Az álompasi beletúrt a telefonomba

2013. április 03. 07:35 - Panni CsP

Ha a pasid a litániák nagymestere, nehéz ráébreszteni, hogy amit művel, azzal csak a kapcsolatot aknázza alá. A döntést megkönnyíti, ha nem kívánt pszichológiai előadásokat lődöz Youtube-ról, és mások előtt kibeszél. Ő a női lélek megfejtője, csak a sajátjával nem boldogul. Bár van már új nője, mégis a régit próbálja visszahódítani okos videókkal.

 

Sziasztok! Két hete elbúcsúztam tőle. Meguntam, hogy majdnem egy éve semerre sem haladunk, csak azt érzékelem, hogy ő folyamatosan a gyenge pontjaimat keresi. Az tette be nálam a kiskaput, hogy beletúrt a telefonomba, de menjünk sorba. Ő 28 éves, én 26. Eleinte szerencsésnek éreztem magam, hogy egy ilyen figyelmes és intelligens fiú a barátom. Később aztán a legváratlanabb helyzetekben kezdett el engem pszichológiailag megfejteni. Ami nagyon irritáló volt. Az sem zavarta, ha mások előtt „tárt fel”.

Volt olyan, hogy hárman mentünk egy lépcsőházban felfelé, egy ismerőséhez, ő pedig azzal a fickóval beszélgetett, akit 3 perce ismert meg. Nem hittem a fülemnek, amikor azt hallom, hogy rólam beszél neki, hogy mennyire tele vagyok szorongással és nem tudok neki megnyílni, …mintha ott se lettem volna. De ismeritek azt az üzengetős beszédstílust, amikor direkt hangosan mondja, amit mond, hogy azért te is jól halljad ott hátul.. Nem értem, miért csinálta. Nekem a belső stabilitás fontos egy kapcsolatban, el is várom, de ez nem az. Kiselőadást tartott nekem arról, hogy a mai magyar nők milyenek, és ő mennyire szerencsés, hogy én nem vagyok olyan. Azt mondta: nehezen fogad el valakit, de ha igen, akkor egy életen át, és akit megszeret, azért kiáll… stb.stb. Minden nap átküldött ilyen-olyan pszichológiai előadásokat a Youtube-ról, de egyiket sem néztem végig. Hamar leesett, mi lehet a baja: az ösztön a gyors kapcsolatokat keresi, a szív pedig a társat - és ez nála valahogy nem tisztázott, mert csak azt hiszi, hogy ő alkalmas a tartós kapcsolatra, és tyhű, ő aztán mennyire érti a női lelket, miközben a sajátjával sincs tisztában. Mert általában az foglalkozik pszichológiai cuccokkal, aki saját magát is szeretné megfejteni. De ha ragaszkodik a hibás álláspontjához, akkor nem tud fejlődni. Nagyon elszállt magától. Egyik nap, amikor tőle mentem dolgozni, nála felejtettem a telefonom. Volt ideje, hogy átnézze. Ugyanis, amikor megérkeztem, lazán közölte, hogy megnézte a híváslistáimat és talált egy csomó férfinevet, akikről nem számoltam be neki. - Ki az az Imre? – kérdi. Az apám – felelem. - Hát a Miklós? - Az öcsém … És így tovább. Nem is tudom, miért hagytam magam faggatni, abban a percben el kellett volna tűzni. Érdekes, hogy a telefonban motoszkálás ténye, és az, hogy tökre természetesen közli is velem, csak akkor borított ki, amikor már eljöttem onnan… Csak azért válaszolgattam neki, hogy lássa, egy olyan név sincs, amelyikről ne tudnék elszámolni. Ha időt adok ennek, akkor ebből lesz később a beteges féltékenység és akkor majd olyan előadásokat fog átlődözni nekem, amiken a hűség és a párkapcsolat a téma. Amikor megmondtam neki, hogy szeretném, ha ennek vége lenne, úgy tűnt meglepi. De adjak neki még egy esélyt – mondja. Nem adtam. Még ma is próbálkozik. A szakításunk óta alig telt el két hét, már rögtön felszedett egy másik nőt (szegény!). Hamar kihevert. Akkor ez volt a nagy szerelem, amiről korábban áradozott? Ja, egyébként a videók küldözgetését nem hagyta abba. Szerintem úgy fogta fel, hogy mi most csak szünetet tartunk, mert a nők ilyenek…

---

Ha tetszett a poszt, kommentelj, ha viszont inkább saját élményekre vágysz, gyere a Csajok és Pasik társkereső oldalára. A több százezer ismerkedni vágyó közül sokan szívesen megismerkednének Veled. Nézegess fotókat, levelezz, böngéssz, flörtölj!

 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr405190102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása