21 éves srác, 43 éves nővel

2010. február 15. 07:36 - Panni CsP

„Kiváló énekhangja volt, még azt is fontolgatta, hogy jelentkezik a Megasztárba” - a kétgyerekes anyuka egy strandon szúrja ki magának a fiatal és rendkívül értelmes fagylaltos legényt. Hamar össze is jönnek, és a közös boldogságukat kilóra lehetne mérni. Végül az idősebb fél mondja ki a nemet, mert tudja, hogy nem lehet közös jövőjük. Most megtudhatod, hogy az ősi mondás igaz, miszerint: ha valóban szereted, akkor elengeded.

 

Az én történetem ismét a korkülönbség érzékeny témáját boncolgatja, amely már sokszor volt téma ezen a blogon . Természetesen, hiszen egy megkerülhetetlen probléma. Már ha probléma egyáltalán. Én nem csináltam gondot belőle (bár kétségtelenül megviselt a szakítás) csupán hoztam egy radikális döntést, a másik fél érdekében. De menjünk sorba. 43 éves nő vagyok és a kettes szám meghatározó az életemben: kétszer mentem férjhez, kétszer váltam el, és van két lányom is. Ahogy udvariasan mondani szokták: a „koromhoz képest jól nézek ki”. Teszem hozzá, mindent meg is teszek a kedvező összhatás érdekében.

Sokáig magányos voltam, egy-két meddő futókapcsolaton kívül üres volt az életem. Nem voltam egyedül, hisz két életvidám lány mellett nincs unalom. De társat akartam. Nem szexpartnert, hanem igazi társat, aki mellett nőnek érezhetem magam, akivel törődhetek, és aki velem is törődik. A korombeli férfiakból hamar kiábrándultam: hazudnak és kétszínűek, nem tudják, mit akarnak. Elképesztő, hogy mikre vetemednek, hogy előlem (vagy saját maguk elől) eltakarják azt a tényt, hogy házasok. Ami az ízlésemet illet, én jobban szeretem a fiatalabbakat, de ugye, ez elég magas léc. A korombeli férfiak közül csak azzal tudok elképzelni egy kapcsolatot, aki markáns, erőteljes, határozott és magabiztos. Nos, az ilyen nagyon ritka, vagy pedig már házas. A korombeli nőknek üzenem, hogy házas emberrel ne kezdjenek, mert nagyon zűrös tud lenni. Tudnék mesélni!

A paramétereket ismeritek, íme a történetem: tény, hogy több fiatal pasim volt, mint korombeli. De miért is? Arra a meggyőződésre jutottam, hogy nagyon sok fiatal fiú bukik az érett nőkre - ennek hátterében néha egy rossz anya áll. Igen, kivétel nélkül mindegyik fiatal partnerem rosszban volt az anyjával (valamelyik egyenesen gyűlölte). Amikor elmesélték nekem, annyira zavarban voltam: sajnáltam őket, de azt is tudtam, hogy ez a kapcsolat rövid életű lesz. Számos internetes társkereső oldalon fent vagyok és a fotóm meg a paramétereim tudatában ŐK KERESTEK meg engem. Senki nem lepődött meg, tudták, hogy az első randira egy csinos „vénasszony” érkezik. Teszem hozzá, láttam rajtuk, hogy tetszik nekik a kínálat. Az utolsó fiatal pasimmal tavaly nyáron futottam. Ő tette rám a legmélyebb benyomást és miatta fogadtam meg, hogy több fiatal sráccal nem kezdek. 21 éves volt és egy strandon találkoztunk. Ő fagyit árult én meg a lányaimmal pancsoltam. Amikor már harmadszor fordultunk nála, lassan beszélgetésbe elegyedtünk. Mivel elég későre járt, és a lányok is nyafogtak már, elindultunk haza, de előtte telefonszámot cseréltem a sráccal (először ő kérte az enyémet).

