Sehogy sem boldogultam Máté Péterrel

2009. november 16. 07:20 - Panni CsP

„Elmenne az automatához, de esik az eső.” Vérbeli vígjáték következik, kacagságos párbeszédekkel: egy csaj megismer egy srácot, aki külsőre leginkább Máté Péterre hasonlít. Eddig nincs is semmi baj, de a fiatalembernek enyhén neurotikus dolgai vannak: mániás ragaszkodás a narancsléhez, süsü kifogások, nevetséges falvédő szövegek, és ez még mind semmi! A történetből megtudhatod, hogyan verj vissza egy bizarr ostromot.

 

Történt még nyáron, hogy bejelölt egy srác, nevezzük Máté Péternek (így hívtuk, mert hasonlított rá). Mivel hozzám közel lakott, megbeszéltük hogy találkozunk, szimplán haverilag. Jött is elém, de nem igazán nyert meg. Sem a kinézete nem az esetem, sem a természete. Nagyon komoly volt, viccelődni nem lehetett vele, a beszélgetésünk is abból állt, hogy én mondtam, ő meg helyeselt. Néha hozzászólt valamihez, ha volt véleménye, de nem hengerelt le. Megbeszéltük, hogy mint haverok, tartani fogjuk a kapcsolatot. Ez az első találkozás el is telt, jött a következő. Levonatozott hozzám délután, hogy elmegyünk a strandra. Mintha megéreztem volna, hogy nem kéne nagy batyut cipelni bikinivel, mert úgyse megyünk fürödni. Megjelent - se táska, se semmi.

Jó, hogy szólt, érdekes lett volna, ha cipelem a motyómat. Megkérdezte, hova menjünk? Szomjas vagyok-e? Aha, - válaszoltam - ihatunk valamit. Erre ő: van a közelben valami bolt, ahol lehet üdítőt venni? - Boolt?? (Gondoltam magamban, hátha neki bolt kell, legyen!). Átgyalogoltuk a fél várost a Lidl-ig, ahol vett egy literes narancslevet. Mondom neki, hogy van energiaital, egyszerűbb lenne azt venni, könnyebben elvisszük és megisszuk. Nem, neki narancs kell. És mondom, a kezedbe fogod cipelni? Ó, persze, ő akár úgy is elviszi. Gondoltam, ha neki úgy kényelmes. De nem! Még rosszabb. Vett egy Lidl-es reklámtáskát, amibe beletette, és caplattunk visszafele. És persze nem ittunk belőle. Itt már alig bírtam visszafojtani a röhögésemet. Oké, de hova megyünk? Nagy kérdőjelek, nem tudja. 6 óra körül volt, és ecsetelte, hogy ő ráér 10-ig, az utolsó vonattal megy vissza. (Érdekes lesz, ha 10 óráig elsétálgatunk...) Bűzlött a dolog, gondoltam, le kéne lépni. Gyorsan kitaláltam, hogy nem lesz jó, mert nekem fel kell mennem a barátnőmhöz 7 órára. Megígértem neki. Na ezen rendesen kiakadt, és elkezdett osztani: hogy gondoltam én, hogy ő egy órára vonatozik le, különben is ő úgy tervezte, hogy estig itt marad, velem tölti a délutánt, mert milyen szimpatikus vagyok neki, és biztosan majd megszeretem. Elmondtam neki, hogy köztünk nem lehet más, mint barátság. Nagy duzzogások közepette sikerült leráznom. Barátnőmmel figyeltük, ahogy leül a parkban egy padon, kiszedi a Lidl-es táskából a narancslét, és ott issza. Kitört rajtunk a nevetés. (Lehet, egy picit gonoszak voltunk, de olyan jól jött ki.) Én persze szomjas maradtam...

Eltelt 2 hét úgy, hogy csak msn-en és telefonon beszéltünk. Mindig le akart jönni, de én mindig kitaláltam valamit, miért nem jó.

