Az iraki misszió mindent tönkretett

2009. október 21. 07:11 - Panni CsP

Egy ciprusi külszolgálat a legerősebb katonát is ellágyítja. A misszió ezúttal kétoldalú – szerelem, vagy küldetés? A főszereplő srác szakít korábbi barátnőjével egy közlegényért (közleányért). Így sem megy a dolog. A történetből megtanulhatod, ha Irakba készülsz, ne hagyd hátra terhes barátnődet.

 

A történet kb. 8 éve kezdődött, amikor főiskolásként megismerkedtem az akkori párommal, nevezzük Heninek. Heni akkor volt végzős, én a katonai főiskolán voltam másodéves; a mi évfolyamunk ment táncolni a szalagavatójukra, mivel az osztályban volt vagy 3 fiú. Kevés kavarás után, össze is jöttünk, és egy igazi, bimbózó első szerelem bontakozott ki közöttünk. Egyre több közös program, közös családi események – bele a sűrűjébe. Szerelem volt a javából, mindkét oldalról. Időközben Ő leérettségizett, elvégzett egy felsőfokú tanfolyamot, munkába állt – míg én is lediplomáztam, tisztavatás, vidéki beosztás.

Ekkor (4 éve) mentek el nálam először otthonról, amikor úgy döntöttem, hogy külszolgálatot vállalok Cipruson. Sok legenda kering a missziós kapcsolatokról, ezeknek döntő része igaz is. Megismerkedtem kint egy lánnyal, nevezzük Andinak, aki ráadásul még a beosztottam is volt, ami cifrázta a helyzetet. Összejöttünk, minden volt. Szerelem, elsőre heves, szenvedélyes – de utólag maximum fellángolásnak mondanám. Persze utólag nagyon okos mindenki, még én is. Andi akkor még házas volt, de elmondása szerint a férje már aznap megcsalta, amikor kijött a szigetre, szóval jó voltam nála bosszúnak is. Borzolta a kedélyeket, hogy Andinál 3,5 míg a férjénél 4 évvel voltam fiatalabb. Persze nekem imponált, hogy egy férjes, idősebb nő engem választott a férje ellenében. Nos, amikor a misszió felénél voltam, hazajöttem szabira. Ahogy az kell, a Heni meglepi bulit szervezett, a teljes család részt vett rajta. Mielőtt visszarepültem volna a szigetre, szakítottam vele, bár mindenre megesküdtem neki, hogy nem úgy van, ahogy gondolja, nem egy másik nő miatt hagyom el. Nem volt bennem elég tartás, bátorság, hogy oda álljak elé, s megmondjam neki a tutit. Vissza a szigetre, a missziós kapcsolat folytatódott. Amikor (összesen fél év után, szeptemberben) hazajöttünk, Andi hozzám költözött a szolgálati lakásomba. A válása elég gennyesre sikeredett, következő év júniusában mondták csak ki a válást. Megvallom, hogy Heni emlékétől soha nem tudtam megszabadulni, mindig (a mai napig is) megnézem az iwiw lapját, a régi fényképeket (amiket úgy állítottam vissza régi CD-kről). Sajnos, ekkor már nem volt minden felhőtlen közöttünk (veszekedések, zsarnokoskodások az ő részéről stb.), de belevágtunk életünk nagy fájába, vettünk egy másik településen családi házat, mivel másik helyőrségbe kerültünk. Már egy ideje dolgoztunk a baba-projekten, nagyon szerettünk volna egy kisbabát. Már-már feladtuk a próbálkozást, amikor úgy döntöttünk, hogy kimegyek Irakba fél évre külszolgálatra. El is kezdődött a missziós felkészítés, amikor Andi bejelentette, hogy babát várunk. Nekem azon a napon lett végeleges beosztásom. Akkor gondolván, hogy egy terhességet könnyebb egyedül végigcsinálni, mint ha meglenne a baba, a kiutazás mellett döntöttem. Persze, (mikor máskor?) belépett az életünkbe Feri, Andi régi, gimis nagy szerelme, aki „vigasztalta” a páromat – miattam és helyettem. Ezen a ponton romlott el valami, úgy tűnik, véglegesen. Egyfelől amiatt, hogy a család ellenében a karriert választottam, másfelől a Feri miatt. Ezután már nem is éltünk házaséletet. Az iraki kiküldetés szépen lassan beindult. A baba pont akkor született, amikor szabadságon, itthon voltam: gyönyörű kislányunk (Blanka) született. Még kicsit visszamentem, aztán gyorsan vége lett a külszolgálatnak, s végleg hazajöttem. Szerencsére nem ért új élményként az, hogy Andinak a gyerek az első, mert nála már régen az utolsó utáni sorba szorultam. Ezen nem változtatott semmi: több alkalommal nyaraltunk, sokat voltam szabadságon, ajándékok, apró figyelmességek, „háztartási robot üzemmód”… Azóta nagyon rossz a kapcsolatunk, szinte csak veszekedünk, ami csak a kislányunkon csapódik le, mert nyugtalanul és nehezen alszik szegényke. Közös jövőt egyikünk sem lát, de tudjuk, hogy külön-külön anyagilag csődbe jutnánk. Meg nem kellene a 20 milliós házat sem elkótyavetyélni… Neki ott van a Feri, akivel ritkán, de találkozgat, naponta beszélnek, sms, stb… Sajnos – számomra – Heninek azóta új kapcsolata van, akivel még jegyben is jár. Velem szemben teljesen elutasító, nem is akar rólam tudni, hiába próbálkozom. Hiába jöttem rá, hogy úgy mint őt, még senkit nem szerettem, s nem is fogok – ez biztos. De sajnos neki nem kellek, az életem pedig napról napra hullik darabokra…

