Nem tudtam vele mihez kezdeni

2010. február 09. 07:14 - csajokespasik

Ezúttal a távoli múltba utazunk, és megtudjuk, hogy az előző rendszerben dúló csajos-pasis viszonyok rémisztően hasonlítottak a mai állapotokhoz. Hiába nézett ki észbontóan a srác, roncs Lada-derbiken kívül nem lehetett vele másról beszélgetni. Most megtudjuk, hogy a külcsín nem pótolja a kongó belső ürességet!

 

Boldogult lánykoromban (48 kg, hosszú, barna haj, nagy őzike szemek, függetlenség, ahhh!…) tagja voltam egy táncegyüttesnek. Kötelezettségünk volt, hogy állami ünnepeken fellépjünk valamilyen honvédségi rendezvényen. Itt láttam meg a nézőtér első sorában egy félistent, szőkés hajjal, lezseren, jóképű ábrázattal, és olyan tekintettel nézett, hogy felállt volna a szőr a lábamon, ha lett volna.

Szóval, álomszép volt, életemben nem láttam még addig olyan jó svádájú srácot (Hollywood még nem fedezte fel Hugh Jackmant). Még a gyakorló öltözet is baromi jól állt neki. Mit ad a jó ég, a legközelebbi próba után megvárt a kijáratnál, és találkozót kért. Rögtön ráálltam, és két nap múlva találkoztunk. Ahogy elkezdtünk beszélgetni, kezdett leolvadni róla a korábban feltételezett „félisten” titulus. Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is. Szerintem azt sem tudta, kicsoda az a Jókai Mór. Salinger nevének hallását meg végképp nem feltételeztem róla. Semmiről nem tudtam vele dumálni, csak arról, hogy milyen diszkóba jár, miket szokott a haverjaival csinálni (roncs Ladákkal száguldozni), ahogy belemelegedett a „szórakoztatásomba”, egyre jobban éreztem, hogy én még csókolózni is képtelen lennék vele. Miközben szenvedtem, azon agyaltam lázasan, milyen rendkívül fontos dologra hivatkozva léphetnék le. Szegény, nem értette, amikor hazakísért, miért mondtam gyors és határozott nemet a következő randi lehetőségére. Sokszor halljuk, hogy a pasiknak nem fontos egy jó nő esetén az, hogy tudja, hol terül el az USA, anélkül is remekül megy velük a szex. Lehet, hogy másoknak nem okoz gondot az, hogy nem tud a partnerrel közös témát találni, és ez a testi vonzalmat is paffra teszi. Érdekelne, hogy más lányoknak, asszonyoknak is volt / van-e hasonló tapasztalata, élménye.

 
235 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr331733331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 12:28:13

@FlybyWire: értem én, de ha adott ember világlátásának szerves része az irodalom - vagy bármi más- akkor az a téma óhatatlanul szóba kerül.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:31:54

@FlybyWire:

Elég szerény lehet a lefedettség Tibetben!

FlybyWire 2010.02.09. 12:32:44

@Kedves Nard: persze, indító témának olyankor adott... én inkább olyan ismerkedésre gondoltam, ami konkrét randi (netes ismerkedés, pl.)

@tarquin - 1. Piréz FC: minden az arányokon múlik :) persze, az irodalom jó, és még szép, hogy nem árt, ha valaki jól ismeri. De ha *túlzottan* is az áll a fókuszban valakinél, olyan mélységben, hogy másokat az olvasottság alapján ítél meg és -el, akkor az régen rossz. Az első diplomám bölcsész, olvastam is rengeteget, jó részét csak muszájból, de azon túl, hogy nyilván apránként hozzájárultak esetleh a mostani személyiségem kialakulásához, nem tulajdonítok nekik jelentőséget.
Persze, én is sokszor megkérdezem, hogy kedvenc filmjeimet látta-e valaki, de ha nemet mond, az egyetlen reakció ilyenkor mindig az, hogy örülök, és irigylem, mert még hátravan neki, és elsőre mindig a legnagyobb élmény :)

Ja és Bruce Willis végig halott :DDD

FlybyWire 2010.02.09. 12:33:26

@Kedves Nard: a műhold mindig ott figyel :D

Rebelde 2010.02.09. 12:35:38

@FlybyWire:

wikipédiából tájékozódni nem éppen szerencsés:) egyénként ennél csak egy szerencsétlenebb dolog van, kizárólag évszámokkal azonosítani a történelmet

miért lenne értelmetlen a lexikális adatok megjegyzése? a csontok latin neve is az, és én örülök annak, ha egy orvos nem keveri össze a alsólábszár csontot a felkar csonttal:))

