Sehogy sem boldogultam Máté Péterrel

2009. november 16. 07:20 - Panni CsP

„Elmenne az automatához, de esik az eső.” Vérbeli vígjáték következik, kacagságos párbeszédekkel: egy csaj megismer egy srácot, aki külsőre leginkább Máté Péterre hasonlít. Eddig nincs is semmi baj, de a fiatalembernek enyhén neurotikus dolgai vannak: mániás ragaszkodás a narancsléhez, süsü kifogások, nevetséges falvédő szövegek, és ez még mind semmi! A történetből megtudhatod, hogyan verj vissza egy bizarr ostromot.

 

Történt még nyáron, hogy bejelölt egy srác, nevezzük Máté Péternek (így hívtuk, mert hasonlított rá). Mivel hozzám közel lakott, megbeszéltük hogy találkozunk, szimplán haverilag. Jött is elém, de nem igazán nyert meg. Sem a kinézete nem az esetem, sem a természete. Nagyon komoly volt, viccelődni nem lehetett vele, a beszélgetésünk is abból állt, hogy én mondtam, ő meg helyeselt. Néha hozzászólt valamihez, ha volt véleménye, de nem hengerelt le. Megbeszéltük, hogy mint haverok, tartani fogjuk a kapcsolatot. Ez az első találkozás el is telt, jött a következő. Levonatozott hozzám délután, hogy elmegyünk a strandra. Mintha megéreztem volna, hogy nem kéne nagy batyut cipelni bikinivel, mert úgyse megyünk fürödni. Megjelent - se táska, se semmi.

Jó, hogy szólt, érdekes lett volna, ha cipelem a motyómat. Megkérdezte, hova menjünk? Szomjas vagyok-e? Aha, - válaszoltam - ihatunk valamit. Erre ő: van a közelben valami bolt, ahol lehet üdítőt venni? - Boolt?? (Gondoltam magamban, hátha neki bolt kell, legyen!). Átgyalogoltuk a fél várost a Lidl-ig, ahol vett egy literes narancslevet. Mondom neki, hogy van energiaital, egyszerűbb lenne azt venni, könnyebben elvisszük és megisszuk. Nem, neki narancs kell. És mondom, a kezedbe fogod cipelni? Ó, persze, ő akár úgy is elviszi. Gondoltam, ha neki úgy kényelmes. De nem! Még rosszabb. Vett egy Lidl-es reklámtáskát, amibe beletette, és caplattunk visszafele. És persze nem ittunk belőle. Itt már alig bírtam visszafojtani a röhögésemet. Oké, de hova megyünk? Nagy kérdőjelek, nem tudja. 6 óra körül volt, és ecsetelte, hogy ő ráér 10-ig, az utolsó vonattal megy vissza. (Érdekes lesz, ha 10 óráig elsétálgatunk...) Bűzlött a dolog, gondoltam, le kéne lépni. Gyorsan kitaláltam, hogy nem lesz jó, mert nekem fel kell mennem a barátnőmhöz 7 órára. Megígértem neki. Na ezen rendesen kiakadt, és elkezdett osztani: hogy gondoltam én, hogy ő egy órára vonatozik le, különben is ő úgy tervezte, hogy estig itt marad, velem tölti a délutánt, mert milyen szimpatikus vagyok neki, és biztosan majd megszeretem. Elmondtam neki, hogy köztünk nem lehet más, mint barátság. Nagy duzzogások közepette sikerült leráznom. Barátnőmmel figyeltük, ahogy leül a parkban egy padon, kiszedi a Lidl-es táskából a narancslét, és ott issza. Kitört rajtunk a nevetés. (Lehet, egy picit gonoszak voltunk, de olyan jól jött ki.) Én persze szomjas maradtam...

Eltelt 2 hét úgy, hogy csak msn-en és telefonon beszéltünk. Mindig le akart jönni, de én mindig kitaláltam valamit, miért nem jó.

Szombati nap, megyünk bulizni, felhívott, hogy jön ő is. Gondoltam egye-fene, legyen! Kicsit korán érkeztünk a szórakozóhelyre, leültünk, jött oda a csapos, kérdezte mit iszunk. Ő kólát kért, jó akkor én is. Kihozta a 2 kólát, és mondja, hogy 440 Ft. Máté Péter nagyba kukkol a szemüvege mögül, és fél óráig számolgatja az apróját, mire megszólal: "baj van, nincs nálam annyi pénz!" Gyorsan odatettem a pénzt a pincérfiúnak, akit persze ismertem is, mivel minden héten oda járok diszkóba. Égett a fejem, mint a százas égő. Erre Máté Péter előadta, hogy meg se nézte, mennyi pénz van nála, csak jött. Elmenne az automatához, de esik az eső. Aha, na persze, biztos! Közben kinézek, látom elállt az eső. Szólok neki, hogy ha akar, most elléphet, végül is közel van. Á, nem-nem, most nem megy el. Ültünk egymással szemben, és elkezdett támadni megint, hogy 2 hét telt el, mióta legutóbb találkoztunk, ez így nem lesz jó, ennél még a barátok is gyakrabban találkoznak, biztos lett volna időm rá, ha akarom. Próbáltam kedvesen, de nyomatékosan a tudtára adni, hogy sorry, de ez van. Végre megláttam a felmentő sereget az ajtóban. Á - mondom - haverok, üdvözlöm őket. Odamentem, elbeszélgettünk, ittunk a pultnál, mire látom Máté Péter felénk tart. Gyurika mutat rám, és megkérdezi tőle hülyeségből: a csajod? Ő meg nagy nyugalommal, mosolyogva: igen! Na, itt már borult a bili. Jól leosztottam, hogy ne hangoztasson már engem a barátnőjének, nem vagyok az! Később elmentünk táncolni. Ahogy ő egyre közelebb húzódott hozzám, én úgy sasszéztam egyre inkább a fal felé. Mikor már ott kuporogtam a sarokban, nem tudtam semerre kitérni, megláttam egy ismerősömet az ajtóban. Fellélegzés! Futok oda, Máté Péter caplat utánam... Gyorsan odasúgtam a Totyának, segíts! Máté Péter odaért, és mondja, hogy kért nekem számot, de ez már azóta a negyedik, és még mindig nem az, amit ő kért, megkérdezi a DJ-t. Ahogy hátat fordított, odasúgtam a Totyának: "nem láttál", és már iszkoltam is a kijárat felé, szapora léptekkel a kocsihoz, aztán padlógáz! Fél óra múlva hív: hol vagy? Mondom: kerestelek, de nem találtalak sehol, és hazajöttem. Bocs, már nem megyek vissza. Telefon kinyom. Másnap eljött hozzám a barátnőm és a 10 hónapos kislánya, pont meséltem neki a sztorit, mire megcsörren a telefonom: Máté Péter. Nem vettem fel. Mikor már ötödször csörgött, felvettük és csiszoltuk a párnán, hogy jól recsegjen neki, és pont sírt a baba, odatettük a telefont. Hadd hallja, hogy felfordulás van körülöttem. Hátha nem hívogat tovább. Dehogynem! Közben írt egy sms-t, hogy tudjam meg, hajt rá 2 másik csaj, válogathatna is, de neki csak én kellek. Nem válaszoltam. Tizedszer is hívott, mondtam unokatesómnak - "Peti, vedd fel!" Peti kérdezi tőle: "Mit akarsz Te az én barátnőmtől?" Mire Máté Péter: "a Te barátnőd? Tegnap még nem volt pasija”. Peti: „Hát most már van!” Megkértem rá, de hiába mondtam el százszor is, hogy csak haverok lehetünk, és ne tegyen úgy mintha járnánk, és pláne ne kürtölje szét, hogy a barátnője vagyok. Ha ő ilyen értetlen és a szép szó nem használ, akkor az ember kénytelen erősebb eszközökhöz nyúlni. Ti milyen trükkel hárítjátok el a nem kívánt ostromot?

 

 
224 komment
Címkék: msn bukta móka ostrom

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr501506462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamy 2009.11.16. 07:29:50

Köszönöm ezt a posztot, jól indult a napom! Jót nevettem veled és rajtad kedves posztíró :D...
Lehet, hogy gonosz dolod, de én a helyedben már régóta nemhogy baráti, de semmiféle viszonyt nem erőltetnék a drága fiúval...
Te dolgod, de ezek mindent bátorításnak vesznek :D...
Sok szerencsét :D

csillag× 2009.11.16. 07:39:05

Hát, igen! :) Ha nem jött be a srác stílusa, meg az egész lénye, sőt még úgy éreztem, h kicsit ciki a vele mutatkozás is, akkor valóban nem kellett volna engedned a többi találkozást. DE igazán kellemetlen, amikor nem akarsz bunkó, tapló lenni és érzed, h az udvarias szavak nem segítenek (néha még bátorítóan is hatnak számukra),akkor tényleg nem lehet mást tenni csak megmondani neki keményen a frankót :)

boss888 2009.11.16. 07:43:26

Hát, ez kurva jó volt. Még a lányom is nevetett a storyn, pedig csak 5éves:D:D (Mennyi gáz hasonló csajjal találkoztam már!)

csillag× 2009.11.16. 07:50:36

Bár én kicsit sajnálom az ilyen embereket. Nem hinném, hogy a szemébe tudnám mondani, hogy hagy békén, kopj le....
Valószínű, én is egy baráthoz folyamodnék mint a posztoló :)

csillag× 2009.11.16. 07:52:40

@boss888: és hogy ráztad le őket,komolyan megmondtad neki, h hanyagoljon téged a jövőben vagy poénra vetted, otthon meg jót röhögtél rajta? :P :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.16. 08:03:57

@Tamy: nekem is kedvencem - javítás közben is rázott a nevetés, mert pergett a szemem előtt a film! Mekkora a narancslevével? ?Szegény csaj meg szomjan maradt.
Azért sajnáltam szegény MP-t a végén, ahogy koppant, azért csak összejött a másik két csajjal, akit említett, hogy hajtanak rá....

Devil2 2009.11.16. 08:28:40

Sziasztok!
Kedves Posztoló, a dolog már ott el volt rontva hogy bejelölt. A többi csak súlyosbította a helyzetet. De most már tudod legalább hogy milyen a "bejelölős" ismerkedés.

Devil2 2009.11.16. 08:29:35

@vagány csaj: Szia Csajszikám! :) Jól vagy, minden oké?

vagány csaj 2009.11.16. 08:31:52

@Devil2: Szia Életem! Jól vagyok, köszönöm! :))
És Te? Kipihented magad tegnap?

Stupidella 2009.11.16. 08:33:31

Te sunyi liba, nem lett volna egyszerűbb a kifogások és csúsztatások helyett egyszerűen megmondani, hogy NEM akarsz tőle semmit?

