Öngyilkos lettem miatta

2009. november 19. 07:18 - Panni CsP

Tudjátok, mi történt 2005.12.20-án? Egy srác megtalálta élete értelmét. A téma még lezáratlan, jelenleg is zajlik, bár erősen egy kilátástalan tili-toli játéknak tűnik. A csaj eleinte nem törődik a srác érzéseivel – aki annyira bele van pistulva, hogy még az öngyilkosságot is bevállalja. Hol összejönnek, hol szétmennek. Na, de a srácot se kell félteni, mert amint újra együtt vannak, rögtön meg is csalja őt. Kommentelő legyen a talpán, aki ehhez érdemben hozzá tud szólni.

 

Sziasztok! Az én történetem egy átlagos amerikai love story-hoz hasonló. Azzal a kivétellel, hogy nálam még nem jött el - ha eljön egyáltalán - a happy end. 2005.12.20-án ismertem meg a leányzót, mindketten a város egyik legjobb gimnáziumának tanulói voltunk. Két évvel alattam járt, bár köztünk csak másfél év a korkülönbség. Egy közös jó barát által ismerkedtünk meg és 2006.01.04-én össze is jöttünk. Két és fél hónapig voltunk együtt majd - Ő sem tudta megindokolni miért- szakított velem. Teljesen magam alatt voltam: két hónapon keresztül próbáltam visszahódítani több-kevesebb sikerrel, aztán feladtam. Mindent.

Megkíséreltem egy öngyilkosságot, szerencsémre az utolsó pillanatban odaért és leállított; majd több órán keresztül egymás karjában telt az idő, forrón csókolt, igazi szeretettel. Mégsem folytattuk: pár hónapig családsegítőhöz jártam, majd találtam egy másik leányzót. Nem tartott sokáig -2006.07.31-én Ő keresett meg, hogy kezdjük újra. Gondolkodás nélkül visszamentem hozzá. Ezúttal három és fél hónapig bírtuk. Megtettem, amit nem kellett volna: megcsaltam. Nincs mentségem és nem is akarok mentegetőzni. Hülye voltam és meggondolatlan, de semmit nem bántam még életemben annyira, mint ezt a ballépést. Amikor elmondtam neki, csendben és beletörődően fogadta, nem balhézott, még egy hónapig ki is tartottunk, de aztán egy hatalmas nagy veszekedést követően szakított velem, ismét. Pár hónap múlva, mikor már ismét boldog voltam egy lánnyal, megpróbált megint visszaszerezni, de akkor nemet mondtam neki - ezt szintén bánom a mai napig. Azóta lassan eltelt három év, sok barátnőm és számtalan egyéjszakás kalandom volt ez idő alatt, de még mindig szeretem, teljes szívemből, teljes odaadással. Lassan kezdek beletörődni, hogy nem érdeklem, és esélyem sincs rá hogy visszakapjam, de...De. És itt van ez a de. Ismerőseim nagy többsége szerint csak játszik velem, mások szerint Ő sem tudja igazán mit akar, és megint vannak mások, akik úgy gondolják, hogy engem akar, de még nem most - előtte még élni szeretne egy kicsit. Egy biztos, hogy ez a "de" ez az a viselkedés, amit az elmúlt három évben produkált velem szemben. Van, hogy totálisan elutasító a remény utolsó szikráit is összetöri, van hogy játssza a barátot, amikor tudja nagyon jól, hogy kettőnk közt nem lehet barátság. Ha nem tudnám, hogy mi már rég nem vagyunk együtt, talán még el is hinném, hogy egy évek óta boldog pár vagyunk. Egyszerűen nem értem, és a környezetemből sem érti senki. Az egyik barátnője azt mondja, hogy felejtsem el, a másik barátnője nem mond semmit, ő nem tudja, hogy volt kedvesem miként van a dologgal. Egy biztos: érzem, hogy ez a story még nincs lezárva...

 
220 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr671519511

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A Károj öngyilkos lett 2009.11.19. 13:15:10

Az Ibi pofonvágta a Károjt, mer idegi eredetünek nevezte és azt is monta, hogy genetikusan pókallergiás, utánna a Károj kölcsönkérte az Ibi összes valéniumát a ridiküljéböl, ami a tengerimalacok számára volt fentartva, és fizetés nélkül elment, vett ma...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erásss 2009.11.19. 07:31:14

Szép jó reggelt mindenkinek!
Öngyílkosság????Te normális vagy?Nincs az a lány/fiú,akiért megérné eldobni az életet.Szerintem keress fel egy pszichiátert aki segít neked átjutni ezeken a nehézségeken,ahol ki tudod beszélni magadból a fájdalmat.Azért valljuk be,az sem normális,hogy 3 éve nem tudtad elfelejteni a lányt.
Én azt mondom ne várj rá.Ha akarna tőled valamit,már rég megkeresett volna ezzel kapcsolatban.Csak játszik veled.Viszont egy dokit tényleg keress fel,már az öngyílkosság gondolata miatt is....

Igazság Atyja 2009.11.19. 07:37:41

Teljes szívemből szeretem Katit. Néha szakítunk, néha összejövünk, néha öngyilkos leszek miatta, néha újjászületek. Rossz nyelvek szerint nem mi vagyunk az álompár, pedig nem mindegyik barátnőjét dugtam meg: Erika, Juci és Zsófi megvolt, Anett, Bea és Tünde viszont nem. Sőt, Hajni legmerészebb álmaimban sem. De ki tudja, mit hoz a jövő - úgy érzem, vannak itt még elvarratlan szálak bőven.

Erásss 2009.11.19. 07:40:48

@Igazság Atyja:
:))
Hát amennyi lányt még nem dugtál meg,bizony vannak elvarratlan szálak!Hajrá! :D

Erásss 2009.11.19. 07:47:58

Rengeteg labiris idegrendszerű fiatal (lány és fiú egyaránt) van,akik a szakítás tényét nem akarják/tudják elfogadni/felfogni.Reménykednek,fenyegetőznek,mintha az ex a tulajdonuk lenne... Az exet lelkileg terrorizálják.Van úgy,hogy nem bírják és békülnek....Na ezt nem szabad csinálni!Békülni.Utána,meg nem lehet tőlük megszabadulni!
Úr Isten,mennyi elmebeteg rohangál az utcákon!:)

Igazság Atyja 2009.11.19. 07:48:47

@Erásss: Derűs reggelt. Nézd csak ezt a mondatot:
"Megkíséreltem egy öngyilkosságot, szerencsémre az utolsó pillanatban odaért és leállított."
Odaért - honnan tudta, hova is kell odaérni? Ha tényleg öngyilkosságot fontolgat, ír egy búcsúlevelet, félrevonul valahová, ahol senki nem látja, és megteszi. Ő csak a lányt akarta sokkolni, aki azért tudott odaérni az "utolsó pillanatban". Sajnos tényleg vannak, akik képesek idáig alacsonyodni, ha más trükkel nem sikerül visszaszerezni a nőt. Neki be is jött. :) Persze a pszichiáter közreműködése attól még jól jöhet - csak nem lelki nehézségeken kell átlendítenie, hanem némi tartást verni belé. Egyébként az ezzel fenyegetőzők 95%-a nem gondolja komolyan. Egyszerűen tisztában vannak vele, hogy a nők többsége irtózik a gondolattól is, hogy az ő lelkükön száradjon valakinek a halála.

Igazság Atyja 2009.11.19. 07:51:10

@Erásss: Írom itt neked a lábjegyzetet, miközben magadtól is rájöttél, hogy szó sem volt itt öngyilkossági szándékról, csupán egy kis lelki terrorról. Ez nem volt szép tőled. :)

Erásss 2009.11.19. 07:55:22

@Igazság Atyja:
Hát igen!Nyugodjon bele a postíró,hogy nincsenek együtt (ha a lánynak van esze,akkor nem is lesznek).
Annyira gáz,mikor a pasi ilyen és ehhez hasonló "praktikákat" vet be annak érdekében,hogy a lányt meghódítsa,összejöjjön vele.Nincs tartásuk.Egy férfi legyen férfi! (Na az "igazi" férfiakból viszont kevés van,szerintem)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.19. 07:55:38

@Igazság Atyja: mondjuk ez jó kérdés, én is töprengtem rajta. Ha kötélen lóg, akkor még azelőtt leállítja, hogy kirúgná maga alól a széket? Előtte persze odahívta, hogy mutat neki valamit? Ha sok nyugtatót vesz be, akkor kiveri a kezéből, mert tudja, hogy nem savanyúcukor? Ha éppen elrugaszkodna a huszadikról, gyorsan bezárja az orra előtt az ablakot? Kicserélte a borotváját elektromosra?

TBal 2009.11.19. 07:56:42

Jaj, de nem szeretem az öngyilkosjelölteket. Aki ilyen hülye, az haljon meg. Általában toleráns meg megértő ember vagyok, az öngyilkosság téma kivétel.
Ha tényleg akartad volna az öngyilkosságot, kedves posztoló, akkor úgy kísérled meg, hogy nincs ott - naná, hogy Ő -, aki megmentsen. Azért csináltad, hogy ne hagyjon el, hogy tőle függjön az életed akkor. Ez az egyik legundorítóbb dolog szerintem.

Erásss 2009.11.19. 07:56:48

@Igazság Atyja:
:) Annyira szeretem olvasni a véleményedet!Ezért írtam a második kommentet később,gondoltam reagálsz az elsőre...

TBal 2009.11.19. 07:57:47

@Igazság Atyja: ritka pillanat, de ma egyetértünk :)

Erásss 2009.11.19. 07:58:36

@TBal:
Nem csak undorító.Beteges is.Meg még sorolhatnánk...

Igazság Atyja 2009.11.19. 08:05:22

@Panni CsP: Esetleg áthívta a lányt DVD-zni, majd amikor az csöngetett, hirtelen eszébe jutott, hogy öngyilkos még sosem volt, pedig az tökjó. Mielőtt ajtót nyitott, elkezdte engedni a gázt a konyhában. Mikor a lány belépett, megérezte a szagot, odaszaladt és elzárta a csapot. De addigra akkora mennyiség került a légtérbe, hogy pár órára egymás karjaiba ájultak.
Vagy ez így nagyon gáz? :)

Erásss 2009.11.19. 08:06:12

@Igazság Atyja:
Ez nagyon jó!Látom van fantáziád!:)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.19. 08:08:00

Nem egy tipikus évődés: végre megkapja, és meg is csalja??

Erásss 2009.11.19. 08:10:30

@Panni CsP:
A csaj se lehet normális,hogy mindig visszakönyörgi magát,mikor feltűnik a konkurencia.Erre szokták azt mondani,hogy 2 bolond 1 pár!

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.19. 08:10:55

@Igazság Atyja: "hirtelen eszébe jutott, hogy öngyilkos még sosem volt" - ez nagyon jó! :)) Csak nehogy divat legyen.

