Elmegyünk a gerincboltba: veszünk neked gerincet!

2011. június 29. 07:28 - Panni CsP

„Hirtelen megláttam magam kívülről, egy koldust, aki várja, hogy hátha leesik még neki valami. Hát, nem tehetek róla, nem vagyok számítógép: nem tudom kikapcsolni gombnyomásra az érzelmeimet” – amikor azt hiszed, hogy túltetted magad valakin, a hormonok mindig képesek meglepni az embert. Mai posztolónk egy barátjának köszönheti új gerincét.

 

A tegnapi poszt és a gerincesség-gerinctelenség téma emlegetése kapcsán jutott eszembe a saját sztorim. 28 éves vagyok, férfi. Tavaly novemberben történt, hogy elmentünk páran beülni valahova. Hogy a tegnapi megnevezéseknél maradjunk, legyen a szóban forgó hölgy neve Miss. Fekete (a haja színe). Miss. Fekete is jelen volt, akivel 2 hónapig jártunk, majd azt mondta, hogy neki ez nem megy és lelépett. A társaságban ezt még egy sráccal megcsinálta, de ő rosszabbul járt, mert azóta nem a régi önmaga. Én szerencsésebb voltam, mert nem szerettem bele ennyire, mint ő. Csak kicsit. Vagy nem is tudom... mi a szerelem mértékegysége? : ) Ma arról írok, hogy mennyire hülye tud lenni a férfi.

Miss. Fekete eddigi életem legjobb nője volt, már ami az intim dolgokat illeti. Egzotikus szépség volt, minden vele töltött perc olyan volt nekem, mintha egy nagyon drága külföldi exkluzív utazásra fizettem volna be. Nem a pénzre hajtott, látta, hogy nekem nincs, ennek ellenére elmosogatott és kicsit rendet csinált, ha nálam járt. Nem kértem. De örültem neki. Szóval azon az estén mind a hárman jelen voltunk: Miss. Fekete, az ex második, és én. Az előttem levő másik pasija nehezebben viselte, mert azóta rákapott az italra, most is így volt: ivott rendesen. Hirtelen elegem lett, nevetségesnek éreztem az egészet, hogy még ennyire vágyom Miss. Fekete után, mert mindig azon kaptam magam, hogy őt bámulom az asztal másik végén. A haverommal leléptünk. Útközben olyan jó beszélgetésbe merültünk, hogy elhatároztunk, beülünk a közeli csehóba egy pohár sörre. A pohárból korsó lett, a fél órából pedig egy óra. Amikor is kik lépnek be az ajtón? Miss. Fekete és társasága – vagy udvartartása. A leendő partnerei. A második exe is ott kullogott - nem tudtam, hogyan tud még járni, és mit akar inni még ma, mert szemlátomást alig áll a lábán. Miss. Fekete megörül nekem, odajön. A haverom a fülembe súgja, hogy most lépjünk le. Én azt mondom, hogy várjunk még egy kicsit, most jöttek csak. Mivel ő tud az egész kalandról, azt mondta nekem: „Elmegyünk a gerincboltba: veszünk neked gerincet!” - és akkor hirtelen megláttam magam kívülről, egy koldust, aki várja, hogy hátha leesik még neki valami. Hát, nem tehetek róla, nem vagyok számítógép: nem tudom kikapcsolni gombnyomásra az érzelmeimet. Azonnal felálltunk, elköszöntünk és leléptünk. Azóta sikerült Miss. Feketét lezárnom. Ha nagyritkán látom, köszönök neki és annyi. Lehet, hogy van olyan ember, aki tudja irányítani az érzelmeit és beállítani, mikor legyen szerelmes, és mikor ne… én erre még mindig képtelen vagyok. És milyen fontosak a barátok!

 
425 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr143023591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Muha 2011.06.29. 07:48:39

Nem ertem a gerincesseg kerdeset jelen korulmenyek kozt.

Muha 2011.06.29. 07:52:33

Ilyenek a rongyok pontosan.
Enyem az eggggeeeeesz internet. :)

BermudaRoby 2011.06.29. 07:52:56

@Muha: hát hogy nem puncsol tovább a csajnak, hanem lelép

Muha 2011.06.29. 07:54:34

@B.M: Es ez gerincesseg? Nekem az mast jelent, de lehet, ma is tanulok valamit. :)

BermudaRoby 2011.06.29. 07:55:41

@Muha: igen, az újonnan felfedezett gerinc-érzés ilyesmi lehet

Muha 2011.06.29. 07:56:23

Amugy jol tette a csavo.
Az ilyen szopadekokkal csak rabaszik az ember.

Kytia 2011.06.29. 07:58:38

Ez mondjuk nem a gerincesség témakörébe tartozik, inkább azt kellett volna mondani, hogy "elmegyünk a tartásboltba, veszünk neked tartást".:))
De legalább felrázott a haverod.:) Jó kis sztori amúgy.

Kytia 2011.06.29. 08:05:59

Ja és a Miss után nem kell pontot tenni.:)

Muha 2011.06.29. 08:07:29

@Kytia: Mer biztos Mrs volt. A mimdenki rongya. :)

Szöszi 28 2011.06.29. 08:08:47

Ehhez nincs hozzáfűzni való...:D

Muha 2011.06.29. 08:13:12

@Kata1987: Marpedig muszaj hozzaszolnod. :)

cyd 2011.06.29. 08:14:20

Szép, kerek történet.
A gerinc meg végül is tart. A fiatalember meg képzettársított, lehet valami költő-féle :)

Szöszi 28 2011.06.29. 08:15:18

@Muha: Mert levered a petefészkemet?:D Nincs mit mondani, posztoló ügyi fiú volt, Fekete egy büdös kurva:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 08:23:45

Megint a színek bazmeg, szerencsére most csak fekete volt, meg ortopédia bazze.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 08:24:27

Első olvasatra máris szimpatikus, hogy végre nem "pasinak" nevezi magát valaki, hanem férfinak.

Második blikkre nekem is mást jelent a gerincesség. Az inkább Miss Feketének hiányzik, a tartás, ahogy @Kytia: is írta, lesz a találóbb kifejezés.

Plusz pontot érdemel a haver, aki bele merte mondani az arcába a valóságot, illetve plusz pontot ért el a poszter, amiért ezt elfogadta és nem áltatta tovább magát.

michaela77 2011.06.29. 08:24:47

Remélem hamar kifogyunk a színekből, mer én utálom ezt.
Amúgy meg talán büszkeségre gondolt, jó, hogy a barátjának ott éppen eszébe jutott a megfelelő mondat, ami kicsit helyre tette.
Ha hinnék a barátságokban, ezt most irigyelném.

dr. gernika 2011.06.29. 08:25:26

@michaela77: Te meg a barátságban nem? Alapítsatok Kovácstomival hitetlenek klubját. :)

Tomato Tomi 2011.06.29. 08:26:42

Szólj a haverodnak, hogy büszkeséget akart mondani, amúgy igaza volt.
A Miss Fekete miatt meg kabbe :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 08:26:58

@michaela77:

Vagy a haverja akarja reszelni Miss Feketét, és így próbálja a postírót lepattintani.

michaela77 2011.06.29. 08:28:55

@gernika: :) Nemtom, szerintem férfiak között jobban elképzelhető barátság.
Rám a barátságban is mindig lehet számítani, vissza meg sosem ezt kaptam. Az meg úgy csak ismerősség, vagy haverság, vagy nem is tudom. Azt hiszem túlzott az igazságérzetem és túl kritikus is vagyok, azért nem hiszek az egészben.
A nők túl intrikusak, pletykásak, magukkal foglalkozók, hisztisek, stb.. A férfi-női barátság meg szintén kényes téma, azt hiszem igazából abban sem hiszek. Így maradok egyedül:)

Devil2 2011.06.29. 08:30:27

Posztolóban egy Alekosz veszett el..
Nem baj majd rájön, még fiatal úgyis...

michaela77 2011.06.29. 08:30:40

@Nard: érdekes a férfi nézőpontokat is megismerni:) Olyanok is eszetekbe jutnak, ami nekem soha:)
Hát, ha csak haver, akkor lehet.
Ha igazi barátság, amilyet mondjuk a páromnál látok, akkor szó sem lehet ilyesmiről. Azt irigylem, ahogy ő kezeli a barátságokat. Oda aztán nő be nem kavarhat.

Kovács Tomi 2011.06.29. 08:33:18

Posztíró, döntsed már el, hogy még mindig qrni akarod miss feketét, mert annyira jó volt, vagy lezárni? A kettő együtt nem fog menni..

dr. gernika 2011.06.29. 08:36:43

@michaela77: Én kaptam már vissza elég gyakran. Ebbe sem fér bele az intrika egymás ellen szerintem.

Caddy 2011.06.29. 08:40:43

Ez olyan mindenkivel történt már ilyen, én át tudom érezni, és valóban, amíg nem látjuk meg magunkat kívülről, addig .... szar az egész. :D

michaela77 2011.06.29. 08:40:54

@gernika: hát nálam kimaradtak a jó tapasztalatok. Így jártam.

Ha csak párkapcsolatokból indulunk ki, én ott is sokkal többször tapasztaltam, hogy a pasi a csajt a legjobb barátnőjével csalta, minthogy a nő a pasit a legjobb barátjával. Szerintem a női barátságok nem olyan erősek.

Muha 2011.06.29. 08:42:15

@Kata1987: Ennyiert meg nem. :)
De kitalalok valami aranyos buntetest.

cyd 2011.06.29. 08:43:32

@Nard: Azon filózok, hogy ha valamelyik szoriban lesz egy meleg szereplő az vajon Mr. vagy Ms. Szivárvány lesz-e.

Kovács Tomi 2011.06.29. 08:43:35

@michaela77: Ez érdekes dolog, én hiszek benne. Nekem a legjobb barátom is egy Nőszemély, igaz az is egy másik tény, hogy ő a másik ligában játszik így soha nem lehet közünk egymáshoz. Viszont ugyanakkor itt van számomra is az ellenpélda, mert a mostani párom meg barátságból alakult, szóval izgalmas dolog ez.:)) Ja ami a pasi-pasi barátságot illeti, ha egy igaz barátom és közém tud állni egy Nő, akkor az nem igaz barátság valamelyik oldalról..

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 08:43:57

@michaela77:

A nők nagy része vetélytársként tekint a másikra, esetleg akkor nem, ha az egyik iszonyat ronda. Akkor csak ilyen kontraszt-barinő, akivel el lehet menni pasizni, mert mellette szebbnek látszik :) De két egyenlő kvalitású csaj nem bírja elviselni egymást, ugyanúgy mint a betták :D

dr. gernika 2011.06.29. 08:45:01

@michaela77: Ilyen rémtörténeteket én is hallottam, de egyszerűen nem tudom elképzelni a saját barátnőimről.

Muha 2011.06.29. 08:45:42

Azert egy jo seggbol szajba fuggonybe hajba bucsuszex kellett volna

cyd 2011.06.29. 08:49:42

@Muha: A búcsúszex intézményét magyarázza már el valaki. Sose értettem. Minek?

@Kovács Tomi: Létezik. Könnyen dumálok, darabra több nő barátom van, mint féri :)

michaela77 2011.06.29. 08:50:17

@Kovács Tomi: férfi és nő között akkor lehet max. barátság, ha már dugtak. Akkor nincs kíváncsiság. Ha viszont ez jó volt, akkor szerintem bármikor fennáll a veszélye, hogy újra megtörténik.
A páromnak is ilyen szoros barátságai vannak. Meséli a sztorikat, fiatalon nagy bulizós volt, de ha a barátai bajban voltak, lehetett ott bármilyen nő, aki csábítgatta, mindig a barátait választotta és fordítva.

@Nard: igen, én is pontosan így látom.

@gernika: akiket ismertem, azok sem tudták volna:) Egyik ismerősöm a legjobb barátnője férjével kavart hétvégenként, hét közben meg járt hozzájuk a gyerekre vigyázni. És nem volt a homlokára írva, hogy ilyen. Sőt, én utálni sem tudtam érte, volt benne lelki vívódás, de valahogy nem tudott ellenállni. Persze nem gondolom, hogy túl sok értékrendje lett volna. Csak azt akarom mondani, hogy nem nő szarva az ilyen nőknek, nem látszik rajtuk.

SciNu 2011.06.29. 08:51:07

"A haverom a fülembe súgja, hogy most lépjünk le.
Mivel ő tud az egész kalandról, azt mondta nekem: „Elmegyünk a gerincboltba: veszünk neked gerincet!” "
végre egy barát aki törődik is a másikkal és nem csak áltatja meg röhög rajta (mint a legtöbb postban általában)

Kovács Tomi 2011.06.29. 08:51:53

@cyd: Búcsúszex: utolsó porig alázás amit, Te élvezel... Létezik egy durvább magyarázata, de nem írnám le, mert már megkaptam, hogy én itten nem vagyok csajoknakszimpatikuskodónőtazsító egyén..:)

dr. gernika 2011.06.29. 08:53:08

@Nard: Khm, akkor most a legjobb barátnőm és én köztem melyikünk is a ronda? :)

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 08:53:34

@michaela77:
"Szerintem a női barátságok nem olyan erősek."

Total nem ertek egyet. A nok sokkal melyebben megbeszelnek dolgokat a baratnoikkel. A pasik meg isznak egy sort. Azert ez nem melyseg :)
Ahogy a baratnom mondta: "Kinyitják a szájuk, és már azt hiszik beszélgetnek."

Ecceruen meg kell valogatni a baratokat. En maximalisan bizom bennuk.

Kovács Tomi 2011.06.29. 08:53:47

@michaela77: Én a legjobb barátomat, aki mint mondtam Nő, sosem dugtam meg és nem is fogom.

michaela77 2011.06.29. 08:54:30

@Kovács Tomi: de mint mondtad az ő szexuális orientációja nem a férfiak felé irányul. Vagy rosszul értettem?

