Nem tudok megbocsátani magamnak

2010. július 28. 07:35 - csajokespasik

„Ezalatt nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém” – Egy túl fiatal srác és egy túlságosan megállapodni vágyó csaj esete következik. Az ágyban minden jól megy és pont ez a baj, ugyanis a kapcsolat kezd elmélyülni, és olyan irányba tart, amit a lány nem szeretne. Ha a pultos téged magáz és a fiúdat tegezi, akkor érdemes átértékelni a dolgokat.

 

Hello! Egy baklövésem szeretném megosztani veletek, remélem, senkit nem fogok untatni. Május közepén egy barátnőm bemutatott egy gyönyörű 19 éves srácnak. Én 27 vagyok. Eleinte arról volt szó, hogy németet tanítok neki. A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém. Az utóbbi meg is történt, mert L. többször mondta, hogy annyira örül, hogy megtalált egy ilyen csajt. Igazán nem volt okom panaszra, szép fiatal fiúval járok, aki viszontszeret és elégedett velem.

Mondjuk egyszer egy Mekiben volt egy olyan incidens, amitől majdnem sírva fakadtam: a pultos neki sziával, nekem kezicsókolommal köszönt. Tehát a külvilág is látja… Ami miatt nem kívántam túlságosan ezt a kapcsolatot az a korkülönbségből adódott, hiszen egy 19 éves fiú most nem fogja elkötelezni magát mellettem – ezt nem is vártam el – viszont én már nagyon meg szeretnék állapodni. Nem sietettem L.-t, nem faggattam, nem kértem számon őt, próbáltam okos lány lenni és hagyni, hogy a dolgok történjenek. Amikor nagyon sokáig semmi változás nem következett be (nem hagyott el, nem unt meg, nem lett rideg) éreztem, hogy nagyon meg fogja rázni, amikor bejelentem, hogy gondoljuk át a kettőnk ügyét. Azóta nem mertem erre a beszélgetésre sort keríteni, mert már most tudom, hogy sosem fogom megbocsátani magamnak, ha elhajtom őt, amikor tudom, hogy a korkülönbség ellenére is mennyire passzolunk. Mindenki azt mondja, hogy ne foglalkozzak ezzel, egyszerűen legyek boldog vele – hiszen mindketten akarjuk.

 
323 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr842181453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stupidella 2010.07.28. 13:47:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de hát ha szóltál, akkor szóltál, nem? :)

2010.07.28. 13:48:05

@Frigyesur:

Persze.
www.youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Ha szolsz, akkor meg az a baj. Az emberek nem szeretik, ha az illuziobol kiabranditod oket...

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 13:48:33

@Rebelde: Elnézést, véletlenül a 'lasszózás' szó is szerepelt a kommentemben. Eredetileg azt akartam írni, hogy gyerekkel akarja megfogni, leláncolni, bebörtönözni, véglegesíteni a nő a férfit, csak a nagy sietségben elgépeltem. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 13:51:35

@Csirke72: itt nem korkülönbség volt a probléma, inkább a szólás-nem szólás vitába szóltam bele.

Csirke72 2010.07.28. 13:54:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Az csak az egyik fele. Az máslapra tartozik, hogy egy 30 közeli nö mit kaphat egy 19-es fiucskától...

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:55:16

@Csirke72: Nálam sincs pánik, elég jól ismerem az ezt orvosoló szereket. :D

@Budapesti Brigaderos: :D Hehe, tényleg ilyenek, nekem is kirepültek :D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 13:56:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Stupidella: Én most vagyok egy ilyen szituban, szóljak vagy ne... és abban maradtam, hogy nem teszem... 8 éve ex barátnő pár hónapja bekerült a céghez... szingli...kora:27 persze neki miért , miért nem az a közeli kollega kell, akivel jóban vagyok és van felesége és tavaly született gyereke... mindkettőt ismered, de mégsem mondhatsz semmit...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 13:59:06

@Stupidella:

Erre mondják, hogy tátott szájjal rohant az álló fasz felé.