Még azon a héten találkoztunk és beültünk fröccsözni egy helyre. Lassan rövidre zárom: szóval megismertem benne egy rendkívül sokoldalú, érdekes és szeretetreméltó embert. Még azon a héten felmentem hozzá és egymáséi lettünk. Életem leggyönyörűbb délutánja volt. Este a lányaim is észrevették, hogy sugárzom, de ugye nem oszthattam meg velük, hogy miért? A srác nagyon bejött nekem, talán eddig még egyik partnerem sem nyűgözött le ennyire, mint ő. A keleti filozófiákban jártas, művelt gyerek volt, ugyanakkor sportos és kiváló énekhanggal áldotta meg az Sors. Még azt is fontolgatta, hogy jelentkezik a Megasztárba, de aztán letett róla, hiába bíztattam. Az ő lakásában láttam meg először a Bardo Thödol-t, amit már régóta meg akartam szerezni. Kölcsönkértem tőle. Pár hétre rá, amikor vissza akartam adni, azt mondta, hogy tartsam meg nyugodtan. Azóta életem vezérfonala, nagy bölcsességek vannak benne életről és halálról – a mai napig meghatározó az életemben. Ami ezt a fiút illeti… teljesen beleszerettem. Három hónapig jártunk, a legnagyobb egyetértésben és testi-lelki boldogságban. Aztán én mondtam ki a nemet. Minden szép volt, de azért éreztem jogosnak a szakítást, mert beláttam, hogy ennek a fiúnak fiatalabb lány dukál és igazán nincs közös jövőnk. Lesz majd egy vele egykorú barátnője, akit később elvesz és megalapoznak egy életképes egzisztenciát. Ennek ez a rendje. Én józan vagyok, nincsenek illúzióim. Nagyon szerettem őt, nekem jobban fájt a szakítás, mint neki. De megértette, és többet nem láttuk egymást. Úgy látszik, nekem ez a sorsom: a mama, aki vigaszt nyújt, aztán mégis egyedül marad. Az a baj, hogy túl nagy a szívem: beleszeretek valakibe, ő is belém, de 10 év múlva már máshogy fognak állni a dolgok. Puszi mindenkinek: Ildi

 

 
371 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr741756388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Férfiállat 2010.02.15. 15:14:13

@Kedves Nard: :DD Majdnem, de náluk a nem-gondolkodás nem tudatos :) Ez végzetes különbség!

FlybyWire 2010.02.15. 15:15:52

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: az már régen elfogadott tény, hogy a civilizáció az evolúció ELLEN dolgozik, mert életben tartanak minden, régen simán selejtnek, betegnek tartott csecsemőt is, míg azok régen eleve Taigetoszra kerültek volna, vagy nem élték volna túl az első évüket amúgy sem.

Mondom ezt nyamvadt 21. századi pollenallergiásként :((

Férfiállat 2010.02.15. 15:16:03

@ditta001: És azt tudod-e, hogy a sötét oldal segítségével óriási hatalomra tehetsz szert? Pont ettől akarnak megfoszatni Téged!!! Érted már?!??? ;)

Plumper 2010.02.15. 15:17:03

@Férfiállat: hát, nemtom, hogy egy szép nőben ez milyen vadászösztönt hoz fel. max azt mondja, hogy sebaj, vagy fapapucs, vagy nem mond semmit. tévedek?:-)

Kytia 2010.02.15. 15:17:47

@FlybyWire: Szerintem, ha ez az ösztön dominálna, az szétverné a társadalmunkat. Nem csoda, hogy a természet takaréklángra állította. Nemcsak nálunk, hanem minden olyan fajnál, ahol az együttműködés a túlélés biztosítéka.

2010.02.15. 15:19:28

@Plumper:
Lehet, nem tudom mi lesz 20-30 év múlva, viszont azt tudom, hogy olyan emberrel nem tudnék hosszútávon kapcsoltban lenni akivel érdeklődési és egyéb dolgokban nem egyezünk. A szex persze ideig óráig feledteti ezek hiányát, de hosszútávon szerintem nem... de mondom nem tom mit hoz a jövőm. :)

2010.02.15. 15:20:08

@Férfiállat:
Inkább nem köszi. :)

Plumper 2010.02.15. 15:21:21

@FlybyWire: ettől vagyunk kultúrlények, európaiak, felvilágosultak és emberiesek, hogy nem tesszük ki a Taigetoszra a nem életképesnek ítélt (ki ítéli meg és mi alapján?) csecsemőket, felnőtt embereket, ahogy a spártaiak (kicsiben és érzelemmentesen) majd a nácik (nagyban és gyűlölettől vezérelve) tették.

Férfiállat 2010.02.15. 15:21:50

@FlybyWire: Igen, tudom hogy mély. Ezért is nem akartam belemenni. Mindjárt aludni fognak tőlünk. Ha nem gondolkodsz, akkor első körben semmi sincs. Aztán megint minden van. De akkor már nem azonosítod magad a testeddel (se semmivel). Ezért beszélt Nám is, a szúfi misztikus egyes szám harmadik személyben magáról: "Nám éhes".