 
218 komment
Címkék: megcsalás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr71451768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lobelt 2009.10.21. 13:33:22

@Caddy: Én benne lennék. De szerintem ő már régesrég lezárta magában a dolgot, (legalábbis a legjobb barátnője ezt mondta legutóbb) és szerinte csak én nem zártam még le. Ő már továbblépett. Ezért nem beszéljük szerintem. De most már nem is akarom annyira. Ha ő így döntött, akkor elfogadom. Amúgy meg nem segítene semmit ha hajkurásznám, hogy beszéljük meg, és a jelenlegi párom is furcsán nézne, hogy egy 6 évvel ezelőtti dolgot miért akarok bolygatni. Nagyon nehéz lenne elmagyarázni neki, hogy mi a szitu.

Szelid sunmalac 2009.10.21. 13:33:32

Ennyi! Tudtam, hogy itt van!

@Caddy: Te csak ne beszelgessel senkivel, oke?!

vagány csaj 2009.10.21. 13:35:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Hát... Vannak ilyen emberek, nem is kevesen, sajnos. A szemedbe mosolyognak, a hátad mögött fikáznak meg rádbeszélnek. A legundorítóbb dolog. Nem kell foglalkozni velük. Az erőszaknak amúgy sincs semmi értelme. Persze tudom én milyen az, amikor az embernek elborul az agya... Olyankor előlem is fuss van... :D

Szelid sunmalac 2009.10.21. 13:37:43

@Lobelt: Na hat figyelj es tanulj! Volt egy csaj, akibe meg gimnazista koromban halal szerelmes voltam. Hat ev utan ossze is jott volna a dolog. Epp vegre otthon voltunk, apamek sehol, hat egymasnak estunk. En viszont annyira szerelmes voltam, meg megilletodott, hogy nem ment semmi hiaba probalkozott. Aztan egyszerre csak ajto csapodas, megjott apam. Csajt ahogy volt meztelenul elbujtattam a szaunaban a pad ala (!), raadsul uvegajtaja volt. Apam elso dolga bemenni zuhanyozni, mert hat hosszu volt a nap. Apam el, csaj kimaszik. Utana meg kb. egy napig jartunk. Masfel eve kerestem meg ujra, azota ferje van, gyereke. Ittunk egy forraltbort, elmondtam neki mi a palya, es hogy mennyire zavar ez az egesz. O is elmondta, hogy mivel bantottam en akkor es kiderult, hogy tok mas dolgok zavartak minket, mint amit hittunk akkoriban. Ezzel lezartunk mindent, magunkban is, azota nem beszeltunk, de mar nincs is mirol.

