Majomszeretet nélkül

2010. május 26. 07:11 - Panni CsP

„Egy szerelemből létrejött kapcsolatnak idővel szinte törvényszerűen át kell alakulnia szeretetté, de nem úgy, ahogyan mi tettük, hanem épp az ellenkezőjével, tehát a másik megértése és elfogadása kellett volna, hogy kellő hangsúlyt kapjon” – a múlthéten indított vitasorozatunk meredek és realista befejező része következik. Aki esetleg lemaradt volna a tegnapi második részről, itt bepótolhatja.

 

Ha őszintén feltesszük magunknak a kérdést, hol, illetve mivel rontottuk el a kapcsolatot, akkor hajlamosak vagyunk magunkat kívülállónak tekinteni, s a másikat okolni mindenért, holott ez nem ilyen egyszerű... Miért nem egyszerű? Én egy olyan jelenségre lettem figyelmes, ami szépen araszolgatva kerített mindkettőnket hatalmába: ahogy teltek-múltak a házas évek, egyre inkább saját képünkre akartuk átformálni/megreformálni partnerünket. Kezdtünk felbátorodni, s gondolataink önkontrollját sutba vágva annyira elszemtelenedtünk a másikkal szemben, hogy nyíltan elkezdtük egymást bírálni, kioktatni és hasonlók... Szentül meg voltunk arról győződve, hogy már elég régen, sőt mi több, elég jól ismerjük egymást ahhoz, hogy ezt a "luxust" MEGENGEDHESSÜK MAGUNKNAK!

DE MÉG MENNYIRE HOGY NEM KELLETT VOLNA!!! Egy szerelemből létrejött kapcsolatnak idővel szinte törvényszerűen át kell alakulnia szeretetté, de nem úgy, ahogyan mi tettük, hanem épp az ellenkezőjével, tehát a másik megértése és elfogadása kellett volna, hogy kellő hangsúlyt kapjon. Az a legnagyobb baj az emberek többségénél, hogy a maguk képére szeretnék átformálni azt, akit szeretnek, holott semmi nem egyforma, inkább a változás állandó, amihez kell rendelkezni megfelelő kompromisszum készséggel, igaz? S azt is még időben el kéne ismernünk, hogy szinte mindenről más fogalmakat alkotunk, alkalmazunk, tudva a másikkal ez tök ellentétes... de akkor miért hangsúlyozzuk állandóan felé? Az ember egy klasszikus egoista, aki saját képére szeretné formálni a nőt, a szűk környezetét, illetve a tehetné, akkor a világot is. Valóban erre kell törekednünk? Ez lenne az egyetlen járható út? Vagy inkább az a szeretet, ami nem majomszeretetre építkezik, hanem inkább bizonyos elvárásoknak való megfelelésre koncentrál... persze a kölcsönösség elve alapján. Itt eljutottunk az egyik legnehezebb dologhoz: ahelyett, hogy a másikra ráerőltetnék magunkat, inkább sokkal előbb célba érünk azzal, ha valóban odafigyelünk rá és igyekszünk megérteni, elfogadni Őt olyannak, amilyen. Ha ez működne, akkor észrevétlenül egy élethosszig tartó bizalomra, s őszinteségre "kárhoztatott" PÁRKAPCSOLATNAK NÉZHETNÉNK ELÉBE, NEMDE? Összegzés helyett: feltettem én is magamban a kérdéseket sokszor és be kellett látnom, hogy én sem voltam különb, mint a másik - holott lehettünk volna mindketten, ha valóban akartuk volna... Te próbáltál már szembesülni önmagaddal ilyen téren? Ha eddig még nem, akkor itt az idő, most vagy soha...

 
97 komment
Címkék: vita megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr772031973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Madpapa 2010.05.26. 08:26:00

Szóhoz sem tudok jutni!

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 08:28:37

"Az ember egy klasszikus egoista, aki saját képére szeretné formálni a nőt, a szűk környezetét, illetve a tehetné, akkor a világot is."
Ezt beteges hatalomvágynak hívják, nem minden - egoista - emberre jellemző.