@primula anderson:

Ja hát igen. Láttunk már ilyet :) Asszem az Alien 1-2-3-4ben :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:02:08

@Stupidella: szóltam, de a jópajtásaim úgy gondolják, hogy rágnom kellett volna a fülét, ezt valóban nem tettem, sokáig úgy gondoltam, hogy rendbe tudják hozni. Persze most már mindenki megokosodott, hogy nem, így mindenki előjön a sötétből, és hangoztatja a véleményét a pálya széléről.:-)

@Budapesti Brigaderos: úgysem tudom őket kirángatni, ha szeretnek benne lenni.:-)

2010.07.28. 14:05:37

@Frigyesur:

Buzgo mocsingok, az szentigaz :)

2010.07.28. 14:06:20

@Kedves Nard:

Elvalni faj,
megis muszaj,
Mert mustar nelkul nem szeretlek en.

Stupidella 2010.07.28. 14:07:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ne legyen lelkiismeretfurdalásod, Te megtetted, szóltál, a fülrágás nem kötelezettség :)

@nicknek: ha az ex jó barátnőm lenne, szólnék. Ha csak ex, akkor nem szólnék bele, mert tényleg nincs közöm hozzá. Vagy tudróla, hogy nős-gyerekes a kollega?

2010.07.28. 14:12:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Utolag okosnak lenni miben jobb, mint elore hulyenek ?

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:14:10

@Stupidella: ja persze tudják a szitut... ismerem mindkettőt és látom, hogy a haverságban álló kollegámnak, hogy megy majd szét a házassága...

nem az ex itt a hangsúly, lehetne az egyik barátnőm is, hanem az, hogy bölcsen hallgatni kell... nekem legalább is jobb nem jutott eszembe.

lilaorogna 2010.07.28. 14:16:55

szia

nem olvastam el a kommenteket, csak leírom, amit gondolok, lévén érintett vagyok. 28 voltam, amikor egy 19 éves fiúval összejöttem. nagyon nagy szerelem volt, két évig tartott, együtt is éltünk. végül elhagyott, valószínűleg egy vele egykorú lányért, de inkább azért, mert végig görcsöltem, hogy el fog hagyni egy vele egykorú lányért :-) egyébként ez benne volt a pakliban. ne akard lekötni, csak élvezd. az ember nem akkor köteleződik el, amikor úgy dönt, hogy na most már el akar. ha elkergeted sem biztos, hogy rövid időn belül találkozol olyannal, aki elvesz. a családomban van példa arra, hogy ez összejött: a nő 30 volt, a srác 18 mikor elkezdtek járni, 8 év után házasodtak össze, két gyerekük van 28 éve élnek együtt. szóval akárhogy alakulhat, ahogy akármi akárhOgy alakulhat. drukkolok neked

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:19:56

@Stupidella: sajnos van, nem is kicsi, de már úgysem lehet visszacsinálni.

Csirke72 2010.07.28. 14:20:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Miért ne használnám azt a szót, hogy ciki?
Ez nem függ össze az érettséggel...

:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:21:41

@lilaorogna:

Gondoltál-e arra hogy sci-fit és/vagy fantasy regényeket írjál? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:23:29

@nicknek: ex tudja, hogy nős-gyerekes a kollega?

Stupidella 2010.07.28. 14:27:23

@nicknek: igazság szerint, akinek ilyenkor szólni kéne, az a megcsalt feleség. De a történetből úgy látom, hogy ő nem a barátod... A kollegád meg tisztában van azzal, mit csinál...

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:28:37

@Budapesti Brigaderos: egyik sem jó.:D

@kabátnyúl: micsoda?:-)

@Csirke72: tuti, hogy összefügg, pl. apám sem használja.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:30:00

@nicknek:

Mentsd meg a kollégádat, mondjad el mekkora ribi a csaj. Csak megriad vagy ha nem, hát ő baja, te szóltál! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:32:41

@nicknek: akkor kinek szólnál? Ex tudja, kollega tudja. Nem biztos, hogy szétmegy az a házasság. (Már megint kezdem, vissza kell vennem az optimizmusból.)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:34:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen... Az én lelkiismeretem bántja, mert tudom otthon van az asszony és a gyerek... na ez áll szemben azzal, hogy nem mondhatok semmit...

