Hogy az első randi ne az utolsó legyen

2010. október 11. 07:30 - Panni CsP

A múltkori posztunkra több olyan reakció is érkezett, melyekben hasonló, nem túl szívderítő randi-tapasztalatokról számoltok be. Mivel készültünk már valamivel, ezért vártunk ezek közzétételével, de most íme egy ilyen élmény, a női oldalról.

 

Sziasztok! Nem tudom, miért gondolják sokan azt, hogy az első randi nem több egy felszínes mustránál, és miért bíznak sokan abban, hogy amit elmulasztottak az elsőn, majd behozzák a második randin. Az első randi 50%-ban eldönti a dolgot – persze mindig van kivétel: például akkor, ha a pillantások pótolják a szavakat. Az ilyen szép, de ritka. Nekem volt néhány rossz tapasztalatom, legtöbbször azzal a kínos pillanattal találkoztam, amikor nem tudtunk miről beszélni.

Erre volt ellenkező példa is, amikor csak a srác beszélt, de olyan dolgokról, amik nem érdekeltek, és finoman céloztam is rá, de nem vette az adást. Volt olyan, hogy ráhagytam a programválasztást, mire elvitt bowlingozni… Vannak olyan lányok, akik szeretnek bowlingozni, de én nem. Volt olyan pasi, akivel e-mailben nagyon jól elcsevegtünk, de élőben… hát, kínosan hallgatott és csak én beszéltem, vagyis próbáltam témákat feldobni, amire igennel és nemmel felelgetett. Elfogadom, hogy valaki élőben zárkózottabb, de nem hiszem, hogy valaki ne tudjon erőt venni magán egy normális beszélgetéshez. Félre értés ne essék, senkit nem akarok kioktatni, de ha már valaki társkeresésre adja a fejét és lelkesen próbálkozik, akkor valamit mutatnia is kell, hiszen a másik fél ’meghódítása’ lenne a cél. Elméletileg. Az első randikat talán be is lehetne kategorizálni, de ez egy hosszas téma, talán majd egyszer nekiülök : ) Ezen kívül érdekelne egy pasi véleménye is: hogyan képzeli az első randit, mit tud nyújtani, illetve mitől nem hat izomszagúnak az első személyes találkozó? Üdv: Andi

Eddig a levél. Tehát mindenki ismeri azt az érzést, amikor az első randin zavart szünetek állnak be és a kínos csendet rendszerint valami közhellyel igyekszünk agyoncsapni. Egy vadiúj szolgáltatásunkkal szeretnénk segíteni nektek, hogy az első randi tökéletes legyen! Itt nem emberekre, hanem konkrét randi programokra tudsz rákeresni. Egyfajta randis programajánlóként működik: térkép és használati utasítás a Kiválasztotthoz. Meg tudod nézni, mit csinálnál szívesen, ötleteket meríthetsz, értékelheted őket, és megnézheted azt is, hogy kinek tetszettek ugyanazok az ötletek, mint neked. Innentől könnyebb dolgod lesz, és ha egy csaj vagy pasi bejön neked, könnyebb lesz elhívnod randizni, hiszen az már szinte biztos, hogy unatkozni, feszengeni a programválasztás miatt nem fogtok.

Továbbra is fontos küldetésünknek érezzük, hogy javítsuk kis hazánk randizási szokásait, és használható tippeket adjunk. A Csajok és Pasikon megtalálhatod, hogy kivel menj randizni, és most abban is segítünk, hogy mit csináljatok közösen. Kattints, regisztrálj, ha még nem tetted és használd ügyesen! Részletekért katt ide. Sok sikert!

 

 
157 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr202361992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vázkulcs 2010.10.11. 11:39:59

Annyira mindegy hol van ez az első randi, vagy mit beszélnek, ha a felek bejönnek egymásnak akkor úgy sincs menekvés, ha meg nem akkor lehet akárhol a randi , és beszélhetnek akármennyit.

