Rögtön az esküvő után megcsalt

2009. november 09. 07:36 - csajokespasik

Álomesküvő és egy Spanyolországi nászút - minden, ami elaltatja a gyanakvást. Aztán jönnek a hétköznapok. A feleség mindent megtesz, hogy férjecskéje kedvébe járjon: felveszi a legszexibb ruháját és megfőzi a kedvencét. A ház ura rendszeresen késik és még neki áll feljebb. Most megtudhatjuk, hogy az elhúzódott munkaidők mögött gyakran nem egy kegyetlen főnök áll. A posztíró a tanácsaitokat kéri. Megbocsátás, tűrés vagy válás?

 

Sziasztok! Azért írok, mert valahol muszáj kiadnom a fájdalmaimat (nem itt tenném normális esetben, de majd a posztból ez is kiderül). A vőlegényemet Andrisnak hívják. Előtte Krissz volt a párom, amit egy korábbi történetemből tudhattok már. A vőlegényemmel nagyon jól elvoltunk, szerettük egymást. Mivel már összeköltöztünk, az első közös lakásunkba, elkezdtük komolyan tervezgetni az esküvőnket. Mindent lerendeztünk, ahogy az a nagy könyvben meg van írva: gyönyörű helyszín, kevés vendég, na meg persze nem hiányozhat a gyönyörű, hófehér ruha. Életem legboldogabb napja előtt álltam. Minden nap nagyon lassan telt, de mindig volt mit elrendezni - hol aludjanak a vendégek, stb-stb.

A párom is részt vett a szervezésben, bár őt inkább a legénybúcsú érdekelte :) Amikor a vendéglistát írtuk, a bátyám (Zoli) és a felesége (Erika) is segítettek. Mivel ők mutatták be nekem Krisszt, (Erika unokabátyja) őt is felvettük a vendéglistára. Az a jó, hogy tényleg megőriztük a "jó" kapcsolatot a család miatt, és Andrissal is egész jól megvoltak. Minden nagyon jól sikerült, még ma is azt tudom mondani, hogy életem legjobb, és egyik legszebb napja az esküvőm volt. A lagzin az első tánc is fényesen sikerült. A lakodalomban persze nekem mindenkivel táncolnom kellett. Krisszel is...nem volt gond, ez is sikerült. Az éjszaka folyamán beszélgettem Krisszel. Elmesélte, hogy van barátnője, jól vannak stb....Nagyon jót beszélgettünk, nosztalgiáztunk egy kicsit. Mézesheteinket sikerült Spanyolországba szervezni: Nagyon sokat barangoltunk a tengerparton, ettünk-ittunk…egyszóval minden klappolt. Otthon is minden rendben volt, a lakásunk is kezdett egyre otthonosabb lenni. A gondok akkor kezdődtek, amikor Andris munkaideje egyre hosszabb és hosszabb lett. Engem nem zavart eleinte, mert én is nagyon sokat melóztam, néha úgy mentem haza, hogy ki voltam készülve, és csak az ágyamat akartam. De amikor elkezdtem otthon estére főzni neki a kedvencét, tudjátok, gyertyafénnyel meg miden, ami kell. Ki is öltöztem szexi ruciba. Várom-várom, nem jön. Hívom, és csak a hangposta jelentkezik. Mondom, akkor holnap újra elkezdek mindent. Meglepit akartam neki. Másnap, és harmadnap is ugyan ez volt, nagyon későn ért haza. Harmadnap már nem bírtam, megkérdeztem, mi tartott ennyi ideig, mert már három napja próbálom meglepni, egy kis romantikus estével. Azt mondta, fontos tárgyalásokat intéznek, és még neki állt feljebb, hogy én mit képzelek. De nem akarom szaporítani a szót, mert már így is hosszú a poszt. Sajnos pár héten belül kiderült, hogy mi a baj: az, amit nem kívánnék az ellenségemnek se: megcsalt. Azt mondta, hogy csak az esküvő után találkoztak, pár héttel, és teljesen véletlenül gabalyodtak egymásba, stb. Minden létező kifogást elsütött, de én csak a megcsalást láttam benne, amit nem tudok megbocsátani. Szerintetek mit tegyek? Bocsássak meg neki? Alig három hónapja házasodtunk össze. Váljak el? Nagyon rosszul érzem magam. Egyedül Krissz vigasztalt, mert minden barátnőm átvert, és becsapott, de ezt már egy másik posztba kéne kifejteni. Minden kritikát, tanácsot elfogadok!