Komolyan mondom néha jó lenne lelki szegénynek lenni és nem tudni semmiről:)

Bocs az offért:)

2010.07.28. 14:35:16

@Kedves Nard:

Az elet jobb sztorikat szokott osszehozni, mint a legjobb iro. Csak nem szemetet kellene olvasni :)

alumi 2010.07.28. 14:35:48

@Stupidella: ha tudnád, hogy az emberek többsége pont az őszinteségért haragszik. hallottam már olyat valaki szájából, hogy miért szóltál? az boldog tudatlanság sokkal jobb volt, mint a kínzó valóság...

én is szólnék, de érzem, a többi barátságom is rámenne erre, pontosabban a társaság. ezért inkább ráharapok a nyelvemre.
ja, és a csaj az, aki alapból a társaság tagja, a pasija hozott "anyag". és mivel a csaj a hunyó, így hát ugye ezért vagyunk ott, ahol.
ha fordítva lenne, már rég szóltunk volna.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.28. 14:36:43

Minap követte el egy kiszolgáló fiatalember: "Szia hölgyem!"
A hölgy nem tudott belekötni :-)

alumi 2010.07.28. 14:39:29

@Kedves Nard: vagy például a szerelmes skorpinyó c. melodrámában..:D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:40:06

@Kedves Nard: kösz... vagy mondjam neki csináld bammeg aztán megbeszéljük a tapasztalatokat:D

Stupidella 2010.07.28. 14:41:40

@primula anderson: tudom, hogy az emberek többsége az őszinteségért haragszik, ezért van kevés barátom, de anyám dettó (ráadásul ő még csak nem is csomagolja, mint én). Viszont nekem mindenképp fontos, hogy nekem szóljanak, mint az hogy "boldog tudatlanságban" hülyét csináljak magamból.

Nálatok kicsit tényleg beárulós lenne a szitu...

2010.07.28. 14:44:35

@Stupidella:

Ami nem helyes, az nem helyes. Valaki igy is, ugy-is szivni fog... Akkor legyen inkabb az, aki meg is erdemli.

Csirke72 2010.07.28. 14:46:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Az az apád, de ne nem ö irja a normát:)

Èn pedig én vagyok és ami ciki az nagyon ciki:)

Nekem el hiheted, én tudom a frankot:)

Joe69 2010.07.28. 14:46:53

"Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém"

Hogy sikerült a srác németvizsgája..? Elég szomorú, hogy egy egy 27 éves csaj ilyen hülye, az meg tragédia,hogy tapasztalataim szerint a 37 éves, reális fertilitásuk utolsó éveit rúgó csajok nagy tömege ugyanilyen hülye. Ez most a trend (Cosmo, Somamamagésa) hogy neked, mucika, megjár a fiatal farok vazze, mert te,mucika egyre jobb leszel az évek múlásával, a pasik potenciája már 28 felett gyengül, a spermájuk már 25-től rohad, 35 felett semmit sem érnek, a negyvenesek lelassult vénemberek..a végeredmény totális párkapcsolati csőd pont azokban a korosztályokban, amelyek ezt végre komolyan is vehetnék..

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 14:47:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Használja, ha egy olyan személy szemszögéből akarja láttatni a dolgokat, aki számára nem ciki a 'ciki' szó használata. Ahogy az alattad lévő hosszászólásom is példázza. :)

@lilaorogna: Pedig de, szerintem egyszerűen egy vele egykorú, vagy legalábbis nálad fiatalabb lányért hagyott el, nem a görcsölésed miatt. Mert ha tényleg így megy ez, rögvest elkezdek görcsölni, hogy jövő héten ötösöm lesz a lottón. :) 30 évesen már gondolom komolyabb terveket kezdtél szövögetni, ami az ő 21 éves világába egyszerűen nem fért bele, főleg a rózsaszínköd szétoszlásával. Ez teljesen érthető is, kár magadban keresni a bűnbakot. Szép volt, jó volt, élveztétek egymást, nem történt károsodás - főleg, ha a két éves kapcsolat miatt nem maradtál le senkiről, aki elköteleződött volna melletted. Egyébként tényleg vannak pozitív ellenpéldák is a műfajban, csak eleve kevés, a szintkülönbség nélküliek (őszinte érzésekre alapulóak) meg fehér holló számba mennek.