Szombati nap, megyünk bulizni, felhívott, hogy jön ő is. Gondoltam egye-fene, legyen! Kicsit korán érkeztünk a szórakozóhelyre, leültünk, jött oda a csapos, kérdezte mit iszunk. Ő kólát kért, jó akkor én is. Kihozta a 2 kólát, és mondja, hogy 440 Ft. Máté Péter nagyba kukkol a szemüvege mögül, és fél óráig számolgatja az apróját, mire megszólal: "baj van, nincs nálam annyi pénz!" Gyorsan odatettem a pénzt a pincérfiúnak, akit persze ismertem is, mivel minden héten oda járok diszkóba. Égett a fejem, mint a százas égő. Erre Máté Péter előadta, hogy meg se nézte, mennyi pénz van nála, csak jött. Elmenne az automatához, de esik az eső. Aha, na persze, biztos! Közben kinézek, látom elállt az eső. Szólok neki, hogy ha akar, most elléphet, végül is közel van. Á, nem-nem, most nem megy el. Ültünk egymással szemben, és elkezdett támadni megint, hogy 2 hét telt el, mióta legutóbb találkoztunk, ez így nem lesz jó, ennél még a barátok is gyakrabban találkoznak, biztos lett volna időm rá, ha akarom. Próbáltam kedvesen, de nyomatékosan a tudtára adni, hogy sorry, de ez van. Végre megláttam a felmentő sereget az ajtóban. Á - mondom - haverok, üdvözlöm őket. Odamentem, elbeszélgettünk, ittunk a pultnál, mire látom Máté Péter felénk tart. Gyurika mutat rám, és megkérdezi tőle hülyeségből: a csajod? Ő meg nagy nyugalommal, mosolyogva: igen! Na, itt már borult a bili. Jól leosztottam, hogy ne hangoztasson már engem a barátnőjének, nem vagyok az! Később elmentünk táncolni. Ahogy ő egyre közelebb húzódott hozzám, én úgy sasszéztam egyre inkább a fal felé. Mikor már ott kuporogtam a sarokban, nem tudtam semerre kitérni, megláttam egy ismerősömet az ajtóban. Fellélegzés! Futok oda, Máté Péter caplat utánam... Gyorsan odasúgtam a Totyának, segíts! Máté Péter odaért, és mondja, hogy kért nekem számot, de ez már azóta a negyedik, és még mindig nem az, amit ő kért, megkérdezi a DJ-t. Ahogy hátat fordított, odasúgtam a Totyának: "nem láttál", és már iszkoltam is a kijárat felé, szapora léptekkel a kocsihoz, aztán padlógáz! Fél óra múlva hív: hol vagy? Mondom: kerestelek, de nem találtalak sehol, és hazajöttem. Bocs, már nem megyek vissza. Telefon kinyom. Másnap eljött hozzám a barátnőm és a 10 hónapos kislánya, pont meséltem neki a sztorit, mire megcsörren a telefonom: Máté Péter. Nem vettem fel. Mikor már ötödször csörgött, felvettük és csiszoltuk a párnán, hogy jól recsegjen neki, és pont sírt a baba, odatettük a telefont. Hadd hallja, hogy felfordulás van körülöttem. Hátha nem hívogat tovább. Dehogynem! Közben írt egy sms-t, hogy tudjam meg, hajt rá 2 másik csaj, válogathatna is, de neki csak én kellek. Nem válaszoltam. Tizedszer is hívott, mondtam unokatesómnak - "Peti, vedd fel!" Peti kérdezi tőle: "Mit akarsz Te az én barátnőmtől?" Mire Máté Péter: "a Te barátnőd? Tegnap még nem volt pasija”. Peti: „Hát most már van!” Megkértem rá, de hiába mondtam el százszor is, hogy csak haverok lehetünk, és ne tegyen úgy mintha járnánk, és pláne ne kürtölje szét, hogy a barátnője vagyok. Ha ő ilyen értetlen és a szép szó nem használ, akkor az ember kénytelen erősebb eszközökhöz nyúlni. Ti milyen trükkel hárítjátok el a nem kívánt ostromot?

 

 
224 komment
Címkék: msn bukta móka ostrom

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr941506462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:09:44

@Igazság Atyja:

BTK

Zaklatás

176/A. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, vagy más magánéletébe, illetőleg mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon, rendszeresen vagy tartósan mást háborgat, így különösen mással, annak akarata ellenére telekommunikációs eszköz útján vagy személyesen rendszeresen kapcsolatot teremteni törekszik, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(2) Aki félelemkeltés céljából

a) mást vagy rá tekintettel hozzátartozóját személy elleni erőszakos vagy közveszélyt okozó büntetendő cselekmény elkövetésével megfenyeget, vagy

b) annak a látszatnak a keltésére törekszik, hogy a sértett vagy hozzátartozója életét, testi épségét vagy egészségét sértő vagy veszélyeztető esemény következik be, vétséget követ el, és két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

(3) Aki a zaklatást

a) volt házastársa, volt bejegyzett élettársa, vagy volt élettársa,

b) nevelése, felügyelete, gondozása vagy gyógykezelése alatt álló személy

sérelmére követi el, az (1) bekezdésben meghatározott esetben két évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel, a (2) bekezdésben meghatározott esetben bűntett miatt három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.

De, hogy e miatt indult-e egyáltalán büntetőeljárás???

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:10:34

Ilyen esetekben szerintem annyi előnye lehet az összegyűjtött bizonyítékoknak, hogy bántalmazás esetén semmiképp nem tud hirtelen felindulásra hivatkozni a zaklató. (Ha rajtam múlna, ezt a fogalmat eleve megszüntetném, mint enyhítő körülményt). Az, hogy a varánuszarc-taktika célravezetőbb, vagy kicsit keményebb módszerek, pszichója válogatja, ezért univerzális jótanács tényleg nincs.

Glg 2009.11.16. 13:11:57

@Zsu0805: szegény kutya...gyilkos! :D:D:D

@prim reborn-habkő rulz: hát így van a pasi nőt ver is pontosan h degenerált pasi esetén jáccik be :). jézusom ne ijesztgess :D

@vagány csaj: az idiótákkal nem lehet máshogy bánni :)

2009.11.16. 13:14:19

@Glg:
Ne is mond, majdnem elsírtam magam. :(

vagány csaj 2009.11.16. 13:14:24

@Glg: De én nem tudok ilyen kegyetlen lenni... :)

Na itt a fiaink rendesen belemerültek a BTK-ba! :)

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:15:51

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Igen, ilyen szépen fogalmaz a BTK, "vétség", nem pedig bűncselekmény. Papíron jól is mutat mindez, de ha tényleg eszerint járnának el, a sógornőm exe szerintem most is a rács mögött gubbasztana (több ezer más idiótával egyetemben). A gyakorlat viszont azt mutatja, hogy kb. úgy állnak hozzá, mint a családi perpatvarokhoz: addig nem avatkoznak be, míg nem folyik vér.
Egyébként ilyen vonalon gondolkodva a fake bombariadó (közveszély okozása) még nagyobb kaliberű "vétség" kellene, hogy legyen, hiszen ott emberek tömegét fenyegetik az életüket veszélyeztető cselekmény elkövetésével. És ezek is megússzák max. pénzbüntetéssel általában.

