lehet hurrogni, ha úgy tetszik.

TBal 2009.10.15. 10:08:04

@vendriner aladár: a GHB-tól beájul az ember, a metamfetamin az, amitől pörög. Én legalábbis úgy tudom, Discovery-s műveltségemmel...

2009.10.15. 10:09:48

Hmmm nekem ez az egész story úgy jött le, hogy
1. együtt dolgoztak (végül eljött onnan)
2. taliztak a boltba
3. bulizni mentek, bedrogoztatta, és egy helyen "ébredtek"
4. kiderült a turpisság és vége lett...

Tehát most 1 napot "jártak"? Vagy most hogy is van ez?

Én tuti mentem volna rendőrségre, h figy van egy kis gondom, nézzétek már meg a véremet, h mi is van... Jah és nemtudom ki hogy van vele, de nemhiszem, h csak én rendelkezek olyan közeli v távoli ismerősökkel és rokonokkal akik kb meglincselték volna a srácot...

Ez milyen gáz már, de legalább tanulságos story. Csak kicsit bővebben is meg lehetett volna fogalmazni. Igaz rövid és nincs agyonbonyolítva, de itt meg pont ez a gond, h kb semmi nem derül ki. :) Sorry, de ez a véleményem... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.15. 10:11:41

@TBal:

Jaja, a sokezer olvasó emiatt undorodva fog elfordulni a blogtól. A sok rohadt csetelő, aki képes zárt kapcsolatban élni! Fertő!

GAbica 2009.10.15. 10:12:04

@TBal: köszöntünk egymásnak, mert pár hónapja nem beszéltünk. aztán abba is hagytuk. olvass tovább....

TBal 2009.10.15. 10:12:59

@Kedves Nard: nem ezt mondtam, hanem azt, hogy szerintem nem lenne jó, különösen, hogy a szakítós már egy létező privátkodó platform.

Igazság Atyja 2009.10.15. 10:13:30

Elsőre is ugyanúgy lehet kivédeni, mint a 223. alkalommal: piát nem teszel le sehol, ha pedig meghívnak rá (főleg idegen), mindvégig nyomon követed az útját. Nem kell ahhoz áldozatul esni, hogy óvatos legyen az ember. Ahogy a mondás tartja, az okos ember tanul a hibáiból. A bölcs pedig másokéból.

vagány csaj 2009.10.15. 10:13:38

@Igazság Atyja: Ahhaa, jól nyomod! :D
De akkor mit is fizettek temészetben a lányok???

vendriner aladár 2009.10.15. 10:13:55

@TBal: Nos kis dózis az alkoholhoz hasonló eufórikus hatást idéz elő, amit ha kicsit túltolunk beáll az általad leírt állapot, esetleg még rosszabb:(

GAbica 2009.10.15. 10:14:33

@Zsu0805: ha elolvassuk, akkor vannak utalások, hogy nem csak egy napot jártak, de valóban nem derül ki semmi konkrét. mert a dvd-henger is valahogy odakerült, meg a fiú szüleivel beszélt telefonon.
amúgy teljesen igazad van :)

TBal 2009.10.15. 10:15:56

@Gabica [a legboldogabb]: na ez az, hogy más, ha egy személyesen ismerős közösség tagjai beszélnek, és más, ha nem. De befejezem a témát.

TBal 2009.10.15. 10:16:34

@vendriner aladár: köszi, megint tanultam valamit :)

2009.10.15. 10:17:34

@Gabica [a legboldogabb]:
Igen nekem is ez jött le, de...:)

Igazság Atyja 2009.10.15. 10:17:57

@vagány csaj: A speciális akkut, benne az első adag grátisz koksszal. :)

GAbica 2009.10.15. 10:23:25

@Zsu0805: a de résszel egyetértünk, ha visszaolvasol, mindenkinek ott a de... :)

Serio (törölt) 2009.10.15. 10:27:11

Kirúgattak a főiskoláról?!

A Szcientológia Egyházzal szűrted össze a levet, vagy a bajor illuminátusok társaságával?!

