Judit már a liftben nekiesett Tamásnak

2011. november 25. 07:54 - csajokespasik

„Én éppen egy másik sráccal való próbálkozásomat zártam, ő pedig lelkesen újságolta, hogy 1-2 hete van egy nő, Judit, akivel találkozgat„ – mai Levélírónk egy olyan lány, aki többet szeretne a kiszemelt pasitól a rendszeres kávézásnál. A másik fél is így gondolja, de csak részegen tud szerelmet vallani a lánynak, annak ellenére, hogy még egy másik csaj is becsúszott a képbe. És nincs annál rosszabb, mint végigdrukkolni, ahogy a szeretett pasink egy másik lánnyal lóg. Következzen a legkerekebb szerelmi háromszög!

 

1,5-2 éve munkából kifolyólag ismertem meg Tamást. 8 éve tartó kapcsolata megismerkedésünk után 4 hónappal fejeződött be. Eleinte havonta 1-2x találkoztunk főleg munkából kifolyólag, majd őt más projektekhez irányították. Ugyanúgy tartottuk a kapcsolatot, sőt talán még többször is beszéltünk telefonon, neten, és hangulatunktól-munkától függően munkaidőben is összefutottunk 1-1 kávéra, üdítőre. Kapcsolatunk egyre „barátibb” lett, szinte már mindent megbeszéltünk: céges ügyek, szórakozás, barátok, épp aktuális kapcsolatok, részéről szexpartnerek stb. Jól éreztük magunkat egymás társaságában, de azt a határt sosem léptük át, hogy munkaidőn kívül találkozzunk. Jobban mondva, én nem akartam átlépni, ő számtalanszor hívott ide-oda.

Nem tudtam eldönteni, hogy mit is akar valójában tőlem, csak egy újabb szexpartnert, vagy valami többet. Végül 11 hónap után igent mondtam egy mozi meghívásra. Mozis este előtti 5 napban minden nap keresett valamilyen formában, telefonált, írt, vagy meglátogatott munkahelyemen. Végül találkozó találkozót követett, a telefonhívások, sms-ek mindennapossá váltak, és egyre jobban éreztem magam a társaságában. 1 hónapja találkozgattunk mikor a hétvégi programot én terveztem (felhívtam délután, hogy mit hozzak az esti vacsorához), és így köszöntem el: „Úgy készülj, hogy nálad alszok.” Igen, gumit is vettem mielőtt bárki megkérdezné – beleolvastam a régi kommentekbe. Ezt követő héten együtt kávéztunk az egyik délelőtt, hétvégén nem találkoztunk, mert családi hétvégén volt, de a rá következő héten megismételtük a főzős estét, mármint csak valami kis lightosat dobtunk össze – még előző alkalomról maradt gumi. Következő héten töltötte a 29-et (én 26 voltam/vagyok), amit hétvégén ünnepeltünk „kapcsolatunk” komolyságához mérten. Bárki kérdezte tőle vagy tőlem, hogy együtt vagyunk-e annyit feleltünk, hogy mással nem randizunk, de még nagyon az elején járunk. Már kezdetektől tudtam, hogy ő nagyot sérült az előző kapcsolatában, aminek következményeképpen irtózik attól a gondolattól (jelenleg), hogy bárkivel újra olyan komolyra forduljanak a dolgok (összeköltözés), mint az előző párjával. Magamról meg tudtam, és ő is tudta rólam, hogy nekem meg ahhoz, hogy azt mondjam, együtt vagyunk, az kell, hogy biztosan érezzem azt, hogy együtt vagyunk, és ne csak hébe-hóba találkozzunk.