Doubledeceker 2009.11.16. 13:22:52

@Igazság Atyja:

"(Ha rajtam múlna, ezt a fogalmat eleve megszüntetném, mint enyhítő körülményt)."

Ezzel nem tudok egyetérteni, tényleg van, hogy elborul az ember agya.

Egy egyszerű példa, egy bartáomat kocsmában tetleg inzultálták, neki beborult az agya visszacsapot ketőt, a páciens estében lefelyelte a billiárdasztal sarkát, túlélte emberünk.

"Barát" meg szerencsésen megúszta felfüggesztettel.

Szóval nehéz ez na..... Elég nyugodt vagyok, de volt már, hogy én is keszáltam a kocsiból azzal a szándékkal, hogy megölök egy taxist, de végül nem tudtam eldönteni melyiket a sok közül, mert minde hülye.... :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:24:25

@Igazság Atyja: Annyit javítanék, hogy bűncselekmény ez ettől, csak nem bűntett alapesetben.
Illetve egy bombariadó még nem közveszélyokozás, maximum azzal fenyegetés.

A többi, amit leírtál kiváló bíróságaink és rendőrségünk működésének eredménye.

vagány csaj 2009.11.16. 13:24:28

Na akkor most lehet megkövezni! Én írtam a posztot! :))
Nem biztattam Máté Pétert, megmondtam neki, hogy nem, mégis keresett továbbra is, én meg nem akartam bunkó lenni, gondoltam ismerősként maradhat. De aztán mikor eldurvult a helyzet, jobbnak láttam az egészet hanyagolni.

Stupidella 2009.11.16. 13:30:25

@vagány csaj: mi szükséged lett volna egy ilyen barátra/ismerősre? Miért nem mondtad már az első találkozás után, hogy ennyi volt?

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:31:39

@Nandi29: Odacsapott vagy visszacsapott? Na ez a nem mindegy. Ha visszacsapott, akkor mindegy, hogy hirtelen felindulásból tette-e vagy a huszadik bekapott ütés után, alapos mérlegelést követően. Ugyanis ez esetben önvédelemről van szó. Ha viszont ő ütött először, akkor ő kezdeményezte a fizikai atrocitást és nincs pardon.

Különben ezzel lehetne mentegetni azokat a jómunkásember családapákat is, akik nem bírják a szapulást, és negyedóra után odavágnak két embereset az asszonynak. Ha nem túl fejlettek a verbális képességei szegényeknek, elnézhető, hogy csak ököllel tudnak "visszacsapni", nem szájkaratés módszerekkel. Mindenki nem lehet a szavak embere, de véleményt formálni mégiscsak kell valahogy..

vagány csaj 2009.11.16. 13:32:34

@Stupidella: Így visszagondolva semmi. Csak nem akartam nagyon tuskó lenni. De már megtanultam, hogy ami nem megy, azt nem kell erőltetni. És még egyszer nem követem el ugyanezt a hibát. :)

Stupidella 2009.11.16. 13:33:27

@vagány csaj: szerintem az nagyobb tuskóság, ha nem építed le egyből, hanem hagyod, hogy még fusson pár kört, de akkor ezek szerint erre már Te is rájöttél.

Igazság Atyja 2009.11.16. 13:38:54

Talán úgy értette, hogy Pétert csak extratuskó módszerekkel lehetett volna leszerelni, mert nem értett a szép szóból. Vagy talán még azokkal sem. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 13:42:51

@Nandi29: a fenyegetés nem vezet célhoz, ugyanúgy feltüzelheti az illetőt, mint a közöny. Feltenném a képét, tünetei leírásával egy internetes társkeresőre, szigorúan telefonszámmal.:-) Esetleg a szexuális beállítottságát félrejelölném, de ez attól függ, mennyire vagyok gonosz.:-) Szerintem egyből megtudná, milyen érzés "zaklatva" élni.:-) Bár lehet, hogy ez sem jó ötlet.

Kytia 2009.11.16. 13:44:07

Sziasztok!

Hát, azért lehetett volna határozottabb az az elutasítás.:) De azért vicces a srác. Simán vannak ilyen arcok, akik egyáltalán nem ismerik a "nem" szó jelentését.:)

Doubledeceker 2009.11.16. 13:46:42

@Igazság Atyja:

Az élet mindig bonyolultabb, mint a jogszabályok, bár elsőre néha a fordítotja jön le....

Az önvédelemnek, mindig arányosnak kell lennie, az elhárítandó támadással. Wz azért is nehéz, mert ha éppen ütnek, és adrenalin már a dobhártyámat szaggatja, nehezen figyelek oda arra, hogy akit gyepálok ne sérüljön meg a keleténél jobban....

Na de kicsit elmentünk más irányba.

Szerintem csak nincs ennyi aberált fasz a világban.....

Péternek, meg szerintem nem nagyon lett megmondva szép szóval, hogy mi legyen.

pl.:

"Kedves Péter! Bár a magad módján jó fej vagy, de én TESCO és ananász práti vagyok. Ne keress többé"

Vagy:

"Mi!! MI a faszért jönnél velem bulizni? Nem lehetsz ennyire aberált, ne keress ne gyere, nincs értelme"

Doubledeceker 2009.11.16. 13:48:40

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Meg lehet úgy alazni valakit, hogy többé ne zaklasson, de ez már tényleg nem az én asztalom, és a legalitás határain már fényévekre nyúlik túl.

