Úristen, családom van!

2010. április 14. 07:14 - csajokespasik

„Nem a szabadságomat féltem. Rettegek a jövőtől. Vajon jó apa leszek? Jó férj?” A családalapítás életünk legfontosabb döntése. Valaki egyszerűen áll hozzá, valaki problémát csinál belőle, és pánikba esik. Következő történetünk férfi szereplője hirtelen döbben rá, hogy családja van. Most kiderül, hogyan okozhatunk meglepetést magunknak.

 

Sziasztok! Én már egy kicsit idősebb vagyok, mint sokan közületek, de úgy érzem, a következő történet számotokra is tanulságos lehet. A téma a családalapítás és annak hirtelen bekövetkező súlya az életben. A rádöbbenés folyamata, ami vagy zökkenőmentes, vagy észrevétlenül, apránként bomlik ki. Kata vagyok, és 15 éve házas, 2 gyerekkel, szerető férjemmel, harmóniában - de elmesélem egy nagy szerelmem történetét, aki nem túlságosan könnyedén vette tudomásul. 15 évvel ezelőtt volt aktuális ez a bizonyos nagy szerelem (Zoli), akivel egy szemináriumra jártunk. Jó humorú fiú volt, sokat nevettünk együtt. Mindketten tudtuk, hogy egymást kiegészítve, egy pár lehetnénk – tudtuk, ahogy azt is, hogy nincs közös jövőnk.

Zolival elég sokáig jártunk, időt nem tudok mondani, mert olykor „mellé kalandoztunk”, de összességében pár év lehetett. Olykor szétváltunk, majd egy kör után újra összetalálkoztunk és felfedeztük egymást. Hogy miért nem hozzá mentem? Valahogy azt súgta a női megérzésem, hogy ne tegyem. Igazából ő nem is akart elvenni soha. Ez fel sem merült köztünk, de szerintem mindkettőnk fejében megfordult. Először én ugrottam fejest a házasságba. Abban az időben ismertem meg a férjemet, akivel egy munkahelyen dolgoztunk – pontosabban az egyik főnököm volt. Zoli is összejött egy nővel, és hamarosan el is vette feleségül. Éldegélünk, mindketten külön-külön, házasságban. Amikor megszületett az első gyerekem, átjött, megnézte, gratulált. Amikor az ő gyermeke született meg, olyan vidámnak látszott, hogy madarat lehetett volna fogatni vele. Pár hónap múlva, este tíz után, megszólal a telefonom. Zoli az. Alig értem, amit mond. Amikor kicsit magához tér, és összeszedi magát, kiderül, hogy „apasági pánikba” esett. Nem tudom, hogy van-e ilyen fogalom a pszichológiában, én annak nevezem. Elmondta, hogy erőt vett rajta valami depresszióféle, amolyan kapuzárási pánik és hatalmas felelősséget érez a hátán. Végig gondolta az esküvőt, a fia születését - ezek összegyűltek benne és most a felszínre törtek. Azt mondta:

„Nem a szabadságomat féltem. Rettegek a jövőtől. Vajon jó apa leszek? Jó férj? Én nem tudtam, hogy a családos élet ilyen.”

Nem írta körül, hogy végül is milyennek találja: elviselhetetlennek vagy sem, de nem is akartam megerősíteni semmilyen oldalról. Megnyugtattam, hogy nála jobb apát el sem lehetne képzelni, számos alkalmatlan szülő van, aki nem törődik a gyermekével, a párjával, akire még kutyát sem bíznék, nemhogy családot – ha valaki, hát Zoli megérdemli a boldogságot. Fogadja el ezt a pillanatnyi állapotot, ami egyébként teljesen normális. Tényleg egy szeretetreméltó ember volt, csak szólni kellett neki. „Úristen, családom van” – sápítozott és egy pillanatra úgy éreztem a telefonon keresztül, hogy sír. Vagy legalábbis síráshoz görbül a hangja. Megnyugtattam és azt javasoltam, hogy holnap jöjjön át hozzánk (ugyanabban a kerületben laktunk, nem messze egymástól). Másnap be is állít és egy üveg bor mellett beszélgetni kezdünk. Nem érzem úgy, hogy megmentettem az életét – csak seggbe rúgtam egy kicsit, azért, hogy vegye végre észre: ő igenis egy remek ember és alkalmas a családalapításra. Szerinte túl hirtelen történt az egész, és még nem fogta fel. Pár hét múlva teljesen rendbe jött és mára igazi mintacsalád az övé. Az egész kifakadás csak egy pillanatnyi krízis volt, már ráérzett a dologra és boldog a feleségével, gyermekével. Mindketten tüneményesek. A tanulság: nem kell azonnal pánikba esni.

 

 
249 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr201919684

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pszichológus válaszol: Ha tudunk együtt élni papír nélkül, a gyerekhez miért kell összeházasodni? 2011.03.28. 15:53:16

Kedves KarolinaÖn nőként jobban értheti barátnőmet, én legalábbis lassan feladom. Én egy szabadelvű, nyitott gondolkodású lánnyal jöttem össze, akit nem érdekelnek a formaságok. Öt éve élünk együtt, eddig jó volt neki házasság nélkül. Mostanában szóba ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boss888 2010.04.14. 08:21:24

Én is mondogattam magamnak, amikor kiderült, hogy apa leszek... "Meg kell nyugodni, magamnál fantasztikusabb embert nem ismerek, remek apa leszek!" :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 08:25:29

Hát érdekes lehet. De azért nincsenek kétségeim a felől, hogy remek férj leszek :)

kóristalány 2010.04.14. 08:44:02

Senki sincs tisztában azzal, mivel jár a családalapítás, míg meg nem teszi. Rengeteg változást hoz az életünkbe, pozitívat és negatívat egyaránt. Érettnek (szellemileg és érzelmileg)kell lenni ahhoz, hogy elfogadjuk ezeket a változásokat, mert csak így leszünk igazi család.

vendriner aladár 2010.04.14. 08:47:48

Nekem az mindig furcsa, ha szerelem után barátság lesz. Én ebben nem hiszek. Az biztos, hogy mindig ott fog motoszkálni az egyikben "a mi lenne ha..." dolog. Én pont ezért kerülöm a bármilyennemú baráti kapcsolatot, mert ki tudja. Azt is tudom, hogy két ember kell, hogy létrejöjjön valamiféle kapcsolat, de a kísértést jobb elkerülni.
Biztos Zoli jó apa lesz, csak ne essetek bűnbe nosztalgiából.