De ezt nem éreztem. Jól éreztük magunkat, de egyenlőre még nem tartottunk ott, bár nem zárkóztam el a gondolattól. Végül 2-3 hónap telt el az első mozi óta, mikor az egyik „jól éreztem magam” sms-re olyan választ kaptam, amit nem vártam: „. . .Mert ebből talán ez a max., amit ki tudunk hozni.” Kapcsolatot nem, max. szex. Elmondtam, hogy ez nekem kevés. Párszor még beszéltünk, de úgy, mint ha ez a pár hónapos kitérés meg sem történt volna (mármint én így beszéltem vele, ő fel-felemlegette az együtt töltött estéket), idén május-október között alig beszéltünk. Októbertől ismételten heti x alkalommal beszélünk telefonon vagy neten, végül november elején megittunk egy kávét. Mintha mi sem történt volna, beszélgettünk. Én éppen egy másik sráccal való próbálkozásomat zártam, ő pedig lelkesen újságolta, hogy 1-2 hete van egy nő, Judit, akivel találkozgat és az eddigiekhez képest elég komolynak tűnik a dolog. Múlt héten hétfőn meghívott a céges ivászatukra (kollégái hívtak már ilyen ivászatra – nem értem rá), de mivel programom volt, annyit mondtam, hogy ha elmennek bulizni valahova, akkor ott csatlakozok hozzájuk. Szombaton éjjel fél 11-kor sikerült csak beszélnünk, mikor már nagyon be volt rúgva és épp A-ból B-be sétált. Kb. 10-15 percet beszéltünk, mialatt egyfolytában azt hajtogatta, hogy ő mennyire szeret engem. Végül nem jutottunk el bulizni (jobb is), de azért az este folyamán még írt otthonról pár sms-t. Vasárnap délelőtt írtam neki: „Kijózanodtál? Hallani lehetett a telefonba, hogy nagyon odavagy.”, „Éppen csak. Azt hittem meghalok. Beszéltünk? Az sms OK, telefonon is beszéltünk? Nem emlékszem, durva volt az este.” Miután megtudta, hogy telefonon is beszéltünk, felhívott. Elmondtam neki, hogy miket mondott „Az jó, mert akkor már ott volt velem a Judit is. De ettől függetlenül ugye tudod, hogy a részeg ember igazat mond.” Tudom, de ez nálunk semmin sem változtat. Kedden beültünk kávézni, Judit ezt mondta neki: „Igen, beszéltél a Mónival, szerelmet vallottál neki.” Szombaton nála aludt a Judit, és állítólag már a liftben nekiesett Tamásnak. Még mindig ugyanolyan, mint volt, és Judit se másabb, mint ami én vagy a többi nő volt Tamás életében. Maradjon minden a régi kerékvágásban. Mi megmaradunk a kávézásnál, amikor megvitatjuk, hogy kivel mi történt. Judit meg. . . ezt majd ő eldönti.

 
711 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr663410072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 00:35:50

@JOKKA21: Késő! Mondtam, h kussoljál, de te csak mondod a magadét!

Na jó, talán megkegyelmezek, ha csókolgatod a lábfejemet, és eztán csöndben leszel! De csak talán! Alszom még rá egyet...

Jó éjt. :)

tőzegmalac 2011.11.27. 00:48:47

@BARI: ide vele, de rögvest:DDDD

2011.11.27. 03:47:38

@Nutshell:
Egész jó, de ég csak 2 részt láttam. :) Bár én elfogult vagyok a kaliforgiával kapcsolatban. :)

@JOKKA21:
Nagyon régen volt. Miért, kiváncsi vagy hogy nézek ki? :)

@Dövan:
Áhhh, ugyse mész, max utánam jöttél volna. :P

BARI 2011.11.27. 12:21:18

www.youtube.com/watch?v=k9Xtvj_JVSM&feature=share

Roger Sanchez - Another chance - Original Mix (Music Video)

Αphelion 2011.11.27. 13:00:29

Mizujsz fijuk lanyok, hod telik a vaszalnapotok? En majisz kondisztaaam :)

www.youtube.com/watch?v=AJWtLf4-WWs

Ajm sztlongol den jesztodej
Ajm sztlongol den aj evol cad ded aj kud bi

Hihihihiiii :)))

Mosz medek a Mekibe bevagok ed nad Nuolk menut, asztan ledolok a tv jele jesz megnezem a Folma Eddet. Ude tijisz Vettelnek dlukkoltook? Oan helyesz szlaaaac ;) <3 <3 <3

BARI 2011.11.27. 14:08:22

www.youtube.com/watch?v=1H5loYi6wVc

Paul & Fritz Kalkbrenner - "Sky And Sand" (Official Video)

JOKKA21 2011.11.27. 14:20:21

@Picicsibe: Bokád és a combod is csókolgatom.:)