 
329 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr361485854

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pszichológus válaszol: Ha tudunk együtt élni papír nélkül, a gyerekhez miért kell összeházasodni? 2011.03.28. 15:53:17

Kedves KarolinaÖn nőként jobban értheti barátnőmet, én legalábbis lassan feladom. Én egy szabadelvű, nyitott gondolkodású lánnyal jöttem össze, akit nem érdekelnek a formaságok. Öt éve élünk együtt, eddig jó volt neki házasság nélkül. Mostanában szóba ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alumi 2009.11.09. 13:57:45

@Kytia: hát ez az. a szépség és a ráépülő milliárdos ipar. amikor elhitetik, hogy csak aki szép/vékony/párductestű csak az lehet igazán sikeres.

nézz meg egy cikket Liptai C.ról a Velveten. Nézd meg, hány komment szól arról, hogy nőiesen telt alakja van, és hány arról, hogy "zsírdisznó". És egyre több ilyen agymosott van, aki nem fogja fel, hogy az alak nagyrészt adottság kérdése is és ezen lehet esetleg szépíteni, javítani diétával, testmozgással... és nézd meg, hogy a sok fröcsögő közül hánynak van modellalkata, vagy szép fizimiskája...?
mégis. az az érték, aki megfelel az aktuális ideálnak.
nem számít, ha szilikonos a dudája, vagy kacsacsőrűen komikus a szája, esetleg a botoxtól már mimikája sincs.

a pasiknál ugyanígy van. ha megfelelsz a hálivúdi szépségideálnak, vagy a most divatos metroszex sáska kalapban imidzsnek, akkor fürtökben lógnak rajtad a csajok...

az első benyomás a lényeg. ha szép vagy, divatos, trendi, akkor okés, gyere. viszont megismerni valakit több idő kell(ene), az pedig ugye mostanában nincs. nem akarunk szánni erre időt. minden, azonnal, most, enyém.

remekül tükrözik ezt a válási statisztikák és önfejlesztő könyvek forgalmai, valamint az ehhez hasonló "hogyan szívtam párkapcsolatban?" tematikájú oldalak népszerűsége.

Stupidella 2009.11.09. 13:59:19

@Lobelt: ha lol, ha nem lol, Téged úgysem érint. ;)

Lobelt 2009.11.09. 14:00:02

@prim reborn-habkő rulz: Éljenek az önfejlesztő könyvek! :D:D:D:D Amúgy szerintem ugyanúgy látjuk ezt a dolgot. Nem biztos, hogy jól, de ugyanúgy. ;)

Lobelt 2009.11.09. 14:01:04

@Lobelt: nem bizony, semmilyen szempontból ;) :)

Viszont attól még érdekel a téma, és szeretek ilyeneken filózni, akkor is, ha nem vagyok személyesen érintett :)

Kytia 2009.11.09. 14:01:21

@Igazság Atyja: Jó, ez igaz. A pasik talán realistábbak akkor, amikor kiválasztják a feleségnek valót, de valójában miután elvettek egy kedves, megértő, átlagos lányt, továbbra is Bellucciról álmodoznak, és ha ő véletlenül megjelenik a céges újocok körében, rögtön elkezdenek kapálni érte, ha nem is közép/hosszútávú kapcsolat reményében...

Egyébként velem egyszer előfordult, hogy annyira magam alatt voltam, hogy összejöttem egy sráccal, aki messze az én általam megkaphatók alatt volt. Viszont nagyon rajongónak tűnt, és úgy gondoltam, ő legalább értékelni fog. Persze mi lett a vége? Semmivel sem kaptam tőle többet, mint a hejjespasiktól.
Meg olyat is hallottam, amikor a 25 éves csajt megcsalta az 55 éves pasi.
Szóval, ha már mindenképp szívatnak, szivasson a hejjespasi, nem? (Persze titokban remélem, azért nem általános az egymás szivatása.)

Lobelt 2009.11.09. 14:01:40

na, az előzőt eltoltam. @Stupidella: -nak ment :)

alib 2009.11.09. 14:02:19

Tényleg furcsa Krissz tömény jelenléte a történetben. Lehet, hogy véletlen, de az is lehet, hogy vele még nem sikerült mindent lezárni, én nem emlékszem az előző posztra, sajnos, mert nem olvastam. De ha krissz még valamilyen szinten akár tudat alatt is képben van, akkor nem csoda, ha a férj meg kolléganőt keresett magának. Ezen is el kellene gondolkodni, mielőtt a csaj olyan nagyon emelt fejjel rúgná ki Andrist. Persze a szakítás így is elég sanszos.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:07:22

@prim reborn-habkő rulz: Ebben teljesen egyetértek, és persze a férfiakba is hasonló "ideálokat" sulykol a média. Az átlagpasi & bombanő gondolat kétirányúságával viszont vitatkoznék. Jól mondod ugyanis, hogy az átlagpasi főleg átlagon ALULI nőkből tallózhat, viszont az átlagnő simán válogathat átlagos férfiak százaiból. Ez hol igazságos, ha átlagos férfiként átlagnőt akarok? :) A helyespasik vadászstílusa nem jellemző az átlagon felüli nőkre - legalábbis én egyetlen bombanőt sem ismerek, aki "csak úgy" alapon bevállalna átlagos férfiakat tucatszámra. (Biztosan vannak ilyenek is, dehát a nimfomán bombanő is inkább helyespasik ágyában hentereg, nem a "..mégis megfogott benne valami" típuséban). Na itt van a kutya elásva. Egy közepes szellemi képességű férfi pontosan tudja, hogy a jó nőnek helyespasi kell, vagy pénzzel fogható meg érdekkapcsolat keretében hosszabb távra. Tisztelet a kivételnek, mert van az is! Fordítva viszont nem igaz: a helyespasik jelentős része 'egy patront megér' alapon is kalandozik, ha úgy alakul. Sőt, feleségül is veszi a kislányt, ha jól főz, van hozománya és elég naiv, valamint félrekefélés esetén is viszonylag könnyen le lehet nyomni a torkán a békát.