Nyárreggelt!:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 08:31:44

Remélem bazze, hogy nem Popper Péter reinkarnációja ez a nyomorék. Komolyan, már boldog voltam egy kicsit, hogy az a közhelyhuszár beadta a kulcsot, erre kinő megint egy a dudvából. Igaz ennek nincs akkora szókincse, viszont sokkal elcsépeltebb közhelyeket durrogtat, ilyen FASZ MÓDON KIEMELVE az általa lényegesnek tekintett mondatrészeket. Ne írj többet bazmeg, legyél öngyilkos, menj Popper után.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 08:32:04

@Madpapa: ne már!:-) Akkor egész nap offolhatunk.:D

Devil2 2010.05.26. 08:33:44

Hát az hogy "értsük meg és kompromisszumokkal fogadjuk el a másikat" elméletben működik, a gyakorlatban már nem annyira. A kapcsolat elején kell mindjárt őszintének lenni és nem csak a partner felé, hanem saját magunk felé is. Sokan annyira megörülnek hogy össze tudtak jönni egy szimpatikus kiszemelttel, hogy elkezdenek többet belelátni a kapcsolatba mint amit kellene, ez kvázi egy mércét jelent "amit át kell ugrani", addig érdekes is a dolog amíg nem kezdünk rádöbbenni arra hogy nincs is olyan magasan az a bizonyos mérce, amit át kellene ugrani, tehát azonnal elkezd csökkenni az érdeklődés és a szeretet a másik felé, ezzel együtt jönnek a kritikák és a szemrehányások, a megváltoztatni akarás. Az az optimális ha a partnerek felemelkedhetnek egymáshoz az ismerkedés során és tartósan magasabb szinten tudnak maradni egymás MELLETT a kapcsolatban.

Barry Kent 2010.05.26. 08:35:03

Oké, elsírtad a bánatod, most menj és keress magadnak egy életet, lehetőleg további kinyilatkoztatások nélkül.

2010.05.26. 08:47:07

@Kedves Nard:
nem állom meg, hogy ne mondjam ki: te tök hülye vagy.:)

2010.05.26. 08:47:39

sziasztok férjek!:))

Barry Kent 2010.05.26. 08:49:05

@Traktorka:
Hát én már csak mint ex, de szia :)

vendriner aladár 2010.05.26. 08:50:47

" ha valóban odafigyelünk rá és igyekszünk megérteni, elfogadni Őt olyannak, amilyen. Ha ez működne, akkor észrevétlenül egy élethosszig tartó bizalomra, s őszinteségre "kárhoztatott" PÁRKAPCSOLATNAK NÉZHETNÉNK ELÉBE, NEMDE?"

Szerintem még naiv is vagy dear prosztoló, mivel ez a legtöbbször múkodik az elején, mert mindenki alkalmazkodik aztán előjön az egyén és vagy idomulsz vagy elszöksz, de senki nem adhatja fel az egyéniségét egy másik miatt, mert az nem egészséges. S attól még, hogy elfogadom nem biztos vele fogom leélni az életem hátralévő részét!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 08:52:33

@Traktorka:

Már harmadik alkalommal tolják be ennek az álintelligens műmachonak az agyrémeit. Még szép, és érthető, hogy felhorgadok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 08:56:09

@Kedves Nard: :D:D Azért ez a fiú bőven alulról szagolja a Poppert bizonyos értelemben.:-)

Madpapa 2010.05.26. 08:59:19

Szex és New York 2. felvezetés akar lenni ez a poszt sorozat egyébként?

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.05.26. 09:01:28

@Madpapa: nem, ez a befejező rész. Tényleg kicsit sok volt már.
Holnap jön egy nagyon vicces!

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 09:02:21

@Devil2: tudod a tutit.:-) Hozzátenném, hogy az "összejövés" miatt érzett öröm elvileg pár ágyjelenetig tarthat, többnyire kevés ez önmagában a jó párkapcsolathoz.

