Tudtad, hogy neked pasid van...?

2023. június 02. 07:39 - csajokespasik

       

               „Nem akarok bujkálni senki elől, vagy belerondítani valaki kapcsolatába az ő felelőtlensége miatt. Álltam már a másik oldalon, tudom, milyen és mivel jár” - A csaj azzal magyarázza túlzott melóhelyi kedvességét, hogy ő ilyen típus, de míg Posztolónkat rendszeresen masszírozgatja, a másik ötvenes kollégát nem részesíti ilyen kegyben. Tehát akkor most ki hazudik kinek?        

 
       

               Fedezd fel és használd!  Ha lazán ismerkednél, barátkoznál, de nyitott vagy egy kis extra kényeztetésre is, akkor a Barátság Extrákkal kapcsolat passzol hozzád. Aki még nem tudja: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

Van egy nő, akivel igazából elég érdekes jelenleg a viszonyom.
Nem lehetne több a barátinál, nem nevezném inkább sehogy, mert van barátja. Nem mondom, hogy érezhetnék iránta valamit, mert munkatársam, az egyik főnököm úgy jelölte ki mellém, hogy segítsen. Az egész közeledést ő kezdte. Én próbáltam semleges lenni, amíg tudtam, de elég rámenős. Sokszor rám ír privátban, hogy mi van velem, vagy ha úgy látja, hogy le vagyok törve, vigasztal, érdeklődik. A szexuális tartalmú viccei meg beszólásai nekem elég jelnek bizonyultak. Ugye, ilyet nem teszünk azzal, akivel nincs tervünk.        

       

               Amikor egyszer rászóltam emiatt, egész nap mosolyszünet volt, ha kérdeztem valamit, ő kimérten, vagy mogorván válaszolt. Azon nevettem, hogyha most repülőt vezetnénk, és ő lenne a másodpilótám, tuti hegynek mennénk. Aztán megkérdeztem, mi a baj, mi rosszat tettem? Azt mondta, némi terelés után, hogy nem veszem észre a nyilvánvaló dolgokat, mire én elmondtam, hogy de, csak felnőtt vagyok és nemileg érett, DE neked pasid van!! Erre úgy reagált, hogy ő nem akar tőlem többet, csak húzott, meg játszott velem, és udvariasságból bele kellett volna mennem ezekbe. Ő ilyen, vicceskedő.
Nem látja a határt a vicc és komoly dolgok között, mert amivel viccel valaki, és sokszor, azt már komolyan veszik. Ahogy azt is, ha a hátam mögé jön, és megijeszt vagy elkezd váratlanul masszírozni, (ami még lehetne munkatársi kedvesség, de amiből nem részesíti az ötvenes, elhízott másik férfi kollégát).
Azért kegyetlen velem ez, mert nem vagyok fából, viszont ha belemennék akár csak egy alkalmiba is vele, és otthon kiderül nála... én nem akarok bujkálni senki elől, vagy belerondítani valaki kapcsolatába – az ő felelőtlensége miatt. Álltam már a másik oldalon, tudom, milyen és mivel jár. Na, ezt hogyan kéne szépen lerendezni?          

 

 

31 komment
Címkék: melóhely ostrom

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr2218137318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2023.06.02. 08:59:09

"Na, ezt hogyan kéne szépen lerendezni?"

Úgy, hogy megdugod. Szívesen!

VOGAben 2023.06.02. 09:33:41

Nyuszi vagy McFly!

Az élet nem csak játék és mese: Meg kell hágni azt a nőt!!!

Lorrh 2023.06.02. 09:52:02

megint egy irritáló poszt, hogy legyen kommentcunami annyira egyértelműen balfasz a pasi.
Jó alázni a férfiakat unos untalan?

VOGAben 2023.06.03. 00:25:58

@Lorrh: Nem kell a balfékeket oltani, kapják az élettől kamatostul. De fordított helyzetben meg zaklatná a munkatárs a kolleginát. Feljelentés stb... Ez az ugribugri, a fiókból is kipattanó, tapogató, spontán masszirozó típus eleve egy idegesítő kiscsaj archetipusa. Az ilyenek otthon olyasmiket művelnek, amik bőven túllépik a normalitás határait. Volt szerencsém egy hasonlónak pepillantani a családi múltjába. Ne tudd meg! Hányinger...

Diorella Queen 2023.06.03. 18:10:47

Megkeldugnimegkelldugmegkelldugni...._!
Aztán meg megy a sírás-rívás, ha terhes marad, vagy folytatást akar.
Idióták.

antisocialnetworkagain 2023.06.04. 09:25:34

Vidám vasárnapi kamu posztunk is megérkezett. Menjetek valami gyárba dolgozni a sorra, szerintem megszűnik a maszírozgatós. Meg a kamu flört. Bár ott meg majd a 12-es műszak után a céges járat, hátsó ülés során akarják majd bétabélát lepippantani.

