Szerelmem vallott: nős és gyerekei vannak

2009. november 18. 07:16 - Panni CsP

A srác túl tökéletes volt, a főszereplő lány pedig görcsösen kereste, hol lyukas a kosár. Megérzése be is igazolódik, ugyanis a srác kisvártatva színt vall, hogy nős és gyerekei vannak, sőt, évek óta mindig tart szeretőt a felesége mellett. Amikor lerántja a leplet minderről, lovagiasan felajánlja a lánynak, hogy ha ez így neki megfelel, futhat tovább a szekér. És ez még csak a történet eleje… Az erkölcsi konzekvenciák levonása a Tiétek, kedves Kommentelők!

 

Sziasztok! Az én történetem kicsit több mint 2 éve kezdődött. Már jó féléve egyedül voltam, amikor egy ismerősöm megkeresett azzal, hogy összeismertetne egy barátjával, aki látott engem valahol és tetszettem neki. Soha nem voltam még azelőtt vakrandin - de nincsenek véletlenek – ezért elmentem rá. Amint megláttam, tudtam, hogy innentől kezdve minden más lesz, azonnal megfogott benne valami, ami az addigi 24 évem alatt sosem történt meg. Aznap este már jelentkezett is. A továbbiakban gyakran találkoztunk, ebédelni jártunk. A korábbi tapasztalataim alapján szinte már görcsösen kerestem, hogy hol a hiba. Túl tökéletes volt. Aztán elment nyaralni (egy héttel a megismerkedésünk után) mivel ezt már nem tudta lemondani.

Nagyon hiányzott, de gyakran küldött üzeneteket külföldről is. Alig vártam, hogy megérkezzen. Aznap este rögtön elvitt vacsorázni, ahol meglett az a görcsösen keresett hiba is. Bevallotta, hogy nős és gyerekei vannak. Azt mondta, döntsem el, hogy belemegyek-e így a dologba, a választás jogát meghagyja nekem. Sokat beszélgettünk, azt is megtudtam, hogy már évek óta kisebb-nagyobb kihagyásokkal, de amikor csak lehet, van valakije a felesége mellett. Elmondta, hogy attól nem kell félnem, hogy több barátnőt fog tartani, neki mindig fixen egy barátnője van, mivel érzelem nélkül nem tud belemászni egy kapcsolatba. Igen, jól írtam, ő kapcsolatot keresett, nem futó kalandot. Aznap este voltunk együtt először. Időközben kiderült, hogy rengeteg közös ismerősünk van, akiktől azért megtudtam néhány dolgot a házasságával kapcsolatban, mint például azt is, hogy a felesége egyszerre több férfival csalja őt (amit ő persze nem akar észrevenni) és elég furcsa természet. Ezt a tényt sajnos biztosan tudom, nem csak pletykaszinten, mert több barátommal, ismerősömmel is együtt volt a nő. Telt múlt az idő és minden rendben volt köztünk, azt is megértettem, hogy őt csak a gyerekei tartják a családi fészekben. Aztán pár hónap múlva megismerkedtem egy másik férfival, aki nagyon jó barátom lett. Ő is nős, de ő merőben másképp kezelte a dolgait. Őt nem feszélyezte, ha együtt láttak minket, úgy tett, mintha a felesége nem is létezne. Ő már válni is akart, de a neje nem ment bele. Szóval, amikor a párommal elkezdődtek a gondok, ő végig mellettem volt, mint egy igazi barát. Ott volt akkor is, amikor a párom nem, ő egyre kevesebbet ért rá, hozzáteszem, tudtam, hogy gondjai vannak, amiket meg kell oldania, és nem megy egyik napról a másikra, de hiányzott. Ekkor már nagyon ritkán ért rá a számomra. Ez így ment még egy évig, amikor is tavaly a barátom választás elé állított. Közölte, hogy ez alatt az idő alatt belém szeretett, és vagy legyek vele, vagy nem látom többet. Nem tudtam, mit tegyek, érzelmileg a páromhoz húztam, de őrá nem számíthattam, ellenben adott volt egy ember, aki önmagamért szeretett meg, és mindig korrekt volt velem. Ember még soha nem ismert engem ennyire, mint ő. Először nem akartam belemenni a dologba, azzal érveltem, hogy én csak barátságot érzek, ami így is volt. Ekkor eltűnt. Egy hét múlva újra találkoztunk és beadtam a derekam. A párommal már egyre rosszabb volt a helyzet, a barátom pedig az eltűnése után meg akkora űrt hagyott bennem, hogy vissza akartam kapni. Szakítottam a párommal és beleugrottam ebbe az új kapcsolatba. De nehogy azt higgyétek, hogy fenékig tejfel volt. Bármennyire is szerettem, csak a volt párom járt a fejemben, aki innentől kezdve elkezdett keresni. Érdekes módon már lett volna ideje rám. Így mégiscsak visszamentem hozzá. Ez a csoda tartott 2 hétig. Közben a barátom bejelentette, hogy randija van egy lánnyal. Ekkor volt a fordulópont. Már csak azt éreztem, hogy nem veszíthetem el, hiába gondoltam úgy régebben, hogy nem érzek semmit iránta, most mégis felkavart ez a hír. Leültem vele megbeszélni a dolgokat és kiderült, hogy nemet mondott a lánynak a randiján, miattam. Azóta elválaszthatatlanok vagyunk. Épp most tervezzük, hogy összeköltözünk, minden szabad percünket együtt töltjük, és benne még nem tudtam csalódni. Az ember azt hinné, hogy ilyen egyszerűen megoldódik minden, aztán rá kell jönnie, hogy az élet nem erről szól, hanem próbatételekről. Kb. fél éve (2 hónappal a szakításunk után) megint megjelenik a volt párom és olyan, mintha kicserélték volna. Régen soha nem mondott volna semmi olyat, ami arra utalhat, hogy érzelmei vannak, most csak arról beszélt, hogy mennyire szeret és nem fog elengedni soha. Párszor találkoztam is vele (ezeket a találkozókat elmondtam a mostani páromnak is, mert nem akartam becsapni) nagyokat beszélgettünk, és azt vettem észre, ő is egyre inkább be akarja pótolni az elmaradt dolgokat. Utazni akar, igazán megismerni, már nem vitatkozik semmin, bármit megtesz, csak velem lehessen, ha csak beszélgetésről is legyen szó. Tudom, hogy ez nem ideig-óráig tartó állapot, mert már fél éve ilyen, és bár egy párszor már elküldtem, hogy keressen magának mást, mert én boldog kapcsolatban élek, mégis mindig előbukkan. Azt is tudom, hogy mióta szétmentünk nem volt senkije, mindenkinek csak rólam beszél. És itt a baj. A mostani párom a nyugalom szigete, akiben megbízhatok, aki hamarosan szabad ember lesz, aki ismer mint a tenyerét, akivel soha egy percig nem lehet unatkozni és aki mindent megpróbál megtenni értem, mert szeret. A volt párom viszont a tűz, akit ha meglátok, elkezd remegni a lábam. Régen nem bíztam volna meg benne, de látom mennyit változott (tartósan) és már azt is megértettem, hogy régen sem velem volt baja, csak a gondjai voltak nagyok és ez kihatott a mi kapcsolatunkra is. Félek vele találkozni, mert ha meglátom, alig bírom megállni, hogy ne vessem magam a karjai közé, hisz olyan ő nekem mint a mágnes, de sosem lesz csak az enyém, hisz sosem fog elválni a gyerekei miatt. Ha tüzetesen közlöm vele, hogy nem akarom látni, akkor tesz róla, hogy szembe jöjjön velem az utcán, ha kell a házam előtt vár. Viszont ha a mostani páromat elveszíteném, úgy érzem, abba is belehalnék. Azt az egyet tudom, hogy mindketten szeretnek, és míg a volt párom megmondta, hogy sosem fog lemondani rólam - mert félembernek érzi magát nélkülem, és tényleg csak jókat mondhatok róla, hisz olyan lett, mint amilyennek mindig is látni akartam - addig a mostani párom elengedne, ha én ezt kérném tőle, mert mindig tiszteletben tartotta a döntéseimet. Lehet egyszerre két embert ugyanannyira szeretni, csak másképp? Néha úgy érzem, ebbe fogok beleőrülni.

