Házasság előtt nincs szex!

2010. március 19. 06:55 - Panni CsP

”Már együtt voltak, vagy 3 éve, de a pulóveren-simogatáson kívül semmi nem történt” – következő beszámolónkból kiderül, hogy nem mindenki a hormonok rabszolgája. Történetünk főhőse egy igen vallásos fiatalember, akire a legjobb nők nyomulnak, de felvértezi szívét a vágyak és csábítás nyilai ellen, folyamatosan lepattintva mindet. Azóta sem volt még nő, aki ágyba vitte volna, és a fiú lassan kifelé halad a legszebb férfikorból. Most újból rávilágítunk arra, hogy az emberi test romlandó áru és nem minden alma hagyja magát leszakítani.

 

Sziasztok! Nem tudom, volt-e már téma a vallás, én nem emlékszem rá, ezért írok egy érdekes sztorit. Ugye, manapság minden fiatal igyekszik minél gyorsabban elveszíteni a szüzességét, s gyakorlatilag a fiatalok kis százaléka marad szűz 18 éves kor után. Sokan közülük is azért, mert nem sikerült elveszteni, illetve van egy másik réteg, aki nem is akarja elveszíteni, mert tartogatja az igazinak. Nos, van egy fiú haverom. Mélyen vallásos fiú, egyetemet végzett, tanári diplomával rendelkezik, nevezzük Z-nek. Szóval Z. története számomra érdekes. Középiskola óta ismerem, lassan már 15 éve. Z. mindig is visszahúzódó, példás magatartású fiú volt, aki átlagosan tanult, de szorgalmas volt.

Z. a pubertás nagy nyertese volt, mivel igen jóképű srác vált belőle. Magas, vékony, de izmos, arányos testalkatú srác lett. A csajok is észrevették ezt, és volt is mindig barátnője. Z. aztán idővel az összes csaját dobta, de sose tudtuk meg, miért. A kidobott csajok pletykája nem ért el hozzánk, bár lehet, sok minden nem is derült volna ki. A sztori fontos eleme, hogy Z. mélyen vallásos neveltetést kapott, az apja még a pap mellett is ténykedett. Z. ennek ellenére nem tartotta fontosnak a vallást előttünk, de ugyanakkor legbelül mégis vallásos volt. Z.-nek volt egy szintén vallásos barátnője, aki a kapcsolatukban szerette volna a testiséget is elővenni. Konkrétan a pettingre gondoltak, mivel mind a ketten szüzek voltak. Már együtt voltak, vagy 3 éve, de a pulóveren- simogatáson kívül semmi nem történt. Ugye a hormonoknak nem lehet parancsolni egy idő után, de Z. azt mondta, hogy elítéli a házasság előtti szexet. Mi, a haverjai, tiszteletben tartottuk ezt, s a barátnője is megértette a dolgot, legalábbis úgy tett. Néha kezdtük azt hinni, hogy "homok" került a gépezetbe, de Z. bizonygatott minket, hogy nem. Közben olyan csajok is jelentkeztek nála, akikről sok férfi csak ábrándozik, mivel tényleg nagyon csinosak voltak. Egy részük nem is tudott arról, hogy Z.-nek milyen fogadalma van, és hogy van barátnője. Z. közben bulizott és élt, s a csaja szenvedett mellette. Aztán szakítottak, nem tudtuk meg soha a valós okot - utána Z. kiment Írországba nyelvet tanulni, és bébiszitterkedni. Itt 3 csaj szállt rá, köztük egy félvér félistennő, aki azonnal ágyba akarta vinni Z.-t, aki persze könnyedén hárított. Nem is tudom, mennyire lehet megalázó egy nőnek, ha elutasítják, de szerintem eléggé a lelkébe taposott sok nőnek ezzel. Aztán Z. hazajött és elment tanítani. Nagyon jó tanár és a gyerekek is szeretik, több 14 éves lány egyenesen szerelmes belé. Sajnos, vagy nem, azóta is szűz, pedig lassan kicsúszik a legszebb férfikorból. Azóta is több barátnője volt, de senki nem képes ágyba vinni. Na, erre varrjatok gombot: most ez érték lehet … vagy inkább puhapöcs a srác? Mi is agyaltunk rajta többször, de arra jutottunk, hogy a vallás valóban tiltja a szexet házasság előtt, de régebben 18 évesen már sokan házasok voltak. Azóta több száz év eltelt...

 
329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr731851411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Izombuilder.com · http://www.izombuilder.com/ 2010.03.19. 07:46:22

Szerintem a srác SOHA nem fog így barátnőt szerezni, nemhogy feleséget. Nincs az a hülye csaj, aki megkockáztatna egy esetleges "gyorstüzelőt". A szex pedig igenis fontos része egy kapcsolatnak!

boss888 2010.03.19. 08:23:11

Aha, szerintem is no szex házasság előtt... De akkor kitől van a két gyerek?:D

csillag× 2010.03.19. 08:41:34

Napsütéses alvás világnapját Mindenkinek! :)

csillag× 2010.03.19. 08:55:25

Na, amit nem bocsátanék vitára az a vallás és a politika. Ezekből soha nem sülhet ki semmi jó.. Kíváncs leszek mi történik itt ma.. :)
Matematikailag számolva Z (Zorro?)már bizony 30hoz igen közel lehet, ha 15 éve ismerik egymást. És addig kibírni szex nélkül...hmm ez elgondolkodtató, hogy nem csak a vallás állhat a háttérben. Ismerőseim között is vannak, akik kibírták több járással szex nélkül és állíthatom, h senki nem mondta volna meg róluk. Van ilyen. Én elfogadom, de még 30 évesen is még...... nem fék a sztori? :)

dr. Sigmund Fraud 2010.03.19. 08:56:01

szerencsétlen valláskárosult.
pont ezért tiltanám el a gyerekemet az egyházias neveléstől. (meg a pedofil papok miatt de az most nem érdekes)

Kósza 2010.03.19. 08:57:33

@dr. Sigmund Fraud: hö, te is előbb a mai betevő tótaw-t olvastad el?! :)

csillag× 2010.03.19. 08:57:46

@csillag×: akarom mondani: * több ÉV járással.. ;)

dr. Sigmund Fraud 2010.03.19. 08:58:08

habár lehet, hogy nem is vágyik annyira a nők közelségére.
vallásos beállítódás+látens homoszexualitás = alibi fogadalom, titkolózás, mellédumálás

dr. Sigmund Fraud 2010.03.19. 08:59:08

@Kósza: tulajdonképpen igen, bár egyébként is viccesnek találonm ezt a szót...

Kósza 2010.03.19. 09:04:52

@dr. Sigmund Fraud: sajnos nem vicces, komoly szó ez. Bár szerintem manapság inkább csak konjunktúralovagok hangoztatják a vallást, a vallásosságukat, vasárnapi misére járnak, böjtölnek látványosan, a külvilágnak, amúgy meg kurváznak, és szanaszét csalják a feleségüket. Már nem emlékszem ki mondta, hogy a baloldali politikusok a korrupcióba, a jobboldaliak meg a félredugásba, kurvázásba buknak bele. Illetve kéne, hogy belebukjanak, de sajna mégsem.

Glg 2010.03.19. 09:15:23

fake vitaindító sztori

Muha 2010.03.19. 09:15:57

Melyik vallás tiltja a házasság előtti szexet?

Madpapa 2010.03.19. 09:16:22

Aszexuális vagy olyan testi, szervi problémája van amit nem szeretne feltárni. De talán az utóbbi. Ha tényleg olyan jó nők startoltak rá, nehezen hihető hogy pusztán vallási fogadalomból nem pitykézte meg őket. Látott a világ már azért olyat, hogy bár körülajnározott férfiisten volt, a nők mégsem kellettek.
Van az a kísértés szerintem, amely az ilyen önmagunkban emelt falat leomlasztja.

-JzK- 2010.03.19. 09:19:57

BŰN-E A HÁZASSÁG ELŐTTI NEMI ÉLET?

Válasz:
Igen, a házasság előtti nemi élet súlvos bűn.

Magyarázat:
A paráználkodás (fornicatio) két ember házasságon kívüli testi egyesülése: „Létezik szabad kapcsolat, amikor egy férfi és egy nő nem hajlandó jogi és nyilvános formát adni kapcsolatuknak, amely a szexuális intimitást is magában foglalja. (...) A kifejezés különböző helyzeteket takar: vadházasságot, a házasság elutasítását úgy, ahogy van, a hosszú távú elkötelezettség vállalásának képtelenségét. Ezek a helyzetek gyengítik a házasság méltóságát; lerombolják magáról a családról alkotott fogalmat; gyengítik a hűség értelmét. Ellentétesek az erkölcsi törvénnyel: a nemi aktusra kizárólag a házasságban kerülhet sor, azon kívül mindig súlyos bűnt jelent és a szentáldozásból való kizárást" (KEK 2390). A protestáns felekezetek teológusai is általában osztják a katolikus álláspontot (pl.): „A következő tétel kizárólagos felfogása szöges ellentétben áll korunk erkölcsi felfogásával. Mondjuk ki kertelés nélkül: a Biblia a »porneia« — általa használt kifejezés a meg nem engedett kapcsolatokra — kategóriába sorolja nem csak a tulajdonképpeni perverziót (ahogy a szexológia nevezi), nem csak a házasságtörést (a házasságon kívüli nemi kapcsolatot, amikor az egyik fél házas), hanem a nem házas személyek kölcsönös megegyezéssel létrejött szexuális kapcsolatát is, többek között a házasság előtti kapcsolatot" (Dr. Henry Blocher professzor).
A nemiség kérdését rendezni kell az ifjúkor házasság előtti éveiben is. Problémát jelent, hogy míg a biológiai érés egyre hamarabb elkezdődik (akceleráció), addig egyre inkább kitolódik a házasságkötés időpontja, és ezzel egy időben a szellemi-erkölcsi nagykorúsodás folyamata lelassul (retardáció). A jelenséget tovább nehezíti, hogy a közfelfogás a házasság előtti nemi kapcsolat legitimitását a biológiai érettségben határozza meg. Korunkban már a puszta tilalom nem elegendő, meggyőző érvelés kell annak alátámasztására, hogy a teljes személyi odaadás megköveteli a házasságot; a nemi odaadás az ember totális és végleges kötöttségét, az állandó együvétartozást és a hűséget. II. János Pál szerint „Az egyetlen »hely« azonban, ahol ez az önátadás a maga teljes igazságában megtörténhet, a házasság, vagyis a házastársi szeretet szövetsége: az a tudatos és szabad választás, amellyel a férfi és a nő fogadják egymást az életnek és a szeretetnek abban a bensőséges közösségében, amelyet Isten maga határozott meg számukra, s amely csak ily módon mutatja meg a maga eredeti tartalmát. A házasság intézménye nem a társadalom vagy egy tekintély törvénytelen beavatkozása, nem is egy külsőség rákényszerítése, hanem a házastársi szerelem szövetségének belső igénye, amely nyilvánosan egyetlennek és kizárólagosnak vallhatja magát, hogy így legyen hűséges a Teremtő Isten tervéhez” (Joan. Paul. II. PP. Familiáris consortio 11.) Ez az Egyház alapnormája. A többi a keresztény irgalom kategóriájába tartozik.
Manapság sokan hol halványabb, hol erélyesebb kérdőjelet tesznek e felfogás mögé, ezért szükséges az egyértelmű állásfoglalás: A házasságkötést megelőző, vagy azt teljesen mellőző nemi aktus egyértelműen bűn, amely súlyosan sérti az Isten által felállított erkölcsi rendet. Sőt: a házasság előtti nemi aktus, a házassági szándéktól függetlenül, módosult értelemben vett házasságtörés. A monogámia enyhítő, de nem felmentő körülmény. Az Isten 6. és 9. parancsolata tiltja a paráználkodást, illetve a házasságtörést. De ahogyan nemcsak azt nevezzük szentségtörőnek, aki pl. bűneit meg nem bánva, hiteden módon veszi magához az Eukarisztiát, hanem azt is, aki azt gyalázza vagy méltatlanul kezeli; ugyanígy nemcsak azt nevezzük házasságtörőnek, aki már konkrét, fennálló házasságokat borít fel, hanem azt is, aki a házasság méltóságát sérti, s így annak létjogosultságát, szükségességét, s ilyen értelemben isteni eredetét megkérdőjelezi. Ezért kell a házasságon kívüli és így a házasság előtti nemi aktust is, és mindent, ami a házasság szentségét sérti, analóg értelemben vett házasságtörésnek tekinteni. Azt a hozzáállást pedig, amely nem csak a már teljesen kibontakozott bűnt ítéli el, hanem azt is, ami oda vezet, a mi Urunktól, Jézus Krisztustól tanultuk (ld. Hegyi beszéd).
A házasság előtti szexualitás védelmében gyakran szokták felhozni azt, hogy éppen a házasság tartóssága érdekében olyannyira meg akarják ismerni egymást, amennyire csak az együttélés adhat lehetőséget. Populárisabb megfogalmazásban ez néha úgy jelenik meg, hogy „senki nem vesz próba nélkül cipőt.” Az ilyen álláspontra helyezkedőknek elkerüli a figyelmét, hogy a másik ember nem egy cipő, melynek csak egy funkciója van, melynek teljesen a birtokosa vagyok, sőt kívánságomnak megfelelően váltogathatom, vagy ha elhasználtam, lecserélhetem; illetőleg - ha már a kereskedelemben akarunk párhuzamokat keresni - értékesebb cikkeket (pl. ház vagy autó) szintén nem lehet egy éves használat után tetszőlegesen kifizetni vagy nemtetszés esetén az árut visszavinni. Ui. ha a házasságkötés előtt is minden olyan állapot megengedhető, amely a házasságban magától értetődő (gyermekvállalás, szexualitás stb.), ugyan miféle többletet adhat még ez az ebben az esetben valóban csak bürokratikus intézmény? Úgy fog tűnni a mégis házasságra lépőknek, hogy a házassággal csak az élet terhei és a visszavonhatatlan döntés felelőssége szakadt a nyakukba, és semmi más. Ez pedig a házasságtól való ódzkodáshoz, majd annak elvi elutasításához fog vezetni, hiszen a szexuális örömszerzés az összeszokás, a közös élet kezdeti nehézségein való átlendüléshez nem nyújt segítséget, mert azokkal nem párhuzamos a másik testének felfedezéséből származó öröm. így a házasság a bilincs szinonimája lesz, ami pedig biológiai katasztrófát von maga után, hiszen a házasságot mellőző együttélésekből számottevően kevesebb gyermek születik, s ezért az ún. vadházasság divatja rövid úton vezet a társadalom elöregedéséhez. Az élettel való visszaélés az élet ellen hat.
Az ember csak egyszer adhatja oda magát valakinek teljesen. Mi lesz, ha a másik, akinek végleges elköteleződés nélkül adta oda valaki a testét, meggondolja magát? Valóban nem kell-e számolni az emberek és az élet kiszámíthatatlanságával? Az első komoly szerelem a legmaradandóbb, mindig viszonyítási alap marad. A szerelem pedig természeténél fogva a beteljesedésre törekszik, s teljességgel a testiségben realizálódik. Ha a visszavonhatatlan döntést követi a testi szerelem, akkor az első szerelem élményét és maradandóságát nyújthatja. Kell-e hangsúlyozni, hogy mint minden igazán értékesnek, a szerelemnek is a felszabadító önlegyőzés adja meg a súlyát, mélységét és méltóságát? Nem éppen ez az ún. szabad szerelem vezetett-e a házasság mai leértékelődéséhez, a széthullott családokhoz? S mindezeken túl, egyébként sem lehet csak (vagy legalábbis elsősorban) a testiség alapján eldönteni, hogy kit válasszak életem társául, már csak azért sem, mert nincs semmi garancia arra, hogy aki most testileg megfelel nekem, az tíz év múlva is kielégíti majd ilyen típusú igényeimet: „Manapság sokan követelnek egyfajta »jogot a próbához« olyan esetekben, ahol a házassági szándék fönnáll. Bármilyen szilárd azok elhatározása, akik korai szexuális viszonyba kezdenek, az ilyen viszonyok »nem alkalmasak arra, hogy őszinteségben és hűségben biztosítsák egy férfi és egy nő személyes kapcsolatát, és főként, hogy e kapcsolatot megóvják a képzelgésektől és a vak ösztönöktők”. A testi egyesülés erkölcsileg csak akkor megengedett, amikor a férfi és a nő között végleges életközösség jött létre. Az emberi szerelem nem tűri a »próbálkozást«. A személyek egymás közti teljes és végleges odaadását kívánja meg" (KEK 2391).

