A kispap és az eljegyzés

2010. január 20. 07:49 - Panni CsP

A papnövendék kedvenc hobbija a horgászás – talán ennek köszönheti, hogy egy belevaló nő akadt a horgára. A lányt éppen szakítás után vigasztalja a leendő reverendás, nem is sejtve, hogy ebből több lesz gyónásnál. Most újból szembesülhetünk az ősi krédóval, miszerint a legtöbb nőnek a testi-lelki biztonság van az első helyen. Vezekeljünk együtt!

 

Eleinte csak barátok voltunk: talán úgy kezdtünk el közeledni egymáshoz, hogy ő vigasztalt, amikor a párom szakított velem, másfél év után. Korábban is mindig neki (Andris) panaszkodtam, és ő mindig megértő volt, meghallgatott. Csak barátként tekintettem rá, és eleinte talán tudat alatt szerettem bele, nem tudom. Nem emlékszem arra a folyamatra, amikor a barátság határai meglágyultak és a dolog átcsapott szerelembe.

Hét hónapja ismerem Andrist. Igazából csak annyit tudtam róla, hogy kispap, de akkor nem sejtettem, hogy ez most cölibátust jelent, vagy mit. Aztán utána néztem, és megtudtam, hogy kispap az, aki papnak készül, vagyis a püspök által a papnövendék (reverendát viselhet ugyan, de még nem láttam rajta) még gimnáziumi tanulmányait, vagy a teológiát végzi. Tehát nem feltétlenül elkötelezett testestül-lelkestül, csupán „szakosodás előtt van”. De máris érzem, hogy összevissza beszélek, inkább menjünk időrendi sorrendben. Szóval, volt egy pasim, akivel másfél évig voltunk együtt. Nem mondom, voltak szép pillanatok, de sajnos a féltékenykedés és a birtoklás dominált…és mindent elrontott. Eleinte teljesen normális volt, majd valósággal felrobbant, ha egy pasi mellém állt, rám nézett vagy szóba elegyedtem valakivel. Sose csaltam meg, nem is vagyok ilyen vérmérsékletű. Normális lány már az elején szakított volna vele, de én adtam neki több esélyt is. Valamikor sírva fakadt, mert annyira szeretett. Végül ő dobott ki. Andrissal sokat beszélgettünk erről és még ő is azt mondta, hogy üljünk le és beszéljük meg. Ő az utolsó pillanatig azt hangsúlyozta, hogy beszéljem meg a párommal a dolgokat és maradjunk együtt, mert ismeri és rendes embernek tartja. A szakítás után valahogy megkönnyebbültem. Most már minden titkolózás nélkül találkozhattam Andrissal. Éppen valami táborból jött haza és beültünk egy kávézóba. Nagyon sokáig beszélgettünk. Már sötét volt, amikor eljöttünk onnan. A kapunk előtt váltunk el. Megcsókoltam. Ő nem ellenkezett. Nagyon jól esett. Egész este nem aludtam rendesen. Másnap elmondta, hogy ő is sokat forgolódott, a szobatársai nagy örömére - egy budai koleszban lakik.

Összejöttünk. Egyik hétvégén elvitt magával horgászni.

Egy kispap, akinek kedvenc hobbija a pecázás! Valahogy vicces volt. Fogott 3 keszeget, de én előre szóltam neki, hogy bármit is fog, nem pucolom meg, utálom a vergődő, nyálkás dolgokat. Próbáltam egyszer régen apámmal halat vágni, de ahogy rám nézett azokkal az amúgy is üveges szemeivel és közben rángott is…hát feladtam. Aztán apám átvette a kést és odacsapott neki, mire a hal két részletben vergődött tovább, és én itt hánytam el magam. Ezt elmeséltem Andrisnak is, aki nem is nyaggatott tovább halfeldolgozással. Ő nem csinált lelki dolgot belőle: lazán lecsapta mind a 3 keszegét. Meggyőzött róla, hogy nem szenvedtek, mert más a tudatuk. Szóval összejöttünk és már jó ideje együtt vagyunk. Erről a posztról is tud, nem a háta mögött írtam, előzőleg elolvasta, és tetszett neki. Tapasztalatom az, hogy mindent osszunk meg a párunkkal, és baj nem lehet. Andris ugyanezt vallja. És amiért ez az egész írás született: pár napja Andris megkérte a kezem. Üdv: Kati és Andris

 

 
239 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr571681198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kósza 2010.01.20. 13:27:30

@tarquin - washlady: Ő a névadóm :), Aragorn
Viharedzett arcú, éber tekintetű férfi, aki nincs híján a fegyvereknek, s ruházata sok utazástól viseletes. Papsajt Ászok, a fogadós Vándornak szólítja, s azt mondja: ő egy Kósza, egyike a vándorló északi embereknek, a dúnadánoknak.