 
371 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr791519509

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Imád szexelni a fideszes sportarc (18-, képpel) 2009.11.18. 10:03:56

Zentai Oszkár fideszes önkormányzati képviselő, Józsefváros sporttanácsnoka nagy támogatója a helyi sportéletnek. Zentai, mellesleg a budapesti Fidelitas alelnöke is, akit Böszörményi-Nagy Gergely helyére választottak (Böszörményi-Nagy már csak a fides...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orient 2009.11.18. 12:21:41

@Kósza: én nem hittéritő vagyok. Társadalmakat nem 50 év alatt kell megítélni hanem évszádok alatt. Nézd meg mi lesz skandináviában 100-200 év múlva. Ők jól élnek mert keményen dolgoznak és értelmes emberek. Nézz meg 1-2 statisztikát van róla nem kevés hogy milyen lesz európa és az USA 2100 körül.
Több muszlim lesz mint pl. mint más vallasú európa majdnem minden országában és USA-ban is. Nem hittéritek de szerinted melyik társadalmat erősití hosszútávon ha egy töröknek van 5 gyereke a svédnek, németnek meg mondjuk 1 vagy 1 se mert kutyát tart akkor a szuper svédek vagy a különböző bevándorló más kultúrák fognak életben maradni szerinted? Magyar példát nem akarok hozni, mindenki ismeri szerintem.

Ha persze addig nem tesszük szarrá a földet, ami ugy szerintem megint ugyan ide vezethető vissza (szarok a családra,úgyhogy le van szarva környzet is és hogy a következő generációnak lesz e levegője...) Hidd el ez mind ugyan ide vezethető vissza. A 21.sz társadalmában a legfontosabb az ÉN és nem a MI sajnos. MOst greenpeace-s leszek gondolom loool :)))

csillag26 2009.11.18. 12:22:46

@brigus78: Köszönöm. Én is azért döntöttem a nyugalom mellett. Tudom, hogy nem fog átvágni és értékel is. Az extől ezt sosem kaphatnám meg, csak a tüzet, az meg kevés egy működö kapcsolathoz.

orient 2009.11.18. 12:24:28

@Erásss: nem ölésről volt szó itt a komentjeimben. Nézd meg én is azt mondtam hogy vannak okok amiknél jobb ha szétmennek a felek. Itt legtöbbször nekem sokkal kisebb dolgok tüntek ki. Elmúlt a varázs, nem olyan az érzelem mint volt, nincs izgalom, én vagyok a lényeg, továbbállok. Itt azért nincs szó ölésről és valamirőla mit ne lehetne kezelni...továbblépni mindíg könnyebb és egyszerübb.

2009.11.18. 12:24:57

@csillag26:
A ti értékrendetekben ezekszerint csak a fájdalmas tűz van, vagy a langyos kaka???
Olyan, hogy "szerelmes is vagyok-biztonság is van" számotokra nem létező opció???

Őszintén meg vagyok döbbenve.

Erásss 2009.11.18. 12:26:20

@orient:
Ez így van.Szerintem minden ember önző egy kicsit annyira,hogy a saját boldogsága legyen az elsődleges cél.Hát egy életünk van...Persze,mikor ott a gyerek akkor már jobban át kéne gondolni a dolgokat!