A szerelem egy abnormális vagy inkább elmeállapot.

vagány csaj 2009.11.16. 13:53:21

@Stupidella: Nem hagytam futni neki a köröket, mivel már legelőször megmondtam neki, mikor még nem is találkoztunk, hogy köztünk maximum haveri lehet a kapcsolat. De aztán az se jött össze. Innentől nem akartam tőle semmit. Ennyi!

Kytia 2009.11.16. 13:53:23

@Nandi29: "A szerelem egy abnormális vagy inkább elmeállapot. "

Azért ez "enyhe" túlzás. Amúgy a "zaklatva levés" állapotának megismerését mindenki számára kötelezővé tenném. Hihetetlenül felgyorsítja az empatikus képességek kialakulását.:)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 13:55:48

@vagány csaj: Bezzeg másokat meg versz a buliban holmi lekurvázásért:P Biztos helyespasi volt a Máté Péter:) Szerintem Levente Péter is a te műved, bizonyára buksz a "művész" -ekre :P

Kytia 2009.11.16. 13:56:25

@vagány csaj: Ááá, nem tudom. Azért amikor ellógtál a buliból, és utána kamuztál, hogy őt kerested, de nem találtad... Ott már nem kellett vona szépíteni.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 13:57:58

@Nandi29: két durva, zaklatós esetet ismerek. Az egyik gyilkossággal végződött, a másikban még "csak" fenyegetés van. Egyiket sem a TV-ben láttam.:-( Ja, és nem vagyok szenvedő fél, nekem az élet ezt még nem osztotta, csak a light verziót, de azt határozottan sikerült megoldani, és már semmi probléma vele.:-) Nehezen nevezném szerelemnek, ahol ennyire nem érdekes, hogy a másik fél mit gondol, csak az hogy az enyém legyen. Ennek valami más neve lesz.

Erásss 2009.11.16. 13:59:49

@vagány csaj:
Annyira tudtam,hogy Te írtad!!Megérzés... :)))

Glg 2009.11.16. 14:00:30

@vagány csaj: na itt kamuzol. gondoltad hátha lesz belőle valami vagy kiderül h még is normális. ne etess minket ezzel a gondoltam havernak maradhat-ha nem lehet beszélgetni vele akkor minek???-csak úgy? na neeee

vagány csaj 2009.11.16. 14:01:14

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hehh! :)) Nem megvertem, csak kapott egyet. Most szombaton már nyalizott, hogy táncoljak vele meg hadd hívjon meg egy italra. De persze nem mentem. :)
Levente Péter nekem nem is ismerős. Azt nem olvastam itt a blogon. Tehát ahhoz semmi közöm! :)

alumi 2009.11.16. 14:05:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
nem fognak foglalkozni vele a rendőrök, mondván, hogy más dolguk (értsd: realizálódott bűncselekmények) akad elég, és így is túlterheltek.

Doubledeceker 2009.11.16. 14:06:00

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

A szerelem mindig önző.

Te a szeretetről beszélsz.....

Mennyire más a kettő, mennyivel jobb érzés a szereleem, és mennyivel magasabb rendű a szeretet.

Kár, hogy kevesen nem értik.

vagány csaj 2009.11.16. 14:09:32

@Erásss: Nee! Honnan? :))

@Glg: Nem kell egyszerre mindenkit elküldeni olyan durván. Az hogy néz már ki? Msn-ezni azért még lehet. Csak aztán amikor már számon kért, hogy 2 hete nem találkoztunk, akkor az már elég kellemetlen volt...

@Kytia: Na ez igaz!

Igazság Atyja 2009.11.16. 14:14:19

@Nandi29: Szerintem épp az a jó, ha kevesen nem értik. :)
Abban igazad van, hogy a szerelemben lehet önzés is. Ennek ellenére ha nincs viszonzás, legfeljebb vágyakozásról beszélhetünk. Ha ilyen esetben egy értelmes embernek egyértelműen azt mondják, hogy NEM, akkor nem táplál tovább hamis reményeket és szépen leépíti magában a dolgot. Ilyen értelemben jól beszél az ördögműalkotás: ha csak birtokolni akarnak valakit, mint egy teáscsészét, annak egyik szóban forgó érzelemhez sincs sok köze.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 14:14:57

@Nandi29: nem gondolom, hogy a szerelem megvan szeretet nélkül, de nem csak nekem lehet igazam.:-)

Erásss 2009.11.16. 14:22:41

@vagány csaj:
Komolyan mondom!A múltkor írtad,hogy küldtél be egy postot és nagyon ütős lesz.Szóval mindig tinisztori volt,vagy szemöldökszedés...:)) Ez viszont tényleg ütős volt!Innen gondoltam!

Doubledeceker 2009.11.16. 14:22:53

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

A szerelem bőven megvan szeretet nélkül.

Mivel szerelmes sok ember leeht, de kevesen tudják jól megélni azt, vagy mégkevesebben tudnak igazán szépen szeretni.

A szeretet művészet, na nem mondom, hogy én értek hozzá, de tanulgatok.

A szerelem full önző is tud lenni.

Na de persze nekem sincs mindig igazam... :D

Caddy 2009.11.16. 14:24:52

Na itt van valami téma?