Erásss 2010.01.20. 13:30:47

@Girgesz:
Mert ezt nem lehet megérteni. Hogyan tud valaki olyan dologról lemondani, ami jó? Pontosabban, ha nem próbálta még, akkor sem értem, hogyan tud lemondani olyasmiről, amit nem is ismer...Ha viszont már szexelt és lemond róla, akkor nagyon szerencsétlen emberrel keveredhetett össze, aki egy életre elvette tőle a kedvét....:D

Kósza 2010.01.20. 13:32:11

@Kedves Nard: csupán az elb@szott fotók miatt, amit belinkeltél, a véleményeddel, az észérvekkel semmi bajom, de bizonyos szinten túl már nem tartom helyénvalónak más elveit fricskázni. És ez a két kép együtt ilyen volt, ráadásul semmi köze sem volt az általad emlegetett hitlerjugend múlthoz.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2010.01.20. 13:32:36

@Girgesz: És még egy: félre ne érts, van nekem is elég bajom a katolikus egyházzal, de értékelem, hogy legalább próbálkoznak. :-)

Off: Tulajdonképpen sosem értem, hogy van az, hogy miközben a ferenceseké az egyik legszigorúbb szerzetesrend (pl. a középkorban a legdurvább, legrettegettebb inkvizítorok voltak a jezsuiták után/mellett) mégis ők tudják a legemberközpontúbb (hú, de hülyén hangzik) katolikus közösségeket létrehozni. Amikor jó "sztorikat" hall az ember ismerősöktől, azokról nagyrészt kiderül, hogy valami ferences szervezésű tábor, buli, akármi volt. Nem reklám, tényleg nem értem, persze az is lehet, hogy csak véletlenül mindig így dobta a kocka az ismerősök körében.

Girgesz 2010.01.20. 13:33:15

@Stupidella: nem. Beállok a sorba közétek. De azért mégiscsak jobb ezt hölgyektől olvasni ;)

@Kósza: S közben az egykor dicső dúnadán nép nagy királyainak egyetlen élő, egyenesági leszármazottja, aki vállán hordja ősei bűnét, és a jó megmentésének terhét. :D

kóristalány 2010.01.20. 13:37:29

@Erásss: Ez valami olyasmi, mint amikor lemondasz a csokiról a fogyás érdekében, csak itt egy fennköltebb célról és nagyobb áldozatról van szó. :)
Én már a csokinál is kudarcot vallottam...

ohrana 2010.01.20. 13:39:26

@Stupidella: Az a vicc, hogy ez NEM kőkörszaki marhaság. Eleinte nem is volt, a keleti egyházaknál is csak korlátozottan van (szerzetesek, püspökök)

o

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.01.20. 13:43:40

@Stupidella:

Az én koromban már gondolni kell arra is, hogy mi van odaát...

Kósza 2010.01.20. 13:43:48

@Girgesz: de a legszebb, hogy még egy tündét is képes volt kibeszélni a bugyijából! :)

Girgesz 2010.01.20. 13:45:03

Eszembe jutott még valami: "Pap leszek, a pokolba is!" :D
(Hogy a hülyeség milyen könnyen megmarad az emberben?!?)

@kóristalány: ez meg olyan Micimackós okfejtés volt :D -de találó.

Stupidella 2010.01.20. 13:46:55

@tiboru: ugyan...!

@Girgesz: :)

@ohrana: nyilván nem szó szerint kőkorszaki, ez egy jelző volt arra, hogy egy kissé elavult dolognak tartom.