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 08:54:58

@gernika: Ez az a kerdes, amire nincs jo valasz :D

SciNu 2011.06.29. 08:55:08

@Muha: Meg egy pókemberezés? :D

Muha 2011.06.29. 08:55:55

@cyd: Minden jo, ha jo a vege, es a melto befejezes szukseges es a csucson kell abbahagyni. :)

dr. gernika 2011.06.29. 08:56:28

@Frigyesur: Ő mászott fel a pofonfára. :)

cyd 2011.06.29. 08:57:22

@Kovács Tomi: Írdd le nyugodtan, nekem teszed nem nekik :) meg Nard-nak is és mégiscsak ő a Dhoktol Genyád :)
Egyébként nehogy gyengeséget mutass, azonan lkiszagolják és szétcincálnak, szóval csak keményen :)

michaela77 2011.06.29. 08:57:50

@Frigyesur: a nők mindent a legapróbb részletekig kiveséznek, feleslegesen, és borzasztóan szeretnek panaszkodni. A saját bajuk a legfontosabb és ritkán kérdeznek rá a másik problémájára, hacsak nem szaftos részleteket akarnak hallani pletykaéhségük kielégítésére és annak bizonyítására, hogy lám, van olyan nő is, akinek nálam rosszabbul megy a sora. Én ezt pont felszínességnek és nem mélységnek látom.
A pasik meg tudják, hogy ha padlón vannak, a barátjuknak nem lehet olyan programja, amit ne dobna azonnal félre és menne el vele meginni egy sört, hogy lássa, nincs egyedül.
Én meg így látom:)
De ez biztosan abból adódik, hogy mások a tapasztalataink.

Kovács Tomi 2011.06.29. 08:59:36

@michaela77: Nem, tökéletesen jól értetted, ezért nem lehet köztünk soha semmi.

@Nard: Hát jó..:D Szóval a búcsúszex az egy olyasmi dolog, hogy elvileg az már nem az érzelmeskedő része, ott már valami szakadt, ergo marad a puszta élvezet.. Ebből fakadóan utoljára szarrá kúrod a delikvenst úgy, ahogy éppen akarod és aztán helló, no kötöttség. Felöltözöl kisétállsz rágyújtassz egy cigire és have fun. Magyarul semmi másról nem szól mint arról, hogy rommá dugd az utoljára és dász vidánya.:)

2011.06.29. 08:59:38

Nem értem miért kell távozni egy kocsmából (vagy bárhonnan), ha megjelenik az ex.

dr. gernika 2011.06.29. 09:03:22

@Kovács Tomi: Szerinted ő ezt nem csinálta?

Szöszi 28 2011.06.29. 09:09:42

@Muha: aranyos vagy arányos?:D Nem mindegy:D

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:11:01

@gernika: Lehet, de szerintem pont, hogy ezt akarta, csak a cimbi felkapcsolta az agyában a lámpát!

Kytia 2011.06.29. 09:13:16

@Köldökszösz (csodalampa): "...illetve plusz pontot ért el a poszter, amiért ezt elfogadta és nem áltatta tovább magát."

Egyébként nekem is ez tetszett benne, hogy hajlamosnak mutatta magát a kritika befogadására és önkritikává alakítására. Kicsit olyan Jóbarátok-fílinges sztori. De teccik, ennek legalább van értelme, mert jellemfejlődés történt az események folyása alatt, mint anno a görög drámáknál tanultuk.:))

@Muha: Milyen az az aranyos büntetés? Meg kell ennie két zsák gumicukrot?:DD (Jóóóó, tudom, arányos.):))

@Nard: Nem tekintenek feltétlenül vetélytársként egymásra, csak akkor, ha közös a "piacuk". Van egy csaj, akivel mindig ugyanazok a pasik tetszenek nekünk, akármilyen társaságba megyünk, de ami még ennél is rosszabb, mi is ugyanazoknak a pasiknak tetszünk. Nemrég csapta le a kezemről a fickót, aki egy kicsit bejött, miközben az exe meg rám nyomul (szerencsére nem jön be). Ezen kívül még két közös pasink volt, ismerem 15 éve. Komolyan kiver a víz.:)))
De olyan is van, akiről tudom, hogy nagyon szép, meg népszerű, meg minden, de sosem konkuráltunk, mert sosem voltunk "fedésben".:)))

Caddy 2011.06.29. 09:14:32

@Zsu0805: az első esetben azért mert hánysz még a jelenlététől is, és nem szeretnél vele egy légtérben lenni. Másodikban (itt a posztba)meg azét, mert még mindig vonzza testileg, és nem tud másra koncentrálni, viszont tisztában van vele, hogy szánalmas nyálcsorgatás az egész.

cyd 2011.06.29. 09:14:49

@Kovács Tomi: Hát akkor ez egy olyan dolog, amihez IQnuku nő is kell, most már értem miért nem találkoztam személyesen a jelenséggel :)

Szöszi 28 2011.06.29. 09:16:37

@Kytia: Az súlyosan aránytalan büntetés lenne! Ilyet nem akarok:D Semmi édesség evés, meg felesleges szénhidrát zabálás így fürdőruha szezonban:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 09:18:07

Mi van? Milyen gerincet? Hogy jön ez ide? Valami zavar lehet az erőben a posztolónál. :D

"nem szerettem bele ennyire, mint ő. Csak kicsit." majd "nem tudom kikapcsolni gombnyomásra az érzelmeimet."

Akkor most mi is van? Nem lehet, hogy csak a lábad között lévő agyaddal gondolkozol? Hmmm?

cyd 2011.06.29. 09:18:10

@Kata1987: Az aranyos büntetés az nem olyan, hogy büntinek hívják és rózsaszín, szőrmés bilinccsel rögzítenek a falhoz a korbácsoláshoz? :)

Kytia 2011.06.29. 09:18:54

@michaela77: "többször tapasztaltam, hogy a pasi a csajt a legjobb barátnőjével csalta, minthogy a nő a pasit a legjobb barátjával"

Ez nem feltételnül a barátságot minősíti. Egyébként én egyetlen barátnőmről sem tudom elképzelni, hogy összekavarásszon egy pasimmal, előbb szólnának nekem, hogy nyomul rájuk a strici.:)))
Meg én is szólnék. Az a pasi, aki ilyet kavar, nemcsak megcsalja a párját, de még a barátságotokat is leszarja. Taigetosz pozitív. Nem kívánok ilyet se magamnak, se a barátnőimnek.

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:18:54

@cyd: Jap, a szememben, ha egy Nő ilyenbe belemegy, telejsen megalázza magát. Minden Női mivoltját elveszti, utána csak egy darab levetett gönc.

michaela77 2011.06.29. 09:20:49

@Kytia: csak azt tudom neked mondani, amit gernikának. Azokról a nőkről sem gondolták volna a barátnőik, akik mégis megtették:) De persze kívánom, hogy az itt jelenlévők egyikével se történjen soha semmi ilyesmi. Mer jófej vagyok, legalábbis néha így álcázom magam:)

dr. gernika 2011.06.29. 09:24:11

@Kovács Tomi: Az egyik exem szakítás után egy párszor még megdugta az elődömet. A csaj erősködött hogy "csakszex" nem akar mást, de amúgy mindenki számára nyilvánvaló volt, hogy azért vet be mindent, hogy visszakapja. Az exem meg ilyeneket nyilatkozott róla, hogy szexuálisan az a 4 alkalom többet ért mint előtte 2 év, érzelmileg meg "jót ürítettem". Hát basszus.

Kytia 2011.06.29. 09:24:36

@cyd: Én sem értem a búcsúszexet. Ha én rúgtam ki, valószínűleg nincs már kedvem szexelni vele, ha meg ő, akkor meg hogy lennék képes rá? Sosem fogtam fel az ilyet. De vannak meglepő kapcsolatok.
Pl. van egy lány a baráti társaságban, aki 5 év után azért jött össze újra egy exével, mert "már nem emlékezett, miért szakítottak". Ugyanez a csaj most összejött egy másik fickóval két napja, de "még nem volt idejük megbeszélni ezt az egészet". Egyik szitut sem értem. Olyan, mintha az SZTK utalta volna ki őket egymásnak és még a papírok aláírása hátra lenne, vagy nemtóm.

2011.06.29. 09:24:57

@Caddy:
Hát nekem akkor is fura. Vagy ő ferdít azzal, hogy nem is kicsit zugott bele a csajba.

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:26:07

@gernika: A Nők hajlamosak erre, saját tapasztalat, hogy a szakítás után, ha úgy látják mindent bevetnek és mindenbe belemennek a pasi miatt, nálam is volt ilyen próbálkozás, de én nem mentem bele a játékba, mert addigra undorodtam a delikvenstől.

2011.06.29. 09:28:19

@Kovács Tomi:
A nők az ággyal, a férfiak az "érzelemkifejezéssel - sajnáltatással" próbálnak visszamászni. :)

Kytia 2011.06.29. 09:31:12

@michaela77: És te mit tennél, ha elkezdené tenni neked a szépet egy barátnőd fickója, és még be is jönne?
Erre kíváncsi vagyok azért. Mert szerintem nem nehéz megállni a dolgot, de lehet, hogy csak tapasztalatlan vagyok.

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:32:01

@Zsu0805: Ebből a szempontból szerencsés típus vagyok asszem. Egyetlen egy exem se volt még akihez vissza akartam volna könyörögni magam. Általában, ha megtörik bennem valami, akkor az végleg és azt nem lehet megoldani, pár jól sikerült dugással...

cyd 2011.06.29. 09:32:11

@Kytia: "Ugyanez a csaj most összejött egy másik fickóval két napja, de "még nem volt idejük megbeszélni ezt az egészet"."
Ugyanez a fickó előadásában: A tegnapelőtti életigenlős éjjelen összejöttem egy bigével, aztán jót dugtunk. Azóta még szerncsére nem hívott, remélem rosszul írta fel a számom.

Szöszi 28 2011.06.29. 09:34:35

@cyd: Az már inkább, minthogy megegyek 2 zsák gumicukrot:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 09:36:17

@Kytia: Nekem az jutott eszembe, hogy milyen pasi az, aki bedugja a barátnődet és milyen barátnő, aki kavar a pasiddal? Kell a fenének ilyen "barát". Egymás párjai tabunak számítanak, legalábbis nálam. Valahogy nem is tudnám elképzelni, hogy olyan pasival kavarjak, aki pár hete még a barátnőmet dugta... ááááá!

michaela77 2011.06.29. 09:37:08

@Kytia: nincs barátnőm, így ilyen veszély nem fenyeget:)
Ha kapcsolatban vagyok, bárki kezdheti el tenni a szépet, még akkor is, ha egyébként bejönne. Egyetértünk, nem nehéz megállni a dolgot.
Azonban én is átmentem különböző életszakaszokon, voltam hp is, volt amikor még nem úgy gondoltam, hogy a nyugodt, tiszta lelkiismeretem a boldog élet egyik kulcsa. Általában az ember gondolom ismeri a barátnőit, tudja milyen az értékrendjük, de azért mindig fennáll a veszélye, hogy nem jól ismertük, hogy neki még fontosabb, ha benedvesedik a bugyija, vagy esetleg különböző indokokkal meg tudja magyarázni magának miért is helyes az, amit éppen tesz veled.

cyd 2011.06.29. 09:37:17

@Kata1987: Muha! Egy korbácsolás rendel! :)

dr. gernika 2011.06.29. 09:42:03

@Kovács Tomi: Hát ha engem kirúgtak, akkor már én sem tiplizek utána. Nehéz megemészteni, de ha egyszer már felfogtam, és látom, hogy nincs tovább, akkor majd biztos próbálnám csábítgatni.

@cyd: :D
@Kytia: Az egy dolog, hogy a pasi bejövős, de maga az a viselkedés, hogy elkezdi nekem tenni a szépet, nagyon nem lenne az. Azonnal megsértődnék a barátnőm nevében is.

cyd 2011.06.29. 09:46:31

@michaela77: "Általában az ember gondolom ismeri a barátnőit, tudja milyen az értékrendjük, de azért mindig fennáll a veszélye, hogy nem jól ismertük, hogy neki még fontosabb, ha benedvesedik a bugyija..."
Tökéletes diagnózis. Egyszer beszélgetek egy női haverral, odajön az egyik legjobb barátnője, bemutatkozás, pár kedves szó, majd leléptem. Másnap diliből mondom neki, hogy összehozhatna a lánnyal, mire felcsattan, hogy el a kezekkel sokéves boldog kapcsolata van. Mondom Drága Neked is, aztán időnként mégis más ágyában leledzel. Tényleg a barátnőd tudja?
Válasz: Á dehogy!

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:48:02

@gernika: Ha engem dobnak, oké, megyek tova. Ha én mondom ki a végső szót, mondhat/tehet bármit, már nem érdekel..

2011.06.29. 09:48:09

@Kovács Tomi:
Pedig hányan csinálják. A pasik nagy része meg örül a szakítás utáni szexnek, mert így karban vannak tartva. A nők meg reménykednek.

michaela77 2011.06.29. 09:48:53

@cyd: há nem megmondtam?:) Köszönöm:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:51:26

@Zsu0805: Lehet hülyeség (ez is) amit gondolok illetve vallok, de egy szakítás közben/alatt az egyik legfontosabb dolog a méltóságunk megőrzése.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 09:56:08

@Zsu0805:

A nőtől is függ, némelyik örül a karbantartásnak. Addig sem baszatlan picsa, a férfi meg örül a kötelezettségmentes szexnek. :)

Caddy 2011.06.29. 09:56:32

@Zsu0805: szerintem nem ferdít.Azt mondta, hogy nem zúgott bele annyira, mint a másik pasi.
"Hirtelen elegem lett, nevetségesnek éreztem az egészet, hogy még ennyire vágyom Miss. Fekete után, mert mindig azon kaptam magam, hogy őt bámulom az asztal másik végén. A haverommal leléptünk."
Nem gondolom, hogy olyan nagy gond lenne azzal, ha valakivel nem akarsz egy helyen lenni.

Kovács Tomi 2011.06.29. 09:56:40

@Zsu0805: Mikor az utolsó kapcsolatom véget ért, és kimondtuk közösen azt, hogy nem akarjuk már együtt (két évig voltunk együtt, együttélés) akkor fogtam egy hátizsákot, pár szükséges holmit beledobtam és kimentem külföldre a legjobb barátomhoz egy időre..

tuli _ 2011.06.29. 09:59:43

@gernika: sokan nem tudták elképzelni :( ez nem azt jelenti, hogy nincs igazad, de ismerek olyan nőt, aki a barátnőjének panaszkodta ki a lelkét is, hogy nem tudja, mi lehet a párjával, mert nem mennek rendben otthon a dolgok. az meg együtt érzően hallgatta végig, vigasztalta. aztán kiderült, hogy a férj a 20 éve legjobb barátnőt fektetgeti.