vagány csaj 2009.10.21. 13:38:43

@Lobelt: Hidd el ennyi idő után az lenne a legrosszabb. Újra felkavarná az érzelmeket, és azt sem tudnád, hogy hogy hívnak, nem azt, hogy akkor most ki a párod... Még ha megbeszélnétek és ő le is zárná, Te nem biztos, hogy le tudnád. Azt akkor kellett volna, most már nincs értelme bolygatni. A dolgokon nem változtat. Ha szeretett volna, akkor nem így viselkedett volna 6 évvel ezelőtt. Maradjunk ennyiben.

Szelid sunmalac 2009.10.21. 13:42:49

@vagány csaj: Ahh...utaoljara 7 evesen utottem meg valakit. Meg mult csutortokon...

Ennyire nem ilyen, mert legalabb nem mosolyog ram. Na de hat akkor is. En se megyek oda az annyahoz fikazni a lanyat.

Lobelt 2009.10.21. 13:43:16

@vagány csaj: Legyen igazad! :)

Nagyon jól esett kicsit beszélni/írni róla... Azt hiszem innen ered a mindent elsöprő hajlam, hogy tüzetesen, és részletesen tanulmányozzam az emberi kapcsolatokat, és azóta figyelem tudatosan ezeket a dolgokat, meg beszélgetek és tanulok róluk. Szóval igazából egy csomó mindent köszönhetek neki, ha a pozitív dolgokat keressük benne. :D

vagány csaj 2009.10.21. 13:45:31

@Lobelt: Ez az! Csak mindig mindent pozitívan! :) Ez már tetszik! :)

Caddy 2009.10.21. 13:49:02

@TBal: hm. Talán egyszer, és biztos, hogy élőben. Kemény sztori.

@Lobelt: lezárta magában. Ez érdekes. Tudod az ember lánya sok mindent mond, pláne a barátnőinek. :) Aztán a tények, meg az érzések mások. Nálam tíz év telt el, és amikor újra felbukkant,olyan volt, mintha két perc telt volna el az utolsó találkozásunk óta. Áhh. Nem is megyek bele.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: az a helyzet, hogy a rózsaszín billentyűzetemet könnyen megtalálom a papírok alatt.

@vagány csaj: huhh ha szeretett volna nem így viselkedett volna. Nagyon nagy szavak,de az emberi és a külső tényezőket is figyelembe kell ám venni. Nem minden olyan fehér és fekete. Mint azt hisszük.

2009.10.21. 13:52:08

@Lobelt:
Ez egy nagyon érdekes story. Sajnos tény, h akkor kellett volna megbeszélni, vagy max rá pár hónapra. Így 6 év után már tényleg furcsa lenne. :(

alumi 2009.10.21. 13:54:23

@vagány csaj: szerintem ne akard tudni ezt az ügyet Sünnel,és a többiekkel.
egyáltalán nem értem, hogy miért kell szakítóson indult szarokat mindenhová átcibálni, de ezek után nekem senki ne jöjjön azzal, hogy Nard ilyen, meg olyan, mert úgy látom mások sem különbek egy szállal sem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.10.21. 13:56:11

@prim reborn:

Pedig én ilyen vagyok, de főleg olyan! :)

Stupidella 2009.10.21. 13:58:37

@TBal: ahol kávét lehet kapni, ott van forró csoki és tea is általában :)

alumi 2009.10.21. 14:00:49

OFF

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
egyébként utoljára mondom el a véleményemet bárhol is erről, de csak hogy értsd:

a probléma nem az, hogy van ez a szitu ugye a párkapcsolatodban,hiszen felnőttek vagytok, csináljatok, ami tetszik, hanem az, hogy lépten-nyomon vered magad mindenkinek, hogy te milyen fasza csávó vagy.

ha nem szeretnéd, hogy témák legyetek, akkor nem kell kipakolni és folyton demonstrálni, hogy "nő lenni enyim", miközben tudjuk hogy mi a szitu nálad!

és ezt, ha gondolod, a szemedbe is megmondom.

Bocs az OFF-ért mindenkitől! Utsó ilyen volt, csak most már nekem is elég.

alumi 2009.10.21. 14:02:01

@Kedves Nard:

igen. buta szőke vagy! és néha igen kekec, szal vegyé vissza..

:)

csillag× 2009.10.21. 14:02:06

ez az oldal SOHA nem lesz olyan mint a szakítós!!! :D :) Majd mi teszünk róla...ha valaki nem úgy viselkedik , leállítjuk :P! (volt már á példa.. ) ;)

vagány csaj 2009.10.21. 14:04:49

@Caddy: Nem arról van szó, hogy valami csak fehér vagy csak fekete. Én is nő vagyok, ezért ismerem a női logikát! És biztosan tudom, hogy egy nő csak a büszkesége miatt nem adja fel az érzéseit. Lehet, hogy bedacol, deelőbb-utóbb ellágyul, ha szeret valakit. Főleg, hogy Lobelt utána még nagyon sokáig kereste...

@prim reborn: Nem hozott át semmit sün. Egyszerűen csak én kérdeztem, ő válaszolt! Ennyi! Hogy az épp a szakítóson történt, kit érdekel? Engem nem! Akkor Téged miért?

Lobelt 2009.10.21. 14:05:49

@Zsu0805: Hát jah. Amúgy nem érzem, hogy valamiről lemaradtam volna, mert boldog vagyok jelenleg. :) Csak azt a három évet sajnálom, mert sok olyan dolgot tettem, amit így visszanézve nem csináltam volna, ha épp nem úgy érzek, ahogy.

Lobelt 2009.10.21. 14:07:30

Hmmmm, egészen véletlenül :P eszembe jutott egy jó kis idézet:

"Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént." /Gabriel García Márquez/

Hát nem? :D

Igazság Atyja 2009.10.21. 14:07:39

@Lobelt: Az első körben helyesen jártál el, a másodikban nem. Ha már egyszer elküldted, utána ne te próbálkozz már újra - élettapasztalatok ide vagy oda. Egyébként ilyen helyzetben simán azt gondolhatja, hogy egy meghiúsult próbálkozás miatti 'nincs ló, jó a szamár is' alapon kellene neked ismét (átmenetileg).

Lynn: - Will she come back?
Riddick: - When I say goodbye, it's always forever.

Valahogy így.

alumi 2009.10.21. 14:09:39

@vagány csaj: mert ezen lovagoltunk odaát is, és pont ez a téma az, ami sokunk közt megmérgezte a viszonyt többek között. (merthogy mi ott nagy százalékban ismerjük is egymást személyesen, és barátok is vagyunk/voltunk többen)
jó lenne, ha legalább ide nem kerülne át ez a fíling.

alumi 2009.10.21. 14:10:08

@vagány csaj: ja, és az üzenetem sünnek szólt. kinek nem inge, ne vegye magára.:)

Szelid sunmalac 2009.10.21. 14:11:01

@prim reborn: Ember basszus! Ok kerdeztek! Az hogy te mit tudsz, vagy mit velsz tudni megint mas kerdes. Nem neked irtam es nem veled beszeltem.

Igazság Atyja 2009.10.21. 14:11:23

@prim reborn: Átjöhet a feeling, csak hozzátok vele a "szűrés" gombot is. :)

vagány csaj 2009.10.21. 14:12:33

@prim reborn: Ok. Akkor hát legalább itt ne veszekedjetek! :)

Lobelt 2009.10.21. 14:14:18

@Igazság Atyja: Igaz. És ezután az eset után már Riddick szellemében cselekedtem mindig.:D De mint írtam zöldfülű, tejfelesszájú, taknyos kis újonc voltam még akkoriban, és ez az eset tanított meg sokmindenre.

Igazság Atyja 2009.10.21. 14:17:32

@Lobelt: Ennek tükrében végleg szemet hunyunk újonckori botlásaid felett. :)

vagány csaj 2009.10.21. 14:17:44

@Lobelt: Ne aggódj, a tanulópénzt mindenki megfizeti... :)

Lobelt 2009.10.21. 14:21:08

@Igazság Atyja: Köszönöm! :D

@vagány csaj: Bezony, csak nem mindenkinek ugyanúgy váltják a valutát. :D

Köszönöm, ismét jókedvre derítettetek, plusz kiélhettem az exhibicionista hajlamaimat is, titok-posztoltam :D:D:D

alumi 2009.10.21. 14:23:34

@Igazság Atyja: dehogyis hozom. én soha nem szűrök senkit és nem is akarok.:)) vitát meg pláne nem.

Igazság Atyja 2009.10.21. 14:27:10

@prim reborn: Te kedveled a mulatságos főcímeket. Tessék, egy enyhén félreérthető az Indexről: "Vásáry André nem kasztrált, így született." :)

Caddy 2009.10.21. 14:29:13

Ó jajj! Kicsit dolgozom, és már megint áll a bál.

Szelid sunmalac 2009.10.21. 14:29:25

No. Akkor en is megnyugodtam.
@vagány csaj: Kulonben is, az egesz a te hibad, hogy rakerdeztel!

2009.10.21. 14:39:47

@Lobelt:
Amit csináltál azalatt a 3 év alatt? :) Boncolgassuk még egy kicsit az életed v hagyjunk? :)

Lobelt 2009.10.21. 14:46:26

@Zsu0805: Én nagyon szívesen mesélek bárkinek, bármiről, ha érdekli. Nincs titkolnivalóm, és tényleg a mesélés, írás éltet. De nem hiszem hogy mások is kíváncsiak rá mindig... :)

Igazság Atyja 2009.10.21. 14:51:46

Én kíváncsi vagyok. Mindenképp mesélj, ne hagyd, hogy ikszdé-tinik meg anyámasszony katonái taszítsanak le a trónról. :) Szórakoztató tartalom emészthető stílusban - elvégre épp ezért vagyunk itt.

[Meg szájkaratézni. :)]

csillag× 2009.10.21. 14:53:08

@Lobelt: én más vagyok...meg kiváncsi is :P :))))

Patria 2009.10.21. 14:53:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Szutyok vagy! Ezt már több ízben is a szemedbe mondtam, úgy látom kevés volt. Szánalmas, hogy pampogsz arról, hogy bárki is beleüti az orrát az életedbe, mikor te teregeted ki az összes létező fórumon, olyan mélységekig menően, hogy még a nemi identitásod is megkérdőjelezhető. Bármikor elmondom előtted is Caddynek, hogy szánalmasnak tartom az üres ígérgetéseidet és egy önző szar vagy, baromi nagy pofával. És nagyon köszönöm, hogy hatalmas termetedet nem használtad ki tegnap és nem "basztál pofán".

csillag× 2009.10.21. 14:54:49

nah szuper már 3an vagyunk...tehát többség dönt !(egység nyal) :))

TBal 2009.10.21. 14:55:40

@Lobelt: engem is érdekelne :)

2009.10.21. 14:58:29

@Lobelt:
Úgy fest minket nagyon is érdekel az a 3 év. :) Meg persze a többi. :) Hallgatunk mester. :)

lunatik 2009.10.21. 14:59:25

@Igazság Atyja: végre hús-vér küzdelem lesz, nem fotosopp kamu posztok. be is készítettem a csipszet meg a kólát. :)

2009.10.21. 15:00:31

@Igazság Atyja:
Ujujuj, mi lesz itt. :) Hozok egy szelet kenyeret tunkolni egy kis vért. :)

Caddy 2009.10.21. 15:00:43

@vagány csaj: hát én találkoztam már olyannal, aki annyira bedacolt hogy egy idő után már a saját hülyeségén nem lát túl. De egyébként egyetértek veled.