Érdekel, hogy milyen módszert választott valójában: halálos mennyiségű szaloncukor elfogyasztása...?

Caddy 2009.11.19. 08:21:36

Egy fenéket nincs lezárva!
Egyébként meg egy férfi, még ha olyan szemtelenül fiatal is, mint a kedves posztíró, akkor is legyen kemény, és ne nyávogjon Meg barátnőktől info. Mi van itt? Nem kéne megkérdezni talán a lányt, hogy ő mit akar?
Öngyilkosság nálam megbocsáthatatlan, arról nem nyilatkozom.

Mindenkinek jó reggelt!

TBal 2009.11.19. 08:26:43

Erről a posztról a Szerelem, Szex, Gyengédség Kretén-féle paródiája jutott eszembe, ahol minden olvasói levél azzal zárult, hogy: Kérem válaszoljon, különben öngyilkos leszek! :)

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.19. 08:32:24

@TBal: igen, erre még én is emlékszem ! Az nagyon találó volt.

Erásss 2009.11.19. 08:32:35

@TBal:
Ez jó.Nagyot nevettem rajta! :))

Caddy 2009.11.19. 08:34:42

Na látom ma nagy az egyetértés.

ditta001 2009.11.19. 08:34:49

@TBal: :-)))))) Ez tok jo erre meg emlekszem :-))) Jo reggelt mindenkinek.

Kedves posztolo! Ennek mar reges regen vege van. A csajnak meg csak tetszik, hogy ha maganyos egy kis ego tuningolasra mindig kaphato vagy, de csak mertekkel ugye, mert amikor mar komolyra fordulnanak a dolgok akkor lepattint. A baratnok meg csak nem merik a szemedbe mondani, hogy a lanynal ennek a sztorinak az osszes szala el vagyon varrva. Lepj tovabb es ne agyalj ezen az egeszen, ha valamit akart volna a lany toled hidd el ahoz nem kell 3 ev, hogy rajojjon, ha meg mindig erez irantad. Nem akadt jobb neki ezert talonban tart. Csak rajtad mulik, hogy benne ragadsz-e ebben a hintaban es az evek majd ugy telnek el, hogy csak varakozol valamire ami SOHA NEM JON EL, vagy vegre lezarod magadban es tovabb lepsz es boldog leszel. Az ongyi miatt meg virtualisan kuldok egy jo nagy maflast (de szerintem mar te is rajottel, hogy mekkora baromsagot csinaltal...ha esetleg megsem jottel ra akkor keress fel egy szakembert surgosen!!!!)

vagány csaj 2009.11.19. 08:36:05

Szép jó reggelt mindenkinek!
Ez a mai poszt megint meghaladja az idegrendszeremet, de már csak röhögni tudok rajta...

Devil2 2009.11.19. 08:37:59

A betyárját neki, vajon ki lehet ez a pszichopata csődör?

TBal 2009.11.19. 08:38:21

Hallottam egy olyan esetről, hogy volt egy családnak egy labilis idegzetű lánya, aki szintén ilyen utolsó pillanatban megmentős öngyilkosságot kísérelt meg. Az apukájának volt egy olyan szokása, hogy minden nap pontban éjfélkor kiment a konyhába inni egy pohár vizet. A lány 5 perccel éjfél előtt dugta be a fejét a gázsütőbe... és apuka aznap elfelejtett kimenni. Pedig egy napot se hagyott ki korábban.
Apuka utána totál roncs lett, nem tudta feldolgozni az esetet, és végig magát hibáztatta.

Missy88 2009.11.19. 08:39:00

Jó reggelt!:)

Amikor valaki ilyet cselekszik, nem azt bizonyítja, hogy mennyire szereti a másikat, hanem azt, hogy mennyire szereti magát. Hogy miért?! Egyszerű...Ha valakit szeretek, azt szeretném, hogy boldog legyen, még akkor is, ha nem lehetek benne partner. Ez a "megölöm magam" dolog, rettentő nagy egóról és hihetetlenül kevés észről tesz tanúbizonyságot. Kierőszakoltad a sajnálatát és a félelmét, de a szerelmét, szeretetét nem tudtad, mert azt NEM LEHET:
-MEGVENNI

Devil2 2009.11.19. 08:39:29

@vagány csaj: Hello Szivem! Na látod, mégsem a világvége az a fránya leltár. :)

vagány csaj 2009.11.19. 08:39:36

Hányok az olyan emberektől, akik öngyilkossággal fenyegetőznek. Az effajta zsarolás az egyik legszánalmasabb dolog.
Az az igazság, hogy fel kéne nőni a posztolónak is meg a csajnak is, sőt az egész fiatalságnak a párkapcsolatokhoz!!!

Igazság Atyja 2009.11.19. 08:40:20

"Pár hónap múlva, mikor már ismét boldog voltam egy lánnyal, megpróbált megint visszaszerezni, de akkor nemet mondtam neki - ezt szintén bánom a mai napig."

Miért bánja, ha akkor valóban boldog volt a másik lánnyal? Itt valami nem kerek. Vagy csak sok nő párhuzamos blokkolása az igazi, teljesértékű bódottá? :)
Egyébként annyira nem meglepő, hogy játszik a posztolóval a nő - az öngyilkossági fenyegetőzés óta valószínűleg nem veszi túlságosan komolyan.

vagány csaj 2009.11.19. 08:40:27

@Devil2: Szia Életem! Á, az még csak ezután kezdődik... :( Majd ha eltűntem... :S Jól aludtál? :))

vendriner aladár 2009.11.19. 08:44:39

Kati vagyok, de már nem vagyok szerelmes. Szüleimnek egy gyereke vagyok és mindent megkaptam egész életemben. Fiúkat mindig is tudtam szerezni magamnak, de eggyel különösen meggyűlt a bajom.

Szóval volt egy fiú nevezzük andrásnak csupa kisbetűvel. Még tini voltam és karácsony előtt, a közös szaloncukorosztásnál lekapott, de csak az újévben jöttünk össze. Aztán rájöttem, hogy idegileg olyan, mint a pókháló, ezért kiraktam.

Ez a hülye meg késsel beleírta a nevem a kezébe és azt mondta öngyi lesz. Mondom vágj le két centit a zselézett hajadból, az nagyobb bünti. Szóval végül is csak alkoholos filccel kente össze a kezét kiderült, csak rám akart ilyeszteni.

Fél év után visszaszereztem, bár nem tettem volna. Ezután átvágott, megalázott. Én ennek örömére megmondtam, hogy Föld körüli pályára állíttatom néhány réti niggerrel, ha ilyen szemét.

Megint kidobtam és mint Samantának a Dallasban csak kellett Jockey. Újra odamentem hozzá, de egy olyan lányt választott, akinek akkora a felkarja, mint a pufajka ujja. Ezek után csak megvetéssel gondolok rá, bár mindig kell az olyan, aki nem lehet teljesen az enyém. Hiába ilyen az emberi természet!

Missy88 2009.11.19. 08:45:11

Jó reggelt!:)

Amikor valaki ilyet cselekszik, nem azt bizonyítja, hogy mennyire szereti a másikat, hanem azt, hogy mennyire szereti magát. Hogy miért?! Egyszerű...Ha valakit szeretek, azt szeretném, hogy boldog legyen, még akkor is, ha nem lehetek benne partner. Ez a "megölöm magam" dolog, rettentő nagy egóról és hihetetlenül kevés észről tesz tanúbizonyságot. Kierőszakoltad a sajnálatát és a félelmét, de a szerelmét, szeretetét nem tudtad, mert azt NEM LEHET:
-MEGVENNI
-KIKÉNYSZERÍTENI ÉS A TÖBBI!!!!
Ilyen helyzetben a legjobb módszer a biztatás. Egy két buzdító szó illetve hasznos tanács és biztosan észhez tér, miközben műanyag késsel nyiszálja az ereit!

Devil2 2009.11.19. 08:45:48

@vagány csaj: Aha, jól köszönöm, jól le is fáradtam mire megszültem a tegnapi poszt kommentjét. :D
Na és Te? Hadakoztál a náthával?

vagány csaj 2009.11.19. 08:51:06

@Devil2: Jah, de azért nagyjából én is elaludtam. Na de most belevetem magam a munkába... :( Majd telefonon beszélünk! Szép napot! Csók! :))

Devil2 2009.11.19. 08:52:40

@vagány csaj: Oké Szivem! Kitartás! :)

Devil2 2009.11.19. 08:54:37

@Erásss: Jó, hát én lemaradtam tegnap és kíváncsi voltam a posztoló véleményére, de még nem írt.
A mai lecke pedig már be van pótolva, tanárnő kérem. :D

Erásss 2009.11.19. 08:57:34

@Devil2:
:) Nagyon helyes!5*!
Lehet,hogy belefáradt a magyarázkodásba.Tegnap sokán szívták a vérét! :)

boss888 2009.11.19. 09:06:02

Na most teljesen szomorú lettem a story miatt, asszem halálra iszom magam:) Inkább nem kommentelem a storyt!

TBal 2009.11.19. 09:09:03

@Missy88: Minden szavaddal egyetértek :)

alumi 2009.11.19. 09:37:45

Hülye húgyagyú tinikölök!

dfactor 2009.11.19. 09:39:31

Posztoló. Szánalmas pöcs vagy, remélem a csaj a büdös életben többet veled szóba nem áll.
Szerelmes vagy, de a faszod másba dugod? Hihető...

Glg 2009.11.19. 09:41:23

hát ez mi már megint. a posztolo egy szánalmas fasz...mi már ez az öngyilkosság. amilyen gyökér vagy sztem meg kéne próbálnod megint hátha sikerül! pont azért rak ki állandóan a csaj mert egy ilyen labilis idegzetű kis buzi vagy.

Glg 2009.11.19. 09:42:01

@dfactor: :D:D:D:D:D "Szerelmes vagy, de a faszod másba dugod?"-ütős :D:D

Glg 2009.11.19. 09:42:47

@Missy88: vagy jól meg kell pofozni...h észhez térjen :)

2009.11.19. 09:49:25

Öngyilkosság: Jó hülye vagy, már bocsy.
1. Senki miatt nem leszünk öngyilkosok, menj pszicológushoz.
2. Ha már öngyilkos akarsz lenni akkor legalább csináld jól, titokba és úgy, hogy ne állítsanak meg. Ez nem is öngyilkossági kísérlet volt, hanem csak egy segélykiáltás, egy úgymond lelki zsarolás. Gratulálok, a héten Te negyrted a címers ökör címet. Az ilyen lelki terrorizáló emberek... @TBal: szavaival élve (bár én is mindíg ezt mondom) aki hülye halljon meg. A legközelebbi nődnél légy ügyesebb, és ne hívd fel elötte, hogy mentsen meg. Ha segítségre van szükséged inkább hívd Superment, ő biztos megment.