2010.04.14. 08:50:42

@kóristalány:
Igen, mert a családalapítás az már olyan "végleges", abból már nincs visszaút, meg egérút. No meg hát a felelősség, hogy ha tetszik, ha nem, mostantól meg kell teremteni a családnak az élethez szükséges alapfeltételeket.
Sokan a saját döntéseikért/önmagukért sem tudják vállalni a felelősséget, nemhogy egy egész családért.

kóristalány 2010.04.14. 09:04:20

@Traktorka: Teljesen egyetértek. Talán ezért is van, hogy egyre jobban kitolódik a családalapítás/gyerekvállalás ideje. Bár vannak sokan, akik 30x évesen se lesznek erre alkalmasak.
Szerintem egyre önzőbbek leszünk, és egyre nagyobbak az elvárásaink (a régebbi generációkhoz képest), ezért egyre nehezebben alkalmazkodunk. A gyerekeinknek egyre többet akarunk (jobb esetben tudunk is) nyújtani, ezáltal ők még többet fognak majd elvárni. Elég ijesztő tendencia.

zsocc21 2010.04.14. 09:12:32

Jó reggelt!Én így fiatal fejjel mondom,hogy nem kell ahhoz gyerek meg feleség,hogy az ember elgondolkodjon és megijedjen.

csillag× 2010.04.14. 09:12:56

@kóristalány: ezért helyezik előbbre a karriert, a családalapításnál. :)

Reggelt, reggelt :)

TonTomika 2010.04.14. 09:13:26

Nekem (22) még nincs családom, de már most rettegek tőle. Éppen ezért szerintem jó ideig nem is lesz, vagy egyáltalán nem lesz. Majd kiderül, de örülök neki, hogy inkább most félek tőle, mintsem miután már ott a baj a nyakamon.

2010.04.14. 09:14:26

@kóristalány:
Mert erről szól a fogyasztói társadalom, hogy csak akkor leszel boldog, ha legalább 3 évente nagyobb tévét, hűtőt és kocsit veszel, és csak akkor vagy valaki, ha legalább 250nm-es lakásban élsz. Teljesítményorientáltak vagyunk, igen.
Nagyon sok olyat látok, hogy jönnek a gyerekek, a szülők pedig megőrülnek, és erejükön felük vállalnak be dolgokat, mert család=a fent listázott dolgok megléte. Aztán szanaszéjjel vannak idegileg, mert a saját maguk által magasratett lécet sem tudják megugrani.
Pedig egy gyerek csak 50-60 cm, semmi szüksége 250 nm-re.:)) Csak az anyjára meg az apjára, akik szeretik.

2010.04.14. 09:17:23

@TonTomika:
Ja, mert család=baj?:))

TonTomika 2010.04.14. 09:19:12

@Traktorka: Igazad van, de manapság sajnos sokaknak már azt is meg kell gondolniuk, hogy péel tudnak e az aktuális hónapban cipőt venni a gyereknek, vagy meg kell várni a következőt. Na én ezt nem akarom. Gyerekhez kell egy bizonyos egzisztencia. Ha ez nincs meg, akkor neki se lesz jó, és a szülőnek sem. Szerintem.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 09:20:27

@zsocc21:

Az első tapadós aranka lerázása közben rájön erre minden férfi.

TonTomika 2010.04.14. 09:23:35

@Traktorka: Ha az ember normálisan el akarja látni a családját, ahhoz kell egy jobb munkahely, ahol nyílván sokat kell dolgozni, ha a jobb fajtából valók vagyunk, és nem lopunk. Ha sokat dolgozunk a gyerekre nem marad idő...vagy a feleségre. Továbbá feleséget is kell találni, én eldöntöttem, hogy csak egyszer vagyok hajlandó megházasodni. :) Rengeteg szülő válik el, családok mennek szét...és ezt a gyerekek szívják meg. Az én szüleim szerencsére 24 éve remekül megvannak, éppen ezért gondolom ezt én is így, hogy nagyon nem mindegy, hogy kivel alapít családot az ember fia. Eddigi tapasztalataim alapján viszont elég nehéz alapozni a mai lányok nagy többségére. :) Innen erednek a bajok. :)

zsocc21 2010.04.14. 09:26:02

@Kedves Nard: nekem még nem volt szerencsém drága arankánkhoz:-)

kóristalány 2010.04.14. 09:26:09

@TonTomika: Na rettegni azért nem kéne, merthogy a család a biztos pont az ember életében, arra mindenkinek szüksége van. Tudom, ha az ember belegondol óriásinak látszik a felelősség, de ez nem szabad, hogy elvegye a kedved. Megfelelő partnerrel a család csodálatos dolog, minél többet fektetsz bele, annál többet kapsz vissza.

Madpapa 2010.04.14. 09:27:40

15 éve házas-15 éve a kaland, a nagy szerelem Zolival, szerető férj, harmónia, fejest ugrani a házasságba.... :-))
Kicsit zavaros.
Mitől retteg ha szereti a feleségét és a gyerekét? Ha abban bizonytalan, hogy jó apa lesz-e, az felveti a kérdését annak, hogy rendben van-e minden otthon. Boldog, kiegyensúlyozott ember ezen nem meditál és most tekintsünk el a financiális dolgoktól.
"Megnyugtattam, hogy nála jobb apát el sem lehetne képzelni,"
Tényleg ez most abból jött le neked, hogy Zolival volt egy kis afférod? Tipikus csúsztatás.

