Nem tudok megbocsátani magamnak

2010. július 28. 07:35 - csajokespasik

„Ezalatt nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém” – Egy túl fiatal srác és egy túlságosan megállapodni vágyó csaj esete következik. Az ágyban minden jól megy és pont ez a baj, ugyanis a kapcsolat kezd elmélyülni, és olyan irányba tart, amit a lány nem szeretne. Ha a pultos téged magáz és a fiúdat tegezi, akkor érdemes átértékelni a dolgokat.

 

Hello! Egy baklövésem szeretném megosztani veletek, remélem, senkit nem fogok untatni. Május közepén egy barátnőm bemutatott egy gyönyörű 19 éves srácnak. Én 27 vagyok. Eleinte arról volt szó, hogy németet tanítok neki. A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém. Az utóbbi meg is történt, mert L. többször mondta, hogy annyira örül, hogy megtalált egy ilyen csajt. Igazán nem volt okom panaszra, szép fiatal fiúval járok, aki viszontszeret és elégedett velem.

Mondjuk egyszer egy Mekiben volt egy olyan incidens, amitől majdnem sírva fakadtam: a pultos neki sziával, nekem kezicsókolommal köszönt. Tehát a külvilág is látja… Ami miatt nem kívántam túlságosan ezt a kapcsolatot az a korkülönbségből adódott, hiszen egy 19 éves fiú most nem fogja elkötelezni magát mellettem – ezt nem is vártam el – viszont én már nagyon meg szeretnék állapodni. Nem sietettem L.-t, nem faggattam, nem kértem számon őt, próbáltam okos lány lenni és hagyni, hogy a dolgok történjenek. Amikor nagyon sokáig semmi változás nem következett be (nem hagyott el, nem unt meg, nem lett rideg) éreztem, hogy nagyon meg fogja rázni, amikor bejelentem, hogy gondoljuk át a kettőnk ügyét. Azóta nem mertem erre a beszélgetésre sort keríteni, mert már most tudom, hogy sosem fogom megbocsátani magamnak, ha elhajtom őt, amikor tudom, hogy a korkülönbség ellenére is mennyire passzolunk. Mindenki azt mondja, hogy ne foglalkozzak ezzel, egyszerűen legyek boldog vele – hiszen mindketten akarjuk.

 
323 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr282181453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 08:18:30

Persze, biSZtos tök jó meg minden, csak 19 éves a srác. Ez azt jelenti hogy van még 10 év előtte, hogy a megvoltlistát töltse. Tuti hogy 1-1,5 éven belül le lesz cserélve a 27 éves csaj, aki bizonyára sokkal többnek tűnik, ha a mekdonálcban is kezicsókolommal köszönnek, nekem még így 32 évesen is sziával köszönnek :) Szóval élvezze a postíró a fiatal brét amíg lehet, utána meg engedje el, mert megtartani nehéz lesz. Hacsak nem progmatos a srác, mert akkor tuti nem lesz több nője az életben. Bár akkor nem is lehet "gyönyörű srác" :D

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.07.28. 08:21:05

Jéééé, akkor mostantól én is értékelem, ha sziával köszönnek nekem :)

@Kedves Nard:
te meg egyre csak tinisedsz :DDD

nicknek (törölt) 2010.07.28. 08:32:37

Kedves 27 éves Nő!

Ez mi? „gondoljuk át a kettőnk ügyét.”
Nevezzük már nevén a dolgokat, kapcsolatnak talán:)

Nem tisztem megmondani maradj vele, vagy nem, de a következőket elmondom.
Nem a korkülönbség zavar… az zavar mit gondolnak mások, hogy felelsz meg a társadalom feléd állított elvárásainak, hogy fogadják mindezt a szülők a család stb.

Ha viszont ez így van, mégis van abban a srácban más is a korán kívül, ami miatt kételyeid támadnak a kapcsolatot illetően. Ha nem vállalod fel őt és ezt az egészet, kár folytatni…

Na mégis megmondtam a frankót… bocs:)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.07.28. 08:39:25

számomra nem derül ki, hogy most szakítás után vannak-e, vagy a csaj egyelőre csak fontolgatja a dolgot? Mert ha már szakított a fiúval, akkor nincs értelme újrakezdeni, és valóban baklövést követett el. Mert az együttélés zűrös lehet ilyen fiatal sráccal, de a szex mehet (miért ne?), ahogy mondani szokták látástól vakulásig.

nicknek (törölt) 2010.07.28. 08:45:45

@Panni CsP: te írtad mi?:D
Egy olyan 19 éves sráccal, aki szerelmes belé... lépjen vissza és csak szex? Már most bűntudata van szegény lányzónak, szerinted akkor nem lenne még nagyobb??

Persze meg is beszélhetik, hogy csak szex... na de az egyik mindig többet érez majd, mint látjuk ebben az esetben is és sérülni fog, a másiknak pedig bűtudata lesz...

2010.07.28. 08:47:43

Annyit elmondanék, hogy az én exem 19 volt, mikor megismert engem és simán elvett vóna feleségül 10 év múlva, és nem a korán múlott, hogy nem úgy alakult.

Tipikus jelenség, hogy boldogság helyett parázunk egy kapcsolatban.
Vagy azt tudom elképzelni, hogy eleve azért ment bele a kapcsolatba a posztoló, hogy tudjon min vernyogni.

És már megint azt várjuk, hogy azt mondja a másik: minidg szeretni foglak. Hogy a jó életben tudnánk már megmondani MOST, hogy mit fogok érezni 10 év múlva??? Ez akkora önámítás, mint az állat.

Devil2 2010.07.28. 08:51:10

@Panni CsP: Na persze, "az együttélés zűrös lehet ilyen fiatal sráccal, de a szex mehet (miért ne?), ahogy mondani szokták látástól vakulásig."

Te hány éves vagy Pannikám? Szerintem még nem kell titkolnod...
A csaj bevallottan szeretne megállapodni, azt is bevallja hogy zavarja a korkülönbség, namármost így a büdös életben nem fog. Ha a nagy ő keresése közben "csak úgy" alapon sunáztatja magát a 19 évessel, akkor melyik "komoly kérő" előtt lesz hiteles a csaj? Mármint hogy ő komolyan meg akar állapodni.

Devil2 2010.07.28. 08:57:24

@Traktorka: Neem, a csaj azért ment bele a kapcsiba mert a fiú "gyönyörű" volt. Ez már lehet elég indok, nem? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 08:59:19

@Traktorka:

Egy 19 éves srác minden csajnak ezt mondja :)

@Devil2:

Komoly kérő leszarja a kis tacskót, ahogy a postíró is le fogja szarni, amint az audikulcs csörgését meghallja :)

Devil2 2010.07.28. 09:02:51

@Kedves Nard: Áh,megint túlzol. Azért egy Ódi kulcs más műfaj, mint egy gyönyörű fiú. :)

Caddy 2010.07.28. 09:05:59

Most akkor ez még tart ez a kapcsolat? Mégis baklövésnek hívjuk?????? Lehet,hogy ebben benne van a válasz?

nicknek (törölt) 2010.07.28. 09:06:51

engem mindig foglalkoztat ilyenkor, hogyan egyeztetik ilyenkor az érzelmi intelligenciájukat??? Ki megy le, vagy emelkedik fel kinek a szintjére?

Madpapa 2010.07.28. 09:11:59

@Traktorka:

Fura ez a kettősség a számomra amit már megfigyeltem itt.
Egyik oldalról ha kapcsolatban van és gondolkodik a jövőről, "mit parázol élvezd a boldogságot"
Másik oldalról, egy szakítás után "miért nem akkor gondolkodtál amikor benne voltál".
Na most ebbe ne zavarodjon bele az ember ugye. ;-)
Mit tanácsolsz?

Devil2 2010.07.28. 09:13:38

@nicknek: Te már láttál olyat hogy valaki felemeli az érzelmi intelligenciáját a másikhoz?

Devil2 2010.07.28. 09:15:09

@Kedves Nard: Hát maximum ha az Ódikulcsot is egy gyönyörű fiú pörgeti. :)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 09:24:49

@Devil2: természetesen nem... csak hát: "korkülönbség ellenére is mennyire passzolunk", vagy ez a kuki és a punci passzolására vonatkozik?:D

Devil2 2010.07.28. 09:29:44

@nicknek: Nyilván ha nem lennének kb azonos érzelmi szinten akkor nem is fájna a csaj feje, hogy otthagyja e a pasit. Nem értem hogy miért nem tudod elképzelni hogy ilyen is lehetséges.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 09:33:08

@Devil2:

Nem hinném, lehet az bunkó is, kopasz tetovált, aki azért veri mert szereti, de van neki ódija meg sok píze. :) Persze a gyönyörűfiúval megcsalná,de ha kiderül akkor meg oda a megélhetési kapcsolata! :)

BARI 2010.07.28. 09:33:28

Mekkora trauma, hogy keziccsókolommal köszönnek egy "nő"nek.Miért kell ettől majdnem sírva fakadni?Egy Cső Béjbi biztos jobban tetszett volna.
Soha nem fogod kiheverni szerintem.

2010.07.28. 09:33:35

@Madpapa:

A kisfiú kora már akkor is adott volt, amikor belement a kapcsolatba. Akkor kellett vóna tudni nemet mondani. Vagy leszögezni, hogy dughatunk, de setöbb, mert nem hiszek benne.
De HAMÁR belemenet, és állítása szerint kurvajól megvannak, akkor nem vágom, hogy miért kell nyervogni. Csak a nyervogás kedvéért? Halálosan mérgezi ezzel a kapcsolatot, pedig tényleg a kimenetel nem tudható előre, de MA a mindennapokat meg tudja legalább rendesen keseríteni.
Minden jónak megvan a rossz oldala, nem működik a kettő egymás nélkül. Ahogy van nappal is meg éjszaka is, úgy vannak az ember kapcsolatának előnyei meg hátrányai. Aki folyton csak napozni akar, az sokat fog koppanni az életben, úgy vélem.
Ha valaki pl határozott embert akar maga mellé annak el kell viselnie, hogy meg fogják neki mondani a frankót olyan ügyekben is, ami már túl megy a másik határán, és így tovább, millió példát lehetne hozni.

De visszatérve az alapkérésedre: szerintem mindenkinek ki kellene találnia, hogy kivel lenne maxi boldog (kvázi rohadt tudatosnak lenni) és igyekezni ehhez igazítani az élet által "dobott" lehetőségeket. Akár úgyis, hogy nemet kell mondani egy szép kisfiúnak. De ez már nagyon nagy fokú tudatosságot és önismeretet igényel, és még mindig a pakliban van, hogy az élet másképp akarja, mint én, és akkor hirtelen át kell gondolni a wish list-em.:))

CyberPunK 2010.07.28. 09:41:12

@Traktorka: Ezzel a mindenkinek tudnia kéne, hogy kivel boldog az a baj, hogy nem hogy ennyi gazdag férfi nincs a világon, de audiból és bömösből se gyártanak eleget.

nicknek (törölt) 2010.07.28. 09:43:24

@BARI: lehet a pasija volt a pultos:))

Devil2 2010.07.28. 09:44:25

@Kedves Nard: Nézd, én azért abból indulok ki hogy a posztolónak azért nem szalmával van kitömve a feje, azért hogy a szemei ne essek be. Szóval eddig is ráakadhatott volna ilyen kopaszokra, de neki mégiscsak a gyönyörű kell. :)

2010.07.28. 09:44:49

@CyberPunK:
ja, ha te anyagi javakban méred a szempontjaidat, akkor feltétlenül igazad van.:D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 09:49:32

@Devil2: több ilyen kapcsolatot láttam az ismerősi körben... el tudom képzelni... 1-1,5 évnél tovább egyik sem húzta, a nő megkapja az irányító szerepet, cserébe egyengetheti a srác útját és életét...

Csili655 2010.07.28. 09:52:06

Hasonló helyzetben voltam 16 évvel ezelőtt ugyanennyi idősen. Beleszerettem egy 9 évvel fiatalabb gyönyörű fiúba. Aztán összeházasodtunk és született két gyerekünk, akiket természetesen mindketten akartunk.
Egyáltalán nem számít a korkülönbség és ez nem is lesz soha téma közöttünk, mert hasonló a gondolkodásunk, ugyanazok a céljaink és kölcsönösen megbecsüljük egymást. És persze tudjuk tolerálni egymás hülyeségeit.
Amikor 16 éve válaszút elé érkeztem, úgy éreztem, hogyha nem maradok a fiúval, valami nagyon fontos és izgalmas dologról maradok le, ami ha csak néhány évig tart, akkor is megéri. De esetünkben ez tartósnak bizonyult. Ha a posztíró is így érzi, azt ajánlom, vágjon bele.