Barry Kent 2010.05.26. 09:03:03

@Kedves Nard:
Reméljük örökre elvették az írószerszámait.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 09:07:57

@Panni CsP:

Igazán nem kellett volna...Az első rész is pont elég volt belőle.

@Barry Kent:

Remélem én is. Ezen kívül még a kezeit is levághatnák, és a vakítás, nyelvkivágás sem lenne baj. Szerintem a felesége és sok kollégája imába foglalná a nevét a csonkítónak :)

Madpapa 2010.05.26. 09:08:07

Inkább olvasnék a bigámia gyakorlati tapasztalatairól az abban járatosaktól ma :-))))

boss888 2010.05.26. 09:19:17

Minden emberben van Yin és Yang csak a férfiakban több a Yang a nőkben pedig a Yin. Kettő kapcsolata állandó, folytonos, egymást kiegészítő, szoros egység alkotja meg az egészet.

Madpapa 2010.05.26. 09:30:03

@Kedves Nard: na az ilyeneken tenyészik a Ricsárd Kléderman

2010.05.26. 09:49:09

@boss888:
ezt má mondtad tegnap.:D

Tamarian 2010.05.26. 10:02:34

Jaj mááááááááár....... A kevés szabadidőmet sem ezzel fogom eltölteni :)
Panni, a ma még éppen csak elkezdődött. És máris minden hozzátehető elhangzott a záróakkordról. Mint Gazda, tégy meg nekünk valamit.
Itt jöjjön egy echolalia: @Barry Kent:

2010.05.26. 10:02:57

@Kedves Nard:
nem az a baj, hogy felhorkantál, hanem hogy hogyan.
csak azon gondolkodj el (nem azért mert én mondom, hanem mert értelmes ember vagy) hogy lehet, hogy nem látsz jól dolgokat.
kétekedjél magadban nyugodtan.:))
Popper Péter szerinted véletlenül (érdemtelenül) volt ennyire köztiszteletben álló szakember? tényleg nem érted azt, amiről beszélni szokott?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 10:22:51

@Traktorka:

Értem én, csak leszarom. Köztiszteletben állt a 40es nők körében (és jónéhány agyilag egysejtűnél) akiknek a könyveit írta, és akikből élt. Semmi mást nem csinált a vén buzeráns mint hogy evidenciákat írt le, végtelenül modorosan és nyálasan.

S0und 2010.05.26. 10:29:17

blablabla BLABLABLABLABLA blablabla BLABLABLABLA!!!!?

2010.05.26. 10:36:59

@Kedves Nard:
hm. le kellene szoknom arról, hogy meg akarom tanítani a kígyót biciklizni..:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 10:55:53

@Traktorka: attól még kiváló szakember maradt volna, hogy nem ír közhelygyűjteményeket.

Kham 2010.05.26. 11:22:44

Vazzz volt harmadik rész is? Azt hiszem egy ekkora mélységű szellemi onanizáció után, már MEGENGEDHESSÜK MAGUNKNAK, hogy a majomszeretetesen magunkhoz nyúljunk, rárántsunk az amygdalára, kifényesítsük a popperbohócot, megköpüljük az egoizmust vagy megrángassuk a limbikus skinheadet, NEMDE?
A kölcsönösség elve alapján én Michelle Wildot fogom a saját képemre formálni gondolatban, úgyhogy ő stipp-stopp:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 11:30:48

@Kham:

Legyen ahogy akarod. Michelle Wildot meg viheted :) Kicsit elhasznált darab :)

2010.05.26. 11:40:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ha most leállnék vitatkozni, az olyan lenne, mintha én franciául mondanám a magamét, miközben ti nem beszéltek franciául.
annyit azért talán megértetek, hogy vannak bizonyos dolgok, amelyeknek a befogadásához/megértéséhez egy bizonyos tudatállapoti szintre van szükség. ha ez nincs meg, akkor jön az, hogy nem beszélünk egy nyelvet.
Mert Poppert sem értitek, azért vagytok ellene. én elég sokat olvasok tőle, hát ha valamit elmondhatok róla, akkor az az, hogy nem közhelyes.
Maximum az lehet, hogy A: nem érted, csak simán, mert nem vagy (még) olyan tudatállapotban,
B: fájóan igazakat mond, ezért inkább elutasítja az agyad.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 11:49:31

@Traktorka:

Ó, így már érthető. Biztos csak ösztrogéntúltengéssel érthető.