Kytia 2009.11.09. 14:11:17

@prim reborn-habkő rulz: Csak tudod, mi még a gáz? Erre most jöttem rá, ahogy írtam a válasz Iazság-nak. (Annyira inspirálóan hatok magamra...:)))
Szóval, hogy a nemhejes pasik ugyanolyan parasztok. Legalábbis az én tapasztalataim szerint. Mivel ők is a jónőket akarják, ha te nem vagy az, akkor számolhatsz vele, hogy melletted csak a pofákat vágja majd. Még akkor is, ha nála sokkal jobb vagy. Illetve nem, ha sokkal jobb vagy, akkor azért nem, de ha csak valamennyivel vagy jobb, akkor túlzottan boldog nem leszel mellette. Szóval, ördögi a kör, mert erre meg azt mondod, "akkor rohadj meg, tudod mikor szenvedek veled, inkább keresek egy jópasit, az legalább guszta, amellyett, hogy pont olyan bunkó, mint te"...

rikus 2009.11.09. 14:12:26

ööö..szerintem a "nagydumás" fickók nagy többsége talál magának nőt, mind rövid, mind hosszútávra. Függetlenül attól, hogy milyen autóval járnak vagy épp mennyire fest úgy, mint bred pitt.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: de igenis találok!!(ha esetleg mégsem, megtanulok sütni)

alumi 2009.11.09. 14:13:04

@Lobelt: szerintem ha begyűjtesz pár tapasztalatot (negatívakat) akkor -talán!!- tanulsz belőle.

bár a tapasztalat azt mutatja, hogy mi, nők, baromi nehezen tanulunk, és engedjük el a herceg a fehér lovon eszményét.

és őszintén szólva baromi nehéz eltalálni, mikor lővünk túl a kategóriánkon, amikor már tán inkább lejjebb kéne datálni az igényeket, illetve mikor adjuk alul magunkat.

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:13:23

Azert engem erdekelne, hogy ki hogyan iteli meg, mi az altal hozhato/hozzavalo szint, mi a zatlag, hogy o pontosan hova tartozik? A baratnotol/barattol (kapcsolat) kapott visszajelzesek alapjan? A baratnoktol/baratoktol visszajelzesek alapjan? Amit a szulok kiskoratol kezdve elhitetnek vele? Belenez a tukorbe es melletesz egy Cosmo-t?

Vagy megis hogyan?

@Kytia: TE pl. hogyan allapitottad meg, hogy a srac az altalad megkaphatok alatt volt? Honnan tudod, hogy o ugy gondolta, hogy felette vagy alatta vagy az alatal megkaphatoknal?

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:14:46

@Lobelt: A Slayer igenis romantikus! Mikor 96-ban megszerettem őket, azt hittem, szentimentális korszakomat élem, ami majd elmúlik. De nem így lett, csak már cseppet sem szégyellem. :)

www.youtube.com/watch?v=70Jo0uGs8Oo
Ez volt a kedvencem anno, most nosztalgiázok kicsit. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:16:07

@rikus: Es mitol lesz nagydumas valaki?

alumi 2009.11.09. 14:16:09

@Kytia: igen, ezt én is tapasztaltam. szerintem pont ez az túlkínálat a celeb/pornósztár/pléjmét lyánykákból jelenség az, ami ezt eredményezi. nyilván azt hiszik, a jónőhivatalban mindenkinek ki van utalva egy személyre szabott Jenna Jameson...:))

Lobelt 2009.11.09. 14:16:28

@Igazság Atyja: Nem gyengén vagy hülye. :D:D:D:D :) Én inkább Metallica meg SOAD párti vagyok, de egye fenyő, a Slayert is meghallgatom.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 14:17:54

Hát így elolvasva mindent... gáz, hogy milyen kevesen vannak a szellemi képességnek azon az alacsony szintjén, hogy felismerjék és megértsék kommentelő társuk szelíd iróniáját.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:20:16

@Kytia: A 25 éves lányka miért is van együtt az 55 éves férfival? Azt a konkrét megcsalósdit talán innen kellene megközelíteni. Biztosan rosszmájú vagyok, de gyaníthatóan nem gyöngéd érzelmek fűzik őket egymáshoz. :) Ha pedig pénzes a fazon, hogy a csudába ne vehetne meg más fiatal pipiket is kilóra.