Devil2 2010.07.28. 09:53:29

@Traktorka: Hát tudatosan összeállítani egy olyan elméletrendszert hogy kivel leszel boldog, enyhén szólva is badarság. Ösztönből viszont tudja a csaj hogy kivel boldog, persze hogy a gyönyörűvel, csak éppen a külvilág felé való megfelelési kényszert kéne valahogyan leredukálnia magában, ez még mindig egyszerűbb mint egy előre leírt "wish list" szerinti partnerre találni.

manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2010.07.28. 09:53:29

...ha más gond nincs, a korkülönbség érdektelen.
ha van más gond, akkor félrevezető a korkülönbségre terhelni.
nem minden 19 éves fiú egyforma, előre annak alapján lehet - vagy kéne - gondolkodni, amit a srác _csinál_, nem amit kiokumulálunk, hogy vajon majd mit fog gondolni a jövőben miszerintünk. előítéletek és előrevetített gondolatbűnök alapján átgondolni a kapcsolatot, na azt nem kéne. szerintem úgy kell közösen átbeszélni, hogy nagyon figyeljetek egymásra, és ne az alapján parázz-dönts stb, hogy mit nem követett még el a srác, ez tök igazságtalan.
egyébként egy szerencsétlen hullámokat kavaró lemagázást kár így túldimenzionálni, nem a kedvesed magázott le, hanem valami pultos, ki tudja, hogyan-miért.
::: csak okosan, ne csessz el egy jó dolgot!

JoSé 2010.07.28. 09:54:53

sziasztok,

ez azért tetszett :D "Az ágyban minden jól megy és pont ez a baj" hú de nagy probléma :!

Ha igazán szeretnéd akkor nem érdekelne téged a korkülönbség, amúgy is már számtalan példa volt arra hogy egy 20 éves ember ment hozzá egy 49 éveshez... nem gondolom hogy ez problémát okozna. Szerintem ne firtasd a házasság dolgot amíg ő nem lép, a férfi úgyis megérzi hogy mikor jön el minek az ideje, és ez a meglátásom szerint most is így fog történni.

Szerintem nyugodtan felvállalhatod magad, és ne akadj ki azon ha le-"kezicsókolomoznak".

www.youtube.com/watch?v=LlMM_0c3jUE - jó napot...

Devil2 2010.07.28. 10:00:05

@Csili655: Erről van szó, csinálni kell, mert különben utána ott marad a kérdés: "mi lett volna ha...?"

2010.07.28. 10:02:10

@CyberPunK:

pedig ezt mondtad.:)

BARI 2010.07.28. 10:03:51

@nicknek: na ez még tetézi is a dolgot :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 10:10:11

"én már nagyon meg szeretnék állapodni." Ezt tilos megbeszélni vele? Max. megmondja, hogy ő még nem, majd 10 év múlva.

alumi 2010.07.28. 10:11:44

khm.
csak én érzem ebben a tér-idő ugró gyorsaságú logikai vonalvezetést, vagy tényleg elég gyorsan eljutottak a "hello laci vagyok"-tól a "meg hát"-ig?

" Eleinte arról volt szó, hogy németet tanítok neki. A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam.Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk ...."

alumi 2010.07.28. 10:13:13

Öööö, bocs, és mi volt a poszt központi kérdése?

alumi 2010.07.28. 10:14:27

@Kedves Nard: láttam én már karón varjút, ahogy progmatos ..nabubust is....:s

Devil2 2010.07.28. 10:16:35

@primula anderson: Hihi :) én is emésztettem ezt a pár mondatot egy ideig, de csak arra jutottam hogy ez nem az én tempóm. :D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 10:19:17

Örülök, hogy vannak akiknek sikerült és remélem a posztolónak is sikerül, de egy kis történelem:

16-évvel ezelőtt 1994-volt ...89-90-ben a rendszerváltás hatására változtak fokozatosan a társadalmi normák, a családmodell és a férfi nő családban betöltött szerepe... Az egyház által a család felé támasztott ásó kapa halálig stb... kezd háttérbe szorulni. Elkezdjük élni a fogyasztói társadalmat, többpártrendszer stb., amikor is rádöbbenünk az óriási szabadságra és ezáltal a lehetőségekre... fogyasztjuk a kapcsolatok is...

Fokozatosan kezdenek kitolódni az életkori határok... már nem akarunk 19 évesen férjhez menni.. inkább tanulunk 26-éves korunkig... stb.

Na ekkor 1991-ben születik egy srác, aki ebben nő fel. Mennyi a reaális esély arra, hogy ő képes lesz mindezeken felülkerekedni 19 évesen?

Lúdtalp 2010.07.28. 10:19:19

27 éves vén szatyor, az ilyen már minek pasizik. Csoda hogy a számítógépet megtanulta kezelni, vagy diktálni tetszett a postot?

Beefboneknock (törölt) 2010.07.28. 10:23:24

sok belső értékről olvashattunk ami miatt a fickót választotta :),
majd 35 évesen amikor épp kifutna az időből majd dobja a pasi és akkor jön a kesergés, hogy az ő korosztálya a fiatal csajokat keresi és nem talál senkit stb... de ne így legyen

kovácspéterke 2010.07.28. 10:25:09

Miért nem beszéled meg vele, hogy te már megállapodnál, és ezért problémásnak érzed a kapcsolatot, illetve tartasz attól, hogy nem lesz tartós az egész, mert ő fiatalabb. Mit kell ezen titkolózni, nem értem.

alumi 2010.07.28. 10:26:47

A pasi 19, a csaj 27. Tipikus "végzetes ceji" kapcsolat.
A srác aligha élte ki magát még, de ettől még lehet, hogy annyira szereti a csajt, hogy simán leköti mellette magát jó pár évig, akár egy esküvő erejéig is.
Azzal viszont számolni kell, hogy előbb-utóbb elő fognak törni a hormonok, az elmaradt kufircok utáni vágy és változatosság keresése.
Ez bármelyik kapcsolatban benne van, de nyilvánvaló, hogy egy 19 éves nyikhajnál hamarabb be fog következni, és valszeg durvább is lesz, mint egy 30 éves, relatíve kiéltebb, több tapasztalattal bíró hapsinál.
Az már egyéni dolog, hogy a csaj ezt átgondolja, elfogadja, és leszarja, vagy marja magát feszt és ezzel a kapcsolatot is szép lassan gallyra teszi.

2010.07.28. 10:28:40

@nicknek:
fúha!
hát azért ilyen szociológiai fejtegetésbe csak nagyon óvatosan menjél bele!
"rendszerváltás hatására változtak fokozatosan a társadalmi normák" az én szüleim vígan elváltak a rendszerváltás előtt és a nagy családban is millió válás/újraházasodás jobbról-balról gyerekcsinálás történt.:))

"Mennyi a reaális esély arra, hogy ő képes lesz mindezeken felülkerekedni 19 évesen?" ismered a srácot mint a tenyeredet?
Beskatujázod a világot egyféle nőre meg egyféle férfira. Szerinted? Pont most hoztunk 15 ellenpéldát, hogy működhet.

Manókommnentnek van igaza.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 10:47:06

@Traktorka:

"Beskatujázod" omg! Skatulya bazze! SkatuLYa! :)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 10:48:07

@Traktorka: óvatos leszek:))

Nem skatulyázok, csak azt vázoltam fel, hogy ami működött 16 évvel ezelőtt... az nem biztos ma is működne úgy, ahogyan akkor...

Nyílván a posztíró is azért tette fel a kérdést, mert tudja, hogy nagyon kevés ilyen kapcsolat működhet manapság... de legyen így tényleg és működjön. Elfogadom azt is amit ti mondtok.

Csak én akkor inkább lottózom, mint belemenjek egy ilyenbe.:)

2010.07.28. 10:48:11

@primula anderson:

Primitiv szterotipia, nem minden progmatos kocka... :D

2010.07.28. 10:49:39

@Kedves Nard:

A skatuja az egy specialis zenei izlesu disznoveny. Ska Tuja, teccik erteni ?

MickthePick 2010.07.28. 10:49:40

Unokatesóm 22 évesen egy 29 éves csaj vett el.

Azóta is együtt vannak, 2 gyerekük van. Ha jól számolom, ők is 16-17 éve vannak együtt.
Mondjuk a csaj már 29 évesen is bűn ronda volt, az unokatesóm meg mindig is kicsit fura, de nagyon úgy tűnik, hogy jól megvannak :)

Krisztina1968 2010.07.28. 10:49:44

Kedves Poszt-író!

Elmondok Neked egy nagyon ideillő történetet:
nagybátyám, anyukám öccse 18! éves volt, amikor megismerte 26 éves későbbi feleségét, aki akkor éppen férjnél volt. Egy közös ismerős esküvőjén jöttek össze. A nagybátyám iszonyúan beleesett a csajba, és egyáltalán nem érdekelte a különbség, csak azt tudta, hogy nősülni akar. Nos, 1-2 év huza-vona volt a válással
a nagynénémnél, de végülis sikerült elválni. Persze, a per alatt is együtt volta, és az 1970-es években ezt nemigen nézték még jó szemmel. Ahogy elvált a nagynéném, azonnal összeházasodtak. Gyerek sajnos eü. okok miatt nem lett, de ők még most is együtt vannak, és soha, senkijük nem volt egymáson kívűl. A korkülönbség - egy picit - mindig látható volt, de mivel a nagynéném nagyon dögös csaj volt mindig, és most is az,
ez nem okozott gondot. Nagybátyám most 61 éves, nagynéném 69.
És öregen is imádják egymást....ami pedig a slussz - poén: a nagybátyám néz ki évek óta az idősebbnek!! szóval, ha minden rendben, akkor ne riasszon el a korkülönbség, - ne hallgass senkire, csak a megérzéseidre, és a szívedre!
Sok szerencsét!
Krisztina

MickthePick 2010.07.28. 10:50:12

@Budapesti Brigaderos: így van, én ismerek pár tetra-, és egy oktaédert is :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 10:50:41

@Budapesti Brigaderos:

Nem primitív, hanem átlagban így van. Kockásra programozott testük is van.

Én csak azt mondom, hogy van élet a skorpinyóhörcsögökön túl is! :)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 10:51:38

Extrém ritka esetben működik ez a felállás, de több jel is arra utal, hogy ez nem olyan eset. Adott a "gyönyörű" 19 éves srác, aki egy isten az ágyban, és a 27 éves, érzékeny, majdnemsírvafakadtam nő, aki viszont már megállapodna. Ez már önmagában is necces, de a pontot az i-re ez teszi fel: "A srác nagyon akarta velem a dolgot.." Tehát ő kezdeményezett, neki imponált, hogy megfűzhet egy 20-as évei végén járó sunát, és nem az utóbbi csábította el őt. Értelemszerűen a haversrácok előtt is akart villogni kicsit a szexi tanárnénivel, ezért mutatkozott vele nyilvánosan is.

Persze az is megesik, hogy a tanárnéni csavarja el a teszetosza tinifiú fejét, mert látja rajta, hogy az könnyedén manipulálható és - még - nincs tisztában saját sunázási lehetőségeivel. Olyankor gyakorta befigyel a gyorsan leszervezett házasság, gyerekkel lasszózás, érzelmi zsarolás és minden más is, ami kell... csak ez nem az a történet.

Ha egy 27 éves nőt nem a 19 éves szeretője nővérének, hanem az anyjának néznek, az kapásból gáz. Teljes joggal gondolhatja, hogy ha együtt maradnak, 5 esztendő múlva már a nagymamájának is nézhetik akár. Meg egyáltalán, teljes joggal gondolhatja, hogy ennek a tözsölgésnek semmi értelme. Az a 19 éves ifjúhejjespasee, aki ennyire tisztában van a lehetőségeivel és képességeivel, nem fogja leláncolni magát egy olyan nőhöz, aki maholnap már szülni szeretne.

"Mindenki azt mondja, hogy ne foglalkozzak ezzel, egyszerűen legyek boldog vele – hiszen mindketten akarjuk." Ez most is szépen hangzik, mint mindig. Már csak azt kellene tisztázni, melyik félnek mit jelent a boldogság, és főleg milyen távon. Ha a fiúnak azt, hogy kötetlenül élvezkedhet Lujzival jó ideig, akkor ez csakugyan igazi öömbódottá lehet számára. Ha a nőnek azt, hogy összeköltözős, gyerekvállalós kapcsolatot szeretne kialakítani záros határidőn belül, akkor máris nem olyan kedvező a leányzó fekvése. A srác is könnyedén mondhatja a többiekkel együtt az idézett mondatot, hiszen neki nincs vesztenivalója: akár további 15 évig is kalandozhat görcsölés nélkül. Különösen, ha nem csak ezt a nőt blokkolja most sem. :) A nő viszont a masszív pofáraesést kockáztatja ezzel a tözsölgéssel, ha többet vizionál bele a csakszexnél. Megeshet, hogy e kapcsolatnak nevezett viszony miatt fogja elszalasztani azokat a 30 körüli férfiakat, akikkel akár családot is alapíthatna immáron.

Végül egy kis bátorítás a sok negatívum mellé:
"..és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém."
Ha tényleg így történt minden, ahogy leírtad, az utóbbitól ne félj! :)

2010.07.28. 10:53:04

@Traktorka:

Dunsztom nincs, de nagyapam 4 evvel idosebb nagyanyamnal. 65 evet (eddig) lehuztak egyutt.

2010.07.28. 10:54:00

@Kedves Nard:

Senki nem szallhat szembe a skorpiohorcsoggel !

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 10:55:52

@nicknek: szerintem nem fog tudni, jó eséllyel még egyetemista a srác, szülei pénzéből, akik valószínűleg nem tapsolnának egy közelgő lagzinak. Reálisan 5-6 év múlva lehet ebből esküvő legkorábban, posztíró pedig eldöntheti, hogy vár-e addig.
Mondjuk még mindig nem értem, miért nem beszélik meg, miért kell megvárni, amíg az indokolatlan parázás miatt totál rossz kapcsolat lesz az egészből, aztán mindenki nyalogathatja a sebeit a sarokban.

MickthePick 2010.07.28. 10:57:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: "indokolatlan parázás"

"Indokolatlan párzás"-t olvastam, de végülis az se értelmetlen :D

alumi 2010.07.28. 11:00:03

@Budapesti Brigaderos: ja vannak gömb progmatosok is.:)

alumi 2010.07.28. 11:02:02

Látom, vannak itt érvek pro és kontra bőven.

Szerintem, ha a csaj annyira parázik, hogy már ezen agyal, akkor nem fog egyik napról a másikra lazán gondolkodni, és carpe diem módon elmerülni a kapcsolatban. Ez a kapcsolat sztem halálra van ítélve. A bogár ott van, és ott is marad..

Peter Blau 2010.07.28. 11:02:23

27 évesen ennyire buta még egy nő? Egy 19 éves srác még csak most kezd bulizni, szórakozni, csajozni. Ez a srác soha nem fog melletted maradni, mondjuk van rá 5% esélyed, de hogy közben lesz más nője is melletted az idők során az tuti. Ha most nem megy tönkre a kapcsolat, akkor majd tönkremegy pár év múlva mikor a srác rájön, hogy 23 évesen egy 31 éves nővel él és még nem élte ki magát. Te meg majd ott maradsz egy-két gyerekkel. Használd az eszedet. Sok sikert.

2010.07.28. 11:04:45

@Father Justice:

te még mindig utálod a nőket...:)

2010.07.28. 11:05:01

@Kedves Nard:

Nem, nem, a gomb jellemzoen a fizikusokra jellemzo. Peldaul vegyuk azt a problemat, hogy mennyi tejet ad egy tej. Eloszor is tetelezzuk fel, hogy a tehen gomb alaku... ;)

2010.07.28. 11:07:49

@Budapesti Brigaderos:

Ja, az én nagyszüleim is leéltek egymással szerelem nélkül asszem vagy 45 évet.:)) remek!:))

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 11:08:49

@Father Justice: immáron.:D:D Ez kellett a pénteki hangulatomhoz.:-)

2010.07.28. 11:11:46

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

annyit mondogatjuk ezt az immáront, hogy lassan véletlenül ki fogom mondani valami full fontos helyen.:D

Gabor73 2010.07.28. 11:11:53

Szerintem a csaj akkor jár el a legjobban, ha gyorsan dűlőre viszi a kérdést.

Még akár működhet is a hosszú távú dolog, de ehhez ismerni kellene a srác hozzáállását is. Márpedig ehhez a téma mély átbeszélésén keresztül visz az út. És a beszélgetés persze nagyon sokat segít a hosszú távú kapcsolat kiépítésében is.

Ha nem megy a dolog, akkor a csaj keressen vki mást. Most van a legszebb korszakában, minden ujjára jut 10 pasi, csak győzze válogatni.

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 11:11:55

Majdnem kapásból rávágtam, hogy nem működhet, de aztán rájöttem, hogy fiatalabb pasim van. :D De nálunk mondjuk őt magázzák, engem tegeznek. :))

Amit nem értik: milyen régi a kapcsolat? Mert pár hónap után akárhány idősek vagytok, komolytalan lenne házasságról nyilatkozni. A másik meg: miféle kapcsolat olyan, ahol nem lehet arról beszélni, hogy ki mit akar? :S

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 11:13:22

@Traktorka:

Az én nagyszüleim végtelen gyűlöletben éltek, amíg nagyfater megszabadult nagymutertől. Úgy hogy meghalt. Ő mondta nekem, hogy "Kisunokám, sose nősülj meg!" kérdeztem tőle hogy miért ne? Csak rámutatott nagymuterre, és mindent értettem.

azallamenvagyok 2010.07.28. 11:14:39

olyan bizonytalan vagyok, vagy mégse?

10 év múlva már családot is alapíthatsz:)

Gabor73 2010.07.28. 11:14:58

@Budapesti Brigaderos: @Kedves Nard: A gömb az a matematikusokra jellemző. És, mint tudjuk, vannak programozó matematikusok is...

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 11:18:12

@Budapesti Brigaderos: Jut eszembe, kéne nekem egy hörcsög. Dzsungáriai vadas. Még pici.

nicknek (törölt) 2010.07.28. 11:18:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de ugye nem vettem el a kedved egy helyes 19-éves pasitól?:))

Murderface 2010.07.28. 11:21:40

Bruhahahaha :D Ez mekkora "probléma"! Maradj vele együtt, amíg jól érzitek magatokat, aztán ennyi. Lesznek itt még igazi problémák is, ne fikciózz, meg gyártsd az ál-problémákat fölöslegesen.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 11:22:20

@nicknek: nem vetted, mert utoljára 18 éves koromban volt kedvem egy ilyenhez.:-) Hajj, de szép is volt!:D

Lady Grey 2010.07.28. 11:22:45

Nem feltétlenül egyforma minden 19-21 éves fiú. Nekem ennyi idős koromban volt egy pasim: már 19 éves korunkban arról beszélt, hogy majd feleségül fog venni, meg gyerekeket szeretne velem. Már el is tervezte, hogy egyetem után, ahogy a Nagy Könyvben meg van írva, összeházasodunk, stb. Aztán nem lett belőle semmi, mert végül én hagytam ott: nem voltam boldog a kapcsolatban. Ok, nem volt közöttünk 9 év korkülönbség, de szerintem ha valaki szereti a másikat, és úgy érzi, "rátalált", ez nem számít.

azallamenvagyok 2010.07.28. 11:22:57

"próbáltam okos lány lenni és hagyni, hogy a dolgok történjenek" LOL, az okos lányok terelik a dolgokat, a buták várják, hogy mi lesz (a fiúk is)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 11:26:28

@Traktorka: Leírtam, szerintem mi a dörgés és a legvalószínűbb végkifejlet ebben a történetben. Ha ebből mindössze azt a következtetést sikerült levonni, hogy utálom a nőket, kíváncsi lennék, milyen konlúzióra jutnál egy olyan kommentből, amelyben mindössze ennyit írnék: "Utálom a nőket."

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Ennek módfelett örülök. A szerdai jókedvek hovatovább nélkülözhetetlen előzményei a felhőtlen péntekeknek. :)

2010.07.28. 11:26:52

@azallamenvagyok:
ez nagy tuti!:) tényleg így van!:)

alumi 2010.07.28. 11:27:17

@Kedves Nard: hja.:)
kikerekednek a "tudástól":))

alumi 2010.07.28. 11:28:58

@Kedves Nard: meglehet, nagyfater el is válhatott vóna, nem?:)

kiraaaaa 2010.07.28. 11:30:19

Sztem a leányzó dobjon föl egy érmét, fej/írás alapon döntsön. Nagyjából ennyi esze van.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 11:32:17

@primula anderson:

Nagyfater "nem olyan ember vót" aki elválik. Gondolom már becsületből végigszopta az életet a vén rohadék nagymuterom mellett. Végülis neki ajándék lehetett a halál.

"kikerekednek a "tudástól":)) "

Izmosra programozott test! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 11:32:43

C' est la vie: épp most hívott fel egy harmincfölötti, elvált hejjespasi, hogy jönne hozzám németórára.:D:D:D

alumi 2010.07.28. 11:35:03

@Peter Blau: azért láttam én már olyan harmincas, negyvenes pasit, aki simán félrekufircolt a neje/nője mellett, pedig korábban rendesen kiélte magát.

sőt, csak ilyen kapcsolatot látok. x idő után minden kapcsolat unalmas lesz, mindenki ráun a másikra, és a kapcsolatmentő akciók helyett a változatosságra szavaz.

szóval valszeg a 19 éves kölöknél nagyobb az esélye, hogy hamarabb fog lépni és lelépni, viszont a kiélt pasik egy idő után ugyanúgy félrelépnek, szeretőznek, stb. max. a tapasztalataik miatt (egy idő után minden nő ugyanolyan, ugyanazt akarja és ez férfiakra is igaz) ritkábban adják fel a meglévő kapcsolataikat egy újért.

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 11:39:08

@Lady Grey (z-ü-m2x): Az, hogy miről BESZÉL 19 éves korában a fiú, egy dolog. Főleg akkor hozakodnak elő házassági ígéretekkel a suhancok, ha látják a nőn, hogy szereti a gyerekeket és a stabil, biztonságérzetet adó párkapcsolatot favorizálja. Akkor a nyugodt családi élet köré szerveződő közös jövő ígéretét meglebegtetve tudják kiterjeszteni a blokkolás időtartamát. Nyilván nem csak te vetted észre, hogy nem vagy boldog abban a kapcsolatban.

Stupidella 2010.07.28. 11:39:29

Bakker, döntsd el, hogy akkor most zavar a korkülönbség, vagy sem? Ha zavar, megette a fene az egészet. Ha nem zavar, akkor meg szarni a kívülállók véleményére! A jövőképet meg kommunikáljátok le, attól még hogy 19 éves a srác, csak van valami elképzelése...

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 11:39:40

@primula anderson: "sőt, csak ilyen kapcsolatot látok." Mondanám, hogy közös ismerőseink vannak, de ez földrajzilag teljesen kizárt, úgyhogy azért láthatjuk így mindketten, mert igaz. Elég elkeserítő.

2010.07.28. 11:41:28

@Father Justice:

Ahhoz hogy ezt leírd, be kellene magadnak is vallanod.

kiraaaaa 2010.07.28. 11:48:31

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de igaz, sajna, én is csak ilyet látok...
ez biztos valamilyen járvány...

2010.07.28. 11:48:38

@Frigyesur:

Vadasan? Zsemlegomboccal? Nekem nincs horcsogom, sajnos :D Majd akkor, ha eleg hosszu ideig maradok egy orszagban, akkor terjunk vissza erre :(

lemnisKate · http://szocialiskeszsegek.posterous.com 2010.07.28. 11:48:47

Bár nem ismerem a történet szereplőit, azt hiszem, hogy a posztíró jobban teszi, hogyha nem fűz túlzott reményeket a kapcsolathoz. A történetből úgy tűnik, hogy a srác azért jött össze a csajjal, mert izgatta a fantáziáját, hogy milyen lehet egy érett(ebb) nővel. Később aztán, amikor az újdonság varázsa megszűnik, le fog lépni.

Egyébként, kedves posztíró, nem biztos, hogy nem ezzel jársz jobban. Nekem 22 évesen volt 18 éves pasim, és én már akkor is hihetetlenül éretlennek láttam. A szex jó volt, meg minden, de az összes többi terület... OMG. Könnyen lehet, hogy ez nálatok is így van, csak elvakítanak a hormonok.
Gondolj bele, egy 19 éves srácot jellemzően a szülei tartanak el, a mosógép működése meg nagyobb rejtély a számára, mint az Egyesített Világelmélet, mert anyu minden házimunkát elvégez amúgy. El tudod képzelni, milyen együttélni egy ilyen arccal?

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 11:50:31

@Traktorka: Nem az a lényeg, hogy valóban utálom-e a nőket, vagy szeretem-e a görögdinnyét, hanem hogy miként jutsz olyan következtetésekre, amik köszönőviszonyban sincsenek azzal, amit leírok.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 11:54:45

@kiraaaaa: és az kapja el, akinek gyenge az immunrendszere.:-)

lemnisKate · http://szocialiskeszsegek.posterous.com 2010.07.28. 11:56:12

@Father Justice:

Amikor Belgrádban éltem egy ideig, az ottani huszonéves srácok jelentős része azzal a csajozós dumával jött, hogy "jaj, olyan szép vagy, legyél a feleségem!" :D

Caddy 2010.07.28. 11:56:49

@JoSé: ez így van, mindig a szex a baj. :)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 12:00:44

@Kedves Nard: meg aztán mindenkinek a saját gyereke, 'cejejme', kutyája, macskája a LEGSZEBB a világon :DDDD

alumi 2010.07.28. 12:01:46

@Kedves Nard: sosem értettem ezt a becsületből végigszopta dolgot, de sajnos az én familiámban is van ilyen...

