A barátom összehozott a haverjával

2010. március 30. 07:21 - csajokespasik

„Nyugodtan valld be, nem fog felzaklatni, mert már nem érdekelsz, és nem jelentesz számomra semmit!” – újra egy érdekes és tanulságban bővelkedő menet következik. A lány azt hiszi, kapcsolata ideálisabb nem is lehetne, amikor egy új srác jelenik meg a színen. A fiú a barátjának egyik haverja… és mentőöve. Most megtudhatod, mik az előjelei annak, ha meguntak.

 

Lehet, hogy nem lesz világos a történet, ugyanis még mindig az események hatása alatt vagyok, és kissé zaklatottan írok. Próbálom józanul végig gondolni. Két éve voltam együtt párommal M-el. Ő 26 éves volt, én szintén. Minden rendben volt, semmi jelét nem láttam, hogy megunt volna és tovább akar lépni. Normális emberek ezt felnőtt módjára megbeszélik, de amit M. tett az a Comedy Central-ra való geg. Egyik nap bejelenti, hogy találkoznunk kell egy régi cimborájával V-vel. Rendben, miért ne. Szép nyári nap volt és egy tópart melletti cukrászdában ültünk le. Megérkezik V., bemutatkozunk egymásnak. Egy darabig beszélgettünk, majd M. bejelenti, hogy neki dolga van, és lelépett. Kettesben maradtunk.

Még egy órát voltunk ott, aztán elbúcsúztunk. Amikor M. hazajött, kérdi, hogy milyennek találom V.-ét. A kérdést nem tudtam hova tenni, de ekkor még nem gondoltam arra, ami az egész történet csattanója. Másnap M. vagányan bejelenti, hogy neki ma sok a dolga és szeretné, ha V. elszórakoztatna engem (még költőpénzt is adott nekem, mint valami kitartott ribancnak – ilyet azelőtt sose tett). V. fel is hívott és felajánlotta, hogy elvisz a kedvenc helyére. V. magas, testes, jóképű fiú volt, de nem az esetem. Délután eszembe jut, hogy a múlt hétvégén, amikor M. szüleinél ebédeltünk, otthagytam valamit. Fel is hívom. M. anyja veszi fel, elmondom neki, hogy mit és hol hagytam. Azt mondja, hogy igen, megtalálták, csak az emeleti szobában van, ahova most nem akar bemenni, mert jelenleg M. alszik ott (!?). Nem hittem a fülemnek. Elmegy, arra hivatkozva, hogy sok fontos dolga van, majd az anyjánál, a régi szobájában durmol. Lassan összeállt a kép, de csak lassan. Akkor még nem. Amikor elkezdtek az első mozaikdarabok kiadni egy képet, az akkor történt, amikor V. kikezdett velem. Nem durván, nem sietve – finoman, puhatolózva. Ami feltűnt, az V. szenvtelensége és magabiztossága volt – mintha egy előre egyeztetett színdarab nyomán haladna. Ez a srác nem fél M.-től – tud valamit. Nem hoztam szóba M.-nek, hogy én is tudok valamit, csak akkor, amikor egyértelmű és visszavonhatatlan dolog történt. Egyik nap jön egy e-mail egy lánytól. Azt mondja, hogy sajnálja, hogy szakítottunk, de ő többet tud nyújtani M.-nek. Javasoltam, hogy találkozzunk, lehetőleg minél hamarabb, mert mindjárt megőrülök. Így is lett. A csaj eleinte vonakodott a személyes találkozótól, de megbeszéltünk egy ütközést egy kis presszóban. Elmondta, hogy ő és M. már járnak egy ideje, és M. azt mondta neki, hogy szerzett nekem egy pasit és én most azzal járok: „a szakítás már a küszöbön van, de még nem sikerült” – állítja M. a hátam mögött Ott még nem bőgtem, meglepően tartottam magam, csak hazafelé. Amikor haza érek, M. és V. vihogva söröznek a konyhában. V.-t kizavarom onnan - ő jobban meg van lepve, mint M. Belenéztem M. szemébe, megfogtam a kezét, és azt mondtam neki: „nyugodtan ismerd be, hogy mi volt a terved, nem fog felzaklatni, mert már nem érdekelsz, és nem jelentesz számomra semmit!” (ez nem teljesen volt igaz). Csak azt akartam, hogy ismerje be, hogy azért akart összehozni V.-vel, mert ő túl tutyimutyi volt ahhoz, hogy kiadja az utam, mert sajnált, hogy egyedül maradok. Ez meg is történt, szóról-szóra ezt mondta. A lényeg az volt, hogy sajnált engem egyedül hagyni és ezért gondolta, hogy összehoz V.-vel, és minden „természetes módon” megtörténik. 2 évet így köszönt meg. A legszörnyűbb az volt, hogy V.-t előzőleg beavatta a tervbe és mindenről tudott. Hallottatok már ilyet? Ezzel megalázott, szánalmasnak tartott, hogy nem találom fel magam. Se M.-el se V.-vel nem akartam többet találkozni. Szerettem M.-et, de ez most egy csapásra véget ért. Most egyedül vagyok, és a sebeimet nyalogatom. Egy nőnek nincs nagyobb arculcsapás, mint amikor adható-vehető tárgynak nézik.