2010.04.14. 09:29:57

@TonTomika:
Amíg ilyen korlátozó hiedelmeid vannak a világ működésével kapcsolatban, addig sajnos nem is fog összejönni semmi jó ebben a témában.
De az már tudatállapot kérdése, hogy ezt észrevedd.
Mert: ha a szüleidnek állításod szerint sikerült, neked miért ne sikerülhetne ugyanez?
"Rengeteg szülő válik el, családok mennek szét...és ezt a gyerekek szívják meg. " - igen, változik a világ, 2010 van, kevés a sírig tartó kapcsolat. Ezzel kapcsolatban nem a széllel szembe kell pisilni, hanem el kell fogadni, hogy vazeg ez van. Aminek van eleje, annak vége is van.
A gyerekek meg akkor szívnak CSAK ha hülyék a szülők, és nem tudnak az elvált helyzettel mit kezdeni. Ha tudnak, akkor pont hogy jobb nekik a válás, mint a finoman cizellált pokol, amiben apuanyu mutogatja a külvilegának, hogy milyen "boldogok" együtt.

kóristalány 2010.04.14. 09:33:11

@TonTomika: Az biztos, hogy egy minimális egzisztencia nélkül (munkahely+lakás)nincs mire alapozni egy családot. De ne essünk abba a tévedésbe, hogy attól lesz jó a családi életünk, ha sok pénzünk van. Persze, kell a gyereknek új cipő, ruha, játék, stb. de nekik nem ez a legfontosabb.

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 09:33:25

@zsocc21:

Majd lesz. Az amelyik az első randi után már a menyasszonyi ruháját tervezi.

kóristalány 2010.04.14. 09:36:42

@Traktorka: Megint csak egyetérteni tudok.

kóristalány 2010.04.14. 09:39:12

@Madpapa: Ja, ja fura egy szitu. Én biztos nem járnék össze a volt pasimmal, még ha békében váltunk is el. Nem hiszem, hogy a párom jó néven venné...

2010.04.14. 09:43:18

@kóristalány:
Egyébként én azt még mindig nem értem, hogy ki tiltja meg a gyerekvállalást lakás nélkül. :))
(az én olvasatomban a szülőkkel lakás is alternatíva és az albérlet is, nyilván nem homeless-ségről beszélek)
Mármint hogy ez milyen klassz mondvacsinált felétel, amiért lehet húzni-halasztani a dolgot.
Ahelyett, hogy a kapcsolatra koncentrálnánk, arra, hogy MI ketten hol tartunk, inkább arra koncentrálunk, hogy milyen materiális felételeket nem teremtettünk még meg, mer' az hogy néz má ki, hogy anyámhoz szülök, fúj.:))

Father Justice (törölt) 2010.04.14. 09:48:08

Zoltánnak meg valószínűleg a férfiúi megérzése súgta meg, hogy nem szabad családot alapítani egy olyan nővel, aki "mellékalandozott" az együttjárás során. Aki szemináriumra - feltételezem, felsőoktatási intézménybe - járt, annak jó esetben van (legalább) ennyi sütnivalója. A te női megérzésed csak megsúgta, hogy Zoltán megérzett valamit. Persze Zoltán sem vethet a szemedre semmit, ha egyszer ő is kalandozott, de ezek után összeházasodni tényleg nagy badarság lett volna részéről. Az anya személye ugyanis sosem kérdéses, ellentétben az apáéval. Így már talán sejted, mire akarok kilyukadni ennek kapcsán.

Lehet, hogy csak nekem sokatmondó az is, hogy a főnöködhöz mentél férjhez ezután? Ha már úgyis ilyen mellékalandozók ezek a szerethető Zoltánok, legalább az anyagi biztonság és a karrier lehetősége legyen borítékolt egy kevésbé Zoltán oldalán. :)

Az viszont mindenképpen elismerésre méltó, hogy Zoliban ilyen aggodalmak fogalmazódtak meg az apasággal kapcsolatban. A legtöbb erektor kalandor apává válva igazából tojik az egészre. Ha elhízik az asszony, félrekúrogatok. Ha nem keresek eleget, az após majd kisegít - mégiscsak családtag vagyok már, vagy mi. A kölyökkel meg foglalkozzon az asszony meg a nagyanyja - ez női dolog. Persze a félrekúrás vonatkozásában az előélete ismeretében továbbra sem féltem Zolit, de dícséretesnek tartom, hogy a többi szempontot figyelembe véve támad(t) benne valamiféle felelősségtudat-szerűség. Ez kevesekről mondható el manapság az ő műfajában.

"Gyerünk Zoli! Te vagy a főnökember..." (Andor utca 6.)

summerstorm 2010.04.14. 09:49:18

@Traktorka:

na igen....
abban a pillanatban, amikor sikerül kultúr ember módjára intézni a válást, és legalább is tisztelni egymást utána, akkor a gyereknek sokkal jobb két külön élő de boldog (esetleg új partnerrel boldog) elvált szülő, mint két olyan, akik halálosan boldogtalanná teszik egymást.

kóristalány 2010.04.14. 09:51:42

@Traktorka: A lakást én is úgy értettem, hogy legyen fedél a feje fölött.
Nem sok gyerek születhetne, ha a saját lakás volna a feltétel.

Igazad van, ez az elanyagiasodás teszi leginkább tönkre a családot.

Father Justice (törölt) 2010.04.14. 10:05:52

Totó.

1) "Nálad jobb apát el sem lehetne képzelni, ezért nincs közös jövőnk." (~ "Túl tökéletes vagy!" :)
2) A főnök ötször annyit keres, mint Zoli.
X) Ha nem kérik meg a kezed, nincs mire igent mondani. Ilyenkor tanácsos megkérni a női megérzést, hogy súgja azt: igazából te sem akarod. Így könnyebb elfogadni. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 10:07:27

@kóristalány:

Igazából a sokat emlegetett "Fogy a madjar!" című dolognak is ez a háttere. Csodálkoznak, hogy kevesen házasodnak és kevés gyerek születik. Nem értem mi ezen a csodálkoznivaló, ha körülnéz az ember a bérek és a szociális támogatások körében. No és persze a munkahelyek sem igazán gyerekbarátok (kivéve a nagyon kevés kivételt), ha gyereke van azért nem veszik fel, ha nincs (de szeretne) akkor meg azért nem. Így hát nem lesz se anyagi biztonság se semmi, csak a csodálkozás és fejingatás a barmoktól, hogy "Fogy a madjar!"