Lobelt 2009.11.09. 14:21:41

@Igazság Atyja: Meghallgattam, és tetszett! :D Viszont akkor most hallgassuk az én régi Metallicás kedvencemet, csak úgy nosztalgiából:

www.youtube.com/watch?v=lXWq3f01e2U

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:23:15

@prim reborn-habkő rulz: Maradj már, Jennának tök vékony lábai vannak. Stacy Silver! Neki formásak! :) Persze én nem dumálok inkább, örülök, ha a jenőhivatalba bejutok.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:25:44

@Lobelt: Jó az ízlésed. Őszintén szólva azt hittem, az elvontabb zenéket kedveled igazi bőcsészként. A Ride Lightning-nek tényleg nincs gyenge pontja, a Creeping Death is tökéletes darab. (Személyes kedvencem az Escape erről az albumról).

rikus 2009.11.09. 14:30:05

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: gondolom úgy születnek vagy mittudomén.A környezetemben számtalan példát tudok, hogy a pasi csúnya mint a bűn,dagadt vagy bármi más...de mégis olyan szöveget lenyom, hogy mindig van nő mellette.
(és hozzáteszem nem csak az én szememben csúnya az ilyen ember hanem mondjuk a nők 95%-a ezt mondja)a nagydumások magabiztosságot sugallnak vagy mifene...

Kytia 2009.11.09. 14:31:36

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Most hogy pontosan melyik testrészét hogyan osztályoztam, azt nem tudom. De azért van a vonzerőnek valamiféle objektív mérőszáma (tényleg, ki kéne fejleszteni valami skálát erre:)), amit érzékel az ember. Az elején még a pasi is érzékeli, látszik az udvarlásán, hogy komoly a tét nála. Aztán később már bátrabban nyilatkozik, és akkor kiderülnek a dolgok. Majd szakítás után, miután leakasztott néhány lepukkant nőt, újra rájön, hogy élete nőjét vesztette el. Ha ezenközben néhány hejjespasiról is tudomást szerez, még lángolóbban élednek újjá az érzelmek.

Kytia 2009.11.09. 14:33:39

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Ezen a problémán már sikerült túltennünk magunkat. Neked is ezt ajánljuk.:)

Lobelt 2009.11.09. 14:34:10

@Igazság Atyja: Meglepődnél, hogy milyen zenéket kedvelek még :D Amúgy tényleg, a régi Cliff Burton-ös Metallica esszenciája ez az album. Én még a Fight Fire with Fire c. opuszt is zseniálisnak ítéltem, meg a Call of Ktuluh-t is :) Viszont a Metallica legzseniálisabb dala, amit valaha is írtak a következő:

www.youtube.com/watch?v=WEL6_SuQCu8
(ráadásul ezen a felvételen James úgy énekel, Lars meg úgy dobol, hogy minden metál-kedvelőnek könny szökik a szemébe :D)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 14:37:00

@Kytia: Nekem ez nem probléma, legalább tudom ki hol áll a törzsfejlődés szintjén:)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:42:08

@rikus: Aha. Akkor nem is a szoveg a fontos, hanem a fellepes. Ezt tisztaztuk. Akkor viszont lehet bunronda is a ferfi, viszont akkor nincs ertelme a hejjespasi kitetelnek. A ketto uti egymast.

@Kytia: Objektiv meroszam a jokepusegre? No, erre vegkepp kivancsi lennek.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:44:04

@Kytia: "Ha ezenközben néhány hejjespasiról is tudomást szerez, még lángolóbban élednek újjá az érzelmek."

Elég furcsa érzelmek azok, amik ilyesmitől lángolnak fel újra. :) Maximum érzésnek (dac) mondanám: "csakazértis bebizonyítom, hogy a nő még az enyém". Egyébként a nők könnyedén be tudják magukat lőni azon a bizonyos képzeletbeli skálán. Kapják a visszajelzéseket a környezetükből, megnézik őket, a bátrabbak füttyentenek, a bunkóbbak utánuk szólnak, stb. Ezek mennyisége és minősége alapján elég egyértelmű a helyzet. Ám az átlagnő önértékelése valóban az egekbe szökik, ha akár egyszer is megvolt a hejespasinak. Innentől kezdve ez a mérvadó számára, nem az iméntiek.

Lobelt 2009.11.09. 14:45:24

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: a náci orvosok, tudósok próbáltak valamikor bevezetni valami ilyesmit. Frenológiát hívták segítségül, plusz mérték a járomcsont magasságát, az állkapocs szélességét, az orr hosszát, meg ilyesmit, hogy számszerűen meg lehessen határozni ki árja, meg ki nem. Remélem kedves @Kytia: azért nem menne el ilyen messzire :P

Kytia 2009.11.09. 14:46:23

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Á, nem a jóképűségre, inkább az egészre. Mondjuk abból lehetne kiszámolni, milyen mértékben kelti fel az illető az ellenkező nem figyelmét. Ha egy nő után minten második pasi megfordul az utcán, az nyilván vonzóbb, mint aki után csak minden századik.

Stupidella 2009.11.09. 14:47:37

@rikus: nekem is volt olyan pasim, aki inkább csúnya volt, mint hejjes, de olyan kisugárzása és magabiztossága és dumája volt, hogy lazán levett a lábamról.

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: van, akinek a fellépés a fontos, van akinek a látszat és a külső. Nem vagyunk egyformák.

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:50:04

@Lobelt: Igen, kb. addig maradtak a trash műfaj keretein belül. Azt gondolom tudtad, hogy Kirk Hammett eredetileg az Exodus gitárosa volt. Nemrég letöltöttem a fantáziadús '1982 Demo' c. kisalbumukat, azon még ő játszott. Nyers riffek, óvodás énekhang, minden, ami kell:
www.youtube.com/watch?v=MfHMcctrKWA
Sajnos a minőség extrahurka, ezeket még kazettán terjesztették akkoriban. De jó is lett volna A 80-as évek elején fiatalnak lenni a Bay Area-ban. :)

Szelid sunmalac 2009.11.09. 14:51:45

No, megint ugyanoda lyukadtam ki. NINCS atlag, NINCS objektivitas, NINCS merfoldko es NINCS sorrend.

rikus 2009.11.09. 14:53:40

@Stupidella: na mondom én, sok ilyen van, csak sün szúrkálódik mindig:P

Kytia 2009.11.09. 14:54:36

@Igazság Atyja: "Kapják a visszajelzéseket a környezetükből, megnézik őket, a bátrabbak füttyentenek, a bunkóbbak utánuk szólnak, stb."

De igazából ilyen visszajelzéseket az átlagnő is bőven kap, nem csak a bombanő. Azt meg én nem tudom, hogy a nálam bombább mennyivel kap több ilyet, talán ezért nehéz belőnie magát az ember lányának a megfelelő szintre. Meg persze abban igazad van, amit a jópasi-élmény okoz. De azért néha az ember simán beleszeret valakibe, aki baromira átlagos, és szanaszét töri a kisszívét. Pl. lehet, hogy a posztban szereplő pasi sem akkora szám, mint gondoljuk.

Kytia 2009.11.09. 14:56:35

@rikus: Na, csak ugyanoda lyukadunk ki mind.:))

Lobelt 2009.11.09. 14:57:10

@Igazság Atyja: Az biztos. De azzal is beértem volna, ha 1999-ben ott lehetek az MTK stadionban. 16 voltam, Metallica rajongásom akkor ért a tetőpontjára... Most elmorzsoltam egy könnycseppet... :)

Igazság Atyja 2009.11.09. 14:57:55

A tetszés-nemtetszés szempontjából azok a számadatok önmagukban nem sokat segítenek, mert az arc egészének harmóniája számít. Egy kicsit szélesebb járomcsontont ellensúlyozhat egy magasabb homlok, a pengevékony ajkakat a nagy, kerek szemek és így tovább. Persze vannak olyan ellensúlyozhatatlan fícsőrök, amiket a nők többsége is inkább markánsnak, semmint vonzónak talál, például a hatalmas sasorr. Ez a testalkatra is vonatkozik, egy 172/60, 95-60-90-es nő is lehet... púpos. Sőt, vékony lábú is. :)

Kytia 2009.11.09. 14:59:53

@rikus: Mármint oda, hogy nemcsak a szuperpasi kellhet a nőnek.:)

rikus 2009.11.09. 15:05:07

stupid english boy...-ennyi maradt meg a zenéből:P

babraba 2009.11.09. 15:16:58

@Igazság Atyja: ezek szerint élhet az én ostobafasz elméletem is... Minden pasi, még a 250 kg-s kopaszodó, pisiszagú, sörhasú ffi is elhiszi, hogy nekik JÁR a szőke nagymellű bombázó, és azonnal ringyó lesz belőle, ha nem őket, hanem egy másik pasit választ életepárjának/dugni/akármire...

Igazság Atyja 2009.11.09. 15:25:20

@babraba: Élhetne, de nem él. Leírtam, hogy miért nem. Persze ettől még vannak olyan átlagférfiak, akik ilyesmit képzelnek, de a létszámuk kb. töredéke azoknak az átlagnőknek, akik a hejespasit tekintik a "szintnek".
Az a típus viszont, amit ismertettél, nagy jóindulattal sem nevezhető férfiátlagnak (hogy mi nevezhető annak, inkább ne is menjünk nagyon bele). Abban a kategóriában kb. ugyanannyian hiszik, hogy alanyi jogon jár nekik a bombázó, mint ahány szétfolyó Donna Tonna azt, hogy neki is a délceg herceg, magyarán nagyjából azonosak az arányok.

Lobelt 2009.11.09. 15:35:41

@Igazság Atyja: na, akkor most feküdtem meg. :D El is megyek haza! Köszi a Slayert, feldobta a nap hátralévő részét! :D

pkrisko 2009.11.09. 15:46:21

@Igazság Atyja: Az arányok azonosak, csak nekünk igazunk van, a nőknek pedig nem! :D :D :D

Igazság Atyja 2009.11.09. 15:47:11

@Lobelt: Jó szórakozást. :)

@pkrisko: Ez magától értetődő, csak ezzel már nem akartam külön bosszantani a hölgyeket. :)

Kytia 2009.11.09. 15:49:24

@Igazság Atyja: Hát, nem tudom. Én fordítva hallottam. Pl. egyszer egy plasztikázott szupermodellt megkérdeztek, miért csinált magából ilyen cicababát, amire azt mondta, azért mert neki bőven megfelelő lenne egy átlagos pasi, ha kicsit szellemes, csak a baj az, hogy ezek az átlagos pasik is az olyan nőket nézik meg, mint amilyen ő most.

Szerintem az átlagpasi bőven megfelel az átlagnőnek, sőt, még a jónőnek is. Inkább a csúnya pasik vannak hátrányban, de ők meg szerintem nagyon sokan vannak, ezért úgy tűnhet, ők az átlag.

pkrisko 2009.11.09. 15:51:27

@Igazság Atyja: Szerintem nem bosszankodnak, elfogadták már, hogy nekik ennyi jutott!
"mindenki választhat magának olyan színű autót, amilyet akar, feltéve, ha az a szín a fekete"-Henry Ford

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2009.11.09. 16:01:43

@babraba: Na ugye.

@Kytia: Vagyis a csúnya pasik megfelelnek az átlagnőnek.

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:03:56

@Kytia: Akkor mi is számít neki? Hogy hányan (és kik) nézik meg, vagy hogy normális párkapcsolatot alakítson ki egy konkrét átlagpasival? Az ilyen átalakulások többségénél egyébként egyik sem, inkább általános ego boost-ról van szó.

Ha a csúnya pasik vannak többségben, akkor egyszerűen ők az átlag. Ebben az esetben viszont én is főnyeremény vagyok, mert nappal is ki lehet velem menni az utcára. Felvidítottál. :)

pkrisko 2009.11.09. 16:06:57

@Igazság Atyja: Ja, állati szerencsések vagyunk!

Kytia 2009.11.09. 16:10:35

@Igazság Atyja: Normális kapcsolatot akarna, de nem túl kellemes egy olyan átlagpasi mellett billegni az utcán, aki össze-vissza forgatja a fejét, ágyakozó tekintettel másokra, míg őrá néha szánakozva lepillant.:)

Hát, ha így vesszük, akkor ők az átlag, mert ők vannak legtöbben, de ha összeadjuk a legjobbakat a legrondábbakkal, és azt elosztjuk a számukkal, akkor az az áltag, ami ebből kijön, jobban néz ki, mint az az átlag, akik a legtöbben vannak.:)

Kytia 2009.11.09. 16:11:51

@pkrisko: De jó is nektek. Bezzeg nekünk ma kellett megtudnunk, hogy reménytelen a helyzetünk.:DD

2009.11.09. 16:13:08

@Igazság Atyja:
A könyörgést úgy értettem, hogy ha azt akarja, hogy a nő megbocsásson neki legalább valamicske bűnbánatot jó lenne ha mutatna. Ha még azt se mutat (ami esetünkbe úgy fest áll is) akkor meg hagyni kell. Ha rossz fát teszünk a tüzre akkor az a minimum, hogy megbánást tanusítunk.

pkrisko 2009.11.09. 16:20:50

@Zsu0805: Ha rossz fát teszünk a tűzrem az a minimum, hogy az egészet letagadjuk! Ha nem sikerül, és nagy a balhé, na akkor tanusítunk megbánást, virággal és szomorú kiskutya tekintettel.

2009.11.09. 16:25:56

@pkrisko:
Hát már akinél a tagadás utáni lebukás után még működnek a dolgok. :) Bár nekem is tanulópénz kellett ahhoz h ideáig eljussak, de nálam utána már (tagadja és mégis bebukik) jöhetne akár egy virágüzlettel és a legédesebb kutya tekintettel. Sose mondom hogy soha, de nagyon valószínű. :)

kalandor25 2009.11.09. 16:28:39

Sziasztok!
Nem 50 éven felüli a férjem...
A posztot heves felindulásomban írtam...Gondoltam könnyebb lesz valamivel,dehát ez nem így működik....Az előző posztom ez:
csajokespasik.blog.hu/2009/09/20/ezt_tenyleg_elrontottuk
Itt el tudjátok olvasni a Krisszel kapcsolatos dolgokat....Ez a beceneve elég régóta,azért írom így...Mellesleg neki van barátnője,és nem feküdtem le vele,mióta szakítottunk...Még a közelében se jártunk a dolgoknak...
Köszönöm a véleményeket,ezeket a "tanulságokat" már levontam...
Azóta leültünk megbeszélni Andrissal a dolgokat,és abban maradtunk,hogy +próbaidőn" vagyunk...
Ha van még valami kérdés válaszolok....

pkrisko 2009.11.09. 16:29:42

@Zsu0805: "Na de szívem! Most nekem hiszel, vagy a saját szemednek?"
Amúgy egyénenként változó, van aki elsőre sem eszi meg, van aki genetikailag arra van kódolva, hogy folyamatosan "megdumálják".

Stupidella 2009.11.09. 16:30:37

@kalandor25: egy esélyt talán mindenki megérdemel (ha látod, hogy tényleg megbánta), de többet ne adj, ha van önértékelésed.