 
207 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr691879897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 12:04:07

@csillag×: úgy értette, hogy mondja meg a szélirányt:-D Mindig csak a munka.:-)

2010.03.30. 12:05:04

@Barry Kent:

Igazából jó ötletnek gondoltam, hogy főzős műsort nézzek sport közben.:)) De 5 perc eltetltével beláttam, hogy nem volt az!:))) El is oldalogtam a futópadról evezni.:)))

dr. gernika 2010.03.30. 12:14:56

@Zsu0805: Milyet? :)
@Traktorka: Mindig csak egy nézőpontot kapunk, abból kell helyzetértékelnünk és jellemrajzot felállítanunk.
Biztosan a csaj sem volt egy észlény, ha nem vette észre hogy ráunktak, de 2 év után nem azt érdemli, hogy így szereljék le. Szeretőknél, mint fentebbi kommentelők írogatták, működhet ez a havernak bemutatás, de a posztban egy kész haditervet olvashattunk. Tutira visszavágtam volna egy másikkal.

csillag× 2010.03.30. 12:17:11

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: öööö...izé, hát én is azért szóltam rá, h "Nade Kapitány ....délidőben dolgoztatni a legénységet?!" ;) :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 12:22:11

@csillag×: hiba volt. Amíg Traktorka dolgozik, mi henyélhetünk, és szürcsölhetjük a koktélokat.:-)) Most ez neked miért nem jó??:-)))

2010.03.30. 12:22:21

@Drága IV gernika:
Nemtudom, hogy az olyan IQ nulla fiúknál, akik ilyen haditervet ötölgetnek ki, mennyi értelme van bosszúhadjáratot folytatni, szerintem semmi a világon.
A szeretetnek az ellentéte ugyanis a közöny és nem az utálat, vagy az erőszak, ha érted mire gondolok.
Beolvastam volna neki annyi szent és nem tette vóna zsebre a hibalistáját, amit kiutaltam volna neki, de hogy nem terveltem volna véres bosszút, az hundertprocent. Az ilyennek minek? Elég büntetés ő saját magának.:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 12:25:24

@Drága IV gernika: nekem egész konkrétan semmi hatásos bosszúterv nem jutott eszembe.:-( Öregszem.:-)))

csillag× 2010.03.30. 12:28:02

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: óóó, h a fene essen belém! De azt hiszem mázlink van és a Kapitány nem figyelt fel a szavamra. :)
De várj...lemaradtam volna valamiről? Traktorka s a fedélzeten van?:))

Kósza 2010.03.30. 12:31:18

@csillag×: sejtettem, hogy nem a Révai Nagylexikon lapozgatása fog eszedbe jutni az ujjak megnyálazásáról! :)

Kósza 2010.03.30. 12:32:50

@Traktorka: igenis néni kérem, csókolom, én kérek elnézést!