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 10:10:17

@Father Justice:

"Legyünk barátok" - gyanús szövegek. A "túl jó vagy hozzám/nekem" szintén hasonló. De vlsz a főnök "elég rosszfiús" és van neki audija meg lakása és sok píze! :) De amúgy tuti, hogy Zoltán nem akarta elvenni, és "báncsa" a nőji önérzetét, hogy "ő nem kell????" :)

2010.04.14. 10:12:16

@Kedves Nard:
Ez most szerintem egy kicsit demagógra sikeredett.:)
Ezek is csak külső tényezők, amit el kell fogadni, hogy "nem könnyű".
De az már más kategória, hogy olyan párok vannak együtt, akik nem akarnak egymástól semmit, csak most éppen nincs jobb. Ebből kellene szaporodni?
Változott a világ a 30 évvel ezelőtti állapotokhoz képest, ezt csak el kell fogadni, nem ujjal mutogatni.

Rebelde 2010.04.14. 10:12:54

mire ez a poszt? és miért foglalkozik ez a nő ennyit ezzel a pasival??? a férjéről megy annyit mond, hogy az "egyik főnököm" volt...ugyan már, nem a pánik itt a lényeg

2010.04.14. 10:15:26

@Rebelde:
Ja, hanem hogy ŐT hívta fel a csávó, mikor bepánikolt, Ő meg milyen jófej volt, hogy megsimizte a buksiját, hogy nem kell sírni, nem fog fájni, fú de jó ember vagyok.:))

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2010.04.14. 10:17:52

Nekem az apám eléggé hideg faszi, nem sok kapcsolatom volt/van vele. Iszonyat paráztam, milyen apa leszek. Állítólag jóra fordult minden. :)))

Most időnként "családfenntartási" pánikom van: vajon képes leszek mindent megadni neki, ami az életkezdéshez kell???

Rebelde 2010.04.14. 10:18:54

@Traktorka:

nagyon kilóg a ló lába, sőt az összes:)

látom itt a 20-22 évesek hogy paráznak a családalapítástól és a "a mai lányok/pasik erre alkalmatlanok" mondatokkal el is intézik az egészet, megmosolygtató:)

2010.04.14. 10:19:31

@RAMBO:
Mármint hogy tudsz-e neki adni zsíroskenyeret hagymával minden nap, meg nemlyukas cipőt? Vagy mire gondolsz "minden" alatt?

Rebelde 2010.04.14. 10:22:43

@Traktorka:

egyébként asszem a poronyt/vérmama/vérszülő blog egész jó keresztmetszetet ad a magyar szülőkről(paráikról), mondjuk ez szerintem inkább szomorú, jó ideje kiráz tőlük a hideg

2010.04.14. 10:22:56

@Rebelde:
Szokás szerint a fejekben van a baj.
Kollektív a hülyeség.:)))
Tisztelet a kivételünknek.:)))

2010.04.14. 10:26:37

@Rebelde:

Néhányszor én is bekukkantottam ilyen helyekre, de fejvesztve menekültem.:)))

A kedvencem a "a kiskorülönbség jó, mert jobban fogják egymást szeretni a gyerekek":))))
Hát én láttam ilyen családot, ahol 1,5 év a különbség. A nagyra még vót idő, meg energia meg odafigyelés, a kicsire meg már nincs, az csak nő mint a fű.:)) Zsír. Anya 3-4 órát alszik/ nap, jeee. De legalább szeretni fogják egymást a tesók.:))) Aha.:)))

csillag× 2010.04.14. 10:27:49

@Traktorka: életkezdésre gondolt @RAMBO: szóval szerintem arra, hogy majd hogyan tudja elindítani az életben, amikor már kirepül a fészekből :)
Nálunk is most ilyen tervek sorozata szövődik :)

Father Justice (törölt) 2010.04.14. 10:28:55

A főnökről pont elég annyi, hogy ő a főnök. Minden kiderül belőle a házasodási motivációt illetően. Ha elkezdene ködösíteni, már megint jöhetne a sorok közötti turkálás, ahhoz meg kinek van kedve egy ilyen borús szerda délelőttön. :) Az biztos, hogy visszasírja Zolit, de azért lássuk be: ha abszolút adu ász lenne a fiú, valószínűleg nem kalandozgatott volna mellette annak idején - megkockáztatva, hogy nem lesz lánykérés. Inkább csak arról van szó, hogy az egykori hejjespasee-k közül ő volt az egyetlen, akiből még valami komolyabbat is ki tudott volna nézni a lepedőgyűrésnél, ám ez csak sokkal később tudatosult benne. Ezért az apasági pánikba burkolt picsogás.

2010.04.14. 10:30:41

@csillag×:

Aha, és annak milyen realitása van, hogy MOST azon parázik hogy mit tud majd produkálni 15-18 év múlva?
Majd az adott lehetőségekhez képest mindent meg kell tenni a józanész határain belül, oszt majd kialakul.:))

diabolica 2010.04.14. 10:31:52

Én ezt teljesen átérzem és megértem. Hatalmas változás, hatalmas felelősség...hasonló cipőben járok, és hasonlóképpen pánikolok. Ez nem azt jelenti, hogy ne lennék biztos a dolgomban, egyszerűen csak gyökeresen megváltozik az embere élete, semmi sem lesz olyan laza és gondtalan mint eddig, természtes, hogy valamiféle depresszió kerít hatalmába...

csillag× 2010.04.14. 10:32:54

@Traktorka: én középső vagyok) Fölöttem kis korkülönbség, alattam nagy korkülönbség:) És mindegyiknek meg van a hátránya előnye.
Az én kedvenc mondatom, hogy a középső gyerekek el vannak nyomva :D Ezt néha anyáék "fejéhez vágom"...és jót nevetünk az egészen!
Bár matek tanárnőm is megjegyezte, hogy a kisbetűs írásomon is látszik :)))

Ez szerintem mind - mind nevelés kérdése :)

wilhelmina 2010.04.14. 10:33:11

Én arra volnék kíváncsi, vajon a posztíró férje tudja-e, a neje kivel beszéli meg ezeket a kérdéseket ill. kit hívogat át gyereket nézegetni...

tuli _ 2010.04.14. 10:33:50

@Traktorka: szarul csinálja anyuka, csak ennyi. a kis korkülönbséget is nagyon jól meg lehet szervezni, én csak tudom :D

@Rebelde: katasztrófa.

