A pasim túl sok nővel ölelkezik

2011. január 07. 07:49 - Panni CsP

„Néha élőben, a baráti társaságunkban is tapogat, ölelkezik és összebújik lányokkal, de akkor rászólok és rendszerint abba is hagyja” – Levélírónk azon tépelődik, hogy párja túlzott rajongása a másik nem iránt, mikor csap át tettlegességbe. Mert aki sokáig áll a cukrászda előtt, előbb-utóbb be is tér oda…

 

Sziasztok! Nő vagyok, 36 éves. Lehet, hogy nevetséges a problémám, de ha már nekiálltam írni, akkor be is fejezem. Van egy pasim (38 éves, aki lassan már vőlegényem) és igen aktív: már ami a nők iránti rajongását illeti. Na, nem csal meg, vagy ilyesmi (bízom benne), egyszerűen rajong a másik nemért. Ami a legszembetűnőbb: a Facebook galériájában rengeteg kép van, amin nőkkel bújik össze, ölelkezik vagy éppen az ölében ülnek. Tavaly ősszel kiment Németországba öt napra, és a neten tartottuk a kapcsit. Egyszer csak ahogy az adatlapját nézem, a galériájában máris megjelentek a fotók.

Azonnal felrakja őket. Itt kissé megijedtem, mert nem láttam a sürgősség értelmét. Meg úgy az egész értelmét sem. Nem beteges ez egy kicsit? Később amikor erre rákérdeztem nyíltan, azt mondta, hogy semmi nincs ebben, azok a nők csak barátok, kollégák és ő egyszerűen ilyen. Nincs mögötte semmi. Jó. Néha élőben, a baráti társaságunkban is tapogat, ölelkezik és összebújik lányokkal, de akkor rászólok és rendszerint abba is hagyja. Titeket zavarna az ilyesmi? Vagy én reagálom túl? Vagy mi tartja vissza attól, ha az egyik lány egyszer csak azt mondja, hogy „oké, ha már így rám másztál fejezzük is be, amit elkezdtünk.” Mert nem egy ilyen típusú lány mászkál körülötte…

 
337 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr862566693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 08:03:43

Túlreagálja a postíró. A pasi 38 éves, kapuzárási pánik enyhe lefolyása az ami történik valszeg. A "kapcsi" szóért viszont farfekvéses süncsaládot utalok ki, akik születés után rögtön feltalálnak valamit és mindenhez értenek, és hangversenyt írnak pánsípra. Az hogy kipakolja a képeket, az a haveroknak szól, hogy lássák hogy nem öklendeznek tőle a nők.

tugezőőr uuuii uuillö 2011.01.07. 08:05:20

Az a kérdés, hogy a posztolóval hányszor ölelkezik? Valószínűleg a pasi anyukája annak idején szinte sosem ölelte meg, és most ezzel kompenzál.

fumerin 2011.01.07. 08:06:58

Ne vedd sértésnek, de lassan mindketten 40+ kategóriába értek.
Mi a probléma?
Amelyik férfi 38 évesen még nem kelt el, az nem is fog..ööö...hűséges lenni, mert képtelen rá!
Ne szomorkodj, te sem vagy mai csibe, így lehet, hogy egyszer majd még örülni fogsz ezeknek a lányoknak is:DDD

pingpong 2011.01.07. 08:10:24

@Kedves Nard: én is felfigyeltem a "kapcsi"-ra :) egyébként sztem pontosan ez van köztük: egy kapcsi.

Barry Kent 2011.01.07. 08:10:56

Reggelt.
Ha baráti ölelésről van szó, akkor túlreagálod. Viszont érdekelne mit jelent pontosan a tapogat és összebújik lányokkal.

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:13:51

Ha vigyázni kell rá vigyázzon rá más.Szerintem.
Ha jó kocsija van és még pénze is, hamar az ágyába fog bújni valaki.
Nem véletlenül tapizgat más nőket egyébként, ha lesz alkalma, élni is fog vele.Ráadásul simán ráakadhat egy huszonéves.Válogathat bőven.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 08:15:59

@A d r y:

Ettől fél a lejárt szavatosságú házisárkány is, hogy lecseréli valami friss húsra.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 08:19:15

Kapcsit. Durr.

Túlreagálod: szereti minden közeli és távoli ismerősével azonnal tudatni, hogy bezzegkülfődön van, nőkkel, ezért volt sürgős - ne már hogy ne táplálja az irigységüket.:-) Ahogy mondta: ő ilyen.

tuli _ 2011.01.07. 08:19:26

Akkor most szembe megyek. Ne ölelgessen más nőket a partnerem, főleg, ha vele vagyok. Az azt jelenti, hogy nem tart tiszteletben. A többi nőnek is utalva rá, hogy én nem számítok annyira, ha ezt megteheti. Főleg olyanokkal, akiket én nem ismerek.
@fumerin: "Amelyik férfi 38 évesen még nem kelt el, az nem is fog..ööö...hűséges lenni, mert képtelen rá!" ezzel azért vitatkoznék, bár lehet, hogy a kivétel erősíti a szabályt. nem egy olyan férfit ismerek, aki nem azért nem kelt el, mert nem kellett a nőknek, vagy randa volt, hanem mert nem találta meg azt a nőt, aki megfelelő volt. ha szívtipró típusra gondoltál, no, akkor igazad van.

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:20:39

@Kedves Nard: Hmmm....igen...hát félhet is...:D
36 évesen:D

tuli _ 2011.01.07. 08:21:47

@Kedves Nard: @A d r y: minden oka megvan rá, hogy féljen. de ha posztolónk elviseli, akkor számíthat rá, hogy házasság után is teszi a szépet a nőknek. az udvartartásból pedig mindig lesz, aki ugrásra készen áll.

fumerin 2011.01.07. 08:23:00

@tuli _: Jelen leírás alapján nem éreztem úgy, hogy a férfi a visszafogott, normális kategóriába tartozna!
És az általad említett kivételek vannak kisebbségben, de az ölükben nem hemzsegnek a nők! :DD

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:24:57

Van pár 30+ srác, aki még szűz.Mint tudjuk.Max. tanítgathatja őket majd./Mármint a nőci./Még nincs veszve minden:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 08:25:32

@fumerin:

Egy időben nekem is volt ilyen "udvartartásom" de nem dugtam meg őket, ez semmiség amit felfúj a postíró. (már ha hasonló hozzám a postban szereplő pasi). Bár barátnő előtt nemigen ölelgettem senkit :)

fumerin 2011.01.07. 08:28:21

@Kedves Nard: Más egy baráti ölelés (meg egy kis terepszemle) 25 évesen, mint 38 évesen:D

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:29:24

@Kedves Nard: na azért ha rádreppent volna valaki, csak nem dobtad volna ki az ágyadból:D

Barry Kent 2011.01.07. 08:29:27

@tuli _:
Az a baj, hogy nem ismerjük a részleteket. De abban egyetértek, hogy én is nehezen viselném, ha a barátnőm más férfiak ölében üldögélne és/vagy összebújna velük, tapogatná őket.

tuli _ 2011.01.07. 08:30:29

@fumerin: egy darabig. aztán, miután egyedül maradnak 30+ felett, vagy elváltak, mind sorra jelentkeznek az addig észre sem vett egyednél. :)) a posztban szereplő férfi valóban nem az a kategória. ő a hejjespasi, aki rosszfiú is egyben. :)

@Kedves Nard: naugye. ennyi a lényeg, barátnő előtt nem ölelgetünk. úgyhogy nincs felfújva. :)

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:31:17

@fumerin: 38 évesen ránézésre meg kell tudni mondani a mellméretét is.Neeem?:D
Nem terepszemlézni:D

tuli _ 2011.01.07. 08:32:04

@Barry Kent: ennyi részlet épp elég:) neked is szól, ami Nardnak.

kóristalány 2011.01.07. 08:32:40

Csatlakozom @tuli-hoz, én se bírnám, ha a pasim állandóan más nőket ölelgetne. Még akkor is rosszul esne, ha tudnám, hogy tényleg nincs mögötte semmi. Pedig van. Lehet, hogy nem megcsalás, de ez a képekkel dicsekvősdi se kóser nekem.

Másrészt ölelés és ölelgetés között nagy különbség van.

bagolybagoly 2011.01.07. 08:33:07

Peacock. Amint nem mutatsz elég jól vele a fotókon, ejteni fog.

fumerin 2011.01.07. 08:34:06

@A d r y: Sőőőt, már ránézésre le kell esnie a melltartónak! :D

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 08:35:50

@tuli _: "Az azt jelenti, hogy nem tart tiszteletben." Maximálisan egyetértek. De posztkirályfi elmondta, hogy ő ilyen. Posztíró pedig elgondolkozhat, hogy kell-e ez neki.

tuli _ 2011.01.07. 08:40:58

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: a tapasztalatom az, hogy mindenkivel addig mennek el, amíg hagyja. vannak nők, akiket lehet alázni, beszólogatni nekik, semmibe venni őket, és vannak, akikkel a férfiak nem teszik meg. ha mégis, azonnal helyre lesznek téve. Igen, a kérdés, hogy kell-e. Ha igen, erre számíthat a továbbiakban is.

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:43:09

@fumerin: .DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD/bocs, de ennyire röhögök!/

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 08:46:07

@A d r y:

Nem is dobtam, de azok nem az "udvartartásból" voltak :)

A d r y (törölt) 2011.01.07. 08:49:43

@Kedves Nard: Azé' csak rátapintottam...ööö...a zigazságra:DDD

Barry Kent 2011.01.07. 08:51:53

@tuli _:
Azért az előfordul hogy barátok megölelik egymást, ebbe nem érdemes többet belelátni.
Az más kérdés, hogy nem bújik össze velük, nem tapogatja és nem ülteti ölbe őket, ebben tökéletesen egyetértünk. Azért hiányoltam a részleteket, mert a sztoriban benne van az is, hogy a posztoló túloz, de az is, hogy apró szarvacskák nőnek a fején :)

fumerin 2011.01.07. 08:54:02

@Barry Kent: Apró? Emmmá kapitális agancs:D

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 08:54:41

@tuli _: nos, jelen esetben úgy látom, a vőlegény épphogy keresi azokat a nőihölgyeket, akiket tapogathat, ölébe ültetheti stb., hiszen hagyják, valamiért azt is fontosnak tartja, hogy erről a barátnője feltétlenül értesüljön, ami finoman szólva is arcátlanság vele szemben - de ha tűri..

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 08:55:44

Szerintem ezt nehéz így eldönteni, hogy nem ismerjük a pasit. Mert ha tényleg ilyen típus -ismerek ilyet- és azért ölelgeti őket, akkor engem nem érdekelne. De ha olyan kis nyálcsorgatós, minden nőnél bepróbálkozó típus, akkor zavarna. Ez a képkirakás meg elég gusztustalan. Ki nem állhatom azokat, akik több száz képben dokumentálják életük minden rezdülését a közösségi oldalakon. Főleg ha a barátnő meg otthon van. Ezért én nagy balhét csaptam volna az tuti! :D

Kedvenc mondatom a mai posztban: "Néha élőben, a baráti társaságunkban is tapogat"

Hogy lehet NEM élőben tapogatni???? :D Íron az MSN-en, hogy *ölel,ölel* *tapi,tapi*, vagy mi???

Barry Kent 2011.01.07. 08:56:51

@fumerin:
A mérete majd kiderül ha a posztoló kitart mellette és emberünk esetleg megbukik :)

tuli _ 2011.01.07. 08:57:22

@Barry Kent: "nőkkel bújik össze, ölelkezik vagy éppen az ölében ülnek" nekem ez nem egy megölelés kategória. egyébként arról a nőről is megvan a véleményem, aki az ölébe ül egy olyan pasinak, akinek ott van a barátnője. és arról a férfiről is, aki akár ráutaló magatartást tanúsít arról, hogy ezt lehet. szóval előbb-utóbb szarvacska :)

Sanity 2011.01.07. 08:57:44

Lol a poszt toló.

Egyik mondatban azt írja, hogy megbízik a fasziban, a következőben meg tagadja önmagát azzal, hogy zavarja, ha másokat ölelget. Elmondok egy titkot: ha már ez zavarja, akkor kurvára nem bízik meg benne. Csak mondogatja, mert ez így jól hangzik, mögöttes tartalom nincs. Első körben ezt kellene átgondolni.

Vannak emberek, akik sokkal közvetlenebbek fizikai kapcsolatteremtés terén, mint mások. Ez nem feltétlen egyenlő azzal, hogy fűvel fával dugnak.