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:30:48

@Kytia: 10-ből 9 férfi megfordul más jónők után is az utcán, bármilyen jó nő is a párja. Ugyanis ilyen a szoftverük. Szegény nő, egyszerűbb lett volna keresnie egy 10-ből 1-et, mint átszabatni magát emiatt. :)

Hol kezdődnek a legjobbak és melyik szint alatt lapulnak a legrosszabbak? Bár ez mindegy is, mert ha összeadod őket és elosztod a számukkal, kereken 1 jön ki. :)

@Zsu0805: Andrisnak a jelek szerint indifferens ez a házasság (lehet, hogy a házasság intézménye önmagában is), így miért is tanúsítana bűnbánatot? Pláne, ha pontosan tudja, hogy a nő úgysem fogja kidobni. Ezt mi nem tudhatjuk, mert ő ismeri jobban. Ha pedig van rá egy hangyányi esély, hogy mégis dobja, akkor keres egy olyan feleségjelöltet, akit könnyeben vezet az orránál fogva, esetleg hazudozni sem kell, mert a félrekefélésekkel együtt is elfogadja.

pkrisko 2009.11.09. 16:32:29

@kalandor25: Nem akarom az ördögöt a falra festeni, de a "próbaidő" egyes férfiaknál annyit jelent: vadászidény! Ha lebukom, akkor na bumm, szívem mégsem jött össze. Ha megúszom, akkor onnan kezdve bármit lehet, csak figyelni kell, hogy a partnernak folyamatos bűntudata legyen valamiért!

(jujj de gonosz vagyok ma!)

kalandor25 2009.11.09. 16:34:16

@pkrisko: Remélem nem így lesz,de ha mégis,Én nem maradok vele pár szép szóért...

pkrisko 2009.11.09. 16:36:39

@kalandor25: Nem szép, hogy férfitársam ellen uszítok, de olyan szintű ellenőrzést javaslok, hogy a Gestapo is belesápadna!

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:37:29

@kalandor25: A másik posztban ezt írtad Krisszről:

"Meg hát egy ideje éreztük, hogy mi csak bántjuk egymást, ha együtt vagyunk, úgyhogy, ezt tényleg elrontottuk."

Ha egyedül egy olyan ember tud vigasztalni, aki csak bánt, az már a vég kezdete. :) A barátnőid mivel, hogyan vertek át? Valóban kár a barátságot megszexuálni, dehát mint tudjuk, férfi és nő között olyasmi eleve ritkán létezik. Így legalább megtudtad, milyen az ágyban.

kalandor25 2009.11.09. 16:38:14

@pkrisko: :D Rendben:D Már most is azt teszem,bár minden lépését én se tudom ellenőrizni:)

kalandor25 2009.11.09. 16:40:07

@Igazság Atyja: A barátnőim....Ez egy elég érdekes téma....Amikor a legnagyobb szükség lenne rájuk,és akkor fordítanak hátat,vagy szúrnak kést a hátamba...Az a baj,hogy egy igazán jó barátnőm van,de Ő külföldön lakik..A többivel eddig soha nem volt szerencsém..

Stupidella 2009.11.09. 16:45:27

@pkrisko: annak semmi értelme. Nyilván ne dugja a fejét a homokba, hanem figyeljen és élesítse a hatodik érzékét, de egy totális ellenőrzéssel meg lehet őrjíteni az embert, azon kívül pedig minden ellenőrzést ki lehet játszani...

Oda kell figyelni és résen lenni, de nincs értelme nyomozgatni. Most úgyis überóvatos lesz a pasi.

pkrisko 2009.11.09. 16:47:11

@kalandor25: Azért azt is érdemes megnézni, mennyi energiát fektettél eddig ebbe a kapcsolatba, és még mennyit igényel! Biztos vagy benne, hogy a legszebb éveidet így akarod tölteni?

kalandor25 2009.11.09. 16:50:18

@pkrisko: Nem így akarom tölteni a "legszebb" éveimet,de adni akarok neki még egy esélyt,mert ez már több mint tini-szerelem(legalábbis részemről biztos),és csak megházasodtunk....

Igazság Atyja 2009.11.09. 16:55:16

Ennek a férfinak KELL a változatosság és a vadászat. Tökmindegy, hogy titkosszolgálati eszközökkel ellenőrzöd, vagy sejtelmesen viselkedsz és bizalmatlankodsz - mindkettő megzúzza a kapcsolatot. A "csak megházasodtunk" miatt meg ne nagyon zavartasd magad, mert a jelek szerint nem nagyon volt róla fogalmad, hogy milyen emberrel. Bár... minden létező kifogást elsütött - legalább kreatív a kolléga. :)

kalandor25 2009.11.09. 17:01:26

@Igazság Atyja: "Ennek a férfinak KELL a változatosság és a vadászat." Hát akkor menjen...

kalandor25 2009.11.09. 17:20:25

Na de majd később is felnézek,mert most ellátom Háziasszonyi kötelességeimet...

2009.11.09. 17:28:52

@kalandor25:
Ohh én ezt hányszor mondtam. :) Aztán nehogy Te is úgy járj mint én. :) Én csak sok sikert tudok hozzá kívánni, hogy kiálj a döntésed mellett.
50 év feletti? Te meg 25... ejha...