Tépett madár
www.youtube.com/watch?v=z2xcdX5R7LA&feature=related

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.11. 11:40:15

@Frigyesur: dvd, ehh. minimum blueray :) vagy venni egy új vinyót :D

Kham 2010.10.11. 12:07:18

Részemről, bevallom, teljesen ötlettelen voltam eddig első randik tekintetében, általában a nyugati óra alatt találkozunk és villamost vagy lazázó motorosokat számolunk, úgyhogy igazán kitörő örömmel csaptam rá az új csépé alkalmazásra, sőt már számosat ki is próbáltam az ajánlott ötletek közül:

"... elmennénk közösen a Balatonpartra sátrazni :)" Jól indult a dolog, bár a leányzó folyton sírt, hogy mocsárszag jön a nádasból, illetve hogy a vasúti töltés, ugyan kényelmesen döntött fekvőhelyet ad, de nagyon hangosak a vonatok. Nem tudom mire számított, a vonatok között kevés a lopakodó változat.

"... táncolnánk az esőben, és bőrig áznánk!" Kimentünk a Margit szigetre, waltzer alapállásban vártunk a zenélő szökőkút mellett, de az a nyavalyás eső csak nem akart esni. Most hogy gondolkozom rajta, lehet a cél érdekében be lehetett volna állni a szökőkút alá.

"...elmennénk vívni tanulni, és a mérkőzés győztese választaná ki az esti programot." Ezzel az volt a baj, hogy én már tudok, de eltitkoltam. Elkapott a küzdőszellem, 12-0ra győztem. Rendkivűl udvarias voltam a programválasztással, szerintem titkon a leányzó is oda szeretett volna menni szerintem, de valahogy a baleseti sebészeten, nem könnyű romantikusakat mondani, kivéve ha te vagy Dr. Ház.

"...kipróbálnánk közösen valamilyen ismeretlen teát." Ez sikerült a legjobban! A tea ismeretlen volt, be is jött, de valahol Képzelet-földje és valami nagy kék sárga csíkokkal között elhagytam a leányzón, remélem ő hazatalált rendben, én az állatkert a kenguru kifutójában ébredtem, zoo csemegét rágcsálva.

"... elmennénk egy autósmoziba, és a motorháztetőről néznénk a filmet pattogatott kukoricát majszolva." Szerintem az utolsó autósmozi 1992 környékén bezárt, de azért kiültünk a motorháztetőre a Pólus center parkolójába és néztünk hogyan neonozik a futófény az indián feje körül. Később a rezgő fénytől epilepsziás rohamot kaptam és habzó szájjal faltam a pattogatott kukoricát.

"... elmennénk egy kutyamenhelyre, és egy kiskutyát örökbe fogadnánk." Ez volt a legeslegjobb tanács, többször kipróbáltam, bár a csajoknak nagyon bejön, de azóta saját alapon nyitottam egy kutyakölyökmenhelyet. A kutyák sokkal jobb fejek, mint az emberek, többé nem kell randizzak:)

Hurri Kán 2010.10.11. 12:10:35

Jó napot mindenkinek!

Tanácsaim első randevú esetére:

előttem hozzászólók már utaltak arra hogy vigyünk magunkkal bankszámlakivonatot, oltási bizonyítványt, autónkról néhány fényképet, esetleg yachtról, helikopterről is ha van, meg esetleg az általunk irányított, amúgy pénzmosással foglalkozó vállalkozás előző két évi mérlegét és eredménykimutatását. Fontos tudni, hogy ezen papírok mindegyikét nem kell azonnal kiteríteni, hanem a csak amennyire a behálózás sikeressége megkívánja, szépen apránként.

Javasolt esetleg a randevúra hívott hölgynek egy részletes adatlapot e-maiban elküldeni, melyben megismerjük társadalmi helyzetét, étkezési szokásait, esetleges hobbiját, kedvenc póz, stb.