Devil2 2009.11.16. 08:34:15

@vagány csaj: Köszi, én is. Kipihentem magam valamelyest, de ez az idő eléggé lehúz.

Devil2 2009.11.16. 08:35:18

@Stupidella: Jah, még a barátságot is kár erőltetni ha ennyire gáz a szituáció.

Devil2 2009.11.16. 08:36:43

@vagány csaj: Indulok melózni, hívlak majd. :)

vagány csaj 2009.11.16. 08:37:10

@Devil2: Én tegnap fel se keltem. Csak enni meg fürdeni. :) Fel a fejjel Szivem! Elkezdesz dolgozni, aztán nem lesz időd az időre koncentrálni! :P :))

boss888 2009.11.16. 08:41:04

@csillag×: Hát teljesen egyszerű, telefont nem vesz fel, vagy egy sms.

Volt egy nagyon gáz, az első és utolsó netes randim. A csaj küldött egy fényképet, mondom nem is rossz. Leveleztünk párat, azzal sem volt baj. Aztán mentem érte a Tanítóképzőhöz, jön a kocsi felé, gondolom magamban h ez meg ki a fasz!? Nagyvonalakban hasonlított a csajra, aki a képen volt, de mintha egy sztár fotós retusálta volna a képet..:D Beültünk valahova kajázni, ott elkezdett mindenféle misztikus dologról beszélni... Akkora szemekkel néztem, h körülbelül a fél arcomat elfoglalta a szemem (meg is jegyezte,h de szép nagy szemeim vannak:) ) Alig vártam, hogy vége legyen a randinak. Utána még pár smst küldött meg hívott, de nem válaszoltam.

vagány csaj 2009.11.16. 08:44:04

@boss888: Hát ez jó! :) Te nem válaszoltál, a posztoló válaszolt, egyik se jó megoldás. A határozott nem a posztban is ki lett mondva, de úgy látszik nem használt! :))

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.16. 08:48:37

@boss888: jaj, ez de jó! Ha van esetleg történeted, nyugodtan küld be, persze egy kicsit elnyújtva, hogy szépen kitöltse a helyet! Jók a hasonlataid és a sztori is remek mag.

csillag× 2009.11.16. 08:52:47

@vagány csaj: hát én nem tudnék nem válaszolni, mint @boss888: .... :$ Nem tudom mit csinálnék, ha utána összefutnánk az utcán, vagy valahogy véletlenül megint összehoz valami oknál fogva vele az élet, akkor kínos lenne, ha kérdőre von... Akkor már inkább megemberelem magam és leszek nagyon pofátlanul bunkó, de megmondom neki, h mivan! :))

vagány csaj 2009.11.16. 08:53:18

@Panni CsP: @boss888: Igen, igen! Gyerünk Boss! A sok csajos történetedből csak küldj egy-kettőt! :)

vagány csaj 2009.11.16. 08:54:14

@csillag×: És ha az se használ, mint a posztnál?? :)

csillag× 2009.11.16. 09:01:05

@vagány csaj: hát nem tudom,h a csaj konkrétan mit közölt vele, de tuti, h a mondandómban lenne, h hiába hív nem veszem fel, hiába keres látni sem akarom, ne próbálkozzon, esélytelen ... Én megmondtam, úgyhogy ne csodálkozzon, ha ez így is lesz! ... de télleg nem tom, hogy hogyan reagálnék, ha egy lerázhatatlan emberrel találkoznék.... biztos, h külső segítséget kérnék :) (megmondalak, apukámnak! :D )

boss888 2009.11.16. 09:01:15

@Panni CsP: Majd 28.-án megyek egy csoportos randira, annak a történetét majd megírom:D

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.16. 09:03:51

"megbeszéltük hogy találkozunk, szimplán haverilag. Jött is elém, de nem igazán nyert meg. Sem a kinézete nem az esetem, sem a természete" wtf?

alumi 2009.11.16. 09:04:17

Ez a típus nagyon gáz.Szerintem sokkal hamarabb kellett volna keménykedni vele.
Ebből lesznek a tipikus zaklató félőrültek, akiket max rendőrségi segítséggel lehet kikúrni.

csillag× 2009.11.16. 09:06:50

@boss888: na-na...aztán csak óvatosan a fogalmazással :D :P

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.16. 09:10:55

@prim reborn-habkő rulz: ne is mond: egy barátnőmet egy drogos gyerek zaklatta, még régen történt kb. 10 éve. Betört a csajhoz és egy nagy vasszéket bevágott a terasz üvegajtaján. Kijött a rendőrség és még egy rendőrségi helikopter is kőrözött a ház felett. De nem fogja megírni :)) mert nem kellemes emlék neki.

Stupidella 2009.11.16. 09:16:00

@prim reborn-habkő rulz: pszichopatával nekem is sikerült egyszer összeakadnom. Pár évvel volt idősebb nálam, egyszer találkoztunk, utána megmondtam neki, hogy nem jön be, úgy tűnt, elfogadta, néha sms-ezgettünk még, de ennyi. Fél évvel később (!) rákérdezett, mi újság velem, én megírtam neki, hogy kösz jól vagyok és minden happy, összejöttem egy jó fej sráccal.
Amit utána kaptam... A "kinyírlak, te útszéli ribanc" volt a legenyhébb jelző, amivel illetett, én meg egy darabig paráztam, mert tudta, hol lakom.

Igazság Atyja 2009.11.16. 09:28:55

Levente Peti, Máté Peti.. ki lesz a következő szintén zenész? Zámbó Árpy? :)
Nem hejespasee, nincs humora, olcsójános is, kamus is (két nő hajt még rá :), kullancs is. Legalább az MP-hasonlatosság pozitívumnak számít valakinél? Vigyázat, az ilyenek sorozatos kudarcok után tényleg könnyen pszichopatává válhatnak.

@Panni CsP: Javítás közben? Úgy érted, kijavítod a posztokat leközlés előtt? "ne hangoztasson már engem a barátnőjének". Nem hangoztatlak kifogástalan korrektornak. :)

Erásss 2009.11.16. 09:29:40

Sziasztok komment társak! :)
Az ilyen pasiktól mentsen meg az Isten.Mondjuk,én amilyen nyers modorral rendelkezem,szerintem már a Lidl-nél a táskát a fejébe húzom,és elviharzok.A post író még türelmes volt!:)
Amúgy végre egy jóóóó post!Ez tetszett!

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2009.11.16. 09:32:19

BTW mi a fasznak állt szóba vele egyáltalán. itt a posztíró is ugyanolyan elmebeteg, mint szegény Máté Péter (elnézést az igazitól)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.16. 09:32:50

@Igazság Atyja: ami a sztori ízét erősíti, benne hagyom :) Gondolj a "Ne fürgyé' le" szlogenre.

Igazság Atyja 2009.11.16. 09:37:47

Igaz ami igaz, Gyuritól tényleg szívesen olvasnék egy-két csajozós sztorit eredetiben.

vagány csaj 2009.11.16. 09:39:45

@Erásss: Szia! :)) Hatalmas komment volt! "a táskát a fejébe húzom" :D :D :D

Erásss 2009.11.16. 09:45:08

@vagány csaj:
Szió Vagányom!:) Hog telt a hétvégéd?Az én bulim fergeteges volt.Még mindig nem tértem magamhoz!:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 09:46:21

Ennyire agyatlan nők vannak? Nem létezik, hogy nem vette észre, hogy mit akar a kiscsávó, akkor mi a faszért hagyta, hogy elmenjen vele bulizni, és miért veszi fel a telefont? Ezzel csak a lovat adta alá.

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.11.16. 09:46:23

@Erásss:

pedig -- ha szembejön veled egy ilyen konfliktus, és nem oldod meg, hanem elmenekülsz, akkor is újra és újra találkozol majd vele (nem ezzel az emberrel, hanem ezzel a helyzettel)...

Erásss 2009.11.16. 09:46:58

@vagány csaj:
Arról nem is beszélve,hogy nincs hangom,és most fáj nagyon a fejem.Azt tudom,hogy 6 üveg pezsgőg számoltam...

Caddy 2009.11.16. 09:48:17

Nem kell trükk ahhoz, hogy elhajts valakit. Nem értem miért mondtad neki azt, hogy barátok még lehettek, amikor a hátad közepére nem kívántad. Miért beszéltél vele msn-n, meg telefonon? Szerintem te rontottad el, és nyilván bátorítottad valamivel,mert magától nem talál ki ilyet, hogy a csaja vagy ha nem is. Mondjuk a srác is egy tajgetosz pozitív jellem, az is biztos.

Erásss 2009.11.16. 09:48:35

@elemes2:
Nem szoktam elmenekülni a problémák elől.Valószínű,hogy ebben a helyzetben ezt tettem volna,de közöltem is volna vele,hogy többé nem kell találkozni!

vendriner aladár 2009.11.16. 09:49:21

Hát kedves mindenki, ehhez én hozzá nem nyúlok. Máté Péter rulez! Azért kíváncsi lennék a két másik csajra, gondolom az egyik vak és süket, a másik meg csak szimplán az ikertestvére...

Erásss 2009.11.16. 09:51:05

@vendriner aladár:
Biztos igazad van.Az ekkora lúzerre normálisak nem tapadnak!:)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.11.16. 09:55:10

@Erásss:

Nem szeretném úgy láttatni, hogy az adott esetben a LIDL zacskó fejébe húzása lenne az elmenekülés -- számodra esetleg éppen ez a megoldás. A srác problémáját pedig neki magának kell felismernie, így vagy úgy, előbb vagy később.

vagány csaj 2009.11.16. 09:55:29

@vendriner aladár: Pedig nagyon vártuk ám! :) Ebből nagyon jót lehetett volna "szerkeszetni"! ha szépen megkérünk?? :)) Légyszi! :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.11.16. 09:55:46

@vendriner aladár:

nem gondolom, hogy az a két csaj létezett, de ez nem is számít.

blacklord 2009.11.16. 09:56:55

Én se igazán értelek, ha ennyi minden nem stimmelt, akkor minek vele találkozni, MSN, email, stb? Persze nem azt mondom, mindenkinek van ilyen sztorija, okuljunk belőle... :-)

vagány csaj 2009.11.16. 09:57:10

@Erásss: Szóval akkor méltó szülinap-ünneplés volt! Helyes! :))
Én szigorúan józan életet élek! Cappyztem! Meg is jegyezték, hogy így hogy fogok táncolni... :)) De azzal nem volt gond! :))

Erásss 2009.11.16. 10:00:18

@vagány csaj:
Az se rossz!:) Az biztos,hogy méltón meg lett ünnepelne...Majd küldök képeket,de ne fogd vissza magad a nevetésben!:)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 10:04:39

Kedves Posztíró! Nem tudom, miért kell erőltetni olyan emberrel a haverkodást, akivel még el sem tudsz beszélgetni. Hm? Hogy jól kiröhögd a háta mögött? Ehh.

vagány csaj 2009.11.16. 10:07:38

@Erásss: Oké, oké, freemailre küldd! :)

Erásss 2009.11.16. 10:08:54

@vagány csaj:
A héten megkapom az összeset,és küldök párat.Biztos kemények lesznek.Jajjj Istenem csak az ne legyen rajta,mikor cipő nélkül az asztalon táncoltam....