A csaj meg: Fogd már fel végre. Nem akar Ő Tőled semmit. Csak játszik veled. A barátnői meg még jó, hogy szépítik a dolgokat, mivel a barátnői, tőlük úgyse kapsz reális választ. Játszik veled, fogd fel végre. Ha épp van valakid bassza a csőrét, hogy elfelejtetted, ha épp egyedül van nem akar egyedül lenni. Nem Téged szeret, csak ha épp egy kis egonöveléses rajong értem a pasi érzésre van szüksége levesz a polcról és rángat mint egy rongybabát.

Lépj tovább, és keress fel egy pszichológust. Ne rinyálj, légy "férfi" vagyis affelé tartó pasi, és ne hisztizz.

Lobelt 2009.11.19. 09:56:24

Az én saját, privát véleményem a következő:

Aki azzal fenyegetőzik, hogy öngyilkos lesz, és közben mégsem teszi meg, ráadásul ezt nem egyszer teszi, az egy gusztustalan tahó, és megérdemli, hogy hátralévő életét a társadalomtól hermetikusan elzárva élje.

2009.11.19. 09:57:28

@ditta001:
A csaj se varrta szetem még el a szálakat, mert ha megtette volna, akkor nem bukkanna fel állandóan. De míg a kissrác azért nem varrta el mert "szerelmes", addig a lány azért nem, mert legalább van akit levehet a polcról ha épp úgy tartja kedve és dróton rángathatja. :)
De amúgy egyetértek Veled. :)

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.11.19. 10:00:34

Sok a hiba. Én már elfelejteném. Tudom, mondani könnyű, de egy idő után jobb mindenkinek.

rikkah79 2009.11.19. 10:02:14

Először is, öngyilkossági kisérletekkel nem zsarolgatunk senkit, hogy aztán fizetségül mással kettyentsünk.
Másodszor, ha az ember félrekúr, minek vallja be? Ha a másik szerencsétlen nem vesz észre semmit, és a félresiklás is egyszeri, hát tartsa meg magának. Mert, hogy lelkiismeretfurdalása van...egy frászt, inkább átrakja a terhet a másik vállára, aki az egésszel nem tud kezdeni az égvilágon semmit.
Az életedből elszartál X évet, azért, hogy évente 2 hónapot ezzel a lánnyal együtt legyél.
Térj észhez, haver!

2009.11.19. 10:06:56

@Lobelt:
Az a legjobb, hogy egyesek be is nyalják az ÖNGYI fenyegetőzést. És ezért él ma már minden 2. tini ezzel a zsarolási formával. Rossz jegyet kaptam? Ha leszidsz anyu ÖNGYI leszek. Számítógépet akarok! Ha nem kapm meg ÖNGYI leszek. Nem szeretsz már? ÖNGYI leszek. Tudjátok mit? Legyenek!

Bár tény hogy én ismerek olyat akinek a pasija másodszorra meg is ölte magát. Rossz dolog, de nem a csaj hibája. A gyengék mindenhol elhullanak.

Lajosnak lett egy karfiolja 2009.11.19. 10:08:55

Jó reggelt!

Hogy az első kávém után ilyet kelljen olvasnom! Azt a picike mindenit!

Kedves posztoló, problémákat nem öngyilkossággal oldunk meg. Kontraindikált. Fiatal vagy, és jöhet még sok trutyis helyzet - mindig ez lesz a program? És mi lesz ha egyszer véletlenül sikerül?
Mivel részletekbe nem mentél bele, így nem tudom hogy ki hívott/talált meg kit a pseudo-öngyilkosság napján, de sejtésem szerint valahogy mégiscsak te hívtad oda a lányt és ez csak figyelemfelkeltés volt. Ilyennel nem szórakozunk - nem illik.

Javaslom, hogy keress egy pszichológust/pszichiátert azért, mert 3 év alatt nem sikerült ezt az egész kusza történetet feldolgoznod. És még mielőtt valaki feltételezné, hogy erre buzdítok - nem, nem kell kötelezően gyógyszert szedni! Mehet a gyógyulás anélkül is.

Ha így folytatod, pont azokat az éveidet pazarlod el, amikor lehetne formálni, próbálgatni magad...kár lenne értük...

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2009.11.19. 10:09:11

az öngyilkosság nem volt olyan rossz ötlet.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 10:13:08

Kár hogy nem sikerült az öngyilkossági kísérlet. Akkor nem írt volna meg egy ilyen lapos gány sztorit.

Stupidella 2009.11.19. 10:14:27

Óbasszus.

Igazi öngyi kísérletet tettél, vagy csak olyan zsarolós, csuklót keresztbe kaszabolósat?

Aztán meg mégis visszakapod és félrelépsz? Neked komoly bajok vannak a fejeddel, fordulj szakemberhez.

Stupidella 2009.11.19. 10:15:24

@Zsu0805: gondolom, a kiscsajnak imponál, hogy egy fiúcska érte meghalni volna képes.

Glg 2009.11.19. 10:17:52

@Zsu0805: bazz-ez komoly-télleg kinyírta magát? :D:D:D:D lol

L. J. Wesley 2009.11.19. 10:19:55

Ennek a szakítóson lenne a helye

blacklord 2009.11.19. 10:23:33

Hát ez nagyon gáz. Ember, vannak neked szüleid? Barátaid? Családod? Hogy jut valakinek elsőként ez az eszébe? Ha komolyan gondoltad. Ha meg nem, akkor az tényleg a szánalmasság Csimborasszója. Move on. Neeeext!

Lobelt 2009.11.19. 10:46:40

@Zsu0805: én is ismerek olyat, aki megölte magát. A könyvemből emlékszel még a "Csomók" fejezetre, a Lucy Liu hasonmásra? Na, neki az egyik pasija felakasztotta magát. Ő nem szólt semmit előtte, nem volt figyelmeztetés, segélykiáltás. Egyszer csak megtalálták egy trafóház mellett a fán.

Bocs a lehúzásért.

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.11.19. 10:57:11

Itt teljes mértékben hiányzik az ész a fiatalember életéből.
Mi lesz vele ha felnő? Sorozatgyilkos lesz?
VADBAROM!!!
NEM KÁR ÉRTED TE FASZTALAN MAJOM!
Ez még nem is teljes véleményem te pöcs.

Szia Zsu. Rég láttalak.

KenSentMe 2009.11.19. 10:58:55

Igazából azért kattintottam ide, és olvastam végig a posztot, mert gondoltam, hogy ha egy öngyilkos ír, akkor biztosan feltámadott, és mivel ez eddig csak egyetlen embernek sikerült a történelem során, akkor talán ennek a történetnek a jelentőssége túlnőhet egy egyszerű Cs&P rovaton.. de nem.. unalmas.. jaj, öngyilkossági kísérlet..

hát nem tudom, én inkább úgy gondolom, hogy a jók mennek el fiatalon.. az meg, hogy az erősek maradnak meg, inkább a világ baja.. át kell lapozni az irodalomkönyveket, és végiggondolni, hány jelentős író/költő rendelkezik még élő leszármazottakkal.. aztán hozzá kell venni ehhez, hogy vajon jó-e, hogy ők halnak ki, és nem azok, akik olyna hűde erősek, hogy 14 évesen teherbebaszatják magukat, aztán 20 éves korukra öt fős családjuk lesz.

SciNu 2009.11.19. 11:00:31

"Megkíséreltem egy öngyilkosságot, szerencsémre az utolsó pillanatban odaért és leállított"
Gondolom 3 órát vártál míg odaérhetett az utolsó pillanatban... (ha a szándékot az öngyilkosság akkor nem szólt előtte róla hogy még megmenthessenek)Az ilyenek inkább tényleg dögöljenek meg.

"Egy biztos: érzem, hogy ez a story még nincs lezárva..."
DE bazdmeg! NE áltasd már magad idióta macho emólovag!

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:06:31

A picsaba hogy az ilyeneknek nem sikerul sosem az ongyilkossag! Az ongyilkossag egyetlen esetben elfogadhato, ha tudod, hogy zaros hataridon belul menthetetlenul kegyetlen kinok kozt fogsz meghalni. Mas mentseg NINCS! Az ilyen nem erdemli meg az eletet!

ügyfélszolgálatos 2009.11.19. 11:08:51

@Igazság Atyja: Öngyilkos nem leszel miatta, max megpróbálod. Lúzer.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:10:02

@VRbagoly: Gratulalok! Neked is csak annyit tudok kivanni, hogy eljel egy elmebeteg, lelkileg labilis kolto kis poccsel, aztan pofazzal. Az nem fog neked gyereket csinalni, az tuti, legfeljebb szepeket mond majd neked. DE! Jol fontold meg, mert te is ugy jottel a vilagra, hogy APAD is azok koze tartozik, akiket most fikazol! Hulye!

Lobelt 2009.11.19. 11:10:26

@ügyfélszolgálatos: LOL!!! Igazság Atyja lúzer? :D:D:D Ez irónia volt, te! Nem ő írta a posztot! :)

KenSentMe 2009.11.19. 11:13:41

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nagyon szelíden és barátságosan írsz:).. veled is biztos öröm lehet élni.. de azért jó, hogy nyitott vagy a világra, és mindenkit ismersz, például az én szüleimet.. agresszív barom.

Lobelt 2009.11.19. 11:14:24

Ez az, induljon a gyilok! Vért akarok látni! :D:D:D

Circus 2009.11.19. 11:18:24

Én nyár eleje óta játszom ezt valakivel, illetve ő velem...
És kb még most sem tudom, hogy éppen hol állunk, de a 'párhuzamos' dolognak állítólag végleg vége... Majd kiderül...

"DE bazdmeg! NE áltasd már magad idióta macho emólovag!"
Na, ezt kinyomtatom és elteszem jelmodatnak :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:20:07

@VRbagoly: Neked tenyleg egy kolto kell. Azt nezed hogyan es nem azt, hogy MIT irok. Latom sikerult felfogni a lenyeget. Nem akarsz veletlenul ongyilkos lenni?

KenSentMe 2009.11.19. 11:20:09

Na, szájkarate területi középdöntő következik.. de nem, azért fájdalmas, hogy ezek a barmok meg túlélik az evolúciót.. akik kb. annyihoz értenek, hogy másokat leelmebetegezzenek, vérig alázzanak, de egy normális, jó sort képtelenek volnának leírni, akkor is, ha ezer évig élnének.

Lobelt 2009.11.19. 11:23:44

Kedves Nézők és Hallgatók!

A kinek nagyobb a f*sza megyei III. osztályú döntőjét közvetítjük önöknek. A kék sarokban a háromszoros helyi bajnok, a falu disznaja, nagy tapsot neki: Szeliiiiiid sünmalaaaaaac - Elmeny designeeeeeeeeer! A piros sarokban a ifjú kihívója, az eddig még címnélküli Véééééé Errrrr Bagoooooooooly!!! Tiszta küzdelmet kérek! Boksz!

:D

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:24:34

@VRbagoly: Megegyszer mondom, ennyit vagy kepes leszurni az egeszbol. Neked az a bajod, hogy valaki nem irodalmi magassagokban ir egy kommentet egy nyilvanos blogra es megis eletben marad es letrehoz olyan utodokat, mint te is pl. Szerinted ezeknek az embereknek nem kene eletben maradni, mig az ongyilkoshajlamu elmebetegeknek igen. Most mar erted?! Vagy inkabb ne is probaljam beleutni abba a suta fejedbe?

KenSentMe 2009.11.19. 11:26:04

@Lobelt: Nem félsz, hogy a kommentátor ánuszán tesztelik le, kinek nagyobb a fasza?
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: A stílus maga az ember, egy kérdés eldöntésében pedig, ha az érzelmi természetű, igen is fontosak az érzelmek.. esetedben ahhoz a nézőponthoz, amiből leszóltad az irodalmat, pont az ellenséges érzéseid a kulcs. Nem akarok öngyilkos lenni, a lényeget pedig felfogtam, köszönöm.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:26:10

Az evolucioban kerlek szepen az erosebbek es nemzokepesek maradtak talpon. Marpedig cafold meg legyszives a termeszet torvenyeit verseben es akkor lehet vitazni. Nem veletlenul leptek ki az eletbol akiket te emlegetsz, mert ALKALMATLANOK ra!

Lobelt 2009.11.19. 11:27:53

@VRbagoly: Nem igazán.:) Mások is próbálkoztak már az ánuszrózsám ilyen módon való kezelésével, de mindnek beletört a farka :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:28:25

@VRbagoly: Mihez kulcs milyen ellenseges erzelem? A hulyeseget nem birom, nem az irodalmat kis koltom! Milyen stilusrol is beszelunk? Ez nem am egy romkocsma tarisznyas kis bolcseszeknek! Ahhoz keressel egy Ady blogot. Itt csajokrol es pasikrol van szo, nem impotens kisfiukrol.

KenSentMe 2009.11.19. 11:29:57

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Istenem.. az, hogy az evolúció mit csinál, meg hogy mi jó a világnak, az két különböző dolog.. az evolúciót lehet ismerni, lehet isteníteni.. de elvárni nem lehet tőle, hogy minőséget teremtsen. Szerinted a jelenlegi emberiség alkalmas arra, hogy felelősen és normálisan bánjon ezzel a bolygóval? Mert az életre alkalmasak voltak.. ennyi elég a túléléshez, de másra nem nagyon.

KenSentMe 2009.11.19. 11:31:09

És ez a stílus is csak arra jó, hogy megvilágítsd a saját nézőpontod visszataszító voltát.. @Lobelt: jó, akkor előtte teszek bele vasalást.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:32:41

@VRbagoly: Na...tipikus. Majd te leszel a vilag megvaltoja Greenpeace-es valodban! Menjel inkabb a kolto haverjaiddal, igyal meg egy VBK-t aztan mentsd meg a balnakat, ugy hogy tuntetsz a Penzugymoiniszterium elott. Kb. erre vagy te alkalmas mindentudo onjelolt bolcseszkent. Mondd csak. Dolgoztal te mar? Hol is? Fizettel mar szamlakat? Van mar csaladod? Nincs? Mirol is beszelsz?

Lobelt 2009.11.19. 11:34:54

@VRbagoly: király! :)

Amúgy meg világbéke, "gyerekek"! :D

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:35:02

@VRbagoly: Kolto-fan letedre kemenyen vissza tudsz am vagni! Ez minden? KO-val gyozok igy seperc alatt! Valamit mutassal mar fel a evolucios tronod isteni magassagabol!

KenSentMe 2009.11.19. 11:35:22

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem mondtam egy szóval sem, hogy én leszek.. de azok az emberek, akiknek lett volna hozzá szívük, elméjük, és báturságok, kihaltak.. mi pedig itt maradtunk, megváltók nélkül.. egy világban, ami tele van hozzád hasonlóan nagy faszú, szupererős emberekkel, akik nem tudnak mást, mint ezt a normatív agresszív fröcsögést.. ez szomorú.. én csak annyit írtam, hogy szomorú, te pedig rögtön nekem estél.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:42:53

@VRbagoly: Nem! A szomoru az, hogy te ezen bankodsz, ahelyett, hogy tennel valamit a nemes ugyed erdekeben! Talan nem itt kene a szavakbol viragkoszoru kotni es azon bankodni, hogy nekem mekkora a faszom, hanem mehetnel, aztan kezdhetnel valami ertelmesed az eleteddel. Ellentetben az altalad oly nagyra tartott emberekkel!

Meg mmindig ez a legtobb, amit nyujtani tudsz intellektuell mivoltod ellenere?

2009.11.19. 11:45:53

@Glg:
Ne is mond. :( Én sajnálom ha valaki öngyilkos lesz (és itt nem a öngyi leszek, de felhívok valakit tipusra gondolok), de igazándiból nem is őket sajnálom. A családot sokkal jobban megviseli. És sajnos nem 1 olyan embert ismerek, akinek öngyilkos lett valakije. És ez nagyon szomorú és komoly dolog, és nagyon elítélem azokat akik ilyenekkel vagdalkoznak, hogy öngyilkos leszek. Szánalmas, és az olyan aki ezzel "fenyegetőzik" az lehet meg is érdemli.

@Lobelt:
Ne is mond, ez annyira szomorú. Én tuti összeomlanék, ha valaki a környezetembe öngyilkos lenne. De fenyegetőzni nem hagynék senkit. Akkor biztos kézen fognám és bevinném az első pszichiátriára. Egyesek azt hiszik ez játék, pedig nem. :(

@Lakásfelújító Feri:
Nekem szólt Szia Zsu? Ha igen, akkor én itt vagyok mindig. :) Amúgy szya. :)

KenSentMe 2009.11.19. 11:46:53

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nem tudom, hogy ez a legjobb-e, de pontosan ez az, amit az első kommentemmel is képviselni akartam.. ez a nézőpont.. a nemes ügy érdekében meg mit lehetne tenni, ha azokat, akik megálmodták és kitalálták, leelmebetegezed? Hova menjek a világba, ha egyszerűen az eszmék bizonyulnak életképtelennek az "életképes" emberek ostobaságán és primitívségén? Ha még azt se képesek belátni, hogy egy dolog jósága nem mindig mérhető annak a dolognak az életképességén? Nem tromfot akarok adni, hanem ezt szeretném közvetíteni.. konklúzíven, egyszerűen.. világosan.

2009.11.19. 11:47:48

@VRbagoly:
Azért néha az íróinkat se kellett félteni. :) Volt nem 1 aki fűvel fával dugott és szifiliszt kapott. :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:48:26

Nekem csak egy ongyilkossag volt a rokonsagomban. Epp felujitottuk a hazunkat, amikor megjott nagyapam es lihegve mondta edesanyamnak, hogy a nagynenem ferje fejbe lotte magat. Mire anyam: Rendben papa, de ne felejtse el a feher festeket, mert hetfon jonnek a festok!

Kham 2009.11.19. 11:48:49

"Megkíséreltem egy öngyilkosságot, szerencsémre az utolsó pillanatban odaért és leállított" hát ez így önmagában a tinivilágban sablonosabb lépés volt, mint amilyen a MenőManónak van, kivéve ha a szokásos gyógyszer, érpattintás, ugrás a viaduktról módszerek helyett valami kreatívabbal próbálkozott:

- 2006.05.24én meztelenre vetkőztem, bekentem magam banánnal és kiéhezett makákók elé akartam vetni magam, de a szerelmem odaért, megállított és több órán át forrón csókolt a tapír kifutója előtt.

- 2006.05.24én elhatároztam hogy építek egy rakétát a sufniban amivel belezuhanok a Napba, hogy pusztulásom lángoljon, mint az igaz szerelem. A kilövés előtti visszaszámlálás már nyolcnál járt, amikor szerelmem berohant a pajtába és kirántotta a navigációs komputer a konnektorból. Utána több órán át egymás karjaiban bújtunk össze egy R2D2 asztrodorid belsejében.

- 2006.05.24én úgy gondoltam, hogy vértanú halált halok, ezer sebből fogok vérezni, mint a szerelmes szív. Már összegyűjtöttem harmadfélszáztucat sünt egy dobozba hogy közéjük ugorjak, de a szerelmem odaért, visszarántott a karton széléről, utána igaz szeretettel szuszogtunk egymás fülébe, mint két szerelmes sündisznó.

-2006.05.24én leástam a fejem a földbe, hogy megfulladjak, mint a tiniszerelem. Már majdnem elfogyott az oxigén, szerencsére a szerelmem az utolsó pillanatban odaért, Kína iránynából ásott egy alagutat, amin keresztül levegőt kaptam. Magunk közé vettünk egy vakondot és órákat töltöttünk egymás karjaiban.

- 2006.05.24én úgy döntöttem hogy addig fogok Máté Pétert hallgatni, amíg végleg fel nem oldódok egy bús akkordban. Éppen háromszázhuszonnegyedjére szólt az "Elmegyek" amikor BocskorBoros duó berontott a szobába és közölték hogy én lettem a hónap hallgatója a Sláger Rádión. Forrón csókoltam volna, de leállítottak a vén buzernyákok.

2009.11.19. 11:51:03

@Circus:
Azt játszák veled, hogy néha visszajön ha épp úgy gondolja? Ha igen akkor felvilágosítalak, hogy ezt csak azért teszi, mert egonöveléshez, és az uncsi percek eltöltéséhez kell valaki aki körberajongja.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:52:58

@VRbagoly: Ember!!! Hol a faszban tanultal te irodalmat?! Jozsef Attila konkretan bedugta a kezet egy vonat ala, hogy megnezze mukodik-e! Aztan behajtotta a fejet is! Ha neked ez a szimptaikus, akkor megered a penzed! Nem kozvetitesz mast, csak az elvakult, beszukult kis erzelmi vilagodat! Hogy hova menj? Mondjuk onkentes szamuzetesbe!

Miert nem azokrol veszel peldat, akik mondjuk tettek valamit? Terez anya, a Dalai Lama es meg sokan masok. Ott volt a vilagnezet es a tett. Ha a ketto talalkozik, akkor lesz valami belole. De attol, hogy te itt egy blogon engem probalsz meg jobb belatasra birni...ocsem, ez minden, csak nem az, amirol te itt fellengzosen beszelsz!

KenSentMe 2009.11.19. 11:55:03

@Zsu0805: Hát igazad van, a véleményem egyszerű, sarkított, és emiatt nem minden esetre igaz.. de azért a "hulljanakelaférgek" vulgárdarwinista nézőpontban is van sarkítás.. és egy azzal tökéletesen ellentétes véleményt akartam megfogalmazni.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 11:56:11

@Kham: Na tessek! Ez is irodalom es ertekelem is!

TBal 2009.11.19. 11:58:56

Sün: Eeelveszik a munkááát! :)
VR: De, igenis, joguk van idejönni, és dolgozni, az esélyegyenlőség miatt.
Sün viszontválasz: De eelveszik a munkááát!