2011.06.29. 10:06:43

@Nard:
Csak az esetek nagy többségében tudjuk, hogy a nő arra hajt a kapcsolat utáni szexjelenetekkel, hogy visszakapja a pasit.

indapass90210 2011.06.29. 10:09:35

"Amikor is kik lépnek be az ajtón? Miss. Fekete és társasága – vagy udvartartása. A leendő partnerei. A második exe is ott kullogott"

Heh, ez mekkora gáz.... mint a kóbor kutyák, hátha dobnak egy csontot. Pedig a végén úgyis mindig az dugja meg, aki nem koslatott utána.

indapass90210 2011.06.29. 10:10:49

@Zsu0805: ezt tudjuk? Én nem tudtam. Nem is próbálom megfejteni, hogy a nő mit miért csinál :)

2011.06.29. 10:12:00

@Caddy:
Nem gond, hogy nem akarsz valakivel egy helyen lenni. Viszont nekem eszembe nem jutna csak azért elmenni egy helyről, mert megjelent az exem. Sőt sokkal megalázóbb az szerintem, hogy ha megjelenik és én kb 5 perc múlva szedem a cuccom és távozok. Egyértelmű, hogy miért tette. Nem egy 4x4-es szobáról beszélünk ahol kénytelen vagy a közelébe lenni, ha meg mégis, akkor várok egy kis időt és csak utána lépek le. Voltam már nem 1 kellemetlen szituban, mégis megoldottam, és a barátnőim is voltak már kellemetlen szituban, ők is megoldották.

Muha 2011.06.29. 10:13:13

Egy kis karbantartast valaki? :)

Szöszi 28 2011.06.29. 10:13:16

@tuli _: Igen...Ismerek olyat, hogy az apa anya legjobb barinőjével lépett le, úgy, hogy 3 gyereket hagyott ott. A két család (mert barinőnek is volt ám férje meg 2 kölyke) kb. 4-5 évig az összes nyarat együtt töltötték és minden szabadidejüket is évközben. Léteznek ribancok, akiknek van pofája és gyomra az ilyesmihez...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 10:15:44

@Zsu0805:

Én az ilyen helyzeteket úgy kezeltem, hogy vagy el sem mentem oda, vagy ha mégis, akkor ő menjen, ne én :)

dr. gernika 2011.06.29. 10:16:19

@Nard: Nem válaszoltál a kérdésemre. :)
@tuli _: :(

2011.06.29. 10:17:21

@Kovács Tomi:
Ez azért szakítás kimenetelétől is függ. Mert ha már húzódik egy ideje, és ezt mindketten tudják az érhet így is véget. Viszont, ha az egyik "váratlanul" éri a másikat, vagy az nem akar tudomást venni róla (még szerelmes, vagy jobban kötődik), akkor megtesz mindent azért, hogy a másikat visszahódítsa. És elég sok nő ággyal próbálkozik/rinyával, a pasik meg inkább az érzelemkifejezéssel/sajnáltatással.

2011.06.29. 10:18:39

@Dövan:
Mindig, mindent tudunk. Mindennek célja van. :)

Caddy 2011.06.29. 10:19:10

Frigyes itt van még?
sanyiabagoly.blog.hu/2011/06/29/szerda_80956
:)

@Zsu0805: aha,nem egy dologról beszélünk.Nem a kellemetlen szitu a lényeg, hanem, hogy a srác úgy érezte, hogy neki kínzó dolog ott ülni, és vágyakozni, ezért elment egy kocsmával arrébb.
Biztos voltál már ilyen helyzetben, ha nem akkor szerencsés vagy, de ez az amikor teljesen esélytelen vagy és mész utána, vagy valóban véletlen összefuttok és ő közben valami helyi macával éppen aznap estére, érted. Ezt minek nézzem?

cyd 2011.06.29. 10:19:24

@Muha: Én csak megmarketingeltem a szolgáltatást, csináljon valamit most már a Sötétség Hercege is. :)

tuli _ 2011.06.29. 10:19:25

@Kata1987: és léteznek olyan szarláda pasik, akiknek van pofájuk, és gyomruk az ilyesmihez...

2011.06.29. 10:20:04

@Nard:
Jobb esetben tudod hova jár az exed. Ha nem akarod látni, megoldod.

michaela77 2011.06.29. 10:20:12

Nem gondoltam, hogy ezzel a barátnős megcsalós témával ilyen lavinát indítok el:)
Remélem azért nem mindenki azzal fogja tölteni az éjszakáját, hogy azon gondolkodik, vajon a barátnőjénél vannak-e gyanús jelek:D

Muha 2011.06.29. 10:20:15

@Nard: Kafa. Mindent megszerelek. :)
Kicsit momdjuk felek, mert ha en szerelek, mindig marad alkatresz. :)

cyd 2011.06.29. 10:23:02

@Zsu0805: Ez mind ok, de itt le kellett lépni és a posztíró nem önként tette (maradt is volna), hanem a barát vette észre, hogy ha nem mennek, akkor Ő is belesodródik a liba uszályába. Szóval ez most ilyen érzelmi Black Hawk Down volt.

dr. gernika 2011.06.29. 10:26:39

@michaela77: Az én barátnőim nem is járnak össze az exeimmel. Egyszer derült ki egy nem komoly pasiról, hogy a barátnőm pár évvel azelőtt bepróbálkozott nála, ekkor megértettem azt is, hogy miért nem nézte jó szemmel, hogy összejövünk. De az nem tartott sokáig, hamar túl is léptem rajta.

Kovács Tomi 2011.06.29. 10:29:22

@Zsu0805: Persze sok függ a milyenségétől is.. Durva vagy éppen békés, benne lóg a levegőben, vagy villámcsapásként ér.. Sokan hajlamosak kapaszkodni abba az illúzióba, hogy de még van értelme. Nem nincsen, ha vége akkor vége.

Dökvín 2011.06.29. 10:29:24

@Nard: Nem feltétlenül, az én batár(nő)i körömben pl. mindenki hasonlóan szép, csinos, mégsincs semmiféle rivalizálás, intrika, sőt, sokat programozunk együtt, számíthatunk egymásta. Személyiségfüggő dolog lehet ez inkább.

michaela77 2011.06.29. 10:31:09

@gernika: én nem is exekről beszéltem, nálam az még beleférne, ha meg lenne beszélve. Hű de tudok fogalmazni:) Szóval ha lenne barátnőm és azt mondaná, hogy az exe iránt már nem érez semmit, és amúgy is már ezer éve jártak, ha nekem bejön próbáljam meg vele, akkor talán megpróbálnám (nem voltam még ilyen helyzetbe, nem tudom biztosan, csak el tudom képzelni).
Én arról beszéltem, hogy barátnők jelenlegi kapcsolatokba is belemásznak. Ha nem is megcsalással, akkor azzal, hogy határozott véleményt formálnak egy olyan dologról, amiről csak az egyik fél álláspontját ismerik, és esetleg a hülyeségedet erősítgetik benned.

2011.06.29. 10:31:22

@Caddy:
Én értelek. Mert tényleg kellemetlen a helyzet, hogy ha üldögélsz egy helyen, erre megjelenik az exed, aki után még vágysz (ágyneműgyűrés, vagy szerelem szinten, vagy más szinten). Viszont ha véletlenül összefuttok valahol és te ezt nem viseled jól, akkor is akkor jössz ki jobban a helyzetből, ha megiszod a söröd (posztból kiindulva), szépen lassan, nem lehzúzod vagy otthagyod és gyosvágtában távozol.

Voltam már nem egy ilyen helyzetben (főleg, hogy 1-2 exem elég közel lakik hozzám), de 15-30 percet simán eltöltök bárkivel (akivel meg nem az nem ex) egy légtérben. Kellemetlen szituációkból kijutott, de valahogy mindig tartással távoztam, nem sunnyogtam el sehonnan.

Dökvín 2011.06.29. 10:32:03

@Kovács Tomi: Nem, nem Nő. Már amenniyben nem értettem félre a "másik ligában játszik" célzást...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 10:32:05

@kiscickány:

Ismerem az ilyen "csinos meg szép" barátnőleírásokat. Általában tök undorítóak, és egyértelmű miért nincs pasi aki rájuk fanyalodna :)

Kytia 2011.06.29. 10:32:06

@cyd: Lófaszt. Srác közölte, hogy a válása óta (3 éve) nem érzett még ilyet, mint most és annyira jó, hogy újra szerelmes. Amúgy ő az "egyvegyértékes", akiről múltkor írtam. Nagyon rendes gyerek, nem lehet mondani semmi rosszat rá.

@Bundabandi: Jaja, egyetértek, nálam ugyanez. És mivel hasonló barátoknak örül az ember, a barátaim is szerintem ilyenek. Persze tévedhetek, ahogy michaela77 is mondja.

@gernika: Jaja, veled is egyetértek.:) Akkor eszerint azért kevesebb a hp, mint a nem hp. Megnyugtató.:)

Amúgy nekem általában a kapcsolataimban is úgy tűnt, hogy a férfi haveroknak tabu vagyok (vagy csak nem jöttem be:D), de volt olyan is, hogy elkezdett flörtölni velem a haver. Viszont ott meg azt éreztem, hogy nem rólam szól a játék, hanem a pasim "legyűréséről". Ez viszont annyira szánalmas. Nehogy már a legjobb barátján köszörülje valaki az önbizalmát!! Nők is csinálnak ilyet, annyira gusztustalan.
Még gimiben volt, hogy bele voltam zúgva egy srácba, mert folyton szemezett velem, és jóban voltam egy lánnyal, aki amúgy az osztály ribanca volt. Egyszer egy tanár üzent valamit a srácnak és mi ketten vettük az üzenetet és megkértem a csajt, hogy hadd én adjam át (lánynak a fickó nem tetszett, azt mondta, nem érti, mit esznek annyian azon a "majomfejűn"). Erre közeledik a srác, én mozdulnék felé, hogy elmondjam az üzenetet, erre a lány villám gyorsan közénk ugrik és lihegve elhadarja az egészet. Hónapokkal később ugyanez a lány dagadó büszkeséggel mesélte, hogy összejött egy sráccal, de nem azért, mert tetszett neki, hanem mert a Zsuzsikának tetszett, és hehe, hogy kiszúrt a Zsuzsikával, hihi, haha. Természetesen a lányt azóta feleségül vették...:))) Természetesen Zsuzsikát nem.:)

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 10:33:57

Érdekes, hogy milyen sok modern párkapcsolati alapmotívumot tud felvonultatni egy ilyen rövid poszt: körbekúrás haveri társaságban, pasifelhőépítés, leendő szivola, tartáshiány, lyuksógorság és pincsiztetés.

Az egyértelmű, hogy Miss Fekete a csúcsrakúrás jegyében jár el. Vajon miért kellett külön kiemelni, hogy egzotikus szépsége ellenére NEM a pénzre hajtott? Mert érezted, hogy dehogynem? :) Pontosan azért bővíti folyamatosan minden irányba a kört, hogy statisztikai alapon egyre pénzesebb fazonok is bekerüljenek a látóterébe. Nem minden szép nő születik kőgazdag családba / közegbe, így ha nem akar szerelmi szabadfoglalkozású lenni, valahogy el kell indulnia az úton. Te sem gondoltad komolyan, hogy egy ilyen kaliberű nő évekig örömmel fog mosogatni és takarítani neked.

A haverod jól fogalmazott: a tartáshiányt valóban a gerinc hiánya eredményezi, ezek összekapcsolódó fogalmak. Természetesen a gerincesség általában az egyenesség, becsületesség és a tetteink MMKK felvállalása kapcsán kerül a képbe. De ha jobban belegondolunk, egy ilyen tulajdonságokkal rendelkező férfi egy percig sem fog tökölni azon, hogy potyoghat-e még neki néhány morzsa arról a szekérről, ami már rég elment. Habár a szóhasználat ebben a kontextusban zavaró kicsit, nem lőtt óriási bakot az úriember.

2011.06.29. 10:34:14

@cyd:
Tehát azt mondod, hogy ha maradtak volna még 1 sörre, akkor a posztíró haverja is beállt volna az udvartartásba? :)

cyd 2011.06.29. 10:35:42

@Nard: Meg azért kíváncsi lennék az ilyen szép és ideális barátnői társalgásokra, mikor egyik-másik épp nincs jelen :)

2011.06.29. 10:35:50

@Kovács Tomi:
De ezt általában mindenki a saját kárán tanulja meg. Van aki több példán keresztül, többször próbálja magát visszakuncsorogni, vagy akár még káposztát is melegítenek.

Dökvín 2011.06.29. 10:36:16

@michaela77: Szerintem nem az mutatja a barátság mélységét, hogy milyen módon kommunikálnak: lelkizés vs. sör, ez inkább csak attól függ, kinek mire van igénye. A nők, ha problémájuk van, általában szeretik kibeszélni, a férfiak általában jóval kevésbé, nekik annyi a lényeg, hogy tudják, ott áll mellettük az, aki nekik fontos, amúgy meg lehetőleg hagyják őket békén a szavakkal, míg megoldják magukban a problémát.

Dökvín 2011.06.29. 10:37:09

@Nard: Öhm, küldenék fotókat, hidd el, meggyőzne :)

indapass90210 2011.06.29. 10:37:31

@Zsu0805: tehát akkor levonhatjuk a következtetést, hogy a búcsúszexszel a nőknek sokkal összetettebb céljai vannak, mint a férfiaknak?

Pedig szerintem tévedés, hogy mindent lehet szexszel irányítani :)

Kovács Tomi 2011.06.29. 10:37:59

@kiscickány: Akkor szerinted mi?

@Zsu0805: Ez így van, van aki felfogja, van aki nem és még küzd..

Dökvín 2011.06.29. 10:38:16

@Nard: Amúgy meg jelenleg mindünknek van párja (hosszútávú) ritka is, hogy ne legyen, a jelentkezőket meg csak úgy hessegetjük elfele :D

Kytia 2011.06.29. 10:39:04

@Father Justice: "Nem minden szép nő születik kőgazdag családba / közegbe, így ha nem akar szerelmi szabadfoglalkozású lenni, valahogy el kell indulnia az úton."