Sztem hagyd abba az emiatt folyamatos baszogatást, és ezt az energiát abba fektesd, hogy ne legyen oka máshova kacsintani a faszinak. Azt nem tudják egyszerűen megérteni a nők (ez a helyzet inkább nőkre vonatkozik, de férfiakra is sokszor), hogy azzal, ha lekorlátoznak minket, elfojtják az ilyen apróságokat is, akkor annak rövidtávon tényleg az lesz a vége, hogy mást fogunk dugni. Felgyülemlik egy csomó feszültség, és kizárólag így tudjuk levezetni. Tetszik vagy nem, ez van.

Találkoztam már olyan értelmes nőkkel akik nem aggódnak az ilyen, vagy ennél sokkal durvább dolgok miatt, és ez elég erősen közrejátszott abban, hogy őket választottam.
Láttam srácot úgy kezelni félreérthető helyzetet, hogy "este úgyis én dugom meg" És együtt is vannak évek óta.

A féltékenység az a bizalom hiányának jele.

tuli _ 2011.01.07. 08:58:32

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: úgyúgy. nagy egyetértés. én tudnék úgy nézni, hogy nem tenné :D

dr. gernika 2011.01.07. 09:00:31

Naná, hogy zavarna engem is.
De te ismered, hogy milyen habitus. Szerintem az "amelyik kutya ugat az nem harap" típus, azaz imádja a nőket nézni, meg tenni a szépet és velük pózolni, de egy konkrét lehetőségtől már megijedne. Valamint ha így elé állna a nő, el is veszne neki az udvarlás varázsa, maga a játék, amitől lelombozódna. Szóval ha így ismered, akkor nem fog megcsalni, a felpakolt fotók meg szerintem kis belső bizonytalanságból erednek, azaz ezekkel akarja mutatni, hogy ő népszerű. A vér-MPGk nem raknak fel ilyen képeket, mert pontosan tudják, hogy visszatetszést keltenek az őket stírölő nőkben.
Szerintem.
De megértelek amúgy, én is hülyét kapnék, ha a pasim ezt csinálná.

nosce 2011.01.07. 09:04:08

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
"valamiért azt is fontosnak tartja, hogy erről a barátnője feltétlenül értesüljön, ami finoman szólva is arcátlanság vele szemben"

Sztem nem tartja fontosnak, hanem csak karcsú EQ-val rendelkezik, de simán lehet h ennyi a történet és nem kell dugást belelátni. Még mindig jobb ha csajokat ültetget az ölébe mintha pasikat, vagy kisgyerekeket, nézzük pozitivan :)

Barry Kent 2011.01.07. 09:06:45

@tuli _:
"egyébként arról a nőről is megvan a véleményem, aki az ölébe ül egy olyan pasinak, akinek ott van a barátnője. és arról a férfiről is, aki akár ráutaló magatartást tanúsít arról, hogy ezt lehet."
Egyetértek, bár az sem jobb, ha a barátnő épp nincs ott ;)

Sanity 2011.01.07. 09:10:05

@nosce: optimista hozáállás ftw :D

@Drága IV gernika: MPG = ? - amúgy nagyrészt egyetértek, szerintem is felesleges félni. Főleg, mivel változni nem fog a helyzet, a folyamatos félelem meg ki fogja készíteni a kapcsolatot.

dr. gernika 2011.01.07. 09:14:50

@Bundabandi: "Hogy lehet NEM élőben tapogatni???? :D Íron az MSN-en, hogy *ölel,ölel* *tapi,tapi*, vagy mi??? "

:DD

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 09:15:59

@nosce: nem láttam bele felszarvazást. Arról van szó, hogy posztírót zavarja a majdnemvőlegény viselkedése, de poszthapsit ez többnyire pont nem érdekli.

dr. gernika 2011.01.07. 09:18:24

@Sanity: Majd valaki elmondja, nem tudok mit kezdeni olyannal, aki nem tudja, mi az az MPG.

Sanity 2011.01.07. 09:19:45

@Drága IV gernika: wowow, bírom ezt az alázó stílust itt.

dr. gernika 2011.01.07. 09:23:26

@Sanity: Akkor ezt most oszd be magadnak délutánig, mert én elmegyek aludni.

nosce 2011.01.07. 09:26:54

@Kedves Nard:
jah, vagy Sirius szülötte :)

nosce 2011.01.07. 09:30:52

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Persze mert posztpasi fel se fogja micsinál :), akkor meg miért érdekelje ? És lehet h a cimbik így ismerik, nagy csajfelhővel :), és már kikövetelik az újabb fészes képeket :)

nosce 2011.01.07. 09:32:50

@Drága IV gernika:
"Hogy lehet NEM élőben tapogatni???",

hát úgy h kimegy németbe, angolba vagy mittomén, aztán ott tapogat erősen :)

Caddy 2011.01.07. 09:39:16

Érdekes módon aki engem megölel azokkal nem mindegyikkel akarok lefeküdni, sőt. :D
Ha csak baráti a szint azzal akkor semmi gond.
De ha posztírót ennyire zavarja, azért beszélje ezt meg vele, mielőtt hozzámegy.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 09:41:07

@Sanity: Jól mondod!
"Vannak emberek, akik sokkal közvetlenebbek fizikai kapcsolatteremtés terén, mint mások. Ez nem feltétlen egyenlő azzal, hogy fűvel fával dugnak."

Szerintem sem kellene a posztolónak rugóznia ezen, hanem valóban elérni, hogy vele foglalkozzon a srác. Ha ezt nem tudja elérni, akkor meg kár időt pazarolni rá. Hiszen ez így fog maradni és a későbbiekben is zavarni fogja, ami megmérgezi a kapcsolatot.

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 09:46:29

@nosce: "Később amikor erre rákérdeztem nyíltan" majd "akkor rászólok és rendszerint abba is hagyja"

Hát ha ezen felül regényt is kell írni róla, akkor valóban nem egy EQ-bajnok a pasas, de posztíró álljon elé, mondja el, hogy számára ez mekkora problémát okoz, nem kérdezgetni kell és társaságba rászólni, hanem kifejteni, hogy tudja tolerálni ezt, és nem szívesen "fegyelmezi" őt társaságban. Aztán majd elválik/válnak.:D
A cimbiket többnyire a csajok érdeklik azon a fészoldalon, ha szabad ennyire általánosítanom.:-)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 09:56:50

Egyébként erről már régebben volt itt szó a blogon, de nekem az a tapasztalatom, az olyan férfiak, akik kicsit lazábbak, ölelgetősebbek, mindezt felvállalva, azok nehezebben lépnek félre, mert az újdonság iránti igényüket ennyi is kielégíti. Míg egy tartózkodó valaki sokkal könnyebben dől meg egy őt osromló nőnek. Mert akkor ő azonnal szerelmes is lesz az újdonságba.

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 10:00:49

36 eves no ne hasznalja a kapcsi szot.

@tuli _: Tulival meg itt is egyetertek. Gaz a no elott olelgetni, netre felrakni. Felejtos a pasi.

Sanity 2011.01.07. 10:03:59

@Bundabandi: "Ha ezt nem tudja elérni, akkor meg kár időt pazarolni rá."
Pontosan. Az ilyen, kívülről pitiánernek tűnő, de ki nem mondott, meg nem beszélt (az, hogy megemlíti, az nem egyenlő a megbeszéléssel) problémák sokszor a kapcsolatba kerülnek.

@Caddy: "De ha posztírót ennyire zavarja, azért beszélje ezt meg vele, mielőtt hozzámegy."
Egyetértek. Amíg ilyen alapszintű bizalom sincs meg, addig ne is gondolkodjon erről szvsz :)

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 10:06:23

@Sanity: Meglatasom szerint roppant idegesitoek azok az emberek, akik kozvetlenek a 'fizikai kapcsolatteremtes' teren. :D

MPG=minden pasi g*ci

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 10:08:27

@Drága IV gernika: Bantalmazo kardigan szagot erzek a levegoben :D

tuli _ 2011.01.07. 10:23:16

@Frigyesur: na, ez így van. engem csak olyanok ölelgessenek, akik nagyon közel állnak hozzám. az pedig kizárt, hogy buliban egy rakás ismerős közel álljon hozzám :)
@Dr. Jula Watson: az ölbe ülögetés is normális szerinted?

2011.01.07. 10:24:28

Nincs azzal gond, ha megölel másokat, de azért szerintem mindenki tudja, hogy ölelés és ölelés között hatalmas különbségek vannak. Engem speciel az ilyen jajj de rég láttalak ölelés nem zavarna (ha látnám), de azért utána a lányka (ha addig nem tudta) tudja meg, hogy én ki is vagyok. Tapizást felejtse el. Ilyen-olyan oldalra feltölteni nem egy olyan képet amin csajokkal ölelkezik/ rajta ülnek gáz. Ha facér lenne azt mondom még ok (bár akkor is ha akarna tőle valamit egy nő akkor szerintem elriasztó lenne a látvány, hogy fűvel-fával), mert nem számol el senki felé, ám így hogy vagy nagyon gáz. Viszont a te pasid, ergo bárki aki látja, hogy fűt-fát ölelget a képeken és nem téged, azok téged sajnálnak le. Szeretnél egy lesajnált barátnő lenni, akin mindenki szánakozik, hogy a pasija fűt-fát ölelget és még ráadásul közösségi oldalra is kiteszi? (Azthiszem most kapom majd a hidegzuhanyt :) )

Sanity 2011.01.07. 10:25:11

@Frigyesur: Az MPG kifejtését köszönöm.

Amúgy ez alapján engem kifejezetten utálnál :P

Fviktor76 2011.01.07. 10:31:02

Hát... Meg lehet ölelni egy nőt barátilag, de hogy ezekről képeket feltenni közösségi oldalra...hát kicsit beteges. Főleg, hogy menyasszonya is van...
Valószínűleg ártalmatlan, de én sem örülnék, ha a csajom csinálná ezt más pasikkal.
Próbára lehet tenni... Rá kell vetned magad a legváratlanabb időpontokban, ha vaj van a füle mögött, előbb-utóbb kibukik a dolog...Szerintem... :-)

Devil2 2011.01.07. 10:31:16

Nagyon PUA gyanús ez a f@szi.

Rebelde 2011.01.07. 10:31:47

én is ismerek ilyen fickót, a barátnőjét nem zavarja:)

olyat kell keresni, aki nem akad fent ilyeneken vagy olyat aki nem ölelget, és akkor lehet máson aggódni

az, hogy mást zavarna e vagy sem, lényegtelen
döntsenek már az emberek az életükről saját maguk, ne tendereztessék már meg, hogy mi a túrót csináljanak, a fenébe is:)

biztos hogy 40 közeliekről szól a történet?

Rebelde 2011.01.07. 10:33:21

@Frigyesur:
"Meglatasom szerint roppant idegesitoek azok az emberek, akik kozvetlenek a 'fizikai kapcsolatteremtes' teren"

azok is akik nem:))))

2011.01.07. 10:34:02

@Sanity:
Csinálja, de a másikat tartsa tiszteletben, és becsülje annyira, hogy nem teszi közszemlére közösségi oldalakon a kis ölelkezős-ölbeültetős-tapizós műsorait, és nem a barátnője szeme előtt teszi. A pasi csak ezzel próbál valamit kompenzálni...

Rebelde 2011.01.07. 10:35:29

@Kedves Nard

szegény sünmalac vajon mi lehet vele? jó hogy megemlékeztél róla első kommentedben:D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 10:37:17

@tuli _: helyzet függő, de engem nem feltétlenül zavar.

@Rebelde: Nagyon is így van. Általában nem egy valamilyen fajta viselkedés a baj, hanem, hogy az emberek nem magukhoz illő párt választanak.

Devil2 2011.01.07. 10:38:14

@Rebelde: A bottal piszkálásra gondoltál, mint nem közvetlen fizikai kapcsolatteremtésre? :D

Devil2 2011.01.07. 10:40:51

@Dr. Jula Watson: Valljuk be, azért ez nem úgy működik hogy csak kiválasztom a nekem megfelelőt, mint polcról az akármit.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 10:41:39

@Zsu0805: persze a mindenáron fotófeltöltögetés már kicsit fura, de én sokkal jobban elgondolkodnék, ha akkor ölelgetne mindenkit, ha nem vagyok ott, amikor meg ott vagyok kiskutyaként lohol a nyomomban. Ott több ok van a gyanúra.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 10:42:21

@Sanity: Jaj! Én sem szeretem az ilyen túl közvetlen embereket. Néha olyan zavarba tudnak hozni a túlzott közvetlenségükkel. Na persze a jégcsapokat sem szeretem. A legjobb az arany középút!

Szerintem egyébként egy nőnél sokkal gázabb ez az ölelgetős természet, mint pasinál. Egy nőnél sokkal, de sokkal jobban idegesít!