Girgesz 2010.01.20. 13:50:42

@Kósza: Igen... érdekes, hogy erről a tettéről nem zengenek ódákat a kastélyokban, nem énekelnek vidám nótákat róla a hobbitok, de még csak Kovi sem csinált belőle pornófilmet :D
Pedig képzelheted, hogy egy örök élettel megáldott, az istenek szépségét magán viselő lény mit nyújthat egy buja éjszakán ;)

alex4 2010.01.20. 13:55:43

@Girgesz: Szvsz, Micimackó sértésnek venné, ha valaki a vallásosok közé sorolná, hiszen az ő jelmondata („Gondol, gondol, gondol!) inkább a józan ész használatát érzékelteti - ez utóbbit viszont semmilyen vallás nem tartja kívánatosnak! Még csak azt kéne! :))

kóristalány 2010.01.20. 13:55:53

@Girgesz: Törtem is a fejemet rajta sokáig :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 13:56:25

@Kósza:

Az én adómból is zabálnak érdemi produktív munka nélkül azok a gennyzsákok (egyház pl) nehogy már ne fricskázzam, gúnyoljam, vagy sértegessem őket akkor, és amikor úri kedvem tartja! :) Az hogy számodra mi elfogadható, panaszold el Zsákos Frodónak! :)

Goompah 2010.01.20. 14:01:47

A cölibátus gazdasági okait mindenki ismeri. Hogy aztán milyen álszent magyarázattal nyomták le szegény papok torkán, az már más kérdés.

Ha a protestáns egyházak papjai, lelkészei kellőképp tudják Istent és az egyházközség tagjait szolgálni, akkor erre egy nős katolikus pap is képes lenne. Sőt papnő is, bármily eretnekségnek hangozzék is.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 14:02:31

@Stupidella: a kaotikus egyház számára a nők még mindig ördögi teremtménynek számítanak, régi hagyomány ez már náluk, egészséges férfiember pedig nem paktál az ördöggel, marad a cölibátus.:-)

Girgesz 2010.01.20. 14:05:16

@alex4: Micimackó, mint logika fáklyájának hordozója? Ez jó :DDDDDDDD

@kóristalány: közben hány csupor méz fogyott el?

Girgesz 2010.01.20. 14:08:40

@tarquin - washlady: ajjaj!Akkor az én lelkem már odavan, mert lepaktáltam egy csinos kisördöggel? :DDDDD

kóristalány 2010.01.20. 14:14:53

@Girgesz: Hány is?... gondolj, gondolj, gondolj...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 14:16:40

@tarquin - washlady:

A zeredendő bűn miatt! :D A zördögtő' való mind!

gabcigirl 2010.01.20. 14:25:54

Jó hír a papoknak: a Biblia, ha végigolvassák, SEHOL NEM TILTJA a nősülést- sőt kifejezetten javasolja is. Úgyhogy nyugodtan lehet tehát családot alapítani meg gyermekeket vállalni, hajrá !!!

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2010.01.20. 14:26:10

@Kedves Nard:

miert probalod osszemosni az egyent a szervezettel? miert a vallas hibaztathato bizonyos tettekert? miert nem ismersz pozitiv peldat? minden cigany bunozo? minden zsido nyereszkedo gazember? etc etc. azt hiszem sokkal kevesbe ismered a vallast vallasokat mint ahogy hiszed. kiemelsz negativ peldakat mert pozitivokat nem ismersz,mert azok nem jelennek meg a bulvar sajtoban...

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 14:30:04

@Kedves Nard: nem volt az ellenállás sem túl nagy ott a fa alatt, azóta próbálják helyrehozni a bakit:-))

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 14:31:40

@Girgesz: ezt nem tudhatom, nem én vagyok a jóisten.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 14:40:42

@bolkonszkij: dehogy, az én eszemmel káosz lenne, nem világegyetem.:-)

bolkonszkij 2010.01.20. 14:43:24

@tarquin - washlady: Ahogy elnézem a világunkat, akár Te is terethetted volna.:)
Amúgy a katolikus egyház konezrvativizmusa számomra három dologban csúcsosodik ki: cölibátus, fogamzásgátlás merev elvetése, nők nem lehetnek papok.

Girgesz 2010.01.20. 14:43:51

@tarquin - washlady: hát igen... összerakták amijük volt és jólelb@szták az életük. :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 14:48:43

@lacikafan:

Itt speciel a katolikus egyházról volt szó. Egyén, nem mondtam egyént, csak annyit, hogy a mostani pápa hitlerjugendes volt.

