Nem bírta elviselni, hogy szeret

2009. október 16. 07:58 - Panni CsP

"Amióta elment, az ágyban fekszem és a pólóit szagolgatom, amit telenyomott a parfümjével. " A lány szerelmesebb, mint Anna Karenina. Egy tanéven keresztül szenved, mert az illető szóba se áll vele. Ha meg igen, minden alkalommal szakítás lesz a vége, és újra a csuklóra kattan a mézeskalács bilincs.

 

17 éves voltam, amikor találkoztam vele. Akkor még nem gondoltam, hogy az a fiú, aki kedvesen letörölte az arcomról a könnyeket, és mosolygásra bírt, elrabolja a szívemet. Pedig már akkor éreztem, hogy valami megmozdult bennem. Valami olyat éreztem, amit addig még soha. Pedig akkor már túl voltam "az első nagy szerelmen". Onnantól kezdve, rengeteget beszélgettünk és minden nap egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Majd elcsattant az első csók. Minden szépen alakult, de valami oknál fogva mégsem sikerült, tehát szakítottunk. Egész nyáron nem találkoztunk, viszont amikor szeptemberben megláttam, olyan volt, mintha egy villám csapott volna belém. Megláttam, és nem tudtam másra gondolni, mint hogy át kell ölelnem, meg kell csókolnom, különben meghalok. Megtettem és minden kezdődött elölről. Nem csak a szerelem, a szakítás is. Persze nem tudtam elfelejteni. Egy tanéven keresztül szenvedtem, mert már szóba sem állt velem. Ha meg igen, minden alkalommal sírással végződött a dolog.

