Nem tudtam vele mihez kezdeni

2010. február 09. 07:14 - csajokespasik

Ezúttal a távoli múltba utazunk, és megtudjuk, hogy az előző rendszerben dúló csajos-pasis viszonyok rémisztően hasonlítottak a mai állapotokhoz. Hiába nézett ki észbontóan a srác, roncs Lada-derbiken kívül nem lehetett vele másról beszélgetni. Most megtudjuk, hogy a külcsín nem pótolja a kongó belső ürességet!

 

Boldogult lánykoromban (48 kg, hosszú, barna haj, nagy őzike szemek, függetlenség, ahhh!…) tagja voltam egy táncegyüttesnek. Kötelezettségünk volt, hogy állami ünnepeken fellépjünk valamilyen honvédségi rendezvényen. Itt láttam meg a nézőtér első sorában egy félistent, szőkés hajjal, lezseren, jóképű ábrázattal, és olyan tekintettel nézett, hogy felállt volna a szőr a lábamon, ha lett volna.

Szóval, álomszép volt, életemben nem láttam még addig olyan jó svádájú srácot (Hollywood még nem fedezte fel Hugh Jackmant). Még a gyakorló öltözet is baromi jól állt neki. Mit ad a jó ég, a legközelebbi próba után megvárt a kijáratnál, és találkozót kért. Rögtön ráálltam, és két nap múlva találkoztunk. Ahogy elkezdtünk beszélgetni, kezdett leolvadni róla a korábban feltételezett „félisten” titulus. Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is. Szerintem azt sem tudta, kicsoda az a Jókai Mór. Salinger nevének hallását meg végképp nem feltételeztem róla. Semmiről nem tudtam vele dumálni, csak arról, hogy milyen diszkóba jár, miket szokott a haverjaival csinálni (roncs Ladákkal száguldozni), ahogy belemelegedett a „szórakoztatásomba”, egyre jobban éreztem, hogy én még csókolózni is képtelen lennék vele. Miközben szenvedtem, azon agyaltam lázasan, milyen rendkívül fontos dologra hivatkozva léphetnék le. Szegény, nem értette, amikor hazakísért, miért mondtam gyors és határozott nemet a következő randi lehetőségére. Sokszor halljuk, hogy a pasiknak nem fontos egy jó nő esetén az, hogy tudja, hol terül el az USA, anélkül is remekül megy velük a szex. Lehet, hogy másoknak nem okoz gondot az, hogy nem tud a partnerrel közös témát találni, és ez a testi vonzalmat is paffra teszi. Érdekelne, hogy más lányoknak, asszonyoknak is volt / van-e hasonló tapasztalata, élménye.

 
235 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr781733331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vendriner aladár 2010.02.09. 08:28:03

Én végképp nem értem a nőket! Volt kocsija, jóképű volt, egyenruhája volt. Lehet, hogy mondjuk a téeszelnök integetett a szájából, akkora paraszt volt, de miért nem kellett? Hogy mennyit változott azóta a világ... (a rossebbe)

Másik kérdés, mi az a "svádájú"?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 08:33:16

@vendriner aladár:

Jóvágású, mint a Feri. Mármint a Vágási.

Panni CsP · http://csajokespasik.blog.hu 2010.02.09. 08:37:38

@vendriner aladár: A jó svádájú azt jelenti, jó kiállású.

vendriner aladár 2010.02.09. 08:38:10

Köszi, ma is tanultam valamit!

2010.02.09. 08:40:52

Nekem volt...:))
Gyönyörű fiú volt, de konkrétan nem voltak gondolatai.
Kb 1 db agysejtje lehetett, pedig esküszöm olyan szép gyerekeink lehettek vóna...:D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 08:42:47

Én hasonló mentális kapacitású lányokat ismertem.

dr. gernika 2010.02.09. 08:43:56

Szerintem inkább Lada-roncsderbi az.

"Érdekelne, hogy más lányoknak, asszonyoknak is volt / van-e hasonló tapasztalata, élménye."
Volt, de én túltettem magam rajta, olyan szép volt az a fiú. :D
Persze rövid ideig tartott, de egyébként sem egy életre terveztem vele. :)

Viszont ez a Salinger-példálózás az első randin elég sznob dolog, ilyenkor nem kell feltétlenül világmegváltani, és nem hiszem hogy a szépirodalom az egyetlen téma, ami felmerülhet.
Én inkább azt emeltem volna ki kifogásként, hogy a srác csak magáról beszélt, a lány iránt nem érdeklődött. De ez felfogható első randis görcsként is. A koptatást meg lehetett volna indokolni egy "nem egyezik az érdeklődésünk"-el.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 08:45:00

@vendriner aladár: én konkrétan utánanéztem, hogy ki ez a hollywoodi pasi *pirul* Ez egy tanulós poszt.:-))

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 08:51:30

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):

Gondolom az ilyen csak magamról beszélős pasik más téren is csak magukkal elfoglaltak :)

dr. gernika 2010.02.09. 08:57:53

@Kedves Nard: Igazából nem tudom, mert nálam sosem jutott csakmagáról beszélős pasi "odáig" *szégyenlős kacsintós szmájli*.

Devil2 2010.02.09. 09:17:01

Kedves Posztoló, mi a telefonszámod? :)

2010.02.09. 09:20:45

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ):
Szépirodalmat én se részesítem előnyben az első randin. Mondjuk itt szerintem nem azzal volt a gond, hogy a srác nem tudta ki az a Salinger, hanem inkább azzal, hogy a beszélgetési témák mibenléte alapján a posztoló azt feltételezte hogy azt se tudja, hogy ki az a Jókai Mór.

Mandarin7 2010.02.09. 09:32:32

Nekem is volt szerencsém találkozni egy hasonló típussal.
Annyira szép volt, de valahogy az idétlen röhögésén kívül mást nem tudtam kicsikarni belőle a randi során.Lehet én nem jöttem be neki annyira,hogy megvillogtassa az IQ-ját, csak akkor azt nem értem,hogy miért csodálkozott,mikor a második randi lehetőségre egyből nemet mondtam...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 09:33:04

@Zsu0805:

Hát autószerelő volt a mi társaságunkban is, és tényleg csak erről tudott beszélni, no meg méjmadjar is volt. De, a postban szereplővel ellentétben, ő olyan volt mint egy rakás fos amire dobtak egy ritkás parókát :) Mondjuk legyen inkább autószerelő, semmint rendőr. Az a legalja mindennek.

Plumper 2010.02.09. 09:34:29

@Traktorka: az is baj, ha okos, de nem olyan MENŐ. értsd: nem jár D&G-ben, nem dellás, nincs autója.
minden korban megvolt a menőség. Meseautó, Skoda, Zsiguli, Opel, BMW..:-P

tom sailor 2010.02.09. 09:47:10

Jókai valami szakács lehetett, mert bablevest neveztek el róla. Na, randizunk?
:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 09:48:55

Engem olvasásmániás szépfiú szólított le elsőként, olyan 2 évre.:-) Fiatalság, Salinger:-)

summerstorm 2010.02.09. 09:49:42

@Plumper:

nálam a D&G-s póló már figyelmeztető tényező :)....
hogy hülye sznob :D

tom sailor 2010.02.09. 09:49:46

@tom sailor: És a randin ott állok egy szál ingerben. Jó lesz?

Plumper 2010.02.09. 09:55:32

@mooon:): az, de sokakat ez elcsábít. idősebb nőket a Mars and Spencer és társai. csak azt nem értem, hogy a nők miért mindig pénzéhesebbek és nézik a pasit, mennyire dellás, míg pasiknál ez sokkal kevésbé téma, hogy a nő mennyire pénzes? nekik a punci számít, de a szex ingyen van.

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.09. 09:55:44

ez nőben is létezi. Kb 30 szót ismert. Fater, muter, canga, jösz, mész, kafa, tökjó, nemá, tyű, stb... és ezeket variálta...
De az alakja az magáért beszélt:)

2010.02.09. 09:58:42

@Janiszta:

canga???:DDD
de rég hallottam ezt a szót!
ismerte a "tyű"-t?:D:D akkor nem is volt olyan buta..:)

summerstorm 2010.02.09. 10:01:09

@tarquin - 1. Piréz FC:

BMW-vel kapcsolatban nekem lassan el kellett fogadni, hogy azért nem mind hülye, aki benne ül (eddig ez a mondat antagonisztikus ellentétet jelentett volna nekem).... De hogy valamit művel a benne ülők agyával az biztos... egy nagyon kedves egyén akit ismerek nagyjából elkezdett úgy vezetni, mióta bömöse van, mint valami ámokfutó...

@Plumper:
persze, meg sok lánynak az is bejön, ha derékig kigombolja a Bugatti ingét, és csábítónak szántan (de leginkább csak szánalmas fejet vágva) néz..