Az ős kaján 2010.01.20. 14:49:02

@Kedves Nard: Igazad van, de terád sincs szükség.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2010.01.20. 14:50:05

@Kedves Nard:
es? nem azert szeretjuk....
Csajkovszkij meg buzi...ot sem azert szeretjuk...

kencel 2010.01.20. 14:52:58

LOL. Akkor most mi lesz a kiscsakoval. Pap lesz igy is? nem vagom a colibatus mennyire tamogatja a hazassagot. Meg a vegen kiderul hogy nem is pedofil aztan megnosul:D:D
A tortenetrol eszembe jut a Maffiozok cimu hires sorozatbol az a jelenet amikor a Pap a maffiavezer felesegehez jart rendszeresen(mint utolag kiderul kajalni) es kozben probalta odalogatni az oreg egyszemut. Persze nem sikerult. KOzben masokknal igy probalkozott.
Ugyes vagy kispap.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 14:56:44

@lacikafan:

Csajkovszkij nem is volt pap sem egyházi személyiség/vezető! :)

@Az ős kaján:

Dehogynem, kiből lenne amúgy adóbevétele az országnak? A csuhások csak viszik a pénzt.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 14:57:00

@Girgesz: na, ebben sem vagyok teljesen biztos.:-)

@bolkonszkij: én például biztosan nem tudnék fényt teremteni, meg fekete lyukat sem, meg időt sem.. meg..meg..:-) Tudtommal a róm.kat egyház a fogamzásgátlás bizonyos módszereit utasítja el, de ennek is utána kellene olvasnom.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2010.01.20. 15:04:10

@Kedves Nard:
amugy az elso megjegyzesemhez beteheted a katolikus szot a vallas ele :) ugyanugy nem fogsz ismerni pozitiv peldat...ha a rosszat keresed valamiben akkor meg is fogod talalni. keresd a jot :)! szerinted mivel foglalkozik egy pap amikor nem misezik?

Girgesz 2010.01.20. 15:05:04

@tarquin - washlady: a paradicsomból ki lettek tiltva... pedig ott aztán arany életük volt! Itt meg jöttek a betegségek,az öregség, a munka, stb. Akkor valamit csak elb@szarintottak azok ketten annak idején!
(Meg különben is... miért éppen paradicsom? Miért nem sárgabarack?Az sokkal finomabb!)

bolkonszkij 2010.01.20. 15:06:15

@tarquin - washlady: Én úgy tudom, hogy általában véve a fogamzásgátlást (pl. az óvszer használatát) utasítja el, valamint az abortuszt még a megerőszakolt nők esetében is. De lehet, hogy tévedek, én sem vagyok naprakész.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:07:45

@Girgesz: felismerték a szabad akaratot. Nem mindenkinek jó az akolban.

Kósza 2010.01.20. 15:11:29

@tarquin - washlady: ha jól tudom, a naptár-módszer kivételével mindent elítél, még a Kelenföldnél kiszállást is :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:11:38

@bolkonszkij: abortuszt nyilván, és minden olyan fogamzásgátlási módszert, amely gátolja a megtermékenyített petesejt beágyazódását. Nem tudom, hogy az óvszert elutasítják-e, megnézem, nem vagyok jó katolikus:-)Elképzelhető, ha minden mesterséges eszközt tiltanak.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 15:12:06

@lacikafan:

Semmit nem csinál. Lóg, herever, pedomacit játszik. Vagy valami látszatmunkát csinál.

Girgesz 2010.01.20. 15:12:30

@tarquin - washlady: hát...ha felismerték volna a szabad akaratot, akkor dönthettek volna úgy is, hogy inkább maradnak. Máshol meg a szabad akarat, mint az emberiség nagy ajándéka szerepel.(Ez a gondolat szerepel az Angyalok városa c. filmben is, meg jó pár patinásabb irodalmi műben.) Akkor most hogy is van ez?

alex4 2010.01.20. 15:14:34

@Girgesz: Azért - szvsz - még így is több józan észt szorított bele Milne, mint ami a vallásosokra jellemző.

Csak képzeld el, pl, ha egy társalgásban vki istenről beszél, vajon visszakérdez vki más, hogy a „jó, de melyik"?, beleGONDOLván, hogy jónéhány minden6ót (ugye, mindegyik, külön-külön „egy és igazi és univerzális"!) képzelnek be maguknak az emberek a Föld különböző pontjain.

Melyik dolog a menő? Ostyás-kannibálosdit játszani egy katolikus templomban vagy imamalmot pörgetni Tibetben (hogy tömjénzsolt gúnyolódását az amerikai énekes-táncolós misékről ne is említsem)?

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:16:03

@Kósza: a Kelenföldnél kiszállás elítélésének magyarázata nem is akármilyen :-)

bolkonszkij 2010.01.20. 15:16:48

@tarquin - washlady: Kérlek, jelezd majd, hogy mire jutottál. A védekezés tiltása kiváltképp időszerű például Afrikában, ahol nagyon sok HIV-pozitív van. Másrészt a katolikus papoknál is az elfojtott ösztönök felszínre törnek - Boccacccio novelláiban hemzsegnek a szoknyapecér papok.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 15:18:04

@bolkonszkij:

Ott sem engedélyezte a pápa az óvszer használatát! Volt is ebből botrány.

Kósza 2010.01.20. 15:20:08

@tarquin - washlady: szinte bájos, a magnak ilyetén nagy becsben tartása! :)

Girgesz 2010.01.20. 15:21:06

@bolkonszkij: Boccaccio biztos nem ismerte a papokat, és csak azok rossz oldalát látta, mert csak azt fújta fel a korabeli sajtó }:-)

bolkonszkij 2010.01.20. 15:22:27

@Kedves Nard: Volt, de a katolikus egyház emlékezetem szerint nem nagyon revideálta az álláspontját. Egyébként Giordano Bruno megégetése miatt is egy-két éve kértek elnézést - közben eltelt vagy 500 év. A katolikus egyház malmai lassan őrölnek.

Girgesz 2010.01.20. 15:25:01

@Kósza: főleg, ha valaki a másik vonalon közlekedik, akkor cseszheti, ha Kelenföldnél száll ki :D

@alex4: Erről inkább nem fejtem ki a véleményem, mert megalapítanék még egy vallást :DDDDDDD

Girgesz 2010.01.20. 15:26:42

@bolkonszkij: hát eléggé lassan... és szerinted Bruno bácsi megbocsájtott?

bolkonszkij 2010.01.20. 15:27:14

@Girgesz: Igazad lehet, nyílván a korabeli Blikket tanulmányozva írta meg nagy művét a csapodár papokról.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:28:32

@bolkonszkij: házastársak esetében nem tiltja.:-))) Furfangosak.

@Kósza: és a feleség kielégüléséé a házastársi szeretet nevében:-)

Kósza 2010.01.20. 15:28:45

@Girgesz: más vonalon békésen lehet haladni a végállomásig! :)

bolkonszkij 2010.01.20. 15:28:51

@Girgesz: Hát ha a pápa kéri szépen, akkor biztosan.:)

Kósza 2010.01.20. 15:30:20

@tarquin - washlady: ugyan kérlek, ezügyben világos, és helyes az iránymutatás, a feleségnek pont annyi ideje jut rá, mint a férjnek! :)

bolkonszkij 2010.01.20. 15:31:02

@tarquin - washlady: Köszönöm, ezt nem tudtam. De vajon mi lehet a logikája? A feleség ne essen teherbe, az esetleges barátnő pedig igen? Hogy van ez?

bolkonszkij 2010.01.20. 15:34:35

@Kedves Nard: Igen így is mondhatjuk. Holott neki volt igaza.

Girgesz 2010.01.20. 15:35:22

@Kósza: te,ez nem sz*pás? ;)

@bolkonszkij: ez kb.olyan, mint amikor egy gyilkos bocsánatot kér a szülőktől, amiért megerőszakolta, majd megölte a tizenéves lányukat. Akkor már qrvára mindegy!A pápa is ahelyett, hogy bocsánatot kérne pár csontváztól inkább azon gondolkodhatna, hogy most elkerülje a jövő bűneit...

Father Justice (törölt) 2010.01.20. 15:37:19

@tarquin - washlady: Én tanultam hittant gimnáziumban. Az akkori állás szerint a katolikus egyház egyetlen fogamzásgátlási módszert tartott elfogadhatónak: a női szervezet termékeny és terméketlen időszakaihoz történő igazodást. Bár ez önmagában is elég maradinak tűnik, nem is ezzel volt problémám, hanem hogy ütött egy másik "szabályt", amit ráadásul pár órával azelőtt tanultunk. Nevezetesen, hogy a szex akkor megengedett, ha nem csupán a testi örömszerzésre irányul, hanem a gyermeknemzés szándéka is megvan. Namármost ha tervezetten olyan időpontokban szexelek, amikor minimális eséllyel sikerülhet gyerek, eleve nincs meg az utódlás szándéka. E kérdést fel is tettem az atyának, aki pár másodperc gondolkodás után ezt a választ szolgáltatta: "Ööö... következő fejezet..." :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:37:52