Father Justice (törölt) 2011.01.07. 10:42:37

"Vagy mi tartja vissza attól, ha az egyik lány egyszer.."
Aztán mitől olyan biztos, hogy idáig visszatartotta tőle bármi is? :)

@Zsu0805: Ne vessz el a részletekben. Ha egy nőnek átkarolják a vállát egy fénykép erejéig, az ugyanaz a kategória, mint amikor hosszabb ideig üldögél egy fickó ölében. Ha az közben a combjai közé csúsztatja a kezét, vagy a domborulatait tapizza, akkor is csak könnyed fizikai kontaktusról beszélhetünk, nem hűtlenkedésről! Kicsit rugalmasabban kell kezelni az ilyet, nem a középkorban élünk. :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 10:46:27

@Fviktor76: "Próbára lehet tenni... Rá kell vetned magad a legváratlanabb időpontokban, ha vaj van a füle mögött, előbb-utóbb kibukik a dolog..."

Na ez a legidegesítőbb dolog amit tehetsz! Kémkedsz utána és váratlan időpontokban ráveted magad. HÚÚÚÚ! Ha a paism ezt csinálná, pár alkalom után kihajtanám a tuti! Ez a bizalom hiányának olyan mértékű megjelenése, amit én már nem tudok tolerálni!

Rebelde 2011.01.07. 10:47:15

@Devil2:

középútra:)) én sem vagyok egy nagyon bújós,sőt, de néha jólesik:)

2011.01.07. 10:47:22

@Dr. Jula Watson:
Okos ember barátja-barátnője úgy intézi, hogy a párja ne lásson olyan képeket amin másokkal ölelkezik, vagy ha ölelkezik is, abból ne az jöjjön le, hogy... szóval érted.

Caddy 2011.01.07. 10:48:24

@Dr. Jula Watson: @tarquin - menő, de nem árulkodós:P: hát kettőtökre nagyobb összeget tettem volna :)

2011.01.07. 10:48:30

@Father Justice ♋:
:) Ez már hiányzott. :) :) :D :D

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 10:51:36

@tuli _: Mondjuk engem Kitty olelgessen, aztan slussz. A tobbieknel megelegszem a 'nagyritkannal'. :D

@Sanity: Hat igen. Lehet csinaltatok egy polot figyelmezteteskeppen az embereknek. :D

@Rebelde: :))

tuli _ 2011.01.07. 10:56:12

@Frigyesur: engem lehet az anyukámnak is, a gyerekeimnek is, és a tesómnak is:) mondjuk tényleg nem folyton, de azért teszek én, hogy ne legyen kedvük hozzá :)
@Dr. Jula Watson: az biztos, hogy nem egy a zsánerünk :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 10:57:30

@Caddy: akkor hajrá, ez a csillagállásunk: "Szerencsecsillaga beragyogja napját. Vegyen ma egy-két szerencseszelvényt, de tartsa magát távol a latolgatásoktól. Kezét a sors vezeti majd."
:D

Madpapa 2011.01.07. 10:58:45

Ugyan túlspirázod a dolgot :-).
Bár a posztodból nem derül ki, hogy téged tapogat-e vagy ölelget-e, de mindenképpen a pasiban van egy kis elfojtás, ami így kerül kinyilvánításra. Nevezetesen, 'de meg....nálak édes'. Lehet a számára ez még nem tudatos, de előbb utóbb elképzelhető, hogy az ölelkezés ruhátlanul fog folytatódni valahol. Na arról nem valószínű, hogy lesz kép feltöltve :DD
Abban is biztos vagyok, hogy nem 50+ hölgyekkel ölelkezik.
A nem veszek róla tudomást hozzáálással csak erősíted benne azt a jogot, hogy ő ilyet tehet, ergo zöld utat mutatsz afelé, hogy idővel esetleg ( ha már meg nem történt ) más is becsússzon. Természetesen nem derült ki, hogy egy sima vállra tett kézzel történő fotózkodásról van-e szó vagy másról. De azt hiszem amikor már ölbeülésről van szó, ott a mélységben már kicsit másról van szó.
Nyomd ide a fékbúk azonosítót, aszt majd eldöntyük :DD

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 10:59:47

@tuli _: Na jo, 3 csaladtag, plusz 2-3 baratnak is szabad. De korbe vagyok veve taperolos emberekkel es cuki is vagyok, nehez nekem az allando vedekezes. ;(

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 11:00:39

@Madpapa: :D Telleg, kerjuk az azonositot es eldontjuk jol. :))

Fviktor76 2011.01.07. 11:00:46

@Bundabandi: Nőt nehezebb utolérni ilyen módon, férfit meg lehet fogni, kivéve, ha nagy csődör az illető.

És különben is... Bár nem tudom milyen képek ezek, de ha olyan, amit a csaj leírásából elképzelek, akkor bármennyire megbízom a páromban, előbb utóbb csak gyanússá válik a dolog. Főleg, hogy 5 napos Németországi (min.3000 km) tartózkodáskor se bír magával.
És ebben az esetben szó sincs kémkedésről, mert a képek ott vannak...

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:01:37

@Zsu0805: fúú, ezzel az amit nem tudok az nem fáj elmélettel én nagyon nem egyezem :D Ha meg egyáltalán nem tesz semmit, az persze nem baj :)

@tuli _: mindenkinek más :)

@Caddy: :D

@Devil2: dehogynem. Kell hozzá ön-, és emberismeret. Tudni kell, milyen vagyok, és mire van szükségem. Ha állandóan mászkálós vagyok, akkor nem választok otthonülőst, ha meg valaki féltékeny tipus, akkor ne egy mindenkivel jóban levő, ölelgetőssel álljon össze. Ennyire egyszerű.

Ha még 1x elveszik a kommentem, nem írom be újra.

2011.01.07. 11:02:03

@Madpapa:
Igen-igen, kérjük az iwiw-facebook linket. Ha kell még kommentelünk is. :)

2011.01.07. 11:06:01

@Dr. Jula Watson:
Persze, mindenki tündérmesébe illő szerelmet keres, főleg hűséggel kapcsolatban, de ugyebár tudjuk, (hacsak a baráti társaságban végignézel - akár múltjukban is) hogy milyen arányban mennek az olyan dolgok amik nem feltétlenül a tündérmesébe illő szerelem kategóriája. Viszont az ártatlan ölelkezések (nem a posztról beszélek) lehetnek zavaróak ha látod (képen vagy élőben) és megbolygathatják az amúgy jól működő kapcsolatot.

Devil2 2011.01.07. 11:07:01

@Rebelde: Az tény hogy másképp értékelődik egy-egy ölelés, attól függően hogy milyen gyakran történik meg. Ha lépten-nyomon, akkor inkább már rutinná válik mintsem a tényleges szeretet kifejezőjévé.

Sanity 2011.01.07. 11:07:29

@Zsu0805: Ezt megértem. Egy nyitottabb kapcsolatban is biztos vagyok abban, hogy nem örülne egyik fél se, ha a másik folyamatosan megosztaná vele, hogy kivel mikor épp mit és hogyan csinált.
Amúgy is, ha valaki mindig mindent meg akar osztani a külvilággal, akkor azt a visszaiagzolás miatt teszi. Ha több önbizalma/magabiztossága lenne, akkor nem csinálná ezt.

@Devil2: PUA? Kizárt. Aki így dicsekedik (képek posztolásásval) folyamatosan, hogy milyen csajok veszik körül, az elég messze áll a PUA kategóriától.

Hurri Kán 2011.01.07. 11:07:30

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:
Szintén durr :)

Egyébként inkább nőket ölelgessen (persze nem mindegy milyeneket és a jó ízlés határain belül!), mint férfiakat!

Devil2 2011.01.07. 11:09:47

@Dr. Jula Watson: Wáu, ez nagy igazság, de én arra gondoltam hogy a válsztást nagyon sok tényező befolyásolja még, korántsem olyan szabadságfokú dologról van szó, mint ahogy az a leírásodból következik. Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor talán ez a blog sem létezne.

Devil2 2011.01.07. 11:10:54

@Sanity: De ez egy frusztrált PUA, nem a natural tipus.

tuli _ 2011.01.07. 11:11:05

@Frigyesur: én nem vagyok cuki, mégis egyes emberektől folyton hátrálnom kell :))

@Dr. Jula Watson: nagy igazság :)

2011.01.07. 11:11:19

@Sanity:
Pontosan. Viszont a férfi (posztban szereplő) nem látja azt, hogy ez a minden képen más nővel ölelkezek dolog mennyire visszatetsző a normális emberek számára.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 11:11:24

@Fviktor76: De ne így kelljen már megfogni, könyörgöm! Akármit is írsz, szerintem szánalmas így ellenőrizgetni valakit. Ha már ennyire nem bízol benne, akkor minek vagy vele. Nem? Rengeteg energiát felemészt az ilyen, néha nálam is előbújik a zöldszemű, de elég gyorsan lebeszélem magamat a kutakodásról. Most vagy megbízok a páromban, vagy nem.

Van aki ezt túlzásba viszi. pl: a váratlan helyzetekben ráugrás ( a Tigrisek már csak ilyenek! :D )Szerintem önmagát alázza meg, aki ilyet tesz. Most elképzeltem, hogy belopózom melóhelyére és mikor Katika a titkárnő az ölébe ül azt mondom: Most megvagy! Láttam, amit láttam. Egyszerűen SZÁNALMAS!

Az, hogy megnézte a képeit, szerintem még nem ellenőrizgetés. Bárki más is láthatja (ha nincs letiltva).

2011.01.07. 11:15:40

@Bundabandi:
Ezaz. Ha nincs bizalom, akkor az már veszett ügy. Azt kell tudni, hogy ez belefér e az életébe az, hogy a pasija x nővel fényképezkedik (ilyen-olyan pózban), vagy sem. Ha sem, akkor még beszélhet vele (bár könnyedén megoldható, hogy a hölgy ne lássa a képeket), vagy leléphet.

Frigyesur (törölt) 2011.01.07. 11:16:40

@tuli _: Biztos cuki vagy, csak szerenykedsz. :)) Masreszt allando pialas miatt lehet, hogy cska tamogatni akarnak. :D

@Bundabandi: "váratlan helyzetekben ráugrás ( a Tigrisek már csak ilyenek! :D )"

:DDDDD

Madpapa 2011.01.07. 11:18:57

@Zsu0805: na de ki a normális? :-DDD

tuli _ 2011.01.07. 11:21:18

@Frigyesur: engem csak ne támogassanak, tudok egyenesen biciklizni :)

2011.01.07. 11:21:30

@Madpapa:
Aki azon értékeket képviseli amit az emberek többsége helyesnek gondol. :) Ám tudjuk, hogy a gondolat és a tett nem mindig járnak együtt. :) :P :D

Devil2 2011.01.07. 11:22:39

@Zsu0805: Hát már kicsit öregesen.. :D Tényleg, tegnap meg tegnapelőtt d.u. gyengélkedtem kissé. Te látom fitt vagy és üde. Helyes! :)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 11:23:22

@gyvy: ölelgesse-tapogassa a menyasszonyt, neki kellett olyan.:-)

Madpapa 2011.01.07. 11:24:34

@Zsu0805: aha, értem...akkor egyszerűsíthetünk úgy, hogy az, amit te tartasz normálisnak? ;-DD

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:24:58

@Zsu0805: Teljesen mindegy, mert ha az egyik fél számára zavaró amit csinál a másik, akkor az sosem ártatlan. Épp azért, mert zavaró. Teljesen mindegy, hogy épp arról beszélünk, hogy rendetlenséget hagy maga után, turja az orrát, vagy éppen nőket ölelget. Ha valamit nem tudsz elfogadni a párodban, akkor az megmérgezi a kapcsolatot. Éppen ezért vagy ne tegyen olyat, ami zavarja a másikat, vagyis ne dobálja szét a cuccait, ne túrja az orrát, ne ölelgessen senkit, vagy vállaja fel a tetteit. A sunnyogást, titkolózást nem preferálom. Ha meg olyan a dolog, amiben az egyik nem tud, vagy nem akar változni, a másik meg nem tudja ezzel együtt szeretni, akkor ők nem egymásnak valóak. Mennyivel jobb az, ha azt hiszed, a párod mindig egyedül ül a sarokban a bulikban, ahol te nem vagy, aztán egyszer csak valahogy kiderül, hogy mégiscsak ő volt az, aki már minden nő fenekét megfogdosta, és ezt mindenki tudja rajtad kívül? Ez sokkal megalázóbb.

@Devil2: Pedig ez ilyen. Csak az emberek nem figyelnek. Ha mindkettő tudja, ki kell neki, és olyat választ, akkor jól kiválasztják egymást, és tényleg olyan párkapcsolat lesz, ami hosszú ideig jól alakul. Aztán persze az emberek és helyzetek változásával jöhetnek konfliktusok, amiket vagy meg tudnak oldani, vagy nem, de az már megint az adott időpontban lévő adott helyzetben önismeret kérdése. Az a baj, görcsösen akarja sokmindenki, ezért inkább kompromisszumokat köt, vagy nem is gondolkodik.