Pl. dolgozni kezd?:))

Caddy 2011.06.29. 10:40:39

@Zsu0805: így már oké, csak kibgoztuk. :) Így rendben van, persze, én sem fogok fejvesztve menekülni ha ott van, vagy megjelenik. Tartással, ez így van. :)

Dökvín 2011.06.29. 10:40:55

@Kovács Tomi: Ha neki más a nemi preferenciája, alapból nem jöttök szóba egymásnak mint klasszikus ffi-nő felállás szexuális értelemben. Ha meg esély sincs nemi kapcsolatra, akkor nem nagy kunszt a ffi-"nő" baráti kapcsolat... hiszen pont az a nemek közti feszültség hiányzik belőle alapjában, ami miatt az emberek a ffi-nő barátság létét megkérdőjelezik.

2011.06.29. 10:41:53

@Dövan:
Én nem a búcsúszexre gondoltam, hanem az elválás utána szexjelenetekre. Tudod mikor kimondod hogy vége (akár még akkor is összefeküdhettek), eltelik 1-2 nap, és azért még összejártok, hogy legyen szex. Nah az női részről nagy többségben nem a szexhiányról szól, hanem a kapcsolat újrafelvételéről. A búcsúszex (csak elváláskor, többet soha) az más tészta.
De a nők azt hiszik, hogy szexel irányíthatják a férfiak érzéseit. Ti egyszerűbben működtök annál (nagy többségetek).

Muha 2011.06.29. 10:43:16

Ropisegg bolt van?
Vasarolgatnek.
:)

2011.06.29. 10:43:52

@Caddy:
Látod-látod. :)

Ezért nem is értettem, hogy hogy függ őssze a posztban a vegyünk gerincet és amostazonnal távozzunk kijelentés. Épp ez az, hogy ettől nem volt tartása a srácnak, mert meghunyászkodott és letiplizett amint a csaj megjelent.

summerstorm 2011.06.29. 10:44:09

Vicces barátnős sztoriaim nekem is vannak...
mint mondjuk mikor az egyik elment egy időre külföldre, és a búcsúbuliján, amit egyébként én szerveztem neki, összekavart az akkori pasimmal, akibe egyébként halálosan szerelmes voltam, és ő ezt persze jól tudta...
és mikor egy másik barátnőm ezt elmesélte, akkor persze mindkettő előadta, hogy ők nem, ők semmit, az a valaki rosszul látta, és csak be akarja sározni őket, sőt igazából az a lány akart kikezdeni a pasimmal, és most próbálja besározni őket, mert nem sikerült...
és persze hogy az a lány mondott igazat, aki szólni próbált nekem....

aztán volt olyan, hogy jó barátnőket bemutattam egymásnak.....
és jéééé.... miután megismerték egymást érdekes módon rám már nem annyira értek rám, viszont nekik állandóan közös programjaik voltak...
aztán még nekik állt feljebb, hogy egy idő után egyiket se kerestem....

de szerintem a legjobb...
csaj... gyak állandóan lemond mindent... vagy legalább is nagyon sokszor... én meg próbálok azért úgy szervezkedni, hogy sikerüljön, ha úgy alakul...
DE bezzeg ha én lemondok valamit (bármit) mondjuk mert úgy jött ki, vagy mert mondjuk szarul vagyok, akkor persze én vagyok a feketeseggű, és nem igaz, hogy nem vagyok képes...
és ezt már nem egyszer eljátszotta...

indapass90210 2011.06.29. 10:44:24

@Muha: Ropisegg nincs, saller van :D

dr. gernika 2011.06.29. 10:44:56

@Nard: Dehogynem. :)
@michaela77: Most jut eszembe, olyan helyzetben már voltam, hogy barátnőm (akkor még nem voltunk barátnők csak csoporttársak) járt egy sráccal, aki tetszett. Aztán szétmentek, mindenki élte a maga életét, nekem is voltak fiúim, a lánnyal összebarátkoztunk. Aztán valahogy összeverődtünk egy kisebb baráti társaságba velük, ők már tényleg csak barátként tekintettek egymásra, azt hittük, mi is de szépen lassan egymásba szerettünk. Mikor rájöttünk, nagyon nehezen mondtam el a barátnőmnek, de ő azt mondta, örül, gratulál, és hogy már számított rá egy ideje, mert látszott rajtunk. Igaz utána tartott némi távolságot, de ez csak ideiglenes volt.
Aktuális kapcsolatba nem nagyon szólnak bele, max azt erősítik fel, amit én mondok, vagy gondolok. Ha örömködök és lelkesen mesélek akkor velem éljeneznek, ha panaszkodok, szidják. :) Kivéve, ha nem látom a fától az erdőt, a legjobb barinőm olyankor velem is kritikus ám és rávilágít a másik oldalra.

michaela77 2011.06.29. 10:46:02

@kiscickány: igen, egyetértünk, én is erre próbáltam példát felhozni. Attól, hogy csak sörözés, nem biztos, hogy felszínes barátság, és attól, hogy részletes panaszkodás, még nem biztos, hogy mély.

cyd 2011.06.29. 10:46:53

@Zsu0805: Íme a Nő! Ha valami kicsit is többértelmű, dafke a másik értelem áll össze a csinos kis fejében :)

@Kytia: Azért valljuk be, az én verzióm jobb volt :) Viszont a mandrót már most sajnálom.

Kovács Tomi 2011.06.29. 10:47:01

@kiscickány: Na igen ez így hiányzik belőle, de már párszor megbeszéltük, ha azonos liga lenne, esélyes, hogy együtt élnénk le az életünket mint feleség-férj.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 10:47:25

@Kytia:

Azt nem szeretnek nagyrészt. Segg alá tolt cuccokat annál inkább.

michaela77 2011.06.29. 10:48:21

@gernika: na látod, az például szerintem remek barátság lehet, ha nem hagyja, hogy a saját hülyeségedbe süllyedj, hanem elmondja a véleményét, ha máshogy látja.
Azt szoktam mondani, hogy egy kívülálló/barátnő nagyon sok apró részletet nem lát a kapcsolatban, ami fontos, aki viszont benne van, szintén sok fontos részletet nem vehet észre. Ha a barátnő nem csak bólogatójános szerepet játszik, az szerintem tök jó lehet.

indapass90210 2011.06.29. 10:50:57

@Zsu0805: végül is irányíthatják az érzéseket, mert akivel jó a szex, azzal szeretek dugni. Ja, hogy őt magát nem? Mekkora pech :)

Muha 2011.06.29. 10:51:06

@Dövan: Akkor abbol kernek egy nagy tescos szatyorra valot. :)

indapass90210 2011.06.29. 10:51:58

Jöhetne már Joe69, és mondhatna valami okosat erről az udvartartásról.

Muha 2011.06.29. 10:52:22

@Nard: En a kezemet tolnam a segguk ala:)

indapass90210 2011.06.29. 10:52:36

@Muha: olyannal nincs, nem volt aki bepakolja a zacsiba!

summerstorm 2011.06.29. 10:53:58

@Muha:

minek ropisegg bolt..
elég ha eleget edzel :D

2011.06.29. 10:54:24

@Dövan:
Ha neked jó a szex, akkor ne érdekeljen, hogy ő mit akar. Ha vége vége, az meg mindenkinek az egyéni szoc problémája, hogy szexel akar visszamászni. Ha felkínálja magát élj a lehetőséggel. Ám ha megmondja, hogy szex, de akkor ujra együtt, akkor ha nem úgy érzed közöld, hogy nem, ha akarod szex, de attol még nem vagytok ujra együtt. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 10:54:28

@kiscickány:

Ha szőkék, nem. :)

@Dövan:

30as szinglipicsa, pasifelő, rohadék. -összefoglalva.

@Muha:

Ha aranyból van, akkor biztos örülnek neki! :)

cyd 2011.06.29. 10:54:49

@michaela77: "Ha a barátnő nem csak bólogatójános szerepet játszik, az szerintem tök jó lehet."
A kettő kizárja egymást. Aki bólogatójános az nem barát/barátnő és viszont. Ez az - egyik - alapprobléma a nők és a férfiak barátsághoz való hozzáállásában.

michaela77 2011.06.29. 10:56:04

Fú, eszembe jutott barátnős sztori. Régebben próbáltam ám barátkozni én is. Kolléganővel. Meghallgattam a bajait, ő is meghallgatta hellyel-közzel az enyémeket. Aztán a sokadik csepp a pohárban az volt, hogy mesélte, egy másik barátnőjével milyen unalmas színházi előadásokra jár, csak mert nem akarja megbántani.
Aztán amikor szakítottam és egyedül voltam, valami filmet nagyon meg akartam nézni moziban, mondtam neki többször is. Nem esett le neki, hogy eljöhetne velem. Aztán nyíltan megkérdeztem, eljönne-e velem, és valahogy sosem ért rá.
Ekkor eléggé kiábrándultam a barátságból, hiszen addig rám bármiben számíthatott, hurcoltam a seggét kocsival (basszus, ez valahogy minden munkahelyemen rajtam ragad), ha menni akart valahová mentem vele.
Az incidens után pár nappal pedig szabin volt, dolgoztam a gépén, egyszercsak felugrott egy ilyen számítógépek közötti belső kommunikációs ablak (meg nem mondom már milyen program volt), valaki írt nekem, ő meg nem törölte ki az előzményeket.
És akkor láttam, hogy az én barátnőm azt írta két napja egy kollégának: "a bögyös meg megint kint telefonál, én meg ki sem látszom a melóból".
Nocsak, ugye, hogy minden barátnős kapcsolatban van irigykedés?:)
Azóta én hanyagolom ezt a barátnős témát.

Dökvín 2011.06.29. 10:56:50

@Kovács Tomi: De ez olyan, mintha én hetero nőként azt mondadám a barinőmnek, te, annyira egy húron pendülünk, ha férfi lennék, nyomban megkérném a kezed :) szóval totál megalapozatlan

Dökvín 2011.06.29. 10:57:42

@Nard: Barnák és feketék :) ja és nem is kisbálnák: mindenki 50-55 kg körül mozog :D

Muha 2011.06.29. 10:58:14

@Dövan: Hmmm :(@mooon:): Denekem azonnal kell. Tobb is. :)@Nard: Arany kez? Kirobbano elmeny lesz a nuncisoknak:)

Szöszi 28 2011.06.29. 10:58:51

@Nard: Mi bajod a szőkékkel? :)

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 10:59:46

@Kytia: Valóban láttam olyat, aki hallott ilyene hölgyekről is. Csak mivel ők igen rövid idő alatt megtapasztalják, hogy becsületes munkával az életbe' nem jutnak ötről a hatra (hacsak nem sztárszakmában dolgoznak és komoly kapcsolatrendszert, ügyfélkört sikerül kiépíteniük), így egyre vonzóbb választás lesz a B) terv - akkor is, ha eredetileg nem voltak szivola alaptermészetűek. Magyarul elég hamar eljön a felismerés, hogy a szépségüket addig kell kihasználni a cél érdekében, amíg még van.

A felhőépítés ilyenkor kettős haszonnal jár. Egyrészt folyamatosan jön a visszacsatolás, hogy még mindig kelendő, jó nő, hiszen sok és többféle férfi is csahol utána. Ez komoly önbizalomerősítő tényező. Másrészt a különböző típusok befűzésével játszva sajátíthatja el, kinek mi a "gyenge pontja", kit mivel lehet legjobban az ujja köré csavarni. Ez rendkívül hasznos lesz, ha az előbb-utóbb felbukkanó Mr. Golddal nemcsak ágya bújni szeretne, hanem huzamosabb ideig fejni is akarja majd.

Muha 2011.06.29. 11:00:05

Nekem nincsenek baratnos sztorijaim. Nem baratkozom veluk, mert undik mind :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 11:00:59

@Muha:

Ja itt vagyok a közelben! :)

@Kata1987:

Nem bírom őket.

Szöszi 28 2011.06.29. 11:02:04

@Nard: Mindig is tudtam, hogy mi már sose leszünk jóban :D

Dökvín 2011.06.29. 11:03:03

@Father Justice: Érdekes, ki milyen körökben mozog, én személy szerint ilyen nőket, akikről írsz csak hírből ismerek, s a hír forrása a csp maga :D LOL. Még az is lehet, hogy ez csak valamiféle urban legend - vagy csak én vagyok rettentő szerencsés, hogy normális emberek (köztük nők) vesznek körül?

michaela77 2011.06.29. 11:03:51

@mooon:): :DD Nem, valami spark vagy milyen program volt, csak cégen belüli hálózaton kommunikálós:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:05:04

@kiscickány: Persze, csak hülyülés az egész!:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 11:10:22

@michaela77:

Openfire server kellett hozzá, kis opensource progi, olyan mint a microsoft messenger (nem az msn). Vicces mert a hálózaton titkosítás nélkül tolja a packeteket (a régi verzió) és egy packetsnifferrel el tudtuk fogni az üziket :) Mondjuk az msn is titkosítatlanul tolja belső hálón. :)

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 11:11:57

@kiscickány: Merrefelé urban legend, hogy a szép nők - mert most róluk van szó, a poszt kapcsán ugyebár - 90%-a végigjárja ezt az utat, de legalábbis eljut az ismertetett felismerésig? Nyomban átcuccolnék arra a bolygóra. :)

cyd 2011.06.29. 11:12:09

@Nard: Mennyire nem vagy politikus, mondtad volna inkább, hogy mert hamar koszolódnak :)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:12:56

@michaela77: Ilyen nálunk is volt! Ált. az informatika használta, ha ki akart zavarni minket egy-egy programból. Aztán néhány kolléga szerzett infót a használatáról és egymásnak küldtek szivatós "lépj ki minden programból", "a nagy testvér mindent lát" üzeneteket. :D

michaela77 2011.06.29. 11:13:34

@Nard: hát igazán köszönöm, számból vetted ki a szót. Mondjuk az anyukámat szidós rész kicsit durva volt, de megbocsátom.
Legközelebb azonban feledd, hogy ha lestornózták a számlát, akkor nem a készletből kell kivezetni, mert lehet, hogy már áttetted elábére is, akkor meg bekavar az ipába. :)

summerstorm 2011.06.29. 11:14:08

@michaela77:

de egyébként tudom milyenről beszélsz, az egyik régi helyen volt...
mondjuk nekem az mindig is tök gáz volt, hogy a mellettem ülő ember nem hozzámszól, hanem inkább tök kussban ír egy ilyen ablakot, hogy mittomén...
csináld meg a monitoring riportot vagy akármi...
basszus. fél méterről írni, ahelyett hogy szólna, az szerintem übergáz.
de hát nem kell ott dolgozni :D.

kiraaaaa 2011.06.29. 11:14:42

@Muha: új fenék kell neked?