Ezt viszont nem igazán értem: "ha elkergeted sem biztos, hogy rövid időn belül találkozol olyannal, aki elvesz." Miért, ha nem kergeti el, akkor nagyobb eséllyel bukkannak fel potenciális kérők a színen? Gondolják, ha egy 27 éves nőnek 19 éves szeretője van, az biztos tud valamit? Vagy akkor ezt most hogy? :) Vagy csak arra gondoltál, a szakítás után már úgyis csak szimplán keresni akar valakit, aki elveszi, de nem talál? Nem túl rózsás kilátások. :) Csak azért együtt maradni valakivel, mert nincs garancia arra, hogy a szakítás után sikerül találni kompatibilisebb jelöltet (vagy aki legalább megfelel egy bizonyos elvárásnak, amelynek a jelenlegi nem), nem vall nagy karakánságra. Korkülönbségtől, görcsöktől és házasodási szándéktól függetlenül. Ha ez az együttmaradás fő oka, azt a kapcsolatot már megszexuálta az ördög szerintem.

Csirke72 2010.07.28. 14:48:19

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Amugy nekem 8. Ha a papád ejnye, bejnyét mond az az ö dolga, bár már az is ciki:)

Èn pedig ha valami nagyon gáz akkor azt cikinek titulálom:)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.28. 14:50:26

@Kedves Nard: Én is, de állítólag a női agy sokszor furán működik és ha hallja a megfelelő jelszavakat - akár logikátlan sorrendben is -, akkor az lefagyaszthatja a további reakciókat :-)

Csirke72 2010.07.28. 14:51:01

@Father Justice:

Ez mind szép de a ciki szó használata még mindig világi és zsirkirály:)

Ha valaki ciki az nagyon ciki:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:54:53

@primula anderson:

Óbazz! :) GergelyRóbert és az ő Emánüellje :D Kanos maci meg elköltözik otthonról, képzeld! :)

Joe69 2010.07.28. 15:05:38

@nicknek:
Ebben van valami. 24-39 közti szinglicsaj ismerőseim mind az egyetemi-főisis éveik után nosztalgiáznak..milyen jókat buliztak, piáztak, füveztek, stb..és most is egyetemi bulikra, klubokba, efottra, szigetre, persze vénlánybandában, kiröhögik és kinézik őket, és bebőgik a világba, hogy nincsenek normális pasik, és kirakják a társkeresőben, hogy 35 évesen 25-34 évesig várják a pasikat..

Csirke72 2010.07.28. 15:06:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Mennyi dös vagy te és mennyi idös a papád?

Piszok Alfréd 2010.07.28. 15:12:25

Az én arcomon a sós tengervíz vájta mély ráncokon naptól cserzett bőr kérgesedik, ősz szakállamat pedig időről időre megtépázza az óceánok szele (meg a pipaparázs ami időnként belepottyan), de még így is tegeznek a mekiben...

Piszok Alfréd 2010.07.28. 15:17:22

Amúgy a megoldás igen egyszerű, meg kell beszélni a fiúval, hogy ez csak szexkapcsolat (és mivel te már megállapodnál, szükségszerűen korlátos ideig tart), és kinyitni a kaput a korban megfelelőbb hosszútávú partnerjelöltek felé. Amíg azok nem jönnek, jól elvagy a fiúval, mikor meg jelentkező van, akkor tisztességesen tudsz eljárni, fiút meneszted és esélyt adsz a jövőnek.

2010.07.28. 15:17:44

@Piszok Alfréd:

Meg mindig ugyanazt a honaljig ero nadragot hordod ?