2011.01.07. 11:24:59

@Devil2:
Abban a korban amiben Te vagy... kész csoda, hogy még járni tudsz. :P :)
Ááá, annyira nem vagyok én se fitt. Most olyan mackós vagyok. Hazamegyek, alszok-melegszek és folyton azt mondogatom, hogy: nyár-nyár-nyár-nyár hátha nyár lesz végre. :)

Hurri Kán 2011.01.07. 11:26:08

@Zsu0805:
Ez így van.. Sokan egyáltalán nem gondolkodnak (mert képtelenek rá!) mások meg csak leragadnak a gondolat szintjén. Később ezektől érkeznek olyan írások mint a tegnapi volt :)

summerstorm 2011.01.07. 11:26:41

@Zsu0805:

háááát, szerintem a pasik többsége inkább tündérmesébe illő szexet keres :)))
a tündérmesébe illő szerelmet általában a nők keresik.

Én egyébként bújósabb fajta vagyok, de pl egy csomó embernél már én is hátrálok, és sajna már sértődésre is volt példa....
hogy de ez engem miért zavar...
mert zavar.
és igen, van aki egyszerűen nem érzi, hogy ennek hol van a határa, akár azért, mert kicsi a pszichológiai értelemben vett intim zónája, és közelebb enged idegeneket is, akár azért, mert az alkohol már jelentősen lecsökkentette... stb.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:27:35

@Zsu0805: miért gondolod, hogy érdekli a számára teljesen idegen "normális" emberek véleménye? És miért kellene, hogy érdekelje?

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 11:29:09

@Zsu0805: Nekem úgy tűnik az írásából, hogy nem fér bele és idegesíti. Nem mennék hozzá, ha ilyen gondolataim vannak. Ezt meg kell beszélni. Mondja el a pasinak, hogy őt idegesíti és zavarja a sok ölelgetés. Valaki már írta előttem, hogy tuti nem beszélte meg vele, csak max. rászól néha és az nem ugyanaz. Üljenek le, beszéljék át. Képes-e a pasi visszafogni magát, a lány képes-e toleránsabb lenni. Mert ez csak úgy működik, ha mindkettő változik. Nem szabad mindig azt várni, hogy a másik változzon meg gyökeresen, miközben mi ugyan olyanok maradunk.

2011.01.07. 11:29:18

@Dr. Jula Watson:
Lemegyek enni, utána válaszolok. :)

2011.01.07. 11:30:12

@Zsu0805:
Mindenkire vonatkozik. :)

summerstorm 2011.01.07. 11:30:27

meg egyébként is...
szerintem az ember tudja azt, hogy mikor nem barátilag ölelgetik...

Hurri Kán 2011.01.07. 11:31:02

@mooon:):
Azért a nőket sem zavarja a tündérmesébe illő szex :DDD

Egy-két dolgot viszont nem értek abban amit írtál, például hogy az alkohol miért csökkenti le az idegeneket :D

Devil2 2011.01.07. 11:31:38

@Dr. Jula Watson: Alapvető vérmérsékletben ne legyen különbség, de minden apró dologban úgysem lesz teljes egyezés. A helyzet persze nem reménytelen, ha mindkét félben megvan a megfelelő rugalmasság és tolerancia a másik kis dolgai iránt. Ez megfelelő és kölcsönös tiszetlet mellett kiadhat egy jó párost, én hiszek ebben.

Rebelde 2011.01.07. 11:33:26

@Devil2:

ez szép, de azért a túl sok kompromisszumot ne kössön senki, nem éri meg:)

Madpapa 2011.01.07. 11:33:58

@mooon:): tündérmesébe illő szex? :-DDD na, azt is a nők keresik....

summerstorm 2011.01.07. 11:37:03

@gyvy:

nem tudtad :))?
alkohollal alieneket lehet ölni :D egyre kisebbek lesznek tőle, aztán eltűnnek...

és háááát persze hogy nem zavarja a tündérmesébe illő szex... sőőőt :D.... csak ha ezt ki is mondja valamelyik, akkor rögtön lekurvázzátok ti mockosz kisz férfiak :DDDD

Devil2 2011.01.07. 11:37:51

@Zsu0805: Azért ne aludd át a telet, kicsi lány. Nekem sem ez a kedvenc évszakom, de most pl. lehet korizni. Az öreg meg korizik is nemhogy jár.. :P :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:38:24

@Devil2: Persze, hogy mindenben nem lesz egyezés. Saját magammal nem is akarnék élni :) Ehhez is tudni kell, hogy mi az ami számunkra fontos momentum, amiből nem tudunk engedni, és mi az ami nem lényeges. Ami az egyiknek fontos, a másiknak nem. És a fontos dolgokban nem szabad kompromisszumot kötni, ami meg tényleg mellékes dolog, ott nyugodtan közelíthetjük az álláspontokat.

Devil2 2011.01.07. 11:38:52

@Rebelde: Túl sokat nem is lehet, de valamennyit KELL.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:39:15

@Madpapa: kell a fenének a tündérmese :) Sok legyen és jó :D

Hurri Kán 2011.01.07. 11:41:09

@mooon:):
Ez nem igaz.. Ezt a képzelgést csak azért tartjátok fent makacs kis buksitokban, hogy meggyőződéssel tudjátok állítani azt az alaptalan dolgot hogy a férfiak fantáziája milyen mocskos! :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 11:41:51

@Devil2: Én is hiszek ebben.

@Rebelde: De ha meg nem kötünk kompromisszumot, akkor soha senki nem felel meg. Olyan, hogy "tökéletes társ" szerintem nem létezik. Olyan létezik, hogy elfogadjuk és szeretjük őt a hibáival együtt! Mert mindenkinek vannak.

Egyébként meg inkább konszenzust kell kötni és akkor nincs gond! A kompromisszumban az egyik fél mindig veszít.

Sanity 2011.01.07. 11:42:26

@Bundabandi: Ezekből szokott az következni, hogy a csaj megnézi titokban a telefonodban az üzeneteket. Amúgy elmész wc-re, gyors megnézi az emailedet. Majd talál néhány félinformációt, amiből egyből erős következtetéseket von le. Itt hal meg a kapcsolat kb, mert exponenciálisan elkezd nőni a feszültség.

@Devil2: Én onnantól hívnék valakit PUA-nak, hoyg néhány alapvető kritériumnak megfelel. Az egyik ilyen, hogy nem létszükség számára a folyamatos külső visszajelzés (itt ez nem adott). Egy másik a sok közül, hogy érti a nők gondolkodását, és ennek tudatában cselekszik (vagy rosszabb esetben kihasználja a gyengeségeket) Itt ez sem áll fent a leírtak alapján.

Ennyi erővel mindenkit PUA-nak nevezhetnénk, aki 15+ nővel volt már. Azért, mert valaki bebaszva képes rányomulni minden csajra és abból a 40ből egynek viszket a puncija aznap este és elmegy vele, attól még nem pua. my 2 cents.

@Zsu0805: Sajnos még az is lehet, hogy tudja, csak leszarja. Nem tudom, melyik a rosszabb.
---

Amúgy abban nem lehet valami, hogy a nő önértékelésével van itt leginkább a probléma? Az szokott a félelem oka lenni ilyen helyzetekben, hogy fél, hogy elveszíti a másikat. Ezért az tűnik logikus megoldásnak, hogy meg kell akadályozni, hogy a másik fél összejöhessen valakivel. Ezzel megváltozik a nő, elkezdi minden hülyeséggel baszogatni a férfit, aki ezt idővel megunja, és tényleg máshol keresi a társaságot. És elindul a spirál, aminek a vége szakítás lesz. És a végén a nő levonja a konzekvenciát, hogy igaza volt az elejétől fogva, mert a történet vége is ezt mutatja. (Természetesen ez fordított nemekkel is megtörténhet)
Vaze, legyen olyan nő, aki mellett ott akar állni a férfi. Írja le magának, hogy mi az, amiben jobb szeretne lenni (előnyös, ha ez egybeesik azzal, ami a férfi számára fontos). Nem tud főzni, de a férfi szereti? Hát vegye a fáradtságot, és tanujla meg. El van hízva mint egy disznó? Irány a konditerem.

És nem, nem azt mondom, hogy adja fel önmagát a férfi miatt. Sőt. Legyen egy jobb ember, olyan dolgokban, ami neki is jó. Olyanban, amitől több, egy jobb ember lesz. Aztán be lehet olyan dolgokat IS (ez a mellékesebb) vállalni, ami a férfinek fontos, de neki nem.

Meglepő módon ez a gondolatmenet, karöltve egy kis kitartással és akarattal 500* hatékonyabb egy normális hosszú távú kapcsolat szempontjából. Na ja, de a másik kényelmesebb.. (sry a hosszú kommenjeimért)

Devil2 2011.01.07. 11:43:27

@Dr. Jula Watson: Na igen, ezért valakinek sokat kell "válogatnia", van aki meg egy-kettőre megtalálja. Nincs ezzel semmi baj. Ebben a folyamatban az önámítás a legkárosabb dolog.

hajtűkanyar 2011.01.07. 11:43:31

mindenkinek kell egy hobbi. azt hiszem, a drága, dolgos dexter is mondott ilyent. mennyivel rosszabb lenne, ha fejeket gyűjtene, vagy iskoláslányokat ültetne az ölébe. vagy minden nap mást szopatna és blogot írna belőle.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:48:17

@Bundabandi: A kompromisszum az ugye azt jelenti, mindkét fél tesz engedményeket a kérdésben, mindenki tesz egy lépést a másik felé, és valahol középen ezek találkoznak. Ami néha jó dolog, mert mindenki elégedett, de ha valóban fontos a kérdés a felek számára, akkor nem jó, mert valójában senki sem elégedett, elvégre senki nem kapta meg a teljes dolgot. Van amiben nem lehet engedni. Dohányozni sem lehet pl csak kicsit, valaki vagy dohányzik, vagy nem.

Devil2 2011.01.07. 11:50:28

@Sanity: Hosszasan lehetne beszélni erről a PUA dologról, de legyen elég annyi, hogy már az önmagában sem menne sok átlag pasinak, hogy csajokat ölelgessen csak a fotózás kedvéért. Tehát kell valami személyiségbeli plusz, ami ezt lehetővé teszi. Lehet ezt tanulni is, de lehet természetes adottság is, ez már valamilyen szinten tehát PUA dolog.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:52:54

@Devil2: Kell hozzá szerencse is, hogy szembejöjjön az emberrel. Jókor, jó helyen :)

Rebelde 2011.01.07. 11:54:55

@Bundabandi:

hát olyan kompromisszumot nem kötnék, amitől boldogtalan vagyok

nyilván hibái mindenkinek vannak, de nem várhatom el, hogy olyan hibámat tolerálja a másik, amitől rosszul van és fordítva, akkor inkább lépjünk tovább

persze nincs tökéletes, de törekedni azért lehet rá, mármint arra, hogy a hozzánk legjobban illő embert találjuk meg.
nem lenne annyi válás, ha lenne erre igény, a hülye szerelem elbutítja az embert, aztán ha gond van, néz mindenki, mint rozi a moziba:)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:57:00

Arról nem is beszélnék, hogy amikor a nő megismerte a párját, az akkor is mindenkit ölelgetett, és mindig feltette a képeket. Akkor így is kellett neki, most meg megváltoztatná? Tipikus viselkedés, szeretnélek, ha... . Vagyis a nő sem ezt a pasit szereti, hanem azt amit beleképzelt, hogy mivé lehetne átalakítani.

Caddy 2011.01.07. 11:57:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: húúúúúúúú! :D:D:D:D Veszek ma egy lottériát, ez már biztos. :)

Hurri Kán 2011.01.07. 11:57:31

@Rebelde:
Hát igen. Kicsit olyan ez mint amikor az ember használt autót vesz. Előtte szépen kiglancolják, kilométeróra visszateker, stb., hogy kívánatos legyen. Aztán kiderül hogy mégsem oly rózsaszín minden...

Hasonló okokból nem engedélyezném nőknél a ránctalanítást :DDD

Devil2 2011.01.07. 11:58:02

@Dr. Jula Watson: Beezonyám! Na ez a legnagyobb rosta. A véletlen. (bár azt mondják nincsenek véletlenek) Ha meg tényleg éppen szembejön, akkor ne sétáljunk el mellette. Mert visszajönni már nem fog. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 11:59:22

@Rebelde: Azért is, mert sokszor inkább csak a szerelem gondolatába szerelmesek az emberek. A tudat spannolja őket, hogy lám, nekik is van párjuk, ők sincsenek egyedül.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:00:45

@Devil2: ha ő nekünk való, visszajön :D
én már ezzel többször is találkoztam. A világ meg amúgy is kicsi :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 12:01:10

@Dr. Jula Watson: Én úgy tudom, hogy az a konszenzus, amiről te írsz.
Ha mindkettő enged és ez mindkettőnek megfelel, vagyis nyertes-nyertes helyzet alakul ki -> konszenzus
Ha az egyik enged, a másik meg ezt csak elfogadja, és aki engedett nem érzi jól magát tőle, mert érzi, hogy neki kellett engednie. nyertes-vesztes viszony ->kompromisszum

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:02:02

@gyvy: ha valaki csak az optikai tuning miatt vesz egy autót, vagy azért, mert szép piros, az meg is érdemli :)

Rebelde 2011.01.07. 12:02:34

@Dr. Jula Watson:

igen, plusz ez társadalmi elvárás vagy kritika:
nincs párod? hát persze mert válogatsz, közben te sem vagy tökéletes...