@"Zsu": Nem vagyok, emlékszem, hogy jól.:)

2011.11.27. 14:52:38

@JOKKA21:
Szerintem max profilkép volt fent. :) De az is nagyon-nagyon régen, szerintem arra nem is emlékezhetsz. :)

tőzegmalac 2011.11.27. 15:21:54

@"Zsu": ilyenkor nincsenek békák:)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 15:35:47

@JOKKA21: Rendben. És persze csak akkor beszélsz, ha kérdezlek, és azt csinálod amit mondok! :)

(az ostort elhajítja a sarokba)

JOKKA21 2011.11.27. 15:49:09

@"Zsu": Pedig emlékszem, hogy jól néztél ki.:)

@Picicsibe: Azt csinálom és tisztára nyalom a tűsarkúd.:) Kényeztetni foglak.:)

2011.11.27. 16:04:18

@palaszamár:
A bulikba is vannak békák, de azok békák is maradnak, bár a külső azért megnyerőbb. :)

@JOKKA21:
Köszönöm szépen Jokka! :)

2011.11.27. 16:29:01

@palaszamár:
Addig jók lesznek a bulisok. :)

tőzegmalac 2011.11.27. 17:32:16

@"Zsu": aztán nehogy összekeverd a csörgősipkát a koronával :D

www.oazis.hu/ok_images/articles/675_1289919490.jpg

Αphelion 2011.11.27. 17:47:49

Hac cajnosz ez nem alakul vmiol Vettel camala ... Minded nem lehet mindent megnyelni, az udisz eleg edeltelmu h mecce o a legjobb! :)

Αphelion 2011.11.27. 18:00:28

@Picicsibe: Tejisz naon ali vad ahod Jokkanak palancolgatsz :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 18:38:10

@JOKKA21: Az jó lesz. Rám is fér, ennyi taposás után. :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 18:39:17

@Aphelion: Ari? Hajj, nem biztos, h ez ebben a helyzetben dicséret! :DDD

Αphelion 2011.11.27. 19:33:17

@Picicsibe: Nekem tetszik ahod cinalod, felizgulni nem izgulok fel tole de tetszik. Id eltettem aszt h ali. Pelce ha latnalak domina celkoban akkol lehet h maszt nyilatkoznek a felizgulasszal kapcolatbaaaaan ;))

Αphelion 2011.11.27. 20:19:46

@Picicsibe: Szot, elobb cejettem oket mint a fijukat! :) Tudod hod van ez, kiszlanyok edmaszon kiszelleteznek meg dakololnak h asztan tapasztalt cekcpaltnelkent allhasszanak a fijuk elebe!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 20:37:10

@Aphelion: :)
Én jobb szerettem fiúktól tanulni, velük gyakorolni... Ill. elméletben kaptam csajtól oktatást a szopás technikájáról, de azt is fiún gyakoroltam, és fejlesztettem tovább. :D

De tőlem jöhetsz harmadiknak, ha gondolod! :P

Αphelion 2011.11.27. 20:52:53

@Picicsibe: Koconom az ajanlatot, naon megtisztelo :D De Jokkat inkabb meghadom neked, celintem ededul isz fox vele boldogulni :))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 21:06:17

@Aphelion: Ja, nem is segítségnek hívtalak... És nem feltétlen Jokkához.

Inkább az élvezet fokozása véget. :D
De ha nem, hát nem. ;))

Αphelion 2011.11.27. 21:15:47

@Picicsibe: Olulok h fokoznam az elvezetedet :D Kivel cekcelgetsz meg Jokkan kivul? ;)

kiraaaaa 2011.11.27. 21:28:27

tádádm:)
elrontom a sormintát

BARI 2011.11.27. 21:46:23

:D

kerek az egész :

www.youtube.com/watch?v=8Tc_hj-osEo&feature=related

mario biondi - this is what you are

_Ω_ 2011.11.27. 21:51:44

@kiraaaaa: Jól tetted! :)
Bár nyelvtannáciskodhatnék kicsit, az inkább "tádámm"! :P

Αphelion 2011.11.27. 21:55:38

www.demotivalo.net/view/59930/13-evesek

Enlam ez mal nem vonatkozik, en mal betoltottem a 14eeet ;)