Shadwell 2010.07.28. 15:25:16

"A srác nagyon akarta velem a dolgot, de (...) mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk..." Na ez nicht. Komolyan ott tartunk, hogy ha csak szex van akkor igazából nincs köztünk semmi... Mivé válik a világ... Minap olvastam valahol, hogy a fiatal lányoknál (12-16) divat a szüzesség megörzése az "igazinak", ezért csak análisan és orálisan szexelnek... Volt olyan fiatal, aki azt nyilatkozta, hogy az orális örömszerzés nem számít nemi érintkezésnek szerinte...

Proletárok.

nicknek (törölt) 2010.07.28. 15:30:54

@Joe69: hát talán még mindig magukat keresik?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 15:41:15

@Csirke72: dehogy ő írja a normát, én írom.:-)

@Father Justice: visszaolvastam, elfogadom.:-)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 15:57:41

@Joe69: egy dolgot nem értek ebben a lányban sem... Mondjuk volt egy 28-éves faszija, akivel tavaly szakított és együtt voltak 3-4 évet... netán együtt is éltek már... közös bulik, vacsorák éttermekben, színház, mozi, szórakozás... egy intelligens normális faszi, akivel még netán közös jövőt is terveznek... majd valamiért vége lesz a kapcsolatuknak... 27 évesen, amikor tudod milyen egy jó kapcsolat, akkor miért akarsz magadnak egy 19-éveset, akivel mindez nincs???
Netán mindez eddig sem volt, vagy van és akkor én kérek elnézést:)

b0c1k4 2010.07.28. 15:59:37

A cikk ironak: En 15 evesen is meg tudtam volna allapodni, 20 evesen talaltam ra a paromra akivel egyutt vagyok. szoval baromsag ezen filozni... ha jo akkor legyetek egyutt ha nem akkor meg ne, a kulvilagot meg fosni le nagyivben...

koszonom, viszlat...

b0c1k4 2010.07.28. 16:00:20

@b0c1k4: Hja es majd elfelejtettem, 30 multam :D

mmonitor 2010.07.28. 16:01:11

"Eleinte arról volt szó, hogy németet tanítok neki. A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk"

Hová fajult a világ... Az én koromban a tanítónénit nem zavarta a korkülönbség viszont egyiket sem dugtam meg..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 16:05:33

@mmonitor:

Én nem akartam egyik tanítónénimet sem megdugni, mind nagyon öreg volt és ronda :)

Blazer_Kenny 2010.07.28. 16:06:58

19 éves csávó mit akar egy 27 éves idős csajtól, ez fordítva lenne normális?:) Gyerek még sulizik, bulizik csajnak már van egzisztencia, megállapodna. Max pár ingyenmenet:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:11:21

@nicknek: nálunk is van egy hasonló eset, csak ott a kolléga kisfia most született, párhuzamosan meg felszedte az új kolleginát. feleségét nem ismerem.

igazán akkor fordult ki a belem, amikor a csaj mesélt arról, hős lovag kolléga hogy ünnepelte meg a gyerek születését...

Rebelde 2010.07.28. 16:13:52

@Father Justice:
" Pedig de, szerintem egyszerűen egy vele egykorú, vagy legalábbis nálad fiatalabb lányért hagyott el, nem a görcsölésed miatt. Mert ha tényleg így megy ez, rögvest elkezdek görcsölni, hogy jövő héten ötösöm lesz a lottón."

pedig de, a görcsölés miatt és az nem korfüggő, ahogy írtad is, ha valaki akárhányévesen azon retteg, hogy elhagyják, megcsalják, azzal meg is teszik.
egyébként miért baj, ha egy idősebb nő egy fiatalabb pasival kavar? értem most a posztban ez probléma, de pl. neked mi a bajod vele? ha jól tudom te meg a nálad jóval idősebb nőkre buksz, amit meg is magyarázol, hogy miért, de kissé fura az értetlenkedésed pont emiatt pl.:))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:16:49