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:07:27

@Bundabandi: kompromisszum
engedményekkel járó megegyezés
konszenzus
egyezség, egyetértés, megállapodás

idegen szavak szótára

vagyis a konszenzusban lehet valami új, teljesen eltérő megoldás, amivel mindenki elégedett, a kompromisszumnál engedményeket tesznek, mindenki lép kicsit, és úgy találkoznak valahol. Mint pl, az opera vagy a diszkó legyen az esti program? Kompromisszum lehet az, ha elmennek az operába és utána a diszkóba, konszenzus az, ha úgy döntenek otthon maradnak és szexelnek :)

Hurri Kán 2011.01.07. 12:07:59

@Caddy:
Csak el ne felejtsd kitölteni :DDDD

@Dr. Jula Watson:
Ez így van, de mint tudjuk, bizonyos esetekben hajlamosak vagyunk bizonyos szerveink használatát mellőzni...
Amit később előfordul hogy megbánunk :)

Caddy 2011.01.07. 12:09:44

@Dr. Jula Watson: na mehetek vissza dolgozni, mert te itt vagy helyettem is.:)

Hurri Kán 2011.01.07. 12:11:10

@Dr. Jula Watson:
Ez a kettő semmilyen szinten nem zárja ki egymást ;-)

tarquin - védőháló nélkül 2011.01.07. 12:11:11

@Sanity: hát, nem tudom, de ha valaki a menyasszonya jelenlétében tapogatja a társaság hölgytagjainak mégoly formás fenekét, előbb gondolom, hogy neveletlen tapló, mint bármilyen önértékelési problémámnak esélye lenne felmerülni.:-) Ez akkor is így lenne, ha a saját párom vetemedne erre a jelenlétemben, de ez teljesen kizárt.:D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:14:38

@gyvy: így jár az, akinek a vérkeringése egyszerre csak egy szervének ellátására képes :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:16:09

@Caddy: dolgozz helyettem is :)

@gyvy: melyik kettő? :)

hajtűkanyar 2011.01.07. 12:19:23

@Rebelde: "nyilván hibái mindenkinek vannak, de nem várhatom el, hogy olyan hibámat tolerálja a másik, amitől rosszul van és fordítva, akkor inkább lépjünk tovább"

ez a rész hogy működik, ha éppen szereted a másikat? valami nem tetszik benne és akkor lekapcsolod magadban az érzést és csá?

ez az egész így túl perfekcionista hozzáállásnak tűnik, mert ezzel minden lehetőséget kipróbálunk ugyan, de nem tudjuk mélységében megtalálni azt amit keresünk. tehát megyünk tovább a következő lelkesítő egyedig, majd rájövünk, hogy bizony ott is kéne engedni az elvekből, másként nézni a saját szemüvegünk mögül, és akkor inkább újra keresünk, azzal az illúzióval, hogy majd a következő illik az ideasablonunkba?

nem beléd akarok kötni, csak érdekel, hogy hogyan gondolod.

Hurri Kán 2011.01.07. 12:20:41

@Dr. Jula Watson:
Természetesen most nem magamról beszéltem :DDD

Hurri Kán 2011.01.07. 12:22:04

@Dr. Jula Watson:
Hát operába menni és utána szexelni! Vagy az operában a páholyban :DDD

Caddy 2011.01.07. 12:24:41

@gyvy: gonosz vagy ma is. :)

@Dr. Jula Watson: na, na, na! Rendben ebbe a fél órában talán megtehetem ezt a szívességet. :)

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: :D

Sanity 2011.01.07. 12:26:49

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Az, hogy a párja jelenlétében fordossa a többi nő seggét, az taplóság. Az, hogy ezt folyamatosan tudatni akarja a világgal, hogy ő megteheti/megteszi, az a visszajelzésektől való függés. Így remélem érthető.

@Devil2: így igaz, ez a ki PUA ki nem ez hosszú téma lenne, ne is kezdjünk bele.

@Dr. Jula Watson: "Arról nem is beszélnék, hogy amikor a nő megismerte a párját, az akkor is mindenkit ölelgetett, és mindig feltette a képeket. Akkor így is kellett neki, most meg megváltoztatná? Tipikus viselkedés, szeretnélek, ha... . Vagyis a nő sem ezt a pasit szereti, hanem azt amit beleképzelt, hogy mivé lehetne átalakítani."

Ejj de jó amit írtál. Hányszor láttunk már hasonló helyzetet.. Bejön neki egy viselkedés, meg akarja változattni, és ha sikerül, akkor kiábrándul belőle, és még a végén a másik a hibás emiatt.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:28:05

@hajtűkanyar: Elvekből sosem szabad engedni, mert az már önfeladás. És az a kapcsolat, ahol az embernek fel kell adnia saját magát nem ér semmit. kirakat és kész.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 12:29:06

@Dr. Jula Watson: Kösz... tudom használni a Google-t.

Ezt egy okításon hallottam így, mikor ügyfélszolgálatos voltam. Nesze neked kompromisszum: felőlem lehet igazad.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:30:20

@gyvy: a jelenlévők természetesen mindig kivételek :)

Hurri Kán 2011.01.07. 12:30:22

@Caddy: Éééééén? Ééééén soha :DDD
*értetlen szemekkel fejcsóvál*

Rebelde 2011.01.07. 12:33:54

@hajtűkanyar:

magamból kiindulva ez nekem nem azt jelenti, hogy keresgetek és lelketlenül lelépek
nem tudok mit kezdeni mások engedjünk az elveinkből, mert egyedül maradunk véleményével, mert hát mit is tud rólam??
ne engedjen senki abból, ami neki fontos, mert nem lesz soha boldog meg elégedett
és ne elégedjen meg velem valaki azért, mert éppen nincs jobb a környezetben, de elég kedves vagyok, meg ideje hogy már legyen valaki és fordítva

vagy szeretek valakit vagy nem, nincs olyan, hogy szeretem, de néha olyan izé, de azért mégis szeretem
ha valaki oké, akkor ott nincs bizonytalankodás

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:33:55

@gyvy: annyi kövér nő után már bármelyik lány kívánatosnak tűnik :)

@Caddy: én még másfél órára gondoltam volna :)

@Bundabandi: a tudom használni, és használom, nem ugyanaz. :)
Ezért nem wikit, vagy cikket linkeltem, mert az mind szubjektív értelmezés. Mint ahogy egy előadás is. Megsértődni meg kár, ha már belemész egy elméleti vitába.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:35:10

@Rebelde: Valakit nem a hibái ellenére, hanem azokkal együtt szeretünk. :)

Hurri Kán 2011.01.07. 12:37:43

@Dr. Jula Watson:
Mondtam már hogy imádlak? :DDD

2011.01.07. 12:38:07

@gyvy:
A nem gondolkodókból (vagy gondolkodik, de nem azalapján cselekszik) lesznek azok akik miután a seggük alá tették az utilapot elkezdenek vinnyogni azon, hogy miért is... pedig van egy kicsike agyuk is, akkor rájönnek, hogy azért, mert úgy viselkedtek ahogy az a másiknak nem jött be, mivel a tisztelet minimális részét nem tanusította feléjük.

2011.01.07. 12:40:54

@mooon:):
Pedig a férfiak borzalmasan ki tudnak bukni azon, ha az asszonypajtás megcsalja őket. Mi nők is tudunk alkotni, de a pasik... :)
Nincs gond azzal, ha az embert megölelik, csak tudja mindkét illető, hogy hol a határ, és hol tartsa a kezét stb. stb.

Fviktor76 2011.01.07. 12:45:31

@Bundabandi: Hát ez a kapcsolat tuti halálra van ítélve.
Teljesen egyetértek veled abban, hogy ha nem tudják megbeszélni, akkor az gáz. De a pasi is gáz. Mert az oké, hogy egy pasi megnéz más nőket is, a nők nemcsak a nőket, hanem a pasikat is nézik, meg egy-egy ölelés egy ténylegesen baráttal teljesen rendben van, de azokat ismered, de hogy vad idegennel, és ezt kitenni kép formájában, azért nekem sok lenne...

Megfogás alatt úgy gondoltam, hogy a pasi valamikor hazamegy, te azonnal ráveted magad. Kiderül sok minden. Legfőképpen, hogy hogyan viszonyul a csajhoz. Meg, hogy tényleg csak ölelgeti a csajokat. De azért az is kérdés, hogy a csaj hogy viszonyul a pasihoz. Mikor vált a pasi ölelgetőssé? Túl tömör ez poszt így nekem... Nem csak a nőnek van szüksége kényeztetésre, törődésre, hanem a pasinak is. A párkapcsolathoz, mint a nevében benne van, pár kell...

Szerintem egy 36 éves nő még találhat magához illő pasit, és még gyerek is lehet belőle. De így félő, hogy megszületik a gyerek, és pár hónaposan a pasi lelép... És lehet, ebben a csaj a hibás, lehet, hogy a pasi, vagy mindketten, de mindenképpen a gyereken csattan. És ez már baj...

2011.01.07. 12:45:56

@Dr. Jula Watson:
Sokmindenkinek a véleménye nem érdekli az embereket, (bár sokakat az is érdekli) ám a barátoké, családé igenis érdekli (legalábbis az emberek nagy részét). Nem azért meséljük el az életünk apróbb mozzanatait a családunknak-barátainknak, hogy azok csak meghallgassanak, hanem azért, hogy véleményt mondjanak, velünk örüljenek stb. stb. És az a nagy helyzet, hogy véleményt általában kérés nélkül is kapunk, és nagyon kevesen mondják azt (mert azért nagyrészt ismerőstől kapjuk a véleméynt, akit nem bántanánk meg), hogy "bocs, de nem érdekel a véleményed". Ha meg elmondta nemhiszem, hogy nem gondolkodik el az ember fia/lánya a hallottakon.

tőzegmalac 2011.01.07. 12:47:07

@Zsu0805: Szia!:)
Hol tartsam a kezem?:)))

hajtűkanyar 2011.01.07. 12:47:11

@Dr. Jula Watson: akkor példával mondom, ha azt szocializálták bele az userbe, hogy csak a lángolósláv és a habos szerelem lehet az igazi, minden más érzelem vacak, akkor már esélyt se adjon egy megértő és működhető kapcsolatnak, mert most éppen nem emészti el a tűz? inkább tovább kéne menni, hátha mással majd elég? ez nekem olyan merev, hogy kezdeni sem tudok vele mit. szép mondat:D
aztán meg van a csoda, hogy jé, megint nem működött.
itt van a pont, ahol az elveket felül kéne bírálni és a realitással összevetni.

tőzegmalac 2011.01.07. 12:47:47

@Devil2: ha anélkül nem megy... :D

2011.01.07. 12:48:44

@Bundabandi:
Igen, ezaz, hogy zavarja a csajt. Ha nem zavarná, nem gondolkodna rajta, akkor nem írt volna posztot. Tényleg le kéne ülni és elmagyarázni neki, hogy ez és ez a gond. Ha meg nem változtat akkor hagyni kellene a francba, mert csak a saját idejével játszik, és egy olyan ember mellett él, aki nem tartja annyira, hogy foglalkozzon az ő boldogságával.

2011.01.07. 12:49:38

@Devil2:
Korizni én is szeretek, de ilyen hidegben nem szeretek kimozdulni. :)

tuli _ 2011.01.07. 12:49:42

@hajtűkanyar: ha valamitől rosszul vagy, és még akkor, amikor szerelmes vagy belé, azt a tulajdonságát gyűlölni fogod idővel. majd az embert is. ha valami nagyon idegen a másikban, hosszú távra nem tervezhető vele az élet.

hajtűkanyar 2011.01.07. 12:51:06

@Rebelde: itt nem az egyedülléttől való félelem játszik. köze nincs hozzá. az a lényeg, hogy egy olyan elvárás van az elvbe oltva, ami azt feltételezi, hogy csak szerelmesen lehet akármi jó is egy kapcsolatból. egy összecsiszolódunk, mert megismerjük egymást-dolog, ami mondjuk hosszútávon messze jobban működhet, mint a most elégek érted verzió. bár tény, hogy a kezedi lángolás nem rossz.