Leggy 2010.02.09. 12:36:11

nekem is akadt egy butus. vicceket is mesélt mindig. egy darabig gyönyörködtem benne, de hosszú távon tarthatatlan az ilyen helyzet. és nem szabad az ilyen embereket megbántani, mert nem tehetnek róla..szóval szerényen de gyorsan távozni kell

Father Justice (törölt) 2010.02.09. 12:36:16

@tom sailor: Ha nincs ott, akkor viszont simán elegendő a párom / barátnőm titulus, ez nem is kérdéses. Ha többet is tudni akar a kapcsolatról az illető (mióta, mikor, hányszor, együtt?..), azt úgysem lehet egyetlen szóba belesűríteni, tehát faggatózni fog. Nyilván akkor is lehet mindössze ennyi a válasz: Anikó.

summerstorm 2010.02.09. 12:36:26

@FlybyWire:

azért azt ugye tudod, hogy mikor volt az első világháború :)))?

kiberneky 2010.02.09. 12:37:49

Lehet, hogy neki meg az volt a gondja, hogy
"Salinger nevének hallását" kérted rajta számon...

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 12:38:55

@kiberneky:

Ja lehet annyira evidens volt a pasinak Salinger, hogy említésre sem méltatta! :)

tom sailor 2010.02.09. 12:40:40

@mooon:): Öööö A második előtt?

FlybyWire 2010.02.09. 12:42:52

@Rebelde: az orvos latintudásának semmi köze az általános műveltséghez, rossz példa. Ráadásul eleve nem lexikális infó!
Történelemben is szerintem inkább az a fontos, hogy átlássa, megértse az átfogo folyamatokat, okokat és következményeket az ember, mintsem hogy bemagolja a teljes Árpád-házat. Utóbbinak semmi értelme, sehol sem használható tudás.
A wikipedia pedig azért általános ismeretek szintjén bőven elegendő, amúgy is csak 1 szemléltető példának hoztam fel, minden infót meg lehet találni szakosodott oldalakon.
Van persze egy általános tudás, amit nem árt fejben tartani, de itt nem is erről volt szó, hanem hogy valaki XY-t kizár a pikszisből, mert nem ismeri Salingert. Én spec ismerem, mert olvastam az egyetemen a Zabhegyezőt - és speciel utáltam :D
De ettől még van egy rakás terület, amiben nem vagyok képben az átlagnál jobban (festészet, komolyzene stb.), meg biztos olyan is, amiben igen (zene, filmek pl.). Ettől még nem fogok senkit elítélni, aki másban jobb.
Egyszerűen sokkal fontosabb az általános és érzelmi intelligencia, a felnőttség, ezeket keresem a másikban, nem a lexikális ismereteket.

summerstorm 2010.02.09. 12:43:25

@tom sailor:

hát ez egészen biztos :D :D....

FlybyWire 2010.02.09. 12:43:27

@mooon:): ööö... a nulladik után, ennyit tudok :D

darkmirjam 2010.02.09. 12:43:54

@vill: A Párom kicsivel és naggyal is gyanús szó.
Azt suggaljja, hogy a másik már nem is önálló, egy félig már háziasított darab. Egy papucs egyik fele. Kiráz tőle a hideg.

darkmirjam 2010.02.09. 12:45:17

@darkmirjam: "suggaljja"... izé, ladaderbi érdekel valakit?

Rebelde 2010.02.09. 12:45:27

@Kedves Nard:
ráadásul, ahogy olvasom csak feltételezés volt, hogy nem tudta ki volt salinger, pedig zabot mindeki hegyezett már, és felmérések is kimutatták, hogy eme mű az öngyik körében volt igen népszerű, szóval ha tényleg nem olvasott róla a srác semmit, akkor a csaj örülhetett volna, hogy egy ilyen életigenlő és jóképű gyerekkel akadt össze:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 12:48:27

@FlybyWire: A Hatodik Érzék a kedvenc filmed?