OFF

Áhhhh. Elegem van.

2009.10.21. 15:02:35

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Nah azthiszem most én is szerelmes lettem. www.allatkertialapitvany.hu/pictures/4356_1255350643.jpg

Bazira édes... :) Utoljára a fűzöm láttán lettem egyből szerelmes, de ez most visz mindent. :)

Lobelt 2009.10.21. 15:03:12

@Igazság Atyja: "szájkarate" :):):) fekve sz*rtam a nevetéstől :)

@csillag×: Az tök jó, mert engem az éltet, ha kíváncsiak a sztorikra. Ha PanniCsP is úgy akarja, posztokban szívesen közlök még dolgokat, mert jó sztorik azok vannak. De már eddig is 2 sztorim volt leadva (a mai gerilla-bejegyzésemmel együtt 3), és nem akarom, hogy rólam szóljon a blog. :D

A három évről meg annyit: nem véletlen, hogy 28 lányról akarok írni a könyvemben... (és ezek még csak az érdekesebbek) :S

alumi 2009.10.21. 15:03:22

@Igazság Atyja:
olvastad a blogomat egykor látom..:)

csillag× 2009.10.21. 15:03:30

@Zsu0805: úgy érzem jobban izgalomba jöttél, mint Stephenie Meyer-nél :D :P

TBal 2009.10.21. 15:05:10

@Lobelt: hogy tudtad őket megszámolni?

csillag× 2009.10.21. 15:07:59

@Lobelt: nem muszáj posztolni, szét tudunk Téged itt is boncolni :P Úgy látom kereslet van bőven! (Te vagy a kínálati oldal) :D

Juj de csúnya közgázos megfogalmazás :S

Lobelt 2009.10.21. 15:11:00

@TBal: Jó a memóriám :), és amikor felmerült, hogy írok róluk, akkor összeírtam egy listát. Persze ezek közül nem mindegyik lány jutott el az ágyamba is (vagy én az övébe). Van aki épp ezért érdekes. Meg persze van olyan is, akinek nem jutott eszembe a neve, úgy szerepel, hogy "parfümös lány" vagy "sikítós csaj" :D

Igazság Atyja 2009.10.21. 15:11:26

@prim reborn: Olvastam bizony. Bár most konkrétan a "Szénné égett Marika" c. cikkre céloztam, amit a szakítósra linkeltél. Mondjuk az morbid kicsit, de André helyzete sem irigylésre méltó. :)

@Lobelt: Nyugtass meg mindenkit, hogy a mennyiség nem ment a minőség rovására. :)

alumi 2009.10.21. 15:12:01

@Lobelt: ó máj gád. hángérien kaszanova.:)

Caddy 2009.10.21. 15:15:13

Arra jöttem rá, hogy sok ember (köztük én is) annyira sokat osztja az észt itt és különböző helyzetekben, hogy nagyon tudja mi kell másoknak. Tisztán lát olyan helyzeteket amiket azok akik benne vannak, természetesen máshogy élnek és ítélnek meg. Konkrét tanácsokat adunk, ajánlunk fel más pasikat, nőket. Miért? Miért nem söpröget mindenki a saját portáján? Mert az olyan tökéletes? Ha a válasz igen, akkor azt gondolom, hogy alantas lények szánalmas magánélete nem érdekel. Ha pedig nem tökéletes, akkor dolgozzunk azon, hogy minél jobb legyen.
Akinek inge, az gyorsan bújjon bele, akinek nem attól elnézést kérek.

alumi 2009.10.21. 15:15:22

@Igazság Atyja: jaj, arra emléxem. azt tényleg az újságírás pöcegödre volt.:) ráadásul egy igen patinás megyei újság honlapján.

a blog még mindig él, csak levédettem.

kasztrált barátunk cikkét meg láttam, de eszemben sem volt elolvasni. headline tells everything.:)

Lobelt 2009.10.21. 15:16:11

@Kedves Nard: Egy kicsit több. Bár nem három, hanem négy év, de ebben benne van egy 9 hónapos, egy három hónapos, meg egy 2,5 éves kapcsolat is...