@pkrisko:
Egyszer mindenki belefut egy nem kis naivitásba. :) De aztán hála égnek tanulunk belőle. :) Bár tény, hogy vannak örök naiv emberek, akik éveket képesek lehúzni a naivitás ködébe. :)

@Igazság Atyja:
Igen, ez a gond, hogy ha egyből megbocsátunk és minden folytatódik úgy tovább mintha mi se történt volna, abból nem tanul a másik.

Stupidella 2009.11.09. 17:45:24

@Zsu0805: dehogy 50 év feletti, direkt írta is pár kommenttel előbb:

"Nem 50 éven felüli a férjem..."

Nem is tudom, ki és honnan vette ezt az adatot egyáltalán :)

2009.11.09. 17:47:43

@Stupidella:
Úgy fest nagyon munkál bennem még a fájdalomcsillapító. :) Nah mind1 is, a kor nem számít szerintem. :) Köszy a helyreigazítást. :)

Stupidella 2009.11.09. 17:56:02

@Zsu0805: igazából számít a kor, de nem leküzdhetetlen akadály. :)

Jobbulást!

Igazság Atyja 2009.11.09. 17:58:01

Andris 50 éven felüli? Ez mindent megmagyaráz, egyszerűen kiöregedett mellőle a posztoló a hosszú házaséve... hetek alatt! :)

2009.11.09. 18:05:32

@Igazság Atyja:
Nem 50 feletti. :)

@Stupidella:
Köszyke. :) Amúgy tényleg nem leküzdhetetlen, de azért néha meghökkentő korkülönbségek vannak. :)

Stupidella 2009.11.09. 18:12:32

@Zsu0805: bizony... 24 évesen fél évig volt kapcsolatom egy 48 éves pacákkal. :) Akkor úgy gondoltam (lila köd-effektus), hogy a korkülönbség nem akadály, de most már biztos vagyok benne, hogy egy idő után előjöttek volna a generációs különbségek és a problémák.

fuszi 2009.11.09. 18:30:13

@rikus: ez a helyzet anyuméknál is HA NEM RAKOD KI A SZŰRÉTA PICSÁBA AKKOR EGÉSZ ÉLETEDBEN BÁNNI FOGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MERT HA ÍGY MEGTETTE LESZ MÉG 2. meg 3. is HIDD EL

2009.11.09. 18:55:34

@Stupidella:
Igen, a generációs különbségek előbb utóbb előjönnek. Jah és persze a pasik minuszba efektus se biztos h jó, és az egykorúság. De persze mindíg van kivétel... :)

810725 (törölt) 2009.11.09. 19:15:52

Hellobello! :)
@Zsu0805: drágám látod még mindig osztod az észt. :) De azért látom a kemény mag még rendíthetetlenül kommentel (kivéve Kacc).

A poszt érdekes volt. Csatlakozok a többiekhez. A kutya-szalonna részhez és sok sikert @kalandor25: a jövőhöz.

kalandor25 2009.11.09. 19:23:21

@810725: Nagyon szépen köszönöm,majd látom mi lesz belőle....
@Zsu0805: Hát,most eléggé komolyan gondolom,nem fogok meginogni...ezt már elégszer megtettem régen...

Nikica21 2009.11.09. 20:56:40

Sziasztok!
Sajna az nem derül ki a töténetből hogy most mit érzel Krissz iránt...!?
Amúgy minden kapcsolat két emberen múlik...lehet túlságosan elvoltál az álomvilágodban a barátoddal aztán a férjeddel nem törődtél annyira, hogy észre vedd a kisebb jeleket...már csak a megcsalást!
Nem tudom az biztos, hogy nehéz helyzetben vagy...beszéljétek meg!

Gazz 2009.11.10. 09:42:04

Azonnal válj el tőle. Rebootolni kell az életedet, mert megtámadta egy trójai vírus. A férjed. Törölni kell, mert tönkretesz.
Szerencsére gyereketek nincs.

kalandor25 2009.11.10. 19:34:45

@Nikica21: Nem érzek semmit Krissz iránt,nem akarok többet,az már nagyon régen megvolt...csak Barátok vagyunk,neki is komoly kapcsolata van ::D
@Gazz: Ezt a hasonlatot még nem hallottam,Vírus..Ez tetszik:)

csilek recseli 2009.11.10. 22:19:34

Kedves Posztíró!

Szerintem nézd meg a Fireproof c. filmet, aztán kicsit jobban tudod értékelni a helyzetet. (röviden: egy házasság válságával kezdődik, és azt a kérdést boncolgatja, amit te is feltettél. nem limonádé, abszolút életszerű... )

Sok sikert!!

Nikica21 2009.11.10. 22:42:09

@kalandor25: Akkor mindenképpen beszéljétek meg...de ha nem megy ne húzd....!

Oregon (TM) 2009.11.22. 10:11:52

Nincs miről beszélni. Ha megbocsájtasz, akkor legalizálsz és megcsinálja máskor is.

hopp-hopp 2010.02.09. 20:22:55

KILÉPNI - SÜRGŐSEN.
süti beállítások módosítása