Ennek hallatlan előnye, hogy a randevúra megfelelően felszerelkezve érkezhetünk, vinhtünk magunkkal ugrókötelet, hintalovat, függőágyat, esetleg Tolsztoj Háború és béke c. regényét. Ezáltal az első együtt töltött órák zökkenőmentes lebonyolítása biztosítható. Igaz, oda a felfedezés boldog öröme, de hát valamit valamiért.

Kifejezetten ellenjavallt a nyakló nélküli alkoholfogyasztás,
mert ha esetleges összegabalyodással végződik az első szeánsz, nem túl jó belépő összerókázni az újdonsült kedves mosdókagylóját fogmosás közben.

Kham 2010.10.11. 12:11:14

Részemről, bevallom, teljesen ötlettelen voltam eddig első randik tekintetében, általában a nyugati óra alatt találkozunk és villamost vagy lazázó motorosokat számolunk, úgyhogy igazán kitörő örömmel csaptam rá az új csépé alkalmazásra, sőt már számosat ki is próbáltam az ajánlott ötletek közül:
"... elmennénk közösen a Balatonpartra sátrazni :)" Jól indult a dolog, bár a leányzó folyton sírt, hogy mocsárszag jön a nádasból, illetve hogy a vasúti töltés, ugyan kényelmesen döntött fekvőhelyet ad, de nagyon hangosak a vonatok. Nem tudom mire számított, a vonatok között kevés a lopakodó változat.

"... táncolnánk az esőben, és bőrig áznánk!" Kimentünk a Margit szigetre, waltzer alapállásban vártunk a zenélő szökőkút mellett, de az a nyavalyás eső csak nem akart esni. Most hogy gondolkozom rajta, lehet a cél érdekében be lehetett volna állni a szökőkút alá.

"...elmennénk vívni tanulni, és a mérkőzés győztese választaná ki az esti programot." Ezzel az volt a baj, hogy én már tudok, de eltitkoltam. Elkapott a küzdőszellem, 12-0ra győztem. Rendkivűl udvarias voltam a programválasztással, szerintem titkon a leányzó is oda szeretett volna menni szerintem, de valahogy a baleseti sebészeten, nem könnyű romantikusakat mondani, kivéve ha te vagy Dr. Ház.

"...kipróbálnánk közösen valamilyen ismeretlen teát." Ez sikerült a legjobban! A tea ismeretlen volt, be is jött, de valahol Képzelet-földje és valami nagy kék sárga csíkokkal között elhagytam a leányzón, remélem ő hazatalált rendben, én az állatkert a kenguru kifutójában ébredtem, zoo csemegét rágcsálva.

"... elmennénk egy autósmoziba, és a motorháztetőről néznénk a filmet pattogatott kukoricát majszolva." Szerintem az utolsó autósmozi 1992 környékén bezárt, de azért kiültünk a motorháztetőre a Pólus center parkolójába és néztünk hogyan neonozik a futófény az indián feje körül. Később a rezgő fénytől epilepsziás rohamot kaptam és habzó szájjal faltam a pattogatott kukoricát.

"... elmennénk egy kutyamenhelyre, és egy kiskutyát örökbe fogadnánk." Ez volt a legeslegjobb tanács, többször kipróbáltam, bár a csajoknak nagyon bejön, de azóta saját alapon nyitottam egy kutyakölyökmenhelyet. A kutyák sokkal jobb fejek, mint az emberek, többé nem kell randizzak:)

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 12:14:11

@Kedves Nard: :DD

@Kham: :DDDDDDD Most komolyan: milyen anyagot szedsz? :)))

Hurri Kán 2010.10.11. 12:14:18

@Kham: a lényeg hogy soha ne add fel :)))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 12:25:10

@Kham:

Az autósmozik nem zártak be amúgy. De a motorháztetőről nézni valamit minden csak nem kényelmes, főleg ha még össze is karcoljátok a fényezést, meg behorpasztjátok a lemezt. Egy VW bogár motorháztetője meg totál csőd, mert hátul van, és nem látni semmit onnét, főleg hogy háttal vagytok a képnek, és ráadásul nagyon meredek is. A csomagtartóról is folyton lecsúsznátok (+karc és horpadás ami azért szar különösen a bogárnál, mert a legkörülményesebben fényezhető elemei vannak) :)