@Kedves Nard: :DDD

3 napig tartó részeg bódulat, és szex a barátnővel.
feleség meg felejtős.
még fényképeket is mutogatott a kisgyerekről....
:DDD

2010.07.28. 16:20:05

@Csirke72:

Who is your daddy, and what does he do ?
(GYK : www.youtube.com/watch?v=LTvUFTMgBpc )

Rebelde 2010.07.28. 16:20:13

@Blazer_Kenny:

27 éves "idős" csaj

na te is...:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:20:45

@Rebelde: volt egy csaj, aki 8 évvel volt nálam idősebb. Tetszettünk egymásnak, de állandóan jött ezzel a hülye korkülönbség szöveggel. nagyon hamar ráuntam erre, egy idő után igazán visszataszító a másik fél számára állandóan ezen rágódni.
ha nem kellek, akkor visz lát! és üdv a halaknak!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:22:26

@Blazer_Kenny: nem ez a baj, hanem hogy ezt saját maguk nem tudják elfogadni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:23:26

@Rebelde: igen, én meg megspékeltem egy példával :D

alumi 2010.07.28. 16:30:15

@Kedves Nard: mi az. kivágta asszon?:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:30:59

@nicknek: ja, és ez már nem az első munkahelyi maca. a váltás tulajdon képpen 24 órán belül lezajlott. ami azért durva, mert nem vagyunk 30-an sem, és egy több napos cégrendezvényen voltunk.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:43:46

@Rebelde: ja, és még annyi hogy mindig az előző kapcsolataimról kérdezett. ezt is halálra untam, pedig kértem hagyjon ezzel....

phaszfej 2010.07.28. 16:48:14

Mi a véleményetek a zacskómellű csajokról? Basznátok egy olyat, ha amúgy kedves és jól szopik?

nicknek (törölt) 2010.07.28. 16:52:07

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: nem akarok sztorizni erről sem... egy általános gondolat inkább:

a közös tervezés és jövőkét egy kapcsolatban miért áll meg ott, hogy házasok vagyunk... van lakásunk... itt a gyerek... megvan szinte mindenünk, ami kell az élethez... na de aztán mi jön?:)

Hát gondolom ezek az emberek ebbe unnak bele,aztán kell egy másik ember, akivel kezdenek mindent előről?...

áhh ... hagyjuk... fáj a fejem is:)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 16:52:16

@Rebelde: Szerintem nem szükségszerű, hogy mindazt a rosszat bekarmázza az ember, amitől tart. Van olyan is, de optimális esetben inkább csak csökken, majd meg is szűnik idővel az alaptalan görcsölés. Ha komolyan parázott a hölgy, akkor az lett volna indokolt, hogy okosan megbeszéljék, hogy van-e rá bármiféle alapja. Ő tudta / érezte, hogy VAN, ezért csak porhintést kapott volna a fickótól, míg az valóban le nem lép előbb-utóbb. Tehát az én meglátásomban a görcsölés itt nem az ok volt, hanem egy jogos aggodalom megnyilvánulása. Legfeljebb siettette az elkerülhetetlent.

Én valóban a 40 körüli hölgyeket favorizálom, de nem ilyen "villantok egyet a szexi tanárnénivel tizenéves suttyóként" okokból kifolyólag, hanem mert ténylegesen hozzájuk vonzódom. Ők már tudják, mi a dörgés, ha csak lazázásról van szó. :) Egyszerűen élvezni akarják az életet, és nem távcsővel keresik a saját elvárásaikat a csillagok között. De azok a kapcsolatok, amelyekről most beszélgetünk, nem milfkedvelő, független harmincas férfiakról szólnak. Inkább ifjú summantókról és a megkomolyodás küszöbén álló, fiatal hölgyekről, a közöttük lévő, párkapcsolatnak füllentett viszonnyal együtt. Vagy jól tévedek?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:54:56

@phaszfej: mit szeretnél, attól függ. csak szex, vagy egyéb? nekem volt ilyen is, de az nem ér mert 'cejejmes' voltam...