Igazolás:
A keresztény elv szentírási háttere:
1. „...de ha meg nem tartóztatják magukat, lépjenek házasságra!" (1 Kor 7,9). - Radikális apostoli parancs, mely a házasságon kívül csak önmegtartóztatást ismer.
2. „A paráznaság veszélye miatt minden férfinak legyen meg a maga felesége, és minden asszonynak a férje" (1 Kor 7,2). — Az Apostol tehát arra gondol, hogy aki nem él házasságban, az abban a veszélyben él, hogy helyzetéből adódóan a nemi örömöt házasságon kívül keresi, vagyis az apostol szavai szerint paráználkodik.
3. Szt. Pál apostol számára nyilvánvaló követelmény, hogy az eljegyzett leány a menyegzőig érintetlen (intacta) „tiszta szűz" marad. Ez olyannyira evidens, hogy Szt. Pál a Krisztus és Egyháza közötti kapcsolat megvilágítására is felhasználja: „Ahogyan a leánynak tiszta szűznek kell maradnia az egybekelésig, úgy az Egyháznak is szeplőtelen tisztaságban kell várnia Krisztus dicsőséges eljövetelét" (2 Kor 11,2).
4. ״... Ha azonban igaz, amit szemére vet és nem talált szüzességet a lányban, akkor vessék ki apja házának ajtaján, és a város férfiai kövezzék halálra, mert gonoszságot cselekedett Izraelben, és paráználkodott apja házában" (Deut 22,20). - Ez az idézet mutatja be, hogy a szentírási törvény, melynek lényege a Tízparancsolat, mit ért a paráznaság (házasságtörés) alatt. A mondat egyértelmű: házasság előtti nemi aktust (is). A második törvénykönyv ezen kívül több utalásban is szól arról, hogy a házasság előtti viszonynak a törvény elé keU kerülnie, s noha ezek a törvények az Újszövetségben nem abszolút érvényűek, azért - főleg ha többször is hangsúlyozottan visszatérnek - mint alapvető erkölcsi normákat, mindenképpen iránymutatónak kell tekinteni őket, ha fenn akarjuk tartani a két szövetség összetartozásáról szóló keresztény tanítást.
5. „Úgy bánt húgunkkal, mint egy paráznával" (Ter 34,31). - Szichem ui. lefeküdt Dinával, Jákob leányával. Ezek ketten szerették egymást, s minél hamarabb össze akartak házasodni. Ettől függedenül a sugalmazott író jóváhagyja a bosszúálló testvérek fent idézett kijelentését, noha magával a bosszúval - ti. Jákob fiai kiirtották Szichemet és városát - nem ért egyet. A szent szerző, aki a sugalmazás hatása alatt az isteni igazságot tévedhetetlenül közli, pusztán a lelki szerelemmel nem tartja igazolhatónak a testi szerelmet.
6. „Add hozzám feleségemet, mert letelt az időm. Hadd menjek be hozzá!" (Ter 29,21). Jákob jól ismerte határait, és csak a házasságkötésre való tekintettel kérte Lábántói az engedélyt, hogy »bemehessen« Ráchelhez.
7. „Nem szabad ilyet tenni Izraelben, ne tégy butaságot, ... szólj csak inkább a királynak, ő biztos nem fog megtagadni tőled" (2Sám 13,12). így szólt Támár, aki nem vonakodott volna az Amnonnal kötendő házasságtól és az azzal járó szexuális viszonytól, mégsem volt hajlandó szüzességét házasságon kívül odaadni, s Amnon erőszakhoz folyamodott. De hogy nem pusztán a kor követelménye, vagy Támár személyes döntése volt a szüzesség házasságig tartó megőrzése, hanem a kinyilatkoztatásra támaszkodó társadalmi konvenció, azt az bizonyítja, hogy a Biblia Amnon vágyát lehetetlenségként és illetlenségként kommentálja (ld. 2 Sám 3,2).

ISTEN HATODIK ÉS KILENCEDIK PARANCSA

Isten a házasság és a tisztaság magas parancsát a hatodik és a kilencedik parancsban védi: „Ne paráználkodjál!” – „Felebarátod feleségét ne kívánjad!”

A férfi és nő helyes viszonya
Isten a férfit és a nőt a maga képe-mására teremtette és mind a kettőjüknek sajátos természetet és feladatot adott. Ezért szükséges, hogy a férfi és a nő egymást kölcsönösen tisztelje és segítse. Az emberek legnagyobb részét Isten a házasságra rendelte. A házasságban a férfinak és a nőnek szeretetben és hűségben kell egymással élniük és gyermekeknek életet adniuk. Gyermekeiket és magukat a szeretet által boldoggá kell tenniük és együtt kell haladniuk az üdvösségbe vezető úton. Krisztus mondja: „Amit Isten egybekötött, ember el ne válassza.” (Mt 19,6) Súlyos bűn és nagy szerencsétlenség, ha a házastársak az egymás iránti hűséget megszegik. Isten a hatodik parancsban megparancsolta: „Ne paráználkodjál!” (2 Móz 20,14) A házasságtörés rossz gondolatokkal és kívánságokkal kezdődik. Isten ezért parancsolta a kilencedik parancsban: „Felebarátod feleségét ne kívánjad!” (2 Móz 20,17) Krisztus mondja: „Aki egy asszonyra néz, hogy őt megkívánja, már házasságtörést követett el vele szívében.” (Mt 5,28)
A fiúknak és lányoknak azon kell lenniük, hogy igazi férfiakká és nőkké váljanak. Viselkedésük egymás között legyen egyszerű és természetes, de udvariasan tartózkodó. A szerelmeskedések gyakran tönkreteszik a képességet egy jövendő nagy szerelemre. A szerelem nem játék. Egy könnyelmű ismeretség az egész életet elronthatja. Aki boldog akar lenni, tudnia kell várni, amíg meg nem érik a házasságra.
Vannak, akik életkörülményeik miatt nem házasodnak meg, például betegségük, foglalkozásuk vagy családjuk miatt. Isten rájuk is bíz egy feladatot, amely életüknek értelmet és tartalmat ad. E feladatban házasság nélkül is boldogságot találnak. Mások azért mondanak le a házasságról, mert egészen Krisztusnak, a mennyei Jegyesnek szentelik magukat és Isten országában valamilyen különleges szolgálatot vállalnak. Ők Istentől megszentelt szüzességben élnek. Isten nagyon szereti a szűz embereket.

Szemérmesség és tisztesség
Az ember teste minden tagjával és képességével együtt Isten műve és jó. A nemi szerveket is Isten teremtette és jók. A szeméremérzet késztet minket arra, hogy e testrészeket elfedjük. Isten azt akarja, hogy mások előtt szükségtelenül ne vetkőzzünk le, és nemi szerveinket könnyelműen ne nézzük vagy érintsük. Aki Istennek ezt az akaratát tiszteletben tartja, annak cselekedete szemérmes, aki pedig nem tartja meg, annak cselekedete szemérmetlen. – Mindaz, ami testünk tisztántartására és egészségünk ápolására szükséges, Istentől való és jó. A szemérmesség az ember születésének és növekedésének erőit védi. Isten azt akarja, hogy ezeket az erőket tiszteljük és óvjuk minden visszaéléstől. Aki nem él vissza ezekkel az erőkkel, annak cselekedete tiszta, aki pedig visszaél velük, annak cselekedete tisztátlan. A tisztaság ellen mindenekelőtt az vétkezik, aki szemérmetlen dolgot cselekszik magával vagy mással, vagy aki önszántából átengedi magát mások szemérmetlen cselekedeteinek; ugyancsak vétkezik, aki szemérmetlen gondolatokkal foglalkozik, szemérmetlen dolgot kíván, vagy magát szükség nélkül annak a veszélynek teszi ki, hogy a szemérmetlenség bűnébe essék. – Amíg valaki azon van, hogy visszautasítsa a szemérmetlen gondolatokat és kívánságokat, addig nem vétkezik, sőt, cselekedete tiszta.
A tisztaság nagy jó. Sajátos méltóságot és szépséget ad az embernek. A tiszta emberek Isten kedveltjei. Főként rájuk illik a mondás: „Boldogok a tisztaszívűek, mert ők meglátják az Istent.” (Mt 5,8) Szent Pál mondja: „Nem tudjátok, hogy testetek a bennetek lakó Szentlélek temploma, akit az Istentől vettetek és hogy nem vagytok a magatokéi?” (1 Kor 6,19) A tisztátlanság nagy szerencsétlenség az emberre. Megszentségteleníti a Szentlélek templomát és sok más bűnre is vezet. Gyakran betegségbe, nyomorba és gyalázatba taszít és nem ritkán bűnbánat nélküli halál a vége. Hogy tiszták maradjunk, mindenekelőtt szemérmesnek kell lennünk; a szemérmesség a tisztaság pajzsa. Ügyelnünk kell szemünkre, fülünkre, gondolatainkra és fegyelmeznünk kell ösztöneinket. A rendszeres munka, a természetes és egészséges élet és a derűs szív sok veszélytől megóv minket. Legnagyobb segítségünk a buzgó ima, a gyakori gyónás és szent áldozás. Szívből kell szeretnünk Krisztust és gyermekeként kell tisztelnünk Máriát, a mi Anyánkat. Hogy tiszták maradjunk, kerülnünk kell mindent, ami tisztátalanságra vezet: rossz könyveket, képeket, rossz filmeket, látványosságokat, táncokat, rossz társakat és rossz társaságot, kihívó öltözködést, henyélést és renyheséget. A kísértésnek azonnal ellen kell állnunk; ilyenkor jó egy röpima és valami elfoglaltság. Küzdelem nélkül tisztaságunkat nem tudjuk megőrizni.

csillag× 2010.03.19. 09:21:18

@-JzK-: jaj istenem miez? révai nagy? :S

LuiKang 2010.03.19. 09:25:40

Miért tartunk ott, ha valaki az elvei szerint él, akkor az biztosan kretén?