Doubledeceker 2009.11.16. 10:12:02

Hehe, tényleg jól indult a nap, de ez olyan lökött arcra val, ami már nekem olvasva is ciki.

A hóditás részben olyan mint a háború, pénz, pénz és pénz kell hozzá....

AZ ilyen idióták legalább az első randin ne lennének ilyen fukarak, na de tényleg. Ok nem kereshet mindeki milliókat, de beülni valahová meginni pár üveg bort, ennyit csak megér egy szép lány....

A Lidl-s szatyor megalol.

Aki pedig buliban kolát iszik, na hagyjuk a fenébe az egészet...

vagány csaj 2009.11.16. 10:13:18

@Erásss: Dee, az jöhet! :)) Úgyis mindig komoly képeid vannak mindenhol, kíváncsi leszek milyen a bulizós Eráss! :))

Igazság Atyja 2009.11.16. 10:30:55

@Nandi29: Pár üveggel? Nem gyengén tolod, ezentúl én is így csinálom. Ha már annyi pénzt rászán a nőre az ember, legalább hatványozódjanak az esélyek. :)

domdodom69 (törölt) 2009.11.16. 10:31:28

ez jó volt. pergett a film közben :D igazi témába vágó sztori volt (ciki randi, ugyebár), köszi!

vivax 2009.11.16. 10:32:20

Miért kellene bármiféle trükk? Én pl. pont ezt rühellem a legjobban. Nem kellek, elmondod, lelépek - nagy ügy. Faszért nem lehet egyenes, tiszta beszéddel elintézni? Persze néha kurva szarul esik, de sokkal rosszabb, ha rájön az ember, hogy palira veszik.

2009.11.16. 10:36:59

Én megértem a psztírót, néha próbálunk kedvesek lenni és nem egyből lerázni valakit. Gondoljuk hátha kialakíthatunk egy haveri-ismerősi kapcsolatot, erre meg belefutunk 1-2 aberráltaba. Szerintem jópáran belefutottunk már. De ez a narancsleves és az aprópénzes rész... ott kifeküdtem. De a legjobb mégis a sarok felé sasszézás volt... vizuális tipus vagyok, elképzelem az arcod ahogy próbálsz menekülni, ő meg közelít feléd... vááá... :)

@Panni CsP:
Az a gond az ilyen netes talikkal, hogy ha nincs ilyen-olyan (további találkozások) folytatása akkor nemigazán lehet összehozni több oldalas storyt. :(

Lobelt 2009.11.16. 10:38:05

Hi!

Na végre, mosolygós. :D Amúgy meg rohadt nehéz ám az ilyen embert lekoptatni, még akkor is, ha megszakítasz minden kapcsolatot vele. Tudom, mert én is ilyen vagyok, engem is nehéz. :P

lunatik 2009.11.16. 10:38:26

@Igazság Atyja: ez érdekes: átlagos esély a megivott alkohol függvényében. szerintem egy gyengén emelkedő majd bizonyos alkoholmennyiség után nem olyan gyengén csökkenő függvény lenne. szóval olyan nagyvonalúak se legyünk. :)

2009.11.16. 10:43:24

@vagány csaj: @Erásss:
Ohh látom csajok Nektek is jó kis hétvégétek volt. :) Erás az a 6 üveg pezsgő... minden tiszteletem. Jól bírod. :) Vagány... cappy... nah szép... :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 10:48:23

@Lobelt: Szegény nők! :) Lehet, hogy kémnek kellett volna menned?

Igazság Atyja 2009.11.16. 10:49:02

@lunatik: A közös borozgatásnál abból indultam ki, hogy a nő is iszik. Ebben az esetben pedig kizárólag nőhetnek az esélyek, előbb lineárisan, majd exponenciálisan. Feltételezve persze, hogy csak a blokkolás a cél. Ha komoly párkapcsolat pályára állítása... azt meg úgysem hiszem el. Ki akar olyasmit manapság. :)

Doubledeceker 2009.11.16. 10:49:30

@Igazság Atyja:

Na ja, voltam egyszer kétszer olyan randin is, ahol teát akart nyomatni a leányzó, de a bor, pláne pár üveg jobban oldaja a feszültséget, sőt a gátlásokat is....

Aki pedig már az első randikon is fukar attól mit lehet várni később?

Bár ez esetben az ember legalább nem csalódik, tudja mit várhat....

@lunatik:

1 üveg jófajta bortól kinek lesz komoly baja? Azzal még vezetni is lehet vagy nem?

lunatik 2009.11.16. 10:52:57

@Nandi29: ja igen, ha a pár = 2, akkor annak a fele 1 üveg, az nem olyan vészes.

ziza133 2009.11.16. 10:53:15

"Ti milyen trükkel hárítjátok el a nem kívánt ostromot? "
Azzal hogy megmondom hogy koztunk nem fog mukodni. Baratom pedig van eleg, ujra nincs szuksegem. Viszlat.
IGY bazzeg!!!

vagány csaj 2009.11.16. 10:56:32

@Zsu0805: Szia! Szerintem se a posztíró "futott" a pasi után, hanem fordítva. És mi értelme lett volna elküldeni a náthásba? Beszélni még lehet valakivel attól függetlenül, hogy nem akarunk tőle semmit. Csak így hogy nem értette meg, így már gáz volt a szitu... :)

Doubledeceker 2009.11.16. 10:56:53

@ziza133:

Köszönöm, így nekem már nem kell kifejtenem.

Épp a bátyám mondta minap, hogy felhívta a régi barátnője, egy baráti beszélgetésre, mire közölte vele, hogy nem vagyunk barátok b@zdmeg, akkor meg elsirta magát...

De a bátyám is egy hülye inséges időkben, meg kell becsülni az ilyen hívásokat, ki tudja mi lehetet volna belőle....

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 11:01:27

@Lobelt: Tévedtem, lerázhatatlan porszívóügynökre gondoltam.

Amúgy merre jár finom humorú Kytia? :P

vagány csaj 2009.11.16. 11:02:49

@Zsu0805: Hát látod! Csak azt ne mondd, hogy Te is csalódtál bennem... :( Hülye Cappy, többet azt se iszok! :))
Ne azt mondd, a szórakozóhelyen is mindenki azzal volt elfoglalva, hogy narancsléééé???? Kiszekáltak a világból! :))

vagány csaj 2009.11.16. 11:03:45

@Zsu0805: @Erásss: Na várj! Az nem mindegy, hogy Erássék azt a 6 üveg pezsgőt háynan itták meg. :P :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 11:05:04

@Erásss: Az addig nem baj, ha harisnya is volt rajtad.

pkrisko 2009.11.16. 11:05:57

Végre egy kellemes, vidám sztori így ébredés után.

Szvsz a ilyenkor a paraszt viselkedés sem számít, MPnek mindegy volt, lett volna. A jó megoldás egy másik pasi (még ha csak haver vagy rokon is az illető).
Engem is "kahsznált" már így egy nagyon kedves barátnőm, és kivaló szórakozás.

Doubledeceker 2009.11.16. 11:08:18

@vagány csaj:

Hát finom szólva nagyon nem értek egyet. Járjon hozzám beszélgetni valaki vonattal 1 órányi útazásra. Na de kinek van erre ideje?

Illetve én ha találkozik is emberekkel beszélni, nyilván olyanokkal teszem, akik érelemesek és/vagy viccesek.

A Lidl-es szatyorral való flangálás és a parkban csövezés, nekem nem tartozik ebbe a kategóriába.

Ha az első randin nem gömbölyű a dolog, akkor felesleges erőltetni.

Különben egyszer voltam olyan lökött, hogy gondoltam csinálok egy olyan randit, ami nem szokványos beülős, vettem egy szép piknik kosarat, teletömtem minden földi jóval, még teát is lefőztem előre, persze a lényeg itt is a boron volt. Na az egészet beaplikáltam a csomagtartóba.

De mivel az ég nem volt derült, viszont kiderült, hogy a hölgy bigott valásos, a csomagtartót csak otthon nyítottam ki, s a napaliban piknikeztem egyedül...

Ehhez a csajhoz, például sokkal jobban illet volna a Lidl-es szatyor párizsival, csak akkoriban még nem volt olyan....

Lobelt 2009.11.16. 11:10:35

@vagány csaj: Ez egy mega kiroá kép rólad! :D

vagány csaj 2009.11.16. 11:11:59

@pkrisko: Jó annak, aki 11-kor ébred... :))

2009.11.16. 11:12:59

@vagány csaj:
Mindíg van 1-2 értetlen ember. Amúgy meg néha a határozott nem se jön össze, vagyis azt se fogják fel. :)
Nem gond a narancslé... igazad van, néha kell 1-2 alkoholmentes buli. Akkor a legjobb röhögni az embereken. Múlt héten kifeküdtem két kiscsajon... az még fájdalomcsillapítóval is fájt. :)

Igazság Atyja 2009.11.16. 11:13:14

@Nandi29: Márpedig ha a bátyád nem csak dugni akar, máj riszpekt a hozzáállása miatt. Az sem mellékes, hogyan végződött a kapcsolatuk. Elkezdhetné dugni az exet lazázás keretében, de ha a nő inkább az egész töltött káposztát szeretné felmelegíteni, tiszteletreméltó, ha nem hülyíti.

Glg 2009.11.16. 11:14:49

hátezmialóf*sz :D:D:D. kedves posztoló miaszarnak találkozgattál ezzel a gyökérrel? ha elfogadod a találkákat annak ellenére h nyilvánvalóan mekkora hatalmas gyökér a srác ne csodálkozz h próbálkozni fog. szóval magadat keverted a szarba-aztán meg gerinctelen módon másokkal takaríttattad el...szal egy pöcs vagy. oda kellett volna állnod elé és közölni vele h akkor sem barátkoznál vele ha ő egy pattanás lenne a seggeden, vagy legalább valami hasonlót mondani neki pl sms-ben :D.

@csillag×: hát pont ez az h enm volt gerince megmondani a srácnak h égő és nem akar vele muatatkozni.