@Kedves Nard: igazad van. (még akkor is, ha demagóg) :)

tuli _ 2010.04.14. 10:34:46

@csillag×: a középső gyerekek el vannak nyomva, de nagyon sokszor ők a legsikeresebbek, mert kifejlődik a túlélőkéjük. :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 10:35:18

@Traktorka:

Minimanó babciuszin

Minimanó babciwellnessen

Minimanó babcitörin

Minimanó babcijapcsin

Minimanó babci közgazdaságtancin

kóristalány 2010.04.14. 10:35:23

@RAMBO: Csak szeresd, bíztasd, támogasd és akkor olyan ember lesz belőle, aki képes megteremteni magának, ami kell.
Pont az a lényeg, hogy ne adjunk mindent a gyerek segge alá. Tanulja meg, hogy ha valamit akar, azért tenni is kell.

2010.04.14. 10:36:05

@Kedves Nard:

"Apci első félrelépci"
ez nagyon nagy!:)))

csillag× 2010.04.14. 10:37:38

@Traktorka: "Állítólag jóra fordult minden" Ebből arra következtetek, hogy már van gyereke, aki közeledik a kirepüléshez.
DE lehet én értelmezem rosszul.
Az utolsó mondatoddal meg teljesen egyetértek, hogy felesleges parázni, pánikolni. Tenni kell a dolgunkat, nyitott szemmel járni és megragadni a lehetőségeket (szeretni a gyereket) és majd alakul. :D

Madpapa 2010.04.14. 10:39:36

@Traktorka: ;-))

Számomra olyan leminősítő ez a mondat:

"Zoli is összejött egy nővel, és hamarosan el is vette feleségül."
Összejönni az ember egy kurvával szokott egy numerára. Most mit tudott volna csinálni szerencsétlen Zoli amikor, a 'kalandozó honleány' az alfahímmel találkozott és ő le lett minősítve béta kategóriájúvá?
Lesz még itt sztori kettőjük között.

zsocc21 2010.04.14. 10:40:06

@tuli _: hát én a legidősebb vagyok és ha a húgom vagy az öcsém csinált valami rosszat durr nekem egy pofon.Kérdem miért?Mert te vagy a legidősebb.Én már megtanultam túlélni:-)A poszt író meg szerintem beleunt a házasságba és a Zolika kell neki megint

csillag× 2010.04.14. 10:40:52

@tuli _: máris jobban érzem magam :D Érzem hogy felfelé ível a karrierem :)

2010.04.14. 10:43:44

@zsocc21:

Ja, az ilyet bírom, amikor vannak a nagy szülői elvek, meg keretek, aztán nincs mögötte tartalom...
A tesóidnak is jól megtanították, hogy mi a következménye a hülyeségnek.:)))

Father Justice (törölt) 2010.04.14. 10:43:53

@wilhelmina: Te is úgy sejted, lesz ebből még újramelegített töltöttkáposzta Zolival? :) Egyébként attól, hogy a munkahelyen a főnöke, otthon még simán lehet papucs a fickó. Ha sikerült egy ilyet meglasszóznia, akkor ő kezelheti a kasszát, és egyúttal a mozgástere is nagyobb, mikor bizseregni kezd ott lent. Azok a rafkós nők, akik "éltek", általában nem szimplán gazdag férjet keresnek, hanem akit a saját igényeiknek megfelelő mértékben dominálhatnak, vagy minimum manipulálhatnak. Így kicsi az esélye, hogy 40 évesen, két gyerekkel az utcán landolnak, aztán hacsak nem milfek, hirtelen se zseton, se hejjespasee. (Házasság => vagyonközösség).

2010.04.14. 10:46:05

@Madpapa:

Az energetikáját nem ismerjük meg a kapcsolatnak ebből a pár sorból, mert nagyon el van szerintem torzítva a Mamzi szemüvege által.

Az is lehet, hogy csak ovodás belevítések vannak, aztán a Zolika se az a matyóhímzés, mint amilyennek mi gondoljuk.

csillag× 2010.04.14. 10:47:20

@zsocc21: Bár nálunk a fenytésnél mindenki megkapta amit érdemelt :P
De azt megfigyeltem, hogy a kisebbeknek több meg van engedve és előbb kapják meg a dolgokat, mint az idősebbek. Gondolok itt az egész kis dolgoktól a nagy dolgokig... pl. a jogsiszerzés vagy a nem otthon alvás :)

tuli _ 2010.04.14. 10:53:00

@zsocc21: ezt a módszert én nem ismerem :)
nálunk az volt a divat, ha jöttek árulkodni, sosem az kapott, aki az iradtlan nagy bűűűnt elkövette, hanem az árulkodó kismajom. hamargyorsan leszoktak róla. :)

@csillag×:
:))

zsocc21 2010.04.14. 11:05:18

@csillag×: na ezt jól látod.Én mégis örülök neki,hogy helyettük is én kaptam,mert megtanultam,hogy mi a felelősség és hogy a dolgoknak következményei vannak.Akkor persze rossz volt,de hát ahogy a kedvenc matektanárom mondta mikor beírta az egyest: nincs igazság!!!:-)))

csillag× 2010.04.14. 11:12:27

@tuli _: mi általában elintéztük egymás között :P (azok voltak ám a régi szép idők)