Glg 2010.03.19. 09:27:01

de a témáról (és no offense senkinek):
mindenki mást tart fontosnak, de sztem vallás annak kell aki nem tudja magának eldönteni hogyan élje az életét. aki így tesz mint ez a srác, egyszerűen f*sz. kidiobja a kukába az élete egy részét kb.

Kósza 2010.03.19. 09:27:32

@csillag×: szokásos,... önálló gondolat nuku, csak a kopipészt funkció segítségével történő felböfögése a szentírásnak, vagy valami keresztény központi bizottsági határozatnak, állásfoglalásnak.

BARI 2010.03.19. 09:27:38

Eléggé nem hiszem én ezt el.Szerintem ott valami más probléma van Z-nél, csak a vallás mögé bújik.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2010.03.19. 09:27:51

@-JzK-: Azé néha magadhoz is nyúlsz, vagy erőlteted a röpimát?
Szegény Z. vszínű megerőszakolta egy pap gyerekkorában, másra nem tudok gondolni. Hogy lehet merev brével élni évtizedekig, miközben klasszis csajok akarnak megdugni...

Glg 2010.03.19. 09:27:58

@LuiKang: nem ő kretén...az elvei. és mivel az elvei kretének...ő is az mert az övéi.

Muha 2010.03.19. 09:28:46

Én azt hallottam, hogy
amikor Mózes eloszor megkapta a kotáblákat, nem tíz parancsolat volt rajtuk, hanem husz.
Az emberek ezt nagyon sokallták, és visszaküldték, hogy alkudjon le belole.
Mózes elment, visszajott- kérdezték, hogy mit sikerült elintéznie ?
-Van egy jó hirem meg egy rossz !
-????
-A husz parancsolatot sikerült lealkudnom tizre !
-hurráááá !!!
-De az sajnos még mindig megmaradt, hogy "Ne paráználkodjál"....

:)

Muha 2010.03.19. 09:30:15

@-JzK-:
Amúgy meg a magyar értelmező szótár szerint az erkölcstelen és kicsapongó életet élő ember életvitelét, cselekedeteit nevezhetjük paráznaságnak.

Úgyhogy szó sincs házasság előtti és utáni szexről.

ehhehe :)

BlueDeath85 2010.03.19. 09:32:08

@Muha: Pédául bármelyik keresztény vallás.

-JzK- 2010.03.19. 09:32:56

@Muha: paráznaság (gör. porneia, lat. fornicatio): tág értelemben minden, a hatodik parancsolat elleni bűn (házasságtörés), szoros értelemben szabad állapotú férfi és nő házasságon kívüli testi egyesülése. A pénzért gyakorolt paráznaság a prostitúció. - A paráznaság súlyosan ellenkezik a személyek méltóságával és az emberi szexualitással, amely természete szerint a házastársak javára, valamint gyermekek nemzésére és nevelésére rendeltetett. Súlyos botrány, amikor fiatalokat ront meg. - A Szentírásban megkövezéssel büntették (MTörv 23, 22-29; Kiv 22,15-16). Átvitt értelemben Isten népének hűtlensége. - Szt Pál ap. figyelmezteti a tesszaloniki híveket, hogy testüket (skeuos = edény, vsz. asszony, v. még inkább a test) ne zabolátlan kívánságokra használják, mint a pogányok, akiknek nincs Istenük (1Tesz 4,5), hanem szentségben és tisztességben, amire Isten meghívta őket (1Tesz 4,3.7); ha valaki visszautasítja ezt a meghívást, Istent utasítja el (1Tesz 4,8; 1Kor 6,12.15.17.19; Róm 12,1). A ffi és nő egyenjogú (1Kor 7,2) és egymásnak a nemi kapcsolattal is az üdvösséget kell adniok (Krisztus szeretetét, Ef 5,23.25-29.33) és egymást üdvözítő, megváltóként elfogadni (Ef 5,28...31.33). A paráznaság ellenkezik a ker. hivatással (1Kor 5,11; vö. 5,9-13), a ker. élettel (Ef 5,3; Kol 3,2; 5.9), a Krisztussal-egyesüléssel (1Kor 6,15-17), Krisztus és Isten országával (Ef 5,5; 1Kor 6,9; Gal 5,19), az üdvösséggel (Jel 21,8; 22,18) és az egészséges tanítással (1Tim 1,10). - A paráznaság kifejezés használata a Szentírásban nem mindig mutatja világosan, hogy milyen konkrét cselekményt ért alatta (Mt 15,19; 1Kor 6,9; Gal 5,19; Ef 5,3.5; Kol 3,5; 1Tim 1,10). Pál ap. többször említi a paráznaságot (porneia), mint a házasságtörést (moicheia). Az ÚSz a porneia különleges formájaként említi a homoszexualitást és a vérfertőzést (1Kor 5,1; vö. ApCsel 15,20.29; 21.25). - Az egyh. tanítóhiv. többszörösen rámutatott a paráznaságnak súlyos erkölcsi rosszasságára (D 835), mely term-énél fogva és nemcsak a parancs értelmében jellemzi (D 1367, 2148).

2010.03.19. 09:33:12

@madpapa:
Naaaa...!!! Megmondtad helyettem a frankót!:))
Most mi maradt nekem így?:))

Gondolom apukával/férfimintával lehettek ottan gondok ezerrel.
Vagy a papa-mama kapcsoltban volt valami olyan, amitől egy életre megnyomorodott szegényem.
Remélem eljut addig agyilag, hogy kezeltesse magár legalább.

Muha 2010.03.19. 09:33:23

@-JzK-: Ne haragudj, az még hozzátartozik, hogy elkezdtem elolvasni a kommentedet, de kb a 10. sornál már nagyon felbasztam az agyam. :)

LuiKang 2010.03.19. 09:33:41

@Glg: Szerinte meg te rontod el az életed. Na és?

Miért mindig pont a szabadelvűek azok, akik bírálnak valakit a viselkedéséért...

csillag× 2010.03.19. 09:34:13

@Kósza: bár nem olvastam el...(sztem 99%-unk nem is fogja), de biztos emészthetőbb állapotban ide rakhatta volna saját gondolataival és akkor még lehet, h értelme is lett volna, de így...

csillag× 2010.03.19. 09:37:25

@-JzK-: jaj neeee! Kérlek szépen ezt hagyd abba, kapsz csokit :)..vagy bármit, de nekünk nem kell kisregény. Szépen olvasd el és írd le nekünk pár sorban....sőt ha még a zárójeles részeket kiveszed, akkor is kevesebb 5bekezdéssel ;)

Muha 2010.03.19. 09:41:25

@Dövan: Ha Ő vette a gumit, akkor az nem számít megcsalásnak sem, úgyhogy lehet.

@-JzK-: Persze, persze. Tág értelemben a Muha szó SÖRt jelent, de vajon én egy SÖR vagyok?

BARI 2010.03.19. 09:41:55

@Muha: Az vagy Muha, az vagy! :)

alumi 2010.03.19. 09:42:31

Nemtom felmerült-e már?

Nem buzi az ipse?:)

ati27 2010.03.19. 09:42:50

Jójis az a copy-paste! :)

vényesssy 2010.03.19. 09:43:05

@-JzK-: Hittanárként kérlek, ezt ne...
A többieknek, akik azt mondják, hogy Z. megtagadja, elfojtja,stb... életének egy részét:
Amikor, a példa kedvéért, Egerszegi Krisztina éveken át hajnalban kelve, kilométereket tempózva a hideg vízben, bulimeghívásokat és vehemens férfirohamokat finoman visszautasítva csak a sportnak élt, hogy ötszörös olimpiai bajnokként, nekünk sikerélményre szomjazó magyaroknak, katartikus pillanatokat ajándékozzon akkor ő mi volt?????? Ja, hogy férjhez ment, gyerekei vannak és boldog???? Nem kéne megvárni amíg Z.is célbaér? Hogy megértsük, hogy volt-e értelme az áldozatnak amit vállalt vagy tényleg egy lúzer??
Üdv

Muha 2010.03.19. 09:45:42

@BARI: Asztamindenit. :)

ON:

Aszt hallottam egyébként, hogy eredeti nyelven az a parancsolat magyarra lefordítva úgy szól, hogy: Ne törj házasságot.

Nyehehe, azért az úgy már kicsit más.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 09:45:50

@primu:

Elsőre nekem is ez jutott eszembe, mert vallásos. Bisztos csak a durva csuhára izgul fel a pasi :) Aki meg ilyen vallásos, (szinoníma: fasz) az ne is szaporodjon. Remélem kipusztulnak ezek a torzszülöttek a világból :)

gonosztojás (törölt) 2010.03.19. 09:47:06

Buzi volt az aranyom...
te meg egy lökött csirke vagy..

blacklord 2010.03.19. 09:47:25

@dr. Sigmund Fraud: Szerintem is jó ez a szó. Hogy valaki, akinek ilyen adottságai vannak, így bassza el szántszándékkal az életét, egy vélt idióta értékrend miatt. Még jó, hogy én kiszálltam 16 év után... (szóval tudom is, hogy miről beszélek)

indapass90210 2010.03.19. 09:48:42

@Muha: naná, hogy nem azt jelenti. Az egyházak dolgozóinak ősrégi szokása a megtévesztés, hazudozás, lenyúlás...

blacklord 2010.03.19. 09:48:51

@vényesssy: Nem, mert a történet szerint világos, hogy nem egyedülálló szellemi terméket alkotott, vagy acélozta a testét, esetleg meditált, hanem rengeteget bulizott és élte a fiatalok szokásos életét, épp csak a legszebb része nélkül...

reichenberg kenéz 2010.03.19. 09:50:03

az az igazság hogy régen el sem tudtam volna képzelni hogy lehet élni teljes és boldog életet szex nélkül. Ma már el tudom hinni hogy van ilyen - bár nekem tuti nem fog menni. Lehet hogy srác meleg nem? MÁr csak azért mert hát bulizni - ami szintén nem túl keresztényi - azért csak csak eljár... Hm?

devadel 2010.03.19. 09:50:37

á, hülyék vagytok. a srác rendesen megdugott minden csajt, csak közben eljátszotta a megközelíthetetlent. hogy több legyen a kapás.

okos gyerek ez.

Rigaváz 2010.03.19. 09:50:45

@-JzK-: ez nem teológia óra pajtásom, oktatást nem kértünk, csak véleményt. most biztos nagyon okosnak érzed magad, amihez gratulálok!

zZz 2010.03.19. 09:51:11

Nem feltétlenül van testi hibája annak, aki idősebb korára szűz.
Előfordulhatnak nyilván lelki okok, gyerekkori (nem feltétlenül szexuális eredetű) traumák, de még ez sem biztos.