2010.02.09. 10:04:45

@Plumper:

Ez csak azon múlik, hogy mennyire érdekelnek a külsőségek.
Én kifejezetten röhögök az ilyen márkákon, de ez én vagyok.

Az viszont tény, hogy ha a nő javára vannak üvöltő értelmi intelligencia különbségek, az szerintem megöli azonnal a bimbózó kapcolatot. Simán fontos, hogy fel tudjon nézni a nő a férfire ilyen téren is.
Kivéve, ha az anyukája/megmentője akar lenni a pasinak.
Számomra fifty-fifty az ideális. De ez én vagyok.:)

vendriner aladár 2010.02.09. 10:06:22

@Janiszta: kihagytad a legfontosabbat: BÉEMVÉ, zsé, télleg, ari, csini, körömlakk, műköröm, hajfesték, szoli...

wado 2010.02.09. 10:06:25

15 évesen ráakadtam egy "szép" 19 éves fiúra. Egyszer találkoztunk, majd az első levelében ezeket írta (csak a fontos részek kiemelése): "kel" (értsd: kell), "eggyűt", "Járunk, járunk, félév múlva lefekszünk, egy év múlva meggyűrűzzük egymást." Viszonylag hosszú levél volt - kockás spirálból kitépett lapon. Csak annyit válaszoltam rá: nem vagyok galamb, hogy meggyűrűzzenek. Még írt néhány könyörgő/fenyegetőző levelet, amikre már nem válaszoltam. 15 év múlva, amikor hírét vette, hogy elváltam, kaptam újból egy levelet tőle - kockás spirálból kitépett lapon -, amiben biztosított, hogy felneveli a gyerekeimet is.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 10:12:54

@Plumper:

D&G -t fel nem vennék, tele van a napiszar.com romasopos része vele :)

2010.02.09. 10:15:14

@vendriner aladár:

...napszemcsi, meki, dizsi, kapcsi, szercsizlek

:DD

Manzanilla 2010.02.09. 10:16:43

Jó reggeltet :)

@wado: Nekem is nemrég akadt az utamba egy ilyen pasi, az iwiwen akart felszedni a laza levelével, de olyan helyesírási hibákkal írt, hogy csak úgy ordított a monitorról.
Nem azt mondom hogy csakis olyannal állok szóba aki tökéletes helyesírással ír, távolról sem így van, de amikor már olyen ordas nagy hibákat vét mint amit leírtál, az szerintem sokat elárul az illető vélhető intelligenciaszintjéről.

vendriner aladár 2010.02.09. 10:18:04

@Traktorka: köszcsy, puszcsy, édi, oan (így helyes) és a leggyakoribb magyar kötőszó hozzá, igen a "bazmeg" az, hogy összeálljon a mondat...

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 10:19:30

@mooon:): nem ismerek túl sok magyar bömöst, akiket igen, azoknál később tudtam meg, milyen kocsijuk van. Valóban a kocsiban lehet valami, bár német BMW-tulajdonosoknál nem látom ezt a túlnőtt egot.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 10:22:31

@vendriner aladár:

Kimaradt a cuky.

@tarquin - 1. Piréz FC:

BMW megvásárlásával megszűnik az index használatának kötelező jellege! :)

2010.02.09. 10:24:50

@Manzanilla:
Ohhh én már olyat is láttam, hogy a srác úgy írta le az sms-ben a mai szót, hogy malyi. :)

@wado:
Ilyen levelet én is kaptam. Kockás spirláfüzetből kitépett lap (még a szegélyt se vágta le), és ceruzával megírt levél. Persz ott virított alul egy szivecske, gitárral a közepén. Eleinte szerelmes hangvétel (bár életemben 2 szót nem váltottam vele), de miután osztálytársammal üzentem (ő volt a postagalamb), hogy felejtse el, hogy egy hörcsögöt vagy mit hoz nekem ajándékba átment dühöngő őrültbe. :) Sajna a levelet kidobtam, de biztos mai napig jót derülnék rajta. :)

2010.02.09. 10:27:05

@vendriner aladár:

a "bazmeg" a mondat végén a pont.:D
mi a problémád ezzel?

summerstorm 2010.02.09. 10:28:22

@tarquin - 1. Piréz FC:

egyszer láttam a villamosból, hogy mit művel... és l lecsesztem :D...
Azóta leszokott róla, hogy 3 sávot váltson 10 mp alatt... :)

vill 2010.02.09. 10:28:29

Egy darabig nyomultam különböző társkereső internetes oldalakon. Általában dögivel érkeztek a "bemutatkozó" levelek, 90 %-ban olyan szöveggel, hogy: "Szia! Ismerkedünk?" És hasonlók, de csak 2-3 szóban. Általában csípőből töröltem ki ezeket, de aztán amikor napi 3-4 érkezett, és semmi más, hát visszaírtam egy fénykép alapján szimpinek tűnő ilyen delikvensnek, hogy ha hajlandó hosszabban is bemutatkozni, akkor miért ne. Hát írt hosszabban... és akkor megértettem, hogy miért nem szokták ők bővebben kifejteni a mondandójukat. Mert se írni, se fogalmazni nem képesek.

Visszatérve az intellektushoz, mostani Párom előtt úgy gondoltam, hogy mindegy, tudok-e a pasival beszélgetni aktus előtt-után. Most már tudom, hogy nem mindegy. (Onnan, hogy a mostani Párommal nagyon is lehet beszélgetni). Igazából most már tutira nem gerjednék rá olyanokra, akikkel közel nem azonos a kultúrkörünk. És nem csak a kevéssé iskolázott emberkékre gondolok, de azokra is, akik baromira el vannak szállva a tudásuktól, intelligencia-szintjüktől, és úgy egyébként önmaguktól.

Plumper 2010.02.09. 10:29:02

@mooon:): 11 éve vezetek, és tapasztalatom szerint a magyar BMW-sek 95%-a agresszív, közveszélyes, bunkó állat.

summerstorm 2010.02.09. 10:32:38

@vill:

én a régen kapott levelek közül azokat "szerettem" a legjobban, amikor épp mondjuk nem volt bemutatkozó szöveg, vagy kép (pl: mert változtattam és a moderálási idő miatt nem látszott... )és jött a levél, hogy szimpatikus volt a bemutatkozásod, vagy szimpatikus volt a képed...
Addig nem jutott el, hogy legalább ilyen alapon differenciálja a Ctrl C, Ctrl V szövegét....
A sziaismerkedünk? ilyen szempontból már majdnem jó :D...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 10:33:27

@vill:

Jó modoros dolog a párom szót nagybetűvel írni. Mondat elején ok, de ez nem tulajdonnév. Olyan mint amikor a levélben Te -t írsz, egy személyes névmást nagy betűvel. A párodnak nem az a neve hogy Párom. Ha igen, bocsánat.

summerstorm 2010.02.09. 10:34:26

@Plumper:

A lecseszés óta állíthatom, hogy az említett egyén általában benne van az 5%-ban :)... de tényleg.
Néha szaladnak csak el vele a pacik.

De a többség ettől még pont olyan, mint amilyennek leírtad.

2010.02.09. 10:37:55

@vill:
Hidd el a 2 oldalas levél mégrosszabb, mikor mire a végére jutsz már beleuntál az olvasásba, nemhogy még válaszolj is rá. :)
Egyszer futottam (még jó régen) bele egy olyan pasiba, aki a levélben hevesen ecsetelte, hogy a kép alapján bejövök neki és hogy amit írtam magamról az is teljesen jó. Persze feltett kérdéseket, amikre a válaszok 90% benne szerepelt abba a bizonyos magamról írásban. :)

FlybyWire 2010.02.09. 10:46:44

Nálam ha egy nő nem tud helyesen írni, már nem is érdekel.
Ha ez intellektuális sznobéria, legyen. Vállalom. :)

2010.02.09. 10:47:56

@FlybyWire:
aki nem tud helyesen írni, mennyit olvashat?:)

Plumper 2010.02.09. 10:48:36

@Kedves Nard: a Párom-tól vagyok rosszul.:-P Kis koravének nevezik így egymást, akik azt hiszik, összeházasodnak majd, és szögesdrótot emelnek a másik elé.

@Zsu0805: értem, hogy a "csá, kőkóla, dugunk?" szöveg gáz, de már az is baj, ha az illető jól és sokat, tartalmasat ír?

nyunyuli 2010.02.09. 10:52:49

szóval itt írogat a díszes társaság:))

nyunyuli 2010.02.09. 10:54:42

@Plumper:

segíts már, hogy kell őt nevezni?