A gerincesség-tartás vonalon értendő, ugye?

@mooon:): érdekese barátaid vannak:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:14:51

@michaela77: Nagyon rosszindulatuan kezeled ezt a kerdest. Igen, rosszul latod. Sajnalatos, hogy nincs igazi baratnod. Mindket nem egesz mast nyujt.

Melyseget egy kapcsolatnak a lelki hatter nyujt. Inni egyet, egyutt lenni egy haverrel is lehet.

hany eves a kapitany 2011.06.29. 11:14:59

@michaela77: Lehet, hogy csak nem találkoztál a megfelelő nőkkel. Nekem is túlzott az igazságérzetem és kritikus vagyok, de van pár igazán jó barátnőm, és ezek a kapcsolatok mind kiálltak már egy csomó próbát:) ezt mind bíztatásként írom Neked:)

michaela77 2011.06.29. 11:15:27

@Bundabandi: @mooon:): igen, ilyesmi lehetett. Arra jó volt, hogy a fél méterre ülő kolléganőről lehetett rosszakat mondani a másik fél méterre ülő kolléganőnek:) Kiskoromban persze, mikor még belementem ilyesmibe:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 11:15:51

@michaela77:

Nem tudsz kiakasztani ezekkel, sokkal rosszabbak hallok-látok mindennap :D

@mooon:):

Én is csináltam ilyet, megkértem a kollégámat, hogy kussoljon. Nem volt kedvem beszélni.

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:17:42

@gernika: @Nard: :DDDD

Verdd meg erte, hogy kihatralt, mert tudja, hogy hulyesegeket beszelt :)))

michaela77 2011.06.29. 11:18:34

@Frigyesur: igen, a rosszindulat és a kritikusság között vékony a határvonal, talán néha átlépem. Nem tudom jól vagy rosszul látom ezt a kérdést, csak máshogy, ahogy te és még jópáran.

@hany eves a kapitany: ki tudja, talán egyszer nekem is lesz. Nem tudhatom. Mindenesetre jelenleg így látom a témát és nem volt még más tapasztalatom. Majd ha lesz, jól beírom ide:)

indapass90210 2011.06.29. 11:19:31

@Zsu0805: ha jó a szex, akkor megígérek bármit, legfeljebb kiderül a végén, hogy hazudós vagyok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 11:20:30

@Frigyesur:

Nem tudom mire gondolsz.

@michaela77:

Én rosszindulatú kritikus vagyok. No meg bunkó. Kirekesztő is.

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:21:36

@Caddy: Höhö. :)))

Letezik, hogy csak gernikanak meg nekem nincs rossz tapasztalata a baratnoivel? :O Vagy feluletesen olvastam vissza, mint mindig? :)) Hiaba no, valasztani tudni kell.

michaela77 2011.06.29. 11:21:45

@Frigyesur: egyébként ez valószínűleg bizalom kérdése, nem? Én nagyon bizalmatlan ember vagyok. A jelenlegi kapcsolatomban is nem olyan régen tanultam meg, hogy milyen fontos ez, és hogy nem lehet a régi rossz tapasztalatok miatt mindenkihez bizalmatlanul fordulni. Talán pszichológiai eset vagyok ilyen szempontból:)Állítólag meg kell vizsgálni az apa-lánya kapcsolatot, hát abból nálam simán levezethető a bizalmatlanság, még ha párkapcsolati rossz tapasztalataim nem is lennének:)

michaela77 2011.06.29. 11:22:51

@Nard: az jó lehet, legalább nem kell egyensúlyoznod a vonalon:) Én azért még próbálok, biztosan meg akarok felelni annak a társadalmi elvárásnak, hogy a nők kedvesek:)

hany eves a kapitany 2011.06.29. 11:22:57

@michaela77: ja, hát igen, ezért sem mondjuk egy olyan emberre, hogy a barátnőm, akivel igazából csak jóban vagyunk egy ideje, de valahol tudod, hogy simán meglephet. A barátnőt már ismered annyira, hogy nem lep meg olyan viselkedéssel, amitől a beled kifordul. Hidd el, ez így van:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:23:34

@SciNuBob -I hear you, mon!-: :DD

@michaela77: Valasztas kerdese. Ecceruen ab ovo kizarja az ember a sz*r alakokat a tarsasagabol, es akkor nincs ilyen. Igazi baratok csak azok, akiket egy kezen meg tud szamolni az ember szvsz. A tobbi csak haver.

cyd 2011.06.29. 11:24:48

@michaela77: Mekkora gyökér vagyok, ha mindkettőtők posztját értettem ? :)

michaela77 2011.06.29. 11:25:05

@cyd: nem gyökér, hanem egy jól megfizetett könyvelési program gyártó kisiparos lehecc:D

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:25:16

@michaela77: Nos erre az a megoldásom, ipod a fülbe, ki a városba és szóljon a zene, séta, leülni valahol leszarni mindent, és csak hallgatni valami épp akkor nekem tetsző dolgot, ezt szinte minden héten megcsinálom többszőr is, a zene mindig ott van és sosem csal meg, sose mondja azt bazdmeg nem érek rá bocs... És sokkal jobb elmerülni a zenében, mint egy szerencsétlen este valakivel aki nem is kíváncsi rám...

summerstorm 2011.06.29. 11:26:10

@kiraaaaa:

hát az első két sztori 20 - 22 éves koromból van... szal az nagyon régi, de ez az utóbbi dolog ez mostanában van... :(

@michaela77:

mondjuk ott én azon mindig csak utasítást kaptam.... nemvolt egy szószátyár csapat... vagy legalább is....
most hogy így mondod viszont :(...ennek most így utólag hogy örülök... sztem ott engem ócsároltak.... mivel nem annyira szerettek engem, frusztráltam úgy 5-7 db, 80 - 130 kg közötti hölgyet az 52 kg-mal...

@Nard:

ott mindenki kussolt.
biztos szerettek volna ott téged :D

michaela77 2011.06.29. 11:27:48

@Kovács Tomi: igen, azóta én is így gondolom. Azóta jópárszor voltam egyedül moziban, amúgy meg az mp3 lejátszó mindig nálam, néha csak úgy nekiindulok sétálni cél nélkül. Otthon meg mindig vár pár jó könyv meg film, inkább ezek, mint egy arra érdemtelen barátnő.

Dökvín 2011.06.29. 11:27:58

@Father Justice: Hát nemtom, az "én bolygómon" sok a szép (igazán szép!) nő, 23-29 közöttiek, mind dolgozunk, egyikünk sem gazdag, mégis szerelemből választ mindegyikünk, nem is volt pénzes párunk az életben sem :D Persze, ki tudja mit hoz a jövő, lehet mondani, de nem hinném, hogy már hirtelen személyiség változás ütne be bármelyikünknél is... :P Ha ne adj isten, egyszer egy bimbózó szerelemről kiderülne, hogy nahát, nem keres rosszul, az azért nyilván nem lenne válóóok, de a slusszkulcspörgésre nedvesedő csajszikat konkrétan kiröhögjük. :)

Egy férfi ismerősöm van (amolyan Barney Stinson-féle), aki az általad említett példányokból szemezget, de azok mind kőbuták, a hátuk mögött kiröhögi őket, jól megkúrja, aztán drukkol, hogy többé ne fussanak össze kb.

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:28:05

@Nard: Dehogynem. Csak nem mersz megszolalni se. Megertelek. Ahanyszor teged mar osszevert. ;))

@michaela77: Haaat ööö, biztos szamit a csaladi hatter, de elo ellenpelda vagyok. Nem nagyon tudok mit mondani, sosem volt bizalmatlan termeszetu, nem tudom milyen. Aszondjak, hogy a nagyon 'naivakat' mar nincs kepuk az embereknek becsapni :D De biztos nem az egyenessege, oszintesege, amit korabban irtal, ha jol emlekszem. Pont ezek segitenek nem felszines kapcsolatokat kialakitani, ahol az ember konnyen csalodik, legalabbis sokkal nagyobb az esely ra.

kiraaaaa 2011.06.29. 11:28:58

@mooon:): a háromból melyik maradt meg?

indapass90210 2011.06.29. 11:29:12

Két barátnő beszélgetnek:
- Képzeld drágám, rájöttem, hogy a férjem megcsal!
- A kúrva anyját!
- Itthonról hordja az óvszert is!
- A kúrva anyját!
- Mostanában mind kiszúrom tűvel az óvszereket!
- A kúrva anyád!

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:30:22

@Nard: Meg szoke is. Meg latin feju is. Meg netes gyikarc is. Annyira halmozottan hatranyos a helyzeted, hogy kivaloan megmagyarazza, miert is vagy szubmussziv a kapcsolatodban.

michaela77 2011.06.29. 11:30:39

@mooon:): mi a dagadt kolléganőt néztük mindig, hogy bazze, már megint fal:))

@Frigyesur: persze, a családi hátteret mindenki másképp reagálja le. Nekem csak ez a bizalmatlanság, amit leginkább onnan eredeztetek. De van, aki ilyen háttérrel teljes lelki roncs lesz, van akinek meg meg sem kottyan. Különbözőek vagyunk. Ez nálam sem kifogás, csak esetleg egy indok.

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:31:55

@hany eves a kapitany: Na jo, mar leirtak elottem. Ezert nem szabad tovabbkepzesre jarni :))

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:32:37

@Frigyesur: Nekem sincs rossz tapasztalatom velük. :D

Kytia 2011.06.29. 11:33:01

@mooon:): Jézus! A te sztoriaid überelik az enyémet.:S Micsoda parasztságok már! Az ilyen barátnők tényleg súlyosan kukába valók, bár én az első sztoriban szereplőnek megköszöntem volna, miután pofán vágtam, hogy segített megmutatni a srác igazi jellemét.:)

@cyd: Miért volt jobb? Mert abban valaki meg lett volna alázva? Tényleg, milyen remek sztori.:DD A srácot miért sajnálod? Azt gondolod, meg lesz alázva? Segítek: létezik olyan emberi interakció is, ahol senki sincs megalázva.:DDD

@michaela77: Akinek én eddig hurcoltam a seggét/hallgattam a picsogását/segítettem neki munkahelyet keresni/stbstb. azt általában én is mindig megbántam. Úgy látszik, ilyesmit nem szabad. A legjobb barátságaim egyébként olyanok, amik a lehető legjobban hasonlítanak a férfibarátságokhoz. Azok jól működnek, a picsulósak nem.

@Father Justice: A férfiaknak a női szépség a gyenge pontja, mit kell ezen kitapasztalni?:)))

Kytia 2011.06.29. 11:34:21

@kiscickány: Barney Stinson a való életben meleg. Talán nem véletlenül választották a szerepre.:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:34:41

@michaela77: Most is találtam egy kurva jó lemezt, azt hallgatom rohadt kellemes cucc. De mesélek egy sztorit...

tavaly nyár eleje nem volt épp vidám időszak az életemben, történtek dolgok melyek szarok voltak, mentálisan belekerültem egy olyan állapotba amiből nem igen volt kiút és minden egyes nappal mélyebbre jutottam benne, egy este otthon voltam párommal és bekattant a dolog elindultam sétálni zene a fülbe, az egyik legnagyobb kedvenc banda 4 albumos válogatása, és séta két sarkot mentem mikor leszakadt az ég ömlött az eső, teljesen nem érdekelt, 3 és fél órát sétáltam az esőben a belvárosban össze vissza közben zenét hallgattam, kibaszott jó volt, hiába áztam szarrá stb egyszerűen kurva jó volt, mikor hazaértem egy dolgot éreztem, sikerült felül emelkednem a szarságokon...

summerstorm 2011.06.29. 11:36:17

@kiraaaaa:

hülye kérdés :).
mint mondottam az egyik még folyik.

michaela77 2011.06.29. 11:36:25

@Kovács Tomi: nekem a bakelit lemez a gyengém. Valahogy olyan hangulata van, amikor felteszem, végignyúlok az ágyon, behunyom a szemem és csak hallgatom.
Amúgy engem nehéz helyzeteken a kocsiban üvöltetős zene segít át. Beülök, elindulok valamerre, ki a világból, közben pedig hallgatom a kedvenc zenéimet. Szabadság érzés.
Bár valószínűleg nem ugyanazokat a zenéket szeretjük, de ezt a részedet teljesen meg tudom érteni és át tudom érezni:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:36:41

@michaela77: Okezsoke. Nyilvan neked masok a problemaid, nem izelni akartalak.

@Bundabandi: Na akkor meg se vagyunk kevesen. Tudtam, hogy nem olyan nokre kell hallgatni, mint pl. Nard.

cyd 2011.06.29. 11:36:41

@michaela77: Pár melóhellyel ezlőtt volt, hogy "A" liba írt "B" libának "C" libáról mindenféle rosszat, de "C"-nek küldte. Egy légterű iroda. Volt műsor :)

Dökvín 2011.06.29. 11:38:39

@Kytia: Tudom, de jól hozza a szerepet! :) A "mi Barneynk" a legkevésbé sem meleg amúgy, nagy nőcsábász, mindenféle taktikája van, aki bizonyos típusú nőknél rendre bejön, valami döbbenetesen kiszámíthatónak bizonyulnak. A másik, "normális" típushoz viszont nincs rutinja, próbálkozott egy ilyen lánnyal, de nagyon eltolták a dolgot :(

michaela77 2011.06.29. 11:40:14

@cyd: eheh:DD Ennyire gáz szitum nem volt, de olyan igen, hogy egyik kollégával írogattunk, akivel megengedett volt ilyen kétértelmű megjegyzések írása, mert tudtuk, hogy egyikünk sem gondolja komolyan. És egyszercsak beleírt valami kolléganő, nekem meg nem tűnt fel, hogy már nem a sráccal levelezek, és a kolléganőnek írtam, hogy hát majd természetben lerendezzük:D
Hálistennek poénnak vette és röhögött rajta, nem kezdte el firtatni, hogy biztosan neki akartam-e írni:)

Kytia 2011.06.29. 11:40:48

@gernika: Jaja.