Végül is nagy nehezen sikerült rávennem, hogy mondja el, mi a baja velem. Egy remek délutánt töltöttünk együtt és elmondta, hogy tulajdonképpen nem utál. Egészen addig nem volt még szerelmes, emiatt haragudott rám. Nem tudott hová tenni. A ballagásom előtti napon, egy buszon utaztunk, és megkértem, hogy jöjjön el. Azt mondta, eljön, ha adok neki egy meghívót. Óriási szerencsém volt, hiszen már csak egyetlen meghívóm maradt, és az is pont nálam volt. Másnap a ballagáson egész végig kerestem a szememmel, hogy hol van, de nem találtam. Már lassan közeledett a vége, akkorra már alig bírtam lenyelni a könnyeimet. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a barátnőm hevesen mutogat. Ott volt, ott állt és mosolygott. Alig vártam a ballagás végét, hogy odamehessek hozzá és megköszönhessem, hogy eljött. Eljött hát a ballagás vége. A virágaimat gyorsan belenyomtam valakinek a kezébe és elindultam felé. Olyan gyorsan futottam, ahogy csak tudtam magas sarkú cipőben. Fel a lépcsőn, át a korláton, a füves udvaron keresztül. Már majdnem ott voltam, de nem láttam sehol. Azt hittem elment anélkül, hogy elköszönt volna. Hirtelen elkezdtek szállingózni az emberek és megláttam megint. A szél hirtelen olyan erővel fújt, hogy alig tudtam odafutni hozzá. Sikerült, odaértem. Nem voltam képes megszólalni. Már nem az eszem irányított. Átöleltem, de olyan szorosan, mintha soha többé nem akartam volna elengedni. De tudtam, hogy el kell engednem. Annyira fájt és annyira féltem, hogy már nem tudtam mit tenni, eleredtek a könnyeim. Sírva súgtam a fülébe, hogy soha többé nem fogom látni. Ekkor eltolt magától, majd mosolyogva adott egy puszit a homlokomra, és elindult. Megragadtam a kezét, és bár szégyeltem a könnyeimet, belenéztem a szemébe és elcsukló hangon csak annyit mondtam neki, hogy szeretlek. Ekkor átölelt. Majd elment. A szívem megszakadt akkor. Három év alatt, úgy ahogy elfelejtettem. Néha eszembe jutott, olyankor mindig egy kicsit elszomorodtam, de összességében azt mertem mondani, hogy elfelejtettem. Egy napon, ébredés után észrevettem, hogy van egy nem fogadott hívásom tőle. Olyan furcsa érzésem támadt, nem értettem miért. Amikor meghallottam a hangját, könnyek szöktek a szemembe, a boldogság könnyei. Egész nap a telefonnal a kezemben mászkáltam. Felhívott és megbeszéltük, hogy találkozunk. Az odavezető út, életem leghosszabb utazása volt. Annyi minden kavargott a fejemben, és félelemmel teli vágyakozással volt telve a szívem. Én értem oda hamarabb, mindössze néhány perccel ugyan. Amikor megláttam, tudatosítottam magamban, hogy nem szabad elkövetnem a régi hibáimat. Megfogadtam, hogy próbálom tartani a távolságot. Odaért, ahol ültem, lenyomott három puszit és megölelt. Nem igazán tudtam, hogy miért teszi, hiszen ő korábban nem csinált volna ilyet. Sétálgattunk, beszélgettünk, egyszer csak magam sem tudom megmondani, hogyan vagy miért, de megfogtam a kezét. Éreztem, hogy ő már nem az a fiú, aki megsimogatta az arcom, hogy ne sírjak, hanem egy felnőtt, komoly, kedves és humoros férfi. Elengedte ugyan a kezem, de nem húzódott el. Szórakoztunk, játékból cibáltuk egymást, nem tudtunk kiegyezni, hogy merre menjünk tovább. Ekkor láttam meg a szemében, amit soha nem felejtek el. Szeretném leírni, mi volt az, de aki találkozott már a szerelemmel, az tudja, hogy ezt nem lehet. A nagy játék közben valahogy térdre estünk, ekkor megfogta az arcom és megcsókolt. Éreztem, hogy nem múlt el semmi, jobban szeretem őt, mint valaha. Egész éjszaka beszélgettünk és kimondta azt a szót, melyet mi egymás közt csak "szerintem" szónak hívtunk. Korábban nem volt képes ilyet mondani senkinek. Most megtette, kimondta és tudtam, hogy igaz. Ezek után minden nap felhívott, sms-t írt, találkoztunk, beszélgettünk. A legmeglepőbb az volt, amikor közölte, hogy írt nekem egy szerelmes levelet. Majd kaptam tőle még egyet. Életem leghosszabb szerelmes levele volt ez a második. Tíz oldalasra sikerült. Boldog voltam, mint még addig soha. Pedig éreztem, hogy baj lesz. Egyszer csak közölte, hogy időre van szüksége. Erősködtem, hogy beszéljük meg, de nem akarta. Megkértem, hogy küldjön el, hogy mondja azt, hogy nem szeret, de nem tette. Éreztem, hogy hiábavaló minden. Tehetetlen vagyok, ezt bizony az időre kell bíznom. Küldtem neki egy üzenetet, amiben leírtam, hogy szeretem, hogy mindig szeretni fogom, és azt szeretném, hogy legyen bátor, hogy valósítsa meg az álmait és találja meg a boldogságot. Erre azt válaszolta, hogy talán egyszer majd újra. Nem tudom, hogy ezt arra írta, hogy újra boldogok leszünk egyszer majd együtt, de remélem. A második mondata az volt, hogy nem fog elfelejteni és nem is akar. Reménykedéssel töltött el, hogy így érez. Azóta várok, mert várnom kell.  Szeretem, teljes szívemből. Amióta megint nincs velem, nem is élek szinte. Egész nap az ágyban fekszem, és a pólómat szagolgatom, amit a parfümjével befújt. Tudom, hogy az élet megy tovább, mert mennie kell. De ahogy az életnek mennie kell tovább, nekem úgy őt kell szeretnem. Arra születtem, hogy őt szeressem. És nem tehetek mást, csak remélhetem, hogy ő arra született, hogy engem szeressen. Ha mégsem?! Akkor ez is csak egy szerelem a sok közül. Egy tévedés, egy összetört varázs, amit a szél elfúj majd. Minden csalódás és fájdalom bizonyítja, hogy az ember egy csoda. Hiszen összetört szívvel is úgy tud szeretni, mint teljes egésszel. Az összetört szív képes újból egésszé válni, a meghiúsult álmok helyét átveszik újak. Minden változik, a föld forog tovább. Emberek születnek és halnak meg minden percben, de a szeretet örök. Tudom, hogy ez a szeretet erősebb minden másnál. Nem fog elmúlni. "Nem foglak és nem is akarlak elfelejteni! Én egyetlen Banditám!!"

 
185 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr121433322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobelt 2009.10.16. 11:23:55

@csillag×: És mekkora lépés ez a sikeres párkapcsolat(ok) felé! :D Optimizmus, és önbizalom. Közhely, de mennyivel másabb emberek találnak be Téged, ha az sugárzik a beszédedből, a mozdulataidból, hogy önbizalmad van, nem adod oda magad bárkinek, tudod mit akarsz, mint akkor, ha beesett vállakkal, félelemmel és görcsökkel tele próbálsz párt találni. (Direkt sarkítottam a két ellentétes pólust) Csak figyeld meg, a köcsög kis szerencsevadászok elkerülik a nehezen befolyásolható, önbizalommal teli nőket (persze nem kell harcos feminista/matróna/amazon szerepbe beleesni). :) Tapasztalatból, illetve megfigyelésekre alapozva beszélek. :D

2009.10.16. 11:24:25

@Kaccwalc:
Nem adom vissza, de ami olyan (szivecskés stb stb) az v Mikulásgyár következő télen, v doboz tetején a polc. Nekem is van olyan tárgyam ami kint van még a polcon, de olyat ami a "szerelemre" emlékeztet nem tartunk szem előtt. :)
Amúgy ajándékot visszakérni gáz... :) Kapcs végén max eljegyzési gyűrűt adunk vissza, mást nem. :)

Caddy 2009.10.16. 11:24:40

@Kaccwalc: pedig minden megy vissza. Ajándékok is. Mit nézegessem? Minek?