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 10:55:51

@FlybyWire: pedig ha tud írni kínaiul helyesen, az nem érdektelen.:-)

@wado: erről egy évfolyamtársam jut eszembe, iskolaszerte híres volt botrányos helyesírásáról, amúgy fizikus lett a srác, nem kicsit értelmes amúgy.

summerstorm 2010.02.09. 10:56:12

@Plumper:

50-50% az esély hogy nem tartalmas v nem...
van, akié az, arra én régen válaszoltam is.
De pl olyan is, aki szép kis időkihagyás után kreált más regre elküldte ugyanazt a viccesnek szánt bemutatkozót (3 oldalnyi kb), szintén másolás beillesztés kategóriával (tudom én hogy nem egyszerű az ismerkedés, félre ne értsd...) amihez csak annyit kell hozzátenni, hogy nem volt kamu adatom, képem is volt, és találkoztam is vele... fwtf nem lett volna túl nehéz beazonosítani, hogy már találkoztunk.

summerstorm 2010.02.09. 10:57:21

vazzzzz
megint el****tam :D
szóval hogy tartalmas, vagy nem :D

FlybyWire 2010.02.09. 10:57:24

@Traktorka: általában nem sokat, bár állítólag nem 1:1 arányú az összefüggés. Gyerekkoromban iszonyat, mennyit olvastam, és tényleg jó a helyesírásom, de előfordul olyan ember is, aki sokat olvas, mégse jó neki, illetve az ellenkezője is.
Nekem a helyesírás mégis, talán tudat alatt valahogy egy az egyben az intelligenciára utal.
Nem biztos, hogy igaz, de nekem így jön le. Nagyon zavar, ha 1-2 (beidegződött) tipikus hibánál (pl. muszáLY) több szerepel az illető írott szövegeiben...

FlybyWire 2010.02.09. 10:59:09

@tarquin - 1. Piréz FC: hát az pont annyira nem hoz lázba... de ha kalligrafikusan tud gót betűket írni, az érdekelne :D az valamiért hihetetlenül tetszik, 100%-an esztétikai szempontból :D

tom sailor 2010.02.09. 10:59:11

@Plumper:
"Persze feltett kérdéseket, amikre a válaszok 90% benne szerepelt abba a bizonyos magamról írásban."

Magyarul el sem olvasta a bemutatkozást, csak egy hosszú cpoy-paste levelet küldött.

tuli _ 2010.02.09. 11:01:04

@tarquin - 1. Piréz FC: szerintem az lejön a levélből, hogy értelmes nagyon, csak a helyesírás irdatlan, vagy minősíti a tudását is a helyesírás. és valljuk be, ritkán van olyan, hogy nagyon okos, botrányos helyesírással.
ők viszont kezelik. ugyanis tudnak róla, hogy ez náluk problémás.
vagy nem levéllel kezdik, vagy megíratják mással :)

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 11:01:09

"Lehet, hogy másoknak nem okoz gondot az, hogy nem tud a partnerrel közös témát találni, és ez a testi vonzalmat is paffra teszi."

Én férfi vagyok, de megerősíthetem: nálunk sincs ez másképp. A legdögösebb csajokról mindig ilyen problémák miatt voltam kénytelen lemondani, és a közös témák hiánya csak a jéghegy csúcsa. Nincs rosszabb, mikor a feszes, telt keblek zsugorodni kezdenek a suk-sükölés következtében, vagy a formás, bársonyos lábakat egyszeriben görbének és szőrösnek látod a helyesírási hibák miatt - 8 év jazzbalett ide vagy oda. Borzasztó, egyből elmegy az ember kedve a sunázástól. :)

@Zsu0805: Az nem időhatározó volt, hanem Maly szigetén (nem keverendő Malival) akart randizni veled. Tudod, ahol hollywoodi sztárok építenek nyaralókat. Nem akarlak elkeseríteni, de alighanem életed nagy lehetőségét hagytad ki. :)

Manzanilla 2010.02.09. 11:02:32

@Zsu0805: "malyi" Hát ez kész :D

@tom sailor: Most miért vagy ilyen rosszindulatú, lehet hogy szegény csak zavarában nem tudta mit kérdezzen, ezért megkérdezte ugyanazt ami már le volt írva a magamról részben. :D

tom sailor 2010.02.09. 11:02:54

@tuli _: Esetleg ráküldik a helyesírás ellenőrzőt.

tuli _ 2010.02.09. 11:03:15

@Primitív Állat: suk-sük, nák-nék kiveri a biztosítékot.
én harapok a ban-ben-re is.

Jimbo75 2010.02.09. 11:04:43

Sajnos nőben is borzasztóan sok ilyen van, egy patront megér, de beszélgetni már nem tudsz vele....

summerstorm 2010.02.09. 11:05:07

@Primitív Állat:

"Nincs rosszabb, mikor a feszes, telt keblek zsugorodni kezdenek a suk-sükölés következtében, vagy a formás, bársonyos lábakat egyszeriben görbének és szőrösnek látod a helyesírási hibák miatt"

LOL... ez gyönyörű volt :D

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 11:13:09

@FlybyWire: :-)

@tuli _: természetesen igazad van, csak ide kellett idéznem a példát, miszerint vannak esetek, amikor kizárólag a helyesírásból nem lehet leszűrni, ki mennyire értelmes.

Peetee 2010.02.09. 11:14:24

A férfi legyen szép, csinos, anyagilag alaposan stabil, legyen kocsija, jó humora, és legalább legyen olyan eszes, mint a meghódítani kívánt nő, de annál se butább, se okosabb ,mert az már nem jó.
Ne legyenek barátai, akikkel közös programja lenne, de legyen olyan időpont, amikor tud magának azonnal programot csinálni (amikor nincs rá éppen akkor és ott szükség, tűnjön el).
Ja, és természetesen legyen még szabad préda, akkor talán-talán hajlandó egy csókot elejteni a hölgy, akiért 3 hete küzd.

Hát köszi demokráciától emancipált nőtársadalom!!!

Plumper 2010.02.09. 11:15:47

@nyunyuli: a nevén. esetleg becézve.

Rebelde 2010.02.09. 11:16:41

nekem csak jóképú és okos pasijaim voltak, ebből az következik, hogy buta vagyok, de csúnya:))))

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 11:17:10

@tuli _: Vannak szellemi minimumok, de a posztíró tipikusan olyan nőnek tűnik, aki 10 évvel később már egy Ödönkének is örülne, nemhogy a roncsderbik császárának. Ne nekem legyen igazam, de ha élete legjobb pasija a legbutább is volt egyben, nem volt ő akkora eresztés, hogy dúskálhatott volna a "szintben" (extraművelt hejjespasee hat vagon pénzzel). ;)

@Jimbo75: Ha borzasztóan sok lenne, nem csak Merdzsóval lenne esélye az embernek tartalmas nembeszélgetésekre az ilyenekkel. :)

nyunyuli 2010.02.09. 11:18:02

@Plumper:

de ha a nevén említem,szólítom, akkor nem biztos, hogy a társalgópartneremnek egyértelmű, hogy ő az én .........om.

Ilyenkor mi van?

tuli _ 2010.02.09. 11:18:31

@tom sailor: igen
@tarquin - 1. Piréz FC: igen. én is csak továbbgondoltam. :)

summerstorm 2010.02.09. 11:19:45

@Peetee:

hháááááminiiiimuuuum!!
:D :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 11:19:46

@nyunyuli:

Szia! :)

Én csak a párom szövegben nagybetűvel írt változatát rühellem, mivel grammarnazi vagyok. :)

dr. gernika 2010.02.09. 11:21:02

@mooon:): Szerintem találkoztam ma reggel az ismerősöddel. :S

nyunyuli 2010.02.09. 11:21:30

@Kedves Nard:

hello:)

Párom helyett kérek valami más megnevezést, úgy, hogy, abból ki is derüljön, hogy nem a gyerekem, nem a haverom, nem az élménytársam, hanem a PÁROM:DD

Jimbo75 2010.02.09. 11:22:01

@Primitív Állat:
Nézd, lemész valamelyik nagyobb diszkóba szombat este és kb. 2000 ilyet látsz 5 óra alatt:-))

Rebelde 2010.02.09. 11:22:08

"Visszatérve az intellektushoz, mostani Párom előtt úgy gondoltam, hogy mindegy, tudok-e a pasival beszélgetni aktus előtt-után."

ez nagyon is fontos, mivel sok pasi ilyenkor kompenzálhatja, azt, amit az aktus alatt elkövetett vagy éppen nem:))

vagyok59 2010.02.09. 11:23:34

Nőben is van ilyen. És nem igaz, hogy csak a mell számít, mert ha telefonál, hogy, "a strandon vok napszemcsiben, onnan már azon gondolkodik az ember, hogyan kellene elzavarni úgy, hogy lehetőleg már találkozni se kelljen vele.

2010.02.09. 11:23:50

@nyunyuli:

csak szimplán ennyit írj: a babám.:D

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 11:26:47

@Jimbo75: Látni nem csak a diszkóban lehet ilyeneket, de ez már más kérdés. Ráadásul ettől az összlétszámra kivetített arányuk még nem az igazi. :)

A Párom tényleg vicces, főleg a "mostani" jelzővel együtt. :)

tuli _ 2010.02.09. 11:27:30

@Primitív Állat: sokaknak kell leadni idővel a nagy igényekből.
@nyunyuli: én is keresek egy normális szót erre.