és mi a teendő, ha a bizonytalankodás alapértelmezett a fentiek miatt:@hajtűkanyar: ?

Devil2 2011.01.07. 12:51:37

@Zsu0805: Nem innen fúj a szél Zsuzsi.. :)

Hurri Kán 2011.01.07. 12:52:36

@Zsu0805:
És ha a kabát máson van? ;-)

hajtűkanyar 2011.01.07. 12:54:32

@tuli _: ezt meg vitatom, mert legyen már annyira toleráns az ember a szerelmével, hogy engedje meg neki a másságot. ha meg nem, akkor minek van vele?
mondjuk egy lecter-féle másság azért veri a biztosítékot, de ennyire nem szokott sarkos lenni a dolog. :))

tőzegmalac 2011.01.07. 12:56:22

@Zsu0805: Egész héten ott volt:(
hmmm... tiedbe, de te nem szeretsz kézenfogva sétálni

Devil2 2011.01.07. 12:56:51

@Dr. Jula Watson: Sajnos nem mindig elég kicsi a világ. :)

tuli _ 2011.01.07. 12:57:49

@hajtűkanyar: én arról beszélek, ami irtózatosan ingerel, idegesít a másikban. hidd el, ha elmúlt a szerelem, elmúlik a tolerancia is azon tulajdonságával szemben. :))

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 12:59:14

@Zsu0805: Ha már a barátokat említetted, akkor az, akinek egy kis sütnivalója is van, olyan barátot kerít maga mellé, aki elfogadja őt olyannak amilyennek. Így a viselkedéssel kapcsolatos kritikának részükről akkor van értelme, ha ez egy változás eredménye, újkeletű dolog. Családtól is, a folyamatos cseszegetésnek az ember alapvető habitusával szemben semmi értelme.

@hajtűkanyar: az a kapcsolat, ami nem lángolással és teljes odaadással indul, sosem lesz az igazi, csak kellemes langyosság. És ez bizony hosszú távon nem elég, mert nem lesz meg az az alap, ami elég erőt ad az embernek ahhoz, hogy ellenálljon a kísértésnek, ha jön egy igéret a lángolásra. Éppígy hiszem azt, hogy az, ami már az elején döcögősen indul, nem lesz soha kiegyensúlyozott. Mert érzelmi életet nem lehet racionális alapokon élni. Előbb kell hogy legyen érzelem, vonzódás, és utána lehet elgondolkodni azon, hogy ő-e az, akire szükségem van. Ha erre is igen a válasz akkor van az egészben lehetőség. A "majd megtanulom megszeretni" elméletben nem hiszek. Csak azért együtt lenni valakivel, hogy ne legyek egyedül? Inkább nem.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:02:06

@tuli _: van erre egy mondás, hogy a bizonyos tulajdonság a kezdeti cukiból hogyan válik írtózatosan taszítóvá. Kár hogy nem tudom idézni, hogy is van pontosan.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:04:53

@Devil2: van amikor a 20 méter távolság is iszonyatosan soknak tűnik, időnként meg az 5000 km is túl kevés :)
A kicsi világról nekem nem egy sztorim van.

Rebelde 2011.01.07. 13:05:46

@hajtűkanyar:

aki szerelmes annak is össze kell csiszolódni a másikkal, én ezt nem választanám szét

számomra elképzelhetetlen a nem vagyok szerelmes, de egész jól kijövünk, hátha alapon meg kialakul valami, így el lehet tölteni az időt, kinek mi a célja vele
csak ez időrablás
és persze lehetnek érzelmek, sőt, bár az ritkább, hogy a kezdeti langymelegből szerelem lesz, vagy a fene tudja

ha nincs semmilyen elképzelés, akkor nem is tudja az ember, hogy mit akar, annál rosszabb meg nincs

Devil2 2011.01.07. 13:07:03

@Dr. Jula Watson: Hát igen, nincs ellentétes dolog abban amit mondunk.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:07:13

@Rebelde: olyankor van, hogy vakon válogat az ember, ami épp adódik, aztán meg nem érti, miért nem jön össze soha.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 13:10:12

@Fviktor76:

Hannover 1200-1400km Budapesttől kb. Hol 3000 km? :)

fumerin 2011.01.07. 13:19:13

@Kedves Nard: Ne köss bele más útvonaltervébe! Van, aki előre belekalkulálja az eltévedt kilométereket:DDD

Hurri Kán 2011.01.07. 13:21:31

@fumerin:
Különben sem mindig a legrövidebb út a legszórakoztatóbb :D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:26:10

@gyvy: Na de a kedvesétől távol csak ne szórakozzon!

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 13:26:18

@Dr. Jula Watson: Ki sértődött meg? Mondtam, hogy igazad van. Ennyi. De látom, te még szeretnél kicsit földbe döngölni, de engem ez a téma már nem nagyon izgat. Igazad van. PONT

fumerin 2011.01.07. 13:26:32

@gyvy: Nekem mondod? A zember föci tanár is, de voltunk már értetlen, toporgó hülyék, akik egy bekötő útról egy learatott búzatábla közepén néztük a templomtornyokat, mert fa nem volt:DDDD

Hurri Kán 2011.01.07. 13:27:54

@Dr. Jula Watson:
De amíg odaér? ;-)

@fumerin: Nem a szabásmintát kellett volna vinni :DDD

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.01.07. 13:28:51

@Fviktor76: Na ezért írtam az első hozzászólásomban, hogy ez így kevés, amit a pasiról tudunk. Nyilván az ő szemszögéből másként festene a történet.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:31:37

@gyvy: jaa, út közben nem számít? :)

2011.01.07. 13:31:50

@gyvy:
Akkor vegyen magának, mert meg fog fázni. :D ;)

2011.01.07. 13:32:48

@kabátnyúl:
Az én zsebembe nem, ott már az én kezem van. Nem közösködök. :P

2011.01.07. 13:34:31

@Dr. Jula Watson:
Elbeszéltünk egymás mellett. Ha pl. az én pasim csinálná azt amit a posztíró pasija, akkor én szívesen venném a barátaim (én barátaim) véleményét. Az egy dolog h megfogadom v sem, de azért a barátaim, hogy elmondják a véleményüket. :)

fumerin 2011.01.07. 13:36:23

@Zsu0805: Nem jó úton halaccc! Ha a pasim ölelgetne más nőket, tuti, hogy engem vagy 5 másik pasi ölelgetne, ún. barátság jogcímen. Hidd el, a faszik féltékenyebben reagálják le, mint mi nők! És talán az 5 új "barát" közül még valaki pofán is veri:DDD

Puch Cavette 2011.01.07. 13:37:41

Cseppet sem beteges, sot teljesen egszseges egora vall egy ferfinel, hogy szeret nokkel pozolni. Az "ilyen fajta" tehat inkabb arra ertendo, hogy o affele ember, aki magasrol tesz a majdnem menyasszonya egyebkent teljes joggal feltoro kenyelmetlen erzeseire. Sok boldogsagot!

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 13:41:49

@Zsu0805: Oké, ezt így értem. De ez a te ügyed a barátaiddal. Te kéred ki a véleményüket az életedről, és az abban szereplő momentumokról. A pasinak viszont nincs közvetlen dolga velük, neki nem kell a te barátaidnak megfelelni. Ő nem kéri az ő véleményüket.

nosce 2011.01.07. 13:46:08

@Dr. Jula Watson:
Nem jól tudod :), a konszenzus amikor a véleményegyezés fennáll, a kompromisszum amikor mindegyik mást akar de a kompromisszumos megoldást még elfogadja. :)

tőzegmalac 2011.01.07. 13:46:08

@Zsu0805: örömmel teszem a kabátod alá is :D

2011.01.07. 13:49:51

@fumerin:
Elhiheted, hogy én is ezt tenném első nekifutásra. :) Ám utána miután ezt megtettem rájönnék, hogy kicsinyes a bosszú, és elgondolkodnék, hogy van e értelme ennek. :)

Joe69 2011.01.07. 13:51:26

Ha a posztban szereplő pár 16 és 18 évesek lennének, egy röhögéssel el lehetne intézni. +20-al azonban már elgondolkodtató egy kicsit, még azzal együtt is, hogy a mai világban mindenki mindenkor akkor számít menőnek,(vagy azt hiszi) ha az infantilis hülyegyereket játssza. Már pedig egyszerűen infantilis dolog egy 38 éves pasitól ez, hiszen 18 éves csávók villognak így a haverok előtt. (Úgy tudom, hogy csajok előtt ez csak akkor menő, ha tartalommal is jár, ha pl. az érdekelt ölbenülő bizalmasan elmondja, mekkorát dugtak, na akkor az ő bugyija is elkezd nedvesedni., hiába, mindig az kell, ami a másé)

Egy jó barátnőtől, menyasszonytól, feleségtől pedig igen nagy adomány az, ha nagyvonalú és elnéző az ilyen ügyekben. Másrészt aktívan és ügyesen tesz róla, hogy pasijának ne legyen már sok energiája mással szexelni. És nem szexelvonás, meg késleltetett durci, amikor már pasikolléga régen elfelejtette, miről volt szó..Másrészt egy infantilis pasihoz nem szabad férjhez menni.

Persze, itt is csak az van, amit már sokszor írtam: egy bizonyos kor felett az infantilizmus már a neurózis egy formája, és a neurotikus pasi mindig izgalmasabb, mint egy unalmas normális. Ez viszont a nőket minősíti, pláne 36 körül..

És most lehet monitorba verni a fejeket, kezdődik a "szinglifikáció" ! Pont ilyen korú szingli kolléganőim facebookos és egyéb ilyen aktivitását figyelgetem néha,van mit, hiszen még azt is kirakják, hogy ablakot pucoltak éppen. Elnézve a kapcsolati hálót, lájkolásokat, stb, lényegében a kölcsönös érdeklődés mindig 4-10 évvel fiatalabb, magukat tökinfantilisnak eladó pasikkal van. Már a saját korosztályukból is alig van valaki, idősebbek meg praktikusan senki.

Lehet, hogy a posztíró is egy ilyen, az ő esetében "korban hozzáillő", de mentálisan elmaradt pasival van együtt. Nem irigylem

2011.01.07. 13:51:53

@Dr. Jula Watson:
De a pasimnak az én véleményemre kell adnia. Vagyis nem is a véleményemre, hanem inkább úgy kell(ene) viselkednie, hogy azzal engem ne bántson.

fumerin 2011.01.07. 13:54:22

@Zsu0805: Miután még én sem vagyok 36, ezért te se akard magad lebeszélni a jóról ;)

Hurri Kán 2011.01.07. 13:54:37

Na, megvan a megfejtés!
A posztban vázolt problémáért a neurológiáról frissen hazaengedett ablakot pucoló szinglik a hibásak :DDD

fumerin 2011.01.07. 13:55:18

@Joe69: Nekem bezzeg nem írtál:D
Főbelövésre sorakozó!!!

2011.01.07. 13:58:49

@fumerin:
Ááá, öreg vagyok én már bohocnak. :)

fumerin 2011.01.07. 14:00:30

@Zsu0805: De biztos vagyok benne, hogy nem is az ilyen férfiak vonzanak:DDD

Joe69 2011.01.07. 14:00:40

@fumerin:
Csak mert tegnap elaludtam, meg tele vagyok papírmunkával, neked meg igényesebb szöveg jár:)))
Coming sooooooon !

hajtűkanyar 2011.01.07. 14:02:09

@tuli _: tehát hazugság volt a hozzáállása, csak befedte a lávos mázzal, azaz csak kapni akart, nem felelősséget vállalni a kapcsolatáért. ;)

hajtűkanyar 2011.01.07. 14:05:33

@Dr. Jula Watson: ó, kimaradt az a változó, hogy van egy alapon már kialakult érzelem a képletben és nem majd megtanulom szeretni. így értem.
a kísértésnek meg a meggyőződés áll ellent szerintem, nem a genitáliák. :) nyilván mindig lesz egy olyan, aki fel tudja fokozni a tüzet, ám itt visszacsatolok az elvekre. :D

fumerin 2011.01.07. 14:05:47

@Joe69: Nekem?
Egy deviánsnak?
Ugyannnnmááá:DDD
Cserébe kapsz egy papírmelós zenét:
www.youtube.com/watch?v=7fDJqIRjae0
Mert Lorealllllll ;)

2011.01.07. 14:06:04

@fumerin:
Pedig de. Imádom az olyan pasikat akik 5 percenként töltögetnek fel magukról olyan képeket, melyeken mindenféle nőcskével vannak lefényképezve. Ha ölben ül, puszit nyom az arcára, kacáran belecsíp a fenekébe egy nő, az nagyon vonzóvá teszi a férfit. Pláne ha zenére vonagló, együtt riszálós videót is feltöltenek az a legjobb. Az ilyen pasi egy kincs, és meg kell becsülni.

hajtűkanyar 2011.01.07. 14:06:12

@Rebelde: igen, elképzelés nélkül semmi értelme egy kapcsolatnak.