@Nard: Még ma is fáj, vedd tudomásul, oké?:)))

dr. gernika 2011.06.29. 11:41:16

@michaela77: Hát az nem barátnő volt.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:41:51

@Kovács Tomi: Ez hívják úgy, hogy flow érzés! Én emiatt járok spinningre.

hu.wikipedia.org/wiki/Flow

summerstorm 2011.06.29. 11:42:26

@cyd:

az milyen szép lehetett... :)

@kiraaaaa:

szóval nyilván nem nagyon erősen maradt meg a régi sztoris dolog :))))
ami meg még folyik, az folyik....
kíváncsi leszek.

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:43:04

@michaela77: Respect! Bakelit, kurva nagy stílus! Sajnos sem lemezjátszom, sem anyagi kapacitásom nincs LP-ket vásárolni.. De, ha megtehetném tuti, hogy lenne otthon vinyl.:)

michaela77 2011.06.29. 11:43:49

@gernika: hát nem. De valahogy csak ilyen sztorijaim vannak. Másik csajt valami játékos oldalon ismertem meg, kiderült, hogy Miskolcra fog ő is jönni egyetemre, ugyanakkor, mikor én is elkezdtem ott. Nagy barátnők lettünk, mikor suli volt mindig nálunk aludt, elvárta a reggelit, meg hogy érte menjünk az állomásra, ilyesmi. Aztán egy idő után már nem jött, de küldjem már neki a jegyzeteket, aztán meg amilyen infókat vagy jegyzeteket megszerzett mástól, azt nem adta ide.
Mindig csak akkor jelentkezett, ha valamit akart, és nem értette miért nem szívesen beszélek már vele.
Ilyen tapasztalatokkal hová is juthattam volna?:D

Kytia 2011.06.29. 11:43:56

@kiscickány: A normális lányokhoz nincs taktikája, mert a normális lányokhoz normális pasinak kéne lenni, mi?:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:44:51

@Bundabandi: És mi a faszom, az a spinning? A Hot iront meg az iron crosst tudom..:D

cyd 2011.06.29. 11:45:07

@Kytia: Nem világos? A srác 3 éve nem érezte magát még ilyen jól ergo teljesen tisztában van vele, hogy mit akar, mit érez. Ezzel szemben a lány meg... mit is írtál? Nem volt időnk átbeszélni az egészet? Ebből nekem az jön le, hogy megint egy nem is tudom igazán mit akarok a férfitól, az élettől, most ez a langyos víz egész jó, de akár már holnapután is bemondhatja az unalmast és a mandró koppan. Nagyot.

Hölgyeim! Erősen keverednek a fogalmak. A viteti magát, nem jön velem moziba, nem hallgat meg, átver stb az nem a barát kategória. Ezeket úgy hívjuk: haver, ismerős, kolléga stb.

michaela77 2011.06.29. 11:46:52

@Kovács Tomi: akkor érted:) Nagyon sokféle zenét szeretek, de valahogy mindegyik jól hangzik bakeliten is:) Ugyanúgy élvezem a tracy chapmant mint a kraftwerket, vagy genesist, vagy mittomén, ezerféle zenét még.
Egyetlen gond van, ha megveszek valami jó lemezt vaterán, a párom általában annyira lelkesedik érte, hogy mindig neki adom:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:47:31

@michaela77: Mondj egy két előadót, amit bírsz, hátha van köztük olyan amit ismerek.:)

@cyd: kolonc, köcsög, ingyenélő,stb..

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 11:47:56

@Kovács Tomi: A spinning, amikor a dagadt csajok bicikliznek zenére, majd átmennek a szemben lévő Burger Kingbe.

Kytia 2011.06.29. 11:48:37

@cyd: Amikor a csaj mondta, hogy nem volt idejük átbeszélni, ott volt a srác is és ő is ugyanezt mondta. Nincs egymással bajuk, amúgy mindketten nagyon lelkesek, de én a csajt kicsit felületesnek tartom. Srácról eddig mást gondoltam, de most hajlok rá, hogy talán ő is az.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:48:40

@Köldökszösz (csodalampa): HAHAHAHA! Gyere tekerj velem egy órát aztán magyarázzál! :P :P :P

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 11:48:47

@Kytia: A nettó sunázás szempontjából igen, de ha megtartásról (pláne domináns megtartásról) van szó, oda már édeskevés az előnyös megjelenés. Ahhoz már tudnia kell néhány hasznos trükköt is a hölgynek, még ha nem is egy észlény. (Különben bármikor lecserélhetik egy másik kirakati állandóra.) Na, ezeket a trükköket gyakorolgatja ügyesen Miss Fekete.

Mer' ugyebár az érzelmi tényezőt ilyen sűrűségű fasziváltásoknál alapból kizárhatjuk, ha meg netalán egy bigtime nimfománról lenne szó, az eleve nem is kezdene 1-2 hónapos "kapcsolatokba", csak kötöttségek nélkül élné a világát. (Esetleg akkor is összeköthetné a kellemeset a hasznossal, de akkor senki előtt nem lenne titok, mivel foglalkozik.) Tehát marad a pénz, mint motiváló tényező. Megfejtem én jól.

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:49:47

@michaela77: Egy bakelit teljesen másképp szól, mint egy tömörített digitális formátum amiben pl most én hallgatom a zenét az Itunesban, persze üt rendesen mert jó hangerőn szól, de szerintem, ha ez most bakelitről szólna már ablakok nem lennének..:)

summerstorm 2011.06.29. 11:49:51

te, @michaela77: szerintem nekünk barátkoznunk kéne :DD...

Kytia 2011.06.29. 11:50:25

@Bundabandi: Nem ezt hívják flow-nak, csak, hogy beléd kössek, de a spinning az tényleg jó? Annyian csinálják, gondolkodóba estem.

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 11:51:08

@Bundabandi: Elevenbe tapintottam :DDD

Maradok a teremnél, a spinninget meghagyom a csajoknak. De szivesen tekerek veled egy órát :P

cyd 2011.06.29. 11:51:32

@michaela77: Én is poénkodtam természetben lerendezős történettel, majd mikor a viszontválaszban nem volt semmi poén csak pilláztam a havi/negyedéves zárás közepén :)
Azóta sem tudtam meggyőzni, hogy nem én szedtem fel őt :)

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 11:51:42

@Kytia: Tényleg jó. Csak az első előtt érdemes biciklivel rákészülni, mert két napig nem állsz lábra.

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:51:43

@Köldökszösz (csodalampa): Kösz, értek mindent, nincs több kérdésem.:D

@Bundabandi: Nem szeretem, a gmailt is csak meló miatt használom..

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 11:52:16

@michaela77: Nem kell ilyen szavakat hasznalnod, mar egy osszetett mondatot sem tud ertelmezni, szoke a szentem. :) Ha meg azt irod, hogy 'ezt Nard ugysem erti meg' siman beleszuggeralod.

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:52:26

@Kytia: Arról ír, hogy kikapcsol teljesen, megszűnik az időérzéke és lenyugszik, nem gondol semmire, akkor ez mi? Nekem ez az.

Én azt figyeltem meg, hogy van akinek nagyon bejön és van akinek kevésbé. Próbáld ki és meglátod.

michaela77 2011.06.29. 11:53:35

@Kovács Tomi: általában nem előadókat szeretek, hanem dalokat. De főleg ilyen 80-as évekbelieket, meg aort, breaket, oldschoolt, rapet, freestylet. Szeretem ahogy írtam is Tracy Chapmant, a Genesist, Phil Collinst, Peter Gabrielt, Kate Busht, Jam&Spoont, Totot, Tears for fearst. Legújabb kedvencem az Idle Eyestól a Tokyo Rose és az unbending tresstől a you are a lover. De meghallgatom Eminemet is, Dr Dre-t, Public Enemyt, ehh, nem tudnám felsorolni:)
Te miket hallgatsz?

dr. gernika 2011.06.29. 11:53:43

@Frigyesur: Én is csalódtam már nem egy lányban, sőt, még ezekben a barátnőkben is, de nagy részük lekopott, az a néhány meg van olyan erős, hogy sok mindent kibír, ilyen-olyan csalódásokat is. De pasiügyekben nem kavartunk be, ez tény.

Kytia 2011.06.29. 11:53:48

@Father Justice: De várjál. Hogy tudja a hosszú távú kapcsolat trükkjeit megtanulni pasifelhőztetéssel? Az még mindig a felületes kapcsolat. Ugye a hosszú távú kapcsolat alatt nem azt a másfél hónapot értjük, amit egy-egy felhőtaggal tölt?:D

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 11:54:54

@Köldökszösz (csodalampa): Na igen, ha előtte nem bringáztál és rosszul csinálod, akkor tuti! :D Emlékszem kb. 5-6 éve voltam először, azt hittem meghalok! :D

michaela77 2011.06.29. 11:56:39

@mooon:): jegyzetekre lenne szükséged, vagy hurcoltatnád magad mindenfelé?:)

@Frigyesur: mindig próbálom kizökkenteni a nyugodtságából, de sosem sikerül:)

cyd 2011.06.29. 11:56:52

@Kovács Tomi: Úgy is, de gondoltam finomkodok, mégiscsak nőkről van szó :)

@Kytia: Ez nem volt az eredeti sztoriban.

Kovács Tomi 2011.06.29. 11:57:14

@michaela77: Fúú... nálam a rock zene egyik vonala a nyerő leginkább, megpróbálom szavakkal leírni, alapvetően sötét tónusú zenék melyeknek a szövegei sem éppen arról szólnak mennyire jó minden. A vonal neve mondjuk legyen Post-Punk, ezen belül pár ismertebb zenekar... Joy Division (ők már nem léteznek, mert csak 2-3 évig voltak..) Interpol, Editors... De szeretek rengeteg zenét és zenei világot, az izlandi népzenétől kezdve a trip-hopon át az indusztriális zúzáson keresztül.. Manapság kicsit elmozdultam és sok belassult elektronikusabb dolgot hallgatok...

michaela77 2011.06.29. 11:57:31

@gernika: nálam azt hiszem az volt a fő gond, hogy az általános iskolai osztályunk nem volt valami jó, nem alakultak ki mély barátságok. Szakközépbe Miskolcra jártam fel, egy 30 km-re lévő faluból, vonathoz voltam kötve, nem tudtam velük este ide-oda meni, suli után mennem kellett haza, hogy még tanulni is tudjak.
Ez megint kizárta, hogy túl mély barátságokat alakítsak ki, a munkahelyeken meg utána ilyenek voltak, amiket írtam.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 11:58:32

@michaela77:

Rólam is azt hiszik, hogy az vagyok. De a jóindulatú kedves mackó álcája mögött egy cezaro és megalomán, rosszindulatú cinikus köcsög van. :)

@Kytia:

Jaj te szegény! Én is kesereghetnék mert oviban az egyik kiscsaj nem velem akart homokozni, meg mellettem ülni! :D

Dökvín 2011.06.29. 11:59:13

@Kytia: Jól látod a dolgot! ;)

Kytia 2011.06.29. 11:59:16

@Bundabandi: A Csíkszentmihályi-féle definícióban a flow akkor történik, amikor valami olyat csinálsz, ami igénybe vesz, koncentrálnod kell, fejlődnöd, stb. A céltalan sétafikálás elvileg nem a flow, inkább csak lement alfába, esetleg mozgó meditációt végzett a zenére és esőkopogásra.:) Asse rossz mondjuk, bár engem érdekelne, mi volt az a bizonyos negatív állapot és miért tudott kijönni belőle sima agyeldobással.

Egyszer rászánom magam. Bár van még pár sportág a várólistán.:PP

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 12:00:13

@gernika: Jo, akkor ugy modositok, hogy altalanos negativ tapasztalatod nincs. Igy talan mar pol.korrekt.

@michaela77: Pedig vannak gyenge pontjai ;)) Ereszd ossze par jobb oldali-vallasos- rendor-balnaval ;))

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:00:22

@Bundabandi: Nem egyszerűbb fogni egy bringát és azzal nyomni?

michaela77 2011.06.29. 12:01:12

@Kovács Tomi: editors papillont meghallgattam, ez tetszik, jó az alapja, ütős a ritmusa. De nekem meg az elektronikus zenék nem jönnek be annyira:)

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 12:02:17

@Nard: Ki kell abranditsalak: senki sem hiszi rolad. :D

summerstorm 2011.06.29. 12:02:42

@michaela77:

:(((
látom te nem akarsz barátkozni velem :((
holdacska most szomorúúúúúú
pedig végre lenne egy barinőm, akinek miután kölcsönadtam a jegyzeteim, számíthatnék arra, hogy ő is ad, ha nekem van szükségem.... pl...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:03:31

@Frigyesur:

Dehogynem, kb 2-300 ember hiszi ezt rólam jelenleg. Másik 780 meg máshol :)

michaela77 2011.06.29. 12:03:41

@mooon:): jegyzeteimet már kidobtam, de bármikor átugorhatsz egy kis cukorért vagy lisztért:)

Kytia 2011.06.29. 12:04:30

@cyd: Fontosak a részletek.:) Viszont azt látom, hogy alapvetően a legrosszabb verziót feltételezik az emberek, ha nincs elég információ a birtokukban.;)

@Nard: Úristen! Ez szörnyű. Szerintem keresd meg faceboookon és írj neki valami csúnyát.:))

@kiscickány: Ezért mondom mindig, hogy nem jó taktika mesterszintre fejleszteni a geciséget, mert addig sem tanul az ember mást és lehet, hogy egyszer majd jól jönne tudnia, mivel kell megfogni valakit, akit bunkózással nem lehet.:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 12:05:16

@Kovács Tomi: Azért nem, mert akkor figyelni kell az autókra, a közlekedésre stb. itt meg nem.

kiraaaaa 2011.06.29. 12:05:18

"nettó sunázás, ceji" és társairól
Olyan degradálóan használtok egy -egy szót, ami mögött komoly érzelmek vannak, hogy csak remélni tudom, hogy a privát életben ezeket ki tudjátok kapcsolni.
Értem én, hogy nyelvében él a nemzet, de pl. @Father Justice: a személyes kapcsolataidban is így használod ezt?
A nővel, akivel együtt vagy, megkéred egy nettó sunázásra?

michaela77 2011.06.29. 12:05:56

@Nard: hát mondtam én, hogy ingyen vagy piaci áron adom?:)

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:05:57

@michaela77: Nem rossz szám. Még az érzés sem, mikor az énekes úgy kb 5-6 méterre az arcodtól énekelget.:) Annyira én se vagyok oda az elektronikus zenéért, amiket ebből a világból meghallgatok az nem ilyen tucc-tucc szar amit a tv-ben rádióban hallgatsz, többnyire itthon alig vagy semennyire sem ismerik őket.. Pl ez a Trentemoellert hallgattam, most épp Volkova Sisters szól, ez egy magyar banda!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:06:20

@Kytia:

Igazából nem kell csúnyát írnom neki, úgy 15 évre rá visszautasítottam :)

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:06:58

@Nard: :D Rólam is..:D

@Bundabandi: Ja, ez vele járója, én mindennap teszem és figyelek, bár tegnap egy kibaszott kisteherautó sofőr baszott figyelni ami majdnem az életembe került, de ügyes voltam.

cyd 2011.06.29. 12:07:23

@Muha: Ennyi nőből statisztikai laapon valamelyik csak menstruál.