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:02:18

@furcsa lány: Látod-látod, az igazi szakértők rögtön az ismerkedés kezdetén bevetik a trükköt. Bár tudomásom szerint az olasz férfiak sem fukarkodnak a szélsebes házassági ígéretekkel, ha arról van szó. :) Ezzel egyébként semmi probléma nem lenne, ha a nők többsége pontosan tudná, hogy ez csak játék. Vagyis csak mosolyognának egyet magukban, hogy vajon hány nőnek "kérte már meg a kezét" akár csak aznap a fickó, és ekként is kezelné ezeket a helyzeteket.

Madpapa 2010.07.28. 12:11:50

@Father Justice: na jó, de ezzel mintegy jelzik, hogy a házasság szentségét egyből felkínálva, igazából ők azért komolytalanok. Ezt szerintem a beetetni kívánt nő sem látja másként. Nagyon Szicíliából az Etna tövéből kell jönnie a lánynak, hogy ezt benyalja.

alumi 2010.07.28. 12:14:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: hát ja, eléggé az.
sajnos örökké tartó szerelmet, rajongást, és kétpólusú vonzódást még nem találtak fel, úgyhogy marad, ami eddig.:)

várakozás, válogatás, a legigazibb meglelése(ha szerencséd van. ha még nagyobb, akkor több is lesz életedben), boldog ceji, sok keksz, házasság, lakáshitel, autóhitel, kölkök, mókuskerék, mókuskerék, unalom, viták, fellángolt szerelem,vegyünkházat, újabb hitel, még egy kölök, mókuskerék, meghízunk, mindennapok, viták, meranyád, merapád, kísértések, otthoni viták, még jobban felnagyított problémák, mégishogyváljakel?, kísértés (kolléga, kollegina, a haver felesége, a középsulis nagy szerelem..), megcsalás, szerető, sunnyogás, tímbildinglesz, vidéki panzió, sutyizás, csakafőnökhívott, jahaggyámá, neszójjábe, elegemvanbelőled, mánemszeretlek, elakarokválni, jómencsükmeg, vanvalakim, elbasztamrádhúszévet, asseleszjobb, meghátaházmegakocsi, éspistikeismégtanul, utállak, nembaj, elvagyunk, ...válunk.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 12:14:41

@primula anderson:

92 éves volt, gondolom a neveltetéséből fakadt.

@furcsa lány:

Én is pont ugyanezt írtam. A sok hülye nő meg készpénznek veszi az amúgy egyszerű sunázási ajánlatot :)

Stupidella 2010.07.28. 12:17:48

@Kedves Nard: a sok buta lány/nő benyalja a nyaralás alatt az arabusoktól is a hasonló dumákat.

@primula anderson: azért működhet ez másképp is, ez a pesszimista verzió... :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 12:19:45

@Stupidella:

Aki elég hülye, hogy hozzámenjen egy tevezsokéhoz/homoki niggerhez, azért nem is kár. Aztán mehet mehmetkarcsikázni bazze :)

2010.07.28. 12:20:17

@Stupidella:

Szabad orszagban elunk, van, akinek a pesszimista verzio jar ! Tetszes szerint lehet valasztani, kinek mi a jo.

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:20:29

@Madpapa: Vagy nagyon Magyarországról, egy elszigetelt kis faluból. :) Szerintem sokkal többen benyalják, mint hinnéd. A csillagokat is lehazudó, intenzív udvarlási stílussal egyetemben, amely szintén szokatlan, de sosemvoltmégrészemilyencejiben feelingje miatt elnyomja a tényleges szándékok feltérképezésének igényét.

alumi 2010.07.28. 12:21:50

@Stupidella: majd úgy ötven év múlva dumálgassunk el erről.

Stupidella 2010.07.28. 12:23:30

@primula anderson: amit felvázoltál, 50 éves program? Aú! :)

@Budapesti Brigaderos: igenisss!

@Kedves Nard: vagy olvasgathatja a Lányom nélkül soha és hasonló c. regényféléket.

alumi 2010.07.28. 12:23:43

@Kedves Nard: nem tudom melyik a jobb élet. ülni a szarban, vagy mindig más szarban ülni.:)

alumi 2010.07.28. 12:24:12

@Stupidella: 50 év alatt belefér két-három boot.:)

2010.07.28. 12:25:34

@Stupidella:

Van egy kollegam, aki ilyen vegyes csaladbol szarmazik - eleg gyengek az idegei, neha rangatozik a szemoldoke (tikkel).

2010.07.28. 12:26:42

@primula anderson:

Szerintem futtas tobbet egyszerre, hamarabb tudod meg az eredmenyt ;)

alumi 2010.07.28. 12:28:00

@Budapesti Brigaderos: de lehetnek verzióütközések, és akkor az egyik hazavágja a másikat.:)

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 12:29:26

@primula anderson: Mindaddig amíg az élet nem konstans tündi-bündi utazás, addig a kapcsolatoknak is velejárója lesz a hullámvölgy. Mégis azt hiszem, hogy sokkal jobb, ha van egy társad az életben, míg ha egyedül élsz feszültség nélkül, vagy kapcsolatból kapcsolatba ugorva. Már én is öregnek érzem magam ehhez. :D

Az élet nem habostorta, pel...rimula elvtárs. :)

Caddy 2010.07.28. 12:30:00

@primula anderson: instant kapcsolat. Szeretem ezt az összefoglalásodat. :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 12:30:05

@Budapesti Brigaderos: Óóó. Aszittem azért beszélsz róla annyit, mert birtokában vagy. :S

lemnisKate · http://szocialiskeszsegek.posterous.com 2010.07.28. 12:30:16

@Father Justice:

Heh, számomra kissé WTF volt, hogy miért akarna bárki is feleségül venni, aki kb. 10 perce ismer :)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:30:56

@Stupidella: Pont az arabokkal akartam párhuzamot vonni az előbb. :) A Szakítóson is volt egy olyan poszt, amelyben a muzulmán egyiptomi faszi évekig sunázta az idétlen magyar nőt (Magyarországon). Mekkora lángolás, mekkora szerelem! Szó szerint emlékszem, a búcsúszex kapcsán így fogalmazott: "Sírva temettük egymást." Én meg sírva röhögtem az egészen. :) Mondanom sem kell, kiderült, hogy a három év alatt a faszi végig dugott egy másik nőt is, meg a végefelé egy harmadikat is. Rendszeresen hazajárt megünnepelni a jelesebb muzulmán ünnepeket, de a nőnek annyi sütnivalója sem volt, hogy egy ilyen szinten hithű muzulmán férfi számára az európai nő csak egy ócska kurva. De azért a maszlagot szépen benyalták mind.

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 12:33:06

Speciel én láttam sírig tartó szerelmet. Szóval biztosan tudom, hogy létezik. Szerintem sosem leszek annyira kiábrándult, hogy ebben kételkedjek. :)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 12:35:41

Valami izgalmas? Posztoló lány volt már itt?

hobbigyuros · http://testepitoedzesnaplo.blog.hu 2010.07.28. 12:35:58

A posztíró helyében óvatos lennék,ki tudja mikor veszi észre a srác hogy jó lenne mással is lenni,mielőtt egy életre leköti magát. Nem minden 19éves gondolkodik így,lehet a srác nem ilyen,örül hogy megtalálta akire szüksége van,de erre oda kell figyelni.

Stupidella 2010.07.28. 12:36:19

@Father Justice: ez pontosan így van.

@primula anderson: akkor már inkább maradnék egyedül, minthogy 3x is végigcsináljam ezt a programot :)

2010.07.28. 12:36:27

@Frigyesur:

Az utobbi tiz evben a legtobb, amit egy varosban toltottem az 11 honap :D A horcsogom Angliaban szuletett, evett sajtot Parizsban, csicseriborsot pesten, es turo rudit Vasarosnamenyban :D Tobbet utazott, mint nemelyik ember...

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:38:58

@furcsa lány: Ha az avatarod téged ábrázol, nem is kérdéses. :) Egyébként igen, ez a természetes reakció, de sok nő tényleg megzavarodik, mikor először mozdulnak rá ilymódon. Lehet, hogy a sok házasodni vágyó derék legény pont erre az átmeneti zavarra építi a ködhintés következő fázisát. :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 12:39:10

@Budapesti Brigaderos: És volt hozzá útlevele, vagy akármi? :D Meg hogy utazott? :)))

Stupidella 2010.07.28. 12:39:30

@renegade8: nekem van egy ismerősöm srác, aki 22 évesen elvett egy 30 éves csajt, aki azóta is kihasználja, dolgoztatja (2-3 helyen dolgozik, alszik 3-4 órákat, miközben otthon lébecol két gyerekkel, akikkel nem is foglalkozik, csak csetelget, meg ilyesmi, de a srác valamiért kitart mellette már 6 éve. Pedig próbáltuk lebeszélni a csajról elegen. :)

bozs 2010.07.28. 12:40:31

"...féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém. Az utóbbi meg is történt..."

De vajon tudják, hogy mi igazából a Szerelem?

Szerintem ő tudja:

igazabolszerelem.hu/blog/reszletek/5_szerinted_mi_igazabol_a_szerelem/

VIGYÁZZATOK, MÉLY TARTALOM! Nem "egyszerű" olvasnivaló. ;)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 12:43:33

@primula anderson:

A bejáratott, rendesen kiült szar kényelmesebb lehet, míg az új szar lehet szagra más, de még itt-ott nyomhatja a segget! :)

@Father Justice:

Mondjuk az európai nők értelmesebb fele nem is válaszol a tevezsokéknak. Dövan barátom is mesélte, hogy az orosz/ukrán társkeresőkön eleve kiírják a reglapjukra a csajok, hogy semmilyen grúz, vagy egyéb hasonló csucsmek (minden nem európai vagy orosz) írjon neki. A csucsmek egy gyűjtőszó a keleti/déli söpredékre. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 12:44:42

@bozs:

Nem egyszerű, csak kurvára modoros és közhelyes :)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 12:47:56

egyszer azt olvastam:
A szerelem egy folyamat és nem egy állapot.

Belegondoltam, ha folyamat, akkor ugye van eleje és vége is?!
Na itt hagytam abba a gondolkodást...

kiraaaaa 2010.07.28. 12:48:17

@Stupidella: grat, csináljatok belőle vasárnapi apukát.
Mi lenen, ha nem szólnátok bele az életébe?

Pötyy 2010.07.28. 12:48:31

@primula anderson:

én elhiszem, hogy nem érted a becsületből végigszopta dolgot, én meg csak azt nem értem, hogy akkor miért csodálkozik mindenki, hogy némá félrekúr.

Tudod van olyan, hogy ha ígérek valamit, akkor azt megtartom, és az nem ment fel ezalól, hogy egy köcsög akinek ígértem. Tetszett volna előtte gondolkodni. (ide kívánkozik az ígéret -> házasság asszociáció, amit azért leírok, mert nem mindenkinek triviális).

Én tudom, hogy fontos a jó szex naponta kétszer 40 éven át, csak néha elgondolkodom, hogy akinek egy ennyire "bonyolult" tevékenység minden gondolatát leköti, illetve olyan alapvetéseket nem tart magáénak, mint az ígéret meg a becsület, miben több egy állatnál.

Leginkább kevesebb.

lemnisKate · http://szocialiskeszsegek.posterous.com 2010.07.28. 12:48:56

@Father Justice:

Nem vagyok róla meggyőződve, hogy a példádban szereplő lány nem így járt-e jobban... Gyanítom, hogy csak akkor jött volna az igazi sírás-rívás, ha a muzulmán hejjespasi elvette volna a csajt feleségül.

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:51:30

@Stupidella: Az ilyeneknek általában masszív szintkülönbség a magyarázata: külsőre, anyagilag, vagy összetett szempontok szerint. De ez csak kezdetben működik, egy idő után már nem vállalja be az ember a rabszolgasorsot a csinos pofi vagy a pénzes após miatt sem. Na, ezért kell gyerekekkel lasszózni, mert az dupla biztosítékot jelent: egy normális férfiember kötődik érzelmileg a gyerekeihez, és esetleges válás esetén még tartásdíjat is csengethet. Persze ebből kapásból ki is derül, hogy utálom a nőket.