Szerintem dobáljátok a ruhátokat egy kupacba, és buzuljatok! :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:01:12

@TBal: Igy van!!!! Ehhehe...az nagyon jo volt!

- ...es igy nem kapunk zsebpenzt!
(siri csend es kerdo tekintet)
- Eelveszik a munkaaat!
- Ja! Eelveszik a munkaaat!

KenSentMe 2009.11.19. 12:01:25

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Ne félj, annyira hülye azért nem vagyok, hogy téged jobb belátásra akarjalak bírni.. kellően agresszív és makacs vagy, úgyhogy ez képtelenség volna.. de az álláspontomat szívesen védtem és védem meg.

Az, hogy József Attilával mi történt, azt nem lehet ebbe a két mondatba belesűríteni.. amíg az ember eljut borderline-ként oda, hogy annyira elidegenedik a valóságtól, hogy elfelejti, hogyan működnek a mozdonyok, addig azért megtesz pár lépést.. és nem végstádiumában írta a legfontosabb és legszebb verseit.. úgyhogy ez egy rossz érv.

A blogkomment pontosan arra való, hogy az ember a véleményét közölje.. ezt én megtettem. Ezáltal pedig a soraim pontosan elérték céljukat.

2009.11.19. 12:03:31

@VRbagoly:
Erre csak azt tudom mondani, hogy az emberek nagy részének megfordul a fejébe az, hogy öngyilkos lesz, de attól függetlenül a normálisabbja erre képtelen. Hogy mért, mert van annyi életösztöne, és tartja annyira a környezetét, hogy nem teszi meg. És az hogy valaki ezzel fenyegetőzik, vagy így próbálja meg elérni a célját, az egy lelki selejt. És aki ezen nem tud túllépni egyedül vagy pszichológus segítségével az nagyon szánalmas. Inkább éljenek az olyan emberek akik normális önképpel, egoval és élni akarással léteznek, mint azok akik folytonosan öngyiloksággal fenyegetőznek, vagy kísérleteznek, és ezzel kikészítik a környezetüket. Az öngyilkosság könnyű dolog, de azok akik hátramaradnak azoknak a legnehezebb.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:04:14

@VRbagoly: Szanalmas! Szedd mar ossze magad! Ezert nem talalod a helyed a vilagban es ezert rokonszenvezel a koltokkel, mert ennyit tudsz felhozni! Bazmeg a nok az ilyeneknek megsimizik a buksijat, mosolyognak ra, hogy de aranyos, aztan elmennek dugni valaki massal. A ferfiakrol meg nem is irok mit csinalnanak veled! Allj mar a sarkadra! Nem hiszem el, hogy ennyire vagy kepes!

changebug (törölt) 2009.11.19. 12:05:27

Nem bírtam elolvasni.
Sürgősen meg kell oldani a problémát.
Nézz ki egy éjszakai tehervonatot. Azzal nem okozol túl nagy problémát. Már így is túl sok ember idegeit borzoltad fel.

KenSentMe 2009.11.19. 12:11:59

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Eszemben sincs:). Azért van az okos embernek a talpa, hogy azon álljon.. dörzsöljék ki a sarkukat a sarkon járással azok, akik helyi menő csávók.

@Zsu0805: Nem, egyébként az öngyilkossági-kísérletesekkel én sem szimpatizálok.. de akik felhúzzák magukat a fára, szó nélkül, azokra szerintem egyszerűen kár bármi rosszat mondani.. másrészt meg, ha belegondolsz, hogy élt Juhász Gyula.. és olyan kiváló emberek lettek öngyilkosok, mint pl. Allen Turing.. lehet, hogy az irodalmat hiba volt felhozni példának, mert a tudomány és a művészetek bármelyik ága jó vonatkozás.. egyiket sem szuper életképes emberek viszik előre.

Stupidella 2009.11.19. 12:16:36

@VRbagoly: a művészetet űző emberek (festők, írók, költők) többnyire hiperérzékeny emberek, ezáltal némiképp labilis idegzetűek is.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:19:03

@VRbagoly: Hajra! Hozz a tudomanybol peldakat es szazszor annyit hozok fel ellenpeldanak! Szamold egysze ossze, hogy hany "eletkepes" barbar politikus, allamfo, hadvezer, tudos stb. maradt fenn a tortenelemben es hany kolto. Meg fogsz lepodni. Az a baj, hogy meg a sajat gondolkodasodban sem vagy konzekvens. Azt hiszed a megjatszott, eroltetett kulturalt stilus hozza magaval a tudast es tapasztalatot, de el kell keseritselek.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:22:25

Eltunt a kommentem? Milyen dolog ez mar?

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:23:41

Nem tunt el.

VRbagoly: Komolyan erdekel, hogy hany eves vagy, mivel foglalkozol es milyen a csaladi allapotod. Sok mindent megmagyarazna, uigy erzem.

KenSentMe 2009.11.19. 12:27:33

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Néha egy itt-ott ellentmondásokat tartalmazó elmélet sokkal hasznosabb, mint egy teljesen konzekvens, kőéknyi egyszerűségű, de igazságtalan és lekicsinylő.. nem mindig találkozik össze a valóság a baltaarcú megmondóemberes hordószónoksággal.

Azt pedig, hogy megjátszom a kulturális stílust, hát.. "úriemberek között a jellemtelenség feltételezése legalábbis visszatetsző".

Lássuk csak, matematika-fizika.. hmm. .. Bolyai János, Maxwell, Galois, Turing, Niccolo Tartaglia (aki a Cardano képletet valójában felfedezte), Gibbs.. most akkor kérek 600 legalább hasonló kaliberű matematikust és fizikust, akik normális, rendezett családi élettel rendelkeztek.. de még ha le is írnád őket, ezek az emberek akkor sem lesznek attól "kihalásra méltó kis senkik", mert másoknak sikerült a zsenialitássukkal normálisan élniük.. egyszerűen be kell láni, hogy vannak kiváló emberek és elmék, akik nem életképesek.. de attól még kiválóak.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2009.11.19. 12:32:42

@Lakásfelújító Feri: Fiúk-lányok! Gondoljunk az érzékenyebb olvasókra és kerüljük a "f*sztalan majom", és a hozzá hasonló, még oly viccesnek tűnő kifejezések halmozását.

A blog célja nem a pocskondiázás, egymás leanyázása, vagy a posztíró személyének minősítése, és biztosak vagyunk benne, hogy azok, akik rendszeresen visszajárnak, ők sem ilyen hangvételű kommentekre várnak. Senki sem szeretné, ha ilyen bejegyzések követnék a posztokat. Aki egyet ért vele, kezeket a magasbal! :)
Itt jelezném, hogy moderálni nem szeretnénk, de ehhez az is kell, hogy normális stílusban szülessenek meg azok a kommentek

Szelid sunmalac 2009.11.19. 12:33:02

@VRbagoly: Mar ne is haragudj, de te sem gondolod komolyan, hogy sokkal nehezebb osszegyujteni a normalis csaldi hatterrel rendelkezo tudosokat, akikbol jelen pillanatban is tobb tizezer dolgolzik azon, hogy az olyanok, mint te eletben maradjanak, mint azokat, akik kirivoan eletkeptelenek zsenialis mivoltuk ellenere!

Egyebkent meg ki mondta, hogy uriember lennek? vagy akarcsak ember?!

Kulonben is, eloszor tessek megvalaszoln ia kerdesim: Hany eves, mit csinal, milyen csaladi allapot

Glg 2009.11.19. 12:37:06

@Zsu0805: hát igen-a hozzátartozókkal meg a barátokkal a legnagyobb kibaszás.
de mondjuk én alapból nemértem hogyan lehet öngyilkosnak lenni. annyi minden van az életben amiért érdemes élni-és külön külön is megérik h éljen értük az ember...hogyan lehet ezt mind nem látni. elhiszem h vannak kilátástalan helyzetek...de hát a rohadt életbe annál jobb érzés lesz ha valahogy mégis sikerül kimászni a szarból. nálunk is itt a cégnél 3an lettek öngyilkok amióta itt dolgozom...csak néztem h mialófasz...olyan okok miatt.

2009.11.19. 12:37:56

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:
Danke. :) Nem hiába szerettem egyetemen a devianciák órát. :)

2009.11.19. 12:41:30

@VRbagoly:
Én nem tudok felnézni egy olyan emberre se aki öngyilkos lesz, vagy csak megkísérli. Hogy mért nem, mert nem gondolnak másokra. Legyen az költő, producer, iró, színész, énekes vagy bármi más, ugyanúgy szánalmas és megvetendő mintha egy átlagember tenné. Mindenkinek megvan a lehetősége arra, hogy elmenjen orvoshoz ha ilyen nemű problémái vannak, és nem fogok különbséget tenni asszerint, hogy mit csinált és mit tett le az asztalra.
Halottakról jót vagy semmit, de attól függetlenül azok akik csak próbálkoznak igenis megérdemlik a kemény szavakat amik talán kizökkenti őket abból amit tenni akarnak.

2009.11.19. 12:42:38

@Stupidella:
Ha labilis idegzetű vagyok keresek egy orvost, vagy egy barátot. :)

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.19. 12:42:39

@Glg: egy egészséges ember soha nem tudja, mi játszódik le egy súlyosan depressziós ember fejében.

KenSentMe 2009.11.19. 12:43:09

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Három hónapos csecsemő vagyok, egész nap szopok, azért vagyok ilyen frusztrált, és azért szájkaratézom..

jaj, és hogy egy kicsit keretbe zárjam a kommentjeimet, mivel már kezdi kifutni magát a vita, és személyeskedésbe átcsapni.. szóval.. azt írtam, legelőszörre, hogy.. "a jók mennek el fiatalon.. az meg, hogy az erősek maradnak meg, inkább a világ baja" .. tény, hogy ez egy kissé sarkítás volt, de akkor is meg vagyok róla győződve, hogy nem minden öngyilkos az evolúció söpredéke.. éppen úgy halnak meg kiváló emberek is, ahogy nem.. és ahogy "Szelid sunmalac-Elmeny designer" megjegyezte, valószínűleg az én felmenőim között is több a zsivány, mint akár a kivételes ember, akár a lángelme.. mert az evolúció így dolgozik.. mert ott a legnagyobb a szaporulat, akiknek a legkevésbé kellene szaporodniuk .. nem is tudom, kinek volt ez az ötelete, majd utánanézek.. úgyhogy az első kommentem másik gondolatát is fenntartom.. az a jók mennek el fiatalon, a rosszak pedig itt maradnak.. a bibliai Ábel és Káin történet újabb tanulsága ez.

Stupidella 2009.11.19. 12:48:35

@Zsu0805: perszepersze, nyilván!

Csak mondom, hogy azért öngyilkolásznak a "nagy emberek" sűrűn, mert érzékenyek. Érzékenyek, mert művészek, illetve művészek, mivel érzékenyek. Értöd. :)

Az öngyilkossággal fenyegetőzőket rühellem, mint a szart, mint ahogyan bármilyen zsarolással élő embert. Ha engem valaki azzal fenyeget, hogy megöli magát, ha nem lesz ez, vagy az, akkor még hajrázok is hozzá.