Erásss 2009.11.18. 12:27:31

@Igazság Atyja:
:) Vadszex!Hát nekem nem minden üvöltés után van kedvem szexelni!Nem tudom,Te hogy vagy vele?! :)

Igazság Atyja 2009.11.18. 12:29:49

@Erásss: Nekem is csak az után, amelyik szívből jön. Kiszűröm a fake üvöltéseket! :)

Bejjja 2009.11.18. 12:31:25

@orient: valszeg nekem címezted a választ, ezért reagálok: minden tiszteletem azoké, akik egy rossz kapcsolatot képesek életük végéig fenntartani, feláldozni magukat. És te is tiszteled őket. De kérdés, hogy te is senyvednél egy rossz kapcsolatban? Megkérdezted valaha őket, hogy boldogok e? Kérdezem, hogy az ő életük példája elég okot ad arra, hogy elítélj másokat, akik nem így akarják leélni az életüket? Kérdezem, hogy kinek az értékrendje a jobb? Ki a legtökéletesebb arra, hogy ezt megítélheti? Miért nem lehet elfogadni, hogy mindenki a legjobbat szeretné az életétől? A túl sok kompromisszum lehet hogy jó döntés, de pokollá is teheti a párok életét. És most nem azokra gondolok, akik végigszórakozzák, végigk..félik az életüket.

brigus78 (törölt) 2009.11.18. 12:31:39

@Traktorka: Hidd el,eddigi tapasztalat az, hogy a kettő együtt nem létezik a pasik oldaláról.A lehetséges kivételtől elnézést!A tüzet nem érdeklik az értékeid, mert akinek ez fontos, azt már nyugalomnak hívják, csak abból meg hiányzik a tűz.Furák vagyunk mi nők, mindig a lehetetlent akarjuk.:)

Erásss 2009.11.18. 12:31:56

@Bejjja:
Őszíntén szólva volt idő,amikor én is hoztam elhamarkodott bírálatokat.Amíg velem meg nem történt ugyan az!Volt eszem,és időben kiléptem.Pedig nagyon rossz volt... Tudtam,hogy én nem akarok egy szeretőként leélni egy életet.Épp elég volt,hogy összesúgtak az emberek a hátam mögött.Tanultam belőle!Többet nem szeretnék ilyen helyzetbe kerülni,főleg,hogy párom van és gyerekem!Ennek ellenére ki tudja mit hoz a jövő...??

Trójai 2009.11.18. 12:33:33

Remélem egy ilyen ostoba, számító kis kígyó picsa két szék közt a földre esik végre.

Erásss 2009.11.18. 12:33:39

@Igazság Atyja:
:) Nálam amelyik szívből jön üvöltés...általában 500 a vérnyomásom és agyon tudnám csapni a páromat!Legtöbbször!:)

Trójai 2009.11.18. 12:34:23

Ja és gondolom a párjánk és a barátjának is volt már egzisztenciája meg jó sok pénze. "elviszlek nyaralgatni bébi" szövegre egyből uigranak az ilyen nők.

:D

Erásss 2009.11.18. 12:35:49

@Trojai:
Meg a pasik is,ha gazdag a nője!

Bejjja 2009.11.18. 12:36:37

@orient: ne haragudj, de ez a kommented inkább szólt fajtafenntartásról, mint családról meg életről.

brigus78 (törölt) 2009.11.18. 12:37:02

@Bejjja: Ehhez a témához is hozzászólnék, ha nem probléma.(orienthez címzett üzihez)Természetes, hogy mindenki a saját,vagy gyereke életéért lép ki egy rossz kapcsolatból.Nem abban a korban élünk, amikor feltétlenül el kell viselni bármit.És sokszor ez a lépés a helyes.Melyik jobb egy gyereknek?Ha azt látja, hogy az ősök non-stop ölik egymást("de a gyerek miatt maradjunk együtt"), és van két boldogtalan szülője;vagy ha boldog, kiegyensúlyozott szülők vele foglalkoznak a vita helyett,pedig külön élnek?

orient 2009.11.18. 12:39:07

@Bejjja: igen csak mérjük fel mi a rossz kapcsolat! Sokan akik félrelépnek azt gondolják hogy nem működik a kapcsolatuk közben igen csak egy új kapcsolatnak mindig megvan a varázsa. Az ismeretlenség, elérhetetlenség, sok olyan érzeés ami egy hoszzútávú kapcsolatban már sosem lesz meg. Kérdés az hogy ettől a kapcsolat boldogtalan-e vagy csak nyilván új csajt dugni mindíg élvezetesebb lehet az elején mint a jól bevált.
Mi a boldogság? Boldogtalan vagyok én ettől és a gyerekeim ccsaládom is boldogtalan ettől? Értékrendek és hozzállás kérdése. Te lehet egy jó kis lakásban, egy viszonylag új kocsival rendezett párkapcsolatban boldog vagy. Paris Hiltonnak 1millió dologgal több dolog sem teszi boldoggá. Tehát mi a boldogság érted? Tudjuk-e azt értékelni hogy van egy szerető családunk , egészségünk, rendezett életünk vagy 1 idő után ez unalmas és mindig más kell és jobb és új és nagyobb...stb. Akkor miben különbünk Hilton kisasszonytól?

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.11.18. 12:39:18

Még1x leírja valaki azt, hogy "párom", pofánbaszom egy fospumpeával! Nem viccelek! ;)

2009.11.18. 12:40:08

@brigus78:
Javítanám annyiban, hogy "egy bizonyos nőtípus mindig azt akarja, ahol szarba se veszik". Már elnézést.:)

Az, hogy nem hiszel abban, hogy neked is jár olyan fiú, akit szeretsz is és aki el is köteleződik melletted, az a saját kishitűséged bizonyítéka.
Miután nem hiszel ebben, így olyan fiúkat fogsz vonzani, akik be is végzik neked ezt a hozzáállást.

Gondolom csinos, fiatal lány vagy. Magyarázd el nekem miért ne lehetne egy olyan párod, akire valóban vágysz???

Bejjja 2009.11.18. 12:40:28

@Erásss: akik összesúgnak a hátad mögött, azoknak meg más miatt kell szégyenkezniük. Senki nem tökéletes, csak szereti mások szemében ezt mutatni. Az én tapasztalatom az, hogy azok bírálnak a leghangosabban, akik a saját életükben valami miatt szenvednek, megoldani nem tudják, mert különben pont olyanok lennének akiket bírálnak. Másokat bírálva, ítélkezve felettük könnyebb elviselni a saját sz@ros dolgaikat. Ez általánosság, és mint minden alól, ezalól is vannak kivételek.

orient 2009.11.18. 12:44:04

@Bejjja: "ne haragudj, de ez a kommented inkább szólt fajtafenntartásról, mint családról meg életről. "

Igen igaz. Nem akartam ilyeneket rni csak nézd meg kinek és mire válaszoltam. Sajnos mert vannak okos és dolgos EREDMÉNYES társadalmak mint pl. skandináv, német...stb sajnos nem mindig ez jelenti hosszútávon hogy a társadalom fent marad. Én csak próbállok gondolni a gyerekeimre és a jövő generációra aki az én halálom után jön bár úgy hangzik én vagyok a naiv hülye és maradi az álláspontommal. Elnézést...