@Zsu0805: ennyi. Nem is értem a jön az ex a cuccaiért dolgokat. Mi van? Még egy találkozás? Az is minek? Mit tudunk még mondani egymásnak? Gls, meg mindenhová szállít, a munkahelyen is át tudja venni. :)

Gazz 2009.10.16. 11:24:41

Szegény lány, őszintén sajnállak, hogy így szívat ez a srác.

vagány csaj 2009.10.16. 11:25:20

@Igazság Atyja: Ne bánkódj! Ez a meglátás is jó. Ezek olyan dolgok, amiket nem lehet matematikailag és statisztikailag alátámasztani. Ki miben hisz. Van igazság mindenben, amit mondtatok, de konkrétan hogy melyik a legigazabb, azt majd mindenki megtapasztalja a saját bőrén!

csillag× 2009.10.16. 11:25:45

@vagány csaj: ha ésszel gondolkodok, akkor persze énis kételkedek :) DE mivel már történt velem egy két csoda, így lehet, h nagyon naívan hangzik, de én hiszek a csodákban.. :$ :)))

GAbica 2009.10.16. 11:27:47

@vagány csaj: most azt mondanám van. egy éve még gúnyosan mosolyogtam volna rajta magamban.

@Zsu0805: húgom példája alapján neki meghalt a nagy igazi. talált mást, nagy szerelmet, azóta jó pár év eltelt, de saját bevallása szerint sosem lesz olyan, mint amilyen azzal volt, akit igazinak érez.

Igazság Atyja 2009.10.16. 11:28:17

Azért bánkódom, mert érzem, hogy 99 évesen Juditot tekintem majd az igazinak, akibe 10 évesen zúgtam bele.

Aláírás: genyaszkop.uw.hu/nagyo.jpg :)

TBal 2009.10.16. 11:28:26

@Lobelt: ja, csak ez olyan körülötted forog a világ típusú levezetés. És aki meghal, annak a szemszögéből mi van? "Bocsi, de alkalmatlan vagy az életre, majd legközelebb", vagy mi?

A Bibliában vannak ilyen egy személy köré felépített tanulságos sztorik, ahol a többi személyre tesznek magasról. Pl. Jóbot vizsgáztatják, és próbafeladatként kinyírják a családját.

Kaccwalc (törölt) 2009.10.16. 11:28:48

@Caddy: Zsu-val érted egyet. Minden ami olyan elrakni.

boss888 2009.10.16. 11:29:49

@vagány csaj: Persze, hogy van! Lásd Rómeó és Júliát, Hófehérke és a Herceg, Hamupipőke, akkor az alvós csajszi (csipkerozika)... Ők mind boldogan éltek amíg meg nem haltak!

Lobelt 2009.10.16. 11:30:01

@vagány csaj: Olyan sosincs, hogy minden teljesen rendben működik, ez egy mese, egy olyan illúzió, ami sok rossz párkapcsolat alapját adja, az én szuvenír meglátásom szerint. A párkapcsolat a média, a filmek által túl van misztifikálva, feleslegesen emelték piedesztálra. Sok az elvárás, elvárjuk a másiktól, hogy tökéletes apa/anya, szerető, humoros társ, "meleg kályha" (köszi Dr. Csernus ;)), bátor harcos, és még vagy ezer dolog legyen, mert különben nem jó a párkapcsolat. A párkapcsolat (és direkt nem "szerelmet" írtam) egy k*rva nagy küzdelem, tele nagyon jó, és nagyon rossz pillanatokkal. A nagyon jó pillanatokat mindenki élvezi, minden párkapcsolatban, és ilyenek mindig akadnak. És ezeket ki is kell élvezni, akármennyi ideig is tartanak. De ami igazán meghatározza a párkapcsolatokat, ami alapján a párkacsolatokat értékelni kell, az az, hogy a rossz periódusból hogyan jöttök ki. Mert rossz periódus van, volt, lesz. Az, hogy a másik mennyire partner a megoldásban, abban, hogy kikerüljetek belőle, az a lényeg.

Tyűbazz, megint sokat pofázok. :D Persze ez csak az én véleményem, de nekem eddig ez igaznak bizonyult. ;)

vagány csaj 2009.10.16. 11:31:01

@Lobelt: Ez így igaz. Más a kisugárzása az önbizalommal teli, vidám lányoknak. Sokszor még a valós kinézetet is megszépíti. És biztos, hogy nem egy olyan lányt fognak megszólítani, aki behúzza fülét-farkát, hanem akiről sugárzik valami pozitív dolog. :)

Igazság Atyja 2009.10.16. 11:33:00

@Lobelt: Na, ebben teljesen egyetértünk.