Kósza 2010.03.30. 12:34:07

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: köszönöm Elsőtiszt a kimentésemet! :)

2010.03.30. 12:42:09

@Kedves Nard:
:D:D:D
Magam sem találhatta volna ki jobb bosszút.:)))))

2010.03.30. 12:42:48

@Kósza:
Na ugye!:)) Megy ez neked.:)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 12:50:04

@csillag×: azt hiszem, most felvételizik.:D

@Kósza: ez csak természetes.:-)

@Kedves Nard: ezt méltatlannak találom egy királylányosan felhúzott orrhoz.:-)) Valami jobb kell.:-)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.30. 12:54:03

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P:

Kénhidrogénkapszulát királylányosan beejted a kis táskájába, vagy zsebébe :)

csillag× 2010.03.30. 12:54:53

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: és mik a tételek?
- fűszoknyában táncolás?
- ujjnedvesítés (szélirány meghatározása végett?
- bikiniben árbócra mászás ... időre? :)
- .... ?

Kósza 2010.03.30. 13:02:53

@Traktorka: és majd meghívsz egy capuccinora a Gerbeaud teraszán? :)

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 13:05:16

@Kedves Nard: elmesélni új barátnőnek, erre a mondatra reagálva, hogy "de ő többet tud nyújtani M.-nek", hogy V. is pontosan ugyanezt mondta 3 hónapja. És akkor bennem eltört valami.:-))))

@csillag×: Attól függ, a Kapitánynak épp hol jár az esze.:-D

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.30. 13:16:59

@Zsu0805: Legyen

3,5 évig éltünk együtt, békességben, szeretetben. Eléggé nyugis ember vagyok és inkább tettetem a hülyét, mintsem az lennék, úgyhogy attól függetlenül, hogy nem nagyon mutattam, mindig nyitott szemmel jártam. Mellettem minden barátnőm szabadnak érezhette magát, de azért volt egy határ amit én is megköveteltem, főleg, ha együtt éltem valakivel. Nála is volt egy ilyen "nem kéne minden hétvégén bulizni járni" dolog, de én azért tűrtem, mert nem börtönőr vagyok, hanem barát. A kapcsolatunk 3 év után kezdett kicsit lapos lenni, de ettől függetlenül szerettük egymást és jól megvoltunk. Megértettem, hogy néha ki kell mozdulni bulizni, én nem igényeltem különösebben, úgyhogy otthon maradtam (meg nem is egy volt a baráti körünk), Őt meg hagytam had lézengjen. A barátnői ilyen utolsó kiskurvák voltak, akiknek mindegy volt mi van, csak történjen valami. Hát történt. Utolsó héten feltünően el volt tűnve, mindig volt valami programja, sokat lógott MSN-en is és ha bementem a szobába, hirtelen záródtak az ablakok... Éreztem, hogy beütött a krach. Gondoltam még időben vagyok, úgyhogy vártam egy hetet, hogy mindenki tegye helyre a dolgokat magában, de nem mutattam, hogy bármiről is tudnék, úgy voltam vele, had csinálja a kis ármánykodását. Azt éreztem, hogy hazudik már egy két dologban, mert 3,5 év együttélés után az ember már tudja, mikor hazudik a másik. Aztán eljött egy vasárnap reggel, amit megelőzően bulizni volt és hajnalban jött haza. Amikor felébredtem, úgy aludtunk, hogy fogtam a kezét, de amint megláttam, olyan volt, mintha 220 volttal csaptak volna ki engem az ágyból. Hirtelen kiugrottam és a velőmig éreztem, hogy valami nagyon de nagyon nem okés.... Hétfő estére összeszedtem magam, hogy beszéljünk. Este 10-volt, szóltam Neki, hogy szeretnék valamiről beszélni. Én rendezni akartam ezt a dolgot, átbeszélni, hogy ki hol mit hibázott, megoldási javaslatot akartam és azt, hogy menjen minden tovább ahogy eddig, csak jobban. Erre Ő mondta, hogy Ő másnap költözik, 3 autóval jönnek érte, már mindent leszervezett. Én meg csak néztem és hirtelen egy rémálom közepén találtam magam. - Megismerkedtél valakivel? Kérdeztem tőle. Ő meg mosolyogva: - Igen. Én meg akkor kiröhögtem. Nem tudtam mást csinálni, az egész életem omlott össze 1 másodperc alatt. Aztán átmentem a másik szobába és reggelig bőgtem. Aztán reggeltől délelőttig, bejöttem dolgozni és azt sem tudtam mi van. Amikor este hazamentem már hűlt helye volt, aztán átjött, hogy ne legyek egyedül, de már csak úgy jött mint "barát". Együtt aludtunk, én azt az éjszakát is végigbőgtem (hozzáteszem Ő is). Másnap elment és nem láttam azóta sem, pedig 20 percre lakik tőlem. Ez 9 hónapja volt.