De jó lenne, ha nem mindenki magából indulna ki. Gondolok konkrétan arra, hogy valaki igenis erősen megválogatja, kivel hajlandó lefeküdni. Mint az közismert, a férfiak nagy részének ingerküszöbe egy röpke légyotthoz igen alacsony, vannak azonban kivételek, akik nem hajlandóak egy puszta hancúr kedvéért egy számukra egyébként nem megfelelő lánnyal kikezdeni.

BARI 2010.03.19. 09:51:16

@Muha: ezt a brit tudósok is bebozonyították :)

Lehet csak mikropöcörője van a srácnak.

Glg 2010.03.19. 09:55:21

@LuiKang: mert nem értik meg őket, nem fogják fel az értelmét. én pl nem értem miért van szükségük útmutatásra. nekem nincs, így nem értem mi szükség rá-az ember maga döntse el mit akar az életével. a hedonizmust...azt már meg tudom érteni :)!

@Dövan: arabok úgy nyomják

zZz 2010.03.19. 09:55:57

"Nem is tudom, mennyire lehet megalázó egy nőnek, ha elutasítják, de szerintem eléggé a lelkébe taposott sok nőnek ezzel."

Menten elkezdem sajnálni szegény nőket, mert egy srác lerázta őket.
Kezdjük el firtatni, hogy egy férfi átlag hány visszautasítást kap életében?

Smacika 2010.03.19. 09:56:46

Z. egy kicsit hülye. Na jó,nem kicsit. Nekem is van olyan ismerősöm aki 28 éves és a dugáshoz annyi köze van, hogy látta a valóvilágban mikor a frenki megcsinálta a csaját.
Pucér csajt akkor látott élőben, mikor húsz éve együtt fürdött a testvérével.
Sokunk úgy van vele, hogy a srác kicsit sokat homokozott gyerekkorában, oszt úgymaradt.
Amúgy meg ha nő lennék az ilyen pasira buknék valószinüleg, mert egy rémesen kedves-nyálas faszi, nem pedig olyan vadmarha mint én.

Kósza 2010.03.19. 09:57:36

@vényesssy: De Egérke 25 évesen férjhez ment egy vastag pasihoz, aztán eladta a korábbi hírnevét egy gyárnak és egy pártnak. Szar a példád!

Madpapa 2010.03.19. 09:58:42

@vényesssy: Természetesen van igazság az általad leírottakban. Csak tudod arról nem szóltak a híradások, vajon milyen egyéb lelki problémákat kellett legyűrnie, hogy ezt véghez vigye. Fizetett ő ezért a magánéletében rendesen. Más kérdés az, hogy azért ez nem annyira publikus.
A legnagyobb tökéletesség látszata, mindig valami nagy tökéletlenséget próbál leplezni.

Muha 2010.03.19. 09:58:48

@BARI: Vagy esetleg még görbe is, mint szegény barátomnak. :)

Smacika 2010.03.19. 09:58:58

@-JzK-: Te meg kopipészteleted az online bibliát basszus?
Elég lett volna egy link is, mert mire ellapoztam a kommentedet, elment az életkedvem.

2010.03.19. 10:00:53

@zZz:
De azt azért te is érzed, hogy a "akik nem hajlandóak egy puszta hancúr kedvéért egy számukra egyébként nem megfelelő lánnyal kikezdeni" között és a SENKIVEL SOHA között ég és föld a különbség.
Egy "egészséges" lelkületű fiatal férfinak azért legalább 20 éves korára kellene olyan lánynak jönnie az életébe, akivel képes valamilyenfajta szexuális kapcsolatot létesíteni.

Madpapa 2010.03.19. 10:01:37

@Traktorka: Igazad van abban amit írtál. Azt nem tudom eldönteni csak, hogy az ilyen jellegű élmény lehet-e annyira erős, hogy ennyire 'defektes' legyen ;-)

gergel 2010.03.19. 10:02:14

nem érezte még meg a punci szagát, vagy pedig betegesen aszkéta.

BARI 2010.03.19. 10:02:34

@Muha: olyan kis kericsapocska? :)

dr. gernika 2010.03.19. 10:06:06

Hát ismerkedjen célirányosan, gyülekezetben, mert tényleg nehéz a kor előrehaladtával olyat találni, aki még őrzi a szüzességét. Aztán meg talán meg is lehet nősülni és akkor lesz szex. De igazából nem értem, hol itt a probléma, a srác a jelek szerint jól elvan így, a posztírónak mi baja?

indapass90210 2010.03.19. 10:09:08

Ezek a szuperbigottak kézimunkázni sem szoktak?

csillag× 2010.03.19. 10:10:26

@Drága IV gernika: na, tényleg! Nem is a srácot kéne boncolgatni, hanem a posztíró lelki állapotát. :)) Lehet, h féltékeny a srácra? Vagy azt hiszi, h így bosszút állhat valami sérelem miatt? :)

2010.03.19. 10:10:48

@madpapa:
Én is csak sejtem a családi minták romboló erejét, annak ellenére, hogy saját magamon is tapasztalom a lájtos verzióját és nem voltak baltás gyilkosok a szüleim egyáltalán.

Attól félek ezeket a dolgokat nagyon alábecsüljük, és el sem tudjuk képzelni, mi, akiknek viszonylag normális szüleink voltak. (a hal nem tudja, hogy vizes alapon)

csillag× 2010.03.19. 10:11:38

@Dövan: dehogynem! csipkét horgolnak az oltárra :P

Dan20VT 2010.03.19. 10:12:48

Vagy nem állt fel neki, vagy homo volt. ennyi

Dan20VT 2010.03.19. 10:15:04

@Dövan: Viccelsz? Szerintem az ilyen zárdákban, apátságokban stb... vannak a legnagyobb recskaparty-k :D:D

Marty Mcfly 2010.03.19. 10:16:24

hülye buzi!
amúgy fake sztori, ill aki ilyen, meg is érdemli!
a posztíró meg fasz, ha ilyenekkel törődik, az ilyen embert le kell szarni és el kell kerülni, had maradjon csak egyedül azéletben, had legyen Jézus a menyasszonya...

Rebelde 2010.03.19. 10:16:32

miért kell a valláson lovagolni? ennek nem sok köze van a srác potencia gondjaihoz(vagy ki tudja mijéhez), legalábbis elég gyenge magyarázat, viszont arra mindenképpen jó, hogy lehet bigottozni meg egyebek...

egyébként meg mindenki úgy él ahogy akar, de nyilván nehéz ezt a poszt írójának megérteni, külön nevetséges sajnálkozni a visszautasított nők lelki világán, szegények:)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.19. 10:19:39

nem tudom, hogy a posztíró honnan veszi, hogy tényleg nem volt a srácnak még sohasenemse szexuálkapcsolata.
Bekamerázta tán ezt a szegény gyereket, vagy mi van?
Vagy őt dobta ilyen indokkal és most édes a bosszú? hja, nagyon érdekes jelenségek vannak!

zZz 2010.03.19. 10:21:08

@Traktorka: az egészséges lelkületűbe ne menjünk bele szerintem, mert külön téma.
Szerintem ma már elég kevés egészséges lelkületű kamasz van.

De itt nem is ez a téma. A szóban forgó fiúnak van egy elve, amivel spec. én sem értek egyet. De kinek áll jogában ezt bármilyen módon elítélni? Lehet egyet nem érteni, de olyanokat mondani, hogy "biztos buzi" vagy "puhapöcs" stb. kissé túlzás.

2010.03.19. 10:21:17

@Rebelde:

A "buzi-e vagy" c dal jut eszembe arról, hogy miket vagyunk képesek mások élete felett ítélkezni.
"Te színházba jársz? Buzi-e vagy?":))))

Rebelde 2010.03.19. 10:21:21

egyébként a sráctól tudják, hogy még szűz vagy pedig a pofára ejtett barinőktől hallották??

mert ha a lányoktól, akkor felejtős az egész:)))

DARKANGEL 2010.03.19. 10:21:33

@-JzK-: Bocsi!Vallás ide vagy oda,szex az volt, van, lesz.Házasság előtt vagy után, azt mindenki maga tudja, de ha nem ismered meg a másikat előtte,hát..abból semmi jó nem kerekedik ki.Bűn?A szeretkezést, szexet mindennek lehet nevezni csak annak nem!Ja azért vannak problámák a papokkal mostanság,ne haragudj meg érte,hallottál már a molesztálásokról?AZ BŰN A JAVÁBÓL!

Marty Mcfly 2010.03.19. 10:22:07

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér):
a posztíró maga "Z." :-) csak annyira beteg, h így kér segítséget impotenciájának kezelésére!
EMBEREK! SEGÍTSETEK Z-nek! :-D

zZz 2010.03.19. 10:22:53

@csillag×: most nem olvasom el még egyszer, mert sietek, de ha jól emlékszem, a posztból nem derül ki, hogy férfi írta-e vagy nő. Gyanítom, hogy férfi, mert "pasit" sosem mond, viszont "csajokat" igen.

2010.03.19. 10:23:25

@zZz:

Egészséges lelkületű kamaszokhoz egészséges lelkületű szülők kellenének és ezen a ponton totálisan megbukott a történet.:)
De igazad van, idézőjelbe kellett volna tennem az egészségest.:)

jaffandi 2010.03.19. 10:25:25

És aztán honnan tudják ilyen pontosan, hogy mi történt a sráccal pl. külföldön? Hazajött és büszkén elmesélte, hogy hány nőt pattintott le vagy mi?
Ha minden rendben lenne vele a vallásosság mellett, már rég megnősült volna, lenne 1-2 gyereke és együtt járnának misére vasárnap. Kell itt lennie másnak is a vallásosság mellett.

2010.03.19. 10:25:45

@zZz:

Tényleg! Mit mondjunk mi nők a "pasi" helyett, ami kedves a PASIK fülének?:)

srác: gyerekes
fiú: gyerekes
férfi: komolykodós
pali: szar
hm?

csillag× 2010.03.19. 10:26:05

@zZz: attól még lehet féltékeny ;) :P

magyar bucó 2010.03.19. 10:26:23

Egy kis összebújás-simogatás közben le lehet tesztelni, hogy áll-e neki és mekkora. Ha normálnak látszik, akkor csak a gyorstüzeséstől kell tartani.
Ha nem áll, akkor valószínűleg buzi.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.03.19. 10:27:16

@Marty Mcfly:
jaaa, akkor úgy könnyű, viszont hazudik (finomabban: nem igazán bontja ki az igazság minden szeletét). Az meg milyen már, pláne egy katolikustól (vagy nem tudom, ez nem derült ki, ugye?). És nem ismerek olyan vallást, ami a hazugságot pártolná - de igyekszem mélyíteni az ismereteimet!

kencel 2010.03.19. 10:27:50

@-JzK-: te hulye. Nem lett volna egyszerubb ha belinkeled?? senki nem kivancsi ra. A sok betu elveszi az ember kedvet a tobbi komment olvasasatol.
Amugy sokmindenre lehet gondolni. Lehet hogy srac steril vagy impotens,es igy haritja a feleloseget. Ha mar meghazasodott valakivel akkor nyugodtan bevallhatja hogy nem kepes gyereket nemzeni es kielegiteni a not. Vallasara hivatkozva pedig nemigen fog a vallas mellet donteni.
A masik. Lehet hogy nem kuzd a fent emlitett problemaval, es hazasagga utan ha bevaltja igeretet es meglesz az elso no az eleteben, talan utana minden jottemtet megfirkal. Gyereket, ferfit, oreget, csecsemot, birkat, szamarat, lovat. Meg a gurulo almat is. Kit tudja mi tor ki belole. Az a sok felhalmozodott szexualitasa egybe tor a felszinre. Nem szivesen lennek a kozeleben olyankor.:D:D:D

Rebelde 2010.03.19. 10:28:23

egyébként meg ilyen havert/barátot mindenkinek, ha arra vágynak hogy tudtuk nélkül kiteregessék a magánéletüket...
minek ide ellenség???

ez rémes

Kósza 2010.03.19. 10:30:14

@Traktorka: mér, a pasikat zavarja a pasi elnevezés? Már megint alulinformált vagyok, már megint nem vagyok trendi?

Rebelde 2010.03.19. 10:31:30

@magyar bucó:

"Ha nem áll, akkor valószínűleg buzi. "

ennyire nem lehetsz egyszerű vagy mégis?
áááá

Marty Mcfly 2010.03.19. 10:32:14

amúgy ha meg ténleg a barátja, akkor csak egy movie jut erről eszembe: amerikai pite :-) az igazi barát nem hagyja a másikat, hogy 18 éves kora után még szűz legyen!!!!!!!!! :-)

2010.03.19. 10:32:16

@Rebelde:
:)))
Ja! Biztos, ami biztos, ország-világ tudja mostmár, hogy Dzsonink impontens, és úristenezígynemjóóó!:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 10:32:45

tavaszreggelt!:-) Mindenki jól van?:-)

jaffandi 2010.03.19. 10:33:46

@Rebelde: Szerintem is rémes. A poszírónak nyilván tetszik a srác, mert különben nem izgatná annyira a történet, hogy még le is írja és beküldje egy blogba. Szerintem.