_Ω_ 2011.11.27. 21:58:51

@Aphelion: Akkor téged már belülről megrágott a kukac? Vagy hogy kell érteni a kijelentést? :P "Alien 6 - feltámad az Aphelion"? :P

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 21:59:43

@Picicsibe: Ilyen pöszét akarsz szerelmeskedéseinkbe bevonni?:P

Αphelion 2011.11.27. 22:02:28

@_Ω_: Hat ud h en mal 14 evesz vadok kelem cepen. Nemtom mit nem lehet ezen elteni! :)

_Ω_ 2011.11.27. 22:13:47

@Aphelion: No jó, de valahogy mégiscsak kapcsolódnia kell a dolognak a linkelt képhez...
Tehát adott 2 állítás:
13 éves lányok vs. férges alma... Ééééés, Aphelion, 14, akire "már" nem vonatkozik az eredeti állítás. Az állítás melyik része?
-Ha a férges rész, akkor elhagyott a kukac, ezt az Alien szériából mind tudjuk, hogyan is történik... Csoda, hogy még kommentelni tudsz ilyen vérveszteség mellett!
-Ha már megértél, akkor nemsokára jön az elkerülhetetlen vég, goto {current_line}-1;

Αphelion 2011.11.27. 22:16:41

@_Ω_: Az nem vonatkozik lam h "13 evesz", butuszkaaaa! :P

Meg azel elettebb isz vadok mint a kepen celeplo cajok. Vmennyile.

_Ω_ 2011.11.27. 22:23:33

@Aphelion: Rendben. Erre tényleg nem gondoltam.
Hű de nehéz visszasüllyedni erre a szintre... :P
Hát, ha Jokka veled akar randizni, akkor jobb, ha összekaparja magát egy picit, mert a liliomtiprás esete még mindig fennforoghat és drága a repjegy olyan országba ahonnan nincs kiadatás... Jobban járna a programozó éneddel, legalább az nagykorú, de az meg pasi... :P

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 22:29:20

@Picicsibe: Pedig, hogy felcsillant a szemem:)

Αphelion 2011.11.27. 22:30:03

@_Ω_: Mondom betoltottem a 14et! De amud Jokka engem nem eldekel. Naon alanyosz de nem mukodne.

Vicont vannak am tovabbi noji cemeiszegeim iiisz ... Van a hipelmeno cupelcaj, meg van Muha titkalnoe.

_Ω_ 2011.11.27. 22:32:07

@Picicsibe: Engem az életben nem győz meg, hogy 97%-os SCJP-vel nő lehet! Akkor sem hinném el, ha itt állna előttem, bemutatná az SCJP eredményt, a születési anyakönyvi kivonatát és egy génteszt eredményét, hogy két X kromoszómája van. Egyszerűen fizikai képtelenség. Valószínűleg azt próbálnám keresni, hogy hol a nyoma az agyműtétnek...

Αphelion 2011.11.27. 22:32:12

@Picicsibe: Vannak ezen a blogon felfi cemeiszegeim isz meg noji cemeiszegeim isz. Oan vadok mint Muha.

Αphelion 2011.11.27. 22:33:45

@_Ω_: Hat te sze vad vmi pozitiv velemennyel a noklol...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 22:36:42

@Bohumil Stejskal: Szeretnéd 3ban? Hmm-hmm. Előbb 2en, aztán meglátjuk. ;))

_Ω_ 2011.11.27. 22:42:28

@Aphelion: Ha annak idején azt mondtad volna, hogy 90%, akkor még talán elhittem volna :) A 97% férfiúi hiúságomban sértene, ezért nem hihetem el.
Amúgy a nőkről roppant pozitív véleménnyel vagyok, csak találj ki valamit, amivel bizonyítani tudod női mivoltodat a fentiekben leírt módszerek mellett, mert amit említettem, az nekem kevés. Siker esetén egy világ fog összeomlani bennem, de majd építek másikat.

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 22:42:53

@Picicsibe: Nem akarnék türelmetlennek tűnni, de mikor is lészen az az "előbb 2en" ? :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 22:46:09

@_Ω_: Uhh. Gondolod, ez ilyen lehetetlen? És sehol egy szmájli...