De várjál már! Ezek szerint te is utálod a nőket! :)

2010.07.28. 12:52:53

@Frigyesur:

Az union belul nem kell neki, amig nem lep union kivuli allam teruletere - amugy az anyosulesen ult :) Konnyu igy utazni, hogy a ha'zad is utazik veled, nem ?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 12:54:33

@kiraaaaa:

Ha nem szólnának bele, akkor a csaj boldogan hereverne otthon egész nap és élősködhetne. Én is beszólnék a csajra, de nem csak a pasijának, hanem neki is :) A vasárnapi apuka valószínűleg nem állná meg a helyét, mert a gyerMekelhelyezési perben, nem a munkanélküli lusta anyának ítélnék meg őket. Max vasárnapi anyuka lenne a dologból. Ja és a zsíros gyerektartást se fizetné a férfi neki :)

Csirke72 2010.07.28. 12:55:03

Annyira ostobák a mai nök....

Mégis mit vár egy 19 éves zöldfülü kiscsávótól akit elöször szoptak yol le és egyböl házasodni akar...

1-2 év és a kiscsákó rájön, hogy huh mennyi jó picsa van még ezen földön és akkor a csajszi 1 lepukkadt matrona ként muszáj távoznia.

Az ilyen kapcsolatok sosem müködnek hosszútávon.
Az ágy csak az egyik fele a dolgoknak, na de a szellemi az is kell amit egy 27 éves nö valszeg nem a 19-es fiucskában fog megtalálni...
Forditva lehet.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 12:55:17

@Frigyesur: én is láttam. Egyet. Nem sok, de ahol van fecske, ott nyár is lesz.:D

Parasite 2010.07.28. 12:55:27

jó, a "szép fiatal fiú"-ig bírtam. drágám, attól mert 27 vagy, még nem kell 47ként viselkedni. bár van egy elképzelésem arról, hogy nézhetsz ki, ha 27 évesen már kézcsókolommal köszönnek neked.

2010.07.28. 12:55:28

@Kedves Nard:

Twain mondasat tartom igaznak erre: ovatosan az orvosi konyvekkel, belehalhatsz egy nyomdahibaba...

Csirke72 2010.07.28. 12:56:18

@Parasite:

27-el 19-es? Ez majdnem liliom tiprás...

2010.07.28. 12:56:29

@Parasite:

Aha, a baratnomtol par eve meg szemelyit kertek, mert nem hittek el, hogy 27... :D

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 12:56:49

@furcsa lány: "Hitetlen" nőt csak lightos muszlimok vesznek feleségül (a megtérítés nyílt vagy kimondatlan szándékával), így őt ez a veszély nem fenyegette. De jól mondod, mert az nagyobb sírás-rívást szokott eredményezni: a nő elég elvakult ahhoz, hogy kitartson a férje mellett, viszont előbb-utóbb kiderül, hogy túl európai a teljes konverzióhoz. Ha akkora már vannak gyerekek is, neki kicsengettek.

kiraaaaa 2010.07.28. 12:58:02

@Kedves Nard: A csajnak beszólást sem értem, sztem ha nekik így jó, akkor kinek mi a köze?

Ez a beleszólok más életbe nem megy, mindenki a saját kertjében kapirgáljon, nem kibuc ez, hogy közös a dógotok.

A bíróságon nagyon meglapozott vád kell, hogy anyától elvegyék a gyereket.

2010.07.28. 12:58:17

@Csirke72:

Mikor kernek szemelyit egy szorakozohelyen ?

Stupidella 2010.07.28. 12:59:21

@kiraaaaa: 1. már nem szólunk bele 2. a barátok miért ne mondhatnák el a véleményüket?

alumi 2010.07.28. 12:59:37

@Pötyy:

szép elmélet, de nem nekem kellett volna levezetni.:)

szerintem az unalomra, elhidegülésre megvan a válasz és az nem a félre.., hanem az elválás.
értem én, hogy voltak olyan idők, amikor szégyen volt a válás. de pl az én szüleim generációja is így fogja fel, miközben 2010et írunk és senki sem kötelezhető arra, hogy olyan emberrel élje le az életét, akit nem szeret. ez senkinek sem jó.
és ez marhára nem becsület kérdése.

Csirke72 2010.07.28. 12:59:51

@Budapesti Brigaderos:

Hát erre nem lennék büszek:(((
Ez tök ciki... Nekem is volt ismerösösm ahol a csaj 22 volt és kb 14-nek néztem volna a testi adottságai miatt és jómagam nem is kezdtem volna vele mert amolyan aranyos kislány volt de nem látszott érett nönek soha:(

kiraaaaa 2010.07.28. 12:59:52

*megalapozott, durva

Csirke72 2010.07.28. 13:00:20

@Budapesti Brigaderos:

Pl. Ha 14-15 a feltételezett kor...

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:00:38

@Budapesti Brigaderos: Az anyósülés a legveszélyesebb hely, egyátalán nem hörcsögbiztos. És nem vagyok benne biztos, hogy vadállatoknál nem kell valamilyen igazolás, vagy valami. feltéve, hogy törpehörcsög volt. A sima hörcsög nem veszélyes. :)))

2010.07.28. 13:00:54

@bozs:

:) túl magasröptű fejtegetés ez ide. kvázi gyöngy a disznók közé.:)
mindazonáltal minden szavával egyetértek.:)

Csirke72 2010.07.28. 13:01:14

@Budapesti Brigaderos:

Hát ez a ciki:) 27 valóban és 14-15-nek nézik:)
Neked nem égö????

kiraaaaa 2010.07.28. 13:01:27

@Stupidella: 2. a vélemény elmondása más, ha kérik. Kéretlen vélemény öncélú okoskodás,m ég baráttól is.

alumi 2010.07.28. 13:02:17

@Caddy: állítólag a pesszimista verzió..:)
mégis oly sokszor van ez. túl sokszor.

2010.07.28. 13:02:34

@Budapesti Brigaderos:

morrisonsban kérnek, 18 év alatt séta a balettba ugrálni.:)

Stupidella 2010.07.28. 13:03:11

@Father Justice: a szintkülönbség náluk abban volt, hogy a srác meg se mert társaságban nyikkanni, annyira kis nyuszi volt, míg a nő egy elég erőszakos tipus. A srác már kinőtte a nyusziságát, a vakságát viszont nem. Csak hát sajnálom, mert ha néha elengedi a nő (jól fogalmaztam!), hogy mással is találkozzon, akkor látom rajta, mennyire zombi a fáradtságtól meg a pénztelenségtől (a csajnak extra igényei vannak, mint pl fajtiszta kutyulik, akik végül valamelyik szomszéd kertben landolnak, mert foglalkozni már nincs vele kedve...). De hát szereti ezt a nőt, ami számunkra érthetetlen, de már tényleg nem szólunk bele.

Csirke72 2010.07.28. 13:03:50

@Traktorka:

Ja, csak ha valakitöl személyit kérnek akkor azt nem azért mert 17-nek nézik hanem mert 13-15-nek:((((

Ez pedig elég gáz 1 felnött pasinak....

alumi 2010.07.28. 13:04:11

@Frigyesur: igen. jobb, ha van egy társad. és itt alényeg: társad!
a baj az, hogy sokan az ágymelegítőt keverik az életre szóló társsal, aztán nyihognak.

A pel..rimula..mire vonatkozott? Ma nekem túl szerda van.

2010.07.28. 13:04:21

@kiraaaaa:

na!:)) igaz!:))

bár lehet, hogy akkor sokan meg sem szólalnának napokig, ha ezt betartanák.:))

Csirke72 2010.07.28. 13:04:48

@Stupidella:

Ez nem szeretet, hanem elsö szex...

Stupidella 2010.07.28. 13:05:15

@Father Justice: meg persze a lasszó :)

Nem utálom amúgy a nőket :)

kiraaaaa 2010.07.28. 13:06:38

@Traktorka: és mit veszítesz? nem jó egy kis csönd?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 13:07:20

@kiraaaaa:

Elég nyomós indok, hogy nem képes eltartani őket.

@primula anderson:

Pelikán elvtárs lett volna, csak mindig összekeveri a neveket! :)

2010.07.28. 13:07:32

@Csirke72:

Akkor felhomályosítalak: MINDENKITŐL kérnek. a biztiőr fiúk nem fogják kockáztatni az állásukat csak azért, mert a Géza simán kinéz 25-nek.:))

Én nagy röhögve megmutattam a régi bordó személyim.:))
Okoska.:))

Stupidella 2010.07.28. 13:08:55

@kiraaaaa: ha lehet egy kérdésem, tegyük fel, hogy épp hozzá készülsz menni egy pasihoz, akiről rajtad kívül minden barátod tudja a sötét titkait, stb. Te nem kérdezed az ő véleményüket, de ők előre látják a bajt és szólni próbálnak, mert fontos vagy nekik és nem szeretnék, hogy megszívd. Inkább megszívod, mert ők öncélúan okoskodnak?

Csirke72 2010.07.28. 13:09:51

@Traktorka:

Jó de alapvetöen a túlfiatal kinézetüek miatt kérnek:)
17 v. 18 annyira nem aktuális de a 13-16 az most menöbb:)

alumi 2010.07.28. 13:10:53

@Frigyesur: attól, hogy létezik sírig tartó szerelem, még közel sem biztos, hogy te is átéled. ahhoz két ember kell, jókor, jó helyen, sorsszerűen.
majd ha leélted az életed valaki mellett, akit több évtized után is tisztelsz és szeretsz és elképzelni sem tudod az életed nélküle, akkor majd elmondhatod, hogy igen, neked volt ebben részed. addig meg marad a remény.

és annyira kevés sírig tartó kapcsolat van. ezerből tán egy.

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:10:54

@Csirke72: De, ha 17-nek látszol, akkor is kérnek. Én már csak tudom. :D Nem értem miért gáz. Nem hinném, hogy valaki kifejezetten a kislányokra bukik beteg módon, akkor összejön egy huszonvalahány évessel, aki tizenévesnek látszik, ahelyett, hogy kerítene egy valódi tizenévest.

2010.07.28. 13:11:06

@Csirke72:

NEM!:)) Alapvetően azért kérnek, mert 18 év alatt nem szolgálhatnak fel alkoholt.

alumi 2010.07.28. 13:11:51

@Kedves Nard: ja, hát nagyon vicces ma frigyes.

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:12:04

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Jó, de neked nyilván még nem sok ismerősöd van abban a korban, hogy leélte az életét. Nekem meg elég ha létezik. Ha valami lehetséges, az már elég, hogy megcsináljam. :D

Madpapa 2010.07.28. 13:12:08

@Father Justice: lehet naív vagyok, de szeretném azt hinni, hogy minden nő olyan okos mint az itt kommentelők ;-)))

Csirke72 2010.07.28. 13:12:11

@Traktorka:

Akkor is ciki mert ez alapján mindenki 1 véleményt formál a csajról, mint ismerösöm esetében is sokszor azt hitték pdofil, mert a 22 éves csaja 14-15.nek nézett ki....

Na most ez a csaj testi adottságai miatt is volt részben, részben meg a babaarc miatt:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 13:13:11

@Csirke72: nekem is keresték a nevemet 27 éves koromban egy versenyen az ifjúsági mezőny indulói között.:-) Nem égtem egyáltalán, a gyerekarc ezzel jár.:-)

Csirke72 2010.07.28. 13:14:14

@Traktorka:

Pont ez az. A csajszit 13-16-nak nézték! Mert az alap felállás 18 alatt nem szolgálnak ki de azt nem tudja a pultos sem megkülömböztetni, hogy 17 v. 18 de, hogy 13 vagy 27 azt igen....

Csirke72 2010.07.28. 13:15:00

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

1 érett pasinak ciki ha pedofilnak nézik az éretlen kinézetü csaja miatt:)

Rebelde 2010.07.28. 13:15:46

@Stupidella:

de nekik már családjuk van, egyébként ahhoz, hogy mi történik két ember között az csakis rájuk tartozik, még akkor is ha képletesen szólva ölik egymást...
mindenki a saját életével kapcsolatban legyen okos, és ne a másokéval, jelzem az előbbi a nehezebb

az meg elég tré duma, hogy a nő otthon mereszti a seggét a két gyerekkel, nem tudom talán bekameráztátok a lakást, hogy ennyire tudjátok a szitut?? ha ez tényleg így van, és a férjnek ez probléma, akkor talán szóljon ő, és ne ti, ennyi:)

2010.07.28. 13:15:57

@Csirke72:

jóvammá, nyugi. én csak azt mondtam, a morrisonsban mindekitől kérnek személyit és nem engednek be 18 alatt.:D

Csirke72 2010.07.28. 13:16:19

Mondjuk én biztosan nem állnék le egy ennyivel fiatalabb csajjal:(((

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:16:26

@primula anderson: Ja, elég sok mindenről nem nyilatkozhatnék, mert egyelőre úgy tűnik még nem a sír szélén állok féllábbal. Írhatnám ugyanazt, mint tarquinnak. Nekem elég, hogy hihetek benne, mert létezik. Nem biztos, hogy nekem is összejön, persze, de nem mondhatom, hogy nem létezik.