Nekem ez kicsit hiteltelenül hangzik...

2009.10.15. 10:28:25

@Gabica [a legboldogabb]:
Azt nem értem csak, h mikor én beküldtem a posztomat Panni, v nem is tom ki visszaküldte, h itt ésitt pontosítsak kicsit, mert nem jön le a szitu. Nekik mért nem küldik vissza?

Én simán visszaküldenék egy csomot, h vegyél vissza a mókás akarok lenni stílusból (és ezáltal elb-a a posztot), v írd meg kicsit bővebben mert ez igy igencsak vénig, v itt - ott faragj le mert sok... A jó könyveket is így csinálják.

@Panni CsP:
Én felajánlom magam, szivesen átolvasom őket. :) Nah jó sztem akkor senki nem jár jól... :)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.15. 10:35:36

De ki az a csaj, aki az első randira egy köteg dvd-vel megy????

GAbica 2009.10.15. 10:36:56

@Zsu0805: legyél a lektor! :) de kérdezd meg Pannit, miért engedte ezt.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2009.10.15. 10:38:33

Egyébként meggyőződésem, hogy átlagos értelmű ember felismeri, ha valamilyen gyorsító vagy más anyag hatása alá kerül,mert nem az az egyetlen hatás, hogy "jé, még mindig ébren vagyok...".

Lobelt 2009.10.15. 10:38:56

@Zsu0805: Légy lektor!:) Én most el, de majd jövök vissza. Néha dolgozni is kell! :(

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.10.15. 10:47:36

Jó napot mindenkinek!
Ez a poszt annyira jó! Csak azt nem értem,hogy miért engedték megjelenni?

Missy88 2009.10.15. 10:56:08

Ez már megint szar!Beszélgessünk a hüvely gombáról....Kb...Pfff

2009.10.15. 10:59:16

@Gabica [a legboldogabb]: @Lobelt:
Ez nem csak rajtam múlik, de sztem tényleg rosszul járnának az emberek. :) Sajnos... Néha túlzottan kritikus napjaim vannak. :)

Lobelt várunk vissza. :) Ma még nem is kommentáltál... :)

OmegA404 (törölt) 2009.10.15. 11:00:37

Ez ez THP. Ez tisztára hülye picsa.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.10.15. 11:01:18

Pffff....nem tanítanak a főiskolán fogalmazni?Se füle,se farka irományod született.

Caddy 2009.10.15. 11:12:19

@TBal: ha úgy tetszik hurrogni is fogok. Ha észrevetted, egyből a második kommentnél be is fejeztük, szóval egy órával az eseményekre megérkezvén, már tárgytalan volt a dolog. De kösz hogy szóltál. Szép napot!

vagány csaj 2009.10.15. 11:13:03

@Missy88: Jó vagy Missy! Ezen röhögnöm kellett! :D
Hol jártál báránykám? Már napok óta nem hallottam felőled! Ejjnye! Nem illik ám elhanyagolni minket! :)

Stupidella 2009.10.15. 11:24:45

@Gabica [a legboldogabb]: sehogy, ilyen nincs. Senkit nem rúgathat ki a főnöke a fősuliról.

Missy88 2009.10.15. 11:24:46

@vagány csaj: Dehogy csak Sz@raxik a netem, meg sok a melóm...Sajna..Pedig hiányoznak ezek a sz@r történetek:D

Stupidella 2009.10.15. 11:25:49

@TBal: már tegnap is írtam, hogy úgy látszik, ez a blog a szakítós blog 2.0.

Stupidella 2009.10.15. 11:31:26

@Panni CsP: az az! Van 10-es, 25-ös és 100-as henger is, akár CD-ből, akár DVD-ből. A számok a műanyag henger alakú tokban elhelyezett lemezek darabszámát mutatják.

Kytia 2009.10.15. 11:35:57

Hi Mindenki!

"Egymás szemébe néztünk, és ott elkezdődött valami."