Nekem pl van egy barátosném, aki informatikus. Az sem nem lehet? :)

Am fogalmam sincs, mi az a SCJP. De h ne tűnjek tök hülyének, megnéztem. De csak ezt találtam ( http://www.holczhauser.hu/wp-content/uploads/2010/11/SCJP-előadás-jegyzet_Java6.pdf ) De ez túl hosszú. :DDD
Am feltételezem van olyan nő, akit érdekel... (csak azt nem értem mé?! :D)

_Ω_ 2011.11.27. 22:46:20

@Bohumil Stejskal: Holnap után kiskedden!

(És még rímel is! :P )

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 22:47:59

@Aphelion: Melyik a ffi? Én még nem találkoztam vele. :)

Αphelion 2011.11.27. 22:49:17

@_Ω_: Feeelfijui hijuszaaag! Natesszeeeek! :)))

Nem all candekomban szemmit sze bizonyitani, eleg annyit tudni h van 5 db online cemeiszegem, ezek kozul 3 no, 2 felfi. H meik az igazi azt aki eleg intelligensz konnyen kitalalja. ;)

Αphelion 2011.11.27. 22:51:43

@Picicsibe: Hat van pl. ed oan aki leggelente neha beilogat ieszmiket h "Yo mothafuckaz" meg "Fuck yeah" meg haszonlok. Asztan o med isz lefekudni melt Kalifolnijaba lakik esz ott akkol van eszte. :))

_Ω_ 2011.11.27. 22:52:32

@Picicsibe: Sun Certified Java Programmer... Van egy vizsga, aztán arra kaphat eredményt. Gyors történeti áttekintés, hogy ne kelljen neten keresgélned: a Java programnyelvet eredetileg a Sun cég fejlesztgette, így ők voltak azok akik érdemben tanúsíthatták egy programozóról az adott nyelv ismeretét. Akinek ilyen vizsgája van, az egyrészt jól indul egy állásinterjún, másrészt követelmény is lehet az adott munkakörhöz.

Az, hogy a barátosnéd informatikus, nem jelenti azt, hogy valaha is 97%-ot ért el SCJP-n. Nem lehetetlen persze, de könnyen lehet, hogy utána nem tekinteném nőnek, vagy legalábbis erős kétségeim lennének női mivolta felől. :)
Mondjuk a Mikulást se látta még senki, ettől persze létezhet... Peeeersze! :P

Azért Aphelion felé fenntartom, hogy jó fej, így bármikor mehetünk sörözni, mint ahogy két pasi tenné.

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 22:53:58

@Bohumil Stejskal: Amint kiszabadítottál a vártoronyból, amit 3 sárkány őriz. Szerintem nem lesz nehéz. Nem túl okosak. Beltenyészet. :))

Nem gondolom, h türelmetlen vagy. Hajj, ha tudnád, én h nedvedzem a vágytól... :D

JOKKA21 2011.11.27. 23:00:13

@Picicsibe: Megérdemled a taposásért.:)

@"Zsu": Nincs mit.:)

Αphelion 2011.11.27. 23:00:26

@Picicsibe: Ez a helyesz hozzaallasz! :D En isz teged. :DD

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 23:00:52

@Picicsibe: Már halottak(vagy nem ezt akarod olvasni? :P)

Képzelem mennyire vágysz...:D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:02:16

@_Ω_: Köszi az infókat. :))

De am van amit nem tudok értelmezni:
"Mondjuk a Mikulást se látta még senki, ettől persze létezhet..."

Ezzel mire akarsz célozni?! :D

Αphelion 2011.11.27. 23:04:54

@_Ω_: Ed igazi cajszi meg lehet aszt gondolna h ha vki ien kiszlanyosz dolgokat tud ilni mint en akkol az tutibisztosz nem lehet paszi! Noji hijuszagat szeltene ha tenyleg az lennek. Coval ez ed ketelu fedveeeel ;)))

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:04:59

@Bohumil Stejskal: (örül nagyon)

De akkor miért vagyok még a vártoronyban, és te miért nem vagy bennem? :D

_Ω_ 2011.11.27. 23:06:48

@Bohumil Stejskal: Mint a sárkányok jogi képviselője, ezennel közölni szeretném őlovagi méltóságával, hogy Sárkány 1 2 és 3 ezúton perli be önt fele királyságára és azokhoz kapcsolódó vagyoni és nem vagyoni javakra, a következők okán:
-Súlyos testi sertés, védett állatok bántalmazása
-Goromba gomba fogyasztása kiskorúak jelenlétében
-Királylány megrontása

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:16:16

@Aphelion: Am, amikor legelőször olvastalak, azt hittem pasi vagy. De akkor még normálisan írtál. :)
Aztán jöttél ezzel, gondoltam, lehet csaj...