@Zsu0805: hát igen énis elképzeltem :D:D...de könyörgöm az elején látszott mekkora gyökér...miért engedte h vele menjen a buliba, érthetetlen.

Doubledeceker 2009.11.16. 11:17:08

@Igazság Atyja:

Szerintem különben a bátyának sem lett volna ellenére egy második fogás a káposztából, csak olyan hülye vonalas, hogy azon rágott be, hogy baráti beszélgetésnek akart indulni a dolog.

Az már pedig tényleg nem kell.

Erásss 2009.11.16. 11:18:53

@vagány csaj:
Rengeteg pia elfogyott,voltunk kb aktív ivók 9-10en.
Nekem volt eszem,házipálinkát nem ittam,bezzeg a többiek...:))

2009.11.16. 11:19:12

@Glg:
De kemény vagy ma. :)

vagány csaj 2009.11.16. 11:19:19

@Nandi29: Az 1 óra vonatút nem is volt a posztban! :) Én se úgy értettem, hogy lejár beszélgetni olyan, akit a hátad közepére se kívánsz, csak egyszerűen úgy, hogy nem szakítasz meg vele minden kapcsolatot, nem leszel bunkó. Néha lehet beszélni esteleg msn-en. Mint ismerősök megmaradtok. Én erre gondoltam. :)
Hmm... micsoda ötlet, piknikezés! Hozzám még senki se állított oda ilyen ötlettel, pedig tök jó lenne! :) ez jó ötlet. Neked nem jött be, de azért ne add fel! Lesz aki értékeli! :))

@Lobelt: Köszönöm! :))

Chewbaca · http://pallas70.hu/tanfolyam/merlegkepes-konyvelo-tanfolyam.php 2009.11.16. 11:19:35

ez fájt. mindenesetre vicces. :) amúgy az egész ott lett elrontva, hogy "Történt még nyáron, hogy bejelölt egy srác, nevezzük Máté Péternek (így hívtuk, mert hasonlított rá). Mivel hozzám közel lakott, megbeszéltük hogy találkozunk, szimplán haverilag."

pkrisko 2009.11.16. 11:27:58

@vagány csaj: Én már 10-kor fel akartam kelni, csak valahogy elrontottam. :(
De holnap újra megpróbálom!;)

Glg 2009.11.16. 11:28:17

@Zsu0805: hát de nem-az ilyen elmebajosoktól elszáll az agyam :D. kutyással még mindig semmi...vagy nem érdekel már a téma? :D

@Chewbaca: hát igen-kép alapján haverilag találkozni-nanemáár :D

Doubledeceker 2009.11.16. 11:30:36

@vagány csaj:

Ja ez egy óra vonatút tényléeg nem volt benne, én csak magamtól raktam össze.

Ja lehet dumálni, de meg kellett volna mondani, hogy hello ne gyere, mert nem szeretem a narancs levet.

Én nem találkozom olyan emeberrel akit nem kedvelek, na persze sokszor olyannal se akit igen.... :D

Nem is adom fel a piknkiet, azóta már találtam olyat aki vevő akár az ilyesmire is. És a fő szabályt is betartom, vallásos embereket nagy ívben kerülöm....

alumi 2009.11.16. 11:30:41

@Panni CsP: engem két ízben zaklatott ilyen degenerált.
én sem írnám meg, de tény, hogy ki tudja készíteni az embert.
az elsőt csak rendőrségi feljelentéssel fenyegetve tudtam leállítani.
a másodikat viszont nem igazán tudtam. minden reményem az, hogy a nálam lévő levelek, és üzenetei egy esetleges bántalmazás esetén elég alapot adnak majd egy rendőrségi eljáráshoz.
a baj az, hogy az ilyen aberrált lelkivilágú emberek nem képesek felfogni, hogy "NEM". nem érti, nem fogja fel! ha meg úgy is tűnik, hogy megértette, akkor x idő múlva újra kezdi. nagyon nehéz tőlük szabadulni. a rendőrség viszont tehetetlen. amíg vér nem folyik, és nem bántalmaz, addig nem lépnek semmit. sőt, én is megkaptam utólag ismerősöktől, hogy biztos adtam a lovat az illető alá, az én hibám. (utólag mindig a nő hibás ilyenkor! és ami még szomorúbb, hogy a nők szerint is.)

az ilyenekről első látásra nagyon ritkán derül ki, hogy gáz van, mire azonban kiderül, addigra nem tudsz menekülni. és sokszor nem is mersz, mert életveszélyesen is megfenyegethet akár. tanú nélkül viszont cseszheted.

vagány csaj 2009.11.16. 11:37:13

@pkrisko: Próbálkozni a lutyák szoktak! :P :)) Azért lennék a helyedben! Hmm... 10-11 órai kelés... Az való nekem! :)

@Glg: Áá, Te nagyon durván nyomod akkor. Utána meg szidják szegény párát, hogy hülye r***nc, nem? :D

@Nandi29: "nem szeretem a narancs levet" :D :D :D Nee röhögtessetek, nem bírom! :D

Glg 2009.11.16. 11:37:42

@prim reborn-habkő rulz: megoldás: nem ismerkedünk neten-úgy kevesebb az esély elmebetegek megtalálására, továbbá nem találkozunk netes ismerőssel amíg nem vagyunk biztosak abban h nem elmebeteg...és ennyi.

alumi 2009.11.16. 11:38:21

@Stupidella: ismerős. velem csak simán közölte az illető félhangosan, mintha csak az időjárásról csevegnénk (mivel a közelünkben voltak mások is), hogy inna a véremből.

na ezt mondd el valakinek...! senki sem fog hinni neked, mivel kifelé előadja a jó modorú, ártatlan figurát. ilyen szituban csak és kizárólag magadat tudod megvédeni. hiába van párod, családod, nem tudnak segíteni.

az egyetlen, aki hitt nekem, az anyám volt, de ő sem tud tenni semmit. igaz,arról alig bírtam lebeszélni, hogy ne keresse meg a csókát és ne közölje vele, hogy egy hajam szála esetén is megtalálja, és azt a napot ne várja meg. (az ilyesmi az ilyeneket csak még jobban feldühíti)

nálam egy dolog vált be: a tökéletes fapofa, és bátorság. nem szabad látnia,hogy félsz, mert az erőt ad neki még jobban.
és habár eleinte rettegtem, mára eljutottam oda, hogy nem félek, leszarom. ha bántani akar, úgyis megteszi. nem vagyok hajlandó parában élni!

alumi 2009.11.16. 11:40:10

@Glg: egyik férfi sem netes volt.
ne haragudj, de te pasi vagy?

egy dolgot hadd mondjak el még egyszer: ezeken az embereken nem látszik elsőre, sőt másodikra sem, hogy gáz van. többször beszélsz velük, mire gyanús lesz, hogy nem stimmel fent valami.

neten ez abszolút nem tud kiderülni, de még offlájn sem elsőre!

Doubledeceker 2009.11.16. 11:40:20

@prim reborn-habkő rulz:

Hát ha tényleg van ilyen, akkor csak a megfeleő ráhatást kell elérni, mindeki fél valamitől.

Meg kell kérni a barátokat, hogy beszélgessenk el vele barátilag, de amit én személyes látam az is egy hatásos dolog, 1 óra autókázás a csomagtartóban, egészen megváltoztatja az ember személyiségét.

Na jó az utaztatók élete is változhat egy embnerrablási perben meghozott itélet után, tehát a szimpla verés hatásosabb...

Igazság Atyja 2009.11.16. 11:44:09

3D-ben is bőségesen lehet pszichókat találni, ráadásul ott sem mindig egyértelmű a dolog elsőre. (Sokszor másodikra sem). A neten meg mindenki pont annyit láttat magából, amennyit akar, így nem is értem, hogyan lehetne online megbizonyosodni arról, hogy nem elmebeteg a tag. A szó szorosabb értelmében vett elmebetegeknél persze egyértelmű, de a zaklató pszichók általában nem azok.

Glg 2009.11.16. 11:44:24

@prim reborn-habkő rulz: akkor télleg jól álcázták magukat, szerencsére nem volt dolgom még ilyen beteg emberekkel...szal nincs tapasztalatom ilyen téren-remélem nem is lesz :D:D. am ja az vagyok-de hogy jön ez ide?:D úgylátszik neked különleges tehetséged van az ilyenek megtalálására :D-a helyedben diktafonnal járnék randira ezentúl:D

Igazság Atyja 2009.11.16. 11:45:17

@prim reborn-habkő rulz: Na tessék, "a számból vetted ki a véleményed."

2009.11.16. 11:51:00

@Glg:
A kutyus meghalt. :( A csávó... hát inkább hagyjuk. :) Már nem hatnak rám a mosolybombái és a beszolásai. :) :P Majd lesz más. :)

alumi 2009.11.16. 11:54:40

@Glg: ja, mások is ezt mondják és ez a legszarabb.
"te vonzod a hülyéket" mondták már, de ez nem igaz.
a többség teljesen normális fazon volt. ezek becsúsztak, és mint mondtam, nincs a homlokukra írva. de persze mindenki addig ilyen okos, míg nála is be nem sikerült valami degenerált. hallottam már ilyet lány zaklatott fiút konstellációban is.

másfelől nem gondolom, hogy jobb helyzet egy olyan kapcsolat, amiben a pasi veri a nőt pl. számomra az ekivavelns a degeneráltakkal. csak mivel a nő benne marad a kapcsolatban (ki tudja miért?) a társadalom is jobban elfogadja ezt a szitut.

@Nandi29: ha kell, én is megtalálom a megfelelő eszközöket. eddig a szimpla közöny hatásos volt. (kopp-kopp)

2009.11.16. 11:57:17

De jó, hogy nekem még rendőrökhöz nem kellett fordulnom. :) Tényleg vannak aberráltak, de hála égnek engem csak a light-osak találnak be. :)

vagány csaj 2009.11.16. 12:00:45

@Glg: "oda kellett volna állni elé, és közölni vele h akkor sem barátkoznál vele ha ő egy pattanás lenne a seggeden"
Ahha, utána meg menne a k**vázás, nem? Nem mindenkinek van ám olyan kemény és durva modora, mint egyeseknek... :P :))

Doubledeceker 2009.11.16. 12:02:12

@prim reborn-habkő rulz:

Lehet valakit éppen a közönyőd hoz lázba... :D

De egyébként miért van ennyi aberált?

Ez csak megint egy Magyar betegség, vagy általános a világban?

Csajok közül ritkábban kerülnek ki aberáltak. ?