Bejjja 2009.11.18. 12:44:12

@orient: ha elég tapasztalattal rendelkezik az illető, akkor már el tudja dönteni, hogy az új kapcsolat csak az újdonság varázsa miatt tűnik jobbnak, vagy amúgyis az. Ezért nem preferálom a túl fiatalon történő házasságokat. Lehet hogy maradi a gondolkozásom, de szerintem tényleg igaz, hogy harmincon túl tudnak általában már felelősségteljesen dönteni az emberek, vagy gyereket vállalni. Erre is vannak ellenpéldák, sikertörténetek, de szerintem általánosságban akkor is kell egy bizonyos kor, tapasztalat.

Igazság Atyja 2009.11.18. 12:44:45

@Traktorka: @brigus78: Létezik együtt a kettő, csak sokszor aktívabban kell keresgélni hozzá, az meg sok nőnek nem pálya. A másik, hogy a nős férfiak inkább az újdonság feszes varázsát kutatják a friss husik között csemegézve, semmint a nagy lángolást. Ha a tüzet keresnék, elég lenne egyetlen temperamentumos szerető is évtizedekre. A posztban szereplő alfa (No1) sem véletlenül cserélgette a szeretőit, pedig feltehetően egyik sem volt szendeszűz típus. Ahogy Lobelt is leszűrte, újabb felbukkanásának oka az lehetett, hogy egy másik kan is megjelölte a(z egyik) zónáját.

brigus78 (törölt) 2009.11.18. 12:46:57

@Traktorka: Kicsit tévedtél csak.:)Én nem panaszkodtam, elégedett vagyok a párommal.Mindenkinek van jó és rossz oldala egyaránt.És az önbizalmammal sincs hiány, ami szerintem nagyban befolyásolja a nőknél, hogy milyen emberrel hozza össze őket a sors.Csak az eddigi tapasztalataimról beszéltem . Én egy olyan nő vagyok, aki 6 év után elhagyta a gyereke apját azért, mert önös érdekeim, és gyerekem szellemi,lelki, fizikai fejlődése ezt kívánta.(családon belüli erőszak).8 évig neveltem egyedül a gyereket,és ismerkedtem.Innen a tapasztalat:) Most két éve van egy kapcsolatom.Én aki mindig a tüzet kereste, most a nyugalom szigetén élek, és elégedett vagyok a sorsommal.Pedig még pénzünk sincs sok.:)

miNimal 2009.11.18. 12:48:48

üdv, célszerűbb lett volna megszemélyesíteni az illetőket akár csak álnévvel, mert néha elvesztettem a fonalat. Másrészről meg nem is értelek min töprengsz. Magad is megmondtad, hogy a nős fazon mellett örökre csak szerető maradhatsz, mert nem hagyja el a családját. Értem én, hogy szereted, de ha a másik fazonnal is minden tökéletes, jól működő és még titkolózni sem kell, teljesen együtt tudtok lenni akkor miért bonyolítod a dolgot? Egyszerűen mondj nemet a családosnak és idővel lekopik. Ennek ellenére te mindig találkozgattál vele és újra felfrissült a "szerelem". Te csináltad magadnak már bocs. Töprengj csak....

Lobelt 2009.11.18. 12:49:13

@Igazság Atyja: öregem, nekünk egyszer el kéne mennünk együtt sörözni :)

R. (nő) 2009.11.18. 12:49:18

édes kicsikém:
vagy menj el orvoshoz
vagy menj el kapálni
vagy teszteld le a pacákokat: mondd azt mindkettőnek, hogy gyereket vársz tőle. erre majd kiugrik a nyúl a bokorból. amelyik nem tűnik el, az szeret téged.

brigus78 (törölt) 2009.11.18. 12:49:40

@Igazság Atyja: Van egy pps képsorozat az ideális férfiről.A végén 5 női csontváz egy asztalnál, akik rájuk vártak.:)

Bejjja 2009.11.18. 12:50:17

@orient: értem én, csak furcsán jött ki. És a tévében sem hallok egyesek szájából mást, csak hogy szaporodjunk, mert kihalunk. És nem azt, hogy a baba egy kincs, és hogy bearanyozza az életünket, ahogy gügyögi hogy "Anya, Apa". Szóval a gyerek egy öröm, de ha a minden forrásból csak az folyik, hogy szülj, szülj, szülj, akkor a nő jogosan érezheti, hogy nem emberszámba veszik, hanem egy tenyészállatnak.

A gyerekvállalás saját döntés. Ne azért történjen, mert a környezetem elvárja, különben kiközösít, elítél, megbélyegez. Milyen társadalom az ilyen, ahol az egyén csak eszköz egy cél érdekében? Az egyén és a közösség fontosságát én nem rangsorolnám.

orient 2009.11.18. 12:50:23

@Bejjja: fiatal házasság és gyerekvállalás abszolút kudarc. Tisztelet a kivételnek. Ez az egyik fő gond sajnos.
Hogy el tudják-e dönteni vagy sem érett emberek hogy varázs vagy sem? Hát sajnos ebben nem vagyok biztos ezért koptatom itt a pofámat. Tudod mennyien vannak körülöttem aki lelépett családtól gyerektől a csinos kolléganőért mondjuk mert "boldogtalan" volt és így jobb mindenkinek. Asszony gyerekek szoptak évekig miatt érzelmileg és más tekintetben aztán pár év múlva jött vissza az ember hogy mennyire hülye volt és mennyire hiányzik neki a családja. Nem 1 ilyet láttam már sajnos és nem fiatal volt az illető. Nekem ne mondj senki hogy az ilyen pl. sokkal jobb gyerekeknek és minek maradtak volna együtt.aztán általában a nő talált valakit és viszonylag normálisan alakúlt de a gyerekeken sokszor látni a törést hogy az egyik szülő mirét is ment el?