Lorrh 2023.06.04. 10:20:18

@Diorella Queen: el kell köttetni az ondóvezetéket, akkor nem lesz baba.

Andy73 2023.06.04. 11:29:55

Szerintem is lehet, hogy kamu sztori. Ha mégis igaz, akkor lehet, hogy a nő barátot akart váltani. Ha független a posztoló, a nőnek meg csak barátja van, de nem férje (meg gyerekei), akkor tényleg furcsa, hogy miért nem lépett.

Billy Hill 2023.06.04. 13:02:22

Esetleg egy kis orál..? Megcsalás Light.

2023.06.04. 19:22:06

@Diorella Queen:
Ahhoz előbb még alaptörvényt kell módosítani, mert mostmár tudják kit kellene megdugni, de megszokták, hogy a csokis van használatban, nem a tépőzáras.
A következő módosító indítvány tuti ez lesz, mert az első hatására nem kezdett nőni a népesség.
Csak még nem találják a hibát

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.04. 19:23:13

@Billy Hill:

Az orál nem is szexuális kapcsolat, ezt Bill Clinton óta tudjuk.

2023.06.05. 06:12:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Talán a Promenád a gyönyörbe című film óta tudjuk nem?

Real_Time_2 2023.06.05. 06:14:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Viszont jó drága, és akár húsz év múlva is kiszámlázható. Ezt a Metoo kampány óta tudjuk az érintett freelancerektől.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.05. 07:14:22

@kiskutyafule:

"Talán a Promenád a gyönyörbe című film óta tudjuk nem?"

Ezt nem ismerem. Valami ismeretterjesztő oktatófilm?

@Real_Time_2:

30+ év után is. És ami még szép benne, hogy már a puszta vád elég a megvádolt kirúgásához, erkölcsi-anyagi tönkretételéhez.

Lorrh 2023.06.05. 11:08:32

@Kovacs Nocraft Jozsefne: gugli a barátod: Az olyan mondatok, mint "mi ez a zene?", "milyen film ez?" az internet korában már inkább irritálóak, mert a keresés dolgát áttolja a másik emberre. Nincs ezzel gond, ha a másik ember kedvességből megteszi neked.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.05. 12:11:17

@Lorrh:

"mert a keresés dolgát áttolja a másik emberre."

Neki nem kell(ett volna) keresnie, hiszen épp azért említette, mert ismeri. Nem is részletes leírást vagy linket kértem. Fél mondat elég lett volna.

"ha a másik ember kedvességből megteszi neked."

Pontosan. Ezért nem is méltatlankodtam, amikor nem írta meg, milyen film. Így aztán úgy halok meg, hogy nem tudom meg, mert annyira azért nem érdekel.

Heinrich Spitzvogel 2023.06.06. 19:55:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: zseniális vígjáték, mindenképpen nézd meg!

2023.06.07. 01:40:36

@Heinrich Spitzvogel:
Nem hiszem hogy tetszene néki.

2023.06.07. 15:14:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Csak Isten választhatja el, nincs olyan hogy elválik.....meg öböl átúszás sincs, meg láttál te már olvasó lámpát vagy fürdő szobát?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.07. 15:29:21

@kiskutyafule:

Igekötője válogatja: a többségük hitetlen, és bizony elválik, a kevés hívő meg nem folyásolja be az arányt.

2023.06.07. 23:46:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Az igazi hívők VIII Henrik királyt követik!

2023.06.07. 23:49:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Na azért ne legyünk ennyire magyartalanok!

Nem befolyásoló tényező!

Nem folyásolja be?
Mi történt a német/angol szenvedő szerkezet lukat ütött a Turul fejébe?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.08. 08:22:46

@kiskutyafule:

Vidd szervizbe az iróniadetektorodat.

2023.06.08. 11:11:35

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Olyan nékem kérem nincs, se szervíz se irónia, csak szarkasztikus humorral élek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.08. 11:59:15

@kiskutyafule:

Az első szótagig igaz. De figyelj, nehogy túlakard magad.

2023.06.08. 13:08:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Most találtam, szerintem aki nem tartja be az intézkedést azt halál büntetés várja

index.hu/kulfold/2023/06/07/kim-dzsongun-eszak-korea-ongyilkossag-betiltas-ehezes/

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.08. 18:20:14

Tegnap késő este megnéztem a filmet. Nem volt rossz, nekem Jiří Menzelt juttatta eszembe, de Menzel visszafogottabb humorát jobban tudom értékelni.

2023.06.09. 14:07:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Én szóltam előre, hogy nem fog tetszeni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2023.06.09. 17:28:12

@kiskutyafule:

Azt nem mondtam, de láttam már jobbat is.
süti beállítások módosítása