Hurri Kán 2011.01.07. 14:09:13

@Zsu0805:
Ez így van! Ilyen nem is terem minden bokorban! :DDD

Rebelde 2011.01.07. 14:10:05

@Joe69:
a 40 ++ másokra mutogató pasiknak meg marad a 30-s nők fészbúkos kapcsolati hálójának nézegetése heves farok és fejcsóválás közepette
hát ez se irigylésre méltó:))

2011.01.07. 14:10:14

@gyvy:
Olyan ritka, mint a fehér holló! :D :D :D

hajtűkanyar 2011.01.07. 14:16:49

@Joe69: azért megnézném én azt a párt, akiknek tíz éven át egyenlő aktivitással van ereje leizzasztani a társát, hogy az ne akarjon félredugni. :)
tapasztalatom szerint ez úgy megy, hogy néha változnak az aktivitási időszakok, ha peches a dolog, akkor nem egy fázisban van a két fél. itt jön be a tolerancia. így, vagy úgy. (és most lehet kiforgatni a szavakat :D )
de azért elismerésem a szignifikáns szinglifikás szinglifikációkért!

fumerin 2011.01.07. 14:18:27

@hajtűkanyar: Mivel nekem technikai okok segítenek...ezért van ám olyan is:P

Rebelde 2011.01.07. 14:20:57

@fumerin:
milyen technikai okok?:)

fumerin 2011.01.07. 14:22:56

@Rebelde: Ezek nem könnyű percek...nem sírom tele a blogot :DDD

Hurri Kán 2011.01.07. 14:23:52

@hajtűkanyar:
Szerintem egy normális kapcsolatban nem csak azért nem dugok félre mert a másik jól lefárasztott... Szerintem. De nyilván nem mindenki így gondolja...

Rebelde 2011.01.07. 14:26:36

@gyvy:

ha jól választ az ember normális a kapcsolata:)

Hurri Kán 2011.01.07. 14:30:04

@Rebelde:
Vagy legalábbis nagyjából normális ;-)

Egyébként meg világ életemben úgy voltam vele, hogy nem lehetek a nap 24 órájában másikkal. Ha félre akar ...nézni, úgy is félre fog, megakadályozni nem tudom, legfeljebb tenni azért, hogy ne nagyon akarjon. De 100%-ban kizárni nem lehet.

És ha azon görcsölök meg cseszegetem vele, hogy de ugye nem, és nem is fogsz, akkor elég valószínű, hogy ha nem is akarta volna, most majd megteszi...

nosce 2011.01.07. 14:37:43

@gyvy:
látott már valaki fehér hollót ? én nem max szarkát, de az nem az :), bár rokonyok :)

hajtűkanyar 2011.01.07. 14:37:49

@gyvy: bizony. :)
@fumerin: egy őszinte nő! :)

fumerin 2011.01.07. 14:39:35

@hajtűkanyar: Most ne gondold ám azt, hogy egy őszinte nővel könnyű az élet:DDD

nosce 2011.01.07. 14:41:05

@hajtűkanyar:
"ha peches a dolog, akkor nem egy fázisban van a két fél. itt jön be a tolerancia. így, vagy úgy."

orális toleranciára gondolsz ? :)

tuli _ 2011.01.07. 14:41:11

@Dr. Jula Watson: erről beszélek. @hajtűkanyar: önbecsapásnak nevezném, nem hazugságnak.

fumerin 2011.01.07. 14:44:39

@nosce: Ammmá divatjamúlt és szigorúan bevezető szakaszra redukálódott:D
De ezt Freud is megmonttta!

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 14:46:40

@nosce: szóval az, hogy akkor szexeljenek nem olyan kérdés, amiben mindkettő egyetért? :D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 14:47:44

@Zsu0805: de ha így viselkedik, miért a pasid? Olyat kell keresni, aki úgy viselkedik, ami neked jó :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 14:49:26

@hajtűkanyar: az elvek szart se érnek, ha jön az érzelem :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 14:53:26

@hajtűkanyar: pedig pont az a szerencsés, ha nem teljesen egyszerre vannak a hullámvölgyek. Ugyanis ha az egyik épp aktívabb, az még szinten tudja tartani a másik hormonháztartását is. Ha meg együtt hanyagolják a szexet, ahhoz hamar hozzászoknak, és könnyen tartóssá válhat az elhidegülés. Nagyon lentről meg nehéz újraizzítani a tüzet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 14:55:40

Valaki lőjön fejbe. Púzóba Péntek van ma :(

nosce 2011.01.07. 14:57:53

@Dr. Jula Watson:
"Kompromisszum lehet az, ha elmennek az operába és utána a diszkóba, konszenzus az, ha úgy döntenek otthon maradnak és szexelnek :)"

Konszenzus az ha se opera nem merül fel se disco hanem sexelnek, lehet az is konszenzus h végül elmennek az operába vagy discoba mert ott sexelnek, de ha otthon maradnak sexelni de közben a nő a kékszakálúval a pasi meg lady Gagaval lepedőzik közben, na az a kompromisszum :)

nosce 2011.01.07. 15:00:26

@fumerin:
azt mondta volna a geeci :) Fraud h ha engem egy nő jól lepippant, az idejétmúlt ? :)

nosce 2011.01.07. 15:05:03

@Dr. Jula Watson:
így igaz, a szerelem mindent elmos még azt az elvet is, ami nem is volt :),

fumerin 2011.01.07. 15:06:32

@nosce: Sőőőt!
Ha fogaz a nő, az már orál-szadisztikus-szakasz:DDD

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:07:14

@nosce: nem, az az eset a szívás, mert végül senkinek sem jó igazán. Nem is szexelek ha épp más van a fejemben :)

nosce 2011.01.07. 15:13:11

@Dr. Jula Watson:
"Nem is szexelek ha épp más van a fejemben :)"
akkor gyorsan ki kell verni :)

nosce 2011.01.07. 15:14:14

@fumerin:
ha már fogaz a nő, inkább a fenekemet harapdálja mint a farkamat :)

fumerin 2011.01.07. 15:16:45

@nosce: Nem mindenki ért hozzá:D
Ne legyél optimista a témában:DDD

deflorator 2011.01.07. 15:22:38

Kapuzárási pánik férfinál? Nem kell minden női hisztériát átültetni férfiakra.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 15:26:06

@deflorator:

Ó dehogynem, van a férfiaknál is. Általában a harmincas évek végén, negyvenes elején kezdődik el. Olyankor az a tévképzetük kezd kialakulni, miszerint ők még fiatalok. Elég szarul veszi ki magát külső szemlélőként :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:27:56

@deflorator: Pont, hogy az ő esetükben találták ki először :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:28:31

@nosce: jut eszembe: nincs reklamáció :)

nosce 2011.01.07. 15:29:43

@fumerin:
igaz, jól kicakkozza a fenekemet, minrt egy piranha :), akkor marad a torkozás, az kizárja a harapást :)

nosce 2011.01.07. 15:30:43

@Dr. Jula Watson:
ha teccett örülök :), mondhatnám welcome :)

nosce 2011.01.07. 15:34:58

@Kedves Nard:
örül ha levegőt kap :), bár érhetik a zembert meglepetések , tény :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 15:39:30

@nosce:

Ha megijesztik az embert, az első dolog becsukni a száját. Nem láttad Garp szerint a világ -ot? :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:39:44

@nosce: ezért jó, ha a nőnek kivehető a fogsora :D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:41:22

@nosce: oh, köszönöm :)

@Kedves Nard: Na de ő azt is mondta, hogy kétszer úgysem száll bele egy repülő a házba :D
Amit említettél, az jó kis jelenet volt. :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 15:48:22

@Kedves Nard: csak a parkoló helyet kell jól megválasztani :)

nosce 2011.01.07. 16:12:16

@Kedves Nard:
a susnyásban meg alligátor figyel :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.01.07. 16:19:36

@nosce:

Én még sosem láttam alligátort a susnyásban a környékünkön! :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 17:08:25

@Kedves Nard: télen hideg a susnyás :D

@nosce: mind a 28 még érintetlen :)

@Zsu0805: te kezdted így: ha az én pasim... :) szóval a képzeletbelid :)

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 17:09:08

@Kedves Nard: rossz környéken laksz :)
Bár errefelé inkább védett teknősök vannak :)

kiraaaaa 2011.01.07. 17:30:15

Van még valaki az irodában?

@deflorator: pedig igenis van, főleg a 40 felé közeledőknél tör ki.

dr. gernika 2011.01.07. 17:44:26

@Frigyesur: Ideje lesz felhoznom Pestre. :)

deflorator 2011.01.07. 18:31:03

@Dr. Jula Watson: Nőknél van ilyen, ennek hormonális okai is vannak. A férfiak 40 évesen általában fiatalosan néznek ki (kivéve persze a dagadtakat), az arcon levő ráncok sem állnak nekik rosszul. Egy férfinak semmi oka pánikba esnie 40, de még 50 évesen sem. A 40 illetve 50 (sőt 60) éves ismerőseim (és ismét nem a dagadtakról beszélek) egyáltalán nem tűnnek pánik betegnek, derűsen fogadják a szebbnél-szebb nők szexuális ajánlatait, válogatnak köztük. A két bátyám is 40 fölött jár és nyílt dugásra vonatkozó ajánlatokat kap nőktől, amin nevetni szoktunk, mert házasok.
Kapuzárási pánikot, tehát valódi hisztériás viselkedést kizárólag nőknél tapasztaltam. Nem is igen titkolták, hogy már csak pár évük van hátra, faszt akarnak ha még lehet.
Annak az oka, ha egy férfi 40 évesen félrelép, inkább a dagadt, semmire sem jó feleség lehet, nem valamiféle "kapuzárási pánik".

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 19:12:42

@deflorator: a kapuzárási pánik nem arról szól, hogy milyen visszajelzéseket kap a külvilágtól, hanem, hogy ő hogyan éli meg a saját korát. Mint ahogy a nőknél előjön, hogy kifut az időből a gyerek miatt, a férfiaknál meg az okoz belső pánikot, hogy ő még magát fiatalnak tartja, mégis egyre többször "csókolomozzák" le a csitrik, elkezd az öregedő férfiak sorába tartozni. Bepánikol attól, hogy akkor hamarosan már tényleg vége, és ő még nem is élt, pedig hát mennyi szép nő van még a világon, és ahogy írod, ajánlatokat is kap. Ennek semmi köze ahhoz, hogy a feleségnek milyen a súlya. Egyszerűen csak vissza akarja hozni a saját fiatalságát, fiatalként akar még élni. A kapuzárási pánik nem csak a félredugásról szól, ilyenkor kezd el sportautót venni, ejtőernyőzni, hegyet mászni, bármit, csak hogy bizonyítsa ő még fiatal, hiába kopaszodik és őszül, meg nő a hasa.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 19:14:21

@deflorator: és még valami: fiatal lányoktól az ajánlat a 40-50-60 éves férfi felé a legkevésbé szól annak vonzó kinézetének, még kevésbé a szexuális teljesítményének. Sokkal inkább a pénzének, egzisztenciájának, kapcsolatainak. Szóval hiába nevetnek a haverjaid. :D

kiraaaaa 2011.01.07. 19:19:19

@deflorator: lehet a két tesó nem elég nagy kontrollcsoport a témához.

deflorator 2011.01.07. 19:41:46

@Dr. Jula Watson: Bepánikol. Ez a kulcsszó. Nos, azt hiszem az esetek többségében szó sincs pánikról, így a pejoratív jelző nem indokolt.
Én legalábbis ezzel a kifejezéssel kizárólag olyan szövegkörnyezetben találkoztam, hogy a randa feleség (az okos barátnőivel) értetlenkedett, hogy a férje miért sportol, miért ad magára, egyáltalán miért hord ugyanolyan méretű ruhát, mint 20 évesen? Keresett hozzá egy pejoratív jelzőt és lám: kapuzárási pánik, haha.
40 évesen semmilyen kapu nem záródik be az ember előtt, ha ad magára, sőt új lehetőségek nyílnak meg. Az egyedüli ami bezáródik maximum a felesége puncija, ami persze még nyitva állna, csak nem biztos, hogy még be akar lépni rajta. Ez esetben a feleség jelzők aggatása helyett inkább a súlyzókkal foglalkozzon. Na ennyit notóriusan hízásra hajlamos magyar feleségekről.

deflorator 2011.01.07. 19:45:02

@deflorator: Csak hogy egyértelművé tegyem, a pánik -ahol ilyet láttam- a nőkön tört ki, hogy immár nem tudják tartani a lépést a férfival, aki még jóképű, izmos, sportos.

deflorator 2011.01.07. 19:46:21

@Dr. Jula Watson: Téged a pénzedért dugnak? :-) Nos, egy férfi tovább megőrzi a szavatosságát.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 21:23:37

@deflorator: Én nem tagadom, hogy vannak olyan esetek is, de mindent a nőre kenni, elhárítva a saját felelősséget nem éppen egy érett viselkedés. Ha a pasi mindig is fitt volt, sportolt, adott magára, a nő meg nem, akkor érthető, ha egy idő után eltávolodnak. Ilyen van. De azért ebben benne van a férfi felelőssége is, hiszen miért nem szól a feleségének, veszi rá arra, hogy odafigyeljen magára. Az pedig igenis pánik, amikor valaki nem hajlandó a saját korának megfelelő életet élni, család, hozzá való korú társ, hanem a saját maga 10-20-30 évvel ezelötti életét kívánja vissza, vagy épp azt, amiről úgy gondolja kihagyta. Ilyenkor hagyják el a családot, gyereket, kezdik el festeni a hajukat és járnak egyetemista bulikba bohócnak. Éppoly nevetséges, mint az az 50-es nő aki úgy próbál öltözködni, mint a saját lánya. Mindkettő meg akkarja állítani, vissza akarja fordítani az idő kerekét, de sajnos ez nem lehetséges. Annyi a különbség férfi és női "kapuzárási pánik" között, hogy a férfi attól riad meg, hogy akkor most már ez a sors vár rá, mindig ez lesz, hogy munka-család, ugyanaz a nő, a nőnek meg az, hogy akkor neki már sosem lesz állandó pár, meg gyerek.