Ezt most olvasnia kéne a zasszonynak, hogy lássa mennyire nem vagyok pesszimista. :D

Csirke72 2010.07.28. 13:17:00

@Traktorka:

Ok. Nekem amugy 8, mivel nem járok már buliba:) Inkább amolyan "öregesen" nyomulok:)

2010.07.28. 13:17:11

@Csirke72:

Nem, nem az. A sok itteni okos ugyis megmondja neked, hogy a masikat elfogadni olyannak, amilyen ugysem fontos eleme a kapcsolatoknak.

@primula anderson:
Ez olyan depressziv velemeny, hogy cenzurazni kellene, mert a blogszerver adminjanak is antidepresszanst kell tole szednie.

Oleg Gontar 2010.07.28. 13:17:59

"A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk"

Ez fura

Csirke72 2010.07.28. 13:18:58

@Budapesti Brigaderos:

Hát ez legyen mindenki saját problémája:)
Ha neki ez bejön:)

Csirke72 2010.07.28. 13:19:50

@Oleg Gontar:

Hát érdekes. Mindenesetre a gáz, hogy a szex a középponban van és az ember sehol:(

Rebelde 2010.07.28. 13:21:39

@Frigyesur: jaj láttam, hogy írtad te is idősebb vagy az asszonynál:) ahhoz képes, hogy 40 vagy egész jól nézel ki:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 13:22:45

@Csirke72:

Kérni kérhetnek személyit, csak nem kaphatnak. Egy biztonsági gorilla nem hatóság,viszont megtagadhatja a belépést a szórakozóhelyre. :)

Rebelde 2010.07.28. 13:24:10

@Csirke72:

hát igen, lehet hogy ők akcióztak a riónál:)))

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:25:06

@Rebelde: Köszi. Nehezedre eshetett leírni, hogy jól nézek ki :))

Csirke72 2010.07.28. 13:25:27

@Kedves Nard:

Jó persze, meg amugy is:) Èn sem vitatnám...

Csirke72 2010.07.28. 13:27:33

@Rebelde:

Mi az, hogy ahoz képest, hogy 40?

A nök 90%-ának az iagazi férfi 40-

Rebelde 2010.07.28. 13:29:19

@Frigyesur:

mondanám, hogy őszintén így gondolom, de....:)))))

Rebelde 2010.07.28. 13:30:40

@Csirke72:
ha igazi férfi lenne igaz lenne, de nem az:DDD

Stupidella 2010.07.28. 13:32:38

@Rebelde: ismétlem, mióta egy család, nem szólunk bele, még a házasságkötésük előtt jeleztük a srácnak, hogy talán nem kéne, aztán elvette, azóta kerüljük ezt a témát.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 13:33:45

@Csirke72: érett pasi nem használja azt a szót, hogy ciki.:-)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 13:34:59

@Parasite: Ez kemény volt, de nekem is ez volt az első reakcióm, mikor azt a részt elolvastam. Elég valószínűtlen, hogy egy 19-nek kinéző 19 évesnek és egy 27-nek kinéző 27 évesnek nem egy közös "Sziasztok!"-kal köszönnek a pultnál. Ez csak egy esetben elképzelhető: ha a pultos egy pimasz 18 éves lány volt, akinek tetszett a kis félisten, és így akarta belecsempészni "vén vagy ide, kisanyám!" véleményét a találkozásba. :)

@Stupidella: Igen, ez is elég tipikus szintkülönbség-kategória. Viszont ebben a felállásban (ha egyébként sem külsőségekben, sem anyagi téren nincs nagy difi kettejük között) hamar kell gyerekkel lasszózni a nőnek. A rózsaszínköd ugyanis előbb-utóbb szétfoszlik, és akkor Gerzson öntudatra ébred a hárpia mellett. Ha viszont addigra ott van két gyerek is, és főleg miattuk marad a kakeszban, nyilván kevésbé ciki a külvilág felé továbbra is szerelmest játszani, mint mindezt bevallani.

2010.07.28. 13:35:21

@Oleg Gontar:

Persze ha Szergej itt lenne...

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:35:30

@Rebelde: Már miért ne lennék igazi férfi? :P

Amúgy nem baj, ha nem őszintén gondolod, elég, hogy leírtad. :D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 13:36:06

Ki érzi azt rajtam kívül, jó lenne ha már vége lenne ennek a napnak? fel a kezeket:)

2010.07.28. 13:36:58

@Frigyesur:

Ez a beszed, Lord Frigyes !

Stupidella 2010.07.28. 13:38:51

@nicknek: nekem az is elég, ha a munkaidőnek vége lenne végre :)

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:39:08

@Budapesti Brigaderos: www.youtube.com/watch?v=rfqNXADl3kU&feature=related

A törpék a legédesebbek. :)))

@Csirke72: :D Ez az Rebi, megkaptad, mi az, hogy ahhoz képest?? :P

alumi 2010.07.28. 13:40:00

@Stupidella: a szerelem vak. jó páran tudnánk mesélni saját és baráti sztorikat. ugye nard?:D

nekem is van a baráti körömben ilyen pár. kurvára nem passzolnak össze, a csaj elég szabadon értelmezi a hűség fogalmát, a pasi meg egy balek.
nem akarnánk mi beleszólni, mivel azonban a csaj előttünk is művelt már kemény dolgokat, nem tudunk mellette elmenni.
ettől függetlenül nekem is bassza a csőröm, hogy miért nem szólunk és jelezzük a dolgot, mert közben feszt jönnek a visszajelzések tőlük, hogy nem boldogok, de a baráti kör abban maradt, hogy pofánk lapos. ő ügyük.

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 13:40:14

@Stupidella: én is így voltam egy barátnőmmel, az elején szóltam, 2 gyerek lett belőle, most válnak. A legszebb, hogy most az összes kispajtásom nekem bírt esni, hogy miért nem szóltam, hogy ez nem fog működni - úgyhogy sose leszek szép és okos, tökmindegy.:-))

Csirke72 2010.07.28. 13:42:04

@Frigyesur:

Hát de nem? Èn magam ugyan még nem vagyok 40 de 1-2 év és ott sasolok.

:)))

Rebelde 2010.07.28. 13:43:52

@Father Justice:
vártam mikor írod le, hogy lasszózás...:))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.07.28. 13:44:39

Most itt mi volt a baklövés, összejönni a pasival, vagy nem kidobni?

Amúgy az egész olyan tipikus logikátlan történet, mint amikor nők mesélik nekem előző kapcsolatukat, aztán kiderül, hogy több történetből ollózzák össze, azért nem értem:)

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:45:59

@Csirke72: Há', sz'tem, igazából nem'tom. Nem látom, hogy 40 éves koruk körül megkomolyodnának, de kapuzárási pánikot egen.

Nekem még van hozzá 12 és fél év. :)))

Csirke72 2010.07.28. 13:46:16

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Ezzel a korkülömbséggel mindenki tisztában van, csak nem akarja a valóságot tudomásul venni...

Èn ismerek olyat ahol a pasi most 60 és az asszonykája 48 és a hölgyike mostanság szeretett bele az uj Hercegbe:))

Na most az ürge 60-al eléggé szarul járt, hogy pont vénségére egyedül maradt:)

Stupidella 2010.07.28. 13:46:56

@primula anderson: nem egyszerű, az igaz, de én nem bírnám ki, hogy ne szóljak mégis valahogy. Persze ezért van az, hogy csak olyan barátaim vannak, akiknek szólhatok, és ők is szólnak nekem, ha kell (az már az én felelősségem, hogy hallgatok-e rá).

Még tinikoromban a sárga földig letoltam a barátnőmet, mert nem mert szólni arról, hogy a srác, akivel jártam, a nyaralásom alatt lefeküdt párszor a barátnőm nővérével. Azóta tudja, hogy szólni kell és hogy nem őrá fogok haragudni érte. :)

Csirke72 2010.07.28. 13:47:10

@Frigyesur:

Nálam nincsen pánik:) Amig áll a cerka, áll ha nem akkor majd virágot locsolok:)

Stupidella 2010.07.28. 13:47:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: de hát ha szóltál, akkor szóltál, nem? :)

2010.07.28. 13:48:05

@Frigyesur:

Persze.
www.youtube.com/watch?v=YXRH50fvHWA

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Ha szolsz, akkor meg az a baj. Az emberek nem szeretik, ha az illuziobol kiabranditod oket...

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 13:48:33

@Rebelde: Elnézést, véletlenül a 'lasszózás' szó is szerepelt a kommentemben. Eredetileg azt akartam írni, hogy gyerekkel akarja megfogni, leláncolni, bebörtönözni, véglegesíteni a nő a férfit, csak a nagy sietségben elgépeltem. :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 13:51:35

@Csirke72: itt nem korkülönbség volt a probléma, inkább a szólás-nem szólás vitába szóltam bele.

Csirke72 2010.07.28. 13:54:24

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Az csak az egyik fele. Az máslapra tartozik, hogy egy 30 közeli nö mit kaphat egy 19-es fiucskától...

Frigyesur (törölt) 2010.07.28. 13:55:16

@Csirke72: Nálam sincs pánik, elég jól ismerem az ezt orvosoló szereket. :D

@Budapesti Brigaderos: :D Hehe, tényleg ilyenek, nekem is kirepültek :D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 13:56:43

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: @Stupidella: Én most vagyok egy ilyen szituban, szóljak vagy ne... és abban maradtam, hogy nem teszem... 8 éve ex barátnő pár hónapja bekerült a céghez... szingli...kora:27 persze neki miért , miért nem az a közeli kollega kell, akivel jóban vagyok és van felesége és tavaly született gyereke... mindkettőt ismered, de mégsem mondhatsz semmit...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 13:59:06

@Stupidella:

Erre mondják, hogy tátott szájjal rohant az álló fasz felé.

@primula anderson:

Ja hát igen. Láttunk már ilyet :) Asszem az Alien 1-2-3-4ben :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:02:08

@Stupidella: szóltam, de a jópajtásaim úgy gondolják, hogy rágnom kellett volna a fülét, ezt valóban nem tettem, sokáig úgy gondoltam, hogy rendbe tudják hozni. Persze most már mindenki megokosodott, hogy nem, így mindenki előjön a sötétből, és hangoztatja a véleményét a pálya széléről.:-)

@Budapesti Brigaderos: úgysem tudom őket kirángatni, ha szeretnek benne lenni.:-)

2010.07.28. 14:05:37

@Frigyesur:

Buzgo mocsingok, az szentigaz :)

2010.07.28. 14:06:20

@Kedves Nard:

Elvalni faj,
megis muszaj,
Mert mustar nelkul nem szeretlek en.

Stupidella 2010.07.28. 14:07:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: ne legyen lelkiismeretfurdalásod, Te megtetted, szóltál, a fülrágás nem kötelezettség :)

@nicknek: ha az ex jó barátnőm lenne, szólnék. Ha csak ex, akkor nem szólnék bele, mert tényleg nincs közöm hozzá. Vagy tudróla, hogy nős-gyerekes a kollega?

2010.07.28. 14:12:06

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Utolag okosnak lenni miben jobb, mint elore hulyenek ?

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:14:10

@Stupidella: ja persze tudják a szitut... ismerem mindkettőt és látom, hogy a haverságban álló kollegámnak, hogy megy majd szét a házassága...

nem az ex itt a hangsúly, lehetne az egyik barátnőm is, hanem az, hogy bölcsen hallgatni kell... nekem legalább is jobb nem jutott eszembe.

lilaorogna 2010.07.28. 14:16:55

szia

nem olvastam el a kommenteket, csak leírom, amit gondolok, lévén érintett vagyok. 28 voltam, amikor egy 19 éves fiúval összejöttem. nagyon nagy szerelem volt, két évig tartott, együtt is éltünk. végül elhagyott, valószínűleg egy vele egykorú lányért, de inkább azért, mert végig görcsöltem, hogy el fog hagyni egy vele egykorú lányért :-) egyébként ez benne volt a pakliban. ne akard lekötni, csak élvezd. az ember nem akkor köteleződik el, amikor úgy dönt, hogy na most már el akar. ha elkergeted sem biztos, hogy rövid időn belül találkozol olyannal, aki elvesz. a családomban van példa arra, hogy ez összejött: a nő 30 volt, a srác 18 mikor elkezdtek járni, 8 év után házasodtak össze, két gyerekük van 28 éve élnek együtt. szóval akárhogy alakulhat, ahogy akármi akárhOgy alakulhat. drukkolok neked

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:19:56

@Stupidella: sajnos van, nem is kicsi, de már úgysem lehet visszacsinálni.