@zsocc21: nekem akkor sem tetszik az "idősebbet fenyítem" módszer. Akkor ők abból nem tanulnak :(
Nincs igazság!--> én ezt csak az egyetemen kezdtem el megtanulni. Itt nagyon igaz:)

csillag× 2010.04.14. 11:14:28

@zsocc21: mármint a kisebbekre értettem, hogy ha a bátyus kap mindenért, akkor ebből ők nem sokat tanulnak.

zsocc21 2010.04.14. 11:15:47

@csillag×: akkor úgy látszik minden egyetemre igaz.De én már megedződtem a középsuliba így meg sem lepődőm már az ilyeneken.

zsocc21 2010.04.14. 11:17:41

@csillag×: nem is tanultak,azért csavarognak suli helyett.De legalább belőlem lesz valaki remélhetőleg:-)

csillag× 2010.04.14. 11:21:03

@zsocc21: és az idősebbek biztos kuncognak a markukban, hogy ez még csak a kezdet.. :) Még mi sem sejtjük, hogy milyen igazság(talanság)ok várnak ránk később, amihez az egyetemiek csak bemelegítések voltak ;)

Madpapa 2010.04.14. 11:23:20

@Traktorka: nyilván találgatni lehet csak, de azért a találati arány inkább 50% felett van bőven, mint alatta ;-)

zsocc21 2010.04.14. 11:23:27

@csillag×: ők mindig kuncognak rajtunk kis tudatlanokon,de egyszer ők is ilyenek voltak,csak lehet már elfelejtették;-)

csillag× 2010.04.14. 11:28:00

@zsocc21: mi most éljük a régi szép időket :D

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 11:44:53

@zsocc21:

Én nem felejtettem el, csak pusztán kárörvendő vagyok :)

Dr. A Jó Meglepően Izmos Hercege 2010.04.14. 12:05:05

@zsocc21:

Őszinte, szívből jövő érzés, szerintem is szép!

@csillag×:

Sokszor!

tuli _ 2010.04.14. 12:11:29

@csillag×: az első 2 árulkodás után nálunk is az volt. :)))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.14. 12:24:50

"Végig gondolta az esküvőt, a fia születését" :D:D:D Előbb-utóbb nem is árt, no.:D:D tavaszreggelt!:-))

tőzegmalac 2010.04.14. 12:54:09

@tuli _: mit jósolsz mi leszek?
egyházi vagy világi vezető:D

Francekellregisztralni 2010.04.14. 12:58:22

Azt en se feltetlen tudom mi a poszt celja. Talna elmeselni, hogy nem csak a nok eshetnek szules utani depresszioba/panikba...

Aki azt gondolta, hogy pasik sose aggodjak tul a dolgokat az is hulye :)
Ennek legjobb bizonyitek a sok hozzaszolas, hogy abszolut semmibol is mekkora nyallufit tudnak egyesek fujni, mondvan ok aztan ugy atlatnak a szitan mint a csuda.

@zsocc21: Nalatoka szuleid tudtak is,hogy a kissebbek a hunyok?
Mert arra en is rajatszotta, hogy mindig a batyo a hibas :D...aztan volt nemulass mikor lebuktam :S :))

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.14. 13:38:37

@kabátnyúl: akinek akarod, velem lehet tárgyalni.:-) (Hozzá bírtam szólni érdemben a poszthoz? Nem?:-))

tőzegmalac 2010.04.14. 13:43:39

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: kinek is? no lássuk csak van-e jelentkező...
vagy csak nem akartál:)

tarquin - védőháló nélkül 2010.04.14. 14:29:37

@kabátnyúl: akartam én, csak hát nem tudtam, ugye.:-)) Te, nem tolonganak, ami azt illeti.:-)

csillag× 2010.04.14. 14:36:42

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): parancsolsz? ...szóval előbb kap meg téged a fiatalabb tesóm, mint én? :P

tőzegmalac 2010.04.14. 14:48:25

@tarquin - menő, de nem árulkodós:P: szinte semmi, csak napi két három jelentkező:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.14. 16:13:08

@csillag×: Ha nem igyekszel :P Persze, ha nőnemű, és nem kiskorú:)

csillag× 2010.04.14. 18:33:45

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én nem sietek sehova :) viszont az öcsémet sem adom senkinek :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.14. 19:33:25

@csillag×: Szegény, ezt tudja, hogy nem lesz soha nője?:D
Nem kell sietni, majd én sietek:P

Nikica21 2010.04.14. 20:30:53

Jóestét!

De régen jártam erre!
Hogy smint vagytok? :)
Estikék megvannak még?:D
Ilyesztő felnőni...ezért inkább maradok gyerek!:D

csillag× 2010.04.14. 20:37:18

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): valakinek fogom és nem senkinek :)

@Nikica21: helló-helló:)

Nikica21 2010.04.14. 21:26:34

@csillag×: Mizu Veled csillagocska?:)
És Veled savanyú?:D
Látom Ti tartjátok a frontot!:)

Nikica21 2010.04.14. 23:02:30

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Velem...nem sok....dolgozgatok!:) Meg pasizgatok!:D

csillag× 2010.04.14. 23:08:47

100 :)

@Nikica21: mostanában jókedv a köbön :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): namermér'? :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.15. 09:20:55

@Nikica21: Engedélyeztük?:))

@csillag×: Mer' a tesód jobban tudja, hogy érdemes-e a valaki rá:P

csillag× 2010.04.15. 10:26:08

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem oylan biztos az, főleg, ha ott az a szép rózsaszín köd :)

Nikica21 2010.04.15. 21:18:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Mire kellene az engedélyedet kérnem?:D
@csillag×: Nah mitől vagy ilyen jókedvű?:D

csillag× 2010.04.15. 22:21:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): nem is vagyok ellenséges:$ :P

@Nikica21: sztem a pasizásodra gondolt :))
Hmmm...a jókedvem, háát azt itt nem árulom el, még a végén elolvassa ez a halféle és neki is jókedve lesz vagy esetleg irigyelni fog :D