Rebelde 2010.03.19. 10:36:31

@Traktorka:

behalok ezen, csak kínomban nevetek:))

vörösbegy 2010.03.19. 10:36:50

Szoval egy bombano sem tudta agyba vinni a mai napig? Egy jokepu srac nem probalta esetleg? Hatha.... ( Es ezzel nem bantani akarom)

magyar bucó 2010.03.19. 10:36:56

@Rebelde: Egy szexuálisan kiéhezett hetero pasi egy nő testközelében beindul, akkor is, ha tudatosan valamilyen ok miatt kerüli a szexet. Ha nem, akkor totál impotens (fiatal felnőtt korban nagyon ritka) vagy a férfiakhoz vonzódik. Az utóbbi nagyon sokkal valószínűbb.

NT4SP6A 2010.03.19. 10:38:46

A leírtak csak egy olyan embernek jelentenek gondot akinek a szex az élet közepe, és értelme, és mindene.

A cikkben szereplő tagnak nyilván nem.

Valószínűleg ő is rájött arra, hogy önmagában a szerelem is, szex is (barátnő is) olyan mint a pia, vagy a narkó, vagy bármilyen kicsapongás: brutális másnaposság követi.
Ezért kár vele foglalkozni, vagy legalább is tévút az életet e köré szervezni. Salamon királynak is ez lett aztán a veszte. De már Dávid királynak is.

Akiba mester azt mondja, hogy:
"Férfi és nő, ha találkoznak egymással, isteni dicsfény nyugszik közöttük, vagy ha viszont nem, tűz emészti el őket."

csillag× 2010.03.19. 10:38:50

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: én naccerűen! ;) Bár sztem te tettél valamit a tnapi koktélomba, mert vigyorgok még most is mint a tejbetök :P

dr. gernika 2010.03.19. 10:40:00

@-JzK-: És most valami önálló gondolat?

NT4SP6A 2010.03.19. 10:40:40

@magyar bucó: amit mondasz az így van - amennyiben a farkában hordja az agyát

Father Justice (törölt) 2010.03.19. 10:42:25

Inkább szervi defekt lesz ez szerintem, bár állítólag sok homida üzemeltet fedőkapcsolatot. Mondjuk ez tényleg gyanús: "Néha kezdtük azt hinni, hogy "homok" került a gépezetbe, de Z. bizonygatott minket, hogy nem." Egy hetero férfi általában jót röhög az ilyeneken, nem kell bizonygatni semmit.

2010.03.19. 10:43:42

@Rebelde:

Most pont neked magyarázzam, hogy milyen szinten szeretnek az emberek a más kínjával foglalkozni a saját nyomoruk helyett?:))

A szülők a legjobb példák erre. Az egyik ismerős mama napi szinten van megfeszülve/felháborodva/belekékülve, hogy a fiacskájának boldogtalan a házassága, de hogy a mama cirka 17 éve egyedül él, az "tök rendben van". :)) Jogot érez, hogy ő majd megmondja mi a jó a fiacskájának, mert ő aztán nagyon hiteles példa.:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 10:45:55

@Kósza: @csillag×: sziasztok!:-) El kellene olvasnom a posztot, mert durván OFF-al bírtam nyitni.:-)

indapass90210 2010.03.19. 10:48:17

@NT4SP6A: "Valószínűleg ő is rájött arra, hogy önmagában a szerelem is, szex is (barátnő is) olyan mint a pia, vagy a narkó, vagy bármilyen kicsapongás: brutális másnaposság követi."

Egy ilyen komment után az jut egyembe, hogy te egyszer úgy berúgtál, hogy nem tudtál magadról, aztán másnap amikor fejfájással felébredtél, először nem is értetted, mitől fáj a segged is olyan nagyon...

NT4SP6A 2010.03.19. 10:53:08

@Dövan: Nincs ezzel gond. Ma nem igen tud más az emberek eszébe jutni.

NT4SP6A 2010.03.19. 11:02:52

@Kedves Nard:

"8. Ne hazudj,mások becsületében kárt ne tégy!"

http://hu.wikipedia.org/wiki/Tízparancsolat

Csoszogó 2010.03.19. 11:05:05

Itt írta valaki, hogy van olyan kísértés,ami leomlasztja azokat a falakat.. Az a durva,hogy létezik olyan vallásos neveltetés, ami olyan pszichés gátat okoz, ami fizikálisan is kihat. Ha egészséges vagy,nehéz megérteni egy ilyen viselkedést, de hidd el nem egy élet van tele emiatt görccsel.. én is hasonló neveltetést kaptam és beletelt egy kis időbe, míg áttörtem a pszichés gátakat.. Jó mondjuk már nem hezitálok ha egy félvér istennő.. khm.. :))

Szóval nem ismerem Z.-t és lehet h tényleg beteg, vagy titkol valamit, de azt tudom, hogy a vallásos elvek is tehetik pszichésen aszexuálissá, (ami ugye minden esetben pszichés ha jól tudom..) ezért ne nevezzük kreténnek, inkább drukkoljunk neki, mert én közelről látok ilyeneket és sokat szenvednek ezek az emberek.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 11:07:06

Isten teremtménye nem teszi be a nemesebbik szervét csak úgy ukkmukkfukk egyenest az ördög művébe. És boldogan élnek, amíg meg nem halnak. Posztíró meg ezen görcsöl?

Madpapa 2010.03.19. 11:07:07

@NT4SP6A: mesélj a csalódásaidról!

Kósza 2010.03.19. 11:09:19

@Kedves Nard: a te olvasatodban meglehet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 11:09:40

@Kósza:

A katolikusban ez van, az eredetiben sehol nincs, csak hogy ne hamistanúskodj :) De hát mióta is kéne egy mesekönyvet elfogadni útmutatónak :) Ennyi erővel a Star Wars Jedi kódexet is felróhatom bárkinek, kb ugyanannyi alapja van, csak a Biblia régebbi sci-fi :)

Rebelde 2010.03.19. 11:12:16

@Kedves Nard:

a katolikusban benne van, és a többiben is, igaz nem szó szerint:))

Kósza 2010.03.19. 11:13:24

@Kedves Nard: Utánanéztem, igazad van a zsidó tízparancsolatban nem szerepel az, hogy ne hazudj! No comment.

Rebelde 2010.03.19. 11:17:22

lehet az én értékítéletemmmel van a gond, de nekem a hamistanuzás egyenlő a hazudozással:))

summerstorm 2010.03.19. 11:17:52

Nem tudom, hogy valaki felemlegette e már, de azért eszembe jutott hirtelen még az is, hogy a vallás fő képviselői milyen csodás példát mutattak már a történelemben.... És ugye nem kell senkinek bemutatni, hogy ki volt Borgia pápa :D :D...

és hogy milyen viszonyban van Lucrezia Borgia-val, vagy épp Cesare ill. Giovanni Borgia-val...

magyar bucó 2010.03.19. 11:20:55

@NT4SP6A: Nem, amennyiben működik. Étel mellett a böjtölő embernek is beindul a nyálelválasztása. Csak megállja, hogy egyen belőle.

nyuszichat 2010.03.19. 11:23:01

Le a kalappal haver....:):):)

csak hogy ne unatkozz:

sexhell.hu

Evo 2010.03.19. 11:24:01

@-JzK-: Hát akkor őrizgesd csak. Csak minket ne terhelj vele. Köszi.

dr. gernika 2010.03.19. 11:25:12

@Traktorka: Nagyon ismerős, aggszűz nagynénim jósok évig projektálta belém és uncsitesóimba, hogy sose fogunk elkelni.
Meg milyen volt már az, hogy felmentem a fiú saját lakására úgy, hogy nem voltak ott a szülei, ó szent borzalom. Arról nem is beszélve, mikor "vadházasságban" éltem valakivel. Mikor 26 évesen újra szabad lettem, na akkor meg már kezdtem kiöregedni az egészből, elvileg kétségbeesetten kellett volna keresnem valakit, aki nagy finnyogva elvesz.
Tavaly télen az uncsim kisbabája körül kishíján bokán rúgott azzal a felkiáltással, hogy "most már te következel". Hogy nem volt perpill senkim, az őt abszolúte nem akadályozta.

summerstorm 2010.03.19. 11:25:16

hümmmm... felvetette már valaki, hogy mennyire sikerült ezeket a vallási törvényeket megtartania Borgia pápának... :D :D :D....?
arról már nem is beszélve, hogy milyen viszonyban van ez az úr ugyebár egy Lucrezia nevű hölggyel, vagy akár egy Cesare és egy Giovanni nevű úrral....

bár az is igaz, hogy van olyan ismerősöm, aki ennek az erkölcsi szabálynak megfelelően élte az életét, de szeretném hozzátenni, hogy 20 évesen férjhez ment...

Kósza 2010.03.19. 11:28:34

@Drága IV gernika: erre az a megoldás, hogy a követlező temetésen rúgd bokán a nagynénidet, " Most már te következel!" :)

summerstorm 2010.03.19. 11:28:37

@Kósza:

Jó reggelt neked is :)

meg a legénység többi tagjának is...
csak érdeklődnék, hogy valamelyikőtök főzött már egy jó kávét?
és ugye hagytatok belőle nekem is....?
ugyeugyeugyeugyeeeeeeee?

summerstorm 2010.03.19. 11:31:06

bocs a duplikálásért...
eltüntette a francba.. aztán meg még hibaüzenetet is kiadott...
ocka blogmoci

Kósza 2010.03.19. 11:31:30

@mooon:): nyisd az ablakodat! :)

Muha 2010.03.19. 11:32:00

@Kedves Nard: Ő a kaotikust nézte és idézte. :)

alumi 2010.03.19. 11:32:50

@Kedves Nard: szerintem meleg, csak még félt káming áutolni..:)

summerstorm 2010.03.19. 11:34:04

@Drága IV gernika:

jaaaaaaaaaaj, ilyen nekem is volt...
hogy lassan igazán várnák már tőlem is az unokát...
még képben sem volt senki, nem hogy komoly kapcsolat...
a szentlélektől, vagy kitől szerették volna, azt nemtudom :D...

Muha 2010.03.19. 11:34:19

@mooon:): Muha főzött KVt. Kérsz-e?

summerstorm 2010.03.19. 11:35:11

@Kósza:

ezer hála érte :)
várom. ablak nyitva

csillag× 2010.03.19. 11:38:21

@mooon:): szeplőtelen fogantatás... :)

summerstorm 2010.03.19. 11:39:42

@Muha:

jöhet az is :))
kettő már egész biztosan hat majd...

dr. gernika 2010.03.19. 11:41:08

@Kósza: Tudom, de szerencsére nem járunk (együtt) temetésekre. :)
@mooon:): Anutám ezt jó ideje mondja, bezzeg amikor teljesen jogos és igaz dolgokat válaszolok rá (bagoly és veréb esete kontextusban), akkor meg ő van vérig sértve.
Mondjuk egy pár hete sikerült befogni a száját. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 11:41:45

@Muha:

Kaotikus az biSZtos! :)

@csillag×:

Szűz Mária ugyanilyen hazugságában milliók hisznek. :) Nagy mákja volt, hogy akkoriban nem volt még DNS-teszt, szerintem Jézus örülhet hogy nem nyerít! :D

@primu:

Hát ha katolikus, akkor hagyományosan pederaszta is :)

summerstorm 2010.03.19. 11:42:30

@csillag×:

hát kb :)...
mondjuk nem hiszem, hogy bárki bevette volna :D :D

NT4SP6A 2010.03.19. 11:43:34

@magyar bucó: tudod más az amikor külső követésből vagy maszájból csinálsz valamit, és más az mikor mély belső egyéni megértésből, megismerésből, belátásból, tudásból.

Az utóbbi esetben nem fog csorogni a nyálad.
Kívánni sem fogod. Mert az agyban átíródnak a képzettársítások.