@Girgesz: ne feledjük, hogy előtte nem voltak döntési helyzetben.

bolkonszkij 2010.01.20. 15:39:46

@Girgesz: Ha jól tudom, akkor általában az inkizícióért is nemrég kértek elnézést. Évekkel ezelőtt jártam Toledoban az inkviziós múzeumban (nem a spanyol katolikus egyház, hanem az állam hozta létre), nagyjából három-négy termet tudtam végignézni, utána ki kellett mennem levegőzni: ennyi szörnyűséget életemben nem láttam...

Girgesz 2010.01.20. 15:50:11

@bolkonszkij: nekem elég volt, amikor elolvastam, amit egy korabeli realista író lejegyzett a papok módszereiről... azt hiszem, ezekért elmormolhat párrózsafüzért a katolikus egyház minden tagja, mire bocsánatot nyer.

@tarquin - washlady: de voltak...mikor egyenek, mikor ússzanak, mikor simogassanak állatokat/egymást.
Aztán jött Éva meg az ő kígyója és a nő döntött úgy először, hogy hallgat arra a bránerra(lehet, hogy ez volt az eredeti neve, csak túl hülyén hangzott volna és átkeresztelték kígyóra?) és eszik a tiltott gyümölcsből. Szóval csak a nő esett bűnbe először... és különben is: ha nem volt gyakorlatuk a szabad döntésben, akkor miért csinálták?-inkább kezdték volna kisebb volumenű dolgokkal(pl. előröl, vagy hátulról?) :DDDDDDDDDDD

Girgesz 2010.01.20. 15:51:30

@Kedves Nard: de ez a variáció nem is volt benne a Blöffben :P :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 15:52:36

@bolkonszkij:

Azért vicces, hogy a népirtásért (nyilván Bruno csak egy volt a milliókból) egyszerűen bocsánatot kér, és azt hiszik ennyivel el lehet intézni. Aki merényletet követett el a pápa ellen, mégis sittre került, tőle miért nem fogadják el azt, hogy "Bocsi, szar poén volt" ? :)

Pinochettől miért nem fogadták el, hogy bocsánat? :) Tőlük meg mindenki fogadja el? Szemforgató korrupt szemét bagázs.

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:58:33

@bolkonszkij: házasságon kívüli szex katolikuséknál? Miről beszélsz?:-))))))

@Primitív Állat: jó kérdés.:-)))unokaöcsém most nősül, be is jelentkeztek paphoz, hogy járnának jegyesoktatásra. Mire a fiatal pap: Mégis, mit tudnék én maguknak oktatni erről?:-))

Kicsit lemaradtak katolikusék, mert a nem hormonális, de nem is mechanikus fogamzásgátlásról hallgatnak. Hm. Összehívok egy zsinatot.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 15:59:33

@Kedves Nard: a merénylőtől elfogadták. Meg is tért a nyájba, ha jól tudom.

Kósza 2010.01.20. 15:59:42

@tarquin - washlady: nem vagy Te még vénasszony, hogy zsinatolj! :)

bolkonszkij 2010.01.20. 16:01:57

@Girgesz: Sok kiállított eszközről azt sem tudtam mire való, de ott voltak a szemléltető ábrák. Volt például egy elmés szerkezet, amit benyomtak a kínzásra ítélt szájába, az egyik hosszú vastüske az áldozat nyelvébe fúródott, a másik a szájpadlásába - így akadályozták meg, hogy az ordításával zavarja a hóhérok elmélyült munkáját

@Kedves Nard: Sok száz éve volt, minek jobban bolygatni a múltat.:)

Kósza 2010.01.20. 16:03:47

@bolkonszkij: türelem, mindjárt rátérünk a holokausztra is :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 16:10:17

@Kósza: még lehetek, nem árt felkészülni.:-))

alex4 2010.01.20. 16:11:17

Valaki fennebb már említette a vallási megosztottságot és az egyes istenkék nevében elkövetett disznóságokat.