Csirke72 2010.07.28. 14:20:35

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Miért ne használnám azt a szót, hogy ciki?
Ez nem függ össze az érettséggel...

:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:21:41

@lilaorogna:

Gondoltál-e arra hogy sci-fit és/vagy fantasy regényeket írjál? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:23:29

@nicknek: ex tudja, hogy nős-gyerekes a kollega?

Stupidella 2010.07.28. 14:27:23

@nicknek: igazság szerint, akinek ilyenkor szólni kéne, az a megcsalt feleség. De a történetből úgy látom, hogy ő nem a barátod... A kollegád meg tisztában van azzal, mit csinál...

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:28:37

@Budapesti Brigaderos: egyik sem jó.:D

@kabátnyúl: micsoda?:-)

@Csirke72: tuti, hogy összefügg, pl. apám sem használja.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:30:00

@nicknek:

Mentsd meg a kollégádat, mondjad el mekkora ribi a csaj. Csak megriad vagy ha nem, hát ő baja, te szóltál! :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 14:32:41

@nicknek: akkor kinek szólnál? Ex tudja, kollega tudja. Nem biztos, hogy szétmegy az a házasság. (Már megint kezdem, vissza kell vennem az optimizmusból.)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:34:14

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Igen... Az én lelkiismeretem bántja, mert tudom otthon van az asszony és a gyerek... na ez áll szemben azzal, hogy nem mondhatok semmit...

Komolyan mondom néha jó lenne lelki szegénynek lenni és nem tudni semmiről:)

Bocs az offért:)

2010.07.28. 14:35:16

@Kedves Nard:

Az elet jobb sztorikat szokott osszehozni, mint a legjobb iro. Csak nem szemetet kellene olvasni :)

alumi 2010.07.28. 14:35:48

@Stupidella: ha tudnád, hogy az emberek többsége pont az őszinteségért haragszik. hallottam már olyat valaki szájából, hogy miért szóltál? az boldog tudatlanság sokkal jobb volt, mint a kínzó valóság...

én is szólnék, de érzem, a többi barátságom is rámenne erre, pontosabban a társaság. ezért inkább ráharapok a nyelvemre.
ja, és a csaj az, aki alapból a társaság tagja, a pasija hozott "anyag". és mivel a csaj a hunyó, így hát ugye ezért vagyunk ott, ahol.
ha fordítva lenne, már rég szóltunk volna.

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.28. 14:36:43

Minap követte el egy kiszolgáló fiatalember: "Szia hölgyem!"
A hölgy nem tudott belekötni :-)

alumi 2010.07.28. 14:39:29

@Kedves Nard: vagy például a szerelmes skorpinyó c. melodrámában..:D

nicknek (törölt) 2010.07.28. 14:40:06

@Kedves Nard: kösz... vagy mondjam neki csináld bammeg aztán megbeszéljük a tapasztalatokat:D

Stupidella 2010.07.28. 14:41:40

@primula anderson: tudom, hogy az emberek többsége az őszinteségért haragszik, ezért van kevés barátom, de anyám dettó (ráadásul ő még csak nem is csomagolja, mint én). Viszont nekem mindenképp fontos, hogy nekem szóljanak, mint az hogy "boldog tudatlanságban" hülyét csináljak magamból.

Nálatok kicsit tényleg beárulós lenne a szitu...

2010.07.28. 14:44:35

@Stupidella:

Ami nem helyes, az nem helyes. Valaki igy is, ugy-is szivni fog... Akkor legyen inkabb az, aki meg is erdemli.

Csirke72 2010.07.28. 14:46:17

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Az az apád, de ne nem ö irja a normát:)

Èn pedig én vagyok és ami ciki az nagyon ciki:)

Nekem el hiheted, én tudom a frankot:)

Joe69 2010.07.28. 14:46:53

"Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk és féltem, hogy lassan bele fogok szeretni, mint ahogy ő is belém"

Hogy sikerült a srác németvizsgája..? Elég szomorú, hogy egy egy 27 éves csaj ilyen hülye, az meg tragédia,hogy tapasztalataim szerint a 37 éves, reális fertilitásuk utolsó éveit rúgó csajok nagy tömege ugyanilyen hülye. Ez most a trend (Cosmo, Somamamagésa) hogy neked, mucika, megjár a fiatal farok vazze, mert te,mucika egyre jobb leszel az évek múlásával, a pasik potenciája már 28 felett gyengül, a spermájuk már 25-től rohad, 35 felett semmit sem érnek, a negyvenesek lelassult vénemberek..a végeredmény totális párkapcsolati csőd pont azokban a korosztályokban, amelyek ezt végre komolyan is vehetnék..

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 14:47:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Használja, ha egy olyan személy szemszögéből akarja láttatni a dolgokat, aki számára nem ciki a 'ciki' szó használata. Ahogy az alattad lévő hosszászólásom is példázza. :)

@lilaorogna: Pedig de, szerintem egyszerűen egy vele egykorú, vagy legalábbis nálad fiatalabb lányért hagyott el, nem a görcsölésed miatt. Mert ha tényleg így megy ez, rögvest elkezdek görcsölni, hogy jövő héten ötösöm lesz a lottón. :) 30 évesen már gondolom komolyabb terveket kezdtél szövögetni, ami az ő 21 éves világába egyszerűen nem fért bele, főleg a rózsaszínköd szétoszlásával. Ez teljesen érthető is, kár magadban keresni a bűnbakot. Szép volt, jó volt, élveztétek egymást, nem történt károsodás - főleg, ha a két éves kapcsolat miatt nem maradtál le senkiről, aki elköteleződött volna melletted. Egyébként tényleg vannak pozitív ellenpéldák is a műfajban, csak eleve kevés, a szintkülönbség nélküliek (őszinte érzésekre alapulóak) meg fehér holló számba mennek.

Ezt viszont nem igazán értem: "ha elkergeted sem biztos, hogy rövid időn belül találkozol olyannal, aki elvesz." Miért, ha nem kergeti el, akkor nagyobb eséllyel bukkannak fel potenciális kérők a színen? Gondolják, ha egy 27 éves nőnek 19 éves szeretője van, az biztos tud valamit? Vagy akkor ezt most hogy? :) Vagy csak arra gondoltál, a szakítás után már úgyis csak szimplán keresni akar valakit, aki elveszi, de nem talál? Nem túl rózsás kilátások. :) Csak azért együtt maradni valakivel, mert nincs garancia arra, hogy a szakítás után sikerül találni kompatibilisebb jelöltet (vagy aki legalább megfelel egy bizonyos elvárásnak, amelynek a jelenlegi nem), nem vall nagy karakánságra. Korkülönbségtől, görcsöktől és házasodási szándéktól függetlenül. Ha ez az együttmaradás fő oka, azt a kapcsolatot már megszexuálta az ördög szerintem.

Csirke72 2010.07.28. 14:48:19

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Amugy nekem 8. Ha a papád ejnye, bejnyét mond az az ö dolga, bár már az is ciki:)

Èn pedig ha valami nagyon gáz akkor azt cikinek titulálom:)

espadazo - Játékbolt: · http://aruhaz.nettfilm.hu 2010.07.28. 14:50:26

@Kedves Nard: Én is, de állítólag a női agy sokszor furán működik és ha hallja a megfelelő jelszavakat - akár logikátlan sorrendben is -, akkor az lefagyaszthatja a további reakciókat :-)

Csirke72 2010.07.28. 14:51:01

@Father Justice:

Ez mind szép de a ciki szó használata még mindig világi és zsirkirály:)

Ha valaki ciki az nagyon ciki:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 14:54:53

@primula anderson:

Óbazz! :) GergelyRóbert és az ő Emánüellje :D Kanos maci meg elköltözik otthonról, képzeld! :)

Joe69 2010.07.28. 15:05:38

@nicknek:
Ebben van valami. 24-39 közti szinglicsaj ismerőseim mind az egyetemi-főisis éveik után nosztalgiáznak..milyen jókat buliztak, piáztak, füveztek, stb..és most is egyetemi bulikra, klubokba, efottra, szigetre, persze vénlánybandában, kiröhögik és kinézik őket, és bebőgik a világba, hogy nincsenek normális pasik, és kirakják a társkeresőben, hogy 35 évesen 25-34 évesig várják a pasikat..

Csirke72 2010.07.28. 15:06:57

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Mennyi dös vagy te és mennyi idös a papád?

Piszok Alfréd 2010.07.28. 15:12:25

Az én arcomon a sós tengervíz vájta mély ráncokon naptól cserzett bőr kérgesedik, ősz szakállamat pedig időről időre megtépázza az óceánok szele (meg a pipaparázs ami időnként belepottyan), de még így is tegeznek a mekiben...

Piszok Alfréd 2010.07.28. 15:17:22

Amúgy a megoldás igen egyszerű, meg kell beszélni a fiúval, hogy ez csak szexkapcsolat (és mivel te már megállapodnál, szükségszerűen korlátos ideig tart), és kinyitni a kaput a korban megfelelőbb hosszútávú partnerjelöltek felé. Amíg azok nem jönnek, jól elvagy a fiúval, mikor meg jelentkező van, akkor tisztességesen tudsz eljárni, fiút meneszted és esélyt adsz a jövőnek.

2010.07.28. 15:17:44

@Piszok Alfréd:

Meg mindig ugyanazt a honaljig ero nadragot hordod ?

Shadwell 2010.07.28. 15:25:16

"A srác nagyon akarta velem a dolgot, de (...) mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk..." Na ez nicht. Komolyan ott tartunk, hogy ha csak szex van akkor igazából nincs köztünk semmi... Mivé válik a világ... Minap olvastam valahol, hogy a fiatal lányoknál (12-16) divat a szüzesség megörzése az "igazinak", ezért csak análisan és orálisan szexelnek... Volt olyan fiatal, aki azt nyilatkozta, hogy az orális örömszerzés nem számít nemi érintkezésnek szerinte...

Proletárok.

nicknek (törölt) 2010.07.28. 15:30:54

@Joe69: hát talán még mindig magukat keresik?:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.07.28. 15:41:15

@Csirke72: dehogy ő írja a normát, én írom.:-)

@Father Justice: visszaolvastam, elfogadom.:-)

nicknek (törölt) 2010.07.28. 15:57:41

@Joe69: egy dolgot nem értek ebben a lányban sem... Mondjuk volt egy 28-éves faszija, akivel tavaly szakított és együtt voltak 3-4 évet... netán együtt is éltek már... közös bulik, vacsorák éttermekben, színház, mozi, szórakozás... egy intelligens normális faszi, akivel még netán közös jövőt is terveznek... majd valamiért vége lesz a kapcsolatuknak... 27 évesen, amikor tudod milyen egy jó kapcsolat, akkor miért akarsz magadnak egy 19-éveset, akivel mindez nincs???
Netán mindez eddig sem volt, vagy van és akkor én kérek elnézést:)

b0c1k4 2010.07.28. 15:59:37

A cikk ironak: En 15 evesen is meg tudtam volna allapodni, 20 evesen talaltam ra a paromra akivel egyutt vagyok. szoval baromsag ezen filozni... ha jo akkor legyetek egyutt ha nem akkor meg ne, a kulvilagot meg fosni le nagyivben...

koszonom, viszlat...

b0c1k4 2010.07.28. 16:00:20

@b0c1k4: Hja es majd elfelejtettem, 30 multam :D

mmonitor 2010.07.28. 16:01:11

"Eleinte arról volt szó, hogy németet tanítok neki. A srác nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk"

Hová fajult a világ... Az én koromban a tanítónénit nem zavarta a korkülönbség viszont egyiket sem dugtam meg..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.07.28. 16:05:33

@mmonitor:

Én nem akartam egyik tanítónénimet sem megdugni, mind nagyon öreg volt és ronda :)

Blazer_Kenny 2010.07.28. 16:06:58

19 éves csávó mit akar egy 27 éves idős csajtól, ez fordítva lenne normális?:) Gyerek még sulizik, bulizik csajnak már van egzisztencia, megállapodna. Max pár ingyenmenet:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:11:21

@nicknek: nálunk is van egy hasonló eset, csak ott a kolléga kisfia most született, párhuzamosan meg felszedte az új kolleginát. feleségét nem ismerem.

igazán akkor fordult ki a belem, amikor a csaj mesélt arról, hős lovag kolléga hogy ünnepelte meg a gyerek születését...