Egyébként nem lehet felszínesen elintézni a kérdést.
Aki nem akar mélyreható búvárlatokat végezni, az előtt mindig is rejtve fog maradni, hogy valójában miről van szó.

dr. gernika 2010.03.19. 11:43:42

@Kedves Nard: Nyóvanna, Máriát ne bántsad, egy Hort nevű egyed erőkaszálta meg. ha József nem veszi el, megdobálták volna még kővel is a szerencsétlent.

Muha 2010.03.19. 11:46:36

@mooon:): grupiban nyomod a Kvt? :)
nyugodj meg, ne legyen bűntudatod. ezt egyik parancsolat sem tiltja. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 11:46:50

@Drága IV gernika:

Először Horstnak olvastam, hirtelen beugrott Horst Tappert, aki Derricket alakította. Leveszi a műbőr kabátot, majd a műbőr satyit és "nekiesik" Máriának.

Amúgy kövek eladók! :D

NT4SP6A 2010.03.19. 11:48:40

@Kósza:
Az Örökkévaló szeretése eleve kizárja a hazugságot.

dr. gernika 2010.03.19. 11:49:11

@Kedves Nard: :D
Nem veszek követ, van ott épp elég eldobálva a földön is!

Kósza 2010.03.19. 11:50:38

@NT4SP6A: bocs, ehhez nem értek.

2010.03.19. 11:51:03

@mooon:):
Jól olvastam, hogy a Borgiai pápa nem 1 ágyast tartott, akiktől gyerekei születtek, köztük Lucrezia is, akiről ezt írják:
"apja pontifikátusa alatt szinte folyton özvegy vagy menyasszony volt, ez mindig a pápa politikai érdekeitől függött."
Ergo (az én olvasatomban) kurvát csinált a lányából... :)

Hányast kapok a szorgalmi feladatra? Kapok pirospontot? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 11:52:31

@Drága IV gernika:

De nem ilyen, fogja meg, simítsa végig! :)

@Zsu0805:

Kapsz egy szem zizit!

2010.03.19. 11:53:31

A vallástémát nem firtatnám, mindenki abba higgyen amiben akar, és ez az a téma amiben nem kell a másikat valamiről is meggyőzni vagy elítélni.

2010.03.19. 11:54:22

@Kedves Nard:
Csak egy szemet? Az nagyon kicsi. :( Helyette inkább eszek egy m&m-et. :)

FlybyWire 2010.03.19. 11:54:52

Még nem olvastam el, de bármibe lefogadom, hogy a címszereplő látens homár :D

2010.03.19. 11:55:42

@mooon:):
"vagy akár egy Cesare és egy Giovanni nevű úrral...."
Ezt viszont mond már el kérlek, nincs kedvem tovább google-ni. :)

FlybyWire 2010.03.19. 11:58:10

Elolvastam. Full homár, ennyi.

magyar bucó 2010.03.19. 11:59:11

@NT4SP6A:
A nyálelválasztás egyszerű feltételes reflex. Az erekcióhoz pedig még előzetes kondícionálás sem kell.
De úgy kell nekem, miért állok le vitatkozni egy hívővel...

tomkófickó 2010.03.19. 12:00:21

@csillag×: én pl. 26 éves koromban jutottam el odáig (végre), hogy lefeküdtem egy lánnyal. :) Tudom hihetetlen. Elvileg egy normális gondolkozású srác vagyok. Pedig már 18 éves korom óta álmodoztam róla, de valahogy sose hozta úgy a sors, hogy összejöjjön bárkivel is. Pedig én ízig vérig hetero érzelmű vagyok. És mindig dühös voltam akik azzal jöttek burkoltan, hogy te homi vagy? Tehát én vagyok az élő példa rá hogy aki sokáig marad "szűz" az nem mindig azért mert nem akarta, hanem mert egyszerűen nem alakultak úgy a dolgok..:S van ilyen is ezt nevezik peches sorsnak.

dr. gernika 2010.03.19. 12:07:45

@Kedves Nard: Najólvan, adjon két kereket és egy nagy laposat. Meg egy zacskó kavicsot.

FlybyWire 2010.03.19. 12:07:49

@Traktorka: én is mindig az elb...tt családi minták óriási jelentőségéről beszélek, csak sokan ilyenkor elkezdenek rettentően hárítani... érdekes.
Az én szüleim aranybogarak, de sok olyat ismertem az életben, akinek ez nem adatott meg, szóval látom, mire képes a jelenség :(

FlybyWire 2010.03.19. 12:09:59

@tomkófickó: nem baj, én is későn kezdtem (mondjuk nem ennyire, de picivel 20 fölött), és megérte várni :)
Van idő behozni a lemaradást :P

csillag× 2010.03.19. 12:10:29

@tomkófickó: ezt feszegethetem egy kicsit? hogy pl. te ezt, hogy élted meg? zavart a dolog? vagy úgy fogtad fel, h éled az életed és lesz ami lesz? Bár számomra kicsit meglepő h 26 éves korodig nem volt alkalom rá :)

2010.03.19. 12:11:26

@FlybyWire:
Annyit szabadjon megjegyezni, hogy az "aranybogár" szülők is tuti elcsesztek benned valamit...:) Nincs olyan, hogy tökéletes családi minta, sajnos.

FlybyWire 2010.03.19. 12:13:32

@NT4SP6A: " szex is (barátnő is) olyan mint a pia, vagy a narkó, vagy bármilyen kicsapongás: brutális másnaposság követi."

Te beteg vagy, és ehhez még szmájli sem jár.
@Traktorka: az elcseszés erős kifejezés. Mindenkire hatnak a szülők, és ahogy ők sem tökéletesek, a gyerek sem lesz az, mindenesetre az én legfőbb jellemhibáim már születésemtől megvannak, arról nem ők tehetnek :)
Velük én nagyon jól jártam, a legszerencsésebb 1-2%ba tartozom.

summerstorm 2010.03.19. 12:14:30

@Zsu0805:

pirospont jár :))) ügyes kislány :))
A másik kettő a fia volt.... :D akadt néhány gyermeke az öregnek...na pont ennyit is a papi nőtlenségről, meg egyebekről :))

FlybyWire 2010.03.19. 12:14:45

@csillag×: a tökéletes ez esetben relatív. Ha az ember gyereke szeretetet, bizalmat, tiszteletet és odaadást, odafigyelést lát és kap, akkor azt is tanulja meg. Ez nem minden, de sajnos még ez így együtt is elég ritka manapság.

FlybyWire 2010.03.19. 12:18:02

@NT4SP6A: nincs olyan, hogy örökkévaló, mert olyan fogalom sincs, hogy "örökké". Javaslom hogy kicsit művelődj, mondjuk olvass Zen-t. Mondjuk Scott Shaw-t. Ő mondjuk a kereszténységet is valszeg jobban ismeri, mint te :D

(többiektől bocsi, de aaaannyira magas a laszti :D

2010.03.19. 12:19:26

@mooon:):
Azthiszem 8-ról olvastam ami 100 hogy az övé volt. A többiről viszont csak sejtették. Szapora volt az öreg. :)
Fuuu már ha régről beszélünk meg a gyerekáldásról. Pár napja megnéztem A velencei kurtizán című filmet, és abba a nő valami undi zöld löttyöt ivott azért hogy ne legyen terhes. Összeteszem a két kezem, hogy azóta feltaláltak más módszereket is. :) Jah és közlik hogy a teknőspáncélnál kényelmesebb... hát b..us... :)

csillag× 2010.03.19. 12:20:24

@FlybyWire: én igazából csak abból indultam ki, amit a környezetemben látok. Tényleg minden elfogultság nélkül merem állítani, hogy nem ismertem még a szüleimnél jobb embereket. Amiket írtál pl. nálunk az alap...azok a tulajdonságok (simán) megvannak.
De szerintem olyan, h tökéletes, olyan nincs is, mert nem lehet. Tökéletes ember alapból nincs :)

NT4SP6A 2010.03.19. 12:25:53

@magyar bucó:

látod, van ki brit tudósokban hisz, s van ki másban ;)

FlybyWire 2010.03.19. 12:27:16

@csillag×: na, akkor egyetértünk :)
Az én szüleim persze, hogy nem tökéletesek. Pl. túl becsületesek, és persze ezt is tovább kellett örökíteniük.... hmm :P
Manapság ez kész hátrány.

Evo 2010.03.19. 12:28:57

@NT4SP6A:
A szexet az ember nem külső késztetésből vagy muszájból kivitelezi az ember... Ha Te csak ezekre az indíttatásokra tudsz gondolni élből, akkor nálad elég nagy a baj.
A szex természetes emberi szükséglet, melyet a szaporodási ösztön (mint fajfenntartási késztetés) motivál. Ehhez a Jóisten adott nekünk fain kis kémiai hormonokat és receptorokat, amik azonnal beindulnak ha a megfelelő személlyel találkozunk. Vagy személyekkel.
Ebből kifolyólag a fajfenntartás pontosan ugyanolyan szükséglet, mint a táplálkozás vagy az alvás.
Szaporodjatok, sokasodjatok!! Na, ki mondta ezt? :)
Mivel létszükséglet, nem kell nagy ész ahhoz hogy kitaláld: ha megtagadod, annak fizikális és pszichés következményei lesznek.
Akárcsak az éhezés hiányának: legyengülés. Vagy az alvásnak: dekoncentráltság, a szexnek: elfojtás - mely a pszichédben egy idő elteltével torzulást okoz, és elkezdesz álló farokkal gyermekeket hajkurászni pölö.. Gondolj csak a katolikus papokra. És az sem utolsó, hogy a szex megtagadása illetve nem gyakorlása kihaláshoz vezet...

NT4SP6A 2010.03.19. 12:29:06

@FlybyWire:

Nos a Zen meg olvasson Ószövetséget, Talmudot, Széfer Zohárt, Széfer Bahírt, Széfer Jecírát, Koránt...

Egyébként én nem beszéltem kereszténységről.
És nem is érdekel a kereszténység.

Glg 2010.03.19. 12:31:35

@Zsu0805: hi zsu! tegnapira válaszolva: ja...mostanában jó sok meló van, kezd is kicsit sok lenni, nem vagyok hozzászokva h dolgoznom kell :D.

@NT4SP6A: lol! te hülye vagy? miaf*szról beszélsz? még soha nem ártott meg senkinek pár kiadós dugás. és igenis a testi élvezetek fontosak.

@FlybyWire: ez a megérte várni mindig kicsit önigazolás szagú. sztem semmi különös nincs az első szexben-legalábbis a pasiknál-de csajoknál is csak túl van dimenzionálva ez a téma sztem...eléggé.

csillag× 2010.03.19. 12:32:16

@FlybyWire: *nagyonmosolyog* :))) és együttérez :D sőt nálunk még hozzá társul a jószívűség (egy kis naivsággal) :P
És még az előzőhöz hozzácsatolva: azért sem létezik tökéletes ember, mert mindenkinek mást jelent ez a szó:)

kangep 2010.03.19. 12:34:07

férjes nőt kell kúrni kérem, az már házasság után van

NT4SP6A 2010.03.19. 12:34:34

@Evo:

Én sokat gondolkodtam azon, s a Talmud tudósok is, hogy megszületni jobb-e vagy meg sem születni. És az utóbbira jutottak ők, és eddig én is.

És mi van ha kihal az emberiség?
Végre béke és nyugalom.

Sokféle szükséglet van.
Ám ez inkább béklyó, átok mint áldás.
S jó ezt észben tartani...

2010.03.19. 12:35:07

@Glg:
Hello! :)
Ez ilyen időszakos pörgés, mert valamire készültök?

NT4SP6A 2010.03.19. 12:35:36

@Glg: lehet nem ártott, de soha nem is használt...

2010.03.19. 12:37:30

@NT4SP6A:
Te jó ég... pfff...

summerstorm 2010.03.19. 12:39:37

@Zsu0805:

igen, igen, arra én is emlékszem... úh, de rég láttam azt a filmet... be kéne szerezni...
adtál egy jó tippet :D, köszi.

FlybyWire 2010.03.19. 12:46:02

@Glg: nem olyan értelemben írtam a "megértét", hogy nem lett volna jobb korábban :) biztos jó lett volna az 17 évesen is. Inkább úgy értettem, hogy sikerült a "bepótlás" azóta, bőven :D

FlybyWire 2010.03.19. 12:47:23

@NT4SP6A: Ha nem érdekel a kereszténység, akkor miért a 10parancsolat katolikus értelmezését idézed?

Ej, csúnya nagy öngól.