TheSnakepit 2010.02.09. 11:30:59

A csávó meg azt mesélte a haverjainak, hogy randira hívta egy tök hülye nő, aki azt sem tudta mi az a speer difi, a rövid áttételezés, direkt levegőszűrő stb., hanem mindenféle ismeretlen fazonokról akart beszélni. Há' erre mondják, hogy mindenki hülye, csak más témában. Nah.

2010.02.09. 11:31:46

@Rebelde:
Valahogy így:

Ne haragudj drágám, hogy 10 mp alatt elmentem, és nem figyeltem rád, de beszélgessünk talán Niche-ről...:D:D:D:D

summerstorm 2010.02.09. 11:31:50

@Primitív Állat:

kisebb kiállítást a metróban is látni lehet reggel...
persze csak azokat, akiket nem a pasijük visz reggel az oviba :D...

FlybyWire 2010.02.09. 11:34:00

@Rebelde: és szeretsz dicsekedni is :D (ami nem baj, szerintem, csak ezt is jelenti :D)

nyunyuli 2010.02.09. 11:34:45

@Traktorka:

nem jó.
az olyan, mint a gyerekem.
mondjuk, ha jobban belegondolok, egy ffi tényleg olyan sokszor, mint egy gyerek. Akkor viszont mehet a babám:DD

más egyéb?

summerstorm 2010.02.09. 11:35:35

@Traktorka:

10 mp alatt elmész :)?
te lehetsz a pasik kedvence :D :D :D...

ibafaipap 2010.02.09. 11:39:08

Én meg azt tapasztalom, hogy ma már nincs olyan lány, akivel komolyabb dolgokról is lehetne beszélni, és itt most nem hülye picsákról van szó, hanem amúgy okos, jóhumorú, egyetemet végzett lányokról akikkel teljesen jól tudok hülyülni, de amint megemlítenék valami épületesebb témát (irodalom, vallás/filozófia, gazdaság, akármi), egyből elkapcsolnak.

Jimbo75 2010.02.09. 11:39:47

@Primitív Állat:
Nyilván nem csak ott, de arrafelé fordulnak elő legnagyobb sűrűségben:-))

Rebelde 2010.02.09. 11:40:30

@FlybyWire:

miért? nem is vagyok dicsekvős:)

egyénként az igazsághoz hozzátartozik, hogy volt jóképű és nem olyan jóképű pasim is, de esze mindegyiknek volt:)))

@Traktorka:
igen valahogy így:))

Kham 2010.02.09. 11:43:38

Tényleg hihetetlen lehetett a Ladás csávó, bár biztos volt a szélvédőjén olyan zöld napszűrő matrica nagy fehér RALLY felirattal, de szerettem volna olyat gyerekkoromban:) Nem tudta ki volt Jókai Mór? Pedig mindenki tudja, hogy ő valami századfordulós celeb volt, akit arról az utcáról neveztek el, ahol lakok.

Mondjuk aki Salingert tartja az irodalom csúcsának, akiről az egyszerű proletárok biztos nem is hallottak, az sem olvashatott túl sok könyvet salátás-rongyosra a középiskolás hippilánykorszaka óta:)

tom sailor 2010.02.09. 11:44:02

@tuli _: Egy régebbi barátnőm a kedvesemet használta. Szerintem aranyos, jobb, mint a párom, az élettárs szó meg szörnyű. És nem is biztos, hogy együtt laknak.

2010.02.09. 11:44:10

@grizliewok:

rossz lányokkal beszélgetsz, az a rossz hírem van.:)
bár tény, hogy 100-ból 95-öt nem érdekel az általad felsorolt lista.

tom sailor 2010.02.09. 11:45:00

@TheSnakepit: Akkor jobb, ha rászokik a fiúkra, mert ebben a témában kevés nő van otthon. :)

tuli _ 2010.02.09. 11:45:51

@tom sailor: nem rossz verzió :)
igen, az élettárs nekem sem tetszik. akkor már jobb a társam.
a kedvesem megfontolandó kategória :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 11:54:26

@Kóser Malac:

A párom szó nem ciki, csak nagybetűvel írva primitívség.

közalk. 2010.02.09. 11:55:50

Primitív Állat, gyönyörű képekkel írtad le a folyamatot, szinte látom magam előtt...Ezek szerint nem csak velem fordult ez elő, sőt még az erősebb nem képviselője is átesett már ezen.
Kedves Kham, azóta sem szoktam le az olvasásról, de a Salinger a Ladával egy időben történt. Hippi nem voltam, sajnos, és most már nagyon valószínűtlennek tartom, hogy valaha leszek. A matricáról sajnos nem tudok nyilatkozni, de tudom mire gondolsz:))))

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2010.02.09. 11:55:59

@tuli _: Feleségül köll venni és akkor mehet "azasszony" megnevezés... :)

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 11:58:39

Én rosszabbul jártam. Az én delikvensem nem buta volt, hanem ideggyenge. Ja, és nagyon szép. Férfimodell volt, boldog napjainkon a "sztárfotóival" volt tele a falam. Azt tapasztaltam, hogy a gyönyörű pasik olyanok, mint a tenyésztett kutya; nagyon szép, nagyon jó, de rendszerint idegbeteg. :S

vill 2010.02.09. 12:00:02

@Kedves Nard: Ilyenkor pont ez a neve, és azért nagybetű. Egyébként kicsinyesebbek már nem is lehetnétek, hogy pont ebbe köttök bele. Inkább legyek érzelgős, mint kicsinyes, én erre s(z)avazok

summerstorm 2010.02.09. 12:00:05

@blueberry:

és rendszerint lusta mindenre, mert megszokta, hogy mindig mindent megkap...

tuli _ 2010.02.09. 12:02:00

@Kóser Malac: az nekem nem jó, mert akkó néköm azuramat kéne használni. :DD

FlybyWire 2010.02.09. 12:04:09

@Rebelde: Ja, ezzel én is így vagyok. Volt szép, és nem annyira szép exem, de buta egy sem :)
Megmondták a bölcsek: a szépség múlandó, de a butaság örök :D

vill 2010.02.09. 12:04:43

komoly@Zsu0805: Nos, illik megtalálni az arany középutat. Azért bemutatkozásnak Háború és béke az megint inkább kuka, bár jobb napjaimon elolvasom, és megpróbálom beazonosítani a pszichiátriai elváltozást, amiben szenved.
Hja, a másik nagy kedvenc, amikor azt írja, hogy szimpatikus vagyok a reglapom alapján, ami nálam általában szűkszavú, frappáns, lényegretörő. Ilyenkor kedvem lenne visszaírni, hogy fogadok, hogy csak a fényképemig, meg a vállamat verdeső sűrű barna hajamig jutottál....

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 12:04:46

@mooon:): az enyém nem volt lusta, azt mondta, mikor Gentben felszálltam a buszra, hogy hazajöjjek Karácsonyozni, hogy ha nem jössz vissza, elmegyek érted. Nem mentem vissza. És tényleg megtette... De a visszautasítást tényleg rosszul tűrte. Nem akartam visszamenni vele, ezt közöltem is; 5 percen belül (részben) összepakolt, és Gentig meg sem állt. Ez volt 10 éve. Azóta nem hallottam róla. A cuccaival, amiket az őrjöngős pakolása közben otthagyott meg jól járt egy hajléktalan. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:05:39

@vill:

Nem érzelgősség, hanem modorosság. És nyelvtanilag sem helyes.

modoros.blog.hu ajánlom olvasásra :)

FlybyWire 2010.02.09. 12:06:51

@grizliewok: "hogy ma már nincs olyan lány, akivel komolyabb dolgokról is lehetne beszélni"

Nem lehet, hogy vannak, csak ők nem veled akarnak ilyenekről beszélgetni? :)

A fene tudja, én amikor éppen ismerkedem, kb az első randin rögtön az élet értelméről és a különböző civilizációk filozófiának összehasonlításáról és értelmezéséről folyik a szó :P pedig nem én szoktam odaterelni :D
A másik téma az abszurd humor :D általában :)

Na persze, ha nem így van, akkor nem is sokszor van több randi :D

FlybyWire 2010.02.09. 12:07:53

Aki az irodalomnak túl nagy jelentőséget tulajdonít ismerkedésnél, annál mindig felmerül a kérdés: mi van a saját gondolatokkal?