FlybyWire 2010.02.15. 15:22:22

@Kytia: egyáltalán nem hinném, hogy takarénglángon volna, azt meg főleg kizárnán, hogy a "természet" tett volna ilyet :D sőt! A társadalom, az együttélés sem elsősorban visszafogja, mint inkább kontrollálja ezt. Teljesen természetes érzés, hogy az ember saját, vér szerinti gyerekre vágyik. Attól, hogy ezt a társadalmi normák keretein belül szeretné, semmilyen társadalom nem fog szétverődni :)

Kytia 2010.02.15. 15:23:47

@FlybyWire: Nna, tessék. Ha lenne benned egy kicsi tisztelet a fajunk iránt, nem szaporítanád az allergiádat.:))))
(Nem komolyan venni.)

Plumper 2010.02.15. 15:24:47

@tarquin - 1. Piréz és tavasz FC: sok évszázadig, különösen a XX. század elején azt nevelték be az emberbe, hogy az ennivaló szent. manapság is, hacsak az afrikai éhezőkre gondolunk, viszont Magyarországon úgy pazaroljuk a vizet, ahogy kevesen mások, de még nem nagyon változott a régi "szentétel" paradigma.

FlybyWire 2010.02.15. 15:25:21

@Plumper: Tudom, és pont ezért írtam az utolsó sort :) csecsemőként volt egyéb bajom is, szerintem engem kint hagytak volna, ezért (is) hálás vagyok a mostani rendszernek :D
Ettől még tény, hogy már nem az ősi evolúciós módon alakul a társadalom, azaz nemcsak a legerősebb, leggyorsabb, legszebb egyedek maradnak fent, hanem bejött az intelligencia (az okos is:), és az egyéb civilizációs koncepciók (közösségtudat, felelősség stb.).

@Férfiállat: na jó, erre tényleg nem mennék most tovább :DD

Férfiállat 2010.02.15. 15:25:33

@Plumper: Naná hogy tévedsz! :) Nem olvastad tán Szugyiczki (vagy hogy is írják/hívják) atyánk alapvetéseit a női lélekről? Egy jó nő már unja hogy mindenki a lába előtt hever. Szeretne kicsit küzdeni, nagyobb kihívás elé nézni, hogy legyen nagyobb sikerélménye. Egyszóva, Ditta, NEM VAGY AZ ESETEM!!! (remélem hallja)

FlybyWire 2010.02.15. 15:26:57

@Kytia: hát, még az sincs kizárva, hogy nem fogom. Sajnos van rá esély (de ne menjünk bele..) :(

Férfiállat 2010.02.15. 15:27:29

@Zsu0805: Naa, csak nem félsz a bácsitól? Bár az igaz hogy harapok }}:)
De most komolyan, hogyan tudod ennyiből eldönteni?

Kytia 2010.02.15. 15:28:24

@FlybyWire: Akkor ne úgy fogalmazzunk, hogy takaréklángra állította, hanem úgy, hogy egy csomó más szempont közbejött, és az embernek ezek figyelembevételével kell eldöntenie, megterveznei, stb. a szaporodást. És bizony néha a dolgok ütköznek egymással.

"Teljesen természetes érzés, hogy az ember saját, vér szerinti gyerekre vágyik."
Ehhez képest sokakban (főleg férfiakban) nincs meg. Miközben az örökös dugni akarást, meg félrekefélést mindenféle magszórási teóriákkal magyarázzák, visítva menekülnek a gyerek gondolatától is. Erre adj valami magyarázatot.

Kósza 2010.02.15. 15:29:32

@Kytia: az utód nemzése, felnevelése hozzátartozik az egészséges emberi léthez. Aki ettől eltérő, és hangsúlyozom, hogy szabad akaratából eltérő, az szerintem selejt. Lehet az felőlem divatbuzi, vagy milf fan, egyremegy, de az ilyesmit szerintem idővel úgyis kinövik az egyedek. Ugyanakkor a selejt nem feltétlenül jelent minden szempontból defektust, de enélkül szerintem nem teljes az emberi létezés.