FlybyWire 2010.03.19. 12:48:53

@NT4SP6A: mondjuk ha ilyen faszságokat gondolnék a szexről mint te, akkor én is úgy érezném, hogy jobb, ha meg sem születtem volna.
A szex az egyik legnagyobb ajándék, kincs, amit a földi lét alatt élvezni lehet - ha erre sem vagy képes, megértél a retroaktív Taigetoszra.

2010.03.19. 12:49:30

@mooon:):
Ohhh én most sok-sok ilyen régi stílusú filmet nézek. Vannak nagyon jók... :)

Evo 2010.03.19. 12:51:39

@NT4SP6A:
Ez egy hatalmas hülyeség. :))) Már ne haragudj. :))
És ha kihal az emberiség, ki fogja élvezni a csendet és békét?? :))))
Megnyugtatlak az emberiség ki fog halni, majd ha eljön az ideje.
Annak pedig hogy megszülettél (bár te őszintén nem tudom, minek?) oka és célja volt és nem mellesleg az élet - ajándék.
Ajándék lónak meg ne nézd a fogát!

Ha pedig neked az alvás, az étkezés , a szex átok - akkor ne csináld. Senki sem kényszerít rá, vagy tévednék? Jaaaa, hogy éhen halni nem egy túl kellemes érzés.....? Látom, nem is mertél belevágni....Pedig ledobhattad volna a béklyóidat!!! :)

Glg 2010.03.19. 12:52:51

@Zsu0805: nem készülünk semmire-csak simán összejött pár szar. :)

@NT4SP6A: hát ha te azt h a partnerrel együtt élveztek egy orbitálisat miután szinte végkimerülésig dugtatok haszontalannak tartod ám legyen. de az elégetett kalóriák hasznosságát nem tudod elvitatni. 1ébként sztem te csak trollkodsz.

tőzegmalac 2010.03.19. 12:53:50

áttörés a melegfronton? vagy mi ez?

Muha 2010.03.19. 12:54:04

Minnyán elpityeredem. rájöttem, hogy még én is szűz vagyok.

:)

2010.03.19. 12:54:11

@Evo:
Neee, ne adj neki ötleteket, még a végén ő lesz a következő a tv-ben aki kinyírja a családját.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.19. 12:54:11

@Evo:

if( origin(Horse) == _SOUVENIR )
Allow_Look_At.Teeth=0;

Madpapa 2010.03.19. 12:55:26

@Evo: Ott a pont. Egy biológiailag egészséges lény szaporodni akar ha eléri azt a kort amikortól szaporodni képes. Lehet ez ellen tenni eszmékkel/vallással, de max. egy jó nagy adag bűntudatot sikerül a szerencsétlen flótásba nevelni. Annak következményei viszont súlyosabbak akár az egyénre, akár a közösségre nézve.

2010.03.19. 12:56:03

@kabátnyúl:
A kommentfal érdekesebb... pl.
-JzK- 2010.03.19. 09:19:57
-JzK- 2010.03.19. 09:32:56

Jah és persze sorstársai. :) Olvasgasd... :)

Muha 2010.03.19. 12:56:17

@Kedves Nard:

Jézus fasza! :)
Már ha lehet ilyet mondani ebben a posztban. :)

2010.03.19. 12:57:32

@Glg:
Akkor csináld csak előbb-utobb vége lesz. :)

NT4SP6A 2010.03.19. 13:04:42

@Glg:

csak egy példát hozzatok arra, hogy a szerelem, szex bárkit is tartósan boldoggá tett, s nem csak a boldogság illúziójával áltatta, átverte

summerstorm 2010.03.19. 13:04:52

@Zsu0805:

én nagyon szeretem a kosztümös filmeket...
Hiúság Vására :)?

Muha 2010.03.19. 13:05:41

@NT4SP6A: Előbb te mondj egy példát, amitől tartósan boldog lehet valaki.

trogger 2010.03.19. 13:05:49

Fúú, fent van a tízparancsolat a neten?! Jessz!
A srác meg szimplán lelki nyomorék. Vagy homár.

tőzegmalac 2010.03.19. 13:06:55

@Zsu0805: minek?:) elég volt beleolvasni

csillag× 2010.03.19. 13:09:01

@kabátnyúl: minek?...hát addig is lefoglalod magad,ahelyett,h kommolnál :P

2010.03.19. 13:09:03

@mooon:):
Azt még nem láttam, de mindjárt felveszem akkor listára. :)
Én most rágtam át az összes Jane Austen feldolgozást. Büszkeség és Balítéletet persze vagy 4-5 feldolgozásban. :) Meg olyanokat mint a Jane Eyre, kisasszonyok, Chéri meg hasonlók. :)

Glg 2010.03.19. 13:09:58

@NT4SP6A: úgy veszem észre te nem lehetsz túl sikeres a párkapcsolatokban. vagy nem áll fel.

2010.03.19. 13:10:38

@kabátnyúl:
És hogy tetszett? Mátol kezdve te is megtérsz? :)

tomkófickó 2010.03.19. 13:13:11

@zZz: Na igen egy átlag férfi kb 168 szex visszautasítást kap életében de az nem gond ugyebár ha egy nő kap EGYET az már óriási lelki letargiát okoz nekik? :-)

Muha 2010.03.19. 13:14:27

@Kedves Nard: :)
A palacsintásod is jó volt anno domini valamikor. :)

Muha 2010.03.19. 13:17:43

@tomkófickó: Azért, mert a muhalógiai kutatások is bebizonyították, hogy a nő választ, tehát eme kényes egyensúly borul azzal, ha a férfi választ indokolatlanul.
Egy férfi ne válogasson.

tőzegmalac 2010.03.19. 13:19:01

@csillag×: micsinálok?
@Zsu0805: :) viccelsz? hívőkkel nem állok szóba

2010.03.19. 13:20:44

@Muha:
:) :) Dehogyisnem válogasson. Fuuu milyen nagy zűrzavar lenne abból, ha a férfi ha odamegy hozzá egy nő nem tudna nemet mondani... ááá... rossz belegondolni... :)

De amúgy hozzáteszem hogy a nők nagy részének nem kellemes dolog kosarat adnia, csakhát... szóval értitek... :)

2010.03.19. 13:21:27

@kabátnyúl:
Sorry akkor már hozzád se szólhatok? :)

csillag× 2010.03.19. 13:21:45

@kabátnyúl: míg lefoglalod magad az olvasással, addig sem kommentelsz :)

tőzegmalac 2010.03.19. 13:23:54

@csillag×: hmmm... ez egyfajta kritika...

@Zsu0805: veled kivételt teszek:) csak bátran

2010.03.19. 13:26:03

@kabátnyúl:
Ohh, mivel érdemeltem ezt ki? :)

FlybyWire 2010.03.19. 13:27:20

@NT4SP6A: "tartós boldogság"? Ez meg megint egy égbekiáltó faszság :)))
Az ember úgy van összerakva, hogy időnként boldog, máskor meg nem. Ha mindig boldog lenne, nem tudná, hogy boldog, mert nem lenne mihez viszonyítania.
Csak az konstans boldog, akinek lobotómiája volt és folyik a nyála. Valamint a lelki szegények.....

tomkófickó 2010.03.19. 13:28:08

@csillag×: öszintén válaszolva neked hogy zavart-e a dolog? eleinte még igen, kudarcként éltem meg, képzeld még majdnem sírtam is .Jó átvitt értelemben gondoltam a sírást :) Volt pl. úgy 22 éves korom körül amikor eljutottam arra a szintre is hogy most már nem érdekel hagyom az egész dolgot a fenébe, most már nem érdekel a szex. :) Még az is megfordult a fejemben hogy lehet ezt a sorsot kaptam és kész. Az volt bennem, hogy én kezdetben talán még görcsösen akartam a szexet. Bizonyítani is a haveroknak hogy nekem is megvolt. :) Aztán szerintem ezt észrevehették rajtam a csajok ez lehetett a bibi. Mármint a görcsös akarást. De lehet csak én voltam a béna, hogy nem tudtam őket ágyba csábítani, vagy nem jó módszerrel próbálkoztam, de ezt sosem ismertem be még mai napig sem hiú vagyok , mint egy igazi oroszlán jellem. :) De megtanultam nyugodt maradni és kivárni és nem siettetni a dolgokat. És aztán összejött. Igaz ebben az esetben nem én hanem a lány volt a kezdeményező :).

summerstorm 2010.03.19. 13:28:28

@Zsu0805:

Szerintem nagyon jó az a film... jut eszembe vissza is kérem valakitől, mert még elfelejtődik :))...

Muha 2010.03.19. 13:38:12

@FlybyWire:

Mint az ősi indián mondás:

Ha mindig süt a nap, kiszárad a föld.

2010.03.19. 13:38:23

@mooon:):
Rákerestem youtube-on és port-on... jó lehet. :) Ráállok a témára. :)

2010.03.19. 13:39:01

@kabátnyúl:
Végülis nem kell. :)

Sir_Krisz 2010.03.19. 13:48:25

Tudom, hogy szánalmas, de nekem is volt olyan párom másfél évig, aki mélyen vallásos volt és nem volt közöttünk szex... :)
Az utánam követlező pasijával 4 évig nem volt, ez a pasi sem bírta így.

tomkófickó 2010.03.19. 13:49:07

@Muha: a nő választ? erre már én is rájöttem. :) Egy férfi hiába pedálozik bármit megtehet még csillagokat is lehozhat az égről, ha egy nőnek nem tetszik abból nem igen lehet semmi. Ha egy nőnek viszont bejön egy férfi akkor gyakorlatilag semmit sem kell tennie a férfinak és megkaphatja a nőt. Hm én mindig irigykedek ezekre az utóbbiakra...

Muha 2010.03.19. 13:52:27

@tomkófickó: uggyan kérlek. A nők értékelik, ha egy pasi kitartó. Keményebben kell csapatni! :)

FlybyWire 2010.03.19. 13:54:49

@tomkófickó: a megoldás egyszerű: internetes ismerkedőhely, és megvárni, hogy a nő írjon. Onnantól sima ügye...

2010.03.19. 13:55:11

@Muha:
De ha nem jön be akkor csapkodhat éveket akkor se fog bejönni.

2010.03.19. 13:56:02

@FlybyWire:
Nem feltétlenül. A képek csalókák, élőben még simán mondhatja hogy sorry de nem. :)

Muha 2010.03.19. 13:58:03

@Zsu0805: kétcségtelen. nem is azt állítottam oder próbáltam állítani, csupán azt mondom, hogy a fiúk nagy része azért hagy ki ziccereket, mert bénák odamenni egy lányhoz és meghúzni a haját.

BARI 2010.03.19. 13:58:16

@Muha: Jézus faszát szádra ne vedd!!

:D

Pokeratya 2010.03.19. 13:58:46

Tanulj meg úgy játszani, mint a profik és keress pénzt a helyes stratégiával!
Szerezd meg az ingyenes 50$-s kezdőtőkét, és kamatoztasd tudásod!

Látogass el most:

freepoker.try.hu

Útmutató:

pokercash.blog.com/

Muha 2010.03.19. 13:59:46

@BARI: Ne? :)))))

*amúgy kérlek, én egy nagyon komoly munkakörben vagyok. nehéz elmagyarázni, hogy mi a faszon röhögök*
:)

degi2004 2010.03.19. 14:01:56

sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam
sunaznam

BARI 2010.03.19. 14:02:50

@Muha: ezen semmi nevetséges nincs, ez egy halálosan komoly parancsolat!

:D

Muha 2010.03.19. 14:03:18

@degi2004: A poszt főszereplőjét?
Ez szodoma és gomora vazz. :)

2010.03.19. 14:06:17

@Muha:
Én ugy tudtam a kosár témáról van szó. Úgy meg nehezen adok kosarat, ha nem is jönnek oda hozzám. Bár állítólag nekem az arcomra van írva a véleményem. :) A hajhúzogatást inkább hagyjuk...:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 14:08:58

@Zsu0805: láttam olyat, hogy sokáig nem, csapkodás kb. másfél-két évig, utána együttélés. A kitartást egyik barátnőm a szerelem tutiholtbiztos jelének értékelte.

Muha 2010.03.19. 14:09:17

@BARI: Na akkor amíg ez le nem írom kétszázezerdrilliárdszor és álmomból felkelve nem tudom elmondani visszafele óhéberül, addig nem iszom SÖRt.

:)

Madpapa 2010.03.19. 14:10:15

@Sir_Krisz: mélyen vallásos? én inkább kőkemény bűntudatnak nevezném

Muha 2010.03.19. 14:10:58

@Zsu0805: végülis arról is. aki nem próbálkozik tényleg nem kap kosarat. :D

BARI 2010.03.19. 14:13:39

@Muha: Biztos vagy Te ebben, hogy menni fog?A SÖRnek van egy bizonyos erősségú csábító hatása.