Caddy 2009.10.16. 11:33:01

@boss888: mondjuk Rómeó meg Júlia elég hamar kiiratkoztak a buliból. :)

GAbica 2009.10.16. 11:34:46

@Lobelt: na de a rossz periódusban is az a kérdés, hogy miért van rossz periódus. mert ha külső tényező, akkor egyértelmű a szitu. a kérdés mit számítasz belső rossz periódusnak?

GAbica 2009.10.16. 11:37:53

@Lobelt: egyébként egyetértünk persze.

Dr.Bio74 2009.10.16. 11:41:18

Emmeg mi? Orosz romantikusok magyar feldolgozásban? Nem lehetne inkább komolyzenében előadni, azt jobban bírom.

2009.10.16. 11:47:14

@Kaccwalc:
Köhöm köhöm... :)

2009.10.16. 11:50:34

@Lobelt:
Most megtapsolnálak. :) Ez tetszik.

Amúgy a nagy Ő nem dolgot nem kell sokáig ragozni. A nagy Ő olyan akit elfogadok a hibáival együtt, és aki elfogad engem a hibáimmal együtt. :) Együtt tudunk és együtt is akarunk élni. :) Ennyi...

2009.10.16. 11:52:50

@vagány csaj:
Pl belőlünk. :) Csak úgy sugárzunk. :)

Lobelt 2009.10.16. 12:03:58

@TBal: az embereknek a halálhoz való hozzáállása (és itt most nem a "legyilkolom-a-családját-sztorikról" beszélek) nagyon gyerekcipőben jár. Nem tudják a helyén kezelni.

Nem "körülöttem forog a világ" megoldásnak érzem, hogy továbblépek (megpróbálok), ha meghal a szerelmem.

lunatik 2009.10.16. 12:08:16

@vagány csaj: nekem sose tetszettek a sokat vigyorgó vidám lányok, én a komolyan néző szomorkás lányokra buktam mindig is.
sötét ruhába.
:)

csillag× 2009.10.16. 12:08:47

@Lobelt: nah , látod nem is vagy annyira egyedül a nézeteiddel:)

TBal 2009.10.16. 12:10:50

@Lobelt: félreérthettél... a továbblépés tényleg nem körülötted forog a világ-dolog. Viszont az "oka van annak, ha meghal", az annál inkább ezt próbáltam bemutatni az előbb. Ha mondjuk azt mondod, hogy azért halt meg a szerelmed, mert: még nem voltatok elég érettek/nem így volt megírva stb. Ezzel az a bajom, hogy akkor most cserélj szerepet, és halj meg te - annak is oka van? Mert mondjuk nem téged rendelt a sors a csajszi mellé.

Lobelt 2009.10.16. 12:11:30

@Gabica [a legboldogabb]: A párkapcsolat rossz periódusa alatt azt értem, amikor nem vagy boldog. Ez tarthat 10 percig, vagy fél évig is. Hogy mi miatt, ki miatt, az mindegy. A lényeg, hogy hogyan jöttök ki belőle. És ezalatt értem azt is, hogy még egyszer már nem követi(tek) el ugyanazt. És ha tényleg így történik, akkor (ideális esetben) egyre kevesebb lesz a rossz periódus, vagy egyre rövidebb. Ha pedig nem így történik, és úgy érzitek/érzed, hogy nem tudtok a rossz periódusokból jól kijönni, akkor egy megoldás van, szerintem...

Lobelt 2009.10.16. 12:14:16

@TBal: Igen. Annak is oka van, hogy én halok meg. Erre mondtam, hogy az emberek halálhoz való hozzáállása gyerekcipőben jár még. A halál az élet része. :D (képzavarral élve). Egyszer mindenkire lecsap, és nem tudhatjuk mikor.

Egyébként nem arra akartam kihegyezni a dolgot, hogy aki nem a másik mellé való, az meghal. Sőt írtam is, hogy lehet, hogy mellé való volt, de oka volt, hogy meghalt. Az ő szempontjából is, meg az enyémből is.

rikus 2009.10.16. 12:16:31

Romantikából a halálba...nagyon belefolytatok már ebbe a Rómeó és Júlia story-ba.
Muszály egyből meghalni?

lunatik 2009.10.16. 12:17:21

@TBal: ja, pl. 58-ban azért zuhant le a Manchester United repülőgépe, hogy a Wolverhampton megint bajnok lehessen végre.
vagy lehet hogy csak a gyúró és a felesége nem illettek össze és a sors így intézte hogy megtalálhassa az igazit.
:)

2009.10.16. 12:19:18

@Lobelt:
Nyugi, én éltem a halálos részt. :)

Lobelt 2009.10.16. 12:21:31

@Zsu0805: Ez már megnyugtat, Drága :D Amúgy meg sokan vannak a környezetemben, akik nem értenek egyet velem ezzel kapcsolatban, de addig, amíg én hiszek benne, és látom, hogy működik, addig nem zavar. Sőt, amúgy sem. Mindenki úgy éli, ahogy neki jólesik :P