@Rebelde:a gyilkosok körében is népszerű volt azért.:-)

FlybyWire 2010.02.09. 12:49:34

@darkmirjam: ez csak a te rossz beidegződésed... egy több éves kapcsolatban az ember egy idő után már szinte mindig többes számban beszél, azaz nem magáról, hanem magukról. Ezzel a világon semmi gond nincs, ettől nem lesz pacsker senki. Egyszerűen csak összetartoznak. Ha ezt mindkettő normálisan éli meg, akkor ebben semmi rossz nincs.
A negatív érzet max rossz tapasztalat vagy (pre)koncepció miatt társulhat az ilyen fogalmakhoz.

FlybyWire 2010.02.09. 12:51:25

@tarquin - 1. Piréz FC: nemnem, dehogy is :) nincs kedvenc filmem, de ha pisztollyal a halántékomon kéne választani, akkor mondjuk elsőre a Gyalog-Galopp v. Brian élete, Blöff, esetleg a Harcosok Klubja ugrana be :D

Egyébként meg ha US szerzők, akkor inkább Kerouac.
Faulkner viszont soha, semmi esetre sem!!! BRRRRRRRRR jaj.

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 12:53:54

Ja, és kedves csajokespasik, egy észrevétellel élnék: "Most megtudjuk, hogy a külcsín nem pótolja a kongó belső ürességet!" Helyesbítsünk: a nőknek nem pótolja. Pasiknál dehogynem! :D

Rebelde 2010.02.09. 12:55:20

@FlybyWire:

hát nem tudom, anno a legyen önismilliomosban elég szép pénzeket fizettek az ilyen szerinted nem lexikális tudásért:)de ettől még lehet, hogy nem állta meg a helyét a példám.
ha azt mondtam volna a turulmadártól a kettőskeresztig című vizsgán az egyetemen, hogy szerintem sehol sem használható értelmetlen tudás az árpádházi királyok nevének tudása, úgy vágtak volna ki, mint macskát szarni, szóval van ahol használható és ildomos ilyet tudni:)

egyébént ironizáltam, ha ez nem esett volna le, pedig te szoktad érteni a viccet:)

és egyébként én sem töri tesztekkel járok randira, de tényleg nem mindegy hogy valaki a blikkből fedezi fel a híreket vagy esetleg más forrásból

darkmirjam 2010.02.09. 12:56:32

@FlybyWire: Valszeg a rossz tapasztalat lesz az. Leginkább olyan csajok szájából hallottam, akik úgy modták, mitha befogtak volna végre valakit. Valakit, akinek eddig volt neve.

SsPL71 (törölt) 2010.02.09. 12:57:05

"Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is."

Akkor mégsem volt a legjobb, vagy miben volt a legjobb?
Alap tétel, hogy nem csak a külső a legfontosabb, ezer éves lerágott csont, ezt kitenni minek?

Csak az újszülöttnek újdonság ez is.

summerstorm 2010.02.09. 13:00:14

@FlybyWire:

Háááát, az orvos latintudásáról nem számító voltáról csak annyit, hogy mikor műtöttek az egyik kórházban, a másik kórház által kiadott papíromon röhögött a fél társaság...
Ugyanis a jobb lábamban volt a törött csont... a papíromon bal kézcsont törése szerepelt...
nem volt nehéz megállapítaniuk, hogy mit kell műteni, mert a gipsz még a lábamon volt, ott szedték le, de nem értékeltem volna annyira, ha a kezem kezdték volna boncolgatni...

summerstorm 2010.02.09. 13:01:23

:(
már megint nem olvastam át...
szal latintudásának...

indapass90210 2010.02.09. 13:03:55

Nem csak a pasi volt buta! Érdemes elolvasni?

nyunyuli 2010.02.09. 13:05:01

@Plumper:

eléggé félreértelmeztél.....

nem demonstrálni akarok, csak ha nincs ott a kedves, akkor hogyan lehetne szólítani, említeni a párom szó kizárásával?

indapass90210 2010.02.09. 13:05:42

"nem fontos egy jó nő esetén az, hogy tudja, hol terül el az USA, anélkül is remekül megy velük a szex"

Csak mi azt jó dugásnak nevezzük, nem jó nőnek....

Kham 2010.02.09. 13:06:01

@közalk.: Nana, csak semmi tagadás, nagyon jól tudjuk, hogy akkoriban minden lány volt hippi egy kicsit: legalább egy hétig szerelmes volt Jim Morissonba és Doors dalszövegeket elemzett, legalább egy évig azt gondolta hogy a Hair egy korszakalkotó mű és vasvillára kell szórni a háborúzó katonákat, a Zabhegyező elolvasása után legalább egyszer foglalkozott a gondolattal hogy elköltözik otthonról, de aztán visszafordult a munkásszálló ajtajában, legalább egyszer berúgott almaborból és smárpartit tartott azzal a kedves hosszúhajú sráccal a Tabán lejtőjén, legalább egyszer hordott pitypangból fűzött koszorút, miközben elkapta a Carpe Diem életérzés.

Szóval tessék csak feltúrni a ruhásszekrényt, bármely hihetetlen a mélyén még mindig ott lapul egy kötött tarisznya, benne egy szegedi papucs, aminek az orrában ott rejtőzik egy félig szívott dzsoló:) Jó mulatást hozzá, break on through the other side!:D

darkmirjam 2010.02.09. 13:06:40

@nyunyuli: Használd a nevét. Nem részed, ruhád, kiegészítőd ő neked. Ha Béla, mond Bélának. De ne Bélámnak.

FlybyWire 2010.02.09. 13:08:40

@Rebelde: GRR :DDD hát igen, a legyenönismilliomos megint kiváló párhuzam az ismerkedésre, ami a lexikális tudás fontosságát jellemzi :D
Meg az egyetemen a magyartöri vizsga is pont ilyen jó párhuzam :P
Semmi gond, ha irónia volt, nekem le szokott jönni, csak gondoltam ontopic maradok, és továbbra is gáznak tartom, ha valaki lexikális *általános* (nem töriszakos, vetélkedős, orvosos) tudás lyukai miatt ejt mást.
A posztban szereplő fickó valószínüleg amúgy is sötét volt, mint a föld, és a Jókais példa csak szemléltetés volt, de ha már így kisarkítottuk a témát... :D gondoltam elmondom, amit akarok.

@darkmirjam: hát igen, minden az asszociácon, meg a mögöttes jelentéseken múlik :)

nyunyuli 2010.02.09. 13:08:40

@darkmirjam:

nem mondta senki, hogy birtokolni akarnám a másikat. Nem értitek a kérdést.
Hogyan lehet szólítani a párodat a keresztneve és a párom szó kizárásával úgy, hogy abból érződjön, hogy ő a párod?

Érthető, vagy még mindig bele lehet kötni?

summerstorm 2010.02.09. 13:09:02

@Kham:

A Hair egy korszakalkotó mű....
mert de.
:D

órarugógerincű (törölt) 2010.02.09. 13:10:19

@FlybyWire: Mint mindenben, persze ebben is vannak kivételek. Viszont akkor te egy ritka példány vagy, tudsz róla? :D

FlybyWire 2010.02.09. 13:10:51

asszociáCIÓn... én sem tudok gépelni (sem) :D

Kham 2010.02.09. 13:13:45

@mooon:): Pontosanhogy. Jim Morrison meg a GyíkKirály:) Lebuktál mooon, hippi vagy!

darkmirjam 2010.02.09. 13:17:58

@nyunyuli: Bele lehetne kötni, de az már nem lenne őszinte. :)
A birtoklást most nem akartam felhozni, bár az is benne van abban, amiért nem kedvelem. Nehéz jobbat kitalálni, de attől még számomra kerülendő. Illetve nem feltétlenül pozitív a kicsengése. Pont mint neveknél. Ha az első Oszi akit ismerek egy agrasszív tahó, valszeg nem úgy nevezem majd a gyerekemet.
Szal ne vegyél komolyan, averzióim csupán rossz tapasztalatból táplálkoznak. Olyan szó, amit a csajok főleg egymás közt használnak. Mint az "intim", "aloe vera", "helyes pasi", "dumcsi". Ahogy férfi nem húz zsinórtangát, valahogy úgy kerüli ezt a szót is.

FlybyWire 2010.02.09. 13:22:44

@blueberry: nem tudom, az ismerőseim, barátaim és rokonaim között egy férfit sem ismerek, aki el tudna viselni buta nőket, úgyhogy annyira nem érzem magam kivételesnek... :) a fene tudja?

tom sailor 2010.02.09. 13:24:13

@FlybyWire: Viszont a nőkben tátongó űrt ki lehet tölteni. :)

summerstorm 2010.02.09. 13:24:36

@Kham:

Jól van, lebuktam, bevallom :D
Voltam a Gyíkkirály sírjánál... a Pére Lachaise temetőben...
kapott cigit a szájába, és virágot a sörösüvegébe..
most mi ezzel a baj.

szimatszatyrom is volt :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:26:58

@FlybyWire: okéjó, mondjuk a Harcosok Klubján először kiakadtam, hogy mi a frászt akar egy hollywoodi film magyarázni a fogyasztói társadalomról, de második látásra majdnem megszerettem.

summerstorm 2010.02.09. 13:29:41

@tarquin - 1. Piréz FC:

nekem az tetszett...
igazából nekem a Közönséges bűnözők is bejött... Kevin Spacy állati benne. Valahol ugyanaz a fajta struktúra mint a Harcosok klubja....

FlybyWire 2010.02.09. 13:36:41

@mooon:): hát, a két filmnek szerintem a világon semmi köze egymáshoz (struktúrában sem :), a meglepetés a végén még nem struktúra...), de mindkettőt kedvelem, csak tök más kategória :)
A HK-ban sem elsősorban a társadalomkritika, ami megfogott illetve lényeges lenne, de amcsi filmtől már valóban ennyi is meglepő.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:36:55

@mooon:): hopp, azt nem láttam, azt hiszem. (Mondjuk, ezt rávágom a címre, de nem csodálkoznék, ha 30 perc után rájönnék, hogy de mégis.:-))) De a Hair korszakalkotó, ez evidens:-)

summerstorm 2010.02.09. 13:41:07

@FlybyWire:

de... a szépen felépítős, aztán a végén a történetet a sarkából kifordítós szempontból a struktúra kicsit mégis.
A történetnek valóban semmi köze egymáshoz.
meg kéne már nézni újra :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 13:42:00

@nyunyuli:

Pl drágám :)

@tarquin - 1. Piréz FC:

Hair unalmas és tök hosszú. A hippiket rühellem. :)

summerstorm 2010.02.09. 13:43:04

egyébként fogalmam nincs hogy jutott most eszembe a Harcosok Klubjáról... :)

summerstorm 2010.02.09. 13:43:50

@Kedves Nard:

nem unalmaaaaaaaaas... :) :)

summerstorm 2010.02.09. 13:45:13

@tarquin - 1. Piréz FC:

iszonyat régi film... most néztem meg, 15 éves...
biztos láttad :) :)

summerstorm 2010.02.09. 13:45:57

megint enyém a net?
akkor dolgozom :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:48:12

@Kedves Nard: nekem nem tűnt unalmasnak, a zene-dalszöveg és a koreográfia hozzátesz annyit, hogy felemelje a valóban kissé egysíkú történetet. (Ehh, francokat fogalmazok így, nem vagyok kritikus.)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:50:59

@mooon:): fogalmam nincs, ezt nyugodtan elhiheted.:-)) Épp olyan a magyar címe, amit képtelen vagyok megjegyezni. Így voltam az Égető bizonyítékkal is, egy hétig tanultam, hogy melyik filmet akarom megnézni a moziban.:-)

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 13:59:28

@mooon:): Ez nálam úgy járt mint a Kontroll (és társai) kb. harmadát láttam, aztán lapoztam, hogy ezt még ráérek megnézni. Ilyen alapon pedig nem tudok róla véleményt mondani.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.09. 14:17:33

@tarquin - 1. Piréz FC:

Nekem nem jött be :) Azon a színvonalon van mint a Street Fighter című film, nem bírtam végignézni egyiket se, mert elaludtam a nagy "műélvezet" és "izgalom" és "érdekesség" közepette! :)

Plumper 2010.02.09. 14:17:35

@mooon:): egyébként nekem bejött a netes ismerkedés. nagyon édes, kedves, okos barátnőm lett ezáltal. csak annyi, hogy nem szabad kamuzni, írjunk jókat magunkról, de az őszinteség keretein belül. nem árt, ha jó a hejesírásunk (:-D), és jól fogalmazunk.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 14:28:32

@Kedves Nard: alsós voltam, mikor először láttam, valamelyik horvát csatornán, és már akkor is tetszett, végig is néztem. (Nem vagyok teljesen normális, ja. Igaz, néha meg kellett kérdeznem apát, hogy hol a fonal):-))

egyittlakó (törölt) 2010.02.09. 14:35:36

posztoló: "Nemcsak életem legjobb pasija volt, hanem a legbutább is. Szerintem azt sem tudta, kicsoda az a Jókai Mór."

Jó, jó, de az nem derült ki, hogy akkor férjhez akartál menni vagy csak dugni akartál egyet?

summerstorm 2010.02.09. 14:42:42

@Plumper:

én nem mondtam, hogy nem jöhet be :)....
sőt, akad még rajtad kívül is néhány (ezer) szerencsés, aki valószínű elmondhatja magáról ugyanezt...

Szivecském, ha csak azon múlna a netes társkeresés :), hogy nem kamuzok, és tudok helyesen írni (gépelni), akkor már hónapok óta életem társával kéne töltsem az időt :D...
biztos csak türelmetlen vagyok... :) :) :)
ja már nem vagyok fenn társkeresőkön, ez lehet az oka :)

Plumper 2010.02.09. 14:50:45

@mooon:): hogyhogy ha csak ezen múlna? ha ezexerint oly sok férfi ír jól, hosszan és szépet, akkor mi a probléma?
az idő hamar repül ám..

summerstorm 2010.02.09. 14:53:44

@Kedves Nard:

Lui életem plátói szerelme :D :D...
a megtestesült széles váll...
azt a pasit még mindig imádom.

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.09. 14:57:22

@Plumper: ámde akkor sem repül lassabban, ha vele rohanok.:-)

Plumper 2010.02.09. 14:59:59

@mooon:): már bocs, de mintha én meg azt írnám, hogy X csajszi számomra a tökéletes nő: az a finom, kerek segg, fognivaló mell, ékszer (nyakbavaló) láb.

summerstorm 2010.02.09. 15:00:34

@Plumper:

Bonyolult vagyok :D :D....
De egyébként akadt olyan, akinek az írásával nem volt probléma... Csak mint partnerek alapvetően nem illünk össze. Ilyen van.
Akad, akivel néha jól megbeszéljük, hogy ki hogy áll a projektjével....

Plumper 2010.02.09. 15:02:13

@tarquin - 1. Piréz FC: sőt, addig nyújtózkodj, amíg a takaród ér!:-) ugyanakkor pedig türelem, tornaterem.
és hát minden kanóc végén van egy kéz.

Plumper 2010.02.09. 15:03:52

@mooon:): igaz, én is hülyeségnek tartom, hogy észt vesztve házasodjunk, csináljunk gyereket, és megfeleljünk a társadalmi sémának. én 40 évesen is csajozni fogok, az tuti. inkább nem házasodom, de ne kelljen 1. magamat szarul érezni, 2. megcsalni a páromat azzal,hogy nem bírom ki 1 nő mellet egész életemben.

summerstorm 2010.02.09. 15:05:20

@Plumper:

ez most be kell valljam nem értem, hogy hogy jött ide...
Lui egy kedves volt blogtárs...
akivel sokat hülyültünk... meg még most is...
vicccceeelteeeeem :)
no komment...

summerstorm 2010.02.09. 15:09:26

@Plumper:

ez legalább egy korrekt mondat.
ezt respektáljuk :)... mi hatan :D

Kham 2010.02.09. 15:11:29

@mooon:): Dehogyis van baj vele, a temetőőrnek például nem kell cigarettára költenie és ne aggódj egyet sem előbb-utóbb kinövöd majd:) (ha még nem történt meg) A szimatszatyor avagy szumka nem hippis hanem rokkeres, ezt mindenki tudja. Ha még megvan kereshetek hozzá egy jó Accept felvarrót, azzal menő igazán.

De elárulom alapvetően sosem volt bajom a hippilányokkal, majdnem az összes tinédzserkori barátnő az volt, csak azt a nyomorult Doors-t ne kellett volna folyton hallgatni velük, mindig elkapott tőle a lábrázás. A maradék barátnők néprajzosok voltak, az sokkal rosszabb, akármennyire próbáltam figyelni csak nyekergést hallottam amibe néha belevísitanak valami nomád nyelven.

Plumper 2010.02.09. 15:12:27

@mooon:): mind1, akkor csak előreszaladtam a semmibe.:-)

summerstorm 2010.02.09. 15:15:58

@Kham:

Akármit mondtam volna, már úgyis elkönyveltél hippinek, akkor minek tiltakozzam :))
Egyébként meg rocker kislány voltam... már az is lassan kinőve... mármint öltözet szempontjából. Szimat szatyor rég a szekrény mélyén (de megvan).
A zenét nem növöm ki.
Mindörökké rock and roll :D

Plumper 2010.02.09. 15:21:06

@Kham: úhh, nálunk az gimiben ment, mármint a lányoknál. ez amolyan szamárlétra. kispál és a torz, tanksapka, doors és a többiek (mondjuk a Doors többet érdemel, attól függetlenül, hogy túl volt/van hype-olva). szenvedős beállás, álszakadt cuccok, mosdatlan punci. nekem sosem tetszettek. aztán egyetem, ott már konszolidáltabb a dolog (a bőr- és nemibeteg gondozók mellé épített koleszokat leszámítva), jönnek az ambient zenék, munkába érve meg az eszeveszett férjvadászat, chillout-ra.

