Rögtön az esküvő után megcsalt

2009. november 09. 07:36 - csajokespasik

Álomesküvő és egy Spanyolországi nászút - minden, ami elaltatja a gyanakvást. Aztán jönnek a hétköznapok. A feleség mindent megtesz, hogy férjecskéje kedvébe járjon: felveszi a legszexibb ruháját és megfőzi a kedvencét. A ház ura rendszeresen késik és még neki áll feljebb. Most megtudhatjuk, hogy az elhúzódott munkaidők mögött gyakran nem egy kegyetlen főnök áll. A posztíró a tanácsaitokat kéri. Megbocsátás, tűrés vagy válás?

 

Sziasztok! Azért írok, mert valahol muszáj kiadnom a fájdalmaimat (nem itt tenném normális esetben, de majd a posztból ez is kiderül). A vőlegényemet Andrisnak hívják. Előtte Krissz volt a párom, amit egy korábbi történetemből tudhattok már. A vőlegényemmel nagyon jól elvoltunk, szerettük egymást. Mivel már összeköltöztünk, az első közös lakásunkba, elkezdtük komolyan tervezgetni az esküvőnket. Mindent lerendeztünk, ahogy az a nagy könyvben meg van írva: gyönyörű helyszín, kevés vendég, na meg persze nem hiányozhat a gyönyörű, hófehér ruha. Életem legboldogabb napja előtt álltam. Minden nap nagyon lassan telt, de mindig volt mit elrendezni - hol aludjanak a vendégek, stb-stb.

A párom is részt vett a szervezésben, bár őt inkább a legénybúcsú érdekelte :) Amikor a vendéglistát írtuk, a bátyám (Zoli) és a felesége (Erika) is segítettek. Mivel ők mutatták be nekem Krisszt, (Erika unokabátyja) őt is felvettük a vendéglistára. Az a jó, hogy tényleg megőriztük a "jó" kapcsolatot a család miatt, és Andrissal is egész jól megvoltak. Minden nagyon jól sikerült, még ma is azt tudom mondani, hogy életem legjobb, és egyik legszebb napja az esküvőm volt. A lagzin az első tánc is fényesen sikerült. A lakodalomban persze nekem mindenkivel táncolnom kellett. Krisszel is...nem volt gond, ez is sikerült. Az éjszaka folyamán beszélgettem Krisszel. Elmesélte, hogy van barátnője, jól vannak stb....Nagyon jót beszélgettünk, nosztalgiáztunk egy kicsit. Mézesheteinket sikerült Spanyolországba szervezni: Nagyon sokat barangoltunk a tengerparton, ettünk-ittunk…egyszóval minden klappolt. Otthon is minden rendben volt, a lakásunk is kezdett egyre otthonosabb lenni. A gondok akkor kezdődtek, amikor Andris munkaideje egyre hosszabb és hosszabb lett. Engem nem zavart eleinte, mert én is nagyon sokat melóztam, néha úgy mentem haza, hogy ki voltam készülve, és csak az ágyamat akartam. De amikor elkezdtem otthon estére főzni neki a kedvencét, tudjátok, gyertyafénnyel meg miden, ami kell. Ki is öltöztem szexi ruciba. Várom-várom, nem jön. Hívom, és csak a hangposta jelentkezik. Mondom, akkor holnap újra elkezdek mindent. Meglepit akartam neki. Másnap, és harmadnap is ugyan ez volt, nagyon későn ért haza. Harmadnap már nem bírtam, megkérdeztem, mi tartott ennyi ideig, mert már három napja próbálom meglepni, egy kis romantikus estével. Azt mondta, fontos tárgyalásokat intéznek, és még neki állt feljebb, hogy én mit képzelek. De nem akarom szaporítani a szót, mert már így is hosszú a poszt. Sajnos pár héten belül kiderült, hogy mi a baj: az, amit nem kívánnék az ellenségemnek se: megcsalt. Azt mondta, hogy csak az esküvő után találkoztak, pár héttel, és teljesen véletlenül gabalyodtak egymásba, stb. Minden létező kifogást elsütött, de én csak a megcsalást láttam benne, amit nem tudok megbocsátani. Szerintetek mit tegyek? Bocsássak meg neki? Alig három hónapja házasodtunk össze. Váljak el? Nagyon rosszul érzem magam. Egyedül Krissz vigasztalt, mert minden barátnőm átvert, és becsapott, de ezt már egy másik posztba kéne kifejteni. Minden kritikát, tanácsot elfogadok!

 
329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr961485854

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pszichológus válaszol: Ha tudunk együtt élni papír nélkül, a gyerekhez miért kell összeházasodni? 2011.03.28. 15:53:17

Kedves KarolinaÖn nőként jobban értheti barátnőmet, én legalábbis lassan feladom. Én egy szabadelvű, nyitott gondolkodású lánnyal jöttem össze, akit nem érdekelnek a formaságok. Öt éve élünk együtt, eddig jó volt neki házasság nélkül. Mostanában szóba ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erásss 2009.11.09. 07:45:56

Sziasztok!
Szerintem Neked egyikünk sem fogja nyíltan azt mondani,hogy váljatok el,vagy bocsáss meg neki.Csak a véleményünket írjuk le...Szerintem,csak akkor bocsáss meg neki,ha tényleg túl tudsz jutni ezen a hatalmas fájdalmon,és a békülést követően tényleg tiszta lappal tudjátok kezdeni az életet.Mert annak szerintem nincs semmi értelme,ha megbocsátasz,és az első veszekedésnél a fejéhez vágod,hogy Te megcsaltál.Ha így történne,akkor előbb utóbb elválnátok.Én annó erre nem voltam képes,éppen ezért nem is békültem...Neked viszont kitartást,és sok erőt kívánok!

boss888 2009.11.09. 07:57:01

Kutyából nem lesz úthenger! Amikor kiderült, hogy megcsalt a menyasszonyom, én szépen összepakoltam a cuccait és elvittem neki. Neked is hasonlót tanácsolok. Szépen el kell válni, és az élet mehet tovább!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.09. 08:05:15

@Erásss: sajnos egyet tudok érteni. És a dolgot még orcátlanabbá teszi, hogy nem az esküvő után, mondjuk pár évvel, hanem rögtön utána teszi meg. Meg a posztírót tudom sajnálni - hiszen őszintén szerette és tisztán játszott, nyílt lapokkal: megpróbált a kedvében járni és a tökéletesség látszata elhomályosította a valóságot. Van ilyen.
Nehéz tisztán látni, ha az ember rózsaszínben lát mindent - és a pasi se tűnik olyannak, mint akivel őszintén meg lehet beszélni az ilyesmit.

vagány csaj 2009.11.09. 08:21:24

Jó reggelt!
Erre én is csak azt tudom mondani, hogy a pasinak most kellene a legszerelmesebbnek lennie. Ha már most képes volt arra, hogy megcsalt, mit vársz tőle a jövőt illetően???
Tanácsot nehéz adni, dönteni csak Te tudsz. Ha ezek után meg tudsz bízni benne, és tényleg el tudod felejteni... Bár szerintem nem sok értelme lenne. Válj el tőle és folytasd az életet tovább. Nem érdemli meg, hogy még egy esélyt kapjon!
Kitartás! :)

vagány csaj 2009.11.09. 08:22:46

@Erásss: @boss888: @Panni CsP: Sziasztok! Mi újság így hétfő reggel? :)

boss888 2009.11.09. 08:27:54

@vagány csaj: Semmi különös. Ittam, buliztam... Utána meg buliztam és ittam:D

Devil2 2009.11.09. 08:30:58

@vagány csaj: Szia Csajszikám! :) Jól telt a hétvége?

vagány csaj 2009.11.09. 08:34:32

@Panni CsP: Ugye? Mindig csak a munka meg a munka... :)

@boss888: Neeeeeeeeeee!!!!!!! Ne beszéljünk ivászatról!!!!! Léccccii!!! Még most is felfordul a gymorom... Hármadnapos vagyok. Én megírtam pénteken @Erásss: -nak, hogy a vasárnap heverem a másnapot, de hogy ennyire megvisel, hogy még hétfőn se tudok a piára gondolni, ez még engem is meglep. :)

@Devil2: Sya Édes! Jól, bár valam(k)i hiányzott! :S

Erásss 2009.11.09. 08:44:12

@vagány csaj:
Látom jól telt a hétvégéd!!:)) Mesélj!!Tegnap a csajokkal mi is iszogattunk,tequila party volt nálam.Engem nem viselt meg!

Erásss 2009.11.09. 08:44:45

@Devil2:
Szia!Meglett az üzim?Kíváncsi vagyok a véleményedre.

vagány csaj 2009.11.09. 08:46:48

@Erásss: Tequila? Az nagyon aljas pia! Iszod, iszod, mert nem érzed a hatását, utána meg hirtelen kiüt. Na jó, ne beszéljünk ilyenekről! :)
Nekem is volt mozi, pia, buli, verekedés... :D

Devil2 2009.11.09. 08:46:48

Jó reggelt mindenkinek!:)

Nagyon gáz a történet, illetve nem is a történet, hanem inkább megélni ezt. Az nem derül ki hogy mennyi ideje voltatok együtt a házasság előtt, gondolom nem a kritikus 7. évben történt az esküvő, hanem még jóval előbb.
Van olyan hogy valaki besokall a sok jótól, aztán meg elkezed ilyen pitiáner dolgokat művelni. Nem kell jóstehetség ahhoz hogy megállapítsuk, hogy Te, kedves posztoló, sokkal mélyebben benne voltál(vagy) érzelmileg ebben a kapcsolatban, mint Andris. Persze csak találgatni lehet az ő érzelmi világát illetően, de nagy valószínűséggel hazugságra alapul(t) a kapcsolatotok, az ő hazugsására, tehát itt az alapok sincsenek rendben, a gyenge alapra épített ház pedig előbb-utóbb összedől. Foltozgatni, meg aládúcolni lehet a háznak, de ez csak kitolja az összeomlás időpontját. A döntést Neked kell meghozni, hogy mi lesz a jövőtökkel, de én nem erőltetném ezt tovább, mert valami meghalt benned ami kell a jó kapcsolathoz, az pedig a tisztelet. Enélkül csak két egymás mellett élő biomassza vagytok, ha folytatjátok.

Erásss 2009.11.09. 08:48:56

@vagány csaj:
Verekedés?Az igen!Kit csaptál le? :D

Igazság Atyja 2009.11.09. 08:49:28

Mennyi időt húztatok le együtt a jeles esemény előtt? Gyanítom, hogy nem túl sokat, hiszen akkor már korábban is fény derült volna a huncutságaira. (Kizárt dolog, hogy előtte nem gabalyodott össze senkivel). Gyönyörű, hófehér ruha, életed legszebb napja... ugye jól sejtem, hogy a lagzit te szorgalmaztad, ő meg csak rábólintott? :) A kis kitekintés (és a majdaniak százai) miatt viszont ne ítéld el Andrist! Nőként fogalmad sem lehet róla, milyen bűntudatot tud okozni, mikor véletlenül dugsz meg valakit. Márpedig ez sűrűbben megesik, mint gondolnád. Elegendő kicsit többet inni a buliban, véletlenül ráesel a kanapén üldögélő csinos hölgyre (preferáltan Gordana-domborulatokkal) és azon kapod magad, hogy egy perc múlva már dugtok is. Hihetetlen szégyenérzetet okoz az aktus után, hogy közben otthon finom vacsorával, aggódva vár leendő gyermekeid anyja. Ennek ellenére hiába küzdesz, újra és újra meg fog történni, mert az ilyesféle véletlenek szövevényes rendszere teljesen kiszámíthatatlan. Most biztosan az jár a fejedben, ha már most megcsal, míg fiatal, szexi és kívánatos vagy, vajon mi lesz öt év múlva, három gyerek után? De megnyugtatlak, esetetekben ez egészen másként lesz. Addigra már olyan erős érzelmi kötelék lesz közöttetek, hogy rá sem tud majd nézni más nőre anélkül, hogy el ne süllyedjen szégyenében! A szeretet, őszinteség és kölcsönös megbecsülés kiiktatja az életetekből a pajkos véletleneket.

vagány csaj 2009.11.09. 08:51:14

@Devil2: Itt még a kritikus 7. év sem mentség, Szivem!

Devil2 2009.11.09. 08:52:42

@vagány csaj: Itt vagyok Szivem! De ugye nem azért vagy harmadnapos mert annyira hiányzott az a valaki?

vagány csaj 2009.11.09. 08:54:50

@Igazság Atyja: Véletlenül??? Ezt Te se gondolod komolyan! Másodszor, harmadszor meg huszadszor is véletlenül, ugye!?
Erős érzelmi kötelék? Az évek során az érzelmek homályosodnak, nem erősödnek! Ne áltassuk már szegény lányt!

Devil2 2009.11.09. 08:57:24

@Erásss: Szia! Igen, meglett!:) A fene se godolta volna hogy az Indán nem látható,mert ott próbáltam keresni, de amikor megnéztem a méljeimet akkor láttam az értesítőt, rákattintottam és egyből megjelent a szöveg. Furcsa állat ez az Inda... :)
Fogok írni, egyelőre ezt ígérhetem, valószínűleg délután.

Devil2 2009.11.09. 08:59:24

@vagány csaj: Nem mentség a 7. év persze, de abba legalább bele lehetne valahogy magyarázni.

Igazság Atyja 2009.11.09. 08:59:33

@vagány csaj: Nem homályosodnak, csak a lávaként forrongó szerelem fokozatosan takarékon égő szeretetté alakul. Az pedig mindent kibír, mindent elvisel - azt az időszakot is, míg lassan elfogynak a véletlenek. Akár pár hónapról, akár néhány évtizedről beszélünk.

Egy út van, én ebben hiszek: a mindent elsöprő szeretet.
A Rossz felett győzni fog a Jó!

vagány csaj 2009.11.09. 09:04:04

@Erásss: Beszólt egy gyerek az öcsémnek, annyi idős lehet mint én. Odamentem hozzá, hogy állítsa le magát, mert baj lesz. Azt mondja nekem: nem mondod te k**va. Mondom mit mondtál? Azt, hogy k**va vagy! Na nekem se kellett több. Kapott egy olyan öklöst... Azt mondja: még egy ilyen. Ahogy kimondta kapott még egyet! :D Elkezdi az a szerencsém, hogy ő nem üt meg nőt. Hát mondom nem is ajánlom, mert akkor téged itt eltemetnek. :D Utána elkussolt! Egész diszkó feküdt a röhögéstől! :D

@Devil2: Nem, azért mert éhgyomorra ittam. Tegnap fel akartalak hívni, szenvedni neked egy sort a telefonba, de mondom Te nem hívtál, nehogy már én hívjalak... :@
Úgyhogy most haragszok Rád!

Erásss 2009.11.09. 09:04:14

@Igazság Atyja:
Te hiszel abban,hogy valaki képes megváltozni és soha többet nem kapja el a hév?Ráadásul ebben az esetben tudatos volt a megcsalás,mert nem buli után piásan történt.Hanem munka után randi.