Igazság Atyja 2009.11.16. 14:26:50

A szeretet nélküli szerelem az, amikor azért mondod napjában harmincszor a nőnek, hogy szereted, hogy ne érezze magát rüfkének. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 14:27:52

@prim reborn-habkő rulz: Ez is realizálódott bűncselekmény. Hibás a hozzáállásuk, és ezt a nép elfogadja. Megelőzés esetén kevésbé lennének túlterheltek.

@vagány csaj: Én is tagadnám a helyedben egy Máté Péter után. Bezzeg a másik őrülttel bulizni is elmentél... :P

vagány csaj 2009.11.16. 14:30:21

@Erásss: Ari vagy! :))

@Nandi29: "A szerelem bőven megvan szeretet nélkül." Á, én ezzel nem értek egyet! Szerintem meg amelyik szerelemből hiányzik a szeretet, az nem szerelem. Ilyen nincs!

vagány csaj 2009.11.16. 14:32:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ha nem tűnt volna még fel, én mindig felfedem magam, ha én vagyok a posztíró! :)
Az őrültsége fokozatosan mutatkozott meg. Én türelmes ember vagyok, de a végére sok(k) lett. :)

Doubledeceker 2009.11.16. 14:36:02

@vagány csaj:

Nem én modom hanem a tudomány mondja, illetve én megtapasztaltam számtalanszor.

De még egyszerűbben felfogható ez, amikor érzed, hogy elmúlt a szeelem az illető taszítani kezd, idegesít and so on....

Na akkor szó sem volt szeretetről.

Van, hogy fordítva történik, egy szeretet alakul át lassan szerelemmé is.

De tuti működik külön is.

vagány csaj 2009.11.16. 14:45:03

@Nandi29: De amíg szerelmes volt, addig szerette szerintem. Bár ez elég fogós kérdés, több oldalról meg lehet közelíteni, és ezzel kapcsolatban is mindenkinek más a tapasztalata. Nekem soha nem volt még olyan, hogy akibe szerelmes voltam, azt ne szerettem volna szeretettel. Sőt! Még most is, ha békésen váltunk el. Volt akivel balhés volt az elválás, na őt már nem szeretem. De akit egyszer szerettem, akármilyen régen, az számomra fontos a mai napig.
Olyan volt nekem is, amikor a szeretet alakult át szerelemmé.

Kytia 2009.11.16. 14:48:13

@Nandi29: Nekem szinte sosincs igazam, de szerintem rohadtul mindegy, hogy szerelem, szeretet, meg miafranc, az "élni és élni hagyni" elvét minden épeszű ember képes belátni.:)
Most erre persze azt fogod írni, hogy dehát, aki szerelmes az nem épeszű, de ez viszont NEM így van! Lehet, hogy önző érzést dédelget magában, lehet, hogy nem is szeret igazán, "csak" szerelmes, de attól még képes kontrollálni magát. Vagy a tudósok azt mondják, hogy minen szerelmes habzó nyálú idegbeteg? Kötve hiszem.

vendriner aladár 2009.11.16. 14:51:46

@vagány csaj: na látod ezért nem írom át, mert te írtad:) Na jó nem azért! Valahogy éreztem én is, hogy olyan kíváncsi lennél rá, mit alkotnék belőle, de elárulom túl jó ahhoz a post, hogy ezt kikezdjem.

Doubledeceker 2009.11.16. 14:53:38

@Kytia:

Na nézd most azért legalább részben igazad van....

Nem, nem mondtam sem én sem a tudomány, hogy a szerelem minden embert habzó szájú idegbeteggé tesz.

De hajlamosít rá, illetve a meglévő hajlamot tovább erősíti.

Kytia 2009.11.16. 14:59:37

@Nandi29: Oké, de erre mondják, hogy egyéni szocproblem.:))
Bírja ki, vagy vonuljon a diliházba, esetleg börtönbe, ne szaladgáljon szabadlábon olyan, aki nem képes felelősséggel viszonyulni a tetteihez.
Egyébként rengeteg dolog hajlamosít a habzó szájú idegbeteggé válásra, én naponta küzdök ellene, pedig még szerelmes sem vagyok.:)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:04:51

@vagány csaj: Nem tűnt fel, nem követem az írásaid :P Pláne nem 50 százalékos részesedés nélkül:P

alumi 2009.11.16. 15:11:04

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hja, igen.
és szerinted, mit kéne, mit lehetne tenni? járjon a sok zaklatott a rendőrök nyakára?

Amikor a családon belüli erőszaknál is sokszor van, hogy a nő kihívja a rendőröket, vagy a szomszéd, kijönnek, szétnéznek. Ha nem folyt vér, akkor semmi sem történik. Egy enyje-benyje a családfőnek, és ennyi. Többet tenni nem tudnak. Bevihetik az ipsét, de úgyis ki kell engedniük..

alumi 2009.11.16. 15:13:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):

arról nem szólva, mikor a bántalmazott is tagad, mert fél...na ilyenkor hogy lehet segíteni?

vagány csaj 2009.11.16. 15:17:09

@vendriner aladár: Szomorú is vagyok!! :( Pedig nagyon kíváncsi lettem volna rá! És még mindig, léccci-léccci, ha van időd, írd át!!!! :)9

Stupidella 2009.11.16. 15:20:42

@prim reborn-habkő rulz: nekem még tizenévesen volt egy ilyesmi telefonbeszélgetésem a rendőrökkel:

-Kérem jöjjenek ki, mert ez és ez történt és félő, hogy nagyon el fog durvulni a helyzet.
-Vér folyik?
-Ööö, nem... még...
-Akkor tssék visszatelefonálni, ha már vér folyik.