2009.11.19. 12:48:55

@Glg:
Igen ez érdekes felvetés. Annyi dolog van ami/aki miatt érdemes élni. Valahol persze megértem hogy van kilátástalan helyzet, mikor az ember nem látja a jövőjét, de az, hogy ezek miatt öngyilkosok legyünk. Igazándiból aki ténylegesen öngyilkoslesz (fejbelövi magát, felköti magát) - és itt nem az elnyiszálom az ereimet vagy beveszek egy doboz altatót és véletlenül meghalok mivel nem értek oda időben esetekre gondolok - az ha azt vesszük nagyon erős, vagy nem is ez a legjobb szó rá. Gondolj bele mennyire nehéz megtenni, mennyire nehéz meghúzni a ravaszt, vagy leugrani a székről.

2009.11.19. 12:54:38

@Stupidella:
Szerintem amúgy a mai világba már nem sok olyan "művész" rohangál, aki annyira érzékeny lenne mint a régiek. Persze vannak, de szerintem ma már nagyon ritkán lehet egy lapon említeni az érzékenységet a művészekkel. Számos érzékeny ember rohangál a világba, bár tény hogy a "híresebbek" gyakran lesznek öngyilkosok, de én ezt inkább a stressznek és a nyomásnak mondanám, és a nem megfelelő feldolgozásnak.

Ne is mond, én is kb hajrázok nekik, vagy ha olyan közeli ismerősöm akkor mint mondtam kézen ragadom és beviszem az első pszichiáterhez. :)

Stupidella 2009.11.19. 13:01:22

@Zsu0805: manapság inkább bemelegednek. :)

Glg 2009.11.19. 13:06:11

@Stupidella: ez így van-rengeteg a búza művész :D

tarquin - védőháló nélkül 2009.11.19. 13:10:58

A legtöbb sikeres öngyilkosságot nem előzi meg semmiféle fenyegetőzés, és nincs jele, olyan értelemben, ami arra utalna, hogy épp most fog megtörténni.

2009.11.19. 13:20:30

@Stupidella:
Lehet régen azért voltak frusztráltak és öngyik, mert akkor még nem vallahttak színt. :)

Stupidella 2009.11.19. 13:20:53

@Zsu0805: ez bizony nekem is eszembe jutott.

Girgesz 2009.11.19. 13:22:04

Szar dolog a szakítás, de azért nem kellene annyit pörögni rajta fölöslegesen, hogy ilyen dolgokat tegyen meg az ember. Ráadásul az öngyilkossággal nem oldja meg a problémát senki, csak bebizonyítja, hogy gyenge az élethez és elbukott az egyik próbán... Mintha fentről valaki leszólna: "Egyes!-leülhetsz."

Különben is: egy kapcsolat vagy jól működik és akkor sok mindent kibír az ember gyereke, vagy szarul, de akkor meg kár ennyire beleszerelmesedni a másikba. Az a baj a mai ifjúságba, hogy túlzásba visznek minden érzelmet: ha valaki szerelmes, akkor "halálosan és hú, de nagyon, meg különben is, ő az életem értelme, stb.", ha szakítanak, akkor egyből meg akarnak halni, ha elüti az autó a kiskutyájuk, akkor mérhetetlen veszteség éri őket és képesek végkifulladásig élvezni egy bulit, vagy egy PS játékok. "
Ha a mai fiatalságot hallom beszélgetni, mindig egy klasszikus jut az eszembe: "Hát kéhem, maga nohmális?" :)

Ja,és hogy én is fiatal vagyok?-igen. De nem is akartam soha megöngyilkolni magam se bánatból, se feltűnési viszketegségből. És van egy csodálatos menyasszonyom, egy házam, terveim...

Na, ez most jól kibukott belőlem, de qrvára unom már ezt a túllihegett érzelgősséget...

kissbandi 2009.11.19. 13:26:30

Sziasztok!
Új vagyok itt, gondoltam beköszönök! :-)

Bandita

xzvjjo (törölt) 2009.11.19. 13:28:40

Félrelép = jól áll neki halál. Hülye is szóval én erősen támogatom próbálja meg újra de ezúttal ne baltázza el!

Glg 2009.11.19. 13:39:06

@xzvjjo: illetve pont baltával próbálja-azzal nagyobb az esély a sikerre :D

TBal 2009.11.19. 13:42:35

Máté Péter ferdítés:

Öngyi lettem, hogy hulla lehessek.
Öngyi lettem, hogy valamit tehessek.
Hogy kinyiffanjak, s a koporsó is legyen enyém.
Legyek bár koldus vagy király, oly mindegy, csak hulla legyek én.

www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/26419/mate-peter/megszulettem-zeneszoveg.html

Kytia 2009.11.19. 13:45:33

Sziasztok!

Hühh, de megy itt a fekete humor ma.:DD
Nincs türelmem végigolvasni VR és Sün veszekedését, mi a lényege?

2009.11.19. 13:53:19

@Kytia:
Azt a vonalat én se követtem. :)

kissbandi 2009.11.19. 13:57:46

@vendriner aladár: :D :D :D Ez elég "ütős" hozzászólás volt.
Viszont, tömören minden benne van! :-)

deflorator 2009.11.19. 14:03:15

Szerintem mondd meg a lánynak az igazat, hogy unod már a rejszolást. Ettől meg fog hatódni és a karjaidba veti magát.

deflorator 2009.11.19. 14:06:27

Csak annyit tennék hozzá, hogy megcsalni egy lányt helyénvaló, sőt a férfi kötelessége. De el is mondani neki a gyengeség jele.

2009.11.19. 14:13:10

@deflorator:
És mi a nő kötelessége? :)

Girgesz 2009.11.19. 14:16:11

@Zsu0805: ööö... mosogatni, főzni, megérteni és kiszolgálni élete értelmét az Urát és parancsolóját? :)

(Nem bírtam kihagyni.)

2009.11.19. 14:17:57

@Girgesz:
És reggel felkelteni az Urát, akinek bilibe lóg a keze. :) :) :) :P :P :P Amúgy ilyen válaszra számítottam. :)

2009.11.19. 14:19:03

@Girgesz:
Azt hiszem benyelte a válaszom. :(

Szelid sunmalac 2009.11.19. 14:23:05

@VRbagoly: Semmi szemelyes nincs a dologban, hiszen nem is ismerjuk egymast. A Kainos tortenetben meg egyertelmuen az Isten volt ahibas, mert az Abletol elfogadta az aldozatot, a Kaintol meg ugyanazt nem. Csak ugy, heccbol. En is bepipulnek! Gyakorlatilag kieroszakolta az egeszet!

@Kytia: Lenyeg??? Milyen lenyeg?

Girgesz 2009.11.19. 14:24:41

@Zsu0805: Nem akarok közönséges lenni, de ha ezt komolyan kérdezted volna, akkor ezt válaszoltam volna: hülye kérdésre csak hülye választ lehet adni...

De mivel vicc volt, olyan magasra sikeredett, hogy nem lehetett nem lecsapni :)

tuli _ 2009.11.19. 14:27:49

@tarquin- 1forma ördögműalkotás: ez így van. ők nem fenyegetőznek. megteszik.

R. (nő) 2009.11.19. 14:35:41

szerintem meg legyen legális az euthanásia, oszt jónapot.
nem kell senkinek más dolgán gondolkodnia. bosszankodni meg aztán végkép.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 14:37:31

@Kedves Nard: Ha mar itt vagy...az, hogy engem utalsz, egy dolog. Tenyleg. Mindketten tudjuk, ezen a budos eletben semmi nem fog valtoztatni es ez igy is van rendjen, mert mindketten kurvara leszarjuk mit gondol a masik. De bazz...Caddyvel mi a szarra volt ez az egesz jo? En ugyan soha nem szoltam bele ki-kivel mikor, miert baratkozik vagy nem baratkozik, de o tenyleg kedvelt titeket es erre semmi szukseg nem volt. Ha velem van bajod, akkor tudod, hogy baszogathatsz, de rajta keresztul kielni az en utalasomat egyreszt azert felesleges, mert nem fog valtoztatni a dolgokon, masreszt azert felesleges, mert neki az egegyadta vilagon semmi baja nem volt veletek, sot! Es meg a mai napig nem lenne...Csak azt vedd eszre, hogy o nem en...de te tudod...

Kytia 2009.11.19. 14:48:26

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Jézusom! Családi botrány van? Mi lett Caddy-vel? Vagy ne kérdezzek ennyit, inkább olvassam a blogot rendszeresen mint minden rendes blogger?:)

2009.11.19. 14:50:16

@Girgesz: Ezért is tettem oda a :) jelet. :) Gondoltam, hogy mit írnak vissza. :)

Kytia 2009.11.19. 14:50:51

@Zsu0805: Különben sem Te kezdted.:)

Caddy 2009.11.19. 14:51:41

@Kytia: itt vagyok, olvasok, meg ribanckodom. ennyi. :)
Hosszú sztori nem is ide való, meg leginkább sehová.

alumi 2009.11.19. 14:51:55

@VRbagoly: bocs, de én azért olyan sok öngyilkos költőről nem tudok..

csöppet torz az értékrended, mondták már?

alumi 2009.11.19. 14:52:56

ja és személyes ellentéteket nem lehetne inkább privátban lerendezni?

Kytia 2009.11.19. 14:53:39

@Caddy: Jahh, akkor megnyugodtam. Ribanckodni szabad, sőt, az a Nő kötelessége.:DDD

alumi 2009.11.19. 14:53:49

...faszér' kell itt hatásvadászkodni, meg mártírelőadást tartani.

Szelid sunmalac 2009.11.19. 14:53:58

@Kytia: Tenyleg nem tartozik sem ide, sem mashova, de en csak itt talalkozom Narddal es gondoltam elmondom a velemenyem. Elnezest az OFF-ert

Stupidella 2009.11.19. 14:54:43

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: küldj neki privát üzenetet, a nickjére nyomva oszt' helló.

Kytia 2009.11.19. 14:55:43

@prim reborn-habkő rulz: Én tudok öngyilkos költőkről, de asszem, erre szokták mondani, hogy nem mindenki Einstein, aki megbukott matekból.:)

alumi 2009.11.19. 14:59:14

@Kytia: nem mondtam, hogy én abszolút nem tudok.
nem olyan sokról tudok!

Szelid sunmalac 2009.11.19. 15:02:55

@Stupidella: Hujje vagy? Csak csinos csajoknak irok privatban!

Girgesz 2009.11.19. 15:08:40

@Zsu0805: :))))
Ja, és ha már itt tartunk... mostanában olvastam, hogy vannak olyan országok, ahol az asszonynak kötelessége kielégíteni a férje szexuális vágyait, hacsak épp nem pirosbetűs nap van... :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 15:10:25

@Girgesz: Az hagyjan, de ha nem viszi a meghatarozott idoben a kavet a meghatarozott modon, az hivatalos valook (Torokorszag).