:)

Madpapa 2010.03.19. 14:13:46

@Zsu0805: az oviban nem kosár volt a jeled? ;-)

2010.03.19. 14:14:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Ez is előfordulhat, bár én még nem találkoztam ilyennel, legalábbis a saját életemben nem. :) Viszont kapálódzóktól rendszeresen szenvedek. :)

summerstorm 2010.03.19. 14:14:31

ejnye...
na már megint kezdetek inaktívak lenni..
tessék velős és lényegretörő megállapításokat tenni, amin el lehet merengeni...

2010.03.19. 14:14:58

@Muha:
Ez igaz, de akkor sikerélménye se lesz. :)

Muha 2010.03.19. 14:15:53

@BARI: AntiSÖRitációs térben leszek addig.

FlybyWire 2010.03.19. 14:16:18

@Zsu0805: persze, nyilván saját, reprezentatív képekkel kell ott is megjelenni. A normálisabb nők úgyis a szöveget is nézik, nemcsak a képeket :)
Meg aztán, ha élőben nem is ugyanolyan az ember, még lehet kedves, megnyerő, bizalomgerjesztő... nekem is van 1 egész jó képem, amire neten dőlnek, élőben már nem vagyok pont ugyanolyan, mégse nagyon volt olyan csaj, aki az élő randi után meggondolta volna magát :)

Lehet, hogy az is benne van, hogy nem szeretik megkérdőjelezni saját döntésüket? :P lol.

2010.03.19. 14:17:09

@madpapa:
Hóvirág, de lehet hogy kosárba volt ültetve cserép helyett. :P

BARI 2010.03.19. 14:17:56

@Muha: Rendben, de vedd tudomásul, hogy figyelni foglak a bal szememmel, a jobbal meg egy nagy hordó SÖRt.

:D

2010.03.19. 14:23:43

@FlybyWire:
Azért csalódás és csalódás között is van különbség. Mert lehet a képhez képest más voltál, de azért az alapvonások megmaradtak. Ám van olyan ember aki 5 évvel korábbi képet tölt fel, közbe felszedett 50 kg-ot, később jelentkeztek nála a pubertás tünetek és erőteljesen kopaszodásnak indult. :) A kép lehet csalóka, sőt általában az, de azért ismerjek rá az illetőre ha belépek a találka helyére. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 14:27:56

@Zsu0805: a saját életemben én sem: a legtöbb sündörgő pasi megnősült, mire eszembe jutott, hogy lehet, nem is lenne olyan rossz.:-)))

tőzegmalac 2010.03.19. 14:30:02

@Zsu0805: mi van az arcodra írva, hogy nem is mennek?:-o

2010.03.19. 14:30:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Nah látod, előbb kellett volna lépned. :) Hmmm, asszem megsasolom az exsündörgőimet iwiw-en. :)

2010.03.19. 14:31:15

@kabátnyúl:
"Ne álmodozz! Tartsd a 2 m távolságot." :)

tőzegmalac 2010.03.19. 14:33:08

@BARI: nehogy táncolni kezdjenek:P

tomkófickó 2010.03.19. 14:33:26

@FlybyWire: hát igen az a kapcsolatom is interneten kezdődött és végülis mindketten együtt voltunk a kezdeményezők de inkább ő, ezért is írtam, hogy a saját tapasztalat, hogy a nők választanak.

Szeptim 2010.03.19. 14:33:49

"Néha kezdtük azt hinni, hogy "homok" került a gépezetbe, de Z. bizonygatott minket, hogy nem."

Két olyan ismerősöm is van, akik szuper pasik, de csak 28-30 éves korukban döbbentek rá, hogy miért nem ment a dolog lányokkal.

Persze sok más dolog is lehet mögötte. Már rengeteg faszt láttam (150-200), és statisztikailag kb. 20%-nak vannak merevedési problémái, de még olyat nem hallottam, hogy valaki orvoshoz fordult volna. Inkább titkolják, és hagyják, hogy tönkretegye a kapcsolataikat, meg mindenféle meséket gyártanak önigazoláshoz. Pedig egy szem viagra megoldaná minden gondjukat.

FlybyWire 2010.03.19. 14:38:13

@Zsu0805: na, az ilyen meg is érdemli, hogy jól otthagyják a francba az első randi elején. Ha ennyire hülye??
Ezért írom, hogy reprezentatív kép kell, másképp semmi értelme.

Madpapa 2010.03.19. 15:02:27

@Szeptim: milyen minőségben vizslattál ily töménytelen mennyiségű hímtagot? Netán urológus vagy? :-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 15:03:56

@madpapa: akkor nem hallomásból tudná, hogy orvoshoz fordulnak-e vagy nem.:-)

Muha 2010.03.19. 15:07:00

@madpapa: csak sok pornót néz bisztos. :)

Madpapa 2010.03.19. 15:07:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :-)))
Van felénk egy üzemorvos, aki a delikvensnek azt mondta, hogy ha nem változik az állapota, forduljon orvoshoz ;-)))

Madpapa 2010.03.19. 15:08:47

@Muha: vagy a belgyógyásza mondta beszélgetés közben neki amikor eltűnt benne háturul? :)))

wannabe a wannabe 2010.03.19. 15:12:21

hmm lehet kicsi a dako. lehet nincs is!

wannabe a wannabe 2010.03.19. 15:13:07

@madpapa: urologusnak viszont kezdo, ha meg csak 150-200-nal jar :)

Madpapa 2010.03.19. 15:20:29

@wannabe a wannabe: kezdő, frissen végzett orvos ;-)

summerstorm 2010.03.19. 15:23:12

szép és napsütéses hétvégét mindenkinek :)

2010.03.19. 15:52:42

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Egyszer döntöttél, akkor nem kellettek. Szerintem jól döntöttél... vissza nem szabad tekinteni csak előre. :)

Amúgy most miközbe mutert szállítgattam, meg süttettem magam egy kicsit a szoliba elgondolkoztam... és egyik volt "sündörgőm" se kellene mai napig. Van aki közben elég pofás példány lett, de akkorse. :) Megvolt az oka hogy anno kosarat kaptak. :) De azért a nagyátlag jófej és nem vette véresen komolyan az elutasítást. :)

2010.03.19. 15:55:09

@FlybyWire:
Ezért kell amúgy mindig több képet bekérni. Az egyik csak hasonlít a pasira. :) Vagy csajra. Bár a mai photoshop uralta világban... :)

2010.03.19. 15:55:40

@kabátnyúl:
Sajnálom, nem tudok segíteni abban, hogy hol van Bari. Szólongasd, hátha előkerül. :)

2010.03.19. 15:57:28

@Szeptim:
150-200... profilod alapján férfi vagy... inkább nem gondolokodok tovább... :)

Madpapa 2010.03.19. 15:58:09

@Zsu0805: eccer majd csak besündörög az ....

2010.03.19. 15:58:59

@mooon:):
Kellemes hétvégét és sok hodolót. :) Vagy inkább sündörgőt? :)

2010.03.19. 16:00:23

@madpapa:
Egyszer csak-csak. Addig is várok és fülelek, hátha meghallom a patadobogást. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 16:09:59

@Zsu0805: nekem sem, nem bánom egyiket sem.:-))

@Drága IV gernika: közhasznú munkás? :D:D

Snowmass 2010.03.19. 16:18:11

Rájöttem. Én sokkal magasztosabb vagyok, mint Z.:)

2010.03.19. 16:23:53

Jessszus... kapcsolgatva a tv-t a viva-ra tévedtem... a bemondó gyerek frankón nem tud olvasni. Úgy olvas mint valami kis általános iskolás... sőt talán még azok jobban olvasnak mint ő. Áááá

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 16:27:12

@Snowmass: lehetsz, csak ne írj +5 parancsolatot.:-))

Snowmass 2010.03.19. 16:35:28

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hirtelen begyulladtál, mi? Na jó, akkor majd ezt mint a 11. parancsolatot fogom számon tartani.:))
Apropó, nemfelejtek, így pl. tudom, hogy még mindig lógok több életvezetési tanáccsal. Viszont most az jutott eszembe, lehet, hogy azok helyett életvezetési parancsolatokat kellene megfogalmaznom.:D

2010.03.19. 16:40:40

@Snowmass:
Halljuk azokat a tanácsokat/parancsokat. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 16:43:08

@Snowmass: dehogy gyulladtam be, már az elsőnél feladtam az előző tízet is.:D

tőzegmalac 2010.03.19. 16:43:51

@Zsu0805: ezt nem is kérdeztem:) kell neki a szabadság;)

Snowmass 2010.03.19. 16:44:32

@Zsu0805: Mondanám, de még nem vagyok meg velük teljesen. Dolgozom rajtuk, na. A helyzet az, hogy nagyon megfontolt és lelkiismeretes életvezetési tanácsadó vagyok ám. Ennek a menő, de nem árulkodós tarquin a megmondhatója.:))

Snowmass 2010.03.19. 16:46:44

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :))) Akkor ezennel felhatalmazva érzem magam akkor még legalább kilenc kötelező erejű életvezetési parancsolat kidolgozására. Hiánypótló jelleggel.:D

2010.03.19. 16:50:44

@Snowmass:
Ohhh, akkor hagylagy dolgozni. Ha kész vagy vele szólj. :)

2010.03.19. 16:51:24

@kabátnyúl:
Ohhh, akkor most pasis hétvégét tartasz, ő meg csajosat. Kell ilyen. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.19. 16:54:55

@Snowmass: tedd, ahogy rádjön az ihlet, kérlek.:-)) Addig én eléneklem a kedvenc vallási témájú dalom: www.youtube.com/watch?v=xxVqDZcLSyY :-))) És hazafutok MB-t gyártani.
Sziasztok!:-)

2010.03.19. 16:56:32

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Jó MB gyártást. :) Kellemes hétvégét! Szya

Snowmass 2010.03.19. 17:07:44

@Zsu0805: Mindenképpen úgy fogok tenni.:D

csillag× 2010.03.19. 17:31:05

Megint mit huncutkodtok itten?:)

BARI 2010.03.19. 17:35:40

@kabátnyúl: baj?mert akkor visszavonom :)
("kell neki a szabadság;)" - ezért:)))

tőzegmalac 2010.03.19. 17:37:50

@csillag×: ki? hol:)
csak nem a Pajzánbárány?:D

tőzegmalac 2010.03.19. 17:43:55

@BARI: dehogy baj;) mosolygós gomolyagom:)

csillag× 2010.03.19. 18:00:29

@kabátnyúl: hát meg egy rakoncátlan tapsihapsipasi :)

tőzegmalac 2010.03.19. 18:08:37

@csillag×: :D

@BARI:
megyek is hancúrozni:), este majd a hangod dallamát hallgatom a szélben:))
pááá Bárányom:)

lunatik 2010.03.19. 23:57:57

Zsu0805 2010.03.19. 15:52:42 :

hat en ennek nem orulnek forditott esetben.
ugy ereznem konnyen helyettesitheto vagyok.
mondjuk szo se rola, a nok tobbsege sajnos az.

halak37 2010.03.20. 04:43:30

Kasztrált hímegyed...bár akkor már nem nevezhető hímnek...:DDD

2010.03.20. 14:43:05

@lunatik:
Én ennek tényleg csak örülni tudok, hisz ha azokkal az illetőkkel nem illettünk össze akkor az még nem jelenti azt, hogy mással nem illenek majd össze. Amúgy meg mindenki helyettesíthető, ami csak attól függ hogy ki kinek mennyire volt fontos. Ugyanúgy a pasik is helyettesíthetőek, sőt ahogy írtad "mondjuk szó se róla, a férfiak többsége az" és én a sajnos jelzőt nem használnám. Ha valakit helyettesíteni kell annak megvan az oka.

lunatik 2010.03.22. 16:24:40

@Zsu0805: ok, vegul is igaz. a tagoknak nagyjabol hasonloknak kell lenniuk, a minosegtol fuggetlenul.

Seele · http://zelee0609.wordpress.com 2010.04.03. 02:12:59

Naneeee... LÉTEZIK ILYEN FÉRFI? Hadd ismerjem meg... :P :D Ezt nem hiszem el így.

Beababy 2010.06.22. 22:22:25

A Posztolónak: elmondta már neki valaki, hogy Párnamaci nem létezik? :D (Shop Stop 2, ha valakinek nem esik le :))
süti beállítások módosítása