Igazság Atyja 2009.10.21. 15:20:47

..és ~200 x 14 nap izgalom a terhességi tesztek miatt. :)

Lobelt 2009.10.21. 15:21:26

@Igazság Atyja: Nem ment a minőség rovására. Csakis a créme de la créme :):):) De mondom, ezek közül nem mindegyik lánnyal feküdtem le. Ami azt illeti kb. "csak" a felével. Van, akinél pont az volt az érdekes, hogy miért nem... :D

@prim reborn: Hát nem egészen... Sajnos sok dologra nem vagyok büszke, ezt fentebb is írtam... Viszont kellettek hozzá, hogy ma az legyek, aki. (Magamutogató, észosztó, de egyébként ártalmatlan ember :P) :)

TBal 2009.10.21. 15:21:35

@Lobelt: ez összesen 3,5 év kapcsolat. Kezdek arra gyanakodni, hogy ez az időszak nálad nem épp a monogámia jegyében telt... :)

Lobelt 2009.10.21. 15:25:36

@Igazság Atyja: Olyan is volt... Hatalmas sztori :D Kb. 2 hetet késett a csajnak... Aztán kiderült, hogy más, viszonylag komolyabb problémája miatt volt ez a dolog, na de az a két hét neki milyen lehetett... Ráadásul hülye volt a nőci, mert csak a két hét végén szólt nekem... Mondtam: "tűnés azonnal a doktor bácsihoz, ugyan kukkantson már be, növekszik-e kis Robika a pocikádban..." Persze más szavakkal, kicsit más hangszínben... :)

Lobelt 2009.10.21. 15:26:58

@TBal: Hát nem éppen... És nincs mentségem rá, csak magyarázatom, de az ott van fentebb, viszonylag hosszan megírva. :D

Lobelt 2009.10.21. 15:35:33

@Caddy: attól, hogy valakinek az élete nem tökéletes, még lehetett olyan szituációban, mint a másik, vagy kívülről láthatja máshogy a helyzetet, ami adott esetben még jól is jöhet.

Nem feltétlen észosztás meg tanácsadás folyik itt, hanem vélemények leírása (jobb esetben persze). És a posztok írói is azért teszik közzé a kis történeteiket, hogy véleményeket olvassanak, különben nem írnának ide. Szerintem a legtöbb hozzászóló itt, ezen a blogon nagyon intelligens ember, és nem tanácsokat osztanak, hanem véleményt mondanak.

I <3 csajokespasik.blog.hu! :):):)

TBal 2009.10.21. 15:39:37

@Lobelt: Nem igazán látom a logikai összefüggést...
Nekem aztán ne szabadkozz, én nem vagyok monogámiapárti (őszinteségpárti viszont igen, de ez más kérdés...)

2009.10.21. 15:40:22

@Lobelt:
Hmmm... erről egyből ez jutott eszembe... :)0:22 nél figyeld, h mit mond a kiscsaj.
www.youtube.com/watch?v=Lg_HriZSAU8&hl=hu

Jóóó nem azért, de most ez annyira idevágott. :) Nézd meg a filmet, nagyon ary. :)

@csillag×:
Áááá azért azt nem cserélném el semmiért. :) Ma megyek bnőmhöz a könyvért.

Lobelt 2009.10.21. 15:45:33

@TBal: Értem már miért nem érted... :D:D:D

Úgy értettem: Igazad van, nem éppen monogámiáról voltam híres. :D

Stupidella 2009.10.21. 15:45:57

@Lobelt: mindig lesznek észosztók is meg véleménymondók is.
Aki akar, hallgat másokra, aki nem, az nem.

Ilyen eccerű. :)

Lobelt 2009.10.21. 15:48:58

@Zsu0805: Hmmm, hímringyó, mi? :D

Node, egyszeri, és vissza nem térő alkalom: lenne kedved kívülállóként az eddig elkészült műveket lektorálni? Mert szívesen venném. Úgyis egy csomó mindent ugyanúgy látunk, hátha itt kijönne a különbség. Vagy mittomén... :D

Csak ha van időd, kedved, energiád.. stb. Jó-e az irány, amerre haladok, hol van logikai ellentmondás, stb...