De az az igazság, h igazándiból nem fontos. Lényeg, h jókat rötyögök rajtad. ;)

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 23:21:09

@Picicsibe: Mert a sárkányokat egy mozgó vonatból lőttem le a sötét éjszakában, ami tovaszáguldott velem , és nem tudom hol az a vártorony:)

@_Ω_: Csak a tények kedvéért: halottak már nem perelnek, a királylány pedig már romlott volt :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:28:35

@Bohumil Stejskal: Jaj szerelmem, az baj. Én is csak annyit tudok, h fák veszik körül. Vonat? Nem emlékszem, h valaha hallottam volna erre vonat hangját. Biztos, h az engem őrző sárkányok voltak? (kinézek már az ablakon...)

És milyen romlott királylánnyal volt dolgod? Ő is a vonaton volt? Mond kérlek, h nem nyúltál hozza?!

_Ω_ 2011.11.27. 23:34:05

@Bohumil Stejskal: Halottak tényleg nem. De a mozgó vonatból történő felelőtlen lövöldözés nagy hibája, hogy nem győződött meg kérdéses sárkányok halott voltáról. A királylány romlottságáról utólag meggyőződtünk, a vád ezen részét ejtjük! Ez irányú szíves tájékoztatását köszönettel fogadtuk!
A többi vádpontban súlyosbító tényezőként viszont a következőt szerepeltetjük:
-begombázott állapotban történt jármű(vonat)vezetés, ill. vonat eltérítése eredeti útirányától Bergengócia alsó felé.

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 23:37:02

@Picicsibe: Biztos, hogy azok voltak. Csendes vonat volt, a vastag várfalaktól nem hallhattad.
Te vagy a romlott királylány, akit süket sárkányokkal őriztettek, nehogy szirénhangoddal elcsábítsd őket :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:41:10

@_Ω_: "A királylány romlottságáról utólag meggyőződtünk"

Hol? Mikor? Ki? Hogyan? :))

_Ω_ 2011.11.27. 23:45:40

@Picicsibe: Kedves Királylány!

Az őrség levelét elfogta, melyben felkínálkozott Lord Stejskalnak a sárkányok megöléséért cserébe. Ez számunkra épp elég bizonyíték.

Üdvözlettel,
Lord Draco de Nemvonatisz

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 23:46:04

@_Ω_: Halottabbak azok már nem is lehettek, jól kifejlett KiszelTündével, és Maria Geronazzoba oltott Zámbó Árpival találtam el őket.
Aha szóval megdugtátok a királylányt? Elfogultságotokat jelentem be!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.27. 23:46:12

@Bohumil Stejskal: "Te vagy a romlott királylány"

Ezt miért gondolod? Jajj, csak nem hiszed el a pletykákat?

Bohumil Stejskal 2011.11.27. 23:59:04

@Picicsibe: Erről csak egy módon győződhetünk meg ;) :P

_Ω_ 2011.11.27. 23:59:32

@Bohumil Stejskal: Nem, _még_ nem. Lord Stejskal! Mit gondol, az őrség miért továbbította később az elfogott levelet? Jól képzett őrségünk a helyzetet felmérve
úgy ítélte, Ön elvégzi a piszkos munkát, az őrség végez önnel, majd tiszteletüket teszik a királylánynál... Sajnos Ön idejekorán távozott a vonattal és a sárkányok a nyakunkon maradtak. Kénytelenek leszünk a következő levelet is véletlenül továbbküldeni...