Különben furák vagyunk mi Magyarok, nem kicsit zárkozott népek vagyunk, így netán ha valakivel együtt vesszel egy narancselvet, akkor az már azt hiheti, hogy holtomiglan holtodiglan....

Pedig nem, azt gondolom, de lehet tévedek a Magyar emberek kapcsolatteremtő képességei a nullházo közeleítenek.

Különben tényleg nem tudom, szerintem azéárt könyebb kiszúrni a hülyéket.

Vegyetek példát az Amerikaiaktól, fel kell tenni a kérédst, te hülye aberált vagy, igen vagy nem?

Ha igennel válaszol dobod, ha nemmel akkor is, mert akkor meg hazúdik.

De van persze jó válasz is...

Igazság Atyja 2009.11.16. 12:03:58

A sógornőmé is érdekes eset volt. Kb. 1 évig járt egy (akkor még teljesen normálisnak tűnő) fazonnal. Aztán szakított vele, de nem hajtépéssel, hanem teljesen normálisan váltak el. Néhány hét múlva jöttek a fickó részéről az eleinte szolid hangvételű próbálkozások, hogy nem lehetne-e mégis újra... aztán az öngyilkossággal fenyegetőzés, majd a folyamatos zaklatás. Odáig fajult a dolog, hogy a sógornőm irodai cégtábláját is szétverte (ügyvéd). Nem tudott ellene tenni semmit, pedig ő aztán tényleg képben van, hogy mit lehetne egyáltalán. Egy darabig folytatódott a dolog, aztán jött a bátyám. Látta párszor együtt őket, azóta nem próbálkozik.
Azaz olyan eset is van, hogy "menet közben" vagy utólag csavarodik be valaki - így kezdetben nem is lehet észrevenni a jeleket, mert akkor még egyszerűen nincsenek.

vagány csaj 2009.11.16. 12:06:37

@prim reborn-habkő rulz: Nekem is volt egy expasi zaklatóm halálos fenyegetésekkel és többszöri verésekkel... Őt legjobban az dühítette fel, hogy nem féltem tőle, illetve nem mutattam ki. Az tetszett volna neki, ha megalázkodok előtte... Ezeknek baj van a fejükkel, és ez nekem több évig nem esett le. Szóval nemhogy a homlokukra nincs ráírva, de titkolni is nagyon jól tudják.

2009.11.16. 12:07:44

@Igazság Atyja:
Az öngyilkossági fenyegetőzés a leggázabb. Általában amúgy nagyon kis százalékuk lesz ténylegesen öngyilkos. Vagy próbálkozik, de kihívja a mentőket. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 12:14:35

@vagány csaj: Pedig az élet nem játszótér. Van, aki csak a durva reakciókból ért, sőt, csak abból igazán.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 12:15:55

@prim reborn-habkő rulz: ha bántani akar, úgyis megtalálja a módját, sajnos. Sokaknak elég azonban a fenyegetőzés, mert többnyire azzal is célt érnek. Így tanulták.:-(

alumi 2009.11.16. 12:16:20

@vagány csaj: valóban. sokszor évekig sem derül ki. a probléma azonban az, hogyha viszonylag korán (pár hónap) ki is bukik a dolog, szabadulni akkor sem könnyebb, mint évek múlva...
sajnos.
sőt. én még csak nem is randiztam az illetővel, csak ismerkedtünk. és pár hét után mi voltunk az álompár a szemében. pedig soha, semmit nem ígértem.
ezért emlékeztetett kísértetiesen a poszt az én sztorimra.

alumi 2009.11.16. 12:18:05

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: erre az esetre kellenek az elmentett üzenetek, megtartott levelek, és a tanúk, akik igazolják a zaklatás tényét utólag. bármi történjék is, ne tudjon menekülni.

Doubledeceker 2009.11.16. 12:19:23

@Zsu0805:

Lehtséges válaszok:

1. Ez a kérdés egyszerűsége ellenére bonyolultabb s így képtelen vagyok egy szóban megválaszolni.
Mit jelent aberáltnak lenni egyáltalán? Ki ne akarna eltérni a normálistól, az én megítélésem szerint aki nem, na az az aberált.
De természetesen ez is csak nézőpont kérdése, szertném a szemeiden keresztül látni a világot, hogy megérthesselek. (Na persze szó szerint érti...)

2. Persze aberrált vagyok az élet bizonyos területein, de élvezem, s próbálok határt szabni aberráltságomnak. Téged sem foglak élve foglak kibelezni, szóval aggodalomra semmi ok.

3. Téged a NBH küldött? had motozzalak meg, tudni akarom van e nálad diktafon, itt is a 45 cm-es vadászkésem, benézek a bőrőd alá is....

4. Hogy mi, én nem értem ezt a szót, beszélj normálisan ha velem vagy, különben felrúglak.

5. Persze, hogy aberált vagyok, hisz találkoztam veled, de látom te is, így összeillünk...

Hirtelen ennyi csak, mert megy itt a megbeszélés nem tudok rendesen ide koncentrálni.

Igazság Atyja 2009.11.16. 12:24:06

Az a gond, hogy nem mindig jelezheted keményen, hogy eddig és nem tovább. Ha később derült ki, hogy zakkant a tag, nem tudhatod, mi lenne a reakciója: végleg eltűnne behúzva fülét-farkát, vagy ellenkezőleg, vérre menő bosszút forralna. A másik probléma, hogy a telefonálgatás, üzengetés nem bűncselekmény, akkor sem, ha halálos fenyegetésről van szó. Legalábbis tudomásom szerint ezért még nem csuktak le senkit. De ha neadj'Isten le is csuknák pár hónapra, szerinted mire számíthatnál, ha szabadul? Olaj a tűzre. Az viszont már bűncselekmény, ha megkéred két masszívabb férfiismerősödet, hogy lássa el a baját, akár csak úgy, hogy 8 napon belül gyógyuljon. Könnyű testi sértés - és te leszel a felbujtó.

blackbarika 2009.11.16. 12:41:44

Hehe ez jó sztori volt :D Jót derültem rajta. Az ilyen levakarhatatlan csávók nagyon szörnyűek. Hiába mondod neki hogy hagyjon békén nem fogja fel. Megértem hogy nem akartál bunkó lenni, én sem szeretek az lenni, de sajna egy ilyennel nem tudsz mit kezdeni, csak ha tényleg keményen elküldöd a búsba.

alumi 2009.11.16. 12:51:22

@Igazság Atyja: igaz-igaz.
ez egy ördögi kör. és még igazi jó tanács sincs, mivel valóban nincs valódi segítséged, amíg fizikailag nem bántalmaz.
az egyetlen megoldás a varánusz arc, a hátat fordítás, a nem reagálás, de közben odafigyelés, és minden üzenet, levél vagy egyéb bizonyíték gyűjtése, ami a kellő időben felhasználható lesz.

Doubledeceker 2009.11.16. 12:55:20

@prim reborn-habkő rulz:

Ezzel a közömbösséggel csak az a baj, ha ne adj isten megöl egy ilyen állít, akkor rajtad már nem igen segítenek a bizonyítékok.

Valahogy meg kell értetni az ilyennel, hogy baja eshet, ha nem hagy fel a különös szokásával.

Szerintem a közöny ilyen esetben már kevés, értsd már bent van a lába az ajtóban, rá kell venni, hogy visszahúzza azt.

De talán csak nem ennyire aberáltak a népek, szerintem még mindig többször a hibás kommunikáció vezet ilyen narancslé vámpírok létrejötéhez...

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 13:00:05

@prim reborn-habkő rulz: ettől még el tud, mindenesetre gyanúsítható lesz a pasas.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:09:44

@Igazság Atyja:

BTK

Zaklatás

176/A. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, vagy más magánéletébe, illetőleg mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon, rendszeresen vagy tartósan mást háborgat, így különösen mással, annak akarata ellenére telekommunikációs eszköz útján vagy személyesen rendszeresen kapcsolatot teremteni törekszik, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2) Aki félelemkeltés céljából

a) mást vagy rá tekintettel hozzátartozóját személy elleni erőszakos vagy közveszélyt okozó büntetendő cselekmény elkövetésével megfenyeget, vagy

b) annak a látszatnak a keltésére törekszik, hogy a sértett vagy hozzátartozója életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy veszélyeztető esemény következik be, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(3) Aki a zaklatást

a) volt házastársa, volt bejegyzett élettársa, vagy volt élettársa,

b) nevelése, felügyelete, gondozása vagy gyógykezelése alatt álló személy

sérelmére követi el, az (1) bekezdésben meghatározott esetben két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel, a (2) bekezdésben meghatározott esetben bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

De, hogy e miatt indult-e egyáltalán büntetőeljárás???

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:10:34

Ilyen esetekben szerintem annyi előnye lehet az összegyűjtött bizonyítékoknak, hogy bántalmazás esetén semmiképp nem tud hirtelen felindulásra hivatkozni a zaklató. (Ha rajtam múlna, ezt a fogalmat eleve megszüntetném, mint enyhítő körülményt). Az, hogy a varánuszarc-taktika célravezetőbb, vagy kicsit keményebb módszerek, pszichója válogatja, ezért univerzális jótanács tényleg nincs.

Glg 2009.11.16. 13:11:57

@Zsu0805: szegény kutya...gyilkos! :D:D:D

@prim reborn-habkő rulz: hát így van a pasi nőt ver is pontosan h degenerált pasi esetén jáccik be :). jézusom ne ijesztgess :D

@vagány csaj: az idiótákkal nem lehet máshogy bánni :)

2009.11.16. 13:14:19

@Glg:
Ne is mond, majdnem elsírtam magam. :(

vagány csaj 2009.11.16. 13:14:24

@Glg: De én nem tudok ilyen kegyetlen lenni... :)

Na itt a fiaink rendesen belemerültek a BTK-ba! :)

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:15:51

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Igen, ilyen szépen fogalmaz a BTK, "vétség", nem pedig bűncselekmény. Papíron jól is mutat mindez, de ha tényleg eszerint járnának el, a sógornőm exe szerintem most is a rács mögött gubbasztana (több ezer más idiótával egyetemben). A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy kb. úgy állnak hozzá, mint a családi perpatvarokhoz: addig nem avatkoznak be, míg nem folyik vér.
Egyébként ilyen vonalon gondolkodva a fake bombariadó (közveszély okozása) még nagyobb kaliberű "vétség" kellene, hogy legyen, hiszen ott emberek tömegét fenyegetik az életüket veszélyeztető cselekmény elkövetésével. És ezek is megússzák max. pénzbüntetéssel általában.

Doubledeceker 2009.11.16. 13:22:52

@Igazság Atyja:

"(Ha rajtam múlna, ezt a fogalmat eleve megszüntetném, mint enyhítő körülményt)."