2010.10.11. 12:25:15

@Kham:
Ezzzz naaaaaaaagyonnnnn jóóóó! :)
Bár az állatkertes ezen része sztem zavaros:
A tea ismeretlen volt, be is jött, de valahol Képzelet-földje és valami nagy kék sárga csíkokkal között elhagytam a leányzón,

indapass90210 2010.10.11. 12:27:48

"... elmennénk egy "annyit eszel amennyi beléd fér" étterembe, és versenyeznénk, ki bír többet enni."

Már bejelölt randira egykét csaj, aki legalább 100x randizott így a közelmúltban.

indapass90210 2010.10.11. 12:30:13

@Kham: "... elmennénk egy kutyamenhelyre, és egy kiskutyát örökbe fogadnánk." Ez volt a legeslegjobb tanács, többször kipróbáltam, bár a csajoknak nagyon bejön, de azóta saját alapon nyitottam egy kutyakölyökmenhelyet. A kutyák sokkal jobb fejek, mint az emberek, többé nem kell randizzak:)

Én is így kezdtem, de azóta már van egy kínai éttermem is.

Rebelde 2010.10.11. 12:57:35

@Frigyesur: @Kedves Nard:

"Carrie Fisher amerikai színésznő hétfőn felfedte, hogy kokainozott a Birodalom visszavág című film forgatásán"

meg tudom érteni:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 13:02:32

@Rebelde:

Naés :) Stohl Buci meg ivott is, meg narkózott is anélkül, hogy szerepelt volna SW-ban! :) Lehetett volna pl Greedo, olyan véget szánok neki is :)

Rebelde 2010.10.11. 13:05:38

@Kedves Nard:

na és???? ez magyarázat?:)))
normális ember ezt végig se bírja nézni:)))))

tőzegmalac 2010.10.11. 13:07:59

@Zsu0805: azt nekem is kell. megyek és randizok a büfés nénivel:)

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 13:11:46

@Rebelde: Nagy stressz lehetett eljatszani Lord Vader lanyanak a szerepet, egyszeru halandok nem is kepesek, ezert kellett drogoznia. Csak sukar Muhaszita alkalmas erre a szerepre. Ennyi. Ne akarj okoskodni, mert nem fog menni. :P

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 13:14:15

@Rebelde: Inkabb ugy mondanam, hogy a gonoszok nem tudjak, az aranyos josagos emberek, mint Nard es en, rajongolnak erte. De te ezt nem ertheted: :))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 13:15:17

@Rebelde: Aszem remtunder elnevezese. :))

Rebelde 2010.10.11. 13:15:37

@Frigyesur:

szerintem ti is drogoztok, ennyi:DD

Muha 2010.10.11. 13:16:44

@Frigyesur: :)

szerintem itt mindenki drogozik. :D

Rebelde 2010.10.11. 13:18:55

@Muha:

igen, ezt king is megmontttta:))))

Hurri Kán 2010.10.11. 13:19:39

@Muha: kikérem magamnak, amióta masszív alkoholfüggő lettem, leálltam a droggal ;)

Muha 2010.10.11. 13:27:47

@Rebelde: Mert ő látta is. Főleg a vécé melletti átjáróban drogoznak a travik. :D

@gyvy: a kettőt tényleg nem lehet egyszerre csinálni. mind a kettő egész embert kíván. :)

@Frigyesur: Tuttam. :]

Hurri Kán 2010.10.11. 13:30:49

@Muha: márpedig utálok valamit lelkiismeretlenül csinálni. Édesanyám is mindig arra tanított, ha az ember valamit csinál, azt csak pontosan, kitartással, szorgalmasan tegye. Hát én megfogadtam a tanácsát. (Elmétézs ha néha melélütök még nem múlt el a regegeli kézmeregésem :D)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 13:31:48

@Rebelde:

Nem szép dolog ilyet mondani! :(

@Muha:

Kolumbiai transzvesztita drogbárók uralják azt a környéket, karöltve a spanyol titkosszolgálattal. :)

Muha 2010.10.11. 13:32:19

@gyvy: Szerintem hörpinteded kellene valamit. Nekem az mindig segít! :D
Anyudnak pedig igaza van. Bölcs asszony. :D

Kham 2010.10.11. 13:36:19

@Frigyesur: Semmi anyagszedés:) Vagy születési defektus, vagy a vegyigyár tövében eltelt gyerekkor, vagy az önkéntes résztvevősködés gyógyszerkísérleteken, vagy az elözővel egyenértékű programozással töltött évek.

Hurri Kán 2010.10.11. 13:42:28

@Muha: Hörpintek, hörpintek. Csak akkor meg megered a nyelvem, közbe kiszárad a szám, aztán megint hörpinteni kell. Ördögi kör. Most mit csináljak :))?

Kham 2010.10.11. 13:45:50

@Zsu0805: Mily édes naivítás:) Elárulom, hogy kint a vad életben, bármikor elédpattanhat egy ismeretlen tea ami nyomokban vagy teljes egészében az alábbiakat tartalmazhatja: bürök, mák, randidrog, buggatópor, kínai földműves lábgombája, tibeti varázsló elveszett amulettzsacskója, amerikai harcidrog, népikoreai tömegtudatnövelő vagy génmódosított india kisgyerekverejték... ezek keveréke, de akár különválasztva bizony fogyasztás után azt eredményezheti, hogy hajnal 4kor arra ébredsz hogy sámándobon dobolsz egy bölénykoponyával a fejeden vagy kengurukkal ugrálsz. De ez nem ígéret, a hatás személyenként változhat.

Muha 2010.10.11. 13:47:39

@gyvy: A természet törvényeivel kár hadakozni, mert csak te húzhatod a rövidebbet. Okos enged! :D

Hurri Kán 2010.10.11. 13:49:32

@Kham: és hol a bizonyíték? Mert vannak szerek, aminek hatására az ember hajnalig magyarnótákat énekel egy karaoke bárban, majd a Vörösmarty téren ébred egy virágágyásban. De úgy tűnik, van még hová fejlődnöm. Hiába, én soha nem szégyellem tapasztaltabb ember tanácsát kérni :))))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 13:51:30

@Kham: Es egy randidrog utan az allatkertben kotottel ki?! Hm. :)))

Hurri Kán 2010.10.11. 13:52:18

@Muha: az a baj utálok veszíteni:)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 13:53:14

@Muha: Es nem? :) Tutira? :D

@Kham: Akkor... hm, meg Kiszel Tuncire tudnek gyanakodni, de egyeb otletem nincs. :S

Muha 2010.10.11. 13:55:12

@Frigyesur: Nem hát. Tutira! :D

@gyvy: Én szeretek. Jó is vagyok benne! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 13:56:23

@gyvy:

Fear leads to anger, anger leads to hate. Hate...to karaoke!

Yoda mester is megmondta, a karaoke rossz! :)

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 14:01:03

@Kedves Nard: Hehe, nem kell a duma, Mister Do-you-really-want-to-hurt-me :)))

@Muha: Majd meg gondolkodom, hogy elhiszem-e. :))

Hurri Kán 2010.10.11. 14:01:52

@Kedves Nard: nem a karaoke volt rossz hanem a másnap délelőtt...

Muha 2010.10.11. 14:03:52

@Frigyesur: Ezen nem kell gondolkodni! Ezt érezni kell! :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 14:09:08

@gyvy: Mijezaszer? :D

@Muha: Erzek en valamit, de nem tudom, hogy kimondjam-e. :D

Muha 2010.10.11. 14:11:41

@Frigyesur: Ma könnyen török lelkileg. Nagyon ne bánts! :D

Hurri Kán 2010.10.11. 14:14:21

@Frigyesur: aztat még én is csak nagyon félve merem ide leírni. Bor + szóda elegye az kell szomjúság ellen. Becherovka az kell mert szeretem. Ezeket lehet folytatólagosan kombinálni akár többször is mer az ember múlatja az időt. Aztán ismerősök jöttek. Aztán volt Long Island Ice Tea is a hatás miatt (családi kiszerelésben, literes korsóból), innentől nagyrészt az események irányítása kicsúszott a kezemből...