TBal 2009.10.16. 12:23:02

@Lobelt: tudod, az ilyen logikával nekem egy bajom van: hogy pl. egy rohadék, nemierőszakolós sorozatgyilkos miért nem bír soha megdögleni a sors keze által, amolyan végsőállomásos módon?

borsics_aa · http://minerva-szki.hu/ 2009.10.16. 12:24:15

Nagy szavak ezek egy 18-20 éves lány szájából! 10 év múlva csak mosolyogni fogsz az egészen! tudom, nem vigasztal, de ezen minden ilyen korú lány (és fiú) átmegy, ez normális!
Illetve ha ez a fiú már tényleg felnőtt és érett férfi lenne, akkor nem így viselkedne. Attól, hogy valaki betölti a 18., még nem lesz felnőtt!

lunatik 2009.10.16. 12:25:13

@Lobelt: mit jelent itt az hogy működik? ezek a halálok ezzel nem függenek össze. ha több ilyen halál lenne vagy kevesebb akkor se tünne fel pl. neked vagy senkinek, hogy nem úgy van mint most és úgy kéne lenni.

SciNu 2009.10.16. 12:26:15

Úristen majdnem visszajött a reggelim ennyi nyáltól. Ezt nem bírtam végigolvasni...

2009.10.16. 12:29:10

@TBal:
Olvasom már... feladtad megint a leckét és a gondolkodni valót rendesen. :)

2009.10.16. 12:32:17

@Lobelt:
Nekem spec a halál témával egy gondom van... hogy én is meg fogok egyszer halni. Milyen kár lesz értem. :)

rikus 2009.10.16. 12:33:00

Ezt ma valahogy én sem bírom..lehúzzátok az emberről a maradék kis életkedvet is.Remélem holnap valami "Ciki randiélmény" következik, nem pedig szakítósos, sírósos, lehúzósos.
Ez a poszt inkább hétfői mintsem pénteki..fúújj

Lobelt 2009.10.16. 12:37:01

@TBal:

"Több dolgok vannak földön és égen,
Horatio, mintsem bölcselmetek
Álmodni képes." :):):)

Sajnos én sem tudom rá a magyarázatot. Sok dolgot nem tudunk megmagyarázni, hogy miért úgy van, mégis léteznek. Fingom sincs, hogy miért marad életben a késelős-erőszakolós gyilkos, és miért hal meg az általam szeretett kedves személy, de hiszem, hogy ez része az egésznek, hogy valahogy így kerek a történet, még ha nem is tudom, miért. Ez az, amire azt írtam korábban, hogy csúszós talaj, mert nem lehet bizonyítani, vagy észérvekkel alátámasztani. Én egyszerűen ebben hiszek.

lunatik 2009.10.16. 12:38:27

mondjuk elég félelmetkeltő a poszttal kapcsolatban, hogy mennyire máshogy ítél meg valaki (egy lány (itt)) egy másik embert, mennyire nem is valós tények, tettek, hanem beleélt dolgok alapján. nekem főleg ez volt/van a bajom a (szinte minden) lányokkal kapcsolatban. sokszor olyan figyelmet vagy rajongást kapsz amit tudod hogy még egyáltalán nem is érdemelsz, máskor meg nagyobb erőfeszítéseket vagy áldozatokat észre sem vesznek. tehát szóval az objektív megítélés hiánya amiről így beszélek most.

csillag× 2009.10.16. 12:38:49

@Zsu0805: óóóó, Drága Zsuu, ha ez vigasztal: Az emléked ötökké él bennünk!! :D:D:D:D:D:D:D .... ÁÁH, ennél meghatóbbra nem is vehettem volna a figurát :D:D:D:D :P

TBal 2009.10.16. 12:39:18

@Lobelt: Ezt rövidebben úgy lehet írni, hogy "Isten útjai kifürkészhetetlenek". Ez a vallásosok végső, támadhatatlan érve, ha bárki bármilyen logikát akarna keresni a hitükben.

Lobelt 2009.10.16. 12:42:39

@TBal: És te nem szereted a vallásos embereket? :D Vagy te nem vagy az? Attól még más lehet :D

Lobelt 2009.10.16. 12:44:12

Na, akkor 20 másodpercnyi feldobódás, hogy röhögni is lehessen:

www.youtube.com/watch?v=A_B5UrI7nAI

:D:D:D

rikus 2009.10.16. 12:44:17

@csillag×:
Mi kedves vagy ma szegény Zsuu-hoz!!:D

csillag× 2009.10.16. 12:48:45

@rikus: szerintem be vok kattanva (picit), de majd az idő erre is gyógyír lehet, csak legyek már túl ezen a rohadt ZH-n.. :S:S:S:S :D

GAbica 2009.10.16. 12:49:06

@Lobelt: oké, így már tiszta.
Na és mi van akkor, ha boldog vagy, a pároddal minden szuper, csak éppen van valami külső körülmény ami akadályozza az igazán tökéletes boldogságot. Ezt én nem nevezem rossz periódusnak, hanem például egy olyan dolognak amivel meg kell tanulni együtt élni, és emelett a lehető legboldogabb lenni. Attól ezt még jó periódusnak tekintem, mert különben az egész kapcsolatot tekinthetjük rossz periódusnak. Mondjuk ez megint egy jó kérdéskör, amit lehet boncolgatni.