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 12:07:31

@Kytia: Természetesen nem az a másfél-két hónap a hosszú távú kapcsolat. De amikor már látja, hogy olyan szinten az ujja köré csavarta a delikvenst, hogy évekig kénye-kedve szerint pincsiztethetné, bátran továbbléphet. Megfelelő rutinnal nem kell ténylegesen lehúznia azokat az éveket mellette. Nem is tehetné, hiszen így drasztikusan csökkennének az esélyei az aranybánya megtalálására. Viszont ha jónéhány faszival kavar egy kicsit, komplett kis eszköztárat építhet, amivel Mr. Goldot majd ügyesen tudja manipulálni. Érzelmi zsarolás, féltékenységébresztés, titokzatoskodás, végzet asszonya szerep eljátszása, stb. Lesz ott minden, mint a búcsúban!

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 12:07:38

@Nard: Es ezek valodi emberek, vagy WoW karakterek?

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 12:08:24

@Kovács Tomi: Látom, még mindig nem érted.

Ha nem látod melletted, előtted, körülötted, hogy nálad nagyobb zsírdisznók izzadva-hörögve tekernek, mert két hét múlva esküvő, és már nem férnek bele a két hete vásárolt ruhába (szerintem csak egy bazi nagy zsák), akkor semmi értelme az egésznek. Mások szenvedése és a látvány, hogy létezik a sajátodnál kétszer nagyobb segg, valami végtelen erőt és megnyugvást ad.

Muha 2011.06.29. 12:08:49

@kiraaaaa: A baszni vagyas eleg komoly erzes allitolag :)

michaela77 2011.06.29. 12:09:39

@Kovács Tomi: trentemoller miss you nagyon tetszik, a többi száma nem, a volkova meg abszolút nem az én világom. Az unbending trees is magyar egyébként. De nekik is csak azt az egy számukat szeretem:)
Vagy van pl. az Anna and the Barbies, az Álmatlant imádom, a többi számukat ki nem állhatom:)

summerstorm 2011.06.29. 12:10:23

@michaela77:

nem fogyasztok cukrot :))
de nagyon kedves vagy :).
ha szükségem lesz lisztre átszaladok hozzád.
te is jöhetsz hozzám, ha kéne mondjuk tojás, vagy citromlé :)

Muha 2011.06.29. 12:11:07

@cyd: Akkor jo. Kulonben vissza mentem volna a medence mellett levo barba koktelozni

Kytia 2011.06.29. 12:11:18

@Nard: Akkor meg ne sírjon a szád.:DDD

@Father Justice: Hááááát. Azért nem győztél meg arról, hogy hosszú távú stratégiára is következtetni lehet a pasi másfél hónapos lelkesedéséből. Jó is lenne másfél hónap után már biztosnak lenni. Nem kalkuláltad bele azt, hogy a nő valószínűleg nem egyedüli nő azon a bolygón. Ott van még egy rakás, bármikor borulhat a koncepció.:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:11:57

@Kytia:

Elolvastam, és úgy érzem, én ezt tudatosan tudom előhozni. Mármint a tüneteket, csak nem okoz örömet, és engem fáraszt. Írja, hogy a tudatosság akadályozza, no igen, tudatosság nélkül nem lehet a munkámat végezni :) Az edzés sem hozza ki belőlem. Maximum a düh, és akkor szét kell zúznom valamit (ilyenkor szoktam fát aprítani a kertben). Az egy pár percig megvan aztán vége. A flow nálam fail. :)

michaela77 2011.06.29. 12:12:00

@mooon:): aháá, átlátok a szitán. A tojással már rögtön arra célozgattál, hogy a pasim kéne, mi??:D
Na tessék, hát ilyen a barátnő??:))))

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 12:12:35

@kiraaaaa: Én pont csak olyan kifejezéseket használok degradálóan, amelyek mögött nincsenek komoly érzelmek. Meg semmilyenek sem. Mit értünk az alatt, hogy a "nő, akivel együtt vagyok"? Ha párkapcsolatot, akkor természetesen nem egy nettó sunázásra kérem meg, ott fel sem merül ez a kifejezés. Ha viszont csakszexről van szó, akkor optimális esetben nemcsak egyre. Soha nincs sértődés abból, ha bármelyik fél nevén nevezi a gyereket, amennyiben mindkét fél pontosan tudja, miről szól a viszony. Persze érzékenyebb hölgy esetén érdemes kifinomultabban fogalmazni, de ez már részletkérdés.

kiraaaaa 2011.06.29. 12:12:51

@Muha: kétségtelen.:)

@mooon:): éééééértem:)

Kytia 2011.06.29. 12:13:50

@kiraaaaa: Mindegyik csak a másikról feltételezi, hogy rossz ember, ő persze sosem nettócejizne, vagy ilyesmi.:)
Kivéve Fathert.:)

Mondjuk én nem tudom értelmezni a nettó sunázást sem. Honnan számít nettónak? Ha van előjáték, az már a bruttó részhez tartozik?:))

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:13:56

@Köldökszösz (csodalampa): :D végül is.. Asszony mindig mondja menjek le egyszer vele tornára... Lehet ezért az élményért már megérné..:DDD

@michaela77: Ismerem őket, meg persze kismillió bandával vagyok így,1-2 szám tök bejön, de amúgy felejtős az egész.:)

michaela77 2011.06.29. 12:14:17

@Muha: megdumálhatjuk, ha van nálad kék smarties. Jó barátnők megosztják az ilyet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:15:25

@Kytia:

Nettó sunázás az előjátékkal együtt. A bruttóba már a randi is beleszámít, meg az ide-oda mászkálás.

Kytia 2011.06.29. 12:15:57

@Nard: Nemtóm, mit olvastál, ennyi idő alatt egy egész könyvet, nehéz ki olvasni.:DD Az interneten baromságok vannak, meg kiragadott részletek.:)
Csíkszentmihályi Mihály - Flow

kiraaaaa 2011.06.29. 12:16:10

@Father Justice: akkor minden helyzetben nevén nevezitek a napi programot?
De,honnan tudod, hogy a kimondott szó mindkét félnek ugyanazt jelenti, ne adja az ég (megint az égiek, s ninivei hatalmak)mi van, akkor,ha a szó mögött érzelmek is vannak?

kiraaaaa 2011.06.29. 12:16:48

@Kytia: hűű, mégiscsak igaz lesz, hogy számokkal leírható minden?

cyd 2011.06.29. 12:17:25

@Kytia: Értem. Te helyezed egyfajta kontextusba a nőt, aztán meg én vagyok a hülye, ha ezt továbbgombolyítom. Sima ügy. Néha elfelejtem, hogy a kommunikációs csatorna másik végén egy két X kormoszómás egyed van :)

dr. gernika 2011.06.29. 12:17:35

@michaela77: Az én csoporttársaim kigolyózták az ilyet. Magától értetődő volt nálunk a jegyzetáramlás, meg egymásnak is fénymásoltatás, ha nagy roham volt a fénymásolóban. De volt egy ilyen csaj, aki egyszer csak féltékeny lett a "kutatómunkájára". Na az egyedül maradt.

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:17:39

@Nard: A flow az, amikor az életemért tekerek két bkv busz között... Bár nem, az adrenalin..:D

Frigyesur (törölt) 2011.06.29. 12:19:07

@Nard: Mutass be egynek, akinek nem fizettel, hogy ezt mondja :) Gernika nem szamit, o gernika.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:19:11

@Kytia:

A wikipedias cikket olvastam el. Mondjuk én mindig is tudtam magamról hogy defektes vagyok, nem úgy vagyok drótozva. Csíkszentmihályi tuti agyfaszt kapna az én elemzésem közben.

Muha 2011.06.29. 12:19:50

@michaela77: Megszerzem. Bizisten :)

summerstorm 2011.06.29. 12:22:12

@michaela77:

Nem kell a pasid :PPPP :)))...
Biztos nincs jobb pasi, mint az enyém..
meg egyébként is. az enyém a legjobb pasi :)))

és tudod mit.
nem is akarok veled barátkozni.
mert csak paranoid módon tudsz viselkedni, pedig semmisenem rosszat sem akartam....

:PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Kytia 2011.06.29. 12:24:43

@Nard: Akkor elég nehéz a nettót elérni. "Helló, Béla vagyok, ezt most bedugom, jó?":DD

@kiraaaaa: Nézd, én a számítógép felteláélása óta, ami ugye a 0 és az 1 számjegyek variálásán alapszik és még videót is lejátszik, nem csodálkozom semmin.:DD

@cyd: Nem helyeztem kontextusba, csak leírtam, a helyzetet nettóba, te meg bruttósítottad, de rossz képletet alkalmaztál.:)))

@Kovács Tomi: Nem, a flow az, amikor az életedért tekersz két bkv busz között, és még élvezed is.:DDD

Muha 2011.06.29. 12:25:14

@mooon:): A te pasid is kell :)

Kytia 2011.06.29. 12:26:28

@mooon:): Na, tessék, ilyenek vagytok, rögtön összevesztek, pedig ez lett volna egy beginning of a bjutiful friendship...:)

Bundabandi® (Cookie Bunny) 2011.06.29. 12:27:43

@Kytia: vagy akkor, mikor azt sem tudod, most túlélted, vagy meghaltál! :D

michaela77 2011.06.29. 12:29:33

@mooon:): :DD Pedig mindenki láthatja, hogy én mindent megtettem. De te és a hozzáállásod... :DD

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:31:01

@Kytia: Szoktam élvezni, tegnap este is, előttem egy troli mögöttem egy troli én meg köztük hajtok mint az őrült.:)))

Muha 2011.06.29. 12:31:08

WIFE=
washing
Ironing
Fucking
Etc

Kytia 2011.06.29. 12:31:33

@Bundabandi: Hú, az már advanced szint.:)
Ma átmegyek englishbe, úgy érzem.:D

Kytia 2011.06.29. 12:32:50

@Muha: Hehe, az Etc.-nél szoktátok bebukni, pedig az a lényeg, mint a hitelszerződéseknél az apróbetűs rész.:D

kiraaaaa 2011.06.29. 12:33:38

@Kovács Tomi: az első troli húz téged, szóval max. a második elől menekültél:)))

summerstorm 2011.06.29. 12:33:53

@Muha:
nemadom. mer irígy vagyok :).

@Kytia:
menjünk színházba :)))?

@michaela77:
nyilván :DDDDD

@kiscickány:
jajajajjaaaaaaaaaaaaj :D
láv mí on vednesdéj!!!

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:34:36

@kiraaaaa: Nem igazán húzott, és igen inkább a mögöttem jövő jármű volt az inspiráló..:D

dr. gernika 2011.06.29. 12:34:50

@michaela77: Ált. sulis osztály nekem sem volt jó. Középiskolából vannak maradandó barátaim, de azok szem osztálytársak voltak. Valamint még egy fősuliról. A munkahelyi barátságok nem barátságok, max kollégák, akikkel jól megérted magad. De azok elkopnak.

Muha 2011.06.29. 12:34:58

@Kytia: Nem aprobetus ez egyreszt masreszt az elso harom pedig mag kijeloli a kereteket szoval abbol kimenni nem szabad. Ti meg itt szoktatok bebukni. Hahahaaaaa :)

Dökvín 2011.06.29. 12:35:16

@Kovács Tomi: Amúgy lehet én vagyok nagyon aniv, de ha pár napja még nem hittél a szerelemben, most meg asszonyt emlegetsz, ott nincs valami kis ellentmondás? Én ha nem érzek szerelmet (nem hullámvölgy, hanem konkrétan no luv), akkor lépek pl. De mondom, lehet, hogy csak én vagyok nagyon naiv...

Kytia 2011.06.29. 12:35:44

@mooon:): Menjetek, de szigorúan pasik nélkül.:)))

Dökvín 2011.06.29. 12:35:48

@mooon:): meg on SZUNDÉÉÉÉJ! :D Ofkorsz! ;)

Muha 2011.06.29. 12:36:31

@mooon:): Akkor megcsokollak. :)

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:36:43

@kiscickány: Már ezt is leírtam, valamelyik nap, miken alapul a kapcsolatom, és az nem szerelem...

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.06.29. 12:37:18

Hali,

nekem annyira nem jött be ez a poszt.

summerstorm 2011.06.29. 12:39:11

@Muha:

neeeem tudsz, mer gyorsaabbb vagyoook :PPPPPPPP

@kiscickány:

az nagyon kééész :DD

@Kytia:

tudsz jó darabot?

Kytia 2011.06.29. 12:39:17

@Muha: Aaaaz kijelöli? Ne viccelj, azt fél lábon is teljesítjük, ha utána szabadság van, akkor az etc-be még sok minden belefér.:)) A képzelőerőtök nem elég színes. Itt szoktátok bebukni.
Énnyerteeeeeem.:DDDD

Kytia 2011.06.29. 12:40:15

@Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono): Miért?