"B: fájóan igazakat mond, ezért inkább elutasítja az agyad. "

Igazakat mond, és azért fáj, mert nem kell leírni olyanokat mint pl:

A magyar politikus korrupt.
A víz nedves szobahőmérsékleten.
A MÁV késik.
A BKV késik, már ha jár.
A kutyák ugatni szoktak, és általában szőrük is van!
Az ég sokszor kék nyáron is!
A jég csúszik!

Kb ilyen szintű igazságokat mond, és ezért egyesek fizetnek, és olyan agyhalott zombikat csinál belőlük mint pl te, aki szerint tudatállapot kell annak a vén (és szerencsére már döglött) gennyzsák írásaihoz.

boss888 2010.05.26. 11:50:09

@Traktorka: tegnap ezt mondtam: yang gyökerei a yinben vannak, a yin gyökerei a yangban. Yin nélkül yang nem éled, Yang nélkül yin nem születik...:)

2010.05.26. 11:55:01

@boss888:
akkor nem figyeltem rendesen.:D

Rebelde 2010.05.26. 12:02:12

maximálisan egyetértek traktorkával, ha valami nem tetszik nektek normálisabban is ki lehet fejteni az ellenérzéseiteket, nem kellene kárörvendeni senkinek sem a halálán, tartok tőle, hogy itt jónéhányan nem is olvastak tőle semmit és csak szajkózzák ezt közhelyes szöveget, jelzem én se sokat, amit igen az tetszett

ennek a posztnak az írójával összehasonlítani meg egyenesen nonszensz

dr. gernika 2010.05.26. 12:09:40

Ezt az öntömjénező hülyét nem érdekli, hogy már két napja sugárban okádunk tőle? Komolyan azt hiszi, hogy most feltalálta a spanyol viaszt? Muszáj volt harmadjára is közhelyförgeteget olvasni?

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 12:25:45

@Traktorka: igazad van: egy remek pszichológus műveinek megértéséhez szakmai ismeret kell, egy filozófus munkájának megértéséhez logika. És van, aminek a befogadásához tudatállapot: ezt művészetnek hívják. Popper utóbbi kettőben harmatgyenge, maradnia kellett volna az elsőnél, abban kiváló. De nyilván nem érthetem. (Megjegyezném még, hogy tudományos igazsághoz racionális következtetések alapján jutunk el. Elég fura lenne, ha tudna fájni.)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 12:26:31

@Rebelde:

Lényegében egy Gőgös Gúnár Gedeonnal felér az irodalmi mondanivalója Poppernek és hasonszőrű semmitmondó közhelydurrogtató nyálgép, übermodoros társainak. Coelho meg Müller. Müller is elég szarul néz ki, már temetném :)

summerstorm 2010.05.26. 12:40:37

Csak néhány mondatra néztem rá a posztból, és úgy döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó elolvasni...
offolhatok e :)))

summerstorm 2010.05.26. 12:45:41

egyébként üdv mannschaft részlet :)

summerstorm 2010.05.26. 12:46:35

megöltem e a blogot :D :D :D?

2010.05.26. 12:53:20

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

hiúsági kérdést csinálsz abból, hogy azt mondtam nem érted.
nem azt mondtam, hogy hülye vagy alapevetően.
csak annyit, hogy nem vagy olyan tudatállapotban. de még ennek a lényegét sem érted, azért mondtam, hogy szimplán nem értjük egymást, így kár is vitatkozni.
poppert úgy bírálni, hogy gyakorlatilag fingotok sincs róla, mert kb 5 éve olvastál tőle valami cikket, vagy láttál vele egy 2 perces riportot, mindenesetre elég meredek.
vagy netán phd pszichó vagy inkognitóban?:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 12:59:42

@Traktorka:

Szart még phd-vel is lehet írni. Poppermüllercoelhopéterék jó példák erre. Hőhullámokkal küzdő klimaxosoknak írnak, és persze az idiótáknak.

modoros.blog.hu/2010/03/31/olvasoi_rovat_azok_a_bizonyos_caminosok

Magadra fogsz ismerni benne bazze! :)

Snowmass 2010.05.26. 13:02:30

Most mi van? Tényleg vége? Egyáltalán honnan lehet ezt tudni? Mármint ennek az önismereti sagának.