Az egészben az volt a borzasztóan szomorú dolog, hogy amikor megismertem akkor egy elhízott, hülye kis fruska volt, mellettem meg felnőtt, értelmes (?) vonzó nő lett. Amit az életben tanítani lehet azt megtanítottam Neki, úgylátszik a korrektség és az emberség kimaradt (ezt otthonról hoztad, az anyós is egy "geci" volt). Nagyon szerettem, a mindennapi életben tökéletes társ volt, de ha veszélyhelyzet volt, vagy valami nehéz esemény, akkor mindig a lehető legidiótább döntéseket volt képes hozni. Az együtt töltött 3,5 év nem volt elég ahhoz, hogy korrekten kilépjen a kapcsolatunkból, szépen új barátokat szerzett, új pasit, intézett magának lakást, aztán amikor az új élete készen lett, szépen átlibbent oda, engem meg otthagyott a semmi közepén, anélkül, hogy szólt volna vagy tett volna bármit is azért, hogy én valamilyen szinten élhetően maradjak ott magamnak. Mindenki tudott erről talán már hetek óta, kivéve én, akinek igazán tudnia kellett volna. A kis együgyű barátnőinek az volt a fontos, hogy hergeljék, hogy történjen végre körülöttük valami, legyen valami, amiről beszélni lehet, az anyjának mindegy volt, meg amúgy is utált, úgyhogy Ő is úgy volt vele, hogy legalább lesz valami neki is az életében amin elkotyoghat. Ennyit ért 3,5 év, 3,5 olyan év amin átsegítettem, neveltem és próbáltam belőle minél jobb embert csinálni. Erre szokták mondani, hogy mindenki hozott anyagból dolgozik és egy embert a velejéig nem lehet megváltoztatni...

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.30. 13:18:21

@Tomi from Space: Hozzá tartozik, hogy 2 hónapig könyörögtem neki, hogy jöjjön vissza, totál tönkrement az életem, 1 hónap sírógörcs hazaéréskor meg ilyenek, kb. fél év volt mire összeszedtem magam annyira, hogy képes voltam belekezdeni egy normális kapcsolatba.

Szemetek a férfiak, de a nőket se kell félteni...

KenSentMe 2010.03.30. 13:26:11

@Darázs Csaba: Gratulálok, Darázs Csaba, szép példa ez arra, hogy a lyuksógorok is lehetnek egymás spanjai, néha remélem elbeszélgettek róla, hogy ki tudja/tudta ügyesebben baszni az ominózus hölgyeményt.

ivrilider 2010.03.30. 13:33:31

@Zsu0805: Vagy korábban írta, csak most közölték le.

Picitures doktor 2010.03.30. 13:35:14

@Traktorka: Te-Te , hát otthon parkol,fedett garázyban.

Madpapa 2010.03.30. 13:51:27

hú de nagy csend van :(

Madpapa 2010.03.30. 13:53:03

@Tomi from Space: szomorú történet. egy a sok közül. van némi ellentmondás a történetben, de gondolom már rájöttél.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.03.30. 13:57:48

@Traktorka:

Ott alszanak :) Eleve hókotróval járnak! :P

@Tomi from Space:

Remélem a kulcsokat leadta és nem vihetett el semmit! :)

2010.03.30. 13:57:59

@Kósza:

Én téged??? Miért is?:))) Nem fordítva illene?

2010.03.30. 14:01:00

@Tomi from Space:
Hmmm, ez szép kis stori. Lehet előbb kellett volna lépned. :(

2010.03.30. 14:01:05

@Tomi from Space:

Tomi drágám, azért eléggé vak(süket és béna) voltál, hallod-e...:)
Inkább azon gondolkodjál a nagy önsajnálat közben, hogy TE (bizony, Te) mit rontottál el? Mondjuk az hogy vak voltál, és nem akartad észrevenni a jeleket, az egy válasz. De még lehet 15 ilyen válasz ugyanerre a kérdésre.
Majd legközelebb jobban csinálod, ha van egy kis eszed és tanulsz belőle MAGADRA vonatkoztatva.