Engem nem a pénzemért, tekintve, hogy nem vagyok férfi. De el kell, hogy keserítselek, a férfi akármennyire is karban tartja magát, bizony az ő sejtjei sem fiatalodnak. Szóval külsőre sem fogja tudni felvenni a versenyt a huszonévesekkel. Ráadásul amíg a férfi szexuális teljesítőképessége 18-20 éves korában van a csúcson, és onnantól az állóképessége, orgazmuskészsége csak lefelé ível, addig egy nőnél ez a menopauzáig felfelé halad, neki ugyanis sokkal inkább meg kell tanulnia a saját testét ahhoz, hogy jól működjön szexuálisan. Szóval míg a kor előrehaladtával a nőnek egyre kevesebb időre van szüksége, addig a férfin bizony egyre többet kell dolgozni valami eredményért.

Nem tudom, hogy mennyi idős vagy, eddig nem mondtam volna rólad 25-nél többet, de most ezek a hozzászólások nagyon olyanok voltak, mintha találva éreznéd magad, és mentegetnéd a helyzetet. Mindenféle személyeskedés nélkül mondom.

hajtűkanyar 2011.01.07. 21:43:05

@Dr. Jula Watson: itt inkább az önismeretnek kellene játszania. meg a hosszútávú elképzeléseknek a másikkal.
másik: ha csökken az aktivitás az élethelyzetek és -módok okán, akkor nem hiszem, hogy a másik ki tudná kefélni a társból a csüggedést. inkább megértés kéne.
ha meg valaki bedepizik, akkor meg lehet baszni a hormonháztartást, mert nagyon nem fog segíteni a szex. sőt, támadásnak veszi. viszont ha kb együtt van a periódus, akkor egy idealizált, kommunikatív kapcsolatnál, ahol feltételezzük az azonosan magas érzelmi intelligenciát, máris könnyebben átvészelhető kapcsolati szonten a dolog. mondjuk elismerem, hogy ez elmélet. a depresszív szex meg a gyakorlat volt egy időben :)

hajtűkanyar 2011.01.07. 21:46:47

@tuli _: jaja, néha forgalomzavarok lépnek fel a sznipp... szinapszisaimnál.
főleg, ha sznippan... szívok. :)
persze, csak viccelek, bár a fogalmi zavarokkal sosem.

hajtűkanyar 2011.01.07. 21:47:32

@nosce: konkrétan a morális toleranciára. :) mélyen, ja nem , az az orális. szóval megértő félre, aki még hab a tortán, kezelni is képes a szituációt.

hajtűkanyar 2011.01.07. 21:49:20

@fumerin: nem gondolom. tudom. igaz, kell hozzá egy szokatlan igény az önismeretre, de akkor ha ez áll, megvan a lehetőség a nőnek, hogy kiadja a feszkót kertelés nélkül és megbeszéljék, mi nem megy jól, vagy mit kéne máshogy csinálni. férfi dettó, nehogy már azt higgye, hogy ő megússza. :D

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 22:08:34

@hajtűkanyar: Nem mondom, hogy a másiknak ilyenkor a megértés okán nem kell kicsit lejjebb adnia, de energiát csak meglévő energiából lehet adni. Egy depressziós embernek nem épp egy másik depressziós lesz a segítsége, az csak mégjobban lehúzza. Ellenben ha nem egy harsány, de mégiscsak pozitív személy van a közelében az jó hatással lehet rá. Amúgy nagyon utálom ezt a depresszió szót, mert manapság már mindenre ezt mondják, és ez nagyon jó kibúvó minden alól, jó indok a nemcselekvésre. Pedig pusztán arról van szó, hogy az ember inkább átadja magát a szenvedésnek, azt mondva, nem tehetek semmit, ahelyett, hogy tevőlegesen lépne fel a helyzet jobbítására.

Mell Gibbon 2011.01.07. 22:14:37

@Dr. Jula Watson: A korom, meg egyebek miatt találva érzem magam.
Amit a korrol állítasz, azzal nem értek egyet. Akár utazgatás közben, akár baráti társaságban azt látom a férfiak kedvezőbben öregszenek, kevésbé csúnyulnak el. Persze ez nem szabály, ami alól nincs kivétel, de én főleg ilyet látok. Az, hogy valaki kevésbé gyorsan megy el, pedig nem tudtam, hogy hátrány. Ez most szöget is ütött a fejemben, mert soha nem mentem el túl gyorsan.
Saját magamon azt tapasztalom, hogy több sikerélményem van a nőkkel mint amikor fiatal voltam és azok a barátok akikkel beszélgetek szintén erről számolnak be. Ezért nem értem Joe69-et, hiszen pont az ellenkezőjét látom, hallom - sőt tapasztalom. Azok a nők akik 20 évesen keresztülnéztek rajtam most akár le is feküdnének velem (persze nem mindegyik, sajnos :) )

deflorator 2011.01.07. 22:17:37

@Dr. Jula Watson: Tehát nem a pénzedért fekszenek le veled. Akkor te fekszel le a férfiakkal pénzért? Vagy nem a pénzükért fekszel le velük? Arra szándékozom kilyukadni, hogy még nem kényszerültem arra, hogy pénzért vegyek szerelmet.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 22:34:43

@Mell Gibbon: Nem csúnyulnak kevésbé, csak velük a férfiak által uralt társadalom sokkal toleránsabb. Egy kopaszodó pasi láttán csak megvonkák a vállukat, hogy hát istenem, ez férfias. Vagy a mackósabb termet is milyen jó... Ugyanakkor a nőtől elvárja a tökéletes, makulátlan külsőt. Mindig, mindenkor. Korfüggetlenül.
Nem mindegy, mit értesz sikerélmény alatt.
Ha valaki órákig nem tud elmenni, az bizony hátrány.

@deflorator: Nem is állítottam, hogy konkrétan a kezébe adna a pasi a nőnek pár ezrest. De olyan lakása van (vagy egyáltalán van lakása), ami szebb, kényelmesebb, jobb autója van, jobb helyekre viszi, más ajándékokat ad, más körökben forog, egész egyszerűen, mert a korából, megteremtett egzisztenciájából ez adódik. Valljuk be, nem sok 40-es, 50-es homeless csavargót ugrálnak körbe kifent fiatal lányok.

hajtűkanyar 2011.01.07. 22:48:51

@Dr. Jula Watson: miért hátrány? hiszen addig élvezhet anő, ha van rá képessége.

Dr. Jula Watson 2011.01.07. 23:05:52

@hajtűkanyar: Nem feltétlen. Ugyanis ha a férfinak nem azért tart soká, mert nem akarja, hanem mert nem megy, akkor bizony az energiáit, figyelmét arra fordítja, hogy magának összehozzon valamit, és kevesebb figyelme marad a nőre. Nem mellesleg ilyen esetekben egy gyors szenvedélyes szeretkezés ugye kizárva. :)

Joe69 2011.01.08. 00:26:38

Deflorator jól vázolta a férfiúi "midlife crisis" problematikáját. Mellesleg tipikus harmincas szingliduma (!!!!!), hogy "öregítik" a férfiakat - nyilván azért, mert saját maguk rettegnek a kortól. 32 éves csajtól hallottam egy olyan dumát társaságban és halálkomolynak tűnő intonációval, hogy 35 év felett a férfiak nem érnek semmit. Az amúgy 50 felé nyomuló Somamamagésa azon okoskodik, hogy 40 körül a férfiak "belassulnak" , ezért csajok, válasszatok fiatalabbat ! És ezt komolyan is veszik...

Arra is kíváncsi lennék, h a két 40-es bátyuska vajon kapna-e szexuális ajánlatot, ha egyedülállóak lennének...aligha ! Mert akkor gyanúsak lennének..a 35 körüli, természetesen nem gyanús szinglicsajok szerint...

deflorator 2011.01.08. 10:19:07

@Dr. Jula Watson: Nos, tegnap már nem volt időm alaposabban körüljárni a témát.
Nem 25 éves vagyok, hanem 36. Nem tudom, hogy dícséret-e, hogy 25-nek tűnök. Nem is érzem magam sokkal idősebbnek(igen, tudom, kapuzárási pánik.) Fizikailag nem romlott jelentősen a kondícióm, hájam soha nem volt.
A szexet illetően alighanem igazad van, valóban érzem, hogy lassabban megyek el. Meg sem fordult idáig a fejemben, hogy ez negatívum, bár az előző barátnőm már ritkábban akart velem ágyba bújni. Igazad van hát abban, hogy a vénülő nők kevesebbel beérik, kevésbé bírják a strapát. Azt azonban nem ismerted fel (talán találva érzed magad?), hogy ez újabb nyomós érv amellett, hogy a férfi fiatalabb nővel járjon. Fiatal lány + idősebb férfi szexuálisan jól megérti egymást. Nekem jó, ha órákig dugunk, és olyan lányra van szükségem, aki értékeli ezt a figyelmességet.

"Egy kopaszodó pasi láttán csak megvonkák a vállukat, hogy hát istenem, ez férfias"
Ugyanazt mondod amit én. Az idősödő férfiak a közmegítélés (ez tehát a férfiak és nők közös véleménye) szerint nem csúnyulnak el annyira, mint a nők, akik egyik pillanatról a másikra (még talán) dugnivaló öreglányokból semmire sem jó vénasszonyokká válnak. (Ezt nem rosszindulatból mondom, valóban úgy találom, hogy a nőknél nagyon keskeny az a határ, ahol még talán, és ahol már biztosan nem. És ez a határ náluk hamarabb elérkezik mint a férfiaknál.)
Nem arról beszélek, hogy 18 éves lányok tolonganak a 60 évesek előtt, de egy 30 vagy egy 40 éves nő is bőven megfelel 60 évesen. Inkább, mint egy 60 éves!
Az külön figyelmet érdemel, mennyire jelentősnek tartod hangsúlyozni, hogy 35 fölötti férfiak kizárólag pénzért dughatnak, merthát a hajléktalan csavargókat bezzeg nem ugrálják körül.
Ezzel szemben viszont gondolom a 20-40 éves hajléktalan nők előtt tömött sorokban állnak a jóképű férfiak házassági ajánlatokkal...

kiraaaaa 2011.01.08. 11:09:46

@Dr. Jula Watson: @deflorator: szerintem az nem baj, ha nem 10 perces egy menet, s a férfi, ahogy idősödik tovább bírja:)

( De gondolom, most bejelentkeznek a 25 évesek, s közlik, hogy mekkora csődörök, pedig nem:) )

Nándusz 2011.01.08. 13:48:45

Van ilyen. Pár évtized és leszokik erről a csúnya viselkedésről!

kerdesek05 2011.01.08. 20:21:16

a pasid még gyerek. dobd ki a fa**ba

Take-it-Easy 2011.01.14. 12:36:25

És ez a pasi a posztíró "majdnem vőlegénye"?! A posztírónak javaslok egy naponta elvégzendő gyakorlatot: reggel beáll a tükör elé, megpróbál hosszan a saját szemébe nézni (nem fog menni). Ezután szembeköpi magát a tükörben (esetleg felköp a levegőbe és alááll), majd akkurátus mozdulatokkal letakarítja a tükröt. Ha nem takarítja le, az azért lesz jó, mert akkor a tükör állapotán nagyszerűen le fogja tudni mérni, hogy milyen kib...ottul régóta hagyja magát megalázni egy pondrótól!!!
süti beállítások módosítása