Egyébként ha nem érek rá most arra, hogy önmagammal szembesüljek, akkor ez azt jelenti, hogy megúszhatom egy életre?:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 13:08:07

Ottani kommentek között találtam egy ilyet:

Clarimonde 2009.12.01. 16:47:43
amikor még csak a tőle való és kétségkívül mélyenszántó idézetekkel találkoztam, volt egy olyan sejtésem, hogy Coelho valami okosmondás-generátor, amit lelkes ezós önkéntesek fejlesztenek egy könyvkiadó alagsorában, aztán később, mikor elolvastam az Alkimistát, már egészen meggyőződtem arról, hogy ez az ember nincs, és egy médiahack, de aztán kiderült, hogy tényleg létezik

Ezt Müllerre meg Popperre is rá lehet húzni :)

2010.05.26. 13:09:21

@Kedves Nard:

én bejeztem a témát, úgyhogy ne prögesd magad rajta tovább.:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 13:22:40

@Traktorka:

Persze, de remélem magadraismertél (már ha elolvastad) :)

dr. gernika 2010.05.26. 13:28:20

@Kedves Nard: Hagyjad rá, az ő tudati szintjétől ez távol áll. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 13:28:42

@Traktorka: nem vagyok pszichológus - és hiú sem, úgy látom, félreértesz: csak a racionalitásra és a tudományos igényességre próbáltam felhívni a figyelmedet, nem gondolom, hogy bármely tudomány megértéséhez tudatállapot kellene -, de érdekelt a téma, így valóban elolvastam pár könyvét és tanulmányát, amelyek kifejezetten tetszettek - de a Belső utak könyvével - ebben gyakorta filozofál - és a verseivel sikeresen szanaszét küldte az addigi elismerésemet. Igaz, mindez nem tegnap történt, így a későbbi ezoterikus témát feszegető műveiről valóban lemaradtam.
Kettőnk közül nem én ítélkezem a másik tudat- és hiúsági állapotáról az olvasmányélményei alapján, gyakorlatilag.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 13:33:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

az ezoterikus, aki jellemzően középkorú, férfi és nő egyaránt lehet. Egy beszélgetés során általában azzal érvel, hogy kezdetben ő maga is elutasította e kivételes tudományt (és aminek, mára már tudja, egyik kivételes művelője éppen Coelho), ám egy hirtelen fordulat következtében, ami gyökeresen megváltoztatta életét, végül megtért. Azt, hogy mi lehetett ez a fordulat, sosem tudjuk meg, az ezoterikus Coelho-rajongó ilyenkor csak sejtelmesen mosolyog, így utalva rá, miféle energiák és hatalmak segítették döntésének meghozatalában. A bölcsészhez és a titkárnőhöz némiképp hasonlatossá teszik azon vonásai, hogy egyrészt mestereként, látó emberként tekint az íróra, másrészt ha kissé fanyalogva is, de a divatról (Coelhóról), ami már annyi ember életébe hozott megnyugvást, ő sem szeretne lemaradni (bár ezt talán önmagának sem vallja be). A lényeg, hogy felülről szemléli ezt a két típust és mindazokat, akik ezen kívül a világot alkotják, egyenrangúként csak a beavatottakra tud tekinteni. Tudása rendszerint elvérzik ott, hogy egy-egy bugyuta fordítás baklövései aktív szókincse részészt képezik.