Nikica21 2010.04.15. 22:25:46

@csillag×: Értettem, majd egyszer gyere be és meséld el!:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.16. 10:31:27

@Nikica21: A pasizáshoz:)

@csillag×: Jókedved abból származik, hogy folyton rám gondolsz? Mert az esetben tényleg irigyelni foglak:) Vagy randira hívsz?:D

csillag× 2010.04.16. 17:55:26

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): első kérdés: Nem!
Második kérdés: Nem! :)

csillag× 2010.04.18. 12:29:37

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ugye nem tudlak meggyőzni a nem tagadásomról ?

csillag× 2010.04.23. 21:40:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): jaj de tudatlan vaaaagy..még nincs is cseresznyeee. Még csak a virág-méhecske effektus játszik :P Én kizárólag csak akkor vagyok hajlandó, ha cserizni is lehet rajta. És nem ér az a mondat, h majd hozok :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.24. 20:25:03

@csillag×: A virág-méhecskét is eljátszhatjuk:P Aztán lesz belőle cseresznye:D Két hónap múlva jöhetsz, vagy megyek:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.25. 22:33:01

@csillag×: Cseppet sem, a ki nem mondottakat is értelmezem ;)

csillag× 2010.04.26. 19:33:05

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): íráskészség: elégtelen! Kimaradt a "félre"....FÉLREértelmezed :)

csillag× 2010.04.27. 08:21:34

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): mér abból kisülne vmi nekem (is) tetsző dolog? :-/

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.28. 00:40:49

@csillag×: Ki hát, bár neked soha semmi sem tetszik, javaslom kötél laci bácsi beszédét:)

csillag× 2010.04.28. 09:47:49

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): dehogynem...volt már részemről is támogatott ötleted!! Ne beszéjjé' összevissza, ha nincs igazad :D

csillag× 2010.04.28. 22:24:56

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): na, látod ez is egy példa :P...de én konkrétan nem erre gondoltam :)

csillag× 2010.04.30. 19:34:02

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): jelen pillanatban csak azt vágom, h úristen már mennyi poszt végét szétoffoltunk :$

ui.: fáj a talpam... :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.30. 22:16:18

@csillag×: Sebaj, hadd offoljuk. Masszírozásban is profi vagyok.

csillag× 2010.04.30. 23:42:14

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): :)
állíólag én is, viszont én nem szeretem ha meggyúrnak.....jah, h a talpam, hát ő most lehet, h nem ellenkezne. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.02. 10:43:07

@csillag×: Talpmasszázsban is jó vagyok, és ahogy én csinálom, rögtön megszeretnéd :) Viszonzást is elfogadok, mert rendes vagyok :)

2010.05.02. 11:13:17

@savanyú a narancs ( Villanyfényes):
Én elfogadnám a talpmasszázst, és @csillag×: csillag fizetné a cehhet. Már csak abban kell megeggyeznetek hogy milyen formában fizet. :P

csillag× 2010.05.02. 11:38:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): a halaknak nincs is lábuk! :-/
@Zsu0805: hééé, Te ott, miket képzelsz rólam? :D áfát véletlenül nem akarod még rászámolni? :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.02. 13:49:47

@Zsu0805: Szívesen, de előbb lássam a fizetséget :)
@csillag×: Miért te hal vagy? Azt hittem csillag :P

csillag× 2010.05.02. 14:02:34

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hát a viszonzást azt kölcsönösen értettem :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.02. 14:52:52

@csillag×: Természetesen én is, és úgy értettem, hogy meggyúrsz :)

csillag× 2010.05.02. 20:07:48

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): megén! fűzfavesszővel...az ám a jó testápoló ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.02. 21:36:14

@csillag×: Oké, kölcsönösen viszonzom :P De mi lesz Zsu-val, elcsapod a talpát? :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.03. 10:12:48

@csillag×: Öreg vagy te ahhoz, hogy elfuss előlem :P

csillag× 2010.05.03. 10:30:33

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): vessük csak össze, h ki hány évet tudhat maga mögött! ;)

csillag× 2010.05.03. 10:58:10

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): születési anyakönyvi kivonatomra pályázol?:)

csillag× 2010.05.03. 12:37:05

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): milyen más kivonatomból tudnád megállapítani ránézésre, h hány nyarat éltem meg? :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.03. 13:01:04

@csillag×: Ki mondta, hogy nézném? Az évgyűrűidből ;)

csillag× 2010.05.03. 14:04:21

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): te írtad: hiszem ha látom! ;)
évgyűrűk???? kikérem magamnak ! te csak ne szekáld a ráncaimat, jó??! :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.03. 14:29:51

@csillag×: Miért ne szekáljam? Akár még meg is csókolom őket :P

csillag× 2010.05.03. 20:43:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hiszem, ha látom! ;):P (szkenneld , pls) :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.03. 23:07:03

@csillag×: Nincs szkennerem, és csókolózni csukott szemmel szoktak a nők ;)

csillag× 2010.05.05. 10:57:11

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): uhh, az előbb lemaradt egy eN bötü :)
Csak és kizárólag úgy ha elárulod :) Semmi más technikát nem fogadok el :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.05. 15:30:43

@csillag×: Oké, elárulom, holdfényes éjszakán belesuttogom a füledbe, és ajkaidba :)

csillag× 2010.05.05. 17:59:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): még a végén Panni miattad ki fogja ragasztani a piros 18at :D

csillag× 2010.05.06. 12:43:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): kimaradt a vessző :D
Amúgy pörgesd kicsit vissza ;) rá fogsz jönni...remélhetőleg :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.06. 12:54:03

@csillag×: Igen, kimaradt, ne kötözködj:P

Semmi csúnyát nem írtam ;)

csillag× 2010.05.06. 13:12:47

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ha igen? milesz? :)

nem csak a csúnyaságok miatt szoktak karikázni :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.06. 15:59:03

@csillag×: Ha igen, elfenekellek ;)