Ha nemet mondasz nem sértődök meg, nem az a típus vagyok :D

Igazság Atyja 2009.10.21. 15:52:10

@prim reborn: Közben rájöttem, mitől tűnt olyan bizarrnak az a cím.

Tejszínes csirkefalatok,
Lazac pirított bundában,
Szénné égett... :)

Ok, ezzel viccelni is rossz.
Viszont mindig van lejjebb, ezt a gyorstalpalós újságírók rendszeresen bebizonyítják. :)

Kaccwalc (törölt) 2009.10.21. 15:53:02

Első misszió Cipruson? Vmi iszonyat csókos arogáns tiszt lehetsz. Ennyit nem ér az egyenruha, erre már énis rájöttem. Szóval elég rendesen elbasztad haver.

TBal 2009.10.21. 15:53:30

@Lobelt: Szóval akkor: A-ból hogy következik B?

Igazság Atyja 2009.10.21. 15:54:01

A Szakítós Könyv mintájára hamarosan elkészül a Csajok és Pasik kötet is. Ez Lobelt kalandozásait tartalmazza majd, lábjegyzetként (4-es betűmérettel) a többiek által beküldött történetekkel. :)

csillag× 2009.10.21. 15:56:51

@Zsu0805: Juj, ez de jó lenne :))) Lehet, h így elkészülne hamarabb :)))
(ajj de ez nem ér, akkor te már tudni fogod a sztori :P, áh de nem baj...türelmes vok)

Lobelt 2009.10.21. 15:57:16

@TBal: igazából mindegy :D :D :D

Lobelt 2009.10.21. 15:59:55

@Igazság Atyja: Én benne vagyok.

Viszont mára lépek! Zsu, lécci gondold át, holnap még beszélünk róla. Tökre szükségem lenne egy kívülállóra, aki nem ismer, viszont nem totálisan ismeretlen vadidegenre, aki véleményt mond.

Pá, és örvendeztem! :D

2009.10.21. 15:59:56

@Lobelt:
Én? Lektorálni? Biztos vagy benne? :) Most elpirulok. :)
Ha gondolod nyugodtan küld, szivesen átolvasom és véleményezem... csak mond mit szertnél konkrétan tudni. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.21. 16:10:01

@Lobelt: a sztorid olvasása közben az a kérdés villant elém, hogy a lány tőled tudta-e meg, hogy visszamentél az exedhez.

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.21. 16:12:54

@Lobelt: látom, épp megfelelő ritmusban kérdeztem.:-D

Igazság Atyja 2009.10.21. 16:19:07

Így hajszál híján nem leszel huszonkilencedik. :)

Igazság Atyja 2009.10.21. 16:22:10

Mármint bármelyik hölgy, aki pár perccel később érkezik. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.10.21. 16:25:58

@Lobelt: végülis mind1. Lánynak van gerince, nem sunnyogott, respect.

2009.10.21. 16:26:02

@Igazság Atyja:
Áááá én a 13-as sorszámot akartam volna, így kimaradok asszem a szórásból. :)

Igazság Atyja 2009.10.21. 16:37:26

Ezt a mázlit - én is hasonló könyvet írok és pont 12-nél tartok. ;)
Egyébként november 13. lesz a te napod. :)

2009.10.21. 16:41:48

@Igazság Atyja:
Azaz... :) Imádom a péntek 13-át, csak azért is mert mindenki a szerencsétlenséggel jön. :) Csakazért is futok a világgal szembe. :) :P

2009.10.21. 17:22:45

@TBal:
Ment a válaszmail. :)

ged 2009.10.29. 11:54:12

a bátor katona:D

qx92 2009.12.03. 13:03:29

egy bator fasz vagy nem katona ha kotan lennel nem sirnal itt mint egy kurva a templomban
süti beállítások módosítása