2010.03.30. 14:05:23

@Nefthisz:
De ott volt az is, hogy nem az esete. Meg milyen már ez hogy a barátom használt exét újítsam be? Nem tudom hány lány vállalná be a barátnői exét (legjobb barátnői). Legalábbis az én legjobb barátnőim egyike se kezdene exemmel, de én az övéikkel. Sőt az egész közeli barátnőimével se. Lehet ez valamiféle pasiszokás? Csajok cáfoljatok meg. :)

2010.03.30. 14:09:15

@Kedves Nard:
Hát igen pasiszemmel ez okés. Beszámolás az leendő ex rossz szokásairól és levarrni a leendő ex barátját. De csajszemmel talán a levarrás rész kimaradna. Bár... :) :) De a csajok nagy része nem varratná le magát hasonló esetben. Viszont egy részük tuti hajánál fogva kiráncigálná a leendő picsát a hóra vagy legalább ráborítana egy adag forró kávét vagy teát. :)

Kósza 2010.03.30. 14:10:22

@Traktorka: látom nem ismered a városi legendát a fiatal fiúkra vágyú idős hölgyekről!

2010.03.30. 14:13:55

@Kósza:
Az "idős" hölgytől még nagyon messze vagyok, az a jó hírem van.:) Érett az vagyok, de idős???:)))
És ki mondta, hogy fiatal fiúkra vágyom, btw?:)))

2010.03.30. 14:15:02

@Drága IV gernika:
Ilyen bosszutállni a pasikon kommentet. :)

2010.03.30. 14:15:47

@ivrilider:
Elhiheted hogy nincs annyi poszt, hogy hónapokat őrizgesse a csp. :) :P

2010.03.30. 14:17:04

@kabátnyúl:
Mond, mi ez a hümmm? :)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.30. 14:24:23

@Traktorka: Tanultam hidd el, gondolom Neked meg arra fel van ekkora arcod, hogy rengeteget hibáztál és abból tanultál is. Köszi

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.30. 14:25:10

@Zsu0805: Hát igen.. mindegy, tanultam belőle, egy szar embert meg sosem késő elveszteni. :)

2010.03.30. 14:27:23

@Tomi from Space:
Majd dob az élet egy újat és jobbat. :)

Pennywise 2010.03.30. 14:31:34

Ez jo tortenet volt, hehehe.

Csak az furcsa, hogy a csaj 2 evig egyutt van valakivel, akirol nem is tudja hogy amugy ekkora retardalt. Ennek ki kellett volna utkozni mas teruleteken is.

2010.03.30. 14:32:00

@Tomi from Space:

Úgy kábé. Nagy arcom az nincs, maximum nagy szám. Vagy esetleg "véletlenül" odanyúlok másnál, ahol fáj.:))
Leírtad a sztoridat egy olyan helyre, ami arra van kitalálva, hogy véleményezzük. Megtettem. Mi a problémád ezzel?
Egyébként én is csináltam hülyeségeket, igen. És nagyon remélem, hogy tanultam is belőle, mert az élet már csak ilyen.
És szívesen.:)

2010.03.30. 14:34:01

Valaki segítsen már nekem abba, hogy excel táblázatban. Van pl 3 munkalapom (Bevétel, kiadás, eredmény), és az első kettőbe van egy lista, amiket végül summázok. Hogy lehet ezt a 2 eredményt átvezetni a 3. munkalapra? Nem beírással és nem ctrl+c és ctrl+v-vel. Valaki tudja? Amúgy 2007-es verzió. :)

Madpapa 2010.03.30. 14:34:29

@Tomi from Space: Ne húzd fel magad! Ha ide posztolsz, bizony előfordulhat, hogy neked nem tetsző kommentet is kapsz :)

Madpapa 2010.03.30. 14:35:31

@Zsu0805: jól látom, hogy az eredmény egy nagy nulla? :DD

2010.03.30. 14:38:34

@madpapa:
Örülnék neki ha az lenne, de nem az sajna. :)

Tomi from Space · http://bodybuilding.blog.hu 2010.03.30. 14:43:47

@madpapa: Dehogy húzom :D Munkás ököl, vas ököl, oda üt, ahova köll... ;)

tőzegmalac 2010.03.30. 14:44:23

@Zsu0805: ááá semmi csak hümmögtem:)

Kósza 2010.03.30. 14:48:14

@Zsu0805: sőt,... ráklikkelsz a cél cellára "+", utána átmész a másik lapon az eredmény cellár, ütsz egy entert és kész

Madpapa 2010.03.30. 14:51:50

@Zsu0805: a harmadik lapon ahol az eredményt képzed azt csinálod hogy a cellabeírást egyenlőségjellel kezded, majd rákattintasz pl. a 2 lapon lévő eredménycellára, plusz jel, majd ugyanezt megteszed az első lapon lévő eredménycellával is. azaz a két lapon lévő eredménycella összege meg fog jelenni a harmadik lapon.