Csirke72 2010.07.28. 17:00:41

@Budapesti Brigaderos:

Hát kb. ezt is kérdezhettem volna:)))

Csirke72 2010.07.28. 17:04:09

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(:

Ez nem függ semmitöl:) A csaj reményeket kelt magában...
Fölösleges.
Az ilyenböl nem kell Love story-t csinálni...

standup 2010.07.28. 17:06:27

Dédszüleim között 2 év volt a nő javára. Nagyszüleim között 4, anyám és apám között 6 (mindenhol a nő javára, anyai ágon). Múltkor anyám viccelődött is a barátommal, hogy én rúgom fel a családi hagyományt, mert nekem most egy 8 évvel fiatalabb és nem egy 11 évvel idősebb pasi mellett kellene lennem. Természetesen csak viccnek szánta, viszont ha a szüleimnél nem okozott gondot a 6 év anyám javára, pláne, hogy aránylag későn, 40 évesen szült, megoldható problémának tűnik. (Jó, mondjuk a kései szülésnek eü. okai voltak, hivatalos orvosi álláspont szerint egy régebbi, elrontott műtét miatt nem is lehetett volna gyereke, mégis meglettem sok évi próbálkozás után.)

És igen, másik irányból, de bennem is felmerült, hogy mi lesz a gyerek kérdéssel, mivel a barátomnak már van egy - a korábbi, nem túl jó emlékű házasságából - és jelenleg nem kapálózik érte. De ezt majd az idő eldönti, lehet soha többet nem akar, de az is lehet, hogy egy idő után nem fog annyira félelmetesnek tűnni neki a dolog. Engem meg nem hajt a tatár (posztolóval egyidős vagyok).

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 17:20:48

@standup: Nem hiszem, hogy a párod félelmetesnek gondolná az újabb utód kérdését, inkább csak felesleges nyűgnek. Ő már letudta a kötelezőt, így nem csoda, hogy nem kapálózik a közös gyerek után. Ő abban érdekelt, hogy maradj csinos, rugalmas, "elérhető", minél kevesebb gond legyen a válladon. Így zökkenőmentesebb a szex is. Ha 40 felett van már és van gyereke, elsősorban nem apukáskodni akar a következő évtizedben, hanem gondtalanul élvezkedni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 17:21:04

@Csirke72: "Ez nem függ semmitöl:) A csaj reményeket kelt magában..."

te elolvastad, mire válaszoltál?
szerintem nem...

ergerberger 2010.07.28. 17:50:48

"nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk"

Milyen dolgot akart, ha közben meg már javában kúrattad magad?
Ez is kurrrrrrvaaaaaaaaa!

ergerberger 2010.07.28. 17:54:06

@phaszfej: "Mi a véleményetek a zacskómellű csajokról? Basznátok egy olyat, ha amúgy kedves és jól szopik?"

Pfejjj, az eléggé undorító.
Elzavarnám tőgyplasztikára kurvagyorsan (saját pénzén), esetleg előtte pushup csöcstartóban leszophat.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 18:20:34

@ergerberger: egész csinos, aranyos, szép fiatal csajoknál láttam már zacskó típusú mellet - ezt kapták, nem tehetnek róla; másrészről ha csak lukra játszik, gondolom minimális befektetéssel akarja....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 18:49:15

@nicknek: szerintem lehet ennél többet, mást tervezni. ez csak a két fél intelligenciáján és a közös érdeklődésen múlik. találj valakit, aki elfogadja a legvadabb ötleted és partner hozzá.

ugyanakkor sok embernek az is csak egy álom marad, amit felvázoltál. múlt héten láttam egy f@szit, 17 évet ült emberölésért ártatlanul, a DNS vizsgálat segítségével lecsukták az igazi gyilkost. na ő azt mondta, hogy akár milyen pitiáner kicsi dolognak is örül az életben, amit kap ajándéknak tekinti...