Igazság Atyja 2009.11.18. 12:50:38

@Lobelt: Csak ha enyém lesz a Hódítás mesterfokon c. könyved első számozott, dedikált példánya - Korgoth ajánlásával. :)

2009.11.18. 12:50:49

@Igazság Atyja:
Tulajdonképpen zsák meg a foltja kategória a posztos felállás.
Két totális óvodás próbál kezdeni egymással valamit.

Lobelt 2009.11.18. 12:53:24

@Igazság Atyja: Sajnos az első példány már foglalt, és azt hiszem a második is. A cím nem rossz ötlet, de nem erről fog szólni. Sokkal inkább arról, hogy mekkorákat buktam. Viszont a harmadik példány Korgoth ajánlásával a tiéd! :P

orient 2009.11.18. 12:55:10

@Bejjja: na pont itt a lényeg!ne fajfenratás legyen hanem szeretere épüljön a kapcsolad, vagy házasság és ezután a gyerek is. pont ettől lesz fontos a család. NEm azért csinálok gyereket hogy többen legyünk mint mások hanem mert szerelemes vagyok és gyümölcsöt akarok ebből a kapcsolatból. 1 ÉN tipusú társadalomban ezért nincsenek gyerekek, és boldog családok!
Ha valaki ilyen, lelke rajta csak ne akarjon családot alapítani. Legyen az élet egy nagy party aztán kész. Ő is élvezi másokat sem tesz tönkre vele.

R. (nő) 2009.11.18. 12:56:11

brigus78:
szerintem a szeretőben éppen az a lényeg, hogy a mi rossz oldalunkat nem ismeri ő. (a szerető sminkje is lekopik egy pár óra alatt, a hajából is árad az olajszag, a pasason viszont nem a vonalkódos alsógatyája lesz, azt otthon mossa az asszony.)
a konfliktus mindig BELSŐ.
a másikban azt szeretjük, amilyennek visszatükröz minket.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.11.18. 12:57:52

@Traktorka: Most már mindig hátra kell nézned, mert a pumpea bármikor lecsaphat! :)

Erásss 2009.11.18. 12:58:08

@orient:
Mi van azokkal,akik véletlenül (gyógyszer mellett) lesznek terhesek,és megtartják!Érdekel a véleményed.

Lobelt 2009.11.18. 12:59:15

@R. (nő): "a másikban azt szeretjük, amilyennek visszatükröz minket."

Milyen igazad van. És sokan mennyire nem tudják ezt, vagy nem vallják be maguknak.

Igazság Atyja 2009.11.18. 13:01:26

@R. (nő): Azért szerencsés esetben a saját jó tulajdonságait is észreveszed, megszereted. Különben az lenne a tuti befutó, aki mesterien - folyamatosan, de a túlzásoktól tartózkodva - fényez téged.

R. (nő) 2009.11.18. 13:01:36

Bejja
félek, a fajfenttartás kérdése a te kedvedért sem fog háttérbe szorulni...
tudod, évmilliók óta pörgeti ez a dolog a világot, aki ezt nem érti, az előbb utóbb nagyon szomorú lesz.

2009.11.18. 13:02:42

@Kóser Malac:

Oszt hunnajd tudod, hogy hová kell küldeni azt a pumpeát?
:) Full incognitóban mondogatom itten, hogy PÁROM!:D

Igazság Atyja 2009.11.18. 13:03:09

A 60-as bicepszem milyennek tükrözi vissza a nőket? Pedig szeretik. (Korgoth) :)

Bejjja 2009.11.18. 13:03:23

@orient: nehéz eldönteni, hogy mikor okozol nagyobb törést? Azzal, hogy egy feszültségteljes, boldogtalansággal teli otthonban él a gyerek, amit nem ért, vagy azt ha a szülők különélnek, de békében, és közösen megbeszélik a gyerekkel, hogy mi a helyzet? Attól még szülők maradnak. A gyerekek, ha rendesen van kezelve a helyzet, megértik és alkalmazkodnak az új helyzetben. A környezetemben van is példa rá. A szülők továbbra is jó kapcsolatban vannak, és gyerek mindkét új családban otthon érzi magát, mindegyik helyen szeretik.

orient 2009.11.18. 13:04:09

@Erásss: hát ez hosszú lenne. Én pl. gumis voltam mindíg. Nem bíztam a véletlenre és a csajra soha. Nem is lett véletlen soha :)))

Ez külön topic lenne. Véleményt nem írok mert én leszek megint a rohadt szemét...stb. :)))

Erásss 2009.11.18. 13:04:11

@Igazság Atyja:
Az gáz,hogy tisztában vagyok a saját jó tulajdonságaimmal!?:) Rengeteg van!:) Na jó,de én HATALMAS egoval is rendelkezem! :)

vagány csaj 2009.11.18. 13:04:20

Fúú, de elvesztettem a fonalat... :S

Lobelt 2009.11.18. 13:04:56

@Igazság Atyja: Azt nem tudom, de az első utadba akadó nőt 5 percen belül döngetheted a bokorban. Ennyi elég. :D

Bejjja 2009.11.18. 13:05:31

@R. (nő): Ezt nem vitatom. Számomra mindig is fontos marad a gyerek, csak a környezete az embernek akkor se kizárólag gyerekpotyogtatónak kezelje a nőt, hanem társnak, nőnek, barátnak, stb.