Hanem az olyan szépségek miatt is, mint te? :)

csillag× 2010.05.06. 22:32:57

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): jaj, nem kell "azt" ütni amúgy is akkora....fenének sem hiányzik, h nagyobbra nőjjön :P

Szépség és a szörnyeteg? :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.07. 20:20:19

@csillag×: Hiszem ha látom, hogy nagy ;)

Szörnyeteg lennél?:D

csillag× 2010.05.07. 21:43:47

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): már láthattad :D

:P Hát ez most éppen aktuális kérdés :)) A mai nap folyamán egyre jobban tudatosult, h igen :$ :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.07. 23:55:39

@csillag×: Mikor láthattam volna, nincs olyan képed :P

csillag× 2010.05.08. 10:28:09

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hát nem sok képzelőerővel áldott meg a sors.. :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.09. 16:33:04

@csillag×: Dehogynem, mind az összes erőm azt képzeli, hogy formás a hátsód :P

csillag× 2010.05.11. 17:25:40

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): fúúú,de szar neked! ilyen képzelőerővel kiugranék az ablakon :))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.12. 21:23:54

@csillag×: Persze, de csak azért mert ápolgathatnálak :P

csillag× 2010.05.12. 23:55:03

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): az előbb is írtam, h antimazoista vagyok ...ebből következően írtó gyrosan gyógyulnék....Szinte menekülve :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.13. 11:03:48

@csillag×: Csak szeretnél, körbefonnálak, mint egy pók:)

Na vajon kit ajánlott tegnap ismerősnek a féészbúúk?:P

csillag× 2010.05.13. 14:42:06

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): jaj, neeee! A pókokat én sem szeressem, de ők sem engem! Így jól megvagyunk.
Hi-hi :P valamelyik nap nálam is kiadott egy embört, hogy egy suliba jártunk :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.13. 21:25:50

@csillag×: Akkor körbeölelnélek, mint egy polip :P

És nem jelölted be ismerősnek? ;)

csillag× 2010.05.14. 22:30:36

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): hátjó. Én meg csak megadtam a választ.. csak :)

csillag× 2010.05.16. 16:39:25

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Úristen, micsoda elvárások! :O Feleséged ne legyek??? :-/ :D

halak37 2010.05.17. 10:32:09

Hát csillag lekéstél..Állj be a sorba mondjuk a végére....
Nekem fogadott ÖRÖK hűséget!!:)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.17. 22:21:08

@csillag×: Most, hogy így mondod.... DE! :P

@halak34: Te eltévedtél, keversz a veteránoddal:D

csillag× 2010.05.17. 23:14:19

Ajjj, peedig már kezdtem örülni @halak34: hozzászólásától :P Összeillett volna a két vizilény :)

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): megsúgom: volt benne egy kis gúny :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.18. 09:59:08

@csillag×: Megsúgom, az enyémben is, most lehet besértődni :P

csillag× 2010.05.18. 11:07:34

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ezesetben nem sértődés, hanem örülés van :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.18. 15:12:42

@csillag×: Mert azt hiszed, hogy neked tetszőt jelent :P

csillag× 2010.05.18. 16:53:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): mér ha nem karol feleségül venni az csak nekem tetszőt jelenthet! ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.18. 20:36:46

@csillag×: Mondtam, hogy azt hiszed, neked tetszőt jelent :P

Madpapa 2010.05.25. 09:25:43

azért jól nyomjátok :-)

csillag× 2010.05.25. 09:50:08

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én nem téged kereslek! :P

@Madpapa: áhh, ez (itt) még csak a 215. :)
előbb utóbb majd csak kitiltanak minket :D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.25. 09:58:46

@csillag×: És mégis engem találsz meg :P

500 alatt tárgyalási alap sem lehet a kitiltás:)

Madpapa 2010.05.25. 16:02:17

@csillag×: :-) elég hosszú már ez a románc, ha így haladtok ránc lesz a vége :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.05.26. 21:07:17

@csillag×: Milyen szép a szavak és a tettek közötti ellentét :)

csillag× 2010.06.01. 20:59:29

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): igazán küldhetnél 6kiló C-vitamint & valami jó tippet...mert ma sikerül fellendítenem a papírzsepi gyárak forgalmát :(

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.02. 20:33:26

@csillag×: Jó tipp: szamóca, cseri, málna, paprika-paradicsom zsíros-vajas kenyérrel, gazdag levesek, méz-forró tea, páros izzadás, murénasimogatás:)

csillag× 2010.06.03. 19:38:10

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ez mihez jó tipp? max egy nagy adag "kipakoláshoz" :S :)) Tisztítókúra.... :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.04. 11:45:06

@csillag×: Nem mondtam, hogy ezeket mindet egyszerre kell alkalmazni, te! Tisztítókúra nagyon jó, leszek a hercegnő mosdató rabszolgája :P

csillag× 2010.06.04. 12:38:06

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): pedig az lett volna az igazi :)Páros izzadás a zsíros-vajas kenyérrel :D Jah, és a lila hagymát kihagytad :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.04. 12:46:19

@csillag×: Csak kérned kell és máris pucolok hagymát rád, vagy köztünk izzadó zsíros kenyérre :)

csillag× 2010.06.04. 22:34:24

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): én csak kettőnkre gondoltam, a zsíros-vajaskenyér és ééén :)))

ui.: hagyma nem köll, nem szeretem, de ő sem engem :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.05. 17:22:27

@csillag×: Én is csak kettőnkre gondoltam, zsíro-vajakenyérbe öltözött csillagra és ráám:)))

csillag× 2010.06.11. 16:52:32

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): próbálom nézni a dolgok jó oldalát... :)
(Hál'Isten) Legalább van valami köztünk

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.06.14. 12:56:48

@csillag×: Hát legalább az van köztünk :) S jó kienni, főleg, ha középen találkoznak ajkaink :)

csillag× 2010.06.28. 21:11:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): ha-ha...nagyon vitzes :P
csak kivitelezhetetlen :)
süti beállítások módosítása