dr. gernika 2010.07.28. 19:06:54

Nem értem, mit halogattál amíg 'addig is' szexeltetek?
Valóban át kell beszélni kettőtök ügyét, de az ne abból álljon, hogy elhajtod. Legyen már neki is szava ebben.
Valamint szerintem igaza van az ismerősednek abban, hogy nem kell erőltetni olyasmit, ami szíved ellen való. Nem hiszem, hogy 27 évesen annyira ketyegne a biológiai órád, hogy még ne férne bele fél-egy-két év ezzel a fiúval, míg kiderül, hogy hosszú távon működőképes a kapcsolat, vagy csak egy fellángolás volt.

standup 2010.07.28. 20:46:33

@Father Justice: Igen, ezt jól látod, főleg, hogy akkor nagyon nem akart gyereket, hanem "baleset" volt és egy házasságba is berántották így, anyagilag is xarul álltak - szóval csupa negatív élménye van, hiába imádja a lányát. No meg már 17 a lány, úgyhogy már gond sincs vele, valószínűleg most nem hiányzik egy üvöltő pelenkás az életéből. (Az a része nem stimmt, hogy a külsőmmel mi történne, mert szerencsére ebben normális és nem úgy működik, hogy néhány pluszkiló és lelép.Másrészt én se hagynám el magam, nem miatta, magam miatt.)
Már én is gondolkoztam, hogy egyrészt ha évek múlva rászánja magát, akkor kb járókerettel menne a gyerek majdani diplomaosztójára. Viszont mivel én még egy tíz évet tudok várni a gyerek kérdéssel (most is örülnék, de nem hajt a tatár, ráér később is), majd az élet eldönti. Vagy lesz egy vénember apja a gyereknek, vagy addig más miatt borul a dolog és mástól lesz gyerekem. Úgyhogy úgy döntöttem, 2020 körül kezdem a parázós játékot a témában :)

dr. gernika 2010.07.28. 20:53:18

@Father Justice: Esküszöm hiányérzetem lett volna, ha ma nem hozod szóba a gyerekkel lasszózás esetét.

vadmacska1995 2010.07.28. 21:52:36

egy próbát talán megér

dr. gernika 2010.07.29. 00:20:53

@primula anderson: Gondolom, ha gyermektelenek lettek volna, el is válik. De lett egy testi, valamint egy agyi fogyatékos gyerekük. Értük szopott szerintem becsületből. A satrafa sosem dolgozott, nagyfater tartotta el a családot.

Joe69 2010.07.29. 09:33:09

vajon mi a cikibb: ha egy 27 éves lány a korkülönbségre hivatkozva utasít el egy 19 éves srácot, vagy egy 37 éves nő ugyanemiatt a 47 éves férfit ? Na, kinek van nagyobb gáz a realitásérzékével ?

Joe69 2010.07.29. 09:41:25

@nicknek:
nyilván, mert a csajoknál így jelentkezik a kötődési képtelenség: direkt olyan kapcsolatba mennek bele, ami perspektíva nélküli, és kirúgják a komolyan vehető férfit inkább: a leggyakrabb a nőspasizás ld. csajokrol.blog.hu/, ritkább (mert ritkábban jön össze) a fiatalsrácozás. Mi , pasik, lelépünk, elfogyunk, stb..ők benne vannak valami látszatkapcsiban inkább, tudják , hogy szar, de bemesélik a világnak, hogy jó. Ez akkor derül ki, ha berúgnak, mert akkor őszintén elmondják.

JOKKA21 2010.08.02. 12:33:55

Hülye kis ribanc vagy német(vagy francia) tanár néni.

Ronin 2010.08.27. 00:52:07

"és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk" hát ez nagyon értelmes :D fogalmazás 1-es.. értelmetlen az egész

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2010.08.27. 11:10:38

Arra is készülgethetsz egy kicsit lelkiekben, hogy mi van ha a srác dobbant?
Nem mind1 mit gondolnak az emberek? Jól megvagytok? Akkor meg?
Örülj, hogy van egy pasid aki szeret-imád, és nem kefél összevissza mindenkivel:))

Croma Soma 2014.09.23. 09:22:37

Szerintem bocsáss meg magadnak! :) :)
süti beállítások módosítása