Férfiállat 2010.02.15. 15:29:54

@FlybyWire: Mér? "Férfiállat dugni akar!" Nem jó? Simán ki lehet bújni minden felelősség alól :)

Kytia 2010.02.15. 15:30:54

@FlybyWire: Azért nem kell elkeseredni. Mondjuk legutóbb valami tinivel jöttél össze, az nem növeli a valószínűségét, ez tény.:) Sorry. Apropó, mi van vele?

Kytia 2010.02.15. 15:32:44

@Férfiállat: "Férfiállat dugni akar!"

Igen, ez asszem, mindenkinek leesett. Kicsit volt csak könnyebb megfejteni, mint Fly gondolatmenetét.:))))

Kósza 2010.02.15. 15:33:36

@Kytia: ha beleugathatok, amelyik férfinak nincs gyereke, és azt mondja NEKED, hogy nem akar soha gyereket, akkor az Téged nem akar maga mellett látni ráncosan, és öregen, ennyi ...

FlybyWire 2010.02.15. 15:33:50

@Kytia: "Ehhez képest sokakban (főleg férfiakban) nincs meg."

Nem ismerek ilyen férfit. Itt a kommentek közt is ledöbbentett ma!
Ha ezt te több férfitó is direkben hallottad, van esély rá, hogy ez csak duma.... és csak (egyes) nőknek tartogatják. Elképzelni sem tudom, hogy ne akarnék vér szerinti gyereket!
Ilyenformán magyarázatot sem tudok, mert tapasztalataim szerint ez nincs is így...

Férfiállat 2010.02.15. 15:34:39

@Kytia: Hmmm, az én kis gyermekem...

2010.02.15. 15:35:21

@Férfiállat:
Nem jönnek be a papák... :P

Kytia 2010.02.15. 15:35:53

@Kósza: Hát, nem tudom. Egy rakás ilyen selejt mozog most a környezetemben, van, aki 50, vagy aki 40, van, aki 30 éves. Húszas éveik elején még az megy, hát "majd" akarok gyereket, ha idősebb leszek, aztán ahogy eljönne az idő, elkezdenek mélyen hallgatni a témáról. Fiúk, lányok egyaránt.
Lehet, hogy 70 környékén már kinőnék, de szerintem akkor késő lesz.:)

Kósza 2010.02.15. 15:37:55

@Kytia: nnaugye, hogy selejt az ilyen :)

Férfiállat 2010.02.15. 15:38:32

@Kytia: Látjátok hogy ő is a kihívást keresi?? Te sem vagy az esetem! }}:) Majd legközelebb 6 soros körmondatban írom le ugyanezt, mint Heidegger ;)

FlybyWire 2010.02.15. 15:38:34

@Kósza: vaze, kicsit ijesztő, hogy mennyire egyfelé gondolkodunk... csak te nem cizellálsz semmit :P
@Kytia: 24 éves lesz, nem tini :D elvagyunk, bár itt szerelem nem lesz (részemről tuti, de rajta sem látszik), én meg haza akarok menni minél hamarabb. Bár egyelőre nem sok lehetőség látszik :(

Férfiállat 2010.02.15. 15:39:36

@Zsu0805: Egy papa lehet 30 éves is! Na? :)

Kytia 2010.02.15. 15:40:10

@Kósza: Tudtam, hogy erre fogsz gondolni, de elárulom, én még senkinek nem hoztam fel a témát. Inkább csak látom. Láttam őket 25, láttam őket 35, láttam őket 45 évesen, és láttam, hogyan morzsolódnak le róluk a családra vágyó lányok.

Plumper 2010.02.15. 15:40:17

@Férfiállat: nemtom, ebben nem hiszek.:-) az még OK, hogy az óvodásnak aszondják, ne csinálja, és annál jobban csinálja, de ilyen esetben?! én mondjuk alapból úgy állok a szép nőkhöz, hogy inkább nem kellenek nekem, mint igen, mert tudom, hogy sokuk csak a külsejével azt hiszi, révbe ér, és a férfiak meghalnak értük, közben egy nagy szart. le is kell tenni vmit az asztalra. amelyik nő megtudja magáról, hogy szép, az - hacsak nem elég intelligens - elveszett. utóbb meg úgy kell spatulával levakarni a túl szép nőkről a jelentkező férfiakat.:-P

FlybyWire 2010.02.15. 15:40:56

@Kytia: nekem úgy 30 éves korom körül kezdett derengeni, hogy most már el tudnám magam apának képzelni. Sajnos akkor nem azzal voltam együtt, akitől úgy igazán szerettem volna (bár akkor ez nem volt tudatos). Azóta úgy vagyok vele, hogy *nagyon* nem mindegy, kitől, de ha megvan az illető, és ő is akarja, akkor felőlem bármikor :D

Plumper 2010.02.15. 15:41:32

@Kytia: számomra elképzelhetetlen, hogy életem végéig már csak 1 nőm legyen. gyerek OK, házasság nem!