Az ilyenektől helyből idegbajt kapok.

Deuce Bigalow 2009.10.15. 11:36:46

a kólát vágom, de mi a pöcs az a dvd henger???
amúgy biztos, hogy kollégák voltatok, nem padtársak az ált. "isiben"? mert kb. ott fogalmaznak így....
aha, és kirúgattak a suliból, mert túl sokat tudtál...
aha, értem....

Kytia 2009.10.15. 11:38:09

@TBal: Hi. Már féleig meg van írva a válaszímél, esküszöm.

Viszont sztem nem nagyon fogod tudni kontrollálni a kommentelők beírásait, szóval hiába fáradozol.

Erásss 2009.10.15. 12:01:04

Emberek!Csak nekem tűnik úgy,hogy a postíró még mindig fel van pörögve,és kesze-kusza az irománya?!Olyan,mintha a legfontosabb részek kimaradtak volna,és vannak olyan dolgok amiket abszolút nem értek!
Pl:Miért rúgták ki a fősuliról?
Kedves postíró,neked meg azt tanácsolom,hogy mikor lejöttél a drogról légyszi fogalmazd újra! :)

Erásss 2009.10.15. 12:05:04

@Zsu0805: Én sem értem,hogy most meddig voltak együtt!Ha 1 napot jártak,akkor hamar költözött a csaj (gondolom rögtön a buli után)!Máskülönben hogyan került oda a sok cucca?? :D
Komolyan mondom mennyi elmebeteg van! :)

blackbarika 2009.10.15. 12:07:31

Hm. Elolvastam. A fele tiszta homály.
1. Dolgozik valahol, mellette tanul. Ott van egy srác akiről kiderül valami de hogy mi az rejtély. Vagy az derül ki hogy drogos? Vagy hogy mindig más lányt visz fel bódult állapotban a lakására hogy aztán ellopja a dvd hengereket? :D Vagy a boltban dílerkedik? :D
2. A csávó rúgatta ki a csajt a fősuliról meg a boltból is? Lehet hogy ő a pesti maffiavezér kisöccse :D
3. 1 év kihagyás után visszatér a boltba a csaj hogy felkeresse egy kollégáját akivel jóban voltak. De ezért minek egy évet várni? Vagy ha ennyire jóban vannak, az a kolléga nem informálta közben a csajt a srácról? Őt hogy hogy nem rúgták ki a boltból?
4. Összejönnek a sráccal. A csaj elmegy vele bulizni holott jól tudja milyen a csávó. Nem tűnik fel neki hogy bedrogozták. Még negyedszerre sem tűnik fel neki. Aztán amikor sejteni kezdi még mindig nem hagyja ott a gyereket. De a DVD hengereket otthagyja. Tuti olyan az mint Supermannak a kriptonit :DD

Most vagy én vagyok hülye vagy ez az egész egy hatalmas kamu, amit a csaj kissé betépve idefirkantott :D Biztos a hengerben tárolja a cuccot.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 12:07:49

@Gabica [a legboldogabb]: na, nevetni fogsz, mert 2x írattam át vele, végül feladtam és csak azért közöltem, mert jó címet lehet hozzá költeni.

sertésmájkrém 2009.10.15. 12:13:38

@Kytia: Elég lenne kimoderálni a picsába egy két gyökeret és mennének máshova édelegni, egymással nyáladzani. A szakítóst tönkrebaszták már, az nem volt elég, fasz tudja miért nem msn-en fárasztják egymást.

GAbica 2009.10.15. 12:14:02

@Stupidella: akkor jól gondoltam, mert erre végképp nem találtam magyarázatot.