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:08:50

@blueberry:

Az nem a passzív affektáló homoszexuálist jelenti? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 12:10:51

@FlybyWire: miért, aki a filozófiának/történelemnek/filmeknek, annál nem merül fel ez a kérdés?:-)

FlybyWire 2010.02.09. 12:11:00

@Kóser Malac: én is ezt hittem 4-5 éve :P

tom sailor 2010.02.09. 12:11:06

@Kedves Nard: Inkább legyen modoros, mint modortalan. :)

Plumper 2010.02.09. 12:13:21

@nyunyuli: sok minden másból is látszik, hogy a barátod/barátnőd. nem kell ENSZ kéksisakosokat hívni a másik védelmére és annak demonstrálására, hogy a tiéd (elviekben, bár szinte mindenki utálja a birtoklást).

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 12:13:58

@Kedves Nard: Szerintem nem. Nekem a tökaranyos kategória. :)

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 12:15:16

A legegyszerűbb megoldás: ő Anikó. Aki ezt követően a gesztusaitokból, mozdulataitokból, szavaitokból (sőt, a tekintetetek találkozásából) nem vágja, hogy milyen viszony fűz Anikóhoz, azt eleve nem kell annyira komolyan venni, hogy egyáltalán megtudja.

FlybyWire 2010.02.09. 12:15:38

@tarquin - 1. Piréz FC: a filozófiát is el lehet különíteni másoktól átvett és ugyanúgy továbbadott infóra, és simán saját gondolatokra, amikhez elő-olvasottság sem feltétlenül kell (sőt néha árt is).
A történelem és a filmek is csak irodalom, csak míg az első (elvileg) tényszerű és historikus, a második többnyire fikció.

Inkább arra gondoltam, hogy tőlem is idegen lenne könyvekről/filmekről megemlítési szintnél mélyebben beszélgetni, amikor valakivel ismerkedem. Engem mindig is sokkal jobban érdekelt, hogy hogyan látja ő a világot, milyen az általános hozzáállása a dolgokhoz.... a jelenhez, múlthoz, jövőhöz. Ezt befolyásolja az olvasottság és a szerzett ismeretek is, de nagyon sok minden más is... alapszemélyiség, megélt élmények, traumák, stb. A mostanában átélt randijaimon én már többnyire a kialakul, illetve esetleg a már/még "jófelé" alakuló személyiséget keresem a nőben, a "jófelé" persze szubjektív, azaz általam jónak talált (ami másnak nem feltétlen az).
Na, kb. dióhéjban ennyi :)

Rebelde 2010.02.09. 12:18:40

bevallom , aki nálam nem tudja mikor volt a karlócai béke, annak lapát:)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:20:43

@Rebelde:

Akkor én lapáton lennék! :) Mióta tudsz olvasni és szövegetértelmezni nagyon kultúrsznob lettél, meg kell hogy jegyezzem! :)

Rebelde 2010.02.09. 12:23:46

@Kedves Nard:

igen, nagyra vagyok mostanában, mióta van mire:)))))))))

dr. gernika 2010.02.09. 12:24:14

@wado: Ez milyen romantikus! :D

tom sailor 2010.02.09. 12:24:17

@Rebelde: Ha a helyet tudom, az nem elég? :)

tom sailor 2010.02.09. 12:24:57

@Primitív Állat: Ha ott vannak mindketten. Itt spec. csak olvastunk róla...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:27:22

@FlybyWire:

Ez inkább helyzetfüggő, mert mi van ha most a filmszemlén csajozik be valaki, akkor valószínű, hogy a filmekről beszélnek, mert az a közös pont :) Mondjuk a madjarfilmek jó része gagyi, főleg amiben Ribanczlilla is szerepet kap. :) Az eleve minősíti.

FlybyWire 2010.02.09. 12:27:42

@Rebelde: A világ legértelmetlenebb dolga az évszámok, és egyéb lexikális adatok megjegyzése :)
Főleg mióta a világ legeldugottabb helyén is van wireless és wikipédia :D

Rebelde 2010.02.09. 12:27:46

@tom sailor:

azért plusz pont jár, ha az évszámot is tudod persze:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 12:28:13

@FlybyWire: értem én, de ha adott ember világlátásának szerves része az irodalom - vagy bármi más- akkor az a téma óhatatlanul szóba kerül.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:31:54

@FlybyWire:

Elég szerény lehet a lefedettség Tibetben!

FlybyWire 2010.02.09. 12:32:44

@Kedves Nard: persze, indító témának olyankor adott... én inkább olyan ismerkedésre gondoltam, ami konkrét randi (netes ismerkedés, pl.)

@tarquin - 1. Piréz FC: minden az arányokon múlik :) persze, az irodalom jó, és még szép, hogy nem árt, ha valaki jól ismeri. De ha *túlzottan* is az áll a fókuszban valakinél, olyan mélységben, hogy másokat az olvasottság alapján ítél meg és -el, akkor az régen rossz. Az első diplomám bölcsész, olvastam is rengeteget, jó részét csak muszájból, de azon túl, hogy nyilván apránként hozzájárultak esetleh a mostani személyiségem kialakulásához, nem tulajdonítok nekik jelentőséget.
Persze, én is sokszor megkérdezem, hogy kedvenc filmjeimet látta-e valaki, de ha nemet mond, az egyetlen reakció ilyenkor mindig az, hogy örülök, és irigylem, mert még hátravan neki, és elsőre mindig a legnagyobb élmény :)

Ja és Bruce Willis végig halott :DDD

FlybyWire 2010.02.09. 12:33:26

@Kedves Nard: a műhold mindig ott figyel :D

Rebelde 2010.02.09. 12:35:38

@FlybyWire:

wikipédiából tájékozódni nem éppen szerencsés:) egyénként ennél csak egy szerencsétlenebb dolog van, kizárólag évszámokkal azonosítani a történelmet

miért lenne értelmetlen a lexikális adatok megjegyzése? a csontok latin neve is az, és én örülök annak, ha egy orvos nem keveri össze a alsólábszár csontot a felkar csonttal:))

Leggy 2010.02.09. 12:36:11

nekem is akadt egy butus. vicceket is mesélt mindig. egy darabig gyönyörködtem benne, de hosszú távon tarthatatlan az ilyen helyzet. és nem szabad az ilyen embereket megbántani, mert nem tehetnek róla..szóval szerényen de gyorsan távozni kell

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 12:36:16

@tom sailor: Ha nincs ott, akkor viszont simán elegendő a párom / barátnőm titulus, ez nem is kérdéses. Ha többet is tudni akar a kapcsolatról az illető (mióta, mikor, hányszor, együtt?..), azt úgysem lehet egyetlen szóba belesűríteni, tehát faggatózni fog. Nyilván akkor is lehet mindössze ennyi a válasz: Anikó.

summerstorm 2010.02.09. 12:36:26

@FlybyWire:

azért azt ugye tudod, hogy mikor volt az első világháború :)))?

kiberneky 2010.02.09. 12:37:49

Lehet, hogy neki meg az volt a gondja, hogy
"Salinger nevének hallását" kérted rajta számon...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:38:55

@kiberneky:

Ja lehet annyira evidens volt a pasinak Salinger, hogy említésre sem méltatta! :)

tom sailor 2010.02.09. 12:40:40

@mooon:): Öööö A második előtt?

FlybyWire 2010.02.09. 12:42:52

@Rebelde: az orvos latintudásának semmi köze az általános műveltséghez, rossz példa. Ráadásul eleve nem lexikális infó!
Történelemben is szerintem inkább az a fontos, hogy átlássa, megértse az átfogo folyamatokat, okokat és következményeket az ember, mintsem hogy bemagolja a teljes Árpád-házat. Utóbbinak semmi értelme, sehol sem használható tudás.
A wikipedia pedig azért általános ismeretek szintjén bőven elegendő, amúgy is csak 1 szemléltető példának hoztam fel, minden infót meg lehet találni szakosodott oldalakon.
Van persze egy általános tudás, amit nem árt fejben tartani, de itt nem is erről volt szó, hanem hogy valaki XY-t kizár a pikszisből, mert nem ismeri Salingert. Én spec ismerem, mert olvastam az egyetemen a Zabhegyezőt - és speciel utáltam :D
De ettől még van egy rakás terület, amiben nem vagyok képben az átlagnál jobban (festészet, komolyzene stb.), meg biztos olyan is, amiben igen (zene, filmek pl.). Ettől még nem fogok senkit elítélni, aki másban jobb.
Egyszerűen sokkal fontosabb az általános és érzelmi intelligencia, a felnőttség, ezeket keresem a másikban, nem a lexikális ismereteket.

summerstorm 2010.02.09. 12:43:25

@tom sailor:

hát ez egészen biztos :D :D....

FlybyWire 2010.02.09. 12:43:27

@mooon:): ööö... a nulladik után, ennyit tudok :D

darkmirjam 2010.02.09. 12:43:54

@vill: A Párom kicsivel és naggyal is gyanús szó.
Azt suggaljja, hogy a másik már nem is önálló, egy félig már háziasított darab. Egy papucs egyik fele. Kiráz tőle a hideg.

darkmirjam 2010.02.09. 12:45:17

@darkmirjam: "suggaljja"... izé, ladaderbi érdekel valakit?