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.10.11. 14:17:45

Aki nincs ezzel tisztában, két dolgot tehet: utánaolvas vagy körbekérdez.

A férfiúi oldalról: programot/helyszínt úgy kell megadni, hogy legyen 2-4 választási lehetőség. A hímnemű már eleve olyan helyeket ajánl fel, ahova egyébként is betenné a lábát. Ha a nő javasol valamit, mehetnek oda is, de a javaslat a már lehetséges, de el nem fogadott alternatívák után hangozzék el.

A randi tárgyi részéhez: én interjúhoz tudnám hasonlítani. Megvannak azok a kérdések, amelyek mentén szeretném elindítani a beszélgetést, ugyanakkor kellenek a beszélgetés közben feltett spontán kérdések is. Ebből jó eséllyel beszélgetés fog kerekedni, hisz a másik is visszakérdez...

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.10.11. 14:18:31

Aki nincs ezzel tisztában, két dolgot tehet: utánaolvas vagy körbekérdez.

A férfiúi oldalról: programot/helyszínt úgy kell megadni, hogy legyen 2-4 választási lehetőség. A hímnemű már eleve olyan helyeket ajánl fel, ahova egyébként is betenné a lábát. Ha a nő javasol valamit, mehetnek oda is, de a javaslat a már lehetséges, de el nem fogadott alternatívák után hangozzék el.

A randi tárgyi részéhez: én interjúhoz tudnám hasonlítani. Megvannak azok a kérdések, amelyek mentén szeretném elindítani a beszélgetést, ugyanakkor kellenek a beszélgetés közben feltett spontán kérdések is. Ebből jó eséllyel beszélgetés fog kerekedni, hisz a másik is visszakérdez...

Kham 2010.10.11. 14:20:12

@gyvy: Van magyarnótás karaoke bár?? Frankó lehet, kombinálni kellene azzal a japán lépegetős-táncos játékgéppel, csak csizmaodaverős formátumra updatelve, esetleg még egy Wii-s bicskázó játékkal.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2010.10.11. 14:20:55

A nagy ismeretátadásban majdnem kifelejtettem: első randihoz csak olyan helyszín való, ahol lehet beszélgetni.
Park, kávézó, gyorsétterem pl. (ki-ki ízlés és pénztárca szerint)

És első találkozónak kb. másfél óra szerintem elég, azalatt sok mindent meg lehet tudni a másikról.

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 14:23:26

@Muha: Akkor inkabb csak megsimogatom kicsi buksid tunderke. :))

@gyvy: Akkor a tanulsag: tobbet ne keverd a szodat borral. Szoda nelkul mehet csak. :x

Kham 2010.10.11. 14:23:57

@Frigyesur: Arrafelé kell hazamenni, ezért néha, ha rövidíteni akarok, átvágok az oroszlánketrecen. Nem azért csinálom, mert kemény vagyok, hanem mert szeretem a veszélyt: mezítláb járok az uszodában és mosolygok a BKV ellenőrökre.

Hurri Kán 2010.10.11. 14:25:58

@Kham: hát az úgy volt, hogy az üzletvezető az gimnáziumi évfolyamtársam volt és ő is részt vett a különböző stimuláns hatású párlatok szervezetbe juttatásában. Elmondása szerint a magyarnótázásról ő is csak másnap értesült :)).

A személyzet elmondása szerint jól énekeltünk.