@Panni CsP: igazad lett. belegondoltam a kettővel ezelőtti verzóiba :D

s_timcsi · http://autostat.hu/cikk-kereso 2009.10.15. 12:17:32

Nagyon zavaros az egész történet!

blackbarika 2009.10.15. 12:18:24

A DVD henger egyébként egy henger alakú, kiírt DVD lemezek tárolására szolgáló tárgy :P

KCB 2009.10.15. 12:22:01

"hogy kirúgattak a boltból, mert sokat tudok, és elintézték azt is, hogy mivel nem vállaltam balhét, kirúgattak a főiskoláról is (itt már felsőbb vezetői érdek is benne volt). Szóval elkezdődött valami: számot cseréltünk, több órás beszélgetések, randevúk"

Ezek után meg droggal tömött meg fasszal is...

Had ne sajnáljalak...

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:22:08

Mi van??? Bazmeg barmennyit is cuccolnek ezt akkor sem ertenem...Szerintem a kiccsaj rajta maradt a belyegen...

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:22:56

@blackbarika: Nem feltetlen kiirt. Barmilyen cd, vagy dvd tarolasara alkalmas polcszeru allvanyzat. Mondtam amr, hogy bejossz?

blackbarika 2009.10.15. 12:27:34

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ok, a lényeg h a lemezeket tartják benne.
Még nem mondtad, de a sünök túl szúrósak :P

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:29:06

@blackbarika: Nem annyira. Nagyon edesek tudnak lenni. Ha nem b@sztatjak oket...Gondolom a birkak sem mind csak begetni tudnak...

blackbarika 2009.10.15. 12:31:56

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem, rugdosni is tudnak jó keményen :DD

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 12:32:15

persze azt is megtehettem volna, hogy teljesen átírom. Kérdés: abban az esetben ki lett volna a valódi szerző? Másfelől tisztelem annyira a levélírót, hogy leközlöm - ha már ő megtisztelt engem eme sorokkal. Végülis valamennyire fogyasztható cucc

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:33:06

@Panni CsP: Nem nem. Az a cucc a fogyaszthato, amit o tol!

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:33:40

@blackbarika: Akkor szurok. De mi lenne, ha te bekesen legelesznel, en meg szuszognek es akkor talan szot ertunk.

GAbica 2009.10.15. 12:34:37

@Panni CsP: fogyasztható cucc... még a végén kiderül te írtad :D
amúgy igen, jogos.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 12:40:58

mellesleg érthetően leírni olyan privát eseményt, melyben minden részletnek tudomásában vagy (valamint aktív átélője) külön művészet JÓL csinálni, hiszen az avatatlan kéz hajlamos lényegi információkat kihagyni, mivel ő maga tisztában van vele. "Minek is leírni?"
De éltet, hogy vannak pozitív példák is.

blackbarika 2009.10.15. 12:41:51

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: felőlem :) békés teremtés vagyok én :D

Caddy 2009.10.15. 12:43:42

Látom továbbra is a homály, meg a rejtély.

Hát akkor:
www.youtube.com/watch?v=qxLyaH5GTy8

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:43:52

@Panni CsP: Marmint az avatott. Az avatatlan nem hagy ki semmit, mert nem tud semmit. Elnezest a kijavitasert!

@blackbarika: Nagyszeru! mit szolnal egy proba-barati-kotetlen-feligsemrandi-talalkozohoz?

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:44:26

A picsaba! Megint itt van a zasszony! Szerintem direktbe lurkol, hogy aztan lecsapjon ram! Ismerlek am!

nemezisazis 2009.10.15. 12:47:06

ezigen, látom krimirajongó vagy.
azért írástechnikailag a fejlődés nullája alatt állsz, de a sztori nem rossz, eladható pár csavarral.

kirúgatott a munkahelyedről meg a főiskoláról :D
lol nem is tudtam hogy a nemzetvédelemnek van bolthálózata. máshonnan elképzelhetetlen.

szihológus látott már a flasheiddel?

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:52:07

En pl el tudom kepzelni, hogy fenymasolo boltban dolgozott es a fonokei titokban masoltak mindenfele viragarusoknak. Erre rajott lany, de o nem akart a viragarusnak masolni, mert kopszodott is, meg nagy volt a pocakja. Ezert aztan a fonoke felhivta a rektort a fenymasoloi foiskolan es megmondta neki, hogy ha nem rugjak ki a csajt, akkor sokkal olcsobban fognak masolni, mint a fosulin, sot, meg az is lehet, hogy nyitnak ott is egy boltot. Nem maradt hat mas valasztasa a rektornak...