R. (nő) 2009.11.18. 13:05:43

lobelt:
vihettek magatokkal sörözni, (I.A. te vagy a T/2)

Erásss 2009.11.18. 13:05:49

@orient:
:)) Nem vagy "rohadt szemét",csak elmondod a véleményedet.Igazából ez a blog azért van!:)

Erásss 2009.11.18. 13:06:38

@vagány csaj:
Pont most akartam írni Neked,hogy látom ma sokat dolgozol!:)
Erre megjelensz!Ez a telepátia Szivi! :)

2009.11.18. 13:07:10

@Igazság Atyja: elkapta a lényeget a srác a tükör-effekttel kapcsolatban...:)

Bejjja 2009.11.18. 13:09:10

@R. (nő): ja igen még egy. Mindenki vállaljon annyi gyereket, amennyit szeretne. Csak az a baj, hogy már fentről irányítják ezt, és lassan megélhetési szaporodássá alacsonyították le a gyerekvállalást. De ez egy más téma, nem offolok :-)

vagány csaj 2009.11.18. 13:10:02

@Erásss: Az az, Szivem! :) Értekezlet volt, meg ebédeltem, és lemaradtam, mint a borravaló! :)

orient 2009.11.18. 13:12:13

@Bejjja: ugyan oda jutottunk megint. Szerintem ha mindkét fél normális és akarja akkor működhet egy kapcsolat. BOLDOGAN.
Nálam nincs ilyen gond mert mi szeretjük egymást szerelemmel régóta, de vannak a családomban akik elismerték hogy nem illenek össze és nem biztos hogy újra összeházasodnának. De megpróbálják kihozni a maximumot a dologból mert értelmes emberként tudnak így is boldogan, normálisan együtt élni. A gyerek is boldog. Kulcs nem kell a Mónika sóba menni vele, meg Józsi baráthoz :))) Szerintem boldogabbak mint nagyon sokan akik felrúgták a kapcsolatukat ezmiatt és mind a két fél azóta sem találja a helyét, és nem boldog. Szerintem a lényeg hogy mindenki gondolkozzon el azon mi a boldogság. Mert sokan nem tudják értékelni és észre sem veszik hogy boldogok, főleg kis hazánkban ahol mindenki depis és panaszkodik.
Szomszéd kertje mindíg, ismétlem MINDÍG szebbnek tűnik de nem biztos hogy valójában szebb is.

R. (nő) 2009.11.18. 13:12:30

I.A: "Azért szerencsés esetben a saját jó tulajdonságait is észreveszed, megszereted. Különben az lenne a tuti befutó, aki mesterien - folyamatosan, de a túlzásoktól tartózkodva - fényez téged."
indulófélben erről csak annyit:
mostmár tudom, téged hogyan kell behálózni, ugyanis erről informáltál.
nem fogom felhasználni.
a válaszom többkötetnyi részét be nem pötyögöm ide, dógom van.

Lobelt 2009.11.18. 13:13:17

@R. (nő): köszi az engedélyt :P :D:D:D

Erásss 2009.11.18. 13:13:18

@vagány csaj:
Akkor kidolgoztad magad mára!Én elpörgök a véleményeken!Mondjuk van egy-két jó.Nem is olvastam át az összeset,mert egyszerűen nem vitt rá a lélek...

Erásss 2009.11.18. 13:15:12

Na én lépek.Később jövök!Sziasztok!

Bejjja 2009.11.18. 13:16:38

@orient: túlnyomórészt igazad van. Viszont az ismerőseid bevallása szerint sem illenek össze, és hosszú távon valszeg nem lesz megoldás így. Előbb utóbb kevés lesz az, amit egymásnak nyújtani tudnak. De ezt nekik kell eldönteni, ők fogják tudni, hogy mikor jön el az a bizonyos pont, ahonnan már nem megy tovább. És akkor lehet hogy normálisan tudják befejezni, de lehet hogy addigra gyűlik össze annyi elnyomott frusztráció, ami miatt nem lesz sima ügy. De ez is rajtuk múlik.

R. (nő) 2009.11.18. 13:18:03

bejja:
nem csak gyerekpottyantónak kezelnek minket. a gyermek-ellátó biorobot és a gyermek-nevelő gépcseléd pozícióig még felküzdhetjük magunkat (fajfenntartási szempontból, a férfi-jóléti-ellátmányozást ehelyütt nem említem).
persze az okos férfiak, akik hosszútávban gondolkodnak, azért tudnak úgy tenni, mintha királynőnek tartanának minket és akkor az egész jó alku, úgy sokáig működik.

Netuddki. 2009.11.18. 13:19:34

Welcome to the desert of the real!

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.18. 13:21:34

A poszt olvasása közben megállapítottam, hogy cizellált érzelmeim mélysége hajszálpontosan megegyezik egy ebihalúsztató pocsolya mélységével: olyan érzésem volt, mintha egy pókerjátszmáról szóló tudósítást tanulmányoznék. Na, ahhoz sem értek.:-)

Bejjja 2009.11.18. 13:21:51

@R. (nő): jaaaaj, ez erős volt.. :-)

orient 2009.11.18. 13:25:46

@R. (nő): lool. Király komment. Remélem az én KIRÁLYNŐM így érez! :)))

Bejjja: a példa akit emkítettem konkrétan a testvérem családja. Nem tudom mi lesz a vége, de boldognak tűnnek és így is bevállaltak most második gyereket. Nem véletlen. A gyerek boldoggá teszi őket pedig sok szempontból nagyon különböznek de nem marják egymást hanem próbálnak egymás mellett szépen élni. Egészségesek megvan mindenük, ami kell 1 normális élethez, utaznak, szép dolgokat vesznek és jól élnek,boldogok mert örülnek hogy ezek megadattak nekik. Szerintem így is boldogabbak mint sokan mások akik egész életükben próbálkoznak de nem találják az igazit!AZért ez nem egy könnyű dolog!

LuiKang 2009.11.18. 13:28:10

Orient! Le a kalappal előtted, drukkolok neked. :)

Kytia 2009.11.18. 13:28:55

Ez a poszt azért jó, mert itt mindenki akar mindenkit, és senki nem akar elveszíteni senkit. Szeressük egymást, gyerekek.:)))

Valami hippikommunában kéne élniük, így szépen együtt.