SarahConnor 2010.02.09. 15:22:30

Én is jártam hasonlóan. Külföldön voltam cserediákként, épp egy bárban buliztunk, pasiztunk, nagyon jól éreztük magunkat, sikeres lett a félévünk, szóval jó kedvünk volt nagyon.
Megismerkedtünk három francia sráccal, akik őrült helyesek voltak. Felbomlott a banda, ott maradtam egyikükkel, akivel valami lényegtelen dologról beszélgettem épp. Már kezdtünk összemelegedni, nagyon tetszettünk egymásnak. Megkérdezte, honnan jöttem, mert mintha akcentusom lenne. Mondom: Magyarországról. Lövése nem volt. Ez amúgy előfordul Franciahonban, szóval annyira már nem akasztott ki, de kellemetlen volt, hogy még a nevet is ízlelgetnie kellett... Mondtam pár segítséget: hogy ott van Svájc, meg Ausztria után, meg aztán majd az összes szomszédos országot felsoroltam neki. Semmi! Nem akartam elhinni! Még a nevüket sem ismerte fel! Ja, asszem Romániára mondott valamit, de nem vágta teljesen, aztán kiderült, hogy az O-Zone együttest ismeri, az a hülye Dragosta c. számot.
Kinevettem szegényt, mert azt hittem viccel, de aztán kiderült, hogy nem, akkor megsértődött. Annyira képtelen volt az egész, és persze mindentől el is ment a kedvem. Nem sokkal később hazaindultunk, és annyi volt.

Ciki helyzetek. Mondjuk ez irodalommal másképp van talán.

summerstorm 2010.02.09. 15:24:44

na jó... nem csak rock...
Sonata :) meg hasonlók is :)

Stupidella 2010.02.09. 15:25:37

Olyan pasival már én is találkoztam, aki testileg vonzott, mint a mágnes, ám intellektuálisan nagyon nem voltuk egy szinten. Ő meg csak arról tudott mesélni, hogy a targoncás melóját mennyire szerette.

Azért mi eltöltöttünk egy-két eseménydús ágycsatározós éjszakát. :)

Stupidella 2010.02.09. 15:27:44

@Fenimore: vendégek voltunk egy francia gimiben sok-sok évvel ezelőtt (amikor még én is gimis voltam), na, az igazgatónő (!) se tudta a Budapest és Bukarest közötti különbséget.

mindegykivagyok 2010.02.09. 15:32:51

A cikk olvasàsa utàn igazàn megsajnàltalak!
Megérdemeltél volna egy szuperinteligenst és akiröl elmondhatnàd,
hogy töle még mindig làny vagy!:)

Kham 2010.02.09. 15:36:24

@mooon:): Okés, ki vagy húzva a hippilistáról, egy Pére Lachaise-i eltévelyedés még beleférhet egy tisztességes rockerlánynál:) Bizony így van, minden dolog jön-megy, kivéve a rock'n'rollt, az marad mindig.

Plumper 2010.02.09. 15:37:22

@Fenimore: sztem addig jó, míg nem tudják, mi az a Magyarország. mármint a mai Magyarország, a benne élő önző, gyűlölködő, egoista birkanyájjal együtt....:-P

Kham 2010.02.09. 15:38:39

@Plumper: Kemény gyerekkor lehetett, felénk fürödtek a hippi érzelmű lányok is.

mindegykivagyok 2010.02.09. 15:42:02

@Stupidella: Ezzel a formàcioval én is szembesültem Svàjcban!

SarahConnor 2010.02.09. 15:54:42

@Stupidella: ez alap :) Mondjuk egy iskolaigazgatótól már bőven necces, de ezt sokszor megkaptuk mi is (és mi egyetemen voltunk...)