Bohumil Stejskal 2011.11.28. 00:06:13

@_Ω_: Velem sajnos nem lehet végezni, hallhatatlan vagyok, mint a néma levente :)

_Ω_ 2011.11.28. 00:14:31

@Bohumil Stejskal: Ön küldetését hátrahagyta. A következő levelet Jokkának, a rettenthetetlennek továbbítottuk. Ő van annyira őrült, hogy megpróbálkozzon 3 sárkánnyal szembeszállni, mi pedig vagyunk olyan sokan, hogy ha végzett, mi is végezzünk vele. Előre a hazáért, és a romlott királylányért!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:18:17

@_Ω_: (ezdevicces! :D)

Megjegyzem, ez csupán a sok könnyáztatta leveleim egyike volt. Mert ez nem cserealapon megy. Ez egy igaz szerelem! Lesz sok mikrocsibe is... :))

Még senki nem vette el a virágomat. :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:24:01

@Bohumil Stejskal: Ne késlekedj kérlek. A bibircsókos orrú asszony, aki néha hoz nekem élelmet, azt mondta nekem, h mások is engem akarnak. Nem ismernek könyörületet. Féltelek drágám! Vigyázz az úton, és siess!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:26:22

@_Ω_: Hány fős az őrség, ha szabad kérdeznem? :)

Bohumil Stejskal 2011.11.28. 00:26:27

@Picicsibe: Már három lovat elhasználtam úgy vágtatok, ész nélkül az éjszakában, de hogy hova azt még mindig nem tudom,te titkos asszony!

Bohumil Stejskal 2011.11.28. 00:29:16

@Picicsibe: Már a gruppen, még a nevüket sem tudja :)

_Ω_ 2011.11.28. 00:31:35

@Picicsibe: Úgy 200... A sárkányok nem engedtek nőket behozni a várba, úgyhogy készüljön kedves; reméljük, elég nedves...

_Ω_ 2011.11.28. 00:32:19

@_Ω_: És mielőtt rosszra gondolna: a könnyáztatta levélre céloztunk! Ó igen!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:37:28

@Bohumil Stejskal: Annyit tudok csak, h bármerre nézek, ágaskodó fák... A távolból harangszó hallik... :)

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:40:37

@_Ω_: 200??? Hát, ha nem is vagyok elég nedves, előbb-utóbb a sok fecskendezéstől az leszek... :D

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 00:43:56

Fájdalom, most mennem kell, mert szépségemet csak a sok pihenéssel ápolhatom... Jó éjt Minden Hős Lovagnak! :)

_Ω_ 2011.11.28. 00:45:23

@Picicsibe: Királylány, csak mindent sorjában... Előbb a sárkányoknak legyen vége, aztán a hősnek, aztán jöhetünk mi, az alantas és egyben nemes szándékú várőrség...

_Ω_ 2011.11.28. 00:47:50

@Picicsibe: Jó éjt, kevés sárkányt, sok várőrt!

Bohumil Stejskal 2011.11.28. 00:47:52

@Picicsibe: Kolostorban laksz?:) Látom a 200 érdekesebb...

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 02:48:01

@_Ω_: Nemes szándékú? 200an egyetlen (na jó, legyen három) lukra?

Mégis mennyi idő alatt kell mindezt magamba fogadnom? Bele fogok pusztulni!

I am Not A Princess I am A Khaleesi 2011.11.28. 02:59:07

@Bohumil Stejskal: Nem kolostorban, de gyanítom van itt a közelben valami templom...

200 érdekesebb? A ész nélküli vágta megzavarta a józan gondolkodásod?!
Életem, rettegek! 200 kiéhezett ffi várja, h magáévá tegyen. Csak azért érdeklődtem a létszám felől, h megizenhessem neked, hogy kellően felkészülhess az összecsapásra.
Ha mégsem te kerülnél ki győztesen, csak abban bízhatok, h az őrség egymásnak is neki esik, mert mindenki az első szeretne lenni.

Hajj, álom se jő a szememre, annyira félek. Bárcsak oltalmazó karjaidban lehetnék...
Muszáj lesz elszórakoztatnom magam, mely végeztével tán a nyugodt álom is megtalál! :P

Bohumil Stejskal 2011.11.28. 12:52:54

@Picicsibe: Templom is, fák is, és még miről ismerem fel? Látom csak homályban tartasz, nem is akarod te annyira, hogy megmentselek...
süti beállítások módosítása