Kósza 2010.02.15. 15:41:44

@Kytia: csak az egyszerűbb megvilágítás miatt használtam az egyes szám második személyt, nem pedig célzásként!

Kytia 2010.02.15. 15:44:00

@FlybyWire: Jajj, hát mondom, ez nem ilyen direktben megy. Ilyet nagyon kevesen mondanak ki. Viszont ha nem is mondják ki, halogatnak. Ahogy Kószának írtam, húzzák az időt, amíg lehet, kirúgja őket ez a nő is, az a nő is, mikor rájönnek, hogy ebből már nem lesz semmi. És ezek sokszor gyönyörű, és okos lányok, akik mondjuk egy évre rá el is kelnek (aztán elválnak).

Kytia 2010.02.15. 15:45:06

@FlybyWire: És ha nem lesz meg? Akkor evolóciós zsákutca vagy, mert ezen a téren annak jobbak az esélyei, aki nem ennyire válogatós.:)

Kytia 2010.02.15. 15:46:19

@Plumper: Számomra is, de amúgy hány éves vagy?

Mert én titokban abban reménykedem, hogy ez nálam elmúlik egyszer.:)))

FlybyWire 2010.02.15. 15:46:29

@Kytia: Akkor sok esetben az is benne lehet, hogy nem azzal a valakivel vannak együtt ezek a férfiak, akiket igazán a gyermekük anyjának szeretnének látni... EZT meg tudom érteni. És sokszor még csak nem is tudják ezt... hogy valójában nem a gyerektől tartanak, hanem attól, hogy az anyja az a nő lesz, akit nem akarnak tiszta szívből, teljes meggyőződésből!

Kytia 2010.02.15. 15:48:41

@Kósza: Értemén. Csak arra utaltam, hogy akiktől én ilyet hallottam (nem hallottam, de szerintem csak azért, mert nem kérdeztem), azok azóta sem állapodtak meg, holott némelyik már jócskán túl van a 40-en. Ezért nem vagyok biztos benne, hogy ez csak a partnertől függ.

Kytia 2010.02.15. 15:51:36

@FlybyWire: Jó, de amikor már a huszadik nő fordul meg náluk, és még mindig ugyanaz az ábra? Van egy ilyen kollégám is. Válogatott gyönyörű barátnői voltak, és mindegyik azért hagyta el, mert nem volt képes megállapodni. Mondjuk ő maga is nagyon sikeres volt a nőknél, tehát valószínűleg a boldog szinglilét hiányzott volna neki. Még azt sem mondom, hogy nem értem meg. De akkor is evolúciós zsákutcaként végzi.:)

Kósza 2010.02.15. 15:52:19

@Kytia: marhák,... pedig nincs is annál jobb, mint úgy bemutatni a kedvest a barátoknak, hogy "Bemutatom születendő gyermekeim édesanyját!" :) A folytatásról nem is beszélve, mármint gyerek ügyben.

2010.02.15. 15:52:37

@Férfiállat:
Egy szóval se mondtam, hogy a kor a gond... :)

Férfiállat 2010.02.15. 15:54:16

@Zsu0805: No. Hát akkor mi? Fontos a kommunikáció a problémák elhárításában.

Kytia 2010.02.15. 15:55:35

Húha, mennem kell. Majd még este felnézek, addig legyetek szívesek minden kérdésemre választ adni.:))

De nem lehet a válasz "42", mert azt már ellőtték.:)

FlybyWire 2010.02.15. 15:55:56

@Kytia: hát aki MINDENáron saját gyereket akar, mindegy kitől, abban tényleg erősebb ez az nagyon ősi ösztön :) De ez nem jelenti azt, hogy pl. én nem akarnék!

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.15. 16:11:22

@Kytia:

De attól még igaz! :)

@FlybyWire:

Pedig van ilyen nagyon sok :) Aztán meg megy a panaszkodás, hogy mekkora szemét! :)

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.02.15. 16:13:06

@FlybyWire:
gondoltam, hogy unatkozol :)

@Férfiállat:
áááá, a munka nyert (ma is :D)

@Plumper:
akarta a fene azt a szentimentalitást, de azért gyanús vagy, hogy ez ugrott be :D (momentán beszartam magamtól :D)

Na, el, mert izé ...