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 14:52:58

@Tomi from Space: nem te teremtetted ezt a nőt véletlenül?:-) Engem apám nem nevelt ennyit, pedig istókuccse rám fért volna.:D

Kósza 2010.03.30. 14:54:19

@madpapa: szerintem nem összeget akar képezni a harmadik lapon, hanem csak a két eredményt szeretné forrásnak venni, és azt két külön cellában látni az új sheeten,... Kósza da nőifejjelgondolkodó

2010.03.30. 14:55:55

@Kósza: @madpapa:
Hát srácok ez nekem nagyon nem megy. :) De próbálom... :)

2010.03.30. 14:56:55

@Kósza:
A két összeget akarom oda beilleszteni, a kiadás összesent és a bevétel összesent, amit a 3. lapon mint eredményt oda egyesíthetek. :)

Madpapa 2010.03.30. 14:59:12

@Zsu0805: ergo ott látszódjon, hogy a két lap eredméyncellájának összege az pozitív vagy negatív nemde? azaz buktátok vagy nyertétek a partit? :)

Kósza 2010.03.30. 14:59:19

@Zsu0805: célcella, ahol a bevétel összesent akarod látni, forrás cella, ahol a bevétel összesen már megképződött! klikk a célcellára, írj bele egy + jelet, menj át a másik munkapalra, klikkelj a bevétel összesen eredmény cellájára, üss egy entert. És kész.

2010.03.30. 15:03:36

@madpapa: @Kósza:
Ááááá királyak vagytok kösziiiiiiiiiiiiiiiiiii! :) :) :)

Kósza 2010.03.30. 15:08:37

@Zsu0805: már csak egy kérdésem van! az új munkalapon külön-külön látni akartad-e a bevételt, illetve a kiadást? Vagy csak az eredményt akartad egyetlen cellában? :)

2010.03.30. 15:10:35

@Kósza:
Külön külön kellett. :) De meglett. :) Danke-danke-danke. :)

Kósza 2010.03.30. 15:13:07

@Zsu0805: köszi, megnyugodtam, akkor még nincs szükségem chiptuningra! :)

2010.03.30. 15:18:23

@Kósza:
Áááá dehogy, tök ügyik voltatok. :) Sőt öcsém a nagy infomágus, előrehozott emelt érettségi, meg ecdl vizsga, meg műszaki mittoménmik... és itt szenvedett vele... (bár szerintem túlzottan nem mozgatta meg magát), szóval büszkék lehettek magadtokra @madpapa: -val. :) :) :)

Rebelde 2010.03.30. 15:27:00

"Ennyit ért 3,5 év, 3,5 olyan év amin átsegítettem, neveltem és próbáltam belőle minél jobb embert csinálni. "

az ilyen fazonoktól a legtöbb nő falra mászik, no comment

2010.03.30. 15:34:58

@Rebelde:
"neveltem":)) aztán egyszer csak felnőtt a nevelt kislány, és lelépett egy férfival, aki nem akart az apukája lenni.:)

Rebelde 2010.03.30. 15:38:12

@Traktorka:

ennél már csak az a jobb, mikor azzal jönnek, hogy "én vakartam ki a szarból, oszt' ez a köszönet"
nem tudom, honnan jönnek az ilyen egyedek, de gyanítom, hogy nem volt egyszerű az életük és nem is lesz, ha marad ez a hozzáállás

tőzegmalac 2010.03.30. 15:40:51

@Rebelde: jaja vagy valami ilyesmi:)

2010.03.30. 15:46:19

@Rebelde:
Súlyos félreértések vannak itten "boldog kapcsolat"-kép terén.
Dehát valakinek 5000 pofon sem elég, hogy egy kicsit is elgondolkodjon magán:) Azt már említeni sem merem, hogy esetleg fel is kellene ébredni. Mert nem fog, ha nem akar.:)