Ezzel nem tudok egyetérteni, tényleg van, hogy elborul az ember agya.

Egy egyszerű példa, egy bartáomat kocsmában tetleg inzultálták, neki beborult az agya visszacsapot ketőt, a páciens estében lefelyelte a billiárdasztal sarkát, túlélte emberünk.

"Barát" meg szerencsésen megúszta felfüggesztettel.

Szóval nehéz ez na..... Elég nyugodt vagyok, de volt már, hogy én is keszáltam a kocsiból azzal a szándékkal, hogy megölök egy taxist, de végül nem tudtam eldönteni melyiket a sok közül, mert minde hülye.... :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:24:25

@Igazság Atyja: Annyit javítanék, hogy bűncselekmény ez ettől, csak nem bűntett alapesetben.
Illetve egy bombariadó még nem közveszélyokozás, maximum azzal fenyegetés.

A többi, amit leírtál kiváló bíróságaink és rendőrségünk működésének eredménye.

vagány csaj 2009.11.16. 13:24:28

Na akkor most lehet megkövezni! Én írtam a posztot! :))
Nem biztattam Máté Pétert, megmondtam neki, hogy nem, mégis keresett továbbra is, én meg nem akartam bunkó lenni, gondoltam ismerősként maradhat. De aztán mikor eldurvult a helyzet, jobbnak láttam az egészet hanyagolni.

Stupidella 2009.11.16. 13:30:25

@vagány csaj: mi szükséged lett volna egy ilyen barátra/ismerősre? Miért nem mondtad már az első találkozás után, hogy ennyi volt?

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:31:39

@Nandi29: Odacsapott vagy visszacsapott? Na ez a nem mindegy. Ha visszacsapott, akkor mindegy, hogy hirtelen felindulásból tette-e vagy a huszadik bekapott ütés után, alapos mérlegelést követően. Ugyanis ez esetben önvédelemről van szó. Ha viszont ő ütött először, akkor ő kezdeményezte a fizikai atrocitást és nincs pardon.

Különben ezzel lehetne mentegetni azokat a jómunkásember családapákat is, akik nem bírják a szapulást, és negyedóra után odavágnak két embereset az asszonynak. Ha nem túl fejlettek a verbális képességei szegényeknek, elnézhető, hogy csak ököllel tudnak "visszacsapni", nem szájkaratés módszerekkel. Mindenki nem lehet a szavak embere, de véleményt formálni mégiscsak kell valahogy..

vagány csaj 2009.11.16. 13:32:34

@Stupidella: Így visszagondolva semmi. Csak nem akartam nagyon tuskó lenni. De már megtanultam, hogy ami nem megy, azt nem kell erőltetni. És még egyszer nem követem el ugyanezt a hibát. :)

Stupidella 2009.11.16. 13:33:27

@vagány csaj: szerintem az nagyobb tuskóság, ha nem építed le egyből, hanem hagyod, hogy még fusson pár kört, de akkor ezek szerint erre már Te is rájöttél.

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:38:54

Talán úgy értette, hogy Pétert csak extratuskó módszerekkel lehetett volna leszerelni, mert nem értett a szép szóból. Vagy talán még azokkal sem. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 13:42:51

@Nandi29: a fenyegetés nem vezet célhoz, ugyanúgy feltüzelheti az illetőt, mint a közöny. Feltenném a képét, tünetei leírásával egy internetes társkeresőre, szigorúan telefonszámmal.:-) Esetleg a szexuális beállítottságát félrejelölném, de ez attól függ, mennyire vagyok gonosz.:-) Szerintem egyből megtudná, milyen érzés "zaklatva" élni.:-) Bár lehet, hogy ez sem jó ötlet.

Kytia 2009.11.16. 13:44:07

Sziasztok!

Hát, azért lehetett volna határozottabb az az elutasítás.:) De azért vicces a srác. Simán vannak ilyen arcok, akik egyáltalán nem ismerik a "nem" szó jelentését.:)

Doubledeceker 2009.11.16. 13:46:42

@Igazság Atyja:

Az élet mindig bonyolultabb, mint a jogszabályok, bár elsőre néha a fordítotja jön le....

Az önvédelemnek, mindig arányosnak kell lennie, az elhárítandó támadással. Wz azért is nehéz, mert ha éppen ütnek, és adrenalin már a dobhártyámat szaggatja, nehezen figyelek oda arra, hogy akit gyepálok ne sérüljön meg a keleténél jobban....

Na de kicsit elmentünk más irányba.

Szerintem csak nincs ennyi aberált fasz a világban.....

Péternek, meg szerintem nem nagyon lett megmondva szép szóval, hogy mi legyen.

pl.:

"Kedves Péter! Bár a magad módján jó fej vagy, de én TESCO és ananász práti vagyok. Ne keress többé"

Vagy:

"Mi!! MI a faszért jönnél velem bulizni? Nem lehetsz ennyire aberált, ne keress ne gyere, nincs értelme"

Doubledeceker 2009.11.16. 13:48:40

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Meg lehet úgy alazni valakit, hogy többé ne zaklasson, de ez már tényleg nem az én asztalom, és a legalitás határain már fényévekre nyúlik túl.

A szerelem egy abnormális vagy inkább elmeállapot.

vagány csaj 2009.11.16. 13:53:21

@Stupidella: Nem hagytam futni neki a köröket, mivel már legelőször megmondtam neki, mikor még nem is találkoztunk, hogy köztünk maximum haveri lehet a kapcsolat. De aztán az se jött össze. Innentől nem akartam tőle semmit. Ennyi!

Kytia 2009.11.16. 13:53:23

@Nandi29: "A szerelem egy abnormális vagy inkább elmeállapot. "

Azért ez "enyhe" túlzás. Amúgy a "zaklatva levés" állapotának megismerését mindenki számára kötelezővé tenném. Hihetetlenül felgyorsítja az empatikus képességek kialakulását.:)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:55:48

@vagány csaj: Bezzeg másokat meg versz a buliban holmi lekurvázásért:P Biztos helyespasi volt a Máté Péter:) Szerintem Levente Péter is a te műved, bizonyára buksz a "művész" -ekre :P

Kytia 2009.11.16. 13:56:25

@vagány csaj: Ááá, nem tudom. Azért amikor ellógtál a buliból, és utána kamuztál, hogy őt kerested, de nem találtad... Ott már nem kellett vona szépíteni.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 13:57:58

@Nandi29: két durva, zaklatós esetet ismerek. Az egyik gyilkossággal végződött, a másikban még "csak" fenyegetés van. Egyiket sem a TV-ben láttam.:-( Ja, és nem vagyok szenvedő fél, nekem az élet ezt még nem osztotta, csak a light verziót, de azt határozottan sikerült megoldani, és már semmi probléma vele.:-) Nehezen nevezném szerelemnek, ahol ennyire nem érdekes, hogy a másik fél mit gondol, csak az hogy az enyém legyen. Ennek valami más neve lesz.

Erásss 2009.11.16. 13:59:49

@vagány csaj:
Annyira tudtam,hogy Te írtad!!Megérzés... :)))

Glg 2009.11.16. 14:00:30

@vagány csaj: na itt kamuzol. gondoltad hátha lesz belőle valami vagy kiderül h még is normális. ne etess minket ezzel a gondoltam havernak maradhat-ha nem lehet beszélgetni vele akkor minek???-csak úgy? na neeee

vagány csaj 2009.11.16. 14:01:14

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hehh! :)) Nem megvertem, csak kapott egyet. Most szombaton már nyalizott, hogy táncoljak vele meg hadd hívjon meg egy italra. De persze nem mentem. :)
Levente Péter nekem nem is ismerős. Azt nem olvastam itt a blogon. Tehát ahhoz semmi közöm! :)

alumi 2009.11.16. 14:05:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
nem fognak foglalkozni vele a rendőrök, mondván, hogy más dolguk (értsd: realizálódott bűncselekmények) akad elég, és így is túlterheltek.

Doubledeceker 2009.11.16. 14:06:00

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

A szerelem mindig önző.

Te a szeretetről beszélsz.....

Mennyire más a kettő, mennyivel jobb érzés a szereleem, és mennyivel magasabb rendű a szeretet.

Kár, hogy kevesen nem értik.

vagány csaj 2009.11.16. 14:09:32

@Erásss: Nee! Honnan? :))

@Glg: Nem kell egyszerre mindenkit elküldeni olyan durván. Az hogy néz már ki? Msn-ezni azért még lehet. Csak aztán amikor már számon kért, hogy 2 hete nem találkoztunk, akkor az már elég kellemetlen volt...

@Kytia: Na ez igaz!

Igazság Atyja 2009.11.16. 14:14:19

@Nandi29: Szerintem épp az a jó, ha kevesen nem értik. :)
Abban igazad van, hogy a szerelemben lehet önzés is. Ennek ellenére ha nincs viszonzás, legfeljebb vágyakozásról beszélhetünk. Ha ilyen esetben egy értelmes embernek egyértelműen azt mondják, hogy NEM, akkor nem táplál tovább hamis reményeket és szépen leépíti magában a dolgot. Ilyen értelemben jól beszél az ördögműalkotás: ha csak birtokolni akarnak valakit, mint egy teáscsészét, annak egyik szóban forgó érzelemhez sincs sok köze.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 14:14:57

@Nandi29: nem gondolom, hogy a szerelem megvan szeretet nélkül, de nem csak nekem lehet igazam.:-)

Erásss 2009.11.16. 14:22:41

@vagány csaj:
Komolyan mondom!A múltkor írtad,hogy küldtél be egy postot és nagyon ütős lesz.Szóval mindig tinisztori volt,vagy szemöldökszedés...:)) Ez viszont tényleg ütős volt!Innen gondoltam!

Doubledeceker 2009.11.16. 14:22:53

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

A szerelem bőven megvan szeretet nélkül.

Mivel szerelmes sok ember leeht, de kevesen tudják jól megélni azt, vagy mégkevesebben tudnak igazán szépen szeretni.

A szeretet művészet, na nem mondom, hogy én értek hozzá, de tanulgatok.

A szerelem full önző is tud lenni.

Na de persze nekem sincs mindig igazam... :D

Caddy 2009.11.16. 14:24:52

Na itt van valami téma?

Igazság Atyja 2009.11.16. 14:26:50

A szeretet nélküli szerelem az, amikor azért mondod napjában harmincszor a nőnek, hogy szereted, hogy ne érezze magát rüfkének. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 14:27:52

@prim reborn-habkő rulz: Ez is realizálódott bűncselekmény. Hibás a hozzáállásuk, és ezt a nép elfogadja. Megelőzés esetén kevésbé lennének túlterheltek.