Caddy 2009.11.19. 15:11:38

@prim reborn-habkő rulz: faszér kell állandóan személyeskedni, meg célozgatni?

Girgesz 2009.11.19. 15:18:56

@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Vannak még jó helyek a világon... :9
És hogy visszatérjek a posztra, azt hiszem ott kevés ilyen gilisztaeledel rohangál, aki az első nagy szerelemtől meg akar halni :)

(Ja, és most vettem észre azt is -de lehet más már célzott rá-, hogy ha a cím: Öngyilkos lettem miatta -akkor hogy írta meg a posztot az illető? Ugyanis a hullamerevség elég komoly gátló tényező az írásban :D)

alumi 2009.11.19. 15:21:29

@Caddy: nem mentség, de konkrétan kisregényt írni pár ember privát problémájáról egy nyilvános blogon, szerintem semmivel sem jobb, mint célozgatni.
ráadásul a Ti ügyetekbe Nardékkal, miért kell másokat, és más okokat bevonni?

Igazság Atyja 2009.11.19. 15:22:48

@Girgesz: Senki nem akart meghalni, marketingfogás volt. :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 15:28:13

@Girgesz: Ongyilkos volt, de mar elmult...

@Stupidella: Ez volt az elso megnyilvanulasom az egesszel kapcsolataban, de az utolso is, ugyhogy nem kell aggodni.

Caddy 2009.11.19. 15:28:34

@prim reborn-habkő rulz: miért kell egyáltalán bárkit is belevonni? Milyen más okok?

Szelid sunmalac 2009.11.19. 15:29:47

@Igazság Atyja: De hol volt a plakat? Vagy lehet, hogy ez is az es a kommentek lattan megint megprobalja? Uristen! Megoltunk valakit! Megoltek a posztolot! Ti szemetek!

Caddy 2009.11.19. 15:35:23

Primu értelmetlen ezen vitázni. Mindketten tudjuk mi van a háttérben. Részemről lezártam. Sün elmondta amit erről gondolt, mert máshol nincs rá lehetősége. Ennyi.

Igazság Atyja 2009.11.19. 15:39:55

Készüljetek inkább a szeret ünnepére!
Egyébként Sarka Kata csinálta már motorháztetőn is.

Girgesz 2009.11.19. 15:41:05

@Igazság Atyja:

Tudom.(Azért a sok smile.) De egy normális embernek ez még marketingből sem jut az eszébe...

Csak a rutintalan nehogy melléfogjon az ilyen PR fogásokkal, mert annak súlyos következményei lehetnek.(Mint az a bizonyos autógyár, ami az egyik autótípusát NOVA néven akarták Brazíliában befuttatni. Csakhogy spanyolul a "no va" azt jelenti "nem megy". :DDD)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 15:46:52

@Igazság Atyja: Bezzeg arrol nincsenek kepek, se reality show

Kytia 2009.11.19. 15:47:40

Mindig kimaradok a buliból.:(
Nem, mindegy. Az a véleményem, hogy recece.

Kytia 2009.11.19. 15:48:52

@Igazság Atyja: HAJDU-Sarka Kata...már bocs.:)

alumi 2009.11.19. 15:50:26

@Caddy: szerintem sem érdemes erőltetni.
a fő ok nem sün.
amúgy meg dehogy nincs lehetősége. privátban.
na, ennyi.

alumi 2009.11.19. 15:51:32

@Igazság Atyja: legalább tudni fogják hova tűnt el a mercedes billog a kocsi orráról..

Stupidella 2009.11.19. 16:00:40

könyökpuszit kérek.

Igazság Atyja 2009.11.19. 16:04:04

Azaz bizonyos szempontból a Rolls-Royce kényelmetlenebb, mint a Merci. :)

Szelid sunmalac 2009.11.19. 16:04:09

@Stupidella: Nagyon beteg! De nekem az a kedvencem :)

Girgesz 2009.11.19. 16:06:41

@Igazság Atyja: Attól függ melyik nemnek... :D

Szelid sunmalac 2009.11.19. 16:06:55

@Igazság Atyja: Hat azert a kombajn sem idealis...

csillag× 2009.11.19. 16:12:02

Nah, a mai nap sem aktívkodtam, de látom a poszt nem volt valami kommentre méltó :)

@Panni CsP: emelem.. :)

Caddy 2009.11.19. 16:22:31

@primu: majd ha Nard ír nekem privátba válaszolok is rá. De te is pontosan tudod,mi lett a vége annak, amikor én válaszolni akartam a kérdésekre. Na de most már tényleg ennyi. :D

Szelid sunmalac 2009.11.19. 17:27:52

@csillag×: Ha a tragyaban tortenik, akkor semmi gond. Legalabb jo puha es meleg. Raadasul extrem hely es biztosan egyedi. Falusiaknak biztos nem problema.

csillag× 2009.11.19. 17:33:31

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: biosex... :D és még radiátor (= tehén) is lehet a közelben

Szelid sunmalac 2009.11.19. 17:35:22

@csillag×: Latom nagyon egyet ertunk! Akkor mehet?

csillag× 2009.11.19. 17:36:59

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: csak holnap megyek haza, akkor tudom elkérni papától :P :D de tehenük nincs, csak bari

Nikica21 2009.11.19. 18:39:11

@Lajosnak lett egy karfiolja: Teljesen Veled értek egyet...gyógyulj meg és élj normális életet! Mindent bele!:)

Nikica21 2009.11.19. 18:45:05

@Lobelt: Jó közvetítő vagy!:D

Nikica21 2009.11.19. 19:19:17

Én valahogy nem ítélem el a beteg embereket...mindenki máshogy dolgozza fel az őt ért hatásokat...és ha ezzel zsarolta annak is volt oka...nemhiába vannak dokik akik segítenek! Mi sajnos nem értjük meg azt ami bennük játszódik le...kell egy kis segítség!

Nikica21 2009.11.19. 19:21:06

Látjátok én is skizo vagyok...elírogatok itt magamban!:DDDD De rossz lehet depressziósnak lenni.....!:( De most a vidám emberke lakozik bennem!:DDD

KenSentMe 2009.11.19. 19:35:56

@primu: Köszönöm az építő jellegű kritikát, máskor majd kétszer ennyit írok. Az értékrendem meg nem torz.. ja, írnék hosszaban, de ha keveset írsz, biztosan keveset is olvasol.

pkrisko 2009.11.19. 19:55:39

"Öngyilkos lettem miatta"-Ja, ez meg egy üzenet a síron túlról.

Nyavalygás helyett fuss neki még egyszer, csak próbálja alaposabb lenni! Menj ki valami eldugott helyre, ahol biztosan nem ér oda senki, hogy megmentsen! És valami biztos módszert válassz! Speciel én a vonatot ajánlom, valahol a nyílt pályán elé lépsz, aztán vége a dalnak.

Vagy szerezd meg végre azt a csajt és fejezd be az önsajnálatot!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2009.11.19. 20:02:46

@Caddy:

Nem javaslom neked az addig fél lábon való állást.

Caddy 2009.11.19. 20:32:36

@Kedves Nard: mondjuk én azt hiszem elhatárolódnék tőled teljesen. Mint az látható.

Boszinka 2009.11.20. 14:17:51

ez körülbelül olyan mint a se veled, se nélküled kapcsolat......

Marga Rita 2009.11.20. 18:32:07

Hagyd a francba, felejtsd el.
Apropó egyéjszakáskaland...Mizu a HPV-vel?

Brian Miller 2009.11.21. 17:59:41

Nos a sok érdekes és igen tartalmas kommentárt nem olvastam végig kb a 100iknál belefáradtam hogy kb minden második az igazán sikerülhetett volna vagy hasonló tartalommal rendlekzeik. Na ja én volnék a poszt író. Mindenesetre megjegyezném hogy 1 a címet nem én adtam a posztnak 2 felfogták egyesek hogy a kísérlet amit tettem az nem 18-19 éves fejjel hanem jóval korábban történt amikor még az embernek tényleg ninsc meg a magához való esze tisztelet a kivételnek. És az is tiszta jó hogy úgy ítéltek meg valakit hogy hú egyszer hülye volt és akkor innentőlk már csak egy aberált fasz lehet. pedig nem. És hogy megértsétek mert úgy látom ez kell leírom hogy hogyan történt. NEm szóltam senkinek nem beszéltem senkivel írtam egy búcsú levelet amit bedoptam a postaládájukba a leányzó akkoriban rendszeressen sportolt és úgy tudtam az nap is edzésen van de nem otthon volt a kutyája meg megugatott amikor bedobtam a levelet csak annyit látott hogy elmentem a házuktól semmi többet fogalma sem volt róla hogy mire készülök amíg oda nem ért. Nem volt nehéz kitalálnia hogy hova megyek mert Rengeteget szoktunk ott lenni amíg együtt voltunk. Azt hogy hogyan próbáltam magam kinyírni az maradjon az én titkom lényeg a lényeg nem vártam 3 órát az utolsó másodpercre oda értem nekiálltam és már ott is volt... Jártam pszichológushoz nem segít a barátaim sokkal többet segítenek hozzá tenném hogy a postot egy éjjel küldtem be amikor fél év "mosolyszünet" után megint megkeresett. És még valami akármiylen hihetetlen de egy nappal a kísérlet után rá jöttem hogy mekkora barom voltam és azóta voltak az éltemben más jellegű de sokkal komolyabb problémák amik miatt inkább lehettem volna öngyilkos jelölt de még mindíg itt vagyok. Van aki a saját hibáiból tanul Én iylen vagyok ez van. Mindegy köszönöm mindenkinek aki normális hangvételben írt hozzászólást a posthoz a többieknek köszönöm a jó kívánságokat és kívánom hogy az élet 10szeresen jutalmazza meg őket ugyanazzal amit nekem kívántak :)
Ui.: MÉG EGYSZER A POSTNAK NEM ÉN ADTAM EZT A CÍMET!!!!!