Rebelde 2009.10.15. 12:53:19

nem hogy a rendőrségre ment volna a kis hülye,ehelyett beküldi ide, hadd csámcsogjanak rajta azzal a címszóval, hogy vigyázzon mindenki...nonszensz

alumi 2009.10.15. 12:56:22

@sertésmájkrém: bocs, te is csetelsz. légy szíves hagyd abba.
köszi.

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:57:26

@Rebelde: Es mit mond a rendorsegen? "Elnezest, ugy szet vagyok csapva, hogy nem talalo a dvd-hengereimet! Segitsenek megtalalni! Ja! Meg volt valami pasi is a boltban...de nekem csak a dvd-hengerek kellenek!"

blackbarika 2009.10.15. 12:57:58

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Őőőő az a helyzet randizgatok :) Merre laksz amúgy?

Szelid sunmalac 2009.10.15. 12:58:52

@blackbarika: Pssszt! Itt olalkodik a Caddy! Csak csendsen! Aztan hogy alakul a randizgatas?

alumi 2009.10.15. 13:02:17

Egyébként nem értem, mi különbség van tematikailag a csp blog, és a szakítós között.
Ahogy eddig láttam, ide is 99 %-ban szakítós, szerelmi bánatos sztorik jönnek, mint oda.

Másrészt, kár a csetelésen vergődni. Nézzetek szét akármelyik blogon, egy idő után mindenütt átcsap a kommentelés csetelésbe. Ez van. Én ezeket simán átugrom, és kész.

TBal 2009.10.15. 13:02:32

@Caddy: oké... befejeztem, csak amikor olvastam a párbeszédet, "szakítósfílingem" lett. Nem akarlak bántani amúgy titeket :). Nem is azt akartam mondani, hogy a szakítós szar, mert olyanok a kommentek, amilyenek, csak más.

Rebelde 2009.10.15. 13:05:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

nekem úgy tűnik lenne miről mesélnie a rendőrségnek pl. a fenyegetés vagy szólna a kis drogfutár haverjáról, úgy látom a zsarolás is megállja a helyét..nem tudom milyen családi háttere van a kiscsajnak, de sanszos, hogy gáz...

blackbarika 2009.10.15. 13:05:29

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Akkor csak mutogatok :D Eddig egészen jól, de még csak 1-2 hete találkozgatunk. Tetszik a srác. Aztán majd kiderül :)

Szelid sunmalac 2009.10.15. 13:07:13

@Rebelde: Megmondom oszinten, az ilyenekrol en nem is akarok tudni :/

@blackbarika: Nagyon helyes! Egy kalappal! Varjuk a posztot ;)

Caddy 2009.10.15. 13:20:16

@TBal: nincs harag. Nem véletlenül mi is itt. :)

Caddy 2009.10.15. 13:24:36

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na most mi van beszartál?

@prim reborn: igazat beszél a kezed. :)

Igazság Atyja 2009.10.15. 13:48:20

Nincs sok különbség, pedig lehetne. Elvégre a szakítás egy normális párkapcsolat lezárása, ha jól tévedek. Ehhez képest a szakítóson is a posztok legalább fele nyűglődésről / tözsölgésről / eleve elvetélt próbálkozásokról / "kétszer is dugtunk, mégis elhagyott" helyzetekről szól. A csajokéspasik bővebb halmaz, ebbe aztán sokminden belefér. :)

A chatelésen meg kár fennakadni. Ha a poszt olyan, az ezredik hozzászólás is ON lesz, ha nem olyan, akkor már az ötvenedik is OFF. Attól még lehet, hogy beesik valaki, aki mond valami újat a kétszázadik kommentben, de akkor arra (is) reagálnak a többiek - függetlenül attól, hogy mennyi chatelés történt a köztes időben.