Erásss 2009.11.09. 09:05:39

@vagány csaj:
Az szép!Jól tetted!
Képzeld szombaton voltam szoliban.Szerinted volt áramszünet???:D Komolyan mondom velem is mindig történik valami.

vagány csaj 2009.11.09. 09:05:49

@Igazság Atyja: De itt már eleve a "lávaként forrongó szerelem" is hiányzik! Akkor mi alakul és mivé?? Ugyan már!

2009.11.09. 09:08:30

Azért az komoly, hogy alig érkezett be 5 hozzászólás és már kezdődött is ez a
JÚúúúúújjj, hogy vagy csajszi heee1? Há jó vót a hétvége heee'?

:D:D:D:D Szánalmas LOL-e? :D

Miért nem mennek msn-re akik ismerkedni járkálnak blogra?

vagány csaj 2009.11.09. 09:09:07

@Erásss: Majd legközelebb meggondolja mit mond. Szinte az egész diszkó a haveri körömbe tartozik, nem beszélve a kidobóról, úgyhogy biztonságban éreztem magam. :D

Hehh! :D Ne már, hogy pont akkor van áramszünet, mikor Te mész! :D Ez kész! Nem baj, elmész máskor! :) Na és a tequila party hogy sikerült?? :D

Igazság Atyja 2009.11.09. 09:11:13

@Erásss: Nem a hév kapta el, hanem a véletlen. Az pedig nem csak ittasan jöhet: a házibuli csupán egy példa volt. Az ember küzd, próbálja elkerülni az olyan szituációkat, amelyek kitekintésre adhatnak módot - de végül belátja, hogy mindhiába. Bárhol beüthet a kraft: a könyvtárban, egy munkaügyi értekezleten, az étteremben az asztal alatt. Végül kellő alázattal belátjuk, hogy a véletlen erősebb, mint mi, és ez valamelyest megnyugtatja háborgó lelkünket, majd idővel csökkenti a bűntudatot is.

@vagány csaj: Valószínűleg nem hiányzott, különben miért házasodtak volna össze? A vagyonközösség miatt, vagy a konzervatív nagyszülők noszogatására? Ez bizony szerelem a javából, apró véletlenekkel tarkítva.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 09:13:48

@Hivatásos beszólóművész: Ezzel mist kenytelen vagyok egyeterteni :/ Semmi kifogasom az offolas ellen, de ez a picsogas most nekem is sok volt igy koran ehgyomorra.

vagány csaj 2009.11.09. 09:14:22

@Igazság Atyja: Véletlen és "kraft" (:D) mindenhol beüthet és mindig. Nem ez volt az első és nem is utolsó alkalom. Ez nem fog változni, max csak rosszabb irányba.

azallamenvagyok 2009.11.09. 09:15:26

mit akarsz egy év múlva két, öt tíz év múlva? szükséged van-e a szexuális kisajátításra, vagy inkább az érzelmi támogatásra, az elkötelezett együttműködésre az életetek kapcsán?

ha monogámiát vársz el, akkor tipli
ha együttműködést, lazább szexuális elvárásokkal, akkor meg kell beszélni vele, hogy "figyi néha félrekefélhetsz (de én is fogok), de emellett elvárom, hogy a mi kapcsolatunk legyen az első..." - aztán meglátod erre mit mond, együtt lehet-e vele működni

Szelid sunmalac 2009.11.09. 09:21:33

Krissz....Az megis melyik nevbol ered? Nem kibaszott amerikai vagy, hogy Chris-ezz, raadasul egy sz, ha mar mindenaron igy akarod becezni szerencsetlen gyereket. De a te dolgod, te posztod. En azt javaslom maradj a mostani parod mellett, mert jobbat ugysem talasz. Hunyj szemet a botlasai felett es inkabb arra figyelj, hogy majdani gyerekednek jo anyja, jelenlegi ferjednek meg odaado parja legyel.

Caddy 2009.11.09. 09:21:45

Jó reggelt!

Posztírónk azt javaslom, menjen minél messzebb ettől a pasitól, akihez sikerült hozzámennie is. Aki 3 hónappal az esküvő után megcsal, az nem nagyon fog változni. Ennyi. Kuka.Lapát.
A másik észrevételem pedig ez a Krissz nevű, aki kicsit sűrűn kerül elő az írásban. Ezen is el kéne gondolkodni,hogy ennek vajon mi az oka?

Igazság Atyja 2009.11.09. 09:28:38

Egyértelműen leírta, hogy a félrelépést nem tudja megbocsátani. Akkor vajon hozzá tudna szokni a "lazább szexuális elvárásokhoz"? Esetükben a nyitott kapcsolat szerintem nem működne. Ezt a nagyszerű házasságot csak azzal lehet megmenteni, ha a férj meggyőzi az asszonyt, hogy nem tudatosan, kalandvágyból, a változatosság kedvéért lép félre, hanem egy felsőbb erő hirtelen parancsának engedelmeskeve. A nő viszont ne keféljen félre. Milyen az már? Minden egyes gyerek születését azzal ünnepelni, hogy megyünk DNS-vizsgálatra? Egy ilyen szorgalmasan dolgozó, öntudatos ember, mint Andris aligha akarná más porontyát felnevelni.

Bit Rot 2009.11.09. 09:29:05

@Caddy:
Nekem is gyanús ez a Krissz dolog.

Pláne ez a rész, is: "Nagyon rosszul érzem magam. Egyedül Krissz vigasztalt, mert minden barátnőm átvert, és becsapott"

Kytia 2009.11.09. 09:31:10

@Igazság Atyja: Nincs igazad. A pasinál nem véletlenek csúsznak be, és nem a bűntudattal küzd, hanem konkrétan le se szarja a másik igényeit. A nő napok óta vágyik egy romantikus, együtt töltött estére, meleg vacsival (amit mellesleg ő készít el hullafáradtan), szexi rucival, gyertyafénnyel. Mindent elkövet, hogy ez meglegyen, majd amikor szóvá teszi, hogy azért ez mégiscsak, akkor jól lebasszák. Itt minden van, csak tisztelet és szeretet nincs. A másik kizsigerelése, az van. Jelen pillantaban az új (?) nő személye sokkal fontosabb, mint a feleség igényei.

Lord_Cica (törölt) 2009.11.09. 09:31:11

Fú milyen önző a levélíró! Miért ne szexelhetne bárkivel a férje? Inkább kérje meg, hogy videózza le, ahogy dug a szeretőjével, hogy később megnézhessék hármasban a Krisszel, és aztán mehet a grupen.

Kytia 2009.11.09. 09:32:28

@Igazság Atyja: "nem tudatosan, kalandvágyból, a változatosság kedvéért lép félre, hanem egy felsőbb erő hirtelen parancsának engedelmeskeve"

Sorozatgyilkosok szoktak még hasonló magyarázatokkal előállni.:DDD

paaj 2009.11.09. 09:34:12

@Igazság Atyja:
Nem mentegesd már ezt a szánalmas férjuramat. Esküvő után azonnal félrekefélt. Nem véletlenül, nem a pillanat hevében hanem tudatosan, előre készülve rá. Ez a legnagyobb szemétségek egyike amit egy nővel szemben el lehet követni. És még neki állt feljebb.
Kedves posztíró, el kell válni. Neked ez csak rosszabb lesz. Keress egy olyat aki téged szeret és nem csak egy leszel neki a sok közül.

Kytia 2009.11.09. 09:34:43

@Igazság Atyja: "Egy ilyen szorgalmasan dolgozó, öntudatos ember, mint Andris aligha akarná más porontyát felnevelni."

Manapság nem születik minden szexből gyerek. Elég jó módszerek vannak.

Kytia 2009.11.09. 09:36:29

@paaj: De most Te amúgy a "pillanat hevében" c történetet jobban megbocsátanád?? Nem azért, de én futva menekülnék olyan emberektől, akik a "pillanat hevében" cselekednek bármit is. Legközelebb a pillanat hevében beleüt az arcomba???

hhh. 2009.11.09. 09:38:11

ki a fassz az a Krissz?
Krissztina, Krissztián, kedves krissz galambom...krissznahívő?
esetleg krisszteleki lászló személyesen?
meg ő vigasztal. már a lagzidon. azért, mint vőlegény, ez engem kicsit felbäszna. lehet, megkeresném az egyik kolléganőmet...

Szelid sunmalac 2009.11.09. 09:38:46

Most miret van mindenki ugy oda? Nem az esluvon csalta meg, csak utana.

Krissz...Ket SZ-szel. Nagyon bassza az agyam....

alumi 2009.11.09. 09:39:03

Érett, felnőtt személyiségek, megfontolt, komoly döntéseinek hozadékáról olvashattunk.

A férj hadd kufircoljon, a csaj lépjen le Krisszel és mindenki bódog lesz.

Borcsika 2009.11.09. 09:40:36

én azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan lehet "véletlenül összegabalyodni"?
én a lánynak azt ajánlanám, emelt fővel rúgja ki a hites urát, és mindent, amit csak lehet a közös vagyonból, mentsen át. a kibaszás társasjáték!!!
a barátnők meg szintén mehetnek a csába, netán ők is dugtak már apival, és megszólalt a lelkiismeretük, vagy a későbbiekben hegyezik rá a fogukat. minen esetre újak után kell nézni.
fel a fejjel.!!! kitartás

vmezo 2009.11.09. 09:42:57

vicces, hogy a sok korlátolt törzskommentelő kisasszony mennyire nem érti az iróniát bizonyos kommentekben

Igazság Atyja 2009.11.09. 09:43:08

Honnan veszitek, hogy tudatosan lépett félre? Pláne azt, hogy mennyit készült rá? Lehet, hogy még óvszer sem volt nála, olyan hirtelen jött az egész. "..és teljesen véletlenül gabalyodtak egymásba.." Ott van feketén-fehéren. Nincs okom kételkedni Andris szavában, mert a házasság intézménye csak a tökéletes őszinteségre épülhet! A sorozatgyilkosok motivációit pedig ne keverjük már ide, mert ez erős csúsztatás. Őket nem a huncut véletlenek sodorják "helyzetbe", hanem valóban tudatosan, aberrált vágyaik kielégítése céljából vadásznak. Krissz jelenléte viszont engem is feszélyez kicsit. Jobb lenne, ha a posztoló végleg eltávolodna tőle, mielőtt megkörnyékezi a kisördög. Annál is inkább, mert a barátnői is mind becsapták. Ilyen helyzetben könnyebben követ el az ember megbocsáthatatlan bűnöket, és ez már nem lesz véletlen - főleg, hogy Krissz volt az előző párja.

TBal 2009.11.09. 09:44:08

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: de azt három sz-szel basssza, nem? :)

TBal 2009.11.09. 09:44:49

@prim reborn-habkő rulz: ne legyen mindenki büdog, szar lenne, ha mindenkit ugyanúgy hívnának... :)

Prala 2009.11.09. 09:45:31

spanyolországi kis i-vel!!!!!
Egyébként lúzer vagy: tényleg egy blogon akarod megoldani az életedet???

uhhh (törölt) 2009.11.09. 09:47:41

nagyon hétfő van nekem még ehhez.

Lobelt 2009.11.09. 09:48:07

Hello!

Azért annyit megjegyeznék: sokszor, aki azt mondja, hogy sok dolga van, azért dolgozik sokáig, annak az az oka, hogy sok a dolga, és sokáig kell dolgoznia! :) Természetesen a posztban szereplő fütyi ettől még ejnye-bejnye!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.09. 09:50:16

Férjtől válni, kukázni. Plusz seggbe sünt neki. Szelíden.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.09. 09:50:59

erre az esetre is igaz a következő: le kell ülni, és végig kell gondolni, hogy a kedves páciens mit akar az élettől.
fontos tény, hogy az emberek, ezen belül különösen a férfiak nem változnak. tehát aki félrejár, az félre fog járni (hogy mafaszér' nősült meg, szerintem ő maga sem érti).

na most: ha a kedves posztíró úgy érzi, képtelen a férje nélkül élni, és ennek fejében el bírja viselni élete végéig, de legalábbis elég sokáig, hogy amíg ő főz, mos, vasal, gyereket nevel (és kimos kézzel), addig a férjeura más pinákban kódorog, akkor maradjon vele. Így ugyan a formális logika szabályai szerint szétcseszi az életét, de Simicska Lajos óta tudjuk, hogy mindenkinek joga van hülyének lenni.

ha azonban normális, szép, mit ne mondjunk, boldog életet vagy legalábbis annak esélyét szeretné, akkor tipli (tipli, tipli, ájm szupömen...)! ez utóbbi esetben nem latolgatunk, nem méricskélünk, hanem felnőttet játszva RACIONÁLIS döntünk.

kérem a következőt!

2009.11.09. 09:51:19

Ha képes volt megcsalni rögtön, szinte azonnal az esküvőtök után, akkor ez az ember nem volt szerelmes beléd, ez tuti.

Marha gyorsan rúgd ki, aztán kezdj új életet nélküle. Ha ezt elnézed most neki, rendszerszerűen fog félrekúrni egész életedben, te meg negyvenéves korodra alkoholista, vagy gyógyszerfüggő csődtömeg leszel.

Szabadulj meg tőle. Ha szereted, persze fájni fog, de megéri, hidd el.

Igazság Atyja 2009.11.09. 09:51:41

Krissszel biztosan nem lesssz boldog, mert nyilván volt oka, hogy véget ért a kapcsolata vele. (Elolvasnám azt a történetet is, adjatok linket). A boldogságának záloga kizárólag Andris lehet. El kell fogadni, hogy nem egy félistenhez ment feleségül, hanem egy emberhez, aki néha megbotlik. Úgy tudom, nem az a legerősebb, aki sosem botlik meg, hanem aki mindannyiszor talpra áll. Andris erős! Ha ad neki lehetőséget, sokszor bizonyítja majd. :)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2009.11.09. 09:53:58

@Igazság Atyja: "Ha ad neki lehetőséget, sokszor bizonyítja majd.

helyesen: "Ha ad neki lehetőséget, sokszor bizonyítja majd, hogy nem csak otthon, hanem idegenben is tud teljesteni!" :-)

Igazság Atyja 2009.11.09. 09:56:40

@idelle: Természetesen. Egy erős férfi minden fronton megállja a helyét. :)

alumi 2009.11.09. 09:57:36

nekem sántít ez a sztori, akárhogy is nézem. nem létezik, hogy nagy cejiben csak úgy összekamatyol valakivel a férj 3 hónap után minden előzmény nélkül...hiányzik nekem ebből valamilyen apróság, ami az egész sztorit kerekké tenné.

Funkerman 2009.11.09. 09:58:32

@Erásss: Dehogy nem. Váljanak csak el. Ami így kezdődik, az nem fog jobban folytatódni.

szépmező 2009.11.09. 09:58:59

"A vőlegényemet Andrisnak hívják. Előtte Krissz volt a párom, amit egy korábbi történetemből tudhattok már. "

Én nem vagyok sorozatfüggő.

Caddy 2009.11.09. 10:00:01

@Bit Rot: hát lehet, hogy dupla házasságtörés volt? :D Krissz minden lépéséről tudunk az esküvőn,a férjről már kevesebbet. ??????

@prim reborn-habkő rulz: :D

papamaci1 2009.11.09. 10:01:31

Kedves cikkíró ! Sajnos Te egy tipikus NHP vagy......

redcard · http://redcard.tumblr.com/ 2009.11.09. 10:04:17

persze, nyilván csak az esküvő után találkozott a másik nővel meg csak akkor dugta meg, hogyne. szerintem nem kérdés, gyorsan válás amíg még lehet.
más kérdés, hogy a krissssssz vonalon nem vagyok biztos benne, hogy az igazság minden részletét kibontotta a kedves posztoló, de ha van/volt vele is nosztalgiadugás, akkor meg pláne válás, azaz a konklúzió nem változik

Csibefogó · http://www.isitchristmas.com/ 2009.11.09. 10:04:34

"Nagyon rosszul érzem magam. Egyedül Krissz vigasztalt, mert minden barátnőm átvert, és becsapott."
Hogyan csapott be minden barátnő? Meg ki is ez a Krissz végeredményben? Csupa be nem fejezett mondat ez a post.
Kedves Panni CSp! Nagyon egyenes és őszinte leszek, de csak közhelyeket tudok mondani. Te a szerelem érzésébe vagy/voltál belehabarodva, az András mint eszköz kellett ebbe a sztoriba. Észrevehetetlenül benne van a történetben, hogy semmi pozitívet nem írsz a férjedről („nagyon jól elvoltunk” = mint kanál a húslevesben?). Leírom: Te nem vagy szerelmes az Andrásba!
Most megint elolvastam még négyszer, fogadd el tőlem az alábbi gondolataimat helyzetedről.
Az életben mindenki a kapcsolatában szeretetre, elismerésre, bizalomra, ragaszkodásra, kölcsönösségre, megértésre, tiszteletre és adott esetben ki nem mondott köszönetre, "hálára", elismerésre vágyik.
Hiába akarsz közösen építeni egy házat, ha a másik az építkezés mikéntjével sincs tisztában, sőt nem is fűlik a foga az egészhez, hanem úgy van vele, hogy majd a másik helyette is dolgozik, ő meg nézi a partvonalról. A másik ebben először megértő és szívesen csinálja helyette, majd noszogatja kedvesen, hogy nem ez az egyezség, majd dühös és nem érti, hogy a másik miért nem dolgozik közösen, majd felháborodott és abba-abbahagyja az egészet és megpróbálja beleráncigálni a másikat - aki néha talán megy is és még néha élvezi is, de nincs benne kitartása és lerakja a cuccost, mert kimeríti, nem is fontos neki igazán, nem is érti, nem is értékeli; sem a házat sem a másik munkáját. Aztán a másik dühöng, csapkod, rombol, értetlenül áll, belefárad és lerakja a saját cuccait. Ha fontos neki a ház, a másik, próbál ilyen-olyan megoldásokat találni, megérteni a másikat, megmagyarázza magának a reakciókat, de a vége úgyis az lesz, hogy értetlenül, kimerülve, csalódottan és elhasználva áll egy félkész vagy még olyan se ház előtt.
Elvesztegetett energia és idő? Igen az. Nem, nem az. De mégis, és ezért könnyesek/dühösek/szomorúak lehetnek ezek a sorok.
Szabadon kell engednem, el kell engednem a másikat, a kapcsolatot. El kell fogadnod magadban: én megtettem mindent, de ennyire futotta és ezért elismerést soha nem fogok kapni a másiktól. Ezért elvesztegetett idő és energia. Ha egy új házat építesz, tudni és látni fogod a buktatóit. Nem fogom olyan hévvel csinálni a kezdetekkor, de kitartóbban és majd lelkesebben, ha látom, hogy a másik immár tényleg partner ebben. Az előző kudarcát kitörölni nem fogja, de új értelmet, új kezdetet, új életet adhat. Ha a másik is épít, akkor hamarabb lesz kész a ház, sokkal szebb lesz, örömmel fog eltölteni már a munka is. Lesznek buktatók, lesz, hogy az egyik vagy másik ki akarja fújni magát egy percre, de ha jól választok, a lapátot sosem teszi le a kezéből. Csak én se tegyem le. Ez mindennél fontosabb lesz és "kárpótolni" fog.
Én azt szeretném, hogy elegánsan távozz ebből a kapcsolatból.

Erőt és kitartást kívánok!

rikus 2009.11.09. 10:05:14

Kutyából nem lesz....-ez szerintem is nagy igazság. Gondolom ha nem lennétek házasok már rág elcuccoltál volna. így viszont érdemes elgondolkodni egy nagy beszélgetésen, hogy miért történt ez meg.(Persze attól még nem lesz jobb)
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: "Hunyj szemet a botlasai felett es inkabb arra figyelj, hogy majdani gyerekednek jo anyja, jelenlegi ferjednek meg odaado parja legyel."-ezt te sem gondoltad komolyan, ugye??
@vagány csaj: :D:D szegény gyermek biztos hazaszaladt anyucihoz, hogy megvert egy lány:D:D

paaj 2009.11.09. 10:06:51

@Kytia:
Félreértettél. Nem bocsátanám meg. Ugyanis ha egyszer előfordul akkor elő fog máskor is. Akkor viszont minek vette el? Gyanítom ebben az esetben csak posztíró kötelezte el magát igazán, a férjuram meg amolyan "beleszarok, azzal dugok akivel kedvem van" típus.

Igazság Atyja 2009.11.09. 10:07:37

@prim reborn-habkő rulz: Először arra gondoltam, az az apróság pont a szerelem. Andrishoz fűződő viszonyáról annyi derült ki, hogy jól elvoltak, szerették egymást (hogyan?). Sem a megismerkedés körülményei, sem az együtt töltött idő, sem egyéb fontos információk nem derültek ki. Már majdnem kezdtem azt hinni, hogy a Krisssz miatti csalódás miatt egyszerűen csak meg akart állapodni a posztoló, és vágyott egy hófehér esküvőre is.

Aztán elvetettem a gondolatot, mert meggyőztem magam, hogy a házasság minden esetben csak szerelemre, tiszteletre, őszinteségre épülhet. Tehát megvolt / megvan az mindkét részről, csak a véletlen megcibálta kicsit.. ezt az apróságot meg majd megtanulják kezelni. Minél több a véletlen, annál több lehetőségük lesz eltökélten kiállni egymás mellett.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 10:07:41

@rikus: Olvasd el vmezo kommentjet az ironiarol.

sannya 2009.11.09. 10:10:57

Jóreggel.
Nem értem.
Mazohistának tetszik lenni?
Exet minek meghívni egy esküvőre,vagy ha már ott van,minek táncikálni,beszélgetni vele?Persze ő meg majd jól megvigasztal,hogy "jujj,szegény,sírd ki magad a vállamon,satubbi".
Abba nem gondolunk bele,hogy a férjnek ez hogy eshet?
Hmm?
Semmi nincs véletlenül.
Ha az apu már most eljár máshova-azért az is megérne egy kérdéskört,hogy miért,ugye-később se lesz más és valószínűleg korábban is megtörtént ez már.Mert vannak dolgok,amik soha nem változnak,kutyából nem lesz szalonna,még sódernorbi féle ápdét sem(light,ugye).
Van itt egy csomó dolog,amiről nincs info,mégis véleményt kéne alkotni.
De így,minek?

Ez van.

s

gabcigirl 2009.11.09. 10:11:53

Már bocs...de hogy lehet valakit lekapni véletlenül????

Csokáv 2009.11.09. 10:12:11

@Igazság Atyja: Azért a legtöbb ember az állatok ösztönszintjénél magasabb szinten is tudatos. Persze sok kivétel van - azokra igaz, amit írsz.

_tx_ 2009.11.09. 10:15:06

Hello, Posztíró!

Tanácsot nem merek adni, de ha megengeded, leírom a véleményemet.

A) együtt maradtok és sokszor meg fog még csalni. Minden férfi életében van AZ a nő, aki mellett folyamatosan bizonyítania kell, aki mellett sose érzi magát biztonságban. Az ilyen nők rendszerint de legalábbis gyakran hülye hisztis picsák, mégis, őket ritkábban csalják meg. Aztán vannak a nagyon pozitív, mindenben megfelelni vágyó aranyos lányok – Te első blikkre ilyennek tűnsz. Ők a legjobbat árdemlik, mégis sokszor belül bozonytalan, ezért gyakran más utakon járó férfi lesz az osztályrészük.

B) szakítotok. Jön majd megint egy Krisz, akit szeretsz, szeret, sose csalna meg, csak épp uncsi. Pont az a tűz nem lesz meg benne, mint a jelenlegi párodban, vagyis előbb-utóbb Te fogod ott hagyni egy újabb Andrisért, aki persze ismét hülyét csinál belőled.

1 szó mint 100, Neked kell változnod ahhoz, hogy a körülményeid változzanak, különben mókuskerék. De simán lehet, h rosszul veszem le a helyzetet :)

TBal 2009.11.09. 10:15:46

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :D
Engem amúgy nem zavar Krissz, a plusz sz-től lesz egyedi a becenév. Olyan, mint Tigger a Micimackóban :)

Devil2 2009.11.09. 10:28:12

@TBal: Jah, és érdekes hogy a kiejtés is megváltozik, ugye nem tájgör hanem tiggör lesz. Imádom a angolt. :)

Kytia 2009.11.09. 10:29:52

@vmezo: Valami lájtos gyanúm volt, de az az igazság, hogy még most sem vagyok meggyőződve az irónia felől... Vagy akkor gyakorolni kéne még a megfelelő stílusjegyeket.:)

@Csibefogó: Jó a hasonlat.

@paaj: Azért vette el, mert a pasik rettegnek attól, hogy kifogy alóluk a punci. Egyet talonba betárazott magának dzsászt in kész. De az igazán profik nemcsak elvenni tudják a nőt, hanem el is játsszák a házasembert, hogy meg is maradjon a kapcsolat. Ez ennyi energiát már nem akart beletenni a dologba.

Stupidella 2009.11.09. 10:31:17

Úgy látom, nem esett nehezedre Krissz-szel vígasztalódnod, éljetek ezentúl négyesben, a férjed, a csaja, Te meg Krissz.

Lord of the Sith 2009.11.09. 10:31:19

Nem tudok sajnálkozni.A nők tényleg hülyék.Azt állítják magukról , hogy nem válógatósak csupán igényesek , aztán mégis gyakran jól befürödnek.Gonosz lelkem ilyen mindig jól kacarászik. Mellesleg , nem vagyok egy überféltékeny barom , de én rossznéven venném , ha a "sógorom" ott lenne az esküvőn.

Lord of the Sith 2009.11.09. 10:33:16

P.S. Adj neki ultimátomot , vagy most válj el.Ha most kezdi , a későbbiekben ez még gyakoribb lesz.

jani130 2009.11.09. 10:34:12

hú de jó, hogy nem én írtam ezt a posztot...

Kytia 2009.11.09. 10:34:24

@Igazság Atyja: "Aztán elvetettem a gondolatot, mert meggyőztem magam, hogy a házasság minden esetben csak szerelemre, tiszteletre, őszinteségre épülhet."

Erről győzted meg magad??? Gondold át.:D Vagy megint ironizálsz?

rikus 2009.11.09. 10:34:38

Akarom ennek a történetnek a Krisszes részét is..de hol van?mi a címe?

Szelid sunmalac 2009.11.09. 10:38:13

@rikus: Krissz a sszerelmem, akivel kigyoul sssssszoktam bessszelni.

vendriner aladár 2009.11.09. 10:40:35

Andris vagyok, egy feltörekvő marketing menedzser. Van egy gyönyörű feleségem, de sajnos a nők rabja vagyok. A munkám során rengeteg nővel találkozom és bizony imádok hódítani és le is fektetem őket.

Egyszer még az esküvő előtt a legénybúcsún három ukrán kurvát szerveztek le nekem, annyira rá voltam izgulva a dologra, még az esküvő sem nagyon érdekelt. Bakker akkora orgiát rendeztem velük, hogy a pöcsöm egy hétig kamilláztam utána.

Aztán esküvőnkön találkoztam egy koszorúslánnyal, akit már legszívesebben a gyóntatóban megfektettem volna, de sajnos akkor még nem lehetett. Sebaj, rá két napra ő is megvolt. Aztán jött egy új csaj a céghez, akit be kellett vezetni a munka rejtelmeibe és ennek szíves örömest tettem eleget. Konkrétan a tárgyalóban franciáztunk, hiába a nyelveket is kell gyakorolni.

Sajnos itt nem voltam elég figyelmes, a feleségem észrevette, hogy kókadt a pöcsöm esténként és valószínű nem a tárgyalásoktól. Meg egy kósza rúzsnyom is ott virított a tökömön, pedig azt mondtam neki, hogy én dekoráltam ki csak neki és nem csaltam meg. Mindegy nem hitt nekem, le van szarva, tegnap is jött egy új csaj a céghez. Olyan feszes segge van. Meg van az új projekt!!!

Doubledeceker 2009.11.09. 10:41:23

Eszem faszom megáll mondanám…

Gyerekek nem mindig az azonnali tipli a megoldás.

Biztosan létezik tökéletes kapcsolat, de tegyük szívünkre a kezünket, na ugye senki nem látott még ilyet, a kapcsolat csak addig tökéletes, ameddig a szerelem tart.

Ha a szerelem után is maradnak közös értékek és közös célok, akkor miért is kellene lépten nyomon elválni.

Ok, persze-persze, a sexualitást és az érzelmi kötödést csak kevesen tudják szétválasztani, de valószínűleg ők a sikeresebb emberek.

Egyetlen dolog árnyékolja be a képet, rögtön az esküvő után, tényleg kissé korán van ez félrekefe.

Na de a világ tényleg nem csak fehérből és feketéből áll. Elbaszott ez az egész világ…

vendriner aladár 2009.11.09. 10:44:52

A személyes véleményem még annyi, míg nincs gyerek, addig légy észen és a többiek előttem megírták: kutyából nem lesz szalonna, vagyis a férjed mindig nőzni fog. Az idő gyorsan elszáll, úgyhogy jól gondold meg mit lépsz, az élet túl rövid ahhoz, hogy siránkozzunk és a hibákat elemezzük. Dönts bölcsen, de határozottan.

TBal 2009.11.09. 10:45:30

@Devil2: ó, angolban nincs semmi szabálya a kiejtésnek - pl. a read, attól függ, hogy hogy ejted, hogy jelen- vagy múltidő.

Sákif za morro? 2009.11.09. 10:46:57

Forró sztori. Véleményem szerint: Kirúgni a gecibe.

Miért? Ha az esküvő után mondja hogy egymásba gabalyodtak véletlenül, akkor ő sose szeretett téged. Vagy már régóta csinálta a másik csajt, csak hazudott. Ez még elnézhető. De hogy ilyen nyíltan csinálni, meg se próbálni behabozni a dolgot, ez mérhetetlen bunkóságra, önzőségre enged következtetni. Később mi lesz? Megkér majd téged hogy menj el moziba amíg otthon szexelnek? Vagy elküld síkosítóért? Gondolkozzunk már! :-/

_tx_ 2009.11.09. 10:48:25

Lord of the Sith:

Az ultimátum hülyeség. Csak még szarabb lesz, amikor legközelebb félrekúr. Ahhoz, h az ember megváltozzék, átrendezze a preferenciáit (leküzdje a szexfüggését?), nem elég egy ígéret.

Nem látok kivetnivalót abban, hogy a volt szerelmem ott legyen az esküvőmön (ha már mindketten túl vagyunk egymáson és jóban maradtunk.)

rikus 2009.11.09. 10:48:44

@vendriner aladár: Ez annyira bölcs volt.
Ja!és a Krisszes részhez még annyit, hogy felmelegítve csak a káposzta...(szerintem majd idővel egy ismeretlen 3.-on gondolkodj ezek helyett)

uhhh (törölt) 2009.11.09. 10:51:23

De ennék töltött káposztát.

blah 2009.11.09. 10:52:00

Na ha ezek után még akarsz ettől az embertől valamit te nagyon mazohista lehetsz...

TBal 2009.11.09. 10:52:55

@rikus: a rakott krumpli is jó melegítve... sőt, úgy talán jobb is, jobban összeérnek az ízek :P

vendriner aladár 2009.11.09. 10:54:54

@rikus: Egyértelmű választ úgysem adhatunk erre, max azt, hogy mi lenne a helyes. Igazad van viszont a srác nem jó menekülőút, az is ideig óráig kellene.

uhhh (törölt) 2009.11.09. 10:55:19

vagy töltött paprikát.mind1,csak anyám csinálja.:-))

Stupidella 2009.11.09. 10:57:18

@Klájd: én kénytelen vagyok magam csinálni, ha jót akarok. :)

Igazság Atyja 2009.11.09. 10:58:08

@Kytia: Irónia? Az meg mi? Ide csak egyenes, egyértelmű, őszinte jótanácsok érkeznek tudomásom szerint. :)

@vendriner aladár: 5/5. :)

uhhh (törölt) 2009.11.09. 10:59:04

@Stupidella:
én még nem vettem rá magam soha,hogy magamnak csináljak.
ami késik nem múlik..:D

Igazság Atyja 2009.11.09. 11:00:24

És azt tanácsolom a posztolónak, hogy legyen erős és konzisztens.

rikus 2009.11.09. 11:02:08

Székely káposztát a múlt héten ettem, viszont a töltött kápi nekem is jöhetne akár most azonnal.Rakott krumpli??hm..imádom!
Viszont a töltött paprikát csak paprika nélkül:)
@vendriner aladár: Így van. Valami gáz biztos lehetett, ha szét mentek.szívesen elolvasnám, az előzményt, de senki nem mondja meg,hogy mi a címe..:S

Stupidella 2009.11.09. 11:03:10

@Klájd: a pasiknak őstehetségük van a remek ízek alkotására, ha egyszer bele mernek vágni.

Kytia 2009.11.09. 11:03:16

@Igazság Atyja: Igen, én is így tudtam. Ezért dőltem be.:D

Dr. Cica75 2009.11.09. 11:04:16

Válj el bazdmeg, aztán baszasd meg magad a Krisssszel aztan vegyen el csaljon meg aztan attol is valj el ostoba pina.

Kytia 2009.11.09. 11:04:24

@Igazság Atyja: :DDD

Szerintem meg a lényeg a testi-lelki harmónia.:D

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.09. 11:04:57

Az én párom eszét is a sok jó vette el? Nem veszekedtünk mégis kidobott. Választ nem tudott adni, hogy miért...Nem volt kritikus 7 év, de a 7 szerepelt :) Azt kérte várjak rá... Várjak?

Szerintem...nem tudok jó tanácsot adni :(

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:06:10

kissé magamhoz tértem a hétfő reggeli sokkból.
elolvasni így sem volt kedvem,csak átfutni a történetet.
Egy megcsalás talán még megbocsájtható.
Ezért nem biztos,hogy egyből válni kell.
Ha egyszeri,felindulásos megcsalás volt,és tényleg megbánta a másik + szeretik egymást,akkor még folytatható a dolog.
Ha nem szereti a másikat és azért csalta meg, akkor jobb még az "elején" hagyni a dolgot.

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:06:49

@rikus:
én sem eszem meg a paprikát belőle.

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:07:35

@Stupidella:
ez igaz.
a 2 legjobb barátom isteni töltött paprikát meg hortobágyit csinál.

Kytia 2009.11.09. 11:10:52

@Klájd: Jó, akkor most körkérdés. Lányok!! Életetek során kerültetek-e már kapcsolatba olyannal, aki nem volt független? A kérdés költői, persze, hogy igen. Nem is ez a lényeg. Hanem, hogy fordult-e már elő, hogy az illető az egy veletek eltöltött éjszaka után azt nyilatkozta, ő nem akar többet. Tegye fel a kezét, akivel ilyen előfordult!
Csak mert velem még soha az életben (pedig nem vagyok akkora szám:)). Olyan nincs, hogy egy pasi, ha már egyszer megdugott egy nőt, ne akarna mégegyszer. Ha mégsem történik meg, borítékolhatod, hogy az a nőn múlt.

rikus 2009.11.09. 11:11:22

@Klájd: Na pont ezért van nálunk paradicsomos húsgombóc, mert senki nem eszi meg a paprikát...:)

vendriner aladár 2009.11.09. 11:12:35

Még annyit üzennék a posztolónak, hogy sajnos volt ilyen helyzetben a legjobb barátom is, és igen, aki egyszer elkezd a tökével gondolkodni az legközelebb is azzal fog. A bizalmat el lehet játszani, de visszanyerni szerintem nem lehet teljesen soha.
Asszem lehet beküldöm azt a történetet, tényleg tanulságos mindenkinek!

Kytia 2009.11.09. 11:12:43

Mindezt csak azért írtam, mert jön itt mindenki a hirtelen felindulással, meg ilyenekkel. Ami után persze azonnal kitöröli a nő számát a telefonjából... Nemár!

rikus 2009.11.09. 11:14:51

@Kytia: Szerintem van olyan, hogy a pasi megdugja a csajt és utánna azt mondja, hogy na ezt soha többet...fordítva is van ez így, nem?

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:14:53

@Kytia:
nekem egy ilyen esetem volt,de azt az egy dugást sem akartam,szóval a másikra esélyt sem adtam.
egyébként igazad van,ha valakivel idáig jutok, akkor minimum kétszer teszem meg.
Viszont a második,harmadik után simán elvesztem az érdeklődésem.

Kytia 2009.11.09. 11:16:41

@rikus: Fordítva persze, hogy van.:)

Kytia 2009.11.09. 11:17:23

@rikus: Naaa, ez így jó. Mindig szóljatok, akkor nem értem félre.:DDD

Stupidella 2009.11.09. 11:18:15

@Kytia: olyan már előfordult velem, hogy a pasi szőrén-szálán eltűnt utána :D De csak egyszer, így nem vettem magamra.

Glg 2009.11.09. 11:18:23

@boss888: csatlakozom a vélemyényhez. előtte kellett volna küröltekintöbbnek lenned-úgytűnik ez egy rossz választás volt. lehetne elemezni h mennyit voltatok előtte együtt, vagy h ki mennyire akarta a lagzit...de mostmár felesleges-ezen szitun már nem segít max a következőn.

btw ki nem állhatok ilyen posztokat olvasni-happy posztok miért nincsenek ? :)

Stupidella 2009.11.09. 11:19:49

Viszont olyan is volt már, hogy egy rosszabb szakaszban félrement a pasim. Őszintén megbánta, én adtam neki egy esélyt, s ezzel ő él is, már 5 éve.

Stupidella 2009.11.09. 11:20:35

Egyébként meg van pár olyan pasi ismerősöm, aki egy szex után nem vágyott semmiféle folytatásra, mert elég balul sült el az egész és kiderült, hogy semmi keresnivalójuk egy ágyban.

Kytia 2009.11.09. 11:20:41

@Klájd:

Egy időre talán elveszted. Aztán két év múlva, csakúgy mellékesen nyomsz neki egy üzit az iwiwen, hogy mi újság, jók az új képei, de régen dumáltatok, stb...

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:23:03

@Kytia:
volt már rá példa párszor,de nem egyértelmű.
Attól függ mennyire jött be és most hogy néz ki.:-D

rikus 2009.11.09. 11:23:34

@Glg: Mert ha elmész egy randira és valami vérciki történik azt le lehet írni 3 sorban..akkor min nyammognánk itt egész nap?

Igazság Atyja 2009.11.09. 11:24:06

@tárhejj: Márpedig 7 hét ismeretség több, mint elendő egy kitűnő házasság megalapozásához. Ha kidobott, az méltányolandó: nem akart kitenni a véletlenek szeszélyének. Szerintem érdemes rá várni pár évet, hátha megkomolyodik és nem sodródik többé kivédhetetlen dugóhelyzetekbe. Legalábbis nem olyan könnyen. :) Te addig tegyél szert új hobbikra, élményekre, de új társra ne, mert nehéz lesz elküldeni, mikor eljön az idő.

Kytia 2009.11.09. 11:25:10

@Stupidella: A második alkalom után már nem tűnt el?:DDDD

Caddy 2009.11.09. 11:25:20

Nálam rakott káposzta volt a hétvégén, anyukámnál vendégségbe.:)

2009.11.09. 11:26:45

Az emberek x %-a képes azzal a tudattal együtt élni, hogy megcsalják/megcsalták, x %-uk viszont egyáltalán nem tud együtt élni egy ilyen emberrel. Neked el kell döntened,hogy melyik körbe tartozol.
Mint már elöttem sokan leírták: Kutyából nem lesz szalonna... Ez a mondás speciel általában be is jön. Főleg ebbe az esetbe lehet végképp igaz. Mit vársz? Hogy pár év múlva megváltozik és akkor majd nem fog megcsalni? Ugyan már. Ha már most a házasság után megteszi, akkor mit vársz?
Ez nem véletlen közbejött megcsalás volt, ahogy itt többen gondolták. A srác nem egyszer feküdt le a lánnyal. Lásd nem egyszer túlórázott, meg a posztból is az jött át, hogy nem egyszeri eset volt.
Örülj neki, hogy gyerekek még nincsenek, és igazándiból egy papír tart titeket össze. Lehetsz naív, gyenge és miegymás, ezek mind a te döntéseid. Döntsd el Te mit akarsz, és ahogy az első pár sorba leírtam, hogy mivel/kivel tudsz együtt élni. Elfogadod e azt, hogy megcsalt (és valószínű továbbra is meg fog csalni), vagy sem. Hozzáteszem a posztból nekem nem az jött át, hogy ő most teperne azért, hogy megbocsáss neki és igér fűt-fát. Vagy tévedek és lehazudja a csillagokat hogy vele maradj? Dönts egyedül, ne másoktól várd a megoldást, nézz magadba és dönts. Mi csak általánosságokat tudunk mondani, és csak külső nézelődők vagyunk.

Igazság Atyja 2009.11.09. 11:28:11

@Kytia: "Olyan nincs, hogy egy pasi, ha már egyszer megdugott egy nőt, ne akarna mégegyszer."

Mikor bizonyítsam az ellenkezőjét? Karácsonyig be vagyok táblázva, de ha küldesz egy számot, meglátom, mit tehetek az ügy érdekében. Aztán ha kiderül, hogy többször is akarnám, méltósággal viselem, hogy tévedtem. Na? :)

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:29:40

@Igazság Atyja:
hehe,ez a felajánlás nekem is eszembe juthatott volna.
:-)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.09. 11:29:54

@Igazság Atyja: Bár nem 7 hét volt, attól kicsit több. De egy 30-on felüli még változhat?

zZz 2009.11.09. 11:30:31

@vagány csaj: az a nő, aki megüt egy férfit, kihasználva azt, hogy a férfi nem fog visszaütni, az egy féreg.

Igazság Atyja 2009.11.09. 11:31:11

@tárhejj: Igen, még nőhet pár centit, de már így is gigászi szerintem. :)

Kytia 2009.11.09. 11:34:30

@Klájd: :DDDD

Ja, bocs. Azt kihagytam, hogy ha ocsmány, vagy dagadt, vagy az évek során azzá vált a nő, akkor rögtön erkölcsösebb lesz a férfi.:DDD

Kytia 2009.11.09. 11:36:31

@Zsu0805: "Hozzáteszem a posztból nekem nem az jött át, hogy ő most teperne azért, hogy megbocsáss neki és igér fűt-fát."

Ez igen fontos momentum, és én is ezt éreztem a posztból.

Kham 2009.11.09. 11:36:50

@vmezo: Igen, nagyon vicces, mint a BorosBochkor féle Slágerrádió mentőakció. Bár az inkább szánalmas. Bár inkább ez is az.

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:37:09

@Kytia:
egyből nem érdekel annyira a szex..:-)
van olyan lány is, akivel már 9 éve tart az,hogy időközönként újra levelezünk,találkozunk( 2 hónap volt a legtöbb míg vele voltam)
most férjhez ment,szóval inkább nem zargatom..:D
majd,ha rosszban lesznek.;-)

Kytia 2009.11.09. 11:39:28

@Klájd: Ha gondolod, én elcsábítom a férjet, ettől majd megzuhan a lány, és mehetsz vígasztalni. Milyen terv?:D

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:42:03

@Kytia:
benne vagyok.
egyébként az előző pasiját, akivel együtt éltek és már az esküvőt tervezték miattam hagyta ott..hehe önfényezés,de így volt.:-)
ha meg nem tudod elcsábítani, akkor még engem mindig megpróbálhatsz.:-D
ígérem nem csak a megfelelő mértékig lesz tartásom.

uhhh (törölt) 2009.11.09. 11:42:41

vagyis csak a megfelelő mértékig..freud..

Kytia 2009.11.09. 11:46:33

@Klájd: "ígérem nem csak a megfelelő mértékig lesz tartásom"

Whhhháááááááááááááááhhhhhhhhháááááááááááhhhhhhhhháááááááháháhá!!!
Hát, ez nagyon jó volt.:DDDD

emiatt a szemét Freud miatt buknak le a pasik folyton.:)

Lord of the Sith 2009.11.09. 11:49:02

@_tx_: Az ultimátum nem hülyeség , hanem egy egyértelű út.Az meg , ha nem látsz benne problémát , ha az exed ott van az esküvővön az egy dolog.Az új nem biztos , hogy el van ragadtatva tőle ,és talán az ő véleménye mérvadóbb.Legalábbis remélem , hogy sokan inkább igy néznek a világra.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 11:56:48

Egyszer volt olyan, hogy egy no megutott es nem utottem vissza. Mentsegemre legyen mondva, hogy gyerek voltam meg es megszeppentem. Raadsul a csaj nagyobb volt nalam. Most, magamtol soha nem utnek meg not. SOHA! De ha megutne valaki, vedekeznek. Utes-haritas, lendulet felhasznalasaval erzekeny pontra mert eros tamadas. Tehat elharitom a pofont, majd a gegere mert eros csapassal felkeszitem a lagyekra iranyzott rugasra.

Glg 2009.11.09. 12:02:24

@rikus: nem gáz esetek leírására gondoltam :D...hanem olyan t9rténetre ami happyend-el végződik.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 12:05:22

@Glg: marmint olyan Titanic, vagy inkabb Magyar nepmese szerure?

Glg 2009.11.09. 12:08:42

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a titanic nyálas buzerancia :D...a magyar népmese meg szar a vért hányó cannibal-galambbal együtt:D. szóval egyik sem :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 12:11:28

@Glg: Rendben, akkor legyen De Sade fele mese, esetleg Romana tipusu soft-porno

Glg 2009.11.09. 12:14:28

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: :D:D:D-hát igen az öreg márki :D:D:D-az beteg egy arc volt :D:D

Kendan 2009.11.09. 12:21:09

Válás. Ez egyéretlmű, innen csak lefele van.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.09. 12:30:49

Kedves posztíró!
1. Bevallotta. 2. Beszéljétek meg, ki hogy viszonyul ehhez. 2. Döntsd el, hogy el tudod-e fogadni avagy nem.

Igazság Atyja 2009.11.09. 12:35:12

1. Minden létező kifogást elsütöttem. 2. Nekem jó volt. 2. Úgy döntöttem, nekem jó volt. :)

rikus 2009.11.09. 12:36:41

@Glg Drágám! Happyend a filmekben van, ez itt a való világ:D
(egyébként én is szivesebben olvasnám;de mit? boldogan éltünk még meg nem haltunk?:D

Stupidella 2009.11.09. 12:37:48

@Kytia: csak egy pasival volt ilyen. Aki eltűnt, az nem került elő többé. :)

@Zsu0805: én sem hittem volna, de van, aki képes megváltozni (csak akkor, ha ő is igazán akarja, külső hatásra nem), csak ez ritka, mint az a bizonyos fehér holló.

alumi 2009.11.09. 12:41:15

@Igazság Atyja: eltökélten kiállni?
van fogalmad róla, miket mondasz?

állna ki a tököm eltök(ö)élten egy ilyen pasas mellett!
maximum addig, míg jól móresre nem tanítanám.
3 hónappal az esküvő után? kiállni mellette???

nyilván csak viccelsz!

Lobelt 2009.11.09. 12:45:05

@Zsu0805: Má' megint beszélt helyettem is! :D

Kytia 2009.11.09. 12:45:54

@prim reborn-habkő rulz: Nyugi, elvileg csak ironizál.:)

2009.11.09. 12:46:02

@Stupidella:
Kivétel van, de most őszintén, a poszt alapján azt mondanád, hogy ő lehet a fehér holló? Én sehol se olvastam, hogy igy meg úgy könyörög, hogy bocsássak meg, szánja bánja bűneit. Van kivétel, de szerintem ez az András nem az. Képesek vagyunk változni, ha van kiért, de úgy fest András a posztolónk miatt nem fog változni. Legalábbis nekem ez jött le az egészből. Jah és hozzáteszem itt igazándiból a posztolónak kel eldöntenie, hogy van e értelme annak, hogy változik a férje. Rakjunk rendet először magunkban. De amúgy egyetértek Veled, csak sajnos lefelejtettem a kivétel erősíti a szabályt zárójeles részt. (Bár a szólások és közmondások könyvbe sincs benne :) )

Stupidella 2009.11.09. 12:49:07

@Zsu0805: nem, a posztbéli András a leírás alapján valóban nem tűnik túlságosan bűnbánónak. Mindössze arra próbáltam rávilágítani, hogy kivételek mindig akadnak.

Kytia 2009.11.09. 12:50:58

@Stupidella: És hogyan érted el, hogy megváltozzon? Gondolom, a fenyegetés nem elég ilyenkor.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 12:51:58

@rikus: No es ezt megis ki irna meg? Marmint hogy "mig meg nem haltunk" ? Az aki mar meghalt? Vagy aki meg nem? De akkor honnan tudja?

@Zsu0805: EZ az Andras viszont kivetel. Masreszt pedig nem feher hollo, hanem a feher herceg szoke lovon. (Legalabb a boret lenyuzhatna!)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 12:54:47

@Kytia: Az attol fugg. Ha epp fogja a farkat es a golyoihoz egy kest tart, lehet eleg bunbano arcot vagni.

alumi 2009.11.09. 12:55:28

@Kytia: igen látom, de nem áll jól neki..:)
vannak olyanok, akiknek jól áll, nála valahogy furán csapódik le.

guy 2009.11.09. 12:55:29

nincs itt probléma. Szereti a férjét, szóval maradjon mellette, de követelje mg a heti két közös vacsit, meg szexet. A faszi meg ha akar nyugodtan kefélgessen máshol is. Ha a faszi ezt nem teljesíti, még nem késő elválni.

rikus 2009.11.09. 12:58:39

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jaajj már!
szerintem nics igazi happyend az életünk során, mert lehet, hogy 30 évig is jó valami, de utánna elromlik. Tehát igazán csak az tudná azt mondani egy kapcsolatra, hogy ennek happyend volt a vége aki már meghalt(na de az meg nem tudja)vagy mi....
@Glg: Mindig igazam van.:D

Glg 2009.11.09. 12:58:43

@guy: heti kettő szex??...az kicsit sovány.

alumi 2009.11.09. 12:59:26

De én akkorsenem értem,hogy jutottak ezek el az esküvőig?

Ha túl rövid idő után, akkor megérdemlik egymást, viszont, ha előtte együtt jártak hosszabb ideig, akkor kizárt(!), hogy nem voltak jelei a pasi vérmérsékletének. (apróbb flörtök, elcsípett sms-ek, "tök jóban vagyunk, együtt bulizunk" kolléganők...) ebből pedig a csajnak kellett volna messzemenő következtetéseket levonnia.

nekem az exem volt ilyen. kezdetektől lehetett látni, hogy egy pinabubus, de a ceji-agysejt csatában győzött a ceji k.o-val. mindenesetre utólag azt mondhatom, az ilyen faszikkal való kapcsolatban csak egy öröm van: amikor végleg megszabadulsz tőlük!

Stupidella 2009.11.09. 12:59:46

@Kytia: egyrészt megértette, hogy csak egy esélye van (látta rajtam, hogy elszánt vagyok és az is maradok), másrészt az elmúlt évek során kissé változott az én felfogásom is, s támogatom abban, ha esetleg másfelé szeretne próbálkozni, de ezzel meg nem akar élni.

Stupidella 2009.11.09. 13:00:47

@prim reborn-habkő rulz: valószínűleg gyors esküvő lehetett, manapság divat két hónap után összeházasodni.

Igazság Atyja 2009.11.09. 13:02:02

@prim reborn-habkő rulz: Nem is három hónappal az esküvő után lépett félre, hanem pár héttel utána. :) És újabb pár héten belül derült ki a turpisság. Egyébként igen, vicceltem. :) Bármit is mondotok majompásztorról, valóban a f*sztarisznya-elmélete szerint működnek az ilyen típusú kapcsolatok. Ha lenne a nőnek önérzete, az égvilágon semmiféle kérdés nem merülhetne fel: azonnal elküldené a francba a fickót (esetleg előtte megleckéztetné, mint te) és kész. Mit számít az ilyenkor, hogy mióta házasok? Igenám, csakhogy Andris hejespasee, valószínűleg nem kapna minden ujjára olyat, mint ő. Úgyhogy borítékolható a folytatás: tovább fog görcsölni mellette, aztán idővel jönnek a gyerkőcök is.

@Zsu0805: Andrásnak miért kellene könyörögnie? Bármikor talál egy tucat blokkolható nőt, és két tucatot, aki hozzámegy feleségül, ha kell (lásd fentebb). Itt kicsit másképp osztották a lapokat, és ezzel mindkét fél tisztában van.

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: Folytatom, de csak ha meg tudom győzni Gizit, hogy a véletlenszerűen befigyelő kalandjaim legbelül jobban fájnak nekem, mint neki. Akkor maradnak érzések is a házasságban, és ez fontos. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:02:45

@rikus: Hat nem ezt mondtam papagaj? :)

rikus 2009.11.09. 13:08:02

hát ez már megint csesssztet!!

rikus 2009.11.09. 13:11:54

megint eltűnt az irományom...
hát már megint csesssztet

Glg 2009.11.09. 13:15:26

@rikus: nem tűnt el:

rikus 2009.11.09. 13:08:02
hát ez már megint csesssztet!!

Kytia 2009.11.09. 13:16:37

@Igazság Atyja: Valaki írja már le néhány mondatban azt a f*sztarisznya-elméletet, mert én lemaradtam. Lécclécci.

Kytia 2009.11.09. 13:17:57

@Stupidella: Miért nem akar élni vele? És te miért akarod, hogy éljen?
Nővérem jut eszembe, akinek a pasija túl gátlásos volt a szexben, ezért pornóújságokat vett neki, meg elküldte félrek*ni...de az nem ment, úgyhogy lecserélte.:)

rikus 2009.11.09. 13:19:02

@Glg:Igen látom.pedig vagy 5* frissítettem és nem volt sehol..

Stupidella 2009.11.09. 13:22:07

@Kytia: nem akarom, csak engedném neki, ha akarna élni vele, de nem akar. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:23:17

@Kytia: AHHA! Hat igy kell ezt! Na majd en is jol felenk leszek! Bar azt hiszem ezt mar buktam, de egy probat meger!

Igazság Atyja 2009.11.09. 13:26:10

@Kytia: Röviden arról van szó, hogy egy átlagnő sokkal szívesebben lesz a jópasi huszadik f*sztarisznyája, mintsem hogy összejöjjön egy hozzá illő átlagos férfival. Itt nem feltétlenül erről lenne szó, ha a posztoló valóban szerelmes lenne Andrásba, de ez valahogy nekem sem jött át az egészből. Mivel azonban egyáltalán görcsöl azon, mi lenne a teendő, marad az említett elmélet. Zárójelben megjegyzem, ha a posztoló egy bombanő, aki szerelmes Andrásba, a helyespasiba, igazából akkor sem lenne kérdés a kérdés. Ugyanis pár héttel az esküvő után félrekúrni - ez minden, csak nem szerelem, de ezt vagy húszan leírták már. Innentől kezdve saját magát győzködnie arról, hogy nem zsákutcáról, hanem megszerethető egyirányú utcáról van szó, enyhénszólva furcsa gondolkodásra vall.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:26:19

@rikus: Azert ezek velos hozzaszolasok voltak, igazan kar lett volna ertuk!

alumi 2009.11.09. 13:28:02

@Stupidella: ja egen...láttam már ilyet. fél éven belül gyerek, esküvő, közös lakás, kocsi, kutya...

aztán nem értik, miért égtek ki olyan hamar?

@Igazság Atyja: egyetlen mentsége van, hogy szereti azt a pasit. hogy miért, annak nyilván a csaj által jól magyarázható oka van (mert eleinte kedves volt, mert olyan szépen tud nézni, mert jól mutatunk egymással, mert anyám szerint, olyan, mint brúszvilisz...). ezek többnyire felszínes okok. van az a szitu, amikor egy mellizom ugráltatás, vagy fogpaszta vigyor is spontán medúzás bugyit eredményez. mert ezt nevelték belénk, ezt súlykolja a média, és már a hülye Grimm fivéreknél is daliás hercegek feszítettek a fehér csődörön és nem átlagpasik gebéken.
viszont ebben az ún. minden racionalitást nélkülöző szerelemben épp az a szívás, hogy sokkal nehezebb kiszállni belőle, mint egy racionalitásban gazdagabb kapcsolatból. miért? mert csak. mert hinni akarunk a mesékben. hiszen a hófehérkében is boldogan éltek, míg meg nem haltak, és arról nem szólt a fáma, hogy hófehérke megőszült, megfonnyadt a bőre, a hercegnek sörhasa nőtt, és megkefélte az összes udvarlányt...
hinni akarjuk, hogy ami kívül szép, az belül egyszerűen nem lehet "rohadt"! felszínes világban élünk, amikor a szépséggel, a jó alakkal, a megnyerő külsővel akár "háborút is lehet nyerni". aki szép, az boldog. aki szép, az sikeres. aki szép, az jó is- feltételezzük. és nem akarjuk elhinni, ha mást látunk. a sztereotípiák rabjai vagyunk.
mindenki szépet igyekszik találni. megnyerőt.
és persze a végén marad, ami marad. és nem azért kap az átlagpasi átlagon aluli nőt, mert nem szeretne villogni egy bombanő mellett, hiszen megtenné, ha tehetné. hanem egyszerűen azért, mert nem jut más. (és ez oda-vissza igaz)

a következő lépés az lesz, hogy a csaj emelni akar egyet a szinten (nr2. lasszó), vagyis gyorsan hozzunk össze pár gyereket. ha meglátja a pasi, biztosan elgyengül majd és szánsájn lesz. a szívás persze borítékolt, csak akkor már 1+n ember fog szívni, ahol n a várható gyerekszám.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:29:35

@Igazság Atyja: Szerintem meg csak azert kurt felre, mert megijedt az elkotelezettsegtol es bizonyitani akarta, hogy igenis a legjobb not vette el. Innentol erre mar nem lesz szukseg.

Kytia 2009.11.09. 13:31:14

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Azért vigyázz. Kétesélyes a dolog.:DD

Lobelt 2009.11.09. 13:31:16

@Igazság Atyja: Az első mondatoddal teljesen egyetértek, és ugyanakkor kérdezném az itt jelenlévő nőktől (és ne írjátok, hogy ti kivételek vagytok, mert nem hiszem el, hogy mindenki az :D:D): miért jobb egy nyilvánvalóan faszparaszt, de uuuuuh de jó pasival lenni, mint egy kevésbé "jujjdehelyes", viszont értelmes, hűséges... stb. faszival? Ez már régóta foglalkoztat.

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.09. 13:31:28

@Igazság Atyja: "legbelül jobban fájnak nekem, mint neki.":DDDD

Stupidella 2009.11.09. 13:31:42

@prim reborn-habkő rulz: nem is kiégésre tenném a hangsúlyt, hanem arra, hogy együtt élve-lakva is beletelik egy-két évbe, mire igazán kiismerjük a másik minden hülye dolgát, rapliját, stb. Pár hónapos lila ködben nem lehet ilyen horderejű döntést hozni, hogy na ásó-kapa-nagyharang.

Mondjuk ma már úgy vannak vele az emberek, hogy "legfeljebb elválunk, na és? Csak a szupcsi világra szóló lakodalmacska és a nászutacska meglegyen, hadd irigykedjenek a barinőcik".

Stupidella 2009.11.09. 13:32:53

@Lobelt: a hejjespasit megfogni menő az ilyen csajok körében. Asszem. :)

Kytia 2009.11.09. 13:33:03

@Igazság Atyja: Jaértem. Ez mondjuk fordítva is így van. Amikor Senki Alfonz (nem, nem az a híres, hanem a többi:)) összeszedi bombanőt, és bármit meg lehet csinálni vele, ő meg hagyja azon a címen, hogy ő ugyebár szerelmes.

rikus 2009.11.09. 13:34:06

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: bunkó!
egyszer a saját tüskéidet fogom beléd szúrkálni!

Lobelt 2009.11.09. 13:36:11

@Stupidella: akkor viszont, aki így gondolkodik, az nagyon buta. És akkor még finom voltam. Aztán meg sírnak, hogy nem működik hosszútávon a dolog. Persze, hogy nem, mert az ilyen tenyészcsődörök pont arra valók, amire: tenyésztésre. Oszt' csókolom, utána továbbmennek.
Szóval elhiszem én, hogy nagy szám egy ilyennel fedeztetni magát az ember lányának, csak akkor ne sírjon a száj, hogy nem szeret, meg megcsal, meg nem lehet vele beszélgetni, meg Isten tudja még, milyen panaszokat hallok nap mint nap :):):):)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:37:01

@Kytia: Jaaaa! Akkor nem!

@rikus: Szemet! Csak ugy siman lebunkozol, pedig nem csinaltam neked semmi rosszat! NINCS LANGOS!

@Lobelt: Ezt igazabol ok sem tudjak megmondani. Ket helyzetbol tudhatnal ra kielegito valaszt kapni. Ha csaj lenne, aki hejjespasivla dugatja magat, vagy ha hejjespasi lennel. Mivel egyik sem klappol, merengj tovabb az elet nagy kerdesein.

Stupidella 2009.11.09. 13:39:26

@Lobelt: még azt is szoktam ilyenkor mondani, hogy talán előbújik ezekből az ősnő, akit az ősember a hajánál fogva cibált be a barlangba egy kis légyottra. :)

Rengeteg nő érzelmi és lelki mazochista. Az erős férfi (még ha bunkó is) biztonságot nyújt számukra.

rikus 2009.11.09. 13:40:11

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: na tudod mit!nem is kell.veszek magamnak, vagy sütök(vagy sütnék ha tudnék:)Vagy van még egy lehetőség:keresek valakit aki vesz nekem...beeee

Lobelt 2009.11.09. 13:42:16

@Stupidella: na ez a legnagyobb bullshit, amit életeben hallottam :D Biztonság a seggem! :D Pont ezek mellett a pasik mellett lehet megtalálni a biztonságot? :D:D:D Ahha, most már mindent értek. :D

Igazság Atyja 2009.11.09. 13:42:53

@Lobelt: Pontosan azért, amit Stupidella és primula írt. Kiegészítve azzal, hogy az "ilyen csajok" kifejezés valójában a 20 és 30 közötti korosztály kb. 80%-át öleli fel. Ha nem kigyúrt és jóképű a delikvens, akkor mivel fényezi a barátnői előtt? Az értelem, hűség (és ezer más tényező) ilyen szempontból nem rúgnak labdába. A másik, ami jelentősen hozzájárul a helyzet kialakulásához, az, hogy a helyespasi manapság már nem lesz menő attól, hogy megdugott néhány szép nőt. Mennyiségileg is produkálni kell, így az átlagosak is bekerülnek a szórásba. Ezek pedig könnyedén felértékelik magukat ettől, még akkor is, ha csak egy éjszakára kellettek. Ekkor jön az, hogy Krisssz "felállított egy szintet", ami alá a továbbiakban meg már nem megyünk, ugye.

Kytia 2009.11.09. 13:43:39

@prim reborn-habkő rulz: Még annyit hozzátennék, hogy ráadásul el is van hitetve velünk, hogy nekünk JÁR a legjobb. Mert megérdemeljük. És a pasiknak is, amikor azt írja a CKM címlapja, hogy "Niki Bellucci most tíz oldalon keresztül csak a Tiéd!" De azért hozzá kéne tenni, hogy neeeem, nem a Tiéd, csak megnézhetsz róla néhány képet.:)

rikus 2009.11.09. 13:44:06

@Lobelt: ez nem csak a csajoknál van így. én is kérdezhetném, hogy miért jobb egy üresfejű bombanő...stb-stb.Qrva jól néz ki tudja is magáról és kihívás megszerezni...azt gondolod egy ilyen nő szóba sem állna veled...

Stupidella 2009.11.09. 13:45:19

@Lobelt: hiába röhögsz, sok esetben így működik.

@Kytia: aki a cosmóból "okosodik", az meg is érdemli. :)

Igazság Atyja 2009.11.09. 13:46:00

@Kytia: Visszafelé azért nem megy a dolog, mert Senki Alfonz (ha úgy érted, ahogy én) az életben nem fog bombanőt szerezni közép / hosszú távra. Rövid távra is csak speciális okból, például ha a szórakozóhelyen elterjed a híre, hogy Alfonz Mandingo-féle méretekkel rendelkezik - és a szóban forgó bombanő még nem próbált olyat.

Igazság Atyja 2009.11.09. 13:48:30

@Kytia: Na, pont erről van szó. A férfiak elenyésző hányada gondolja úgy, hogy Ms. Bellucci az övé, míg a nők jelentős része nagyon is be tudja nyelni, hogy a daliás herceg neki alapból jár. Aztán mikor kiderül, hogy jár ugyan, csak osztozni kéne rajta, jönnek a nagy vívódások. :)

alumi 2009.11.09. 13:49:34

@Lobelt: mert elsőre nem azt látod, hogy faszparaszt!
jól van ez leosztva, és tulajdonképp így igazságos.
aki kivül oké, annál viselkedésbeli problémák vannak (tisztelet a kivételnek) és fordítva.

Ha Te az utcán ismerkedsz kire figyelsz fel,kit szólítasz le előbb? Az átlagosnál szebb lányt, vagy egy átlagos, vagy az alatti "szürke egeret"? Lehet, előbbi síkhülye és egy amőba szintjén van, míg utóbbi Mensa tag és mélyérzésű ember.

Kytia 2009.11.09. 13:50:01

@Igazság Atyja: Fú, egész jókat írsz, amikor nem ironizálsz. Maradj ezen a vonalon.:))

A legjobb egyébként az lenne, ha mindenki titkos kapcsolatban élne. Fogalmunk se lenne, kinek ki a párja. Akkor ezt a divat tényezőt teljesen kizárhatnánk a döntéseinkből, és maradna a tiszta vonzalom.:)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:50:20

@rikus: Nem talalsz! Beee! Sutni meg nem tudsz beee!

Azert ez a jokepuseg kibaszas. A barati tarsasagbol az egyik baratom (csaj) azt mondta csak azert lenne nala eselyem, mert o a csunya fiukat szereti. Es azt hiszem mondott valamit. Sose nem tudtam osszeszedni noket. Mindig kellett az elso csok, meg az elso egyuttleves. Utana mar sima ugy. Ugyanis a hejjespasik nem mindig nyujtjak azt, amit varnak a nok. Ezert is keresnek olyan lelkesen tovabb. Az, hogy tovabbra is az a celcsoport, csak a szuklatokoruseget mutatja.

Lobelt 2009.11.09. 13:51:06

@Igazság Atyja: nos, nekem a 30 feletti korosztállyal ebből a szempontból még nincs tapasztalatom, úgyhogy az is lehet, hogy idővel elmúlik. :)

@Stupidella: Igazad van, valószínűleg sok esetben így van. De akkor is vicces, hogy pont ilyen pasik mellett találnák meg a biztonságot... Ez kb. olyan, mintha a Slayert azért szeretném, mert milyen jó romantikus zenét játszik. :D:D:D Önmagában ellentmondás. Szóval én nem arra akartam kilyukadni, hogy nem igaz amit mondasz. Hanem arra, hogy ha így van, akkor mekkora "lol" :):):)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:52:32

Azert az erdekelne, hogy vajon mukodik-e az is, hogy baratosnok megjegyzik: Hat nem is tudom...azert megerdemelnel te jokepubb pasit is! - mire: Lanyok, ha tudnatok mit alakit az agyban es kulonben is most visz el egy nyaralasra a kabrioval...

Na ugye ilyenkor mar nem folytatjak a hejjespasi elmeletet, csak csendben irigykednek...

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.09. 13:54:15

@Lobelt: elsőre mindegyikről annyit tudni, hogy faszparaszt, csak van, aki jóképűbb az átlagnál.:-D

Lobelt 2009.11.09. 13:54:25

@prim reborn-habkő rulz: Hú, mennyire igaz! :D Én is ezt szajkózom itt a blogon már egy ideje, hogy elsőként mindig a külső ragadja meg az ember figyelmét, és ez alapján állsz szóba valakivel. Csak azt nem értem, miért kell itt leragadni. Én is felfigyelek a jó nőre, de előbb azért megismerem, ha kapcsolatot akarok vele, és csak azért nem kezdek el "járni" vele, mert kurva jó nő. Kúrogatom, ha ő is benne van a dologoban, de odáig nem megyek el, hogy hosszú távon tervezzek vele. Szóval én ezt hiányolom.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 13:56:28

Kulonben is. A 30 felettiek mar gyokeresen mashogy gondolkodnak legtobb esetben. Ott mar tenyleg a valodi, hosszutavu kapcsolathoz szukseges ertekek dominalnak. Kiveve ha azaz ertek az anyagi biztonsag, illetve annak is egy legfelsobb szintje. Ez talan azert is van igy, mert ok mar tudjak, hogy a hamvas bor is mulando, mig a hejjespasisag sok esetben az ido mulasaval egyre szelesebb korben lesz elerheto. Pl. egy atlagos kinezetu ficko ahogy oszul es rancosodik, csak sarmosabb lesz. A kockahas mar eleve nem kiktetel, viszont a kevesebb kicsapongas es biztonsag a csaladhoz mar nagyobb sullyan van jelen.

alumi 2009.11.09. 13:57:45

@Kytia: hát ez az. a szépség és a ráépülő milliárdos ipar. amikor elhitetik, hogy csak aki szép/vékony/párductestű csak az lehet igazán sikeres.

nézz meg egy cikket Liptai C.ról a Velveten. Nézd meg, hány komment szól arról, hogy nőiesen telt alakja van, és hány arról, hogy "zsírdisznó". És egyre több ilyen agymosott van, aki nem fogja fel, hogy az alak nagyrészt adottság kérdése is és ezen lehet esetleg szépíteni, javítani diétával, testmozgással... és nézd meg, hogy a sok fröcsögő közül hánynak van modellalkata, vagy szép fizimiskája...?
mégis. az az érték, aki megfelel az aktuális ideálnak.
nem számít, ha szilikonos a dudája, vagy kacsacsőrűen komikus a szája, esetleg a botoxtól már mimikája sincs.

a pasiknál ugyanígy van. ha megfelelsz a hálivúdi szépségideálnak, vagy a most divatos metroszex sáska kalapban imidzsnek, akkor fürtökben lógnak rajtad a csajok...

az első benyomás a lényeg. ha szép vagy, divatos, trendi, akkor okés, gyere. viszont megismerni valakit több idő kell(ene), az pedig ugye mostanában nincs. nem akarunk szánni erre időt. minden, azonnal, most, enyém.

remekül tükrözik ezt a válási statisztikák és önfejlesztő könyvek forgalmai, valamint az ehhez hasonló "hogyan szívtam párkapcsolatban?" tematikájú oldalak népszerűsége.

Stupidella 2009.11.09. 13:59:19

@Lobelt: ha lol, ha nem lol, Téged úgysem érint. ;)

Lobelt 2009.11.09. 14:00:02

@prim reborn-habkő rulz: Éljenek az önfejlesztő könyvek! :D:D:D:D Amúgy szerintem ugyanúgy látjuk ezt a dolgot. Nem biztos, hogy jól, de ugyanúgy. ;)

Lobelt 2009.11.09. 14:01:04

@Lobelt: nem bizony, semmilyen szempontból ;) :)

Viszont attól még érdekel a téma, és szeretek ilyeneken filózni, akkor is, ha nem vagyok személyesen érintett :)

Kytia 2009.11.09. 14:01:21

@Igazság Atyja: Jó, ez igaz. A pasik talán realistábbak akkor, amikor kiválasztják a feleségnek valót, de valójában miután elvettek egy kedves, megértő, átlagos lányt, továbbra is Bellucciról álmodoznak, és ha ő véletlenül megjelenik a céges újocok körében, rögtön elkezdenek kapálni érte, ha nem is közép/hosszútávú kapcsolat reményében...

Egyébként velem egyszer előfordult, hogy annyira magam alatt voltam, hogy összejöttem egy sráccal, aki messze az én általam megkaphatók alatt volt. Viszont nagyon rajongónak tűnt, és úgy gondoltam, ő legalább értékelni fog. Persze mi lett a vége? Semmivel sem kaptam tőle többet, mint a hejjespasiktól.
Meg olyat is hallottam, amikor a 25 éves csajt megcsalta az 55 éves pasi.
Szóval, ha már mindenképp szívatnak, szivasson a hejjespasi, nem? (Persze titokban remélem, azért nem általános az egymás szivatása.)

Lobelt 2009.11.09. 14:01:40

na, az előzőt eltoltam. @Stupidella: -nak ment :)

alib 2009.11.09. 14:02:19

Tényleg furcsa Krissz tömény jelenléte a történetben. Lehet, hogy véletlen, de az is lehet, hogy vele még nem sikerült mindent lezárni, én nem emlékszem az előző posztra, sajnos, mert nem olvastam. De ha krissz még valamilyen szinten akár tudat alatt is képben van, akkor nem csoda, ha a férj meg kolléganőt keresett magának. Ezen is el kellene gondolkodni, mielőtt a csaj olyan nagyon emelt fejjel rúgná ki Andrist. Persze a szakítás így is elég sanszos.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:07:22

@prim reborn-habkő rulz: Ebben teljesen egyetértek, és persze a férfiakba is hasonló "ideálokat" sulykol a média. Az átlagpasi & bombanő gondolat kétirányúságával viszont vitatkoznék. Jól mondod ugyanis, hogy az átlagpasi főleg átlagon ALULI nőkből tallózhat, viszont az átlagnő simán válogathat átlagos férfiak százaiból. Ez hol igazságos, ha átlagos férfiként átlagnőt akarok? :) A helyespasik vadászstílusa nem jellemző az átlagon felüli nőkre - legalábbis én egyetlen bombanőt sem ismerek, aki "csak úgy" alapon bevállalna átlagos férfiakat tucatszámra. (Biztosan vannak ilyenek is, dehát a nimfomán bombanő is inkább helyespasik ágyában hentereg, nem a "..mégis megfogott benne valami" típuséban). Na itt van a kutya elásva. Egy közepes szellemi képességű férfi pontosan tudja, hogy a jó nőnek helyespasi kell, vagy pénzzel fogható meg érdekkapcsolat keretében hosszabb távra. Tisztelet a kivételnek, mert van az is! Fordítva viszont nem igaz: a helyespasik jelentős része 'egy patront megér' alapon is kalandozik, ha úgy alakul. Sőt, feleségül is veszi a kislányt, ha jól főz, van hozománya és elég naiv, valamint félrekefélés esetén is viszonylag könnyen le lehet nyomni a torkán a békát.

Kytia 2009.11.09. 14:11:17

@prim reborn-habkő rulz: Csak tudod, mi még a gáz? Erre most jöttem rá, ahogy írtam a válasz Iazság-nak. (Annyira inspirálóan hatok magamra...:)))
Szóval, hogy a nemhejes pasik ugyanolyan parasztok. Legalábbis az én tapasztalataim szerint. Mivel ők is a jónőket akarják, ha te nem vagy az, akkor számolhatsz vele, hogy melletted csak a pofákat vágja majd. Még akkor is, ha nála sokkal jobb vagy. Illetve nem, ha sokkal jobb vagy, akkor azért nem, de ha csak valamennyivel vagy jobb, akkor túlzottan boldog nem leszel mellette. Szóval, ördögi a kör, mert erre meg azt mondod, "akkor rohadj meg, tudod mikor szenvedek veled, inkább keresek egy jópasit, az legalább guszta, amellyett, hogy pont olyan bunkó, mint te"...

rikus 2009.11.09. 14:12:26

ööö..szerintem a "nagydumás" fickók nagy többsége talál magának nőt, mind rövid, mind hosszútávra. Függetlenül attól, hogy milyen autóval járnak vagy épp mennyire fest úgy, mint bred pitt.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: de igenis találok!!(ha esetleg mégsem, megtanulok sütni)

alumi 2009.11.09. 14:13:04

@Lobelt: szerintem ha begyűjtesz pár tapasztalatot (negatívakat) akkor -talán!!- tanulsz belőle.

bár a tapasztalat azt mutatja, hogy mi, nők, baromi nehezen tanulunk, és engedjük el a herceg a fehér lovon eszményét.

és őszintén szólva baromi nehéz eltalálni, mikor lővünk túl a kategóriánkon, amikor már tán inkább lejjebb kéne datálni az igényeket, illetve mikor adjuk alul magunkat.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:13:23

Azert engem erdekelne, hogy ki hogyan iteli meg, mi az altal hozhato/hozzavalo szint, mi a zatlag, hogy o pontosan hova tartozik? A baratnotol/barattol (kapcsolat) kapott visszajelzesek alapjan? A baratnoktol/baratoktol visszajelzesek alapjan? Amit a szulok kiskoratol kezdve elhitetnek vele? Belenez a tukorbe es melletesz egy Cosmo-t?

Vagy megis hogyan?

@Kytia: TE pl. hogyan allapitottad meg, hogy a srac az altalad megkaphatok alatt volt? Honnan tudod, hogy o ugy gondolta, hogy felette vagy alatta vagy az alatal megkaphatoknal?

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:14:46

@Lobelt: A Slayer igenis romantikus! Mikor 96-ban megszerettem őket, azt hittem, szentimentális korszakomat élem, ami majd elmúlik. De nem így lett, csak már cseppet sem szégyellem. :)

www.youtube.com/watch?v=70Jo0uGs8Oo
Ez volt a kedvencem anno, most nosztalgiázok kicsit. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:16:07

@rikus: Es mitol lesz nagydumas valaki?

alumi 2009.11.09. 14:16:09

@Kytia: igen, ezt én is tapasztaltam. szerintem pont ez az túlkínálat a celeb/pornósztár/pléjmét lyánykákból jelenség az, ami ezt eredményezi. nyilván azt hiszik, a jónőhivatalban mindenkinek ki van utalva egy személyre szabott Jenna Jameson...:))

Lobelt 2009.11.09. 14:16:28

@Igazság Atyja: Nem gyengén vagy hülye. :D:D:D:D :) Én inkább Metallica meg SOAD párti vagyok, de egye fenyő, a Slayert is meghallgatom.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 14:17:54

Hát így elolvasva mindent... gáz, hogy milyen kevesen vannak a szellemi képességnek azon az alacsony szintjén, hogy felismerjék és megértsék kommentelő társuk szelíd iróniáját.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:20:16

@Kytia: A 25 éves lányka miért is van együtt az 55 éves férfival? Azt a konkrét megcsalósdit talán innen kellene megközelíteni. Biztosan rosszmájú vagyok, de gyaníthatóan nem gyöngéd érzelmek fűzik őket egymáshoz. :) Ha pedig pénzes a fazon, hogy a csudába ne vehetne meg más fiatal pipiket is kilóra.

Lobelt 2009.11.09. 14:21:41

@Igazság Atyja: Meghallgattam, és tetszett! :D Viszont akkor most hallgassuk az én régi Metallicás kedvencemet, csak úgy nosztalgiából:

www.youtube.com/watch?v=lXWq3f01e2U

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:23:15

@prim reborn-habkő rulz: Maradj már, Jennának tök vékony lábai vannak. Stacy Silver! Neki formásak! :) Persze én nem dumálok inkább, örülök, ha a jenőhivatalba bejutok.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:25:44

@Lobelt: Jó az ízlésed. Őszintén szólva azt hittem, az elvontabb zenéket kedveled igazi bőcsészként. A Ride Lightning-nek tényleg nincs gyenge pontja, a Creeping Death is tökéletes darab. (Személyes kedvencem az Escape erről az albumról).

rikus 2009.11.09. 14:30:05

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: gondolom úgy születnek vagy mittudomén.A környezetemben számtalan példát tudok, hogy a pasi csúnya mint a bűn,dagadt vagy bármi más...de mégis olyan szöveget lenyom, hogy mindig van nő mellette.
(és hozzáteszem nem csak az én szememben csúnya az ilyen ember hanem mondjuk a nők 95%-a ezt mondja)a nagydumások magabiztosságot sugallnak vagy mifene...

Kytia 2009.11.09. 14:31:36

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Most hogy pontosan melyik testrészét hogyan osztályoztam, azt nem tudom. De azért van a vonzerőnek valamiféle objektív mérőszáma (tényleg, ki kéne fejleszteni valami skálát erre:)), amit érzékel az ember. Az elején még a pasi is érzékeli, látszik az udvarlásán, hogy komoly a tét nála. Aztán később már bátrabban nyilatkozik, és akkor kiderülnek a dolgok. Majd szakítás után, miután leakasztott néhány lepukkant nőt, újra rájön, hogy élete nőjét vesztette el. Ha ezenközben néhány hejjespasiról is tudomást szerez, még lángolóbban élednek újjá az érzelmek.

Kytia 2009.11.09. 14:33:39

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ezen a problémán már sikerült túltennünk magunkat. Neked is ezt ajánljuk.:)

Lobelt 2009.11.09. 14:34:10

@Igazság Atyja: Meglepődnél, hogy milyen zenéket kedvelek még :D Amúgy tényleg, a régi Cliff Burton-ös Metallica esszenciája ez az album. Én még a Fight Fire with Fire c. opuszt is zseniálisnak ítéltem, meg a Call of Ktuluh-t is :) Viszont a Metallica legzseniálisabb dala, amit valaha is írtak a következő:

www.youtube.com/watch?v=WEL6_SuQCu8
(ráadásul ezen a felvételen James úgy énekel, Lars meg úgy dobol, hogy minden metál-kedvelőnek könny szökik a szemébe :D)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 14:37:00

@Kytia: Nekem ez nem probléma, legalább tudom ki hol áll a törzsfejlődés szintjén:)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:42:08

@rikus: Aha. Akkor nem is a szoveg a fontos, hanem a fellepes. Ezt tisztaztuk. Akkor viszont lehet bunronda is a ferfi, viszont akkor nincs ertelme a hejjespasi kitetelnek. A ketto uti egymast.

@Kytia: Objektiv meroszam a jokepusegre? No, erre vegkepp kivancsi lennek.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:44:04

@Kytia: "Ha ezenközben néhány hejjespasiról is tudomást szerez, még lángolóbban élednek újjá az érzelmek."

Elég furcsa érzelmek azok, amik ilyesmitől lángolnak fel újra. :) Maximum érzésnek (dac) mondanám: "csakazértis bebizonyítom, hogy a nő még az enyém". Egyébként a nők könnyedén be tudják magukat lőni azon a bizonyos képzeletbeli skálán. Kapják a visszajelzéseket a környezetükből, megnézik őket, a bátrabbak füttyentenek, a bunkóbbak utánuk szólnak, stb. Ezek mennyisége és minősége alapján elég egyértelmű a helyzet. Ám az átlagnő önértékelése valóban az egekbe szökik, ha akár egyszer is megvolt a hejespasinak. Innentől kezdve ez a mérvadó számára, nem az iméntiek.

Lobelt 2009.11.09. 14:45:24

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a náci orvosok, tudósok próbáltak valamikor bevezetni valami ilyesmit. Frenológiát hívták segítségül, plusz mérték a járomcsont magasságát, az állkapocs szélességét, az orr hosszát, meg ilyesmit, hogy számszerűen meg lehessen határozni ki árja, meg ki nem. Remélem kedves @Kytia: azért nem menne el ilyen messzire :P

Kytia 2009.11.09. 14:46:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Á, nem a jóképűségre, inkább az egészre. Mondjuk abból lehetne kiszámolni, milyen mértékben kelti fel az illető az ellenkező nem figyelmét. Ha egy nő után minten második pasi megfordul az utcán, az nyilván vonzóbb, mint aki után csak minden századik.

Stupidella 2009.11.09. 14:47:37

@rikus: nekem is volt olyan pasim, aki inkább csúnya volt, mint hejjes, de olyan kisugárzása és magabiztossága és dumája volt, hogy lazán levett a lábamról.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: van, akinek a fellépés a fontos, van akinek a látszat és a külső. Nem vagyunk egyformák.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:50:04

@Lobelt: Igen, kb. addig maradtak a trash műfaj keretein belül. Azt gondolom tudtad, hogy Kirk Hammett eredetileg az Exodus gitárosa volt. Nemrég letöltöttem a fantáziadús '1982 Demo' c. kisalbumukat, azon még ő játszott. Nyers riffek, óvodás énekhang, minden, ami kell:
www.youtube.com/watch?v=MfHMcctrKWA
Sajnos a minőség extrahurka, ezeket még kazettán terjesztették akkoriban. De jó is lett volna A 80-as évek elején fiatalnak lenni a Bay Area-ban. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:51:45

No, megint ugyanoda lyukadtam ki. NINCS atlag, NINCS objektivitas, NINCS merfoldko es NINCS sorrend.

rikus 2009.11.09. 14:53:40

@Stupidella: na mondom én, sok ilyen van, csak sün szúrkálódik mindig:P

Kytia 2009.11.09. 14:54:36

@Igazság Atyja: "Kapják a visszajelzéseket a környezetükből, megnézik őket, a bátrabbak füttyentenek, a bunkóbbak utánuk szólnak, stb."

De igazából ilyen visszajelzéseket az átlagnő is bőven kap, nem csak a bombanő. Azt meg én nem tudom, hogy a nálam bombább mennyivel kap több ilyet, talán ezért nehéz belőnie magát az ember lányának a megfelelő szintre. Meg persze abban igazad van, amit a jópasi-élmény okoz. De azért néha az ember simán beleszeret valakibe, aki baromira átlagos, és szanaszét töri a kisszívét. Pl. lehet, hogy a posztban szereplő pasi sem akkora szám, mint gondoljuk.

Kytia 2009.11.09. 14:56:35

@rikus: Na, csak ugyanoda lyukadunk ki mind.:))

Lobelt 2009.11.09. 14:57:10

@Igazság Atyja: Az biztos. De azzal is beértem volna, ha 1999-ben ott lehetek az MTK stadionban. 16 voltam, Metallica rajongásom akkor ért a tetőpontjára... Most elmorzsoltam egy könnycseppet... :)

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:57:55

A tetszés-nemtetszés szempontjából azok a számadatok önmagukban nem sokat segítenek, mert az arc egészének harmóniája számít. Egy kicsit szélesebb járomcsontont ellensúlyozhat egy magasabb homlok, a pengevékony ajkakat a nagy, kerek szemek és így tovább. Persze vannak olyan ellensúlyozhatatlan fícsőrök, amiket a nők többsége is inkább markánsnak, semmint vonzónak talál, például a hatalmas sasorr. Ez a testalkatra is vonatkozik, egy 172/60, 95-60-90-es nő is lehet... púpos. Sőt, vékony lábú is. :)

Kytia 2009.11.09. 14:59:53

@rikus: Mármint oda, hogy nemcsak a szuperpasi kellhet a nőnek.:)

rikus 2009.11.09. 15:05:07

stupid english boy...-ennyi maradt meg a zenéből:P

babraba 2009.11.09. 15:16:58

@Igazság Atyja: ezek szerint élhet az én ostobafasz elméletem is... Minden pasi, még a 250 kg-s kopaszodó, pisiszagú, sörhasú ffi is elhiszi, hogy nekik JÁR a szőke nagymellű bombázó, és azonnal ringyó lesz belőle, ha nem őket, hanem egy másik pasit választ életepárjának/dugni/akármire...

Igazság Atyja 2009.11.09. 15:25:20

@babraba: Élhetne, de nem él. Leírtam, hogy miért nem. Persze ettől még vannak olyan átlagférfiak, akik ilyesmit képzelnek, de a létszámuk kb. töredéke azoknak az átlagnőknek, akik a hejespasit tekintik a "szintnek".
Az a típus viszont, amit ismertettél, nagy jóindulattal sem nevezhető férfiátlagnak (hogy mi nevezhető annak, inkább ne is menjünk nagyon bele). Abban a kategóriában kb. ugyanannyian hiszik, hogy alanyi jogon jár nekik a bombázó, mint ahány szétfolyó Donna Tonna azt, hogy neki is a délceg herceg, magyarán nagyjából azonosak az arányok.

Lobelt 2009.11.09. 15:35:41

@Igazság Atyja: na, akkor most feküdtem meg. :D El is megyek haza! Köszi a Slayert, feldobta a nap hátralévő részét! :D

pkrisko 2009.11.09. 15:46:21

@Igazság Atyja: Az arányok azonosak, csak nekünk igazunk van, a nőknek pedig nem! :D :D :D

Igazság Atyja 2009.11.09. 15:47:11

@Lobelt: Jó szórakozást. :)

@pkrisko: Ez magától értetődő, csak ezzel már nem akartam külön bosszantani a hölgyeket. :)

Kytia 2009.11.09. 15:49:24

@Igazság Atyja: Hát, nem tudom. Én fordítva hallottam. Pl. egyszer egy plasztikázott szupermodellt megkérdeztek, miért csinált magából ilyen cicababát, amire azt mondta, azért mert neki bőven megfelelő lenne egy átlagos pasi, ha kicsit szellemes, csak a baj az, hogy ezek az átlagos pasik is az olyan nőket nézik meg, mint amilyen ő most.

Szerintem az átlagpasi bőven megfelel az átlagnőnek, sőt, még a jónőnek is. Inkább a csúnya pasik vannak hátrányban, de ők meg szerintem nagyon sokan vannak, ezért úgy tűnhet, ők az átlag.

pkrisko 2009.11.09. 15:51:27

@Igazság Atyja: Szerintem nem bosszankodnak, elfogadták már, hogy nekik ennyi jutott!
"mindenki választhat magának olyan színű autót, amilyet akar, feltéve, ha az a szín a fekete"-Henry Ford

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 16:01:43

@babraba: Na ugye.

@Kytia: Vagyis a csúnya pasik megfelelnek az átlagnőnek.

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:03:56

@Kytia: Akkor mi is számít neki? Hogy hányan (és kik) nézik meg, vagy hogy normális párkapcsolatot alakítson ki egy konkrét átlagpasival? Az ilyen átalakulások többségénél egyébként egyik sem, inkább általános ego boost-ról van szó.

Ha a csúnya pasik vannak többségben, akkor egyszerűen ők az átlag. Ebben az esetben viszont én is főnyeremény vagyok, mert nappal is ki lehet velem menni az utcára. Felvidítottál. :)

pkrisko 2009.11.09. 16:06:57

@Igazság Atyja: Ja, állati szerencsések vagyunk!

Kytia 2009.11.09. 16:10:35

@Igazság Atyja: Normális kapcsolatot akarna, de nem túl kellemes egy olyan átlagpasi mellett billegni az utcán, aki össze-vissza forgatja a fejét, ágyakozó tekintettel másokra, míg őrá néha szánakozva lepillant.:)

Hát, ha így vesszük, akkor ők az átlag, mert ők vannak legtöbben, de ha összeadjuk a legjobbakat a legrondábbakkal, és azt elosztjuk a számukkal, akkor az az áltag, ami ebből kijön, jobban néz ki, mint az az átlag, akik a legtöbben vannak.:)

Kytia 2009.11.09. 16:11:51

@pkrisko: De jó is nektek. Bezzeg nekünk ma kellett megtudnunk, hogy reménytelen a helyzetünk.:DD

2009.11.09. 16:13:08

@Igazság Atyja:
A könyörgést úgy értettem, hogy ha azt akarja, hogy a nő megbocsásson neki legalább valamicske bűnbánatot jó lenne ha mutatna. Ha még azt se mutat (ami esetünkbe úgy fest áll is) akkor meg hagyni kell. Ha rossz fát teszünk a tüzre akkor az a minimum, hogy megbánást tanusítunk.

pkrisko 2009.11.09. 16:20:50

@Zsu0805: Ha rossz fát teszünk a tűzrem az a minimum, hogy az egészet letagadjuk! Ha nem sikerül, és nagy a balhé, na akkor tanusítunk megbánást, virággal és szomorú kiskutya tekintettel.

2009.11.09. 16:25:56

@pkrisko:
Hát már akinél a tagadás utáni lebukás után még működnek a dolgok. :) Bár nekem is tanulópénz kellett ahhoz h ideáig eljussak, de nálam utána már (tagadja és mégis bebukik) jöhetne akár egy virágüzlettel és a legédesebb kutya tekintettel. Sose mondom hogy soha, de nagyon valószínű. :)

kalandor25 2009.11.09. 16:28:39

Sziasztok!
Nem 50 éven felüli a férjem...
A posztot heves felindulásomban írtam...Gondoltam könnyebb lesz valamivel,dehát ez nem így működik....Az előző posztom ez:
csajokespasik.blog.hu/2009/09/20/ezt_tenyleg_elrontottuk
Itt el tudjátok olvasni a Krisszel kapcsolatos dolgokat....Ez a beceneve elég régóta,azért írom így...Mellesleg neki van barátnője,és nem feküdtem le vele,mióta szakítottunk...Még a közelében se jártunk a dolgoknak...
Köszönöm a véleményeket,ezeket a "tanulságokat" már levontam...
Azóta leültünk megbeszélni Andrissal a dolgokat,és abban maradtunk,hogy +próbaidőn" vagyunk...
Ha van még valami kérdés válaszolok....

pkrisko 2009.11.09. 16:29:42

@Zsu0805: "Na de szívem! Most nekem hiszel, vagy a saját szemednek?"
Amúgy egyénenként változó, van aki elsőre sem eszi meg, van aki genetikailag arra van kódolva, hogy folyamatosan "megdumálják".

Stupidella 2009.11.09. 16:30:37

@kalandor25: egy esélyt talán mindenki megérdemel (ha látod, hogy tényleg megbánta), de többet ne adj, ha van önértékelésed.

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:30:48

@Kytia: 10-ből 9 férfi megfordul más jónők után is az utcán, bármilyen jó nő is a párja. Ugyanis ilyen a szoftverük. Szegény nő, egyszerűbb lett volna keresnie egy 10-ből 1-et, mint átszabatni magát emiatt. :)

Hol kezdődnek a legjobbak és melyik szint alatt lapulnak a legrosszabbak? Bár ez mindegy is, mert ha összeadod őket és elosztod a számukkal, kereken 1 jön ki. :)

@Zsu0805: Andrisnak a jelek szerint indifferens ez a házasság (lehet, hogy a házasság intézménye önmagában is), így miért is tanúsítana bűnbánatot? Pláne, ha pontosan tudja, hogy a nő úgysem fogja kidobni. Ezt mi nem tudhatjuk, mert ő ismeri jobban. Ha pedig van rá egy hangyányi esély, hogy mégis dobja, akkor keres egy olyan feleségjelöltet, akit könnyeben vezet az orránál fogva, esetleg hazudozni sem kell, mert a félrekefélésekkel együtt is elfogadja.

pkrisko 2009.11.09. 16:32:29

@kalandor25: Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de a "próbaidő" egyes férfiaknál annyit jelent: vadászidény! Ha lebukom, akkor na bumm, szívem mégsem jött össze. Ha megúszom, akkor onnan kezdve bármit lehet, csak figyelni kell, hogy a partnernak folyamatos bűntudata legyen valamiért!

(jujj de gonosz vagyok ma!)

kalandor25 2009.11.09. 16:34:16

@pkrisko: Remélem nem így lesz,de ha mégis,Én nem maradok vele pár szép szóért...

pkrisko 2009.11.09. 16:36:39

@kalandor25: Nem szép, hogy férfitársam ellen uszítok, de olyan szintű ellenőrzést javaslok, hogy a Gestapo is belesápadna!

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:37:29

@kalandor25: A másik posztban ezt írtad Krisszről:

"Meg hát egy ideje éreztük, hogy mi csak bántjuk egymást, ha együtt vagyunk, úgyhogy, ezt tényleg elrontottuk."

Ha egyedül egy olyan ember tud vigasztalni, aki csak bánt, az már a vég kezdete. :) A barátnőid mivel, hogyan vertek át? Valóban kár a barátságot megszexuálni, dehát mint tudjuk, férfi és nő között olyasmi eleve ritkán létezik. Így legalább megtudtad, milyen az ágyban.

kalandor25 2009.11.09. 16:38:14

@pkrisko: :D Rendben:D Már most is azt teszem,bár minden lépését én se tudom ellenőrizni:)

kalandor25 2009.11.09. 16:40:07

@Igazság Atyja: A barátnőim....Ez egy elég érdekes téma....Amikor a legnagyobb szükség lenne rájuk,és akkor fordítanak hátat,vagy szúrnak kést a hátamba...Az a baj,hogy egy igazán jó barátnőm van,de Ő külföldön lakik..A többivel eddig soha nem volt szerencsém..

Stupidella 2009.11.09. 16:45:27

@pkrisko: annak semmi értelme. Nyilván ne dugja a fejét a homokba, hanem figyeljen és élesítse a hatodik érzékét, de egy totális ellenőrzéssel meg lehet őrjíteni az embert, azon kívül pedig minden ellenőrzést ki lehet játszani...

Oda kell figyelni és résen lenni, de nincs értelme nyomozgatni. Most úgyis überóvatos lesz a pasi.

pkrisko 2009.11.09. 16:47:11

@kalandor25: Azért azt is érdemes megnézni, mennyi energiát fektettél eddig ebbe a kapcsolatba, és még mennyit igényel! Biztos vagy benne, hogy a legszebb éveidet így akarod tölteni?

kalandor25 2009.11.09. 16:50:18

@pkrisko: Nem így akarom tölteni a "legszebb" éveimet,de adni akarok neki még egy esélyt,mert ez már több mint tini-szerelem(legalábbis részemről biztos),és csak megházasodtunk....

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:55:16

Ennek a férfinak KELL a változatosság és a vadászat. Tökmindegy, hogy titkosszolgálati eszközökkel ellenőrzöd, vagy sejtelmesen viselkedsz és bizalmatlankodsz - mindkettő megzúzza a kapcsolatot. A "csak megházasodtunk" miatt meg ne nagyon zavartasd magad, mert a jelek szerint nem nagyon volt róla fogalmad, hogy milyen emberrel. Bár... minden létező kifogást elsütött - legalább kreatív a kolléga. :)

kalandor25 2009.11.09. 17:01:26

@Igazság Atyja: "Ennek a férfinak KELL a változatosság és a vadászat." Hát akkor menjen...

kalandor25 2009.11.09. 17:20:25

Na de majd később is felnézek,mert most ellátom Háziasszonyi kötelességeimet...

2009.11.09. 17:28:52

@kalandor25:
Ohh én ezt hányszor mondtam. :) Aztán nehogy Te is úgy járj mint én. :) Én csak sok sikert tudok hozzá kívánni, hogy kiálj a döntésed mellett.
50 év feletti? Te meg 25... ejha...

@pkrisko:
Egyszer mindenki belefut egy nem kis naivitásba. :) De aztán hála égnek tanulunk belőle. :) Bár tény, hogy vannak örök naiv emberek, akik éveket képesek lehúzni a naivitás ködébe. :)

@Igazság Atyja:
Igen, ez a gond, hogy ha egyből megbocsátunk és minden folytatódik úgy tovább mintha mi se történt volna, abból nem tanul a másik.

Stupidella 2009.11.09. 17:45:24

@Zsu0805: dehogy 50 év feletti, direkt írta is pár kommenttel előbb:

"Nem 50 éven felüli a férjem..."

Nem is tudom, ki és honnan vette ezt az adatot egyáltalán :)

2009.11.09. 17:47:43

@Stupidella:
Úgy fest nagyon munkál bennem még a fájdalomcsillapító. :) Nah mind1 is, a kor nem számít szerintem. :) Köszy a helyreigazítást. :)

Stupidella 2009.11.09. 17:56:02

@Zsu0805: igazából számít a kor, de nem leküzdhetetlen akadály. :)

Jobbulást!

Igazság Atyja 2009.11.09. 17:58:01

Andris 50 éven felüli? Ez mindent megmagyaráz, egyszerűen kiöregedett mellőle a posztoló a hosszú házaséve... hetek alatt! :)

2009.11.09. 18:05:32

@Igazság Atyja:
Nem 50 feletti. :)

@Stupidella:
Köszyke. :) Amúgy tényleg nem leküzdhetetlen, de azért néha meghökkentő korkülönbségek vannak. :)

Stupidella 2009.11.09. 18:12:32

@Zsu0805: bizony... 24 évesen fél évig volt kapcsolatom egy 48 éves pacákkal. :) Akkor úgy gondoltam (lila köd-effektus), hogy a korkülönbség nem akadály, de most már biztos vagyok benne, hogy egy idő után előjöttek volna a generációs különbségek és a problémák.

fuszi 2009.11.09. 18:30:13

@rikus: ez a helyzet anyuméknál is HA NEM RAKOD KI A SZŰRÉTA PICSÁBA AKKOR EGÉSZ ÉLETEDBEN BÁNNI FOGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MERT HA ÍGY MEGTETTE LESZ MÉG 2. meg 3. is HIDD EL

2009.11.09. 18:55:34

@Stupidella:
Igen, a generációs különbségek előbb utóbb előjönnek. Jah és persze a pasik minuszba efektus se biztos h jó, és az egykorúság. De persze mindíg van kivétel... :)

810725 (törölt) 2009.11.09. 19:15:52

Hellobello! :)
@Zsu0805: drágám látod még mindig osztod az észt. :) De azért látom a kemény mag még rendíthetetlenül kommentel (kivéve Kacc).

A poszt érdekes volt. Csatlakozok a többiekhez. A kutya-szalonna részhez és sok sikert @kalandor25: a jövőhöz.

kalandor25 2009.11.09. 19:23:21

@810725: Nagyon szépen köszönöm,majd látom mi lesz belőle....
@Zsu0805: Hát,most eléggé komolyan gondolom,nem fogok meginogni...ezt már elégszer megtettem régen...

Nikica21 2009.11.09. 20:56:40

Sziasztok!
Sajna az nem derül ki a töténetből hogy most mit érzel Krissz iránt...!?
Amúgy minden kapcsolat két emberen múlik...lehet túlságosan elvoltál az álomvilágodban a barátoddal aztán a férjeddel nem törődtél annyira, hogy észre vedd a kisebb jeleket...már csak a megcsalást!
Nem tudom az biztos, hogy nehéz helyzetben vagy...beszéljétek meg!

Gazz 2009.11.10. 09:42:04

Azonnal válj el tőle. Rebootolni kell az életedet, mert megtámadta egy trójai vírus. A férjed. Törölni kell, mert tönkretesz.
Szerencsére gyereketek nincs.

kalandor25 2009.11.10. 19:34:45

@Nikica21: Nem érzek semmit Krissz iránt,nem akarok többet,az már nagyon régen megvolt...csak Barátok vagyunk,neki is komoly kapcsolata van ::D
@Gazz: Ezt a hasonlatot még nem hallottam,Vírus..Ez tetszik:)

csilek recseli 2009.11.10. 22:19:34

Kedves Posztíró!

Szerintem nézd meg a Fireproof c. filmet, aztán kicsit jobban tudod értékelni a helyzetet. (röviden: egy házasság válságával kezdődik, és azt a kérdést boncolgatja, amit te is feltettél. nem limonádé, abszolút életszerű... )

Sok sikert!!

Nikica21 2009.11.10. 22:42:09

@kalandor25: Akkor mindenképpen beszéljétek meg...de ha nem megy ne húzd....!

Oregon (TM) 2009.11.22. 10:11:52

Nincs miről beszélni. Ha megbocsájtasz, akkor legalizálsz és megcsinálja máskor is.

hopp-hopp 2010.02.09. 20:22:55

KILÉPNI - SÜRGŐSEN.
süti beállítások módosítása