Rebelde 2010.02.09. 12:45:27

@Kedves Nard:
ráadásul, ahogy olvasom csak feltételezés volt, hogy nem tudta ki volt salinger, pedig zabot mindeki hegyezett már, és felmérések is kimutatták, hogy eme mű az öngyik körében volt igen népszerű, szóval ha tényleg nem olvasott róla a srác semmit, akkor a csaj örülhetett volna, hogy egy ilyen életigenlő és jóképű gyerekkel akadt össze:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 12:48:27

@FlybyWire: A Hatodik Érzék a kedvenc filmed?

@Rebelde:a gyilkosok körében is népszerű volt azért.:-)

FlybyWire 2010.02.09. 12:49:34

@darkmirjam: ez csak a te rossz beidegződésed... egy több éves kapcsolatban az ember egy idő után már szinte mindig többes számban beszél, azaz nem magáról, hanem magukról. Ezzel a világon semmi gond nincs, ettől nem lesz pacsker senki. Egyszerűen csak összetartoznak. Ha ezt mindkettő normálisan éli meg, akkor ebben semmi rossz nincs.
A negatív érzet max rossz tapasztalat vagy (pre)koncepció miatt társulhat az ilyen fogalmakhoz.

FlybyWire 2010.02.09. 12:51:25

@tarquin - 1. Piréz FC: nemnem, dehogy is :) nincs kedvenc filmem, de ha pisztollyal a halántékomon kéne választani, akkor mondjuk elsőre a Gyalog-Galopp v. Brian élete, Blöff, esetleg a Harcosok Klubja ugrana be :D

Egyébként meg ha US szerzők, akkor inkább Kerouac.
Faulkner viszont soha, semmi esetre sem!!! BRRRRRRRRR jaj.

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 12:53:54

Ja, és kedves csajokespasik, egy észrevétellel élnék: "Most megtudjuk, hogy a külcsín nem pótolja a kongó belső ürességet!" Helyesbítsünk: a nőknek nem pótolja. Pasiknál dehogynem! :D

Rebelde 2010.02.09. 12:55:20

@FlybyWire:

hát nem tudom, anno a legyen önismilliomosban elég szép pénzeket fizettek az ilyen szerinted nem lexikális tudásért:)de ettől még lehet, hogy nem állta meg a helyét a példám.
ha azt mondtam volna a turulmadártól a kettőskeresztig című vizsgán az egyetemen, hogy szerintem sehol sem használható értelmetlen tudás az árpádházi királyok nevének tudása, úgy vágtak volna ki, mint macskát szarni, szóval van ahol használható és ildomos ilyet tudni:)

egyébént ironizáltam, ha ez nem esett volna le, pedig te szoktad érteni a viccet:)

és egyébként én sem töri tesztekkel járok randira, de tényleg nem mindegy hogy valaki a blikkből fedezi fel a híreket vagy esetleg más forrásból

darkmirjam 2010.02.09. 12:56:32

@FlybyWire: Valszeg a rossz tapasztalat lesz az. Leginkább olyan csajok szájából hallottam, akik úgy modták, mitha befogtak volna végre valakit. Valakit, akinek eddig volt neve.

SsPL71 (törölt) 2010.02.09. 12:57:05

"Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is."

Akkor mégsem volt a legjobb, vagy miben volt a legjobb?
Alap tétel, hogy nem csak a külső a legfontosabb, ezer éves lerágott csont, ezt kitenni minek?

Csak az újszülöttnek újdonság ez is.

summerstorm 2010.02.09. 13:00:14

@FlybyWire:

Háááát, az orvos latintudásáról nem számító voltáról csak annyit, hogy mikor műtöttek az egyik kórházban, a másik kórház által kiadott papíromon röhögött a fél társaság...
Ugyanis a jobb lábamban volt a törött csont... a papíromon bal kézcsont törése szerepelt...
nem volt nehéz megállapítaniuk, hogy mit kell műteni, mert a gipsz még a lábamon volt, ott szedték le, de nem értékeltem volna annyira, ha a kezem kezdték volna boncolgatni...

summerstorm 2010.02.09. 13:01:23

:(
már megint nem olvastam át...
szal latintudásának...

indapass90210 2010.02.09. 13:03:55

Nem csak a pasi volt buta! Érdemes elolvasni?

nyunyuli 2010.02.09. 13:05:01

@Plumper:

eléggé félreértelmeztél.....

nem demonstrálni akarok, csak ha nincs ott a kedves, akkor hogyan lehetne szólítani, említeni a párom szó kizárásával?

indapass90210 2010.02.09. 13:05:42

"nem fontos egy jó nő esetén az, hogy tudja, hol terül el az USA, anélkül is remekül megy velük a szex"

Csak mi azt jó dugásnak nevezzük, nem jó nőnek....

Kham 2010.02.09. 13:06:01

@közalk.: Nana, csak semmi tagadás, nagyon jól tudjuk, hogy akkoriban minden lány volt hippi egy kicsit: legalább egy hétig szerelmes volt Jim Morissonba és Doors dalszövegeket elemzett, legalább egy évig azt gondolta hogy a Hair egy korszakalkotó mű és vasvillára kell szórni a háborúzó katonákat, a Zabhegyező elolvasása után legalább egyszer foglalkozott a gondolattal hogy elköltözik otthonról, de aztán visszafordult a munkásszálló ajtajában, legalább egyszer berúgott almaborból és smárpartit tartott azzal a kedves hosszúhajú sráccal a Tabán lejtőjén, legalább egyszer hordott pitypangból fűzött koszorút, miközben elkapta a Carpe Diem életérzés.

Szóval tessék csak feltúrni a ruhásszekrényt, bármely hihetetlen a mélyén még mindig ott lapul egy kötött tarisznya, benne egy szegedi papucs, aminek az orrában ott rejtőzik egy félig szívott dzsoló:) Jó mulatást hozzá, break on through the other side!:D

darkmirjam 2010.02.09. 13:06:40

@nyunyuli: Használd a nevét. Nem részed, ruhád, kiegészítőd ő neked. Ha Béla, mond Bélának. De ne Bélámnak.

FlybyWire 2010.02.09. 13:08:40

@Rebelde: GRR :DDD hát igen, a legyenönismilliomos megint kiváló párhuzam az ismerkedésre, ami a lexikális tudás fontosságát jellemzi :D
Meg az egyetemen a magyartöri vizsga is pont ilyen jó párhuzam :P
Semmi gond, ha irónia volt, nekem le szokott jönni, csak gondoltam ontopic maradok, és továbbra is gáznak tartom, ha valaki lexikális *általános* (nem töriszakos, vetélkedős, orvosos) tudás lyukai miatt ejt mást.
A posztban szereplő fickó valószínüleg amúgy is sötét volt, mint a föld, és a Jókais példa csak szemléltetés volt, de ha már így kisarkítottuk a témát... :D gondoltam elmondom, amit akarok.

@darkmirjam: hát igen, minden az asszociácon, meg a mögöttes jelentéseken múlik :)

nyunyuli 2010.02.09. 13:08:40

@darkmirjam:

nem mondta senki, hogy birtokolni akarnám a másikat. Nem értitek a kérdést.
Hogyan lehet szólítani a párodat a keresztneve és a párom szó kizárásával úgy, hogy abból érződjön, hogy ő a párod?

Érthető, vagy még mindig bele lehet kötni?

summerstorm 2010.02.09. 13:09:02

@Kham:

A Hair egy korszakalkotó mű....
mert de.
:D

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 13:10:19

@FlybyWire: Mint mindenben, persze ebben is vannak kivételek. Viszont akkor te egy ritka példány vagy, tudsz róla? :D

FlybyWire 2010.02.09. 13:10:51

asszociáCIÓn... én sem tudok gépelni (sem) :D

Kham 2010.02.09. 13:13:45

@mooon:): Pontosanhogy. Jim Morrison meg a GyíkKirály:) Lebuktál mooon, hippi vagy!

darkmirjam 2010.02.09. 13:17:58

@nyunyuli: Bele lehetne kötni, de az már nem lenne őszinte. :)
A birtoklást most nem akartam felhozni, bár az is benne van abban, amiért nem kedvelem. Nehéz jobbat kitalálni, de attől még számomra kerülendő. Illetve nem feltétlenül pozitív a kicsengése. Pont mint neveknél. Ha az első Oszi akit ismerek egy agrasszív tahó, valszeg nem úgy nevezem majd a gyerekemet.
Szal ne vegyél komolyan, averzióim csupán rossz tapasztalatból táplálkoznak. Olyan szó, amit a csajok főleg egymás közt használnak. Mint az "intim", "aloe vera", "helyes pasi", "dumcsi". Ahogy férfi nem húz zsinórtangát, valahogy úgy kerüli ezt a szót is.