Snowmass 2010.05.26. 13:35:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Életvezetési alapigazság, hogy az ördög művei egytől-egyig jó barátságban vannak a hiúsággal. Kár tagadni.:))

alumi 2010.05.26. 13:43:36

@Kedves Nard:
Nard, egy dolog elutasítani azt, amit poppermüllercoelho képviselnek, és egy másik az, hogy valakinek a halálát kívánod, vagy afelett örvendezel.

Előbbi oké, utóbbi tahóság. Bármelyik lelkiállapotban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 13:44:28

@Snowmass: elfogadom: hiú vagyok, álszent, irigy, prűd... a többi minősítés hirtelen nem ugrik be, amit itt kaptam.:D Talán elindulok a helyes életvezetési belső úton.:-))

@Kedves Nard: coeljóról nem tudok nyilatkozni, egyetlen regényét sem olvastam. (Amennyire érdekel, majd nyugdíjas koromban sort kerítek rá. Talán.:-))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 13:48:46

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Tök mindegy, poppermüller brazil verziója :)

@primula (the original):

Jó akkor én egy ilyen tahó vagyok :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 13:58:09

@Kedves Nard: amúgy pedig az ezotéria nem tudomány, szerintem ebben köztünk nincs vita.

Caddy 2010.05.26. 14:04:40

Ez valami sorozat? Hát valahogy nem éreztem késztetést elolvasni a tegnapit. :D
Szembesülni önmagammal, hát persze!

Snowmass 2010.05.26. 14:06:38

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Hogy irigy lennél, az hirtelen nem rémlik (na persze bisztos úgy van), a többi stimmt, ráadásul különös súllyal esik latba, hogy prűdségedet fláj leplezte le.:)) És mindezek nyilván sértik a hiúságodat.:D Ideje tehát megfelelő tudatállapotba kerülni a helyes belső életvezetési út meglelése érdekében.:DD

Caddy 2010.05.26. 14:21:38

Azt hiszem még sosem olvastam el ennyiszer a közhely szót, mint itt a kommentekben.
Úgy látom inkább popcorn kéne, mert van műsor.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 14:25:20

@Snowmass: irigy, álszent - ez a leleplezés Ördög2 el nem múló érdeme.:-) De semmilyen szinten nem sért, felőlem ugyan bárki megmondhatja a véleményét. Melyik tudatállapot lenne a megfelelő?:-)

summerstorm 2010.05.26. 14:25:47

@Caddy:

heeeelllóóóóóóóóóóó
kiülhetnék veled műsort nézni....
én most nem érzem, hogy be szeretnék szállni ebbe az eszmei vitába...

Snowmass 2010.05.26. 14:35:01

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Kérlek szépen, ha én azt tudnám, akkor már réges-régen a helyes életvezetési belső utat járnám.:)) De ma legalább arra rájöttem, hogy megfelelő tudatállapotba kell kerülnöm.:D

csillag× 2010.05.26. 14:43:04

@mooon:): jöhetek? :) hozok valami élénkítő itókát..mert én minnyá elalszom :)

Caddy 2010.05.26. 14:44:39

Én olvastam Colehot, nekem tetszett, amelyik meg sok volt, azt nem olvastam. Körülbelül ennyi ez a dolog, de állandóan előrángatni ez olyan mintha jajjjjj a brúszli mindig verekszik.

@mooon:): persze, gyere csak, most süt a nap. :)

Snowmass 2010.05.26. 15:02:05

@Caddy: pedig én eddig tényleg csak verekedni láttam:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.05.26. 15:04:11

@Snowmass:

Kb mint Chuck Norrist :) (Ő még bruszlivel is bunyózott!) :)

Caddy 2010.05.26. 15:07:55

@Snowmass: köszönöm a hozzászólást. :)

Azt se értem, ha valaki elmegy egy koncertre és elkezd az első sorban óbégatni, hogy szar. Vagy a választásoknál lemegy és a szavazólapra rajzol egy faszt. Értelmetlen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 15:25:46

@Caddy: könyvekről nem értelmetlen vitatkozni, szerintem. Szeretem megismerni mások véleményét. Erről is, másról is.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 15:27:14

@Snowmass: na, szép kis életvezetési tanácsadó vagy.:D Azt sem tudod, hol az út?:-))

Caddy 2010.05.26. 15:48:18

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: vitatkozni egyáltalán nem értelmetlen, sem könyvekről, sem másról. Nem is ezt mondtam, hanem, ha ez az egyetlen hozzászólás,hogy "közhely baszki, közhely", és ez még háromszor,na az értelmetlen.