Férfiállat 2010.02.15. 16:22:42

@Zsit (nyújtózós macs; révülettündér): :( Látom te nem osztod FlybyWire véleményét az élet céljáról...

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.02.15. 16:27:03

Ez jó:) Én fordítva szeretem:) 40 vagyok és 20-as pipiket komálom:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.02.15. 16:29:54

@FlybyWire: a mondat első része igaz. A második csak annyiban, hogy akkor megszülettek ezek a csecsemők, ma pedig nem. Válogatás nélkül, ez az igazi Taigetosz-próba. Kicsit képmutató ez a "mindenáron életben tartás", ahogy te fogalmazol. Másrészt: BDK Három másodpercem bdk.blog.hu/2008/04/11/harom_masodpercem :-)

ditta001 2010.02.15. 16:34:39

@Férfiállat: :-DDD bocsi, de provokalas hatasara valahogy mindig kiujul a szelektiv hallasom....

Kósza 2010.02.15. 16:41:55

kellemes estépítést, sziasztok! :)

2010.02.15. 16:43:18

@Férfiállat:
A papa kifejezéshez általában párosul min egy gyerek és persze asszony...

Férfiállat 2010.02.15. 16:44:44

@ditta001: De azért ugye sikerült a mosolyfakasztás? };)

Férfiállat 2010.02.15. 16:46:24

@Zsu0805: Jaj, hát nem kell azt olyan komolyan venni, az csak amolyan szófordulat volt :) Most, hogy már tudom hogy nem buksz a papákra, bevallhatom hogy nem vagyok az :) Hogy akkor mi is vagyok? Mondd csak, mi is az eseted? :)

summerstorm 2010.02.15. 16:57:49

@Férfiállat:

itt jön most a mit szeretnél hallani?
agysebész?
c. mondatok....

Férfiállat 2010.02.15. 17:01:37

Ördögöd van. Alig leplezett módon.

2010.02.15. 17:08:26

@mooon:):
:) Ott a pont. :)

@Férfiállat:
Kezdjük egy iwiw elérhetőséggel beazonosítás céljából. :)

summerstorm 2010.02.15. 17:11:07

és még mindig benn :(
ez egy annyira sz@r nap volt.... :( :( :(

summerstorm 2010.02.15. 17:22:42

hát akkor most végre....:
mindenkinek, aki még véletlenül itt van... kellemes további estét :)

Martian (törölt) 2010.02.15. 17:29:55

Ahogy a nick-em is jelzi :)) én valszeg egy másik bolygóról jöttem... :)) merthogy mindig is rácsodálkozó idegenséggel viseltettem a genetikai vérvonal folytonosságát foggal-körömmel védő világ iránt. Úgy érzem, hogy a genetikai örökségemnek nagyon töredék részben van csak köze ahhoz, ami vagyok... nem adoptált gyerek vagyok, mégis kevés dolog köt össze a szüleimmel... leginkább a közösen eltöltött gyerekkorom jórészt szeretetteljes szülő-gyerek játszmája... de ilyen alapon bárki más lehetett volna hozzám közel, nemcsak a vér szerinti szüleim.
Ugyanígy vagyok a gyerekekkel: ugyan most nincs saját családom, mégis ex-feleségem, majd barátnőm gyerekét teljes szeretettel a sajátomnak (bár inkább csak felelősség vállalás, semmint birtoklás tekintetében) is tudtam tekinteni... semmilyen távolságtartást nem okozott, hogy nem én vagyok a genetikai apjuk.
Saját gyerekre ugyan még nem futotta, de lehet, hogy egyszer ez is összejön... egyszerűen most az van, hogy a családi-párkapcsolati ügyek a sokadik prioritási szinten vannak, más életterületen van a fókuszom... ráadásul a társadalmilag jellemző értékrendekkel sem tudok maradéktalanul azonosulni... persze, mindez meg is megváltozhat.

vagyok59 2010.02.15. 17:30:22

Esetleg az is állhat mögötte, hogy ott mindig tuti a lakás, nem kell hetekig sétálgatni. Persze ez általában csak addig tart, amíg meg nem jön az igazi szerelem egy saját korosztálybéli képében.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.02.15. 17:48:29

@Martian:

És így nem tudnak tartásdíjat sem követelni a nők, ha netán otthagyod őket :)

M. Laci · http://palferi.blog.hu 2010.02.15. 17:53:36

"Este a lányaim is észrevették, hogy sugárzom, de ugye nem oszthattam meg velük, hogy miért?"

de hát miért nem? egyszerűen elmondod nekik, hogy szexeltél.