Ma sincs ez másképp - sajnos! Egy friss hír:

Meghaladja a kétszázat Nigériában a keresztények és muszlimok közötti összecsapások halálos áldozatainak száma. A zavargások Jos városban újultak ki vasárnap egy mecsetépítéssel kapcsolatos vita miatt. (mtv teletext 131. oldal)

Milyen szép példa az ökumenizmusra! :)))

Girgesz 2010.01.20. 16:12:47

További szép napot!- mára úgy érzem elég észt osztottam ki. Nekem meg alig maradt a végére :DDDDDDD
Most megyek haza és feltöltődöm holnapra ;)

bolkonszkij 2010.01.20. 16:15:05

@tarquin - washlady: OK, nagyon is világias a logikám, nem vettem figyelembe, hogy házasságon kívüli szex náluk ab ovo nincs, s ami nincs, arra nem is vonatkozhat semmilyen szabály. De vajon mi vonatkozik, mondjuk, az élettársakra?

Kósza 2010.01.20. 16:23:41

@tarquin - washlady: tényleg,... miért is érdemelne bocsánatot az, aki egy emberölés után még a pápát is megmerényli?! :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.01.20. 16:27:36

@alex4:

Speciel a buddhistákat csípem, még egy buddhista terroristáról nem hallottam még.

Kósza 2010.01.20. 16:32:17

@Kedves Nard: Új terrorizmus címszó alatt találod őket

Kósza 2010.01.20. 16:38:35

további jó fecsegést, kellemes estépítést! Sziasztok!

tarquin - védőháló nélkül 2010.01.20. 16:44:04

@Kósza: ezt ne tőlem kérdezd, a pápától nyerte el. Még a kegyelmet is kijárta neki.

Nikica21 2010.01.20. 20:57:53

Jó estét!:)
Jó kis sztori...olyan mesebeli!:)

Erásss 2010.01.20. 21:25:18

Halihó esti műszak!

Nikica21 2010.01.20. 21:29:52

@Erásss: Megérkeztél....hol hagytad nyugodtabbik feled?:)

Erásss 2010.01.20. 21:32:52

@Nikica21:
Nem tudom hol van, eltűnt az éétteerreenn!:D

DEVIL! Hiányzol a leltárból!:D

Nikica21 2010.01.20. 21:39:35

Devil hol vagy Te drágaság?:D

Nikica21 2010.01.20. 21:43:43

@Erásss: Na mind1 addig beszélgessünk mi csajok...hogy vagy?:)

Erásss 2010.01.20. 21:48:58

@Nikica21:
Ezen a papos dolgon megdöbbentem...A mai világban cölibátus.:))

Különben jól vagyok. Neked hogy telt a napod?

Nikica21 2010.01.20. 21:54:39

@Erásss: nekem a mai napom kifejezetten jól!:) De igazából semmi kül...gyógyulgat a lábim!
Lánykád is gyógyulgat?:)

OwL 2010.01.20. 22:32:50

A "Kati és Andris" -ig megvoltam róla győződve, hogy ismerem ezt a párocskát, mert két közeli ismerősöm ugyanezt evezte végig. Csak a Kati nem stimmel, még az Andris is ok. :P

Amúgy klassz sztori, nincs ebben semmi rossz. Kicsit hosszú volt a horgászat meg halpucolás kifejtése. :)

2010.01.21. 08:51:48

@Kedves Nard:

Kifejezetten ironikus, hogy II. Janos Pal meg lengyel ellenallo, nem ? :D

BéLóg 2010.01.22. 21:08:44

@Kedves Nard: Tudod, te észlény, a mai Magyarországon nagyjából az 1975 előtt születettek mindegyike volt leninkisdobos meg leninúttörő, és nem igazáv VÁLASZTÁS alapon.
Németországban meg az adott korosztály, szintén nem önkéntes alapon volt hitlerkisdobos meg hitlerúttörő.
Sajnálom hogy ennyire ostoba vagy.

Frucsasz 2010.01.24. 20:11:08

Nem is láttam, hogy pályázatot hirdettetek "Írjunk posztot betépve!" jeligére... Két mondat közt van, hogy 10 év időugrás is történik a sztoriban.

Amúgy gratulálok, egy kispap, aki annyira céltudatos, hogy az első nőért otthagyja azt, aminek/akinek elvileg az életét szentelné... és a hobbija Isten teremtményeinek agyoncsapdosása. Mert msá a tudatuk... Sweet. :(
süti beállítások módosítása