FlybyWire 2010.02.09. 13:22:44

@blueberry: nem tudom, az ismerőseim, barátaim és rokonaim között egy férfit sem ismerek, aki el tudna viselni buta nőket, úgyhogy annyira nem érzem magam kivételesnek... :) a fene tudja?

tom sailor 2010.02.09. 13:24:13

@FlybyWire: Viszont a nőkben tátongó űrt ki lehet tölteni. :)

summerstorm 2010.02.09. 13:24:36

@Kham:

Jól van, lebuktam, bevallom :D
Voltam a Gyíkkirály sírjánál... a Pére Lachaise temetőben...
kapott cigit a szájába, és virágot a sörösüvegébe..
most mi ezzel a baj.

szimatszatyrom is volt :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:26:58

@FlybyWire: okéjó, mondjuk a Harcosok Klubján először kiakadtam, hogy mi a frászt akar egy hollywoodi film magyarázni a fogyasztói társadalomról, de második látásra majdnem megszerettem.

summerstorm 2010.02.09. 13:29:41

@tarquin - 1. Piréz FC:

nekem az tetszett...
igazából nekem a Közönséges bűnözők is bejött... Kevin Spacy állati benne. Valahol ugyanaz a fajta struktúra mint a Harcosok klubja....

FlybyWire 2010.02.09. 13:36:41

@mooon:): hát, a két filmnek szerintem a világon semmi köze egymáshoz (struktúrában sem :), a meglepetés a végén még nem struktúra...), de mindkettőt kedvelem, csak tök más kategória :)
A HK-ban sem elsősorban a társadalomkritika, ami megfogott illetve lényeges lenne, de amcsi filmtől már valóban ennyi is meglepő.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:36:55

@mooon:): hopp, azt nem láttam, azt hiszem. (Mondjuk, ezt rávágom a címre, de nem csodálkoznék, ha 30 perc után rájönnék, hogy de mégis.:-))) De a Hair korszakalkotó, ez evidens:-)

summerstorm 2010.02.09. 13:41:07

@FlybyWire:

de... a szépen felépítős, aztán a végén a történetet a sarkából kifordítós szempontból a struktúra kicsit mégis.
A történetnek valóban semmi köze egymáshoz.
meg kéne már nézni újra :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 13:42:00

@nyunyuli:

Pl drágám :)

@tarquin - 1. Piréz FC:

Hair unalmas és tök hosszú. A hippiket rühellem. :)

summerstorm 2010.02.09. 13:43:04

egyébként fogalmam nincs hogy jutott most eszembe a Harcosok Klubjáról... :)

summerstorm 2010.02.09. 13:43:50

@Kedves Nard:

nem unalmaaaaaaaaas... :) :)

summerstorm 2010.02.09. 13:45:13

@tarquin - 1. Piréz FC:

iszonyat régi film... most néztem meg, 15 éves...
biztos láttad :) :)

summerstorm 2010.02.09. 13:45:57

megint enyém a net?
akkor dolgozom :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:48:12

@Kedves Nard: nekem nem tűnt unalmasnak, a zene-dalszöveg és a koreográfia hozzátesz annyit, hogy felemelje a valóban kissé egysíkú történetet. (Ehh, francokat fogalmazok így, nem vagyok kritikus.)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:50:59

@mooon:): fogalmam nincs, ezt nyugodtan elhiheted.:-)) Épp olyan a magyar címe, amit képtelen vagyok megjegyezni. Így voltam az Égető bizonyítékkal is, egy hétig tanultam, hogy melyik filmet akarom megnézni a moziban.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:59:28

@mooon:): Ez nálam úgy járt mint a Kontroll (és társai) kb. harmadát láttam, aztán lapoztam, hogy ezt még ráérek megnézni. Ilyen alapon pedig nem tudok róla véleményt mondani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 14:17:33

@tarquin - 1. Piréz FC:

Nekem nem jött be :) Azon a színvonalon van mint a Street Fighter című film, nem bírtam végignézni egyiket se, mert elaludtam a nagy "műélvezet" és "izgalom" és "érdekesség" közepette! :)

Plumper 2010.02.09. 14:17:35

@mooon:): egyébként nekem bejött a netes ismerkedés. nagyon édes, kedves, okos barátnőm lett ezáltal. csak annyi, hogy nem szabad kamuzni, írjunk jókat magunkról, de az őszinteség keretein belül. nem árt, ha jó a hejesírásunk (:-D), és jól fogalmazunk.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 14:28:32

@Kedves Nard: alsós voltam, mikor először láttam, valamelyik horvát csatornán, és már akkor is tetszett, végig is néztem. (Nem vagyok teljesen normális, ja. Igaz, néha meg kellett kérdeznem apát, hogy hol a fonal):-))

egyittlakó (törölt) 2010.02.09. 14:35:36

posztoló: "Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is. Szerintem azt sem tudta, kicsoda az a Jókai Mór."

Jó, jó, de az nem derült ki, hogy akkor férjhez akartál menni vagy csak dugni akartál egyet?

summerstorm 2010.02.09. 14:42:42

@Plumper:

én nem mondtam, hogy nem jöhet be :)....
sőt, akad még rajtad kívül is néhány (ezer) szerencsés, aki valószínű elmondhatja magáról ugyanezt...

Szivecském, ha csak azon múlna a netes társkeresés :), hogy nem kamuzok, és tudok helyesen írni (gépelni), akkor már hónapok óta életem társával kéne töltsem az időt :D...
biztos csak türelmetlen vagyok... :) :) :)
ja már nem vagyok fenn társkeresőkön, ez lehet az oka :)

Plumper 2010.02.09. 14:50:45

@mooon:): hogyhogy ha csak ezen múlna? ha ezexerint oly sok férfi ír jól, hosszan és szépet, akkor mi a probléma?
az idő hamar repül ám..

summerstorm 2010.02.09. 14:53:44

@Kedves Nard:

Lui életem plátói szerelme :D :D...
a megtestesült széles váll...
azt a pasit még mindig imádom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 14:57:22

@Plumper: ámde akkor sem repül lassabban, ha vele rohanok.:-)

Plumper 2010.02.09. 14:59:59

@mooon:): már bocs, de mintha én meg azt írnám, hogy X csajszi számomra a tökéletes nő: az a finom, kerek segg, fognivaló mell, ékszer (nyakbavaló) láb.

summerstorm 2010.02.09. 15:00:34

@Plumper:

Bonyolult vagyok :D :D....
De egyébként akadt olyan, akinek az írásával nem volt probléma... Csak mint partnerek alapvetően nem illünk össze. Ilyen van.
Akad, akivel néha jól megbeszéljük, hogy ki hogy áll a projektjével....

Plumper 2010.02.09. 15:02:13

@tarquin - 1. Piréz FC: sőt, addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér!:-) ugyanakkor pedig türelem, tornaterem.
és hát minden kanóc végén van egy kéz.

Plumper 2010.02.09. 15:03:52

@mooon:): igaz, én is hülyeségnek tartom, hogy észt vesztve házasodjunk, csináljunk gyereket, és megfeleljünk a társadalmi sémának. én 40 évesen is csajozni fogok, az tuti. inkább nem házasodom, de ne kelljen 1. magamat szarul érezni, 2. megcsalni a páromat azzal,hogy nem bírom ki 1 nő mellet egész életemben.

summerstorm 2010.02.09. 15:05:20

@Plumper:

ez most be kell valljam nem értem, hogy hogy jött ide...
Lui egy kedves volt blogtárs...
akivel sokat hülyültünk... meg még most is...
vicccceeelteeeeem :)
no komment...

summerstorm 2010.02.09. 15:09:26

@Plumper:

ez legalább egy korrekt mondat.
ezt respektáljuk :)... mi hatan :D

Kham 2010.02.09. 15:11:29

@mooon:): Dehogyis van baj vele, a temetőőrnek például nem kell cigarettára költenie és ne aggódj egyet sem előbb-utóbb kinövöd majd:) (ha még nem történt meg) A szimatszatyor avagy szumka nem hippis hanem rokkeres, ezt mindenki tudja. Ha még megvan kereshetek hozzá egy jó Accept felvarrót, azzal menő igazán.

De elárulom alapvetően sosem volt bajom a hippilányokkal, majdnem az összes tinédzserkori barátnő az volt, csak azt a nyomorult Doors-t ne kellett volna folyton hallgatni velük, mindig elkapott tőle a lábrázás. A maradék barátnők néprajzosok voltak, az sokkal rosszabb, akármennyire próbáltam figyelni csak nyekergést hallottam amibe néha belevísitanak valami nomád nyelven.