2009.11.18. 13:40:13

@vagány csaj:
Én is elvesztettem. :)

@R. (nő):
:) :) :) :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:40:58

@Kytia:

Aztán meg majd csenget Szifilisz úr és Chlamydia néni! :)

Bejjja 2009.11.18. 13:42:32

@orient: hát nem könnyű, de az hogy kinek mi könnyű vagy nehéz, az különböző. Neked, nekem lehet hogy nem lenne ez egyszerű, de nekik nem okoz ezek szerint nehézséget.

Lobelt 2009.11.18. 13:44:24

@Kedves Nard:

Tripper, Kankó,
együtt frankó!

alumi 2009.11.18. 13:45:54

@Igazság Atyja: ja, ez a macskanő. valami unatkozó milliárdos feleség. (hatvanhuszas felállásból) A férj elpatkolt, a nő örökölt, és az lett a "hobbija", hogy úgy akar kinézni, mint a macskák. hát ez sikeredett.

lehet, gyengébb napjain még szőrcsomót is köhög fel..:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.18. 13:48:54

@prim reborn-habkő rulz:

Kinézem belőle azt is, hogy összeszarja az udvart :)

alumi 2009.11.18. 13:51:10

@Kedves Nard: ja, és amikor párzási idő van, akkor izzó seggel vérnyákol az ablakban.:)

vagány csaj 2009.11.18. 14:22:53

@Lobelt: Látom jó témánál vagytok! Tripper, kankó... :))

@Zsu0805: Ehhez nyugalom kellett volna mára, de annak még csak az árnyéka sincs ma itt. Holnap, holnapután meg ne is várjatok... Meló ezerrel... :(

2009.11.18. 14:24:55

@vagány csaj:
Ne is mond... nálunk is ma jó sok melo van. Szerintem én amugy meg pénteken nem leszek, max 10 után ha minden jól megy. :)

Igazság Atyja 2009.11.18. 15:41:43

@prim reborn-habkő rulz: Benyelte a kommentem, mint a hölgy a szőrcsomót. Szóval ő szerintem csak "szépülni" akart eredendően, mint a botox-plasztik nők többsége. Aztán mikor tényleg úgy kezdett kinézni, mint egy nagymacska, egyszerűbb volt azt megjelölni a csodálatos átalakulás indítékaként. De egy előnye vitathatatlanul volt a dolognak: a korát senki nem tudja már megsaccolni.

csillag26 2009.11.18. 15:48:36

Mindenesetre köszönöm a hozzászólásokat! Volt aki megértette miről szól ez a poszt, volt aki nem. Nem tanácsot kértem, hisz én már rég meghoztam a döntést, hogy kivel maradok, csak az érzelmeim viaskodását írtam le. Szerintem senki sem várja el aki ide beír egy történetet, hogy mások mondják meg mit tegyen. Ide azért írnak az emberek, hogy megosszák a történetüket másokkal azért, hogy vagy magadra ismerj benne, vagy vond le a tanulságot, hogy soha ne kerülj ilyen helyzetbe. És igaz, kívülállónak más lenni, mintha benne vagy. A múltját senki sem tagadhatja le, néha szeretünk, néha gyűlölünk, de ha ezek közül valamelyiket éreztük valaki iránt, akkor az a valaki soha nem lesz közömbös számunkra. Szerencsére a volt kapcsolataimból is sikerült jól kiszállnom, mindenkivel nagyon jó kapcsolatban maradtam, remélem egyszer az exemmel is elérem azt az állapotot, hogy csak barátként fogunk egymásra nézni, mint ahogy a többi exemmel. A mostani kapcsolatomat semmiért nem adom fel, megcsalni sem fogom, és vagy tovább hajtogatjátok (már aki) hogy érdekből vagyok vele és számító picsa vagyok (hisz nem hiszitek, hogy ettől függetlenül szerethetem), vagy megpróbáljátok elhinni, hogy szeretem őt, csak nem azzal a lángoló vak szerelemmel, ami elbutít. Abból egy elég volt, és azért amit én akkor adtam, csak a töredékét kaptam meg visszafelé. Egyszer olvastam egy mondást. Menj hozzá a legjobb barátodhoz, mert a szerelem idővel elmúlik, a barátság viszont örökre megmarad. A párom egyben a legjobb barátom is, ami az exről soha nem volt elmondható. A pillanatnyi tűzre sosem cserélném fel azt ami most az enyém...

Igazság Atyja 2009.11.18. 16:05:46

Mondtam én, hogy azzal a nővel lesz életreszóló a párkapcsolat, akivel csak barátságnak indul a dolog, majd egyszercsak jól megdugjuk! :) Bár ha meg kell várni, míg a legjobb barát pozíciójába tornázza fel magát, valószínűleg agglegény maradok. A Snoopy kabalafigurámat elég nehéz lesz kiütnie a ringbű'.

Matko Destanov · http://opni.blog.hu/ 2009.11.18. 16:20:39

Ebben a történetben csak annyi a baj, hogy a kislány "párja" valaki egészen másnak a "párja". És a "barátja" is csak lesz szabad, ha lesz...

Bejjja 2009.11.18. 16:56:38

@csillag26: azért, mert nem értenek veled egyet, még nem biztos hogy nem értették. Én továbbra sem helyeslem, hogy nős férfiakat választasz. Továbbá sajnos még mindig azt mondom, hogy nem nevezhetsz a párodnak egy olyan embert, aki másnak a férje, nem nevezheted az exednek sem. Ez nem a te jogod, hanem a férfi feleségéé. Egy nős férfiről beszélünk. Ő másnak a párja. És a mostani pasi is csak akkor lesz a párod, ha az függetlenné válik. Addig....