Félóra múlva már hívhattuk is őket újra, immár utómunkálatokra.

vagány csaj 2009.11.16. 15:20:58

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ne, meg még részesedés is, ahha! Majd ha piros hó esik! :) Egyébként meg olyan jó író nem vagyok, hogy máris jutalék járna érte... :) Érdekes, nekem mindig feltűnt a kommented a sztoriimnál... :)

Doubledeceker 2009.11.16. 15:24:35

@prim reborn-habkő rulz:

Ok, aki nem képes magán segíteni azzal sajnos nem igen lehet mit kezdeni, DE

elvileg azért élünk társadalomban, hogy az olyan eleseteken is segítsünk, akik még magukat sem képesek menteni.

DE ezek csak elméletek, ha nem úszol megfulladsz, ennyi....

Csak évről évre nagyobb az ár...

@Kytia:

Még szerencse, na gondold meg, még ha szerelemes is lennél. :D

Szerencsére nekem csak nagyon ritkán borul el az agyam, de ez sem jó így, néha jó lenne felpofozni ezt-azt, de sajnos a jó nevelésem nem engedi.

Látta valaki az Anger managment című filmet? Elég jó, és kurvára megmútatja, hogy a sok elfolytott és így benünk felgyűlemlő vágy és probléma, mennyire veszélyes lehet, persze teszi mindezt vicces formában....

Szóval habozon csak, de tényleg jobb lekeverni egy taxisnak egy füllest, mint otthon a gyerekkel szívozni, mérsékeltebb esetben jobb letépni a kormányt....

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 15:28:59

@prim reborn-habkő rulz: talán ha távol lehetne tartani a bántalmazót, de ez a jogalkotónak nem túl sürgős, amíg nem az ő bajuk.:-(

Doubledeceker 2009.11.16. 15:36:46

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Hogyan lehetne távoltartani?

Mert ha be is csukod, jogerősitélet nélkül nem tarthatod sokáig rács mögött, ha meg kiszabadul duplán kap a család.

Mondjuk az a baj, hogy a Rózsadombon, ezekl nem mindenapos problémák, szóval nem hamarjában fog ez váltzoni.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:39:17

@prim reborn-habkő rulz: Nem feltétlenül, feljelentést kell tenni rendőrségen, ügyészségen, és akkor ők kötelesek elindítani a nyomozást.

Sajnos amíg az emberek(nők) beletörődnek abba, hogy a rendőrök lerázzák őket, és nem ütik a vasat, addig nem fog a helyzet javulni.

Igazság Atyja 2009.11.16. 15:39:19

Bonyolítja a helyzetet, ha a bántalmazó is megsérül az atrocitás során, ami nem is olyan ritka szituáció. Az unokatestvéreméknél ez történt hétvégén: neki a karjából folyt a vér, a férjének a szétmart arcából. Telefonált a rendőrségre, míg a férje elindult az örsre gyalog. Ilyen esetben gyakorlatilag lehetetlen meghatározni, ki a bántalmazó és ki a bántalmazott, azaz hogy ki kezdte az akciót. Hiába folyik vér, a rendőrség nem avatkozik be érdemben. Távoltartásról csak akkor lehetne szó, ha egyértelműen bebizonyosodna, hogy a férj rendszeresen veri a családtagokat, vagy molesztálja a gyerekeket.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 15:50:24

@Nandi29: elvileg pont az a lényeg, hogy csak akkor kell becsukni, ha megközelít téged pl. 20 km-re, egyébként nem. De így tudja, hogyha a közeledbe megy, az első szavadra becsukják. Erre ma még lehetőség sincs. Nem mindenre megoldás persze ez sem, de mondjuk adható lenne mindkét félnek akár.:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 15:51:20

@vagány csaj: Az nem sztoriimnál, hanem sztorijaimnál :P Másrészt máséhoz is hozzá szoktam szólni, de hogy azt te nem veszed észre, nem az én hibám:D

vagány csaj 2009.11.16. 15:57:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Szerintem mindkettő értelmes! :P Egyébként tök jó, hogy képben vagy, csakhogy nem arról volt szó, hogy én figyelem-e hogy Te a posztokhoz hozzászólsz (mivel én minden nap itt vagyok, eleve feltűnt), hanem arról, hogy neked nem jött le, hogy az én posztjaimhoz is hozzászóltál már!!! Ne akard terelni a szót! :P :)

Doubledeceker 2009.11.16. 15:58:30

@tarquin- 1forma ördögműalkotás:

Különben mint látjuk a Magyar és egyébb akár fejletebb társadalmak is ezer sebből véereznek, DE

egyre inkább látom, hogy törvénnyel, illetve kizárólag a törvényre hagyatkozva nem lehet rendet tartani egy országban, ez lenne az egyik alappillér.

Na most nálunk már lassan minden pillér hinyzik, egyrészt semmivel kapcsolatban nincs a törvénynek visszatartó ereje, másrészt a társdalmi molár is szétcsúszot...

Egy szó mint száz már csak mi vagyunk normálisak.... :D

Normálisan felnevelt ember soha nem ütne meg egy nőt sem.

Amúgy meg mit is érne a rendőrség, ha lenne is joga bekaszlizni a törvényszegőt, ha egy betörés esetén is csak másnapra érnek ki..., akkor mi várható????

alumi 2009.11.16. 16:15:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): van ügyész ismerős. kár, hogy nincs itt, talán tudna mesélni, hogy mekkorra hatékonysággal kezelnek ilyen eseteket...

ahogy Stupidella írta, az utómunkálatokban szoktak részt venni. azon túl nem tudnak, nem akarnak segíteni.