Plumper 2010.02.09. 15:12:27

@mooon:): mind1, akkor csak előreszaladtam a semmibe.:-)

summerstorm 2010.02.09. 15:15:58

@Kham:

Akármit mondtam volna, már úgyis elkönyveltél hippinek, akkor minek tiltakozzam :))
Egyébként meg rocker kislány voltam... már az is lassan kinőve... mármint öltözet szempontjából. Szimat szatyor rég a szekrény mélyén (de megvan).
A zenét nem növöm ki.
Mindörökké rock and roll :D

Plumper 2010.02.09. 15:21:06

@Kham: úhh, nálunk az gimiben ment, mármint a lányoknál. ez amolyan szamárlétra. kispál és a torz, tanksapka, doors és a többiek (mondjuk a Doors többet érdemel, attól függetlenül, hogy túl volt/van hype-olva). szenvedős beállás, álszakadt cuccok, mosdatlan punci. nekem sosem tetszettek. aztán egyetem, ott már konszolidáltabb a dolog (a bőr- és nemibeteg gondozók mellé épített koleszokat leszámítva), jönnek az ambient zenék, munkába érve meg az eszeveszett férjvadászat, chillout-ra.

SarahConnor 2010.02.09. 15:22:30

Én is jártam hasonlóan. Külföldön voltam cserediákként, épp egy bárban buliztunk, pasiztunk, nagyon jól éreztük magunkat, sikeres lett a félévünk, szóval jó kedvünk volt nagyon.
Megismerkedtünk három francia sráccal, akik őrült helyesek voltak. Felbomlott a banda, ott maradtam egyikükkel, akivel valami lényegtelen dologról beszélgettem épp. Már kezdtünk összemelegedni, nagyon tetszettünk egymásnak. Megkérdezte, honnan jöttem, mert mintha akcentusom lenne. Mondom: Magyarországról. Lövése nem volt. Ez amúgy előfordul Franciahonban, szóval annyira már nem akasztott ki, de kellemetlen volt, hogy még a nevet is ízlelgetnie kellett... Mondtam pár segítséget: hogy ott van Svájc, meg Ausztria után, meg aztán majd az összes szomszédos országot felsoroltam neki. Semmi! Nem akartam elhinni! Még a nevüket sem ismerte fel! Ja, asszem Romániára mondott valamit, de nem vágta teljesen, aztán kiderült, hogy az O-Zone együttest ismeri, az a hülye Dragosta c. számot.
Kinevettem szegényt, mert azt hittem viccel, de aztán kiderült, hogy nem, akkor megsértődött. Annyira képtelen volt az egész, és persze mindentől el is ment a kedvem. Nem sokkal később hazaindultunk, és annyi volt.

Ciki helyzetek. Mondjuk ez irodalommal másképp van talán.

summerstorm 2010.02.09. 15:24:44

na jó... nem csak rock...
Sonata :) meg hasonlók is :)

Stupidella 2010.02.09. 15:25:37

Olyan pasival már én is találkoztam, aki testileg vonzott, mint a mágnes, ám intellektuálisan nagyon nem voltuk egy szinten. Ő meg csak arról tudott mesélni, hogy a targoncás melóját mennyire szerette.

Azért mi eltöltöttünk egy-két eseménydús ágycsatározós éjszakát. :)

Stupidella 2010.02.09. 15:27:44

@Fenimore: vendégek voltunk egy francia gimiben sok-sok évvel ezelőtt (amikor még én is gimis voltam), na, az igazgatónő (!) se tudta a Budapest és Bukarest közötti különbséget.

mindegykivagyok 2010.02.09. 15:32:51

A cikk olvasàsa utàn igazàn megsajnàltalak!
Megérdemeltél volna egy szuperinteligenst és akiröl elmondhatnàd,
hogy töle még mindig làny vagy!:)

Kham 2010.02.09. 15:36:24

@mooon:): Okés, ki vagy húzva a hippilistáról, egy Pére Lachaise-i eltévelyedés még beleférhet egy tisztességes rockerlánynál:) Bizony így van, minden dolog jön-megy, kivéve a rock'n'rollt, az marad mindig.

Plumper 2010.02.09. 15:37:22

@Fenimore: sztem addig jó, míg nem tudják, mi az a Magyarország. mármint a mai Magyarország, a benne élő önző, gyűlölködő, egoista birkanyájjal együtt....:-P

Kham 2010.02.09. 15:38:39

@Plumper: Kemény gyerekkor lehetett, felénk fürödtek a hippi érzelmű lányok is.

mindegykivagyok 2010.02.09. 15:42:02

@Stupidella: Ezzel a formàcioval én is szembesültem Svàjcban!

SarahConnor 2010.02.09. 15:54:42

@Stupidella: ez alap :) Mondjuk egy iskolaigazgatótól már bőven necces, de ezt sokszor megkaptuk mi is (és mi egyetemen voltunk...)

@Plumper: Az már egy más dolog, hogy tudod, milyen egy ország belülről. De hogy európaiként az európatérképet nem vágod... Szigorúan földrajzi szempontoknál maradnék...

summerstorm 2010.02.09. 15:58:51

@Kham:

ezzel a kommenttel elfeledtetted, hogy lehippiztél :D

Rebelde 2010.02.09. 16:03:09

@Fenimore:

egy tökéletes franciát ismertél meg pedig:)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.09. 16:14:16

@mooon:):

Naháát, legalább az én kezdőlevelemet* megdicsérhetted vóna, te czéda!

(* Többéves tudományos kutatás eredménye.)

Blubird 2010.02.09. 16:24:59

Ha szabad visszaemlékeznem, akkor elmesélem a bemutatkozás utáni percekben végrehajtott IQ tesztet, amit a későbbi anyósom végzett el illetve értékelt ki(szerintem ilyenek ma is vannak):
Természetesen leültettek, és hagytak a saját levemben főni, vagyis csak érintőlegesen beszélgettek velem. Az anyós megkérdezte az anyukáját, hogy az egyik 1904-es Shakespeare mű 64 oldalán a hibát ki is javította ki és melyik kiadásban jelent meg a javítás. Hozzá kell tennem akkor 23 éves voltam, és addig már rengeteg könyvet kiolvastam, de erről még csak lövésem se volt. Ennyi aznapra pont elég volt, amilyen gyorsan csak lehetet, minél előbb mentem a szabad levegőre. A következő alkalommal, amikor felmentem a leendőért a lakásukra (Erzsébetről csak felmenni lehetett akkor Budára), hogy elmegyünk az Operába megnézni a Walkürt, már okulva a bemutatkozás emlékeiből, a sarki könyvtárban (akkor még volt Szabó Ervin könyvtár) felkészültem Wagnerből, Ringből és vártam a kérdés felelet játékot. Pechje volt a későbbi Anyósomnak, a végére már én tudtam olyan kérdéseket feltenni, amit az ő zenepedagógusi képzettségével sem tudott megválaszolni.
Utána nekem már nem kellett ilyen teszteket lezavarnom a családban, a tudásomtól függetlenül úgy is elvoltam könyvelve (mivel erzsébeti voltam, tehát ) prolinak, onnan pedig nincs felemelkedési lehetőség egy úri család szintjére.
Abban van igazság, hogy egy nap 1440 percből áll, a gyakorlatok is max. 20-40 percet vesznek igénybe, még mindig marad 1400 perc és akkor kezdődik az, amit úgy hívnak, hogy közös élet vagy más néven házasság(ha van erről papír, ha nincs), ja és még ott van a másik is, azzal is kell kezdeni valamit.
Na, még annyit, hiába olvastam sokat, volt rálátásom a világra, a házaséletben a zh-kat még csak tudtam hozni, de a legutolsó vizsgán, sőt az UV-kon sem feleltem meg, és a rektori hivatalba már nem adtam be a halasztási kérelmemet (de ez már az Én hibám volt).

ibafaipap 2010.02.09. 18:09:25

@FlybyWire: Bőven vannak nálam jobb faszik ez tény, de én inkább a másik oldaláról közelíteném meg, akivel lehetne, arra meg nem állna fel szerintem, alapszabály, hogy minél jobb egy nő, annál felszínesebb, idáig csak egy-két kivételt ismertem.

ibafaipap 2010.02.09. 18:12:35

@Fenimore: Nem vennék rá mérget, hogy másképp lenne, egyébként nyugaton ez teljesen általános, ha azt mondod: Eastern Europe, talán azt megértik.

dr. gernika 2010.02.09. 18:45:45

@nyunyuli: Ragassz rá birtokosragot! :D

dr. gernika 2010.02.09. 18:47:36

@mooon:): 4-es út egy bizonyos szakasza.

hopp-hopp 2010.02.09. 20:36:56

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nikica21 2010.02.09. 21:43:19

Jó estét....már, ha van még esti műszakos!:D
Nem tudom, szerintem attól mert valaki nem szereti annyira a könyveket nem kell lenézni....és, ha annyira illedelmesnek tartod magad a pasihoz képest legalább annyit mondhattál volna a nemen kívül, hogy miért nem!

csillag× 2010.02.09. 22:02:27

@Nikica21: szia-szia :) csak mi ketten? Erásék nagyon lehetnek "foglalódva" :P Rég jártak erre...
süti beállítások módosítása