Rebelde 2010.07.28. 16:13:52

@Father Justice:
" Pedig de, szerintem egyszerűen egy vele egykorú, vagy legalábbis nálad fiatalabb lányért hagyott el, nem a görcsölésed miatt. Mert ha tényleg így megy ez, rögvest elkezdek görcsölni, hogy jövő héten ötösöm lesz a lottón."

pedig de, a görcsölés miatt és az nem korfüggő, ahogy írtad is, ha valaki akárhányévesen azon retteg, hogy elhagyják, megcsalják, azzal meg is teszik.
egyébként miért baj, ha egy idősebb nő egy fiatalabb pasival kavar? értem most a posztban ez probléma, de pl. neked mi a bajod vele? ha jól tudom te meg a nálad jóval idősebb nőkre buksz, amit meg is magyarázol, hogy miért, de kissé fura az értetlenkedésed pont emiatt pl.:))

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:16:49

@Kedves Nard: :DDD

3 napig tartó részeg bódulat, és szex a barátnővel.
feleség meg felejtős.
még fényképeket is mutogatott a kisgyerekről....
:DDD

2010.07.28. 16:20:05

@Csirke72:

Who is your daddy, and what does he do ?
(GYK : www.youtube.com/watch?v=LTvUFTMgBpc )

Rebelde 2010.07.28. 16:20:13

@Blazer_Kenny:

27 éves "idős" csaj

na te is...:)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:20:45

@Rebelde: volt egy csaj, aki 8 évvel volt nálam idősebb. Tetszettünk egymásnak, de állandóan jött ezzel a hülye korkülönbség szöveggel. nagyon hamar ráuntam erre, egy idő után igazán visszataszító a másik fél számára állandóan ezen rágódni.
ha nem kellek, akkor visz lát! és üdv a halaknak!

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:22:26

@Blazer_Kenny: nem ez a baj, hanem hogy ezt saját maguk nem tudják elfogadni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:23:26

@Rebelde: igen, én meg megspékeltem egy példával :D

alumi 2010.07.28. 16:30:15

@Kedves Nard: mi az. kivágta asszon?:D

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:30:59

@nicknek: ja, és ez már nem az első munkahelyi maca. a váltás tulajdon képpen 24 órán belül lezajlott. ami azért durva, mert nem vagyunk 30-an sem, és egy több napos cégrendezvényen voltunk.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:43:46

@Rebelde: ja, és még annyi hogy mindig az előző kapcsolataimról kérdezett. ezt is halálra untam, pedig kértem hagyjon ezzel....

phaszfej 2010.07.28. 16:48:14

Mi a véleményetek a zacskómellű csajokról? Basznátok egy olyat, ha amúgy kedves és jól szopik?

nicknek (törölt) 2010.07.28. 16:52:07

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(: nem akarok sztorizni erről sem... egy általános gondolat inkább:

a közös tervezés és jövőkét egy kapcsolatban miért áll meg ott, hogy házasok vagyunk... van lakásunk... itt a gyerek... megvan szinte mindenünk, ami kell az élethez... na de aztán mi jön?:)

Hát gondolom ezek az emberek ebbe unnak bele,aztán kell egy másik ember, akivel kezdenek mindent előről?...

áhh ... hagyjuk... fáj a fejem is:)

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 16:52:16

@Rebelde: Szerintem nem szükségszerű, hogy mindazt a rosszat bekarmázza az ember, amitől tart. Van olyan is, de optimális esetben inkább csak csökken, majd meg is szűnik idővel az alaptalan görcsölés. Ha komolyan parázott a hölgy, akkor az lett volna indokolt, hogy okosan megbeszéljék, hogy van-e rá bármiféle alapja. Ő tudta / érezte, hogy VAN, ezért csak porhintést kapott volna a fickótól, míg az valóban le nem lép előbb-utóbb. Tehát az én meglátásomban a görcsölés itt nem az ok volt, hanem egy jogos aggodalom megnyilvánulása. Legfeljebb siettette az elkerülhetetlent.

Én valóban a 40 körüli hölgyeket favorizálom, de nem ilyen "villantok egyet a szexi tanárnénivel tizenéves suttyóként" okokból kifolyólag, hanem mert ténylegesen hozzájuk vonzódom. Ők már tudják, mi a dörgés, ha csak lazázásról van szó. :) Egyszerűen élvezni akarják az életet, és nem távcsővel keresik a saját elvárásaikat a csillagok között. De azok a kapcsolatok, amelyekről most beszélgetünk, nem milfkedvelő, független harmincas férfiakról szólnak. Inkább ifjú summantókról és a megkomolyodás küszöbén álló, fiatal hölgyekről, a közöttük lévő, párkapcsolatnak füllentett viszonnyal együtt. Vagy jól tévedek?

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 16:54:56

@phaszfej: mit szeretnél, attól függ. csak szex, vagy egyéb? nekem volt ilyen is, de az nem ér mert 'cejejmes' voltam...

Csirke72 2010.07.28. 17:00:41

@Budapesti Brigaderos:

Hát kb. ezt is kérdezhettem volna:)))

Csirke72 2010.07.28. 17:04:09

@Da Moon Iz Black _ RIP Kieth 'GURU' Elam :(:

Ez nem függ semmitöl:) A csaj reményeket kelt magában...
Fölösleges.
Az ilyenböl nem kell Love story-t csinálni...

standup 2010.07.28. 17:06:27

Dédszüleim között 2 év volt a nő javára. Nagyszüleim között 4, anyám és apám között 6 (mindenhol a nő javára, anyai ágon). Múltkor anyám viccelődött is a barátommal, hogy én rúgom fel a családi hagyományt, mert nekem most egy 8 évvel fiatalabb és nem egy 11 évvel idősebb pasi mellett kellene lennem. Természetesen csak viccnek szánta, viszont ha a szüleimnél nem okozott gondot a 6 év anyám javára, pláne, hogy aránylag későn, 40 évesen szült, megoldható problémának tűnik. (Jó, mondjuk a kései szülésnek eü. okai voltak, hivatalos orvosi álláspont szerint egy régebbi, elrontott műtét miatt nem is lehetett volna gyereke, mégis meglettem sok évi próbálkozás után.)

És igen, másik irányból, de bennem is felmerült, hogy mi lesz a gyerek kérdéssel, mivel a barátomnak már van egy - a korábbi, nem túl jó emlékű házasságából - és jelenleg nem kapálózik érte. De ezt majd az idő eldönti, lehet soha többet nem akar, de az is lehet, hogy egy idő után nem fog annyira félelmetesnek tűnni neki a dolog. Engem meg nem hajt a tatár (posztolóval egyidős vagyok).

Father Justice (törölt) 2010.07.28. 17:20:48

@standup: Nem hiszem, hogy a párod félelmetesnek gondolná az újabb utód kérdését, inkább csak felesleges nyűgnek. Ő már letudta a kötelezőt, így nem csoda, hogy nem kapálózik a közös gyerek után. Ő abban érdekelt, hogy maradj csinos, rugalmas, "elérhető", minél kevesebb gond legyen a válladon. Így zökkenőmentesebb a szex is. Ha 40 felett van már és van gyereke, elsősorban nem apukáskodni akar a következő évtizedben, hanem gondtalanul élvezkedni.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 17:21:04

@Csirke72: "Ez nem függ semmitöl:) A csaj reményeket kelt magában..."

te elolvastad, mire válaszoltál?
szerintem nem...

ergerberger 2010.07.28. 17:50:48

"nagyon akarta velem a dolgot, de engem zavart a korkülönbség és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk"

Milyen dolgot akart, ha közben meg már javában kúrattad magad?
Ez is kurrrrrrvaaaaaaaaa!

ergerberger 2010.07.28. 17:54:06

@phaszfej: "Mi a véleményetek a zacskómellű csajokról? Basznátok egy olyat, ha amúgy kedves és jól szopik?"

Pfejjj, az eléggé undorító.
Elzavarnám tőgyplasztikára kurvagyorsan (saját pénzén), esetleg előtte pushup csöcstartóban leszophat.

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 18:20:34

@ergerberger: egész csinos, aranyos, szép fiatal csajoknál láttam már zacskó típusú mellet - ezt kapták, nem tehetnek róla; másrészről ha csak lukra játszik, gondolom minimális befektetéssel akarja....

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.07.28. 18:49:15

@nicknek: szerintem lehet ennél többet, mást tervezni. ez csak a két fél intelligenciáján és a közös érdeklődésen múlik. találj valakit, aki elfogadja a legvadabb ötleted és partner hozzá.

ugyanakkor sok embernek az is csak egy álom marad, amit felvázoltál. múlt héten láttam egy f@szit, 17 évet ült emberölésért ártatlanul, a DNS vizsgálat segítségével lecsukták az igazi gyilkost. na ő azt mondta, hogy akár milyen pitiáner kicsi dolognak is örül az életben, amit kap ajándéknak tekinti...

dr. gernika 2010.07.28. 19:06:54

Nem értem, mit halogattál amíg 'addig is' szexeltetek?
Valóban át kell beszélni kettőtök ügyét, de az ne abból álljon, hogy elhajtod. Legyen már neki is szava ebben.
Valamint szerintem igaza van az ismerősednek abban, hogy nem kell erőltetni olyasmit, ami szíved ellen való. Nem hiszem, hogy 27 évesen annyira ketyegne a biológiai órád, hogy még ne férne bele fél-egy-két év ezzel a fiúval, míg kiderül, hogy hosszú távon működőképes a kapcsolat, vagy csak egy fellángolás volt.

standup 2010.07.28. 20:46:33

@Father Justice: Igen, ezt jól látod, főleg, hogy akkor nagyon nem akart gyereket, hanem "baleset" volt és egy házasságba is berántották így, anyagilag is xarul álltak - szóval csupa negatív élménye van, hiába imádja a lányát. No meg már 17 a lány, úgyhogy már gond sincs vele, valószínűleg most nem hiányzik egy üvöltő pelenkás az életéből. (Az a része nem stimmt, hogy a külsőmmel mi történne, mert szerencsére ebben normális és nem úgy működik, hogy néhány pluszkiló és lelép.Másrészt én se hagynám el magam, nem miatta, magam miatt.)
Már én is gondolkoztam, hogy egyrészt ha évek múlva rászánja magát, akkor kb járókerettel menne a gyerek majdani diplomaosztójára. Viszont mivel én még egy tíz évet tudok várni a gyerek kérdéssel (most is örülnék, de nem hajt a tatár, ráér később is), majd az élet eldönti. Vagy lesz egy vénember apja a gyereknek, vagy addig más miatt borul a dolog és mástól lesz gyerekem. Úgyhogy úgy döntöttem, 2020 körül kezdem a parázós játékot a témában :)

dr. gernika 2010.07.28. 20:53:18

@Father Justice: Esküszöm hiányérzetem lett volna, ha ma nem hozod szóba a gyerekkel lasszózás esetét.

vadmacska1995 2010.07.28. 21:52:36

egy próbát talán megér

dr. gernika 2010.07.29. 00:20:53

@primula anderson: Gondolom, ha gyermektelenek lettek volna, el is válik. De lett egy testi, valamint egy agyi fogyatékos gyerekük. Értük szopott szerintem becsületből. A satrafa sosem dolgozott, nagyfater tartotta el a családot.

Joe69 2010.07.29. 09:33:09

vajon mi a cikibb: ha egy 27 éves lány a korkülönbségre hivatkozva utasít el egy 19 éves srácot, vagy egy 37 éves nő ugyanemiatt a 47 éves férfit ? Na, kinek van nagyobb gáz a realitásérzékével ?

Joe69 2010.07.29. 09:41:25

@nicknek:
nyilván, mert a csajoknál így jelentkezik a kötődési képtelenség: direkt olyan kapcsolatba mennek bele, ami perspektíva nélküli, és kirúgják a komolyan vehető férfit inkább: a leggyakrabb a nőspasizás ld. csajokrol.blog.hu/, ritkább (mert ritkábban jön össze) a fiatalsrácozás. Mi , pasik, lelépünk, elfogyunk, stb..ők benne vannak valami látszatkapcsiban inkább, tudják , hogy szar, de bemesélik a világnak, hogy jó. Ez akkor derül ki, ha berúgnak, mert akkor őszintén elmondják.

JOKKA21 2010.08.02. 12:33:55

Hülye kis ribanc vagy német(vagy francia) tanár néni.

Ronin 2010.08.27. 00:52:07

"és mindig csak halogattam. Persze ezalatt is nagyon jókat szexeltünk" hát ez nagyon értelmes :D fogalmazás 1-es.. értelmetlen az egész

MindenbeKészakarvaBelepofázóZombi 2010.08.27. 11:10:38

Arra is készülgethetsz egy kicsit lelkiekben, hogy mi van ha a srác dobbant?
Nem mind1 mit gondolnak az emberek? Jól megvagytok? Akkor meg?
Örülj, hogy van egy pasid aki szeret-imád, és nem kefél összevissza mindenkivel:))

Croma Soma 2014.09.23. 09:22:37

Szerintem bocsáss meg magadnak! :) :)
süti beállítások módosítása