@Nandi29: jaj lehet mondani, hogy a nők nem tudják magukat megvédeni, és valóban van ilyen is, amikor egy nő már-már bosszantóan védi a hiperagresszív pasiját, mert az pénzeli, meg különben is mien cuki, mikor nem dühös éppen és ököllel veri a nő fejét...(ezeket védje meg a radai rosseb)de rengeteg olyan ember van, akik nem mernek lépni, mert félnek. nők és gyerekek, akiket szó szerint "néma" terrorban tart egy agresszív, lelki nyomoronc pasas.
Bocsánat, nem akarok sztereotipizálni, de a többsége ezeknek férfi.

alumi 2009.11.16. 16:17:33

@Igazság Atyja: na az szép szitu lehetett. nálunk a családban is volt hasonló eset.
a nőnek a szája volt felrepedve, a pasinak meg egy buzi nagy monokli virított a szeme körül.
szépek voltak együtt, na.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 16:17:46

@vagány csaj: Persze, hogy hozzászóltam, ehhez és a Levente Péterhez :P A többiről nem láttam, hogy te írtad volna. De, ha megmondod melyikek voltak azok, elismerem :P

vagány csaj 2009.11.16. 16:21:09

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Már megint terelsz... Ejj! Nem javulsz! :P
Na de én most mentem haza! Legyetek rosszak! :))

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.16. 16:33:43

@Nandi29: ha a törvényre hagyatkozva nem lehet rendet tartani, akkor meg kell változtatni a törvényt úgy, hogy lehessen. Ez a dolguk. Nem az, hogy a törvényekkel bonyolítsák mások életét. Ha jogász lennék, megnézném, mennyi felesleges, betarthatatlan törvényünk - rendeletekről szó se essék - van, de nem vagyok az.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.16. 16:52:45

@prim reborn-habkő rulz: Nem akarnak. Tudnának, ha akarnának. Illetve, ha rá lennének kényszerítve.

Világos, hogy ezek többsége férfi. Mint, ahogy az is, hogy igen nagy átfedés van, a "ha nem iszik, akkor tündérvirágszál" és a néma terrorban tartó pasasok között.

Igazság Atyja 2009.11.16. 17:39:14

@prim reborn-habkő rulz: @savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mikor azt mondom, hogy néhány hét, de legkésőbb néhány hónap együttlét alatt minden nagyobb potenciális problémának megmutatkoznak az előjelei, általában karakánul le szoktak baszni. (Meg nyilván én sosem voltam szerelmes, mert akkor tisztában lennék a rózsaszín felhő erejével, stb.) Mivel az unokatesómnak már a házasságkötés előtt megcsavargatta a karját a férfi nézeteltérések során, így húsz év után az ökölharc nem is annyira meglepő fejlemény. Egyszer a keresztapám is észrevette ezt, és meg akarta verni a fazont. Mondanom sem kell, hogy az unokatesóm azonnal a vőlegénye védelmére kelt. Aztán következett az esküvő, amihez egy apró akadályt kellett átugrani: kijött a hivatalos értesítés, miszerint semmi akadálya a házasságkötésnek, csak a fiatalembernek előbb el kellene válnia a jelenlegi feleségétől. Mivan?! :) Nagynéném ekkor hezitált azon, ha hozzámegy a sunyi taghoz a lány, nem támogatja őket anyagilag. Merthogy a faszi semmit nem vitt a kapcsolatba, csak állítólagos hejespasiságát meg a sajátos humorát. Aztán győzött az anyai szeretet, vett nekik telket, épített rá nekik házat - miután saját költségén elintézte a válást az előző asszonytól. Jött a két gyerek, a feleség felkapott +35 kg-t, a férj pedig elkezdett kurvázni. Innentől gyakorlatilag lejtő. Esetükben sem kitartott státuszról, sem rózsaszín ködről nincs szó (már rég), ellenkezőleg: válás esetén a férfi értelemszerűen vinné a közös vagyon 50%-át, azaz ki kellene őt fizetni. Ami kicsit húzós lenne, figyelembe véve, hogy az unokatesóm az autója törlesztőrészleteit is alig tudja kicsengetni. Őt meg két gyerekkel nem tudom, ki vállalná be, ahhoz vadászbombázónak kellene lennie. Bocs, hogy ilyen bő lére eresztettem, de szerintem a családon belüli agresszió esetén legalább annyira gyakoriak az ilyen "hétköznapi" okok, mint az például akaraterő hiánya vagy a kényelem szeretete.

Igazság Atyja 2009.11.16. 17:40:34

@Igazság Atyja: Mármint nem az agresszió okaként, hanem hogy az agresszió ellenére is együtt maradnak.

drága 2009.11.16. 18:53:46

@Igazság Atyja: Egy kérdésre válaszólnál nekem?,de most tényleg! Miért van az,hogy csak akkor figyelnek rád az emberek,ha hazudsz?,ha őszintén kitárod magad és tényleg őszinte vagy szarnak rád és nem figyel rád senki! Tőled szeretném a választ a kérdésemre kedves Igazság Atyja.