2009.10.16. 12:50:26

@rikus:
Jaja, igazad van, tuti akar vmit. :D

@csillag×:
Nah add elő drágám, mit szeretnél. :)

csillag× 2009.10.16. 12:53:15

@Zsu0805: Húúú, hogy mit szeretnék? Hmm..lássuk..lássuk...hááát...izéé...lenne egy két ötletem :D De azt nem biztos, h Te tudnád teljesíteni. :D:D:D :))) :PP

Asmtrong429 (törölt) 2009.10.16. 12:54:11

Van Igazi. És tudod Róla. Lehet, hogy nem az első percben, de nem is az életed végén.

Én is megtaláltam, aztán elveszítettem. Aztán megint rátaláltam és megint elveszítettem. És most, annyi könny és fájdalom után ugyanúgy szeretem - na jó, nem ugyanúgy: kevésbé lángolón, mégis szenvedélyesebben, kevésbé rajongón, mégis mélyebben - mint az első félévben.

Persze attól, hogy létezik Igazi, még szabad és kell is jól érezni magunkat a Nem Igazi Vonzó Férfiakkal/Nőkkel, ha éppen az Igazi már/még nincs jelen. Egyrészt mert jó, másrészt mert azalatt is rengeteget tanulunk.

rikus 2009.10.16. 12:55:06

@Zsu0805: Bizonyára:D
Csillagx:mondom én h ez most lehúz mindenkit.Te is bekattantál:D:D

Lobelt 2009.10.16. 12:57:22

@Gabica [a legboldogabb]: Igen, azt nagyon sokáig lehetne szintén boncolgatni, mert van-e olyan, hogy tökéletes boldogság, vagy elég ha boldog vagy életed bizonyos pontjaival kapcsolatban? Áááá, ez messzire vezető bölcsészkedés :D

TBal 2009.10.16. 12:58:19

@Lobelt: Nem a vallás a döntő a szimpátiámat illetően. Ateista is lehet egy utolsó mocsok, és vallásos is lehet nagyon jó fej, tisztességes stb. max van egy téma amiben eltér a véleményünk. Addig, amíg nem akarnak erőszakkal megtéríteni, addig semmi bajom velük.

Lehet, hogy van Isten egyébként, csak jobb szeretem azt a világképet, hogy magam irányítom a sorsomat, és tőlem is függnek a döntések, mint azt, hogy valaki odaföntről marionettbábuként játszik velünk. Persze nyilván vannak körülmények, amik ellen nem tehetünk semmit, de legalább részben rajtunk múlnak a dolgok.

Amit még nem szeretek a vallásos magyarázatban, az az "Isten jó, csak egy magasabb szinten van, én nem láthatom be, hogy mitől jó az, hogy nem nyírja ki a sorozatgyilkosokat, de tuti a jó egészhez kell" magyarázatot.
Sokkal valószínűbb az, hogy nincs végső igazság, és nem mindig az arra érdemesek halnak meg.

2009.10.16. 13:10:07

@Lobelt:
Vannak boldog és boldogtalan pillanatok és van a köztes idő mikor se ilyen se olyan nem vagy. :)

GAbica 2009.10.16. 13:14:40

@Lobelt: én meg ugyan végzettségem szerint bölcsész vagyok, de nem abban dolgozok és nem szeretek "bölcsészkedni" sem :D
úgyhogy igen, maradjunk ennyiben :D

csillag× 2009.10.16. 13:15:21

@TBal: @Lobelt: szerintem a vallás és a politika 2olyan dolog az életben amikkel soha nem lehet vitába szállni az ellenkező nézeteket valló emberrel, mert egyik sem tudja meggyőzni a másikat!! :( csak még nagyobb galiba lehet belőle

@Zsu0805: @rikus: Jajj, csajok! Mér gondoljátok h csak akkor vok kedves ha szeretnék valamit? :P :) Zsu-nál nem gyúrok az érdekbarátságra :P (arra ott vannak a srácok)

2009.10.16. 13:15:51

@TBal:
Isten mindig is megadta a saját akaratot. Az már más kérdés h mi hogy élünk vele.

rikus 2009.10.16. 13:18:38

@csillag×:
Nem gondoljuk...látjuk:D

Lobelt 2009.10.16. 13:19:34

@TBal: Amúgy egyetértünk, és az eddigi tapasztalataim alapján ha két szélsőségesen ellentétes álláspont vitázik, akkor valahol félúton van az igazság.