Snowmass 2010.05.26. 15:51:51

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Így legalább nagyobb kihívást jelent mind az életvezetés, mind pedig a tanácsadás.:DD

Snowmass 2010.05.26. 15:53:26

@Kedves Nard: jó, mondjuk még az is rémlik, hogy kb. minden második filmjében előfordult, hogy beszélgetésbe elegyedett valami nővel, akivel aztán csókolóztak is, meg hasonlók:))

Snowmass 2010.05.26. 15:55:30

@Caddy: Szívesen máskor is. Lényeglátó gondolataimat mindig nagy örömmel osztom meg másokkal. Főleg akkor, ha még hálásak is érte.:DD

Madpapa 2010.05.26. 15:55:37

@Snowmass: brúszli? rosszul rémlik. folyamatosan vicsorgott és megvert mindenkit, még csáknoriszt is.

Snowmass 2010.05.26. 15:56:02

na, ilyen egy mesterhármas:)

Snowmass 2010.05.26. 15:56:53

@Madpapa: akkor csak a klisék áldozata lettem:) pedig tényleg, szinte látom magam előtt

Madpapa 2010.05.26. 15:59:03

@Snowmass: májköllgyúdikoff inkább. az olyan hejjes pasi volt, a lányok álma

Caddy 2010.05.26. 16:06:03

@Snowmass: roppant hálás vagyok. Jól látod. :)

@Madpapa: vagy inkább a zsánklód. :D:D:D

tarquin - védőháló nélkül 2010.05.26. 16:08:44

@Madpapa: már akiknek bejön az óriásgorilla-típus.:D

@Caddy: akkor félreértettelek, de már nem.:D

Madpapa 2010.05.26. 16:16:38

@Caddy: na inkább, az tényleg bújt ágyba nővel nem csak pofozkodott

Snowmass 2010.05.26. 16:19:03

@Madpapa: na igen, akkor ő lehetett

:)

Snowmass 2010.05.26. 16:25:04

@Caddy: Igen, hát ebből is látszik hogy a látásom is nagyon jó, mivel észrevettem ám, hogy nagyon hálás vagy.:)

Barry Kent 2010.05.26. 16:35:51

@Madpapa:
Csáknoriszt még meg is ölte.

csillag× 2010.05.26. 20:23:34

@Snowmass: Nem! a mesterhármas az olyan, amit a posztoló művelt :D

Minotaur 2010.05.26. 22:44:34

Önzés ez, kristálytiszta önzés, erről szól a poszt.

ajajajjjjjj 2010.05.27. 11:13:48

nem lehetne lelőni, azt a párát, aki ezeket a szarokat írja? csak a blog érdekében:)

Frucsasz 2010.05.28. 18:03:38

Ez megint egy sztori nélküli poszt. A következőnél elhagyom a blogot, de komolyan. Ne hagyjátok már ámokfutni ezt a szerencsétlen nyomorultat!
Úgy egyébként, azt mondják, hogy a párkapcsolatban a gond, hogy a férfi abban bízik, hogy a nő, akit megismert, nem változik - pedig fog. A nő pedig abban, hogy a férfi, akit megismert, majd megváltozik - pedig nem fog.
Nyúltam bele én is, voltam már hülye, hazudtam magamnak már azt, hogy jó lesz ez a személy is, igaz, nem olyan, amilyet én akarok, de majd megváltoztatom, olyanra, amilyet én akarok... nem kellett volna. Mert még ha meg is változtatom, az nem ugyanaz...
Az az igazi szerelem, mikor a másikat úgy szereted, ahogy van, amilyen a valóságban. Amikor nem akarsz rajta változtatni.
süti beállítások módosítása