Madpapa 2010.03.30. 15:50:09

Hova jutott a világ, hogy a csajom már azt sem viseli el, hogy részegen néha jól megverjem. Ezért tart ez az ország ott ahol :-))))

Rebelde 2010.03.30. 15:53:48

@Traktorka:

ilyenkor elgondolkodom azon, ha engem próbálnának "nevelni", lenne ott nemulass:)

illetve inkább el se jutnék egy ilyen kapcsoltig, mint ahogy eddig se:)

Kósza 2010.03.30. 15:54:53

@Zsu0805: a megoldás hagyján, én arra vagyok büszke, hogy kitaláltam, pontosan mit is szeretnél! :)

2010.03.30. 16:10:58

@kabátnyúl:
Mint mindíg csak hümmögsz. :)

2010.03.30. 16:11:29

@Kósza:
Pedig próbáltam minnél jobban körülírni, de annyira le akartam mindent írni, hogy sztem tulbonyolítottam. :)

Snowmass 2010.03.30. 16:12:40

Két év alatt M. még annyira sem ismerte ki a posztírót, hogy képes legyen egy olyan fickót kihúzni a kalapból akire a posztoló legalább rámoccan? Akkor hát ezért biztosan nem kár érte.

Kósza 2010.03.30. 16:16:48

@Zsu0805: nagyon értek a túlbonyolított dolgokhoz! :) is

tarquin - védőháló nélkül 2010.03.30. 16:30:41

@Rebelde: akkor a tanárokat javaslom elkerülni párkapcsolatilag.:D:D

csillag× 2010.03.30. 16:49:19

húúú, de kuss vagyon itten :) Megjöttem erre mindenki befogta a száját :P :$

csillag× 2010.03.30. 16:59:32

@Kósza: neked? :D minek? úgyis nemsoká mész és építed az estédet :))

csillag× 2010.03.30. 17:01:12

@Kósza: amúgy tök rendesk voltatok @madpapa: -val, h próbáltátok kideríteni @Zsu0805: gondolatait :) ...sikerrel :)

Kósza 2010.03.30. 17:08:07

@csillag×: mer ugye az első a gondolat, a megoldás az már smafu :)

Kósza 2010.03.30. 17:09:13

@csillag×: amúgy igazad van,... KEllemes estépítést! :)

csillag× 2010.03.30. 17:15:55

@Kósza: ha más nem, én viszont kívánom neked ! :)

tőzegmalac 2010.03.30. 17:18:50

@Zsu0805: nem is, csak egyetértettem:)

S0und 2010.03.30. 17:47:54

Hát, nem egyszerű a story az biztos. Sajna van az a szitu (embere válogatja milyen sűrűn), hogy adva van egy probléma, nagy probléma, k. gyorsan és k. jól kellene megoldani. A gond ezzel az, ha megvan a remek megoldás, akkor jön vele egy felszabadító a sikerérzet ( -Ohh öreg, ez az!), szar elönti az agyad, és nem tudsz reálisan gondolkodni. Kedves M agyát is elöntötte a heuréka érzés rendesen.

Probléma:

Van új barátnő, de a régitől meg kéne szabadulni.

+Pro.: a régi kedves aranyos, mint embert még szeretem...

-Cont.:...,de már nem vonz, mint nő

Opciók:

A, szakítok vele
B, Egy sörözés folyamán amikor V-nek meséltem az új barátnőmről, azt is elmondtam, hogy biza a régitől valahogy meg kellene szabadulni. Én viccesen felvetettem neki, hogy te, nem akarsz a Jucival összejönni? Erre ő azt mondta, hogy miért is ne, jó csaj!

Ebben a pillanatban megszületett a zseniális ötlet. Mivel M szereti a kedves postolót, mint embert, úgy dönt, hogy finoman lepasszolja a pajtinak, mintha csak egy gyerekkori játék lenne. Ahhoz is ragaszkodtunk egyszer, aztán az idő múlásával azért csak megunta az ember. Jött más játék :D

Lényeg a lényeg, hogy nem gondolom, hogy M, az ex egy vérgeci alak lenne, inkább a fentebb említett kíméletes+tutyimutyi figura lehet. BÁR! Megkérdőjelezem a postoló "életképességét" is. Mert ha valaki felett tárgyként döntenek, arra nem ok még a határtalan emberbaráti szeretet se. Egy talpra esett csajt nem kell terelgetni. Hozzáteszem, 1001 félék vagyunk, és nem lehet mindenki supernőcis, (ez a szó baszod, nvm) szóval nem gúnyolni akarom a postolot.