Igazság Atyja 2009.11.16. 19:34:55

@drága: Mivel a hazugságnak csak a fantázia szabhat határt, az mindig izgalmasabb, mint a szikár igazság. Figyelembe vehetnénk morális szempontokat is, de a "gátlástalan" jelző lassan kikopik a köztudatból, mert mára gyakorlatilag a "sikeres" szinonimája lett. Mitől leszel valaki manapság az emberek többségének szemében? Akkor, ha sikeres vagy - ehhez pedig le kell győznöd mindenféle gátat. Ha mindezt összerakod, a következő kérdést teheted fel magadnak: az számít jobban, hogy figyeljenek rád az emberek (általában), vagy hogy komolyan vegyenek azok, akik jelentenek számodra valamit.
Most teljesen őszinte voltam, remélem, figyeltél. ;)

Nikica21 2009.11.16. 22:21:51

Vagány...sajnos én is voltam már ilyen helyzetben...csak rám élőben kezdett el nyomulni a csávó és akármit mondtam...sőt látta hogy van barátom és ő is szólt neki annál jobban nyomult!Aztán egyszer csak lekopott!
Én megértelek nehéz az ilyent lekoptatni!

vagány csaj 2009.11.17. 08:41:55

@Nikica21: Köszi Nikica! Ari vagy! :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 10:37:44

@Igazság Atyja: Nézd ez világos, és ebből a szempontból mocskos macsó hímsoviniszta bunkó vagyok. De, sosem a félelemmel kezdődik, hanem az első pofonnal. Akkor még lehetne lépni. Vagy a második, maximum harmadik pofon után. Ha akkor nem lép valaki, akkor ezzel önként veti alá magát a terrornak. Abból pedig már tényleg nehéz szabadulni.

vagány csaj 2009.11.17. 11:03:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "önként veti alá magát a terrornak"
Ez így igaz. Ugyanezt írta az @Igazság Atyja: is:
"néhány hét, de legkésőbb néhány hónap együttlét alatt minden nagyobb potenciális problémának megmutatkoznak az előjelei"

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 13:35:27

@vagány csaj: No és női szemmel mi az ami miatt nem lép le az illető? Hanem marad az erőszakos fráter mellett? Vagy marad egy szar kapcsolatban? Mi az izgalmas a mazochizmusban?

Nikica21 2009.11.17. 20:26:03

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Sajnos ez sokszor elég hülye ördögi kör..., de amúgy az olyan nők maradnak rossz kapcsolatban akik félnek kilépni!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.17. 20:39:21

@Nikica21: De miért a félelem? Mi rossz történhet akkor?

Nikica21 2009.11.17. 20:46:52

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Maga az elszakadást éli meg nehezen a másik fél...(ez hasonló ahhoz a dologhoz, hogy az elrabolt ember kötődik évek után az elrablójához)!Mikor lépne a másik fél valamiért valami gátolja...persze ezt kívülről senki se érti és ha sikerül kilépnie az ördögi körből akkor már maga se tudja miért nem előbb!

csillag× 2009.11.17. 20:47:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): sajnos elég sok dolog :( DE persze csak az a megoldás, ha kilép és előbb túl esik rajta és a következményeken :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.18. 15:10:39

@Nikica21: Biztos én vagyok a hülye, de nehéz elszakadni valamitől, ami rossz, szörnyű, borzasztó, fájdalmas??

Oregon (TM) 2009.11.22. 10:06:41

Fikázhatod a pasit, de mégis beengedtet az életedbe. Ha Ő lúzer, akkor Te is.

Nikica21 2009.11.22. 11:15:01

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem...dárga, de amíg nem vagy ilyen helyzetben ezt az érzést nem is fogod megtapasztalni és megérteni sem!:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.22. 17:42:57

@Nikica21: Sosem leszek ilyen helyzetben, mivel nem vagyok mazochista típus.

Nikica21 2009.11.22. 18:08:50

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Tudod soha ne mond, hogy soha...lehet egyszer találkozol egy igazi dominával!:D :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.23. 16:23:06

@Nikica21: Abból világnagy verekedés lesz, szerencsétlen domina utána már sub lesz :D

Nikica21 2009.11.23. 22:39:53

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Verekedés...miért nem azt az elvet követed, hogy hagyd magad előbb szabadulsz!?:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.25. 21:15:03

@Nikica21: Miért nem a domina követi ezt az elvet? Vagy, hagyd, hogy elverjelek, hamarabb szabadulsz, na? :P

Nikica21 2009.11.25. 21:23:47

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Dehát azért domina egy domina, hogy ő domináljon a kettőtök ágyjelenetében!Nem?:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.26. 18:54:06

@Nikica21: Persze, de csak addig domina, amíg vissza nem ütök dominikica:)

Nikica21 2009.11.26. 20:34:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Hmm...nem én lennék a domina(dominikica)!:D Megütsz egy nőt?

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.26. 22:43:39

@Nikica21: Vagyis te vagy az alárendelt:D Miért, a nő megüt egy férfit? Milyen alapon? A domina nálam nem nő. Amúgy, pedig, ha egy mazochista nő szeretné, hogy megüssem?

Nikica21 2009.11.26. 23:17:12

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem tudom én nem szeretném, ha megütnének...a szenvedély az kell, de durvaság nem!:)
Én se ütnék meg egy férfit...max karmolnék!:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.27. 10:59:31

@Nikica21: DE a domina az nem szenvedélyes. Az nem arról szól, mintha szexuális játékból itt-ott, a másik fél által még tolerált mértékben okozol fájdalmat(mint pl. a karmolás). Az ver, üt, kínoz, és dulván a padlóla lök:D

Zerlina 2009.12.10. 23:48:28

Na de ha közel lakott hozzád, akkor miért kellett vonatoznia???
süti beállítások módosítása