@vagány csaj: Én is tagadnám a helyedben egy Máté Péter után. Bezzeg a másik őrülttel bulizni is elmentél... :P

vagány csaj 2009.11.16. 14:30:21

@Erásss: Ari vagy! :))

@Nandi29: "A szerelem bőven megvan szeretet nélkül." Á, én ezzel nem értek egyet! Szerintem meg amelyik szerelemből hiányzik a szeretet, az nem szerelem. Ilyen nincs!

vagány csaj 2009.11.16. 14:32:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha nem tűnt volna még fel, én mindig felfedem magam, ha én vagyok a posztíró! :)
Az őrültsége fokozatosan mutatkozott meg. Én türelmes ember vagyok, de a végére sok(k) lett. :)

Doubledeceker 2009.11.16. 14:36:02

@vagány csaj:

Nem én modom hanem a tudomány mondja, illetve én megtapasztaltam számtalanszor.

De még egyszerűbben felfogható ez, amikor érzed, hogy elmúlt a szeelem az illető taszítani kezd, idegesít and so on....

Na akkor szó sem volt szeretetről.

Van, hogy fordítva történik, egy szeretet alakul át lassan szerelemmé is.

De tuti működik külön is.

vagány csaj 2009.11.16. 14:45:03

@Nandi29: De amíg szerelmes volt, addig szerette szerintem. Bár ez elég fogós kérdés, több oldalról meg lehet közelíteni, és ezzel kapcsolatban is mindenkinek más a tapasztalata. Nekem soha nem volt még olyan, hogy akibe szerelmes voltam, azt ne szerettem volna szeretettel. Sőt! Még most is, ha békésen váltunk el. Volt akivel balhés volt az elválás, na őt már nem szeretem. De akit egyszer szerettem, akármilyen régen, az számomra fontos a mai napig.
Olyan volt nekem is, amikor a szeretet alakult át szerelemmé.

Kytia 2009.11.16. 14:48:13

@Nandi29: Nekem szinte sosincs igazam, de szerintem rohadtul mindegy, hogy szerelem, szeretet, meg miafranc, az "élni és élni hagyni" elvét minden épeszű ember képes belátni.:)
Most erre persze azt fogod írni, hogy dehát, aki szerelmes az nem épeszű, de ez viszont NEM így van! Lehet, hogy önző érzést dédelget magában, lehet, hogy nem is szeret igazán, "csak" szerelmes, de attól még képes kontrollálni magát. Vagy a tudósok azt mondják, hogy minen szerelmes habzó nyálú idegbeteg? Kötve hiszem.

vendriner aladár 2009.11.16. 14:51:46

@vagány csaj: na látod ezért nem írom át, mert te írtad:) Na jó nem azért! Valahogy éreztem én is, hogy olyan kíváncsi lennél rá, mit alkotnék belőle, de elárulom túl jó ahhoz a post, hogy ezt kikezdjem.

Doubledeceker 2009.11.16. 14:53:38

@Kytia:

Na nézd most azért legalább részben igazad van....

Nem, nem mondtam sem én sem a tudomány, hogy a szerelem minden embert habzó szájú idegbeteggé tesz.

De hajlamosít rá, illetve a meglévő hajlamot tovább erősíti.

Kytia 2009.11.16. 14:59:37

@Nandi29: Oké, de erre mondják, hogy egyéni szocproblem.:))
Bírja ki, vagy vonuljon a diliházba, esetleg börtönbe, ne szaladgáljon szabadlábon olyan, aki nem képes felelősséggel viszonyulni a tetteihez.
Egyébként rengeteg dolog hajlamosít a habzó szájú idegbeteggé válásra, én naponta küzdök ellene, pedig még szerelmes sem vagyok.:)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:04:51

@vagány csaj: Nem tűnt fel, nem követem az írásaid :P Pláne nem 50 százalékos részesedés nélkül:P

alumi 2009.11.16. 15:11:04

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hja, igen.
és szerinted, mit kéne, mit lehetne tenni? járjon a sok zaklatott a rendőrök nyakára?

Amikor a családon belüli erőszaknál is sokszor van, hogy a nő kihívja a rendőröket, vagy a szomszéd, kijönnek, szétnéznek. Ha nem folyt vér, akkor semmi sem történik. Egy enyje-benyje a családfőnek, és ennyi. Többet tenni nem tudnak. Bevihetik az ipsét, de úgyis ki kell engedniük..

alumi 2009.11.16. 15:13:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

arról nem szólva, mikor a bántalmazott is tagad, mert fél...na ilyenkor hogy lehet segíteni?

vagány csaj 2009.11.16. 15:17:09

@vendriner aladár: Szomorú is vagyok!! :( Pedig nagyon kíváncsi lettem volna rá! És még mindig, léccci-léccci, ha van időd, írd át!!!! :)9

Stupidella 2009.11.16. 15:20:42

@prim reborn-habkő rulz: nekem még tizenévesen volt egy ilyesmi telefonbeszélgetésem a rendőrökkel:

-Kérem jöjjenek ki, mert ez és ez történt és félő, hogy nagyon el fog durvulni a helyzet.
-Vér folyik?
-Ööö, nem... még...
-Akkor tssék visszatelefonálni, ha már vér folyik.

Félóra múlva már hívhattuk is őket újra, immár utómunkálatokra.

vagány csaj 2009.11.16. 15:20:58

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ne, meg még részesedés is, ahha! Majd ha piros hó esik! :) Egyébként meg olyan jó író nem vagyok, hogy máris jutalék járna érte... :) Érdekes, nekem mindig feltűnt a kommented a sztoriimnál... :)

Doubledeceker 2009.11.16. 15:24:35

@prim reborn-habkő rulz:

Ok, aki nem képes magán segíteni azzal sajnos nem igen lehet mit kezdeni, DE

elvileg azért élünk társadalomban, hogy az olyan eleseteken is segítsünk, akik még magukat sem képesek menteni.

DE ezek csak elméletek, ha nem úszol megfulladsz, ennyi....

Csak évről évre nagyobb az ár...

@Kytia:

Még szerencse, na gondold meg, még ha szerelemes is lennél. :D

Szerencsére nekem csak nagyon ritkán borul el az agyam, de ez sem jó így, néha jó lenne felpofozni ezt-azt, de sajnos a jó nevelésem nem engedi.

Látta valaki az Anger managment című filmet? Elég jó, és kurvára megmútatja, hogy a sok elfolytott és így benünk felgyűlemlő vágy és probléma, mennyire veszélyes lehet, persze teszi mindezt vicces formában....

Szóval habozon csak, de tényleg jobb lekeverni egy taxisnak egy füllest, mint otthon a gyerekkel szívozni, mérsékeltebb esetben jobb letépni a kormányt....

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 15:28:59

@prim reborn-habkő rulz: talán ha távol lehetne tartani a bántalmazót, de ez a jogalkotónak nem túl sürgős, amíg nem az ő bajuk.:-(

Doubledeceker 2009.11.16. 15:36:46

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Hogyan lehetne távoltartani?

Mert ha be is csukod, jogerősitélet nélkül nem tarthatod sokáig rács mögött, ha meg kiszabadul duplán kap a család.

Mondjuk az a baj, hogy a Rózsadombon, ezekl nem mindenapos problémák, szóval nem hamarjában fog ez váltzoni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:39:17

@prim reborn-habkő rulz: Nem feltétlenül, feljelentést kell tenni rendőrségen, ügyészségen, és akkor ők kötelesek elindítani a nyomozást.

Sajnos amíg az emberek(nők) beletörődnek abba, hogy a rendőrök lerázzák őket, és nem ütik a vasat, addig nem fog a helyzet javulni.

Igazság Atyja 2009.11.16. 15:39:19

Bonyolítja a helyzetet, ha a bántalmazó is megsérül az atrocitás során, ami nem is olyan ritka szituáció. Az unokatestvéreméknél ez történt hétvégén: neki a karjából folyt a vér, a férjének a szétmart arcából. Telefonált a rendőrségre, míg a férje elindult az örsre gyalog. Ilyen esetben gyakorlatilag lehetetlen meghatározni, ki a bántalmazó és ki a bántalmazott, azaz hogy ki kezdte az akciót. Hiába folyik vér, a rendőrség nem avatkozik be érdemben. Távoltartásról csak akkor lehetne szó, ha egyértelműen bebizonyosodna, hogy a férj rendszeresen veri a családtagokat, vagy molesztálja a gyerekeket.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 15:50:24

@Nandi29: elvileg pont az a lényeg, hogy csak akkor kell becsukni, ha megközelít téged pl. 20 km-re, egyébként nem. De így tudja, hogyha a közeledbe megy, az első szavadra becsukják. Erre ma még lehetőség sincs. Nem mindenre megoldás persze ez sem, de mondjuk adható lenne mindkét félnek akár.:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:51:20

@vagány csaj: Az nem sztoriimnál, hanem sztorijaimnál :P Másrészt máséhoz is hozzá szoktam szólni, de hogy azt te nem veszed észre, nem az én hibám:D

vagány csaj 2009.11.16. 15:57:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem mindkettő értelmes! :P Egyébként tök jó, hogy képben vagy, csakhogy nem arról volt szó, hogy én figyelem-e hogy Te a posztokhoz hozzászólsz (mivel én minden nap itt vagyok, eleve feltűnt), hanem arról, hogy neked nem jött le, hogy az én posztjaimhoz is hozzászóltál már!!! Ne akard terelni a szót! :P :)

Doubledeceker 2009.11.16. 15:58:30

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Különben mint látjuk a Magyar és egyébb akár fejletebb társadalmak is ezer sebből véereznek, DE

egyre inkább látom, hogy törvénnyel, illetve kizárólag a törvényre hagyatkozva nem lehet rendet tartani egy országban, ez lenne az egyik alappillér.

Na most nálunk már lassan minden pillér hinyzik, egyrészt semmivel kapcsolatban nincs a törvénynek visszatartó ereje, másrészt a társdalmi molár is szétcsúszot...

Egy szó mint száz már csak mi vagyunk normálisak.... :D

Normálisan felnevelt ember soha nem ütne meg egy nőt sem.

Amúgy meg mit is érne a rendőrség, ha lenne is joga bekaszlizni a törvényszegőt, ha egy betörés esetén is csak másnapra érnek ki..., akkor mi várható????

alumi 2009.11.16. 16:15:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): van ügyész ismerős. kár, hogy nincs itt, talán tudna mesélni, hogy mekkorra hatékonysággal kezelnek ilyen eseteket...

ahogy Stupidella írta, az utómunkálatokban szoktak részt venni. azon túl nem tudnak, nem akarnak segíteni.