A cél adott volt, minél hamarabb "hivatalosan" is együtt lenni az új barátnővel, tőled meg minél kíméletesen megszabadulni, úgy, hogy a leendő lyuktestvér is jól járjon. Ha nem érző emberekről beszélnénk, akkor ez egy simán jó terv lenne. Kár hogy mindenkibe fenemód tombol az öntudat. DAMMIT!

dr. gernika 2010.03.30. 18:53:23

@Kedves Nard: Mert még nem vettél hülyére.
@Darázs Csaba: Ez így furi, de normális. Tudod miért? Mert megbeszélted a barátnőddel, és rábíztad a döntést.
@Traktorka: Értem, mert én is ezt vallom. De ez a történet (vagy a PMS) kihozta belőlem fúriát.
@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: Most nekem sem, leszámítva az édes álmából irdatlanul felüvöltést, meg az utódommal való finom elbeszélgetést - lehetőleg egy bőr-és nemibeteg gondozó kapuja előtt... de sztem ha ilyen szituba kerülnék, tudnék még improvizálni. :)
@Zsu0805: Nem vagyok ma beszámítható, a kollégáimat is majdnem felnégyeltem.

dr. gernika 2010.03.30. 19:11:45

@Tomi from Space: "Erre szokták mondani, hogy mindenki hozott anyagból dolgozik és egy embert a velejéig nem lehet megváltoztatni..."
Így van, Prof. Higgins, és egy napon talán majd arra is rájön, hogy nem is kell...

dr. gernika 2010.03.30. 19:30:21

@Rebelde: Höhö, konkrétan a barátnőm kapta meg ugyanezt pepitában, meg azzal, hogy "fel"költöztette a szülővárosába (amit úgy kell keresni a térképen), onnan, ahol mi lakunk (az országban mindenki tudja, hol van, de Európa-szerte ismert).

2010.03.30. 21:05:19

@kabátnyúl:
A hümmm egyetértés nálad? :D

2010.03.30. 21:09:37

@Drága IV gernika:
Ohhh az nagyon jó, az olyan napok a legtutibbak. :) De amúgy jó volt tőled is ilyet olvasni. :)

2010.03.30. 21:15:30

@S0und:
Hmmm, azthiszem megértetted velem a storit. :) A legközelebbi pasimat azthiszem meghirdetem majd a vaterán. Barátnőimnek nem tudom átpasszolni, de hátha valaki átveszi... Már csak valami frappáns hirdetésszöveg kellene. :)

dr. gernika 2010.03.30. 21:55:38

@Zsu0805: Mert amúgy olyan rohadtul empatikus vagyok vagy mi? Vagy mert mindig a posztolót szapulom? :D

S0und 2010.03.30. 23:31:46

@Zsu0805: csórikám :( Legalább legyél "kíméletes", és Expresszre rakd fel. Ott legalább egyenként fogjál felhívni az érdeklődök, nem pedig valami gazdag 50éves MILF veszi majd meg kilóra szegényt.

-Zsu, de most komolyan, hogy tehetted ezt velem. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen beteg ötleteid is lehetnek!

=Hülye, nem is az enyém!!!!!! (remélem elég a felkiáltó jel:PPP) A netről szedtem az ötletet! Ugye most már jobb?

-Sokkal :'''((

tőzegmalac 2010.03.31. 00:19:54

@Zsu0805: Nem mindig, de most az volt:)

2010.03.31. 10:00:41

@kabátnyúl:
És akkor mindig kérdezzük meg, hogy ez milyen hümm? :)

2010.03.31. 10:01:26

@S0und:
De akkor túl sokan zargatnák, és amúgy is én jót akarok neki. Egy gazdag nő jó lesz neki. :)

tőzegmalac 2010.03.31. 12:13:59

@Zsu0805: csak ha magadtól nem találod ki;)

csillag× 2010.03.31. 13:04:46

@kabátnyúl: bonyolult állat vagy te hallod ... :)
süti beállítások módosítása