@mooon:): Hat hét, hat tánc. De nem lehet rá jegyet szerezni.:(

kiraaaaa 2011.06.29. 12:40:17

@Kovács Tomi: azt hittem ilyenkor valami vákuumféle alakul ki a busz mögött, s könnyebb ott tekerni:)
de ezt sem fogom kipróbálni, szóval hiszek neked:)

dr. gernika 2011.06.29. 12:40:40

@Frigyesur: Jah.
@Nard: Te. Mikor aprítottál utoljára fát a kertben? :))

Muha 2011.06.29. 12:40:48

@mooon:): Max nem veszed eszre mer en meg olyan gyors vagyok.:)
@Kytia:
Ahogy a mondas tartja: okos engedek.... :)

michaela77 2011.06.29. 12:40:52

@mooon:): ha tényleg akartok színházba menni, nem olyan régen a new yorki komédiákat láttam a centralban és valami fantasztikus volt, tudom ajánlani.

Dökvín 2011.06.29. 12:42:02

@Kovács Tomi: Akkor azt pont nem olvastam... szomroú lehet akkor mindenesetre :(

Dökvín 2011.06.29. 12:43:24

@gernika: Örülj neki,l ezek szerint egy ideje nincs benne DÜH :D

Muha 2011.06.29. 12:44:00

@Kytia: Nonek szabadsag???? Heheheeee
A roszz elofelteves rossz kovetkeztetesre vezet nyihhhahaaaa :)

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:44:26

@kiraaaaa: Nem könnyebb, ha arra gondolsz amit a hülye forma1-ben szélárnyéknak neveznek, itt nem alakul ki mert a troli nagy én meg hozzá képest relatíve kicsi (hiába vagyok majdnem 2 méter magas).. Így a troli által kapott léghullámok tök másképp érnek... Ez akkor működne, ha egy méretű lennék a trolival..

kiraaaaa 2011.06.29. 12:45:55

@Kovács Tomi: jujj, most elképzeltelek troliméretűnek:)))

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:46:17

@kiscickány: Pont, hogy nem az, sokkal durvább az egész..:) Majd leírom újból, de most dolgoznom kell...:D

Dökvín 2011.06.29. 12:47:10

@Kovács Tomi: Ok, köszi, kíváncsi lennék, no meg hadd okuljak :)

Father Justice (törölt) 2011.06.29. 12:47:24

@Kytia: Ezt viszont nagyon jól mondod, a vetélytársak miatt tényleg borulhat a koncepció. Ez az a tényező, amit már valóban csak Mr. Gold mellett fog megtapasztalni, ugyanis a lelkesen csaholó Ödönkék sosem versenyeztették, csak ő versenyeztette őket. De idővel a konkurenciaharc fortélyait is elsajátítja, és pontosan akkor lép rá végérvényesen az önmegvalósítás útjára!

@kiraaaaa: Egy kizárólag testiségre korlátozódó viszonyban a napi program nem mutat túl nagy változatosságot, így egyik félnek sem kell hosszasan ecsetelnie, mi fog majd történni. Ami pedig az adott cselekvésen belüli technikai változatosságot illeti, az jön magától élesben, ott sem kell sokat zsonglőrködni a szavakkal. :)

@kiscickány: Sejtettem, hogy lesz, aki rá fog asszociálni. Túl népszerű lett a fazon, irigykedem is. Na meg azokra is, akiknek jutott a csodaszép, okos, normális, nem pénzvezérelt hölgyekből! Vajon Johnny Gold is ismer ilyeneket? :)

dr. gernika 2011.06.29. 12:47:27

@Frigyesur: A userekkel muszáj kedvesnek lennie, bár amiket nekem mesél néha, azokból szerintem úgy értsd, hogy az itt hozott stílusához képest kedves. :)

cyd 2011.06.29. 12:50:27

@michaela77: Ha már Centrál és ez a blog, akkor: Caveman :)

Dökvín 2011.06.29. 12:52:54

@Father Justice: Majd biztos elmeséli a Magyar Celeb vagy mi következő részében... :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 12:55:23

@gernika:

Régen. Te is láttad mi maradt abból a mandulafából :)

Kovács Tomi 2011.06.29. 12:55:56

@kiraaaaa: :D nemá, így is elég nagy vagyok..:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 13:01:48

"A farsangi bálban Pisti idén sírnak öltözött, tavaly pedig lánynak. Pedig 'bolond, aki sír egy lány után"

Muha 2011.06.29. 13:05:38

Bam digi dengi dengi deng digidigi

dr. gernika 2011.06.29. 13:07:20

@kiscickány: Hát nem egy kapkodó idegbeteg.

Muha 2011.06.29. 13:14:35

Heheee. ITs nem tud egerezni a gepemen olyan gyorsra van allitva :)

Kytia 2011.06.29. 13:14:36

@Muha: Mégse engedtél. Mégse vagy okos. Wohhhahhaaaaaaa.:DDDD

Köldökszösz (csodalampa) 2011.06.29. 13:14:42

@Nard: Most összepakolok, kikapcsolom a gépet és hazamegyek. Nem hiányzik ez már nekem, az én koromban.

:)

Nutshell 2011.06.29. 13:15:57

@Nard: like :)

Amúgy a sztori tényleg tipikus. És nem csak pasival, nőkkel ugyanúgy.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 13:17:26

@Muha:

Ebből látszik, hogy nem játszott soha fps-el, mert ott alapfeltétel a nagy dpi képesség az egéren :)

Muha 2011.06.29. 13:19:15

@Kytia: Hat en biztos nem vok okos mer buta vok es hatnpersze h nem enhedeg mer nem engedhetem meg magamnak a megengedest mer nem vok nagyvonalu bar a vonalajim nagyok. Te ccikerteni????? :)

cyd 2011.06.29. 13:20:13

@Muha: Milyen lúzer IT-s ez, hogy nem remote desktop-on dolgozik :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 13:21:52

@cyd:

Hígul a szakma bazze. Némelyiknek még szexuális élete is van. Bezzeg a mi időnkben! :)

cyd 2011.06.29. 13:22:45

@Nard: Dettó, de azért most kicsit szeretnélek Emilnek tudni :)
parkocka.hu?

Dökvín 2011.06.29. 13:24:42

@Nard: Jah, legjobb, alapműveltség része! ;)

cyd 2011.06.29. 13:30:35

@Nard: Meseerdő! Az mekkora! :)

cyd 2011.06.29. 13:33:33

@Nard: Illetve kerekerdőre gondoltam.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.29. 13:35:42

Muha bazz, ezt Te írtad?:)

"Nem a pénzre hajtott, látta, hogy nekem nincs, ennek ellenére elmosogatott "

Da Moon Iz Black (Saigo O Wasamono) 2011.06.29. 13:42:43

@mooon:): szia!

@Kytia: nem tudom megfogalmazni, de zavar benne valami.

Muha 2011.06.29. 13:42:51

@Nard: Hahaaa egy kis frenki CS :)

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.29. 13:44:36

Ehhe. Nagyon ismerős szituáció.
na ez sem lesz sokáig egy társaság így...

Muha 2011.06.29. 13:52:31

@Alfonzina: Aaha. Csunya is vok csoro is es mosogatott. Erted mar mer voltam oda erte?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 13:58:47

@Muha:

Lehet a SÖRt is odahozta neked.

@Alfonzina:

"Kúrjuk meg egymás macskáit és tengerimalacait is" jelenségre gondolsz? :)

Hurri Kán 2011.06.29. 14:01:03

Nekem lúdtalbetét kellene...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 14:02:00

@gyvy:

Vagy kacsa. :D Esetleg valami hózentróger, hogy a virágágyásban fekve se csússzon le rólad a nadrág! :)

Muha 2011.06.29. 14:02:45

@Nard: Amugy odahozta, bizony. Csakhat vitte az mashova is en meg irigy vagyok:)

Muha 2011.06.29. 14:04:04

@cyd: Kenytelen mer muha gepet nem lehet atvenni csak ugy csak ugy akarkinek.

Hurri Kán 2011.06.29. 14:04:16

@Nard:
Hű... Segíccs már, milyen a mostani hózentráger divat.. Lövésem sincs hozzá :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 14:05:29

@gyvy:

Nekem sincs. Olyan nagypapásat vegyél, az classic.

@Muha:

Pedig én átveszem bárki gépét.

dr. gernika 2011.06.29. 14:08:47

@Nard: PEdig milyen szekszi lennél betűrt pólóval meg hózentrógerrel.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 14:13:33

@gernika:

Volt már ilyen, szódásszifon szemüveggel. Igen szekszi voltam.

(Alfonzina, nehogy kitedd a képet kérlek!) :)

dr. gernika 2011.06.29. 14:16:06

@Nard: De akkor nem volt rajta hózentróger pont.

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.06.29. 14:17:28

@Nard: igen, a jó öreg körfűrész jelenség..:)

Jaj, Nardi, jó,hogy mondod. Elő is keresem rögvest.:)

dr. gernika 2011.06.29. 14:21:01

@Alfonzina: A Karaoke DVD-ről van már saját példányod? Azóta sem láttuk. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 14:22:04

@Alfonzina:

Ne kérlek ne! :) Esküszöm többet nem hozom fel azt, amit fel szoktam hozni folyton! :)

Nutshell 2011.06.29. 14:23:17

@gyvy: Na, a kis álszent... Méghogy lövésed sincs hozzá, mi? :)

fumerin 2011.06.29. 14:25:17

Szerintem neki állok festeni.

Minden nap új színek, borzzzzasztó...

Hurri Kán 2011.06.29. 14:27:42

@Alfonzina:
Arra a képre én is vetnék egy pillantást ;-)

Hurri Kán 2011.06.29. 14:31:55

@Nard:
DE, és egyre jobban...

Nutshell 2011.06.29. 14:35:06

@fumerin: Festeni jó móka. Én is épp festek munka után. Egy jótanács: ami sötétnek tűnik a dobozban, az a falon is sötét lesz... :)

@gyvy: Értem én, fenn kell tartani itt a látszatot, bocsi :)

dr. gernika 2011.06.29. 14:36:49

@gyvy: Mennyit érne meg neked? Rólam is ritka szar képek készültek aznap, de van az a pénz, amiért kivágom belőlük Nardot. :P

Nutshell 2011.06.29. 14:39:30

@gyvy: A jó pasi imidzset :D

Hurri Kán 2011.06.29. 14:42:28

@gernika:
Látatlanban nem tudok ajánlatot tenni :D

@Nutshell:
Az sose volt... Nem volt könnyű feldolgoznom, de már beletörődtem. :D

Nutshell 2011.06.29. 14:51:46

@gyvy: Megdolgozott rajta a pszichológus, de már könnyek nélkül tudsz róla beszélni, ugye ?:)

Hurri Kán 2011.06.29. 14:57:16

@Nutshell:
A pszichológusról igen, a többiről még nem szeretnék... :P

Nutshell 2011.06.29. 15:20:15

@Nard: Rólad csak kompromittáló képek készülnek?

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2011.06.29. 15:23:46

piros pont a barátnak

meg a Trentemoellernek is :)

dr. gernika 2011.06.29. 15:30:13

@Nutshell: Azért vannak vállalhatók, lásd facebbok. :)

Hurri Kán 2011.06.29. 15:32:36

@Nard:
Ez esetben bánatomat reggelig tartó éneklésbe fojtom :D

Hurri Kán 2011.06.29. 15:37:47

@Nard:
Ó, megoldom én, h eljusson hozzád a felvétel... Ez esetben nem ismernék se akadályt, se mást, ami ennek útjába állhatna :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 15:39:13

@gyvy:

Tudod-e mit csinálok én a trashmailekkel? :)

Nutshell 2011.06.29. 15:39:33

@gyvy: Az idő mindent megold. És egyéb közhelyek :)

@Nard: Ez legyen a legnagyobb probléma ;)

@gernika: Na igen, mert azokon dublőr szerepel Nard helyett :)

Hurri Kán 2011.06.29. 15:42:11

@Nard:
Nem mélben... Névre szóló kiadás, eská aláírva, kézbesítve, stb. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 15:42:11

@Nutshell:

Hogy jöttél rá? :) Amúgy nem engednek ki a pincéből, a falhoz vagyok láncolva, hogy ne maradjanak vissza a gyerekek a fejlődésben ha rámnéznek az utcán! :)

Hurri Kán 2011.06.29. 15:43:33

@Nutshell:
EZT nem hiszem, h megoldaná :D :D :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 15:45:45

@gyvy:

Szólok a portán, hogy azonnal semmisítsék meg!

Nutshell 2011.06.29. 15:46:41

@Nard: De hál' Istennek laptopot raktak a kezed ügyébe... :)

@gyvy: Esztet nem-e? Akkora a bajság mán? :D

Hurri Kán 2011.06.29. 15:47:11

@Nard: Nem a portás kapná a küldeményt... :D

dr. gernika 2011.06.29. 15:48:08

@Nard: IDőutazó! A válaszod az enyém elé került. :D
@Nutshell: Afrancba lebuktunk.

Hurri Kán 2011.06.29. 15:48:31

@Nutshell:
Hát nem kicsi... Viszont nagy... :DDD

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 15:56:16

@Nutshell:

Igen, szerencsére.

@gyvy:

De a portásnak lehet csak odaadni. :)

Nutshell 2011.06.29. 16:00:16

@gernika: Nyugi, nem mondom el senkinek ;)
A pasi az esküvő napján is ráér?

@Nard: Mi lenne a világgal, ha megfosztanának téged a laptoptól? :D

@gyvy: Akkor jólvan :)

Hurri Kán 2011.06.29. 16:05:55

@Nutshell:
Nem... nincs jól... semmi sincs jól :P

Joe69 2011.06.29. 16:51:27

Gratula a posztolónak, férfias tett volt. A nyomorult pasiból férfi lett azzal, hogy kilépett a pasifelhőből. A fekete ribit meg nézze meg pár év múlva és röhögjön a markába:))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2011.06.29. 18:43:23

@Joe69:

Semmi 30as szinglipicsázás? Csalódott vagyok...

tőzegmalac 2011.06.29. 19:16:57

@Kytia: szerintem meg ne
persze más meg mást mond... :)

Nutshell 2011.06.29. 20:55:05

@gyvy: Ajjaj, keresd elő gyorsan a szakember telefonszámát :)

Joe69 2011.06.29. 22:36:59

@Nard:
A törzsolvasók már a sorok közé látnak..le se kellett írnom:))
süti beállítások módosítása