És a vallással kapcsolatban nekem is az a véleményem, hogy lehet, hogy van (szerintem mondjuk lennie kell) egy felsőbb akaratnak, aki sokmindent befolyásol a világgal kapcsolatban, de az én döntéseim is eléggé súlyosan befolyásolják a saját és mások életét... Egyetértünk? ;)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.10.16. 13:22:19

Mostanában annyit hallgattam a Rómeó és Júliát (a musicalt), hogy kedvem támadt szerelmesnek lenni -- és az ilyen posztok ezt csak erősítik.

Lobelt 2009.10.16. 13:23:13

@Gabica [a legboldogabb]: Detto! :D:D:D (Bőőőcsész végzettségű nem bőőőcsész dolgozó vagyok)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.10.16. 13:23:29

@TBal:

"Lehet, hogy van Isten egyébként, csak jobb szeretem azt a világképet, hogy magam irányítom a sorsomat, és tőlem is függnek a döntések, mint azt, hogy valaki odaföntről marionettbábuként játszik velünk."

Hát egy mindenható isten számára elég unalmas lenne évmilliókon át marionettezni :-)))

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.10.16. 13:24:05

@TBal:

"nincs végső igazság, és nem mindig az arra érdemesek halnak meg. "

mindenki meghal :-)))))))

lunatik 2009.10.16. 13:25:04

@Lobelt: és a felsőbb akarat fölött nincs egy másik, még fölsőbb? vagy miért ne lehetnénk ez a fölső akarat mi magunk csak?

Lobelt 2009.10.16. 13:28:51

@lunatik: Egyszerű, miért nem: mi irányítjuk a természet körforgását, a fogantatást, az élet-halál kérdését? Ez az én véleményem, és ebben hiszek, de ahogy @csillag× mondta ezen hiába is vitázunk, mert jobb esetben mindenkinek van egy meggyőződése, ami az övé, és ez alapján él, ergo nehéz meggyőzni másról. De szerintem nem is kell. Max. elmondom hogy én hogyan, te elmondod, hogy te hogyan, és megállapítjuk, hogy milyen fasza, hogy mindenkinek van valahogyan, még ha máshogyan is. :D

GAbica 2009.10.16. 13:34:22

@elemes2: mert ez mintha kedv kérdése lenne :)

@Lobelt: :D

lunatik 2009.10.16. 13:34:24

@Lobelt: igaz, igaz egyik sem bizonyítható.
én már csak ilyen racionális ember vagyok.
ezt ismered: Ockham borotvája elv: A tétel lényege az, hogy ha van két elmélet, amely ugyanazt a tényt magyarázza, akkor azt kell választani, mely a kevesebb (tudományosan nem bizonyítható) feltételezést tartalmazza, vagyis a legkevesebb hipotézisre épít.

csillag× 2009.10.16. 13:38:34

@Lobelt: ez a jó felfogás, csak sok embernek nem esik le, h a másiknak is lehet véleménye!! És ráakarják erőltetni az ő nézetüket a másik félre :(
Pedig itt tényleg nem lehet megállapítani, h kinek van igaza. Mindenki elmondhatja a véleményét, tapasztalatát, a többiek tudomásul veszik meghallgatják, elfogadják, h igen ilyen ember is létezik, de nem érdemes vitába szállni, mert valóban nincs értelme :))))
És én is ismerek tök jófej, normális embereket mindkét táborból :))

Kytia 2009.10.16. 13:40:23

Sziasztok!

"Arra születtem, hogy őt szeressem. És nem tehetek mást, csak remélhetem, hogy ő arra született, hogy engem szeressen. Ha mégsem?! Akkor ez is csak egy szerelem a sok közül. Egy tévedés, egy összetört varázs, amit a szél elfúj majd."

Ez a rész nagyon bejött. Érzelmes, de nem hülye. Reméli a legjobbat, de elfogadja, amit majd végül kap, és közben nem firtatja, hogy a másik mit, miért, mire fel...stb. Romantika és józan ész egészséges találkozása. Életképes. Teccik.:)

A srácnak drukkolok, hogy időben észbe kapjon, mert ha a lány egyszercsak majd úgy gondol a történetre, mint "egy szerelemre a sok közül", már nem nagyon lesz visszaút, és szerintem lesz mit megbánni.:)

Lobelt 2009.10.16. 13:45:14

@lunatik: ismerem Occam borotváját, magam is szívesen alkalmazom :D

@csillag×: én is ismerek mindkét táborból "jóembereket". :D De nekem idealistaként az a célom, amit Bob Marley és még sokan mások megénekeltek már (és amire a raszták esküsznek): ONE LOVE!