Viszont abban egyetértek veled, hogy a lángoló nagy szerelem ritkán építő, és ritkán tartós.

pkrisko 2009.11.18. 18:47:57

Végre egy vidám sztori, amin önfeledten kacaghat nő és férfi egyaránt! :)

Devil2 2009.11.18. 22:19:40

@csillag26: hujjujjuj miről maradtam én le ma. Bár a legelején még itt voltam de csak átfutottam gyorsan a sztorit, meg most olvastam egy csomó hsz-t is, pro és kontra. Így azért már Nekem is vannak gondolataim az üggyel kapcsolatban. Na, hát elöljáróban ennyit.
Tehát először is gratulálok hogy 20-as éveidre összejött már a lakás meg a BMW, és most nem ironizálok. Azért ez nem egy átlagkarrier. Most már nagyjából értem hogy miért nem kellenek a korodbeli pasik Neked. Szóval azért, pénz ide vagy oda, igenis számít valamilyen szinten, nem abban hogy a pasi mennyit költ Rád az övéből, hanem inkább ott hogy milyenek a körülményei, és a személyisége. Aki a pénzt hajtja az általában eléggé elfoglalt, ahogy magad is mondtad napi 3-4 órát aludtál csak, a munka miatt. Zárójelesen, kíváncsi lennék hogy milyen kapcsolatokat tudtál így fenntartani.. gyanítom, semmi komolyat...
Szóval a 20+ pasik még vagy nem tartanak ott ahol Te, vagy tartanak ugyan, de ki sem látszanak a munkából és a karrierük hajszolásából, most csak vegyük a becsületeseket, holott ők vannak kevesebben azokból, akiknek lakásuk és BMW-jük is van már, mert a többi minimum adócsaló, csak hogy ennél jobban ne is menjünk bele a feketegazdaság rejtelmeibe. Vagy vannak a "csórók" akik minimálbérért güriznek, és ebből fakadóan egész más az értékrendjük mint a Tiéd. Vagy még esetleg vegyük ide az aranyifjakat is, akik a papa pénzét szórják csilli-villi plázapicsákra, na ott az a minimum hogy tökéletes külsőd legyen(bár nem tudom hogy a Tiéd milyen), ja és persze a maximum is ez, jobb ha nincsenek nagy terveid, nemhogy saját életed, Ergo, a 20+ -ok nem ideáilis partnerek a Te "szinteden".
Viszont az őszülő halántékú 40+ -ok, már talán nem annyira vannak elhavazva, és "korpa" is van már rendesen nekik, jah persze nem a hajukon. Meg hát tapasztaltak is már egyet s mást a hosszú évtizedek alatt, pláne már a sármjuk is beérett, ebből egyenesen következik hogy ők a megoldása a Te partnerkeresési egyenletednek. Egyetlen szépséghibájuk viszont, hogy belőlük gyakorlatilag függtelen egyed NEM LÉTEZIK. Ezért így vagy úgy, meg kell küzdened értük a válni nem akaró feleségeikkel és/vagy a papír nélküli hitvesekkel. Most látszólag nyerő pozícióban vagy, csak egy reménysugár van a számodra hogy ez így is marad, mégpdig az hogy az igen tisztelt 40+ feje lágya benő végre melletted és már lesz olyan öreg, hogy nem vállalja fel mégegyszer azt a tortúrát, amit egykor a feleségével végigszenvedett.

Nikica21 2009.11.18. 22:27:57

@Devil2: Huh ezt aztán kifejtetted...szinte érezni lehetett az erőt benne!:)

pkrisko 2009.11.19. 00:07:33

@Devil2: Talán annyi kiegészítéssel,hogy a kedves postoló 20-25 év múlva ugyanazon problémákkal fog szembesülni, mint mostani partnereinek kedves feleségei! :D

Igazság Atyja 2009.11.19. 07:29:53

@pkrisko: Szuboptimális esetben 5-10 év múlva. :)

Erásss 2009.11.19. 07:38:40

@Igazság Atyja:
Ki tudja,lehet hogy majd plasztikáztatja magát és mindig fiatalosan fog kinézni...:)))))

Devil2 2009.11.19. 08:29:52

@pkrisko: Hidd el hogy nem, egy 60+ már meg fogja becsülni azt a magát jól tartó 40-es nőt, aki a lábára adja a papucsot.

Erásss 2009.11.19. 08:31:07

@Devil2:
Az öngyílkos posztot még nem is olvastad?!Szép! :)

orient 2009.11.19. 13:58:44

@csillag26: amen! Így legyen. Helyesen vontad le a tanúlságot szerintem.

pkrisko 2009.11.19. 22:09:54

@Devil2: Ha 60+ leszek tele pénzzel, akkor a 40-es nő lehet titkárnő vagy szakácsnő!
Ágymelegítőnek akkor megnit majd a 20-asok kellenek!:D

Nikica21 2009.11.19. 22:21:52

@pkrisko: Hát annak a 20éves csajnak is van valami gondja, ha 60+-os pasival kezd...meg is hülyülnék, ha egy olyan férfivel aki a papám lehetne csókolózni kéne...fujj!

pkrisko 2009.11.20. 00:40:53

@Nikica21: Lehet, hogy 30 év alatt sokat változik a világ, de mindig voltak (és szerinetm lesznek is) 20 éves csajok, akinek van gondja. :)

Devil2 2009.11.20. 08:26:10

@pkrisko: Gondolod hogy ez a Te szerencséd?
Egyébként miért választana egy 20-as csaj 60+ os pasit ha megkapja ugyanazt a pénzt egy 40+ tól is, és akkor mégsem a nagyapjával kell csókolóznia max az apjával...

Nikica21 2009.11.20. 08:51:45

@pkrisko: Persze...na és egy nőnek mikor nincs gondja...?!:D
@Devil2: Valahogy nekem még az is sok lenne...bááár egy kis maszírozással meg lehet fiatalítani...:DDD

pkrisko 2009.11.20. 12:15:14

@Devil2: Nem, amilyen az én formám, meg ahogy páromat ismerem amikor én 60+ leszek, nekem akkor 60+ lesz a párom.
Amúgy a 60+ fickóval kevesebb a gond, mint a 40+al, és még valami örökség is beeshet!

@Nikica21: Nem tudom, nem találkoztam még olyan nővel, akinek ne lett volna gondja! :D

Devil2 2009.11.20. 17:01:17

@pkrisko: örökség? áhh, akkor 80+ az ideális. :D

Devil2 2009.11.20. 17:02:54

@Nikica21: egy dolog az életkor, és egy másik a szexuális vonzerő.
süti beállítások módosítása