Bicskázni azt nem szoktunk az nem ildomos, vannak erre a célra speciális italkeverékek amik garantáltan leterítik az ellenfelet :))

fumerin 2010.10.11. 14:28:29

@gyvy: Nekem is csak akkor megy a karaoke, ha valami bátorítót beveszek per os:D

Hurri Kán 2010.10.11. 14:33:20

@Frigyesur: erre nem is gondoltam, lehet ez volt a baj.

@fumerin: természetesen ez csak egy egyszeri alkalom volt mert általában hátratett kézzel szoktunk ülni és kamillateát iszunk mindahányan. (Most védett helyre kell húzódnom mert reped a plafon)

fumerin 2010.10.11. 14:35:53

@gyvy: Én nem iszom alkoholt, mert a sör nem az!!! :D

Énekelni sem merek, mert nem tudok számlát adni arról a sok plusz jövedelemről, amit azért kapok, hogy hagyjam abba! :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 14:36:33

@gyvy:

Az a literes long island eléggé ratyi lehetett, nem szakszerűen kevert koktél. :( Annyira gáz, hogy mindenre ráfogják hogy koktél, pedig csak összegányolt lőrékből összeöntött fos.

@Frigyesur:

Folyton felemlegeted! BiSZtos a munkádban is ilyen genya és lekezelő vagy! :D :D :D ja és ... ... ... .... ..... ........ *sértődött pedagógusarc*

tarquin - védőháló nélkül 2010.10.11. 14:39:10

@Frigyesur: nem mondod, hogy Nard eltrillázta ezt a dalt!:D:D:D

tuli _ 2010.10.11. 14:39:40

@Kedves Nard: ha nem érti, nem akarja érteni. valóban jobb lenne megmondani, de kevesen képesek rá.
@fumerin: milyen reformok? ha elsőre valami nem tetszik, akkor garantáltan idővel sokkal kevésbé fog tetszeni. hallgatni kell az első megérzésre :)
@Frigyesur: ehehe:) én elsőre viselkedni szoktam. másodszorra nem. :)

Hurri Kán 2010.10.11. 14:43:25

@fumerin: Igaz is, egy görbe este egy kiadós vagyonosodási vizsgálatot nem ér meg :))!

@Kedves Nard: csak megbízható helyekre járok dorbézolni, ezért felelősségteljesen ki merem jelenteni hogy az a Long Island valódi volt! Még egy-két mellékkörülmény: az is lehet, hogy nem csak egy egységnyi fogyott. Azonkívül olyan is van, hogy ketten-hárman körbeálljuk a közlekedőedényt élesre töltött szívószállal, majd vezényszóra mindenki beledugja a szívószálát és szippant. Sietni kell a szippantással, mert nem biztos hogy lesz lehetőség másodikra. Ergo ha lassan iszol az gazdaságtalan. Ha gyorsan, énekelsz :))

fumerin 2010.10.11. 14:43:30

@tuli _: Nem részletezem, hiszen Fricinek leírtad a választ, amiről beszéltem volna:D (elsőre olyan angyaliokosszerénycsendesrendes kép)

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2010.10.11. 14:50:42

@Kedves Nard: én is, bár ez inkább realitás mint bunkóság...

@tuli _: az őszinteség jobb, mint egy árnyalt vagy határozatlan nem. aki meg nem tudja feldolgozni, menjen vissza óvodába.

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 14:52:21

@Kham: Ertem. Tehat randidrog hatasara osszekeverted a kengurukat az oroszlanokkal. Hm, ez uj mellekhatas, amit meg nem dokumentaltak.

Es olyat mar csinaltal, hogy egy nap kek zoknit parositottad a feketevel, vagy erre meg gyujtod a batorsagot? :x

@gyvy: Valoszinu. Orulok, hogy segithettem. :)

@Kedves Nard: Szerintem meg tegyel fel hulye kerdeseket, magyarazd felre a mondanivalom, hogy utana folenyesen helyretegyelek. :))) Megsertodni nem eleg! :D

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 14:54:37

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Nem mondom. De ha nem figyel, akkor bologatok. Ha megkerded, hogy egy masik sraccal duettben, akkor meg plane. A szaftosabb reszletekrol, minthogy kifutyultek es megdobaltak oket, mar csak diszkreten hallgatok.