Szép hétvégét mindenkinek, én nem leszek internetközelben, de ha minden igaz hétfőn az én sztorimmal kezdünk :D Alig várom már, hogy lealázódak :D:D:D

2009.10.16. 13:45:29

Fuuu ma igencsak elkanyarodtunk Missy-nk posztjától. :)

2009.10.16. 13:46:29

@Lobelt:
Már mész is? Pénteken 2-ig vagy? :)

vagány csaj 2009.10.16. 13:47:57

@Lobelt: Szép hétvégét! Jót ne halljak! :)

csillag× 2009.10.16. 13:51:17

@Lobelt: EZ így ne ér...így már tudat alatt is elfogultak leszünk
:))))

Lobelt 2009.10.16. 13:51:44

@Zsu0805: Fogalmazzunk úgy, hogy én minden nap addig vagyok, amíg akarok, és mondjuk úgy, saját döntés, h 4-ig bent vagyok :D:D:D

Ma is maradnék, de próbálunk a zenekarommal, és már nagyon kiereszteném a hangom :D:D:D Úgyhogy ezért lépek le most. (10 perc múlva)

Lobelt 2009.10.16. 13:55:34

@csillag×: Ez igazán hízelgő... :D De nehogymá'...

csillag× 2009.10.16. 14:05:35

@Lobelt: :) Egyébként én személy szerint kezdek kíváncsi lenni egykét nótátokra.. :)

vagány csaj 2009.10.16. 14:11:10

@csillag×: @Lobelt: Jaja, én is! Milyen zenekar is ez? Lehet tudni?

csillag× 2009.10.16. 14:14:27

@vagány csaj: szerintem még nem derült rá fény:)
majd hétfőn kifaggatjuk :)

vagány csaj 2009.10.16. 14:41:37

@csillag×: Jaja, mindenképp! :)
Írtam freemailen! :)

rikus 2009.10.16. 14:45:09

sehol senki...vége a munkaidőnek??

csillag× 2009.10.16. 14:49:53

@vagány csaj: óóóó, pattanok gyorsan olvasom:)
@rikus: Jah, úgy néz ki elszálingózott a pórnép :P
vagy netán @Lobelt: csinálta a "hangulatot"? :))

rikus 2009.10.16. 15:01:47

én nemtom, de nagyon uncsi ez a délután...is

csillag× 2009.10.16. 15:48:56

@rikus: de végre péntek és nemsokára 4óra :D
Igaz ezt a dolgozók nevében írtam:) :P..empátia :D.. Nekem nincs bajom vele...sőt ;)

Pangalactic · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/350-skoda 2009.10.16. 17:47:04

és miért nem képesek leülni és megbeszélni azt, hogy tulajdonképpen mivan? egyszerűen nem értem az ilyen naív kislányokat. ennyire tabu téma a "pszichológia"?

Szelid sunmalac 2009.10.16. 18:20:49

@Pangalactic: Ha jartal volna mar pszichologussal, akkor neked is az lenne. Nekem legalabbis azota az.

csillag× 2009.10.16. 18:29:53

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :) szerintem ezt embere válogatja :) Mert nekem nem tabu....bár lehet, h én vagyok rosszul összerakva :)

csillag× 2009.10.16. 18:35:31

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: juj...bocs félre olvastam a ragot...:) Azthittem pszichologusnál-t írtál :)
BOCS!! Már nem oda van az eszem :)

szmercs 2009.10.16. 18:38:29

@csillag×: Igen akár milyen mélyen van az ember akkor főleg hisz a csodákban.Szerintem minden ember hisz ezekben a dolgokban csak vannak olyanok akik ezt titkolják.Legalább akkor is van miben hinni amikor nagyon sötéten látjuk a világot.

szmercs 2009.10.16. 19:01:24

Hát igen Minden ember életében eljön az az igazi szerelem Az ami hirtelen jön mindent elsöpör ami az utjába kerülés ,magával ragad.És ez olyan szerelem ami mély nyomot hagy az emberben és végigkíséri az életét és ha hosszú hosszú évek múlva meglátja az illetőt vagy valami emlékezteti rá pl egy dal akkor is fura érzés keríti hatalmába pedig tudja hogy az már nagyon régen volt.

Missy88 2009.10.17. 13:30:18

@vagány csaj: Hűű...sok mindent.. Emberünk mindenben hazudott, mint már mondtam. Munka, család, barátnő és h mivel telt az elmúlt néhány év, amíg nem találkoztunk.

Adri84 2009.10.17. 17:27:45

Aranyos, életszerű sztori, a vége viszont nagyon csöpög. Nekem sok a nyál.

catty 2009.10.18. 11:55:46

Nagyon szép történet. A végére nekem könny szökött a szemembe. Visszahozta a vége számomra azokat az érzéseket, melyeket én érzek a szerelemmel kapcsolatban.

Guerrero 2009.10.19. 15:20:16

Remélem nem totojázik tovább a fickó... Kissé kihasználós szagú az ő részéről... De nem ismerem mindkét oldalt szóval nem ítélek, hogy ne ítéltessek. :)

Guerrero 2009.10.19. 15:21:14

Viszont tényleg aranyos, kedves kis történet ;)

nóri17 2009.10.28. 09:22:45

Ahogy elolvastam teljesen megtaláltam benne magam.
Ugyanezt érzem én is...és remélem sikerül:)
süti beállítások módosítása