@Plumper: Az már egy más dolog, hogy tudod, milyen egy ország belülről. De hogy európaiként az európatérképet nem vágod... Szigorúan földrajzi szempontoknál maradnék...

summerstorm 2010.02.09. 15:58:51

@Kham:

ezzel a kommenttel elfeledtetted, hogy lehippiztél :D

Rebelde 2010.02.09. 16:03:09

@Fenimore:

egy tökéletes franciát ismertél meg pedig:)

pixelpiréz plüssvitéz · http://kigondoltam.blog.hu 2010.02.09. 16:14:16

@mooon:):

Naháát, legalább az én kezdőlevelemet* megdicsérhetted vóna, te czéda!

(* Többéves tudományos kutatás eredménye.)

Blubird 2010.02.09. 16:24:59

Ha szabad visszaemlékeznem, akkor elmesélem a bemutatkozás utáni percekben végrehajtott IQ tesztet, amit a későbbi anyósom végzett el illetve értékelt ki(szerintem ilyenek ma is vannak):
Természetesen leültettek, és hagytak a saját levemben főni, vagyis csak érintőlegesen beszélgettek velem. Az anyós megkérdezte az anyukáját, hogy az egyik 1904-es Shakespeare mű 64 oldalán a hibát ki is javította ki és melyik kiadásban jelent meg a javítás. Hozzá kell tennem akkor 23 éves voltam, és addig már rengeteg könyvet kiolvastam, de erről még csak lövésem se volt. Ennyi aznapra pont elég volt, amilyen gyorsan csak lehetet, minél előbb mentem a szabad levegőre. A következő alkalommal, amikor felmentem a leendőért a lakásukra (Erzsébetről csak felmenni lehetett akkor Budára), hogy elmegyünk az Operába megnézni a Walkürt, már okulva a bemutatkozás emlékeiből, a sarki könyvtárban (akkor még volt Szabó Ervin könyvtár) felkészültem Wagnerből, Ringből és vártam a kérdés felelet játékot. Pechje volt a későbbi Anyósomnak, a végére már én tudtam olyan kérdéseket feltenni, amit az ő zenepedagógusi képzettségével sem tudott megválaszolni.
Utána nekem már nem kellett ilyen teszteket lezavarnom a családban, a tudásomtól függetlenül úgy is elvoltam könyvelve (mivel erzsébeti voltam, tehát ) prolinak, onnan pedig nincs felemelkedési lehetőség egy úri család szintjére.
Abban van igazság, hogy egy nap 1440 percből áll, a gyakorlatok is max. 20-40 percet vesznek igénybe, még mindig marad 1400 perc és akkor kezdődik az, amit úgy hívnak, hogy közös élet vagy más néven házasság(ha van erről papír, ha nincs), ja és még ott van a másik is, azzal is kell kezdeni valamit.
Na, még annyit, hiába olvastam sokat, volt rálátásom a világra, a házaséletben a zh-kat még csak tudtam hozni, de a legutolsó vizsgán, sőt az UV-kon sem feleltem meg, és a rektori hivatalba már nem adtam be a halasztási kérelmemet (de ez már az Én hibám volt).

ibafaipap 2010.02.09. 18:09:25

@FlybyWire: Bőven vannak nálam jobb faszik ez tény, de én inkább a másik oldaláról közelíteném meg, akivel lehetne, arra meg nem állna fel szerintem, alapszabály, hogy minél jobb egy nő, annál felszínesebb, idáig csak egy-két kivételt ismertem.

ibafaipap 2010.02.09. 18:12:35

@Fenimore: Nem vennék rá mérget, hogy másképp lenne, egyébként nyugaton ez teljesen általános, ha azt mondod: Eastern Europe, talán azt megértik.

dr. gernika 2010.02.09. 18:45:45

@nyunyuli: Ragassz rá birtokosragot! :D

dr. gernika 2010.02.09. 18:47:36

@mooon:): 4-es út egy bizonyos szakasza.

hopp-hopp 2010.02.09. 20:36:56

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nikica21 2010.02.09. 21:43:19

Jó estét....már, ha van még esti műszakos!:D
Nem tudom, szerintem attól mert valaki nem szereti annyira a könyveket nem kell lenézni....és, ha annyira illedelmesnek tartod magad a pasihoz képest legalább annyit mondhattál volna a nemen kívül, hogy miért nem!

csillag× 2010.02.09. 22:02:27

@Nikica21: szia-szia :) csak mi ketten? Erásék nagyon lehetnek "foglalódva" :P Rég jártak erre...
süti beállítások módosítása