vagány csaj 2009.10.15. 14:09:27

@Missy88: Helyes! Nem is ajánlom, hogy elhanyagolj minket! :)
Aztán megünnepelted a névnapodat? x)

Lobelt 2009.10.15. 14:15:46

@Zsu0805: nem is nagyon fogok :S Ma húzós, melós nap van, majd holnap. Várom, hogy PanniCsP legyen oly rendes, és rakja ki az általam beküldött posztot is. :D Na azt majd lehet kommentálni ;) :)

Poptaritop 2009.10.15. 14:16:29

Nekem úgy tűnik a kiscsaj még mindig nem tisztult ki.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.15. 14:31:01

Cseteltek bakker, a sokezer olvasó meg....ugye...

2009.10.15. 15:45:03

@Lobelt:
Majd akkor máskor. :) Ma nekem is zürös napom van... remélem holnap kicsit nyugi lesz már, mert már lassan agyrázkodást kapok a sok ide fuss oda fuss-tól. :)
Nah arra kiváncsi leszek. :) Amúgy páran már várunk a posztunk megjelenésére. Húzz sorszámot. :) :P Mikor küldted be? Én már majd 1 hónapja. :) :(

2009.10.15. 15:46:02

@Kedves Nard:
Mit csináljunk? Nem volt egy olyan poszt amihez sokat hozzá lehetne fűzni. :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.15. 15:51:38

@Lobelt: IGEN! na, az mekkora sztori! Hétfőn megy ki!

Tomi CsP 2009.10.15. 15:57:45

@Zsu0805: jaj, gyerekek, rengeteg történet van...türelem tornaterem

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.15. 16:16:15

@Zsu0805:

Csak ironizáltam, persze hogy nincs gondom az itt beszélgetőkkel, hogy épp itt beszélgetnek :) Engem nem zavar! Csak mindig jön egy "okos" aki felhánytorgatja ezt, hogy "Nemittkénecsetelni!Sokezerolvasótnemérdekel!" :D Persze ő sem szól a témához érdemben :)

2009.10.15. 16:34:31

@Panni CsP:
TE így vágod, h melyiket melyikünk írta? :)

@Tomi CsP:
Én türelmes vagyok. :) Csak jó jöjjön. :)

@Kedves Nard:
Ez így sztem tök jo, h mind dumálunk és nem csak a posztrol... mondjuk ha jó a poszt az is jo, de rossznál nehéz kommentelni. :)

szvetozar 2009.10.15. 19:55:29

Tiszta sor...az "író" még/megint/ismét anyag hatása alatt állt/ült amikor ezt megírta...csak szegény dvd-ket sajnálom:)

Missy88 2009.10.16. 06:42:18

@vagány csaj: Nem kicsit!:) Igazán jól sikerült!:)
Énekelgettünk, volt gitár, konga, szájharmonika és rengeteg alkohol!:) Még egyszer köszi am, h eszedbe jutottam. :)

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 09:03:21

Ha tudtad, hogy milyen a srác, akkor minek álltál vele össze!?

szmercs 2009.10.16. 18:41:58

@Panni CsP: A csudába Hétfön utazok csak csütörtökön tudom elolvasni remélem.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.10.17. 09:24:38

@Zsu0805: hogyne! ez nem az Apeh, ahol csak számok vannak...persze nem mind, csak a zömét

ravezed 2009.10.17. 11:32:05

a.: járjatok underground bulikba, ahol mindenki ismer mindenkit
b.: felesezzetek, amit rögtön megisztok, vagy még a buli előtt alapozzatok otthon :)
4 éve ebben a szellemben bulizom és sose volt ilyen élményem. Se GHB se más.

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.10.17. 16:12:41

kirugatta a melóból és a főiskoláról és utána "elindult valami" és összejöttek? ki írja ezeket a kamu sztorikat? itt valami nagyon nem stimmel...

E.T.A. 2009.12.29. 09:59:58

ja szerintem is kibaszott szánalmas...
süti beállítások módosítása