Brian Miller 2009.11.21. 18:52:20

A megcsalással kapcsoaltban pedig annak is meg volt a maga oka és módja a lényegen nem változtat meg történt megbántam de ezért az vesse rám az első követ aki párkapcsolat terén még életében nem hibázott. És bár egyeseknek csak az a megcsalás ha dugás is van itt nem ez történt na persze nem is szájra puszi volt a tett. És lehet hogy a szöveg hangvételéből az jött le egyeseknek hogy én még most si legszívesebben " érfeltépőset játszanék" hogy idézzek de nagyon el vannak tévedve. És nem tudom feltűnt e bárkinke de leírtam hogy azóta teljessen normális életet élek azt leszámítva hogy még mindíg szeretem a leányzót. Ugyanolyan ember vagyok mint a kommentelők közül a legtöbben ahogy mindenki én is hibázok néha volt egy -két nagyobb hibám és akkor? attól már rögtön egy utolsó patkány lennék? szerintem nem . Akkor jogossan cseszegethetnétek ha nem tanultam volna a hibámból és most azt közölném veletek hogy a 111ik öngyilkosságomra készülök, de nem így van. Bár nemtudom hogy minek fárasztom magam. Megyek a haverokhoz inni és csajozni...
Hátha találok valakit akit majd jobban fogok szeretni. :) Próbálkozok és azért írtam a posztot mert felgyülemlett bennem az elmúlt közel 4 év és nem volt senki akit elérhettem volna ne mgondoltam volna hogy így le leszek oltva de úgy néz ki a negatív kommentek írói mind tökéletesek és Zeusz földi sarjai gratula nekik :D

Lacza28 2009.11.21. 20:46:12

Sziasztok

Nem olvastam végig az összes kommentet,mert nagyjából mindenki uyganazt írja úgy látom.Elítélitek azt aki öngyilkos akar lenni,ez így rendben is van én is elítélem,de azért ez nem ilyen egyszerű
Hasonló cipőben járok én is,mint a poszt írója,bár öngyilkos soha nem akartam lenni.
Volt egy barátnőm,3 évig együtt voltunk,együtt is laktunk.Már lassan két éve,hogy szakítottunk,de úgy érzem még mindig szeretem.
Erre csak akkor jöttem rá,amikor elment.Tudom,hogy rengeteget hibáztam és azért mentünk szét és már nem is akarom újra visszakapni,de amióta ez megtörtént nem tudok teljes életet élni,úgy érzem,soha nem leszek szerelmes,mert mindig ő jár a fejemben.Volt azóta több barátnőm is,de egyikkel sem volt annyira komoly a dolog,talán pont emiatt.
Ha a szakítás után nem lettek volna melettem a barátaim,lehet,hogy én is máshogy viselem,bár persze így is nehéz még ilyen hosszú idő után is.
Neki azóta tudom,hogy nincs senkije.Tartjuk a kapcsolatot,de csak mint ismerősök és talán ezt a legnehezebb elviselni.
Nem fogok kaparni érte,de tudja,hogy mindig nyitva áll neki az ajtóm.
Szóval szerintem a posztoló problémáját csak az érti meg aki már volt igazán szerelmes.

Erásss 2009.11.21. 21:06:33

@Lacza28:
Szia!

Én is voltam szerelmes,és hidd el nálam jobban nem sokan esnek pofára...Ez megtörtént,megváltoztatni nem lehet.Az ember tanul belőle.Soha ne nézz vissza a múltba.Nem szabad.Felemelt fejjel kell tudni tovább lépni!!Ha a volt barátnődre gondolsz,soha nem lesz normális párkapcsolatod.Az évek meg szépen elrepülnek.A végén azon kapod magad,hogy az ex-nek már családja van,neked meg a barátaid...
Szerintem az lenne a legjobb,ha egy ideig nem találkoztok,nem beszéltek.Azt írod,hogy a b.nőd tudja,hogy nálad nyitva áll az ajtó előtte.Nem lép!Ez jelent valamit,nem?Valószínű,hogy nem is fog!Gondold át!

Erásss 2009.11.21. 21:32:22

@Brian Miller:

Na figyelj!Nem beszélek más kommentelő nevében,majd elmondják a véleményüket,ha akarják!
Szóval:Azt hiszed,hogy csak Te lettél leoltva?Aki ide beküldi a posztját,mindenki kapja a negatív kommenteket.Annyi különbséggel,hogy Ők elviselikEz nem a Jézus Szíve Plébánia,a megértések háza!Azt hitted,hogy mindenki megért?Milyen szép is lenne a világ,ha csupa megértő ember élne a Földön...Azt elismerem,hogy tényleg vannak néha nagyon dúrvára sikerült kommentek,de ... mindenki máshogy adja elő a véleményét.Apropó megértés,akkor Őket is meg lehet érteni a stílusuk miatt!
Viszont a legtöbba tanács az volt,hogy felejtsd el a lányt.Nem akar tőled semmit.Mindig akkor szeretett volna összejönni VEled,mikor megjelent egy konkurencia.A csaj b.női is ezzel tisztában vannak,csak Neked nem mondják.Nem lesz már köztetek lezárva.Hidd el,nem csak Te hibázol párkapcsolatban.Én is csaltam,engem is csaltak!Ez van!Nem nagy kaland.Hidd el,majd eljön egyszer az életedben az a lány,akit soha nem fogsz megcsalni,mert mindennél jobban fogod szeretni.Addig is keresgélj,lépj tovább.Férfi vagy könyörgöm,állj a sarkadra és ne siránkozz!Bocs a nyers modoromért,én ilyen vagyok.A többiek már megszokták...remélem!

Nikica21 2009.11.21. 21:55:52

@Brian Miller: Örülök, hogy már nem gondolkozol öngyilkosságon! A doki miért nem tudott segíteni? Remélem megtalálod azt a lányt akivel őszintén tudjátok egymást szeretni! :)

Brian Miller 2009.11.21. 22:35:14

@Lacza28: Köszi szépen jól esett a kommented. Van 1-2 ismerősöm akik szintén így vannak a dolgokkal annyira szélsőségessen Ők se vezették le a dolgot mint én de később is estek túl a dolgokon mint én.

Brian Miller 2009.11.21. 22:39:18

@Erásss: Semmi gond csak tényleg nem számítottam ennyire dúrva oltásokra :) És próbálkozok a tovább lépésen egyfolytában nem megy valami könnyen de nem adom fel és a tanácsokat nagyon köszönöm segített hogy "kívül állók" adnak tanácsot és nem pszichomókus.

Brian Miller 2009.11.21. 22:41:42

@Nikica21: Köszi hát a doki azért nem mert olyan tucatjával láttam már ilyent hozzá állása volt nagyjából annyiból állt hogy töltsem ki ezt meg ezt a tesztet aztán olyan dolgokat magyarázott bele ami nem is szóval nem igazán tudtam megbízni sem benne. Én is remélem hogy találok egy lányt akivel minden szép és jó lesz és őszintén fogjuk egymást szeretni :)

Nikica21 2009.11.21. 22:48:10

@Brian Miller: Mondjuk szerencséd volt, hogy a barátaid melletted álltak...az sokat tud segíteni!:)

Lacza28 2009.11.21. 23:11:27

@Erásss: Látod a haverjaim pont ezt mondják,hogy lépjek túl,fel a fejjel meg ilyenek,de ez nem ilyen egyszerű.
Nem tehetek róla,hogy nem tudok nem gondolni rá.
Van amikor hetekig nem beszélünk,de akkor is ugyanaz a helyzet.
Én hiszek benne,hogy fogok találni valakit akivel összeillek,de az már nem lesz ugyanaz,mint az előző.
Mindig voltak barátnőim,soha nem maradtam sokáig egyedül.
Talán az a baj,hogy eddig mindig én hagytam el másokat,most pedig engem hagytak el.
Igen,azt is tudom,hogy nem fog visszajönni,de azért álmodozni szabad:)Csak maximum nem álem bele magam az álmomba:)
Azóta is volt már kapcsolatom,de nem volt ugyanaz,pedig azt éreztem,hogy kezdek szerelmes lenni,aztán amikor vége lett,nem esett annyira rosszul,mint az a bizonyos.
Szóval már kezdek túl lenni rajt,de sztem ebből teljesen soha nem gyógyul ki az ember és tudom,hogy ő az igazi.

Erásss 2009.11.22. 07:51:09

@Brian Miller: @Lacza28:
Én tiszta szívből kívánom,hogy sikerüljön a tovább lépés.Hajrá fiúk!:)

fubu05 2009.12.12. 10:51:14

Nekem erről a történtről egy történet jut eszembe. Történt, hogy ahol lakom élt egy hajléktalan ember úgy hívták, hogy Pók. Na ez a Pók nagyon sokat próbálkozott öngyilkosságon, hogy felhívja magára figyelmet. Mindig úgy csinálta, hogy sokan lássák a hajléktalan szállón vagy a kocsma előtt. De sosem gondolta komolyan mindig úgy vágta fel az ereket a kezén, hogy csak egy kicsit vérezzen . Hogy miért beszélek róla múlt időben ennek egyszerű oka van. Nem régiben történt, hogy egy kocsma előtt mikor már nem szolgálták ki , mert annyira részeg volt megfenyegette a pultost , hogy ha nem ad neki inni akkor kifekszik a főútra az autók elé.A pultos nem szolgálta ki , mivel jól ismerte és tudta, hogy csak a szája jár. Na erre a Pók fogta magát és kifeküdt a főútra, de pechjére egy arra járó autós későn vette észre és átment rajta.Hozzá tartozik, hogy fék távolságon belül feküdt ki az autó elé. Az autó elütötte a tűzoltók emelték le róla az autót . Kórházba került és ott elhunyt. Ezzel a történettel csak azt szeretem volna közölni,hogy figyelem felkeltés miatt fölösleges öngyilkosságot megpróbálni, mert egyszer úgy jársz kedves poszt ír, hogy nem lesz aki segítsen neked.
Más egy nő miatt felesleges ilyet csinálni. Szerelmes vagyok én is lányba de ő rám sem bagózik. Próbálom elfelejteni de nem tudom. Azt szoktam mondani, hogy idő mindent megold. Egy szóval érve fel a fejjel és máskor ne csinálj hülyeséget okolj Pók esetéből. Kívánom, hogy minél hamarabb találd meg igaz szerelmet.Szép napot kívánok.

Jul-csi-ka 2009.12.26. 13:54:28

Hmmmm... "Ne ítélkezz, hogy ne ítéltess!" Bárki, bármikor kerülhet olyan helyzetbe, amilyenben korábban nem volt! Hirtelen jön valaki, akiért mindenhová elmennél. Hirtelen kész leszel teljes egészében, hogy beengedj valakit az életedbe. Azt hiszed, hogy nem is igazán szereted, aztán rájössz, hogy mégis... Telik az idő és azt hiszed, hogy túl vagy rajta. Hogy már nem jelent semmit, aztán megint. Nem szeretett, aztán mégis jobban szeret, mint valaha. Érdekes dolog ám az élet! Mihez képest dönt valaki jól, vagy rosszul?? A sorsok egyéniek, nincsenek szabályok. Ne ítéljünk el senkit! "Ma nekem, holnap neked!"

BRFC 2010.12.21. 07:44:30

én ugyanezt érzem a (mostmár csak volt) barátnőmmel, és nehéz kitalálni, mi is az igazság. nem hiszem, hogy játszani akar, ahogy többen mondták, akar téged, de nem most. adj időt neki, aztán lesz, ami lesz. néhány csaj (szakítás után) nem bírja elviselni, ha a fiú valaki mással van. ez a klasszikus példája a se veled, se nélküled esetnek. Viszont a bizonytalanság engem is hazavág.

a legjobbakat!!!
süti beállítások módosítása