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2010.02.15. 18:09:52

"A korombeli nőknek üzenem, hogy házas emberrel ne kezdjenek, mert nagyon zűrös tud lenni."

Megáll az ész. TÉNYLEG? Egy 43 éves nő szerint, ha ezt le kell írni, akkor nagyon szomorú vagyok...

csillag× 2010.02.15. 19:03:10

:D Látom itt is zajlott az élet rendesen :) Miket össze nem hordtatok! :P

Férfiállat 2010.02.15. 20:30:25

@Zsu0805: ? Iwiw beazonosítás céljából? Miért, ott nem hazudhatok? Különben sincs fent képem :P A legbiztosabb egy hús-vér randi. Persze semleges terepen, tudod, mint az alvilági filmekben }:) Valami parkolóház, pince, ilyesmi. :D
Mit szólsz ehhez a "visszautasíthatatlan ajánlathoz"? :)

csillag× 2010.02.15. 21:24:07

@Férfiállat: én a szűk sikátorokat ajánlanám. Az olyan romantikus :D

Férfiállat 2010.02.15. 21:35:27

@csillag×: Na és az elhagyatott gyártelep, esetleg raktár??? :)

Nikica21 2010.02.15. 21:45:30

Jó estét...új éjszakások!:D Hova tűnt a másik műszak?:D

csillag× 2010.02.15. 21:50:39

@Férfiállat: óóó, látom tudsz te ha akarsz :))

@Zsu0805: ezt vétek lenne kihagynod! ezek a páratlan ajánlatok, micsoda élményekkel lennél gazdagabb! :D

csillag× 2010.02.15. 21:59:36

@Nikica21: ez roppant jó kérdés.. :)

csillag× 2010.02.15. 22:12:54

@Nikica21: hát zajlik az élet - zajlik, de ezt max msn-en ;) :P :D

Nikica21 2010.02.15. 22:20:25

@csillag×: Nah hát mik zajlanak ott feléd?:D
Majd ha gondolod meséld el msn-en!:D

dr. gernika 2010.02.15. 23:25:13

No, gondolom már zajlik az msn-es beszámoló a nagy vérnapról. Remélem, Nikica ráér ma éjjel...

csillag× 2010.02.16. 13:12:27

@Férfiállat: nah, csak nehogy elkezdjek fantáziálni... :D :P

Férfiállat 2010.02.16. 13:19:38

@csillag×: Mér, az nekem rossz lesz? :)

csillag× 2010.02.16. 22:00:54

@Férfiállat: Mér, az neked jó lesz? :)

Férfiállat 2010.02.16. 23:15:04

@csillag×: Attól függ mit fantáziálsz, és hogy az milyen hatással lesz rád, illetve ezen keresztül a kettőnk kapcsolatára }}:)
Szal?

dr. gernika 2010.02.16. 23:20:59

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Ezt úgy értettem, hogy nem érted a finom utalásokat. Sem itt, sem privátban.

dr. gernika 2010.02.17. 00:02:40

@Férfiállat: Attól vagyunk izgalmasak, nem? :D

Férfiállat 2010.02.17. 00:06:29

@Drága IV gernika (1749 - Haiti ): Hmmmmm de... Fel kell fedezni titeket, nagylábujjatoktól a fületek csúcsáig... többféle eszközzel is... és többször is... }};))

dr. gernika 2010.02.17. 05:02:16

@Férfiállat: Jujj, ne ingerelj ilyen kora reggel. :P

Törböly (törölt) 2010.02.17. 11:19:58

Sznob vén kurva naiv kis pöcsöt keres magának, majd dobja, közben műveccségről áradozik.

Férfiállat 2010.02.17. 12:00:36

Amúgy a Bardo Thödol semmi, nekem van perzsa halottaskönyvem is mellette, ha a hölgyet esetleg érdekelné, bélyeggyűjtemény helyett }}:)

dr. gernika 2010.02.18. 04:44:15

@Férfiállat: Csak fölösleges. :)
@csillag×: Ez megnyugtató. :)
süti beállítások módosítása