@Nandi29: jaj lehet mondani, hogy a nők nem tudják magukat megvédeni, és valóban van ilyen is, amikor egy nő már-már bosszantóan védi a hiperagresszív pasiját, mert az pénzeli, meg különben is mien cuki, mikor nem dühös éppen és ököllel veri a nő fejét...(ezeket védje meg a radai rosseb)de rengeteg olyan ember van, akik nem mernek lépni, mert félnek. nők és gyerekek, akiket szó szerint "néma" terrorban tart egy agresszív, lelki nyomoronc pasas.
Bocsánat, nem akarok sztereotipizálni, de a többsége ezeknek férfi.

alumi 2009.11.16. 16:17:33

@Igazság Atyja: na az szép szitu lehetett. nálunk a családban is volt hasonló eset.
a nőnek a szája volt felrepedve, a pasinak meg egy buzi nagy monokli virított a szeme körül.
szépek voltak együtt, na.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 16:17:46

@vagány csaj: Persze, hogy hozzászóltam, ehhez és a Levente Péterhez :P A többiről nem láttam, hogy te írtad volna. De, ha megmondod melyikek voltak azok, elismerem :P

vagány csaj 2009.11.16. 16:21:09

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Már megint terelsz... Ejj! Nem javulsz! :P
Na de én most mentem haza! Legyetek rosszak! :))

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 16:33:43

@Nandi29: ha a törvényre hagyatkozva nem lehet rendet tartani, akkor meg kell változtatni a törvényt úgy, hogy lehessen. Ez a dolguk. Nem az, hogy a törvényekkel bonyolítsák mások életét. Ha jogász lennék, megnézném, mennyi felesleges, betarthatatlan törvényünk - rendeletekről szó se essék - van, de nem vagyok az.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 16:52:45

@prim reborn-habkő rulz: Nem akarnak. Tudnának, ha akarnának. Illetve, ha rá lennének kényszerítve.

Világos, hogy ezek többsége férfi. Mint, ahogy az is, hogy igen nagy átfedés van, a "ha nem iszik, akkor tündérvirágszál" és a néma terrorban tartó pasasok között.

Igazság Atyja 2009.11.16. 17:39:14

@prim reborn-habkő rulz: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mikor azt mondom, hogy néhány hét, de legkésőbb néhány hónap együttlét alatt minden nagyobb potenciális problémának megmutatkoznak az előjelei, általában karakánul le szoktak baszni. (Meg nyilván én sosem voltam szerelmes, mert akkor tisztában lennék a rózsaszín felhő erejével, stb.) Mivel az unokatesómnak már a házasságkötés előtt megcsavargatta a karját a férfi nézeteltérések során, így húsz év után az ökölharc nem is annyira meglepő fejlemény. Egyszer a keresztapám is észrevette ezt, és meg akarta verni a fazont. Mondanom sem kell, hogy az unokatesóm azonnal a vőlegénye védelmére kelt. Aztán következett az esküvő, amihez egy apró akadályt kellett átugrani: kijött a hivatalos értesítés, miszerint semmi akadálya a házasságkötésnek, csak a fiatalembernek előbb el kellene válnia a jelenlegi feleségétől. Mivan?! :) Nagynéném ekkor hezitált azon, ha hozzámegy a sunyi taghoz a lány, nem támogatja őket anyagilag. Merthogy a faszi semmit nem vitt a kapcsolatba, csak állítólagos hejespasiságát meg a sajátos humorát. Aztán győzött az anyai szeretet, vett nekik telket, épített rá nekik házat - miután saját költségén elintézte a válást az előző asszonytól. Jött a két gyerek, a feleség felkapott +35 kg-t, a férj pedig elkezdett kurvázni. Innentől gyakorlatilag lejtő. Esetükben sem kitartott státuszról, sem rózsaszín ködről nincs szó (már rég), ellenkezőleg: válás esetén a férfi értelemszerűen vinné a közös vagyon 50%-át, azaz ki kellene őt fizetni. Ami kicsit húzós lenne, figyelembe véve, hogy az unokatesóm az autója törlesztőrészleteit is alig tudja kicsengetni. Őt meg két gyerekkel nem tudom, ki vállalná be, ahhoz vadászbombázónak kellene lennie. Bocs, hogy ilyen bő lére eresztettem, de szerintem a családon belüli agresszió esetén legalább annyira gyakoriak az ilyen "hétköznapi" okok, mint az például akaraterő hiánya vagy a kényelem szeretete.

Igazság Atyja 2009.11.16. 17:40:34

@Igazság Atyja: Mármint nem az agresszió okaként, hanem hogy az agresszió ellenére is együtt maradnak.

drága 2009.11.16. 18:53:46

@Igazság Atyja: Egy kérdésre válaszólnál nekem?,de most tényleg! Miért van az,hogy csak akkor figyelnek rád az emberek,ha hazudsz?,ha őszintén kitárod magad és tényleg őszinte vagy szarnak rád és nem figyel rád senki! Tőled szeretném a választ a kérdésemre kedves Igazság Atyja.

Igazság Atyja 2009.11.16. 19:34:55

@drága: Mivel a hazugságnak csak a fantázia szabhat határt, az mindig izgalmasabb, mint a szikár igazság. Figyelembe vehetnénk morális szempontokat is, de a "gátlástalan" jelző lassan kikopik a köztudatból, mert mára gyakorlatilag a "sikeres" szinonimája lett. Mitől leszel valaki manapság az emberek többségének szemében? Akkor, ha sikeres vagy - ehhez pedig le kell győznöd mindenféle gátat. Ha mindezt összerakod, a következő kérdést teheted fel magadnak: az számít jobban, hogy figyeljenek rád az emberek (általában), vagy hogy komolyan vegyenek azok, akik jelentenek számodra valamit.
Most teljesen őszinte voltam, remélem, figyeltél. ;)

Nikica21 2009.11.16. 22:21:51

Vagány...sajnos én is voltam már ilyen helyzetben...csak rám élőben kezdett el nyomulni a csávó és akármit mondtam...sőt látta hogy van barátom és ő is szólt neki annál jobban nyomult!Aztán egyszer csak lekopott!
Én megértelek nehéz az ilyent lekoptatni!

vagány csaj 2009.11.17. 08:41:55

@Nikica21: Köszi Nikica! Ari vagy! :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 10:37:44

@Igazság Atyja: Nézd ez világos, és ebből a szempontból mocskos macsó hímsoviniszta bunkó vagyok. De, sosem a félelemmel kezdődik, hanem az első pofonnal. Akkor még lehetne lépni. Vagy a második, maximum harmadik pofon után. Ha akkor nem lép valaki, akkor ezzel önként veti alá magát a terrornak. Abból pedig már tényleg nehéz szabadulni.

vagány csaj 2009.11.17. 11:03:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "önként veti alá magát a terrornak"
Ez így igaz. Ugyanezt írta az @Igazság Atyja: is:
"néhány hét, de legkésőbb néhány hónap együttlét alatt minden nagyobb potenciális problémának megmutatkoznak az előjelei"

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 13:35:27

@vagány csaj: No és női szemmel mi az ami miatt nem lép le az illető? Hanem marad az erőszakos fráter mellett? Vagy marad egy szar kapcsolatban? Mi az izgalmas a mazochizmusban?

Nikica21 2009.11.17. 20:26:03

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Sajnos ez sokszor elég hülye ördögi kör..., de amúgy az olyan nők maradnak rossz kapcsolatban akik félnek kilépni!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 20:39:21

@Nikica21: De miért a félelem? Mi rossz történhet akkor?

Nikica21 2009.11.17. 20:46:52

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Maga az elszakadást éli meg nehezen a másik fél...(ez hasonló ahhoz a dologhoz, hogy az elrabolt ember kötődik évek után az elrablójához)!Mikor lépne a másik fél valamiért valami gátolja...persze ezt kívülről senki se érti és ha sikerül kilépnie az ördögi körből akkor már maga se tudja miért nem előbb!

csillag× 2009.11.17. 20:47:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): sajnos elég sok dolog :( DE persze csak az a megoldás, ha kilép és előbb túl esik rajta és a következményeken :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.18. 15:10:39

@Nikica21: Biztos én vagyok a hülye, de nehéz elszakadni valamitől, ami rossz, szörnyű, borzasztó, fájdalmas??

Oregon (TM) 2009.11.22. 10:06:41

Fikázhatod a pasit, de mégis beengedtet az életedbe. Ha Ő lúzer, akkor Te is.

Nikica21 2009.11.22. 11:15:01

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem...dárga, de amíg nem vagy ilyen helyzetben ezt az érzést nem is fogod megtapasztalni és megérteni sem!:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.22. 17:42:57

@Nikica21: Sosem leszek ilyen helyzetben, mivel nem vagyok mazochista típus.

Nikica21 2009.11.22. 18:08:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Tudod soha ne mond, hogy soha...lehet egyszer találkozol egy igazi dominával!:D :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.23. 16:23:06

@Nikica21: Abból világnagy verekedés lesz, szerencsétlen domina utána már sub lesz :D

Nikica21 2009.11.23. 22:39:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Verekedés...miért nem azt az elvet követed, hogy hagyd magad előbb szabadulsz!?:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.25. 21:15:03

@Nikica21: Miért nem a domina követi ezt az elvet? Vagy, hagyd, hogy elverjelek, hamarabb szabadulsz, na? :P

Nikica21 2009.11.25. 21:23:47

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Dehát azért domina egy domina, hogy ő domináljon a kettőtök ágyjelenetében!Nem?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.26. 18:54:06

@Nikica21: Persze, de csak addig domina, amíg vissza nem ütök dominikica:)

Nikica21 2009.11.26. 20:34:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hmm...nem én lennék a domina(dominikica)!:D Megütsz egy nőt?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.26. 22:43:39

@Nikica21: Vagyis te vagy az alárendelt:D Miért, a nő megüt egy férfit? Milyen alapon? A domina nálam nem nő. Amúgy, pedig, ha egy mazochista nő szeretné, hogy megüssem?

Nikica21 2009.11.26. 23:17:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem tudom én nem szeretném, ha megütnének...a szenvedély az kell, de durvaság nem!:)
Én se ütnék meg egy férfit...max karmolnék!:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.27. 10:59:31

@Nikica21: DE a domina az nem szenvedélyes. Az nem arról szól, mintha szexuális játékból itt-ott, a másik fél által még tolerált mértékben okozol fájdalmat(mint pl. a karmolás). Az ver, üt, kínoz, és dulván a padlóla lök:D

Zerlina 2009.12.10. 23:48:28

Na de ha közel lakott hozzád, akkor miért kellett vonatoznia???
süti beállítások módosítása