@tuli _: Na ja, elsore meg csak egy felest iszol, masodikra mar az egesz uveget. :)

Hurri Kán 2010.10.11. 14:55:09

@Frigyesur: THX! Legközelebb kipróbálom, de ha nem jön be, irdatlanul felelősségre vonlak :)) Megyek és elveszem az űrhajódat!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 14:57:09

@gyvy:

Nem osztozom meg az italomon! És akkor iszom bele amikor jólesik :)

@Frigyesur:

Kezdő sértődő vagyok, bocs.... Amúgy meg úgy miért ha nem? De még nem is, akkor mi van ha mégis úgy? :( Ja és csak azért mondod, mer' AZ a szakmád! :(

Muha 2010.10.11. 14:57:48

@Frigyesur: nyimmnyamm.
*szeeeeereti szeeeeeereti*

Hurri Kán 2010.10.11. 15:00:53

@Kedves Nard: nade akkor oda a közösségi élmény!!! ;-))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 15:07:16

@gyvy: Allok elebe. Cska probald meg :))

@Kedves Nard: :( De teged az egesz nem erdekel, csak ugy kerdezted, igaz? Kozben jot rohogsz azon, hgoy eleg hulyek vagyunk bevenni? Na ezert eletem nekem a blogolas, meg teged nem erdekel az egesz, csak szorakozol. :))

@Muha: A szoros elolenyek mar csak ilyenek: szeretik ha simogatjak oket. :))

tuli _ 2010.10.11. 15:08:29

@Kedves Nard: mér is nem lep meg :)
@Frigyesur: elsőre kóla, másodikra eddig még csak hosszútávúak kaptak esélyt :D válogatós vagyok, na. :)
@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono):
naja.
@fumerin: :)

Hurri Kán 2010.10.11. 15:15:17

@Frigyesur: Mihelyst kijózanodtam megpróbálom :)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 15:19:27

@tuli _: VBK? :) Valogatos: piat csakis uvegbol. :)))

@gyvy: Hajra. Ugyis mar reg verekedtem, legalabb nem rozsdasodom be.

Hurri Kán 2010.10.11. 15:26:14

@Frigyesur: Addig is készítsd a WD40-et :)))

Frigyesur (törölt) 2010.10.11. 15:31:47

@gyvy: :P

@Muha: Az avatarrol jutott eszembe, aztan rajottem hogy allsz a borotvalkozashoz. :D

Muha 2010.10.11. 15:33:58

@Frigyesur: hogyhogyhogy? Sehogy. Hozzá sem állok a borotválkozáshoz. :D

tuli _ 2010.10.11. 15:50:27

@Frigyesur: piát üvegből? megboldogult fiatalkoromban előfordult, de már elvétve sem. :)

Muha 2010.10.11. 15:53:16

@Frigyesur: Már nem úgy. De hiába győzködlek, úgy látom. :D

Piszok Alfréd 2010.10.11. 16:00:33

Jaj de szar. Pont ilyenre kell visszajönnöm?

Muha 2010.10.11. 16:01:36

@Kedves Nard: Mér? Te még szeretsz? Úgy? Mégis? :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.10.11. 16:12:03

@Muha:

Nem. Sajnálom, de szőrösen nem kellesz! :(

Muha 2010.10.11. 16:15:53

Áhhh. Hiú remény ébredt a szívemben, de ezt most porrá zúztad.
Tudom, nem a te hibád, én voltam hülye. Megint.

;(

2010.10.11. 19:12:48

@Kham:
Én csupán azt mondtam, hogy a mondatszerkesztés volt zavaros.
De nem kötöszködöm. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.10.11. 20:17:46

Hagyjuk - ez az én véleményem, poste restante poszt toló.

rendszerhiba 2010.10.11. 23:16:28

@Piszok Alfréd: egy biztos, ezt sem Ridley Scott rendezte
süti beállítások módosítása